• 30.

    חוצפה

    שמעון, 05/03/08 14:50

    במקום להתעסק בלעמוד בלוח הזמנים הם מתעסקים בלגנוב בתים מאנשים תמימים!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מישפט שלמה הנהלת הרכבת חיייבת ליקנות בית זה מתושביו במחיר מלא

    פקק תנועה, 05/03/08 14:47

    כולל כול השיפוצים שנעשו בבית זה למען ההגינות הציבורית ואישית ומצפונית כשל חברה ציבורית במדינת ישראל למרות שבישראל אן מושגים כאלו ומיסוג זה .זהו מיקרה יוצא דופן ובהתאם לכן יש להיתנהג.עים תושבי הבית שהם אזרחי ישראל בעלי זכיות ולא רק בעלי חובות .לאזרח שגר בתון בית או מינה מקורה אחר יש לא זכיות דיור מלאות ולא זכיות רחוב

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חוסר צדק

    גיל, 05/03/08 14:28

    אנשים תמימים שגרים בשלווה... תעזבו אותם לנפשם ותנו להם לחיות בכבוד....

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ביזיון

    ברוך, 05/03/08 14:28

    מנהלי רכבת ישראל הם אשכנזים מסריחים ורוצים רק לדפוק את המרוכאים.....

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רכבת ישראל -חזירים

    דוד, 05/03/08 14:26

    רכבת ישראל הייתה מושחטת ונשארה מושחטת, לא מספיק להם מה שיש להם ורוצים עוד מאנשים תמימים....

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דמי מפתח זה שליל שני שליש

    ישראל ישראלי, 05/03/08 10:48

    זה אומר ששליש מהדירה שיך למישפחה היום כבר לא עושים חוזים כאלה מי זה שני השליש רכבת ישראל ?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    טמטום ישראלי... אגב, איפה הבית של הכתב הוא שלי!

    רוני, 05/03/08 08:51

    בגלל אדם שמתגורר בבית שלא שייך לו לא יסללו כביש, אלפים יסבלו כולם יכולים לקפוץ לדייר והתקשורת תזדהה עם הפולש!

    רק בישראל טמטום שכזה יכול לקרות!

    מעניין למה לא מפנים אותי מהבית או אותך? למה דווקא להם ''מתנכלים''?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כוחות הרשע

    שמעון, 05/03/08 07:24

    תמיד חזקים מול חלשים.מדינה שלחלש אין זכויות אין הצדקה לקיומה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ישראלי מצוי...כיפה על הראש ועושה מה שבא לו...

    שפינוזה, 05/03/08 06:02

    התעלם מפסק דין כי לא ביקשו ממנו? אז על מה בדיוק היה המשפט? אל תיפלו לפח המיסכנות והאומללות שלהם, הם פשוט רוצים לקבל פיצוי יותר גדול ממה שהרכבת הסכימה לתת להם (מבלי שהייתה צריכה לשלם שקל). כל אחד פה גיבור גדול, אם האדמה הייתה שלכם מזמן הייתם מעיפים אותם.

    הגב לתגובה זו

    • מה שמפריע לך זה הכיפה שלו אם לא היה לו כיפה היית אומר כמו רוב האנשי (ל''ת)

      מפוכח, 05/03/08 07:35

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון, אני רק אומר שכך בדיוק נראה ישראלי מצוי, וכך הוא מתנהג

        שפינוזה, 05/03/08 08:37

        אחרי משפט, וערעור, הוא טוען שאף אחד לא ביקש ממנו לעזוב. זו ממש בדיחה, אז למה הלכו איתו למשפט? כי ביקשו ממנו לעזוב והוא נשאר. המשפט עצמו לא נתפס בעיניהם כ''בקשה''?

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא יודע

      ירון, 05/03/08 07:48

      במקרה אתה צודק מר פדידה שם קצוץ שנים על כול העולם כולל השכנים שלו אבל אני מאמין שצריך למצוא לו דיור חלופי רכבת ושראל צריכה לפנות את כולם תמורת פיצוי הוגן

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    בשיש

    שמעון סבן, 05/03/08 04:13

    מוטי מרי מאיר דוד ואנט בפסח ''בה אני יהיה בארץ אחרי 6 שנים וניפגש.עד אז תהיו חזקים כי הצדק איתכם

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    לפנות ערבים-מחבלים-פלשתינים

    אסף שיאון, 05/03/08 01:06

    מישהו התבלבל: לפנות ערבים-מחבלים-פלשתינים-מוסלמים ולא יהודים

    הגב לתגובה זו

    • ממתי מפנים בעלי הזכות על הארץ הזאת ? (ל''ת)

      דרוזי גאה, 05/03/08 08:03

      הגב לתגובה זו

      • כשמגיעים בעלי הזכות האמיתית (ל''ת)

        מה השאלה, 05/03/08 10:00

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    עוד לא שמעתי שאפשר לפנות דיירים

    מיקי, 04/03/08 23:52

    בדמי מפתח.
    אולי עו''ד פלדמן,למשל, יעשה פעם משהו טוב ובמקום לחלץ רוצחים ואנסים יירתם לעזור חינם למשפחה הזו לקבל דיור עמידר חלופי?
    מישהו מכיר את עו''ד פלדמן ויודע איך לבקש ממנו את זה?

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין צדק

    שמעון סבן, 04/03/08 23:51

    בושה לרכבת ישראל לפנות אנשים בגיל כזה אחרי 30 שנה שהם טיפחו והשקיעו את כול כולם לבית.ואני בטוח שסכום הפיצוי שהובטח להם לא מעניין אותם כי שןם סכום שבעולם לא שווה את השקט והשלווה לאנשים בגיל שלהם.שבסך הכל רוצים להמשיך לגדל את הנכדים כמן כל סבא וסבתא בוווווווווושה למדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • שמעון מה שלומך? אתה עוד במיאמי?זה קובי צור קשר (ל''ת)

      קובי, 05/03/08 07:24

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ביזיון כנסו וגלו

    אחד שששפט, 04/03/08 23:42

    מה קרה פתאום הוא לא דייר מוגן?? מי השופט אשר החליט מעשה נבלה שכזו???
    מדינה של הון ושלטון, קצב רצח נפשות ולא קיבל כלום אלו רק התגוררו ושלמו את דמי המפתח כמקובל ורוצחים את עתידם בגיל כל כך מבוגר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      מנחם, 05/03/08 07:51

      עים כול הצער שנים הוא לא שילם

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    רוצה לסחוט כסף מהמדינה האומללה הזו (ל''ת)

    מיכל, 04/03/08 23:35

    הגב לתגובה זו

    • מה לסחוט לעזעזעל מדינה חרא!!!!!!!!! (ל''ת)

      אחמדינגאד זרוק, 05/03/08 06:26

      הגב לתגובה זו

      • האיש לא צדיק

        מיכל, 05/03/08 07:52

        אל תבלבל את המוח

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    the law

    David, 04/03/08 23:32

    I am not a lawyer but I think there is a law saying that if 7 years have elapsed where the onwer does not claim his property then it is a tacit agreement to the status quo.

    Perhaps they are claiming their property now to register their claim to that land.

    It would be wise to consult a lawyer

    Good luck

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    צריך לתת למשםחה מגורים במקום. (ל''ת)

    בוריס ד, 04/03/08 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מי יעיז לזרוק את משפחת שרון מהחוה שהם לקחו ללא כסף,,,? (ל''ת)

    יוחננוף הגרוזינ, 04/03/08 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פדידה תמשיכו לנסות אולי יהיו יותר פיצויים

    הלוחש לרשת, 04/03/08 22:12

    לכל המגיבים התמימים . נראה לכם שיש כאן משפחה מסכנה ? משפחות תחמניות רבות בישראל עושות את התרגילים האלה למדינה כדי לזכות בפיצויי ענק . לאחר המאבק ולאחר שכולם יחשבו שהם מסכנים , תפסוק להם המדינה כמה מליונים והם ירכשו נחלה וישבו לבטח על מתנת המדינה לנצח . צריך לעשות כמו בתאילנד .
    הממשלה שמה פתק למועד פינוי ולאחר המועד , האנשים נזרקים לרחוב
    סוף הסיפור .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יש 2 חרא-וילות בניצן ...

    יונתן בשיא, 04/03/08 21:56

    על פי סיסמתנו הידועה ''יש פתרון לכל מתפנה'', לא מובנת ההתנגדות של המשפחה. עוד פחות מובנת ההזדהות של הכותבים עם המשפחה.

    איך אמרתם לפני 3 שנים ?
    חוק הוא חוק
    לשמור על הדמוקרטיה
    בסך הכל עוברים דירה
    יש פתרון לכל מתפנה
    למען שלום (המפלגה, המסילה)
    מעשה ציוני
    כל המדינה התגייסה למטרה הנעלה
    מה הם עשו שם
    למה הם התיישבו שם
    הם לקחו סיכון
    למה לא גירשו אותם לפני כן
    הם גרמו את זה לעצמם
    הם ניצלו את המדינה
    אחרי זה נחיה בשלום
    להחזיר לאזרחים את השקט (צבע אדום)
    לא להסתכל להם ישר בעינים

    אז מה קרה לטוקבקיסטים, רק 3 שנים אחרי האסון ההוא ?

    הגב לתגובה זו

    • ניכרים דברי אמת-יישר כוח

      יעל, 04/03/08 23:15

      השמאל משפיל את הראש כיום.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    תלמדו מהערבים הלודאים

    המבקר, 04/03/08 21:53

    הערבים בלוד גרים צמוד ועל פסי הרכבת ואיש לא אומר להם מילה..אז פה ושם נהרגים ילדים קטנים ....וזה לא אכפת לאף אחד ואף לא להורים שלהם ואילו הנהלת הרכבת לא רוצה לפנות אותם והם ממשיכים לבנות ולבנות צמוד לפסי הרכבת..תלמדו מהם...

    הגב לתגובה זו

    • מה שמוטר לערבים, לא דוגמה ליהודים (ל''ת)

      בוריס ד, 04/03/08 23:19

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    האיש לא מיסכן

    הגון, 04/03/08 21:47

    אני מכיר את האיש באופן אישי איש לא ישר ולא הגון ולחלוטין לא מיסכן הכול הצגה אחת גדולה

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה כ''כ הגון למה אתה מדבר לשון הרע על אדם (ל''ת)

      יעל, 04/03/08 22:08

      הגב לתגובה זו

      • אם מה שהוא אמר זה אמת אז זה לא לשון הרע.... (ל''ת)

        יאיר, 04/03/08 23:55

        הגב לתגובה זו

        • אם לא לשון הרע אז בטוח קינאה גדולה והבל (ל''ת)

          קין, 05/03/08 05:45

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    ל 6 כן את חוף פלמחים גנבו תמורת 8 מליון ש''ח

    הכל חוקי, 04/03/08 21:14

    הכל חוקי אם אתה מקורב לצלחת
    בזמן שהילדים נלחמים ההון והשלטון לא מפסיק לעשוק את הקופה.

    אחמינאג'ד לצערי צודק
    המדינה שיכת ל 15 משפחות הפשע

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    יש את אגודת ידיד עם עודי''ם מתנדבים.יש את לשכת עו''הד שכר מצווה.

    לא לוותר יש, 04/03/08 21:09

    יש עורכי דין מקצוענים אשר מוכנים בהתנדבות לעזור לחלשים ביותר.
    כל עוד יש סיכוי וחלופה למצב שלכם,אסור לוותר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצטערת מראש על הבורות

    סורי, 04/03/08 20:57

    האם בכל רגע נתון יכולים לבוא לביתי באי אילו טענות מצד גורמים ממשלתיים ויפנו אותי מביתי?????
    יש דבר כזה?????????????
    מצפה לתשובה מהירה

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לבין ?

      משקיף מחו''ל, 04/03/08 21:36

      אתה מוסר את ביתך לאחר בדמי מפתח, כשתידרוש את ביתך חזרה יטען הדייר שהוא השקיע כסף בבית למרות שזה לא ביתו, ויסרב להתפנות.זה נשמע לך הגיוני?

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    רבקה זוהר - הבית ליד במסילה יש את המילים בפנים כנסו

    אבילה♥♥♥, 04/03/08 20:38

    הבית ליד המסילה

    ביצוע: רבקה זוהר
    מילים: אהוד מנור
    לחן: נורית הירש



    בבית ליד המסילה,
    לא מתהלכים עוד ברגליים יחפות.
    וליד המרפסת הגדולה,
    לא מבעירים עוד את עלי הצפצפות.

    השער סגור, הדלתות נעולות,
    התריסים מוגפים גם ביום.
    הרקיע פרוש ועיניו עוד כחולות,
    אך הבית חדל כבר לנשום.

    פעם בבית ליד המסילה,
    ראיתי פנים מאירות.
    כי הבית הריק, ליד המסילה,
    ידע גם שעות אחרות.

    בבית ליד המסילה,
    לא מבקשים עוד ספל מים בלילות.
    ולמרות שהשמש עגולה,
    לא מגדלים עוד בחצר חמניות.

    הבוקר אילם והאור לא עולה,
    ויונים לא עפות אל הגג.
    חום השמש צורב, והגשם הולם,
    אך הבית שותק כמו דג.

    פעם בבית ליד המסילה,
    ראיתי פנים מאירות.
    כי הבית הריק ליד המסילה,
    ידע גם שעות אחרות.

    בבית ליד המסילה,
    לא מברכים עוד על נרות לכבוד שבת.
    וליד המרפסת הגדולה,
    לא נטעים עוד אילנות בט''ו בשבט.

    הבית דומם ודומעים חלוניו,
    התמונות נצמדות אל הקיר,
    ודומע האיש הרואה בעיניו,
    וביתו לא יכול להכיר.

    פעם בבית ליד המסילה,
    ראיתי פנים מאירות.
    כי הבית הריק, ליד המסילה,
    ידע גם שעות אחרות.

    הגב לתגובה זו

    • איזה יופי. תודה. (ל''ת)

      טוב, 05/03/08 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    קחו עורך דין טוב ,בהתנדבות . (ל''ת)

    עצה, 04/03/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אל תוותרו להם

    mottipasternak, 04/03/08 20:34

    כשהייתי ילד בשנת 1958 ניסתה חברת דן לגרש את הורי ומשפחת דודי מבתיהם. דודתי השתטחה לפני הטרקטור עם התינוקות ואימי טפסה על הטרקטור וסטרה לטרקטוריסט. אימי ודודתי פחדו לערוך קניות, שלא ינצלו את זה להרוס לנו את הבית, אבל לא נכנענו. שמו לנו אוטובוסים עם מנוע פועל כל הלילה כדי שלא נוכל לישון, אבל לא הלכנו. תשארו ותלחמו. אין לכם ברירה ויישר כוחכם!

    הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה עושה בפרנקפורט? (ל''ת)

      עדו, 04/03/08 21:23

      הגב לתגובה זו

    • הוריך היו אנשיים ישרים

      ירון, 04/03/08 22:08

      להבדיל ממר פדידה האיש עבריין כשמהנדס מהרכבת בא לבדוק את הבית הוא קיבל מכות נימרצות ממר פדידה ושוב מיסכן הוא לא

      הגב לתגובה זו

      • אדם ישר או עקום, חיית שם 30 שנה והשקעת (ל''ת)

        אז אל תזוז משם, 05/03/08 05:52

        הגב לתגובה זו

      • אז כנראה שזה מה שהגיע למהנדס בטח היה גס (ל''ת)

        רוח, 05/03/08 05:59

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    מאה אלף דולר- הבטחת הכנסה אמרתם?

    sam, 04/03/08 20:20

    מאיפה היה לו 100 אלף דולר , לא אמרתם שהוא חי על הבטחת הכנסה?

    הגב לתגובה זו

    • למי אתה מפנה את השאלה?לרכבת ישראל?למערכת העיתון?לביטוח לאומי?למשפחת

      מדינה בהפרעה!!!, 04/03/08 20:38

      פדידה? לעם ישראל ?

      הווילה דווקא נראית אחלה. צבועה יפה, סורגים, משטח מרוצף. כדאי לשכב בשבילה על המסילה.

      הגב לתגובה זו

    • מאה אלף דולר

      עמוס, 04/03/08 22:06

      אני מכיר את המשפחה אנשים מאוד נחמדים ליבי ליבי עמם אבל בקשר לשאלה התמימה אז פעם בין אדם מרגיש טוב ויכול לעבוד עד שנגמר לו הכוח או הוא נעשה חולה ואז נישאר לו רק הבית שהוא השקיע בו בכל פעם קצת כסף ועד שהגיע למאה אלף דולר הוא לא צעיר אני חושב שהרכבת צריכים לתת לו את מה שהם הציעו לו בעבר

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק גם אני חשבתי את זה

      ריטה, 04/03/08 22:06

      לנצל ולקחת מהמדינה כמה שיותר. פרזיטים בולשויקים

      הגב לתגובה זו

    • טיפה מחשבה

      מישהו, 04/03/08 23:58

       מה הבעיה ? עבד כל החיים, השקיע, ועכשיו חי מהבטחת הכנסה. מה כ''כ מסובך להבין ?

      הגב לתגובה זו

    • תבין - הכל קומבינות

      ל, 05/03/08 02:10

      כולם מרוויחים בקושי שכר מיניממום וחיים כמו אמרקאי עם 4000$

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא גנב כסף ממך אז לא צריך לעניין אותך (ל''ת)

        דבר חוץ מהצדק, 05/03/08 05:53

        הגב לתגובה זו

    • הוא קבל אותם מ uncle sam מעניין ממה אתה (ל''ת)

      מתפרנס ב L.A, 05/03/08 05:57

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לבטל פסק הדין בטענת שיהוי בביצועו (ל''ת)

    איש, 04/03/08 20:17

    הגב לתגובה זו

    • אם יש לו כסף להחזיק גולף אז אין לו בעיות

      דדדדדדדדדדדד, 05/03/08 10:05

      לבן אדם יש גינה יפה ,שטח, מכונית גרמנית בחניה(לפי הצילום פולקווגן שחורה), גם לי יש גולף ואני משלם הון על החזקה וביטוח.

      הגב לתגובה זו

      • עשיף לשתוק מאשר להגיד דברים שהם לא נכונים

        שירן, 05/03/08 15:14

        אכל קיימת גולף בחנייה יחד עם זאת לבני הזוג אין בכלל רישיון והגולף לא שלהם אלא שלהחברים של הילדים.
        אז יקירי תחפש דברים אחרים צדק בטוח שאין פה.

        הגב לתגובה זו

        • לכל היפה נפש והמתנשאים

          יעל, 09/03/08 11:58

          לכל היפה נפש שמסתכלים על הגולף ועל ה100,000 אלף דולר, אני מאחלת לכם ואולי להורים שלכם שיעמדו במצב שכזה. אנשים בלי רשיון והסכום שהושקע לשיפוץ הבית
          זה במשך 30 שנה עם תמיכה של ההורים של הזוג פדידה.

          הגב לתגובה זו