• 106.

    תגובה לקבירת המחבל

    יוסף, 10/03/08 23:29

    בס''ד
    חושבני שיש לאפשר קבורתו המידית בכפר ולקברו כקבורת חמור. יחד עם זאת חוץ מהקברנים והוריו יש לאסור להשתתף . יש לאסור הקמת מצבה יש לאסור לפקוד את קברו ורצוי שמעל קברו יהיה דיר חמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    צריך לקבור אותו בהר הבית (ל''ת)

    ניר, 10/03/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    נשמע כמו ''לא לוקחים מפתח של חביטוש בלי רשות של רגע ודודלי'' (ל''ת)

    דרור, 10/03/08 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    לקבור את הגופה עם עור חזיר

    עם חזק ואיתן., 10/03/08 14:22

    למען יראו וייראו

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חייבים מלחמת אחים

    israel, 10/03/08 12:29

    לפי התגבות פה אנחנו חייבים מלחמת אחים רק ככה ישאר משהו מעם היהודי בארץ ישראל מהפכה הכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אפשר להשאיר את גבל מוכבר מחוץ לגבולות ישראל

    פקק תנועה, 10/03/08 11:59

    וליבנות מסביב לגבל מוכבר ישובים חדשים ישראלים שיחוברו לשכונות היהודיות של ירושליים

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ל97 פשוט להתעלם מהפחדנים בממשלה ולפעול לפי הנורמות שלנו

    ממשלת הצללים, 10/03/08 11:37

    ל97 ולמי שמאמין במדינה בדגל ובצבא

    להתעלם ממשלת הצללים הפחדנית
    ולהמשיך לחיות לפי הנורמות שלנו ולא של הפחדנים המושחתים עד לבחירות הקרובות.

    לצערי
    רק ביבי נתניהו כיום יכול להוות אלטרנטיבה ללא יוצלחים בממשלה.
    זה אומר הממשך ממשלת הון+שחיתות אבל אולי בתחום הביטחוני משהו ישתנה.

    אין יותר מעמד ביניים-רק שואבי אבק
    שנלחמים על הבית+19 משפחות הפשע שולטות בחסות ביבי ראש הממשלה הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לעשות בעצמנו!!!

    ירושלמי, 10/03/08 11:20

    אזרחים יקרים- אל תתנו לממשלה לבזותנו! אם הם מאפשרים מסע לוויה, בואו נראה להם מסע לוויה מהו!
    כולנו צריכים להגיע ולבזות את מסע הלוויה, בקריאות בוז בשלטי חזיר וכל הבא ליד כדי שיראו שגם אם יש לנו ממשלה פרייארית, אנחנו בטח לא!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק מדינה מטורפת יכולה לאשר דבר כזה (ל''ת)

    דני, 10/03/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני ממש לא מבין את ההגיון המעשי

    בני, 10/03/08 10:59

    בטיפול בגופת המחבל כאילו זה נפגע תאונת דרכים.
    ..טוב, אני גם לא מבין את ההגיון מאחורי השארת בית המחבל על יסודותיו על סוכת האבלים שבו..

    כנראה משהו אצלי לא בסדר, כי לא יתכן שמערכות מדיניות שלמות התחלקו על השכל ואני בעל ההגיון הפשוט היחיד בסביבה..

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    היה כשל נורא

    אחד שיודע, 10/03/08 10:52

    המשטרה עסקה בעיקר בהרחקת הצוותים הרפואיים מזירת הפיגוע.
    השוטר דאג לעצמו ולא התערב בנעשה בפנים,זהו כשל ערכי חמור ביותר,לא רק של השוטר אלא של כל המערכת שחינכה אותו.
    אני יודע בוודאות שאנשים דיממו למוות.
    משום מה במד''א לא נערך תחקיר עד לרגע זה כמקובל באירועים דומים.
    כמו כן דקות רבות לאחר תחילת הארוע סרב מוקד מד''א להכריז על ארוע רב נפגעים למרות תחנוני פראמדיק בשטח הדברים מוקלטים במערכת של מד''א וניתן לבדוק אותם

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לזרוק את הגופה לים (ל''ת)

    הדס, 10/03/08 10:49

    הגב לתגובה זו

    • לא לזיהום הים! (ל''ת)

      ירוק, 10/03/08 15:48

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מדוע מחזירים את הגופה- טעות פאטלית

    שרית, 10/03/08 10:47

    הגופה היא קלף מיקוח מול החמאס

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צריך לקבור אותו ברמאללה או בג'נין עם המחבלים החברים שלו (ל''ת)

    מיכל, 10/03/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    90% מהמגיבים ה''שמאלנים'' כאן הם

    עלי בבה, 10/03/08 10:38

    ערבי ישראל המנסים ליצור אוירה של תמיכה ברצח המתועב ולהציג את משפחת המחבל ואת המחבל כבני אדם,הערבים למדו היטב להשתמש ברשת לצורך תעמולה,אך רוב העם השפוי במדינה יודע ומבין זאת,ערביי ישראל יורים לעצמם ברגל ובוא תגיע השעה בה הם ייבבו כנשים מוכות.

    אני מעולם לא הצבעתי עבור הימין ''הקיצוני'' אך ההפקרות במדינה מביאה אותי לחשוב שרק אדם ''קיצוני'' באמונתו ובנאמנותו לארץ ישראל יעצור את ההרג את הפחד שחווים מידי יום ילדי שדרות ואת הטרור.אין ספק שניסיונות ההידברות נכשלו אין ספק שרוב רובם של ערביי ישראל מחכים ליום הדין בו יוכלו להשתלט על המדינה ואין ספק שטרור מנצחים ביד חזקה ובזרוע נטויה,מדינת ישראל תשרוד לעד אך המטרה היא לצמצם את הקורבנות ואת הפגיעות בנפש,
    שבוע טוב ומבורך לכל עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      אשר, 10/03/08 11:09

      איך מונעים את המשך שפיכת הדמים? זו השאלה שצריכה להטריד את כולנו, ולצערי רק את ה''שמאל'' היא מטרידה באמת.

      הגב לתגובה זו

      • שרשרת הדמים

        ערביי ישראלי, 10/03/08 16:50

        אתם פה שוכחים דבר אחד
        מי התחיל את מעגל הדמים הזה?
        למה מותר לטבוח תינוקות בני חודשים בעזה?
        למה אצלכם יש ערך כפול של חיי אדם?
        אני לא בעד הרג ורצח לא ביהודים ולא בערבים
        אבל פשוט מקומם, למה ליהודי ארה''ב ואירופה מותר להזדהות עם עם ישראל? ולערביי ישראל (שהם פלסטינים במרחק ק''מ ספורים מאחיהם, ואני מתכוונת לזה כי המשפחות ב 1948 חולקו) אסור להזדהות?
        תהיו כנים עם עצמכם פעם אחת בחיים, תציעו שלום אמיתי וצודק ותסיימו את מעגל הדמים.
        שאלתם את עצמכם פעם מה מביא בחור בשנות ה 20 לחייו לפוצץ את עצמו?
        התסכול רבותי, הכאב, רמיסת הכבוד ווווווו
        עמדתם פעם במחסום בגשם
        הם עושים את זה כל יום
        אז תפכחו עיניים ותחפשו את הסיבה האמיתית לכל מה שקורה

        הגב לתגובה זו

    • אני שמאלני יפה נפש

      י, 10/03/08 12:10

      ומסכים עם כל מילה בפסקה השנייה שלך

      הגב לתגובה זו

    • הקלק פה

      המגיב לתגובה, 10/03/08 13:17

      אני ליבראלי בדעותי,אבל יש גבול לכל תעלול,

      לא מקובלת עלי העובדה,שהערבים
      שמסביבלנו מנצלים לרעה את הדמוקרטיה,ופוגעים ביסודות הדמוקרטיה באמצעות אותה דמוקרטיה,זה טירוף

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מה פתאום הלוויה? מה פתאום החשש הוא

    יובל, 10/03/08 10:36

    מהפגנה בעד הטרור? למה לא שהם יפחדו ללכת בכלל בהלוויה כזאת?
    התחלקתם על השכל?
    לפטר מייד את מפקד מחוז ירושליים הרכרוכי.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מעניין מיהם נציגי הכנסת שילכו לנחם את משפחתו? (ל''ת)

    ניחוש., 10/03/08 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה פתאום נותנים להם את הגופה?

    דובי הראל, 10/03/08 10:30

    היה ראוי להחזיק בה, ולשאת ולתת עבורה, במסגרת עסקת שבויים.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    את הנבלה שלו צריך לקבור מחוץ לירושלים!!!

    קמי, 10/03/08 10:28

    אוליי אפילו בים!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הכל זמני,שיקבר,נשמה שלו תכונס בעכבר וחתולים יאכלו אותה:הלך עכבר... (ל''ת)

    LUBER, 10/03/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ...וביטוח לאומי יישלם למשפחה קצבה ומענק פתירה... על חשבונכם

    רחלי, 10/03/08 10:19

    תכינו את הכסף, אזרחי המדינה משלמי המסים.
    למען דו-קיום, לא?

    הגב לתגובה זו

    • אולי תשקיע יותר בלימודי העברית (ל''ת)

      למנגליסט הנושר, 10/03/08 10:29

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מזיז לנו (ל''ת)

      יהודי חרדי, 10/03/08 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    שוטר הסיור הזה חייב לעוף מהמשטרה. הוא בייש את כולנו, לובשי המדים. (ל''ת)

    שוטר, 10/03/08 10:16

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא בייש אותכם - הוא ייצג אותכם (ל''ת)

      שוקי, 10/03/08 10:25

      הגב לתגובה זו

      • מה היית עושה?

        אשר, 10/03/08 11:13

        לא ידעו אם מדובר במפגע בודד או שניים או שלושה?
        פתאום יגיעו משמר אזרחי ושכנים עם נשק ועוד סיור וכולם יתחילו לירות האחד בשני?
        פעל נכון באותו הרגע.

        הגב לתגובה זו

  • 84.

    איפה כל היס''מ, הפרשים ומג''ב? או שרק נגד ילדות בעמונה הם חזקים??

    ארני, 10/03/08 10:11

    מה קורה במדינה הזו?

    הגב לתגובה זו

    • קיבלת את התשובה מטה - מדוע אתה מעתיק

      לחניך רבני רשע, 10/03/08 10:31

      תגובות קודמות שכתבת
      או שמא נגמרו לך המשפטים והסיסמאות ????

      חחחחח חחחח

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    לכאורה פנים שקטות

    נירה, 10/03/08 10:10

    מפלצת, מוטצית רשעית ואלימה

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הספק הנשק העיקרי של הפתח הוא.... (ל''ת)

    שלמונים, 10/03/08 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הפקרת ילדי שדרות=בגידה במדינת ישראל (ל''ת)

    חוק עונשין תשלז, 10/03/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רק מקמה שלא ברא השטן תמנע השמדת היהודים (ל''ת)

    לפעול עצמאית, 10/03/08 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אם הייתי שוטר לא הייתי מסתכן עבור מתנחלים!

    רן הסמולן, 10/03/08 09:56

    השוטר צדק!

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק, שיפנו כבר את ירושלים. מה יש לנו לחפש שם?! (ל''ת)

      בקרית משה?!, 10/03/08 10:28

      הגב לתגובה זו

    • זו ישיבה בירושלים

      מערב ירושלים, 10/03/08 10:29

      לא שזה קשור לגזענות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ג'בל מוכבר צריך להימחק מעל האדמה עם תושביו החאמאסניקים (ל''ת)

    משימה לאומית, 10/03/08 09:55

    הגב לתגובה זו

    • לא צריך ואל תתלהם ותכליל (ל''ת)

      לך מפה, 10/03/08 10:22

      הגב לתגובה זו

      • צריך. צריך.

        דובי הכתום, 10/03/08 10:49

        ג'בל מוכבר ימחק, ואח''כ הם כבר יפחדו מאיתנו.

        לא הייתי מוחק את תושביו. הייתי ''מעביר אותם דירה'', כפי שהשמאל אוהב לקרוא לגירוש.


        איזה קטע אצל שמאלנים - נראה להם נורא לגיטימי להחריב חבל ארץ ולגרש את תושביו, אבל רק אם הם יהודים. כשמציעים לעשות את זה לערבים, זה נראה להם מזעזע ברמות.

        צבועים - אמרנו?
        שכחו מה זה להיות יהודים - אמרנו?

        הגב לתגובה זו

      • כן צריך ואל תתלהם ותקשקש (ל''ת)

        לך מפה, 10/03/08 10:49

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    האם הרב דרוקמן יבוא לניחום אבלים גם אצלנו? (ל''ת)

    אחמד אבו דייהם, 10/03/08 09:54

    הגב לתגובה זו

    • ל - 77

      ענת, 10/03/08 10:21

      למה שיבוא?????????
      אתה חושב שיש מה לנחם אצלכם???
      הרי אין לכם טיפת כאב על אחד שהלך לרצוח אחרים ונהרג בדרך.
      על מה בכלל אתה דורש שיבואו לנחם אצלכם כשהרצח יוצא מכם?????
      רצח של ילדים חסרי אונים.
      מקומו של רוצח כזה הוא ברפת של פרות.

      הגב לתגובה זו

      • ענת, תרגיעי, קצת חוש הומור.... (ל''ת)

        מכירה ציניות?, 10/03/08 10:29

        הגב לתגובה זו

        • מכירה ביזוי המת??

          מגיבה, 10/03/08 10:42

          בכלל לא מצחיק

          הגב לתגובה זו

        • ההומור שלך מתאים לרמת המשכל שלך

          עלי בבה, 10/03/08 10:46

          מה להומור ולרצח הילדים??

          הגב לתגובה זו

        • מה מצחיק?

          תם, 10/03/08 10:50

          מכיר ציניות. מכיר אפילו הומור שחור, ומכיר בחשיבותו.

          אבל זה היה פשוט עלוב. לא ברור. מיותר.

          הגב לתגובה זו

          • הומור אידיוטי אבל עדיין הומור. נראה לך שאחמד הזה אמיתי?! (ל''ת)

            נו, באמת..., 10/03/08 11:22

            הגב לתגובה זו

    • הוא עסוק במשתה

      חנן פורת, 10/03/08 10:24

      זה אני עצמי מלמעלה

      הגב לתגובה זו

      • הוא חוגג את חודש אדר (ל''ת)

        דן, 10/03/08 10:42

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    האירוע המרכב הזב לא ישבית את שמחת חודש אדר

    רפאל-דויד לוין, 10/03/08 09:53

    זו לא היתה פגיעה בשלומי נאמני הקב''ה.

    הגב לתגובה זו

    • מה?

      אשר, 10/03/08 10:05

      תסביר את עצמך!

      הגב לתגובה זו

    • אפשר הסבר לטענה שלך???? (ל''ת)

      ענת, 10/03/08 10:22

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אסור שההלוויה הזו תצעד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לפעול עצמאית, 10/03/08 09:52

    הגב לתגובה זו

    • היא תצעד על אף הכאב של כולנו

      למתלהם הסדרתי, 10/03/08 10:24

      יש להטיל מגבלה על הצעדה ואת זה יודעת המשטרה לעשות

      ודי להסתה

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא תהיה נקמה האוייב יבין שהובסתם ואז תתחיל השחיטה הגדולה (ל''ת)

    נקמה היום !!!!!, 10/03/08 09:48

    הגב לתגובה זו

    • אז שיבין - וטוב לנו כך

      ענבל ,ר., 10/03/08 09:54

      העיקר - לא לתת לך את ההנאה שאתה מחפש : עוד מנות דם טריות למשתה

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אני מקווה שנציג הממשלה לא יגיע לחלוק כבוד אחרון

    beetle, 10/03/08 09:40

    גם את זה הממשלה הזו מסוגלת לעשות.

    או בכדי שזה לא יראה מכעיס אז ישלחו את אחד מחברי הכנסת מהשמאל שהוא גם ערבי.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט אמר שיגיע יחד עם אבו מאזאן ידידו (ל''ת)

      וליבני השולייה, 10/03/08 09:52

      הגב לתגובה זו

    • ליבני אישרה את השתתפותה

      משרד החוצנים, 10/03/08 10:00

      לאוייב

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    משה פייגלין לא ייבגוד בכם !!! אולמרט ביבי ברק כן !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עורו יהודים, 10/03/08 09:39

    הגב לתגובה זו

    • אני גם לא בוגד : אני רק מתכמן

      מרכז הליכוד, 10/03/08 09:55

      תצביעו עבורי

      ותמשיכו לאכול אותה

      הגב לתגובה זו

    • משה פייגלין

      gilly, 10/03/08 11:46

      מסכים בהחלט

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    המפגעים לא היו רוצחים בדיעבד, אם היו יודעים שמשפחותיהם יפגעו

    מיכה, 10/03/08 09:37

    ולא בהכרח פיזית.
    אם הרוצח היה יודע שהחמולה שלו היתה מגורשת מהארץ, הרוצח לא היה מסיר שערה מראשו של יהודי בדיעבד.
    אבל המציאות היא הפוכה - המשפחה מניפה דגלים של ארגוני טרור, תומכת טרור, נתמכת ע''י בטוח לאומי, לא עושים לה דבר, אפילו אוהל מחאה בקרבתם אי אפשר להקים.
    מצב אבסורדי זה במדינה לא רק שלא מונע טרור, אלא גם מעודד אותו.
    אז לכל השמאלנים - מחר גם אתם יכולים להיות קורבנות, אז תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • צריך לגרש !! ועכשיו (ל''ת)

      עופר, 10/03/08 09:45

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לגרש ! צריך לאסור מסיתים כמוך (ל''ת)

        מדינת חוק, 10/03/08 09:56

        הגב לתגובה זו

        • תמשיך בצדקנות שלך, מחר אתה יכול להיות הקורבן. (ל''ת)

          מיכה, 10/03/08 10:31

          הגב לתגובה זו

        • החוקים שאתה קבעת לנוחיות הקבוצה האתנית שלך לא שווים כלום (ל''ת)

          חרטט''ץ, 10/03/08 11:03

          הגב לתגובה זו

  • 70.

    אני כואבת גם את כאבה של אם המחבל!

    דינה, 10/03/08 09:37

    מה היא אשמה?

    הגב לתגובה זו

    • הריקבון המוסרי של השמאל במלוא הדרו (ל''ת)

      שיטה, 10/03/08 09:46

      הגב לתגובה זו

      • שני המיגיבים : חד הם (ל''ת)

        מיכה ועופר, 10/03/08 09:57

        הגב לתגובה זו

    • מי שמרעיל את ילדיו בשנאה מינקות

      עדה, 10/03/08 09:50

      שישלם בבוא היום על חטאי בנו

      הגב לתגובה זו

    • אשמה-כשהיא מביעה תמיכה ברצח הנפשע (ל''ת)

      וכנ''ל סביבתה, 10/03/08 09:57

      הגב לתגובה זו

    • כואבת את כאבה??? אין גבול לטמטום

      יעל, 10/03/08 10:03

      היא שמחה ומאושרת שהבן המזוויע שלה הוא שאהיד וקדוש, היא חינכה אותו שלרצוח ילדים תמימים וחסרי אונים זה מעשה גבורה ועוז.
      ועליה את מרחמת???
      לאיפה התדרדרנו?

      הגב לתגובה זו

    • נכון, גם הם קרבנות של המצב (ל''ת)

      אחד, 10/03/08 10:06

      הגב לתגובה זו

    • היא אשמה כי נתנה לו חינוך קלוקל. (ל''ת)

      יעל, 10/03/08 10:08

      הגב לתגובה זו

    • אני כואב את כאבם של ההורים שלך

      100% ציוני בדם, 10/03/08 10:14

      מסכנים שיצאה להם בת כמוך

      הגב לתגובה זו

    • את לא אמיתית - יש לך חזון ? ומה לגבי בושה ? (ל''ת)

      דודו, 10/03/08 10:15

      הגב לתגובה זו

    • כאבת גם את כאב אלמנת גולדשטיין? (ל''ת)

      הו, 10/03/08 10:16

      הגב לתגובה זו

    • אם טימטום היה כואב היית חיה על משככים (ל''ת)

      כתום, 10/03/08 10:40

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    מי יינקום את דם הבנים ?????????????????????? (ל''ת)

    נקמה !!!!!!!!!!, 10/03/08 09:37

    הגב לתגובה זו

    • השם ! לא ? (ל''ת)

      נקמה !!!!!!!!!!, 10/03/08 09:42

      הגב לתגובה זו

      • עם ישראל כל אחד באופן עצמאי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        רק נקמה תמנע, 10/03/08 09:50

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    הם נתנו להם רובים וגם עושים להם הלוויות ברוב עם (ל''ת)

    בוגדים נאלחים, 10/03/08 09:36

    הגב לתגובה זו

    • במדינת ישראל יש נוהג לא לפרק מאחזים גם אם הם לא חוקיים

      ישראל, 10/03/08 10:17

      במדינת ישראל יש נוהג לא לפרק מאחזים גם אם הם לא חוקיים

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    לגרש את המשפחה (ל''ת)

    אחד, 10/03/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    מה זה ציוני חילוני? (ל''ת)

    אור, 10/03/08 09:36

    הגב לתגובה זו

    • זה שייסד לך את המדינה הזו בשביל שתשב מול המחשב

      גוש שלום, 10/03/08 09:44

      ותלכלך עליהם - בזמן שחירפו נפשם למענך

      הגב לתגובה זו

      • אלו הבוגדים ששדדו את אדמות הלאום והפכו אותם לנדל'ן (ל''ת)

        ציוני זה מיקום, 10/03/08 09:51

        הגב לתגובה זו

      • כבר 40 שנה אתם מסרסים את צהל. (ל''ת)

        אור 2, 10/03/08 09:59

        הגב לתגובה זו

      • נכון, אבל היום זו כבר היסטוריה רחוקה.

        הרצל, 10/03/08 10:05

        אתה צודק במה שאתה אומר, הציונות החילונית הקימה את המדינה, אך היום היא לא קיימת הלכה למעשה.
        מדובר לכל היותר בססמאות ריקות מתוכן מגרונה של ציפי לבני.
        חשוב על כך לרגע. איזה גורם אידיאולוגי חשוב יש היום לציונות החילונית?
        השמאל, שמה שמוביל אותו זו טובתו של אבו-מאזן והיענות מתמדת ללחץ הבינ''ל? (דבר המנוגד לחלוטין לרוח הציונים שהקימו את המדינה).
        קדימה ומפלגת העבודה בעיניים, שכל, אבל כל מה שמעניין אותם זה לשרוד את הקדנציה ביל לעוף מהלשכה שהם מאיישים כרגע- ועד לפעם הבאה?
        או אולי ליברמן? שחוץ מלריב עם ח''כים ערבים לא עושה שום דבר?

        הגב לתגובה זו

        • אם הציונות היא מציאות לאומנית דתית של ווזווים , מיותרת היא לי

          ס''ט ספרדי טרוד, 10/03/08 10:31

          דרוקמן ,איתם,בני אלון ,פורת וויס הם לא ממוצא מקומי .
          אלא דור שני /שלישי לאירופאים זרים בלבלט

          הגב לתגובה זו

          • אף אחד מראשי הפוליטקאים לא מהלבנט (ל''ת)

            וגם אתה לא, 10/03/08 11:00

            הגב לתגובה זו

  • 65.

    מדינה מופרעת חוגגת עם רוצחי בניה (ל''ת)

    מופרעים, 10/03/08 09:35

    הגב לתגובה זו

    • מי גרם לזה - אם לא הכיבוש האכזר ? (ל''ת)

      הכיבוש רע, 10/03/08 09:45

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד. שיח מוניס הכבושה עוד נחזור אליך !! (ל''ת)

        יאסין, 10/03/08 09:57

        הגב לתגובה זו

      • צודק 100% - הכיבוש השחית את ערכינו (ל''ת)

        הכיבוש אכזר, 10/03/08 09:58

        הגב לתגובה זו

      • תכין את הסירה הם יזרקו אותך לים

        דודו, 10/03/08 10:16

        אל תתפלש בנושא הכיבוש, ראשית תלמד מה הערבים באמת רוצים כאן , הם מחקים להזדמנות להשליך אותנו לים , ואתה עוזר להם .

        הגב לתגובה זו

      • השמאל הישראלי הגזעני יצר את מציאות הכיבוש בנכבה של 1948 (ל''ת)

        בל נשכח, 10/03/08 10:50

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    ללא קולות הערבים ושס הם נופלים (ל''ת)

    לילי, 10/03/08 09:35

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון ! נמשיך לתמוך בממשלה השפויה הזו עד טיפת הדם

      קול עמך, 10/03/08 09:46

      האחרונה

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אבלם של הדוסים אינו מכאיב לי כלל (ל''ת)

    רחמים בן ציון, 10/03/08 09:34

    הגב לתגובה זו

    • אז אם תתפוצץ בפיגוע, אל תצפה מהדוסים בזקא לגרד אותך מהרצפה עם שפכטל (ל''ת)

      בנצי, 10/03/08 09:49

      הגב לתגובה זו

    • ולזה קוראים ''רחמים''. אולי עסוק ברחמים עצמיים ... (ל''ת)

      שלומפי, 10/03/08 09:58

      הגב לתגובה זו

    • ערב רב תיתבייש (ל''ת)

      אופיר, 10/03/08 10:08

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מניח שדורית בייניש ועמתיה לבגצ ישתתפו בלוויה ויחלקו לנופל כבוד.

    זרובבל, 10/03/08 09:34

    אהבתיך דורית, מה יפית אילת הצדק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה לקוות - ושוב תתאכזב (ל''ת)

      טוב לאכזבך, 10/03/08 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    תנו להם

    הגולדשטנים, 10/03/08 09:34

    אני מקוה שכמה שיותר ישתתפו בהלוויה יתכן וזו תהיה גם ההלוויה שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    איזה מדינה מסכנה אנחנו

    שי, 10/03/08 09:34

    כל העולם צוחק עלינו
    שרפו את הגופה ותזרקו את האפר לים זה סופם של רוצחי יהודים

    במקום זה הולכים לעשות לו כבוד בישראל בבירתה של ישראל ירושלים

    אך איזה מדינה מסכנה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    איך מאפשרים לערוך מסע הלוויה למחבל ???

    מלאכית, 10/03/08 09:33

    בירדן לא איפשרו למשפחת המחבל להקים סוכת אבלים .
    האם בארה''ב איפשרו לערוך מסע הלוויה למחבלים שהרסו את מגדל התאומים ? איפה נשמע דבר כלכך מופרך???
    רק בארץ ישראל אין דין ואין דיין !

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    תפסיקו לתקוף את המשפחה של ''לוחם החופש''הפלסטיני היקר!... (ל''ת)

    דנה אולמרט, 10/03/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה נתנו להם את הגופה?קלף מיקוח!

    בת-שבע טובה, 10/03/08 09:28

    היה צריך לקבור אותה אצלינו.אולי יכולנו להשתמש בה כקלף מיקוח בעסקת חילופי שבויים. חוץ מזה, בכלל לא מגיע להם הסיפוק של קבר מסודר!!!

    הגב לתגובה זו

    • ''בכלל לא מגיע להם הסיפוק של קבר מסודר''

      גולדשטיין, 10/03/08 09:31

      נכון - רק לי מגיע !

      כל המוסיף - גורע !

      הגב לתגובה זו

      • כמה אני אוהב אתכם. תודה תודה. לפני גולדשטיין אהבתי אתכם באותה מדה

        יאסין, 10/03/08 09:59

        כמה אני אוהב אתכם. תודה תודה. לפני גולדשטיין אהבתי אתכם באותה מדה.

        הגב לתגובה זו

      • גולדשטיין היה נאמן לישראל, המחבל הזה נאמן לאוייבי ישראל (ל''ת)

        ההבדל הקטן, 10/03/08 10:43

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    די להיות יפה נפש

    מאיר, 10/03/08 09:25

    לא נעים אבל מדינת ישראל נכנסה לאיזו שהוא סיחרור אנחנו מאבדים קצת את הביטחון האישי שלנו משהו לא מתפקד הגיע הזמן לקחת את עצמנו לנער את השאננות שתפסה אותנו ולהראות לכל הרוצה לפגוע שיש לנו את הכח להחזיר לנו את החיים והרוצה להכתיב לנו את אורח החיים ימצא בבעיה קשה

    הגב לתגובה זו

    • רק תמול-שלשום רצחנו למענך 120 עזתים ועדיין לא באת

      שר הביטחון, 10/03/08 09:33

      על סיפוקך

      האם יש בכלל סיכוי שנוכל לספק את תאוותך הבלתי נשלטת לדם תינוקות וילדים ערביים ?

      תמהני

      הגב לתגובה זו

      • בקרוב נשפד עוד כמה אלפים משונאי ישראל (ל''ת)

        דוברי עברית, 10/03/08 09:46

        הגב לתגובה זו

      • פתאום לא היה אפילו חמוש אחד? מה אתה שח

        איפה כולם היו?, 10/03/08 10:09

        לא רצחנו אף אחד.
        נפגעו אזרחים תוך כדי לחימה עם חמושים שבכוונה ירו מתוך אזרחים.
        בכוונה.

        אגב, איך זה שלערבים נרשם במוח רק אם נפגעים ''אזרחים'' במוערבות ישראלית?
        כשלעצמו הם חסרי כללים ודרישות-וחיי אדם נחשבים רק אם קשור בלהאשים את ישראל.
        כל כך עלוב.

        יותר מ 130 טבחו פלסטינים בפלסטינים ממש לא מזמן.
        מה עם זה?
        נאדה.

        כל ערבי יודע להגיד ''סברה ושתילה''-- אבל אף אחד לא טרח לזכור את ההתנהלות השגרתית שהיתה בלבנון של מעשי טבח המוניים שסברה ושתילה היו רק חלק מהם(למשל קרנטינה נטבחו אלף איש למשל דמור שש מאות) .
        טבח כשלעצמו-סבבה.
        קשור איכשהו לישראל- אוי אוי אוי..
        כלומר ערבים ''מחשיבים'' חיי אדם רק אם זה קשור בישראל..
        (ושוכחים כמובן כל מה שקשור אליהם).

        הגב לתגובה זו

      • מהשפה היפה והמתחסדת שלך קולטים ישר את השתייכותך האתנית

        אל תעבדו עליי, 10/03/08 10:09

        ''תאווה לדם ילדים ערבים''.
        מכונת השקר הערבי עובדת במלוא המרץ.

        כל יום נטבחים ברחבי המזה''ת יותר ערבים בידי ערבים ממה שנהרגו ערבים בכל האינתיפאדה הזאת.
        אך כשיהודים מעזים להגן על עצמם מפני ירי טילים על גני ילדים, מיד לובשים הערבים את המבט האומלל על פניהם, מגלגלים עיניים ומחפשים את עלילות הדם הזוועתיות ביותר שהם מצליחים להעלות על דעתם.
        ואני אומר: הכל שקר! זכרו את שקר מוחמד א-דורה ואת שקר הטבח בג'נין.

        הגב לתגובה זו

      • שקרן (ל''ת)

        חייל, 10/03/08 10:44

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    ממשלה של פוליטקאים סמרטוטים ומשטרה של דמיקולו (ל''ת)

    פטרו השוטר השפן, 10/03/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איפה יצחק דדון ? העלימו אותו

    איה, 10/03/08 09:20

    ביומיים הראשונים ראיינו את יצחק דדון שירה במחבל, האם בשל דבריו על פרס , העלימו אותו ?????

    הגב לתגובה זו

    • הוא עדיין רוקד על הדם

      אלעד, 10/03/08 09:58

      פשוט בושה, הגופות עדיין לא התקררו והוא כבר מרעיל אותנו עם האידיאולוגיה המזוהמת שלו. פשוט בושה. הוא מנצל את דם חבריו על מנת להפית את השקרים שלו, האם הןא מייצג מגזר שלם שמשתמש בסבל האישי שלו על מנת להשיג מטרות פוליטיות (ע''ע הכתומים)?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שוב פעם שוטרי היס''מ האלה ! בעמונה היכו ילדים בראש וכעת לא נתנו למדא (ל''ת)

    להיכנס להציל !, 10/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה רק יודע להרוג - אין ביכולתך להציל

      שוטרי היס''מ, 10/03/08 09:30

      כי זה עניין של גינים !

      פיפי ולך לישון !

      הגב לתגובה זו

      • ממש בוגר שמאלן הזה. הכל עובר עליך. נוציא לך לשון (ל''ת)

        שלומפי, 10/03/08 10:01

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתה סכנה .אסון .למדינת ישראל . (ל''ת)

    לאולמרט, 10/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט אכן סכנה לפרזיטים

      מודה ומתוודה, 10/03/08 09:35

      וטוב שכך

      הרבה חזק ואמץ אולמרט

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מדינה מטומטמת, אין בית קברות למחבלים למקרים כאלה? (ל''ת)

    קובי, 10/03/08 09:07

    הגב לתגובה זו

    • יש דווקא - באחוזת קבר גולדשטיין (ל''ת)

      חץ מיוני, 10/03/08 09:14

      הגב לתגובה זו

      • אז מותר להרוג אותם כי הם בניי ישיבה?

        יר, 10/03/08 09:35

        אין גבול לשמאל הארור

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר ילד בין התגובה לתגובה על התגובה (ל''ת)

          לטעון טיפוח, 10/03/08 09:49

          הגב לתגובה זו

      • ככה זה בעולמינו

        Jackson, 10/03/08 09:41

        באם מישהו היה יודע לפני שהרוצח ביצה הרצח ביום חמישי, שזה עומד לקרות, והיה יורה ברוצח, הוא היה מציל 8 נפשות חפים מפשע, אבל אז היו (במדינתינו) מכנים אותו רוצח...!
        אותו דבר קרה עם ברוך גולדשטיין: למרות, האזהרות של מודיעין בחברון שעומדים לבצע טבח על היהודים שיבואו למערת המכפלה בחג הפורים, אנשי הבטחון של מדינת (המפגרים) ישראל לא הזיזו אצבע (ובאמת: מה איכפת להם שיירצחו איזה חמישים או מאה מתנחלים....!)
        ולכן עשה ברוך גולדשטיין מה שעשה, אכן נהרגו קרוב (או מעל) חמישים מחבלים, אבל על ידי זה ניצלו הרבה הרבה יהודים!
        אתה לא חייב להאמין לי, לפי תגובתי, אבל תעשה בירור טוב, ותגיע למסקנתי
        ועד אז ומאז תחיה בשלום ובשלוה אחי.

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    למה לא הורסים את הבית של משפחתו?

    מירב, 10/03/08 08:56

    למה אנחנו נותנים יד לחפלה שהם מארגנים?????

    הגב לתגובה זו

    • למה לא הורסים ? כדי שזה לא יקלקל

      א, 10/03/08 09:11

      לממשלה את הסכם אנאפוליס, דהיינו הרס מדינת ישראל ! במקום הרס בית המחבל !
      הממשלה, השרים, חברי הכנסת, ובמיוחד אנשי השמאל,כולם יודעים שהסכם זה=להרס מדינת ישראל. אבל אף אחד לא יקום ויספר את האמת על הסכם אנאפוליס, זה מזכיר לי את הסכם אוסלו בזמנו, שעם כל הרוע שבו אף אחד לא רצה להפסיק, עד שזה דעך מעצמו. הלוואי דבר כזה על הסכם אנאפוליס לפני שיהיה נזק בלתי הפיך, לעם ולמדינה היחידה שיש לנו בעולם כולו.

      הגב לתגובה זו

      • מדוע הימין שונא שלום שנאת מוות ?

        מרכז הליכוד, 10/03/08 09:27

        ריבונו של עולם ?

        הגב לתגובה זו

        • כי תפקידם הוא לרקד על הדם הטרי

          חנן פורת, 10/03/08 09:36

          יאללה למשתה !

          הגב לתגובה זו

          • שמאלן לעולם לא יענה לענין

            שלומפי, 10/03/08 10:05

            תמיד ישלוף איזו סיסמא כגון: ''קרבנות השלום'' , ''מרקד על הדם'', ''אויבי השלום'' ושלל קישקושים מתוך עולם התיאטרון.

            הגב לתגובה זו

        • עם שלום כזה, מי אוהב שלום? (ל''ת)

          ימנית, 10/03/08 09:37

          הגב לתגובה זו

          • נכון - אוהבים דם ודמעות (ל''ת)

            מלחמה, 10/03/08 09:52

            הגב לתגובה זו

        • ענית השאלה לפני שסיימת לשאול

          Jackson, 10/03/08 09:42

          הימין שונא את השלום שמביא לידי מוות!!!
          מה? לא ידעת!

          הגב לתגובה זו

        • ואיזה שלום נהדר הביאו לנו אוסלו, הבריחה מלבנון וההתנתקות (ל''ת)

          את''ע, 10/03/08 10:14

          הגב לתגובה זו

        • השלום שלכם הוא שלום אורווליאני של 1984. (ל''ת)

          שלום שמאלני, 10/03/08 10:54

          הגב לתגובה זו

    • כי בג''צ והתקשורת משוכנעים בצדקת האויב

      יניב, 10/03/08 09:12

      ומתביישים ביהדותם (ותראי שרק על זה יאשימו אותי בפאשיזם..)

      הגב לתגובה זו

      • הבגץ והתקשורת ויולי ואולמרט אינם כלי שרת

        הבהרה, 10/03/08 09:25

        של רבני רשע פשע וחסידיהם

        תתנהגו קודם כל כבני אנוש ולא חיות

        הגב לתגובה זו

        • אני אלך עם רבני ישע ואתה תלך לחברים שלך בעזה. עשינו עסק?

          למבהיר הבהיר, 10/03/08 10:03

          אני אלך עם רבני ישע ואתה תלך לחברים שלך בעזה. עשינו עסק?

          הגב לתגובה זו

    • כי אנו עסוקים כל הזמן בבנייה של מה שהרסתם

      הממשלה, 10/03/08 09:15

      צריך לבנות גשרים ולא להרוס

      אגב - בדוק את הגנים !

      הגב לתגובה זו

      • אתה מתכוון מה שהרסו אבותיכם הרחוניים בהסכם אוסלו? (ל''ת)

        תם, 10/03/08 09:36

        הגב לתגובה זו

        • אני נורא מתגעגעת לאוסלו (ל''ת)

          חיננית ויפה, 10/03/08 09:51

          הגב לתגובה זו

      • המגיב הזה מגיב בכל מיני שמות. היזהרו

        ד''ר סטריינג'לאב, 10/03/08 10:12

        הוא מאלה שמנסים להחיות את הרעיון לפיו היהודים נחותים גנטית.

        הגב לתגובה זו

    • קודם יש להרוס את מרכב הזב! (ל''ת)

      רפי, 10/03/08 09:38

      הגב לתגובה זו

      • אני חניך ישיבת מרכז הרב ורק רציתי להתלוצץ

        רפי,, 10/03/08 09:51

        אל תקחו את דבריי ברצינות
        סתםםםםםםם

        חחחחח חחחח

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא יאומן פשוט לא יאומן. דם יהודים הפקר. מי שיכול שיברח

    יריב, 10/03/08 08:55

    לא יאומן פשוט לא יאומן. דם יהודים הפקר. מי שיכול שיברח. פשוט בזיון.

    הגב לתגובה זו

    • הלו ....... אני על המפה ! (ל''ת)

      גולדשטיין, 10/03/08 09:06

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק להגיד גולדשטיין. גם לפני גולדשטיין אהבנו יהודים כמו היום

        יאסין, 10/03/08 09:41

        תפסיק להגיד גולדשטיין. גם לפני גולדשטיין אהבנו יהודים כמו היום.

        הגב לתגובה זו

    • אתה יודע איך יורדים מהארץ??

      בחור, 10/03/08 09:09

      אני מעוניין לעזוב..

      הגב לתגובה זו

    • כל יום צהלת להרד חפים מפשע מעזה

      לחיים !, 10/03/08 09:28

      עכשיו אתה מרקד על הדם

      לחיים !

      הגב לתגובה זו

      • שמאלן קטן תענה לענין.

        יריב, 10/03/08 09:40

        מי שצוהל על הרג עזתיים מחפים על פשע זה החברים שלך מהחמאס. בשבילם זה הישג, וכנראה זה גם בשבילך.

        ומי שמוחה על הטרור האיום ששמאלנים כמוך הביאו עלינו הוא ''מרקד על הדם''


        כמו שאמרתי. בושה בושה למדינה שככה מאבדת את חוש הצדק הטבעי ונותנת לכל מיני שמאלנים מקשקשי ססמאות לקבוע את ערכיה.

        הגב לתגובה זו

      • תגיד לי, לאן נעלמו פתאום כל החמושים בעזה?

        הם קיימים רק, 10/03/08 10:12

        מה אתה את שקר ''130 החפים מפשע''??
        חלק קטן היו אזרחים-שנגררו לזירה ע''י ובגלל החמושים הפלסטינים.

        הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. היה צריך לחלק סוכריות (ל''ת)

        כמו הבהמות בעזה, 10/03/08 10:13

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    חובתינו כעם לתת להם לעשות טקס קבורה לילד שלהם !!!!! (ל''ת)

    שמאלני בדם, 10/03/08 08:55

    הגב לתגובה זו

    • מותק אתם כבר מזמן לא חלק מעם ישראל...... (ל''ת)

      יהודי, 10/03/08 09:00

      הגב לתגובה זו

      • אני כתבתי ואני המגיב (ל''ת)

        עופר ויריב,, 10/03/08 09:16

        הגב לתגובה זו

        • גם אני עופר גם אני יריב - ככה שמאלן מגיב

          יוסיוי, 10/03/08 10:06

          גם אני עופר גם אני יריב - ככה שמאלן מגיב. העיקר לא לדבר לענין.
          אפייני

          הגב לתגובה זו

    • למנ יש לנו חובות אליהם?

      ש, 10/03/08 09:03

      זה ילד זה? זה רוצח!

      הגב לתגובה זו

    • בתקווה שלא יחזור אלינו כבומרנג (ל''ת)

      ימני מוסת, 10/03/08 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    כנסו

    בובו, 10/03/08 08:46

    לקבור את ראשו של החלאה ביחד עם ראש חזיר ולהפיץ התמונות בכל העולם המוסלמי

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איפה הייתה המשטרה כל הזמן הזה?

    לא חשוב, 10/03/08 08:45

    בכתבה של שישי בטלויזיה, כוחות מד''א אמרו כי הם הגיעו והמתינו 20 דק' מחוץ לישיבה עד שהיריות יפסיקו כדי שהם יוכלו להיכנס.
    השאלה שלי- איפה היו כוחות המשטרה במשך 20 דקות שלמות??? איך זה שמד''א מגיעים כל כך מהר ורק המשטרה לא הייתה שם? בושה.

    הגב לתגובה זו

    • היא רודפת אחר הפרזיטים מנוער הגבעות (ל''ת)

      המשטרה, 10/03/08 08:57

      הגב לתגובה זו

      • או מצאנו את האשם - טכניקה שמאלנית ידועה לשנות נושא (ל''ת)

        שלומפי, 10/03/08 09:42

        הגב לתגובה זו

      • היא רודפת אחרי האנרכיסטים שמחבלים בגדר (ל''ת)

        המשטרה, 10/03/08 10:53

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    יולי תמיר ויריב אופניהמר..ישתתפו.. יבכו בדמעות שליש וישבו שבעה!!

    שונא שמולאנים!, 10/03/08 08:45

    ויעשו קריעה..

    הגב לתגובה זו

    • את דפוק

      איש רגיל, 10/03/08 08:56

      בגלל אנשים כמוך אני שונה כיפות סרוגות ואין הזדהות מלאה עם צער הפיגוע בכלל האוכלוסיה בארץ!

      הגב לתגובה זו

      • לא יזיק לך לשפר העברית שלך

        יהודה, 10/03/08 09:18

        כדאי גם שתוותר על הגזענות שלך.

        הגב לתגובה זו

      • לשלוח את קצב לנחם נפגעות תקיפה מינית (ל''ת)

        דני, 10/03/08 09:27

        הגב לתגובה זו

      • תתבייש לך... הכיפות הסרוגות הם הציונים

        דודו, 10/03/08 09:28

        האמיתיים. בלעדיהם כבר היינו מוותרים ממזמן על הארץ הזו.

        הגב לתגובה זו

        • אנו ייסדנו את המדינה הזאת ולא נרשה לכם להרסה (ל''ת)

          שמאלני שפוי, 10/03/08 09:37

          הגב לתגובה זו

          • יוסדי המדינה שמו את קיצוני מפ''מ השמאלנית תחת מעקב השב''כ (ל''ת)

            -, 10/03/08 10:58

            הגב לתגובה זו

      • הראש המעוות שלך מוציא שם רע לחילונים

        חילוני ת''א, 10/03/08 10:18

        אני, וכל הסובבים אותי הזדעזענו עמוקות מרצח נערים תמימים שישבו להכין שיעורי בית. ככה גם כל החילונים שאני מכיר. זה אפילו יותר מזעזע מפיגועים אחרים בגלל הגילאים ובגלל שהתנפלו על ילדים שישבו ולמדו וזה מזכיר לכל אחד את הילדים שלו וזה מזכיר לכל אחד איפה אנחנו חיים.

        הגב לתגובה זו

      • צודק ב100%

        גם אני חילוני, 10/03/08 10:41

        תפסיקו כבר עם הבכיינות, הוא צודק, נמאס מהחוליגניות של הדתיים האלה!!!

        הגב לתגובה זו

      • ערבי - זה בדוק המון שגיאות כתיב (ל''ת)

        גד, 10/03/08 11:08

        הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח את ההתנהגות הברברית שלכם

      אוהב מתנחבלים, 10/03/08 08:58

      בישיבת מרכז הרב
      ככה מתנפלים על שרה בישראל שהגיעה לנחם ?
      זו דרך ארץ זו ?

      הגב לתגובה זו

      • כן! ומגיע לה יותר! הסבר בפנים

        מוות לבוגדים, 10/03/08 09:12

        אני חילוני תושב מרכז, ועדין חושב שהממשלה אבדה כל לגטימיות! לא יתכן שלא פירקו את סוכת אבלים, לא יתכן שהחזירו את הפגר למשפחה! לא יתכן שהמשפחה תגבל קצוות מביטוח לאומי!!!
        בידי הממשלה היה למנוע את הבזיון הזה! אבל לממשלה יש סדרי עדיפויות אחריםץ לכן הממשלה איבדה לגיטימיות!

        הגב לתגובה זו

      • אמור צרה לא שרה (ל''ת)

        גד, 10/03/08 11:07

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    האם בארה''ב נערכו מסעות הלוויה או עצרות זכרון

    גד, 10/03/08 08:44

    למפגעי התאומים ?

    הגב לתגובה זו

    • כן - מה השאלה ? (ל''ת)

      הממשל האמריקני, 10/03/08 08:48

      הגב לתגובה זו

      • ממש...

        שי, 10/03/08 10:56

        צדו אותם ואת כל מי שהיה איתם במגע כמו חוגלות. בטח שלא הרשו להם להרים את אפם המכוער.
        לא רק זאת , כל האוכלוסיה המוסלמית ירדה למחתרת מרוב בושה לכמה שבועות

        הגב לתגובה זו

    • אתה שואל או תוהה ? (ל''ת)

      למתנחבל המוסת, 10/03/08 08:58

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הועברה למשפחתו????

    יוסף, 10/03/08 08:44

    מי שהעביר את הרוצח שילך ללות אותו ואלה יהיו רגעיו האחרונים וגם לא יזכה לקבורה

    -----אימפונטים......

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אנחנו חבורת מטומטמים או מה? (ל''ת)

    עופר, 10/03/08 08:43

    הגב לתגובה זו

    • כן. מטומטמים ברמה עולמית. (ל''ת)

      יריב, 10/03/08 08:55

      הגב לתגובה זו

      • אני שאלתי ואני הגבתי (ל''ת)

        עופר ויריב, 10/03/08 08:59

        הגב לתגובה זו

        • גם אני עופר גם אני יריב - ככה שמאלן מגיב

          יוסיV, 10/03/08 09:44

          גם אני עופר גם אני יריב - ככה שמאלן מגיב. העיקר לא לדבר לענין.
          אפייני

          הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה אתם מעמונה???

    שלום ירושלמי, 10/03/08 08:43

    משטרה שפוצעת אזרחים תמימים בעמונה, היא אותה משטרה שמתקפלת ובורחת כשהיא צריכה לטפל במחבלים.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן מגיע צל''ש למשטרה היקרה שלנו (ל''ת)

      מסעודה מנתיבות, 10/03/08 08:51

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    בבחירות הבאות רק כהנא או משהו דומה

    רק ימין קיצוני, 10/03/08 08:43

    כל השאר מתחזים לימנים כדי לשלוט בימין !

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך (ל''ת)

      חבטו, 10/03/08 08:50

      הגב לתגובה זו

      • ואני לא איתך (ל''ת)

        חבצלת השרון, 10/03/08 09:00

        הגב לתגובה זו

    • כהנא קבור ליד גולדשטיין (ל''ת)

      לחולמים בהקיץ, 10/03/08 08:50

      הגב לתגובה זו

    • כולם ביחד העם כהנ....ה (ל''ת)

      כולם, 10/03/08 09:16

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    היום משה פייגלין קיבל את הקול שלי (ל''ת)

    אורן, 10/03/08 08:43

    הגב לתגובה זו

    • ברוכים הבאים לחבורת המנגליסטים (ל''ת)

      פייגלין, 10/03/08 09:01

      הגב לתגובה זו

      • אני מצביע מה שישיבת מרכז הרב יצביעו (ל''ת)

        הבוחר, 10/03/08 10:48

        הגב לתגובה זו

    • משה פייגלין

      gilly, 10/03/08 11:50

      צודק בהחלט. גם את הקול שלי הוא מקבל.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא לתת להם להיתאסף באלפים.

    ג'ויה, 10/03/08 08:38

    למה נותנים להם לעשות תמיד כרצונם.
    לא לאפשר היתקהלויות של אנשים,להגביל אותם רק למשפחה הקרובה,
    למה מחלקים להם פרסים שכאלה,מה הפלא שהם צוברים כח ותעוזה,הכל בגלל המדיניות המטומטמת הנוכחית,
    וזה ממשיך על אף כל מה שאנחנו משלמים,אומרט מאיים רק מעל דוכן הכנסת,לא הייתי מייחלת לחייל שכמותו,אוי ואוי לנו.

    הגב לתגובה זו

    • נדון בבקשתך - והשאלה : האם יש לך עוד בקשות נוספות ? (ל''ת)

      הפסיכיאטר, 10/03/08 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא לתת להם להיתאסף באלפים.

    ג'ויה, 10/03/08 08:37

    למה נותנים להם לעשות תמיד כרצונם.
    לא לאפשר היתקהלויות של אנשים,להגביל אותם רק למשפחה הקרובה,
    למה מחלקים להם פרסים שכאלה,מה הפלא שהם צוברים כח ותעוזה,הכל בגלל המדיניות המטומטמת הנוכחית,
    וזה ממשיך על אף כל מה שאנחנו משלמים,אומרט מאיים רק מעל דוכן הכנסת,לא הייתי מייחלת לחייל שכמותו,אוי ואוי לנו.

    הגב לתגובה זו

    • לא ניתן להם ! אנחנו מבטיחים - מה אתה מבקש עוד ? (ל''ת)

      לשאלה הבאה, 10/03/08 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא לתת להם להיתאסף באלפים.

    ג'ויה, 10/03/08 08:37

    למה נותנים להם לעשות תמיד כרצונם.
    לא לאפשר היתקהלויות של אנשים,להגביל אותם רק למשפחה הקרובה,
    למה מחלקים להם פרסים שכאלה,מה הפלא שהם צוברים כח ותעוזה,הכל בגלל המדיניות המטומטמת הנוכחית,
    וזה ממשיך על אף כל מה שאנחנו משלמים,אומרט מאיים רק מעל דוכן הכנסת,לא הייתי מייחלת לחייל שכמותו,אוי ואוי לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כבוד אחרון למנוח

    יניב, 10/03/08 08:30

    בירדן אסרו הקמת סוכת אבלים. בישראל מותר. בישראל גם נסגור את התנועה לכלי רכב בכדי לאפשר תהלוכה גדולה עם דגלי פלסטין, חמאס וחיזבאללה. למה לא לאפשר גם לגדולי אומות העולם לבוא לחלוק כבוד אחרון למנוח ?

    הגב לתגובה זו

    • צודק. זאת ממש שערוריה (ל''ת)

      אחת, 10/03/08 08:41

      הגב לתגובה זו

    • אתם קבעתם תקדים מחורבן עם גולדשטיין ! קבלו את התוצאות (ל''ת)

      חנן פורת, 10/03/08 09:03

      הגב לתגובה זו

      • צודק לחלוטין ! (ל''ת)

        סיני , משה, 10/03/08 09:38

        הגב לתגובה זו

      • נו טוב. שמאלן תמיד מגיב לא לענין

        שלומפי, 10/03/08 09:46

        שמאלן אכול שנאה עצמית תמיד ימצא סיבה לא רצינית. למה? להצדיק את האויב כמובן.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    חוצפה

    עידן, 10/03/08 08:30

    איזה מדינה לא רוצה אזרחות ישראלית את מתבייש במדינה המשפחה של המחבל גם מקבלת כסף נכוןןןןןןןןןןןןןן

    הגב לתגובה זו

    • לא ! אתה רגוע ? (ל''ת)

      הממשלה, 10/03/08 09:03

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    שיולי תמיר תצעד בראש ההלוויה ואחריה אולמרט. (ל''ת)

    בושה לממשלה, 10/03/08 08:28

    הגב לתגובה זו

    • זוהי משאלתך למען האמת

      אולמרט ותמיר, 10/03/08 09:09

      צר לנו לאכזבך שוב ושוב

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה ההתחסדות המטומטמת הזו של הממשלה

    ברברה, 10/03/08 08:27

    היו צריכים לקבור את גופתו באיזשהו פח זבל על המעשה שעשה ...וטוב אם היו חזירים בקרבת מקום ....
    אנחנו עושים מעצמנו מטומטמים והערבים שמחים לראות ולהנות מהטמטום הזה... אנחנו חלשים במעשה הזה

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לפזר את האפר בים

    צ, 10/03/08 08:26

    ליד שפך של ביוף

    הגב לתגובה זו

    • חח לביוב עצמו אפילו לא בים (ל''ת)

      דויד, 10/03/08 09:02

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''נשיג הרתעה מול הטירור''...כך במילים האלה שיחרר לנו כלומרט את הספין

    ימי, 10/03/08 08:25

    הבא...

    הגב לתגובה זו

    • נשיג בעזרתו של אולמרט את הכל - רק תנו לו

      תכמניהו, 10/03/08 08:29

      לעשות ואל תתלהמו בימין

      הגב לתגובה זו

      • תבינו אותי. צריך להתפרנס. אני מגיב בשכר (ל''ת)

        תכמניהו, 10/03/08 09:47

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנחנו עם של פסיכים (ל''ת)

    מגיע לנו, 10/03/08 08:24

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו עם כובש לידיעתך - ולכן אנו פסיכים (ל''ת)

      אריאלה, 10/03/08 08:30

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו גן עדן לבוגדים שמאלנים עדיין... (ל''ת)

        לחסל האיסלם, 10/03/08 08:41

        הגב לתגובה זו

        • אנחנו אכן בוגדים בערכי הכיבוש האכזר (ל''ת)

          שלום עכשיו, 10/03/08 09:10

          הגב לתגובה זו

          • התכוונת הכיבוש הנורא והאכזר של שיח מוניס תבנה ותכונן (ל''ת)

            שלום אך-שווא, 10/03/08 09:48

            הגב לתגובה זו

      • כבשנו נחדש את ארצנו! (ל''ת)

        א''י, 10/03/08 08:42

        הגב לתגובה זו

      • בהחלט. ולכן תעופו חזרה לאירופה, בסיכים (ל''ת)

        אחמד, 10/03/08 08:49

        הגב לתגובה זו

        • המגיב הנ''ל הינו מתנחבל מתחזה בשם ''אחמד''

          אתה חניך כהנא, 10/03/08 09:05

          אתה חניך כהנא שמסית כל הזמן

          לא תצליח - ואני בטוחה בכך

          הגב לתגובה זו

          • לא. אני סתם שונא יהודים, במיוחד מתועבים כמוך (ל''ת)

            ואני בטוח בכך, 10/03/08 09:29

            הגב לתגובה זו

          • קלטו את השמאלנית הטיפוסית הזאת.

            את''ע, 10/03/08 10:21

            היא חושב שלא יכול להיות שיש ערבי בשם אחמד שאומר שהיהודים הם פסיכים והם צריכים לחזור לאירופה.
            זה פשוט חייב להיות חניך כהנא שמסית.
            זה שכל הערבים אומרים את זה כל הזמן. אפילו ערבים ישראלים, אפילו חברי כנסת ערבים אומרים שאנחנו לא מפה ואנחנו צריכים לחזור לאירופה.
            אבל היא, שמאלנית טיפוסית גם בהדחקה, וגם מאשימה את המתנחלים בכל דבר. מדהים.

            הגב לתגובה זו

      • אתם לא כובשים ולא נעליים . אתם פסיכים מתאבדים (ל''ת)

        נוצרי, 10/03/08 08:51

        הגב לתגובה זו

      • עוד נבוא חשבון עם הבוגדים (ל''ת)

        דב, 10/03/08 08:57

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    טמטום זה מחלה שכואבת לאחרים

    מושון, 10/03/08 08:20

    איך בכלל נותנים להם את הנבלה הזאת ? מה המשמעות של שכל ישר?לאפשר להם היום להפגין תמיכה ברצח לעיני מצלמות אל ג'זירה זה לא רק טמטום אלא גם עידוד טרור .פשוט טיפשות תקינה פוליטית .התשובה בטח תהיה ''הוא גם בן אדם ,ומה אשמה המשפחה ? ''לא -מנהיגותנו הרופסת אשמה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, המטומטמים שהצביעו לקדימה הכאיבו לכל העם. (ל''ת)

      נהיגות בזויה, 10/03/08 08:29

      הגב לתגובה זו

      • יש לקדימה שנים רבות בשלטון (ל''ת)

        קדימה אולמרט, 10/03/08 08:48

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    האם למשפחת המחבל מגיע גם ''פיצוי'' של נפגעי טרור ??? (ל''ת)

    אולמרט הביתה !!, 10/03/08 08:17

    הגב לתגובה זו

    • לא - לא מגיע ! עכשיו אתה רגוע ?

      אולמרט, 10/03/08 08:31

      בתקווה שכן

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    עם ישראל זקוק וגם מגיע לו ראש ממשלה עם ביצים ולא ציצים, הלאה אולמרט

    אמנון בן-יהודה, 10/03/08 08:15

    לך לך ! הגעתה עד הלום ממזל ולא בגלל יכולות שאין לך , אתה פרקליט סוג -ג- ובטוח לא עשוי מהזן שעושה ראש ממשלה! בירדן המלך שם אסר על סוכת אבלים ,כנראה שאצלך מותר הדם היהודי אחרת היתה פועל להשמיד כל חלקה הקשורה לרוצח בנינו , נכשלתה ביג-טיים אז לך עוף לך עוף מוזר!ה אתה א-פ-ס- !

    הגב לתגובה זו

    • יש ראש ממשלה בירושלים והוא עלא כיפק (ל''ת)

      קדימה אולמרט, 10/03/08 08:32

      הגב לתגובה זו

      • קדימה אולמרד. אתה טוב לנו (ל''ת)

        יאסין, 10/03/08 08:58

        הגב לתגובה זו

      • צודק בחיי (ל''ת)

        בוריס, 10/03/08 09:11

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ואולמרט עדיין רוצה למסור נגמ''שים למחבלים? (ל''ת)

    שאלה, 10/03/08 08:14

    הגב לתגובה זו

    • שקרן בעליל

      אל תסיתו, 10/03/08 08:33

      לא יעזור לכם כלום

      הגב לתגובה זו

      • נגד טימטום אוסלו לא יעזור כלום

        יריב, 10/03/08 08:58

        טימטום היא מחלה חשוכת מרפא

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה מחזירים את הגופה בכלל?

    אלי, 10/03/08 08:14

    קצת עונש מגיע לו ולחממה שגידלה אותו
    לא כך?

    הגב לתגובה זו

    • למה לא ? ובשביל מה להחזיק גופה ?

      למרקד על הדם, 10/03/08 08:33

      לא נשאר בה מנת דם אחת שתספק אותך למשתה

      הגב לתגובה זו

      • אתה טיפש או עושה עצמך?

        אלי, 10/03/08 08:55

        מה קשור לרקד על הדם או שתיית דם?
        הוא רוצח והוא צריך להיענש כי על טעויות משלמים וכן גם משפחתו תיענש
        כי אם הטרור משתלם למה לא לעשות אותו שוב??
        יש לך שכל עקום ומפגר

        הגב לתגובה זו

        • תעזובץ לשמאל אין טיעונים אז הם עוברים לגימיקים

          שלומפי, 10/03/08 09:50

          תעזובץ לשמאל אין טיעונים אז הם עוברים לגימיקים. כל מה שתגיד יהיה ''לרקד על הדם''.

          כמובן עד שמי מבני משפחתו של השמאלן ייפגע ואז כמובן כל האמצעים כשרים.

          ''בשחרור שיח מוניס הכבושה תנוחמו''

          הגב לתגובה זו

        • גם טיפש וגם רשע

          שלומפי, 10/03/08 09:55

          רשע - כי שונא את אחיו.
          טיפש - כי לא מבים שזה יגיע גם אליו.

          הגב לתגובה זו

      • בשביל משא ומתן. בשביל ביזוי הרוצח. אידיוט. (ל''ת)

        שלומי, 10/03/08 08:59

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל משתתף בלוויה טרוריסט. לידיעתכם הימין הקיצוני. (ל''ת)

    מטרה נאותה, 10/03/08 08:14

    הגב לתגובה זו

    • כל משתתף בלוויה טרוריסט - כולל זו של גולדשטיין ימשו''ז (ל''ת)

      גולדשטיין ימשו'', 10/03/08 08:34

      הגב לתגובה זו

      • נא לא לערב את גולדשטיין. הוא לא שינה לנו את האידאולוגיה במאום

        יאסין, 10/03/08 10:09

        נא לא לערב את גולדשטיין. הוא לא שינה לנו את האידאולוגיה במאום. רק ידידינו מהשמאל הישראלי קיבלו טיעון נגד אחיהם.

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה זה השטויות האלו?

    מיכל, 10/03/08 08:12

    מסע לוויה?!
    מי איפשר את הדבר המטומטם הזה?
    איך לעזאזל מאפשרים הלוויה לרוצח הזה?
    למה לא שורפים את הגופה שלו?
    איך ירגישו המשפחות שלפני כמה ימים קברו את קורבנותיו של הרוצח השפל הזה?
    יש מישהו שחושב שם?
    מה עבר בראש למי שאישר את זה???

    החדשות נהפכות הזויות מיום ליום.
    בזכות אחד שם למעלה, אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    תלמידי ''מרכז הרב'' קיצוניים ימנים הם החמא''ס שלנו בעצם

    אשר, 10/03/08 08:11

    כל אחד מתלמידי מרכז הרב אם תשאלו אותו היה אומר שצריך להרוג את כל הערבים וכל המוסלמים בעולם,הם מחזיקים ביהדות קיצונית ומופרזת ולא פחות פשיסטים בדעותיהם מהאופוזיציה שלהם קרי הערבים הקיצוניים,למרות זאת יש לגנות כל שפיכות דמים בין אם של יהודים או ערבים, כולם אחים לאנושות.

    הגב לתגובה זו

    • ידידי, פשוט אין לך מושג על מה אתה מדבר. (ל''ת)

      סתם אחד, 10/03/08 08:30

      הגב לתגובה זו

    • כן, הם גם מבצעים פיגועי התאבדות נגד ערבים?.... (ל''ת)

      חזור למאורה שלך, 10/03/08 08:31

      הגב לתגובה זו

    • צודק אדוני (ל''ת)

      רבני רשע-פשע, 10/03/08 08:36

      הגב לתגובה זו

    • ל - 21

      ענת, 10/03/08 08:54

      אתה הרי ערבי, פלסטינאי.
      אז בבקשה ממך, לך לגלוש ולהגיב באתרים של אל ג'זירה או של החמאס. שם מקומך.
      מה גם שהינך יכול לעבור לגור שם בעזה ולהילחם נגד היהודים, דבר שמימלא אתה עושה.

      הגב לתגובה זו

      • חסכת לי תגובה. (ל''ת)

        מושון גלובלי, 10/03/08 09:04

        הגב לתגובה זו

      • ל21 אתה טמל (ל''ת)

        ימין, 10/03/08 10:07

        הגב לתגובה זו

    • אני אוהב לחזות בדמיונות. תבינו אותי. (ל''ת)

      אשר, שקרן1, 10/03/08 09:00

      הגב לתגובה זו

    • תתכוננן להחזיר את התעודה הכחולה מתחזה

      א.ב, 10/03/08 09:07

      אחרי זה תגיב כמה שאתה רוצה עם תשתית האינטרנט המדהימה שתקבל ברשות הפלסטינית.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ולא חידשת כלום (ל''ת)

      יבגני, 10/03/08 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין לאפשר לרוצח להיקבר בארץ קל וחומר כשהאירוע תנוצל להפגנה לאומנית.

    EDUARDO, 10/03/08 08:10

    לפעמים נוצר הרושם שהחלטנו לשבור את כול השיאים בתחום הכסילות.
    לאחר שאפשרנו למשפחת הרוצח להקים סוכת אבלים, בניגוד לכול הגיון, עכשיו אנו מאפשרים לערוך לו הלוויה כאן בארץ למרות שאנו יודעים שהאירוע תנוצל על מנת להכפיש את השם של ישראל.
    הדבר היחידי שחסר על מנת להפוך טוטלי לכסילים גמורים הוא שהביטוח הלאומי תשלם קצבת שארים למשפחתו ושההתאחדות לכדורגל יורה על דקה דומיה בכול המגרשים.
    מבולבלים? גם אנחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לא אני כותב את תגובותי

    ילד, 10/03/08 08:08

    אני מעתיק אותן. לעיתים משאיר את השפה המקורית:

    שִׁמְעוּ נָא בֵּית דָּוִד
    הַמְעַט מִכֶּם הַלְאוֹת אֲנָשִׁים
    כִּי תַלְאוּ גַּם אֶת אֱלֹהָי ?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אי מסירת גופת הפלסטיני למשפחתו, היא בניגוד לחוק! מדוע השמאל ומרצ

    רחל - מרצ, 10/03/08 08:07

    לא מגיש בג''ץ? גם שלילת זכויות הבטוח הלאומי היא בניגוד לחוק! הם אזרחים ישראלים! איפה התנועה לזכויות האזרח?

    הגב לתגובה זו

    • רחל את צודקת במאה אחוז ,ישגם לאפשר להם להדליק את המשואה בעצמאות. (ל''ת)

      דקל, 10/03/08 08:36

      הגב לתגובה זו

    • המגיב הינו חניך טוב שלנו (ל''ת)

      רבני רשע-פשע, 10/03/08 08:53

      הגב לתגובה זו

      • נא לדייק. אנחנו אוהבים את כל היהודים אותו דבר. ישע או לא ישע

        יאסין, 10/03/08 09:52

        אבל יותר מכל אנחנו אוהבים את אכולי השנאה העצמית. הם עושים לנו את העבודה בחינם.

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה ניתן לצפות ממדינה נחשלת

    Jackson, 10/03/08 08:05

    המשטרה נערכת!
    כמה כסף זה יעלה (או יותר נכון: ירד לטמיון)?
    הכסף של מי? בודאי של עם הנרצחים!
    בשביל מה לחשוש? אפשר לקבור את הזבל הזה בבית קברות מיוחד למחבלים, ואז אין לוויות, ושלום כאן הכל כאן!!!
    אבל לא, הרי אנו מדינה מפורסמת לפשיטת רגל.............!!!

    הגב לתגובה זו

    • הם לא חיבלו בשלום - לידיעתך (ל''ת)

      לוחמי החופש, 10/03/08 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נדרשת חקירה,וידוא הריגה זה רצח!! (ל''ת)

    עדאללה, 10/03/08 08:05

    הגב לתגובה זו

    • הם למדו את השיטה מפרשת קו 300

      לילדון, 10/03/08 08:39

      אתה מבין ילד ?

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לדעתי..

    שואלת עד מתי?, 10/03/08 08:03

    כל כך הייתי רוצה לכתוב שלא היו צריכים לתת את גופת המחבל למשפחתו- והלוואי שזה היה כל כך פשוט...אבל סביר שאם היינו מסרבים להעביר את הגופה- היו איכשהו נוקמים בנו בעוד שפיכת דמים ושוב איכשהו, היו מסובבים הכל אלינו ככה שאנחנו נראה בתקשורת העולמית כרעים.(ד''א- אני באמת לא מבינה למה אנחנו לא יוצאים גם בסרטונים עולמיים שמראים את הצד שלנו-למה לתת להם להכפיש אותנו ככה??)
    ולגבי השוטר, שלא נכנס לזירה- אני לגמרי מבינה אותו- שוטר סיור בחובה, לא מיומן לכאלה מצבים, בטח עבר הכשרה ואולי אפילו הצטיין-אבל ברגע האמת...היש סיטואציה יותר מפחידה מאשר אחת שבה אתה יודע שאולי תמות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק לחלוטין (ל''ת)

      יהודי מציאותי, 10/03/08 08:40

      הגב לתגובה זו

    • אם השוטר מפחד אז שלא יהיה שוטר

      גרשון, 10/03/08 09:04

      אם השוטר מפחד אז שלא יהיה שוטר. הוא יכול להיות בנאי רואה חשבון עורך דין וגם סוכן ביטוח כמו רובנו.

      משוטר נדרש קודם כל להגן על אזרחים בגופו ובנשקו.

      לגבי גופת המחבל - נם ינקמו בין אם תתנו ובין אם לא. לפחות שלא נתבזה ושיכאב להם קצת. מה גם שאולי נוכל לקבל תמורתה מידע על הנעדרים שלנו. וחוץ מזה המפחד מנקמה רק יחטוף שוב ושוב.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    על כל כדור שירה אני מאחל לו, למשפחתו, לכפר ולעם שלו שנים בגהינום. (ל''ת)

    שפוי, 10/03/08 08:01

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      dany, 10/03/08 11:55

      3 שנים גיהנום ? הוא יקבל 3 בתולות על כל כדור שירה.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אכן תגובתו של הפקוק ?האם הוא הראשון? (ל''ת)

    חולץ פקקים, 10/03/08 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לאפשר זאת גם במחיר פיצוץ עם המחבלים (ל''ת)

    אבי, 10/03/08 07:59

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת למחבלים מבית - צודק ! (ל''ת)

      גוש שלום, 10/03/08 08:40

      הגב לתגובה זו

      • תודה לגושלום על התמיכה. (ל''ת)

        יאסין, 10/03/08 09:54

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    הלווית הרוצח

    אייל, 10/03/08 07:58

    איזו מדינת חלם אנחנו.
    הלויה המונית לרוצח?
    או שהיו שורפים את הגופה כמו ששרפו את אייכמן ואו הלויה רק עם בני המשפחה.
    אבל מה אפשר לדרוש מהממשלה
    הרופסת הזו..

    הגב לתגובה זו

    • מהו מקור השנאה ? (ל''ת)

      לשונא עצמו, 10/03/08 08:41

      הגב לתגובה זו

      • הכיבוש כמובן. כבר בתרפ''ט ידענו שיהיה כיבוש אז התחלנו אז לרצוח

        יאסין, 10/03/08 09:05

        הכיבוש כמובן. כבר בתרפ''ט ידענו שיהיה כיבוש אז התחלנו אז לרצוח.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    לא לדאוג, הממשלה שלחה נציג מטעמה... (ל''ת)

    פפר, 10/03/08 07:54

    הגב לתגובה זו

    • זוהי תקוותך - צר לי לאכזבך (ל''ת)

      אולמרט-ממשרד, 10/03/08 08:42

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שוטרי סיור או בלשים? ממתי שוטרת בחובה היא ''בלש''? (ל''ת)

    ?, 10/03/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יהודים אתם תשלמו ביטוח לאומי בישביל עלא אבו דייהם. הוא אזרח של ישרא (ל''ת)

    ערבי, 10/03/08 07:51

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הטימטום של ישראל החוק עומד לצד משפחת המחבל

    ש.לוין, 10/03/08 07:51

    משפחת המחבל יכולה לפתוח סוכת אבלים בירדן לא משפחת המחבל תקבל כספים מביטוח הלאומי הישראלי מספינו אנו למימון קבורת הרוצח. משפחת הרוצח תמשיך לקבל הטבות ממדינת ישראל והכל על פי חוק.
    אז את החוק המזורגג הזה אפשר לשנות גם בנסיבות האלה דווקא אפשר לזרז חקיקה וצו שעה ולסלק את השקצים האלה מכאן .
    תפסיקו כבר להיות יפי הנפש של העולם
    כל העולם צוחק מאיתנו על התנהגותנו.
    שינוי בחקיקה יביא את הערבים החיים כאן לחשוב פעמיים אם חלאה אחת מהם יבצע פיגוע כל החמולה תסולק מכאן ,
    אז אולי תבינו כבר בממשלה המזורגגת הזו איך אפשר לעשות טרנספר לערבים על פי חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא הייתי רוצה ,לסמוך על משטרת ישראל

    רות, 10/03/08 07:50

    במצב סיכון.ואבי דיכטר,זו המשטרה שנותנת לי ביטחון אישי?

    הגב לתגובה זו

    • אז אל תסמוך - מה השאלה ? (ל''ת)

      דיכטר, 10/03/08 08:42

      הגב לתגובה זו

    • משטרת ישראל

      david, 10/03/08 12:06

      לסמוך על המשטרה. אפילו בהפרעת מנוחה רעש מוסיקה ב-3 בלילה שמפר יע לבניין שלם לישון הם לא יודעים איך לטפל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה השוטרים האמונים לשמור זוחלים (ל''ת)

    שמעון, 10/03/08 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה פשוט לא יאומן!!!!!

    ארז, 10/03/08 07:48

    הטירוף שהולך כאן במדינה הזאת מיום ליום מגיע לשיאים חדשים!!! העיקר שלמרזל ובן גביר לא תננו לצעוד לג'אבל מוכבר עם עוד 20 פעילים כדי להרוס את סוכת האבלים של המחבל ימ''ש ועכשיו עוד מקיימים לו מסע לוייה בושה! רק במדינת ישראל זה יכול לקרות!!!.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כולם לבוא לתמוך במשפחה. (ל''ת)

    שלום עכשיו, 10/03/08 07:46

    הגב לתגובה זו

    • במשפחת השכול (ל''ת)

      שלום עכשיו,, 10/03/08 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אילו היה לנו שכל, לא היו מרשים מסע הלוויה בכלל.

    דוד מלכי, 10/03/08 07:46

    האיש לא ראוי למסע הלוויה . יש לקבור אותו בלי להרשות להניח אבן על מקום קבורתו.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    אולמרט ויולי מוזמנים

    האם, 10/03/08 07:46

    להיות אורחי הכבוד של הלוויה?

    הגב לתגובה זו

    • שם היא תזכה לכבוד שהיא כל כך מחפשת (ל''ת)

      אוגוסט, 10/03/08 08:30

      הגב לתגובה זו

    • אני במקומם הייתי משתתף

      ניחום אבלים, 10/03/08 08:54

      ובלבד לשמח אותך סוף סוף

      הגב לתגובה זו