• 90.

    דבריך נכונים.

    איציק, 07/03/08 14:38

    אתה צודק מר לפיד. כאיש ימין מתון אין צורך לשבח אותך על הפכחותך מאוייבנו. אתה,נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר של אולמרט. פשוט תציע לו את זה !

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לתשומת לבנו: ''חומת מגן'' עבדה

    קואלה, 06/03/08 08:18

    שילמנו מחיר יקר, גם שם הספקנים אמרו שכוח לא יעזור, אבל בשילוב עם גדר ההפרדה והנחישות שלנו פסקו פיגועי ההתאבדות. עובדה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    תגיד, מי ילחם? הנכד שלך? איך בדיוק?? הוא יושב בבראסארי כל היום!! (ל''ת)

    אחד שרואה, 06/03/08 07:58

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זאת הפעם הראשונה בחיי שאני מסכים עם ההונגרי הזה (ל''ת)

    JIM BEAM, 06/03/08 07:19

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    טומי לפיד מקווה לצלילי חלילו להרקיד. מביתו ברחוב לס''ל זורק חיים לסל

    גלית, 06/03/08 05:36

    וחסל !

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    את זה תאמר לחברך אולמרט ! (ל''ת)

    ישמעאל, 06/03/08 04:01

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    להפגיז את עזה ולהפציץ את עזה! (ל''ת)

    Amen, 06/03/08 03:32

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    משהו מסריח פה. אם הוא בעד תקיפה, אז אני נגד. (ל''ת)

    היהפוך כושי עור, 06/03/08 01:06

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אחרים מבקשים תגובה וnrg זורק לאשפה (ל''ת)

    חבל על זמן, 06/03/08 00:35

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רק נתניהו (ל''ת)

    המבין יבין, 06/03/08 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    רק בנימין נתניהו יציל את ישראל (ל''ת)

    תושבי הדרום, 05/03/08 23:47

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    איך...איך...איך זה קורה שאני מסכים עם טומי

    אנטי טומי, 05/03/08 23:36

    אני לא מאמין לעצמי, ובכל זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    עד שקונדוליסה רייס תתערב לא נצליח בלחימה.

    בוריס ד, 05/03/08 23:32

    פעם גולדה יכולה להגיד לא לניקסון.
    לא אולמרט.
    אנחנו בטלות הדוק מרצונה של אמריקה.
    ממש מאריאונטים.
    עד שנציית לאמריקה לא נוכל להרביץ חזק בטרור.
    יש לנו ידיים קשורות.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    טומי, ומה עם הסבתא?

    שמוליק, 05/03/08 23:06

    כולנו זוכרים את מה שאמרת כשצה''ל תקף ברפיח כשזקנה אחת חיפשה את התרופות שלה בהריסות. אתה אמרת ''הזקנה הזאת מזכירה לי את הסבתא שלי!'' (= זאת משואה, השוואה נואלת לכשעצמה)
    מה קרה? לא איכפת לך יותר מהסבתא שלך? או שמא לא אכפת לך יותר מהזקנה ברפיח שאתה מציע להפציץ ולהפציץ?
    או שמא מדויק יותר לומר, שלאחר שהתגלה שהמהלך שתמכת בו ביחד עם שרון- גירוש יהודים מגוש קטיף והריסת בתיהם- לא צלח, אז מצידך שימותו כל הערבים?
    הצביעות שלך ושל השמאל הישראלי זועקת לשמים. אתם עושים הכל לקשור לצה''ל את הידיים, אך כשזה מתחיל להזיז לכם את הגבינה...פתאום נשכחים כל האידיאלים ההזויים שלכם. מה קרה? חברך אולמרט בסכנה שמפלגתו תימחק בבחירות הקרובות, טימותי לפיד שלי?
    במקום להיות ישר, ולהודות באשמה- אנחנו הבאנו את ישראל למצב בו היא שקועה עד צוואר, אתה מציע הצעות, שאתה יודע ממילא שלא ניתן ליישם עם ממשלה כזו.
    את החכמה שלך, כבר הוכחת, התכבד ושתוק!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אחריי המבול.

    תוהו ובוהו., 05/03/08 22:31

    מצרים וירדן ינתקו את הקשרים הדיפלומטיים,יתקוממו בגליל ובמשולש ,זעם בכל העולם,הרג והרס בעזה .
    זה שווה את המחיר היקר שנשלם עבור השקט.
    שקט שלאחר המבול .
    האמנם.
    ????????

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    רק שאלה לטומי: האם גם בנו ונכדו ילחמו בחמאס? (ל''ת)

    מוטי, 05/03/08 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    טומי וחבר מרעיו גרשו והרסו את גוש קטיף - הם צריכים לשלם את המחיר (ל''ת)

    הבעיה איתם, 05/03/08 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    להחליף את ברק בחותנת שלי! אשה זקנה, קצת חולה, אבל יותר ''גבר'' ממנו (ל''ת)

    פודבי פיינטה, 05/03/08 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מאשים את מערכת הבטחון בהוצאת כספים בטענות שווא! 45 מיליארד

    אזרח, 05/03/08 17:47

    לשנה, ולא מסוגלים להתמודד עם כנופיות המחבלים?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    להתנהג איתם לפי אותו מוסר שהם מתנהגים אלינו. לרחם על הילדים שלהם

    מידה-כנגד-מידה, 05/03/08 17:29

    כמו שהם מרחמים על הילדים שלנו. מידה-כנגד-מידה. על כל קסאם - הפגזת תותחי 155. להתחשב באוכלסיה האזרחית שלהם כמו שהם מתחשבים באוכלסיה האזרחית שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    טומי, לך ספר זאת לאדונך אולמרט...

    רותם, 05/03/08 17:26

    אני מציע לטומי לפיד, להקריא את דבריו אלו באוזנו אדונו - אולמרט, אולי יתפכח ויתפקח קמעה... לא מזמן, נדמה לי אתמול, הצהיר המאפיונר, שאם לא נמהר להשיג ''הסכם'' עם משענת הקנה הרצוץ - אבו מאזן, החמאס ישתלט על יו''ש... אז מה , האם באמת חושב הכשלון הנ''ל, שהעברת שטחי יו''ש לידי אבו מאזן, תמנע את מסירתם , או נפילתם לידי החמאס?... הרי לא מזמן ראינו איך תנועתו של אבו מאזן, ברחה מעזה ללא התנגדות אפילו והשליטה שם את שלטון החמאס... האם אולמרט ההזוי, סבור שתנועת ה''פתאח'', תנועתו של אבו מאזן, היא שתשמור ששטחי יו''ש לא ייהפכו לחמאסטן?... המסקנה, שצריך להעיף את המאפיונר וממשלת הבובות שלו בהקדם מהשלטון, בטרם יבצע את זממו ויפקיר את שטחי הגדה בידי אבו מאזן ובהמשך לידי החמאס...

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא בגלל הקסאם בגלל איראן.חמאס וחיזבאללה.שתי חזיתות איראניות (ל''ת)

    אואר, 05/03/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    טובי, חביבי, הבעיה היא שהתל אביבים לא מוכנים יותר להלחם עבור אחיהם

    זה לא מזיז להם, 05/03/08 17:21

    זאת הבעיה. אין יותר סולידריות חברתית ואין יותר מובן מאליו שאם יורים על מישהו בצפון או בדרום, שיהיה אכפת למישהו במרכז להגיב.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדינת ישראל והאנטישמיות

    רותם, 05/03/08 17:15

    במחקר שהתפרסם לאחרונה, נמצא שככל שמדינת ישראל נתפסת חלשה יותר, וכושר ההרתעה שלה יורד, רמת האנטישמיות בעולם עולה. ולהפך ככל שמדינת ישראל משדרת עוצמה וכושר הרתעה, מכבדים אותה יותר בעולם, והאנטישמיות פוחתת...(נדמה לי שאת המאמר קראתי דווקא בעיתון ,מעריב,). אז עלינו להחליט, אם מישהו חושב שעל מדינת ישראל נגזר לספוג מכות ולא להגיב, הרי העולם שיכיר בנו כבנבך, יזלזל בנו וישנא אותנו יותר... למי שאינו מאמין, כדאי שיזכר בנצחון ששת הימים ובכשלון במלחמת לבנון השנייה...

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    עד עכשיו זה לא היה חזק? היית שר המשפטים.....מה עשתי שם אם לא....

    דוד, 05/03/08 17:12

    להכנס בהם בכל הכח?? אתה רוצה להגיד לי שהיה איזהשהוא זמן שזה היה פחות מבכל הכח האפשרי על החלאות האלה? ואתה עוד רוצה שנחיה איתם מתישהוא?

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זיקית

    יאיר ל., 05/03/08 17:04

    אם נכה בהם חזק פתאום תיזכר בסבתא..

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אפילו שעון מקולקל מראה פעמיים ביום את השעה הנכונה. .

    לפיד צודק, 05/03/08 16:55

    להפעיל כוח - בלי רחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ראש ממשלה

    ציקו, 05/03/08 16:37

    טומי , לו היית רץ לראשות הממשלה עם דעות אלה , הייתי בוחר בך !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    איפה הייתם, צבועים ?

    ד''ר ארוין, 05/03/08 16:08

    גם לפני 3 שנים היה מצב דומה
    וגם אז אמרתם ''שאין לנו ברירה אלא להכות חזק'', אבל אז התכוונתם למתיישבים היהודים. ואז לא רק דיברתם, צבועים יקרים, אלא היכיתם, היכיתם חזק ביהודים, באכזריות ובנחישות.

    עוד הוסיף טומי הצדיק: דיבורים עם חמאס, גם אם יביאו להפסקה זמנית של היריות, יעניקו לחמאס הפוגה שתנוצל להגברת אמצעי הטרור נגד ישראל. גם את זה כבר אמרו וצעקו וזעקו והתחננו לפני 3 שנים. אבל אז העדפתם לגרש יהודים, אובססיה שמאלנית מצויה, אז לפחות עכשיו תשתקו.

    חידוש בדברי טומי : אחרי שדרות ואשקלון, עומדות בתור אשדוד ותל-אביב. נו, באמת, טומי, אנחנו לא טיפשים, הרי לפני הגירוש הנורא כבר ידעת את זה, אז מה הדאווין עכשיו ?

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור גירוש להר סיני ד''ר???

      ג'ק, 05/03/08 16:56

      ובלי ''הגירוש הנורא'' לא היו נורים קסאמים? אפשר באמת לחשוב שהנוכחות שלכם בלב הרצועה מנע אי פעם איזשהו פיגוע או ירי.
      כל מה שעשיתם זה לרתק (ובזה לסכן) אלפי חיילים ששמרו עליכם ושבתמורה קיבלו גידופים.
      ואני מדבר מניסיון!!!

      אתה כנראה ד''ר לדמגוגיה.

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך, אחד התירוצים לגירוש האכזרי ...

        ד''ר ארוין, 05/03/08 17:31

        היה להפסיק את הטרור, לא ההיפך.

        או בשפה פשוטה לאנשים בגבעתיים: היו קסאמים גם לפני הגירוש, הרבה פחות מהיום, אבל היו.

        היום אומר טומי להילחם באוייב עד תום. אז אמר טומי להילחם בקרבן עד תום. אז, בניגוד להיום, הוא לא רק דיבר, הוא גם דאג שזה יתבצע, בנחישות ובאכזריות.

        מקוה שהפעם תבין.

        נ.ב. את הגידופים תמצא בתגובה שלך. את הפינה החמה לחיילים במרכז גוש קטיף, שהוקם לזכרה של האם וארבע בנותיה, הרסתם במו ידיכם, גם בנחישות וגם ברגישות.

        הגב לתגובה זו

      • אז מדוע מדברים להשתלט שוב על פילדלפי

        השמאל המבולבל, 05/03/08 18:50

        מכירים את הטענות של השמאל: זה לא הסכם אוסלו הערבים בכל מקרה היו עושים אינתפאדה והורגים למעלה מאלף איש, זו לא הבריחה מלבנון חיזבאלה בכל מקרה היה מתחזק, זו לא ההתנתקות מעזה בכל מקרה היו יורים קסאמים וחמס היה משתלט .

        אבל ברור לכולם שהנקודות הנ''ל הם נקודות התדרדרות הביטחונית של מדינת ישראל, ומנגד ברור כי ''חומת מגן'' היא הנקודה בה חל ההיפוך בחוסן הביטחוני, אז אותנו לא תבלבל.

        דרך אגב, מעניין אם היום מרותקים פחות חיילים לאיזור גוש קטיף, שדרות ואשקלון מהתקופה שלפני ההתנתקות, ודרך אגב גם אני מדבר מניסון

        הגב לתגובה זו

      • הכל בגלל הגירוש המטומטמם והמרושע, הישובים הגנו בגופם על ישובי ישראל (ל''ת)

        הסטוריון, 05/03/08 20:10

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    טומי לפיד מלחך הפניכה נמאס לשמוע ממך !! (ל''ת)

    מיקי, 05/03/08 16:08

    הגב לתגובה זו

    • מלחך פינכי...

      ציקו, 05/03/08 16:32

      אתה נשמע כאלו זה הרגע נפל לידך קאסם.
      אתה זורק סתם משפטים .....
      תקרא שוב את השורה שכתבת....

      הגב לתגובה זו

      • ציקו, לך חפש את דיקו. (ל''ת)

        יוסי, 05/03/08 21:42

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    אין דרך אחרת!!

    בני, 05/03/08 16:04

    חוץ מבירבורים על ידי כל הצדדים ,לא היתה כל הצלחה בשום דרך.טומי צודק ,ירון לונדון צודק ותושבי שדרות וכעת גם אשקלון אוכלים את המצב. אך עד מתי?מחכים לטיל בתל אביב?מוטב לשנן את המשפט ,הקם להורגך השכם להורגו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האיש שאחראי למצב, בגלל שתמך בבריחה הנוראה מעזה לא יכול לדבר (ל''ת)

    כתום, 05/03/08 15:44

    הגב לתגובה זו

    • כתום עולה

      ציקו, 05/03/08 16:34

      לצאת מעזה צריך.
      להכות בחוזקה בחמאס גם צריך.
      אין קשר בין ההתנתקות להכאת והשבת אש.
      זו הטעות שכל הכתומים עושים!!!
      הסיבה שרציתם להשאר בעזה היא דתית אידיאולוגית ולא בטחונית !!!
      גם אם תיאורטית היה מובטח שלום
      עקב היציאה הייתם מתנגדים!!!

      הגב לתגובה זו

      • לצ'יקו זוהי כל תמצית האג'נדה הכתומה!

        אליעזר דמשק, 05/03/08 20:06

        גם אם הפלשתינאים היו ''חסידי אומות עולם'' , הם היו ממרמרים להם( ולנו )את החיים ,-עקב הסטייה הלאמונית/רלגיוזית שלהם- עם ההבטחה הבדויה לאברהם הבבלי, ויוצרים או מסלימים את הסיכסוך המדיני.

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    לעת זקנה הפסיק להיות שמאלן? ומה עם הבן השמאלן שלו? (ל''ת)

    מה קרה?, 05/03/08 15:10

    הגב לתגובה זו

    • מתי טומי לפיד היחה שמאלן?תזכיר לנו (ל''ת)

      מוש, 05/03/08 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הפעם הזאת אני מסכים עם לפיד בכל מילה הלוואי ויסכימו איתו גם הקבינט

    יושב וחושב, 05/03/08 14:58

    ואז ירווח לנו מעט.

    אמרתם שאתם הצבא החזק בעולם נראה אתכם

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תשלח את הילד והנכד שלך ואת הבנים של אולמרט לעזה (ל''ת)

    לא פראיירים שלך, 05/03/08 14:36

    הגב לתגובה זו

    • לא מגייסים אוטיסטים (ל''ת)

      לילו גרינברג, 06/03/08 00:07

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ושלא תבכה שזה מזכיר לך את הסבתא שלך?! (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 05/03/08 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל מילה בסלע. פשוט נכון וצודק. תודה לך (ל''ת)

    נכון !, 05/03/08 14:21

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    You need the permission

    Jerry, 05/03/08 14:17

    ISHUR from USA, they put the $$$ money, they control you !!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הרבנים שלך בבג''צ ובתיקשורת מפריעים לנצייח את האוייב (ל''ת)

    יוש, 05/03/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הרבנים שלך במערכת המישפט ובתיקשורת מפריעים לנצייח את האוייב (ל''ת)

    יוש, 05/03/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    קשקשן ליברלי

    א.חיים, 05/03/08 13:58

    טומי לפיד טוב בלתת עצות דרך התקשורת, לחץ על חברך מר אולמרט לבצע את הצעתך, דרך אגב את מי מבני משפחתך ומשפחתו של אולמרט אתה מסכן?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קשקשן ליברלי

    א.חיים, 05/03/08 13:57

    טומי לפיד טוב בלתת עצות דרך התקשורת, לחץ על חברך מר אולמרט לבצע את הצעתך, דרך אגב את מי מבני משפחתך ומשפחתו של אולמרט אתה מסכן?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שישלח את הבן שלו והנכד שלו.

    או את הילדים, 05/03/08 13:54

    טומי לפיד דאג להיות ג'ובניק בקריה.
    כך גם הבן שלו (אלוף הקרטה)
    כך גם הנכד שלו.

    אף אחד שם לא סיכן את עצמו בשדה הקרב.

    אבל הוא מציע לשלוח ילדים של אחרים למות בעזה.
    אולי שישלח את הילדים המשתמטים של אולמרטט החבר שלו ?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    צודק אין ברירה

    אבי, 05/03/08 13:54

    ככל שנדחה יותר נשלם יותר ביוקר. הדיבורים עם אש''ף וערפאת הביאו אותנו למצב העגום שלנו כיום.
    יתכן שאם נעשה את מה שטומי מציע ניגרר למלחמה כוללת אבל אין ברירה כי אחרת נגיע למלחמה במצב גרוע עוד יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    טוב, אבל בתנאי שלא תזכר בסבתא שלך פתאום!

    הנברן, 05/03/08 13:53

    אתה סובל מפיצול אישיות? לפני 3 שנים נזכרת בסבתא שלך, לאחר שראית זקנה ערבית עומדת ליד הריסות ביתה.

    אני בעד לפוצץ לערבים ת'צורה, אבל אז אתה תבוא ותזכר בסבתא שלך. אז תעשה טובה - אל תצי הצעות, ואל תעלה זכרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    טומי צודק

    יצחק, 05/03/08 13:51

    גם כיום מראים תמונות לא נעימות מבחינת ישראל ב-CNN

    ואנו דורכים במקום עם הפלסטינים

    אז לדעתי יש לנסות את הכיוון של טומי

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    סוף סוף

    ענת, 05/03/08 13:50

    בהחלט צודק. יש להכות בהם עד שיצעקו להפסקה.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כך כותב מי רק שבנו היה 'לוחם'בעתון ''במחנה''

    אחד ששם לב, 05/03/08 13:43

    יאיר לפיד הביריון השרירי שירת בעתון במחנה, כאחרון הגיו'בניקים. גם ראש הממשלה, שבגיל 60 עדיין רץ מרתון,בגיל 20, שירת בעתון ''במחנה''. בניו של אולמרט כבר לא שירתו בכלל. נכדיו של לפיד - מי יודע?
    מאוד קל לשלוח את ילדי המתנחלים והקיבוצים למות בקרב. אבל האם לא עדיף לנסות ולנתק לערביי עזה ארת החשמל קודם?

    הגב לתגובה זו

    • ילדי המתנחלים לא משרתים בצבא.הם נלחמים בו. (ל''ת)

      מערבב קדחת עם ת, 05/03/08 14:14

      הגב לתגובה זו

      • אהה - 80% מנוער גוש קטיף שירתו בקרבי (ל''ת)

        הצבא נלחם בהם!, 05/03/08 14:55

        הגב לתגובה זו

        • והפסידו בכל המלחמות (ל''ת)

          ליאור, 05/03/08 19:52

          הגב לתגובה זו

          • טיפש מלא שנאה...

            רותם, 06/03/08 17:26

            מי בדיוק הפסיד בכל המלחמות?.. צה''ל, המתנחלים?... למי אתה מתכוון בדיוק, האם המתנחלים שנפלו בקרבות במלחמת לבנון השנייה, אינם שייכים למדינה או לצה''ל... האם המ''פ הגיבור רס''ן רועי קליין הי''ד ששכב על רימון היד כדי להגן על חייליו, האם הוא בשבילך - מתנחל שהפסיד?... לא סתם נאמר שהשנאה מעוורת...

            הגב לתגובה זו

      • איך אומרים ''אנטישמיות'' בעברית ? (ל''ת)

        שאלת תם, 05/03/08 16:10

        הגב לתגובה זו

        • ''שמאל'' או גם ''עיתון הארץ'' (ל''ת)

          דובי הכתום, 05/03/08 18:12

          הגב לתגובה זו

      • אדיוט או שקרן?...

        רותם, 05/03/08 17:05

        הצחקת אותי, או יותר נכון הרגזת אותי... ''ילדי המתנחלים אינם משרתים בצבא''... לך תבדוק את אחוז המתנחלים ביחידות העילית ובקורסי הקצינים בצה''ל, ותמצא ששיעור שירותם בצבא, עולה עשרות מונים על שיעורם באוכלוסיית המתגייסים... אם אינך יודע זאת - אתה אדיוט, אם אתה יודע זאת, וטוען את ההפך - אתה סתם שקרן ... לדידי, אתה גם אדיוט וגם שקרן...

        הגב לתגובה זו

      • זאת דוגמה של פרובוקאטור.

        בוריס ד, 05/03/08 23:23

        רוב מהם תנגדו לגרוש יהודים מגוש קטיף. לו כל עם היה מתנגד לפינוי מגוש קתיף, מצבנו היה הרבה טוב מהיום. ולא היו קסאמים על שדרות.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    לפני שיורים אולי נפסיק לספק חשמל,

    קצת מציאות, 05/03/08 13:43

    מים, כסף, עזרה הומניטרית?
    אחר כך אפשר גם לירות אם נצטרך..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אני שומע דרזדן וקובנטרי (ל''ת)

    ברוך הט''ז, 05/03/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    טומי רוצה מקום בליכוד

    אין סיכוי זקן, 05/03/08 13:26

    אנחנו שומרי מסורת

    הגב לתגובה זו

    • אין סיכוי בליכוד אין מקום יותר למושחתים אחרי שהוקאו לקדימה (ל''ת)

      חבר, 05/03/08 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    טומי רוצה מקום בליכוד

    אין סיכוי זקן, 05/03/08 13:26

    אנחנו שומרי מסורת

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שקט לפיד במדינת ש''ס וצנרה באינטרנט אין לך מה לדבר (ל''ת)

    ריקה, 05/03/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    חה חה חה, סוף סוף הבנתם שזו מלחמת אין ברירה!!

    נ.כהן, 05/03/08 13:14

    הפאתח והחמאס התחזקו רק בזכות כל יפי הנפש המאוסים שסוף סוף הבינו. הגנתם עליהם בכל מיני דרכים ושמתם מכשולים לכל אלה שהיו צריכים לסיים את המלאכה. זכרו מה עשיתם לכל יושבי גוף קטיף שהגנו בגופם וברוחם עלינו ואתם לא הערכתם את זה. נראה באם באמת יסיימו הפעם ו/או יתקפלו כהרגלם בקודש רגע לפני. אם זה תלוי באול-מרט ובב-רק זה עלול להסתיים בשידור חוזר ובמפח נפש!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מקווה...

    ארז, 05/03/08 13:00

    שהפעם התמונות מעזה המופגזת לא יזכירו לך את סבתא שלך, ותימנע הפעם מההשוואות המעוותות לנאצים...
    מי יודע, אולי ביד ושם למדת משהו...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עמדה הפוכה

    פיני, 05/03/08 12:45

    במדור דעות של מעריב שממנו נלקח מאמרו של טומי, מוצגת היום גם עמדה הפוכה, הקוראת דווקא לדבר עם החמאס ולהגיע איתו להסכם. בתוך גל ההתלהמות של לחסל ולהרוג אותם, זו עמדה יותר יוצאת דופן מזו של לפיד, שהוא ואחרים כבר השמיעו וכתבו. מדוע אתם מעלימים את העמדה הקוראת לדבר, לא תקוף?

    הגב לתגובה זו

    • אוילי כי לדבר עם מחבלים עולה בדם?

      ארז, 05/03/08 12:57

      ניסינו את זה באוסלו, ושילמנו בכ-2000 נרצחים.
      לא למדתם לקח?

      הגב לתגובה זו

    • פיני, תבקש מ-144 את הטלפון של הנייה ותדבר איתו כמה שאתה רוצה.

      בן יהודה, 05/03/08 13:06

      קבל תשובה לשאלתך: ''למה לא מביאים עמדות הפוכות?'' כי בזמן מלחמה עמדות מיעוט לא נחשבות - מתוך שיקול דעת רציונאלי. אז מה הטעם?

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מעולה נשלח אותך מחר בבוקר תדבר איתם כמה שאתה רוצה

      ש.צ, 06/03/08 02:15

      הטמטום של השמאלנים שובר שיאים חדשים

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הופה, מישהו מבין שת''א היא הבאה בתור

    בן יהודה, 05/03/08 12:44

    אולי כן ואולי לא (אסור להאמין לכל הצהרה מתלהמת של החמאס), יחד עם זאת אסור שתהיה להם את האפשרות הזאת (הם לא יוותרו על אפשרות כזאת) ולכן צריך להכנס באמ-אמ-אימא שלהם בכל הכוח.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ואני מציע

    דובי הכתום, 05/03/08 12:42

    מאחר, וכדבריך, הכל ספקולציות, אני מציע שנלך איזה 20 שנה אחורה, ונקשיב למי שבתחזיותיו פגע הכי הרבה.

    למשל, אם יש צד אחד שאמר לפני 15 שנה, שאם ניסוג מעזה ירו קטיושות על אשקלון, ויצחק רבין אמר ''אין ולא יהיו קטיושות מעזה לאשקלון'', אז נעזוב מאחור את מורשת רבין.

    אם יש צד שאמר שנשק שנמסר לפתח ישמש כנגד ישראלים - חיילים ואזרחים - ויש צד שחילק את הנשק הזה, אז לאחר שאכן הנשק שימש לפיגועים, נפסיק לחלק נשק (למשל השיריוניות שהועברו לאחרונה לרשות).

    אם יש צד אחד שאמר שהערים הפלסטיניות יהיו ערי מקלט לרוצחים, ורצחי המטיילים בנחל תלם, ''יושבים'' בכלא הרשות, במקום להיות מוסגרים אלינו, יש לשקול את החזרת צה''ל לערים הללו.

    אם יש צד אחד שאמר שבריחה מעזה רק תגביר את התיאבון הפלסטיני, ותגדיל את טווח יכולת השיגור של רקטות, וצד אחד אמר שאחרי ההתנתקות יהיה שלום ובטחון, אז בואו נתחיל להקשיב לרואי השחורות.


    במילים אחרות - כבר איזה 15 שנה שהשמאל עושה שטויות, ולוקח הימורים ביטחוניים על חשבון כולנו. כבר 15 שנה שהימין מזהיר, וכל הזהרה שלו אכן קרתה. אז בתור הצעה ראשונית - בפעם הבאה שאתם רוצים להחליט משהו, בואו תתיעצו איתנו. אתם כבר עשיתם מספיק נזק.

    הגב לתגובה זו

    • ולכן רק נתניהו (ל''ת)

      המבין יבין, 05/03/08 15:14

      הגב לתגובה זו

      • איזה נתניהו?

        דובי הכתום, 05/03/08 18:14

        זה שהצביע בעד ההתנתקות, או זה שחזר בו שבוע לפני צאתה לדרך, אך נאלם דום במשך כל הביצוע שלה?

        הגב לתגובה זו

        • זה שהתנגד לגירוש מההתחלה והזהיר על סכנותיו אך נשאר שבועיים בממשלה

          שקרנים ומסיתים, 05/03/08 23:45

          כדי לגמור להעביר את תקציב המדינה לשנת 2006 שעמל עליו כל השנה כדי לא להפקירו לידי אולמרט חסר הלב והרחמים. שרון הדיקטטור הודיע כי כל שר שיצביע נגד יפוטר ונתניהו שידע כי יש רוב עצום בין חברי הכנסת למהלך המתועב חייב היה להצביע בכנסת בניגוד למצפונו כי ידע שאחרת כל עבודתו להצלת הכלכלה מקריסה תרד לטמיון ותושבי ישראל יסבלו גם בטחונית מההתנתקות וגם כלכלית מפשיטת רגל של המדינה. אך התנה הצבעתו בהבאת פינוי של כל ישוב להצבעה בממשלה וכשאלו הובאו שבועיים אחרי להצבעה התנגד לכל הפינויים והניח את מכתב ההתפטרות מהממשלה במחאה.
          הבנת? או שהעובדות לא משנות לך כלל לאג'נדה של הכפשת המנהיג הראוי היחידי היום בישראל?

          הגב לתגובה זו

  • 32.

    נהפוך למצורעים כמו דרום אפריקה

    פוצר, 05/03/08 12:28

    נתעלם מהצד המוסרי לצורך הדיון.הפגזה ללא הבחנה תגרום לחרם
    אקדמאי,תרבותי וכלכלי לפחות באירופה.אולי גם בחוגים נרחבים בארה''ב.כלכלת ישראל תכנס למיתון
    חריף.בניגוד לשנות ה50 וה60 הציבור
    לא בנוי לכלכלת צנע ויחל גל ירידה המוני.כדאי לזכור כי ההפצצות הגרמניות האווירי על ערי בריטניה והפצצות הנגדיות של בעלות הברית לא גרמו לייאוש אלה רק לחישול האוכלוסיה.הפתרון הוא כיבוש השטח לצורך חיסול צבא החמאס.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף חייל מצורע חי, על חייל מת. (ל''ת)

      מ, 05/03/08 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הכהן: טיפשים!!! לכוון את התותחים את המטוסים לגלי צהל, ערוץ 2

    יצחק הכהן, 05/03/08 12:05

    ,2 קול ישראל, למערכות העיתונים ולירות! שם שורש הרע שם התחילו וליבו את האינתפדות םשם הם מובילים את מנהיגי ישראל באף. משם הם נופחים רוח במיפרשי האויב. שם הכל התחיל ושם יגמר, רק שם!
    להעמיד את כל אותם מוסרים ומלשינים למשפט צבאי, לחשוף את מעלליהם ולהענישם במלוא חומר הדין! במקומם, להעמיד דור מגישים אוהבי ישראל ואוהבי אמת היודעים לעודד את אחיהם ולא את אויביהם. . להטיל יאוש ספק זו תחבולתו של עמלק, כן עמלק השתלט על התקשורת זוהי תחבולתו הוא לא הערבים רק מעודדם ומחליש אותנו, ה' ימחה שמו מעל פני האדמה. אנחנו עומדים בפני שואה חדשה ומי שאינו רואה זאת יחליף משקפיים. אנחנו עם גיבור וחזק המובל ע''י קומץ רפי שכל שמאלנים אל פי פחת אנא התחילו לפעול לפני שדלתכם תפרץ ע''י המון ערבים צמא דם , חס וחלילה.
    ה' עוז לעמו יתן ה' יברך את עמו בשלום.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן!!!

      בן יהודה, 05/03/08 12:51

      לא הייתי נסחף עד כדי כך, אבל יש הרבה אמת בדברים שלך.
      את הטנקים ומטוסי הקרב הייתי מעדיף שיכוונו לעבר עזה. עכשו זה הזמן.

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה אמת (ל''ת)

        רייט, 05/03/08 23:46

        הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      ש''צ, 06/03/08 02:16

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כתבה אמיצה- או לגויים

    אוד מוצל, 05/03/08 11:58

    כל הכבוד טומי , אנחנו מתחילים להבין סוף סוף, אין לנו ברירה או שנהרוג או שנהרג. אנחנו צריכים להילחם. אגב המחיר היקר של הרג ערבים חפים מחיר אינו יקר כהרג יהודים חפים מפשע והמחיר היקר של דעת הקהל העולמית- סוף סוף יבין העולם שאנחנו מכבדים את חיינו -יעריך אותנו על כך, ואולי נזכה להיות אור לגויים

    הגב לתגובה זו

    • יאיר? (ל''ת)

      נוח, 05/03/08 12:44

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ולאן בדיוק זה אמור להוביל???

    ט, 05/03/08 11:57

    קראתי באיזה מקום שיש קבוצת אנשים במדינה רוצים לעצב את מזרח התיכון מחדש. יפה מאוד. הבעיה שבתוכניות שלהם לא כלול אינטרסים של העם הפשוט, וחוץ מזה, קצת מזכיר לי את התוכניות של הגרמנים על אורופה אז בשנת ה-30. הקבוצה שלנו - לא מעניין אותם באמת מהעם - רק משתמשים בהם. ממלאים אותם מלא שינאה, הולכים לצבא, לא כדי להגן על המדינה, אלה להגן על האינטרסים שלהם, חוץ מזה מפקירים את קבוצות החלשות. רק בינתיים כדי לגשם את חלומותם, חייבים לגרום למצב של תוהו ובוהו. הגענו כבר למצב של שינאה מוחלטת. על כל טיל שזורקים על עזה, יש בחזרה על הדרום. מה? כל כך גדול הבילבול שאנשים בלי לחשוב צעוקים: להפציץ את עזה! זה מפיתרון?... אם מדיניות כזו המדינה שלנו בסכנה. ורק כדי לגשם את החלום של קבוצת אנשים (עשירים מאוד) ועם תאות בצע. מכורים לכוח עד הסוף. עצוב לי. אני אוהבת המדינה....אי אי איפה רבין......
    (דרך הגב - אותם אנשים שעכשיו שולטים, התפטרו מרבין כדי להמשיך את מדיניותיהם והאיטרסים שלהם.)

    הגב לתגובה זו

    • מה בעצם את רוצה להגיד??

      מהישוב, 05/03/08 14:42

      עברית עילגת ורעיון לא מגובש

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    === רק כיבוש יביא שלום === (ל''ת)

    מתנחל, 05/03/08 11:56

    הגב לתגובה זו

    • רק ''התיישבות''בכל חלקי ארץ ישראל תביא לשקט באזור.

      בן יהודה, 05/03/08 12:54

      הפלסטינים הם הכובשים.

      הגב לתגובה זו

      • חמודי, ב-40 שנה ''ישבנו'' כמה עשרות אלפים.היתר בין חדרה לגדרה (ל''ת)

        נו באמת, 05/03/08 14:27

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    פריבליגיה נוחה של סבא ואבא לגובניקים כרונים (ל''ת)

    רון, 05/03/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אני מצטער שתמכתי בהתנתקות

    טומי- המשך, 05/03/08 11:39

    התברר כרגיל ידידי (?) בימין צודקין יותר בראיית המציאות

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה יש לך לומר לחברך שנותן כספים לש''ס לטובת שרידותו הפוליטית (ל''ת)

    משה, 05/03/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    החבר שלך מעביר שקלים לחמאס - ידעת ??

    יאיר ל., 05/03/08 11:26

    תקליד בגוגל (או שתבקש מהנכד יואבי):

    העברת שקלים לעזה


    בלי מרכאות פסיקים או מכף

    אתה יכול גם לחפש את זה ומצא:

    בנק ישראל כספים חמאס


    אם תחפש טוב תמצא גם את זה:

    בצה''ל ציינו השבוע, שישראל ממשיכה לממן את משכורותיהם של עובדי משרדים ממשלתיים בהם שולט חמאס, באמצעות העברת עשרות מיליוני שקלים לרשות וממנה לארגון השולט ברצועה. בצבא מעריכים, שמימון זה מסייע לחמאס להפנות משאבים אחרים להתעצמות באמצעי לחימה ובחומרי חבלה. במערכת הביטחון צופים, כי בעקבות אירועי השבוע יגבר בהנהגת חמאס משקלם של המתנגדים לפשרה, ולו תכסיסית, בעניין התהליך המדיני.

    הגב לתגובה זו

    • לחמאס זה לא נורא - אבל לש''ס זה אסון (ל''ת)

      סבא של יואבי, 05/03/08 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    במקרה מסכים איתך, אבל אתה עדיין בנאדם לא טוב

    דן, 05/03/08 11:20

    ואני אסביר לך גם למה. אני לעולם לא אשכח את ההופעה שלך בערוץ 2 לאחר פרסום דו''ח וינוגרד. ללא כל בושה התפרצת על אב ששכל את בנו במלחמה (והעביר ביקורת על חברך אולמרט) והטחת בו האשמות כאילו שניכם מנהלים ויכוח בשכונות. כמו שאומרים שצריך לתת כבוד מינימלי לראש ממשלה מתוקף היותו ראש ממשלה, ראוי לזכור שגם לאלו ששכלו את ילדיהם מגיע כבוד מינימלי מתוקף המחיר אותו שילמו עבורינו. לצערי אתה חצית את גבול הטעם הטוב ועל זה קשה מאוד לסלוח...

    הגב לתגובה זו

    • רגישות זה מושג זר לכל הנהנתנים מסוגו

      נ.כהן, 05/03/08 13:29

      הנהנתן הזה מעולם!!! לא הראה רגישות לכל מי שאינו מאנשי שלומו ואינו משתייך לעשירון העליון. הוא אינו מכיר מושג כזה. מאז ומתמיד הוא התקיף בכל הזדמנות שנפלה לידו את החלשים כאילו שהם רחיים על צוואר. זה ברור גם למה!

      הגב לתגובה זו

    • בנוסף לניצול שואה לפיד גם אב שכול. (ל''ת)

      למד עובדות, 05/03/08 14:22

      הגב לתגובה זו

    • תגובה

      אבישי, 05/03/08 14:30

      לידיעתך, גם טומי לפיד הינו אב שכול.

      הגב לתגובה זו

      • אין דין תאונת דרכים (אפילו של חיילת) , כדין הפקרת חיילים למותם! (ל''ת)

        לאבישי הדמגוג, 05/03/08 20:19

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    זאת הפעם הראשונה שאני מסקים עם האונגרי הזה (ל''ת)

    JIM BEAM, 05/03/08 11:09

    הגב לתגובה זו

    • אונגרי?

      זאב, 05/03/08 14:46

      קודם כל הוא יהודי, שנית נולד בסובודיצה סרביה - בור ועם הארץ

      הגב לתגובה זו

      • כן, רק שרוב חייו בילדות ובנוער

        קובי הקאובוי, 05/03/08 16:48

        עד הגיעו לגיל 18, בערך, הוא
        חי בבודפשט שבהונגריה.
        את יוגוסלביה הוא (בעצם משפחתו)
        עזבה ממש בסמוך ללידתו ככה שהוא
        חי הרבה, אבל ממש הרבה יותר שנים
        בהונגריה מאשר ביוגוסלביה.
        הוא דובר הונגרית על בוריה ומחשיב
        עצמו כהונגרי ולא כיוגוסלבי.
        כלומר, אחרי שהוא מחשיב עצמו כישראלי וכיהודי,
        אם תשאל אותו למוצאו הוא ישיב לך הונגריה.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    ככל שיגנו אותנו יותר, יכבדו אותנו יותר (ל''ת)

    גינוי זה טוב, 05/03/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פשיטת רגל של השמאל

    אליוי, 05/03/08 10:53

    הקריאה שבאה מהשמאל לדבר עם החמס היא עדות לפשיטת רגל של פעילי השמאל
    הללו טוענים מצד אחד
    ישראל אשמה על שהעלתה את בני הכפר או לחילופין ארה''ב אשמה בעליית אל קעידה והטליבן משום שארה''ב שתפה עמם פעולה כנגד פלישת ברית המועצות לאפגניסטן
    אבל אותם טוענים מהשמאל
    טוענים כעת שצריך לדבר ולשאת ולתת עם חמס ובכך להגביר עוד יותר את כוחו
    פשיטת רגל פוליטית ומוסרית
    של השמאל

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מי אמר ''הליכוד סתם מפחיד, לא יירו אף טיל מעזה. זה קשקוש''?

    גל, 05/03/08 10:44

    אתמול שידרו ברשת ב' נאום של רבין זצוק''ל על הנבואה הזו, שידוע למי ניתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    טומי, ספר את זה לחברך ''המדשדש''

    יאל, 05/03/08 10:37

    שום דבר טוב לא ייצא מאולמרט. הוא חי בבועה (של נדל''ן ושל שרידות אישית). לא יכול להרשות לעצמו לעשות, כדי לא לטעות.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    תזכיר לי מה אמרת על הרס הבתים ברפיח ??

    עמרי, 05/03/08 10:36

    אז, בפעילות צה''ל המאסיבית לפני 3 שנים, אמרת שהרס הבתים ברפיח בו שמת לב לתמונה בה קשישה פלסטינאית חיפשה שרידים בהריסות ביתה, אמרת שהיא הזכירה לך את סבתא שלך בהריסות הגטו בשואה.

    ימים עברו, ראש ממשלה התחלף. עכשיו יש לך עסק עם ראש ממשלה שאתה עבדו הנרצע, זה שסידר לך להיות יו''ר יד-ושם, כג'וב נחמד וייצוגי לקראת הפנסיה שנכפתה עליך. עכשיו, זהו זמן התשלום. '' להכות חזק ''. כן, למה לא. עכשיו אתה לא נושא באחריות, לא אתה ולא השפנים שהבאת עם שינוי לממשלה.
    עתה , הברברת לא עולה כסף. לדברר את ראש הממשלה הכישלוני , זאת בהחלט משימה חשובה תמורת האתנן הראוי שקיבלת.

    הגב לתגובה זו

    • קבל חיזוק על הזיכרון והתגובה המדוייקים (ל''ת)

      דור, 05/03/08 11:04

      הגב לתגובה זו

    • לא יכולת להגיד את זה מוצלח יותר. כלכך נכון וכלכך אופייני ללפיד (ל''ת)

      יוסי, 05/03/08 11:52

      הגב לתגובה זו

    • תכתוב מאמר תגובה ללפיד שכולם יקראו (ל''ת)

      תגובה לענין, 05/03/08 12:38

      הגב לתגובה זו

    • עומרי ...אל תען כסיל כאיולתו... (ל''ת)

      גיא, 05/03/08 12:43

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי ילחם??

    פומפי, 05/03/08 10:35

    טומי לפיד-חכם.עלינו.במקום שיגיד לחבר שלו אולמרט שהבריח את הילדים שלו מהארץ שלא, יעשו מילואים ושלא יפגעו מהמחבלים,כמו עוד שרים ברמה נמוכה כמוהו,-מדבר על מלחמה.מי ילחם??אין כמעט.מרבית הצעירים ברחו מהארץ,חלק הוציאו פטור,מי שעשיר הבריח את ילדיו,-מה נשאר??אז טומי-בלי דברי הבל-תן דוגמא,יחד עם חבורת הזבל העונה לתואר-חברים שלך.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כמה צרות אנחנו צריכים לספוג עד שהשמאל ה''נאור''

    ימין קיצוני, 05/03/08 10:32

    מקבל קריזה ומוכן להלחם סוף סוף ''גם במחיר יקר''. כמה קשי תפיסה הם!!!
    אם הייתם נלחמים אחרי הקסאם הראשון, כן הראשון, המחיר היה הרבה הרבה הרבה יותר זול גם בחיינו, וגם, למי שאיכפת, בחיים שם.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפיד אולי תהיה י ועץ לעניני אסטרטגדיה במקום חבר של אולמרט (ל''ת)

    הלוי, 05/03/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הסנילי הזה מסכן את ילדי במלחמה שהשמאל שלו לא רוצה שננצח (ל''ת)

    השלום שלכם=מוות, 05/03/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יש לפעול מייד אחר טיל הבא ולא לחכות

    צדק צדק תרדוף, 05/03/08 10:27

    אדון אולמרט... צהל מאבד הרתעה דבר היוצר לגיטימציה לקסאם הבא
    אכן מדינת ישראל זקוקה דחוף לבחירות .... אז יפו אפי איתם ויעשה סוף סוף סדר
    אולמרט נכשלת... יתכן ומר ברק לומד מטעויות והפעם לא יברח... אבל זה לא נראה באופק.
    נו כבר שיגיעו בחירות... רק שנשרוד עד אז... השרדות.. נעמה, דן, נועם

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי נתן לו לעבוד ביד ושם ללא מכרז ומאז ..... (ל''ת)

    גבי, 05/03/08 10:25

    הגב לתגובה זו

    • כניצול שואה הוא לא צריך אישור שלך (ל''ת)

      למד עובדות, 05/03/08 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    טומי תחסוך מאיתנו את עצמך

    עדי, 05/03/08 10:25

    עכשיו אתה נזכר? מה עשית בממשלות ישראל עד עכשיו? פתאום הגעת להארה שאין ברירה? טומי יצור דמגוגי נאלח שכמוך הגיע הזמן לפרוש ולהפסיק להביך את עצמך עם רדידותך והנרקסיזם הבלתי מוצדק שלך. תחסוך את עצמך מאיתנו זה יחסוך לנו הרבה עגמת נפש ועצבים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    אז תגיד את זה לאדונך - אתה הרי הפודל של אולמרט... (ל''ת)

    אולמרט, 05/03/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי הרופא שלך אדון לפיד ?

    ביזי, 05/03/08 10:19

    הוא סוף סוף נתן לך את התרופה הנכונה.

    חייבים לעמוד על עקרונות בסיסים ביותר: רצון לחיות בשקט, שמירה על ריבונות. ומי שפוגע בעקרונות אלה חייב לחטוף.

    ובכל זאת אנסה לעזור לך להיזכר במשהו: דיברנו עם אשף בסופו של תהליך שטיפת מוח שניהל השמאל הישראלי שעדיין לא עזב את הגיטו. אבל מה יצא מזה ? מה קרה לאחר שמנהיגינו ההוזים היו מוכנים למסור להם 97% משטחי יש''ע ?

    יש להניח להזיית השלום למשך כמה דורות ולנהל מאבק מזויין אשר יכניע את האוייב . פשוט מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ככל שנדחה נאלץ להכות חזק יותר

    amir, 05/03/08 10:17

    האם נתנהג כמו אומה נורמלית או רק אחרי שכל המדינה תהיה מדינת ברווזים במטווח החמאס.
    אי פגיעה באזרחים עזתים כאשר אזרחים ישראלים נהרגים היא אימפוטנציה ולא מוסריות.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק - בגלל זה האמריקאים הורידו פצצת אטום על יפן

      אורן, 05/03/08 11:30

      כי הם חישבו שזה יביא לפחות הרוגים בסופו של דבר. ורק לפני פחות משנה שר החוץ היפני הודה שלארה''ב לא הייתה ברירה אחרת!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם מלחמה אז מלחמה

    girgir, 05/03/08 10:16

    מסכימה עם כל מילה של לפיד. זו השפה היחידה שהעם הערבי מבין דעת העולם לא תגן עלינו מירי קסמים ולכן יש להחזיר את כוח ההרתעה שלנו כדי שיבינו סוף סוף שאין דרך אחרת. כמו שסאדת ומלך חוסיין הבינו שבמלחמה לא ישיגו דבר.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תתלהמי יותר מקרוב? (ל''ת)

      יו אס אי עאלק, 05/03/08 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תפיסה גאונית בדיוק כמו התמיכה שלך באולמרט. (ל''ת)

    ק., 05/03/08 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אכן, קטן עליו על לפיד ה'ביוקר' שהוא מדבר עליו

    Yossi V, 05/03/08 09:17

    נראה שמי שנכנס ליד ושם הופך להיות מנותק מן העולם.
    ''תמונות האמהות הפלשתיניות המחבקות את ילדיהן הנפגעים, יעוררו נגדנו זעם בכל העולם...''. אבל למי אכפת, לפי דעת לפיד העולם בין כה וכה נגדנו.

    יהודון שנתנו עט / נשק ביד. מביא את ירון לונדון כגיבוי אינטלקטואלי.
    כמו שדיברתם עם ערפאת, אתם תרדו על ארבע ותדברו גם עם החמאס. הפחד שלי הוא, שאז לחמאס כבר לא יהיה ממש עם מי לדבר...

    מדינת מצדה המאבדת עצמה לדעת.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חנק הכלכלה בעזה - עדיף מ 1000 פצצות.

    כלכלן, 05/03/08 08:44

    אהוד ברק אמר פעם ש ''ללחוץ על ערפאת זה כמו ללחוץ על ספוג''. אני לא מעריץ גדול של ברק אבל זו אימרה מדוייקת.

    כנ''ל החמס, לבטח הוא יותר ''בלתי לחיץ''. כולם מטורפים שם. אוהבים ''שהדה'' ... מוות.. 72 בתולות .. ועוד דברים שונים ומשונים.

    צריך לפעול אחרת. נמאס מהמתודות של הגנרלים, תנו לכלכלנים לנצח.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אם מלחמה אז מלחמה

    אביבה, 05/03/08 07:14

    טומי יפה אמרת,מסכים לכל מילה.זו השפה היחידה שאומה זו מבינה.רק שאליה וקוץ בה,מי בדיוק יוביל מהלך כזה? אולמרט? או אולי ברק? והרי מדובר בשני אישים שרואים רק את משענת הכיסא.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל הכבוד!!!

    דעות שונות, 05/03/08 06:30

    סוף סוף ראיה זכוכה!
    כמה טוב שהשמאל מתעשת, כוונו הוסיפו תגובות, אתם הקוראים קדימה, חזקו את דעת מקבלי ההחלטות.

    הגב לתגובה זו

    • KALAM FAADI

      Joe Anaaref, 05/03/08 18:03

      קישקושים בטלים של אדם ללא כל כל השפעה.
      כל עוד צמד האפסים (אהוד בריבוע, E*E=0) לא יעדיף נפילות באחד העם על נפילות בדרום לא יהיה שינוי.
      כרגע, אין מניעה להשמיד את הדרום כל עוד במדינת תל אביב שקט.

      הגב לתגובה זו