• 87.

    ''ממשלת השקשוקה'' הקשיבי לימיני!הוא צודק ,צודק וצודק! (ל''ת)

    סבתא וקיבוצניקי, 07/03/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    זהו כבר מזמן לא בית המשפט העליון

    מבקר המדינה, 05/03/08 07:52

    בית הסזון העליון זה כבר יותר בכיוון.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חבל שטוריו של ימיני לא מתורגמים (ל''ת)

    ליאור, 04/03/08 16:33

    הגב לתגובה זו

    • תתפלא, הוא העיתונאי הכי מתורגם בישראל. חפש בגוגל (ל''ת)

      מתרגם, 06/03/08 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    ומבחינה הסברתית, הרוצחים השקרנים כבר 'בזבזו' את התחמושת

    ויתרה, 04/03/08 08:34

    וכמו שאומרים לילד מופרע שמתחזה:
    ''עכשיו אני באמת אתן לך סיבה לבכות''

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תגובה לירי

    ויקטר בר, 04/03/08 08:27

    צודק בן דרור אני מסכים עם כל מילה
    לא צריך לסכן חיי חיילים בכניסה לעזה.אלא להגיב בירי לעבר מקורות הירי מעזה.גם חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מטורף

    איתן ליפשיץ, 04/03/08 08:07

    בן דרור חייב אישפוז ודחוף...כנראה שהסחוג והמלוואח הטריפו את דעתו.

    הגב לתגובה זו

    • לאיתן ליפשיץ מס. 82

      יהוידע, 04/03/08 09:00

      תודה על תגובתך החכמה ובעיקר המשכנעת והמנומקת. תודה כפולה ומכופלת למעריב על שהדפיסה את דברי השפר החכמים והמנומקים.
      אפשר עברית תרבותית יותר עם הלפשיץ יודע תרבות מהי.

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    בן דרור הוא תימני, משלנו. יישר כוח

    ענמליה, 04/03/08 07:51

    ניפגש בתימניאדה, בן-דרור

    הגב לתגובה זו

    • השבטיות שלך לא מעניינת 99% מהציבור (ל''ת)

      ישראלי, 05/03/08 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חובה מוסרית להגביל הרוגי עזה,לא יותר מהרוגי גרמניה:המבורג,דרזדן כו' (ל''ת)

    איש עדין, 04/03/08 07:25

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עם ישראל איבד את רצונו לחיות

    מוסר נוצרי, 04/03/08 07:20

    כל מי שטוען שהאיוולת הזאת מתרחשת בגלל שלטון השמאל ההזוי והסהרורי, שינסה להיזכר איך ממשלות הימין נכנעו לכל גחמותיו של בית המשפט העליון ולכל פיפס שאיזה משפטן אידיוט פלט.
    הכניעה למוסר הנוצרי המעוות מצד כל ממשלות ישראל באה להעיד על דבר אחד: עם ישראל איבד את רצונו לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • גם אחרי שהפצצה האיראנית תיפול לנו על הראש

      מדינה, 04/03/08 07:33

      יפי הנפש בעלי המוסר הנוצרי ישקלו מה צריך לעשות ואיך צריך להגיב.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הסרט ''אחרון הסמוראים''

    חיים, 04/03/08 07:07

    כמו בסצינת הסיום של הסרט הזה - סמוראים מאומנים יפים מצוידים מחונכים לוחמים מעולים עם מוסר וקוד של כבוד ומה לא, דוהרים בהתקפה מרהיבה - למול שורות רובאים שקוצרים אותם ממרחק 300 מטר. ככה אנחנו - עם קוד וכבוד - ובתינו מופגזים כל יום כל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    הסרט ''אחרון הסמוראים''

    חיים, 04/03/08 07:04

    כמו בסצינת הסיום של הסרט הזה - סמוראים מאומנים יפים מצוידים מחונכים לוחמים מעולים עם מוסר וקוד של כבוד ומה לא, דוהרים בהתקפה מרהיבה - למול שורות רובאים שקוצרים אותם ממרחק 300 מטר. ככה אנחנו - עם קוד וכבוד - ובתינו מופגזים כל יום כל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    הבג''ץ מנהל את המדינה! כך זה גם נראה וזה יהיה גם סופינו! העם חולה! (ל''ת)

    המלך שלמה, 04/03/08 06:21

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חובה להקשיב http://tinyurl.com/yonsm5 שפחדני הימין יתפוצצו

    קו אפרתי, 04/03/08 06:06

    http://tinyurl.com/yonsm5
    ושפחדני הימין יתפוצצו
    ושלח גם לכל חבריך במייל . זו האמת . כך הגענו לזה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ימיני אתה באמת לא מבין.

    בום בום וטרח., 04/03/08 06:00

    לא לשכוח עזה תחת כיבוש בידי צהל מ67 ביבשה בים ובאוויר ואין כוח שיפרוץ את המצור הזה. ישראל אינה חיה בבועה ,חוסנם של הסכמי השלום עם מצרים וירדן וההבנות עם אבו מאזן תלויות במידתיות שמפריעה לכותב הנכבד.
    גם חוסנם של המשטרים אלה ובסוריה תלוי במידתיות .גם הבנות עם החמאס שיגיעו באיזה שהוא יום תליות במידתיות .
    שני פגזים של צהל על רחוב בעזה --ואז ימיני יתחיל להתפתל מול המקלדת.לשם כך פנו למשפטנים שיצילו אותנו ויחזיקו בנו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    שדרג כבר את הבלוג (ל''ת)

    מיכאל, 04/03/08 05:53

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    Definition of the legal state from jeish law perspective

    dany kaye, 04/03/08 03:52

    ''מי האיש הירא ורך הלבב'' (דברים כ,ח)--כמשמעו, שאין בליבו כוח לעמוד בקשרי המלחמה. ומאחר שייכנס אדם בקשרי המלחמה, יישען על מקוה ישראל ומושיעו בעת צרה, ויידע שעל ייחוד השם הוא עושה מלחמה, וישים נפשו בכפו ולא יירא ולא יפחד, ולא יחשב לא באשתו ולא בבניו, אלא ימחה זכרם מליבו וייפנה מכל דבר למלחמה.

    ז,יח וכל המתחיל לחשב ולהרהר במלחמה, ומבהיל עצמו--עובר בלא תעשה, שנאמר ''אל יירך לבבכם, אל תיראו ואל תחפזו ואל תערצו--מפניהם'' (דברים כ,ג).

    ז,יט ולא עוד, אלא שכל דמי ישראל תלויין בצווארו; ואם לא ניצח ולא עשה מלחמה בכל ליבו ובכל נפשו--הרי זה כמי ששפך דמי הכול, שנאמר ''ולא יימס את לבב אחיו, כלבבו'' (דברים כ,ח). והרי מפורש בקבלה ''ארור, עושה מלאכת ה'--רמייה; וארור, מונע חרבו מדם'' (ירמיהו מח,י).

    ז,כ וכל הנלחם בכל ליבו בלא פחד, ותהיה כוונתו לקדש את השם בלבד--מובטח לו שלא ימצא נזק ולא תגיעו רעה, ויבנה לו בית נכון בישראל, ויזכה לו ולבניו עד עולם, ויזכה לחיי העולם הבא: שנאמר ''כי עשה יעשה ה' לאדוני בית נאמן, כי מלחמות ה' אדוני נלחם, ורעה לא תימצא בך, מימיך . . . והייתה נפש אדוני צרורה בצרור החיים, את ה' אלוהיך'' (שמואל א כה,כח-כט).

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    והטמטום הזה מבית היוצר של השמאל הקיצוני לדורותיו! (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 04/03/08 03:07

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אהרון ברק בראשות השמאל גנר לנו את המדינה עם ה''מידתיות'' ו''הכל שפיט''

    אוי אוי אוי, 04/03/08 02:51

    שלו.
    אהרון ברק הנו גאום וחכם משפט, אך, כמו כל השמאל, הם לא היו מספיק חכמים כדי לקרוא את עתידנו פה במזה''ת לפי הראש של אויבינו. עכשיו זה מאוחר, הדורות האחרונים האמינו בשטיפת המוח של המזה''ת החדש והשלום עכשיו... ולך תוציא אותם עכשיו מהאסיד והנרגילות כדי שישמרו לנו על המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מר ימיני, נא לקרוא.

    נד בראשו, 04/03/08 02:33

    כל הטמטום והעוול שאתה מתריע עליו בצדק, נובע משלשה דברים:
    1) תפיסת הפוליטיקלי קורקט שלא חשוב הצדק, החזק תמיד אשם.
    2) הערמומיות הערבית שהצליחה בתעמולת הזוועה להציג את ישראל
    כחזקה, ואת עצמם כקרבן.
    3) חוסר האונים הנפשע של ההסברה היהודית/ ישראלית נגד המלחמה הפסיכולוגית של הערבים קודם והמוסלמים עכשיו, השואפים - כמו הנאצים - לעשות לנו דה לגיטימציה.

    הגב לתגובה זו

    • נתת סיבות טובות למה לא להכנס לעזה

      אל תהיה צודק, 04/03/08 04:23

      אנחנו יכולים לאיים עליהם בנשק והם יכולים לאיים באמצעים לא פחות מסוכנים...

      הגב לתגובה זו

    • ואוסיף עוד:

      נד בראשו, 04/03/08 05:14

      חבל שאהרון ברק ושותפיו לא מקבלים את ''ודל לא תהדר בריבו''.
      מדהים כיצד כל כך הרבה אינטלקטואלים נפלו בפח של ''ישראל החזקה'' (ולכן האשמה) ו''הערבים מקופחים'' (ולכן יש לוותר להם בכל).
      זו היא דת התקינות הפוליטית, שהיא
      פנאטית ומסוכנת לא פחות מטליבניזם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    יהיה טוב. (ל''ת)

    יהוה., 04/03/08 02:32

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    NEWS COFERENCE

    yoni, 04/03/08 02:15

    WHY CAN`T WE( OLMERT, GOVERMENT....ETC) MAKE A BIG NEWS CONFERENCE, WITH ALL THE NEWS STATION FROM ALL OVER THE WORLD, A BIG ONE, AND TELL EVERYONE ARROUND THE WORLD, THE SAME INFORMATION THAT BEEN DESCRIBED HERE ,

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    ימיני עובדים עליך

    Avi Ecuador, 04/03/08 02:08

    אתה חושב שאולמרט לא ידע שמותר לו להפציץ אזרחים כשיש שם מחבלים והם מסתתרים שם?
    אפילו לא צריכים שהם יפציצו, פשוט מספיק לחשוד...
    הוא מזמן ידע אבל עליזה לא מאפשרת לו, אתה רוצה שהבת שלו תקרא לו רוצח בהפגנה כמו לרמטכ''ל?
    היום כבר אין לו כל כך הרבה בררות ואנשים כבר חושבים על בגידה ושלא יכול להיות מנהיג כזה מטומטם, אז הוא מאותת לעמלקים ואומר להם הצילו, אתם מכריחים אותי להפציץ אותכם.
    הכל ''משחקים''.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לעולם כואב שיהודים מגנים על עצמם !

    יאיר, 04/03/08 01:36

    אין לי הסבר אחר להטפת המוסר הבין לאומית מיד שישראל מתגוננת, לדעתי מוסר צבועי זה מחלחל גם בתוכנו, בעיקר בשמאל וכמו שנאמר בטמטום !

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מילים כדורבנות

    עוזי, 04/03/08 01:28

    די לחנוניות ממשלה רופסת המחפשת תירוצים משפטיים כדי לא לפעול.עם פצצה או שתיים לתוך הלוויה ירוקה תסתיים תופעת הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ימיני יישר כוח!!!

    Avi Ecuador, 04/03/08 01:20

    סוף סוף רואים ממך פניה חדה ימינה.
    התחלת להבין בפנים שמדובר בעמלק.
    אני מקווה שעזרתי לך להבין ואתה עוקב אחרי חלק מהתגובות שלי, לפחות בכתבות שלך לפעמים...
    הלוואי שהיית בודק במסמכים ושיטות שפעל עמלק מהדור הישן במדבר ועמלק של היום, בטח תמצא את אותו עם שקוראים לו פלסטין.
    תודה בכל אופן, זכור שלאויבנו יש הרבה מליצי יושר ואתה בשום מקרה אל תחזור להגן על רשעים שחושבים, פועלים ומתפללים להשמדת ישראל.
    יימח שמם ושכל העמלקיים הרוצחים והרוצחים הפוטנציה מצידי יקבלו בתולות.
    ימיני, ככל שתפנה יותר לימין כך תדחק יותר את השמאל שהיום מתמחה בקניבליות ליהודים ועזרה לרשעים.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בזכות בג''ץ יכולים תושבי עזה להתפנק במלחמה חסרת הפסקות חשמל

    DR SASI, 04/03/08 01:08

    משפטני ישראל נאמנים למסורתו של אדמו''רם אהרון ברק שמעוניין לשאת חן בקרב עמיתיו, פעילי זכויות האזרח מהמחלקה למשפטים באוניברסיטת ייל. המחשבה כי הם אינם רק מעצבי האסטרטגיה הביטחונית הישראלית אלא הפכו לאמונים על הטקטיקה הצבאית – היא בחזקת ניצחון מראש של כל דיקטטורה, תהא זו מדינה עצמאית או ארגון טרור המחזיק ברצועה מוגבלת. מדובר בהפסד לדמוקרטיה הנלחמת על חייה.



    בשנים האחרונות הפך המשפט הבינלאומי למעצב מדיניות הביטחון הישראלית. הדבר שגוי מבחינת מהותו של המשטר, ויש בכך אף סיכון מודע של חיי אדם והעדפה מוצהרת של שמירת חיי התושב הפלסטיני על זה הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הירושימה ונגסקי - סיימו מלחמה ויצרו שלום

    פרפלה, 04/03/08 01:06

    מאות אלפי אזרחים תמימים שלמו בחייהם בתמורה לשלום אמיתי, האם אזרחי מדינת ישראל לא זכאים למה שאזרחי יפן ארהב ואנגליה זכאים?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שופטי ועדת וינגור

    Avi Ecuador, 04/03/08 00:42

    עיוות הדין והסתרתו בערמת מילים כשהאמת מוסתרת שם איפה שהו בן הערמות אבל תמיד אפשר גם לפרש את הזבל שהאמת לא כל כך חשובה בו,לפרש בצורה שגם האמת היא שקר.
    זה השמאל שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לטמטום במדינה יש שם – בג''צ

    ואידך זיל גמור, 04/03/08 00:41

    לאימפוטנציה במדינה יש שם – ממשלה

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    In an impartial world-you respect law. In our world- might is right

    Hypocracy, 04/03/08 00:35

    We've got to do what's good for us. The world will condemn us anyway.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    רוב הציבור שפוי, רק המשפטנים השתגעו

    משפטן, 04/03/08 00:26

    בהשראתו הישירה של אהרון ברק וכנופייתו.
    ימיני, תודה על קולך הרם והצלול.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    חונטה-מנותקת

    דודי, 03/03/08 23:33

    חונטה שמאלנית מנותקת שחייה בפלנטה אחרת-רמת-אביב והסביבה
    שמנותקת לגמרי מהסובבים אותה-
    עמך חה חה חה

    הגב לתגובה זו

    • הם לא רוצים להפציץ מכדי שהם רוצים לבנות את עמלקסטין

      Avi Ecuador, 04/03/08 00:45

      הם מחושקים בקשרים כלכליים וחברתיים עם שונאי ישראל, לא פועלים לפי האנטרס של העם היהודי.
      יש כאלה שיקראו לזה בגידה...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    להגיב כן! להגיב בכל צורה, בשום אופן!!! (ל''ת)

    יריב, 03/03/08 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הידברות, ונסיון להביא שלום, עלו לאירופה ב-50 מליון הרוגים

    לרדוף שלום?..., 03/03/08 23:23

    במלחמת העולם השניה.
    פה, בישראל,היה לנו שקט עד שהתחלנו לרדוף שלום עם הסכם אוסלו...
    רק מטומטם לא לומד מנסיון!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עוד לא נולד חוסר צדק גדול מזה שנתונה תחתיו ישראל בידי ה''עולם הנאור''

    אייל, 03/03/08 23:14

    אנחנו עדים להעדפה ברורה של ארגוני טרור בידי ''העולם הנאור''. סטנדרד כפול, פשוט ולעניין. לחמאס מותר לבצע פשעי מלחמה יומיומיים, ולנו פשוט אסור להגיב, שמא נבצע ''פשע מלחמה'' בעצמנו. כאשר הם מבצעים את אינספור הפשעים שלהם, אף אחד לא פוצה פה בגנותם. וכשאנחנו מעזים להחזיר מלחמה, כל העולם על רגליו האחוריות. כשאזרחים שלנו נפגעים, כולם מתעלמים. כאשר נפגעים פלסטינאים, כלום מתקוממים.

    צריך להתעלם מהעולם, להציב לחמאס אולטימטום להפסיק לחלוטין את הירי, ופשוט להיכנס בעזה בעוצמה שהם לא חלמו עליה בחלומות הבלהות המפחידים ביותר שלהם.

    כל העולם זבל אחד ענק וצבוע.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הבנאדם צודק במאה אחוז. ימיני, יישר כוח! (ל''ת)

    זיגי אמסלם, 03/03/08 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עזה היא לא דרזדן

    אורי, 03/03/08 22:54

    ושדרות היא לא קובנטרי

    הגב לתגובה זו

    • וברק ואולמרט אינם גברים. (ל''ת)

      נמושות!, 03/03/08 23:17

      הגב לתגובה זו

    • וואלה, מה אתה אומר?

      קובי הקאובוי, 03/03/08 23:50

      ברצינות? לא יכול להיות!

      ברור ששדרות היא לא קובנטרי
      ועזה היא לא דרזדן. בן דרור אפילו
      לא ניסה לרמוז זאת, בטח ובטח שהוא
      לא טען זאת מפורשות, חתיכת חלאה.

      מה שהוא כן טען מפורשות זה שכן
      מ-ו-ת-ר לנו להשיב אש למקורות
      הירי. גם אם הם באים מתוך אזור
      מאוכלס.

      הגב לתגובה זו

    • עזה היא לא דרזדן

      ארז, 04/03/08 08:26

      עזה היא ברלין.

      למזלנו, שיקולי ''מוסר'' ו''נאורות'' לא עמדו בדרכן של בעלות הברית לחסל את הנאצים לפני 60 שנה.
      אין כל סיבה ששיקולים שכאלה ימנעו מאיתנו לחסל את הנאצים המודרניים.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    הילדים של החוטות משרתים במישרדים ושלנו בקוו האש אז מאיכפת להם (ל''ת)

    צחי, 03/03/08 22:30

    הגב לתגובה זו

    • בעיקר בגלגלץ שם שוטפים לנו את המוח עם מוסיקה קלוקלת של משתמטים (ל''ת)

      שקוראים לעצמם, 04/03/08 00:46

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    בגלי צה''ל נותנים במה כל יום לאוייבי ישראל ואף אחד לא עוצר את זה (ל''ת)

    שמאל, 03/03/08 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החונטה מקיים מיפגשים האירופים ומראה כמה אנחנו הומנים כמובן על חשון

    דוד, 03/03/08 22:19

    חשבון חיי חילנו

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מה אכפת לימנמני ? הוא לא יצטרך לתת תשובות בהאג.

    אסף THE KOP, 03/03/08 22:14

    כל המאמר הזה הוא סלט פופוליסטי ודמגוגי של קלישאות חבוטות, פרי עטו של ''כתב חצר'' מתוסכל.

    אמנת ז'נבה הרביעית, העוסקת בהגנה על אוכלוסייה אזרחית נחתמה רק ב-1949, האו''ם הוקם ב-1945, העולם הבין כי רצח אזרחים הוא מעשה חסר תקנה ולכן הוקמו, בין השאר הארגונים האלה. הדמגוג ימנמני, שואל מדוע לא ביקשו להעמיד לדין את צ'רצ'יל. התשובה לכך היא פשוטה - על בסיס מה ?
    ירי של תסכול אל ''מקורות הירי'' שיכולים להיחשב, בפרשות של ימנמנים למינהם גם ככל ''רצועת עזה'', לא תביא להפסקת הטרור, היא רק תשלח את מפקדי צה''ל לספסל הנאשמים להאג.

    אבל מה אכפת לימנמני שלנו ? הוא לא יישא באחריות על מה שהוא מטיף. אם ימנמני הוא כזה גיבור, אני מציע לו להתנדב למילואים ולהיות זה שיירה מהתותח שיירצח חפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

    • למר אסף The potz היקר:

      רם עמית, 03/03/08 22:37

      א. אם היית קורא משהו ממה שבן דרור ימיני כותב וכתב, היית מבין עד כמה הוא ''ימנמני''.
      ב. אתה חלאה מתחסדת, ניחא. אבל ההתחסדות שלך ושל דומיך עלתה לנו באלף ושבע מאות הרוגים, מרביתם אזרחים, מ 92' ועד היום.
      וזה לא ניחא.
      עוד יעשה אתך ועם דומיך החשבון.

      הגב לתגובה זו

      • אסף או אספסוף - חבל להכביר מילים על דרדק צדקן ומתלהם שכזה (ל''ת)

        נו באמת, 03/03/08 22:54

        הגב לתגובה זו

        • טיעון מרתק.

          אסף THE KOP, 05/03/08 01:14

          אתה נכס אינטלקטואלי לימין היבבן.

          הגב לתגובה זו

    • כש''מנהיגים'' עושים מה שטוב בשביל

      ., 03/03/08 23:45

      עצמם (לא להישפט בהאג-שמאג) במקום לעשות מה שטוב למדינה (להעלות את עזה בלהבות) , בני עמם נשחטים ברחובות.

      אנשים כמוך הם הבזויים ביותר. אני בטוח שברגע שהקסאם הראשון יגיע למקום מגורייך אתה תצרח שיש לשחוט את כל הפלשתינים. פתאום כל ה''הומניות'' וה''מוסריות'' שלך ייעלמו.

      הגב לתגובה זו

      • כלומניק, ספר את זה למילוסוביץ... (ל''ת)

        אסף THE KOP, 05/03/08 01:15

        הגב לתגובה זו

    • עדיף להשפט בהאג-מלמות בשדירות...

      חשבון קר, 03/03/08 23:45

      במלחמה בטרור יש סיכונים, והאג הוא הקטן שבהם... אף אחד עדיין לא מת בהאג, לעומת אלפים שמתו מאז אוסלו בפיגועי טרור קאסמים וכו'...
      אז...שלא יפחידו אותכם....

      הגב לתגובה זו

    • האג שמאג - או''ם שמום !

      יאיר, 04/03/08 01:43

      מדובר כאן בניסיון אמיתי וכנה להשמדת ישראל ! הם לא יהססו למשש זאת ! זה לא חלום ! זה אמיתי ! מדינות ''נעלמו'' במאה האחרונה, ראה ערך יגוסלביה לשעבר. ישראל זה לא דבר ששמור בקופסה. ואתה מקשקש לנו על האג !? תתעורר ילד !!

      הגב לתגובה זו

    • ומאפשרת להחזיר אש לשטח מאוכלס

      גילגמש, 04/03/08 07:28

      אם מקור האש ממנו.

      השיוך לאידאולוגיה של הימין או השמאל אינו נכון:
      בן גוריון היה מהשמאל, אני בכלל הומו מהרכז והיו טנקים רוסיים בפראג; השיוכים האלה רק מפלגים את העם.

      דרך אגב, מי מראשות החמאס נותן את הדין בהאג ?

      הגב לתגובה זו

    • לפי הגיון זה...

      ארז, 04/03/08 08:28

      משפטי נירנברג נערכו בחטא, מכיוון שעסקו בפשעים שבוצעו לפני 1945...

      אמנת ז'נבה קובעת במפורש שמותר לפגוע במטרות צבאיות גם אם הן נמצאות בקרב אוכלוסיה אזרחית.
      אבל אותכם זה לא ממש מעניין. מבחינתכם, לישראל אין זכות להגיב בשום מקרה ובשום מצב.
      ליהודים, בעיניכם, לא עומדת הזכות להגנה עצמית.
      אנטישמיות, כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

    • אסף אתה פחדן גלותי כמו ה''מנהיגים''

      שמקריבים אותנו, 05/03/08 13:00

      קל לך עם קורבנות יהודים שהורגים בהם בלי אבחנה, כי אז לא יתבעו אותנו בהאג.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    מילחמת התשה נאצר ניכנע רק לאחר שהפגזנו ב 69 אזרחים בתעלה (ל''ת)

    מויאל, 03/03/08 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הפיקוד העיליון בידי השמאל הקיצוני ששולט בתיקשורת ובג''צ הם הצרה (ל''ת)

    דרור תל אביב, 03/03/08 21:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מאיכפת להם לסכן את חיילנו (ל''ת)

    יוש, 03/03/08 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מדינה המוכנה ש- 20% מאזרחיה יהוו חלק מהאוייב, צריכה לעזור לחמאס (ל''ת)

    אם כבר- אז כבר, 03/03/08 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אתה התמים !! הזיבולים המשפטיים מיועדים למסמס את זעם העם על ההפקרה (ל''ת)

    עמלות הגז יותר, 03/03/08 21:41

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לישראל יש את הזכות המלאה להמאיס את עצמה על העולם.

    ישראלי, 03/03/08 21:36

    אין שום חוק בינלאומי שמונע ממדינה לעשות את הכל כדי לגייס את דעת הקהל העולמית לטובת האויבים שלה ולבודד את עצמה. אף אחד לא יכריח אותנו לפעול דווקא לפי האינטרס של עצמנו.

    הגב לתגובה זו

    • לילדי שדרות יש זכות לחיים נורמאליים

      נקמת ילד, 04/03/08 02:29

      גם במחיר של ניכור עולמי.

      הגב לתגובה זו

      • עם ניכור עולמי

        ישראלי, 04/03/08 04:19

        גם לילדי שדרות וגם לנו לא יהיו חיים נורמליים כי נהיה תחת מצור כלכלי ופוליטי. מה גם שספק גדול אם פעולה של צה''ל תעזור להפסיק את ירי הקסאמים.

        צריך להפנים שאין קשר בין מה שצודק לבין מה שחכם לעשות.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה לכם, אצל ימיני,שהלכה כמותו, בכל מקום. (ל''ת)

    יגאל כהן, 03/03/08 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אנחנו אלופי העולם בפטפטת-די מספיק-לעשות ולהפסיק לדבר-לצנזר......... (ל''ת)

    עדינה השרון, 03/03/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עכשיו אני מתחיל להבין עד כמה פרידמן צודק המשפטנים רוצים לנהל המדינה (ל''ת)

    הטמטום חוגג, 03/03/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    doing nothing is not a option??

    refael, 03/03/08 20:28

    war is the only option . we have left ..to have life here helllllloooooo

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אני מעריץ אותך! (ל''ת)

    אייל, 03/03/08 20:19

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בזכות ההרתעה

    שמואל, 03/03/08 20:09

    מחבל היורה קסאמים על אוכלוסיה אזרחית לוקח בחשבון שהוא עלול לההרג בפעולה זו. אולם – אם היה יודע כי התגובה תהיה הפגזה של אזורי השיגור של הרקטות והרג של פלסטינים - הרי היתה נוצרת ההרתעה הדרושה. אם היה יודע כי יגבה מחיר על פעולתו - הוא היה נמצא בדילמה שעד עתה איפשרנו לו להתחמק ממנה.

    מדינת ישראל חייבת לבנות קודם-כל את מימד ההרתעה, שפירושו: על פגיעה באוכלוסיה אזרחית ישראלית תהיה פגיעה מקבילה באוכלוסיה פלסטינית. האופציה של כיבוש שטח קיימת תמיד, אולם רק אחרי שמימד ההרתעה מוצה.

    אין כל סיבה ''להכנס לעזה'' לפני שמימשנו את האופציה של ירי תגובתי אל אזורי הטרור. אין כל סיבה שהרג באוכלוסיה יהודית לא ייענה בהרג של אוכלוסיה פלסטינית, אלא אם-כן ויתרנו על הזכות להגנה עצמית.

    אם אנו מוותרים על ירי תגובה אנו מעניקים לאוייב את כל היתרונות ואנו מותרים על זכות ההגנה העצמית העומדת לכל מדינה נורמלית. הימנעות מירי תגובה אינה עדות כי אנו מוסריים יותר – אלא דווקא אמירה הפוכה: ''אנו נחותים מכם ומה שמותר לכם אסור לנו''. כי רק מי שנחות מאוייבו מוכן לשלם בדם חייליו ואזרחיו בשדרות ובאשקלון ולהפקירם לטרור הרצחני של האוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בג''ץ הזרוע המדינת של החמאס לא מאפשר ירי למקורות האש

    בנייש, 03/03/08 19:50

    כולם מפחדים מביניש ושאר החבורה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חלמאות פורטה...

    דניאל, 03/03/08 19:37

    כמה נחמד פופולארי ומהנה להתפלפל במושגים משפטיים.

    כמה ''חשוב'' הבסיס המשפטי, וכל דעות ההסטוריונים, המשפטנים, ויפי הנפש.

    מתי כבר תחדור התודעה הפשוטה הבסיסית לזכות לחיות???

    אין לי ספק שאיש מחכמי הדור ויפי הנפש לא היה מבליג למעשיו של שכן מזיק , [שלא מסכן חיים ], לא כל שכן אילו היה מדובר בסיכון חיי אדם.

    ומשום מה , כולם עסוקים [ כל אלה שלא תחת אש ו/או סכנה מכל סוג] בהיבט החוקי, הבסיס המשפטי, לקחי הסטוריה, וכו'..

    ובינתיים... מה שהיה כתוב ''עומדים עלינו לכלותינו'' הופך בקצב מזורז ל...
    עומדים עלינו ומכלים אותנו.....

    ולא בשם הרוע והאכזריות , לא נותר לנו אלה להגן על עצמנו ומדינתינו בחרוף נפש כפוף לחוק ''הגנה עצמית''

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    Elecricity

    Aron&Ehud Barak, 03/03/08 19:36

    Blowing up the transformer in Ashkelon is just fine according to international law. Those Jews got the electricity that should be supplied to Gaza. Y

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בן דרור ימני

    רמי, 03/03/08 19:29

    צודק, צודק, צודק!!!!! רק טימטום לאומי יכול לעכל מצב כזה. אין הנהגה בישראל ומערכת מישפט רופסת ןמיתפלפלת........בנימוקים עלובים. אש ועוד אש והפסקת חשמל כללית לתקופה ואחר כך גם מיים.וכמו שהיה אומר ערפאת '' שישתו מי הים התיכון ''.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מר ימיני:יש לנו גם הזכות להגיב בהגיון קרי,להגיע להסדר עם החמאם.

    EDUARDO, 03/03/08 19:29

    40 שנה שיש לנו זכות ''להגיב'' וצריך לציין שתמיד בחרנו בלממש את הזכות הזו במקום לנסות להגיע להסדר מדיני עם הפלשטינאים.
    יש כמו כן לציין שבשל בחירתנו להגיב בכוח במקום להגיע להסדר המצב הפך לבלתי נסבל בעליל מבחינתנו ושכל פעם אני מקבלים מישהו קיצוני יותר מצד הפלשטינאים בשלטון.
    אז אולי הפעם במקום ''להגיב'' נבחר נדבר לשם שינוי.

    הגב לתגובה זו

    • ''אולי הפעם''???????

      שלומי, 03/03/08 19:43

      מתי בפעם האחרונה יצא לך לקרוא את אמנת החמאס?

      ומתי בדיוק היכינו חזרה? מ-93 ועד היום אנחנו מדברים את עצמנו למוות איתם , ''אולי הפעם''??? חצוף.

      הגב לתגובה זו

      • שלומי אם היית צריך לעבור במחסום כל יום בדרך לעבודה

        אורן, 03/03/08 20:36

        שהיה מכפיל את יום העבודה שלך אולי היית מדבר אחרת.

        לדעתי הם חלאות ויש לרסק אותם אבל לא צריך להתעלם מהמציאות שגם לנו יש חלק בכעס הסביבתי..

        התנחלנו, ניצלנו, לא התחשבנו בכלל...
        אתה יודע מה זה שחודשים ארוכים מחייך אסור לך לצאת מהבית אחרי 9 כי יש עוצר?

        בקיצר - הכינו חזרה גם בשנים שלפני הטרור. זה מצג שוא שרק זרקנו עליהם סוכריות. לא שאני מצדיק את טיעוניהם אבל אני בפירוש לא ראיתי ולא הוכיחו לי איך כוח (אותו כוח שכבר קיים 40 שנה, שכלל חוליות מוות וחיסולים שלא יודעים עליהם בכלל עד שאיזה פסיכי ירה בראש לאיזה תייר בריטי, התנחלויות מאחזים, הפגזות, מעצרים וסיכולים)פותר פה את הבעיה.
        ראיתי את הימין עולה לשלטון וראיתי את השמאל. כולם עושים את אותו הדבר וכולם סופרים את אותן הגופות.

        הגב לתגובה זו

        • רק דבר אחד לא ראית אורן

          יהודיה, 03/03/08 21:35

          האם לפני מלחמת ששת הימים היה שקט כאן?
          תקשיב טוב למה שהם אומרים-הם לא רוצים אותנו בארץ ישראל

          הגב לתגובה זו

          • לידיעתך לפני ששת הימים היה שקט במשך 10 שנים פה (ל''ת)

            אני, 03/03/08 22:48

            הגב לתגובה זו

            • גם לאחר ששת הימים היה שקט עד שהימני הקיצוני שמיר הפך לרה''מ

              אזרח שפוי, 03/03/08 23:12

              וגרם לאינתיפדה הראשונה.
              מדהים עד כמה הזיכרון של הימין הישראלי סלקטיבי. -''הם זוכרים רק מה שכדאי להם לזכור''
              הם שכחו שלאחר ששת הימים היינו נוסעים לחברון לעשות שוק, לתקן שיניים בג'נין ואף לעזה היינו מגיעים לתקן המכונית.
              רק לאחר עליית הימין החלה האלימות להרים את ראשה המכוער הודות לתוכניות ההתישבות הראוותניות של הימין החזוי אשר גרמו לאלפי התנחלויות לצוץ ומונעות עד היום אפשרות של הסדר עם הפלשטינאים.

              הגב לתגובה זו

            • וואו! 10 שנים?!

              ..., 03/03/08 23:46

              וזה אחרי שהם ניסו לרצוח את כולנו.
              ממש כל הכבוד להם שהם התאפקו במשך 10 שנים.
              יהודון עלוב, בזוי ומתרפס שכמוך.

              הגב לתגובה זו

            • הצחקתני

              אלון זיו, 04/03/08 02:32

              בעשר השנים שקדמו למלחמת ששת הימים היו עשרות פיגועים והסתננויות, כולל הפיגוע הנורא באוטובוס במעלה עקרבים הזכור לשמצה.

              אבל אתה צודק שיחסית לאסון הנורא שאתה ודומיך המטתם עלינו באוסלו, באמת היה ''שקט'' אז.

              הגב לתגובה זו

            • יחי הזיכרון הסלקטיבי

              ארז, 04/03/08 08:31

              כנראה ששכחת, אבל מפעל ההתיישבות ביש''ע החל ב-1968... הרבה לפני שמיר...
              תזכיר לי, בבקשה, מי היה ראש הממשלה ב-1968...?

              הגב לתגובה זו

        • אורן תלמד קצת הסטוריה

          מפאניק, 04/03/08 00:12

          גם במאוראות תרפ''ט הערבים היו במחסומים? מה היה התירוץ שלהם אז?
          כנראה שהשמאל ההזוי בחיים לא יודה שהמחסומים הגיעו בגלל הטרור ולא להיפך. קשה להודות בטעויות.
          בן גוריון מסתכל על השמאל היום ובוכה.

          הגב לתגובה זו

    • די לסיסמאות! זה כמו שהכבשה תינסה להגיע להסדר עם הזאב שלא יואכל אותה (ל''ת)

      בוז לשמאלנות, 04/03/08 06:19

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    בן דרור ימיני -מחשבה לוגית עם ניסוח ברור .

    אבי, 03/03/08 19:26

    קשה להבין איך המדינה איבדה עצמה לדעת ובאזור שבו כולם נחשים היא נשענת על מבקרים ומשפטנים שמבזים ושופטים את אנשי המעש ההתנדבות וההקרבה
    קשה לדעת עם מדינת ישראל בכלל תשרוד עוד כמה שנים

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה בנוגע להפסיק להם החשמל בעזה? (ל''ת)

    חיפאית, 03/03/08 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    פושעי אוסלו לדין! הרי הימין הזהיר שהמהלך יביא לקטיושות באשקלון (ל''ת)

    דני, 03/03/08 19:09

    הגב לתגובה זו

    • פושעי נובמבר לדין !

      אסך THE KOP, 03/03/08 22:17

      מה שהיה הוא מה שיהיה, נמר לא יהפוך חברבורותיו וימנמן ישאר ימנמן. גם אם הוא ימנמנן יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כדאי שנארוז ונחזור לגטו ורשה. חושבים על הרצאות בלונדון, זבל (ל''ת)

    כה אמר, 03/03/08 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    היהפוך כושי עורו ?

    א. פובליציסט, 03/03/08 19:02

    מר בן דרור ימיני, ממתי הצטרפת לדרכו של שר הבטחון אהוד ברק יו'ר מפלגת העבודה, בדרכו הבטחונית ??כל הכבוד לך !

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    השאלה: למה רק היום שואלים שאלה כזו!!!

    אלוני, 03/03/08 18:58

    לפי דעתי כל השאלות היו צריכות להישאל מזמן!!
    איך ,מה וכמה
    ובזמן שצריך להגיב בנק התגובות היה צריך להיות מלא ומוכן!
    זה שמכנסים ישיבות לדון בבעיות בזמן התרחשותן פשוט לא מובנת לי.
    לכל התרחשות חייב להיות צרור תגובות מוכן מרואש מדיונים שנעשו עוד לפני ההתרחשות וצפו את כל סוגי ההתרחשויות מראש.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ימיני הוא השמאלני השפוי היחידי בתקשורת (ל''ת)

    משפטנית, 03/03/08 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכותב אין מושג ירוק? מישהו חשב אחרת

    רן, 03/03/08 18:56

    מה הוא בעצם רוצה להגיד? שהפלפול המשפטי מיותר? אז למה הוא נובר בחצאי סעיפים קטועים מתוך פרוטוקולים לאמנות שאיננו מאמין בהן? או אולי ההשוואה ההיסטורית מעניינת את הכותב? האם הוא באמת בדק את הההיסוריה של הדיון בנושא? ברור שלא, אחרת הוא לא היה מצויד באותן שתי השוואות מופרכות על מלחמת העולם השנייה וסרביה. לסיכום, הסכמנו שלכותב אין מה לתרום בנושאים ביטחוניים, בנוסף הכותב עצמו חושב שהדיון המשפטי מיותר מה עוד שהוא איננו בר סמכא בנושא, האם אין בכך בכדי לשכנע את הכותב לעסוק בנושאים אחרים?

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם הרוסים בצצניה???

      זקן בעל ניסיון, 03/03/08 19:32

      הם קדושים!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מרים ורץ לנגוח.

      שלומי, 03/03/08 19:44

      קח תרופה.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לפי אמנת ז'נבה, אם מתקיפים מאיזור אוכלוסיה אפשר לתקוף בחזרה

    עו''ד, 03/03/08 18:56

    לפי המשפט הבינלאומי אין בעיה להפגיז איזור אןכלוסיה, אם מאיזור אוכלוסיה יצאה המתקפה.

    ההסטוריה מלאה בדוגמאות כאלה (כולל גרמניה שהבריטים הפגיזו את מרכזי הערים שלה בשביל לגמור עם המלחמה וזה עבד בסוף מלחמת העולם השניה).

    אין שום בעיה מבחינת משפט בינלאומי. זה נסיון לכפות עמדות פוליטיות- צבאיות של פקידים משפטיים שמנסים לנהל את המדינה בלי שעמדו לבחירת הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טעות, אין זה טמטום לאומי

    זאב, 03/03/08 18:53

    זהו עוורון מוחלט של אלו הדבוקים לכסאותיהם ולא של האומה.
    ********
    אצבעוני המפקד שומר על הנוכל.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברק אדם חסכן, לפני שהוא קונה זוג נעלי ספורט למנוסה נוספת הוא בודק

    אולמרט וברק לא, 03/03/08 18:48

    אצל משפטנים, כדי לוודה שהקניה אכן היתה הכרחית.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    צודק לגמרי

    אייל, 03/03/08 18:48

    הכל בשל הערכים המקולקלים שהנהגת המדינה פועלת לפיהם. אם ביושבי הממשלה היה קורטוב של ערכים יהודיים וזיקה אמונית לא היינו צריכים להגיע לפארסה של מדינה שמחפשת סיבות למה אסור לה לפעול כדי להרחיק מעצה את הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נשלם בדם הבנים כדי ששר הבטחון יוכל לטוס לחו''ל מבלי להעצר. הללויה! (ל''ת)

    יוסי בכינור, 03/03/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    למרבה הצער לא חוות דעת משפטית היא שתקבע - אלא חוות דעתה

    רוני, 03/03/08 18:45

    הבלעדית של קונדוליסה רייס שמכתיבה לנו את חיינו ומותנו.
    רוב המשפטנים גורסים שעל פי המשפט הבינלאומי מותר לישראל לפגוע במקורות הירי - גם אם הם מצויים בתוך אוכלוסיה אזרחית.
    אז מה? הגברת רייס חושבת שישראל צריכה לספוג ולהבליג.
    בזה אנו ממשיכים לשלם את דמי הכשלון שנחלנו בלבנון, כשכל העולם היה - לשם שינוי - עמנו ולא נגדנו, אבל
    אנו לא סיפקנו את הסחורה שכולם ייחלו לה. עכשיו נותרנו בדד.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, ואני כמו מטומטם שרתי 'להיות עם חופשי בארצנו'

      מ, 04/03/08 02:33

      בימי העצמאות.


      חייבת לבוא התפקחות.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    יש לנו את מלוא הזכות להשיב אש למקורות הירי. הפרמטיבים שסביבנו מנצלי

    יוסי, 03/03/08 18:42

    מנצלים את חוסר תגובתנו וההססנות של המנהיגות שלנו וממשיכים. אם נחזיר אש תשתנה התמונה מהקצה לקצה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מדוע בן דרור לא מוזמן לרדיו אן לטלויזיה? (ל''ת)

    salaw, 03/03/08 18:42

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יש לערוך רי אירגון בבתי המשפט.

    טטטטטטטטט, 03/03/08 18:42

    אחרת המדינה תלך קקן.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מערכת המשפט פשטה את הרגל. (ל''ת)

    צ, 03/03/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    להגיב בזכות, בלי מטרה מובנת-זה טמטום לאומי! (ל''ת)

    יהודי עם זיכרון, 03/03/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הקשיבו לקול השפוי! הלואי שיקשיבו לך (ל''ת)

    ישראל, 03/03/08 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מילים כדורבנות

    דוד, 03/03/08 18:36

    אין כאן אפילו שאלה מוסרית, כי אם הם ידעו שאנו משיבים באש למקורות הירי, כפי שכל חייל מתחיל מחונך לעשות, הם לא היו מעזים למצוא מחסות בבתי ספר ובמסגדים. בהעדר מחסה פחדני שכזה לא היו יורים והיו ממילא חוסכים מדמם ומדמינו.
    הבעייה האמיתית היא שהאירנים מוכנים להלחם בנו עד הפלשתיני האחרון ועד הלבנוני האחרון.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מה הקשר לאוכלוסיה אזרחית וכי לא מתוכה באים הרוצחים ?! (ל''ת)

    חי, 03/03/08 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לך תספר את זה לסמולנים לשלום עכשיו ולבג''ץ שחרטו על דגלם את השמדתה

    just me, 03/03/08 18:23

    של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    קודם כל, מסכים איתך. אבל מחריד אותי שצהל יתנהג כך!

    Asher, 03/03/08 18:21

    ברור לי שאם מזהים יורי קסאמים המתכוננים לירות מתוך בית ספר יש לפגוע בהם מהר ככל האפשר גם בתוך בית הספר. אם ניתן, באמצעים שלא יפגעו בתלמידים.
    ברור לי גם שאם רואים מחבל בורח לבית הספר אסור להשמיד את בית הספר על יושביו. גם אם החוק הבינלאומי מתיר זאת.
    על כל מפקד לדעת שעוצמת תגובתו חייבת להיות כזו שהוא יבצע את משימתו עם נזק מינימלי לאוכלוסיה (ולא על חשבון חיי חייליו)

    הגב לתגובה זו

    • דפוס החשיבה הרגשי שלך זהה לזה של הקובעים והאופוזיציה משמאל = כניעה

      יאיר, 03/03/08 18:44

      אם קשה לך רגשית, תאמץ לפחות את הרעיון הבא - תוקם בדרום אוטונומיה ישראלית בעלת מליציה דמויית חיילי דרום לבנון שיטבחו ככל רצונם בפלשתינים במשך שבוע ואז תראה תוצאות.
      על ישראל לעשות ברצועה מה שעשתה בלבנון - לתת לחמאסניקים ברירה, או לעלות על אוניה לאירן, או למות בהפצצות.

      הגב לתגובה זו

      • יאיר, נראה לך שטבח אזרחים יוביל לניצחון?

        Asher, 03/03/08 21:33

        האם הרוסים ניצחו באפגניסטן? האם האמריקנים ניצחו בויטנאם?
        תפנימו, גם השמאל וגם הימין. הסכסוך לא ייסתיים בדורנו! לא יהיה שלום עכשיו, לא יהיה ארץ ישראל עכשיו. אם תהרוג בהם לא תביא לכניעה, אם תשב בשקט הם לא יפסיקו לירות. זו מלחמה שתימשך בהפסקות קצרות במשך זמן רב.
        הפציצו את ערי הספר מאז קום המדינה וימשיכו להפגיז עוד עשרות/מאות שנים.

        האם זה אומר שאתה צריך להפסיק להיות בן-אדם?
        האם זה אומר שאתה צריך לגרום נזק גם ללא צורך?

        הגב לתגובה זו

        • כן.

          ..., 03/03/08 23:48

          גרמניה לא הייתה נכנעת אלמלא ההפצצות על דרזדן.
          יפן לא הייתה נכנעת למלא פצצות האטום.
          הפלשתינאצים לא היו נכנעים אלמלא המלך חוסיין לא היה טבח בהם.
          להמשיך?

          הגב לתגובה זו

          • גרמניה ויפן נכנעו כי צבאם הוכה. ערפאת וצבאו הוכו וברחו

            Asher, 04/03/08 02:44

            האם נדמה לך שערפאת וצבאו ברחו עקב טבח אזרחים?
            דוגמאות? הגרמנים כבשו את כל אירופה וטבחו באזרחים. כל אותה עת נלחמו הפרטיזנים בארצות השונות למרות שהעונש לאוכלוסיה היה איום. רוסיה המשיכה להילחם למרות עשרות מליוני ההרוגים האזרחים. אנגליה המשיכה להילחם למרות מלחמת טילים יום יומית וכו....

            מלחמה נגד אזרחים היא הפניית משאבים מהמאבק הצבאי ולכן מחליש את הצבא! חוץ מהלם ראשוני הוא מאחד את השורות נגד האויב! (ראה תגובתנו לטרור)

            הגב לתגובה זו

            • כי אנחנו כל כך מאוחדים? הצחקתני קשות.

              ..., 04/03/08 19:38

              הם צריכים לשלם מחיר שהם לא יוכלו לעמוד בו.
              שיעשו חשבון מה כדאי להם: מאות הרוגים ביום או לתקוף אותנו.
              תוך שבוע הם יבינו מה טוב להם, ואם לא - כנראה שמגיע להם להיעלם.

              הגב לתגובה זו

        • כן. (ל''ת)

          כן., 04/03/08 03:20

          הגב לתגובה זו

      • לתת להם לעלות על אניה, כדי שביילין יחזיר אותם אחרי 12 שנה ליפו?! (ל''ת)

        אפרים, 03/03/08 21:43

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    הבעיה שאין ראש ממשלה בישראל !! אין הנהגה !!!!! (ל''ת)

    מוטי, 03/03/08 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בצה''ל קוראים לשאלה כזאת שאלת קיטבג (ל''ת)

    והיא מטופשת, 03/03/08 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    יותר פשוט לעצור את השקלים לחמאס

    לב, 03/03/08 18:15

    פשוט הקלידו בגוגל:

    העברת כספים לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנאה צרופה בן דרור (ל''ת)

    אבי, 03/03/08 18:10

    הגב לתגובה זו

    • אכן נהנתי לקרוא, הגם שיש הרבה בדברו של האיש (ל''ת)

      נוטרדם היל, 03/03/08 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הכול תרגיל ביחסי ציבור

    אסף, 03/03/08 18:07

    אתה באמת מאמין שיצאו לפעולה בלי לדעת אם אפשר לירות למטרות אזרחיות או לא ? אתה באמת מאמין שיש חוק שמחייב את הממשלה לשאול את רשויות המשפט משהו בעת מבצע צבאי? זהו סתם תרגיל להיראות ''פייטרים'' בעיני דעת הקהל ולהימנע מפעולה אמיתית ואפקטיבית. מי שרוצה לעשות עושה ולא רץ אל היועץ המשפטי ובג''ץ.

    מדובר בממשלה כושלת ואימפוטנטית שמנסה ליצר הרבה רעש שיסתיר את יכולותיה העלובות. זה הכול.

    הגב לתגובה זו

    • ברור שזה יחסי ציבור (ל''ת)

      כנניהו המיסר, 03/03/08 18:58

      הגב לתגובה זו