• 149.

    תנחומים

    אהובה, 11/03/08 20:32

    מי יתן וד' הטוב ימצא מנוחה לנפשכם ומעתה ואילך תדעו רק שמחה , ליבי ולב כל עם ישראל נקרע לגזרים עת שמענו על האסון הנורא שפקד אותכם ואותנו,נותרנו המומים כואבים ונבוכים אל מול עוצמתכם הרוחנית. מי יתן ולא תדעו צער ומן השמיים תנוחמו.
    שיבוא כבר משיח עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    במקום לנקום דמם, השם היה דואג של יפגעו מלחתחילה (ל''ת)

    נחום, 09/03/08 16:10

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל- 148 נחום.

      אפרת, 24/03/08 21:18

      אני ממש לא יכולה להבין את מה שכתבת, זה נכתב בחוסר טקט. מה זאת אומרת במקום לנקום דמם שלא יפגעו מלכתחילה??? אם כך ה' החליט זה מה שיקרה! הכל קורה לטובה, גם אם זה לא נראה לנו ככה... זה לא שה' לקח אותם סתם, הוא צריך אותם איתו. בפעם הבאה תחשוב על זה... אפרת

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    ממשלת קרעקטורה ותבוסתנים !!!!

    עוז, 09/03/08 13:58

    ב''ה
    מדוע כל יפי הנפש הממשלתיים אומרים בואו נדבר בואו נדבר, הרי הם מדברים כל הזמן הם מדברים ועוד איך מדברים וכל הזמן הם מדברים, כל פעם שאנשי הממשלה אומרים בואו נדבר הם כבר מדברים, הנה מעז שרבין הישתחוה לערפת המ רק מדברים , אלה שכל ממשלותינו לא מבינים את שפת הפלישתינים, זו השפה שלהם וכל פעם שאומרים הממשלה מדבר גם הפלישתינים מדברים אלה מה, הראש אטוּם ולא מבינים את שפתם!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    צריכם ללמוד מהאמא של ליבני כיצד לנקום ברוצחים הערבים

    שלומי, 08/03/08 23:19

    נכון שציפי נטשה את דרכם של הוריה
    אבל לנו יש בהחלט מה ללמוד מהורים נפלאים אלו שידעו כיצד יש להגיב על פיגוע נגד יהודים
    (עיין ערך האצ''ל)

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    קדושי ישראל

    נחמיה, 08/03/08 10:37

    נשמות טהורות מובלות לטבח הרכבות נשמעות ברקע אולם עם ישראל ערב רב באיזור דן עדיין בחלומות פרסרביני זל עם אספרסו ביד ומבט מזוגג על שדרות סוף החלום חורבן הבית קרב הסדקים ביסודות החלו השחיתות והתועבה פשו ברוזני הארץ איך נפלו גיבורים על מנת לישמוע את דברי הסרק של מנהיגנו למישפחות האבלות מושב נבטים משתתף בצערכם תהיו חזקים

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    תנועת ההתנחלות תביא במהרה, את הקץ על הבית השלישי (ל''ת)

    גבי, 08/03/08 10:27

    הגב לתגובה זו

    • קץ הבית יבוא מתופעת האולמארטיזם. ואי תגובה על ירי בערי ישראל.

      מדען, 08/03/08 10:40

      ערבים ובכלל בני האדם מעריכים כח.

      כשאנחנו לא מגיבים העולם הערבי מבין שישראל חלשה והגיע זמן חיסולה.

      התנחלויות מבטעים כח. לא משנה אם אתה בעד או נגד אבל וודאי שערבים חוששים מהמתנחלים ומזלזלים במנהיגות הישראלית.

      הגב לתגובה זו

    • עזוב, עם השמאל לא מדובר בבית, מדובר בגלות

      Avi Ecuador, 08/03/08 15:48

      יותר מסוכנת ליהודים מכל גלות מערבית אחרת...
      לא מדובר במדינת היהודים אז מה בדיוק קרה?!

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    שנאת הימין והמנחלים לחילונם, גדולה משנאתם לחמאס (ל''ת)

    דליה פוצנשטין, 08/03/08 10:26

    הגב לתגובה זו

    • דליה את צודקת,אולי השנאה והגזענות כלפי הספרדים, גדולה יותר (ל''ת)

      יעל, 08/03/08 10:35

      הגב לתגובה זו

      • אולי לאתיופים ולרוסים, השנאה גדולה יותר (ל''ת)

        אבישג, 08/03/08 10:54

        הגב לתגובה זו

      • דליה ממש צודקת.שמתם לב שבתמונות מישיבת מרכז הרב לא ראינו ספרדים ואו (ל''ת)

        אליהו, 08/03/08 11:14

        הגב לתגובה זו

        • הייתי שבוע בחתונה של מתנחלים ,אף ספרדי לא היה מומן.אפילו השומר היה (ל''ת)

          אורי, 08/03/08 11:20

          הגב לתגובה זו

          • זו דמגוגיה שפלה ושקרית- ההוכחה: מה הקשר לשומר? (ל''ת)

            יעקב יעקב, 09/03/08 13:42

            הגב לתגובה זו

    • הימין ברובו חילוני. התגובות היום הם בשבת. השמאל מחזק את הערבים!! (ל''ת)

      ימני חילוני, 08/03/08 10:44

      הגב לתגובה זו

    • אני חילוני ואני שונא אותך יותר מהחיזבאלה והחמאס

      100% ציוני בדם, 08/03/08 11:57

      השנאה שלך לדת מעבירה אותך על דעתך טיפשה אלו היו דתיים ציונים חבל שזה לא את במקומם

      הגב לתגובה זו

    • הימין לא שונא אף אחד חוץ מאלה שמנסים לפגוע בו ובא''י !

      הודיה, 09/03/08 18:01

      וחוצמזה השנאהשל החילונים לימין ולדתיים היא אחת הגדולות במקום להספיד אתם עסוקים במריבות? הם אנשים כ''כ יפים והם לא היו רוצים שזה מה שיקרה בגלל מותם!

      הגב לתגובה זו

  • 142.

    ''קדימה'' מפ' עבריינים ללא שמץ משוא פנים (ל''ת)

    רה''מ ושר אוצר, 08/03/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מ-7 תיקי פלילים רה''מ ''נוכה'' ב-''תפארת משפט וצדק השמאל'' (ל''ת)

    לפי ''בפלילייהם, 08/03/08 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לדור להנגבי ''המשך בשמאל וכל פלילייך אני אגנוז'' (ל''ת)

    כך זה עובד, 08/03/08 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    מ.המ' חוסל וזליכה כנ''ל ולדור מונה וחייב לרה''מ (ל''ת)

    בריסוק החוק, 08/03/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    רה''מ ל-מצא(רש' המיסים) ''אל ת'ידוג רק תסתום ואותך אשחרר'' (ל''ת)

    המפכ'ל הוא פודל, 08/03/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הירשזון ללא משפט ומכהן!! ב-''מדינת-חוק'' מתפנן (ל''ת)

    הזניית המשפט, 08/03/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    רה''מ לשולה זקן ''אמרתי לך תסמכי כווווול הפרקיטות ב-י-ד-י!!!!'' (ל''ת)

    לא דיין לא דין, 08/03/08 09:33

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    פודלים בצמרת צהל ובמשטרה והעם לחמאס הפך מטרה (ל''ת)

    ובז.השופטת גם, 08/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מישהו מדמיין מה היה קורה עם אומארט היה מנהיג ישראל במלחמת העצמאות?

    יהודי, 08/03/08 08:55

    או כמה ערבים היו לנו במדינה אם היה בגץ במלחמת העצמאות.

    או אם אולמארט היה ר''מ במלחמת ששת הימים.

    לא קשה להבין מה ישראל צריכה היום בנושא מנהיגות ובגצ.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    דשדש אולמרט דשדש ברק למען השמאל אך-ורק (ל''ת)

    אחרת במשפט העם, 08/03/08 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הברחן הוא האלטרנטיבה לכשל/מחדל של ה-''חלול'' (ל''ת)

    ב-תבוסה/רפיסה, 08/03/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    בניו המשתמטים באיזור מבטחים(חו''ל) (ל''ת)

    למה מה איכפת ל-, 08/03/08 08:35

    הגב לתגובה זו

    • אולמארט אפיזודה קטנה וחולפת. אנו נתגייס לצה''ל למען מניעת שואה חדשה. (ל''ת)

      רוב יהודי, 08/03/08 08:56

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    פ' ברק מהשמאל ''בשרון שלטנו בפליליו וברה''מ גם'' (ל''ת)

    כך השמאל''עובד'', 08/03/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לדתיים היקרים. עם האל בתקופת התנ''ך, נלחמו ישראל בעמלק וגם התפללו.

    יהודי ליהודים, 08/03/08 08:13

    האל עוזר רק ללוחמים ולא רק למתפללים.

    בכי ונהי לא יעזור. נא להתחזק ולהאמין. את כוח גופנו יתגבר האל אולם ללא גופנו או ללא האל, שואה תבוא אל עם ישראל.

    לערבים העולזים, הכל פנטזיה מזרח תיכונית, עליבאבא וארבעים השודדים. עו לא התחלנו במלחמת הקודש בכם, חולשה שנראית אצל מנהיגנו ושמאללנו משקפת רק אותם. ואנו צופים מהצד, ומתכוננים ליום דינכם, יום הנאכבה שתבורך.

    הגב לתגובה זו

    • כן כן הפריירים רק מתחלפים לצהל למות הולכים (ל''ת)

      נסה משהו אחר, 08/03/08 08:29

      הגב לתגובה זו

      • הגיאד היהודי בדרך. אולמארט זה לא ישראל, אולמארט זה שינקין.

        גיאד יהודי, 08/03/08 08:45

        הערבים חוגגים ומחלקים סוכריות.

        ואולמארט מפחד ומפעיל ספינים.

        והיהודים הטובים נותנים לאולמארט לבזות את עצמו ומפלגתו ושמאלוניו השוטים עד לנפילתו ועלית תחליף ראוי לישראל.

        הגב לתגובה זו

  • 128.

    יש להכין את נשק יום הדין ומיד!! (ל''ת)

    אין פתרון אחר, 08/03/08 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    ל-123 מבחן בחשבון, כמה זה 307-124=? (ל''ת)

    ראה נוכחה, 08/03/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    רע ויותר רע עד שיבוא שלטון אחר. והבגצ יומת.

    ממתין בסבלנות, 08/03/08 07:59

    שחמט הוא משחק של הקרבה למען הנצחון. כל קורבן לא היה לשווא. לא להתרשם מתגובות והתלהמות של מתיווני השמאל שכן כולם יודעים את מספרם בחברה, מה עוד שרבים בני ישמעאל המתחזים ליהודים.

    והנה קרוב היום והשמאל והערבים ינוסו מישראל שכן בא מלך לישראל שלא ידע את בגצ.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ב-''פסיכולוגיה תקשורתית'' משדרים ''אנו חלשים'' עבור ''שלום וכיבוש'' (ל''ת)

    להוליך עם שולל, 08/03/08 07:56

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    מחזות הזוועה לשמאל הם שמחה לתבוסתנות ארורה (ל''ת)

    זה השמאל, 08/03/08 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אני לו מבין מה אתם רוצים ממעריב כול מה שכתבתי הם פירסמו אפילו את (ל''ת)

    הקללות שקללתי, 08/03/08 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ''משמרות המהפכה'' של אולמרט-מחדל בכל כלי התקשורת (ל''ת)

    זה השמאל הקיצון, 08/03/08 07:48

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לפיד האב ולפיד הבן - את העם בגדול לסבן (ל''ת)

    בערוץ 10 האב, 08/03/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    להרוס לו את הבית ולגרש את כול משפחתו זה עונש קטן אבל גם זה צעד (ל''ת)

    הערבים מוגי לב, 08/03/08 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    השמאל ב-''כיבוש ושלום'' הביאונו עד הלום (ל''ת)

    בכניעה ורפיסה, 08/03/08 07:43

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מעשיי נבלה של מעריב במניעת פרסום תג' הציבור (ל''ת)

    דע את אוייבך, 08/03/08 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    כול הערבים האישראלים הם מוקש לישראל תזהרו מאחד אחד מהם (ל''ת)

    ר, 08/03/08 06:57

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    גורשו ע''י שרון ימ''ש וכצאן לטבח משרתים בצהל (ל''ת)

    אורי, 08/03/08 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    להרוג את כולם בסוכת האבלים בגבל מוכבר עם 16M עכשיו (ל''ת)

    יהודי, 08/03/08 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    בית יוסף - ''בוא אלינו להשתמט ואנו אותך נסבסד'' (ל''ת)

    ארור המצנזר, 08/03/08 06:54

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    ''דמוקרטיה'' ב- 65% מניעת פרסום תגובות (ל''ת)

    בדומה לסקר-שקר, 08/03/08 06:50

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מגננה רבתי על החמאס בכל ערוצי ה-TV אמש (ל''ת)

    במגה-גיוס, 08/03/08 06:47

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    רצח המוני

    אחד שמבין, 08/03/08 03:58

    אז עכשיו ברור לכולם? זו תמצית של ''תרבות'' ערבית ואידאולוגיה של איסלאם- ירי מקלצ'ניקוב בילדים שהם נמצאים בסיפריה. ואם עדיין מישהו קורא ל''איפוק'' ומחפש ת''פארטנר''? חיות-טרף הם לא זכאים לשיחות- רק להשמדה!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם זה היה קורה במוסד חילוני, הס''סניקים היו מסבירים לנו שזה בגלל (ל''ת)

    מזוזות פסולות, 08/03/08 03:05

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    כיפות סרוגות!

    גנדי, 08/03/08 01:24

    מלח הארץ, ציונים, גיבורים, מחונכים לאהבת הארץ ולא לשנאת חינם, מכבדים את הוריהם ומוריהם.... הכי טובים שיכולים להיות!
    וכן, כל ציבור כיפות הסרוגות כך!
    ומי שונא אותם??? שמאלנים ואוייבי ישראל! זה כבר עונה על כל השאלות!
    יהי זכרם ברוך וה' וחיילי צה''ל ינקמו דמם!

    הגב לתגובה זו

    • and they hate arabs, you forgot to mention (ל''ת)

      moli, 08/03/08 03:29

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    כיפות סרוגות!

    גנדי, 08/03/08 01:20

    מלח הארץ, ציונים, גיבורים, מחונכים לאהבת הארץ ולא לשנאת חינם, מכבדים את הוריהם ומוריהם.... הכי טובים שיכולים להיות!
    וכן, כל ציבור כיפות הסרוגות כך!
    ומי שונא אותם??? שמאלנים ואוייבי ישראל! זה כבר עונה על כל השאלות!
    יהי זכרם ברוך וה' וחיילי צה''ל ינקמו דמם!

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ובגדול

      יורם, 08/03/08 09:45

      אני ורבים אחרים אינם מסכימים עם המדיניות של אנשי הכיפות הסרוגות, אולם מכבדים אותם ואת דעתם מאחר והם מגבים את המדיניות שלהם בגופם (יחידות מובחרות בצבא), לעומת החרדים שצועקים ולא תורמים דבר למדינה.
      לסיכום, אנשי הציונות הדתית הם מלח הארץ אך אינני תומך במדיניות שלהם וזה לגיטימי.

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    ארץ ניתנה ביד רשע!!!! (ל''ת)

    ועדת הנכנעים, 08/03/08 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    שעה קשה לעם ישראל והכאב הוא עצום,ה'' יקום דמם (ל''ת)

    JIM BEAM, 08/03/08 00:49

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    כדי להתמודד עם האיום הערבי צריך שכל היהודים יתגיסו אם מליון וחצי ..

    מפשוטי העם, 08/03/08 00:34

    שסניקים ימשיכו בסרובם להתגייס יש להתיחס אליהם כבוגדים שדינם גרוש מישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כדי להתמודד עם האיום

      Avi Ecuador, 08/03/08 03:12

      ישראל תצטרך להבריא ממחלת האיידס-שמאל שפשט בעם-הארץ.
      להלחם לבניית עמלקסטין זו עבודה זרה, אפילו לא של אידיוטים שמאלנים.
      השמאל זה סוג של צרעת למדינת ישראל, כל פעם נרקב ונופל חלק אחר מהגוף.

      הגב לתגובה זו

      • דברי אמת דיברת!

        pini, 08/03/08 05:42

        כל מילה נוספת תיגרע.

        הגב לתגובה זו

  • 104.

    של האתר החדשות הימני על שם העיתון ''מקור ראשון''

    לכולם כמסו, 08/03/08 00:29

    ולקנות את העיתון ''מקור ראשון'' כך שתיגמר התשקורת לאט לאט
    http://www.makor1.co.il/makor/HomePage.faces?channel=0זהו האתר.
    ותקנו את העיתון ואל תקנו ידיעות ומעריב.
    זה האוכל של התקשורת השמאלנית אתם מאכילים ומחזקים אותה. קנו את העיתון הימני ותגיבו רק באתר הימני

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אולמרט הביתה.

    קלינגר, 08/03/08 00:11

    ראש הממשלה אהוד אולמרט חייב להתפטר הבנאדם הזה לא למד כלום מהכשלים של מלמת לבנון והוא ממשיך באותה דרך...במקום להגיע להכרעה מול הפלסטינים (מדינית או צבאית)אולמרט מפחד לקחת עמדה ובמקום זאת הוא מדשדש במקום בלי כיוון מסוים כך בחוסר ההחלטיות של ראש ממשלה כושל זה הוא מדרדר אותנו לאבדון על כן חיבים ללכת לבחירות ולהחליף את אולמרט כדי שעדיין יהיה אפשר לתקן אותה מכל הבעיות שנוצרו בכהונתו של אהוד אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • מתי תלמדו להתאבל בלי פוליטיקה?

      יגאל כהן, 08/03/08 01:12

      אתם מתכוננים שוב לשסות בממשלת ישראל הורים שכולים?
      חבל על דאבדין ולא משתכחין.

      הגב לתגובה זו

      • כשהפוליטיקה תפסיק להוביל לאבל! (ל''ת)

        מתאבלת, 09/03/08 00:54

        הגב לתגובה זו

    • מר קלינגר

      זאב, 08/03/08 04:32

      ראשית ליבי עם הנערים ומישפחתם ..שנית עליך להבין שזוהי מורשת רבין..אגב ידידי במיאמי שמו נתן ( נתי ) קלינגר ואני יודע שיש לו מישפחה בחיפה. אם הוא בן מישפחתך אז ידוע לך שאימו ניפטרה. ואם הינך מכיר אותו מסור לו את תנחומי על מות אימו.. אחזור לבחורים הנפלאים שנירצחו.. מוות למחבלים כולנו צועקים.. אבל אני אומר מוות למנהיגי ממשלתינו שסיפקו ומספקים להם נשק

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    העם רוצה את ראשו של הנייה ראש השטן (ל''ת)

    נביא הזעם, 08/03/08 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אף נציג חילוני מהממשלה לא השתתף בלוויות..רק הדתיים....בושה וחרפה... (ל''ת)

    עדינה השרון, 07/03/08 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למשפחות והנרצחים סליחה שהצבעתי ש''ס מי יודע בעקיפין אני אחראי (ל''ת)

    י, 07/03/08 23:56

    הגב לתגובה זו

    • ביבון, יהודים לא מתנהגים כמוך, ערל. (ל''ת)

      יגאל כהן, 08/03/08 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    לא נישכח לעולם (ל''ת)

    נקמה, 07/03/08 23:54

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אָכֵן חָצִיר הָעָם

    חיים נחמן, 07/03/08 23:09

    אָכֵן חָצִיר הָעָם

    ''כִּי רוּחַ ה' נָשְבָה בּו... אָכֵן חָצִיר הָעָם'' (ישעיה מ', ז')

    אָכֵן חָצִיר הָעָם, יָבֵש הָיָה כָּעֵץ,
    אָכֵן חָלָל הָעָם, חָלָל כָּבֵד אֵין קֵץ ;
    אֲשֶר יִרְעַם קוֹל אֵל גַּם-מִפה גַם-מִשָם -
    וְלא-נָע וְלא-זָע וֱלא-חָרַד הָעָם.
    וֱלא-קָם כָּאֲרִי וֱלא-נֵעוֹר כַּכְפִיר,
    וֱלא-חָרַד לַקּוֹל גַּם אִיש אֶחָד מֵעִיר.
    וְלא-רָעַד בַּגִיל יַחַד לֵב כָּל-הָעָם
    מִיָמִין וּמִשְמאל וּמִיָם וְעַד-יָם,
    בְּהִתְוַדַּע אֵלָיו בָּנָיו, זֶרַע אֵל חָי,
    אֲשֶר בָּאוּ מֵרָחוֹק אֶל-קוֹל אֲדוֹנָי.
    גַּם-לא פָשַט הַיָּד, גַּם לא שָאַל לִשְלוֹם
    כָּל-הַקּוֹרְאִים בִּשְמוֹ בָּאֱמוּנָה וּבְתוֹם.
    וּבִשְאוֹן עַם אֱוִיל סְבִיב אֱלִילֵי הַפָּז
    נֶחְבָּא קוֹל אֱלוֹהִים, נִבְלַע רַעֲמוֹ הָעָז.
    וּבְלֵב נָבָל וָרַע, וּבִכְלִימּוֹת וָרוֹק
    יִבֶז דְּבַר אֲדוֹנָי, יִפְרָעֵהוּ לִצְחוֹק.

    אָכֵן נָבַל הָעָם, מָלֵא נִיקְלֶה וָרוֹש,
    כּוּלוֹ רָקָב וּמְסוֹס מִכַּף רֶגֶּל עַד-ראש !
    שֶלא הֵקִים מִקִּרְבּוֹ בְיוֹם נַחֲלָה וּכְאֵב
    רַב פְּעָלִים, אִיש חַי, אֲשֶר יִפְעַם בּוֹ לֵב,
    וּבַלֵב יִבְעַר זִיק, זִיק מַרְתִּיחַ הַדָּם,
    וּבָראש יִגַּה שְבִיב מֵאִיר דֶּרֶךְ הָעָם ;
    אֲשֶר יֵקַר לוֹ שֵם כָּל-הַגּוֹי וֵאלוֹהָיו
    גַם מֵהוֹן וּמִפָּז - מֵאֱלִילֵי הַשָוְא:
    אֲשֶר מְעַט מַשָא-לֵב, הַרְבֵּה אֱמֶת, עֱזוּז
    שִנְאָה עַזָּה לִמְנָת חַיֵי עַבְדוּת וָבוּז.
    חֶמְלָה גְדוֹלָה כַיָם, רַחֲמִים רַבִּים כִּגְדוֹל
    שֶבֶר עַמוֹ הָאוּמְלָל וּכְכוֹבֶד הָעוֹל -
    כָּל-זֶה יֶהֱמֶה בַלֵּב, יֶהֱמֶה יֶחְמַר כַּיָם
    כָּל-זֶה יִבְעַר כָּאֵש, יִבְעַר יַצִּית הַדָּם
    כָּל-זֶה יִרְעַם כַּהֵד תָּמִיד יוֹמָם וָלֵיל :
    ''קוּם-עֲבוֹד, קוּם-עֲשֵה, כִּי עִימָנוּ יַד-אֵל!''

    אֵָכֵן אוֹבֵד הָעָם, שוֹאֵף חֶרְפָּה וָרוֹק,
    אֵין לְמַעֲשָיו יְסוֹד וּלְפָעֳלוֹ אֵין חוֹק,
    אַלְפֵי שְנוֹת חַיֵי נְדוֹד, גָּלוּת גְדוֹלָה מִנְּשוֹא
    הִתְעוּ אָחוֹר הַלֵּב, אָבְדָה עֵצָה מִגוֹי.
    לִמוּד שֵבֶט וָשוֹט - הַאִם יָחוּש כְּאֵב
    חֶרְפַּת נֶפֶש בַּצָּר מִלְבַד מְדוּשַת הַגֵו !
    אוֹ אִם-יוּכַל דְאוֹג מִלְבַד דַּאֲגַת הַיּוֹם
    עַם מִתְגַלְגֵּל בְּגֵּיא גָלוּת חֲשְכָה כַתְּהוֹם
    לָשֵאת נַפְשוֹ לַיוֹם וּלְהִתְנַבּוֹת לְאוֹר,
    לִנְטוֹת קַוּוֹ לַקֵּץ, צַווֹת דָבָר לַדּוֹר !
    הוּא לא-יִיקַץ אִם-לא יְעִירֶנוּ הַשוֹט
    הוּא לא יָקוּם אִם-לא יְקִימֶנוּ הַשוֹד
    עָלֶה נוֹבֵל מֵעֵץ, אֵזוֹב עוֹלֶה בַּגָּל
    גֶפֶן בוֹקֵק, צִיץ מָק - הַיְחַיֶּנוּ הַטָּל ?
    גַּם-בִּתְקוֹעַ הַשוֹפָר וּבְהִינָשֵא הַנֵס -
    הַיִתְעוֹרֵר הַמֵּת ? הֲיִזְדַּעְזַע הַמֵּת ?

    חיים נחמן ביאליק תרנ''ז

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    robertspindel@yahoo.com (ל''ת)

    robert spindel, 07/03/08 22:39

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט:''ישראל תגבה מחיר כואב מהבניינים של עזה'' (ל''ת)

    דם על הידיים!, 07/03/08 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לקח הטמפלרים

    ייושם עכשיו, 07/03/08 22:17

    הטמפלרים שגרו בישראל גורשו על ידי השלטונות הבריטים מאחר והם היו נתיני מדינת אויב. למרות שידם לא היתה מגואלת בדם, השלטונות הבריטים בכל זאת שילחו אותם אל מחוץ לגבולות הארץ. ואני שואל את עצמי כיצד זה שאותו חוק מנדטורי שאיפשר את גירושם של אזרחים השייכים למדינת אויב אל מחוץ לגבולות הארץ לא מיושם כאן ועכשיו. אילו מדינת ישראל תשכיל להשתמש באותו תקדים ותעביר את בני משפחתו של הרוצח הברברי שביצע את הטבח בישיבת מרכז הרב אל מחוץ לגבולות הארץ, הברברים הבאים יחשבו פעמיים לפני שיעזו לעשות עוד טבח.

    הגב לתגובה זו

    • ראשית יש להרוס את בית השטן ואחר כך לשלחם המדברה (ל''ת)

      אריה, 08/03/08 00:11

      הגב לתגובה זו

    • יש הרבה מאד תבונה וצדק בדבריך (ל''ת)

      אזרח, 08/03/08 13:38

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מתים על קידוש השם

    שושנה, 07/03/08 22:11

    משתתפת בצער המשפחות האבלות. יום עצוב לעם היהודי בכל אשר הוא.

    הגב לתגובה זו

    • מדכה שבעתיים ומתסכל, (ל''ת)

      נס מרייאטה, 08/03/08 00:41

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אנו כבולים בגלל אצולת המישפט, השילטון והכסף

    לא להתבטא נגד, 07/03/08 21:47

    מדוע איננו יכולים לפעול כמו במלחמת השיחרור?
    כי אצולת המישפט, השלטון והכסף בארצנו מעדיפה את איכות החיים האישית שלה ושיהרגו יהודים כמה שצריך.
    ומיהי אצולת המישפט? בראש וראשונה שופטי העליון ואחכ הפרקליטות ושאר הפיונים.
    ומיהי אצולת השלטון? הממשלה שריה יועציה ופחדניה.
    ומיהי אצולת הכסף? אנשי ההון הפוחדים שעסקיהם יפגעו. אילי התישקורת, נמרודי, מוזס, שוקן, וירטהיים, מילצ'אן. הללו גם ניזונים מכספים לא ציוניים.
    למרבה הצער אצולת המישפט שחיה על חשבון האזרח מפעילה את המשטרה (שגם היא חייה על חשבון האזרח) ודואגת לסרס ולפגוע בכל מי שמתבטא נגדה.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדובר באצולה

      Avi Ecuador, 08/03/08 00:08

      מדובר ברפש...

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    לארגן הפגנה מול בית הרוצח (ל''ת)

    א, 07/03/08 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    האם כשל מזוזתי ???

    הרב בקריח, 07/03/08 21:40

    מסתמנים סימנים לאפשרות של כשל מזוזתי .
    יתכן והיה צורך באבטחה רצינית

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אתם...במקום לדרוש שלום...נו,כיפת הסלע,ואז מה?! (ל''ת)

    ., 07/03/08 21:40

    הגב לתגובה זו

    • ניסינו שלום... עכשיו הגיע העת לנסות משהו חדש... (ל''ת)

      ישראל, 07/03/08 23:40

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    זוועה

    אלי, 07/03/08 21:31

    בחדשות ראיתי את שמחת משפחת המחבל על הפיגוע

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לפנות את המתנחבלים משם!!! עכשיו!!!

    הראלי, 07/03/08 21:17

    אולי הם סוף סוף הבינו שהם משלמים בדם של ילדים על זה שהם בחרו לגור במקום כזה!! צריך לבדוק איך ההורים שולחים את הילדים שלהם למקומות כאלה בשם האידיולוגיה המפגרת של התנחלויות!!!
    צריך להמשיך ולפנות את כל השטחים הכבושים רק זה יביא שלום.

    הגב לתגובה זו

    • קרא והתבייש לך

      חוה, 07/03/08 21:31

      אתה מנותק מהמציאות
      אתה לא חכם
      אתה רע לב

      אתה זקוק לעזרה

      טפל בעצמך

      הגב לתגובה זו

      • הוא זקוק שיורידו עליו את המים (ל''ת)

        Avi Ecuador, 08/03/08 03:13

        הגב לתגובה זו

    • תשמע ,מתחכם ,כביכול הדם שלהם הוא תוצאה של כוחנות מוגזמת בעזה (ל''ת)

      שום, 07/03/08 21:32

      הגב לתגובה זו

    • חכם לומד מניסיונם של אחרים, פיקח מניסיונו שלו

      ד''ר לטיפשים, 07/03/08 22:10

      טיפש לא לומד אף פעם

      הגב לתגובה זו

    • Bastard

      Wish it was you, 07/03/08 23:13

      terrorist killed you dung for brains self hating jew boy

      הגב לתגובה זו

    • אתה כותם לא רע...

      דורון, 08/03/08 07:00

      כאילו ערבי

      הגב לתגובה זו

    • אדיוט. כניראה שלא שמעת חדשות עד הסוף !

      עצבני, 08/03/08 07:51

      הרצח המתואב התבצע בלב ירושלים !!!
      לא בשטחים ולא בהתנחלויות.

      הגב לתגובה זו

    • מדובר על ירושלים, עיר הבירה שלך ושלי ושל כולנו כאן! (ל''ת)

      יעל, 10/03/08 01:01

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    8

    1העם, 07/03/08 21:12

    אומנם נרצחו 8 ילדים.
    אבל..נהרסו חייהם של 8 משפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    תענו לי על שאלה פשוטה

    שגיב, 07/03/08 20:52

    האם מצבה של ישראל היה טוב יותר ב-20 שנה שקדמו להסכמי אוסלו מבחינת הרוגים, ביטחון, כח הרתעה ועוד או ב-20 שנה אחרי הסכמי אוסלו שהביא עלינו מחבלים מתאבדים, חמאסטן, קאסמים, פיגועי תופת ועוד. מסתבר שדרך ''השלום'' עם אנשים שהמילה שלום לא מופיעה אצלם בספר הקודש הביאה עלינו רק אסונות אז הגיע הזמן לחזור בנו מכל ההסכמים ולקבוע את גבולות ישראל כפי שנראה לישראל להכריז על סיום הכיבוש ולהגן על ישראל כפי שכל מדינה בעולם מגינה!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מקור הכוח של הערבים הוא אל אקצע. כיפת הסלע. לפוצץ מייד! וליטבוח בהם (ל''ת)

    איתי, 07/03/08 20:34

    הגב לתגובה זו

    • THAT IS THE ONLY WAY TO PEACE (ל''ת)

      MEIR YAEIR, 07/03/08 22:59

      הגב לתגובה זו

    • RIGHT

      PINI, 08/03/08 05:27

      100% RIGHT

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כעת לאחר שפגעו במקום קדוש ליהודים, אנו יכולים לפוצץ את כיפת הסלע! (ל''ת)

    איתי, 07/03/08 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לא לפגיע בביתו של היורה כי הבג''ץ פסק שזה אסור! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 07/03/08 20:26

    הגב לתגובה זו

    • Correct

      Yes, 07/03/08 23:19

      we should blow your house up instead

      הגב לתגובה זו

    • ל83

      ס, 08/03/08 05:43

      מחרבייך ומהרסייך מימך יצאו לא צריך אוייב כשיש אנשי מרץ והשמאל הרשעים

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    על בית הרוצח הונפו דגלי חמאס וחזבאללה

    ממשלת חידלון, 07/03/08 20:21

    והוא עדיין עונד על תילו ותושביו לא מאחורי סורג ובריח...

    הגב לתגובה זו

    • למה בכלל מאפשרים להם להקים סוכת אבלים?!?!

      יואבי, 07/03/08 21:03

      זה לא ברור לי!

      הגב לתגובה זו

      • היו צריכים להפציץ את הסוכה וכל תכולת הזבל שבה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 07/03/08 23:18

        הגב לתגובה זו

    • צריך להוקיע אותם מן השורש

      בושה וחרפה, 07/03/08 23:36

       לגרש אותם כ-לא היו ולהמשיך לטבוח בהם כמו ברווזים חייב פעילות נקמה בעזה ובנוסף פיצוץ כיפת הסלע אחרי תמונה שאני משתין עליה

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    עדיין בית המחבל עומד על מקומו,עם דיגלי חמאס,ואולמרט שותק

    שימו לב!!, 07/03/08 20:18

    והכל בשיתןף פעולה של עובדיה ואלי ישי,לא נשכח או נסלח לכם

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''הרודף אחרי השלום - השלום בורח מפניו''. מה מסובך פה? (ל''ת)

    ''קורבנות השלום'', 07/03/08 19:52

    הגב לתגובה זו

    • כן כן זה קשה ... (ל''ת)

      jkhfg, 08/03/08 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    מסכנים החברים, בטח לא ידעו לאיזו הלוויה

    ישראלית בארה''ב, 07/03/08 19:49

    ללכת. הצער שלי גדול חבל על בחורים כל כך מיוחדים ואיכותיים

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    זעקי ארץ אהובה

    שלמה, 07/03/08 19:42

    תנחומים למשפחות הנפגעים. 8 ישובים חדשים יהיו התשובה הראויה למרצחים הארורים.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אתם צודקים דם יהודי זה אדום ודם של ערבי זה כמו מים אין ערך (ל''ת)

    לא, 07/03/08 19:13

    הגב לתגובה זו

    • מי שאשם ב''דם'' שלכם שנהרגים זה אתם!

      Avi Ecuador, 07/03/08 19:29

      תהרגו את המנהיגים שלכם בשלב ריאשון ותראו שיהודים אפילו לא יתערבו.
      השמאל יצדיק אותכם, הם כבר רגילים ליגאל עמיר...

      הגב לתגובה זו

      • אבי,אתה איש מאד סהרורי

        יובל, 07/03/08 20:06

        והמעשים שאנחנו מבצעים בהרעבה, בסגרים, בגירושים, בשוד מים ואדמות, במאסרי שווא ובחיסולים - כל זה, כמובן, אינו טרור, כי זה נעשה על-ידי צבא של מדינה ומכוח החלטה של ממשלה לגיטימית. נפלא, מסתבר ששכחנו את המדינות הפשיסטיות (כולל ברית-המועצות של סטאלין) שהיו מאוד לגיטימיות לשיטתן, והן ביצעו שפע של מעשי טרור.
        באמת,הפלשתינים אכן אשמים בכיבוש,ישראל היא מדינה כובשת המדכאת זה 40 שנה עם ילידי, הזכאי לחירות ולריבונות משלו תוך חיים בשלום איתנו זו בלבד שאנו שוללים את זכויותיו האנושיות, לא זו בלבד שגזלנו את חירותו, את אדמתו, את מימיו, לא זו בלבד שאנו מענישים מיליוני אדם ענישה קולקטיבית ואף מחסלים בטירוף של נקם את מקורות החשמל למיליון וחצי אזרחים, ש''ישבו בחושך!'' ש''ירעבו!''.
        באמת,, אין פגם מוסרי במעשינו, אין הפרדה גזענית, אין אפרטהייד, זו המצאה של שונאי ישראל,לעתים נראה שצה''ל, בייחוד בעת מלחמת לבנון האחרונה, זו המיותרת, הפך את רצועת עזה לשטח אימונים באש חיה של כל החילות. היש פלא בכך שהם שונאים אותנו, היש פלא בכך שבחרו בחמאס בבחירות חופשיות - אותו חמאס שאנחנו עודדנו את הקמתו כדי לפגוע באש''ף?

        הגב לתגובה זו

        • שמישהו כבר יסביר לשמאל

          שגיב, 07/03/08 20:40

          שהכביוש בעזה הסתיים!!!

          הגב לתגובה זו

          • שמישהו יסביר לימין שהכיבוש בגדה חי בועט

            יובל, 07/03/08 20:56

            בועט את כולנו לאבדון.

            הגב לתגובה זו

            • ההגיגים שלכם כבר הפסיקו לשכנע (ל''ת)

              Avi Ecuador, 07/03/08 22:19

              הגב לתגובה זו

            • יובל אתה נשמע כמו הומו שערבי עושה אותו (ל''ת)

              אביב, 08/03/08 02:00

              הגב לתגובה זו

        • אגב... גם יהודים בודדים וקבוצות ביצעו מעשי טרור נגד הערבים (ל''ת)

          ערבי, 07/03/08 20:58

          הגב לתגובה זו

          • מה יותר יהודים או ערבים?

            עופר, 07/03/08 21:46

            על כל המחבלים הערבים ( מדובר במאות אלפים מהפרעות ועד היום)
            יש שלושה יהודים (גולדשטיין ועמי פופר ועוד אחד שאת שמו אני לא יודע)
            אני מדבר על יהודים שהרגו ערבים שלא במסגרת שירות צבאי.

            הגב לתגובה זו

            • עופר-צודק

              רון, 07/03/08 22:48

              מדובר במספר יהודים זניח לגמרי לעומת עשרות רבות של מתאבדים וטרוריסטים מבית מדרשם של ערפאת,יאסין,רנטיסי ושות'.

              הגב לתגובה זו

        • יובל, בגלל אנשים כמוך אנחנו במצב הזה

          גאולה, 07/03/08 21:09

          גם כשטובחים בנו ,יש מתוכנו אנשים כמוך שמסנגרים על מרצחים.
          תמשיך לחיות בבועה שלך ולהתעלם מהמציאות, ואולי תבקר בשדרות , אשקלון והסביבה

          הגב לתגובה זו

        • חוסר ידע משווע, לך ללמוד הסטוריה...

          עופר, 07/03/08 21:40

          ליובל המבולבל שלום רב !!!
          אני בטוח שאתה אולי נער ולא יותר מזה ואני אסביר למה.
          דבר ראשון, תמיד היו כאן יהודים לדורות !!! גם בתקופת הגלויות.
          דבר שני את הכיבושים בא''י עשו הצלבנים ומאוחר יותר גם חליפויות ערביות, כך שהמושג 'ערבי' והנושא בתואר זה, הובאו לכאן ולא נוצרו כאן.
          אנחנו באנו לדרוש את אשר אילצונו לנטוש.
          שיבתו של העם היהודי אל ארצו היא מכח 'הזרות' שבארצות ששהינו שם.
          לפני שעם ישראל חזר לארצו, כבר היו בארץ ( בגבולות 67) למעלה מ-250000. לפני העליות.
          לאורך השנים היו פוגרומים של הערבים ( 'אהוביך המסכנים') ביהודים,ורק בשל היותם יהודים
          להזכירך זה עוד קרה לפני הצהרת בלפור אפילו.
          אבל המסכנים האלו שקוראים להם פלשתינים 'חזו' שאנחנו נשדוד להם את האדמות ואת המים ונדכא אותם ונשלול מהם את הזכויות - ממש התעללות.
          לפני האינתיפאדות הם חיו הרבה יותר
          טוב מכל ערבי שחי בארצות שכנותנו.
          ואת זה אומרים לי ערבים שלומדים איתי באוני' ת''א, ערביי א''י.
          אני לא יודע מהיכן הטפשות שלך, אבל תראה לי מדינה אחת שתמשיך להזרים חשמל למדינה או אישות מסויימת אשר יורה ופוגעת באזרחיך.
          מי שבחר בבחירות ארגון טרור להנהיגו צריך לדעת שהוא גם עלול לשלם את המחיר.
          'אהוביך' מהחמאס מחוברים לאירן אשר הם ושותפיהם שמו להם להשמידנו.
          הבינותי ממה שכתבת, שלשיטתך אולי כדאי לנסות לתת להם הכל ואנו נחזור לצור מחצבנו באוושויץ ושאר המחנות ולאירופה הישנה והטובה.
          מכל מה שכתבת, יש לך עוד הרבה מה ללמוד אם בהיסטוריה ואם בביולוגיה, תשאל למה ביולוגיה?
          כי בביולוגיה לומדים שאומגה 3 עוזר להתפתחות המוח ויש את זה בדגים ושמן פישתן ואפשר לרכוש את זה בבית מרקחת, אולי אומגה 3 יעזור לך להיפתר מהטפשות שאחזה בך.
          מה גם שלדעתי זה נובע מחרדה ופחד כל התגובה שלך, שאם תצדד בהם אז הם לא יפגעו בך, אז תדע שהם שונאים אנשים כמוך יותר ולא מכבדים אותכם כלל.
          את אריק שרון שטיפל בהם בצורה הקשה ביותר הם העריכו מאוד.
          את את מנהיגיהם העריצים הם כיבדו מאוד. הם אוהבים כוח !!!
          אני לא אתפלא אם אתה ערבי בכלל שמתחזה.
          רק שתדע, אני בעל M.A בהסטוריית עם ישראל ואני לא אדם דתי.
          תוכל להיכנס להרבה הרצאות חינם באוני' ת''א בנושא, לשמוע וללמוד.
          עדיף מאוחר מאשר לעולם לא.
          מקווה לקרוא ממך תגובת התנצלות על דבריך הרומזים על השוואת צה''ל למשטר האפרטהייד ולמשטרים אפלים.
          אני בטוח שאתה סרבן גיוס שלא תרם למדינה אלא רק את פרזיטיותו לחברה.
          שתדע ימים יפים יותר של למידה, שפע בהבנה ופטריוטיות.
          זה לא מאוחר ללמוד ולשנות דעה.

          הגב לתגובה זו

          • התואר שלך הוא תואר בדמגוגיה,ותו לא.

            יובל, 07/03/08 22:12

            רוצה היסטוריה,איך התחיל הכיבוש?
            אז ככה.מלחמת ששת הימים היתה בלתי נמנעת. נשיא מצרים, נאצר, סגר את מיצרי טיראן, סילק את הכוח הבינלאומי מסיני, הכניס צבא לחצי האי סיני, ואילו ארצות הברית וברית המועצות עמדו מנגד ולא התערבו. כל אלה גרמו לתחושה קשה של בדידות ואימת חורבן בציבור. המתח הפסיכולוגי, הדריכה והחשש מפני הבאות שוחררו באחת כקפיץ, כחץ מקשת, מיד לאחר היום הראשון של הקרבות. כבר ב-5 ביוני, לאחר שחיל האוויר השמיד את מטוסי האויב, הכריז עזר ויצמן, אז ראש אגף המבצעים של צה''ל: ניצחנו!

            ב-12 ביוני כבר ישבו חיילי צה''ל על גדות תעלת סואץ, על גדות הירדן במזרח ובצפון על הרי גולן. מיצרי טיראן, כמובן, נפתחו. המהפך הפסיכולוגי בתודעת הציבור, מאימת חורבן לשלטון על ארץ ישראל רבתי, על סיני ועל מרומי הגולן, עורר את כל המיתוסים שנשא העם אלפיים שנה: כי יבוא נס הגאולה!

            והוא בא: ראשית ימי המשיח! מימוש ההבטחה האלוהית לאברהם אבינו! הנה שוב בידינו לרשת את הארץ כולה ולגרש את עממיה כבימי יהושע בן נון – כך הרגישו רבים וכך צהלו בראש חוצות. אפילו אנשים חילוניים לגמרי איבדו את שיקול הדעת הפוליטי והחליטו ''הכל שלנו''. היה זה יצחק טבנקין, מנהיג ''אחדות העבודה'' הסוציאליסטית, שטבע את המטבע ''ארץ ישראל השלמה'' – כולה שלנו!

            לאחר האופוריה הראשונית, לאחר הפשיטה על המקומות הכבושים כדי לראות, לגעת, למשש, לקנות, התחילו הבעיות הפוליטיות. הרי לפנינו כיבוש. האו''ם החליט על חלוקה לשתי מדינות לשתי עמים, וקיבל החלטה שחייבה אותנו לסגת (החלטה 242). למעשה היתה זו הזדמנות פז לכרות שלום עם ירדן (הגדה המערבית היתה קודם בשלטונה ויושביה היו אזרחי ירדן). אלא שההיבריס, היהירות וההתנשאות ערפלו את שיקול הדעת. משה דיין, אז האיש החזק והנערץ ואוהב התנ''ך, התרגש וריגש את כולם: חזרנו לבית אל ולענתות, הכריז, ואחרים ציינו את עיר האבות חברון ואת קבר האם רחל בבית לחם.

            מבלי להרחיב על ההתפתחות ההיסטורית של יחסנו לפלסטינים ועל חמדנותנו בשטחים הכבושים, העובדה היא שהפכנו לעם כובש, פיתחנו לאומנות מתנשאת ובוז לילידים, אותם הפכנו בשנים הראשונות לכיבוש לגבעונים, ''חוטבי עצים ושואבי מים'', רוחצי כלים ושירותים ועושי כל עבודה שחורה ומלוכלכת, בשכר נמוך ובלא תנאים סוציאליים.


            כדי להרחיב את שליטתנו על השטחים המצאנו את הבלוף הנקרא ''אדמות מדינה'', כאילו הן שייכות לנו, לכובשים, ולא לעם היושב עליהן תחת כיבוש, כפי שהחוק הבינלאומי קובע. לא הסתפקנו בכך וניצלנו, תוך שימוש פרוע ושרירותי, את תקנות הגנה לשעת חירום המנדטוריות 1945 הידועות לשמצה, כדי להפקיע עוד ועוד אדמה למען המתנחלים המשיחיים - שונאי הזרים ורודפיהם.

            סוף דבר, הכיבוש הביא עלינו התרופפות מוסרית, חיזוק מנגנוני החושך (שב''כ, מוסד ועוד), פולחן הכוח ומדיניות של עורמה וכחש, וזאת כדי להעלים מהעולם את גודל החמדנות וגודל ההשקעות שלנו בהתנחלויות בשטחים. במקביל באה גם שקיעה מוסרית של הרשות השופטת, שהתירה ענישה קולקטיבית, הריסה המונית של בתים וגירוש משפחות שלמות ושכנים בשל חשוד בודד שנתפס. הרבינו ברצח של ''חשודים'' ללא ראיות וללא משפט, בחיסולים מהאוויר של מבוקשים תוך קטילה של אוכלוסייה אזרחית, ילדים נשים וזקנים. פיתחנו צדקנות צבועה בעזרת גיוס יהדות ארה''ב, יחסי ציבור וניצול רגשי האשם של העולם הנוצרי כלפינו כאילו אנחנו הקורבן הנרדף, כפי שהיינו בעבר. לימדנו את העולם לחשוב שאנו החלשים והמותקפים וכי מגיעים לנו גבולות בטוחים ושלום וזה בשעה שאנו נוגסים עוד ועוד באדמתם, ברכושם ובמקורות מימיהם של הפלסטינים.

            הגב לתגובה זו

            • יובל, דת האיסלם משחר הלדתה ע''י מוחמד

              ישראל, 08/03/08 00:57

              לפני כ-1400 שנה(דת שהיא רפרודוקציה של הדת היהודית והנוצרית) היא הדת שהתפשטה מעבר לגבולותיה של ערב שבירתה מכה. החל מהחליפים שעלו לשלטון לאחר מותו של מוחמד- אבו באכר,עומר, עותמאן ועלי.בימי עומר נכבשו סוריה וא''י,ארם נהריים בבל ארמניה, פרס,מצרים ומרכזה של צפון אפריקה וספרד עובר דרך הפטימיים שושלת שיעית עיסמאעילית שנמשכה כ-200 שנה עד שנפלה ע''י צאלח הדין.כמו כן הוקמו שושלות עצמעיות של שטחי הכיבושים האיסלמיים.השושלת האידראיסטית במרוקו האלגבאית בטוניס,הטחרים בחוריאסטן, הגנזוואים באפגניסטן,ף הסלג'וקים בעיראק בסוריה ובאסיה הקטנה ועוד ועוד ארצות שהאיסלם הקולוניאליסטי אימריאלסטיבקש לשלוט.עכשיו תענה לי אתה מי הם הכובשים? אנחנו היהודים ששבו למולדתם הקטנה וההיסטורית או הערבים המוסלמים שכל רצונם הוא לזרוק אותנו מכאן?

              הגב לתגובה זו

            • תומכת בעצתו של עופר, לך ללמוד הסטוריה ועזוב אותך מניתוחים פסיכולוג'

              ליאת, 08/03/08 01:58

              יובל יובל יובל..צר לי עלייך ועל שכמותך..דווקא נראה כי יש לך שכל אבל שימושך בו כל כך מעוות ולא נכון. חבל..כל כך חבל..
              בחרת ללכת לששת הימים (ובאותה נשימה הזכרת 3000 שנה קודם לכן..אתה מצחיק אותי דווקא)למה לא התחלת את סקירתך האומללה בתוצאות ההחלטה שאליה אתה כל כך מתגעגע בנובמבר 1947, עת פתחו הערבים מבית והערבים מחוץ במלחמה כוללת נגד היישוב היהודי שזה אח הגיע מאירופה הגזענית (ששהה בה מכורח ההגלייה) , יישוב שרצה מאז ומעולם פשוט לחיות בשקט וללא רדיפות? שהיה צריך לקנות את האדמות מכנסיות אמידות, ומבעלים זרים שלא היה להם עניין של ממש בפיתוח הארץ הזאת שאתה יושב בה..יובל יובל יובל..תגיד תודה לאותו יישוב, בשנות הארבעים של אירופה הגזענית , שנות השישים של פטריוטיות וחוזק , במאות ה-5, 6 לפני הספירה של בניית בית המקדש השני בשביל שכמותך, שנות העשרים והשלושים של מאורעות 1920, 1929, 1937 ומה שבינהם..(הרבה הרבה לפני הכיבוש..לא?)וכו' וכו'.. כל אלה שאחזו בדבקות מעוררת השראה באדמה הזאת, אדמת הטרשים, ללא כל אוצר טבע, ללא כל יתרון אסטרטגי ממשי, איזור קטן ולא משמעותי במיוחד.ולמה??בשביל שתוכל אתה ושכמותך לחיות בשקט. בזכותם - אתה יושב עכשיו בבועה שלך מול המחשב ובטח מעשן סמי הזיה בסבבה, יכול לצאת ולשתות, לחיות בבטחון ולצחוק עליהם ועל ההסטוריה שלהם.
              דבר אחד אסייג - חייך אינם בטוחים כרגע..נכון..אבל זה לא בגלל צבא האפרטהייד של מגינך(..הוא זה שיבוא לעזרתך כאשר תטעה ותמצא עצמך בלב ליבו של ההמון הערבי הצמא לדם וחרב..)חייך אינם בטוחים(ואם כבר בפסיכולוגיה עסקנין..) מכיוון ששכחת למי אתה שייך, מאין אתה בא ולאן אתה אמור ללכת. שכחת מי אתה. וזו חולשה. חולשה המנוצלת בציניות בידי אלה שעליהם אתה מבקש להגן. הם יודעים בדיוק מי הם. להם אין שאלות ואין ספק. הם יודעים למי הם שייכים, ויודעים מי הוא האוייב.
              נכון שאנחנו כבר במאה ה21. ולכתוב דברים כאלה נראה ונשמע כיאלו אנחנו בימי הביניים - אוייב, חרב, צמא לדם..
              אבל אנחנו מתעסקים עם אוייב שעדיין חי בימי הביניים. מאז ומתמיד סירס ועיקר האיסלאם את השכל הישר והטוב. ולצערינו - אנחנו מתמודדים עם איסלאם בור וטיפש, לוחמני ורצחני.
              המלחמה בינינו לא מבוססת על ''הכיבוש''. היא מבוססת על חוקיו ודרכיו של האיסלאם. וחוקים אלה, ידידי - לא יהיו סובלניים ונאורים כלפייך, במצב ההפוך.
              תתעורר..לך תלמד עוד. יש לך פוטנציאל. למד על העם שלך. כאשר תהה בטוח לגבי מי אתה - אז למד על עמים אחרים.
              מאחלת לך בהצלחה.

              הגב לתגובה זו

            • תגובה יפה, נהנתי לקרוא (ל''ת)

              Avi Ecuador, 08/03/08 02:57

              הגב לתגובה זו

            • מתנצל, התגובה הקודמת הייתה לליאת אוז (ל''ת)

              Avi Ecuador, 08/03/08 03:49

              הגב לתגובה זו

            • ליובל-קרא את תגובתה של ליאת

              ראובן, 08/03/08 09:20

              מציאותית מאד.כמו שכתבתי בתגובתי לפני רגע (מקווה שתתפרסם)-נכון שכבשנו.היינו במלחמה.נכון שנהרגו אזרחים פלשתינאים.מצד שני ברק הציע הרבה לערפאת שסירב.הוא רצה יותר.אני מניח שאתה זוכר את הצהלות בעזה לאחר רצח רבין,השמחה לאחר הצלחת פיגועי ההתאבדות הרבים,הטבח בדולפינריום,קו 18 ומסעדת מצה.כך לא מגיעים לכלום ושום דבר לא מצדיק את זה.מוזר שכאשר החמאס יורה על שדרות הם לוחמי חופש וכשאנו מגיבים אנו ציונאצים.הכתיבה שלך אינטליגנטית אבל התפיסה שגויה.תבין שאנו עומדים מול דת קנאית וחשוכה שעבורה המטרה-האיסלאם-מצדיקה כל אמצעי.כשנטבחו אלפי מוסלמים בעולם למי היה איכפת?לאיש לא.אבל דיר באלק-כשמורה בריטית כינתה דובון צעצוע ''מוחמד'' הרי שדינה מוות.את העבר לא נשנה,וכפי שהדברים נראים-גם העתיד יהיה כפי שהוא והברירה בידנו-לקבל את המציאות המחורבנת או להילחם בטרור בכל הכוח.

              הגב לתגובה זו

            • ראובן,יקירי,אתה טועה

              יובל, 08/03/08 10:58

              מה שקרה לנו מאז הניצחון הגדול ב-1967 הוא הפקרת החינוך (פרט כמובן לזה של החרדים והמתנחלים), זלזול בהשכלה הגבוהה ובמדע, הפרטת רכוש הציבור ומכירתו בזול לבעלי ממון, התנערות הממשלה מחובתה לבתי חולים, לבתי סוהר, לדאגה לקשישים ולפיתוח תרבות וחברה אזרחית נאותה. במקום אלו, ישנם פולחן הצבא, פולחן הכסף וכניעה לפונדמנטליסטים המתנחלים, שאינם שונים משום קבוצה פונדמנטליסטית מוסלמית, המאיימים על מהותה של מדינת ישראל כחברה נאורה, דמוקרטית ומשכילה, החיה בשלום עם שכניה.

              הגיע הצורך שממשלת ישראל תתחיל לדבר שלום, ייפסקו התירוצים לפסילה ולהחרמה של נציגי האוכלוסייה הפלסטינית. השימוש בנשק אינו חייב להיות התגובה הראשונה. הרעבה, כליאה והחרמה על-ידי כוח כובש מעידות על חוסר רצון להגיע להסדר ועל התמכרות לחמדנות. זה מזכיר את הדברים של בני אלון: ''נמרר להם את החיים כך שיטרנספרו את עצמם''. אי-אפשר להשתחרר מהרושם, שההצהרות הגזעניות הברוטאליות של אפי איתם הן ביטוי פומבי למדיניות הממשלות זה שנים. ויש לציין שבתי-המשפט - שומרי חוק ודין, בכלל זה הבג''ץ - היו בהתנהלותם שותפים מלאים להתפתחויות שהביאו ללגיטימציה של מפלגות וחברי-כנסת בנוסח הגזעני הבוטה כפי שהושמע על-ידי ח''כ איתם.
              למעננו, למען אזרחי ישראל, למען להביא שלום ורגיעה - ראשי השלטון, התחילו לדבר ודברו ודברו עד אשר תגיעו להסדר. ישובו בנים סוררים לגבולם, נכבד את החלטות האו''ם ואת האמנות הבינלאומיות, נשנן ברצינות את ההכרזה האוניברסאלית על זכויות האדם ואת הכרזת העצמאות שלנו, נשקם את נשמתנו וננסה להקים מדינה דמוקרטית שחוק וצדק ימשלו בה,שוויון זכויות והזדמנויות מלא לכל אזרחי ישראל,חופש וזכויות הפרט,צדק חברתי, סיום הכיבוש והידברות וחתירה להסכם שלום עם שכנינו והפסקת פעולות האיבה מצידם על בסיס של הכרה הדדית,שוויון בפני כל הזרמים ביהדות כל איש ואיש
              תהיה לו האפשרות לקיים את חופש הפולחן וללא כפיה דתית,רמת חיים מכובדת לגמלאים ולנכים,השלמת חוקה שתהיה הוגנת שתעגן את זכויות האדם וקביעת
              ההפרדה ויחסי הגומלין בין הרשויות,שמירה על חופש הביטוי והיצירה והמחקר,הפעלת השירותים החיונים בשבתות וחגים בהיקף הנדרש,הפרדת הדת מהמדינה,נישואים אזרחים לכל מי שחפץ בכך לרבות נישואים חד-מיניים,מערכת חינוך שתטפח את חירות המחשבה הידע המדעי היצרתיות והסובלנות.
              ובא לציון גואל.אמן ואמן כן יהי רצון.

              הגב לתגובה זו

            • ליאת,נידמה שאת פיספסת כמה שיעורים בהיסטוריה,זה הזמן להשלים

              יובל, 08/03/08 11:23

              מה, בשם אלוהים, צריך עוד לקרות כדי שיובן כי ההתנחלויות הכוחניות, הן המכשול העיקרי לשלום בין שתי היישויות הלאומיות החיות בארץ האומללה הזאת?קשה ככל שזה נשמע, כל הילדים שנהרגו, נרצחו או נפצעו קשות בהתנחלויות(ללא שום קשר לפיגוע הזוועתי משלשום), הם גם קורבנות של הוריהם שהביאום או הולידום בארץ מריבה, באקט בוטה של קולוניאליזם אדנותי, בעידודן של כל ממשלות ישראל לדורותיהן.מתי כבר יילמד הלקח מהמלחמות הנוראיות שפרצו בעידן המודרני בגלל התנחלויות של כיבוש.
              המתנחלים הגרמנים בסודטים שימשו עילה להיטלר לכבוש את צ'כסלובקיה. ההתנחלות הבריטית הפרוטסטנטית באירלנד הצפונית הביאה להרג הדדי משך השנים האחרונות. ההתנחלויות הסרביות בבוסניה וקוסובו הן היסטוריה יותר עדכנית.
              משך דורות מוכרות לנו כל ממשלות ישראל את הלוקש כי ההתנחלויות הן נכס בטחוני. שקר. הן נטל. ההתנחלות בלב חברון הביאה רק קללה ושנאה, שלא לדבר על הטבח של הרוצח גולדשטיין במערת המכפלה.
              ההתנחלויות האבסורדיות שהיו בגוש קטיף, בלב חבל עזה, המשגשגות על חשבון רווחתם ומימיהם של התושבים הפלשתינים – איזה ביטחון היה שם? את פסגות הקימו על הראש של רמאללה. קבר יוסף הוא התנחלות בתוככי שכם.הכיבוש הזה משית אסון קולוסאלי על שני העמים,הצעירים הפלשתינים מובטלים כולם. תקועים בכפריהם, אוגרים תיסכול, בושה, שנאה, זעם. כר ניפלא לסרסורי דתות ומוות. טמטום קלאסי של כובשים. כסילות קלאסית של משטרת ביטחון חשאית.יש להיגמל מפולחן הכוח ועוד כוח ולבנות חברה אזרחית יוצרת ומפותחת. כדאי מאוד לזכור את ימי אוסלו. כאשר העולם האמין כי אנו פונים לשלום - כמה מדינות נוספות יצרו אתנו קשרים, כמה השקעות היו כאן, איזו אווירה של שמחה ויצירה שרתה עלינו. כמובן לא על כולנו, לא על אלה שקראו ליצחק רבין בוגד וסופו שנרצח ויחד אתו התקווה לפיוס ולשלום וכמובן לא על החמאס שעשה הכל כדי להכשילו. אבל זה לא חייב להיות סוף פסוק.חבל שהמודאגים למיניהם אינם נותנים דעתם על שינוי אסטרטגיית הכוח שלנו מאז קום המדינה לאסטרטגיה של פיוס ותודעת מוסר, בתוך המדינה ובינינו לבין הפלשתינאים. בכנס הליגה הערבית לפני מן לא רב, בלבנון, עלתה הצעה כזו, על דעת כל חברי הליגה, ולפיה אם יהיו שתי מדינות לשני עמים, כל האומה הערבית על מדינותיה תכיר בישראל ויהיה שלום. זכות השיבה לא הוזכרה שם. למה לא התייחסנו? מה מקור היהירות, ההיבריס שלנו? עלינו לחזור לקודים של הגינות, של נאורות, של חברה שבה בית המשפט יכובד ופוליטיקאים לא יוכלו להכפיף אותו לגחמותיהם, חברה שזכויות האדם כאדם, כל אדם, יעוגנו בה.במקום להזין את הפחדים שהעם היהודי מורגל בהם ולעסוק ב''גורל המר''.

              הגב לתגובה זו

            • ליובל,בעקבות הערותיך האחרונות

              ראובן, 08/03/08 13:40

              שוב,אני מסכים שישראל אינה צדיקה תמימה.יש אבדן ערכים,כוחנות ואלימות בחברה הישראלית (כמו באירופה וארה''ב),הדרדרות החינוך והצבת האני הפרטי לפני הכלל.אין ויכוח.יש כיבוש וצריך לדבר.ועובדה,למצרים וירדן-ולנו-היו מנהיגים אמיצים ובעלי חזון והסכמי שלום נחתמו.ולא שלא ניסינו לדבר עם הפלשתינאים,זו היתתמות לטעון שלא.בין אם בקמפ-דיוויד,וואי פלנטיישן והפסגה בשארם שלמעשה הביאה לסיום האינתיפאדה השנייה או לפחות רגיעה בפיגועים בישראל.השאלה הגדולה אינה האם צריך לדבר-מסכים,צריך.השאלה היא ''האם יש עם מי'' ואני חולק עליך.כרגע,אין.גם יוזמת נוסייבה ואיילון-המפקד הלאומי-לא עלתה יפה.
              ואשר לעליית שרון להר הבית-אנו צריכים רשות?באמת.לדת זו או אחרת אין זכויות על המקום.וזה בוודאי לא מצדיק את התגובה חסרת המידתיות.כל עוד ההשקפה החמאסית אינה שקולה כגון אלו של מצרים וירדן או נסיכויות המפרץ-אלא כזו של אל קעידה-הסטטוס קוו ימשיך.לדבר זה נכון ויפה,אבל נראה לך שכרגע זה אפשרי תחת אש,מזה 7 שנים?במקרה הטוב נשיג הפוגה,הסכמה כלשהיא.ולהזכירך-שום קבוצת טרור מעולם לא השתמשה במתאבדים.הקמיקזה היו על רקע אחר לגמרי.קשה מאד לדבר בהגיון עם תפיסת עולם כל כך קיצונית,שאינה שומעת להגיון והמחנכת לשנאה וג'יהאד.

              הגב לתגובה זו

          • תודה עופר, יישר כוח

            Avi Ecuador, 07/03/08 22:15

            את התגובה שלך העתקתי ואשתמש בה ברשותך ובהזכרת זכותך על תגובה זאת.
            שוב תודה וכל טוב.

            הגב לתגובה זו

        • ליובל

          ראובן, 07/03/08 22:32

          כנראה ששכחת את הסכמי שביתת הנשק,את הטרור הערפאתי,חלוקת הארץ ע''י הבריטים והעובדה שהיהודים כאן שנים לפני קום המדינה וכבר אז סבלנו לאיבה מתמדת כולל פדאין ומסתננים. אז או שאתה בן 14/ אידיאליסט תמים/חסר ידע היסטורי/תושב עזה מתחזה לישראלי.

          הגב לתגובה זו

          • נו,באמת ראובן

            יובל, 07/03/08 23:07

            ישראל היא מדינה כובשת המדכאת זה 40 שנה עם ילידי, הזכאי לחירות ולריבונות משלו תוך חיים בשלום איתנו. כדאי לזכור שגם אנחנו הפעלנו טרור אלים מאוד נגד שלטון זר כי רצינו מדינה, ורשימת הקורבנות גדולה וארוכה (ןלא,אין בכוונתי להצדיק טרור מכל סוג שהוא וודאי לא כמו שהתרחש אתמול ע'י מרצח שפל)

            הנה כבר מלאו 40 שנה לכיבוש ''הנאור'' של צבאנו המהולל ביהודה, בשומרון וברצועת עזה. ישראל מתיימרת להיות מדינה נאורה, שותפה לאמנת ז'נבה הרביעית, זו הקובעת כי ''המעצמה הכובשת לא תגרש ולא תעביר חלקים מאוכלוסייתה האזרחית לשטח שכבוש על ידה'' (ישראל הגישה כתב אישור לאמנה ב-1951). במשך השנים גירשנו, גזלנו אדמות ומים, הרסנו יבולים, עקרנו עצים, הפכנו כל כפר ועיר למחנה מעצר והקמנו על אדמה לא לנו מאות יישובים. פרנסנו את המתיישבים בכסף כבד (יותר מפי 5 לנפש ביחס לתושבי עיירות הפיתוח בדרום), סללנו כבישים לתפארת ליהודים בלבד - אפרטהייד מובהק - והכל בצדקנות יהודית מפולפלת באין פרסום הגון ופומבי לתקציבים, למעשים, להחרמת קרקעות ולהתעלמות מוונדליזם.
            המוסר, הצדק, החוק והמשפט נעצרו בקו הירוק. אין דין ואין דיין, ומתנחלים פורעי חוק - תחת עין מלטפת ומגוננת של צה''ל והמשטרה - עשו דין לעצמם באין מפריע, לעתים בעזרתן האדיבה של הרשויות. כל התנחלות בלתי חוקית זוכה למים, לחשמל ולדרך סלולה. תושבי הקבע הילידים, אשר השלטון הישראלי חייב היה בסיפוק צרכיהם, כאילו אינם קיימים. הם בחזקת נוכחים-נפקדים. השלטון מבחין בהם רק אם הם מטרידים אותו בהגשת תלונות.
            אין פלא שמנהיג תנועה פוליטית בישראל וח''כ יכול להצהיר שיש לגרש את הפלסטינים (גם את ערביי ישראל ואזרחיה) על מנת משימה אחרת
            לבעול את כל אשר עדיין הותרנו להם. אבל כדרכנו בקודש - אנחנו הקורבן, הם המרצחים, להם דם על הידיים. מעולם לא מפרסמים אצלנו את מספר הפלסטינים שרצחנו מהשמיים ושהרגנו בירי - נשים, ילדים, זקנים, משפחות שלמות, אלפים מהם. הפצצות מהשמיים לחיסול מבוקש, ותוך כך חיסול אזרחים רבים, אבל הוא - הטייס - ''נקי'' מהדם על הידיים. שהרי אלו נהרגו בלחיצת כפתור, והורגיהם חזרו בשלום לביתם. איש מהם לא התאבד כדי לחסל מבוקשים.
            למעשה, נראה כאילו מאיר כהנא ניצח. ואנו ממשיכים בדרך זו, של: אין מדברים אלא רק מחסלים והורסים בתים וכבישים וגשרים ומונעים חשמל, והורסים צמחיה עד דק ואחר-כך מספרים כמה אנחנו מסכנים, קורבן לטרור, וממלאים את בתי-הסוהר בנשים וילדים ונבחרי עם משום שכל אלה הם הם ''הטרוריסטים'' ואילו אנחנו, המדינה היהודית, זקוקים להגנה מפניהם, אנחנו תמיד הקורבן האולטימטיבי. איך אמרה גולדה מאיר? ''אני לא סולחת לערבים שהם מכריחים אותנו להרוג אותם''. הנה, היא ההורגת - והיא הקורבן.

            הגב לתגובה זו

            • ליובל

              ראובן, 08/03/08 09:09

              אני מסכים לגמרי שישראל אינה צדיקה תמימה בסיפור או טלית שכולה תכלת.מפעל ההתנחלויות היה שגיאה,היה טבח כפר קאסם ועוד.בוודאי שנהרגו חפים מפשע בצד השני.יחד עם זאת,אנו הותקפנו מייד אחרי הצבעת האו''ם והכרזת העצמאות ע''י גורמים שלא יכלו לקבל את העובדה שהאו''ם הכיר בזכותנו למדינה,ומלחמה נכפתה.גם ששת הימים לא היתה מערכה שיצאנו אליה ברצון.נכון שכבשנו שטחים ואנו לא העם היחיד בהיסטוריה שעשה כך.אבל ההבדל הבסיסי הוא שפרוץ האינתיפאדה ופיגועי ההתאבדות כוונו נגד אזרחים ולא צבא.אנו חיסלנו מחבלים ותוך כדי כך נהרגו אזרחים,נכון,אבל לא משום שרצינו בכך לעומת מתאבד העולה לאוטובוס במטרה להרוג אזרחים.נכון שהמתנחלים בחלקם בריונים ופורעי חוק,אבל הצד השני גם לא משחק בצורה הוגנת,בעדינות.כיבוש הוא דבר שלילי אך בתחילה היה מצבם של הפלשתינאים עדיף תחת שלטון ישראל לעומת מצרים.עליית הטרור החמאסי והג'יהאדי מחסלים כל סיכוי להבנה ןהידברות אמיתית ואינם תגובה רציונלית אלא שנאה,כמו של אלה שהרגו 3000 אמריקנים ב-2001 או פוצצו את המטענים בבאלי,מדריד וטורקיה.זה הרבה מעבר למחאה נגד כיבוש.

              הגב לתגובה זו

            • ליובל-הערה נוספת

              ראובן, 08/03/08 09:56

              אתה מותח ביקורת על מה שישראל ביצעה בשטחים וזה לגיטימי.אבל מול הזוועות הנאציות,מעשי היפנים נגד אוכלוסיה סינית בזמנו,ההפצצות הנרחבות בוייטנאם בכמויות נפל''ם בלתי נתפסות והטבח בכפר מיי-לאי,רצח העם בסודן ועוד רבות הדוגמאות-אנו חובבנים.והתגובה הנגדית חסרת כל מידתיות.

              הגב לתגובה זו

            • ראובן,מספיק עם התירוץ שאין עם מי לדבר.

              יובל, 08/03/08 11:30

              הרבה חלונות נפתחו לעשיית שלום במשך השנים. אנחנו הכשלנו את כולם, כי חמדנו את השטחים כולם. היו לנו ימי הסכמי אוסלו. עשרים מדינות, שבעבר לא קיימו איתנו יחסים, הכירו בישראל. הייתה רווחה, יחסים בינלאומיים פרחו, השלום היה בפתח - אבל לא רצינו לוותר. רבין נרצח למען המתנחלים, את המלאכה של קבורת הניסיונות לבניית שלום סיים אהוד ברק בספין שלו: ''אין עם מי לדבר!'' ולמען ביסוס מעמדו נתן לאריק שרון לעלות להר הבית עם מלווים חמושים, למרות שהתבקש ערב קודם על-ידי ערפאת שלא לאפשר עלייה זו בשל התסכול והזעם בקרב הציבור הפלסטיני.

              רק לפני שנה הרסנו בברוטאליות ובהוצאות תקציביות עצומות את חצי לבנון והפכנו מיליון אזרחים לפליטים בארצם כדי לשחרר את חטופינו למרות שהצמרת הצבאית והפוליטית הבינה היטב שאין ביכולתה לשחררם ללא שיחרור מחבלים- עוד הישג מפואר לצה''ל ולממשלת ישראל. אנחנו מוכנים לעשות כל פרובוקציה ולנפח כל תקרית, ובלבד שיעמוד התירוץ הקבוע ש''אין עם מי לדבר'' וכי אין מדברים עם טרוריסטים.

              הגב לתגובה זו

        • אם לא הייתי יהודי ולא היו יהודים אחי

          Avi Ecuador, 07/03/08 23:11

          הייתי מאחל בכל לבי לערבים לנצח שמוק כמוך.
          היית מספר לנו איך דפקו את אשתך ואת אבא ואימא שלך בת' והיית מספר לנו כמה הכיבוש שלך היה אשם ושמגיע לך.
          היית גם מקבל מהם מדינה ובטח לא הייתה בעיה אתנית של שוטים כמוך אצלם.
          אתה סוג של חלאה, סוג של קניבל ''יהודי'' שאוכל רק ''כשר''; רק יהודים.

          הגב לתגובה זו

        • השואה ומלחמת העולם השנייה באה

          Avi Ecuador, 07/03/08 23:28

          בגלל רשעים ואידיוטים כמוך שניסו להבין ולעשות משא ומתן עם הרשע.
          לפי ההבנה שלך ליהודים היום יש זכות להפיל פצצות אטום על גרמניה, ספרד, רוסיה, מדינות ערב ולהשמיד 80 אחוז מהעולם על העוול שעשו ליהודים.
          ראה זה פלא?!
          לא היו שהידים יהודים?!
          סליחה, יש סוג של שהודים ''יהודים'', קוראים להם שמאלנים רק שהם במקום להתאבד כמו העמלקיים המוסלמים הם מאבדים את עמם לדעת.
          מגלה הבנה לשונאיו ואהדה לשרצים חיות אדם אכזרים שכל התפשטותם ועצם ישותם כוחם וגודלם בא בכוח הסכין ומי שלא שינה את עורו ודתו רצחו אותו.
          כן, תמשיך להבין אותם, אולי תזכה לניצחון מהם ושיאנסו את אשתך אמך ואביך וירצחו אותם מול עיניך ותוכל גם לומר להם תודה ושאתה מבין את מעשיהם מכיוון שאנו ''כובשים''.
          יימח שמם של אידיוטים ורשעים שזקוקים זה לזה בכדי להביא את הגהנום לכדור הארץ.
          כן, אולי יזכו עליך ל 72 בתולות, אתה לא תחסר...

          הגב לתגובה זו

  • 76.

    הדם על ידי שניים:אולמרט ואלי ישי, לראשון זה השרדות לשני בצע כסף מתו

    פפר, 07/03/08 18:36

    עב

    הגב לתגובה זו

    • דמים תרתי משמע .רצח לאור יום בהכשר הממשלה (ל''ת)

      חי, 07/03/08 19:24

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    מביע צער למשפחות הנרצחים

    Avi Ecuador, 07/03/08 18:31

    מביע צער לעולמות שאבדו.



    לא להתיחס בבקשה למתחזה שמופיע כאן ובמספר כתכות נוספות בשם אבי אקוודור שמטרתו להכפיש.

    הגב לתגובה זו

    • מה לעשות ! גם בימים כאלו יש אנשים עם לב של (ל''ת)

      אבן, 07/03/08 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זכור אחי ! האויב זה חמאס וחיזבאללה !! (ל''ת)

    אזרחית, 07/03/08 18:24

    הגב לתגובה זו

    • בחסות השמאל ובגץ כמובן !

      חידון קשה ?, 07/03/08 18:50

      זה השמאל שלנו [לצערנו]:
      למה לא מרשה בגץ לסיים את בניית גדר ?
      למה לא מרשה בגץ לירות על מקורות הירי בעזה ?
      למה צהל נעשה מוגבל וחלש ?
      למה אנחנו מופקרים ?
      למה מתעקש השמאל ואולמרט להקים חמאסטן גם בירושלים ובגדה ?
      מה יעשו תושבי המרכז שחמאסטן תשב 8 ק''מ מביתם [בממוצע ]?
      למה הפסדנו במילחמת לבנון האחרונה ומדוע הופקרו תושבי הצפון ?
      מדוע מדינת ישראל לא מחסלת את החמאס בעזה ומפקירה את תושבי שדרות ואשקלון ?
      למה שוחררו אלפי מחבלים לאחרונה כמחווה ?
      למה הוסרו עשרות מחסומים ביהודה ושומרון ?
      למה נתנו להם נשק ?
      ולמה מתכוון שמאלמרט לתת להם שריוניות ?
      למה מוסר אולמרט את השטח לאבובה מאזן שהוא יודע שהחמאס חזק מימנו ויחטוף לו הכול ?

      יש לכם תשובות ?

      הגב לתגובה זו

    • אם אנחנו לא רוצים ''עוד'', צה''ל ח-י-י-ב לנקום. אחרת נקבל עוד ''קורבנות

      לנקום!, 07/03/08 19:56

      השלום''

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מתו באוהלה של תורה יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    אליהו, 07/03/08 18:21

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא היו מזוזות תקינות באוהל (ל''ת)

      ה 2, 07/03/08 20:21

      הגב לתגובה זו

      • מה?! אתה לא באמת חושב שככה זה עובד, נכון? (ל''ת)

        יעל, 10/03/08 01:02

        הגב לתגובה זו

  • 72.

    הרצח הינו תוצאה של 40 שנה של כיבוש דיכוי אכזרי ושוד אדמות (ל''ת)

    שרה, 07/03/08 18:19

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אבל מה התירוץ על רצח תרפ''ט?? (ל''ת)

      ירון, 07/03/08 19:26

      הגב לתגובה זו

    • there is always an excuse...

      Leah, 07/03/08 19:37

      for murder isn't it darling,

      הגב לתגובה זו

    • סוף סוף האמת

      שלמה, 07/03/08 19:43

      אנחנו היהודים תמיד אשמים במותנו. כך היה במסעות הצלב- מי אמר לנו להאמין בתורה, כך היה בזמן השואה, איזה חוצפה היתה לנו לנשום את אוירה הטהור של אירופה, וגם עכשיו אנו ורק אנו אשמים בטביחתינו.
      כמובן שעכשיו שהאמת נתגלתה, ראוי לנו להתאבד קולקטיבית כדי לא להמשיך ולהוות מטרד לעולם.
      הי בעצם לא צריך, ממשלת אולמרט כבר תדאג לזה.

      הגב לתגובה זו

    • וזה נותן לגיטימציה?

      שגיב, 07/03/08 21:00

      איך לעזאזל ''כיבוש'' אכזרי ככל שיהיה נותן לגיטימציה לטבוח בילדים לא חמושים וחפים מפשע בדם קר? גם אם צה''ל פוגע בפלשתינים כמו שאת מתארת האם השימוש במילה ''כיבוש'' פשוט מתיר לפלשתינים לבצע כל פשע שעולה על רוחם ולצאת נקיי כפים? לא מדובר פה בהתנגדות כל שהיא אלה ברצח בסגנון הוצאה להורג בדם קר ע''י רוצח שפל אחוז שנאה ואכזר שלא היסס ללחוץ על ההדק מטווח מטר שעיני ילד חף מפשע הסתכלו עליו דומעות.

      הגב לתגובה זו

    • לא 40 כי אם 60 (ל''ת)

      אחמד, 07/03/08 21:04

      הגב לתגובה זו

    • אז למה אבו-מאזן חבירך ירה את הכדור הראשון לפני 43 שנה? לפני הכיבוש (ל''ת)

      ישראל, 07/03/08 21:21

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    עם כל הכאב והצער, הרב טוביה ליפשיץ

    יהודי, 07/03/08 18:17

    דיבר שטויות ובגדול. לפי הדת היהודית (הרמב''ם, אם רוצים לדייק) אדם, עם מותו מתה גם נשמתו, גן עדן בשמים וגהינום בשאול זו המצאה נוצרית. מה זה ''ירושלים של מעלה''?
    גן עדן? גם בדיני ירושה פוסקים שאדם יכול להוריש ולתת רק בעודו חי,
    לכן לצוואות יש בעייה שנפתרה בדרך חכמה, אבל דבר זה נלקח בחשבון.

    הגב לתגובה זו

    • עם כל הכאב

      שלמה, 07/03/08 19:39

      אכן דבריך אינם אלא חכמה צרופה. אולי תוכל להראות לכולנו מהיכן לקחת את הדברים המלומדים שלך שגן עדן וגיהנם זו המצאה נוצרית? עד שלא תוכיח זאת באופן ראוי, אינך אלא זבלן וצר מוחין

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל71

      יוסי, 07/03/08 21:08

      תפסיק לדבר שטויות עוד אחד מבין עלאק רמב''ם , בדיוק ההפך הנצרות לא המציאה אלא העתיקה מהיהדות בכל אופן לפי היהדות הגוף מת הנשמה לא היא עולה לשמים ושם נשפטת על כל מהלך חייה .
      נ.ב הנשמה עולה כל לילה לתת גין וחשבון ולכן אומרים ''מודה אני'' וכו' בתפילת הבוקר אם אתה בדרגה של לקרוא רמב''ם אתה חייב לדעת את זה!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    ההבדל בין ההרוגים שלנו לשלהם (הסבר פשוט לשמאל ההזוי)

    שמאל ציוני, 07/03/08 18:16

    גם אם נמצא מנקודת הנחה שחייו של ערבי שווים לחייו של יהודי(לא בטוח לאור השמחה של האמהות הערביות)
    עדיין ההבדל העקרוני בין ההרוגים שלנו לשלהם הוא הכוונה.

    לנו מעולם לא הייתה כוונה לפגוע באזרחים חפים מפשע,להיפך עשינו הכל על מנת להמנע מפגיעה כזאת.

    השמאל ההזוי כמו המוסלמי המצוי
    מתעלם מהכוונה שהייתה בבסיס המעשה,זה בגלל שנח לו וזה בגלל האמונה שהכל בידי אללה,ולכן לכוונה של האדם אין חשיבות.

    הזעזוע מהרצח נובע מחוסר היכולת לתפוס איך אדם מישיר מבט על אנשים חפים מפשע ורוצח אותם בדם קר.

    יהודי שמשווה רצח של יהודים להריגה של ערבים הוא אנטישמי,אין דרך אחרת לתאר אותו.

    אני כבר לא מתרגש מהטפות המוסר של השמאל הרדיקלי,הרי נוכחנו להכיר את יסודות המוסר האמיתיים של זהבה ''בזבוז כספי ציבור'' גלאון.

    יואב צור-שמאל ציוני!

    הגב לתגובה זו

    • אין מצב שאת יהודייה

      maya, 07/03/08 20:25

      כזו שנאה גברת פוצנשטיין לעם שלך פשוט מדהימה אותי
      ואולי את צודקת זה עונש הולם לילדים בני חמש עשרה למות
      לאמהות להתאבל על ילדיהן
      אני מאוד מקווה שבפנים בלב את לא מתכוונת לזה
      ואנחנו הדתיים מחוייבים לשפוט לכף זכות
      הסירי כזו שנאה מליבך זה יהפוך אותך לבן אדם מריר ועצוב

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הפיגוע עונש משמים על השתמטות החרדים מצה''ל (ל''ת)

    דליה פוצנשטין, 07/03/08 18:15

    הגב לתגובה זו

    • חתיחכת מטומטמתתת !!!!!!! (ל''ת)

      יהי זכרם ברוך, 07/03/08 19:18

      הגב לתגובה זו

      • דליה צודקת. אלוהים שונא את המשתמטים מצה''ל (ל''ת)

        תמר, 07/03/08 19:35

        הגב לתגובה זו

        • את כל כך טועה

          הם לא חרדים, 10/03/08 16:21

          הם ציונים שכן מתגייסים לצבא אז בסיס דבריך לא נכון שהרי הם נלקחו ולא חרדים

          הגב לתגובה זו

    • מה את דפוקה???

      אבי, 07/03/08 20:10

      זו לא ישיבה של חרדים אלה של דתיים ציוניים שחובשים כיפות סרוגות
      וכולם משרתים בצה''ל ביחידות הכי מובחרות ולא כמן התל אביבים שמשתמטים ואם הם כבר עושים צבא אז זה בקרייה.
      ובנוסף לזה מהישיבות האלה יוצאים הקצינים הכי מובחרים של צה''ל!!!

      הגב לתגובה זו

    • Well

      Your name, 07/03/08 23:49

      daliah putz enstien but being that you are probably ignorant in all matters concerning the jewish people you probably have no idea what a putz is

      הגב לתגובה זו

    • מוות למי שמדבר ככה על יהודים שנהרגו

      שקלי מנחם, 08/03/08 21:18

      ה' ינקום דמם
      מפגרת דווקא החרידים הלאומים יוצא מהם הקצינים הכי טובים בצה''ל לכי תשאלי את גבי אשכנזי
      חוצפנית

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    איפה הגברים שפעם היו הולכים לסוכת האבלים בגבל מוכבר לשלם ברבית דריב (ל''ת)

    יהודי גלותי, 07/03/08 18:14

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ברוך גולדשטין הרוצח ממערת המכפלה והערבי הרוצח ממרכז הרב לוחצים ידיי (ל''ת)

    רחל, 07/03/08 18:13

    הגב לתגובה זו

    • חנן פורת מרים כוס לחיים (ל''ת)

      יעל, 07/03/08 18:52

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    !לא רוצה שום שלום עם רוצחי ילדים! (ל''ת)

    נועם, 07/03/08 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    גנדי צדק.!כהנא צדק! רבין טעה! פרס טעה! ביילין טעה!ואנחנו מתים! (ל''ת)

    עם ישראל חי, 07/03/08 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    the jewish people must learn how to respect and tolerate

    ex jew, 07/03/08 18:04

    other people, invluding other jews.
    unfortunately, they learn it the hard way.

    הגב לתגובה זו

    • this is revolting!!!!!

      A mother, 07/03/08 18:37

      How dare you say such things in such a day??????why, because this animalistic act is an example of tolerance you say??respect??atacking
      innocent children in a school??
      it has nothing to do w/ judaism it has everything to do with being humane...and to all of you self righteous jerks give a break to the world ,keep your opinions to yourselves.

      הגב לתגובה זו

    • Good riddens, natural sifting (ל''ת)

      ., 07/03/08 21:32

      הגב לתגובה זו

    • To spell jerk

      First learn how, 08/03/08 00:13

      and as for being an ex jew wont help you much you probably think that will keep you safe calling your self that but it will only make the goyim hate you more and you will probably end up face down in a gutter some where in a pool of your own piss and blood and guess what it will be your falt and your choice. you decided to break away from your own people

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אז היכן ש''ס בתמונה?? היכן הפסוק בתורה שהתיר רצח שלום זה??

    שר בלי מדינה, 07/03/08 17:29

    דרעי אולי היה גנב. אבל לא רוצח.
    ומה עם החכי''ם שם היום ??ישי שנושא שם של מלכות שהייתה בירושלים??? איך הם יתפללו??

    או ההוא מהתקשורת שכחתי שמו!!
    הם יודעים שהממשלה לא רוצה ויכולה לטפל ברוצחים ובשביל מעט ממון הם מסכנים את כל יהודי העולם.
    ש''ס כיום יותר מסוכנת מכל מפלגה בעולם ליהודים כי הם משתמשים בשם התורה


    למי נבא בטענות? לאו''ם ?לביילין??
    לזחלקווא?
    למענכם ש''ס, ייבנו גהנום חדש ומצידי גם לאחראי עליכם
    הרב יהודה .ט.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה הדמוקרטיה כפי שהיא ללא שינוי (ל''ת)

    יניב, 07/03/08 17:27

    הגב לתגובה זו

    • פוליטיקה ודת אסון עולמי ובין ולאומי

      שוחר שלום, 07/03/08 20:48

      הגיע הזמן שכל העמים והדתות יגנו את מה שקורה כיום בעולם
      הליך השלום בין הפלסטינים והישראלים חייב להחתם בהקדם האפשרי
      אין ניצחון במילחמה בין דתות
      וכל מנהיג ואיש דת מוסלמי נוצרי או יהודי חייב לגנות כל צעד של טרור וליפעול יחד נגד אותם אירגונים קיצונים אשר מסכנים את השלום והדמוקרטיה בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    השם יקום דמם

    השם יקום דמם, 07/03/08 17:12

    השם יקום דמם

    הגב לתגובה זו

    • במהרה בימינו ( יותר מהר ממה שהאויב חושב)

      אין שם, 07/03/08 18:47

      השם ( ואנחנו ) ניקום דמם.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    היו שוטרים הישיבה בזמן הארוע

    ברק, 07/03/08 17:10

    הקצין האמיץ שהרג את המחבל מספר שכאשר שמע יריות מהישיבה הןא רץ לישיבה ופגש שוטרים בכניסה .מה עשו שם שוטרים?האם היה להם נשק?מה אמר להם המפכל לאחר הארוע?

    הגב לתגובה זו

    • אחריות אישית מינימלית

      איש חילוני כועס, 07/03/08 18:29

      אם כל הזעם ,הכאב והצורך בנקם במבצעי הרצח הניתעב ,---מדוע לא דאג הרב אליהו מנהל מרכז הרב,כמו בכל מוסדות ההשכלה במדינה להפקיד מאבטחים חמושים לשמור על חיי תלמידיו. האם גם כאן אפשר היה לסמוך רק על תפילות וחסדי שמים?. צריך מנהל מרכז הרב לקחת על עצמו מעט אחריות אישית ולהסתלק מידית מנהול מרכז הרב ..

      הגב לתגובה זו

      • תגובה מעניינת... איך זה עונה על שאלתו של ברק מת''א? הסחת הנושא כרגיל (ל''ת)

        ישראל, 07/03/08 20:11

        הגב לתגובה זו

      • מי אמר שלא היה מאבטח?

        רחל, 10/03/08 01:05

        בכל הישיבות שאני מכירה יש שמירה, ועדיין. כל כך קשה לעקוף את זה?
        אני רק רואה את השמירה אצלי באוניברסיטה, שאומרה להיות מוסד רציני, וחושבת מה קורה במקומות אחרים..

        הגב לתגובה זו

  • 59.

    השמאל כאן מצדיק האבל והשכול בכאבו על הפלסטינים (ל''ת)

    משפטן, 07/03/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למה? למה? למה???

    אחת מהרובע, 07/03/08 17:02

    אלוקים! איזה מכה הפלת עלינו!! 8 אחים לקחת ככה ביום אחד!!! ושניים מהרובע!!! איך נוכל לעמוד בזה??? אלוקים, תרחם עלינו בבקשה!!! תפסיק כבר את כל הצרות הללו!!! אנחנו לא צריכים עוד ניסיונות ולא רוצים חס וחלילה להישבר!!! רחם עלינו!!!

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה אלוהים, תתפכחי. יש 6 מליון +8 הוכחות לכך (ל''ת)

      נעמן, 07/03/08 20:14

      הגב לתגובה זו

      • ???

        ענבר, עוד כאן, 09/03/08 01:11

        יש עשרות מליונים שמוכיחים בדיוק ההיפך.

        ואולי ראוי שתחתום: נעמן, מיואש?

        הגב לתגובה זו

    • ניראה כבעיית מזוזות (ל''ת)

      ה 2, 07/03/08 20:20

      הגב לתגובה זו

      • נראה יותר שיש לך בעיה בין 2 מזוזות ראשך... (ל''ת)

        ישראל, 07/03/08 21:50

        הגב לתגובה זו

    • אבא שבשמיים רואה ובוכה

      מוריה, 08/03/08 00:10

      אבל החליט להסתיר פניו
      את רואה למה, לא משנה מה יקרה יהיו אנשי שטן שיחפישו את שמו וילכו עם הערב רב

      הכל משמים, אני בטוחה שהתפילה שלך מזעזעת את משכן ה'.
      אני מצטרפת .

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    למה אין מאבטח בשער ביהמ''ד ???

    מאבטח-פלוני, 07/03/08 16:58

    כתוב : שים מבטחך בה' אך מצד שני אין סומכין על הנס.

    שמעתי מהאחראי שלי בגלל שאין מספיק ''תקציב'' אז חוסכים בשעות שמירה האם זה נכון אני פונה בעיקר לאלה שאחראים על מתן תקציב של 20 ש''ח לשעה, והאם זה צריך לבוא על חשבון טובי בננו. חבל מאוד על הצדיקים האלה, ה' יקום דמם, אמן.

    הגב לתגובה זו

    • ואם היה מאבטח?

      מבין ענין, 07/03/08 18:29

      אז המחבל היה יורה באנשים ברחוב!
      ומה ההבדל?

      הגב לתגובה זו

    • כך לא כתוב.

      !@!, 07/03/08 19:23

      משפט שמוקרו בתרבות הערבית האומרת: ''סמוך על אלוהים, אך אל תשכח לקשור את הגמל''.

      הגב לתגובה זו

    • אין מאבטח כי הישיבה סמכו על אחד מה קוראים אותו יהוה

      נעמן, 07/03/08 20:15

      וככה זה שמחפשים הגנה ממישהו שלא קיים.

      תלכו ליד ושם ותבדקו היטב.

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    רחם

    י.ש, 07/03/08 16:52

    רחם, רחם נא ה' אלוקינו, רחם
    על ישראל עמך, רחם
    ועל ירושלים עירך,
    רחם, רחם, רחם

    על ציון משכן כבודך
    ועל מלכות בית דוד משיחך
    ועל הבית הגדול והקדוש,
    רחם, רחם, רחם

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפיגוע - ''הדולפינריום'' של הציבור הדתי

    אבי גורביץ', 07/03/08 16:51

    הפיגוע הוא ''הדולפינריום'' של הציבור הדתי ושל כלל עם ישראל.
    הפיגוע הזה מהווה פיגוע אסטרטגי עבור אויבינו מבפנים ומבחוץ עקב פגיעתו בלב ליבה של עולמה של תורה ושל הציונות הדתית. הפיגוע הזה פגע בכולנו, דתיים ולא דתיים. אל לנו לעבור לסדר היום ולתת למצב בו אנו חיים בשנים האחרונות להמשך. עלינו לעשות מעשה ולהחזיר את המדינה ואת הארץ לעם. אם אנו נמשיך בשאננות יהיה גם העולם שאנן למראה חורבננו. עלינו לעצור את התהליך המתגלגל עלינו מכל כיוון ולהשיב מלחמה שערה על אויבינו.
    מנהיגנו משדרים כעת הזדהות עם האבלים ועם הציונות הדתית, לפעמים אפילו כנה. אל תבזבזו לציבור את הזמן. במקום להזדהות תתחילו לפעול. זו ההזדהות הכי טובה שאתם יכולים להציע. אל תתנו לדם הבנים שנשפך להיות לשווא. כלום 60 שנה שפכנו פה דם לשווא, שאתם מרשים לעצמכם לנהל משא ומתן על שלום מפוברק? כמה פיגועי ''דולפינריום'' צריכים לקרות פה כדי שתתעוררו? אני גם קורא למגיבים פה לא להסתפק רק בקיטורים על המצב אלא גם לעשות מעשה. אני יודע שאני אעשה. ניתן לפנות למייל שמצורף לתגובה.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ה' יקום דמם! (ל''ת)

    אוהבת המדינה, 07/03/08 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כנסו.. מדינת היהודים!

    אני.., 07/03/08 16:38

    אל תשכחו שזאת מדינת היהודים! מי שלא מתאים לו שיעוף מפה! ולכל השמאלנים המצחינים... די לחיות בסרט! זו הארץ שלנו. ורק שלנו! 

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    Neturey Karta

    Schmil, 07/03/08 16:36

    The end of Zionism=Peace

    הגב לתגובה זו

    • המלוכלך בנפשו, זה לתמיד (ל''ת)

      בוריס ד, 07/03/08 17:58

      הגב לתגובה זו

    • Neturay karta

      שמש, 08/03/08 00:46

      נטורי חרטה חמורי גרם

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    זה לא יגמר עד ש...

    ג'ק, 07/03/08 16:34

    כולנו נבין. שמאל וימין, דתיים וחילונים, יהודים וערבים.
    זה לא השם, זה לא אללה וזה לא בודהה.
    זה טבע ויצר האדם שגורם לכל הסבל בעולם.
    רצח ונקמה וחוזר חלילה.
    מי יוכל להתעלות מעל ייצרו ולשבור את המחזוריות הנוראה הזאת?

    הגב לתגובה זו

    • צריך להתאחד! כמו שכל הערבים נגדנו ביחד (ל''ת)

      אוהבת המדינה, 07/03/08 16:42

      הגב לתגובה זו

      • מסכים...

        ג'ק, 07/03/08 16:59

        בינתיים מה שרואים פה זאת שנאת אחים לשמה.
        במקום להוקיע את המבצעים (וזה לא משנה אם קוראים לו אחמד או קוראים לו גולדשטיין), יש מלחמה בין שמאל וימין, דתיים וחילונים.
        דיי כבר!!!

        הגב לתגובה זו

    • בא נאמר ש''נתעלה'' כדבריך ולא נחזיר נקמה. האם זה יפסיק את הטרור? (ל''ת)

      ישראל, 07/03/08 20:15

      הגב לתגובה זו

      • מישהו יצטרך פעם להתעלות...

        ג'ק, 07/03/08 22:25

        אחרת לעולם נאכל חרב!

        הגב לתגובה זו

        • כמה פעמים כבר ''התעלינו''? כמה פעמים הראינו להם את כחינו באיפוק? (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 23:26

          הגב לתגובה זו

      • ואם לא ''נתעלה'' וננקום, זה יפסק? (ל''ת)

        ג'ק, 07/03/08 22:27

        הגב לתגובה זו

        • ולכן אין להעניש אף אדם כי צריכים להתעלות ולכן הוא יחזור על מעשהו ו. (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 23:22

          הגב לתגובה זו

        • אתה אמרת שזה ייגמר רק אם ''נתעלה''. עכשיו אתה משנה כיוון? (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 23:24

          הגב לתגובה זו

  • 50.

    תורתכם אמונתכם. אמונתכם ? (ל''ת)

    משיחי שקר, 07/03/08 16:21

    הגב לתגובה זו

    • ציניות טיפשית על רקע בורות מוחלטת

      אסף, 07/03/08 16:42

      היה עדיף שתשתוק. הnick name, שבחרת מתאים לדעותיך לטפשותך ולפני שאתה מבקר, תלמד מה את מה שאתה מבקר, אתה בטח לא יודע מה זה ציונות דתית.
      תקוותי היחידה שהיא שנצלים טוב בארץ השמש.

      הגב לתגובה זו

      • יש רק ציונות אחת

        דוד, 07/03/08 17:11

        למען האמת אני גם לא יודע מה זה בדיו'ק ציונות דתית או ציונות חלונית-יש בעצם רק ציונות אחת שמדברת על ירושלים כנאמר מציון תצא תורה ודבר אלוהים מירושלים ואני יודע שעוד יבואו הימים שבהם בית המקדש יקום ואליו ינהרו כל הגווים- אז עד אז כנראה לצערנו נראה עוד הרבה דם נשפך

        הגב לתגובה זו

        • אוי וואיי , הרצל מה עשית לנו? הציונות הורגת אותנו (ל''ת)

          בר-ציני, 07/03/08 17:36

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    דורון מהרטה

    אביב גל, 07/03/08 16:21

    דורון, אח יקר, חבר לעבודה. תמשיך למעלה את מה שהתחלת למטה. תודה על כל מה שנתת. אזכור אותך תמיד חבר אמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כואב הלב... בחורים כ''כ צעירים..

    שי, 07/03/08 16:20

    ליבי עם המשפחות על אובדנם של ילדים כ''כ מופלאים, כל מי שמכיר טיפה את הישיבה יודע שרק המובחרים שבמובחרים בציונות הדתית לומדים בה, זוהי הישיבה הטובה ביותר שגידלה מספר רב של קצינים ולוחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    רק בקשה אחת לי לאלוהים

    טובה, 07/03/08 16:11

    הפוך את לב הערלים האלה לאהוב את ילדיהם יותר ממה שהם שונאים אותנו.
    אנא ה''
    כל עוד שנאתם לנו חזקה מאהבתם לילדיהם נמשיך לחיות על החרב.
    אנא ה'' הכנס לליבם אהבה עזה לילדיהם. גם למען הילדים שלהם ובעיקר למען הילדים שלנו

    הגב לתגובה זו

    • את עדיין מאמינה באלוהים?

      ציני, 07/03/08 16:15

      אם כן, תסבירי למה הוא לקח את התמימים האלה.

      הגב לתגובה זו

      • בתמימותי כן עדיין מאמינה

        tova, 07/03/08 17:22

        שהאלוהים נמצא בכל אחד מאיתנו.הבעיה שהם סןגדים לאל המלחמות ואילו אנחנו לפחות רובינו לאל התבונה והידע ואהבת האדם. הבעיה שהם במעשיהם מצליחים להוציא מאיתנו את כל הרוע שיש בכל אחד מאיתנו.ולכן אני מבקשת שאל אהבת האדם ייגבר על אל המלחמות ויבינו הם שגם להם אין דרך אחרת אם רוצים משהו לטובת ילדיהם.
        ולמה קרה מה שקרה אתמול? אין לי תשובה.לאף אחד אין.זה הרשע בהתגלמותו

        הגב לתגובה זו

        • אמונת היהודי היא שאלוהים הוא אחד ויחיד ומיוחד הכולל את כל הכוחות. (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 20:18

          הגב לתגובה זו

  • 46.

    אילה היה אלוהים כשחיללו את כבודה של הישיבה?

    נעמן, 07/03/08 15:49

    היכן שהוא נמצא בדרך כלל: בשומקום.

    הגב לתגובה זו

    • הוא נימצא תמיד -

      מישהו משומקום, 07/03/08 18:30

      הוא נימצא תמיד - בכל מקום שתיתן לו להכנס !

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    החילונים שמחים? (ל''ת)

    אורנה, 07/03/08 15:47

    הגב לתגובה זו

    • חלקם כן קראי את התגובה מעליך למשלח (ל''ת)

      גיא, 07/03/08 16:06

      הגב לתגובה זו

    • למה השאלות המפלגות האלה???????

      יהודיה, 07/03/08 16:29

      מה נראה לך, שמשהו שמח?? (עזבי את הפרובוקטור מלמעלה, הוא כנראה מעזה..). נראה לך שיהודים שמחים שנרצחים יהודים אחרים??
      דיי, זה זמן לאחדות. זמן לביחד. לא ליצירת פילוג.
      בשורות טובות, ושנזכה לחודש אדר טוב, שבת שלום ומבורך.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי, יש יהודים שרוצים שלא נהיה יהודים וזו התוצאה... (ל''ת)

        ישראל, 07/03/08 20:20

        הגב לתגובה זו

  • 44.

    בשישבת שעבר נהרגו יותר מ-40 איש ואישה וילד בעזה

    מתאבל, 07/03/08 15:47

    שלא היו לוחמים. ובשורה התחתונה, הרגנו אותם הרבה יותר ממה שהרגו אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • אחרי שתגור בשדרות או

      אורי, 07/03/08 16:13

      אחרי שישראל תשלח מרצח לבית ספר, ההשוואה שלך תהיה שווה מבט.

      לך לעזה אולי תזדהה עם ההרג בישראל משם

      הגב לתגובה זו

      • אין הבדל בין דם לדם, אנחנו טבחנו בהם בגדול והם השיבו לנו בקטן (ל''ת)

        אלימלך אברהם, 07/03/08 17:19

        הגב לתגובה זו

        • לאלימלך-לך לגור בעזה,שם מקומך (ל''ת)

          דני, 07/03/08 17:27

          הגב לתגובה זו

        • זה שאתה חוזר על אמירה איוולת לא הופך אותה לחכמה (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 20:23

          הגב לתגובה זו

    • מה אתה משווה?

      אל תשקר לעצמך, 07/03/08 16:22

      גם במרד גטו ורשה הרגנו גרמנים. אז המסקנה שלך שאנחנו כמוהם?
      מישהו הורג בכוונה חפים מפשע?

      הגב לתגובה זו

    • שכחת דבר אחד וחשוב

      אליהו, 07/03/08 17:00

      ששם בעזה משתמשים בהם כמגן אנושי אנחנו יוצאים להלחם במחבלים רוצחים שפלים ועלובים שמתחבאים בן אזרחים שמנצלים את חוקי הדמוקרטיה הארורה לדפוק אותנו בידיעה טובה מאוד של מה הם עושים חילי צהל לו הולכים במטרה להרוג אזרחים בעזה לצערנו נהרגים אזרחים כי הם בקוו האש להם לו אכפת אצלהם כולם שהידים אז אל תשווה פה לו באו במכוון להרוג ילדים נשים וטף זה מה שהם עושים מחפשים להרוג אזרחים והכי חשוב שהיו יהודים אז אתה תלך לעזזאל

      הגב לתגובה זו

    • ואתה יודע מה? לא אכפת לי!

      מי שנותן מקלט, 07/03/08 18:38

      מצידי, כל עוד הם נותנים מחסה לטרוריסטים, הם יכולים לקבל גם 400 הרוגים

      הגב לתגובה זו

    • בתגובה המטופשת שלך תראה למי התחברת !

      הומניסט אך לא, 07/03/08 19:18

      לכל אלה שמשתמשים באזרחים כמגן אנושי ! כמה דוגמאות !סדאם חוסיין(שם אותם על גגות ארמונותיו)!אייטולה חומייני!(ילדים הלכו לפני הצבא כדי לפוצץ ברגליהם מוקשים)!נצראאלה(שהקיף את לשכותיו בדיור אזרחים)!אחמדאיניג'אד(כשירגיש שהוא מאוים)!נשיא קוריה הגמד ששמו לא מעניין אותי!ועוד הרבה כולארות אחרים! אתה מרגיש טוב עם זה?לבריאות!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה חונן לאדם דעת!

      צביקה, 07/03/08 20:13

      סייג לחוכמה שתיקה שה' יעזור לך
      ויכניס לך קצת שכל בראש קש שלך

      הגב לתגובה זו

    • אם אתה יהודי, אז אתה כבר יכול להבחין בינינו לבין הערבים

      ישראל, 07/03/08 20:49

      בתור יהודים, אף אחד לא רקד וחילק ממתקים כשנהרגו ''לא חמושים'' בעת שהיו בסביבתם של חמושים תוך כדי לחימה...
      לעומת זאת כשמחבל ערבי מצוי עושה את מה שהוא התאמן זמן רב לבצע - לרצוח ילדים תמימים שמעולם לא עשו רע לאיש ולא היה באפשרותם להגן על עצמם בכלל - ''כל'' האזרחים התמימים הערבים המסכנים יוצאים במחולות וריקודים ושמחה עילאית כאילו כל אחד מהם קבל 72 בתולות להתעלל בהן. ממש גן-עדן עלי אדמות!
      האם יש רוע עלי אדמות גרוע מאתם הערבים? אם אתם לא מעודדים את ילדיכם לפוצץ את עצמם כדי להרוג ולהשמיד כל מי שלא מוצא חן בעיניכם, אז אתם משתמשים בילדיכם כחגורת ביטחון כנגד אלה שנלחמים בכם להציל את עצמם מאכזריותכם ועדיין מרחמים על ילדיכם. אתם משתמשים בנשיכם רק כדי להביא לעולם ילדים כדי שתמשיכו לבצע את הפשעים שלכם נגד האנושות. אתם פראי אדם, כל מקום שאתם באים אתם זורעים הרס חורבן ושנאה. אתם כפויי טובה. אתם לא יכולים לחיות אפילו אחד עם חבירו! אם לא היינו היהודים פה הייתם מפציצים ומרסקים אחד את השני כמו בעיראק, אפגניסטאן וכל מקום שבו דורכת רגלכם.
      אל נקמות ה'. ה' יקום את דמם של בחורי הישיבה הקדושים והטהורים. מהממשלה הרופסת והמושחתת שלנו וחביריה מכת הש''ס תאיבי הבצע וליברמן הנוכל העלוב וביבי השוכן בביב, אני לא מצפה שיעשו דבר. להיפך, הם ימשיכו לתת לכם הערבים לבצע את זממכם לחסל מדינת ישראל היהודית בשלבים.
      השיבינו ה' אליך... ונשובה!
      חדש ימינו כקדם, אמן.

      הגב לתגובה זו

    • אבל אנחנו ניסינו לא לפגוע בחפים מפשע אלא להגיב, והם - להיפך. (ל''ת)

      הכוונה עושה את, 10/03/08 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הקורבן שה' לקח.

    רותי, 07/03/08 15:42

    ממי בוחר ה' לקחת קורבן? מהמובחרים ביותר. אלו שיעלו מעלה לשמיים ויספרו לקדוש ברוך מה קורה כאן בעולם הזה. הבחורים שנרצחו כל אחד מהם עלם חמודות. מובחר. גאון בתורה. בעל מידות. ממשפחות מיוחסות וטובות. קדושה אופפת אותם כולם. אנחנו בתקופת טרום משיח. ומוזמנות לא עלייונ צרות. אולי בחורים אלו יתחננו לפני הקדוש ברוך הוא שקורבנם מספיק. כיוון שהוא המובחר ביותר. ודי לצרות עם ישראל. תנחומי למשפחות. אתם המשפחות הטובות ביותר של עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש מי שחוגג עכשיו את הטבח

    שי, 07/03/08 15:31

    לאנרכיסטים יש חלק בטבח שאירע אתמול בירושלים.
    ההסתה הבלתי פוסקת נגד המתישבים ביו''ש ,הפגיעה בכוחות צה''ל בבילעין הבג''צים המתמשכים נגד ההיתישבות ,השחיקה הארוכה בכוח ההרתעה ,כל אלו מובילים לפשעי הטרור.

    האנרכיסטים של רוני ערמון ויונתן פולק חוגגים היום !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כמה עצוב וקשה וכואב

    שושנת, 07/03/08 15:24

    בוכה הלב על נערים שמתו צעירים כל כך

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שינוחו על מישכבם בשלום, אבל גם לפלשתינים היו מאות לויות השנה עד מתי

    אשר, 07/03/08 15:19

    מתי נילמד שדם זה דם וצריך להפסיק את הטבח בין שני העמים?

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה משווה בכלל?! אפס מאופס! (ל''ת)

      לא יאומן, 07/03/08 15:34

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה משווה ?חתיכת אפס

      רותי, 07/03/08 15:35

      הם קבלו שטחים. קיבלו הכל ובלבד שיקימו לעצמם מדינה ושיעזבו אותנו בשקט. ומה הם עושים? רוצחים יהודים ומתפלאים שאנחנו נאבקים לפגוע במחבלים. לא באזרחים. הם מתים בגלל הפורענות שלהם. אז מה אתה משווה פיגוע בחפים מפשע לפלסטינאים ארורים. מי אתה בכלל אשר השמאלן. בגלל אנשים כמוך התחילה כל הצרה הזו של נשק אוטומטי למרצחים. צריך לכלוא אותך. הפורענות בעצמותיך. שמאל שמאל אבל כל ההרג מגיע מכיוונך.

      הגב לתגובה זו

      • אתם והכבוש וההתנחלויות יצרתם בעיה גדולה לעם היהודי, למה הרוב שותק ? (ל''ת)

        יצחק, 07/03/08 17:26

        הגב לתגובה זו

        • בעיית היהודים היא שמאלנים יהירים עם מוסר מעוות שמצדיקים פשעי הערבים (ל''ת)

          ישראל, 07/03/08 23:31

          הגב לתגובה זו

    • עד שיבינו שאנחנו לא הולכים לשום מקום

      שי, 07/03/08 15:36

      ובטח כמו צאן לטבח.
      עד שיבינו שאין לנו ארץ אחרת, ועם כל הרצון לחיות אין לנו פחד ממלחמה .
      עד שיפסיקו את ירי הטילים הפחדני וחסר הרסן בדרום, ויפסיקו לראות בנו משהו זמני. אנחנו לא הולכים לשום מקום, ואם כדי לחיות בשקט צריך לזרוק אותם מפה, אז קדימה לעבודה.
      אתה הבנת את זה אשר ?? ( תתחיל להרים את הראש- תהיה יהודי גאה)

      הגב לתגובה זו

    • לך לקיבינימי! נ''ב שבת שלום!

      מלי, 07/03/08 16:16

      לך לעזעזל, ימח שמך!!!@! ויאמרו כל העם אמן!
      שמאלני מטומטם לך ללמוד השכלה יטיפש!
      בטח גר באיזה חור בת''א, קקי מטומטם!

      הגב לתגובה זו

      • איפה זה קיבינימי? זה מופיע במפה? (ל''ת)

        Avi Ecuador, 07/03/08 16:32

        הגב לתגובה זו

        • יוסוף V, קיבינימט זה זהנאם אנשאלל איל שיטן יחידאק. (ל''ת)

          Avi Ecuador, 07/03/08 20:21

          הגב לתגובה זו

      • למלי-אולי את צודקת אבל גם בהמה (ל''ת)

        דני, 07/03/08 22:25

        הגב לתגובה זו

    • אל תגיבו למרחף הזה בכלל

      חשוב, 07/03/08 16:30

      הטעות שלו ושל כל השמאלנים זה בלאבחן מול איזו מנטליות הם עומדים . כלומר ערבי ומוסלמי לא מחונכים כמו אירופאים ומערביים. היצר שלהם הוא לרצח והרג ואם אין סיבה הם כבר ימצאו אחת. לכן הם מעריכים רק כוח של יריב שמכניע אותם ואז יש שקט.קודם כל שומרים על עצמינו אחרת לא נשחט למוות.וזו הדוגמא.הבדלי מנטליות .

      הגב לתגובה זו

      • העם שרצח 6 מיליון יהודים הוא היה גרמני וזה באירופה

        עוד יותר חשוב.., 07/03/08 22:37

        רק לידיעתך

        הגב לתגובה זו

    • אתה באמת לא מבין את ההבדל בין 2 המקרים???

      ??, 07/03/08 16:33

      הפלשתינאים יורים עלינו בכדי לרצוח אותנו. לכן אנחנו כמדינה מגינים על עצמינו. אנחנו לא הולכים אליהם לבית הספר ורוצחים אותם בדם קר. צה''ל לא הולך למקומות בו לומדים נערים ויורה אחד אחד בילדים שלומדים ואחרי זה מוודא הריגה. המחבלים שם יכולים בקלות למנוע הרג של העם שלהם. הם רק צריכים להפסיק לנסות לרצוח אותנו. כל עוד הם לא עושים זאת, הם גורמים לכך שהעם שלהם יירצח.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק! צהל רק משמיד בתים שלמים על יושביהם וזה גלאט כושר (ל''ת)

        לאה, 07/03/08 17:23

        הגב לתגובה זו

    • 40-מתי תלמד אתה?

      ראובן, 07/03/08 17:06

      עם טרור אי אפשר להיות עדינים.זה לא עניין של ''דם זה דם'' אלא רצח מכוון של אזרחים ישראלים מול הרג פלשתינים העוסקים בטרור ולא ממש איכפת להם אם יהרגו בגלל תפיסת עולם פנאטית וחדורת שנאה נוסח אל קעידה.

      הגב לתגובה זו

      • תלמד, הכבוש והדיכוי הם הטרור האמיתי, תפסיקו להיתמם!! (ל''ת)

        יעל פולק, 07/03/08 17:21

        הגב לתגובה זו

        • הטירור הפלסטיני הרצחני (ל''ת)

          הוא הטירור, 07/03/08 17:27

          הגב לתגובה זו

        • ליעל

          ראובן, 07/03/08 22:24

          האמת היא שהנרטיב הפלשתינאי של דיכוי וטרור כבר לא עובד.יצאנו מעזה,והם ממשיכים בשם דרכם בגי'האד לירות על שדרות.אין כאן שום מחאה נגד כיבוש אלא שנאה נטו.נמאס מהבכיינות הפלשתינאית,הרחמים העצמיים והנטייה להאשים את כל העולם חוץ מעצמם.במקום להשקיע מינימום מאמץ בשיקום עצמם הם עסוקים בתעשיית ההרג והשנאה.אחרי אחד מפיגועי ההתאבדות בזמנו אמר אביו של המתאבד ''חבל שאין לי עוד 10 בנים שיתאבדו''.אפשר לדבר עם אנשים כל כך חדורי שנאה?

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    תמןנה עליונה מרגשת (ל''ת)

    ., 07/03/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שמות פצועי הפיגוע. בבקשה להתפלל לרפואתם

    ., 07/03/08 15:14

    נפתלי בן גילה
    יונתן יצחק בן אביטל
    שמעון בן תרזה
    נדב בן הדסה
    ראובן בן נעמי
    אלחנן יוסף בן זהרה
    ש ה' ישלח להם רפואה שלימה בתוך שאר חולי עמו ישראל. בשורות טובות ושנזכה לחודש טוב

    הגב לתגובה זו

    • שהשם ישלח להם רפואה שלמה אמן.בתורה מציינים את שם האב.למה זה השתנה. (ל''ת)

      שאלת תם.האם, 07/03/08 15:37

      הגב לתגובה זו

      • לרפואה מציינים את שם האם (ל''ת)

        אני, 07/03/08 16:34

        הגב לתגובה זו

      • פיגוע

        ש.ס, 07/03/08 16:39

        לנשים אין חיוב לילמוד תורה ואין פגם הברית לכן מישתמשים בשם האם

        הגב לתגובה זו

      • While the person alive - Mother name

        Tzippy, 07/03/08 17:04

        While the person alive - Mother name = she is responsible for his Physical being

        The father is responsable for the Spirtual way of the house, The Minhagim goes after the father and after death - when there is only spirit - the person relate to his father. ,

        הגב לתגובה זו

    • אלחנן וראובן כבר שוחררו ויונתן לא עלינו כבר נטמן (ל''ת)

      יהודי, 07/03/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חמאס זה ש''ס וש''ס זה חמאס תשאלו את הנרצחים (ל''ת)

    ללא הבדל, 07/03/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ארור הרב מבית ש''ס אשר בתורה מאס ובאתנן חפץ (ל''ת)

    מארה על ש''ס, 07/03/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • די לשנאה. אוהבים את כל עם ישראל ! (ל''ת)

      בס''ד, 07/03/08 15:20

      הגב לתגובה זו

      • בפלגות ראובן, גדולים חקרי לב... (ל''ת)

        ישראל, 07/03/08 23:33

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    מר''ן באתנן בחר ושליט''א בדמי לא יחרץ (ל''ת)

    אם הוא רב אזי, 07/03/08 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כמה שינאה וטימטום

    גדי, 07/03/08 15:03

    יש בישראל מזל שאני גר בחול תודה רבה השם עכשיו אני מבין

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    משיהו יודע פרטים מי ו משפחת ליפשיץ?

    יעל, 07/03/08 15:03

    1) מיהם ההורים וכו'

    הגב לתגובה זו

    • הרב ליפשיץ- משגיח בישיבת הכותל (ל''ת)

      פ, 07/03/08 15:59

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    29 כלב בן כלב

    רון, 07/03/08 15:01

    אתה ומי שילד בן כמוך שינאת חינם יש בך טינופת

    הגב לתגובה זו

    • מחזק אותך בכל מילה ומילה (ל''ת)

      כפיר, 07/03/08 15:18

      הגב לתגובה זו

    • מגנה אותך בכל מילה ומילה (ל''ת)

      כפיר, 07/03/08 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    to all involved families

    Jack, 07/03/08 14:56

    from a Christian who Loves ISRAEL, i wanna share you all my condolences and wish Godly blessing

    הגב לתגובה זו

    • Thank you, (ל''ת)

      Thank you, 07/03/08 17:04

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ה' יקום דמם (ל''ת)

    תמר, 07/03/08 14:53

    הגב לתגובה זו

    • אמן (ל''ת)

      אמן, 07/03/08 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מליון ותצי שסניקים וחרדים לא מתגיסים זה כמו בגידה במדינת היהודים...

    די להפקרות!!, 07/03/08 14:46

    הם לא חשים אחראים לבטחון המדינה הם רק חושבים על קומבינה לגייס אותם ומהר כי רבים העימותים שעוד יהיו לעם הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר לכתבה שמעל???

      דורון, 07/03/08 14:59

      נרצחו שמונה ילדים , מישיבת מרכז הרב שזוהי ישיבה שהלוואי ואחוז הגיוס בעמנו היה כמו בישיבה, מה קשורים עכשיו החרדים???? גם הערבים לא מתגייסים וגם 30% מהחילונים לא מתגייסים , אין לך מה להגיב אל תגיב.

      ליבי עם המשפחות , חיזקו ואימצו !!

      הגב לתגובה זו

    • נשמע כמו ג'ובניק מצוי - זו ישיבה של קרביים, הקצין המחסל משם יא..... (ל''ת)

      קרבי, 07/03/08 15:04

      הגב לתגובה זו

      • חצי קרביים ! רק חצי שירות (ל''ת)

        זרובבל, 07/03/08 15:17

        הגב לתגובה זו

        • הכי קל

          מיכל, 07/03/08 15:41

          הכי קל להיטפל לדתיים שלא עושים צבא שהיחידות הכי קרביות של צ''הל מורכבות מדתיים! כמה תל אביבים משתמטים יש?? והם עוד לא עושים שוב דבר מועיל בחיים שלהם חוץ מלשבת בבתי קפה. לפחות הדתיים מקדישים את חייהם לערכים ולאידיאולוגיה.חוץ מזה שיש זמן מתי להגיד ביקורת ולא שילדים תמימים נקברים באדמה!

          הגב לתגובה זו

      • זה ערבי מתחזה שמנסה לזרוע פילוג. תתעלם. (ל''ת)

        מזהה מתחזים, 07/03/08 16:03

        הגב לתגובה זו

    • מיליארד וחצי הלו תירגע יש בסך הכל

      ניר, 07/03/08 15:05

      חמישים אלף בחורי ישיבה משלוש מפלגות רק לדגל התורה מצביעים הרבה יותר מחמישים אלףאז איפה כל השאר תבין לבד שחלקם משרתים בצבא ורובם עובדים הכסף לא נופל להם מהשמים ואם אתה מדבר בת''א 30% לא מתגיסים ושלא לדבר על הסלב הם בכלל לא יודעים מזה צבא

      הגב לתגובה זו

    • גם שס''ניקים מתגייסים לצה''ל ! (ל''ת)

      בס''ד, 07/03/08 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איפה אולמרט? מישהו ראה אותו? איפה הוא מסתתר אצל אבו מאזן? (ל''ת)

    תמים, 07/03/08 14:36

    הגב לתגובה זו

    • ראיתי אותו. הוא שאל אם אתה צריך עוד כסף? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 07/03/08 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    ההצהרות של הממשלה - קוברים את הילדים שלנו (ל''ת)

    והם לא למדו, 07/03/08 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יונתן

    אני, 07/03/08 14:01

    אני מתגעגעת אליך,יונתן.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    נקמה! (ל''ת)

    מישהיא, 07/03/08 13:49

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה לא שמים תמונות של הגופות, של פצועים ודם ,של זעקות שבר

    משה, 07/03/08 13:33

    העיתונות שלנו היא אנטי ישראלית בעד האויבים שלנו, כשיש פצועים ערבים ,העיתונים מלאים בתמונות של בכי של אמהות ערבים, של ערבים שותתי דם, וילדים פצועים,
    אבל כשמדובר ביהודים אז שמים תמונות שלא מעוררות רגש של עצב וכעס ,וזה בכוונה .
    למה לא שמו תמונות של 8 גופות על הרצפה, ?
    זה היה יכול להראות לנו ולעולם איזה אכזריות של הערבים .
    אבל לצערי התקשורת יודעת את כוחה והיא לא משתמשת בזה בעד היהודים.בגלל שהיא נגדנו

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!! (ל''ת)

      מירב, 07/03/08 14:56

      הגב לתגובה זו

    • טועה!!!! (ל''ת)

      מירב, 07/03/08 15:10

      הגב לתגובה זו

    • משה היקר כנס ...

      כפיר, 07/03/08 15:21

      אנחנו לא כמו הברברים האלה שמתמונות כאלו הם מסיתים את העולם תחשוב שלמשפחות של הנרצחים תהיה טראומה נוראה אולי זה היה משחק לטובתנו אך ללא כל ספק יש להם משפחה בבית ואסור לקדש את המטרה בכל האמצעים,,,

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בשמאל הקיצוני מחלקים גם כן סוכריות. (ל''ת)

    N&N, 07/03/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כואב ועצוב..בחורים מלח הארץ הי''ד

    פז, 07/03/08 13:22

    אסון נורא ואיום ועוד בערב ר''ח אדר שאמור להיות הכי שמח..
    הלב עם משפחות ההרוגים והפצועים.שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לחסל את השמאל!!! להעיף את טיבי וביילין לירדן (ל''ת)

    יוס, 07/03/08 12:57

    הגב לתגובה זו

    • השמאל בינתיים חיסל אותכם עד ברלין פשיסטים ארורים (ל''ת)

      אליהו, 07/03/08 22:20

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    די די חאלס עם הגיוס הזה. מי ישמע חילונים מתגייסים יותר?!

    רבין הומו, 07/03/08 12:55

    רוב העריקים והלא משרתים הינם חילונים גמורים.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מלח הארץ-גיבורי ישראל!!

    דורון, 07/03/08 12:39

    השם ינקום דמם

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הלה אשר סיו''ר האגודה- ראתה את הנולד!

    אביב, 07/03/08 12:11

    הטבח של אתמול רק המשך למה שהיה בקמפוס הר הצופים ביום שני.

    הלה, כל הכבוד! חזקי ואמצי!

    אסור להתבייש בציונות! אסור לנו לגמגם בדבר שאלת הקיום שלנו במדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עליהם נאמר.. קדושים וטהורים

    יצחק מגור, 07/03/08 12:05

    משפחות ההרוגים מין השמים תנוחמו..

    הגב לתגובה זו

    • רצוי שנערים בני 19 ישרתו בצבא ולא ילמדו בישיבה. (ל''ת)

      אברהם, 07/03/08 12:13

      הגב לתגובה זו

      • לאברהם,עיראק

        יוסי, 07/03/08 12:41

        אתה באמת חושב שזה הזמן להעיר הערות , אתה מאלה שאין להם שום עיתוי . שיהיה לך שבת-שלום ושקט , בכל זאת אנחנו שייכים לאותו עם

        הגב לתגובה זו

        • יוסי..אולי הוא מהעם שלך...הרי ידוע ''וגם ערב רב עלה איתם'' (ל''ת)

          זמן נקמה, 07/03/08 12:53

          הגב לתגובה זו

      • לאברהם

        חייל, 07/03/08 12:50

        אתה טיפש מספיק עם הפילוג והשנאת חינם כולנו אחים די עם הבורות הזאת הרי תלמידי הישיבה משרתים בצבא מתוקף השקפת עולמם הלאומית אז די באמת די

        הגב לתגובה זו

      • כמה מגעיל יכול להיות. (ל''ת)

        בפי, 07/03/08 13:18

        הגב לתגובה זו

      • יש בורות, יש שינאה. תלמד קצת לפני שאתה פולט את חוסר הידע שלך!

        אתה בכלל שרתת?, 07/03/08 13:28

        זו ישיבת הסדר ולא של ג'ובניקים, או סרבני מצפון למיניהם.

        הגב לתגובה זו

      • כנראה שאתה לא שירתת בצבא. אחרת היית פוגש אותם בתור המפקדים שלך (ל''ת)

        עשית ת'פאדיחה, 07/03/08 14:42

        הגב לתגובה זו

      • response

        asher, 07/03/08 15:13

        מתאים לך לחיות בשם שלך - עירק

        הגב לתגובה זו

      • מה...?

        דובי, 07/03/08 15:17

        למה כדי שיהיה עוד ג'ובניק שישב בצד...

        הגב לתגובה זו

      • תתבייש, יא טמבל. הם משרתים יותר ממך (ל''ת)

        תמר, 07/03/08 15:29

        הגב לתגובה זו

      • haita rotse lihjot bimkomam??

        libi im hamishp, 07/03/08 17:23

        haita rotse lijhot bimkomam? im lo az ein lecha ma lehagid!!! shabat SHALOM!!!

        הגב לתגובה זו

    • תדע לך

      יונקי, 07/03/08 13:25

      שדורון מהרטה שירת בצה''ל והיה במלחמה, מהישיבה הזו יצאו המון לוחמים ולוחמי סיירות, וגם מי שלא משרת בצה''ל הוא ציוני ויהודי ואני בטוח שעושה את מה שהוא עושה תוך מחשבה על המולדת...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כותב ובוכה...ה' ייקום דמם!! כואב הלב!!! (ל''ת)

    דודי, 07/03/08 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    יהי זכרם ברוך ! צדיקי אמת בחייהם ובמותם ! (ל''ת)

    אילנה, 07/03/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    המחבל היה נהג בישיבה?? מה אתם עיוורים לחלוטין???????? (ל''ת)

    סלט, 07/03/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • הישיבה אמרה שלא. (ל''ת)

      רחל, 10/03/08 01:08

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הוא הדריך בתנועת הנוער ''אריא-ל'' (ל''ת)

    איילת, 07/03/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא היבנתי. האם היה נהג של הישיבה כמו שטןענים הפלסטינאים?

    לא מספרים, 07/03/08 11:19

    אם כן יהיה עצוב לגלות שלפעמים כדאי לקרוא גם את העיתונים הפלסטינאים, מכיוון שגם אצלינו נוהגים לסנן אמיתות לא מחמיאות.
    תכחישו או תאשרו. לא מדובר פה במידע בטחוני

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון. השיבה לא מעסיקה ערבים

      א, 07/03/08 11:48

      מאדיאולוגיה.
      אני למדתי שם.
      זה היה מצחיק אם זה לא היה כ''כ עצוב עכשיו, לומר שהישל''צ או מרכז מעסיקים ערבים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פיגוע אכזרי .....ביותר

    כפיר, 07/03/08 10:59

    רק ערבים יבצעו כך וידואי הריגה בילדים תמימים .......דרך אגב הבחור המסכן הזה ראיתי אתו בפתיחת המהדורה ...ללא צנוזורה על ידי ערוץ 22 .....יהיה זכרם ברוך ....השם ינקום דמם ......המלחמה על הארץ ישראל רק בתחילתה לצערי .......

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא היה המדריך שלי!!!!! (ל''ת)

    אני, 07/03/08 10:51

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רבני הפש''ע מובילים את כולנו כשה לטבח (ל''ת)

    שימו לב, 07/03/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אנחנו עם חלש........

    חשמלטור, 07/03/08 10:46

    חברת החשמל החליטה כי 1 מכל 5 עובדים חדשים שתגייס מעתה ואילך יהיה ערבי
    חברת החשמל תנקוט במדיניות של העדפה מתקנת לאוכלוסייה ערבית בקליטה ובקידום * תשקול הענקת מלגות להכשרת ערבים ותקיים ימי עיון משותפים יחד עם מנהיגי העדות מהמגזר הערבי * מחלוקת פנימית בחברה: ''הצעדים נועדו לרצות את פואד''
    ליאור ברון 17:30 03/03/08


    הרוחות בחברת החשמל שוב לא שקטות בימים האחרונים. זאת דווקא על רקע הניסיון של החברה להעניק אפליה מתקנת לעובדים בני האוכלוסייה הערבית.

    ל''גלובס'' נודע, כי דירקטוריון חברת החשמל הנחה באחרונה את הנהלת החברה לנקוט בשורה ארוכה של צעדים לעידוד העסקת עובדים בני האוכלוסייה הערבית.

    בין השאר נקבע, כי החברה תנקוט במדיניות של העדפה מתקנת לאוכלוסייה ערבית במהלך תהליך הקליטה בחברה וכן בקידומם של עובדים ערבים בתוך החברה. בהתאם להחלטה, מבין כל תהליך קליטה של עובדים חדשים, שיעור העובדים הערבים יהיה דומה לשיעורם מכלל האוכלוסייה, וכן ימונה מנהל בכיר שיהיה אחראי על יישום המדיניות. משמעות ההחלטה האחרונה, היא ש-20% מהעובדים החדשים שייקלטו בחברה יהיו ערבים.


    [מגלובס]

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו באמת עם מטומטם....

      זהבה, 07/03/08 13:32

      ואין לנו מנהיג אמיתי.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אולמרט השם

    שמשון, 07/03/08 10:45

    הוא אחראי שלא היה מאבטח בישיבה
    הוא אחראי לזה שהמחבל היה נהג בישיבה
    הוא אחראי לזה שלירושלים סופחו חצי מליון ערבים שאחד מ הם היה המחבל

    הגב לתגובה זו

    • נכון. אולמרט השם של ראש הממשלה הראוי שלנו. (ל''ת)

      Avi Ecuador, 07/03/08 14:54

      הגב לתגובה זו

    • מה צריכה להיות תגובת העם?

      נביל, 08/03/08 04:43

      פגיעה בכל הפוליטיקאים המזוהים עם השמאל ובראשי השמאל היהודי ותלייתם ברמת אביב למען יראו ויראו...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה לא היתה שמירה בישיבה?

    שרגאי, 07/03/08 10:44

    מי אחראי למחדל הזה? אלהים?

    הגב לתגובה זו

    • העובדות

      שירה, 07/03/08 12:49

      המחבל ניסה להיכנס לבית המדרש של ישל''צ, אבל שם כן היה שומר שלא נתן לו להיכנס.
      לאחר מכן הוא הלך מאחור אל הכניסה לספריה של ישיבת מרכז הרב- שהיא ישיבה גבוהה, וע''כ אין בה שמירה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נו ואתם רוצים עוד שלושה מליון ערבים בתוכנו

    זרחי צבי, 07/03/08 10:34

    לא מספיק לכם חצי מליון ערבים בירושלים אתם רוצים לספח גם שלושה מליון ערבים מהשטחים. שיקום פה בן אדם אחד שפוי, לא פונדמנטליסט דתי לאומני משיחי, ויאמר שזה מעשה חכם.

    הגב לתגובה זו

    • לוותר לטרור זה יותר גרוע ויותר מסוכן (ל''ת)

      שפוי, 07/03/08 10:46

      הגב לתגובה זו

    • גועל נפש של תגובה ורשעות ביום כזה

      יוני, 07/03/08 10:57

      יש לי תשובות והרבה בשבילך....
      (דרך אגב גם הימין לא רוצה לאזרח את הפלסטינים צא ולמד)
      אבל למה ביום כזה???
      למה לא להשתתף בצער העם??

      הגב לתגובה זו

    • לא אבל צריך לעודד את הגירתם כמו במזרח ירושלים ועיר דוד (ל''ת)

      מגן דוד, 07/03/08 11:01

      הגב לתגובה זו

    • אם מישהו יחשוב שונה ממני הוא

      לא חכם, 07/03/08 11:04

      או פונדמנטליסט
      או לא שפוי
      או לא חכם
      או שלושתם ביחד
      תאמצו זאת. שיטה טובה להיות תמיד צודק

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    יהי זכרם ברוך

    סטודנטית, 07/03/08 10:33

    היו חזקות משפחות יקרות , העם כואב יחד אתכם את כאבכם, היו בטוחים שבניכם הלכו למקום טוב ונרצחו על קידוש השם. השם יקום דמם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    איפה בניזרי כשצרריך אותו

    שעיה, 07/03/08 10:33

    אולי יש לו הסבר מלומד על הרצח.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רק דיבור עם האוייב, ישים סוף לדם. הרג מוביל להרג. (ל''ת)

    יהי זיכרם ברוך, 07/03/08 10:32

    הגב לתגובה זו

    • ביינתיים הדיבור עם האוייב (אוסלו) הוא דווקא הגורם להרג ולדם (ל''ת)

      נ.מ., 07/03/08 10:47

      הגב לתגובה זו

    • זה נכון בתנאי שהאויב מכיר את הכלל הזה

      תמימות טרגית, 07/03/08 14:46

      אבל מי שהכבוד הערבי יותר חשוב לו מהחיים שלו ושל כולם ביחד הופך את הלוגיקה שלך לבעייתית במקצת. אתה לא חושב?

      הגב לתגובה זו

    • אתה חי בסרט!!!!

      אילן, 07/03/08 16:15

      אם אתה חושב שהם רוצים לדבר איתנו אז אתה ממש חי בסרט!..
      אין להם שום דבר שהם יכולים להציע לנו בשביל השלום כי הם לא רוצים ולא ירצו לעשות שלום.... סליחה, רק אם לא ניהיה פה אז הם יהיו מרוצים...
      נבלות צריך להרוג את כל הגברים ולהשאיר רק ילדים ונשים ושיתחילו עידן חדש בלי כל ההסטות!!!!

      הגב לתגובה זו

      • אילן צודק, רק דבר אחד

        חנה, 08/03/08 00:13

        להרוג את כולם! החינוך מגיע מהאמהות והם בכלל לא תמימות

        א-ל נקמות ה'
        א-ל נקמות הופיע

        הגב לתגובה זו

    • לא לדבר! להדביר! (ל''ת)

      להדביר!, 07/03/08 18:29

      הגב לתגובה זו

    • ה''דיבורים'' עלו לנו ב-2000 נרצחים! (ל''ת)

      די לזיבולים!, 07/03/08 18:37

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק יחידה ''לא מוכרת '' כמו יחידה 101 תעזורנגד פיגועים

    משה מ,,,, 07/03/08 10:26

    רק יחידה ''לא מוכרת '' כמו יחידה 101 תעזורנגד פיגועים
    על כל קאסאם לפנות לאום! ! ! ! !

    הגב לתגובה זו

    • צריך להחיות את האצ''ל ולהתחיל עם הסזון בסמול (ל''ת)

      ך, 07/03/08 11:20

      הגב לתגובה זו

      • מסר למשפחות ולממשלה!!!!

        ליאור, 07/03/08 15:44

        משפחות יקרות ליבי ולב כולנו עמכם
        אני מציע לכם מכל הלב
        לתבוע את משפחתו של המחבל

        להחרים את ביתם ורכושם
        אדמות מגרשים מה שלא יהיה
        ולהקים בית כנסת על ביתו של המחבל
        מי שלא רוצה אותנו בלב ירושלים
        יקבל אותנו בגאבל מוכאבר
        ולממשלה
        ליישם!!!!!

        הגב לתגובה זו

        • תומך

          אזרח מודאג, 07/03/08 16:34

          גם כל מי שסייע ומכר את הנשק - לשלול אזרחות ולחלק את רכושו למשפחות!

          הגב לתגובה זו

      • אם תרצו - אין זו אגדה, והמבין יבין. (ל''ת)

        פנחס, 07/03/08 15:57

        הגב לתגובה זו

      • תיקון קטן לבורים

        גולי, 07/03/08 16:26

        הסזון הינה תקופה שחורה בהיסטוריה של עם ישראל ,תקופת הסזון נחשבת לאחד מרגעי המשבר הגדולים של היישוב העברי, שהעמידה אותו על סף מלחמת אחים בה רדפה ההגנה את אנשי אצ''ל. אז בואו לא נזרוק מושגים באוויר אם אנחנו לא מבינים אותם רק כדי להראות שיש בנו טיפת דעת.

        הגב לתגובה זו

        • אפשר גם לפרט, בשלהי תקופה זו

          נביל, 08/03/08 05:27

          רבין רצח את ניצולי אלטלנה בשם אחדות העם. היום הפכו אותו לסמל לאומי ועתונות השמאל כופה אותו על העם.

          אני מתעב אותו ואת יריבו שמעון פרס ואני מקווה ששמעון יצטרף אליו בקרוב ולו רק כעונש על חימוש המחבלים שרוצחים ביהודים.

          הגב לתגובה זו

    • אל תגידו: יום יבוא. ה-ב-י-א-ו את היום! (ל''ת)

      לא לדבר. לעשות!, 07/03/08 18:28

      הגב לתגובה זו