• 143.

    כל הכבוד אברי ופתרון לבעיה

    ערן, 10/03/08 23:49

    אברי כל הכבוד לך! ואל תפחד מהבריונים והטוקבקים שהם כתבו...
    ותרון לשלטי החוצות: הרי ברור שהחוק יעבור בחסות הבריונים והשתדלנים שלהם בכנסת... לכן צריך להפוך את זה למגמה של ''פרסום שלילי'': כל המטרה של פרסום זה להגביר קניה, ואם חברות יוחרמו בגלל שפרסמו בחוצות (או עשו פרסומות בעיתיות) זה יפעל כנגד פרסום החוצות ויוריד את המחירים שלהם ויפגע בחברות...

  • 142.

    אתה איש נפלא

    לאברי גלעד, 06/03/08 08:08

    מי שרוכב עלך מי זה בם עלייך
    טביעה קנטרנית של לוזריםשלא יודעים להפסיד
    ישר כוח על פעולותייך שנינותך ובכלל על מי שאתה....
    העם איתך
    כן ירבו כמותך....
    אפשר אולי לשים אותך ראש ממשלה ???

    • כל הכבוד על היוזמה הלוואי ויהיו עוד הרבה כמוך.

      tokito, 18/03/08 08:22

      אברי כל הכבוד, אני באופן אישי מעריך אותך על פעילותך,ועל האופציה לעשות דברים שאנחנו האנשים הפשוטים לא נוכל לעשות.
      תמשיך להשתמש בכח הפרסומי שלך בכדי לחסל את התופעה הזאת. אם תמצא זמן לעזור בעוד נושאים תהיה מבורך.
      איתך במאבק עד סוף הדרך.כל הכבודדדדדדדדדדדדדדדד!!!!! ולאנשי הפרסום הקטנים,הקטנוניים והדוחים בכל צורה שהיא. אתם בריונים עלובים שהייתי זורק בכייף לבריכת כרישים בתור פרסומת. או סתם בשביל הרייטינג. נאלחים והמגעילים בצידו האפל של טבע האדם ובצע הכסף.

  • 141.

    מסתבר שלא הוגשה שום תביעה.זו היתה הפחדה וסתימת פיות מה שמוכיח את ה

    גל, 05/03/08 15:02

    שחיתות שמאחורי המהלך, לדעתי, ואת השחיתות של מוביל המהלך, שלמרבה הצער יושב בבית המחוקקים שלנו.

  • 140.

    משרדי טוקבקים, תעסיקו אותי!!!

    משה, 05/03/08 08:54

    אברי גלעד, אני בעדך ובעד הירוקים.


    ובלי קשר, אני מצטער להודיע שאני מועסק ע''י אברי גלעד בכתיבת טוקבקים, ומי שיציע לי יותר ממה שהוא משלם, אני בא.

  • 139.

    ועוד הבדל - שלטים גוזלים משאבי טבע ומזהמים את הסביבה (ל''ת)

    אבי, 04/03/08 10:44

  • 138.

    תביעה קנטרנית, יש לדחות אותה על הסף

    בן יהודה, 03/03/08 15:29

    אני מקווה שלביהמ''ש האקטיביסטי יהיה את האומץ לדחות את התביעה למרות שמן הסתם התובעים מחזיקים עורכי דין בתשלום ששווה לתקציב השנתי של מיקרונזיה.
    הגיע הזמן להפסיק לרקוד לצלילי הגופים הכלכליים הגדולים, גם לאזרח הקטן יש זכויות.

  • 137.

    אברי איש קטן

    אדם אחד, 03/03/08 12:35

    אברי האיש חי מפרסומות ולכן אסור לו לגרום לאובדן פרנסה של אדם אחר.
    וכל הנימוקים לא רלוונטיים.
    שלטי החוצות מייפים את הנוף ומוסיפים צבע ומשמעות לחיים מודרניים.
    אני בעד שלטים יפים. שלטים יפים. שלטים יפים. שלטים יפים.

    • עוד מגיב בשכר

      יפה, 03/03/08 16:15

      די, אתם שקופים...

      • אברי איש ענק! נור רד מהעץ (ל''ת)

        תל אביבית, 03/03/08 19:57

    • 137 אתה איש קטן

      tok, 18/03/08 08:24

      ופרסומאי נאלח , או שאתה סתם ילד טיפש שמנסה לעצבן את כולם עם ההערות המגוחכות האלה.
      תמות,תודה.

  • 136.

    להוציא שלטי פרסום מחוץ לחוק - זה גועל נפש בכל מקום! (ל''ת)

    אזרח, 03/03/08 11:54

  • 135.

    אני בעד שלטים ובעד אברי

    מוטי, קלי''ה, 03/03/08 05:48

    לא ברור לי למה ללא שלטים זה יותר 'ירוק' מאשר עם שלטים. השלטים לא תורמים להתחממות הגלובלית, לא מזהמים, לא מסתירים את קו החוף, לא פוגעים באיכות הסביבה, לכל היותר מכסים כמה בנינים שהם עצמם מכוערים מהשלטים. אני גם לא ממש קונה את ההנחה שהם גורמים לתאונות. לדעתי, טענה כזאת מחייבת יותר הוכחות.
    אבל, זכותו של אברי גלעד לחשוב אחרת ממני.
    אברי אדם יקר, זאת דעתו, זכותו להביע אותה, הוא לפי שיקול דעתי אדם ישר והגון, שמונע מאידיאלים ולא מאינטרסים, והתביעה נגדו היא לא רק מגוחכת, אלא מרושעת.

    • רוצה הוכחה?

      לא פה, 03/03/08 16:27

      בוא לאמסטרדם. שילוט חוצות נשמר למינימום. ונמצא בעיקר בתחנות אוטובוס.
      אין להם אפילו פרסומות על האוטובוסים, יצוגי זה יצוגי. לא ראוי שאוטובוס עירוני יראה כמו שלט חוצות ממונע.

      מצד שני, סע להודו ותראה את העתיד של הנוף העירוני שלך.

  • 134.

    נמאס ממשרדי הטוקבקים

    מאזין קבוע, 03/03/08 00:14

    לא מזמן הייתה כתבה על משרדים שמספקים שירותי טוקבקים למרבה במחיר.
    הם טוענים שעושים את זה אנשים אינטיליגנטים ושאי אפשר לזהות אותם.
    תסתכלו על התגובות המטופשות פה בעד אנשי השלטים ולכאורה נגד אברי שמרוויח מפרסומות.
    מגוחך.
    אולי תפסיקו?
    אתם לא משפיעים על אף אחד.

    אברי המלך! אל תוותר לנבלות

  • 133.

    כמה תגובות בשכר...

    יצחק, 02/03/08 22:47

    גם את הטוקבקים הם קונים בכסף...

    • נכון מאוד! כל 30 התגובות האחרונות בשכר...

      ארז, 03/03/08 00:50

      כמו שכתבתי קודם, מקווה שלא משלמים למגיבים יותר מדי שישאר קצת לשחד את חברי הכנסת....

  • 132.

    סתימת פיות??

    יונתן, 02/03/08 21:05

    הןא הרי מדבר כבר שנה וחצי עך הענין?? מישהו סתם לו את הפה?? כנראה שהוא הגזים ולכן, קיבל תביעה. ככה זה שאתה מדבר יותר מדי וגם מצוי בניגוד אינטרסים.

  • 131.

    אברי גלעד צודק

    איתן, 02/03/08 20:51

    אסור להכנע לבריונות של נור. חזק ואמץ אברי

    • ולהכנע לשטיקים של גלעד

      פלאפון, 02/03/08 21:12

      זה בסדר?

      הוא המרוויח העיקרי מכל הסיפור.

  • 130.

    אברי גלעד

    דני הוליווד, 02/03/08 20:29

    אני מתבייש בשבילך.

    שא ברכה

  • 129.

    בולשיט

    חיליק, 02/03/08 20:13

    אברי גלעד מדבר על ''מסרים מיניים בעייתיים'', כנראה שהוא שכח שהפרסומות בטלויזיה מזמן עברו את גבול האירוטיקה, וכשרואים גוף אישה עירום וגבר אשר יושב בתחתונים בסירה, הנזק הוא בלתי הפיך...

  • 128.

    אסור לאיש ציבור להרתע מאיום כזה. זו גחמה עלובה ונקמנות ילדותית של

    אלמוג מזרחי, 02/03/08 20:13

    מגישי כתב האישום...

  • 127.

    אברי,תתעשת,כי אתה רגיש וצודק.

    אורה ירום, 02/03/08 19:47

    חברות שלטי החוצות השתלטו על חיינו לעיתים בתכנים המביישים כל בן תרבות.הרגישות והצדק שבעוכרי מי שמתנגד להם צריך להרגיש איתן בדרכו ולהלחם על השגותיו. טוב שיש עוד אנשים כמו אברי,שלעיתים נאלצים להיות אסרטיביים כדי שיבינו את טוהר כוונותיו.

    • טוהר כוונות?

      מיכל שלו, 02/03/08 20:00

      אולי אינטרסים אישיים וכלכליים כאחד.

  • 126.

    שיאכל את מה שהוא בישל

    גרטה, 02/03/08 19:46

    גם מתלונן וגם מרוויח מזה כסף, וואלה יופי. שיהיה לו בהצלחה, רק שלא יעשה את הציבור מטומטם. השלטים שווי ערך לפרסומות בטלויזיה!!!!!!!!!!!

    • לפחות בטלויזיה אני יכול להעביר תחנה

      tok, 18/03/08 08:27

      פה אני נתקע עם השלטים האלה בתוך הפרצוף !!! שונא אתכם מפרסמים מגעילים העיקר אתם תעשו מליונים.

  • 125.

    שיר לאברי

    שיר, 02/03/08 19:10

    אברי היקר נתבע ונשבר
    ביש מזל לבחור הירוק
    הוא נגד במעשיו את מה שדובר
    ולא הפסיק לעבור על החוק

    דיבה ורכיל הן דרכי הצבועים
    עכשיו נכנסת גם אתה לרשימה
    העיקר שאתה מרוויח מן הפרסומים
    ומן תחושת הצביעות החמימה

    • מושתל לא מוסווה

      שתיל, 04/03/08 16:30

      זהירות, מושתל!

  • 124.

    לאברי היקר

    חמי, 02/03/08 19:07

    לא כואב לנו על הכסף שאתה מרוויח מן הפרסומות, אדרבה, שיהיה לך בהצלחה וחיים טובים. הבעיה מגיעה כשמה שאתה אומר מתנגש עם מה שאתה עושה! תרוויח בכיף את הכסף אבל אל תדבר סרה על הפרסומות.

  • 123.

    סוף סוף מישהו עושה מה שצריך

    טל פריד, 02/03/08 18:53

    כל הכבוד לנור שלקחו את העניין לידיים. אברי גלעד מרוויח מכל הפרסומות האלה...

  • 122.

    גלעד אל דאגה צַדִּיק מִצָּרָה נֶחֱלָץ וַיָּבֹא רָשָׁע תַּחְתָּיו

    אוהב את גלעד, 02/03/08 18:44

    אנשי ההון שהפעילו את מרציאנו הח''כ יפלו בפח בעזרת השם

    • לפחות אלוהים לצידו

      נחמיה, 02/03/08 19:50

      (והפרסומות).

      • חחחח שנון!!! (ל''ת)

        דידי, 02/03/08 20:25

    • איך מנקדים באינטרנט? (ל''ת)

      שואלת ברצינות, 05/03/08 23:59

  • 121.

    משעשע שאברי גלעד

    קרין, 02/03/08 18:44

    עוד מתמם ולא מוכן להגיב לכתבה. הוא יודע שהוא על הכוונת, והגיע הזמן שמישהו יכניס לבחור הזה באמאמא שלו! הוא מרוויח את הכסף מאותן הפרסומות בדיוק.

    • אברי הגיב לגכתבה, תקראי עד הסוף בלונדה (ל''ת)

      הגאון מוילנה, 03/03/08 10:49

  • 120.

    אוי אוי ישראלים, אתם כל כך תמימים

    ישראל ישראלי, 02/03/08 18:30

    נראה לכם שלאברי גלעד אכפת מהשטחים הירוקים? הכל אינטרס אחד גדול בשם כסף.

    הוא מרוויח את הכסף מהפרסומות ולא מהשמיים.

    • כן, דווקא נראה לי שאכפת לו מהשטחים הירוקים

      בזנ''ט, 02/03/08 23:56

      גם לי אכפת.
      וגם נראה לי שבתור מי שממהר לפסול את מניעיו של אברי גלעד כדאי להסתכל דווקא על מניעיך שלך.
      מגיב בשכר?

  • 119.

    אברי העם איתך

    עוזי, 02/03/08 18:30

    תביעה מטופשת של בריונים

    • מה זה איתך

      גילי, 02/03/08 19:47

      אל תדבר בשם כולם! פרחח!

  • 118.

    מר אברי גלעד אלוף השטיקים

    דניאל רונצ'קו, 02/03/08 18:16

    כן, זה שטיק. תמיד חשבנו שאתה תמים וישר, אבל עכשיו זה נגמר. לא נאמין יותר לפרצוף השה התמים, אתה צבוע כמו כל השאר. מרוויח את כספך תחת תירוצים ''ירוקים''...

    תתבייש

  • 117.

    מה עכשיו? עכשיו מה?

    ארז, 02/03/08 18:15

    נור תבעו, צדקו, אברי גלעד אכל אותה, ברעם לא תבעו בכלל. תכל'ס, אברי גלעד יצא הכי לא טוב מהסיפור, כי הוא אשכרה מרוויח כסף מכל הפרסומות האלה, אז איך עכשיו הוא מתנגד אליהן?

    מבולבלים? גם אנחנו.

  • 116.

    לא הייתי רוצה

    נטלי, 02/03/08 17:56

    להיות שם כשאברי גלעד יפסיד את הכסף ובדוק שהוא יפסיד.

    סופה של צביעות- תליה!

  • 115.

    גם איש הטלויזיה הנהדר

    גבי, 02/03/08 17:52

    בעל מניעים כלכליים. את הכסף שלו מרוויח מאותן הפרסומות בדיוק.

    יכול להיות שבדרך הביתה ראיתי פרסומות של ''אחד נגד 100'' על שלטי החוצות?!?!

  • 114.

    הגיע הזמן שמישהו יפוצץ לגלעד

    בן ק., 02/03/08 17:47

    את הבועה. שיפסיק לשחק אותה לבן כטלית. גם הוא, כמו כולם, צבוע.

  • 113.

    אני כ''כ מסכים עם התביעה

    נוריאל, 02/03/08 17:43

    אברי גלעד, עם כל הפאסון והתדמית ה''נקיה'' הוא צבוע ומגעיל. את הכסף שלו הוא הרוויח מהפרסומות האלה בדיוק.

  • 112.

    אולי התביעה הזאת תלמד

    דרור, 02/03/08 17:38

    חד וחלק את כל המין האנושי- לא להיות צבוע וחמדן.

    אברי גלעד הרוויח את מירב הכספים שלו מפרסומות ואני לא מוצא הבדל בין פרסומות בטלויזיה או באינטרנט ולבין שלטי חוצות.

    די להיפוקרטיזם!!!

  • 111.

    זה סופו של כל בלון!

    ג'קי, 02/03/08 17:34

    גם הבלון הזה התפוצץ לך בפנים, מר אברי גלעד. עכשיו כל המדינה יודעת כמה צבוע אתה.

    אתה מרוויח מן הפרסומים האלה כמו הגופים המפרסמים. איך זה שאתה עכשיו מתנגד???

  • 110.

    נור תבעו ובצדק

    גלעדוס, 02/03/08 17:32

    אבל ברעם בכלל לא תבעו...

  • 109.

    סוף סוף מישהו עושה צדק

    ליה, 02/03/08 17:28

    התביעה הזאת כ''כ מוצדקת וחיכיתי הרבה זמן שמישהו יעשה את זה. איך אפשר להאמין לאינטרסים תאבי הבצע של אברי גלעד? הרי הוא הוא מרוויח מן הפרסומות האלה ולא אחר.

  • 108.

    דו פרצופיות לאברי.. מצד אחד הוא

    פאני, 02/03/08 17:01

    משמיץ פרסום ומצד שני מרוויח את לחמו בעזרתו
    המימון לכל התוכניות שלך אברי מאיפה בא אם לא מפרסום?

  • 107.

    אברי, קח עו''ד משדרות !

    טל, 02/03/08 16:59

    אברי
    קח עו''ד משדרות !
    לא שאני מזלזל אבל זו תביעה מאד מאד קלה להגנה.
    קח עו''ד משדרות !

  • 106.

    התובע צודק, אברי צריך ללמוד

    תמיקה, 02/03/08 16:59

    שלא להוציא דיבה ושקרים, אחרת ישלם מחיר

  • 105.

    גם התביעה מונעת מאינטרסים אישיים להשתיק ביקורת על השתלטות הפרסום (ל''ת)

    יאיר, 02/03/08 16:57

  • 104.

    תביעה מוצדקת ביותר (ל''ת)

    יובל, 02/03/08 16:47

  • 103.

    נור לא שיך לידיעות אחרונות? אבל גלעד עובד שם? או בערץ 10? משהו מוזר (ל''ת)

    שלמה, 02/03/08 16:37

    • הזהרה לקוראים! מכאן והלאה הכל תגובות בתשלום!!!

      ארז, 02/03/08 18:52

      כל כך שקוף... פשוט תראו איך פתאום כל התגובות נהפכו לתגובות נגד אברי... כמה משלמים לכם לשעה? מקווה שלא יותר מדי שיישאר קצת לח''כ מרציאנו... גם הוא צריך לגמור את החודש...

      • ואני חשבתי שכותבים אזהרה. (ל''ת)

        נור אש, 02/03/08 19:49

  • 102.

    להעיף את השלטים המגעילים האלה סוף סוף

    נור אש, 02/03/08 16:29

    מסתירים את הנוף, מכערים את הסביבה, מסבים את תשומת הלב כשאסור להסב אותה, מקוממים מכל כך הרבה בחינות שבתור נהג פשוט, בלי אינטרסים כלכליים או אחרים, כל פעם שאני עובר על פני הדברים המכוערים האלה בא לי לגשת אליהם ולהעלות אותם באש.

  • 101.

    אברי כל הכבוד. אתה מדהים. חזק ואמץ! (ל''ת)

    המורה עירית, 02/03/08 16:28

  • 100.

    אברי כל הכבוד. אתה מדהים. חזק ואמץ! (ל''ת)

    המורה עירית, 02/03/08 16:28

  • 99.

    אברי כל הכבוד. אתה מדהים. חזק ואמץ! (ל''ת)

    המורה עירית, 02/03/08 16:28

  • 98.

    לפתוח בעצומה אינטרנטית

    יאיר, 02/03/08 16:27

    שתקרא לא להצביע למפלגת העבודה כל הבריון חבר הכנסת מרציאנו, חסיד השלטים הגדולים, והמכה במועדונים (גם אני יכול להיות מעורב בקטטה ואחרי זה להתנצל, ביג דיל) יכלל ברשימתה.
    ולהזכיר לכם - מי הביא את יורם מרציאנו לפוליטיקה (רמז - מישהו שלקח תפקיד לא לו, את תפקיד שר הבטחון).

  • 97.

    אבי העם איתך. מרציאנו חכה לבחירות. (ל''ת)

    ירקרק, 02/03/08 16:24

  • 96.

    אני דווקא בעד אברי!רוצים מדינה מתוקנת!תפסיקו להפריע!! (ל''ת)

    אור, 02/03/08 16:21

  • 95.

    אני דווקא בעד אברי!רוצים מדינה מתוקנת!תפסיקו להפריע!! (ל''ת)

    אור, 02/03/08 16:20

  • 94.

    שחצן אוויל

    מנטוש, 02/03/08 16:20

    הגיע הזמן שמישהו יראה לשחצן הזה את מקומו.
    נוד נפוח ללא שום כיסוי.

  • 93.

    מת להגן עליו- איזו תביעה אוילית

    עורך דין הגון, 02/03/08 16:09

    קח אותי אברי...ואם אהיה רציני לרגע..אז בהצלחה רבה נגד השרלטנים

  • 92.

    משה נור! בלושטיין עושה עליך $$$

    יובל, 02/03/08 16:06

    לא למדת שמכל התביעות למחוזי ולעליון ועכשיו נגד אברי, היחיד שיוצא מרווח זה החשבון בנק
    של העו''ד העלוב שלך?

  • 91.

    יחי אברי גלעד מורנו ורבנו לעולם ועד !

    אלישע, 02/03/08 16:06

    איש יקר - נהנה לצפות בו ולשמוע אותו ברדיו. ולמשטינים לא תהיה תקווה.

  • 90.

    לי השלטים לא מפריעים

    ה, 02/03/08 16:05

    מה עושים עניין משלטים? הרי סלילת כבישים והקמת בנינים הורסת את הטבע הרבה יותר.

  • 89.

    מפלגת דרקוניה לשלטון! אברי זקוקים לך! (ל''ת)

    יוסי, 02/03/08 16:05

  • 88.

    ישר כח אברי! השם יתברך איתך! (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן, 02/03/08 15:57

  • 87.

    עזבו אותכם משטויות- זה פשוט לא חוקי

    פנחס, 02/03/08 15:57

    השלטים הורדו לאחר שנים של הפרה בוטה של החוק.
    כל אדם הקורא לשמירה על החוק בדרכים חוקיות אינו יכול להיות פושע. אין שום דבר נפשע בתביעה לגיטימית לאכוף את חוקי מדינת ישראל.

    באשר לטענות על מניעים אישיים:
    אף אדם לא הבטיח למר גלעד כי הוא יהיה המרוויח מעליית תעריפי הפרסום (שאף מנגנון זה מוטל בספק ואינו הכרח).
    אולם העובדה העיקרית אשר סותרת את טענות התובעים היא העובדה כי הערוץ המעסיק את מר גלעד השתמש בשלטים אלה בכדי להעלות את הרייטינג שלו. בקריאה של מר גלעד נגד שלטי החוצות יש משום פגיעה ישירה במפרנס שלו וכתוצאה מכך, פגיעה במשכורתו האישית. אי לכך טענות אלה הינם מגוחכות.

  • 86.

    המלצה אישית ---- וגם כל הכבוד לאברי !!!!

    ארז, 02/03/08 15:56

    לא קונה ממודעות שנדחפות לי באינטרנט .
    לא עונה ולא מקשיב לקמפיינים שמציקים לי בטלפון הפרטי .
    ומעכשיו חברה שתציק לי עם שלט חוצות ענק אני פשוט יתעלם ממנה !!!

  • 85.

    המלצה אישית ---- וגם כל הכבוד לאברי !!!!

    ארז, 02/03/08 15:56

    לא קונה ממודעות שנדחפות לי באינטרנט .
    לא עונה ולא מקשיב לקמפיינים שמציקים לי בטלפון הפרטי .
    ומעכשיו חברה שתציק לי עם שלט חוצות ענק אני פשוט יתעלם ממנה !!!

  • 84.

    ברעם לא תבעה

    לימור, 02/03/08 15:50

    התביעה היא של נור

  • 83.

    התביעה מוצדקת! אברי די לצביעות ולהשמצת החינם (ל''ת)

    גרי, 02/03/08 15:48

  • 82.

    לא ייתכן שדמות מוכרת ומשפיעה

    ירון, 02/03/08 15:47

    כאברי גלעד תנצל את כוחה לפגוע ולהשמיץ ולא תשלם על כך
    התביעה מוצדקת

  • 81.

    לא מקצועי מצדך אברי

    חיה, 02/03/08 15:45

    בכלל לא...
    להשמיץ ללא בסיס, האשמות של שוחד ומרמה ועוד להפיץ את ההאשמות האלה בתקשורת. תתבייש

  • 80.

    אברי תלמד לא לנצל כוח תקשורתי לרווח אישי זה מגעיל

    שני, 02/03/08 15:43

    במיוחד כשמנסים לרמוס בדרך אנשים אחרים

  • 79.

    אברי, חזק ואמץ! (ל''ת)

    שי, 02/03/08 15:43

  • 78.

    נורסטאר, למי אתם משלמים שם בכנסת?

    נהגת, 02/03/08 15:42

    לא תכפו עלינו את כל הפרסומות המאוסות האלה, גם בזמן נסיעה שלווה לעבודה (נו, מספיקים הפקקים). לא בקשתי לראות זאת. כשארצה אפתח טלויזיה, מה שכבר גם הפסקתי לעשות. ואני לא דתייה ולא מהירוקים.

  • 77.

    אברי אתה צבוע, כי מי מרווי מפרסום יותר ממך? (ל''ת)

    רומי, 02/03/08 15:41

  • 76.

    הירוקים תובעים כל 2 דקות, אז מה חדש? (ל''ת)

    אפרת, 02/03/08 15:40

  • 75.

    לא איש טלויזיה אלא איש עסקים שפועל לרווח אישי (ל''ת)

    גלית, 02/03/08 15:39

  • 74.

    אברי גלעד

    אריאלה, 02/03/08 15:37

    אני מכירה את אברי עוד מהתיכון. אברי מאוד אינטרסנט ותמיד פועל לטובת עצמו. שלא תתפטו !

    • שימותו הקנאים

      דנה, 02/03/08 16:34

      את אברי גלעד תודה לאל שומעים ורואים בכל אמצעי התקשורת ואילו אותך במשפט קטן אחד רואים איזו אדם קטן את שאין לו אופק, תישמרי את הטיפשות לעצמך

      • Absolutely correct

        GAON, 02/03/08 18:35

        banaaaaaaaannnnaaaaaaaaaaaaaaaa
        Dianna

      • daaa (ל''ת)

        Acrylic Nails S, 02/03/08 19:28

    • לאריאלה אנחנו לא ''נתפטה'' זה את שמתפתה

      מורה לעברית, 02/03/08 18:52

      אריאלה עליך להכיר קודם כל עברית שפת הקודש גם אם את מלונדון

  • 73.

    אברי להשמצות יש מחיר (ל''ת)

    יהודה, 02/03/08 15:37

  • 72.

    avry

    dd, 02/03/08 15:34

    full of shit dont belive him

  • 71.

    נור- שתעלה בנור וישאר ממך עשן, אויל !!

    ציון לוי, 02/03/08 15:34

    אברי- כל הכבוד על מאבקיך!!

  • 70.

    אברי גלעד הוא המשיח!!! (ל''ת)

    צ'ופניק, 02/03/08 15:32

  • 69.

    להצרף לאברי ביום הדיון בבית המשפט

    שרון, 02/03/08 15:30

    אברי, פרסם את יום הדיון בבית המשפט ותראה שעמך ישראל אחריך - נגיע לתמוך!!!

  • 68.

    אברי גלעד צודק

    נהגת שאכפת לה, 02/03/08 15:28

    בנוסף ל''קישוט'' הנוף בדרכים באמצעות כשלטים נהדרים אשר כל מטרתם הוא לנחדיר עוד מסרים במויים לנוסעים.
    ישנה סוגייה נוספת, לא ייתכן שבזמן נסיעה תוצג פרסומת שכל מטרתה היא להסיח את דעתו של הנהג מהכביש ובכך יכולה להיות תאונה...
    האם פרסום וכסף חשוב יותר מחיי אדם.

  • 67.

    אברי גלעד - חזק ואמץ

    א.ב., 02/03/08 15:27

    אברי גלעד , חזק ואמץ.

    הבוז לעורכי דין המנסים להפחיד ולסתום פיות לכל מי שיש מה להגיד ב''כוחניות משפטית''.

  • 66.

    אברי,אנחנו איתך

    כל הכבוד לאברי, 02/03/08 15:26

    מושחתים נמאסתם

  • 65.

    אברי,אנחנו איתך

    כל הכבוד לאברי, 02/03/08 15:26

    מושחתים נמאסתם

  • 64.

    אברי המשך בדרכך, כל הכבוד. נסעתי היום

    אזרחית, 02/03/08 15:26

    נסעתי היום בכביש איילון, ומה אומר לכם, תענוג. פשוט עונג לא לראות את כל הטינופת הפרסומית מסביב. פתאום הכל נקי. אפשר לשים לב שישנם שמיים, עצים, וטבע סביב.

  • 63.

    מאיפה לאנשים האלה יש את החוצפה?

    מיכל, 02/03/08 15:25

    פשוט לא יאומן. קודם כל הם חושבים שהם קנו את השליטה בעיניים שלנו ובמוח שלנו ע''י זה שהם משלמים הרבה ג'ובות לעיריות ולא ברור למי עוד על מנת להציף את העיניים שלנו בשלטי חוצות ופלזמות למיניהן, ואחר כך הם תובעות אנשים שמעיזים להביע את דעתם.
    פשוט להביע את דעתם.
    יש פה דיקטטורה קפיטליסטית. דיקטטורה של בעלי ההון.
    אין סוף לגרידיות של אלה שיש להם!

  • 62.

    תביעה עם הגיון עקום

    חזק, 02/03/08 15:25

    לדבריהם, הוא נלחם בשלטי החוצות כדי שתהיה לו פרנסה מפרסומות ברדיו ובטלוויזיה.
    ומה אם יציעו לו קמפיין על שילוט חוצות?
    ומה אם רשת תפרסם את תוכניתו בשילוט חוצות?

  • 61.

    הגזמתם

    אברי, 02/03/08 15:24

    לכל המגיבים, איזו הגזמה. אסור לבןאדם להגן על עצמו. נמאס כבר מאברי - כל הזמן פותח את הפה.

  • 60.

    בתי המשפט הם עוד מקום בו העשיר יכול להלך אימים על עמך

    כועס, 02/03/08 15:22

    הלואי שבית המשפט יזרוק אותם מכל המדרגות ויפצה את אברי גלעד על האיומים של המפחידים האלה.
    גם יש להם ים כסף וגם זה יורד ממס הכנסה.
    מה שלא כן לאזרח הפשוט.
    עם תחנות הצדק המדשדשות שלנו זה
    יקח שנים.
    תחזיק מעמד אבי.

  • 59.

    לא ניתן לבריונים להפחידנו (ל''ת)

    דויד אשכול, 02/03/08 15:22

  • 58.

    אוי, אברי גלעד כל כך צודק שזה כואב (ל''ת)

    אפרת, 02/03/08 15:21

  • 57.

    תפסיקו לבלבל את המוח

    rotem, 02/03/08 15:19

    קשה לי להבין על מה המלחמה המטופשת כנגד שלטי החוצות... ברצוני להזכיר לאברי גלעד ולשאר הירוקים שליד איילון כבר מזמן אין שדות, רק נוף מכוער ואפור וחברות הפרסום שעושות שלטי חוצות מקדמות את הארץ שלנו מבחינת שיווק ופרסום כמו כל מדינה מערבית בעולם ומעסיקות המון אנשים שמפרנסים משפחות וימצאו את עצמם מובטלים בגלל המאבק הטיפשי הזה. גם לגבי תאונות הדרכים- ישנם אלפי מחקרים שמוכיחים כי אין קשר בין שלטי החוצות לתאונות הדרכים כך שמשתמע שחייב להיות אינטרס אחר שבגללו רוצים להוריד את שלטי החוצות היפים מצידי כבישנו.
    אני מציעה לכל הירוקים להתעסק בנושאים בוערים יותר ומשמעותיים יותר כמו קרינה, זיהום אוויר מחזור וכו'...

  • 56.

    אברי יצאת צדיק

    אבי אלקלעי, 02/03/08 15:18

    אברי יצאת צדיק גדול. עושים לך שירות נפלא מי ייתן והמודעות הנקיה תשטוף את רחובותינו וכל המושחתים ונציגי הפושעים הלו הם עורכי הדין יתבוסס במדמנה שלהם. אברי אל תחשוש המשפט הזה יסתיים בפיאסקו כואב לעותרים וגרורותיהם עורכי הדין הפושעים מייצגי אונסי הנשמות וחברי כנסת השמנים המושחתים המזוהמים ונגועים במניעים אישיים שהמרחק בין טובת החברה לעמדותיהן כמרחק הסוכר מהמלח.

  • 55.

    השלטים הם נופה של העיר- אסור להסירם

    גיל, 02/03/08 15:16

    לפי העקרון הזה צריך לבנות את כל הבניינים בשטאנץ אחד כי לאלה שיש כסף יש אפשרות לבנות מחומרים יותר ראוותניים.
    וצריך להסיר את כל השלטים גם הקטנים מאותם נימוקים, מה לגבי הניאונים ?
    דיי כבר עם הקשקוש הזה, הנוף העירוני הוא מעשה ידי אדם כולל האדם המיסחרי. הכמות יוצרת את האיכות החזותית. ומי שטוען שזה גורם לתאונות כדאי שיוריד מהמדרכות גברים ונשים, כי כשמסתכלים על יופי ההולכים והשבים
    עלולים לעשות תאונה.

    אברי גלעד אולי זקוק לתשומת לב ציבורית שתשקיט את לבבו המפורסם.
    רוצים שלטים !!! הרבה, מכל הסוגים המינים !! זה יפה. זה עכשווי, זה מועיל כלכלית !
    דיי לכל אלה שמנסים ל''צאת'' צדיקים במאבקים מטופשים.

  • 54.

    מסית בעצמי

    צ'ה גווארה, 02/03/08 15:12

    שלטי החוצות הם סכנת נפשות.. לא אחת במקום לשמור על הנתיב, עיניי נדדו לכל מינ פרסומות מקפצות שלא ניתן להתעלם מהם.
    על שר התחבורה להתנגד נמרצות לעניין.
    אהה. וכל הכבוד לאברי

  • 53.

    תרדו כבר מהנושא הזה

    אפרת, 02/03/08 15:08

    האם לא נמאס? ירוקים, אין נושאים אחרים?

  • 52.

    נמאס כבר מאברי

    פרסומאי, 02/03/08 15:07

    על כל דבר הוא חייב לפתוח את הפה?

    • צודק, נמאס מאברי

      גילי, 03/03/08 05:05

      בהחלט נמאס מאברי

  • 51.

    אברי גלעד ראש הממשלה-להצטרף עכשיו

    דרקוניה, 02/03/08 15:05

    https://www.facebook.com/group.php?gid=15112115365

  • 50.

    אחרי שמרציאנו עזר לעיר לוד לקרוס

    משה, 02/03/08 15:04

    המושחת ח''כ מרציאנו דואג לחברים
    כדי שידאגו לו בעתיד,מרציאנו תתביש לך ותתחיל לדאוג לעיר לוד

  • 49.

    צריך הפגנה כזו: ליד כל שלט חוצות לעצור וליצור פקק תנועה. (ל''ת)

    Y, 02/03/08 15:00

  • 48.

    מאפיה סיציליאנית במסווה של כנסת ישראל

    ניר, 02/03/08 14:59

    שימו לב רוב המושחתים אלה ממפלגת העבודה וקדימה

  • 47.

    אברי כל הכבוד! מקווה שלא תפחד ותמשיך להוביל את המאבק נגד הבריונים ה

    ערן, 02/03/08 14:54

    כל הכבוד לאיש תקשורת כמוך.
    השלטים האלה, מכערים את הסביבה ונתקעים לנו כל בוקר מול הפרצוף.
    כל הכבוד ואל תיתן לבריונים האלה לנסות לאיים עליך כי יש הרבה אנשים מאחוריך.
    כל הכבוד

  • 46.

    איתך לאורך כל הדרך

    איריס, 02/03/08 14:54

    אשמח להשתתף בכל מפגן או דרך כדי לתמוך בדעותך

  • 45.

    אברי העם איתך (ל''ת)

    שמעון, 02/03/08 14:53

  • 44.

    החברים של מרציאנו

    אורן, 02/03/08 14:51

    משה נור- אחלה חברים יש לך
    אולי כמו במקרה קצב - פתאום זה יתהפך ויהפוך לתיק שוחד נגד פוליטיקאים (לאלה ששכחו תיק קצב התחיל כ''סחיטה'' שהפכה לאונס)

  • 43.

    להעיף קיבינימאט את שלטי החוצות!

    ענת, 02/03/08 14:48

    חזק ואמץ אברי.

  • 42.

    אברי , לוחם השחיתות האחרון.

    צפריר, 02/03/08 14:45

    לשכפל את אברי גנטית ! רק זן כזה של אנשים יצילנו מהשחיתות הבלתי נסבלת !

    • תוכי...נסה לא לדקלם ותן לי דוגמא אחת של ''שחיתות''- (ל''ת)

      תוהה בקול רם, 02/03/08 15:14

  • 41.

    אם לא הייתי נשואה הייתי מתחתנת איתך

    ורד, 02/03/08 14:45

    ואני רצינית
    כל הכבוד לך

  • 40.

    הגזמתם קצת! כולה שלטי פרסום עפ''י התגובות אפשר לחשוב שמדובר

    נוחי, 02/03/08 14:43

    בגדודי עז הדין אל קאסם..
    תראו מה ההסתה של איש תקשורת גורמת..
    התגובות פה יצאות כול פרופורציה

    • הגזמנו? בשביל מי אתה עובד גבר? (ל''ת)

      הילית, 02/03/08 15:29

  • 39.

    צריך לתבוע את מרציאנו

    דני, 02/03/08 14:43

    ואת הח''כים שעומדים לאשר את הפרסום בכבישים. רק כסף מעניין אותם

  • 38.

    לאברי גילעד

    בזיל, 02/03/08 14:43

    כל הכבוד! הלוואי שיהיו עוד :מושחתים'' כמוך!
    אם אתה צריך איזו שהיא עזרה אנא פרסם כתובת אימייל.
    אני אשמח לעזור (ובטוח שעוד רבים אחרים)

  • 37.

    ח''כים פחדנים שמפחדים

    שרונה, 02/03/08 14:42

    ממר נור, בעל המאה. והרבה מאה..
    ככה המדינה נראית

  • 36.

    אברי היקר, אל תירא ואל תחת

    אלי, 02/03/08 14:40

    אברי יקר,
    איתך במאבקך בבעלי הכוח, שלא אכפת להם מאף אחד חוץ מעצמם.

  • 35.

    ואלו חברי הכנסת שאישרו את הפרסום

    מאיר דרום, 02/03/08 14:38

    11 חברי כנסת הצביעו בעד החזרת השלטים. רוצים שמות? בבקשה: מנחם בן-ששון, מיכאל נודלמן ויואל חסון (קדימה), אמנון כהן ויעקוב מרגי (ש''ס), יורם מרציאנו ועמיר פרץ (עבודה), אלחנן גלזר, סטס מיסז'ניקוב וסופה לנדבר (ישראל ביתנו), וחנא סוויד (חד''ש)

    • מרגי ,אותך לעובדיה יוסף ... (ל''ת)

      שססססססססס, 02/03/08 14:51

  • 34.

    כולנו אברי גלעד, ושיחנקו האשכנזים. (ל''ת)

    נחמן !, 02/03/08 14:37

    • אברי גלעד לא אשכנזי? בכל מקרה, כולנו אברי גלעד (ל''ת)

      ישי, 02/03/08 15:05

    • דביל, מה הקשר לאשכנזים ? גם פה הם אשמים ?? (ל''ת)

      אסף, 02/03/08 15:09

    • יגזען מה הקשר אשכנזים?

      רועי, 02/03/08 16:01

      דווקא נראה לי שחברי הכנסת מרציאנו וחסון לא בדיוק מקראקוב....

  • 33.

    עו''ד פחדן נכשלת כבר פעם אחת,תיכשל שוב. לא נורא . יש להם במה לשלם לך (ל''ת)

    תתבע גם הכנסת, 02/03/08 14:37

  • 32.

    נסיון הפחדה בוטה

    אריק, 02/03/08 14:36

    אני מקווה כי בית המשפט ישכיל להעיף תביעה זו לכל הרוחות.

    לכל אדם במדינה דמוקרטית שמור חופש הביטוי.

    זהו נסיון להלך אימים על הציבור תוך ניצול ציני של העצמה הכלכלית.

    • עורכי הדין הם השותפים של הפושעים

      שפוי בכרית, 02/03/08 15:19

      עורכי הדין הם פושעים לכל דבר המייצגים מקדמים והמשתפים פעולה עם פושעים ועם מעשים שאינם מוסרים. הגיע העת להכיר במציאות שעורך דין הוא קודם כל פושע.

  • 31.

    כמה עלוב מצידם לנסות להפחיד את אברי גלעד

    אוהד, 02/03/08 14:36

    סופם שעוד ישלמו פיצוי על ההטרדה.
    אברי אל תיבהל!!!

  • 30.

    אברי ישר כוח!!!!!

    אזרח, 02/03/08 14:35

    השחיתות במדינה כבר חוצה כל גבול
    המשך כך

  • 29.

    אברי גלעד -נר יקרות בחשכה התרבותית

    אזרח מפוכח, 02/03/08 14:35

    אברי הוא ללא כל ספק פייטר ואני מעריך אותו כאדם וגם כסלב זה איש אשר מטרותיו הגונות וחינוכיות. הדאגה שלי היא שבית המשפט עלוול לפסוק נגדו בצורה מפתיעה ביותר.

    עכשיו תשאלו למה? כי יש קשר הדוןק בין הון לשלטון בין הון למשפט וחלק מהשופטים (לא גדול למזלנו) מה לעשות מתפתים לעשות שטויות. אני רואה את זה אתם רואים את זה כל יום שופטים שפשוט מעורבים בהחלטות ובסיטואציות של כמעט שחיתות ולכן חשוב ביותר אברי
    תהיה מוכן לכל תרחיש כי במדינה הזו צדק אינו מתיישב בהכרח עם החוק העקום.

  • 28.

    אברי המשך בעבודת הקודש חזק+אמץ (ל''ת)

    איליק, 02/03/08 14:32

  • 27.

    ''מלחמתו של גלעד נגד שילוט''

    הוא, 02/03/08 14:24

    תורידו את המילה ''נגד'' ותשנו טיפה את המילה ''שילוט''

  • 26.

    אל פחד אברי - הם מנסים להפחיד אותנו עם איומי סרק (ל''ת)

    דוד, 02/03/08 14:22

  • 25.

    תודה לך אברי

    אזרח, 02/03/08 14:22

    על ההומור ועל ההגינות שבך,
    חזק ואמץ על פועלך.

  • 24.

    אתה רואה אברי ככה הרגישו מגורשי גוש קטיף

    עובדיה קנלר, 02/03/08 14:22

    כשביריונים מיוחצנים טוב בתקשורת שללו מהם את הזכות אפילו למחות על העוול כלפיהם. כשנעשו קמפיינים לליבוי השנאה כלפיהם, כשהם נותרו לבד ונבגדו על ידי בני עמם שדואגים לזכויות האויב
    הבריונות והשחיתות שולטת בישראל כי השמאל דואג למוסלמים ולא לעניינים שבפנים שאמורים לפתח אותנו להיות חברה נאורה עם חמלה.

    • דוקא לאברי הייתה חמלה וסימטיה אלינו -הלואי שכל השמאלנים היו כמהו

      כתום אמיתי, 02/03/08 15:06

      הוא אפילו קרע את חולצתו לאות אבל על החורבן בשידור חי

    • אברי האמיץ- התנצל והביע את צערו על תמיכתו בהתנתקות

      ישי, 02/03/08 15:07

      אברי גלעד שב ומוכיח את האומץ שלו, לפעול על פי צו ליבו ולא על פי מה שמקובל.
      חזק ואמץ

    • לא כל כך קשור.... (ל''ת)

      גדי, 02/03/08 16:39

  • 23.

    Biryonim !!! We are not afraid from u (ל''ת)

    Anonymous, 02/03/08 14:22

  • 22.

    לאן הגענו...? לא רק שמזהמים את הסביבה

    יעל, 02/03/08 14:22

    עכשיו גם צריכים לפחד לבקר את המזהמים?
    אברי, יש מי שמאזין ומעריך מאוד את פועלך בתחום.

  • 21.

    מרציאנו את חסון מכרתם נשמתכם למרבה במחיר על גב הבוחר ,מושחתים !!!

    ש.ז, 02/03/08 14:21

    אל דאגה אתם אפיזודה חולפת וכמו הרבה חכים עלובים לפניכם גם אתם לעופו למקום שמתאים לכם מושחתים.

    • אל דאגה יש להם משרה בטוחה בנור ... (ל''ת)

      אנטינור, 02/03/08 14:50

  • 20.

    הם עשו טעות ...אברי אתה רק תרויח מזה פרסום

    סם, 02/03/08 14:20

    בריונים עם חבר כנסת מכור-איך אצביע עבור מפלגת העבודה? חבל דווקא התחלתי לחבב את ברק..
    אברי תומכים בך כל הדרך..

  • 19.

    אברי גלעד צודק !! חרם צרכנים על המסיתים !!

    אמיר, 02/03/08 14:19

    נו גם אותי תתבעו ?

  • 18.

    כן, כי לתובעים אין אינטרס כלכלי. בכלל.

    יעל, 02/03/08 14:19

    אני מאחלת להם הפסד מפואר בבית המשפט ותשלום הוצאות משפט גבוהות במיוחד.

    • משתתף באיחולייך הלבבים יעל. :} (ל''ת)

      tok, 18/03/08 08:34

  • 17.

    אברי תמשיך להכנס בהם, אוהבים אותך (ל''ת)

    מוטי, 02/03/08 14:19

  • 16.

    אברי, הרוב אולי דומם אבל מאחריך (ל''ת)

    אינקוגניטו, 02/03/08 14:19

  • 15.

    ביריונים - צריך לחייב אותם בהוצאות משפט! (ל''ת)

    אחד העם, 02/03/08 14:17

  • 14.

    אברי - מקרה משפטי קל ביותר - הנצחון שלך! (ל''ת)

    משפטן, 02/03/08 14:17

    • אברי, אל תיפול בפח של המשפטן!

      לינוי, 02/03/08 15:26

      שקול דבריך ברצינות, יכול להיות שהמשפטן הזה אינטרסנט.

  • 13.

    מה ההבדל בין עובדיה יוסף לאברי גלעד?

    ש, 02/03/08 14:13

    אין שום הבדל !!! האחד חושב שקיבל מנדט מהקב''ה לנבל את הפה, והשני חושב שקיבל מנדט מהציבור לנבל את הפה.

  • 12.

    כל הכבוד לאברי, שיתביישו להם ברוני הפרסום המושחתים! - תתבעו אותי! (ל''ת)

    אריאל, 02/03/08 14:12

  • 11.

    כנראה יש לנור עורך דין טיפש במיוחד.

    יקבלו הוצאות, 02/03/08 14:12

    הם גם יצטרכו לשלם הוצאות בסכום של כמעט שבע ספרות, וגם ישלמו לעורך הדין האויל שייעץ להם לעשות זאת.

    • אז בעצם הוא יוצא די חכם, לא? (ל''ת)

      לפחות עשיר, 02/03/08 15:44

  • 10.

    אבר,י אתה מלך, אוהבים אותך המשך בדרכך (ל''ת)

    העם איתך, 02/03/08 14:10

    • אברי , = תיקון טעות (ל''ת)

      העם עדיין איתך, 02/03/08 14:54

  • 9.

    יוסרו שלטי החוצות לאלתר כולל הטלויזיה המכוערת ברמת השרון

    גדעון לוי, 02/03/08 14:10

    יוסרו שלטי החוצות לאלתר כולל הטלויזיה המכוערת ברמת השרון

  • 8.

    יוסרו שלטי החוצות לאלתר כולל הטלויזיה המכוערת ברמת השרון

    גדעון לוי, 02/03/08 14:10

    יוסרו שלטי החוצות לאלתר כולל הטלויזיה המכוערת ברמת השרון

  • 7.

    הם לא חברת פירסום. הם מאפיה בחסות הדון מרציאנו

    ארז, 02/03/08 14:09

    שבטח מקבל הרבה ''בקשיש'' מתחת לשולחן... פשוט מפחיד...

    השלטים הם מפגע נורא והם חייבים לרדת ומייד. עצוב שיש חברי כנסת שדואגים לאינטרסים של קבוצה קטנה של פרסומאים במקום לאינטרסים של מי שבחר בהם. פשוט עצוב.

    ולאברי - אל תוותר וזאת רק עוד סיבה שכבר הגיע הזמן שתרוץ לכנסת בראש רשימת דרקוניה! אז גם תהיה לך חסינות וגם תוכל לטפל בכל עברייני הסביבה ויש עוד רבים.

  • 6.

    כל הכבוד לאברי, אביר מודרני (ל''ת)

    moshe, 02/03/08 13:52

  • 5.

    איזה דפוקים!!

    העם עם אברי, 02/03/08 13:35

    כל מי שמכיר את האג'נדה של אברי גלעד יודע באיזה טיעון מפגר משתמשים התובעים. רק עושים לעצמם נזק.

    • לא דפוקים,סתם משחקים מלוכלך:עצם הצורך של גלעד לשכור עכשיו עו''ד

      גל, 02/03/08 14:22

      יביא לו לנזק כלכלי רב, והנה השיגו את נקמתם, ואולי הרתעה ממי שיעז לצאת נגד הבריונים האלה.

      • טעות ידידי, וההסבר:

        איתן, 02/03/08 15:48

        1.אברי גלעד מבוסס מספיק בשביל לשכור לעצמו עורך דין.
        2.התובעים המגוחכים יפסידו וישאו בהוצאות המשפט.
        3.הפרסום והתמיכה הגורפת באברי שווה הרבה מאוד כסף.

        • גם אם מבוסס,הוא נאלץ לבזבז כסף

          גל, 02/03/08 18:51

          ולנתבע, לקבל הוצאות משפט, זה לא כל כך פשוט..

      • אז שיתבע אותם על הוצאות משפט (ל''ת)

        פנחס, 02/03/08 15:58

  • 4.

    מעניין שגם המשטרה חושבת כמו אברי..

    ת, 02/03/08 13:34

    המשטרה בעצמה הציגה נתונים שהשילוט מסכן את הנהגים.
    לוועדה בכנסת הוצגו מספר מחקרים מהעולם שמצביעים על יחס ישיר בין שילוט חוצות לכמות תאונות דרכים.
    נציג המשטרה התארח בכמה תוכניות טלוויזיה והציג את עמדתו.
    מה שמוזר, הוא האינטרס של יורם מרציאנו, יוזם החוק להשארת השלטים? נראה שכאן אולי טמון אינטרס כלכלי

    • שוב אתה משועמם לך תעבוד (ל''ת)

      אדרי, 02/03/08 13:37

      • יש לך משהו בשבילי במשרד? (ל''ת)

        חננה, 02/03/08 14:07

      • כשאין טיעונים עדיף לשתוק או לא לכתוב דברי שטות

        אנטינור, 02/03/08 14:24

        יצאת אהבל...

  • 3.

    אין דבר יש לו כסף (ל''ת)

    תלמד לקח לסתום, 02/03/08 13:09

    • אתה גם צר עין וגם טיפש (ל''ת)

      איתן, 02/03/08 15:50

  • 2.

    אברי אל תירא ואל תחת (ל''ת)

    דנה, 02/03/08 12:45

  • 1.

    כל הכבוד לאברי

    כל הכבוד לאברי, 02/03/08 12:40

    סוף סוף . אנשי טעם בישראל.
    אני יכולה רק לדמיין לעצמי כמה זה קשה לצאת כנגד אלו שיכולים לשלם לך את המשכורת בעקיפין ולכן אני מסירה את הכובע בפני אברי גלעד שטורח ופועל למען מטרה שנראית שולי אבל בעצם פוגעת בכל אחד ואחת מאיתנו