• 172.

    הרמטכ''ל: ''אני מצפה מכל קצין לנהוג כמוהו

    Ashkelon, 12/03/08 13:31

    This is a direct order from the top. Whenever Aza decides to barrage, apply this law. This same rule also applies even before the pigua, kegon Sheik of el muktza, who primises a bigger one coming. Haba lehorgech hashkem lehorgo

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    nrg למה חתכתם את התמונה המקורית??

    עידן, 10/03/08 23:33

    דוד שפירא שייך, רחמנא לצלן, לטופ של הטופ, לציבור הדתי לאומי, בתמונה המקורית זה לא מוסווה.
    חוץ מזה, הוא גם בוגר ישיבת הסדר, ולא סתם ישיבה,אלא אחת הישיבות המפחידות ביותר את הציבור המבולבל, ישיבה שבה סופגים ערכי תורה בראש ובראשונה, וכמובן גבורה אמיתית ומסירות נפש על א''י. ישיבת הר ברכה. כולכם מוזמנים להכיר.
    שנזכה לגאולה שלמה במהרה בימינו.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אמי אוהב את דוד שפירא!!!! (ל''ת)

    שלום, 10/03/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    למה המשטרה לא עוצרת אותו על העלבת עובד ציבור

    שוטרים דמיקולו, 10/03/08 13:55

    הרי הוא אמר לשוטרים עופו מפה...
    גיבורים על ילדות בנות 14

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    דדון ושפירא הם מודל לכל שוטר מצוי (ל''ת)

    וגם לא מצוי..., 10/03/08 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    קודקוד כאן משנה,מדווח גמר ביצוע!!! (ל''ת)

    מצדיע לך אבנר, 10/03/08 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    ביום הארוע סיפר המפכ''ל ששני בלשים היו עם שפירא .התפוצץ הבלוף עכשיו! (ל''ת)

    מיקי לוןין, 10/03/08 07:15

    הגב לתגובה זו

    • תסביר את עצמך. (ל''ת)

      ???, 10/03/08 12:37

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    לבדוק קודם אם לא חלק מההרוגים נפגעו בטעות מהירי שלו ואז ...כל הכבוד (ל''ת)

    ביסלי או-במבה, 10/03/08 05:37

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    בושה למשטרת ישראל - מפחדים ממחבל

    שלומי, 10/03/08 05:34

    אני הייתי מפטר את כל השוטרים שפחדו להיכנס לישיבה .
    ומגייס רק שוטרים עם עבר קרבי .
    ממש בושה , ומה היה קורה אם המחבל היה הורג עוד 10 אנשים בגלל שהמשטרה מפחדת להתערב ?
    אני בהלם מהמשטרה הזאת .
    הם חכמים כנראה רק על דגי רקק .

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    busha

    emanuel, 10/03/08 04:56

    eifo hakerami,eifo hamigun??

    kol hakavod lakatzin,aval oi lamedina she elu shotreha

    aval legabey hintantkuyot vepinui ma'akhazin-professinals

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    יצחק דדון פגע בו ראשון, ואז דוד הרג אותו. מה זה הסינון הזה?! (ל''ת)

    יעל, 10/03/08 01:11

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    זה סטנדרטי ב- 890.נקודה. (ל''ת)

    גולן, 10/03/08 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    שנאת חינם

    אדם, 09/03/08 23:50

    למה כל התגובות האלה מי יודע מי לא? מה זה משנה..
    ישר כח לקצין.

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    למה מחביאים את יצחק דדון? כי הוא בחור ישיבה? (ל''ת)

    ??, 09/03/08 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    יישר כח לקצין צהל שהרג את המחבל

    יוסף סגל יוסקה, 09/03/08 23:08

    יישר כח לך המפקד !
    כן ירבו קצינים כמוך.
    רק לחסל אותם בלי רחמנות
    זו השפה שהם מבינים.
    ואם היינו נוהגים כפי שצריך לנהוג בעת הפגזות על שדרות ועוטף עזה הכל היה מסתדר בכי טוב אבל אנחנו חנונים זה מה שאנחנו.
    להשיב למקורות הירי בלי להתחשב שימותו כמה אלפים אולי העולם יתעורר. שונאי ישראל יודעים לגנות רק את היהודים שמגינים על עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    כל הכבוד

    תלמיד י''ב, 09/03/08 22:21

    כל הכבוד לך אתה צריך להתגאות בעצמך בגלל אנשים כמוך עוד נשאר לנו צבא
    תתגאה בעצמך

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    עמד שוטר חמוש ומנע כניסה ממש איים עם הנשק לא להיכנס (ל''ת)

    חכם חלם, 09/03/08 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    כל הכבוד לך קצין גדול ! ! !

    פרעה, 09/03/08 20:03

    שוטרים ומשטרה קטנים מאד מאד ! ! !
    בהצלחה בעתיד זוהר ! !
    מצדיעים לך אדוני המפקד ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    לסרן שפירא: אל תיתראיין לכלי התקשורת. יזיק יותר משיעזור. (ל''ת)

    בהצלחה לך!, 09/03/08 19:58

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    תבורך דוד . רק שאילנה דיין לא תעשה עליך כתבות.... (ל''ת)

    יאצק, 09/03/08 19:24

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    שפירא !! אל תיתן לנבלות להשתמש בך !!!!!!!!! (ל''ת)

    בעיקר בניהו, 09/03/08 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    מעניין שכל אלה שכותבים ומשמיצים את התקשורת

    נו, 09/03/08 18:55

    הם אותם אלה שכותבים כאן על 'מי הרג מי פצע' בכזה ביטחון עצמי כאילו הם היו שם. וכל זה על סמך מה שהם ראו בראיון ...בתיקשורת...

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    חחח... הבנאדם ירה 16 כדורים במחבל שכבר חיסלו אותו ומשחק אותה גיבור

    אמנון, 09/03/08 18:41

    חכם על גופות, הוא הגיע למחבל אחרי שהמחבל כבר קיבל שני כדורים בראש
    צנף שחצן...

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש חוצפן!

      מירב, 09/03/08 19:30

      אדם נלם בכל נפשו וזה מה שאתה אומר? תתביש לך! הכל מתחיל מקנאה! הוא גיבור חייל!

      הגב לתגובה זו

    • באמת תתבייש לך

      יעל, 09/03/08 20:53

      איך אתה יכול לדבר ככה אל בן אדם שהוא באמת גיבור? תאר לך שהיית באותה סיטואציה...תחשוב הרבה לפני שאתה אומר משהו, כי הקצין שפירא הקריב את חייו למען אחרים!

      הגב לתגובה זו

    • ואתה ירית עשרות אותיות של שטויות (ל''ת)

      Zach, 09/03/08 21:55

      הגב לתגובה זו

    • תשתוק

      תלמיד י''ב, 09/03/08 22:25

      יא חתיכת טמבל מי אתה חושב את עצמך
      מדב כאילו אתה מינימום רמבו
      הבנאדם הותיר מאחוריו אישה וילדים אני בטוח שאתה סתם חננה לא התגייס בכלל לצבא

      הגב לתגובה זו

    • אני עדיין מאמין לקצין בצהל

      גיא, 09/03/08 22:43

      ולא למלכך פנכה כמוך, שבטח יצא על 21

      הגב לתגובה זו

    • הוא באמת גיבור, אבל למה לא מזכירים שכבר פצעו אותו קודם? (ל''ת)

      גלי, 10/03/08 01:11

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה לא יודע את הפרטים אז אל תדבר!

        הודיה, 10/03/08 12:54

        הוא לא היא פצוע ודדון רק ירה בו אחרי שסרן דוד שפירא הרג אותו!!!

        הגב לתגובה זו

  • 149.

    קצין שמיצג את הערך העיקרי שהיה חסר בלבנון

    חתירה למגע, 09/03/08 18:37

    חתירה למגע ערך שאבד משום מה מלכסיקון צהל ביחד עם דבקות במשימה, ניצול הצלחה, חתירה לניצחון, אחריות, דוגמה אישית, מקצועיות, רעות וחברים נוספים

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    חבל שאמא לא הכירה, את סרן דוד שפירא

    איה כורם, 09/03/08 18:04

    ולא את הכפיל המשתמט יונתן

    הגב לתגובה זו

    • בבקשה הסבר

      Avi Ecuador, 09/03/08 18:28

      ???

      הגב לתגובה זו

      • אבי, עכשיו נתפסת! מבזבז זמן להשמיץ (ל''ת)

        וכל כך מנותק, 09/03/08 19:05

        הגב לתגובה זו

        • באמת לא הבנתי, כל טוב... (ל''ת)

          Avi Ecuador, 09/03/08 20:17

          הגב לתגובה זו

          • תקשיב לשיר: אימא לא הכירה את יונתן שפירא.... (ל''ת)

            ., 09/03/08 22:25

            הגב לתגובה זו

            • לא שמעתי את השיר

              Avi Ecuador, 10/03/08 01:17

              כנראה חור בהשכלה שלי, עדיין לא הבנתי ולא אחפש את השיר.
              אולי פעם במקרה אשמע.

              הגב לתגובה זו

    • יפה. אהבתי את השנינות.

      אנה יוגב, 09/03/08 19:25

      אבל אני לא בטוח שאיה כורם ושאר נמוכי המצח הבינו דקות שכזאת שאיננה סיסמא...

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    עם כל הבוד לקצין, יצחק דדון פגע במחבל ראשון. (ל''ת)

    להכיר טובה, 09/03/08 17:59

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מעשה ידיו טבעו בים, והשוטרים אמרו שירה (ל''ת)

    קומפורטי, 09/03/08 17:28

    הגב לתגובה זו

    • דור שלם שפוט בג''צ

      בן הארץ, 09/03/08 18:02

      רק באישור עם 3 העתקים, בבקשה
      עוד יואשמו ברצח ערבים ובסיכון יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    כל הכבוד לסרן דוד שפירא. (ל''ת)

    נתן.ש, 09/03/08 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    יצחק דדון הוא זה שחיסל את המחבל !

    לא יעזרו כל השט, 09/03/08 17:02

    משיחות עם אנשים שהיו בישיבה בעת האירוע - ואני מתגורר 200 מטר משם - יצחק דדון הוא שניטרל את המחבל. דוד שפירא - שאני מכיר אישית ומוקיר אותו - ירה בגופה. לתישקורת זה נוח כדי לא לשבח את תלמיד הישיבה אלא את ''קצין צה''ל''.

    הגב לתגובה זו

    • יצחק דדון וסרן דוד שפירא הם גיבורים! (ל''ת)

      בניגוד לשוטרים, 09/03/08 17:12

      הגב לתגובה זו

    • איך זה שאת הגופה נתנו לבעל הסוכה מיד

      Avi Ecuador, 09/03/08 17:12

      היו צריכים לעשות נתיחה לאחר המוות ולהחזיר להם אולי את הגופה לאחר שנה לפחות או בהחזרת שבויים אולי.
      אפשר היה לבדוק את הכדורים שהיו בגוף השרץ ולדעת בברור את השתלשלות המאורעות, אסור לשנות את סדר המאורעות וזאת עם כל הכבוד לקצין והיוזמה וההתנדבות שלו או חס וחלילה לנסות לגרוע ממעשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    כל הכבוד לקצין, גיבור!

    Aci Ecuador, 09/03/08 16:47

    ממה שהבנתי שבחוץ היו עוד אנשי ביטחון שהיו זמן רב שם ושיכלו לנסות לעזור עם הנשק שלהם, לא עשו כלום, חיכו ושמרו על נפשותיהם... שמישהו אחר יסתכן בטח אמרו בלבם.
    יש לבדוק מצב זה מכיוון שהמצב הזה יחזור גם במצב לחימה של חיילים שיש להם אותה מנטליות.
    עם כל הכבוד ובהערצה לקצין הגיבור בלי מירכאות ובלי ציניות הפעם לעם ישראל מתחילה להיות בעיה קשה, אנשים רבים כבר לא מוכנים להסתכן וזאת כשיש להם גם ציוד ונשק להגיב על המצב ''בלי מיגון, בלי אפוד... ברבורים'', למעשה מצב שממשלת ישראל מלמדת את העם, לא להלחם ולשבת בצד.

    הגב לתגובה זו

    • תהיה רגוע

      אברם, 09/03/08 20:33

      מצב כזה לא יקרה כל עוד מגיע
      לארוע חייל קרבי בנשמה
      השוטרים ברובם רובאים 2 או 3
      במקצועם והיכולת שלהם מוגבלת
      ללחימה נגד ילדים / חלשים / מגרדי מדרכות .
      מחק את המיותר (חוץ מהשוטר)

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    איזה משטרה זאת? במקום להילחם במחבל הם נותנים לו להרוג ילדים (ל''ת)

    יאיר, 09/03/08 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    כל הכבוד ברוך ה'! (ל''ת)

    ירון, 09/03/08 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    תודה! (ל''ת)

    שי, 09/03/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    השוטרים במקום לפרוץ פנימה ניסו למנוע ממו להיכנס? (ל''ת)

    לא יאומן, 09/03/08 16:10

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    הרטחתי מזרח תיכון חדש

    מי אני, 09/03/08 15:22

    אמרתי שנשק לערבים, יוסיף ביטחון ליהודים. ועובדה שתחמושת לערבים, תוסיף מקומות עבודה ליהודים, תראו את זק''א.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    את בגין אני מכבד אבל

    לא מבין, 09/03/08 15:08

    איך השאיר את עזה תחת ישראל לאחר שהרס את ימית ונתן את כל סיני למצרים ולא החזיר לה את עזה שמלכתחילה היתה תחת שלטונה בסיני.

    ואני קורא שגם תעודות זהות כחולות לערביי ירושלים ניתנו בהשפעתו.

    ו...
    תומר לי מי נשיאך ואומר לך מי אתה....

    נשיא שמאמין במזרח תיכון חדש...
    נשיא שמעביר נשק לערבים המרצחים..
    נשיא שמקבל פרס נובל לשלום אם מרצח יהודים כמו ערפאת...
    נשיא שהאמין בערפאת....

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אסור לתת לאיזה קצין אישור לירות סתם כך!

    רונית, 09/03/08 14:26

    זה מסוכן ןמביא לאנרחיה

    הגב לתגובה זו

    • זכרת לקחת את הכדורים הבוקר? צריך לתת לך מירשם יותר חזק של כדורים... (ל''ת)

      ד''ר ניואזטרפיון, 09/03/08 15:07

      הגב לתגובה זו

    • וואו, הפציפיזם שלך הוא משהו משהו

      רמבו, 09/03/08 15:09

      העברית שלך לא כל כך.
      יש לכתוב: 'אנרכיה' ולא ''אנרחיה''

      הגב לתגובה זו

      • לי לי אנרחיה זה רמה אחת מעל אנרכיה (ל''ת)

        אנרכיסט, 09/03/08 20:35

        הגב לתגובה זו

    • מטומטמת (ל''ת)

      alex, 09/03/08 15:09

      הגב לתגובה זו

    • ובשביל מה מכשירים אותם להשתמש בנשק ??? (ל''ת)

      נילי, 09/03/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • ירי של הקצין

      דדה, 09/03/08 16:07

      מטומטמת! אנרכיה כותבים עם כ ולא עם ח חוץ מזה אני מאכל (עם כ ולא עם ח כדי שתביני)שלא תהיי בסיטואציה כזו כדי שלא יבוא איזה אנרחיסט (בח ולא כ כדי שבכל זאת תביני)ואז בטעות יציל אותך!

      הגב לתגובה זו

      • אהבלים. מכירים את המושג: ''ציניות''?

        אסתר, 09/03/08 17:57

        אבל במדינה שלנו, רק שתדעו לעתיד, אם פגעת במחבל אתה עלול להשפט ולשבת בכלא. ולכן, צריך אומץ כפול כדי לעשות מה שעשו דדון ושפירא.

        הגב לתגובה זו

  • 135.

    אז מה שהבנתי עד כה, מד''א והשמטרה ''ישבו על הברזלים'' עד שקיבלו (ל''ת)

    אישור כניסה?, 09/03/08 14:16

    הגב לתגובה זו

    • המשטרה מנעה כניסה לישיבה

      דקות ארוכות, 09/03/08 14:28

      חיכו לימ''מ או ליס''מ. למי שיגיע קודם. או לסיירת מטכ''ל.
      בקיצור, הרבה יחידות מיוחדות הוקפצו בלילה ולבסוף קצין מזדמן נכנס וגמר את הסיפור.

      הגב לתגובה זו

      • אפילו שוטרי תנועה היו צריכים להיכנס!

        מישטרה, 09/03/08 15:09

        מה השוטרים עשו בחוץ- בזמן שהמחבל טבח ורצח בני אדם?!!!

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    אז מי יגן עלינו במלחמה הבאה?! (ל''ת)

    משטרת התנועה?, 09/03/08 14:14

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה - קודם מחכים שהאויב ירוקן מחסנית - ורק אחר כך 'מחליפים אש'

      יס'מ גליל, 09/03/08 14:30

      פרשנות חדשה לביטוי ''חילופי אש''.

      ומה אם חו'ח העיכוב ביצירת מגע ואש כנגד אש היה מציל?

      מה לעשות שלא כולם בצה'ל זה ברוס ויליס.

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    שפירא היה המ''כ שלי

    דרור, 09/03/08 14:00

    בנאדם צנוע, פטריוט, עניו ומדהים כמו כל בן-ישיבה טיפוסי!
    כל הכבוד המפקד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    שוטר ההתנתקות לא מסוגל לאמר לך מה השעה משעונו שללא ספרות,,,,,,,, (ל''ת)

    אליפז התימני, 09/03/08 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    להורות לשוטרים לא לרשום רק דוחות

    יורם, 09/03/08 13:47

    השוטרים של ימינו מתאמנים בכתיבת דוחות ויציאה לנופשים

    הגב לתגובה זו

    • הם מעולים ברישום דו''חות ובמארבים לעוברים ולשבים כולל שהייה ברכב (ל''ת)

      סמוי. מנסיון..., 09/03/08 15:21

      הגב לתגובה זו

    • גם בטרנספר ליהודים הם ''טובים'' (ל''ת)

      Avi Ecuador, 09/03/08 18:11

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    השוטרים בירושלים

    מאבטח, 09/03/08 13:28

    אני מאבטח בירושלים כבר כמה שנים ולא פעם יצא לי לראות את התנהגות השוטרים בעת אירוע. ואני רוצה להגיד שלא הופתעתי בכלל מהתנהגות השוטרים בעת הפיגוע. השוטרים עובדים תחת נורמה פסולה, שכל מה שמעניין אותם זו ההפסקה הבאה. לא פעם הייתי באירוע אמת שבו לקח לשוטרים כ- 15 דקות להגיע (בהליכה, כולל קצינים), וזאת כשהבסיס שלהם נמצא 300 מטר מהנקודה.
    צריך להעמיד את השוטרים האלה לדין, ולהקים עוד יחידות משטרה איכותיות יותר שיסיירו בערים ויוקפצו לאירועים כאלה, כי משוטרי הסיור הרגילים כבר אין ממה לצפות יותר.

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק שאתה מדבר מנסיונך בשטח. (ל''ת)

      משטרה בהתדרדרות, 09/03/08 14:10

      הגב לתגובה זו

    • תפקיד השוטרים בארוע

      אלמונית, 09/03/08 17:29

      הוא להרחיק סקרנים, וסתם עוברי אורח - כדי שלא יפגעו עוד אנשים - וכדי שכוחות שמאומנים לכך - יוכלו לעבוד בצורה היעילה ביותר!
      אדם לא מיומן - מלבד זה שיכול להיפגע - עלול גם לפגוע בכוחות מיומנים שמגיעים למקום!!!
      לא במקרה - קצין בשרות פעיל הוא זה שהרג את המחבל!!
      קצין בחיר - מתאתן גם על דברים כאלה, ושוטר לא!!!

      הגב לתגובה זו

      • ירי למרכז מטרה אימון בסיסי אין צורך להיות חירניק כדי לירות על מחבל (ל''ת)

        שקמיסט, 09/03/08 20:39

        הגב לתגובה זו

      • אז למה יש לו אקדח?

        .,.,, 09/03/08 23:13

        בשביל הפוזה? אפשר לחסוך בכסף והכשרה, לשים לו אקדח אויר בכיס ושיהיה שמח עד לפעם הבאה שהוא ישתפן להכנס ולהשתמש באקדח שלו.

        הגב לתגובה זו

      • שוטר אמור להיות הכח המיומן.. הוא לוחם, לא סדרן! (ל''ת)

        נו, 10/03/08 01:14

        הגב לתגובה זו

  • 129.

    איך דיכטר הפך לשר לבטחון פנים?! (ל''ת)

    ????????, 09/03/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אתם רציניים? עמדו שוטרים בכניסה ולא עשו כלום?!

    נ, 09/03/08 13:13

    אם זה נכון, זה חמור מאוד, להדיח אותם מיד!
    כל הכבוד לדוד, גיבור! עלה והצליח!

    הגב לתגובה זו

    • לא רק שלא עשו דבר, אלא ניסו למנוע מהחייל להיכנס. מה עם תמונות שלהם? (ל''ת)

      מי מכיר אותם?, 09/03/08 13:21

      הגב לתגובה זו

    • לא עשו כלום וגם לא יעשו להם כלום (ל''ת)

      יוסי, 09/03/08 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    למעט יס''מ ימ''מ רוב שוטרי ישראל ברמה נמוכה (ל''ת)

    רביטל אלמגור, 09/03/08 13:12

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם מד''א. אולי חשבתם שם שמדובר ביריות ממשחק מחשב? (ל''ת)

      רשלנות., 09/03/08 13:22

      הגב לתגובה זו

      • צד''א הגיע תוך דקות וחיכה למשטרה שתאשר כניסה לזירת הפיגוע (ל''ת)

        רביטל אלמגור, 09/03/08 13:36

        הגב לתגובה זו

      • מד''א הגיע תוך דקות וחיכה למשטרה שתאשר כניסה לזירת הפיגוע (ל''ת)

        רביטל, 09/03/08 13:37

        הגב לתגובה זו

        • תוך דקות?! כשהבסיס שלו בירושלים ממוקם מהישיבה במרחק 5 דק' הליכה?!! (ל''ת)

          רשלנות פושעת!, 09/03/08 14:12

          הגב לתגובה זו

          • גם אם מד''א היה נמצא קבוע בישיבה עדיין המשטרה לא אפשרה להכנס לטפל

            רביטל אלמגור, 09/03/08 14:24

            היו עשרות שוטרים במקום. כולם התחבאו בפחד.

            הגב לתגובה זו

  • 126.

    קראו שוב את הכתבה: השוטרים שעמדו בפתח הישיבה ניסו למנוע ממנו להיכנס

    משטרה בהתדרדרות, 09/03/08 13:11

    כלומר הוא היה צריך להאבק בשוטרים, כדי להכנס פנימה ולהציל חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    השוטרים חכמים בהתנתקות, אבל לא על מחבל אחד או שניים. (ל''ת)

    איזה פחד., 09/03/08 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    להחליף את השוטרים בבני ישיבת מרכז הרב. (ל''ת)

    מחכים לחמגשית, 09/03/08 13:05

    הגב לתגובה זו

    • לחנך את השוטרים. אנחנו צריכים בני תורה שילמדו! (ל''ת)

      רחל, 10/03/08 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    בושה למשטרה (ל''ת)

    דביר, מרכז הרב, 09/03/08 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    כל הכבוד

    שרון, 09/03/08 12:52

    ישר כח על התעוזה, כך נוהג קצין בצה''ל, עשית את זה בהמון עוז ללא אמצעי מיגון. כולנו מודים לך, מעריכים ומוקירים מכל הלב.

    בהצלחה בהמשך דרכך ושמור על עצמך.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    93-סניליות מצילה ממות. מדובר בקצין השני. (ל''ת)

    רמה כל כך נמוכה, 09/03/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    בהחלט מגיע שיקבל את צל''ש הרמטכ''ל (ל''ת)

    גג, 09/03/08 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    קראו והפיקו לקחים...

    יוכי, 09/03/08 12:42

    מי שלא נלחם בטרור, הטרור רודף אחריו,

    מי שבורח מפני נמושות,צריך להלחם במפלצות,

    כך בצפון - חיזבאללה

    כך בדרום - חאמאסטן,

    כך במרכז - ערביי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    שהתלמידים יעשו תורנות שמירות - יש להם נשק (ל''ת)

    אפריים, 09/03/08 12:42

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    למה לא היה מאבטח / שומר בכניסה לישיבה/בית ספר?

    אזרח, 09/03/08 12:41

    אין שמירה בכניסה- ועוד בירושלים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    יש להדיח את השוטרים שקפאו במקום (ל''ת)

    בושה של משטרה, 09/03/08 12:36

    הגב לתגובה זו

    • יש להדיח שוטר שלא חתר למגע עם המחבל (ל''ת)

      אלא אם זה שוטרת, 09/03/08 12:59

      הגב לתגובה זו

    • הם פוחדים, יש להם משפחות... למה להם לסכן את עורם. הולכים על בטוח. (ל''ת)

      ., 09/03/08 13:00

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך יש להדיח שוטרים פחדנים

      דיכטר לטיפולך, 09/03/08 13:03

      גיבורים על אזרחים חלשים. פחדנים מול מחבלים.

      הגב לתגובה זו

    • רק אותם? ומה עם כל אלה שדיגמנו תלבושות משטרה מול הקהל (ל''ת)

      לאחר האירוע., 09/03/08 13:13

      הגב לתגובה זו

      • הם היו ניצבים בסרט תדמית (ל''ת)

        ג'ו אנעארף, 09/03/08 20:41

        הגב לתגובה זו

        • ט -אוב! (ל''ת)

          ., 09/03/08 22:26

          הגב לתגובה זו

  • 115.

    להחליף את דיכטר בשפירא, ואת דדי בדדון (ל''ת)

    הדג מסריח, 09/03/08 12:33

    הגב לתגובה זו

    • אבי דיכטר שר מעולה הבעיה שהמשטרה חרא (ל''ת)

      מוישה זוכמיר, 09/03/08 20:42

      הגב לתגובה זו

      • מה כל כך מעולה בו, אולי תסביר (ל''ת)

        למה מפה קשה, 10/03/08 12:03

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    הלוואי.......

    Katy, 09/03/08 12:30

    וירבו קצינים כמוהו!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כל הכבוד לרוח צה''ל (ל''ת)

    נמרוד, 09/03/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    משטרת לואי דה פינס (ל''ת)

    דוד, 09/03/08 12:08

    הגב לתגובה זו

    • הם רק התחפשו לשוטרים. (ל''ת)

      ., 09/03/08 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    ה''מחבל'' נורה בדם קר לאחר שנכנע

    אחמד, 09/03/08 11:57

    הוא לא היה המן הרשע.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא שרתת בצה''ל, או שאתה משתמט. (ל''ת)

      ., 09/03/08 13:01

      הגב לתגובה זו

    • המחבל לא נכנע -

      עעע, 09/03/08 14:32

      זהו שקר וכזב. המחבל נורה באמצע מסע ההרג. ימח שמו וזכרו.

      הגב לתגובה זו

    • אחמד שתוק ותכין פעמיים חומוס (ל''ת)

      יוני, 09/03/08 19:42

      הגב לתגובה זו

    • אחמד מה שלום מוחמד אחיך ומחמוד חמיד בן הדוד (ל''ת)

      רפאל, 09/03/08 19:43

      הגב לתגובה זו

    • ahmad what is ''hoomoos''? (ל''ת)

      mike, 09/03/08 19:44

      הגב לתגובה זו

    • אחמד , כייף בעזה ? שמעתי שהחומוס שם מעולה (ל''ת)

      טנגו, 09/03/08 19:45

      הגב לתגובה זו

    • נכנע? למה איימו עליו ותקפו אותו? פשוט ניטרלו אותו. הוא התחיל.

      יעל, 10/03/08 01:16

      ונמאס לשמוע ערבים מדקלמיםפ משפטים שנשמעים יפה, אבל לא קשורים בגרוש. אתם רוצתים שימשיכו להעריך אתכם - תצדיקו את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    מה יש לנו לחפש ב'מרכז הרב'?

    יס''מניק מחומש, 09/03/08 11:52

    אנחנו צריכים לאזוק את הנערים בחומש ולהציג בבימ''ש שהנערות בגבעת האור התקיפו אותנו, ושכולנו היינו בסכנת חיים מצביה שריאל, במטע הזיתים שלה שניסינו למסור ל''פלשטיני'' באלון מורה

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    דוד שפירא, אני מצדיע לך

    שלומי, 09/03/08 11:52

    כל הכבוד בחור- אלוהים ישמור אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מסתירים את העובדה שהוא חובש כיפה בוגר הישיבה!צבועים! (ל''ת)

    יעל, 09/03/08 11:45

    הגב לתגובה זו

    • לא יעזור להם !!!

      יהודי, 09/03/08 18:43

      הם צריכים לטשטש את כל הכיפות של המתנדבים הנהדרים של מד''א/הצלה וזק''א שהיו בארוע.

      יש לנו בנים נהדרים בעלי רוח גבורה ומסירות נפש שיונקים ממקור קדוש - האוייבים שלנו הבינו את זה - גם התקשורת תלמד יום אחד לקבל את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    דוד

    אורן, 09/03/08 11:45

    כל הכבוד!!! חזק ואמץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אז למה אתה לא נוהגד כמוהו אשכנזי ????????????????????? (ל''ת)

    מדוע ההשתפנות, 09/03/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    לא למדו כלום רק השתכללו בשקרים (ל''ת)

    מורשת גל הירש, 09/03/08 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הספינים של דובר צהל מחליאים אותנו !!! לכן להלחם באוייב (ל''ת)

    לא בעם ישראל, 09/03/08 11:43

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    בניהו החליט לעב את המציאות !! צהל כבר לא צבא כושל שמפקיר את ילדי (ל''ת)

    שדרות לחסדי, 09/03/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    שקרי צהל רק מעצימים את הפיגוע !! (ל''ת)

    צנזורה עלובה, 09/03/08 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    כל הכבוד

    אורי, 09/03/08 11:33

    דש לאורי פלסר

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    ואחר כך מעלילים עלילות על הדתיים..

    -, 09/03/08 11:32

    דוד שפירא ויצחק דדון, עמישראל אתכם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אומץ, תחבולה, נחישות חתירה למגע עד לנצחון !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    זה לא צהל, 09/03/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    השוטר מבוורלי הילס

    אדי מרפי, 09/03/08 11:22

    זה בדיוק כמו בסוף הסרט השוטר מבוורלי הילס.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    סרן דוד שפירא הוא בוגר הישיבה

    גור, 09/03/08 11:15

    מה עם דדון גם לו מגיע הוא היה הראשון

    הגב לתגובה זו

    • כן! כן! ''ללמדך'' כי צהל פעל גם בשקר ובהונאה (ל''ת)

      האמת העם ראה, 09/03/08 11:27

      הגב לתגובה זו

    • ל 97 גור ת-א

      נח, 09/03/08 11:40

      אתה לו רואה,כבר השם אומר
      ה ו א ל א א ש כ נ ז י!
      ומי כבר מכיר את דדון ,אבל שפירא זה ''פירמה''.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    שפירא הגיע ראשון, דדון שלישי!!!

    ירון, 09/03/08 11:09

    כהקצין נכנס לישיבה, המחבל עדיין עמד ואף אחד. השוטרים בכניסה וגם דדון שמיהר לדבר דבר על עצמו בכל ערוץ תקשורת אפשרי לא עשו כלום, חוץ מלחכות ש''תהיה הזדמנות לירי בטוח''. שפירא נכנס וירה במחבל 16 כדורים!!! רק אח''כ נכנסו שני מאבטחים/ שוטרים וירו עוד עשרות כדורים על המחבל השוכב. רק בסוף הגיע דדון ומטווח אפס לאחר שהמחבל כבר היה מת לגמרי הוא העז לצאת ממחבואו וירה לו בראש.
    אני לא שופט אותו, אבל הגיבור האמיתי הוא קצין הצנחנים האמיץ.

    הגב לתגובה זו

    • שקרן בניהו בזוי !!! הספינים שלכם מחליאים אותנו (ל''ת)

      לכו להלחם באויב, 09/03/08 11:29

      הגב לתגובה זו

    • לפי מה אתה יודע את זה? (ל''ת)

      רחל, 10/03/08 01:17

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    למה אתם תמיד חייבים להסתיר את הכיפה (ל''ת)

    YO, 09/03/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    שוטרי ישראל-בושה

    חווה, 09/03/08 10:49

    'לאן אתה הולך, בלי (אפוד) קרמי, בלי מיגון'.

    הגב לתגובה זו

    • אל תקשקשי. כשיש לשוטרים אקדח מול רובה אוטומטי, אין טעם להיכנס.

      Y, 09/03/08 11:57

      מוטב תגידי שצריך לצייד את השוטרים ברובים אוטומטיים וברימונים, אבל אז את מתכוונת להפוך אותם לצבא.
      והם לא צבא.

      הגב לתגובה זו

      • שלא יהיו שוטרים, אם הם פוחדים. אפשר ללכת להייטק במקום. (ל''ת)

        ., 09/03/08 13:08

        הגב לתגובה זו

      • היו בזירה שוטרים עם נשק אוטומטי (ל''ת)

        שפחדו להכנס, 09/03/08 16:20

        הגב לתגובה זו

    • חרא עליך . חכה שב''עובדה'' יעשו עליך תחקיר... (ל''ת)

      ניסו שחם, 09/03/08 19:27

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    קדחת הוא צריך לקבל, איך החוצפן דיבר על שמעון פרס שלנו!!! (ל''ת)

    אבי, 09/03/08 10:36

    הגב לתגובה זו

    • אתה כזה גרוע

      יוס, 09/03/08 10:58

      זה לא הקצין שדיבר בטלוויזיה, אלא אחד מהתלמידים שעשה במחבל וידוא הריגה והתפאר בשעות הראשונות בגבורתו. הקצין הענו אפילו לא הסכים להתראיין או להצטלם.

      הגב לתגובה זו

      • דדון צודק, המון קאלאצ'ים הועברו למחבלים על ידי ישראל

        יאללה, 09/03/08 11:21

        ושמעון פרס גרם לזה.
        למה להסתיר? יפי נפש צבועים.
        הבן אדם הרגע ירה למחבל בראש ונסער ולא נותנים לו לדבר . בושה וחרפה!!!!!!!!

        הגב לתגובה זו

      • טעות בידך, ידידי

        דובי, 09/03/08 11:40

        דדון, היה זה שירה במחבל ראשון. הקצין הגיע מאוחר יותר וסיים את המלאכה.


        והיה קשה להבחין שבסב-טקסט שלך, אתה מתייחס לווידוא הריגה כאילו זה דבר רע. ובכן - מחבל, צריך לדעת שהוא לא יוצא חי מזירת פיגוע.

        אני לא בטוח שאכן היה וידוא הריגה במקרה דנן, אבל אם היה, זה לא דבר רע.

        ועוד דבר - העובדה היא ששמון פרס העביר נשקים למחבלים.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא הקצין, זה הבחור השני (ל''ת)

      ד, 09/03/08 11:00

      הגב לתגובה זו

    • שמעון פרס איננו ''שלנו'' כדבריך. פרס היה תמיד אנוכי ו''שלו'' .

      אזרחית, 09/03/08 11:11

      אנא אל תשתמש בלשון רבים ''שלנו'' כפי שפרס נוהג ונוטה להשתמש בהתיימרו לייצג את אזרחי ישראל. פרס עדיין לא הפנים שהוא קרע, שסע ופלג את העם.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אשר נביא כָּזָב ושֶקֶר במשך כל חייו גִלֵם, הוליך שולל יותר מדור

        עמי, 09/03/08 11:24

        הוא אשר במשך כל חייו נביא כָּזָב ושֶקֶר בדְמוּתוֹ גִלֵם, הוֹלִיך שוֹלָל יותר מדוֹר אֶחָד שָלֵם-אִלֵם
        הוא אשר באנוכיותו, תככנותו, תחמנותו, סכסכנותו, תועלתניותו, נהנתניותו, שקריו, כזביו, מעלליו,
        הונאותיו, תרגיליו, בישוליו, תעלוליו, הפך פוליטיקה בארצנו לישימון, מדבר-צחיח, שטח הפקר שומם
        הוא אשר ידע טוב והיטב, איך וכיצד, משאיפותיו ומרצונותיו של עם שָלֵם תמיד להִתְעַלֵם
        על ''מזרח תיכון חדש'' חדשות לבקרים הצהיר אך יום אחד, יום סגריר, יום אפור, יום לא בהיר,
        נתברר לכל איש ואשה, ילד וילדה בעיר, כי רק בחר להמשיך להיות חוֹלֵם.
        הוא אשר כל שבוע, לעיתים אף כל יום, בפני עם רָצוּץ, קָצוּץ, עַם פָּגוע, עַם פָּצוּע, עם לחלוטין בִֹלְתִּי רגוע,
        חש צורך ורצון עז על מנטרות נבובות, ריקות מתוכן, אמירות בָּלוֹת, כָּלוֹת, ישנות ונושנות לחזור
        בציפיה ובתקווה כי אנו את לבושנו, את דרכינו, את מנהגנו, את הרגלנו אך ורק עפ''י דבריו נגזור
        הוא אשר בא, קבל עם ועדה, חרף ולמרות תפקידו הרם, תפקיד בו חש עתה עצמו לגמרי משועמם,
        מצביע ומוכיח שוב ושוב, כל פעם מחדש,כל עת, באמונה ובאמת, כי לדאבוננו, המלך לגמרי עירום, במחשבתו התאבן, התנוון, התרוקן, הפך לגוֹלֶם, אדיש-מחריש-מתיש-מחליש-מביש,
        אך בכל זאת את ''מנהיגות'' עמו כתרח מגלם
        הוא אשר באמירותיו ובהצהרותיו אשר ממַהוּת ותוכן היו, נותרו ונשארו לחלוטין ריקות, מרוקנות,
        מן המציאות כליל מנותקות, בנו, בכולנו, בעוצמה וכוח על הראש טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
        בפטיש כבד, בלי-כל-טיפת-רחם הוֹלֵם (זאת תוצאה בלתי-נמנעת כאשר לו משעמם)
        הוא אשר בתקופתו, נסתבר ונתברר לכל דיכפין המתגורר במדינתנו, רפובליקת-בננות,
        מדינת חֶלֶם, אֶלֶם, הֶלֶם, כי וודאי לא בקרוב ישרור כאן בארצנו, חרף רצוננו, שלווה ו''שוֹלֵם''
        מתי יואיל כבר, סוף-סוף, תרח-זה וגוֹלֶם, להתחיל לחשוב ולהרהר,
        לא רק להפסיק לשטוף מוחנו, לדבר ולספר ולבאר ולתאר ולברבר
        אלא לדעת ולהבין כי בהחלט הגיעה עת כל עוד בריא הוא, מנוף חיינו, סוף-סוף, להסתלק ולהיעלֵם ?

        הגב לתגובה זו

        • השוּעָל (קוים לדמותו)

          אזרח, 09/03/08 11:58

          השוּעָל (קוים לדמותו)

          הוא עוד יקבור את כולנו... !
          אם נמשיך לעסוק בשלנו...
          השועל הערום, הנואל
          שהונה את עמו ישראל.

          הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
          אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
          השועל החמקמק, הכושל
          שבבינת בני עמו מזלזל.

          זו תהיה כבר בכיה לדורות
          כשכולנו נובא לקבורות
          מאחור יצחקו פוחזות
          עיניים לועגות, מלעיזות.

          הוא עוד יטמון פח לכולנו...
          אם נמשיך לעסוק בשלנו...
          השועל התככן, השפל
          שלשררה ולכוח פוזל.

          הוא עתיד עוד למכור את כולנו...
          אם רק נתמיד לעסוק בשלנו
          העסקן הניצחי, המועל
          באמון בני-עמו, ישראל.

          זו תהיה כבר בכיה לדורות
          כשכולנו נובא לקבורות
          מאחור ירעמו מהדהדות
          לכבודנו מטחי יריות.

          הוא עוד יקבור את כולנו... !
          אם נמשיך לעסוק בשלנו...
          הצלופח החלקלק, המהתל
          שלמנעמי השלטון התרגל.

          הוא עתיד עוד לקבור את כולנו... !
          אם רק נתמיד לעסוק בשלנו...
          ''חתרן בלתי נלאה'' מתפתל
          שעיניו לכבוד מגלגל.

          זו תהיה כבר בכיה לדורות
          כשכולנו נובא לקבורות
          תלוונו שדרה ארוכה של נרות
          עת נִיטַמֵנָה (עָמוק) בתוך שורת ארונות.

          הגב לתגובה זו

        • שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים

          עמי, 09/03/08 12:01

          שִיר הַפּוֹלִיטְרוּקִים וְהַפִּישְפְּשִים

          השיר מוקדש לכל החתרנים (הבלתי נילאים), הפישפשים והפוליטרוקים שטיפסו והעפילו מעלה מעלה...

          ...אתה פּוֹתֵח אֵת הטלוויזיה ...ורוֹאֶה פְּנֵי שוּעָל !
          שְפִיפוֹן חֶרֶס הוא זה המְהלֵך... בין טִיפּוֹת גּוֹרָל למַזָּל...
          עיניים גדולות... נוֹצְצוֹת... מַבְרִיקוֹת... תְּאֵבוֹת שִלְטוֹן...
          יֵש לוֹ לשְפִיפוֹן חֶרֶס
          נְצִיג מִפְלָגָה שעל עַמֵנוּ הֵמִיטָה
          רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
          מֶתֶק שפתיים, נוֹפֶת צוּפִים ופה חֲלַקְלַק
          בְּמִילָה לְעוֹלָם לא תִתְפשנוּ – כצְלוֹפָח חֲמַקְמַק !
          תַחְמָן, תַכְכָן, מְדוּשָן, נֶהֱנְתָן, תוֹעַלְתָן
          במְדִינַת-ישראל דוּגְמָא ומוֹפֵת הוא לשוֹרֶש הָמָן !
          וִירְטוּאוֹז, תחבּוּלָן וחַתְרָן – בעל לָשוֹן עֲסִיסִית
          עֵינֵי פּוֹלִיטִיקָאִי עיניו – מֵעִידוֹת על צְבִיעוּת בְּסִיסִית.
          עיניים הֵן כַּידוּעַ – חַלּוֹן אל תוך חֶדֶר...
          ובעיני הנְמִיָה והצָבוֹעַ העם אֵינוֹ אֶלָא עֵדֶר !
          כלַהֲטוֹטָן המהלך על חוּט דַּק - מָתוּחַ עַל-פְּנֵי תְהוֹם
          יִבֵז לחוּקֵי הטֶבַע - לקֶלֶס ולִשְחוֹק יִפְרָע וישים הִגָּיוֹן !
          מַצְפּוּנוֹ לא יִנְקפנוּ, חָלִילָה, כְּלָל וּכְלָל
          חוֹר שָחוֹר הפך הוא להיות עם הזְמַן – בּוֹלֵע חָלָל !
          פְּרוֹבוֹקָטוֹר מוּכְשָר וּמַנִיפּוּלָטוֹר נוֹדַע – בַּעַל שֵעוּר קוֹמָה
          יָשוּב תִמְצאֵנוּ תָּמִיד – רַק ואַך במַחלָקָה רִאשוֹנָה.
          ואִם נוֹתָר בְּך שֶמֶץ סַפֵק אוֹ צֵל שְאֵלָה
          או שֶמָא הָגִיתָ שָגִיתָ בסְתָם אַשְלָיָיה
          דַע לְך, כִּי לא הוּא זֶה, שֶאֵת הַמְדִינָה הֵקִים, ייִשֵב ובָּנָה
          יען פְּנַאי וזְמַן היוּ לוֹ רַק לרָמֵי מַּעֲלָה.
          מְגוֹהָץ, מְצוּחְצָח, מְמוֹרָק, מְעוּנָב
          עַל חֶשְבּוֹן אוֹצָר המְדִינָה נוֹסֵעַ תָּמִיד
          אך אֵין נֶחשַב הוא גַּנָּב.
          נְשָמָה ורוּחַ יֵש לוֹ ? ? ? ...הַס אוֹתָם מִלְהַזְכִּיר !
          אל מַצְפּוּנוֹ אם דִיבַּרְתָ – כְּמוֹ דִיבַּרְתָ לקִיר !

          יפה מאוד,כל מילה בסלע. ל''ת אזרח, 20/10/06 12:15


          מוּל עם המוות, עם שַאֲנָן, אָדִיש ורָדוּם לנֶצַח
          כאשת לוֹט הוא ניצב
          מְתַמְרֵן... מְאַלְתֵר... מְחַלְטֵר...
          נשרד גם אם בִּיש המַצָּב !
          עֵינֵי תַּגְּרָן... עֵינֵי חַתְרָן... (''בִּלְתִּי-נִלְאֶה'')
          עֵינֵי חַלְּפָן... עֵינֵי שַרְלְטָן...
          יֵש לוֹ, לשְפִיפוֹן חֶרֶס
          נְצִיג מִפְלָגָה שעל חברתנו הֵמִיטָה
          רִיקָּבוֹן, שְחִיתוּת והֶרֶס.
          ''אֲנִי מוּכָן לְהַחֲזִיר לך אֵת הַמַפְתְחוֹת!''
          יאמר שְפִיפוֹן חֶרֶס לרַבִּין
          (בִּשְלוֹשִים שְנוֹת אִיחוּר לְפָחוֹת...) - אַך רַק הפֶּתִי מַאֲמִין !
          ...עוד לא איבדנו לחֲלוּטִין בעֵינֵי הַעַם אֵת הַמוּסָר –
          עוּבְדָה ! נותרתי על כַּנִי ! אני עדיין שַר !
          וְגַם אִם קשה להמשיך להוליך כך עָם באַפְסָר
          אפשר תמיד לנסות ולהתחיל מחדש כבר הַחֵל מִמָחָר
          אנחנו הרֵי, אחרי כִּכְלוֹת הכל, נְצִיגֵי הַעַם הַנִבְחַר
          ומִי אָמַר, שֶיָכוֹל מְאד, שזֶה הוֹפֵך כְּבָר לִהְיוֹת מְאוּחָר ?
          מִלְבַד זאת... אֲפִילוּ אִם נִישאֵר רַק בְּתַחְתּוֹנִים...
          נוּכַל תָּמִיד לַרֶדֶת לחוֹף ולהֲפוֹך לִהְיוֹת דַּייָּגִים !
          נֵצֵא לְלֵב יָם... נְנַסֶה לִדְלוֹת ולהַעֲלוֹת בחַכָּה...
          אֵיזֶה טְרִיק... אֵיזֶה פֶּלֶא... אוֹ קֶסֶם...
          שעבוּרוֹ כָּל הַמְדִינָה מְחַכָּה !
          עַל מִצְרַיִם הוֹרִיד אֱלוֹקֵינוּ עֶשֶר מַכּוֹת
          מַדוּעַ שֶבְּגִין אַחַת זוֹ שֶלָנוּ יֵיאַלֵץ העַם לחֲכּוֹת ? ? ?

          הגב לתגובה זו

    • כָּל ימיו, חייו ושנותיו פֶּרֶס רַק חָגָג וחוֹגֵג....

      דורית, 09/03/08 11:13

      כָּל ימיו, חייו ושנותיו פֶּרֶס רַק חָגָג וחוֹגֵג....
      מִתְכָכַיו, שְקָרָיו, תַרְמִיוֹתָיו, הוֹנָאוֹתָיו, כְּזָבָיו, תִּחְמוּנָיו, תַּרְגִילָיו
      פֶּרֶס מְאָז וּמְעוֹלָם תָּמִיד הִתְמוֹגֵג...
      אֲבָל לְאַחַר שהִצְבִּיעַ בְּעַד מִלְחֶמֶת לְבָנוֹן השְנִיָה חֵרֶף העוּבְדָה כִּי הָיָה נֶגְדָה,
      בְּדִיאַבַד אַף הִצְהִיר שֶעָשָה כֵּן וְלא בְּשוֹגֵג.
      נִצְבַּט הַלֵב, עוּבְדָה נִקְבְּעָה – ''קִיסְמוֹ'' לַחֲלוּטִין נַגוֹז, הִתְפּוֹגֵג.
      בְּשַלְהֵי חַייו לִהְיוֹת נָשִיא מְאד חָפַץ, שָאַף, הִתְאוָוה
      (אְלְמָלֵא פרצה מלחמה לא היה בכך שום דבר רַע),
      אֶל מַנְעַמֵי נְשִיאוּת הַמְדִינָה הִשְתוֹקֵק, חֵרֶף גִילוֹ, מהם בְּכָל מְאוֹדוֹ חָפַץ להִתְעַנֵג
      פֶּרֶס, לְפָחוֹת בעֵינֵינוּ, הַרְבֵּה יוֹתֵר גָרוּעַ-פָּרוּעַ מְעִלֵג אֲשֶר בְּמחְדָליו קָרַע את עַמוֹ, שָסַע ופִּלֵג
      אוֹ מִסְתָם אֵיזֶה חֲדַל-אִישִים, אָרְחִי פָּרְחִי, כְּסִיל, נָבָל, נוֹכֵל, שְמוֹק, בּוֹק אוֹ שְמֶגֵג.
      שכֵּן בסופו של דבר, בסופו של יום,
      פֶּרֶס רַק לְעַצְמוֹ, לנוֹחִיוּתוֹ, לאָנוֹכִיוּתוֹ, לְתּוֹעֲלְתּוֹ האִישִית בִּלְבָד, דָאַג ודוֹאֵג.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מנקד יופי - חבל שיש לך שגיאות כתיב...

        Y, 09/03/08 11:58

        בדיעבד, עם עין.
        ואיך אתה מנקד? באיזו תוכנה?
        אגב, אם מוסיפים ניקוד נהוג לכתוב בכתיב חסר.

        הגב לתגובה זו

        • בדיאבד היא מלה ארמית ובמקורה נכתבה באות א'

          קורא, 09/03/08 12:26

          כמו קופסא

          הגב לתגובה זו

          • אתה התועה

            טט, 09/03/08 13:51

            בדי עבד עם ע' והכוונה ''בדי'' באם ''עבד'' עשה כלומר אחר שכבר נעשה

            הגב לתגובה זו

            • המייחד את הארמית היא הא' בסוף המילה

              עמהספר, 09/03/08 14:44

              אכן כמו קופסא, בדי עבד זה בעיין כמו שאמר המלומד לפני , לאחר שנעשתה העבודה,

              הגב לתגובה זו

            • אתא מטאומטאם (ל''ת)

              אבא, 09/03/08 17:28

              הגב לתגובה זו

    • כבר מזמן היתה צריכה לקום...

      רבקה, 09/03/08 11:25

      ועדת חקירה שתחקור לאן התגלגלו הנשקים שנתנו רבין ופרס, ואיזה שימוש נעשה בהם,

      ואולי התוצאות היו מפתיעות אותך, אותנו,

      ואולי היית משנה דעתך, על ה''גיבור'' שנרצח, ועל הפתי שמאמין במזרח תיכון חדש, וב..קורבנות השלום

      (יש ביטוי יותר אבסורדי וטיפשי?)

      הגב לתגובה זו

      • צריך לעשות גם ו.חקירה

        רות, 09/03/08 14:13

        על מי שנתן לתושבי מזרח ירושלים תעודות זהות כחולות בפרץ של לאומיות הזויה ומאז הם חופשיים להסתובב בתוכינו בשקט ובטחון.
        לא, זה לא היה פרס וגם לא רבין ואפילו לא אולמרט אלא בגין. עכשיו נראה אותכם מנבלים את פיכם גם עליו.

        הגב לתגובה זו

        • גם אותו מבקרים, ועוד איך. ודווקא ניבולי פה לא היו פה. (ל''ת)

          רחל, 10/03/08 01:18

          הגב לתגובה זו

    • חוצפן חוצפן, אבל דיבר אמת

      דובי הכתום, 09/03/08 11:41

      ושמון פרס ''שלנו'' אכן העביר נשקים למחבלים, שאח''כ שימשו לפיגועים.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    שוטרים = פחדנים

    חייל מילואים, 09/03/08 10:33

    להעמידם לדין!
    אם הם היו נכנסים קודם היו יכולים להציל חיי אדם.

    על מה משלמים להם לעזאזל, לתפוס אנשים שעוברים מעבר חצייה באדום?

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הכתובת היתה על הקיר ...ההסתה נגד המגזר הדתי מעודדת פגיעה בו (ל''ת)

    אזרח, 09/03/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    גיבור ישראל יצחק דדון

    יוסי להב, 09/03/08 10:28

    כל הכבוד לדדון שלא פחד להגיד את מה שהוא חושב

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הגיבורים האמיתיים הם אולמרט ופרס האלים היוונים (ל''ת)

    איי רובוט, 09/03/08 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עוד דוגמא אישית של הקרבה למען הצלת חיים!!

    נ.כהן, 09/03/08 10:09

    אלה החיילים שנותנים דוגמא אישית ומוכנים להקריב את חייהם למען הצלת חיי אחיהם באשר הם. רובם יוצאי ישיבות הסדר, שחלק מהעם לא יודע להעריך ולקבל אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    להעמיד לדין את השוטרים...או לפחות לפתוח בחקירה!!! (ל''ת)

    אמיר,תל-אביב, 09/03/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    דוד שפירא ואיציק דדון שניכם גיבורים. כל הערבם לא שווים את העפר עליו

    אא, 09/03/08 10:03

    דורכות רגליכם. ה' ישמור אתכם יחד עם כל עם ישראל. אמן

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עם כזאת משטרה כבר עדיף בלעדיה - עציצים!!! (ל''ת)

    טל, 09/03/08 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    למה רק בחורי ישיבה הורגים את המחבלים והשוטרים רק מפנים באלימות?

    כתום, 09/03/08 10:02

    ולמה לא מזכירים שהראשון שהרג היה יצחק דדון, אברך בישיבה? ולמה לא מזכירים שדוד שפירא היה בוגר?

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    30 תגובות ספרתי של יגאל כהן מצאתי (ל''ת)

    המחזה של רה''מ, 09/03/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה לא מדברים על יצחק דדון? הם חיסלו אותו ביחד (ל''ת)

    יחזקאל, 09/03/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מה היינו עושים היום ללא החיילים האמיתיים האלה!!!! (ל''ת)

    נ.כהן, 09/03/08 09:56

    הגב לתגובה זו

    • כן! כן נכון!! כמו במלחמה בלבנון ''גבורה'' נכון??? (ל''ת)

      עוזר יגאל כהן, 09/03/08 10:04

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    אני לא מבין, למה לא מזכירים את איציק דדון? הוא ירה במחבל ראשון (ל''ת)

    לינקולן ת''א, 09/03/08 09:53

    הגב לתגובה זו

    • אולי מהסיבה שבספק שהכדורים

      אזרח, 09/03/08 10:27

      שהוא ירה פגעו במחבל. אבל כל הכבוד שהוא ניסה ., לא כמו אנשי משטרה , שלא ברור לנו וגם להם כנראה מה תפקידם.

      הגב לתגובה זו

    • הדברים שהוא אמר על הממשלה לא כ''כ מצאו חן בעיני התקשורת... (ל''ת)

      עצוב שזה נכון, 09/03/08 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אני מכיר אותו שנים רבות

    סתיו, 09/03/08 09:53

    לוחם בחסד.צניעות וגבורה במקום אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שוטרים עמדו בכניסה בזמן שהמחבל יורה וחיכו?! (ל''ת)

    מזעזע, 09/03/08 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מגיע לשפירא העלאה בדרגה (ל''ת)

    אדוארד, 09/03/08 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אנחנו מצדיעים לך..

    עומר, 09/03/08 09:42

    הלוואי והיו לנו עוד כמה כמוך

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אז למה האומץ חתירה למגע וחיסות האוייב לא באים לידי ביטוי בשדרות (ל''ת)

    צבא בזוי ??????, 09/03/08 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    צהל מסייע לאולמרט בספין להעלמת יצחק דדון (ל''ת)

    רשמנו לעצמנו, 09/03/08 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כולם מספינים !! אבל שדרות עדיין מופקרת עי צבא כושל !!!! (ל''ת)

    דדון חיסל וזן, 09/03/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זהו עכשיו גבר בונים לכם מציאות כרצונם (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 09/03/08 09:31

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מנהיגים נבובים

    אמא, 09/03/08 09:28

    ילדים כאלו תמימים נטבחו וראשי העם לא באו להלוויות ולא זעקו נגד הערבים בכל כלי התקשורת.רק דיכטר האטום אומר בשבת בעתון מעריב שכואב לו שילדים פלסטינים רןצחים בפוטניה נהרגים.בשוגג.איפה אתה דיכטר היום

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא חוקרים את מחדל השוטרים

    אחד שיודע, 09/03/08 09:21

    שוטרים שהגיעו למקום לא התערבו וחיכו ליחדות מיוחדות.למרות שהיו עדים ליריות ויכלו לפגוע בו הרבה קודם , הדברים עולים גם מתוך הכתוב כאן.
    יש לחקור זאת במהירות,היה כאן כשל אדיר.
    גם קצב הפינוי של הפצועים היה מזעזע בעקבות חסימת הכניסה ע''י השוטרים הפחדנים.
    רבים מתו מאיבוד דם.
    אני לא יכול להזדהות אבל אני יודע על מה מדובר...העיתונות חייבת לשאול את השאלות

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סרן דוד ביחד יצחק דדון

    ירון, 09/03/08 09:20

    חיסלו את המחבל. לא ?!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הכושלים הפושעים והמפקירים משבחים אנחנו מקללים אותם על פשעיהם (ל''ת)

    ומחדליהם שהביא, 09/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מגיע לו עיטור עוז ומופת

    מיקי, 09/03/08 09:17

     

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צריך לבדוק אם לא היה סיוע חיצוני למחבל מגורם שמאל קיצוני (ל''ת)

    טרור דתי?, 09/03/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא הבנתי מה עשו שם השוטרים

    יעקב, 09/03/08 09:16

    האם זו ההתנהגות המצופה משוטרי ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • yes (ל''ת)

      rty, 09/03/08 12:01

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    שפירא אל תיתן להם להשתמש בף נגד דדון שהאשים את פרס ואולמרט (ל''ת)

    הנותן לאוייב, 09/03/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    איכות השוטרים בבירה ידועה לשמצה

    ירושלמי, 09/03/08 09:13

    רבותיי ככה זה שמגייסים שוטרים ברמה ירודה בשכר מינימום. בחזקת ניצבים עם מדים- תיאטרון רחוב שהציבור ירגיש קצת ביטחון - ברור כי ברגע של אירוע הם פשוט לא יודעים מה לעשות. גם ככה רובם ברמה ירודה.
    כמה שוטרים שאתם מכירים הייתם שוכרים לעסק שלכם?

    הגב לתגובה זו

    • פעם חטפתי בלוק על האוטו ע''י הר הצופים.

      עובר אורח, 09/03/08 19:30

      פגשתי שוטר בצומת והראתי לו מאיין הועפה האבן הענקית שכוונה למכוניתי....
      הוא הודיע לי שהוא נוסע להביא תגבורת , ונתן גז....
      משטרה ? זה אפילו לא מצחיק.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    דדון עשה 90 אחוז מהעבודה!!

    יוסי, 09/03/08 09:12

    למה לא מזכירים אותו? בגלל שהוא דיבר מאיפה הרובה של המחבל ?!

    הגב לתגובה זו

    • לא - בגלל שדדון עשה רק את וידוי ההריגה והקצין הוא זה שניטרל הפיגוע (ל''ת)

      הראל, 09/03/08 09:37

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק ההפך!- דדון ניטרל והקצין ווידא

        עצוב!, 09/03/08 11:08

        לפני שאתה מגיב- תלמד את הפרטים!
        לא שזה משנה אחרי 8 הרוגים.ף..

        הגב לתגובה זו

      • מגיב בניהו בזוי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        צהל מספין אתכם, 09/03/08 11:34

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    הבדיחה הכי גדולה דודי שוטר מספר 1

    דודי מול דויד ח, 09/03/08 09:11

    כל מי ששע את דברי ההבל של שוטר מספר 1 על המחבל שנהרג פשוט לא יאמן איך בחרו את האיש הזה להנהיג משטרע כל כך גרועה נפולה אובדנית ולא מתפקדת .
    צריך לפטר גם את טיכטר שלא לדבר על הראש הכושל של המדינה משם מסריח הדג.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צהל הבזוי והכושל מנכס את החיסול !!!! יצחק דדון חיסל עם 2 יריות בראש (ל''ת)

    הקצין השלים, 09/03/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    קדימה לשלום!!!!! (ל''ת)

    שלום עכשיו, 09/03/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    רק מפלגת קדימה!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל הכבוד לציפי, 09/03/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רק אולמרט ינצח את האויב (ל''ת)

    שושי, 09/03/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    החיילים של אולמרט הם הכי טובים (ל''ת)

    אהוד הגיבור, 09/03/08 09:06

    הגב לתגובה זו

    • אהוד הגבור

      יעקב מהצפון, 09/03/08 09:35

      כמובן שאהוד הוא הגיבור מכולם, הוא שולח את ילדיו ללוס אנג'לס ודואג עכשןו רק שהכסא לא ישמט מתחת לישבנו,. כנראה שאנו ראויים לראש ממשלה כזה ולממשלה כזו.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    להרוג ילדים?

    הארי הזוהם, 09/03/08 09:02

    זו גבורה? אתם מומחים לתקוע סכינים בגב להרוג זקנים ליידות אבנים על רכב חולף בשדה הקרב אתם נמושות...................

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אוי לבושה. השוטרים ממרמלדה... (ל''ת)

    יעקב נס, 09/03/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    למה השוטרים המפגרים לא נכנסו בעצמם?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?

    שוטר לשעבר, 09/03/08 08:59

    זה משטרת ישראל?!?
    בימיי היינו רצים אליו!

    הגב לתגובה זו

    • הם היו עסוקים באימונים להתנתקות (ל''ת)

      השניה, 09/03/08 09:14

      הגב לתגובה זו

    • התשובה בגוף השאלה (ל''ת)

      ימנית ודתיה גאה, 09/03/08 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    ישיבת שפירא

    מנחם, 09/03/08 08:58

    העיקר מכל ב''ה שלא קרה אסון יותר גרוע מזה מי יקבל את הצל''ש ומי הרג וגיבור פחות חשוב ליכתוב בתורה בפירוש השם איש מלחמה השם שמו מרכבות פרעה וחילו כל הפרעושים והעמלקים האלה את האמונה לא יקחו מאיתנו כתוב במגילת אסתר ויהי בימי אחשורוש הוא אחשורוש שואלים מהו כפל הלשון אחשורוש אלא הרג את אשתו מפני אוהבו ואת אוהבו מפני אשתו תקופה לא לעם ישראל חייבים להיתחזק לא לשכוח למחוק את זר עמלק

    הגב לתגובה זו

    • 8 הרוגים זה לא אסון מספיק גרוע?

      יעל, 09/03/08 09:41

      אני מסכימה שדוד שפירא מנע אסון עוד יותר גדול, אבל לדעתי 8 הרוגים כל כך צעירים זה אסון נורא ואיום.

      אילו השם היה עוזר, האירוע היה נגמר בפצועים קל בלבד.

      הגב לתגובה זו

      • האירוע יכל להסתיים פחות גרוע ויותר נורא. אבל זה לא ''ה' עוזר''

        רחל, 10/03/08 01:22

        זה ה' נתן לזה לקרות, או גרם לזה לקרות, ויש לו את החשבונות שלו.

        וכל מי שקופץ ואומר בגלל זה שאין אלוקים, שיאמר שיש אלוקים בפעם הבאה שהוא ישמע על אדם שנולד.
        (אוקהים שלו ימות ויחיה כל הזמן. מעניין.)

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    פראייר! יכולת להשתמט כמוני. (ל''ת)

    הבן של, 09/03/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ממש לבצע תחקיר מקיף מדוע השוטרים לא חדרו למגע''

    י, 09/03/08 08:57

    ואם התברר שהם כשלו , להעביר ם מתפקידם

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ''שוטרי ישראל ניסו למנוע ממנו להיכנס''

    גיא, 09/03/08 08:55

    משטרת ישראל היא באמת בדיחה...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני לא דובר משטרה אבל כל הכבוד להם!!חייבים לשמור על עצמנו. (ל''ת)

    שמעון ביזני, 09/03/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני ישן בשקט

    אזרח, 09/03/08 08:53

    כל הכבוד אני ישן בשקט שיש מפקד בצה''ל כמוך

    הגב לתגובה זו

    • שן בשקט ילדון המתן עד חידלון בוא יבוא הקלון (ל''ת)

      ותעמיס שקרים, 09/03/08 09:01

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד-אבל מדהים מה היה לפני....

    רן, 09/03/08 08:53

    שני שוטרים עומדים בחוץ ובוששים לפרוץ קדימה........????????
    שאלות רבות: כמה זמן הם עמדו שם מבלי לעשות כלום.... כמה חיי אדם הם היו יכולים למנוע.....ולמי הם חיכו..... שיגמרו הכדורים למחבל...????.

    ואחר כך מצפים ממשטרת ישראל לדאוג לנו......איך איך...מה יהיה הסוף

    רק לעשות רגע חושבים-עם השמע קולות הירי הראשונים -ותגובתו המהירה של שפירא.. זאת אומרת השוטרים כבר היו ממש עם תיחלת הירי----למי הם חיכו למסוק חיפוי......

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    שאלה חשובה בקשר לסרן שפירא - אנא ענו רק אם אתם יודעים את התשובה

    בוק ג'ונס, 09/03/08 08:53

    באיזה נשק הספער שפירא על המחבל?

    M-16?
    גלילון?
    תבור?
    קרבין? (טוב, זה בטוח לא)

    אנא ענו לי רק אתם יודעים באמת את התשובה.

    הגב לתגובה זו

    • m-4

      א, 09/03/08 09:23

      היה לו נשק מסוג m4 או בפי העם ''פלטופ'' מן הסתם עם כוונת מסוג מארס

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שוב פעם מלחמות היהודים. מיהו הגיבור היהודי התורן .

    פקק תנועה., 09/03/08 08:51

    כמובן שגם תלמיד הישיבה .אבל לא זו הבעיה.עם ישראל צריך לצאת סוף כול סוף.מהאדישות שפוקדת אות.וכול הקשור למה שנעשה במדינה הזו .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תושייה, גבורה ואומץ לב-יישר כוחך חייל גיבור-מגיע לך צל''ש......... (ל''ת)

    עדינה, השרון, 09/03/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    טובי בנינו נרצחים ואנחנו שותקים. לגרש את משפחת המחבל (ל''ת)

    ישראלית, 09/03/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה כל כך הרבה פרטים אישים

    דוד, 09/03/08 08:48

    למה כל כך הרבה פרטים אישים-שם -תמונה- אזור מגורים-מהבית שלו הוא ראה את ההלוויה אז המקום כבר ידוע..... -מאחל לו כל טוב

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יצחק דדון גיבור ישראל לא פחות !!!!

    איציק, 09/03/08 08:47

    נכנס אם אקדח למרות ששמע צרור יריות של רובה ובכל זאת בשקט ירה שתי כדורים בראשו וסיים את המשימה מא לא להסתיר או להמעיט מחשיבות ההצלחה -בהחלט ראוי לצל''ש לא פחות מדוד שפירא

    הגב לתגובה זו

    • צל''ש לדדון

      משה, 09/03/08 09:16

      מדוע לא מזכירים את התושיה של דדון גם לו מגיע צל''ש.

      הגב לתגובה זו

    • דדון האשים בטלוויזיה את אולמרט ופרס שנתנו לאוייב רובים (ל''ת)

      התקשורת הרקובה, 09/03/08 09:22

      הגב לתגובה זו

    • ושניהם צנועים. כל אחד נותן את הקרדיט לשני.

      יעל, 09/03/08 09:43

      בהחלט, גם לדדון מגיע לקבל הכרה רשמית. הוא גיבור.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אצלנו בכפר רואים את האירוניה....

    הנרי ה-8, 09/03/08 08:47

    אצלנו בכפר רואים את האירוניה: כל מה שאומרים על קצין הצנחנים הוא נכון. הוא אמיץ, הוא היה נחוש והוא ידע שהוא יכול לההרג. האם כל זה לא יכול להאמר על המחבל...? ואם זה כל כך יןצא דופן אצלנו ( הוא עומד לקבל צל''ש), מה זה אומר על הצד השני. האם לא ברור לכל בר דעת שבצד השני יש מאות ואלפי צעירים המוכנים למות למען המטרה? האם לא ברור לכל בר דעת שבכוח לא נוכל לפתור את הסכסוך?

    הגב לתגובה זו

    • אתה פושע כי תומך בפושעים

      הארי ה-9, 09/03/08 08:56

      הקצין הגיבור הרג *מחבל מתועב* הפחדן כמו שולחיו שפתח בירי עבור נערים חפים מפשע וללא נשק. לא היו לו ביצים להתייצב מול חייל צה''ל. הוא ושולחיו הם חיות, אפילו יותר גרועים. מי שחוגג על מות ילדים - הוא ייצור אל-אנוש, ותואר בהמה - גם כבוד גדול בשבילו.
      אתם אומה שפלה אם אתם מעיזים להשוות את שני המקרים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה מקשיב לעצמך?

      גלעד, 09/03/08 08:59

      הבן אדם הרג רוצח שטבח בנערים. את מי אתה מהלל בדיוק?
      התיאור שלך הוא - אידיוט!!!

      הגב לתגובה זו

    • ההבדל שאצלכם הם מחבלים לא אנשי שלום

      תל אביב, 09/03/08 09:09

      אצלכם מנצלים ילדים תינוקות לירות ממרכזי אוכלסיה.
      ההבדל שאתם חיות אדם ,
      תראה איך החמס רצח אנשים שלכם כדי לעלות לשילטון זה ההבדל ואם לא הצלחת עד עכשיו ליראות ולהבין את ההבדל יש לך בעיה בתובנות וההבנות שלך

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך,הערבים הטרוריסטים הם פחדנים נתעבים ואין שום גבורה במעשיהם.

      ''האמת''של 'הנרי', 09/03/08 09:41

      הם גבורים גדולים בצילומים שהם מצלמים לפני פיגועים וגם אז פניהם מכוסים.יעני מיסתורין.
      הם גיבורים גדולים בהפגנות במחנות הפליטים ובערים הפלסטינאיות,או בהלוויות של מחבלים ,שם הם יורים צרורות באוויר ,מקללים מתלהמים ומאיימים.ותמיד באותן מלים,במשפטים קבועים.כמו רובוטים נעדרי חשיבה.
      הערבים האמיתיים הם אותם ערבים שהשליכו את נעליהם בחולות סיני ונמלטו על נפשם.פשוט אנחנו השתנינו!!! אנחנו הסרנו את ההרתעה.

      הגב לתגובה זו

      • דברים כדורבנות.אמת לאמיתה (ל''ת)

        מצדה, 09/03/08 10:21

        הגב לתגובה זו

    • ההבדל - שהמחבל בא כדי למות

      יעל, 09/03/08 09:45

      שטפו לו את המוח שלחסל ילדים שלומדים בישיבה זה הדבר הנכון לעשות, והוא בא כדי למות ולזכות בבתולות בגן עדן.

      דוד שפירא הגיבור לא התכוון אפילו לשניה למות. הוא סיכן את עצמו כדי להציל אחרים, בשעה שיכול היה להשאר במקום מבטחים בחוץ.

      יחי ההבדל הקטן.

      הגב לתגובה זו

    • רק אדם שאיכפת לו מחייו אך מסכן אותם

      הוא גיבור, 09/03/08 09:54

      התרבות ה'פלסטינית', אם בכלל אפשר לקרוא לה תרבות, היא מראשיתה ועד סופה מוות ושנאה לחיים. זה מתחיל בזה שהם רוצחים את הבת כי הסתכלה על הבן של השכן, או היה נדמה שהסתכלה עליו או סתם לא רצתה להתארס לאיזה גבר שההורים שלה הצמידו לה. ממשיך בזה שאח רוצח את אחיו, בעיקר אם הוא ''רק'' מצד האבא, כי יש להם סכסוך על שטח מרעה או על איזה עניין כספי אחר-דבר מאוד לא נדיר בחברה הפלסטינית. וכלה בכך שפלסטינים רבים מאוד מוכנים להתפוצץ באוטובוס, על ילדים ונשים שלא יכולים להחזיר להם, אבל מפחדים פחד מוות לסכן את חייהם כדי להציל את חיי חבריהם.

      לתרבות הזאת אין שום חזון מלבד הרג וכיבוש וניצחון פיזי ואחריו עוד הרג. לא מדובר באומץ אלא בקניבליזם. אצלנו חיילים רבים עד אין ספור סיכנו את חייהם כדי להציל את חיי חבריהם למרות שבניגוד לפלסטינים איכפת להם והם מפחדים על חייהם ואיכפת להם ממשפחתם-מה שלא ניתן לומר על המתאבדים.

      מי שהחליט להתאבד ועשה זאת-אינו אמיץ. מיש רוצה לחיות אך מוכן לסכן את עצמו בשביל חבריו-הוא גיבור. רק שאצל הפלסטינים זה לא עובד ככה-אין דבר כמו ''איכפת לי ממך'', יש רק ''איכפת לי מעצמי'' ושנאה ליהודים. שום דבר מעבר. אומץ דורש ''קצת'' יותר מזה.

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת! (ל''ת)

        שלא נדע עוד צער, 09/03/08 10:24

        הגב לתגובה זו

    • ראינו אתמול במשחק איך אתם רואים את האירוניה בחילול דקת דומיה

      אירוניה, עאלק, 09/03/08 12:51

      לא נורא, בקרוב יהיו לנו הזדמנויות לחלל את דקות הדומיה של הנרצחים שלכם.

      הגב לתגובה זו

    • הגם אתה הנרי???בדרך כלל תגבותך הן עניניות אירוניות,,,ו

      braz, 09/03/08 20:57

      יש בהן מין הגירוי ,,,ואילו עכשיו נתעבת כל כך מהר ,,האם זה מצפונך המשוחד ???האם קראת את שכתבת??ואם קראת,,,האם הבנת???הנרי ה-8 ,,,,,כל כך אירוני שמכל המספרים בחרת דווקא את -8 תתעניין בהזדמנות על משמעותה,,,

      הגב לתגובה זו

    • השאלה היא מה המטרה - להרוג חפים מפשע, או למנוע רצח של חפים מפשע!!! (ל''ת)

      רחלי, 10/03/08 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    לחקור למה גיבורי ההתנתקות (שוטרים) (ל''ת)

    לא פעלו כראוי, 09/03/08 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בושה למשטרת ישראל, שוטרים אפסים (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 09/03/08 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מתבייש בשוטרים שלא יצרו מגע, פשוט בזיון ובושה

    שוטר, 09/03/08 08:44

    אח''כ אנחנו מתפלאים שלא מעריכים אותנו. למה שיעריכו אם זה מה שקורה?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אם הפקד מור מדימונה הועלה לרפק מדוע הסרן לא יועלה לרסן (ל''ת)

    חי, 09/03/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך מגישים תלונה נגד השוטרים? (ל''ת)

    ישראל, 09/03/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שוטרים שמעו יריות ולא עשו דבר??? שומו שמים... (ל''ת)

    ישראל, 09/03/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מדיע רצח את הפלסטיני במקום להביאו למשפט? האם ירה יריות אזהרה קודם? (ל''ת)

    אירגון עדאלה, 09/03/08 08:40

    הגב לתגובה זו

    • האם ידוע לכם מה יעוד האיגון זה? פירוקה של ישראל באמצעות מערכת המשפט (ל''ת)

      עו''ד לאה, 09/03/08 09:09

      הגב לתגובה זו

      • אולי ישראל צריכה בבית המשפט לדרוש חזקה על חברון ושכם ונראה ...

        בעז, 09/03/08 09:36

        נראה את כוחם של עורכי הדין הללו. הרי בבית משפט הבלגיה ניתן לתבוע דברים כאלה.
        מאחר וברור שהקוראן הוא העתקה גרועה ממש של הכתבים העיבריים העתיקים בתוספת מוטיבים של הארי פוטר, לא ניתן להסתמך על כתביו בבית המשפט, ואם כן אז בערבון מוגבל, ניתן לדרוש כמה וכמה ערים ישראליות / ערביות. הרי איכות עורכי הדין היא זאת שקובעת מי מנצח במשפט ואני משוכנע שיש ליהודים פה יתרון מובהק.
        בבית המשפט ניתן יהיה לבדוק איזה כתב מבין הכתבים הוא הנכון. הרי לא יתכנו שתי אמיתות בנושא זה.
        איגון עדאלה שמאדאלה.

        הגב לתגובה זו

        • גם להם יהיה עוכר דין שייסר יהודי (ל''ת)

          עוכר דין, 09/03/08 18:57

          הגב לתגובה זו

    • גם חלקים ממרצ חושבים שיש לחקור אם הקצין היזהיר את הפלסטיני לפני שרצ

      אביבית, 09/03/08 09:23

      שצח אותו למוות. מה זה, אין שופטים בישראל? הרי זו לא היתה הגנה עצמית...

      הגב לתגובה זו

      • אם זה לא הגנה עצמית (עליו או על אחרים), אז מה כן?! (ל''ת)

        נו, 10/03/08 01:24

        הגב לתגובה זו

    • ארגון עאדלה הנכבד

      דדה, 09/03/08 16:29

      מספיק יש לכם בגצ ששומר על המחבלים לא צריך עזרה שלכם

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    לקצין מלח הארץ....אני מצדיע לך.....

    צבי, 09/03/08 08:37

    כל הכבוד וישר כוח!!!! עם ישראל גאה בך. ושיהיה יום טוב לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שפירא אל תסכים לקבל צל''ש אם דדון לא יהיה לידך, אמת ויושר הם הצל''ש

    נחמה, 09/03/08 08:35

    האמיתי והדוגמה הנכונה לפיקודך!!!!
    חזקואמץ! הניסיון הזה לא פחות קשה מהניסיון שכבר עמדת בו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הראשון שירה במחבל היה דדון שנשא אקדח בלבד (ל''ת)

    לא מוזכר גיבור?, 09/03/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להדיח לאלתר את השוטרים הפחדנים (ל''ת)

    ניסים, 09/03/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    תותח!!

    עובד, 09/03/08 08:32

    מפקד שאני היתי רץ אם הוא יצעק אחרי תותח!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בטח יגישו נגדו תביעה

    חובב, 09/03/08 08:31

    במדינה מעוותת כמו שלנו שמסכימה שיבנו סוכת אבלים של המחבל בשטח של המדינה (אפילו בירדן םירקו אותה)
    לא לא ירחק היום שבו יגישו תביעה נגד אותו סרן דוד על רצח

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצדעה לדוד והערה לישיבה

    משה, 09/03/08 08:30

    כקצין מילואים וכאבא אני מצדיע לדוד על הפעולה, על העמדת ערכי הצלת החיים לפני השמירה על עצמו, על התעלמות מהוראות השוטרים שלא להכנס, על הנחישות והתוצאות. יישר כוח.
    לו היו יותר בוגרי צבא בישיבה, אולי הם היו יודעים לעשות זאת לפני כן ובכך מצילים כמה מחבריהם.

    הגב לתגובה זו

    • דוד הוא בעצמו בוגר הישיבה, ובספרייה למדו גילאי תיכון

      אתה לא יודע לקר, 09/03/08 08:47

      אתה לא יודע לקרוא???

      גם אל''מ דרור וינברג בוגר סיירת מטכ''ל, מג''ד 890, מג''ד מג

      הגב לתגובה זו

    • רובם ילדים, שמת לב לגילאים שלהם?!? (ל''ת)

      O, 09/03/08 08:49

      הגב לתגובה זו

    • נבלות כמוך צריך לזרוק לכלא

      על מי אתה עובד?, 09/03/08 08:55

      אתה מנסה לזרות מלח על הפצעים? אתה באמת לא יודע שהקצין הנ''ל הוא בוגר של הישיבה בעצמו? אתה באמת לא יודע שבישיבת מרכז הרב אחוזי הגיוס הם 100% ולרוב לסיירות ויחידות מובחרות?

      מאפסים כמוך אני לא נעלב, רק מתעצבן. אתה מיותר בעיני בדיוק כמו איזה מנהל מחלקה מושחת בעירייה.

      הגב לתגובה זו

      • אני חושב שלא הבנת את התגובה של משה (ל''ת)

        את''ע, 09/03/08 09:59

        הגב לתגובה זו

    • לו היו יותר בחורי ישיבה במשטרה אולי היו מזדרזים יותר (ל''ת)

      יא אהבל, 09/03/08 09:18

      הגב לתגובה זו

    • אוי, אתה פשוט טמבל. זו ישיבה של הציונות הדתית.

      יעל, 09/03/08 09:46

      הם מתגייסים בהמוניהם לצה''ל, הרבה מהם ליחידות קרביות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ושוב נאמר כל הכבוד לשוטרים, לאנשי מד''א שהגיע מאוחר מדי. (ל''ת)

    למה?, 09/03/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    המשכורות העלובות של השוטרים, באמת מגיעות להם (ל''ת)

    הם לא שווים, 09/03/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איפה הוא ואיפה ''קציני הפלסמות'' מפיקוד צפון...

    האמת העירומה, 09/03/08 08:27

    רק חתירה למגע תציל את המדינה הזאת.
    שאר המתודות זה בולשיט.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עצתי לך, אל תתראיין בכלי התקשורת, תן ''לצדיקים'' לעשות את מלאכת

    כל טוב לך!, 09/03/08 08:27

    הפרסום. זה יזיק יותר משיועיל לך, או למשהוא אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    דמעות בעיני, אכן גיבור, כל הכבוד ויישר כח (ל''ת)

    גאה בך, 09/03/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ושוב ''ביידינו! ניצחנו!!'' והפעם סרן דוד שפירא (ל''ת)

    מורשת גל הירש, 09/03/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אשריך ישראל שאלו הם בנייך

    אסי שמואלי, 09/03/08 08:23

    זה שנים שאני טוען שקיומנו בזכות הדתיים-הלאומיים.
    מי לתורה, מי לעבודה , מי למדע ומי למלחמה.
    דוד, באור פנייך ובעוז רוחך נתת לנו חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד ! אני מצדיע לך דויד !!!

    לוחם, מיל', 09/03/08 08:23

    כן ירבו כמותך

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כך ניראת משטרת ישראל שמנים ממתינים לאוכל ולמיגון חחחח

    משטרע, 09/03/08 08:23

    משטרת ישראל כבר מזמן פשטה את הרגל השוטרים אפסים גמורים שמנים מדושנים המתינו בחוץ אולי יביאו להם אפודים קרמיים ואוכל אז יחשבו בכלל אם להכנס לשם.
    אלה שוטרים דה מי קולו.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר גיבורים בלמגר הפגנות הימין (ל''ת)

      ואת אותם נרצחים, 09/03/08 09:19

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    '''לא חוזרים עד שמבצעים'''

    עמיר, 09/03/08 08:22

    מזמן לא שמעתי סיסמא כזאת, שמבטאת נחישות ומוטיבציה.
    אם כי אפשר גם :
    ''מי שעושה לא צריך להסביר''
    או
    ''חוזרים בריאים אחרי שמבצעים''
    וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל העם ראה - על מי עובד הרמטכ''ל?(פודל בעברית) (ל''ת)

    תמשיך לצנזר, 09/03/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגדוד עם החילים הטובים ביותר

    נוב 890 מחזור 7, 09/03/08 08:21

    הגדוד עם ההיסטוריה .הגדוד עם העבר ההווה ו ה ע ת י ד .כבוד גדול להיות מחובר לגדוד 890 .אני גאה להיות חלק מהגדוד הזה .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הרמטכ''ל: ''אני מצפה מכל קצין לשקר!!! כמוהו'' (ל''ת)

    הבנתם השקר, 09/03/08 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    דדון גיבור ישראל

    שלמה, 09/03/08 08:18

    כל הכבוד לשפירא אבל אין להצניע את חלקו של דדון. ההתעלמות מדדון היא משום אמירת האמת שלו שהרצח בוצע באמצעות רובים שאנחנו נתנו להם. ועל פשע כזה- השלטון והמדיה החליטו למחוק אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אכן תמוה ולא ברור מדוע לא מזכירים את דדון.

      רחל, 09/03/08 08:46

      נראה לי שההסבר שלך קולע!

      הגב לתגובה זו

      • תקשורת רקובה וצהל שקרן מעלימים את דדון ויוצרים מציאו (ל''ת)

        הפקרת שדרות, 09/03/08 09:26

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    שקר וכזב גדול איש ישיבה היה המחסל (ל''ת)

    כך התקש' אותנו, 09/03/08 08:18

    הגב לתגובה זו

    • תמיד דופקים את המרוקאים, אתה רואה מה זה? (ל''ת)

      מוריס והיונים, 09/03/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה לא מפטרים את השוטרים שעמדו שם?

    אבי, 09/03/08 08:15

    כאזרח, אני מצפה משוטרים ששומעים שיורים על אזרחים שאין להם נשק, להכנס ולנסות לפגוע במחבל. זה לא קל - אבל זו האחריות שלהם. איך הם יכלו לעמוד בכניסה - לשמוע את הטבח - ולחכות לאפוד הקרמי? לילדים שבפנים היה אפוד?
    תוקם וועדת חקירה!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אכן! דוד מלך ישראל!!!

    יאיר, 09/03/08 08:15

    כל הכבוד!

    הנה לכם מלח הארץ במיטבו!

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    קצין נחוש ואמיץ מאוד,שני השוטרים שחיכו למיגון? -מעשה לא ראוי (ל''ת)

    אחינדב-צפרירים, 09/03/08 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יש אנשים איכותיים בישראל רק חבל שבממשלה אין אפילו איש איכותי אחד (ל''ת)

    just me, 09/03/08 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בצהל הפנימו ''קידום גם בצבא היות לפודל חובה'' (ל''ת)

    לא לצזר!!!!!!!!, 09/03/08 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    סרן דויד המגן האמיתי לא ינום ולא ישן שומר ישראל

    עורו אחים עורו, 09/03/08 08:10

    דויד הוא מאותם חיילי צהל האמיצים והערכיים העומדים על משמר ארצינו יומם ולילה . חיילים כאלה שהתברכה בהם מדינת ישראל וצהל יביאו את הגאולה לעם ישראל, רק באחדות העם סביב הצבא , רק באחדות העם מכל הבחינות, ננצח את המתועבים והמסואבים שבאוייבי החירות והשלום. ישראל עם לבדד ישכון..., כל עמי הארץ לא נוקפים אצבע עבורינו , רק אנחנו לעצמנו. לפיכך שומה עלינו להתאחד בימים אלה באחדות מוחלטת. תהא נשמת כל אלה שנפלו על התפילה והלימוד וקידוש השם צרורה בצרור החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    למה 2 השושטרים לא נכנסו איתו,על המפכ''ל לבדוק ולהעיר להם,חבל שהמתינו (ל''ת)

    מיכאל, 09/03/08 08:09

    הגב לתגובה זו

    • ה''שוטרים'' חיכו לאפודים הקרמיים

      אזרח, 09/03/08 08:16

      ממש בושה!

      בזמן שהמחבל טבח באזרחים חפים מכל פשע, השוטרים לא עזרו וכמעט שמנעו מהקצין האמיץ להיכנס ולסיים את האירוע.

      יש להעמיד את השוטרים לדין באשמה שלא עשו את עבודתם ולא מנעו מהמחבל לירות בתלמידי הישיבה.

      תפקידם של כוחות הביטחוז זה הגנת המדינה והגנת אזרחיה- גם בסיכון חייהם שלהם.

      לסלקם עוד היום מהמשטרה!!!

      הגב לתגובה זו

      • אם השוטרים יפגעו מי ירשום דוחות??!! (ל''ת)

        ליאור, 09/03/08 12:55

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    גיבור ישראל!

    אזרח, 09/03/08 08:09

    גיבור ואמיץ לב!

    מגיע לו צל''ש והעלאה בדרגה!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה לא כותבים על תלמיד הישיבה שירה בו ראשון?

    יעל, 09/03/08 08:07

    מה המגמה של ההסתרה? בגלל ההתרסה שלו לפרס ולאולמרט שאתה הנשק הם נתנו למחבלים?
    דדון היורה גם גיבור. עתונות לא במיטבה.

    הגב לתגובה זו

    • אמת דיברת (ל''ת)

      דובי כהתום, 09/03/08 08:17

      הגב לתגובה זו

      • הצבא הכושל והבזוי של אולמרט מנכס את החיסול ככיסוי לערוות הפקרת (ל''ת)

        שדרות !!!!!!!!!, 09/03/08 09:36

        הגב לתגובה זו

    • דדון הוא יותר גיבור היה לו רק אקדח

      פרח, 09/03/08 08:25

      והוא פעל באומץ ומגיע לו צל''ש

      הגב לתגובה זו

      • צודק רק עם אקדח ..

        דוד, 09/03/08 09:10

        ועוד פגע 2 כדורים בראש , איזה קור רוח ודיוק צריך ! הוא פעל יותר בגבורה. כמובן בגלל הדברים על פרס הוא לא מוזכר . אשריך יצחק דדון

        הגב לתגובה זו

    • נכון מאד,

      עדי, 09/03/08 08:57

      לשניהם מגיע צ''לש!

      הגב לתגובה זו

    • ג0 סרן דוד שפירא הוא בוגר של ישיבת מרכז הרב (ל''ת)

      משה, 09/03/08 09:16

      הגב לתגובה זו

    • דדון קיבל מעל ומעבר זמן מסך מרגע סיום הארוע והלאה

      אבי, 09/03/08 12:46

      אף אחד לא שמע על שפירא אז,
      רק דדון דדון דדון בכל ערוצי התקשורת, עם כל הכבוד, היה שם עוד מישהו.

      הגב לתגובה זו

      • אם עשו עוול לאחד, ''נחזיר'' לשני? נדאג שישמעו על שניהם! (ל''ת)

        רחל, 10/03/08 01:26

        הגב לתגובה זו