• 121.

    הגיע הזמן שדברים אלו יאמרו !

    איתם, 10/03/08 18:10

    לזרוק אותם מהכנסת!יש לגרשם ממדינתנו רוצחים מתועבים! איתם המשך בדרכך חזק ואמץ!

  • 120.

    תודה לחכי''ם מהמפלגות הערביות

    יהודה דרורי, 08/03/08 15:25

    בשמי, ובשם העם היושב בציון, וביחוד אלו שדחו את רעיונותיו של רחבעם זאבי ז''ל,- - אני רוצה להודות לחברי הכנסת מהסיעות הערביות, שהראו לנו את האור והביאו לכך שאתנצל בפומבי על כי ערערתי בשעתו על תוכניותיו בהקשר לחילופי אוכלוסין. -אתם החכי''ם מבל''ד, רע''מ וחד''ש - -הוכחתם לי ולעם ישראל כי רחבעם זאבי ז''ל לא רק שצדק בדרכו ולא רק שהדבר הינו בר-ביצוע --אלא יותר מזה,- -מחוייב המציאות !

  • 119.

    לגרש מכנסת ומדינת ישראל את תומכי הטרוריסטים! ולאלתר!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 06/03/08 13:29

  • 118.

    ראש הממשלה הבא בעזרת השם!!!

    ניר, 06/03/08 08:00

    תקבלו את ראש הממשלה הבא....!!!!

  • 117.

    איתם אתה מלך

    נעמי, 06/03/08 07:27

    אפי איתם אתה גדול, ממשלה ועם מטומטם שמרשה לערבים לשבת בכנסת ישראל של העם היהודי
    האם בארצות ערב היה אפשרי הדבר? לגרש אותם ומיד

  • 116.

    זוהי הדרך היחידה לשלום ובטחון. איתם צודק.

    כתום, 06/03/08 06:50

    זוהי מדינה יהודית, הפתוחה גם למיעוט ערבי שפלשו לכאן במאות השנים האחרונות (אנחנו כאן, רצוף, 3500 שנה). לכן, מי שרוצה להשמיד אותנו, שילך לעזה.

  • 115.

    לא מאמין איך

    גדי, 06/03/08 06:20

    ישראל 2008 ערבים מחבלים יושבים בממשלה וכהנה בקבר והכול ביגלל מי רק השמאל העויין נגד מדינת ישראל

  • 114.

    אפי איתם מלך (ל''ת)

    באיזה מפלגה, 06/03/08 05:57

    • מפד''ל (ל''ת)

      עמית פלרמן, 06/03/08 15:21

  • 113.

    ותודה לערבים שכופים עלינו לגרש אתם מפנינו! (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 06/03/08 04:33

  • 112.

    הפתרון בידינו

    התקווה, 06/03/08 02:51

    אל תסתפקו בתגובות. עשו מעשה ותשפיעו על עתידכם ועתיד ילדיכם. בבחירות הכח עובר לעם. כל אחד מאיתנו וכולנו ביחד יכולים לשנות את מציאות חיינו.

    לפרטים:

    http://www.hatikva.org.il

  • 111.

    אף דת לא קדמה

    רוני, 06/03/08 01:56

    לדת היהודית ארץ ישראל ניתנה לבני אברהם אבינו ואנחנו היהודים צאצאיו של אברהם ושרה כמו שנאמר ביצחק יקרא לך זרע ולא בישמעל הפלסטינים הם הפלישתים שהיו בארץ ישראל קודם ליפני בואנו לישראל אך מה לעשות הארץ שייכת לקדוש ברוך הוא והוא נתנה לאברהם בזכות שנישמור חוקיו ומיצוותיו ולא הוא ישלח בנו את הפלישתים =פלסטינאים משום מה דומה פלסטינים פלישתים אז אני מקווה שהבנתם אותי שכול הצרות זה לא פוליטי כלל אלה דתי ומי שחכם עיניו בראשו ישכיל להבין

    • הפלסטינים לא צאצאי הפלישתים

      No, 06/03/08 09:02

      הפלישתים פלשו לכאן (ועל כן שמם) בכדי לכבוש את מצרים אבל ניגפו ונשארו בערי לכיש. הם נעלמו לתוך תהום הנשייה של ההיסטוריה אחרי כמה מאות שנים (בדיוק כפי שיקרה לפלסטינים). השם פלשתינה ניתן לארץ ישראל אחרי המרד השני ברומאים כדי להשפיל את הקולוניה הסרבנית, שעד אז נקראה יהודה. אלו שמכונים היום פלשתינים הם צאצאי שבטים בדואים, סודנים וערבים, ילידים מקומיים שמעולם לא הייתה להם מדינה או תביעות בשטח. כמו שנאמר - אל תתן להם רעיונות...

  • 110.

    דין בגידה

    דיין, 06/03/08 00:49

    קשה לי להבין, למה לא מבינים?
    קשה לי לעכל, למה לא מעכלים?
    קיים חוק ברור - בגידה בזמן מלחמה דינה פסק דין מוות!
    ואנחנו במלחמה!
    ואני לא מבין למה לא מוגש נגד הבוגדים כתב אישום עם דרישה לגזור דינם למוות,
    ולא יהיה צורך לגרש אותם!

  • 109.

    הח''כים הערביים מייצגים נאמנה את בוחריהם, ודינם של כל האחמדים

    אפרים, 05/03/08 21:04

    צריך להיות שווה - בין שמדובר בד''ר אחמד טיבי ובין שמודבר בסתם אחמד.

    • אתה מדבר מתוך בורות ושנאה

      No, 06/03/08 09:09

      זה פשוט לא נכון, הח''כים הערבים לא מייצגים את כלל הציבור הערבי, מה גם שרוב הערבים לא בוחרים להם (או בכלל). יש הרבה ערבים שמבינים שהם יכולים לחיות בינינו בסבבה הרבה יותר מאשר אחיהם במדינות האחרות, ואין להם שאיפות לאומניות. לא צריך לשפוך את התינוק עם המים, ואם אתה חושב שתחיה כאן במדינה אירופאית קרירה שכולם בה אשכנזים אז אתה חי בסרט... וזה מבלי להפחית מדבריו של איתם, כי מי שכן יש לו שאיפות לאומניות מוטב שיממש אותן בעזה.

      • כלומר, לפי דעתך - יהודים בוחרים את הח''כים הערביים (ל''ת)

        אין שכל, 06/03/08 11:41

  • 108.

    ההנהגה הערבית מתירה את דם אזרחי ישראל, עם כל הכבוד להזדהות עם עמם

    וזה אבסורד, 05/03/08 20:51

    לא יואילו פעלולים לשוניים מתלהמים

  • 107.

    כל הגדרות נפרצו לאחר הגירוש. ערביי ישראל-אוייב שיש להלחם בועד חורמה (ל''ת)

    כבשה מחווה דעה, 05/03/08 20:47

  • 106.

    אפי איתם לראשות הליכוד . גם פייגלין ומרזל מצטרפים. ביבי בחוץ

    הלוואי וכך, 05/03/08 20:33

    ביבי יחלק את ירושלים וילך בדרכו של יוסי ביילין. הפטרון הוא אפי איתם לראשות הליכוד.

  • 105.

    2000 שנה הם גידלו כאן זיתים ונקברו כאן - כשאבותיך התפזרו בכל העולם (ל''ת)

    קצת כבוד לגוי, 05/03/08 20:23

    • למה לא 4000 או 10,000 (ל''ת)

      או מיליון, 05/03/08 20:31

    • כבוד זה מצרך הדדי (ל''ת)

      טיבי חצוף, 05/03/08 20:32

    • הם היו פה גם לפני האדם הראשון

      לפני המפץ הגדול, 05/03/08 20:38

      אין בעולם משהו יותר ''היו פה'' מהוד מעלת העם הפלסטיני, שעד לפני הציונות אפילו לא ידע שהוא כזה!

    • בוא נדייק, אתה טועה ובגדול...

      תבונה, 05/03/08 23:29

      השאלה המקור של מי מאיפה...
      המקור של העם היהודי הוא ארץ ישראל ושל הערבים מערב הסעודית( ואזור המפרץ), לכן הם מכנים עצמם ערבים. סה''כ מדובר בשבטים בדוואים שנדדו לפה מאיזור המפרץ. ארצות ע-ר-ב. בנוסף, כיהודי ומאמין, גם אני וגם המוסלמי יודע למי הבטיח ה' את א''י, כי אנחנו מאמינים בתנ''ך, גם הם מאמינים בתנ''ך ומודים במקור דתם, שנשענת על התנ''ך, רק שאנחנו מאמינים כי התורה היא נצחית(לעומת הנוצרים והערבים), ולכן לא מישתנה.. אולי אתה כופר ולא איכפת לך, אבל לי ולערבי-אנחנו בעלי הדעות המנוגדות, דעה אחת בכל זאת זהה. א''י לעם ישראל. ד''א, זה מה שטען דוד בן גוריון שנשאל באו''ם מהיא זכותנו על א''י.

      • תשובה יפה

        No, 06/03/08 09:12

        צריכים אנשים כמוך במערך ההסברה (שהפך למערך ההתנצלות בשנים האחרונות משום מה)

    • 2000 שנים?

      אלעד, 06/03/08 00:46

      הצחקתני. לפני פרוץ האיסלאם לא היו פה בכלל ערבים. הם פה אולי 1300 שנים ועד לפני 100 שנה לא היו פה אפילו 100000 ערבים. התרבות של פי 50 ב100 שנים, אין כזה דבר. יש פה הרבה טרמפיסטים. והעם היהודי מעולם לא גלה כולו לחוץ לארץ עד המאה ה7-8 עוד היו פה עשרות אלפי יהודים בארץ. עד שהמוסלמים גירשו אותם. אז אנחנו נחלוק כבוד לשודדים וגנבים?
      גידלו זיתים..הארץ הזאת היתה שממה מוחלטת, עד שבאו לכאן היהודים חזרה. תראה עדויות של מארק טווין מאמצע המאה ה19.
      מעוותי היסטוריה קטנים ומצחיקים

  • 104.

    צודק איתם

    אורן, 05/03/08 20:17

    סוף סוףאומר מה שכולנו חושבים ומרגישים וחוששים לומר מטעמי פוליטיקלקורקט .תודה לך איתם .

  • 103.

    ליברמן לראשות הממשלה-כי אין אחר!! (ל''ת)

    יניב, 05/03/08 20:02

    • רק בגלל ליברמן לא נפלה ממשלת השמאל הקיצוני אחרי מלחמת לבנון

      לא נשכח ולא נסל, 05/03/08 20:24

      ולכן רק נתניהו הישר והטוב יזכה לקולי. הפעם לא תצליחו לבלבל אותי עם השטויות שלכם.

  • 102.

    לספח אותם לשומרון ומהר!!!!! (ל''ת)

    יגאל, 05/03/08 19:58

  • 101.

    הרב מאיר כהנא זצ''ל-הי''ד חזה זאת כבר בזמנו (ל''ת)

    רון ליבוביץ, 05/03/08 19:56

  • 100.

    סוף סוף מישהו אומר מה מרגישים כולם

    מאיר, 05/03/08 19:34

    תעופו לנו מהארץ, לא חסר לכם מקום במדינות ערב. הבעיה שגם הם מבינים שאתם בעייתיים ולכן משאירים אתכם כעונש לישראל!!!

  • 99.

    לגרש? זה קל מידי!!מעושים לבוגדים בםוריה? (ל''ת)

    אברהם, 05/03/08 18:55

  • 98.

    טיבי והיתר -ילידים אקזוטים חסרי תודעת עם ונטולי הסטוריה משותפת

    שהגדירו עצמם, 05/03/08 18:50

    לא מעטים מהם הגיעו מהסביבה- חורנים,מצרים,לבנונים ועוד -בעקבות ההתעוררות הכלכלית עם כניסת הבריטים.

    בלי הציונות-עם יציאת הבריטים ''פלסטיין'' היתה מתחלקת בין מצרים,ירדן וסוריה.
    וה''פלסטינים'' של היום היו קוראים לעצמם מצרים,סורים,ירדנים..
    לא היתה בכלל ''בעייה פלסטינית''.

    בין היתר,מוכיח את זה מה שקרה אחרי 48 עם עזה והגדה.

    מי שיחפש זהות פלסטינית (לא רק ערבית) לפני הציונות-לא ימצא.
    לא היה בכלל קשר בין חלקי האוכלוסיה ברחבי הארץ-לא הנהגה מרכזית, לא כלכלה מרכזית, לא מערכות בריאות/חינוך משותפות וכו'.
    גם הבדלים בשפה.

    אוכלוסיה שבטית/חמולתית .
    כולל תופעת אפנדים ופלאחים, אפרופו סוציולוגיה קולוניאליסטית..

    אמידים ומשכילים נעו על קו ירושלים-בירות -אלכסנדריה ,בלי שייכות מסויימת והקשר ''פלסטיני'' אלא ''ערבי'' בלבד.

    התורכים הכניסו את כל האיזור לנמנמת מפגרת.

    קצת על קצה המזלג

  • 97.

    כל הכבוד לאפי איתם.

    אוד מוצל, 05/03/08 18:38

    כל מדינה מתוקנת היתה מקיאה מתוכם פרלמנטרים השואפים לחסל את המדינה אותה משרתים.
    מי שמזדהה עם הפגנה נוסח זו שהתקיימה באום אל פאחם לא צריך לשאת בתפקיד ציבורי במדינת ישראל.

    • איתם אוהבים אותך חבור לנתניהו ויחד תצילו את ישראל (ל''ת)

      בבקשה אפי, 05/03/08 19:22

      • אפי . במחשבה שנייה . טוב שתתחבר לנתניהו ותקח את ראשות הליכוד. (ל''ת)

        אפי לראשות -, 05/03/08 20:18

  • 96.

    לגרשת את כל

    שינוי החקיקה, 05/03/08 18:19

    מי שעומד כנגד המדינה בימים של מלחמה ללא הבדל מוצא גיל מין וצבע. לא יתכן שבימים בהם תושבי הארץ מותקפים ואנו קמים להגן על תושבינו באים אנרכיסטים ומעודדים את הירי הבלתי פוסק על תושבי המדינה בה הם חיים.

  • 95.

    גזען זה מי שלא מכיר בזכויות לאומיות של יהודים (ל''ת)

    כמו טיבי ושות', 05/03/08 17:57

  • 94.

    לא רוצים דמוקרטיה!! משטר פוטין ,זה מה שצריכה המדינה!!!! היידה פוטין (ל''ת)

    סוף הדרך, 05/03/08 17:53

    • אתה טיפש........... (ל''ת)

      רק נתניהו, 05/03/08 20:25

      • גם אתה, לא מי יודע מה, חכם גדול, ביבון. (ל''ת)

        יגאל כהן, 06/03/08 01:16

  • 93.

    66 -----------------------אל תתחזה ליהודי

    בתור התחלה, 05/03/08 17:33

    דבר שני:
    ציונות= זכויות לאומיות של יהודים בא''י.

    במילה אחת(!) אנחנו אומרים מה שאתם אומרים במשפט שלם- זכויות לאומיות של פלסטינים בפלסטין.

    אתה לא תשלול זכויות לאומיות של יהודים, ואני לא אשלול זכויות לאומיות של פלסטינים.

    לשלול זכות קיום של זכויות לאומיות של יהודים-
    זה טיפשי,גזעני,וחצוף-כמו לשלול זכות קיום של זכויות לאומיות של פלסטינים.
    בדיוק אותו דבר!

    תתרגל את זה.

    ''ציונות'' היא לא מילה רעה שטנית-- בדיוק כמו ש''זכויות לאומיות פלסטיניות'' היא לא מילה רעה שטנית.

    אחרי שתבין את זה-אפשר יהיה להמשיך הלאה.
    (לך יש את הסיפור שלך וההצדקות שלו-לי יש את שלי.
    אתה מעדיף את שלך-אני את שלי..).

  • 92.

    איתם - לא יהודי !!!!!!!! ואם כן - אז יהדות=גזענות !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הם היו כאן תמיד, 05/03/08 17:29

    • גם אם אתה צודק.אני מעדיף גזענות,משמאלנות בוגדנית פרו פלשטינית (ל''ת)

      המסייעת לאוייב, 05/03/08 20:22

    • תמיד? וואלה, אחלה בדיחה

      אלעד, 06/03/08 00:46

      לך תשטוף ת'מח לילדים. בסדר?

  • 91.

    השסניקים לא משרתים בצה''ל הערבים חוברים לאויבים הם יצרו אוטונומיות (ל''ת)

    שמסכנות המדינה., 05/03/08 16:43

  • 90.

    חלמתי חלום ארץ ישראל יפה ופורחת בלי ערבים בלי ערבים (ל''ת)

    ילדה משער הנגב, 05/03/08 16:42

    • מחלומך לשולחן ההוצאה לפועל של אלוהים אמן (ל''ת)

      גודמן, 05/03/08 16:48

  • 89.

    השמאל מוביל לאבדון לשכול...שהשמאל יישב את שדרות ויספוג''אהבת ערבים'' (ל''ת)

    אם שכולה לבנון2, 05/03/08 16:41

  • 88.

    על מזוז ומערכת המשפט לעבור על ההקלטות מההפגנה

    niikel, 05/03/08 16:32

    ולראות מי הכן מח''כ הערביים שהסית ודיבר נגד המדינה שזה נגד מה שנשבע נאמנות למדינה ולסמליה ולהשעותו לאלתר

    זה דמוקרטיה אבל ח''כ ישראל שיסית בכל הזדמנות את המדינה שהוא אמור לייצג אחת דינו לעוף משם

  • 87.

    למה אויבינו בכנסת ישראל? (

    למה אויבינו בכנ, 05/03/08 16:30

    למה אויבינו בכנסת ישראל? (

  • 86.

    כולנו עם איתם! (ל''ת)

    עם חזק ואיתן., 05/03/08 16:15

  • 85.

    שמעון פרס המליץ לבטל את שיעורי ההיסטוריה, זה טוב לאחמד טיבי

    בן יהודה, 05/03/08 16:15

    ככה אחמד טיבי וחבריו לא יצטרכו להתמודד עם העובדות ההיסטוריות. עם ישראל ישב פה עוד לפני שנוסד האיסלאם.

  • 84.

    מתפלא שאדם משכיל לא מבדיל בין בוגד לאויב,

    גודמן, 05/03/08 16:13

    בוגד הוא אדם משרותינו אשר מפנה לנו עורף ומוכן למכור את אחיו.
    לא זכור לי שאויבים אלו היו בשורותינו הם אומנם בכנסת אך הם אויבים מאז ומעולם.

  • 83.

    מדיניות בת היענה!!!

    NY, 05/03/08 16:08

    מדינת ישראל נוקטת במדיניות של הטמנת הראש באדמה למען לא יראו ולא ישמעו. כך בידיוק קרה שהחיזבללה התעצם על הגבול הצפוני, למרות שידענו בידיוק מה הם עושים. כך קרה עם החמאס שהשתלט על רצועת עזה, וכך קורה עם המצריים המאפשרים ומעודדים העברת לוחמים וחומרי חבלה מסיני לתוך תחום הרצועה.
    מכיוון שהמדיניות היה כה מוצלחת עד עכשיו, מדינת ישראל נוקטת באותה מדיניות בטיפולה בערבים הישראלים. אלה עושים ןחותרים תחת אושיות הדמוקרטיה היהודית, והמדינה מסובבת את הראש ונותנת גם את הלחי השניה.
    אפי איתם צודק מאתיים אחוז, באף מדינה מתוקנת חברים בכנסת ישראל לא היו יוצאים להפגין ולתמוך באוייבי המדינה, ולקרא להשמדת מדינת ישראל.

  • 82.

    הפיתרון לחכי''ם הערבים הוא פשוט וישר:לשים פקחים ממפלגות הימין

    בבחירות בישובים, 05/03/08 16:08

    מפני שלא שמים פקחים ממפלגות הימין בישובים הערבים,והמפלגות הערביות מרמות בכלפיות.
    הציבור הערבי לא בוחר בהם בכזאת כמות.
    הם פשוט מרמים בבחירות כי אין שם פיקוח.
    ואת זה חייבים לשנות ופותרים את הבעיה וגם מחזירים את הדמוקרטיה,כי דמוקרטיה זה שמירה על החוק,למי ששכח.

  • 81.

    כל הכבוד לח''כ איתם אני מקווה מאוד שהממשלה הבא שתיבחר תקשיב לך. (ל''ת)

    רון, 05/03/08 16:03

    • זכור! ח''כ אפי איתם הוא יהייה הממשלה הבאה.

      עתיד בטוח!, 05/03/08 17:42

      ואחרים יקשיבו לו !!!!!!!!!!!11

  • 80.

    למהר פן נאחר

    חרות, 05/03/08 15:59

    ישראל צריכה את אפי איתפ כשר הבטחון. לא פחות. אין לנו זמן. מהר להתפקד לאח''י. מי שמתפקד קובע!

  • 79.

    איתם - צודק , צודק , צודק (ל''ת)

    אלון, 05/03/08 15:48

  • 78.

    האמת נמצאת אי שם

    בני, 05/03/08 15:47

    מצד אחד, אפי הוא גזען חסר תקנה.
    מצד שני, במקרה זה הוא צודק.
    מצד שלישי, הערבים שתומכים באויב המדינה יכולים להחשב גייס חמישי,
    מצד רביעי, יש גם גם ח''כ חרדים שהייתי מכן להיפטר מהם בכיף, גם מחיר הכינוי ''גזען''.

    יש עוד כמה צדדים, כמו לכל צורה מורכבת ביקום. אבל בפן המציאותי, נכון לעכשיו - יש לשלול מערביי ישראל התומכים בטירור (כמו גם מחברי הכנסת המזדהים עימם) את תעודת הזהות הישראלית.

    • מה זה קשור לגזען הוא אומר את האמת!

      העתיד הבטוח., 05/03/08 17:44

      אז קל לתקוף בסיסמאות נבובות!

  • 77.

    תודה לחכ''ים הערבים

    לא ימני - ריאלי, 05/03/08 15:44

    החכי''ם הערבים דואגים להזכיר לאלה
    ששכחו או שמעולם לא הבינו כי הסכנה הגדולה לציונות היא לא אחמדינגד
    או נסארלה או כל עכברוש אחר מסוגם.
    הסכנה האמיתית תהיה
    תמיד הזיהום הפנימי שמתפתח
    בתוכנו .

  • 76.

    הטעות הנוראה של השמאל הישראלי

    אני, 05/03/08 15:38

    שכביכול בגלל האפליה הערבים מתקוממים נגד המדינה.גם אם הערבים בישראל יזכו לזכויות יתר על היהודים המוטיבציה שלהם לחיסול המדינה רק תגדל.
    את זה הבנתי מזמן.

    • אבל השמאל הישראלי עדיין לא הבין ! (ל''ת)

      א, 05/03/08 15:50

  • 75.

    כל הכבוד לאיתם !!! (ל''ת)

    צבי, 05/03/08 15:37

  • 74.

    שסלחנות= פורענות והרוע מרים ראש!!!!! (ל''ת)

    נ.כהן, 05/03/08 15:37

  • 73.

    יש להעיר את בן-גוריון ז''ל שיחזיר את הממשל הצבאי ובא לציון גואל אמן. (ל''ת)

    מישהו, 05/03/08 15:30

  • 72.

    השמאלנים כאלו פראיירים!! איך זה שהם לא שואלים את עצמם למה הערבים אף

    שמאלנים טיפשים, 05/03/08 15:26

    פעם לא קוראים לחמאס להפסיק את הירי??

    תמשיכו להיות פראיירים של הערבים....אבל בסוף נגרש אותם!!!!

    • לא קשור לשמאל ימין זה קשור שלאנשים

      עתיד בטוח., 05/03/08 17:46

      האלה אין כל אמת פנימית ולכן נשמתם נשרכת בלעג פנימי וחיצוני.

  • 71.

    5 ע-נ-ק !!! (ל''ת)

    חנה, 05/03/08 15:26

  • 70.

    אפי איתם צודק, צודק, צודק!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עודד, 05/03/08 15:22

  • 69.

    איתם הכי מצאיותי מכל אוכלי חינם ביחד! (ל''ת)

    כנסת מושחתת, 05/03/08 15:20

  • 68.

    אז מה הם עושים רעש ומהומות ובלגן אבל הכול תלוי בנו ורק בנו (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/03/08 15:18

  • 67.

    ב''ה אפי איתם שר הביטחון הבא!!!!! (ל''ת)

    שמאל=אסון, 05/03/08 15:16

  • 66.

    ד''ר טיבי צודק

    רז, 05/03/08 15:16

    לאזרחים הערבים יש זכות להביע את דעתם, גם היא לא מוצאת חן בעיניכם.

    למען האמת הם די צודקים. הפלסטינים היו התושבים המקוריים של הארץ הזאת. גזלנו את זכויותיהם ודיכאנו אותם במשך שנים. הגיע הזמן לפתרון צודק. לא מדינה המקדשת את עקרונותיה הפשיסטיים של התנועה הציונית הברברית, אלא מדינת כל אזרחיה, בה השיוויון והצדק הם הערכים המרכזיים.

    רוב הפוליטיקאים, אנשי התקשורת והציבור היהודי, נגועים בחיידק הטורף המכונה ''ציונות''. הציונים מאמינים שיצליחו לפתור סכסוכים באמצעות שימוש בלתי פרופורציונלי בכוח והרג חסר אבחנה של חפים מפשע בשטחים הפלסטיניים הכבושים. השיטה הזאת לא עבדה בעבר ולא תעבוד כעת. ההתנגדות המוצדקת של העם הפלסטיני תוריד את מכונת המלחמה הציונית על ברכיה ותשיב את הצדק לילידיה המקוריים של הארץ.

    אני מחזק את ידיו של חבר הכנסת טיבי ומפציר בו לא להיכנע ולא לוותר על עקרונותיו. מאבקו הנחוש של הציבור הערבי ומנהיגיו יוביל, בסופו של דבר, לקריסתה של הקונספציה הציונית המתועבת ולכינון חברה חופשית, הוגנת ושיוויונית יותר.

    • רז..לך לאמריקה..מחריבייך ומהרסגייך-מה קורה איתם?ממך יצאו

      ההמום, 05/03/08 15:28

      אחי..לך לאריקה ותניח לנו היהודים הפשוטים שחזרו הביתה אחרי אלפיים שנות גלות להתמודד עם הנבלות האויבים שלנו...

      לך לשם מדינת כל אזרחיה ועזוב אותנו לנפשנו...

      בוא ניפרד כידידים..כי המלחמה שתהיה עם הפלסטינים מהאזור שלך..לא נבדיל בינך ובינם..אחד יהיה דינכם...

      • המום יקר

        רז, 05/03/08 15:59

        התיאוריות הכוחניות מבית מדרשו של הימין הסהרורי לא הוכיחו את עצמן עד כה. במקום להתנפל ככלב שוטה על כל אדם המחזיק בדעות שונות משלך, נסה לשקול את הדברים באופן רציונלי.

        פעולותיו של צבא הכיבוש לא הובילו לשקט ולבטחון. הגנרלים הציוניים עומדים אובדי עצות אל מול ההתנגדות הפלסטינית הנחושה. הם מנסים לנקוט באותן טקטיקות כוחניות, ומגלים שהן אינן רלוונטיות יותר. חוסר האונים והפאניקה שלהם בולט לעין. הציבור מבין זאת. כרגע תומכי הציונות מאמינים כי הפעלת כוח רב יותר תפתור את הבעיה. אך ככל שיחריף הסכסוך, ופעולותיה האובדניות של המדינה הציונית יעמידו בסכנה את אזרחיה, יבינו אותם אזרחים כי עוצמה צבאית לא תוביל אותם לנצחון המיוחל.

        החל מרגע זה יפנים הציבור היהודי את קריסתה המוחלטת של הקונספציה הציונית ויאמץ את הדרך היחידה שתאפשר לו להמשיך ולהתקיים בארץ הזאת: מדינת כל אזרחיה, המושתתת על צדק, חירות ושיוויון ולא על כוחניות ודיכוי.

        • הוא לא היה המום אם לא היית מתחזה ליהודי (ל''ת)

          יא ערבי פחדן, 05/03/08 16:21

        • אמאל'ה- אמרת ל''הפנים'' ו''החל מרגע זה''

          נפלנו מהכסא, 05/03/08 16:39

          צא, ובזריזות, מהסרט הערבי סוג ז' שאתם נכנסים אליו (פעם אחר פעם ,יש לציין).

          מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי, נקודה.
          לא נתון לשיקולך.

          אגב, כשתרד מ ''מדינת פלסטין מדינת העם הפלסטיני'' ---אז תהיה לך זכות ציוץ בקשר למדינת ישראל-מבחינת טיעון על הנייר, לפחות.
          עד אז-אפילו לא זכות ציוץ בעניין.

          אתם משלהבים את עצמכם לחינם, חבל.

          • הבהרה

            רז, 05/03/08 17:02

            כנראה שלא הבנת את דבריי. אני תומך ברעיון מדינת כל אזרחיה. המדינה הזו תכלול גם את שטחי יהודה, שומרון ועזה. לא תהיה ''מדינה פלסטינית'' או ''מדינה יהודית'', אלא מדינה אחת שתשתרע מן הירדן עד הים.

            • ברור. מדינה פלסטינית+מדינת כל אזרחיה (ל''ת)

              ערבי חצוף, 05/03/08 17:13

            • ברור..כמו שבני ברק ואלעד הן ערים לכל אזרחי ישראל

              בני, 05/03/08 17:22

              אולי בראיית העולם ה..מוזרה שלך, אבל במציאות אלה ערים חרדיות שאינן מאפשרות לזרמים אחרים לרכוש שם דירה ולחיות בחופשיות.

              כך גם הרעיון המוזר שלך של ''מדינת כל אזרחיה, כולל הערבים''. בפנטזיה, זה נהדר, רק שבמציאות, זה לא עובד ולא יעבוד גם עוד 3 דורות מהיום.

              חבל שאנחנו לא חיים בפנטזיה שלך.

            • זה לא ראלי בגלל פרובוקציות המשיחיים - לכן עדיף 2 מדינות ל 2 עמים (ל''ת)

              זה לא פילוסופיה, 05/03/08 23:51

        • אתה חושב שגם המוסלמים יפנימו את הבשורה? (ל''ת)

          יהודי מודאג, 05/03/08 16:40

    • תושבים מקוריים?!!!!!! גם קשקשן וגם חמור (ל''ת)

      גונן, כמון, 05/03/08 15:32

      • שים לב איך כולם מדברים בדיוק באותם משפטים

        זה מסביר, 05/03/08 15:52

        את ה''הסברה המהוללת'' שלהם.

        פשוט כל אחד הוא פלקט מהלך.
        פלקט של שחור/לבן חד צדדי שלא חורג מ''מ מהמסרים המתוקתקים.

        ''ישראל מכונת מלחמה'' זה למשל מהימים האחרונים, וישר מדוקלם אצל כל אחד...

    • אתם מכונת תעמולה משומנת (ל''ת)

      שמדקלמת דפי מסר, 05/03/08 15:45

    • טעות היסטורית

      NY, 05/03/08 16:21

      הערבים אינם תושבייה המקוריים של מדינת ישראל. אני לא חוזר לימי התנ''ך העליזים אבל נחזור לימים לפני עליית היהודים לארץ ישראל.
      המקום מתואר כעזובה, חורבה, אביונים ברחובות, שממה.
      כאשר התחילו יהודים לעלות לארץ ישראל, הם הביאו איתם קידמה שהיתה נחלת האירופאים באותה התקופה. מכיוון שהערבים היו נוודים, הם מצאו עבודה אצל היהודים ובכך שימשו בתוך כוח לעבודה פיזית (שדות, מטעים...).
      רק בגלל היהודים שהגיעו לארץ, התפתחה כאן אוכלוסייה ערבית. נכון שיש כאלה שהולכים הרבה דורות לאחור, אצל היהודים והערבים, אבל רוב רובם הגיע בגלל העבודה, בגלל הפרחת השממה ע''י היהודים בא''י.
      כך שאין שום הצדקה לדבריו של איזה שהוא ח''כ ערבי, או פרובוקטור כמוך!!!

    • אדון רז, מספיק סיסמאות עכשיו...

      חיים, 05/03/08 16:34

      מעשים. אם אתה מוכן לבחון את התיאוריה שלך אני מתנדב לניסוי. ניכנס לזירה, אני ארביץ ואתה תדבר....תדבר כמה שאת רוצה, ובאיזה צורה שתבחר...תצעק, תצרח, תיילל, תייבב, תצחק...תלבש את משקפי האינטלקטואל של שריד ותדבר, תניח אצבע על המצח (כמו שריד...) ותדבר ואני אפליא בך מכות. נראה מה תהיה התוצאה...

    • אתה טועה ומטעה

      לרז, 05/03/08 16:52

      לאזרחים הערבים זכות להביע דעה וזכות לגיטימית בארץ ישראל, אך לא על ארץ ישראל.
      הבעת דעה ( כפי שאתה מביע דעתך, על אף שהיא אינה מקובלת עליי ורחוקה מדעותיי כרחוק מזרח ממערב) היא אכן קודש קודשים בחברה דמוקרטית ואולם, להבעת דעה, אשר יש בה משום פגיעה באחר, הסתה, אלימות, פגיעה במדינה, יש תג מחיר.
      הפלשתינים מעולם לא היו תושבי הארץ המקוריים ואף אתה נפלת קורבן למדיניות :''הקהה את מוחו ושכח, כי הצדק עימו''.
      היסטורית ליהודים כציבור יש זכויות יתרות על פני הפלשתינים או על פני עם אחר, למעט שבעת העממים שנכבשו, שאו אז אם יבוא גרגשי וחיוי או יבוסי לטעון לזכותו על הארץ, נתמודד גם עם טענה זו.
      הפלשתינים אינם עם, אלא ערב רב של שבטים, אשר התיישבו באיזור הסהר הפורה במהלך 2 המאות האחרונות.
      האבסורד הגדול הוא, שפלשתיני בירדן נקרא ירדני ואילו פלשתיני המצוי במרחק 5 ק''מ ממנו מעבר לירדן נקרא פלשתיני והוא בעל לאום שונה.
      שווה בנפשך, שיהודי טורקיה או סוריה ידרשו אוטונומיה או מדינה בטענה שהיהודים בישראל הם לאום שונה מהם.
      הציונות אינה ברברית או פשיסטית, אלא שיר ערגה של עם שגורש בכוח הזרוע וחזר לארצו.
      הציונות מעולם לא קראה לפגיעה באחר ואף זבוטינסקי המקסימליסט(זה שב.ג קרא לו ולדימיר היטלר) חלם על ''שם ירווה לו בעושר ונחת, בן ערב, בן נצרת ובני, כי דגלי דגל טוהר ויושר, יטהר 2 גדות ירדני''.
      הציונות האמינה בהושטת יד לשלום לשכניה והאלימות היא פתרונה האחרון, מה עוד שיהודים מטבעם, כגלותיים, תמיד ראו את האלימות מצידו האחר של האגרוף.
      מדינת כל אזרחיה היא מתכון לאסון, שכן רק הוזה או לוקה בנפשו לא יראה, כי מדינת כל אזרחיה, תיטמע במהרה במרחב הטבעי של ''הלבנסראום'' האיסלאמי.
      בדיוק באותה מהירות, ייגוזו כל חלומותיך על שווויון, חירות וצדק והמציאות היומיומית של עזה ושכנותיה, של אפגניסטן, אינדונזיה, סוריה, לוב, סודאן ואיראן תיהפך להיות גם היא שגרת יומך.
      ההפתעה הגדולה היא שהשמאל הקיצוני-האתאיסטי תמיד מחרף נפשו, עבור עמים/לאומים/אנשים ששוויון, אחווה, רעות ושקט אינם מעניינם.
      עזרא פאונד חיבב את היטלר.
      סארטר את ה FLN.
      פוקו היה מעריץ של חומייני.
      הקיבוצים והשמאל הישראלי סגדו לסטאלין ולקומוניזם.
      השמאל עודנו סוגד לעראפת ,ת.נ.צ.ב.ה (מתים) לזביידי ולמאבק הפלשתיני הנפלא (זה המשתמש בילדים כמגנים אנושיים, כילדי מרגמות, כמחבלים מתאבדים, זה המעריץ שהידים והסוגד לאיראן ולסוריה) אשר אינו מאבק לחופש או טריטוריה אלא מאבק דתי, תרבותי חולני שמטרתו הבאת בשורת האיסלאם לפאתי המזרח התיכון.
      מלחמת העולמות כבר החלה.

      • אני חולק עליך

        רז, 05/03/08 17:58

        למרבה הצער, התנועה הציונית, אותה אתה מתאר באופן אידילי ורומנטי כל כך, לא פעלה בהתאם לחזון של חלק מראשיה והוגיה.

        בפועל, פינו הרעיונות הפילוסופיים הנעלים של שיוויון ודו-קיום את מקומם להשתלטות ברוטלית על המרחב, תוך כדי גירוש מתוכנן היטב של מאות אלפי פלסטינים מכפריהם.

        כוח צבאי עדיף, הנהגה פוליטית מנוסה ומשכילה, ותמיכה שקטה של ראשי המנדט הבריטי (בניגוד למיתוס הרווח בקרב האוכלוסיה היהודית) אפשרו לציונים לכפות את רצונם על התושבים הפלסטינים ולממש את שאיפותיהם הלאומיות.

        גם לאחר קום המדינה נמשכה האפליה השיטתית. הערבים שנותרו בארץ הושמו תחת משטר צבאי אשר הגביל את תנועותיהם ומנע את השתלבותם בחברה הישראלית.

        המנטליות של היהודי הגלותי הנחתה את בן גוריון ושאר מנהיגי התנועה. החשש הכבד מתוקפנותן של מדינות ערב וזכרון השואה, הובילו לפיתוח מנטליות המצור, שהיוותה וממשיכה להוות את הנדבך המרכזי בהתנהלותה המעוותת של הציונות.

        שמירה על העליונות הצבאית, כך האמינו חסידי התנועה, היא הבסיס לשרידתה במרחב האיסלמי העוין. בחלוף השנים, הפכה תפיסה זו למרכזית עוד יותר. כלפי חוץ מכריזים הציונים על נכונותם לחתום על הסכמי שלום עם האויבים, אך היום, יותר מאי פעם, הם מגיבים בהפעלת כוח אוטומטית ומסרבים בתוקף לשקול אופציות אחרות.

        החמאס, אבו-מאזן, החיזבאללה, איראן, ערביי ישראל. עבור המנהיגים הציוניים ורוב הציבור הישראלי ''כולם דומים''. ''הערבים אותם ערבים והים אותו ים''. אין מקום לפשרה. הדרך היחידה להתמודד עם בעיות מורכבות היא באמצעות כוונת הרובה.

        הקיבעון , חוסר הגמישות והרצון להתאים את עקרונות התנועה ולבחון אותם לאור המציאות המשתנה בעולם, תוביל את הציונות למצב בו תהפוך במהרה לשריד היסטורי ובלתי רלוונטי.

        • יש לך משפט סיום מוחצים שעושים רושם על הערבים

          תרגיע ותתאפס, 05/03/08 18:25

          יש בין הים לירדן 2 עמים, בעלי לגיטימיות שווה וזכויות לאום לגיטימיות שוות.

          לדעתי הסיפור הפלסטיני קצת יותר משוכתב הסטורית, אבל נניח לזה .
          נחזור להווה.

          סרבני הפשרה , ואלה שלא מכירים בזכויות הצד השני-הם הפלסטינים.

          2 מדינות ל2 עמים-זו הפשרה !
          לא 2 מדינות במשמעות מדינת לאום אחת (פלסטינית) ומדינת נוספת שהיא מדינת כל אזרחיה, או כל לאומיה (המצאה חדשה של טיבי).

          אם תצליח להסביר מה בעצם ההבדל בינך ובין החמאס-אודה לך.
          (אם כוונתך שההבדל הוא שאתה לא תתעקש ל''הרוג את כל היהודים'' אז באמת תודה..)

    • זה לא אתה במקרה כותב נעומים לאחמדינג'אד? מאד מזכיר לי (ל''ת)

      אריה, 05/03/08 22:43

    • עוד תגובה לשמאלני

      מהגר פשיסט, 05/03/08 23:23

      להפריך את כל הטענות ההזויות השקריות והסותרות יגזול יותר מדי מזמני .
      רציתי רק לציין שהסיבה היחידה שהינך מתבטא על במה זו היא בגלל ...'' החיידק הטורף המכונה ''ציונות'' ''...

      • טענות הזויות, שקריות וסותרות

        רז, 06/03/08 07:42

        מדוע אתה נרתע מדיון רציני בסוגיות שהעליתי? אנא, נסה להפריך את טענותיי ה''הזויות, שקריות וסותרות''. אשמח להתמודד עם טיעוניך.

        במקום לעשות זאת בחרת לחזור ולהשתמש בסיסמאות קלושות מבית מדרשו של הימין הלאומני (הציונות מאפשרת לך להתבטא וכו' וכו') ולהתייחס לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. פטריוטיות היא תמיד מפלטו של הנבל.

  • 65.

    גיס חמישי חסר בושה - להעיף מן הון (ל''ת)

    הלווואי, 05/03/08 15:15

  • 64.

    איתם צודק

    זהר, 05/03/08 15:11

    הגיע הזמן שהערבים שרוצים לחיות אתנו בשלום יערכו הפגנות נגד כל הח''כים המסיטים עם התנועה המוסלמית.
    אם הערבים לא רוצים משטר צבאי שיחזור ויעמיד אותם במצבים שהם לא רוצים להיות בהם מוטב שהם יתפכחו או באמת בסוף הדרך האחרונה היא לסלק אותם לאחיהם בעזה.

  • 63.

    מי מעם ישראל מצטרף אלי וקורה להחזיר את כ''ך?????????????????

    מי עם כהנא?, 05/03/08 15:06

    נא לפרסם במדינת ישראל הדמוקרטית!

    • אני איתך (ל''ת)

      להחזיר את, 05/03/08 15:38

  • 62.

    כל הכבוד לאיתם! פושעי השמאל למעצר! (ל''ת)

    בוגדים לכלא!, 05/03/08 15:01

  • 61.

    אנחנו משלמים משכורת לחכי''ם ערבים שיורקים לנו בפרצוף (ל''ת)

    משה, 05/03/08 14:59

    • שמשתמשים בזה לפגיע בנו. (ל''ת)

      הגיון חדש, 05/03/08 16:04

  • 60.

    כיהודי ציוני כל מי שלא משרת בצה''ל מועמד לגרוש(כולל שסניקים וחרדים) (ל''ת)

    כי אנחנו במגננה, 05/03/08 14:59

  • 59.

    כל הכבוד לאפי איתם,אוהבים אותך (ל''ת)

    איציק, 05/03/08 14:58

    • אוהבים את איתם

      אלי, 05/03/08 15:20

      אבל מצטרפים לפייגלין

      • אוהבים את איתם ופייגלין

        יהודי, 05/03/08 15:25

        אבל מצטרפים למרזל

  • 58.

    אחמד טיבי יועצו של הארכי רוצח ערפאת

    מני, 05/03/08 14:58

    מעניין מה היו תוצאות ה''ייעוץ'' שלו במשך השנים.

    • אתה רואה את תוצאות הייעוץ על ערביי ישראל. (ל''ת)

      המטיף, 05/03/08 15:04

  • 57.

    דיבוב לתמונה: טיבי, מהר, תמשוך לי באצבע!! (ל''ת)

    המדובב, 05/03/08 14:57

  • 56.

    איפי איתם כל הציבור מאחוריך לסלק את השקצים האלה מהכנסת

    אחד העם, 05/03/08 14:57

    אם תקים מפלגה חדשה שתאגד בתוכה חילונים ודתיים יחד אתה תנצח צריך להחליף דחוף את השלטון המאוס במדינת ישראל רק ציבור נאמני ארץ ישראל חילונים ודתיים יביא נצחון מוחץ נגד הערבים

    • דרוש חוק ברור!!

      אזרח, 05/03/08 16:16

      צריכה להיחקק בכנסת חוקה שקובעת בצורה ברורה.!! כלהלן:
      כל אזרח יצהיר ויחתום על נאמנות למדינה, יצהיר ויחתום על הכרתו בכך שמדינת ישראל היא מדינתו של העם היהודי,!
      יצהיר ויחתום על מחויבתו לחוקי המדינה, וכיבוד ללא סיג של חוקיה.!
      אזרח שלא יעשה זאת לא יוכל להינות מזכויות אזרח,! וינקטו נגדו צעדים.!!

    • מדוע כ''ך מחוץ לחוק???? יהודים - תתעוררררווווווווווווווווווווווווווו (ל''ת)

      אויבים בתוכנו, 05/03/08 16:43

    • הוא הקים מפלגה כזו

      עכלי, 05/03/08 16:45

      איתם הקים מפלגה בדיוק כמו שתיארת ובימים אלו מתנל מפקד למפלגה.מפלגת אח''י ניתן להתפקד באתר המפלגה

      • הגיע הזמן שאחד כאפי איתם יהייה ראש הממשלה

        עתיד בטוח., 05/03/08 17:48

        של מדינת ישראל.!

  • 55.

    מי יודע מדוע העיפו את טיבי מ''הדסה''?

    אוהד, 05/03/08 14:56

    מוזר שטיבי מדבר על ערכיות.

    כשטיבי היה מתמחה ב''הדסה'' הוא תקף מאבטח שרצה לבדוק לו את התיק. טיבי לא הסכים לפתוח את התיק והמאבטח לא ויתר.
    בתגובה, היכה בו טיבי בתיק העור שלו.
    המאבטח נותר מדמם מראשו על הריצפה וטיבי המשיך בדרכו.

    מנכ''ל ''הדסה'' העיף את טיבי מההתמחות והסביר, שמי שמותיר אדם מדמם על הריצפה והולך לא יהיה רופא ב''הדסה''.

    כל החברים הטובים מהשמאל הישראלי התגייסו לעזרתו של טיבי ולחצו על מנכ''ל ''הדסה'' שיחזור בו ( למשל, יוסי שריד ).

    זה לא עזר להם. העיפו אותו לכל הרוחות.

    כמו שאתם יכולים להבין, אדם מאוד ערכי הטיבי הזה.

  • 54.

    איתם! תכין ת'אוגדה!בקרוב יתחיל הטרנספר!!!ולא מירצון! (ל''ת)

    רוני, 05/03/08 14:56

  • 53.

    אפי איתם

    פיני, 05/03/08 14:54

    לראשות הממשלה

  • 52.

    חזק ואמץ אפי איתם - קול שפוי בין המון מבולבל! (ל''ת)

    מחזק ומתחזק, 05/03/08 14:54

  • 51.

    סוף סוף מישהו שאומר את מה שכולם מרגישים (ל''ת)

    יאיר, 05/03/08 14:52

  • 50.

    אפי תכניס להם באבי אביהם (ל''ת)

    שמאלן לשעבר, 05/03/08 14:51

  • 49.

    אפי איתם יהודי וציוני גאה -כל הכבוד (ל''ת)

    פרופ' יגאל כהן, 05/03/08 14:50

  • 48.

    מניעת השתתפות רשימת מועמדים (תיקון מס' 9 ו-35)

    חוק יסוד הכנסת, 05/03/08 14:45

    מניעת השתתפות רשימת מועמדים (תיקון מס' 9 ו-35)

    (1)שלילת קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית;
    (2)הסתה לגזענות;
    (3)תמיכה במאבק מזוין, של מדינת אויב או של ארגון טרור, נגד מדינת ישראל.

  • 47.

    עובדות על ערביי ישראל:

    נרגש, 05/03/08 14:45

    יש אפליה חמורה בין יהודים לערבים: היהודים מופלים לרעה-אם ערבי מואדי ערה יבנה בית לא חוקי, אם ירצה לבנות עוד חדר או בית שלם של ממש הוא יכול...ואני לא יכול לבנות מרפסת. הערבים עושקים את ביטוח לאומי ועובדים בשחור. הערבים הם גנבי הברזל, המכוניות, הכבשים ומה לא...אחותי לומדת באוניברסיטה, חברה שלה וערבייה נתפסו מעתיקות במבחן- היהודיה הועפה מהקורס והערבייה לא, ומדוע?! כי יש אפליה מתקנת...די כבר עם הצביעות, הערבים עושקים וחומסים ותומכים בחאמסניקים-לא אצעק חמאס, אבל אתם צודק, עד היום הערבים תמכו אך ורק באוייבים. מוחמד הבייתה לירדן ומצריים!!!

    • אמת אמת אמת (ל''ת)

      איציק, 05/03/08 14:58

    • לשלול להם את כל הזכויות,ובהקדם (ל''ת)

      חייל העם היהודי, 05/03/08 15:18

    • אין לי טענות לערבים!

      יהודי, 05/03/08 16:07

      השילטון כאן של כת מצומצמת ששולטת בתקשרות, במערכת המשפט, וחלק לא קטן מבעלי ההון , והשליטה בכלכלה , הם אלו אשר יצרו כאן את האבסורד המטורף הזה.
      כביכול מדינה יהודית , בפועל הכת השלטת , החונטה, מאפשרת את העיוות המתמשך, הפגיעה ביהודים , כדי לרצות את הערבים , העולם הערבי, והעולם האנטישמי, אבל כל זה לא ישיג את מבוקשם, שכן הערבים מגדילים את חוצפתם , את דרישותיהם, ולא מסתפקים במצב הקיים, הם רוצים את הכל,!
      מנגד הרוב היהודי שותק ככבשים , ולא עושה מאומה כדי לקבל את זכותיו, בארצו!!

    • מרגש ואמיתי...

      יוסי, 05/03/08 16:38

      כמה חבל שהערבים עובדים עלינו...משחקים את ה''מסכנים'' ודופקים אותנו מכל הכיוונים. שאלת הנאמנות לא מוטלת בספק, אחי... אבל גם רוצחים וגם יורשים זה כבר מוגזם...

  • 46.

    למה אי אפשר להעמיד אותם למשפט על בגידה ?

    השפוי במדינת, 05/03/08 14:44

    אם זה היה בזמנו של בן גוריון הוא היה מעמיד אותם למשפט על בגידה בזמן מלחמה ומבצע את גזר הדין שקבע בית המשפט גם אם גזר דין זה כלל הוצאה להורג בתליה.
    או כפי שהיה כתוב במאמר סוף שבוע במעריב לפני כמה שנים על איך בזמנו של בן גוריון היו מכניסים חשודים בבגידה לבית משוגעים, שזה נשמע ממש רעיון טוב לאחמד טיבי אישפוז בכפיה באמת מתאים לטיבי כמו כפפה ליד.

    לאחמד: משכן שלך לשעבר שמכיר אותך באמת.

  • 45.

    כנראה הגיע הזמן להפסיק לשחק עם ערביי ישראל ב''נדמה לי''.

    אייל, 05/03/08 14:44

    נדמה לנו שמדובר באזרחים רגילים, נורמטיביים, כמונו. נדמה לנו לא נכון. יש בינם רוב גדול או מכריע שהוא פשוט גיס חמישי - אויב המעמיד פנים כאילו שהוא לא, ובינתיים ממתין עד להזדמנות לבצע את עלינו העליהום המיוחל. האויב הזה חשב באוקטובר 2000 שאותו יום פקודה הגיע. ראינו מה קרה.

    הגיע הזמן כנראה לעשות סדר. צריך לחוקק חוק שכל אזרח במדינה, ללא יוצא מן הכלל, יצהיר בצורה פורמלית ובשבועה על אמונים למדינת ישראל יהודית ודמוקרטית. מי שלא מוכן, תישלל אזרחותו לאלתר והוא יהפוך לתושב בלבד. השלב הבא יהיה גירוש כל תושב כזה אשר מבצע עבירה נגד ביטחון המדינה.

    המכה אחת תנוקה הכנסת מכל הבוגדים שבתוכה.

    • בוקר טוב! את הגליל כבר היפסדנו! (ל''ת)

      רוני, 05/03/08 15:08

  • 44.

    בל''ד חוקית ותנועת-כ''ך מחוץ-לחוק? טירוף!!!!!!! (ל''ת)

    אלעד כהן, 05/03/08 14:43

    • זה קבע בג''צ לצערי...

      גיל, 05/03/08 15:08

      לפי דעתי אין הבג''צ צריך להתערב בשיקולים בטחונים. עד כה הייתה התערבות רבה לטובת הערבים.
      בל''ד הייתה אמורה להיות מחוץ לחוק, אך הבג''צ קבע אחרת.

  • 43.

    אייתם איש ענק!!!

    שושנה, 05/03/08 14:42

    מעריכה אותך אתה בהחלט ראויי למילים טובות ותמיד ישר כול ותעמוד איתן מול התופעה הזו של הערבים ששונאים אותנו ורוצים לשתות לנו תחיים.. אולמרט בעניי בוגד במדינת ישראל ושאר חבריו גם... מר איתם תלחם בהם ואל תתן להםלהשאר בממשלה הם לא ראויים לשבת בכנסת ישראל בלתי נתפס שעדיין הם יושבים בכנסת אני בהלם מוחלט מיזה תומכי הטרור הנתעבים האלו

  • 42.

    אז הרב מאיר כהנא זצ''ל-הי''ד צדק! ! ! ! (ל''ת)

    עמי שטרית, 05/03/08 14:42

    • BIG (ל''ת)

      TIME, 05/03/08 15:30

  • 41.

    אין ברירה אלא לטרנספר את המחבלים בעלי התעודות הכחולות (ל''ת)

    גד, 05/03/08 14:42

  • 40.

    מסכים עם אפי איתם !

    מושיק מת''א, 05/03/08 14:38

    חברי הככנסת הערבים הם בוגדים ובכל מדינה אחרת מזמן היו מעיפים אותם מהפרלמנט זה בושה למדינה שהם עדיין שם
    ובקשר לאזרחים הערבים שחיים בתוכנו הם עוד יותר בוגדים הם שייכים לעזה וצריכים לעשות להם טרנספר לעזה שם הם צריכים לחיות ושמה שיעשו את ההפגנות שלהם יחד עם האחים שלהם כמו שהם קוראים לעצמם
    לחבר הכנסת איתם ולליברמן אני אומר תמשיכו ככה העם במדינה הזאת איתכם ויום יבוא ובאמת נגרש את הגיס החמישי הזה מתוכנו

  • 39.

    היחיד

    יואב, 05/03/08 14:38

    אחמד או מוחמד (מזה משנה כולם אותו..........)הפוסל במומו פוסל
    ואם רמת האינטיליגנציה שלך לא מאפשרת לך להבין היחיד שמשוגע כאן זה אתה לך תקפוץ מצוק לשחרר את האנדרנלין שעלה לך לקופסה החלולה שלך למראה משפחות שכולות היחידים שאוהבים דם זה אתם הערבים.
    מי בנה לך פה כלכלה אפס מאופס לפני שהיהודים הגיעו לכאן היה פה רק ביצות כמו מה שיש לך במח
    אני עם צה''ל צבא שעומד בגאון ולא נחלש לעומת פחדנים ששמים את הילד שלהם בקרב בכדי שכולם יבכו לא שמענו אותך אומר מילה תולעת שפלה שכמותך לעבר החמס שמסתתר בגני הילדים
    עזוב אתה לעולם לא תבין הגיון היית צואה וכך תשאר .
    כל הכבו ד לצה''ל כל הכבוד המשיכו כך הם הפחדנים הם רוצחי הילדים אנחנו מגנים על שדרות על משפחות עם רוח איתנה לעומת הדמון הערבי שעושה טרור בעולם ששם את התינוקות שלו בחזית זה נורא לשים תינוק ולראות את גופתו המרוטשת ולהתתר מאחוריו כדי שלא תפגע איזה שטן מסוגל לעשות זאת רק ערבי : ) : ) : ) : ) : ) : ) : ) : )

  • 38.

    אזרח ישראל שלא מקבל את המדינה היהודית כציונית הוא בוגד. (ל''ת)

    וצריך להפעיל את, 05/03/08 14:32

  • 37.

    ויפה שעה אחת קודם כפי שנכחנו אתמול באום אל פח'ם-! (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 05/03/08 14:32

  • 36.

    לגרש את האוייב הערבי - הגייס החמישי המנוול

    יויו, 05/03/08 14:30

    כל חברי הכנסת הערבים החלאות הם מהגרים בני מהגרים כמו רוב רובם של הערבים שהגיעו לכאן מכל מדינות האזור. זוהי מדינת הלאום היהודי וכך היא תישאר. בסוף כמו שאמר בצדק אפי איתם אנו נגרשם למקומות מהם באו. נבלות.

  • 35.

    מילים כדורבנות..

    רוני, 05/03/08 14:28

    איתם , אתה צודק ב 1000% , בכנסת הבאה אנחנו נהיה רוב שפוי ואז נבוא בחשבון עם הבוגדים

    • לפני סמול-מרט לא הייתי אפילו חושב להצביע לאיתם

      No, 05/03/08 14:51

      בבחירות הבאות האיחוד הלאומי/מפד''ל יקבלו את הקול שלי (אם ילכו ביחד, ואם בנפרד - אז מפד''ל). אני מאמין שיש עוד רבים כמוני. לחשוב שפעם הצבעתי לאהוד ברק... טוב, מתבגרים

      • אח''י מלפגת דתיים חילוניים של אפי איתם -ניתן להתפקד באתר אח''י. (ל''ת)

        כעלחי, 05/03/08 16:47

  • 34.

    הימין כל כך טוב ונכון בדיבורים אבל במעשים הם חדלי אישים (ל''ת)

    יאיר, 05/03/08 14:27

    • צודק במקום לדאוג לחוק שימנע מהבוגדים הערבים לשבת בכנסת יש רק דיבורי (ל''ת)

      אזרח, 05/03/08 14:35

    • כי השמאל שולט בתקשורת בבג''צ בפרקליטות ולא נותנים לעבוד בשקט

      דנדי, 05/03/08 14:46

      ועוד כמה מפלגות ציוניות
      שממלאים את הפה במיים
      ולא מגיבים על
      הדברים הקשים של השותפים הערבים שלהם.

  • 33.

    מסכימה עם אפי במאת האחוזים (ל''ת)

    l.p., 05/03/08 14:25

  • 32.

    אפי הגיע הזמן ועכשיו אלה סרטן בגוף המדינה שמנצלים את הדמוקרטיה הישר

    ג'ינג'י, 05/03/08 14:25

    הישראלית על מנת לפגוע במדינה ובעם במדינות ערב היו מקבלים עונש מוות על בגידה!!! כל הפגנה תמיכה בטרוריסים החלאות יוצאים ראשונים נבלות!!!!

  • 31.

    הערבים הפכו אותי גם לגזענית - תעיפו אותם מהמדינה

    דגלי פלסטין, 05/03/08 14:24

    כאן מדינת ישראל. מה זה ההצהרות שלהם אתמול בדם ורוח יפדו את ישראל. שילכו לעזאזל למוחמד שלהם.

  • 30.

    arabs (no) israelis

    Gabi, 05/03/08 14:24

    I'm not a religeous person and many times I disagree with their perspective of making politics. But this time I must fully agree with him.
    The arabs MK are saying in loud voice: We are Palestinians first!! So, don't be part of this Knesset; don't live in this country; make your intifada and join your brothers at the other side of the fence!!!

  • 29.

    גיס חמישי

    אפי איתם, 05/03/08 14:24

    אני לא יודע מה איתכם, אבל אתם לא חושבים שהם עברו כבר כל גבול אפשרי? מלנסוע למדינות אוייב בזמן מלחמה ועד התבטאויות ישירות נגד המדינה?

    אם הם כל כך מזדהים עם אחיהם ברצועה, שיילכו לחיות איתם.
    (ואגב מר טיבי, אתה הוא הפשיסט והגזען באמרותייך. ''מהגר שמסית לגרוש התושבים המקוריים של הארץ''? אתה באמת חושב שתוכל לשכנע מישהו בשקרים שלך, חות מציבור הבוחרים שלך שאתה מוביל לאבדון?)

    • הם עושים מה שהם אמורים לעשות

      No, 05/03/08 14:59

      אני מכבד את זה. אנחנו אלה שמטומטמים, שמאפשרים לאויב לבוא ולקבל החלטות בשבילנו. תארו לכם החמאס היה נותן מקום בפרלמנט לכמה צירים מישראל, והם היו מקבלים זכות ביטוי בלתי מוגבלת וחסינות בפני החוק... אז היינו מצפים מהם לשתוק ? אני יודע, זה כל כך אבסורדי שאפילו אי אפשר לדמיין את זה - אז למה אנחנו מאפשרים את זה?

      החוק הישראלי חייב להפסיק להיות מעורפל. רוצים לשבת על שטחים שלנו (וכן, אלה שטחים שלנו גם אם ישבתם עליהם 200 שנה) ? בסדר גמור, תהיו תושבים, בלי אזרחות ובלי זכות לבחור ולהיבחר, אבל עם כל זכויות האדם שהיהדות והמוסר מחייבים אותנו לתת לכם (אנחנו בכל זאת לא ערבים). רוצים לבחור ולהיבחר כאן ? אין בעיה, אבל תעשו צבא ותישבעו אמונים למדינה כמדינה יהודית, כפי שהיו יהודים ששירתו אצל הטורקים ונשבעו אמונים תחת הקוראן. אבל אין יותר גם וגם.

  • 28.

    לגרש את הבוגדים מהמדינה

    ערבי, 05/03/08 14:24

    חברי הכנסת הערבים הם זבל בני זונות...
    מחפשים תשומת לב...
    אני ערבי ישראלי גאה במדינה
    ושרתתי בצה''ל ועשיתי בזמן הזה כל החובות שלי כחייל למען המדינה...
    אני כחייל מקבל את הזכיות שלי כאזרח...
    הלוואי שאני יכול לחזור לצבא ולעזור לאזרחים
    יד ביד נעשה הכל...
    יום נעים מאחל לכם

    • אתה אמיתי? אני בהלם מהתגובה הנדירה מפי ערבי שאוהב את המדינה (ל''ת)

      בחבק גבר, 05/03/08 15:35

  • 27.

    אחמד טיבי יחד עם כולם שיעופו לרשות הפלסטינית (ל''ת)

    יש גבול, 05/03/08 14:22

  • 26.

    מתי יבינו שהם סכנה?? אחרי שיקרה משהו!

    טלפון, 05/03/08 14:21

    למה לא להקדים תרופה למכה ולהעיף מעכשיו את החכים הערבים ולשלול להם את האזרחות-כי הם בוגדים!!!

  • 25.

    Its my contry for all the time

    arbec bdm, 05/03/08 14:21

    for all ehodem come back to europa

    • תחזור אתה לסודן

      No, 05/03/08 15:01

      זו המדינה שלנו כבר 2000 שנה. זה שניצלתם את העובדה שגירשו אותנו מכאן בכוח, לא הופך אתכם לבעלי המקום. אפילו הקוראן שלך מכיר בזה, אולי כדאי שתלמד לקרוא ותקרא בו.

  • 24.

    אני שמאלני שנמצא בבעיה גדולה מאד.

    אלון, 05/03/08 14:21

    מצד אחד אני תומך בשלום ומו''מ לפני כל צעד אחר! ומצד שני, ההפגנות ודברי הח''כים הערבים, גורמים לי להבין, שכל זמן שיש לנו אוייבים ערבים במדינות השכנות שקוראים להשמידנו, הזדהות ערביי ישראל עימם, הופכת את כל נושא דו הקיום שהאמנתי בו כל כך לאשליה. אני גם נוטה להסכים עם כל אלו שטענו שליברמן לא יכול היה לקוות ליחסי ציבור טובים יותר, מהפגנת אום אל פחם שמשום מה התמקדה בנפגעים והסבל רק בצד אחד של הגבול!

    • אפתור לך את הדילמה בצ'יק...

      חיים, 05/03/08 14:37

      אם אתה מוכן לעשות סימולציה של המצב ההיפותתי בו חפצים ביילין, שריד ודומיהם אני מוכן...ניכנס לזירה, אני ארביץ ואתה תדבר...תדבר כמה שאתה רוצה... נראה מי ינצח...
      תבין, היום אין ערבי אחד החפץ בקיומה של מדינת ישראל. גם ההבדל בין פת''ח לחמאס הוא אחד: החמאס אומרים בריש גלה מה הם חושבים ומבצעים, הפת''ח (שרצח יותר מהחמאס יהודים) רוקדים על שתי החתונות ולהם לגיטימציה בנ''ל, וערביי ישראל, אוכלים את המדינה מבפנים: גונבים, מציטים, שורפים ועושקים כל חלקה טובה ובלי בושה וכשיש עימות מתייצבים תמיד לצד הצד שתוקף-חמאס, נסראללה, אחמדיניג'אד וסאדם-זוכר?! תעשה חשבון נפש באובייקיטביות ותגיד מה עדיף ''דו קיום'' או מוות לך ולמשפחתך. אני אישית בוחר בחיים. לא עוד כצאן לטווח.

    • אף פעם לא מאוחר לתקן

      מ.ב.ע., 05/03/08 14:39

      אבל יש דברים שהם לא ניתנים יותר לתיקון. היינו טוטאלוס לכן צריך להיות זהירים ולא להאמין לכל ציוץ שהשמאל או הערבים מוציאים מהפה. אסור לנו לשכוח שאין לנו עוד מדינה יהודית בעולם. רק את ישראל. ואותה צריך לשמור מכל משמר לא על ידיי חוזה שלום לא אפקטיביים אלא על ידיי עובדות שיתנו בטחון ושלווה. יום טוב

    • אלון גם אני הייתי בבעיה הזו אך החלטתי להשאר נאמנה לעם היהודי שלי (ל''ת)

      אחת שהתפכחה, 05/03/08 14:47

    • ההפגנה לא התמקדה בשום סבל. היתה רק פלטפורמה ללאומנות אנטי ישראלית (ל''ת)

      בוטה וחצופה, 05/03/08 15:01

  • 23.

    איתם צודק לזרוק אותם מהכנסת אחת ולתמיד (ל''ת)

    וסופית, 05/03/08 14:21

  • 22.

    לומר ''ציונות זה גזענות'' זה חופש דיבור אך ''נמשיך מאבק השהידים עד שנש

    יפה, 05/03/08 14:19

    שנשחרר את פלסטין'' זו גזענות! לא יאומן עד היכן מגיעה הצביעות המגעילה של השמאל הסהרורי!

  • 21.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת

    רון, 05/03/08 14:19

    כל אותם משתתפי ההפגנה שקוראים לנו נאצים - אין מקומם פה, אלא יחד עם אחיהם במדינות ערב.
    מדינת ישראל היא המדינה שלנו, הארץ היא ארצנו ומי שיש לו בעיה עם זה - שפשוט יילך.
    אם יהודי היה אומר את אותם דברים כבר היו דואגים לכלוא אותו, אבל מהערבים מפחדים...

  • 20.

    אפסים

    יוני, 05/03/08 14:18

    אין לכם לאום אתם חבורה של פליטים ללא זהות וללא עתיד אין אומה פלשטינית צאו מהאשלייה אינכם נושאים בשום דגל בעולם הזה ואין אתם מוסיפים השקפות חשובות בעולם זה רק עיניין של זמן עד שתדעכו ותהגרו מכאן ברצונכם.
    לכן אל לכם חברי הכנסת הערבים לכעוס חפשו את מקומכם בעולם הערבי אולי שם תצברו יתר כבוד ואולי תועילו לאספסוף הפליטים שהתקבצו בעזה וביהודה ושומרון למען עתידכם שלכם.
    עוד משהו קטן שימו לב שאינכם עולים על סדר היום יותר משביתה של עיצומי עובדים וכד' היחיד שעוד מתייחס לחולשות שלכם הם טיפוסים כמו אפי איתן לא לראש הממשלה אכפת מכם ולא לאף אחד אז היו שלום אפסים.

  • 19.

    אני משתיייךלשמאל אבל איתם צודק ב100% (ל''ת)

    shimon, 05/03/08 14:18

  • 18.

    האלט' היחידה לביבי-איש ענק

    ימין, 05/03/08 14:17

    וחכם

    • כן כן...שמענו, רק חבל שיש לו הזיות על להיות משיח

      יוני, 05/03/08 14:26

      ואם אתה לא מאמין נסה לאתר ראיון שהוא עשה במוסף הארץ שם הוא מספר שיש לו חלומות על כך שהוא גואל את העם

  • 17.

    טיבי, תושביה המקוריים של הארץ הם יהודים ולפחות לפניכם באלפי שנה (ל''ת)

    דר צבי שינברג, 05/03/08 14:16

  • 16.

    השפוי היחיד בכנסת-הולך להפתיע בגדול (ל''ת)

    ירושלמי, 05/03/08 14:16

  • 15.

    וח''כ נדיה חילו מהעבודה הצטרפה לקריאת הערבים שציונות זה גזענות !!!

    לייביש ארליך, 05/03/08 14:14

    איך ייתכן שח''כ מהעבודה למרות היותה ערביתתעז להצטרף לקריאה נגד הציונות? חשבתי שמפלגת העבודה לה הצבעתי כל השנים היא מפלגה ציונית.

    • הגיע הזמן

      רפאל, 05/03/08 15:17

      אף פעם לא מאוחר להתעורר..תמיד ידוע שהשמאלנים אוהבי ערבים ותומכים בהם.
      מקווה שעכשיו את מבינה את הטעות שלך ותתעוררי מהר ככל האפשר.
      ואני עוד יותר מקווה שכל השמאלנים יתעוררו למה המדינה שלנו לאט לאט הולכת להעלם לנו מהידיים כשלבנתיים הערבים במדינה מתרבים מהר מאוד!

    • התשובה בגוף השאלה (ל''ת)

      מיכה, 05/03/08 16:47

  • 14.

    הוא אומר את מה שרובינו חושבים אך לא מעיזים לומר! (ל''ת)

    שאול, 05/03/08 14:13

  • 13.

    איתם רק לדבר בתקשורת זו חכמה קטנה תתחיל לעבוד

    אזרח, 05/03/08 14:12

    כלומר לחוקק חוקים שבכנסת לא יכולים לשבת בוגדים תתחיל לעבוד אתה וחבריך בכנסת

    • אין טעם, צריך לחכות שפרידמן יסיים את העבודה

      No, 05/03/08 15:46

      הרי כל חוק כזה יפול בבג''צ השמאלני, צריך לחכות שדניאל פרידמן יפרק את כנופיית שלטון החוק ואז העם סוף סוף יוכל לשלוט.

  • 12.

    יש להכריז על מצב חרום בגליל ולעשות סדר ביד ברזל. (ל''ת)

    כי המדינה קורסת, 05/03/08 14:11

  • 11.

    אפשר וצריך להודות לשופט אור ולמסקנת הוועדה המטומטמת שלו. (ל''ת)

    הנזק קשה מאוד., 05/03/08 14:11

  • 10.

    למה יבוא יום? לגרש אותם עכשיו! (ל''ת)

    בוגדים שפלים, 05/03/08 14:11

  • 9.

    צודק (ל''ת)

    רן, 05/03/08 14:10

  • 8.

    בבמשלת נתניהו שתבוא,איתם יהיה שר בטחון!

    חכו לו, 05/03/08 14:09

    הוא כבר יטפל בכם

  • 7.

    Itam You are the man

    AVi, 05/03/08 14:08

    I wish we had many many more man like you who see the Arab for what they are and not for what they may become like this Radical left who think people like this still have a right to be in Israel

  • 6.

    מי שראה ב-TV את ההפגנה באוםאל-פחם, לא יכול שלא להסכים עם אפי איתם! (ל''ת)

    דבורה, 05/03/08 14:08

  • 5.

    אני מסכים עם שני הצדדים:

    יוסי, 05/03/08 14:07

    עם איתם (צריך להעיף את הבוגדים האלו מהכנסת).
    עם הבוגדים (איתם גזען משיחי מטורף ובמחשבה שניה גם הוא לא צריך להיות בכנסת).
    ובא לציון גואל

    • אתה חסר חוט שידרה...

      זאולוג, 05/03/08 14:19

      סתם חילזון בלי קונכיה

    • ואללה צודק!!! (ל''ת)

      חיים, 05/03/08 14:25

    • אידיוטים לא מתים, הם רק מיתחלפים. אתה ההוכחה (ל''ת)

      reality, 05/03/08 14:43

  • 4.

    הח''כים הערבים יעלו את ליברמן לשלטון (ל''ת)

    ובצדק, 05/03/08 14:04

    • זה מה שהממשלה הזאת גורמת - וזה מה שיקרה גם אי

      יצביע ליברמן, 05/03/08 14:20

      תחוסל אחת ולתמיד.לא יזיק לנו מנהיג כמו פוטין. רק יועיל

  • 3.

    מר איתם, אין היום גבר שיוכל לבצע את זה וחבל, עוד 10צ שנים הם רוב. (ל''ת)

    מישהו, 05/03/08 14:01

  • 2.

    שתי הערות: אחת לאיתם, ואחת לח''כים הערבים הנכבדים

    הצופה הבודד, 05/03/08 13:58

    אפי איתם,

    עצה ידידותית: לפני שאתה ממהר להציע גירושים של ח''כים כאלו ואחרים לעזה, ראוי היה שאתה (ושאר מזוקנים למיניהם שמתיימרים לדבר בשם אלוהים), על עמדותיך המקדשות מלחמה והרג, ו''דעת הרב לפני דעת הרוב'', היו הופכים אותך למועמד ראוי למדי להשתלב בחברת א-זאהר ושאר טיפוסים מסוגו.

    לח''כים הערבים:

    אחרי שתסיימו לצעוק, אולי תואילי בטובכם פעם אחת להביט בראי בכנות, ולחשוב מה אתם עושים ולמי בדיוק אתם מביאים תועלת?
    אחרי ההפגנה האחרונה שארגנתם, על סיסמאותיה ה''שהידיות'', ורעולי הפנים שיורים באוויר, נראה שזכותם המלאה לתבוע מליברמן נתח שמן ממימון הבחירות שלו - משום ששום דבר שהוא היה עושה או אומר לא יכול היה לעשות טוב יותר לרעיונות שלו (חילופי שטחים וכ''ו) יותר מדקות קצרות מתוך ''הופעת האימים'' שארגנתם באום אל-פאחם...

    לתשומת ליבכם.

    • ההשוואה ל א-זהאר

      צבי, 05/03/08 14:13

      אפי איתם מציע לחכי''ם הערבים לעבור לאחיהם בעזה . מה מציע א-זהאר לחכי''ם היהודיים ולשאר אזרחי המדינה ?? ידידי הצופה הבודד ???

    • תסלח לי אבל..........

      אורנה, 05/03/08 14:18

      אתה זקוק דחוף לטיפול.

    • אפי איתם

      דניאל, 05/03/08 14:30

      אפי איתם הוא בין הפרלמנטרים המפוכחים והאמיצים ביותר בכנסת הנוכחית. התמהונים הם אותם אנשים הבוחרים להתעלם מן המציאות, וממשיכים להאמין באפשרות של פשרה בינינו לבין הרוצחים המבקשים לגרשנו מכאן.

      הביטויים של ח''כ איתם אמנם חריפים ובוטים, אך המצב הקשה אליו נקלענו מחייב שימוש בשפה קשה, ובביצוע מהלכים רדיקליים על מנת להגן על האוכלוסייה היהודית מפני האיומים עליה מבית ומחוץ.

      יש להציג את הדברים כהווייתם: חברי הכנסת הערביים הם בוגדים שפלים, משתפי פעולה עם האויב המשתמשים בהגנה שמעניקה להם השיטה הדמוקרטית כדי לפעול במרץ למען חיסולה של מדינת ישראל כמדינה יהודית. יש צורך לסלק אותם באופן מיידי מן הפרלמנט, לשלול את אזרחותם, ולכלוא אותם.

      בנוסף, על ממשלת ישראל להורות על פעולה צבאית מסיבית בעזה אשר תדכא את אירגוני הטרור ותגרום לפלסטינים להניח את נשקם. רק כאשר יוסר איום הטילים ותוחזר ההרתעה, ניתן יהיה לפתוח במו''מ משמעותי מעמדה של כוח.

    • הצופה הבודד הוא חלאת אדם

      שםטוב, 05/03/08 14:32

      אפי איתם צודק במאה אחוז. אולי גם אותך צריך לגרש

    • הרעולי פנים הם שלכם, הם מסתערבים שאורבים (ל''ת)

      מחמוד, 05/03/08 14:56

    • מילים כדורבנות חבורת המצורעים לא מדברת בשם איש מהמגזרים שלהם

      דש, 05/03/08 15:00

      במזרח גרמניה יש גם את גלוחי הראש שרוצים לזרוק את הזרים מהמדינה ,הפשיסטים תמיד קיבלו לשורות שלהם את השולים של החברה כמו בחברה היהודית עם הכיפות יש לנו את הנפולת יש גם בחברה הערבית יש לנו את הסמרטוטים על הראש ,סמרטוט זה סמרטוט
      מזל שיש עוד כמה נורמלים שמבחינתם לא מענין עם את ערבי או יהודי העיקר שאתה בן אדם

  • 1.

    הח''כים הערבים מפרים את שבועת האמונים לכנסת וראוי לפטרם. (ל''ת)

    דוד מלכי, 05/03/08 13:56

    • צריך לתלותם בכיכר העיר, זה מה שצריך! (ל''ת)

      מיקי, 05/03/08 14:04

      • מי התליין: אהוד או עליזה?

        נביל, 05/03/08 14:46

        רק כ''ך יביא סדר ויעמיד לדין תורה, אני מקווה, את כל אלה שדאגו לפורר את מדינת ישראל עקב תורת השמאל השקרית שספגו וביניהם נכללים רבים בשב''כ.

    • זה לא עבודה - אין מי ש ''יפטר'' אותם (ל''ת)

      gg, 05/03/08 14:06