• 110.

    נמרוד אתה תותח (ל''ת)

    עומר, 06/03/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    למה מאמר כל כך חשוב מוסתר ואינו נמצא בדף ראשי? (ל''ת)

    NRG לכו עד, 05/03/08 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    אומן ימני?? לשפשף את העיניים!! (ל''ת)

    ימות המשיח כאן, 05/03/08 10:42

    הגב לתגובה זו

    • למה להסתכל על הכל דרך ימין או שמאל

      המלכד הלאומי, 05/03/08 13:43

      זה מה שקרה לנו דיעות נבחנות על פי ימין ושמאל אבל האמת איננה ימנית או שמאלית היא פשוט האמת.
      תפסיקו עם הפירוד הזה. להסתכל על האמת בעניים פקוחות לבטא אותה בכנות זה מה שעושה נמרוד לב.
      מאיפה אתם יודעים אם ימני או שמאלי הוא. הרי הוא בעד שיתוף קבצים באינטרנט כמו יונתן קלינגר השמאלן אז במקרה הזה הוא שמאלני?.
      באמת יהיה זה נאור מצד כולנו להתעלות מעל לשמאל וימין ולדבוק ביושר והשפיות

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    תיאור יפה של מצבנו העגום, מאמר הזורק אור על המציאות בה אנו שרויים !

    נילי, 05/03/08 10:22

    אהבתי את הקטע של הסרה יולי תמיר , שמשום מה , נדמה לי שהיא ''סוס טרוייני'' של שלום אך שוא בממשלת אולמרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    תגיד ביי ביי לקרירה שלך...

    יוני, 05/03/08 09:44

    השמאלנים ב''תעשיה'' לא יאהבו את מה שכתבת והם יגמרו אותך.אך תהיה בטוח שרוב מכריע של העם חושב כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • מן הסתם הוא יודע איזה מקארתיזם האמנים עשו לאריאל זילבר

      גל, 05/03/08 14:41

      בהחלט אומץ מצידו של לב.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    תגיד ביי ביי לקרירה שלך...

    יוני, 05/03/08 09:43

    השמאלנים ב''תעשיה'' לא יאהבו את מה שכתבת והם יגמרו אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כייף לשתות קפה של בוקר ולקרוא דברי חוכמה (ל''ת)

    יהיה יום טוב, 05/03/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    פשעי שלום עכשיו כמו אב שאונס את ילדיו ואמא בהכחשה שמגינה על בעלה (ל''ת)

    במקום על, 05/03/08 09:38

    הגב לתגובה זו

    • כמה נכון !! לא ראיתי זאת כך אבל כשחושבים על זה (ל''ת)

      זה בדיוק כך, 05/03/08 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    כמה זמן אני מחכה שיבואו ימים טובים

    כפי שאומר השיר, 05/03/08 09:35

    כל הכבוד נמרוד לב. אנשים מוכשרים באמת כנראה לא צריכים להתקפל ולהתרפס אל מול תעשיית משטרת המחשבות.
    בך מתגלם נצח ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    טוב לשמוע אנשים שפויים וריאלים

    ציפי, 05/03/08 08:53

    מילים כדורבנות!

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    שלום-עכשיו , מלחמה אחר-כך (ל''ת)

    מוסיף, 05/03/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    כתבת יפה, רוצים ''עכשו'' בלי תהליך אמיתי כמו ילד מפונק (ל''ת)

    פסיכולוגית, 05/03/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כתבה בהירה ומצויינת (ל''ת)

    ואמת עצובה, 05/03/08 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ממרוד איש גאון ומוכשר - סוף סוף מישהו שלא מפחד ממפלצת השמאל

    שיירי, 05/03/08 08:11

    כל הכבוד לך על הדברים הנכונים שאתה כותב... אם רק כולם היו מבינים כמה אתה צודק ומבין את המציאות האמיתית של מה שקורה כאן. מספיק כבר עם יפיי הנפש וההסתתרות מאחורי חומות ה''הומניות'' שהשמאל בונה כאן. הגיע זמן לשינוי תפיסה אמיתי - ואתה מוביל אותו בגאון! נמרוד לראשות הממשלה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    נמרוד אתה צודק באופן עקרוני אבל אתה

    יואל, 05/03/08 07:40

    טועה כי מנסיון של שנים שמדינת ישראל מנהלת מלחמת קיום ומנצחת בכל המלחמות האוייבים שלנו לא נחלשים אלא מתחזקים ,השיטה הנכונה להישרדותנו באיזור היא להתיש את האוייב במקום שהוא יתיש אותנו ,דרך אגב שמעת בודאי שישראל מעבירה דלק וכסף לעזה מה דעתך על כך

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מעניין ש''שלום עכשיו'' היתה ססמת השמאל הצרפתי

    דודי, 05/03/08 03:10

    בשנות השלושים של המאה ה-20. דווקא את הדור ההוא אפשר להבין - הם היו בטראומה איומה ממלחמת העולם הראשונה. אבל הם שגו, כי לא עם כל אחד אפשר לעשות שלום. עם היטלר - לא היה אפשר. עם החמאס - אי-אפשר.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אולי הגיע הזמן לקלוט שבמציאות אנחנו זן נכחד שנאבק על הישרדותו. (ל''ת)

    חזק המשפט הזה, 05/03/08 03:03

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נמרוד לב, אין לך מושג מהחיים שלך. בור ועם הארץ (ל''ת)

    שונא בורות, 05/03/08 02:39

    הגב לתגובה זו

    • נמק!! תגובתך תגובת בור מלא שנאה. זרקת חרטא

      חכם מימון, 05/03/08 02:52

      השתחררת? מהנפיחה שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    אולי קודם תתקשר לאמא שלך

    הרצל, 05/03/08 02:36

    תעשה שלום בביתך במקום לקשקש על מלחמות אחרות

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה אצלכם בשמאל-אין תשובה הגיונית,אז תוקפים בפראות את האיש.

      יואב, 05/03/08 14:43

      נמאס מהפנאטים המשיחיים של השמאל!

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    שכה אחיה- אתה שפוי !

    דון קיחוטה, 05/03/08 01:48

    יופי של כתיבה והבעת דיעה שמשקפת לשם שינוי את המציאות ולא דעתנות.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אבל מה כן ?

    גילגמש, 05/03/08 01:25

    אני לא ימין ולא שמאל. לא שבוי של אף אידאולוגיה.

    אני נגד ''הומניזם לאוייב'' של השמאל הקיצוני ונגד ההומופוביה ושילטון הדת של הימין הקיצני. אני בעד ארץ ישראל לעם ישראל.
    אני בעד המאמר שלך אבל מה הפיתרון ?

    אני לא רואה תוכניות ריאליטי. אוהב טבע והיסטוריה. הומו אבל גר מול טייבה.

    השמאל מציג דוגמה. מפחידה, אבל דוגמה. הימין רק מפחיד, לא נותן פיתרון לעתיד ו ''אנחנו נראה להם'' אינו פיתרון.

    מה כן אפשר לעשות כדי לנצח ?
    דת ואמונה לא יעזרו. פיתרון טכנולוגי היה מונע גם את ההתנתקות אבל עובדי התעשיה הצבאית עסוקים בלהאביס פרויקטים כדי להעסיק עוד קרובים.

    אני מוכן לותר על כל התענוגות, לחזור ל 3000 בחודש למשך שנים בגלל חרם בין לאומי ולהכפיל את ימי המילואים אבל לא מוכן לאבד את עצמי לדת או לכלום.

    הפתרון כתוב בהסטוריה. הוא לא כולל מהפכה או גוש סטיגמות שלילי.

    מאז אנחנו במלחמה ואבנים נזרקות שוות לירי במזרח ירושלים ובמערב.תהליך השלום הצודק נכשל בגלל האוייב. הוא נכשל ב96.

    הגב לתגובה זו

    • חבר נחמד יש לך דיעות קדומות לגבי הימין.

      מורה נבוכים, 05/03/08 02:50

      במקום להאמין למה שפימפמה לך תקשורת בעלת נטיות שמאלניות לך תחווה תלמד ושפוט בעצמך. הימין איננו דווקא דתי. שים לב שדווקא עכשיו הממשלה שמאלנית וש''ס הקיצונית עסוקה בכפיה דתית. הימין הדתי זה שגורש מביתו בגוש קטיף מעולם לא עסק בכפיה.
      הימין ככלל מאמין בחיה ותן לחיות. השמאל כופה את עצמו ומתערב בחיי הפרט. ראה קומוניזם וקיבוצים

      הגב לתגובה זו

      • הימין מאמין בחיה ותן למות

        עופר, 05/03/08 19:56

        השמאל מאמין שהאדם מעצם בריאתו מגיע לו לקבל דברים מסויימים.
        חופש כלכלי תמיד משחק לטובת העשירים ולרעת שאר האנשים.
        ההצגהש לך של שמאל מול ימין כאילו ליברליזם מול קומוניזם היא פשטנית יש עוד הרבה באמצע.
        הממשלה היום לא שמאלנית. קדימה היא מפלגת מרכז ואולמרט אם אינני טועה בא מן הליכוד.
        אבל אין לזה שום משמעות כי אין שום הבדל במדיניות בין ביבי ברק ואולרמט. היחידי שהיה לו פוטנציאל למדיניות אחרת, בחר להיות שר בטחון, נכשל בזה ועף.לגבי נמרוד לב - הצגת המציאות כל כך לא נכונה וכל כך דוגמטית שאין על מה לדבר. אם כי מגיע לו כל הכבוד על כך שבא ואמר את דעתו. (למרות שבארת הרבה יותר קל להגיד את דעתך הימנית מאשר את השמאלית ראו מקרה ג'קו אייזנברג)

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    אתה חצי בן אדם

    והיא חצי משוגעת, 05/03/08 01:21

    אבל זה כל הקסם

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    dont stop speaking

    rani, 05/03/08 01:03

    only pepole like you can save us from disappearing, but you MUST keep on speeking in every opportunaty you have . Thank you behalf of many pepole that think like you but do not have the opportunaty and stage like you do.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נמרוד, אתה עצמך זן נכחד, וחבל שכך!

    שושו, 05/03/08 00:59

    כל אמן שמביע דיעה עצמאית וחדשנית בישראל נוטל על עצמו סיכון גדול. יופי של כתיבה!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חתיכון, למה אתה לא מוציא יותר שירים יפים? (ל''ת)

    זמרת ברים מחכה, 05/03/08 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    איפה קונים דיסק של נמרוד לב? (ל''ת)

    אני, 05/03/08 00:20

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אין, אין עליך!

    אני, 05/03/08 00:18

    לא צריך ביבי ליברמן או כל קשקוש אחר.
    ניכרים דברי אמת.

    הגב לתגובה זו

    • נמרוד לראשות הממשלה (ל''ת)

      חי גינוסר, 05/03/08 03:21

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    יישר כח!

    סטודנט מב''ש, 05/03/08 00:03

    כל הכבוד נמרוד!

    כל כך נדיר לקרוא חשיבה דרך עקרונות ולא דרך גחמות שלא קשורות למציאות.

    מה שכן- הכתיבה שלך דורשת חידוד. בעיקר בחלק השני- החיבור לריאליטי- קצת מפורר ומאולץ

    אגב- אותי מעניין מאוד לדעת- למה אתה ''לשעבר'' בערוץ 2? ולמה אין כתבים בטלוויזיה שאינם מקיאים ססמאות ''שלום עכשיו'' למיניהן?

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    נמרוד לב- תגלית השנה של nrg (ל''ת)

    כבוד למערכת, 04/03/08 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    איך צמח נמרוד נורמלי בין כל הזבל העמלקי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    הפתעה מרעננת, 04/03/08 23:45

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    נצחון לטווח ארוך

    חנן, 04/03/08 23:03

    הכל טוב ויפה, צריך לנצח את ה''ערבים''.
    אבל מיהם? מדוע אנו חשים שהם לא מנוצחים?
    השתחררתי משירות סדיר לפני כשנה (בעיקר בעזה) ואני זוכר את חוסר התוחלת במבצעים כמו זה שהיה השבוע. לאחר שנכנסים לבית וסורקים אותו, וממקמים צלפים, מתחילה ''חקירה'' של המשפחה שגרה שם. פעמיים התחוור לי שאותו ''אויב'' ש ''יש להביסו ע''י צהל'' הוא בעצם פועל שעובד עם דוד שלי שהוא קבלן. אז את מי אנו מביסים? מי נכנע למי? לפעמים צריך לחשוב לטווח ארוך. הניצחון שאתה מציע הוא עקר ומביש.

    הגב לתגובה זו

    • הבנת הנקרא: מדובר בהישרדות בכלל זהו הנצחון שאין ברירה אחרת מלבדו (ל''ת)

      אבא לילד פגוע, 05/03/08 02:32

      הגב לתגובה זו

    • נכון, צריך לחשוב לטווח ארוך

      ארז, 05/03/08 08:59

      צריך להפסיק לחשוב על ''שלום - עכשיו!'' אלא על מה יקרה אחרי ה''שלום'', אחרי שניסוג לגבולות אושוויץ הבלתי ניתנים להגנה.
      צריך להתחיל להבין שייתכן שנצטרך לסבול קצת בהווה כדי להבטיח את עתידנו. גם אם נצטרך לעבור מסכת של גינוי וחרם, עלינו לעשות הכל, כולל הכל, כדי להבטיח את קיומנו כאן, ולא כדי לרצות את התקשורת.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    נצחון לטווח ארוך

    חנן, 04/03/08 23:02

    הכל טוב ויפה, צריך לנצח את ה''ערבים''.
    אבל מיהם? מדוע אנו חשים שהם לא מנוצחים?
    השתחררתי משירות סדיר לפני כשנה (בעיקר בעזה) ואני זוכר את חוסר התוחלת במבצעים כמו זה שהיה השבוע. לאחר שנכנסים לבית וסורקים אותו, וממקמים צלפים, מתחילה ''חקירה'' של המשפחה שגרה שם. פעמיים התחוור לי שאותו ''אויב'' ש ''יש להביסו ע''י צהל'' הוא בעצם פועל שעובד עם דוד שלי שהוא קבלן. אז את מי אנו מביסים? מי נכנע למי? לפעמים צריך לחשוב לטווח ארוך. הניצחון שאתה מציע הוא עקר ומביש.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מסתכל על תוכנית פוליטיקה ערוץ 1 עם תושבי הצפון וקורא לעם ישראל (ל''ת)

    תתעוררו, 04/03/08 22:48

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת בטח לתושבי הדרום למרות שצפון ודרום אותו הדבר (ל''ת)

      העיקר ת''א בסדר, 04/03/08 23:19

      הגב לתגובה זו

      • חחחח צפרדע בסלט חולדות על הלחם המרכז ביוב חוגג (ל''ת)

        קובי לוסיאן, 05/03/08 14:58

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    כל מילה נכונה. טוב שעדיין נשמע במדינה קול השפויים. (ל''ת)

    מתנחלת בגליל, 04/03/08 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אני חוזר אחריך: אולי הגיע הזמן לקלוט שבמציאות אנחנו זן נכחד שנאבק

    מתנחל, חיפה, 04/03/08 21:09

    על הישרדותו.

    אלוהים, מה עוד נצטרך לעבור בשביל להפנים את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מילים בסלע. כל הכבוד. (ל''ת)

    ==========, 04/03/08 21:07

    הגב לתגובה זו

    • GOOD ARTICLE

      MAX, 04/03/08 22:02

      EVERY WORD IN THIS ARTICLE IS CORRECT

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ''שפתיים ישק, משיב דברים נכוחים''. (ל''ת)

    שלומי, 04/03/08 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    נמרוד, אתה תותח !!!

    אופיר, 04/03/08 20:42

    האמת, ישר לפנים, בלי פחד!

    כל הכבוד, אהבתי את הקטע עם יולי תמיר, כלכך נכון.

    בבקשה תמשיך לכתוב ולהעיר אנשים!

    תודה לך.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים: תמשיך להאיר אנשים כי בעלטת חושך השלטון הם שרויים (ל''ת)

      אבוטבול, 04/03/08 21:49

      הגב לתגובה זו

    • נמרוד, אתה צייר (ל''ת)

      זמרת ברים אדומה, 05/03/08 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מה עוד צריך כדי להוציא אנשים לרחוב

    יונתן, 04/03/08 20:26

    מאמר מצויין ופוקח עיניים
    מה עוד צריך כדי להביא אנשים לחייב את המנהיגים שלהם לדאוג לעם ולא לעצמם. (פרסי נובל לשלום .....)

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    עוד קול שפוי במערכה, כל הכבוד נמרוד!

    יפה, 04/03/08 20:15

    מספיק לקלישאות כמו ''שלום עושים עם האויבים המרים ביותר''?! חחח תספרו את זה לכל היהודים שמתו בשואה בגלל שניסו לעשות שלום עם היטלר (ולאלה שלא מאמינים שמתו יהודים בשואה, אז תספרו את זה למיליונים אחרים שמתו במלחמה נגד היטלר). אם רק היו נותנים להיטלר לשלוט על כל העולם לא הייתה מלחמה! זה היגיון שמאלני מעוות!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    מרוב הומניזם של בצלם הם מתעלמים מסבל ישראלי

    עירוון, 04/03/08 20:08

    עבורם יש רק סבל אחד, סבל פלסטיני, עמדה זו היא גזענית, חסרת מוסר ומעוותת!
    כל עוד הם חיים להם בשלווה בת''א הם שמים זיין על שאר המדינה! עוכרי ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נמרוד, הערכתי אותך בתור מוסיקאי

    מתן, 04/03/08 20:06

    ובתור כותב אני מוכרח להוריד בפניך את הכובע.
    מדוע אנשים שפויים שלכמותך נשמעים לעתים כה נדירות אפילו שהם עדיין רוב בישראל.
    מצפה לראות עוד כתבות שלך בקרוב

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    דברי חוכמה מאת נמרוד! לא ציפתי לזה, יישר כוח!

    הופתעתי, 04/03/08 20:03

    דברים נכוחים ואמיתיים, כל הכבוד!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    We were told

    Dudu, 04/03/08 19:58

    Hamas used their rockets as the main tool (other than deranged suicide bombing) the pull us into the mud challenging us to fight them inside a civilian territory where the cowards use civilians as their shield. Their rockets are practically the only weapon they can effectively use. Approx 2 years ago our government made a decision to purchase an effective rocket shoot down weapon system that will kill the rockets before they strike. Where is it NOW???

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    כמה קונצפציות שחייבות ללכת, אם רוצים לחיות.

    זיגי אמסלם, 04/03/08 19:46

    הקונצפציה שלערבים מותר להפר הסכמים, אבל אנחנו עדיין כבולים בהסכמים אלו.
    הקונצפציה שלערבים מותר לדרוש מה שבא להם, ואנחנו רוצים רק ''שלום'', ומסתפקים בזה.
    הקונצפציה שלערבים מותר להתקיפנו, ולא לשמור על אמנת ז`נווה, אבל כאשר אנו מגיבים, אנחנו כבולים ע''י אמנה זו...ובנוסף, הוספנו חטא על פשע בהגבלות של ''מוסריות'', ''מידתיות'' ו''טוהר הנשק''...
    הקונצפציה שלערבים מותר להתקיפנו, אם ינצחו - ישמידו אותנו. אם ננצח - חובה עלינו להחזיר להם שטחים שזכינו בהם...
    קונצפציה זו אין לה זכות קיום.
    הערבים חייבים לשלם - ביוקר - על תוקפנותם.
    קונצפציה נוספת שצריכה ללכת: שאנחנו צריכים לדאוג לרווחת אויבינו...או לרווחת שכינינו, אם יהיה שלום.

    הגב לתגובה זו

    • השמאל מקריב את ישראל על מזבח ההומניות!!! (ל''ת)

      שמאל קיצוני, 04/03/08 20:04

      הגב לתגובה זו

      • השמאל מקריב את ילדיו תמיד היה כך (ל''ת)

        בית ילדים, 05/03/08 00:31

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    יישר כח,מילים כדורבנות

    יאיר, 04/03/08 19:34

    סוף סוף יש גם פיקחים ולא יפי נפש בקרב אמני ישראל שתמיד מזדהים עם הכאב הפלסטיני , אך עינהם טחו מלראות את כאב מאות אלפי היהודים שבדרום סובלים מדי יום.מענין מה היו אומרים אם טילי קסאם היו נופלים דרך קבע במחוזות בועת שינקין ופלורנטין........

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לאמירה זו (ל''ת)

      רוני, 04/03/08 19:43

      הגב לתגובה זו

    • האמת המתגלה שיפי הנפש האמיתיים הם נמרוד לב וכדוגמתו (ל''ת)

      השאר, 04/03/08 19:52

      הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      מסכים, 04/03/08 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    איזה שטויות. נראה שאתה הוא הלקוח העיקרי של התעמולה של חמאס

    נאור, 04/03/08 18:58

    מעניין שהרצאות כאלה תמיד מגיעות מאנשים שכנראה באופן מקורי לא חיבבו במיוחד ערבים. או כמו שנוהגים החברים האחרים בתגובות כאן לכתוב: להעיף, להשמיד, לחסל. למה? ערבים, אתם יודעים. מה איכפת לנו.
    אין ספק שמעשיו של חמאס תורמים תרומה לא קטנה להתרחקותו של השלום. אבל גם הדברים ההזויים שלך לא מזיקים.
    בסופו של דבר, אתה קונה כל שטות שחמאס אומר לך, פשוט כי זה נותן לך סיבות להיות קצת שונא ערבים. זה הופך את זה להגיוני. לתושבי שדרות זה לא יעזור.

    הגב לתגובה זו

    • 64 הנאור - מה לקחת?

      יודע, 04/03/08 19:11

      על מה אתה מדבר, לך שטוף פנים, תרגע

      הגב לתגובה זו

    • מאיפה הסקת המסקנות הלא מנומקת לשנאת ערבים? (ל''ת)

      64 קשקן צפע, 04/03/08 19:31

      הגב לתגובה זו

    • לנאור מ-64, אין היגיון בביקורת שלך

      מצחיק, 04/03/08 20:13

      מה הקשר לחיבוב ערבים? למה הערבים מחבבים אותך? תלך לעזה יעשו לך לינץ!
      החמאס שחט את בני עמו הפת''ח והשתלט על עזה על ידי טבח של מאות פלסטינים!!
      איך החמאס עלה לשלטון? בהפיכה? (לפני כיבוש עזה), החמאס נבחר בבחירות דמוקרטיות על ידי העם הפלסטיני, כשבמצע הבחירות שלו מלחמה והרס מדינת ישראל! בזה בחרו הערבים, הפלסטינים עצמם תרמו תרומה אדירה לעשיית מלחמה ולא שלום! הפלסטינים לא בחרו בשלום עכשיו הם בחרו בחמאס כלומר הם בחרו במלחמה!!
      למה לא להקשיב למה שהחאס אומר לך? זה לא שטויות! החמאס אומר לך שהוא רוצה להשמיד את ישראל, זה שטות? החמאס מגבה אמירות כאלה על ידי ירי קאסמים זה נראה לך שטויות?!

      הגב לתגובה זו

    • אתה כנראה מהחמאס ערבי שקרן עם פנטזיות מזרחיות (ל''ת)

      איפה יש במאמר, 04/03/08 21:00

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    בחירות עכשיו - נתניהו עכשיו - ישראל לתמיד

    ירמי, 04/03/08 18:49

    בחירות עכשיו - נתניהו עכשיו - ישראל לתמיד

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שלום עכשיו.....? מתי? עכשיו? (ל''ת)

    עכשיו?, 04/03/08 18:46

    הגב לתגובה זו

    • אחר כך זה עכשיו כשיזרקו אותנו לים יהיה להם שלום מאוד עכשיוי (ל''ת)

      אפרים קלדרון, 04/03/08 19:04

      הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו זה סטארט אפ

      תשובה, 04/03/08 19:04

      הם חבורת אנליפלסטיקנטים שפיתחו מערכת של מתיחת פנים לזמן. התוכנה עובדת על פלטפורמה 'מה זה משנה' ומופצת כפיילוט רק למקורבים סופניים, מזה עידן ועידנים.

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    אולי הגיע הזמן לקלוט שבמציאות אנחנו זן נכחד שנאבק על הישרדותו (ל''ת)

    זן נכחד, 04/03/08 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שלום עכשיו הם לא גוף שנכחד כבר מזמן? (ל''ת)

    ?, 04/03/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הדרג המדיני ספג פגיעה קשה כש..

    מבין מאד, 04/03/08 18:30

    שנאלץ להתמודד עם השפלה כלל עולמית לאחר לבנון2, דבר שמעולם לא התרחש במדינת ישראל, והיום הוא מנסה לייצר מציאות כזו שמנסה להסתיר את מצבו העגום, להמשיך ןפעול כאילו הכל טוב.

    אולמרט זמנך עברף נגעת נסעת, נסעת - עזוב אותנו במנוחה.חוצפן.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    נמאס לנו להפסיד!@!!!!!!!!! (ל''ת)

    ג., 04/03/08 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אכן חבורת שלום עכשיו הם ילדותים,אכן הרעה שלהם מסוכנת מאוד!!

    פוחד מהם, 04/03/08 18:22

    2000 נרצחו מאז אוסלו הארור

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רק במדינת ישראל עושים ''שלום עכשיו'' כבר 30 שנה ולא לומדים (ל''ת)

    זורו, 04/03/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''שלום עכשיו'' ממומנת ע''י ממשלת בריטניה

    גל, 04/03/08 18:18

    והעובדה הזו אושרה בראיון עם שגריר בריטניה בישראל.
    אז מי אמר שהמנדט נגמר?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אולי אנשי שלום עכשיו צריכים לבוא להפגין

    איש מהדרום, 04/03/08 18:13

    אצלנו בשדרות, יש אוירה חמה אש!!!!!!!!!!!!!


    נ.ב
    תביאו שמיכות ןתנורים כי במקלטים מה זה קפוא בלילה!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    נמאס לנו לנצח...

    אור', 04/03/08 18:12

    האמת שמזמן לא ניצחנו, ולמען הדיוק- מאז יום כיפור שולטת ההתנייה שניצחון גמור יגמור עלינו. בזה שיכנעו אותנו האמריקאים באמצעות 'שלום עכשיו' מאינטרסים ברורים שלהם (לא תמיד ידיד משותף מחסל אויב) מנהיגים נירפים וניפתים אצלנו מאמצים גישה זו מראש ופותרים עצמם מניהול איסטרטגי של ישראל (לא צריך, יש 'מחלקת המדינה'..) ומחוייבותם אלינו מוכתמת בהזדהות מפוצלת. ישראל הפכה למדינה בכוח (לטובת מי?) ולא בפועל(בעוד 'פלשתין' הפכה להכרח המציאות..).
    בעידן שכל המהלכים והמניעים שקופים, כבר קשה למכור לנו ש'המחנה הלאומי' הוא קיצוני, הוזה, וגלמוד. צריך ללמוד מחדש לנצח, זה לא תמיד נוח.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא מצליח להיזכר מתי החליט השמאל לשים לו למטרה

    שמאלן - אומלל, 04/03/08 18:08

    להפוך את המדינה לגוף מושחת ורפה אידיאולוגית, היה לנו פעם משהו ביד, היו לנו רעיונות לשפר, לתקן עוולות, לתת למדינה יותר כי מגיע לנו יותר.

    לא נשאר דבר וחצי דבר מהשמאל, אני נבוך לומר את נטיתי המאלנית בקרב ציבור כי נותרה ממנה הזיה בלבד, אני האיש המגדיר עצמו חושב ונאור מוצא עצמי טרוד בסוגיות של פחד שמא הולכתי שולל,
    משהוקמה מדינת ישראל, דוגל השמאל הציוני בהשארת הגדרתה של המדינה כמדינה יהודית דמוקרטית. זאת, משום שהוא רואה חשיבות רבה במימוש זכות העם היהודי להגדרה עצמית ובקיום מקלט ליהודים ברחבי העולם.

    אני מצטער לא חושב שזה נכון יותר, איכזבתם אותי, הטעתם וביזיתם את התומכים בכם, השמאל כיום אינה אלא מערכת המבוססת על פחד קיומי וסבך אדיר של חוסר בטחון.

    יותר מזה, בבחירות הבאות, תתפלאו אבל אני אבחר בבנימין נתניהו כראש הממשלה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אחינו אני אתך- מצביע נתניהו (ל''ת)

      אדיר, 04/03/08 18:26

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו הוא האופציה היחידה שיש (ל''ת)

        מ., 04/03/08 18:47

        הגב לתגובה זו

    • בני איילון והאיחוד הלאומי- אם כבר (ל''ת)

      פוליטיקה, 04/03/08 19:07

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד

    אחד שהתפכח, 04/03/08 17:59

    לשמוע מאומן מילים כאלה?וואו!!כל הכבוד זה באמת נדיר.הלוואי שעוד אומנים ילכו בעקבותיך.תתעוררו כבר,הם לא יפסיקו עד שכולנו נהיה בים.איך אתם לא רואים את זה?קצת הגיון!

    הגב לתגובה זו

    • האבקה הלבנה.....איך הם יראו משהו? (ל''ת)

      קריסטל, 04/03/08 18:15

      הגב לתגובה זו

    • נמרוד היקר!!! אחי היקר! הגיון פשוט ובריא. (ל''ת)

      שמאל לשעבר, 04/03/08 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    יולי תמיר נמנתה עם מייסדי תנועת ''שלום עכשיו'' בשנת 1978

    מיניסטר, 04/03/08 17:58

    והבדיחה הגדולה - יושבת-ראש האגודה לזכויות האזרח.

    זכויותיהם של מי בדיוק????????????

    איפה את היום? היכן זכויות האזרח?
    מי הוא האזרח? האם יולי תמיר היא ''אזרח''?

    תמכה בח''כ עמיר פרץ, ותמכה בו ללא סייג.
    האם בתמיכה זו חשבת על האופציה ההזויה שאדם זה יעמוד כשר הביטחון? יצעיד אותנו ככזה למלחמה?
    ובכן תמיכה שגויה, מפחיד לחשוב אילו עוד גורמים נתמכים על ידי שרת חינוך שכזו.

    הגב לתגובה זו

    • כל ה''אגודות לזכויות האזרח'' לצערנו הן לשמירת זכויות האזרח הפלשתיני

      שמאל חברתי, 04/03/08 18:27

      בלבד. ולראיה בהתנתקות לא שמר איש מהשמאל ה''נאור'' על זכויותיהם הדמוקרטיות של אנשי גוש קטיף שעד היום הם זרוקים כמו כלבים בכל מיני מחנות מעבר ללא עבודה וללא בית. ''אגודות לשמירת זכויות אדם'' במימון זר אינן כשמן אלא שכל מטרתן לחזק את הפלשתינים על חשבון החלשת הישראלי והצגתו כ''חזק'', כ''אכזר'', כ''כובש''. בעוד שבפועל אנחנו האנדרדוג שסובל מהתקפות בלתי פוסקות של העולם הערבי המוסלמי.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כתבה כ''כ אמיתית וכואבת - חזק,ממצא ונכון

    שרית, 04/03/08 17:53

    הטבת להביע את מה שעם ישראל מרגיש.
    חזק ואמץ
    ונקווה שנוסיף לראות עוד כתבות משלך.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי (ל''ת)

      מסכים לגמרי, 04/03/08 18:10

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לטפל מידית בתושבי הדרום (ל''ת)

    אסף הרופא, 04/03/08 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כתבה יפה, המשיכו כך (ל''ת)

    אבנר, 04/03/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לא מצליח להיזכר..... (ל''ת)

    מי זה אולמרט?, 04/03/08 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אני אמא לילדה בת 6 מהצפון פגועת הלם

    כמו כולם, 04/03/08 17:12

    שהיתה בת כמעט 5 במלחמת לבנון השניה, אני מוציאה קרוב ל 4500 שקל על פסיכולוג ילדים בחודש , אין לי יום ואין לי לילה, הילדה לא ישנה כמעט, לצערי אין לי עבודה כי נאלצתי להתפטר בכדי לטפל בבתי, שעד היום ממשיכה לשאול אם יכול להיות שיהיו עוד קטיושות בלילה.

    המאמר הזה מחזק אותי, אני נחשפת למשהו שנותן לי כח להמשיך, שאולי כן אפשר אחרת, גדלתי על חינוך של אהבת ישראל, חקלאות, ערכים וכמובן עבודה קשה.

    אנשי שלום עכשיו איך זה שאף פעם לא ניסיתם ליצור קשר עם משפחות כמונו( ויש הרבה, תשאלו את שאר הרחוב בו אני גרה איך נראים חייהם), איך אתם חושבים אנחנו מרגישים שאתם עומדים ומפגינים אל מול תגובת המדינה, זו שלא הגיבה כל כך כשהקטיושה העיפה לי את המרפסת ואיתה גם את כלוב הציפורים של ביתי אה... וגם שני חתולים שכל מה שנשאר מהם הוא מעט אפר והרבה גועל. האם אין מספיק סבל בישראל שאתם קופצים מיד להפגין על תגובת המדינה להרס העם שלנו.
    עצרו וחשבו, האם ביום בו ילדיכם יאבדו את שמחת חייהם ואת שלוות נפשם עדיין תצאו לבכות את מר גורלם של אלו שפוגעים בנו, אם כן אז אני ואתם זה לא אותו עם, אני נאמנה ליהדותי ולמדינתי, אתם לשאר גויי העולם, חבל. יש לי תור אצל הפסיכולוג ואני חייבת להלביש את הילדה......

    הגב לתגובה זו

    • אני עם דמעות, הרגת אותי לגמרי (ל''ת)

      מיה, 04/03/08 17:26

      הגב לתגובה זו

    • נוגע ללב וכואב. השמאל רחמן לאכזרים ואכזר לרחמנים (ל''ת)

      אפרת קופל, 04/03/08 17:39

      הגב לתגובה זו

    • תושבי הדרום חווים את אותו הדבר

      דרומי, 04/03/08 17:52

      ןאין לנו מושיע, אזרחים סוג ב, עד שמישהו עושה משהו אנחנו מגדלים פה בדרום זן של ילדים שאינם יודעים ימים שקטים כלל, חסרי שקט נפשי, חלקם אלימים, חלקם סתם מדוכאים, הם גם היו רוצים לשבת בשקט בערב שבת, אוי כמה זמן לט היתה כאן שבת אמיתית, שקטה, עם שיחות ברומו של עולם, עם עונג של ארוחת שבת,

      בתקווה שנהיה מספיק חזקים כדי לראות את הממשלה הזו מפנה את מקומה, לא רוצים אתכם, זה הכל.

      חזקו ואמצו, דרומיים וצפוניים כאחד, עוד יבואו ימים טובים.

      הגב לתגובה זו

    • מזדהה לגמרי - במצב דומה - היי חזקה (ל''ת)

      אתי, 04/03/08 18:00

      הגב לתגובה זו

    • אני רוצה רק לחזק את האם הצפונית

      אמיר, 04/03/08 18:21

      היי חזקה והמשיכי לטפל בילדיך, זה תפקידה של אמא.

      אנחנו מדינה שאין לה אם ואין לה אב, יתומים, אין מי שמטפל בנו, היו לי ןלאישתי שתחיה 6 לולים, התפרנסנו בכבוד, אכלתם את הביצים שהתרנגולות שלנו היו מטילות, היו אני אומר כי במלחמת לבנון נפגעו 5 לולים מקטיושות, את הנותרים נאלצנו למכור בגלל חובות שהצטברו.

      היום אנחנו חיים מביטוח לאומי, מנסים לשרוד, לעבור עוד יום, להנות ממה שיש, קשה אני מודה אבל שווה, שווה בשביל לראות את היום בו הממשלה הבוגדנית וחסרת האחריות תשלם לנו את ערך הנזיקין המלא בגין פגיעות הקטיושות ולא רק חמישית מהסכום העלוב מלכתחילה.

      הגב לתגובה זו

    • מרגש וכואב, אני איתך, בלב (ל''ת)

      אמא מהצפון, 04/03/08 18:24

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל מלה אמת (ל''ת)

    להפיץ לחברים..., 04/03/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    נמרוד באמת כל הכבוד (ל''ת)

    עודד, 04/03/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    שלום עכשיו - מוכרים את מדינת ישראל

    ABC, 04/03/08 16:58

    בגלל שהסיבות היחידות לפעילות איוולת כמו של גוף זה הן פחד מפני תגובת העולם ואי יכולת עמידה בתנאי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה היחידה זו עבודת עגל הזהב הם מקבלים המון כספים מאירגונים עויינ (ל''ת)

      ארגונים עויינים, 04/03/08 17:16

      הגב לתגובה זו

      • מימון מממשלת בריטניה

        גל, 05/03/08 14:58

        וזה רישמי.

        הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו כבר מכרו את המדינה מזמן

      הרשה לי לתקן, 04/03/08 18:10

      הם פשוט רבים על הפרמיות.......

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    עם כל הכבוד

    בן ארץ, 04/03/08 16:46

    אפשר להגיד שיש משהו שאפשר לכנותו מעודד וומחזיר ניצני תקווה כאשר נתקלים בטור כמו זה

    לא עוד בכי על עם נכבש ומסכן שרק זרק טיל או עוד כתבה על כאבם של תושבי הרצועה המסכנים וחמודים שלא עשו כלום הם רק קוראים ומחנכים להשמדת המדינה היהודית\\

    כל הכבוד נמרוד וNRG הפחתם בי היון קצת תקווה!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נמרוד לב - אני מוריד בפניך את הכובע

    מיכה, 04/03/08 16:41

    ואני חשבתי שהאומנים וכל הברנז'ה, חיים בבואה המיופיפת בשנקין.

    הגב לתגובה זו

    • רוב האמנים אכן חיים בביצה בשנקין

      איתן, 04/03/08 17:16

      ועובדה שאין מהם אלא ריאקציות מלאכותיות שמעידות על יכולת בטוי אומללה, רובם משרתים את התקשורת ומפחדים להיות הם עצמם.

      נמרוד מסתבר אינו כזה והדבר אינו חדש, כבר פורסמו בעבר הקרוב והרחוק כתבות שלו ואין מנוס מלהודות שהוא מציג עמדות עיניניות ובעלות אופי שונה לחלוטין מאלו שניתן לראות אצל אמנים אחרים.

      כל הכבוד נמרוד , המשך כך

      הגב לתגובה זו

      • גם המוזיקה שלו מיוחדת

        כל הכבוד, 04/03/08 18:16

        ולא דומה לתעשיית המוזיקה בסגנון בתי החרושת של רוני סופרסטאר ושות'.
        השאלה - כמה זמן יחזיק מעמד בכור הטינופת חסר ההשראה הזה שאונס את כולם להתיישר לאותו הקו גם מבחינה מוזיקלית אבל בעיקר מבחינת תפיסה פוליטית

        הגב לתגובה זו

        • רוצים שנהיה סוג של מכונות

          מישו, 04/03/08 18:40

          יצורים בעלי מודעות קולקטיבית, כמו מכונות.

          כמה שיחזיק זמן, ירוויח.

          מקווה שעוד יחליטו להתפכח, מילא שהמוסיקה של רוב האמנים פה היא מזעזעת, לפחות היינו זוכים מהם לפנינים כמו הכתבה הזו.

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    נמרוד-מילים כדורבנות (ל''ת)

    yoci, 04/03/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שלום עכשיו מחסל את הציונות באותה מידה כמו הפתח, החמס,הג'יהאד וכיו''ב (ל''ת)

    כתבה נפלאה, 04/03/08 16:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בהמשך למאמר

    יובל, 04/03/08 16:27

    אהוד ''פקה פקה'' ברק ואהוד ''ראש ממשלת ת''א'' אולמרט מעודדים בהתנהלותם את אויבנו להמשיך לירות ולהרוג בנו.

    ישראל חייבת להגיב בצורה לא פורפורציונאלית על כל ירי לאזור ממנו הוא שוגר. הירי צריך להיות מיידי.
    למרות שאוייבי ישראל, ''האזרחים הנאמנים'' והפוסט ציוניים יתנגדו לכך.

    לאחר שלושה -ארבעה ימים כשפלשתינאים יספגו 1000 הרוגים, יהיה כאן שקט ואם לא אז לאחר 2000 הרוגים השקט ישרור. זו צריכה להיות המשואה ולא כפי שמנהל אותה מר ביטחון כיום.

    הגב לתגובה זו

    • מאהוד א עד אהוד ב לא קם כישלונר מושחת כאהוד (ל''ת)

      מתי סגל, 04/03/08 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איש שפוי וחכם!

    גולן תמיר, 04/03/08 16:09

    לא רק שהוכחת לנו עד כמה אתה מוזקאי שנון ומחונן עתה אתה מוכיח לנו עד כמה אתה חד, שפוי וריאלי.
    נמרוד, המשך בדרכך המבורכת

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    עונג מרענן של שפיות וראיה מציאותית (ל''ת)

    קורנית, 04/03/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    WELL DONE (ל''ת)

    U R KING, 04/03/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ישר כוח - בחור עם לב (ל''ת)

    דני, 04/03/08 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק חבל שהפסקת לעשות מוסיקה

    שירי, 04/03/08 15:44

    ובמקום זה כל האנרגיות שלך הולכות לפוליטיקה. למרות זאת הדברים שאתה אומר- חשובים, אם כי נאמרים דרך פריזמה צרה מאד.

    הגב לתגובה זו

    • לא הפסיק כנס

      אליאן, 04/03/08 15:55

      לWWW.RBSMUSIC.COM

      הגב לתגובה זו

    • פריזמה מאוד ממוקדת ומדויקת כפי שצריך מנתח טוב (ל''ת)

      ד''ר מוסקונה, 04/03/08 16:26

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מדהים להשוות בין נמרוד לב לאיה כורם שהתלוננה השבוע על

    יהונתן, 04/03/08 15:43

    ''הכיבוש המשחית'' - בלי לנמק ובלי להסביר את הקשר...

    ואחרי זה עוד מעיזים לטעון שהימניים מטומטמים...

    הגב לתגובה זו

    • מי זו איה כורם? (ל''ת)

      מירי מסיקה, 04/03/08 17:20

      הגב לתגובה זו

      • יצור מבית פרנקנשטיין רימון (ל''ת)

        סתם פלצנית, 04/03/08 17:53

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדינת הכלבוניקים - כל זמר הוא גם צייר, רקדן, שחקן, אינסטלטור והוגה

    שרגא, 04/03/08 15:40

    דעות לעת מצוא..

    ייאללללה..

    הגב לתגובה זו

    • ברור שבמשטר הסטאליניסטי שלך שמאלן אין מקום לדעות

      ג'ימי, 04/03/08 16:00

      משטרים שמאלנים טוטליטרים

      סוציאל דמוקרט גרמניה של היטלר
      ברית המועצות של סטאלין
      ונזואללה של צ'בס
      סין של מאו צ'הטונג
      קובה של פידל קאסטרו ואח שלו
      ישראל של אולמרט משפחתו והון שלטון

      הגב לתגובה זו

      • נעשה ברור יותר ויותר שהשמאל הוא אנטי דמוקרטי בעליל (ל''ת)

        פוסט שמאלן, 04/03/08 16:11

        הגב לתגובה זו

    • שרגא, תאכל ת'לב - זו דמוקרטיה....... (ל''ת)

      sting, 04/03/08 17:00

      הגב לתגובה זו

    • לא הוגה,לא הוזה -פשוט אומר את האמת - קשה לך??

      שרית, 04/03/08 17:55

      ושים לב שאפילו לא כתב לך
      ''אמרנו לכם שיהיו טילים על אשקלון????''
      אני לעומת זאת לא התאפקתי.

      הגב לתגובה זו

    • שרגא בא לשדרות גם כאן אנחנו כולבויניקים

      שרגא בא לשדרות, 04/03/08 18:43

      לפעמים עובדים, לפעמים בורחים למקלט, לפעמים איזו נסיעה לבית חולים לבקר את הילד, לפעמים סתם הזויים בלילה כי אחרי 5 לילות בלי שינה באות כל מיני מחשבות לא נעימות, אז עזוב שטויות באמת ובא לגור איתנו, פשוט נפלא.

      הגב לתגובה זו

    • funny!

      eli, 04/03/08 21:37

      for years i've been wondering about the same and, for years, have been waiting for someone to complain about it. well, all we needed is for someone from the ''right'' to be the kolboinik and the complaints stsrt pouring. where have you been, mister, when we had hundreds of kolboiniks from the left??

      הגב לתגובה זו

    • יש אנשים עם דיעות (ל''ת)

      גילגמש, 05/03/08 01:39

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    דחוף ובהול לפתוח מלחמת הסברה עולמית.במקביל למלחמה ללא פשרות בעזתים. (ל''ת)

    איה משרד החוץ?, 04/03/08 15:40

    הגב לתגובה זו

    • מלקק לקונדי - ככה זה כשיש גאות במשרות חשובות (ל''ת)

      לילך קובליו, 04/03/08 16:14

      הגב לתגובה זו

    • מאוכלס במשוכנעי צידקת האויב. (ל''ת)

      גל, 05/03/08 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איזה חדות מחשבה וכתיבה. מדהים. (ל''ת)

    הכל נכון, 04/03/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יפה. תודה. (ל''ת)

    יואב, 04/03/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד לך!!! (ל''ת)

    דפנה, 04/03/08 15:29

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מאמר נוסף מצוין של נמרוד לב- סוף סוף אומן שמפעיל את השכל (ל''ת)

    הולך נגד הרוח, 04/03/08 15:22

    הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא הולך עם הרוח נגד הזרם הרדוד (ל''ת)

      כל הכבוד, 04/03/08 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    השמאל יודע שהוא יתאדה באם יקיר במציאות האמיתית (ל''ת)

    נ.כהן, 04/03/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך לקום גוף שילכד בתוכו פעילים למניעת הכחדת העם היהודי היושב בציו

    בוליבר, 04/03/08 15:05

    בציון.

    הגב לתגובה זו

    • בואו נתארגן הגיע זמן שנחזיר את גורלנו לידינו (ל''ת)

      שי הרצפלד, 04/03/08 15:54

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    נימרוד צעיר עם הרבה ידע וחוכמה

    שלמה, 04/03/08 15:04

    הפתעה טובה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נראה על פי המפה שהאיש פשוט כלי כלי (ל''ת)

    פוסט פוסטציוני, 04/03/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתניהו הפתרון לחולי שכבש את המדינה

    אסטרולוג, 04/03/08 14:56

    בנימין נתניהו נולד ב: 21 באוקטובר 1949. ביבי הוא בן מזל מאזניים המושפע מאוד מן המזלות אריה [כוכב מאדים במזל אריה], קשת [כוכב נוגה במזל קשת] וגדי [כוכב צדק במזל גדי עם היבטים משמעותיים כלפי שאר הכוכבים].
    מאת: פורטל אלטרנטיב לי

    מפת הלידה שלו מציגה שלושה גרמי שמיים משמעותיים בגזרת מזל מאזניים: שמש, ירח וכוכב-חמה. תכונותיו של מזל מאזניים הן: הרמוניה ונטייה מולדת להשביע את רצון כל העולם ואשתו. אדם שכה מושפע ממזל מאזניים כפי שנתניהו מושפע ממנו, מרגיש צורך עז לפייס ולצאת בראש טוב עם כולם. גם החשיבה שלו היא מאוזנת
    [זוכרים ? הדדיות ? יתנו יקבלו – לא יתנו, לא יקבלו]. כלומר: גם בעניין זה חשוב לו מאוד להתבונן בכפות המאזניים ולהיווכח כי אף לא אחת מהן נוטה יותר מן האחרת לצד כזה או אחר.
    בבסיס אישיותו הוא אדם מקסים, תקשורתי ואוהב את הזולת. הדחף הראשוני שלו הוא להשיג הסכמה רחבה ככל האפשר, וזאת גם אם הנסיבות האובייקטיביות אינן מאפשרות זאת. הוא מוכן להשקיע את נשמתו במצבים הכי בעייתיים, ובלבד שכולם ייצאו מבסוטים. חשוב מאוד להבין נקודה זו משום שבמציאות קשה מאוד להשיג מצבים אשר על פיהם כולם יוצאים מרוצים, שהרי פה ושם עלול מישהו להיפגע, אך אנשים עם מפת לידה מעין זו ישאפו לבטל את חוסר ההסכמה .....


    עתה יש לבחון את השפעתו של מזל קשת על מפת הלידה של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל קשת הן: נאור, ליבראל, פתוח, משכיל, פילוסופי, רחב אופקים, רודף צדק, משכין שלום, אוהב חופש ועצמאות אישי. אדם בעל אישיות של ''קשת'' יידבק בעקרונותיו אך יהיה מוכן לעשות הכול על מנת שיריביו יוכלו להשמיע את קולם. יקשיב לעצות האחרים, אך יפעל כפי שתכנן מלכתחילה. האופי הקשתי נוטע בו מעין חשק ללכת עם – אך להרגיש בלי. כלומר: לחיות ולתפקד בתוך מסגרת מחייבת, אך להרגיש חופשי ומשוחרר לנהוג על פי רצונו.

    עכשיו נבחן את השפעתו של מזל גדי [כוכב צדק במזל גדי] על עיצוב אישיותו של ביבי. ובכן, תכונותיו של מזל גדי הן שאפתנות קרייריסטית שאינה יודעת גבולות, כושר ארגון, יכולת תכנון, סדר מופתי, משמעת עצמית, רצינות, חוש אחריות, התמדה, עקשנות, רכושנות, כוח רצון עז, תבונה ובעיקר דחף פנימי לטפס אל פסגת ההצלחה עקב בצד אגודל, אט אט, שום דבר לא בוער, עד שניצבים בראש הפירמידה. הסמל של מזל גדי הוא יעלי עין-גדי, אתם יודעים, אותם יצורים מופלאים הפוסעים בסבלנות אין קץ בין סלעים וטרשים... אל ראש הצוק.

    ולבסוף, הדובדבן שבקצפת, השפעתו של מזל אריה [כוכב מאדים במזל אריה]: תכונותיו של מזל אריה הן: מנהיגות, כישרון , כריזמה, סמכותיות והדר של מלכות. גאווה, כבוד ותהילה.

    באהבה.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו אחד נגד מאה מושחתים

      אברי, 04/03/08 15:17

      עכשיו זה ברור והוכח מעל לכל ספק. אם כל כך הרבה מושחתים מפחדים שנתניהו יעלה לשלטון זה מעיד שהם יודעים שהוא ישר ויחסל את השחיתות בישראל. כל המושחתים מפחדים שנתניהו יחסל להם עסקאות אפלות עם בריטיש גז ועוד קומבינות מסריחות.
      ולכן המושחתים באמת אינם צריכים את נתניהו הם מסדרים לעצמם היטב את החשבונות הפרטיים ועושים לביתם.
      אבל עם ישראל צריך את נתניהו אם עם ישראל רוצה לעשות סוף סוף לעצמו תחת מנהיג עם ערכים כשרון יושר שיביא את העם הזה ליצור עתיד טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

    • איזה קטע מדהים

      טל, 04/03/08 15:43

      בצירוף מקרים שמיימי מדהים, מאז ה-21 באוקטובר 1949, שזה יום ההולדת של ביבי, התגובה שלך היא הקטע הכתוב המטומטם ביותר שקראתי. פשוט מדהים.

      אמנם הוא מנצח בטמטומו רק במעט את שאר הדברים שאסטרולוגים אחרים כתבו אבל עדיין, זה חתיכת הישג.

      כשהייתי קטן הומצא מונח מדעי המתאר בדיוק את מה שכתבת ואת האסטרולוגיה בכלל: ''קשקוש בלבוש''.
      זו הגדרה מדעית, באמת, ממש כמו אסטרולוגיה.

      הגב לתגובה זו

      • זאת המפה חבוב תרצה או לא תרצה אלו העובדות. לא נוח לך? בעיה שלך.

        דובב נוי, 04/03/08 16:02

        שמאל משוגע, בן אדם מביא מפה אסטרולוגית אמיתית שמצא מהאינטרנט ושמאלנים כמוך כותבים שזה שטויות? מה אפשר לעשות אם האמת לא מתאימה לך לתעמולת השנאה שאתם מנהלים כבר שנים נגד בנימין נתניהו, האיש ופועלו.

        הגב לתגובה זו

      • למרות שאני מחבב את ביבי, אני חייב לציין שאתה צודק, וקרעת אותי מצחוק (ל''ת)

        מיכה, 04/03/08 16:46

        הגב לתגובה זו

    • wow strong stuff (ל''ת)

      alon katz, 04/03/08 16:55

      הגב לתגובה זו

    • נתניהו ההפך ממפת האסטולוגיה שלך

      יואל, 05/03/08 07:34

      מושחת ,לא הצליח לעבוד אם אף אחד מסביבתו הקרובה בלי שנפרדו במשבר עמד בראש מפלגה שחרתה על דגלה את סמל השחיתות ,או יתכן שאתה לא קורא נכון את המפה

      הגב לתגובה זו

      • נתניהו , כל האמת

        חוקר פוליטי, 05/03/08 16:00

        ישר, לוחם בשחיתות ולכן תוקפים אותו כל המושחתים שיחד השתלטו על ישראל בשיטת ''חבר מביא חבר'' (אולמרט-רמון-פרס-שרון-ליברמן-פואד-ברק-לבני, מזכיר לכם משהו?), העיף אנשים מסביבתו הקרובה כשגילה שהם אינם ללא רבב, יציב ואמין ונותר במפלגתו הליכוד גם כשהותקפה ונחטפה על ידי גורמים פלילים מושחתים של שרון ואולמרט, והציל אותה כשניקה את מפלגתו מכל אותם הגורמים אחרי שהוקאו והקימו את קדימה המפלגה שחקטה על דגלה שחיתות ואופורטיוניזם אישי.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    ממשיך להנות ממאמריך (ל''ת)

    א, 04/03/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    נמרוד אתה מוכיח שהנאורות והפכחון נמצאים בימין ולא בשמאל (ל''ת)

    ועל כך, 04/03/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    באמת ממשלת שמאל קיצוני קדימה העבודה וש''ס שמאל חרדי אנטי ציוני (ל''ת)

    ראובן גת, 04/03/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד (ל''ת)

    אלי, 04/03/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד!עם הנצח לא מפחד מדרך ארוכה! (ל''ת)

    רונית, 04/03/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ממשלה שהצהירה שנמאס לה לנצח וזאת משום

    אלון טוקצ'ירוב, 04/03/08 14:30

    שממשלה זו מנוהלת על ידי
    עליזה אולמרט - נשים בשחור
    דנה אולמרט - מחסום ווטש
    הבנים של אולמרט המשתמטים - תנועת יש גבול.
    אז ברור ששלום עכשיו ומחמוד אזער שולטים כאן והורגים אותנו יום יום

    הגב לתגובה זו

    • איך לא ידענו זאת לפני הבחירות? (ל''ת)

      בוחר לשעבר, 04/03/08 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    גיבוב של שטויות....

    אלון, 04/03/08 14:27

    הפלסטינים לא מלאכים אבל לך אין טענות ענייניות, אלא בעיקר ספקולציות טיפשיות שאתה זורק לאויר והיצמדות לפרטים הכי לא רלוונטיים לתמונה הגדולה.

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת טילים בת''א אולי יהיו לך יותר עובדתיים (ל''ת)

      קוקאין דופק, 04/03/08 14:33

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחלה אחלה עם אנשים כמוך עוד לא אבדה תקוותנו (ל''ת)

    התקווה במשחקי, 04/03/08 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישר כח

    אבי, 04/03/08 14:25

    רק תמשיך, רוב החושבים כמוך, ממצים את העניין במאמר אחד ורבע והעניין הזה חשוב מדי מלהקדיש לו מאמר פעם בכמה חדשים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ולכן רק נתניהו (ל''ת)

    המבין יבין, 04/03/08 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יש להצהיר על ממשלה זו כעל ממשלת בגידה בעם היהודי ולתבוע אותה בבג''ץ

    פוסט שמאלן, 04/03/08 14:21

    חברי ממשלת הבגידה לכשימצאו חייבים בדין צריכים לקבל את העונש שאייכמן קיבל

    הגב לתגובה זו

    • יה מפגר, ומי יושב על כיסא המשפט??? (ל''ת)

      חחחח..., 04/03/08 18:22

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הסוף מבפנים: השמאל, ערביי ''ישראל'' והדמוקרטיה (ל''ת)

    יען ולא-בתיענה'', 04/03/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה המאמר השני שלך שאני קוראת כאן ופשוט נהנית מכל מילה

    לימור אפלבוים, 04/03/08 14:11

    אתה מפתיע אותי בבהירות הראיה ורהיטות הכתיבה. מה שמוכיח שלא כל סלברטי חייב להיות יפה מטומטם ושמאלני עיוור
    כל הכבוד מחכה בשקיקה למאמר הבא

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה אין עוד כותבים כמוך

    ראיה מפוכחת, 04/03/08 13:57

    התגובה היא לכתבה אבל זו פניה למערכת.
    האמירות הפשוטות והסבירות כל-כך נעלמו ממפת התקשורת למה אין לכם עוד כותבים שיפקחו את עינינו?

    הגב לתגובה זו

    • כי כנראה רוב הידוענים הם סמולנים דופקי קוקאין (ל''ת)

      כל הכבוד, 04/03/08 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    *** צו 8 מיידי לכל משרדי הפרסום שאיכפת להם מישראל*** (ל''ת)

    צו 8, 04/03/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    צודק, הממשלה הזו עוד תביא חורבן למדינה (ל''ת)

    על הפנים, 04/03/08 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף-סוף קול שפוי

    ובא לארץ ת''א, 04/03/08 13:46

    נמרוד הפתעת ביכולת הכתיבה והרהיטות, סחתיין!
    עם זאת הסר דאגך מליבך... לא ניכחד כל כך מהר

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חייבים למנף את כל הנאמר כאן

    גל, 04/03/08 13:42

    הגיע הזמן להתעורר,
    חייבים לגרום ליותר אנשים לפקוח את עיניהם.
    אין לנו ממש הרבה זמן לחלום בבועה שמנסים לשווק לנו השמאל ''המואר''.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך (ל''ת)

      מירב יחיאלי, 04/03/08 17:05

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    היה ראוי אם היית מביא מסקנה סופית מתבקשת- יש להתעלם מהשמאל בכוח.

    מתכון להצלחה, 04/03/08 13:32

    ולעשות ההפך מכל מה שיטען לעשות.
    יגיד לדבר עם החמאס- נחסל את החמאס.
    יגיד להקים מדינה פלסטינית- נעיף את הפלסטינים חזרה לארצות ערב.

    הגב לתגובה זו

    • כן כן כן ועוד פעם כן (ל''ת)

      אנחנו זן נכחד, 04/03/08 14:12

      הגב לתגובה זו

    • למה שהוא יסיק מסקנות עבורנו - שכל אחד יקח אחריות לקיומנו ויסיק

      ממשלת השחיתות, 04/03/08 14:39

      מסכנות לבד.
      העובדות בשטח מדברות בעד עצמן. מאז הגירוש המתועב אין לנו יום שקט. ויש את הדבילים שבחרו בקדימה שהצהירה במפורש שלא תתן לנו לנצח ולשרוד

      הגב לתגובה זו

    • לא ! היה ראוי אם היה נותן פיתרון.

      גילגמש, 05/03/08 01:47

      והוא לא נתן.

      מה קשור שמאל ? סתם להוציא עצבים ?
      האידאולוגיה של השמאל לא התאימה שנים ואף אחד אחר לא הציג אלטרנטיבה למעט אידאולוגיית ה ''לא שמאל''.

      ''לא שמאל'' אינו פיתרון. הוא קטנוניות, שנאת חינם ופילוג מיותרים.

      הגב לתגובה זו

      • למה שיתן פיתרון? התרגלתם שמאכילים אותכם בכפיות. לימדו לחשוב עצמאית (ל''ת)

        ברור שרק הימין, 05/03/08 02:57

        הגב לתגובה זו