• 68.

    משנכנס אדר מרבים בשימכה-יהודים ,תתחילו לרקוד! (ל''ת)

    אחמד, 09/03/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    תובנה

    מתוסכל מהתגובות, 09/03/08 11:49

    אחרי שקראתי כמה כתבות ותגובותיהן השונות, הגעתי למסקנה שטיב התגובות מותאם בדיוק לאופי הכתבה. כאשר הכתב מביע צער והזדהות ישנן תגובות מחזקות ומעודדות (ברובן), וכאשר הכתב כותב נאצה ומנסה ללבות שנאה, או לפחות מנסה לפלג (כמו כאן) את העם לקבוצות, בתגובות מתעוררים כל אנשי המדון ומפגינים רשעות ושנאה כלפי עמם ומולדתם.
    התגובות כאן מזעזעות וממש מהוות שירי ריקוד על הדם, אני חושב שצריך להאשים את הכתב גם על מה שכתב (שגובל בהסתה!) וגם על זה שבסגנון כתיבתו הוא מגרה את כל השונאים להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    למה התמלאתי שמחה לאיד? (ל''ת)

    שונא דתיים, 09/03/08 10:35

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שאתה חלאת אדם, זה למה!!

      רמי, 09/03/08 16:08

      אתה לא מצליח להבין שהפגיעה הזאת היא פגיעה בך בדיוק כפי שהיא פגיעה באותם קורבנות.
      האוייב הזה לא מבחין בינינו, היום הוא במרכז הרב ומחר הוא בדיזינגוף סנטר, אבל אתה כנראה לא שמת לב לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    כחילוני לא עצוב אני יודע ש

    חילוני סמולני, 09/03/08 10:12

    כל עוד הציונות הדתית תתבטא בשנאת חילונים ופלגי עם שאינם מחזיקים בהשקפתם (שמאלנים, למשל), אין חלקי עמם והם לא יהיו אחי.
    תמיד אהבתי אותם עד שראיתי אותם בכיעורם בהתנתקות. מאז אני לא רוצה לשמוע על חובשי כיפה סרוגה. לא על ''נאמנותם'' למדינה (שמסתבר שהיא על תנאי), לא על היותם ''מלח הארץ'' (ושופכי חומצה על שוטרים) ולא על האחוז הפנטסטי שלהם בין הקצונה הקרבית בצה''ל (אבל משרתים רק 16 חודשים במקום 36).

    קודם אמצו לכם את חובת אהבת האחים והמדינה, ללא תנאי, אח''כ נאהב אתכם כמו מקודם. רק בידכם הדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הפיגוע הוא עונש על מעשי אונן ושפיכת זרע לשוא!

    מענדיל-צבי לוין, 09/03/08 10:10

    קראו במקורות ותפנימו!
    אצל החרדים אין דברים כאלה!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    היום התברר מה הסיבה לפיגוע!

    דן, 09/03/08 10:09

    לא היו מזוזות כשרות!

    הגב לתגובה זו

    • אני שמח שאתה משועשע, אין גבול לחולניות (ל''ת)

      רמי, 09/03/08 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    זה המחדל

    f, 09/03/08 10:08

    בא לי לבכות כי ילדים מתו
    אבל אתם הדוסים הזמנתם את זה לעצמכם לבד כי מי שם בתור שומר ערבי??? הרי אנחנו יודעים את היחס שלהם אלינו במיוחד לדוסים לא הוא בעצמו אבל שכן שלו או חבר ואתם לבד ססלתם לו את הדרך
    זה גם שאתם אדוקים מוגבלים ועוורים לכל משקורה מחוץ לדת

    הגב לתגובה זו

    • בוא'נה איזה תובנות, באמת תודה על דבריך ''המאירים''

      רמי, 09/03/08 16:14

      טיפש וסכל בור ועם הארץ, עדיף היה לו שמת מחסום לפיך.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    הרב מנחם פליקס

    שמעון, 08/03/08 22:47

    הוא לא אחד מהחברה הוא רב ששימש בין היתר כר''מ בישיבה גבוהה, בבקשה קצת כבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רועי שרון איך אתה מעיז לומר ''פיגוע איכות''לרצח מתועב???

    מזועזעת, 08/03/08 21:07

    כמו כן מפריע לי מאד שקבעת נחרצות שהכיבוש החל בישיבת מרכז הרב. לאט לך! תקן מיד את דבריך.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הקדשתם זמן למחשבה למה קרה אצלכם הפיגוע האחרון במרכז הרב?

    ישורון, 08/03/08 17:03

    הנה כמה אפשרויות:

    בגלל היוהרה
    בגלל האני ואפסי עוד
    בגלל הסירוב שלכם לשמוע הרצאות ממדריכות בצבא
    בגלל שאתם הולכים לישיבות הסדר ומשרתים בפועל פחות מחצי הזמן הרגיל
    בגלל שאתם חושבים שהחילונים הם חמורו של משיח
    בגלל שאתם מרשים לעצמכם לכפור בסמכותה של המדינה
    בגלל ההתחרדות שלכם
    בגלל הפנאטיות המשיחית שלכם

    הגב לתגובה זו

    • אני פשוט לא מאמין לזו תגובתך.

      רמי, 08/03/08 18:43

      כדאי שתסביר את עצמך שוב כי מה שאני מבין ממך הוא:
      מגיע לכם. רק תבחרו למה.
      יכול להיות??

      הגב לתגובה זו

      • האמונה בכוחו של האל היא עקרון בסיס

        ישורון, 08/03/08 19:23

        אם קורה משהו רע לאדם הוא קבוצה, הם צריכים לעשות חשבון נפש ולראות איפה טעו.

        אולי אלוהים מאותת לכם שצריך לעשות תיקון מאוד מאוד גדול בהתנהגות שלכם?

        הגב לתגובה זו

        • אתה נהנה לרקוד על הדם או שזה רק תחביב?

          איתמר, 08/03/08 19:47

          מאחד שעשה 48 חודש

          הגב לתגובה זו

          • מה אתם מגיבים בכלל? המגיב הבא לוקה בנפשו אל תתנו במה תיהיו חכמים! (ל''ת)

            מני חומייני, 08/03/08 23:53

            הגב לתגובה זו

        • לאט לך...

          אלישע, 08/03/08 19:55

          אם נמשיך בקו הזה... על כל פיגוע בת''א \\ שינקין- חילונים צריכים לבוא עם אותם שאלות ?! נשמע לי נאיבי משהו.

          הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה יהודי בכלל? (ל''ת)

      דתי לאומי, 08/03/08 18:45

      הגב לתגובה זו

      • כן. אפילו עשיתי צבא 36 חודשים (יותר מכפול ממך) (ל''ת)

        ישורון, 08/03/08 19:19

        הגב לתגובה זו

        • ישורון,כנראה שרתת בלגיון הזרים הצרפתי

          אמהות עקלתון, 09/03/08 02:51

          ולא בצה''ל

          הגב לתגובה זו

    • ובגלל מה יורים על שדרות ואשקלון? (ל''ת)

      רואה חשבון, 08/03/08 20:36

      הגב לתגובה זו

    • ''כי תצא אש ומצאה קוצים ונאכל גדיש''

      מ מא''ש, 08/03/08 21:37

      האש יוצאת בגלל הקוצים בכרם ישראל, אבל היא מתחילה לאכול דוקא מהגדיש= מהאיכותיים.


      (ב''ק ס.).

      הגב לתגובה זו

    • רשע בן רשע (ל''ת)

      גד, 08/03/08 23:40

      הגב לתגובה זו

    • יהודים כולכם

      אלקרייף ריצארד, 09/03/08 10:53

      תפשיקו כולכם
      אנכנו יהודים...

      הגב לתגובה זו

    • ולמה זה קרה בדיזינגוף סנטר? או במרכזי הבילוי התלאביבים

      רמי, 09/03/08 16:16

      נו באמת, אתה יודע בדיוק איך הדברים מתנהלים שם למעלה.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה לכם כי תלינו אם הכל מידי שמיים?

    יריב, 08/03/08 04:14

    הרי אתם, נענשתם, לפי אמונתכם, על מעשים רעים מה בדיוק עשיתם לא נכון שאלהיכם בחר בצורה רצחנית כזו להענישכם?
    משהו במשוואה הזו לא מסתדר. רב הישיבה בכה שאלהים עזבם. אם זה נכון אין להם מה לצפות לנקמתו כי הוא זה שאיפשר למעשה הנתעב הזה להתרחשץ אז מדוע מאמינים שהוא עכשו יתעורר וינקום?.

    הגב לתגובה זו

    • בושה! אתה לועג כשאזרחים וילדים נרצחו?

      מראה על חוסר, 08/03/08 15:31

      תתבייש לך! אדם רע לב שנהנה כשילדים מתים כי הם דתיים.

      הגב לתגובה זו

    • שמך יאה לך ואתה יאה לשמך. (ל''ת)

      1-1, 08/03/08 20:37

      הגב לתגובה זו

    • גם פרעה נענש..

      מ, 08/03/08 21:41

      למרות שעם ישראל השתעבד במצרים כעונש על שאלתו של אברהם אבינו ''במה אדע כי אירשנה'' ואמר לו הקב''ה ''ידוע תדע כי גר יהיה זרעך בארץ לא להם, ועבדום ועינו אותם''.

      הגב לתגובה זו

    • למה לך להתפלמס בדברים שאין לך בהם שביב של הבנה

      רמי, 09/03/08 16:17

      הייתי טורח לנסות להסביר אבל יש לי תחושה שאתה לא מסוגל להבין.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    כותרת תבוסתנית

    נתנאל, 08/03/08 01:30

    הישיבה שהקים אותה הרב קוק הקדוש היא דובדבן בקצבת היהודית. שום דבר לא ישבור אותנו ושום דבר לא יחליש את נחישותנו לקרב את הגאולה ולעמול למענה. אל תקרי בנייך אלא בונייך - והרי הנביא כבר אמר - ואעבור עלייך וראך מתבוססת בדמייך ואומר לך בדמייך חיי בדמייך חיי'' אז זה אינו מקרה שדווקא בישיבה שמבשר הגאולה הקים הוקרב הקורבן הקשה הזה. אז די לייבבנות ולתבוסתנות! שהרי בדם הזה נתקומם ונעמוד איתנם ונחושים וביום ההוא יהיה ה' אחד ושמו אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    פיגוע ''איכות'' הוא נורמלי? רצחו אזרחים! ילדים!

    תורידו את הכתבה, 07/03/08 20:47

    מי סופד ונותן נשק הסברתי לאויבי ישראל? ''פיגוע איכות''? מפה צמח הכיבוש? בששת הימים יצאנו למלחמה כי נאצר איים עלינו בסיני. כל העם נלחם ותוכניות הפעולה היו של השמאל ששלט אז. גוש אמונים רק התישב בגדה והכיבוש והשגיאות לא היו שלו.
    היה רצח! רצח ילדים ואזרחים ולא ''פיגוע איכות''. מי נתן לו להספיד בשם כולם?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    המקום ממנו צמח ''הכיבוש''??!! איזה כיבוש צמח ממנו?

    מי נתן לו מקדלת, 07/03/08 17:26

    גדודי מרכז הרב כבשו במלחמת ששת הימים את יהודה ושומרון?

    מה זה ההתבטאויות המטופשות האלה?

    הגב לתגובה זו

    • בעיני המחבלים יש כיבוש. ללמוד לקרוא משפט שלם

      איה, 08/03/08 23:31

      איזה קטע. שכחת את תחילת המשפט. הנה המשפט המלא: ''מתכנני, משלחי ומבצעי הפיגוע יכולים לומר היום שהם הצליחו לפגוע פגיעה קשה בדיוק במקום שממנו צמח הכיבוש''. עליך נאמר הוצא מהקשרו

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת את מה שהיא כתבה.

        קשוט עצמך וגו', 09/03/08 10:07

        היא לא אמרה שמצד הערבים אין כיבוש.
        היא אמרה שמה פתאום הכיבוש יצא ממרכז הרב.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    כתב אדיוט

    רננה, 07/03/08 14:55

    ''הם הצליחו לפגוע פגיעה קשה בדיוק במקום שממנו צמח הכיבוש'' יורים לנו במיטב הבנים, רוצחים אותנו, ואתה מעז לדבר על כיבוש??? בגלל אנשים כמוך יש לנו צרות...

    הגב לתגובה זו

    • טיפשה. בגלל אנשים כמוך אנחנו מפסידים במלחמות

      אשר, 08/03/08 23:35

      המשפט מתחיל כמה מילים לפני הציטוט הסלקטיבי שלך. בעיני משלחי הפיגוע....מה לעשות גברת רננה, בעיניהם יש כיבוש ביהודה ובשומרון

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ''הוא לא פחות מפיגוע... איכות''. ''איכות''?! זה מה שרצית להגיד?

    מושג מטומטם, 07/03/08 14:43

    מה הקשר בין רצח נערים מזעזע לבין ''איכות''? למה להעתיק כתוכי את מושגי התשקורת המופרעת? כיצד יכולים לדור באותה סמיכות גם המלה ''פיגוע'' וגם ''איכות''?!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא פיגוע, ולא איכות, זה טבח! (ל''ת)

      טבח!, 09/03/08 09:08

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חברה אהבת חינם

    אבנר, 07/03/08 14:36

    תורה ומיצוות אני לא צוחק זה יביא שלום

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כתב טיפש שמבין רק בפוליטיקה

    נתי, 07/03/08 13:59

    בישיבה לומדים תורה!
    נכון שמתוך כך יוצאים גם לפעילות בשטח התחומים שונים, וביניהם התיישבות, אבל ההצגה של ישיבת ''מרכז הרב'' בתור ''המקום שממנו צמח הכיבוש'' מבלי לעסוק בלימוד התורה ועשרות מוסדות החינוך שצמחו מהמקום הזה - מלמדת משהו על רמתו של האתר, על רמתו של הכותב ועל הבנתו את הנושא שאותו הוא מסקר.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הצער עמוק וכואב, וכל עם ישראל אחד!

    עופר, 07/03/08 12:42

    בליבי היום אני שייך לציונות הדתית.

    ברור שהרוצח הנתעב ושולחיו עקרו מהלב את הטובים והזכים ביותר.

    נקווה שמהארוע הנורא והמר הזה הישיבה תגדל, ויותר אנשים ירצו ללמוד תורה. יותר ''חילוניים'' ילמדו תורה. ושעם ישראל יתחזק. ואני בעצמי לא דתי (לפי ההגדרות החיצוניות של מה זה להיות דתי).

    יהי זכרם ברוך. שנשמותהים תזכנה למנוחה בגן עדן.

    הגב לתגובה זו

    • הצער והכאב עמוקים, אבל אנחנו לא עם אחד

      חילוני, 07/03/08 12:57

      כל עוד הציונות הדתית תתבטא בשנאת חרדים ופלגי עם שאינם מחזיקים בהשקפתם (שמאלנים, למשל), אין חלקי עמם והם לא יהיו אחי.
      תמיד אהבתי אותם עד שראיתי אותם בכיעורם בהתנתקות. מאז אני לא רוצה לשמוע על חובשי כיפה סרוגה. לא על ''נאמנותם'' למדינה (שמסתבר שהיא על תנאי), לא על היותם ''מלח הארץ'' (ושופכי חומצה על שוטרים) ולא על האחוז הפנטסטי שלהם בין הקצונה הקרבית בצה''ל (אבל משרתים רק 16 חודשים במקום 36).

      קודם אמצו לכם את חובת אהבת האחים והמדינה, ללא תנאי, אח''כ נאהב אתכם כמו מקודם. רק בידכם הדבר.

      הגב לתגובה זו

      • ''חילוני'':מוטב שתשתוק

        חילוני שפוי, 07/03/08 13:28

        אל תאמר את דברי השנאה האנטישמיים שלך כאן. במקום להתאבל עם כל מדינת ישראל אתה כותב דברים שהם רשעות שטנית טהורה. מורנייה מתענג בשמיים על התגובה שלך. אדיוט מרושע...

        הגב לתגובה זו

      • אוהבי הארץ י שמה להיות גאים!

        מיקה, 07/03/08 14:23

        שלום לחילוני,
        כן מה לעשות אנחנו הדור היחיד הבולט שמתחנך לאהבת הארץ יחד עם שילוב של תורה ועבודה. תוך ראיה של כלל עם ישראל ואהבת ישראל. היום הסתובבתי ברחובותיה של תל-אביב לא ראיתי אנשים עצובים, או אנשים חו''ח שכואבים את הכאב של העם. לא ראיתי גם תל- אביבים כואבים את כאבם של שדרות. אלא להפך מדברים כמה צריך לתת לערבים (סליחה הם אזרחי ישראל...שכחתי) מעסיקים אותם בעבודות כאזרחים מהשורה הראשונה. לפעמים אפילו נדמה שחבר'ה פה (אני לומדת באונ' ת''א) מרחמים עליהם ומעדיפים לשבת עם ערבי מאשר עם אדם דתי. השנאה של החילונים היא גדולה...
        אני רואה אותה לצערי יום יום...
        בקשר לגוש קטיף האמן לי שאין לשפוט חלק מהם ''המדינה בגדה בהם'' האנשים שהכי אוהבים את המדינה והכי נותנים לה נתנו להם אגרוף בפרצוף. נראה אותך שיעיפו אותך מהבי ת שלך , המקום הכי פרטי ומקודש לאדם ואז נדבר. ורק לידיעתך אחרי מה שקרה בגוש להפך הרבה מהציבור הדתי עשו חשבון נפש כמה הם מנותקים מהעם. ויש הרבה חבר'ה מהציבור הדתי לאומי שממש מנסה להתקרב חלקם בהצלחה רבה וחלקם מנסים..אולי הם יצליחו.לא משנה שלדעתי הציבור הדתי לאומי אף פעם לא היה מנותק - תמיד התגייס ליחידות המובחרות בצבא, חלקם נכנסו (מסכימה שממש לא הרוב) לתקשורת הישראלית ולתפקידים בכירים. בכל מקרה אין כאן המקום להאשים...אלא כאן המקום להתאחד, להתחבר..ולהזדהות עם הכאב של העם ולהפסיק להיות אדישים מהמצב!
        צריך להמשיך למחות על המצב באשקלון, שדרות...לא יתכן שנשב במדינה שלנו מדינה יהודית ולא ישראלית ולא נרגיש בה בית!!!!

        הגב לתגובה זו

      • הכאב גדול שבעתיים

        יוסף הגלילי, 07/03/08 16:13

        אני חילוני וכואב לי לקרא דברי עיוולת תלושים מהמציאות שנכתבים ע''י שמאלני שונא עצמו ועמו. ברגעים קשים כל כך לזרוע פירוד במקום לחבק ולנחם, תתביש.

        הגב לתגובה זו

      • יש חילוני טיפש - ויש

        חילוני חכם, 07/03/08 19:02

        חילוני חכם.

        אתה חילוני טיפש.

        הציונות הדתית הוציאה וממשיכה להוציא את המיטב שבמיטב שבבני הארץ הזאת. לפעמים יש בה עשבים שוטים, אבל הם בבחינת היוצא מן הכלל.

        הגב לתגובה זו

      • התגובות לדבריך מוכיחות כמה צדקת

        עוד חילוני, 08/03/08 05:55

        אני אתך

        הגב לתגובה זו

      • לחילוני הטיפש

        דוד, 09/03/08 00:22

        מי בכלל זקוק ל''אהבתך'' המפוקפקת?

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    זה סכין בלב ולא אגרוף (ל''ת)

    גבעתי, 07/03/08 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    איפה התמונות

    אסתי, 07/03/08 12:18

    מניסיון עשיר מאוד במצבי חירום ובתקשורת בין לאומית, מדינת ישראל אמורה לשחרר לרחבי העולם באופן מידי ככל הניתן. סמוך ממש לאירוע תמונות חיות, המהוות עדות נאמנה למה שהתרחש. הצד השני יודע לעשות את זה. בכל אירוע שאנחנו פוגעים בהם מיד ישנם ב CNN ' SKY NES וכו' תמונות של פצועים עם קלוז אפ לדם ולפציעה, ההרג וההרס. אילו כאן ברצח נתעב כל כך איפה התמונות? איפה התמונות של הספרים בישיבת מרכז הרב, עם הגמרות וספרי התורה מלאי הדם, וההרס.
    איפה לפחות תמונות הנערים והבחורים שנרצחו הי''ד. אם אנחנו לא נראה לעולם מה קורה פה, אז מי יראה?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    במצב היום צריך להצביע לאפי איתם.

    ליברמן הוא רק, 07/03/08 10:53

    הליכוד הם מושחתים,האבודה הם תימהונים,מרץ הם בכלל שייכים למפלגות הערביות.
    אחד הדברים החשובים הם להעלות בהרבה את אחוז החסימה,ולשים פיקוח של מפלגות הימין בישובים הערביים כי היו שמועות שאין שם פיקוח,שהציבור שלהם לא בוחר בהם הרבה ושהם מרמים כי אין פיקוח ורק בגלל זה הם מקבלים כל כך הרבה מנדטים(אם זה מסוכן אז צריך שמירה צבאית,אבל חייבים לשמור על הדמוקרטיה)

    הגב לתגובה זו

    • תומכי איתם הביריון, מספיק לעשות תעמולה פוליטית על חשבון השכול (ל''ת)

      ולרקוד על הדם., 07/03/08 12:03

      הגב לתגובה זו

    • אפי איתם לשלטון - אולמרט הביתה! (ל''ת)

      מיקה, 07/03/08 14:24

      הגב לתגובה זו

    • בגלל התגובה הזו שלך, אני כבר לא אצביע לאח''י

      ציוני-דתי, 08/03/08 20:17

      אם עוד איכשהו התלבטתי עכשיו אני כבר הכרעתי שאיתם הוא בסה''כ דמגוג

      הגב לתגובה זו

    • המפלגה שבה חבר אפי איתם לא תקבל את הקול שלי! (ל''ת)

      הוא מפחיד אותי, 08/03/08 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    שופך דם האדם באדם דמו יישפך

    השם יקום דמם, 07/03/08 10:39

    השם יקום דמם
    לא הכתומים יקמו דמם
    רק השם יתברך

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק חיילות חיב''ה יכולות לשמור על האברכים (ל''ת)

    פיקוד העורף, 07/03/08 10:30

    הגב לתגובה זו

    • על זה נאמר ''בנות, אוייב מימין'' (ל''ת)

      שפרה, 07/03/08 10:51

      הגב לתגובה זו

    • איש רע ומכוער (ל''ת)

      מתן, 07/03/08 10:58

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין אלהים מלבד צה''ל (ל''ת)

    חייל קרבי, 07/03/08 10:29

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל הוא גוף מסורס ואימפוטנט, ראה ערך מלחמת לבנון השניה

      רמי, 09/03/08 16:18

      אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ארורים הגולדשטיינים שלהם ושלנו (ל''ת)

    דניאל, 07/03/08 10:28

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל ב'גולדשטיינים' הוא

      Leibovitz, 07/03/08 10:47

      שאצלנו הם מייצגים רק את עצמם והם כאצבעות כף יד אחת, ואצל הערבים הם האליטה של אנשיהם שנשלחים ע''י הנהגותיהם הדתיות והפוליטיות.

      אז חוץ מלקרוא 'ארור' אתה צריך גם להסיק משמעות. המשמעות היא שהערבים נלחמים בנו להשמידנו, ובעיה היא שרובנו עדיין לא מבינים זאת, למרות כל ה'רמזים'.

      הגב לתגובה זו

    • שם לא אומרים ''ארורים'' על כאלה (ל''ת)

      הבדל עצום, 07/03/08 12:52

      הגב לתגובה זו

    • ויותר ארור המשווה ביניהם!!! (ל''ת)

      שחר מפציע, 09/03/08 02:53

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש להציב אברכים של ש''ס שישמרו עם נשק על אברכי מרכז הרב (ל''ת)

    יוסי וייס, 07/03/08 10:19

    הגב לתגובה זו

    • אתה אומר לא כמו השמאלנים שבני בריתם הערבים שומרים אליהם (ל''ת)

      המסרס הלאומי, 07/03/08 10:25

      הגב לתגובה זו

    • למה לא הסתערו על המחבל? (ל''ת)

      דני, 07/03/08 10:26

      הגב לתגובה זו

      • עם מה הילדים יכלו להסתער?

        Leibovitz, 07/03/08 10:43

        עם טליתות?

        הגב לתגובה זו

      • המחבל נוטרל ע''י תלמיד ממרכז ונהרג סופית ע''י תלמיד לשעבר... (ל''ת)

        א, 07/03/08 11:46

        הגב לתגובה זו

    • לא חיילי סיירות חילוניים וקיבוצניקים ישמרו עליהם

      עידו, 07/03/08 10:27

      מסתבר שאלהים לא שומר עליהם והם גם לא שומרים על עצמם אז צריך חילוניים עם נשק שישמרו עליהם.

      הגב לתגובה זו

      • והיה עוד בחור שהדף לו את הקנה, וגרם לו

        די למלעיזים, 07/03/08 14:38

        לצאת החוצא בחוץ הוא חוסל ע''י דדון יצחק בשני כדורים בראש, לאחר מכן נורה שוב ע''י הקצין הדתי,

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    זה עונש מהשמיים על השימוש בשכול לפוליטיקה ? (ל''ת)

    דנון, 07/03/08 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    דוסים תבינו אין מי ששומר אליכם השמאלנים עשו יד אחת עם הערבים (ל''ת)

    המסרס הלאומי, 07/03/08 10:05

    הגב לתגובה זו

    • בג''ץ הוא האויב הגדול שלנו צריך להפיל אותו (ל''ת)

      חיליק, 07/03/08 10:15

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ''ולא יחמד איש את ארצך בעלתך לראות את פני ה' אלקיך שלוש פעמים בשנה''

    שר, 07/03/08 10:04

    שמות ל''ד כ''ד
    הפתרון האמיתי הוא לחזור בתשובה ולהתפלל שיבנה ביהמ''ק ונעלה ג' פעמים בשנה לביהמ''ק!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מכה כן -לא שוברת- אלא תעצים אותנו

    דתי לאומי, 07/03/08 09:55

    מדובר במכה קשה מאוד. אך אין זו מכה שוברת אלא מכה שתעצים אותנו וממנה נכבוש את הנהגת המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון הגיע הזמן שאנחנו ננהיג את המדינה (ל''ת)

      ערן, 07/03/08 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בחורי הישיבה לעומת אחד העם

    קומה אחת שלימה, 07/03/08 09:50

    ב''ה

    אין להתעלם מהתוכן הפנימי העצום בין אלו שזכו לחיים פנימיים אדירים ומופלאים לעומת אלו שלא זכו לכך ובמקום זאת מתקלקלים ע''י התקשורת הפרוצה וחסרת התוכן שממלאת את הראש והלב בזבל אמריקני ,
    הצער על הרצח הנבזה הוא עצום כוונתי היא ליצור אחדות בעם היהודי אבל ממקום ערכי אמיתי
    יהי זכרם ברוך

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לתקוף את השמאל משמאל

    ציון, 07/03/08 09:47

    השמאל קורא לחזרה לגבולות 67 הימין צריך להשיב בקריאה לחזרה לגבולות 48!
    ולהוכיח שזו שאיפת הפלסטינאים שגרים הן בתחומי 67 והן בתחומי 48.
    לא התבלבלתי, כולם פלסטינאים!
    עוד היום אתפנה לפירוט שלם של הרעיון, אך באופן כללי צריך להעלות כל נושא שקשור לעניין.
    השמאל צריך להרגיש שגם הקרקע מתחת לרגליו נשמטת וגם הוא צריך להרגיש מאויים מחוסר הוודאות לגבי מקום מגוריו, מקום עבודתו וכו'.
    רק כך תבוא תגובה הולמת לטרור הפלסטינאי!!!

    הגב לתגובה זו

    • לתקוף את הימין מימין

      אלפסי, 07/03/08 10:14

      לספח את כל הערבים לתוכנו. לתת להם זכות הצבעה לכנסת. לחזור לעזה ולכל ערי הגדה. לתת לכל הערבים תעודת זהות ישראלית. לתת להם עבודה. לדאוג להם לאוכל. אם ירצו גם לתת להם להתגייר. אנחנו צריכים עוד שלושה מיליון ערבים בתוכנו ואז ''עם ישרואל'' יהיה מה זה חזק, אז ארץ ישראל תהיה מה זה שלנו ואז נהיה כולנו גיבורים אמיתיים.

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות קטנה

      אלוני, 07/03/08 10:34

      אתה מתייחס לדרישת השמאל לסגת לגבולות 67 כהתמודדות ומאבק כאילו שהשמאל הוא אוייב שלך.
      אני מגדיר את עצמי שמאלואומר לך ששמאל קיצוני שטוען שאלו שטחים ''כבושים'' מרגיז אתי בדיוק כמו שאותך. וכפי שאתה אומר גם גבולות 48 עד 67 יכול להחשב כבוש ואפשר גם ללכת עם זה רחוק יותר.
      שמאל שפוי לא בויכוח אתך על הצדק ההסטורי. אני מאמין שארץ ישראל בהחלט שייכת לעם ישראל.
      אלא מה? אני טוען ,שבאופן פרקטי, קיים פה ציבור ערבי שחייבים למצוא לו פתרון (לא עם פלסטינאי שאין דבר כזה). הפתרון לצבור הזה יחייב אותנו בנסיבות הקיימות לקריב חלק מהארץ היקרה שלנו.
      הויכוח אתכם הוא גם על בצוע מהלכים שאונסים את העם.
      אתם כציבור חדור אמונה ודי הומוגני מנצלים את הכוח הזה כדי לאנוס את המדינה והעם לבצע מהלכים שהם לא מעוניינים לבצע.
      מהלכים שנראים לרוב הציבור בעייתיים מבחינה פרקטית.
      ולכן הנפנוף שלך בגבולות 48 לא רלוונטי.

      הגב לתגובה זו

    • אין גבולות 48. הגבולות נקבעו ב 49

      יריב, 08/03/08 04:07

      והגבולות שנקבעו בהסכמי שביתת הנשק ב 1949 הם אותם הגבולות שהיו בערב פרוץ מלחמת ששת הימים. כם שכשאומרים גבולות 67 מתכוונים לגבולות 49.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    פראיירים ! לא מגיעה לנו מדינה!!!

    אביחיל, 07/03/08 09:46

    אם ככה אנחנו שומרים על עצמנו וככה אנחנו מכבדים את האדמה עליה אנו חיים וההיסטוריה של העם היהודים שפוך בה
    אז לא מגיעה לנו מדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מכה כואבת אבל לא שוברת. ממשלת השמאל לא תשאר לעד ואז נגיב (ל''ת)

    יהודי מאמין, 07/03/08 09:44

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שוד ושבר במחננו ה' יצילנו מפנים ומחוץ (ל''ת)

    נקמה מיידית, 07/03/08 09:43

    הגב לתגובה זו

    • לא תינקום ולא תיטור

      יהודי, 07/03/08 09:59

      אתה לא יהודי
      הכיפות הסרוגות הם לא יהדות ולא ציונות
      לא חלב ולא בשר
      חצי תה חצי קפה

      הגב לתגובה זו

      • למה לכתוב שטויות, ובייחוד על דברים שאין לך מושג בהם? (ל''ת)

        י, 07/03/08 13:50

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    המתנחלים הורסים את המדינה (ל''ת)

    לבן בן בתואל, 07/03/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    במקום שממנו צמח הכיבוש???????

    הי''ד, 07/03/08 09:39

    מטורף לכתוב דבר שכזה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זה לא קרה לציונות הדתית, זה קרה לעם ישראל!!! (ל''ת)

    נפש יהודי הומיה, 07/03/08 09:34

    הגב לתגובה זו

    • זה קרה ליהודים בארץ היהודים

      רונאל, 07/03/08 09:47

      מי שלא יודע לשמור על האדמה שלו שלא יבכה שלקחו לו אותה

      הגב לתגובה זו

    • אמת. (ל''ת)

      היד, 07/03/08 09:50

      הגב לתגובה זו

    • אבל אתם המתנחלים הבאתם את זה עלינו

      דינה, 07/03/08 10:18

      עם הכיבוש המטורף הזה של שלושה מליון פלשתינאים בתוכנו ואתם עוד רוצים שנשאר לנצח עם חצי מליון ערבים בתוך ירושלים. ממש השתגעתם.

      הגב לתגובה זו

      • את ההוכחה שיש יהודים אנטישמים (ל''ת)

        אבי, 07/03/08 10:59

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד הוכחה שאין אלהים

    בנצי, 07/03/08 09:33

    אבל זה כמובן לא יזיז לחבורת המשיחית המטורפת שמובילה את המתנחלים ואת מדינת ישראל לאבדון

    הגב לתגובה זו

    • שבת שלום, עוד יהיה טוב. (ל''ת)

      ע, 07/03/08 09:51

      הגב לתגובה זו

    • אלוהים חייב לך דו''ח כלשהו? לפי הראש שלך? (ל''ת)

      יהודי, 07/03/08 10:03

      הגב לתגובה זו

    • אז לפי זה, כל הפיגועים שנמנעו מראים שיש אלוקים.....

      יהודיה, 07/03/08 11:43

      אנחנו לא תמיד מבינים אותו. לא יודעים את הסיבות. ברור שהלב כואב ולא מבין. אבל אנחנו של אלוקים. לא יעזור כלום.
      ראש חודש אדר היום. הלוואי ויהיה חודש טוב של בשורות טובות יותר ממה שהוא היום. שבת שלום

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    הלם שמלם רציתם ערבים בירושלים קבלתם

    יוחאי, 07/03/08 09:32

    המתנחלים והזרם הלאומני של מרכז הרב מתנגדי הרי ל''חלוקת ירושלים'' ולהפרדות מהשכונות הערביות. הם רוצים להנציח אותנו עם שלוש מאות אלף ערבים בעלי תעודות זהות כחולות בתוכנו. הנה עוד הוכחה מדוע לא צריך פה את הערבים. צריך להוציא את השכונות הערביות מריבונות ישראל. להקיף אותם בגדרות ובחומה. שלא יעבדו כאן, שלא יקבלו ביטוח לאומי כאן, שלא יהיו להם תעודות זהות כחותות, שלא יסתובבו כאן. צהל ימשיך להיות אחראי על השטח אבל הם יהיו שייכים לרשות. שהם ידאגו להם וכך יהיה לנו יותר ביטחון. מי שלא מבין את זה מ זמין את הטבח הבא!!!!

    הגב לתגובה זו

    • קל להאמין לשקר פשוט מאשר לאמת מורכבת....

      ה הוא המלך!!, 07/03/08 09:38

      המציאות תגיד אחרת... חבל לחיות בסרט ... הגדר לא תעזור.... בנוסף שעל הארץ הזאת אנחנו לא נוותר כבר ויתרנו מספיק...!!

      הגב לתגובה זו

    • אולי נעשה התנתקות בירושלים - עם הצלחה לא מתווכחים. (ל''ת)

      לאומי ירוק, 07/03/08 09:44

      הגב לתגובה זו

    • יוחאי היקר, אנא קרא את תגובתי לטענתך.

      אהוד, 07/03/08 09:55

      אתה לא אוהב ערבי, זה ברור מתגובתך, אולי אתה פשוט מפחד מהם ובצדק, אבל בוא נאמר , בלי פולטיקה, שנלך על הקו שלך אז מה יהיה הלאה?
      קסאמים על רחביה? על הכנסת? על קריית הממשלה?על הכותל?הפתרון הוא שלטון ריבוני יהודי בכל מקום שרק ניתן.
      כך למשל לפני שהביאו לכאן את עראפאת וחבורתו שלטנו בכל ארץ ישראל ורמת הטרור היתה אפסית ביחס למה שמתרחש היום! הצלחנו לאטום את הגבולות מחדירות מבחוץ, לאבטח היטב את מטוסי אל על ונתב''ג ואז מתוך ''חזון'' של מי שמכהן כיום כנשיא המדינה ועוד רבים שתמכו בו הוחלט למסור לאוייב נשק , שלטון עצמי ויכולת לייצר פיגועים. אלו העובדות ואתה כעת מציע ש''נשפר ''את המתווה ההוא ונחיל אותו גם על ערביי י-ם, אז תגיד לי זה נראה לך?

      הגב לתגובה זו

      • שקר וכזב

        יוחאי, 07/03/08 10:40

        טרור היה פה מאז קמה המדינה. בשנות החמישים קראו להם פידאיונים. הם הגיעו לתל אביב ולבית דגון ולמעלה העקרבים ולאלף ואחד ישובים והרגו בנו. לכן באו אחר כך פעולות התגמול. אחרי ששת הימים הוקם הפת,ח ומאז מעולם לא פסקו הפיגועים. לא כששלטנו בשטח ולא כשיצאנו מתוכו. אין לזה קשר. אבל מאז שהוקמה חומת ההפרדה ירדו הפיגועים בצורה דרמטית. זה הפתרון וזה המתכונת - שליטה של צהל בשטחי יוש וגדר או חומה. הפרצה בגדר בירושלים מזמינה גנבים. מה שעוד מזמין פיגועים בירושלים זה שלוש מאות אלף ערבים שגרים בתוכנו. רק מטורף יסכים לדבר כזה. אם אנחנו לא מבינים את הלקח הזה לבד תראו מה קרא בבוסניה. אין חיה כזו. אי אפשר להחזיק אותם בתוכנו בסיסמה הנבובה של ''ירושלים השלמה''. זה שקר וכזב. הערבים של ירושלים הם טרחה נטל וסכנה ביטחונית. במקום להעיף את השכונות הערביות לשים אותם מאחורי חומה לא לתת להם להסתובב בקרית משה ובמרכז העיר ובשכונות רוצים שהם יהיו כאן רק בגלל הקשקוש הזה של איחוד העיר. אני לא רוצה פה ערבים. שילכו לשטחים שלהם. שיעבדו שם. שיקבלו כסף מאבו מאזן לא מהביטוח הלאומי. מי שחושב אחרת מפקיר את ביטחון היהודים ויש לו דם על הידיים!

        הגב לתגובה זו

        • יוחאי, אתה באמת מאמין שאפשר לקיים מדינה סטרילית מבחינה אתנית

          שמעון בר, 07/03/08 19:07

          נקייה מערבים?

          אין שום מדינה בעולם שנקייה משום מיעוט אחר. שיטת הגטו שלך לעולם לא תעבוד.

          הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט אם היית קצת מבין שלהיות רהמש'' לא תפור עליך בכלל (ל''ת)

    avnerb, 07/03/08 09:28

    הגב לתגובה זו

    • ביבי תפסיק להסית

      :), 07/03/08 09:47

      המסית הלאומי ביבי
      זורע פירוד
      רוקד על הדם

      הגב לתגובה זו

      • להיכן התדרדרת, טינופת חוצות?

        רוסי קטן, 07/03/08 16:45

        מה שייך נתניהו לאסון, ואגב, זה האדם המתאים להנהיג את המדינה בשעה גורלית זו. ושנאתך לא תעזור ! הוא יהיה ראש הממשלה !!!!

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    האם זו באמת הדרך?

    נח, 07/03/08 09:28

    קודם כל יהי זכרם ברוך של הנופלים.
    איך נפלו גבורים?!
    כשאני קורא את התגובות ,כמעט כולן עם תוכן חיובי.
    מתעוררת השאלה:הנופלים היו תלמידי ישיב יראי ה`.למה היה מגיע להם דבר כזה.אולי לא זו הדרך?ואם הם הלכו בדרך הנכונה ,אז זה'' האל רחום וחנון?''או שיש איזו טעות בכוון?

    הגב לתגובה זו

    • התשובה

      -, 07/03/08 10:30

      ראשית, אני מביע את מלוא הכאב על כל אחד מאחיי שנפל בפיגוע המתועב.

      זו התשובה לשאלתך של הרב אשלג, בעל הסולם זצ''ל, בהקדמתו לספ הזהר.

      הוא מגדיר שם את יחס פנימיות חיצוניות של התורה של ישראל ושל אומות העולם. אלו דבריו בשלמותם:

      סו) ודע, שבכל דבר יש פנימיות וחיצוניות, ובכללות העולם נחשבים ישראל, זרע אברהם יצחק ויעקב, לפנימיות העולם, וע' אומות, נחשבים לחיצוניות העולם. וכן בישראל עצמם יש פנימיות ,שהם עובדי השי''ת השלמים, וכן יש חיצוניות, שאינם מתמסרים לעבודת השי''ת. וכן באומות העולם עצמם, יש פנימיות, שהם חסידי אומות העולם, ויש חיצוניות שהם הגסים והמזיקים שבהם וכדומה. וכן בעובדי השי''ת שבבני ישראל, יש פנימיות, שהם הזוכים להבין נשמת פנימיות התורה וסודותיה, וחיצוניות שהם אותם שאינם עוסקים אלא בחלק המעשה שבתורה. וכן בכל אדם מישראל, יש בו פנימיות, שהיא בחינת ישראל שבו, שה''ס הנקודה שבלב. וחיצוניות, שהיא בחינת אוה''ע שבו, שהוא הגוף עצמו. אלא שאפילו בחי' אוה''ע שבו נחשבים בו כמו גרים. כי להיותם דבוקים על הפנימיות, הם דומים לגרי צדק מאומות העולם, שבאו והתדבקו בכלל ישראל.

      סז) ובהיות האדם מישראל, מגביר ומכבד את בחינת פנימיותו, שהיא בחינת ישראל שבו, על חיצוניותו, שהיא בחינת אוה''ע שבו דהיינו שנותן רוב טרחתו ויגיעתו להגדיל ולהעלות בחינת פנימיות שבו לתועלת נפשו, וטרחה מועטת בשיעור המוכרח הוא נותן לקיום בחי' אוה''ע שבו, דהיינו לצרכי הגוף. דהיינו כמ''ש (אבות פ''א) עשה תורתך קבע ומלאכתך עראי. הנה אז גורם במעשיו, גם בפו''ח דכללות העולם, שבני ישראל עולים בשלמותם מעלה מעלה, ואוה''ע, שהם החיצוניות שבכללות, יכירו ויחשיבו את ערך בני ישראל. ואם ח''ו להיפך שהאדם הפרטי מישראל, מגביר ומחשיב את בחינת חיצוניותו, שהיא בחינת אוה''ע שבו, על בחינת ישראל שבו, וכמ''ש (דברים כ''ח) הגר אשר בקרבך, דהיינו החיצוניות שבו, יעלה עליך מעלה מעלה, ואתה, בעצמך, דהיינו הפנימיות, שהיא בחינת ישראל שבך, תרד מטה מטה. אז גורם במעשיו, שגם החיצוניות שבכללות העולם, שהם אוה''ע, עולים מעלה מעלה, ומתגברים על ישראל ומשפילים אותם עד לעפר, ובני ישראל, שהם הפנימיות שבעולם ירדו מטה מטה ח''ו.

      הגב לתגובה זו

    • שאלה מצויינת, ואין תשובה.גם אין תשובה לגבי השואה,פוגרומים,תאונות

      דוס כואב, 07/03/08 11:02

      דרכים, סרטן ועוד מיני מיתות משונות וחליים רעים. המאמין מאמין ללא קשר לנסיבות, למרות הספקות ולמרות הכאב.''אמונה שלמה'' היא אוטופיה, שאפשר ורצוי לשאוף אליה, אך לעולם לא נגיע לשם.

      הגב לתגובה זו

    • אם להמשיך את הקו שלך...

      מ, 08/03/08 21:50

      אלפי יהודים נהרגו מאז שנת 48 על הגנת הישוב היהודי בארץ, אולי זו לא הדרך?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הו הו מה מחכה להם יש צעירים יהודים שמתכננים בראש אותו הדבר ככה זה (ל''ת)

    avnerb, 07/03/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השמאלני החילוני הוא האשם הוא האויב (ל''ת)

    המסרס הלאומי, 07/03/08 09:25

    הגב לתגובה זו

    • מתאים לימני כמוך

      קובי, 07/03/08 09:38

      לחפש אשמים בכל מקום חוץ משורותיו.


      לסיכום כולם אשמים גם ימין וגם שמאל.

      הקיצוניות לא מובילה לפתרון.

      הגב לתגובה זו

    • ובראשם הבג''ץ אויב היהודים (ל''ת)

      ניר, 07/03/08 09:42

      הגב לתגובה זו

    • עוד 100 שקל ליום על שומר ולא היתה צריך להאשים את השמאל (ל''ת)

      wqw, 10/03/08 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ואהבת לרעך כמוך - גם לגוי היושב בתוכנו - כל התורה על רגל אחת !!! (ל''ת)

    יהדות=כבוד לזר, 07/03/08 09:24

    הגב לתגובה זו

    • ''הבא להורגך השכם להורגו!''

      קלאוס, 07/03/08 10:22

      כשהערבים ירצו לחיות בשקט אף אחד לא יציק להם, אבל כשהם באים להרוג, מחובתנו להגן על עצמנו!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חמאס תצפת ולמד שהמאבטח לא נוכח והמאבטח הנוסף שמע ולא רץ למקום הירי (ל''ת)

    האמת לאמיתה, 07/03/08 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הפגיעה היא בתלמידי תיכון

    אור, 07/03/08 09:16

    ישיבה תיכונית היא בית ספר תיכון ובראש ובראשונה מדובר בפגיעה בתלמידים. נדמה לי ששכחתם זאת .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נסחפת הפעם לפופוליזם קשה. אתה צמחת במרכז? אני? על מה אתה מדבר?1

    דרור, 07/03/08 09:10

    הפיגוע הוא קשה כי הוא קשה. ממש מאכזב לקרוא גיבוב כזה מאדם כמוך. אתה אמור להבין קצת יותר מזה. ישיבת מרכז כבר מזמן לא מייצגת את רוב הציבור הדתי.
    הפיגוע הוא קשה כי שמונה צעירים נרצחו בידי מחבל בעוד בנו שולטת ממשלה חדלת אישים ועמוד שידרה.
    כל שאר מה שכתבת פשוט גיבובי סרק.

    הגב לתגובה זו

    • עד לפני עשר שנים כולם יצאו משם

      יונתן, 07/03/08 09:21

      וכמו כן כל שמות המנהיגים של הציבור ודאי וודאי שיצאו רק משם
      אולי בעוד כמה שנים המצב ישתנה אבל נכון להיום זה המצב

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכתומים מתפוררים

    כתומים חלאות, 07/03/08 09:07

    זו נפילת התאומים של הציונות הדתית
    נהדר !

    הגב לתגובה זו

    • חלאה

      עמית, 07/03/08 09:22

      זה רק מי שיכול לומר ''נהדר'' על מעשי רצח.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא יהודי שמאלני, הוא ערבי מתחזה. (ל''ת)

        שמעון בר, 07/03/08 19:08

        הגב לתגובה זו

    • חלק מהחילונים איבדו את הראש

      רועי, 07/03/08 09:46

      השנאה אוכלת אותם אין להם לב בכלל אפילו כשיש פיגוע אם כאלה אחים מי צריך אויבים

      הגב לתגובה זו

      • ני שמאלני ומתעב את 19 (ל''ת)

        אלוני, 07/03/08 12:01

        הגב לתגובה זו

      • 19 אדיוט ורשע מחילוני עם לב (ויש הרבה כאלה) (ל''ת)

        שאול, 07/03/08 12:03

        הגב לתגובה זו

      • אל תשימו לב לתגובות נוער מר''ץ..

        מ, 08/03/08 21:53

        זה מה שלימדו אותם בתנועת הנוער

        הגב לתגובה זו

    • אני איש שמאל ותיק, והתגובה שלך מחליאה אותי. (ל''ת)

      יריב, 07/03/08 13:00

      הגב לתגובה זו

    • nrg אין לכם בושה?? למה אתם מתירים לפרסם תגובות כאלה????

      ???, 07/03/08 13:33

      המתים בקושי קבורים עדיין. זה ממש גועל נפש

      הגב לתגובה זו

    • רשע מה הוא אומר?

      מכילתא, 09/03/08 09:41

      מה העבודה הזאת לכם?
      לכם, ולא לו.
      ולפי שהוציא את עצמו מן הכלל וכפר בעיקר, אף אתה הקהה את שיניו, ואמור לו: בעבור זה עשה ה' לי בצאתי ממצרים, לי ולא לך, אלו היית שם לא היית נגאל.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תפסיקו להלל ולשבח את עצמכם, אתם כאחד העם אם לא פחות. (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 07/03/08 09:07

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שלך ? במקום לתמוך ולהוסיף ולפאר את נחישותם להאחז בכול חלק

      שרה.א, 07/03/08 09:35

      חלקת אדמה השייכת לארץ ישראל.
      אני מודה שאני מקנה בהם,על כוח יכולת עמידתם אולי בגלל שאני חילונית ?

      תהיי נישמתם צרורה בצרור החיים.
      הי''ד

      הגב לתגובה זו

    • היהודים הינם שווים בנשמתם הנרצחים הינם הדובדבן

      השם יקום דמם, 07/03/08 09:40

      ב''ה

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אחדות ישראל פרושה לשרת 36 חודשים כולם חרדים דתיים וחילוניים כדי (ל''ת)

    להתמודד עם אויב, 07/03/08 09:05

    הגב לתגובה זו

    • אחדות פרושה כולם ללמוד תורה להחליש כח האויב

      יהודי, 07/03/08 10:05

      לא די בכח פיזי
      ללא הגנה רוחנית מלאה לא יעזור כלום
      על כל העם להשתתף בלימוד תורה.

      הגב לתגובה זו

      • אתם הדתיים לקחתם בעלות על היהדות ומשתמשים בה רק מסיבות פוליטיות....

        יהודי ציוני חרד, 07/03/08 14:42

        אם רק תתפללו ולא תעבדו ותלחמו איתנו מוטב שתסתלקו עד שיבוא משיח.

        הגב לתגובה זו

        • רק לימוד תורה בטהרה יציל אותנו

          מ, 08/03/08 21:55

          היום כבר כוולם רואים שלממשלה אין פתרון.


          רק התמדה בלימוד התורה בטהרה, יציל אותנו מהישמעלים הרוצים לכלותינו.

          הגב לתגובה זו

    • 17

      nissim, 07/03/08 10:44

      emet

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכובש אדמה זרה ושודד אותה להתנחלויות, נכבש ע''י הטרור שמכה בו ומשלם (ל''ת)

    מה לעשות?...מה, 07/03/08 09:05

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      גדי, 07/03/08 09:25

      פשוט אתה עלוב!

      הגב לתגובה זו

    • ל..מה לעשות?

      עמנואל, 07/03/08 09:33

      אכן אתה צודק שודדי ההתנחלויות שיך מונס[ צפון תל אביב] ועשרות קיבוצים שיושבים על אדמות ערבים בלי ששילמו גרוש ועוד טבחו בערבים על מנת להנות מהשטחים שלהם בניגוד להתנחלויות שרובם ניקנו בכסף אכן הטרור יגיע אליכם ויכה אותכם בחוזקה על הצביעות ועל הנוכלות.

      הגב לתגובה זו

    • בגלל זה הערבים רוצחים רק מתנחלים.

      לאומי ירוק, 07/03/08 09:47

      בגלל זה אין שום נסיונות של מחבלים לעשות פיגועים בשדרות, אשקלון, נתניה או תל-אביב. כי שם אין כיבוש.

      רמת הטיעונים האינפנטיליים של השמאל האנטישמי מדהימה. ואדם מטומטם, נפוח וריק כמוך בטח מחשיב את עצמו כחלק מהמחנה ה'רציונלי'.

      זיבי רציונלי. אתה אדם טיפש.

      הגב לתגובה זו

    • כשהחזרנו את שיך מונס

      גילגמש, 07/03/08 10:38

      ידענו לעשות זאת טוב ולכן אין שם בעיות.
      ביפו לא עשו את העבודה ולכם יש שם בעיות כנ''ל בשטחים.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה מבחן או עונש?

    ניק קייב, 07/03/08 09:04

    למאמיני ''הכל בידי שמיים'' שמפרשים בדרך כלל את פעולותיו של הגדול מכולם -

    האים זהו עונש על החטאים?
    או כרגיל שמשהוא רק קורה למאמנים זהו ''מבחן'' שהאל מעמיד אותו בכם???

    ליבי עים המשפחות

    הגב לתגובה זו

    • ניק היקר

      מאמין, 07/03/08 09:29

      אני ממאמיני השתיקה ברגעים כאלו.
      בחרת לך זמן ומקום להקניט. לא מתאים.

      הגב לתגובה זו

    • זה גם וגם..

      תורת חיים, 08/03/08 21:59

      בכל עונש יש מבחן, אם האדם שספג את העונש עורך חשבון-נפש אמיתי, ומסיק את המקנה הנכונה.. העונש השיג את מטרתו.


      אם הנענש אומר שזה היה 'במקרה' וממשיך בדרך המוטעית, הוא יקבל איתותים נוספים.

      הגב לתגובה זו

    • מניין לנו לדעת?

      סתם מישהו, 09/03/08 10:02

      בכל מקרה צריך לבדוק את עצמנו.
      ובכל מקרה יהיה עונש לבני העוולה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ישיבות ההסדר = חצי שירות [שנה וחצי בלבד] (ל''ת)

    זרובבל, 07/03/08 09:01

    הגב לתגובה זו

    • הם גם הראשונים לצאת למילואים

      שרית, 07/03/08 09:10

      אולי בסדיר הם עושים 'כאילו' רק שנה וחצי אך בחיים האמיתיים, לא הם אלו שמשתמטים מחובת המילואים. וח''ו כשמגיע צו שמונה קודם לוקחים את בני הישיבות כיוון שהם לא נוסעים לטיול למזרח 'לדפוק את הראש'.

      הגב לתגובה זו

      • גם אם הם יעשו מילואים כל החיים..זה לא יכסה את הסדיר

        תעשי חשבון פשוט, 07/03/08 09:22

        חסרים להם 18 חודש..נכון? שזה 18 שנה..נכון?..מה את מקשקשת.?

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר ביום כזה?? חלאת אדם (ל''ת)

          אבי, 07/03/08 11:00

          הגב לתגובה זו

          • וביום אחר ? (ל''ת)

            ., 07/03/08 12:12

            הגב לתגובה זו

        • חוסר הידע שלך מדהים!

          ירון, 07/03/08 11:09

          א. מתוך שלוש שנים שלוחם חי''ר משרת בפועל אחרי פחות משנתיים הוא נקרא ''עציץ''.

          ב. הצבא שלנו זקוק לסדיר רק ל24 שעות הראשונות, אח''כ הכול על כח המילואים!

          לכן אם אדם עושה מילואים השירות שלו תורם הרבה יותר.

          מלבד זה, ואני מניח שזה לא מעניין אותך, אבל ראוי שיאמר - לימוד התורה מגן על עם ישראל לא פחות מהחיילים, אז נכון אנחנו צריכים לעשות השתדלות בכדי לא לסמוך על ניסים. אבל מכאן ועד ל''כוחיועוצם ידי עשו לי את החיל הזה''. מלחמות ישראל יוחיכו.

          הגב לתגובה זו

    • זה מה שמעניין אותך עכשיו? בושה (ל''ת)

      אורי, 07/03/08 09:18

      הגב לתגובה זו

    • הם משרתים הרבה יותר טוב מהחילונים

      דורי, 07/03/08 10:09

      30% מהחילונים בתל - אביב לא מתגיסים בכלל. כמה מהסלב שרתו בצבא? וחוץ מזה רוב הדתיים משרתים שלוש שנים
      אין כמעט ירידה מהארץ בציבור הדתי לאומי מישבים את הארץ במקומות נידחים כדי שלא יתישבו שם הערבים הם נאמנים למדינה למרות ההיתנתקות הנוראה וכן יש עוד דוגמאות

      הגב לתגובה זו

    • נו ? (ל''ת)

      גילגמש, 07/03/08 10:39

      הגב לתגובה זו

    • לא שנה וחצי - שנה וחודשיים. (ל''ת)

      דני, 08/03/08 19:30

      הגב לתגובה זו

    • נעשה עסק, כולם יעשו רק שנה וחצי

      פתרון, 09/03/08 09:37

      וביתר הזמן(5 שנים , להוציא שנה וחצי) ילמדו בישיבות מהבוקר(6:00) עד הלילה (24:00)
      איך זה? מקובל עליך?

      יאללה, לך תלמד!
      ותשלח גם את החברים שלך.
      ואז 36 חודש לא יציקו לך יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפעם גברה ידו של ה''אלוהים'' המוסלמי ! (ל''ת)

    בנדן, 07/03/08 08:59

    הגב לתגובה זו

    • אתה עובד אלילים? (ל''ת)

      נתנאל, 07/03/08 09:23

      הגב לתגובה זו

      • לא ! ואתה ? (ל''ת)

        ., 07/03/08 11:54

        הגב לתגובה זו

    • אין אלוהים מוסלמי, המוסלמים מאמינים באל אחד. (ל''ת)

      אחמד, 08/03/08 22:00

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שימו לב

    דנה, 07/03/08 08:58

    שימו לב, פשוט שימו לב למה שקורה פה, למה גרמה ההתנתקות, פשוט תוצאות ברורות למול העיניים לא צריך לחפש הרבה מתחת לאדמה הנה לכם, רצח המוני של מחבל טיפש חסר שכל שמה שהוא יודע לעשות זה רק להרוג ורק להנחיל הרס.
    בחורים צעירים צדיקים יראי שמיים שהלוואי על כולנו להגיע לקרסוליי' רגליהם נהרגו אתמול על קידוש השם, בערב ראש חודש אדר ב', איזו צדיקות!!
    לא לשווא נאמר אתמול בטלויזי'ה בערוץ 10 לעייני המדינה ע''י תלמיד הישיבה אם אני לא טועה שהי'ה שותף בחיסול המחבל ימ''ש. שאת הקלצ'ניקוב שירה עמו בצדיקים, הוא קיבל מ''נשיאנו הנכבד'' לדברו מר שמעון פרס, ושאולמרט שותף לכל ההחלטות ההרסניות הללו.
    איזה מן דבר, במקום להיות איתנים להאמין בענווה בה' יתברך אנחנו מתקפלים הורגים את עצמנו? , מתפנים, ה' ישמור! לא נתפס בשכל שאת ההחלטות ההזויות האלו, מי שעומד בראש ממשלתנו מחליט, איפה החשיבה???
    יהי זכרם ברוך, תעלה נשמתם על מי מנוחות לגן עדן, תהא נשמתם צרורה בצרור החיי'ם, ויהי רצון שהצדיקים הללו שנהרגו יתפללו עלינו חזק בשמיים וישלחו רפואה שלימה לפצועים, סדר, צדק ויושר ובעיקר שמחה.

    בשורות טובות ישועות ונחמות.

    הגב לתגובה זו

    • ישר כח (ל''ת)

      אורי, 07/03/08 09:21

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המשך הכיבוש = יאוש = פיגועים (ל''ת)

    לתת חיים לכולם, 07/03/08 08:56

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי תמשיכו להצדיק את המעשים הכי מזויעים? (ל''ת)

      חני, 07/03/08 09:20

      הגב לתגובה זו

    • יצאנו מעזה ואם הפלסטינים לא היו מזנבים בנו

      יונתן, 07/03/08 10:49

      גם היינו יוצאים מיו''ש.
      רה''מ נבחר עם תוכנית ההתכנסות שהציג.

      אבל הפלסטינים,בבחירות פתוחות וחופשיות , בחרו בהמשך המלחמה והטרור והיום הסיבה היחידה שלא יורים עלינו טילים מיו''ש היא העובדה שה''כיבוש'' עדיין שם.


      כל פעם הצבעתי לעבודה כדי לקקדם את השלום אבל בבחירות הבאות אני כבר לא ודע למי אצביע,אני לא מאמין יותר בקונספט השגוי שאומר שהפסק הכיבוש משמעו שלום,וחיי הפלסטינים באמת שהפסיקו לעניין אותי,העם שלי חשוב לי יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מלחמת העצמאות עדיין נמשכת

    הרצל, 07/03/08 08:52

    אף פעם לא הסתיימה.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    המקום ממנו צמח הכיבוש הוא ממשלת ישראל

    עמיחי, 07/03/08 08:51

    עובדה היסטורית מפתיעה: לא בחורי מרכז הרב החליטו, בישיבה סוערת והרת גורל, בנוכחות רבם הדגול, על היציאה למלחמת ששת הימים. היתה זו איזו ועדה צדדית ובלתי חשובה בשם ממשלת ישראל.
    אכן את הצידוק המוסרי לכיבוש ואת האמונה שארץ ישראל שייכת לעם ישראל, הובילו תלמידי הרב קוק מאז ועד היום.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה למספר 9

      ניסים, 07/03/08 09:34

      מתפלא אני שהמערכת מאשרת להוציא לאור את השטויות שאתא כותב כאן.
      רק לידיעתך,לא ממשלת ישראל יצאה למלחמת 67 , אלא מדינות ערב.
      לך תלמד הסטוריה לפני שאתא כותב שטיות...

      הגב לתגובה זו

      • האמנם?

        עמיחי, 08/03/08 20:33

        את מכת הפתיחה למלחמת ששת הימים נתן חיל האויר של מדינת ישראל. וטוב שכך. נכון שהימים היו ימי מלחמה, אך ראינו בשנים אחרות (כן גם היום) שהימים הם ימי מלחמה אבל ממשלת ישראל מחכה בבלי מעש. היא מנסה לדאוג שיהרגו פחות אזרחים אך לא עושה דבר על מנת לעקור את הבעייה מן השורש.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה קשור ספרי תורה? בתמונה רואים גמרא ואפילו כתוב על זה ''תלמוד בבלי''

    קצת, 07/03/08 08:48

    ספרי תורה הם גדולים ועשויים קלף, זה ספר שהוא אפילו לא תורה אלא גמרא, רק צריך לקרוא את הכתוב על הכריכה...

    הגב לתגובה זו

    • חילוני יודע מה זה ספר תורה ?

      יהדות לעם, 08/03/08 22:02

      אתה מתווכח עם בורים ועמי ארצות.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פיגוע איכות???

    דניאל, 07/03/08 08:46

    ''פיגוע איכותי''? ''הם הצליחו לפגוע פגיעה קשה בדיוק במקום שממנו צמח הכיבוש''??? מר רועי שרון הנכבד - בחרת להשתמש בביטויים שלקוחים היישר מבית מדרשה של תנועת החמאס. תתבייש לך!

    הגב לתגובה זו

    • אתה עשית הוצא מהקשרו

      לדניאל, 07/03/08 08:58

      איזה קטע. שכחת את תחילת המשפט. הנה המשפט המלא: ''מתכנני, משלחי ומבצעי הפיגוע יכולים לומר היום שהם הצליחו לפגוע פגיעה קשה בדיוק במקום שממנו צמח הכיבוש''. עליך נאמר הוצא מהקשרו

      הגב לתגובה זו

      • לא הוספת דבר בנתינת ההקשר

        נתנאל, 07/03/08 09:25

        גם אם נקרא את המשפטים בשלמותם אין ספק כי ניסוחה של הכתבה בוטה. זה נשמע כמו ניסוח של נסיבות ההחלטה להעניק פרס ישראל לטרוריסטים. מכבסת מילים נוראית שמייצרת ביטויים כמו ''פיגוע איכות'' נותנת לקורא תחושה כי הוא צופה באיזו ביקורת סתמית לסרט אקשן. רבותי זה לא סרט. זהו המאבק שלנו על חיינו.

        הגב לתגובה זו

        • נוסח הכתבה הוא עלוב

          מעריב תתביישו, 09/03/08 09:32

          מתאים לאל גז'ירה.

          הגב לתגובה זו

      • הבנתי היטב למה התכוון המשורר...

        דניאל, 07/03/08 09:30

        ובכל זאת, איני חושב שראוי להשתמש בטרמינולוגיה חמסניקית (''פיגוע איכות, ''פיגוע אסטרטגי'' וכו')הפסולה על מנת לתאר את מידת ''הצלחתו'' ואת ההישגים, כביכול, של מעשה הטבח הנפשע.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הציונות היא חילונית.יש דתיים בא''י. (ל''ת)

    יעקב, 07/03/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אלוהים ? יש דבר כזה ? ואם כן מיהו ומה מטרתו ? (ל''ת)

    בנדן, 07/03/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • עיין תנ''ך (ל''ת)

      משה, 07/03/08 09:07

      הגב לתגובה זו

      • עיינתי במל''הע ה2 . במלחמת יום כיפור ובמאה שנות ציונות (ל''ת)

        בנדן, 07/03/08 11:56

        הגב לתגובה זו

        • זה כמו ללמוד רפואה על ידי תגובה טוקבקית.

          ה, 08/03/08 22:04

          נראה לך רציני ?

          הגב לתגובה זו

  • 4.

    שמישהו יסביר

    יוסי, 07/03/08 08:39

    למה לא היתה אבטחה במקום.
    מי שמנהל ישיבה כזו, שהיא מרכז דתי ואידיולוגי, היה חיב לקחת בחשבון שבמוקדם או במאוחר ינסו לפגוע בה.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק-אם בחוקותי תלכו - ונתתי שלום בארץ-

    הביטחון לא בידי, 07/03/08 08:37

    לא המדינה היא אתחלתא דגאולה.
    עובדה: המקום היחיד שבו נרצחים יהודים הוא כאן בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • השאלה כמה דם נשלם עד שנפנים זאת. (ל''ת)

      צודק, 07/03/08 08:49

      הגב לתגובה זו

    • לא בידי שמים

      moshe, 07/03/08 09:03

      אנחנו צריכים להיות חזקים רוחנית ונפשית כדי להמשיך במאבק שהחל לפני יותר ממאה ועשרים שנהאנחנו חייבים זאת לעצמנו כניראה שהמאבק הזה לא יסתים לפי התאוריה של החלאות האלורק עם סילוקנו מהאזור גם אבו מאזן וכל אלו שניקראים משום מה'' מתונים '' חושבים כךאני קורא לממשלת ישראל להפסיק כל משא ומתן עם אנשים כאלו שמתכננים השמדת עם

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ''פיגוע איכות''? מה, השתגעתם???? מה האיכות פה??? (ל''ת)

    ד''ר למדעי, 07/03/08 08:27

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להחליף מיד את כל המזוזות!! (ל''ת)

    חיים, 07/03/08 08:24

    הגב לתגובה זו

    • תירגע. ולכל המגיבים האחרים - צריכים אחדות ישראל. (ל''ת)

      יהודי, 07/03/08 08:36

      הגב לתגובה זו

      • איך תהיה אחדות אם יש מי שמזדהה עם הטבח? מייאש (ל''ת)

        אביה, 07/03/08 09:26

        הגב לתגובה זו

    • בריחה מהאמת

      שלום ירושלמי, 07/03/08 08:50

      להחליף את המזוזות זה פתרון קסם, במקום לעשות חשבון נפש ולחזור בתשובה, אנו נטפלים לכל מיני זוטות, לא רוצים לעבוד קשה על עצמינו

      הגב לתגובה זו

    • לגייס את כל החרדים

      דוד כהן, 07/03/08 09:36

      אלהים שונא את העם היהודי. עובדה. הוא נותן לערבים לטבוח ביהודים. הוא מגרש את היהודים מחבל עזה. הוא נתן לשישה מליונים להשרף ולמות בשואה. אין אלהים. יש רק את צהל. עובדה שבסוף עם כל ספרי התהלים והגמרא והמזוזות בא בחור מהצבא עם אקדח וחיסל את המחבל. לא תפילות ולא נעליים.

      הגב לתגובה זו

      • כל החילונים ללמוד תורה במקום להכעיס את הבורא (ל''ת)

        יהודי, 07/03/08 10:06

        הגב לתגובה זו

      • נחמיה פרק ד'

        ספרא וסייפא, 09/03/08 09:57

        ''בְּאַחַת יָדוֹ עֹשֶׂה בַמְּלָאכָה, וְאַחַת מַחֲזֶקֶת הַשָּׁלַח''

        צריך גם וגם.

        הגב לתגובה זו

    • להחליף את העם !

      פלח, 07/03/08 09:49

      עם מטומטם שהכסף עלה לו לראש וחבורה של פוליטיקאים מושתנים מנהלת אותו ומוכרת אותו ואת אדמתו לאוייב

      הגב לתגובה זו