• 48.

    לצערי, כל מילה אמת!! נא לתרגם לערבית ולשלוח ישירות לאבו עבאס (ל''ת)

    מית נמש, 11/03/08 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    נכון בן כשיורים נפגעים אזרחים. (ל''ת)

    חיפה, 03/03/08 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    יישר כח

    דוד, 03/03/08 18:42

    כל מילה בסלע, בן-כספית.
    אנא תרגם לערבית ושלח לאבו-מאזן.
    גדעון לוי קורא עברית, אני מניח.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין סמולנים,אין פיגועים

    אאא, 02/03/08 21:59

    לסלק את הצלבנים הפיאודלים הנהנתנים בחזרה הביתה לאדונים שלהם באירופה

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זה לא מבצע זו פלישה קולוניאליסטית

    אאא, 02/03/08 21:54

    שמטרתה החלפת השלטון הפלסטיני הנבחר במשת''פ נלעג מטוניס העונה לשם אבו מאזן.
    אילו היה מדובר במבצע לצורכי ביטחון,עזה היתה מופגזת בתותחים מבלי להכניס לשם חייל אחד.

    חוץ מזה,הקרבת חיילים למען דעת הקהל באירופה היא ההגדרה במילון של המונח ''בגידה''.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודק, זו לא מלחמה, במלחמה צריך שני צדדים,!!! (ל''ת)

    ערביה, 02/03/08 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תרגיל בהסברה

    ציפי ליבני, 02/03/08 16:17

    להלן התרגיל: בפעם הבאה שאולמרט ניפגש עם אבו מאזן, משרד החוץ ישלח איתו 10 ניצולי שואה. יסדרו לאבו מאזן פגישה איתם מבלי שידע מיהם. יצטלמו, ישתו קפה. אח''כ יפרסמו בכל עיתוני ערב: אבו מאזן ניפגש עם ניצולי שואה. ככה עושים הסברה.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אי אפשר להפציץ אזרחים ולא משנה מה היה קודם

    אמנון, 02/03/08 16:12

    אני מציע לכולם להשתחרר מהחלומות באספמיה. הכלכלה הישראלית תלויה בעולם, והעולם לא יקבל היום הפצצה מכוונת של אזרחים. זה לא משנה אם ירו עלינו קסאם מהשכונה שלהם, וזה לא משנה אם הם הצביעו לחמאס. הפצצה מכוונת של אזרחים תוביל להתערבות בינלאומית נגד ישראל. היא בטח לא תאפשר ליצור ''מאזן אימה'' מול הפלסטינים, כי אחרי פעם או פעמיים שנפציץ אזרחים, ארה''ב תפעיל עלינו לחץ שיחייב אותנו להפסיק. ולכן נצא מופסדים, בצד השני יצהלו, ובן כספית ידבר בבוז צורב על הממשלה ויגיד ''איך הם לא חשבו על דבר פשוט כל-כך קודם''.

    הגב לתגובה זו

    • עיין ערך אפוקליפסה עכשיו ותראה ההבדל

      ציוני פטריוט, 02/03/08 16:38

      שם בסרט ההוא מתבצע ירי על אזרחים ללא רחם - זה ירי על אזרחים
      אז אל תקשקש מוג לב פחדן

      הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא יורה על אזרחים

      ניר, 02/03/08 16:41

      אף אחד לא יורה על אזרחים,פשוט משיבים אש למקורות הירי ואם יש יש שם אזרחים אז:1 זה על אחריותם,2. כנראה שהם לא אזרחים תמימים!

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שזה לא מדוייק. אזרחינו מופצצים כשיגרה בוטה ומוצהרת,לעיני כל (ל''ת)

      גם עובדה, 02/03/08 16:56

      הגב לתגובה זו

    • זאת אכן הבחירה

      אאא, 02/03/08 21:56

      נהנתנות ורמת חיים מערבית והפיכה לפליטים בתוך כ 50 שנה או ירידה חדה ברמת החיים ל 30-50 שנה ופתרון כל בעיות הביטחון בעזרת מחיקה וגירוש של פלסטינים מתוך ומסביב לישראל.

      מה יבחרו היהודים? בחיים או במיצובישי,סלולארי,איקאה,דיוטי פרי וטלויזית פלסמה?

      הגב לתגובה זו

    • האופציה של התערבות בינ''ל

      אאא, 02/03/08 21:57

      לא קיימת כאשר יש נשק גרעיני בתמונה.
      הדבר היחידי שניתן לעשות זה סנקציות כלכליות.
      לא נעים,אבל לא מתים מזה.
      מדרכו של הסמול,מתו כבר אלפים ותוך פחות מ 50 שנה,ישראל הולכת בדרכן של 2 ממלכות הצלבנים שקדמו לה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כתבה מעולה

    איתי, 02/03/08 16:02

    למה שנעשה בעזה יש רק פיתרון אחד.אטום.מדוייק.מן האויר בכינון ישיר על כל המפקדה של הפראי אדם האלה.מה שיימחק על הדרך-נגיד לו אהלן וסהלן.
    נשבר כבר ה ז מהערבים האלה.
    רק צה''ל חזק מבטיח את הקיום שלנו פה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אאא, 02/03/08 21:58

      צהל לא מצדיק ולא מסביר את הקיום שלנו פה.
      אם המטרה היא בסה''כ לכונן מצודה צלבנית של המערב בלב הלבנט,ישראל היא היסטוריה ללא קשר לכוחו של צהל.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין עליך בן כספית

    עדי, 02/03/08 15:55

    אתה עיתונאי בחסד וטוב שיש כמוך אני נהנית לקרוא את מה שאתה כותב ואומר (בשורה התחתונה בערוץ טלוויזיה מסויים!) תמשיך בעבודה הנהדרת שלך!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה אתה מבין בכלל-

    מחמוד עבאס, 02/03/08 15:13

    אני עשיתי דוקטורט על השואה, שבכלל לא התקיימה. לכן מה שיש בעזה זה בדיוק שואה, כמו שאמרתי.
    ואני מנהיג פרגמטי ומוערך על ידי ממשלת קדימה שלך- ממילא ציפי ואהוד ישכחו כל מה שאמרתי, כולל את הראיון מלפני שבוע לעיתון ירדני שבו לא שללתי חזרה למאבק מזויין אחרי שתצאו מכל שטחי 67'. (בעברית פשוטה, שתבין- אני בעד לשחוט את כולכם).

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בן - כתבה מרתקת

    עפרה, 02/03/08 14:50

    רק שאני ואתה וגם עמנואל מכירים מילדות מחולון,
    תמיד קוראת את כתבותיך, תוכניותיך ונהנית שבעתיים...
    להת'

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    קדימה והתקשורת מאוהבים במכחיש שואה (ל''ת)

    חבורה של טיפשים, 02/03/08 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מכתב *מרגש* לאבו מאזן

    מוריה, 02/03/08 14:34

    כן, זה מה שאנחנו צריכים עכשיו.
    כאילו מדובר באיזה בנאדם מהיישוב שהייתה לו ''מעידה'' לשונית.

    מתי כבר תקלטו שאין פרטנר בצד השני?
    מתי תפסיקו להתנחמד ולכתוב להם מכתבים מרגשים?

    למה שלא תנצל את הטור שלך לזעוק את זעקת ילדי שדרות ההרוגים, קטועי האיברים, המפוחדים מזה 7 שנים?
    למה שלא תקרא לממשלה להיכנס באימ אמא שלהם.
    כן, כי אני לא שמחה לראות ילד פלשתיני סובל, אבל אני לא צופה בסרט פעולה או דרמה.
    מדובר בחיים שלי, בחיים של המשפחה שלי, בחיים של הילדים של העם שלי. באזרחים תמימים שרוצים לחיות.
    והם קודמים להכל.
    כי אם לא, אין לי זכות לקיום

    הגב לתגובה זו

    • להלן מה שיקרה:

      יודע דבר, 02/03/08 15:12

      כשתפסק האש בעזה - אולמרט ימשיך לארח את אבו-מאזן בדירתו, יחחך אליו ואשתו תכין לאבו מאזן אוכל כיאה לאורח מכובד.

      כל זאת מדוע? כי אולמרט רוצה להיות לאתרוג כדי לכסות על חוסר יכלתו לנהל מדינה כמו שצריך.

      וינוגרד אמר את דברו ואולמרט בשלו.

      האם ייעשה דבר כדי למחות על דברי אבו-מאזן שפעולה מוגבלת בעזה היא יותר משואה?
      האם אולמרט ידרוש ממנו להתנצל או לחזור בו מדבריו? איפה!

      אליבא דאולמרט אפשר לפגוע שנים בשדרות ועוטף עזה ללא תגובה ישראלית הולמת ואפשר לומר עלינו כל דבר ללא תגובה הולמת - כל עוד הוא ממשיך לשבת על כסאו.

      שלא לדבר על ההפקרות בבטחון הפנים, בחינוך, בהסברה בחו''ל להן כראש ממשלה הוא אחראי.

      מה שהיה הוא שיהיה.

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט המושחת זוכה לאיתרוג גם בפלילים כמו רמון החולה מין (ל''ת)

        ספתא, 02/03/08 15:37

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    רק נתניהו רק נתניהו דחוף בהול (ל''ת)

    יפה נפש, 02/03/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הערה לעבאס

    דרומי, 02/03/08 14:18

    אני מעריך שמחמוד עבאס רוצה לקבל תמיכה ממי שקוראים לעצמם פלישתינאים, ולכן מגנה את ישראל. זו בדיוק התגובה שלא תוציא אותו, ואת ערביי הגדה ועזה מהבוץ. אם הוא מיישר קו עןם החמאס, שישא באחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ותודה לשמאל שהביאונו עד הלום (ל''ת)

    רון, 02/03/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    נהנה כרגיל לקרוא את בן כספית ומסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    רונן, 02/03/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אבו מאזן מכחיש שואה מתועב (ל''ת)

    אלכס טוקבק, 02/03/08 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנחנו עוד נכבוש את עזה ונגרש משם את כל הערבים.

    אבי, 02/03/08 12:13

    ולא לדעתי אנחנו נתבוסס בבוץ העזתי עשרות שנים אם לא יותר.

    לא הכיבוש היהודי הוא הבעייתי אלא הערבי. לעולם לא תהיה לה מדינה אשר מחולקת לשניים. זה פשוט לא יעבוד.

    אלילי תוכנית השלום השמאלנית מתים אחד אחד לאט לאט.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שימו לראשו של אבו מאזן כפייה ותלבישו אותו במדי צבא-כפיל של עראפת...

    עדינה השרון, 02/03/08 12:09

    החליפות של ארמאני וורסאצ'ה לא עושים אותו ''טוב יותר'' מעראפת. הערבים שהבינו מזמן שפלסתינים לא יודעים ולא רוצים לחיות איתנו או לצידנו, פרשו מהפוליטיקה ופנו לעשות עסקים פרטיים.בינתיים אבו מאזן מטייל בעולם הגדול על חשבון העולם, אוכל ארוחות גורמה וטופל במעיינות מרפא ונהנה ממנעמי החיים.

    הגב לתגובה זו

    • חמודלה, זה לא על חשבונך, את תשגיחי על אולמרט המטייל (ל''ת)

      שמאלן, 02/03/08 13:40

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כתבה שנכנסת ללב

    נילי, 02/03/08 11:57

    רק חבל שאין מי שיקרא... כל מאמריך פשוט נכונים כל כך, זה בדיוק מה שאני תמיד חושבת. את הכתבה שלך בימי מלחמת לבנון השנייה שתורגמה לאנגלית העברנו לחבר בחו''ל וכדאי שגם זו תתורגם. אכן מילים כדורבנות!! חבל שאין אנשים כמוך בהסברה שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      ברק, 02/03/08 12:15

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מילים כדורבנות!

    יהודי, 02/03/08 11:50

    חבל שהעולם הצבוע לא יכיר בעובדות כהוויתן שתיאר בכישרון רב בן כספית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הדבר היחיד שמפתיע זה שיש עוד אנשים שקוראים את ליצן החצר הזה (ל''ת)

    עד מהימן, 02/03/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא הבנת , הוא התכוון לומר ישועה , בעיקר לו ! (ל''ת)

    ישמעאל, 02/03/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איפה ההסברה העלובה שלנו? ציפי מצפצפת.

    נד בראשו, 02/03/08 11:25

    לא צריך אפולוגטיקה, צריך להוכיח קת צביעות ושקר הערבים, את היותם יורים ובוכים, את היותם פוסלים במומם שלהם, את היותם חלאת המין האנושי בתוך מנהיגים רצחניים ודיקטטורים ומושחתים, ובתור עם מוסת ועלוב שתומך במנהיגיו אלה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אתה תמכת בגירוש והיום השתמשת ב''מגרשת''

    אהרון, 02/03/08 11:11

    לפני שנתיים הטפת ל''פינוי'' , השמצת את חובשי הכיפה והנשים עם המטפחות שנגררים על הכבישים.
    אין סליחה ואין מחילה עד שלא תודה ברבים: טעיתי ותנצל את הבמה המכובדת שניתנת לך כדי לתקן את הטעות הנוראית הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    בן כספית- אחד ויחיד!!! (ל''ת)

    נגה, 02/03/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה? אבו-מאזן כבר לא פרטנר? (ל''ת)

    בזמן שישנתי, 02/03/08 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    היכן עבודת הדוקטורט של אבו-מאזן ?

    יאיר, 02/03/08 10:37

    היכן ניתן למצוא תרגום לעברית של עבודת הדוקטורט הידועה לשימצה של אבו-מאזן ?

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שבספרית אוניברסיטת מוסקבה (ל''ת)

      מן הסתם, 02/03/08 15:01

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מתן וילנאי - האידיוט שהיכניס את השואה למתרחש בעזה (ל''ת)

    דוד ג, 02/03/08 10:27

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך ב-100% שמתן וילנאי אידיוט...

      אליהו שמש, 02/03/08 12:07

      את זה הבנתי לאחר שקראתי את הראיון שנתן לעיתון ידיעות אחרונות עוד לפני כמה שנים.

      השאלה היא מי יודע שהוא אידיוט חוץ משנינו?.... ומי האידיוט שמינה אותו לסגן שר הביטחון?

      הגב לתגובה זו

      • וילנאי בכלל לא אידיוט. דיבר מאוד לעניין.

        ועל אותה מילה-, 02/03/08 13:18

        מניפולטיבי שזה עלבון לאינטיליגנציה

        הגב לתגובה זו

      • וילנאי וברק (ופואד) מתאימים לעבודה כמו כפפה ליד מזיעה (ל''ת)

        שמאלן, 02/03/08 13:42

        הגב לתגובה זו

    • הוא התכוון שואה במובן כליה, אסון גדול

      שירה, 02/03/08 15:34

      הם סתם נטפלים למילים ומחפשים דברים שישמשו אותם להסברה שלהם.

      לא צריך לשתף פעולה ולהציג את זה כמשהו בעייתי- זה חלק ממלחמת ההסברה.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הבעיה היא שבצד אחד מתפללים לשלום ובצד השני מתפללים לג'יהאד

    זאת הבעיה, 02/03/08 10:27

    בגלל זה יש מלחמה.

    בצד אחד מוכנים לותר על שטחים, לפנות אנשים, לתת מחוות, לאותת לשלום

    ובצד השני שולחים פגזים כבר 7 שנים לשדרות ועכשיו לכל יתר חלקי הארץ.

    אפשר לשטח את הבניינים שלהם עם פעולה אווירית, אבל זה לא יהיה הומאני מספיק כי יהיו המון הרוגים פלשתינאים.
    אז אנחנו נכנסים פנימה בפעולה קרקעית שנשלם עליה במחיר ילדינו.

    הגב לתגובה זו

    • כמה צודק ככה כואב (ל''ת)

      גילה, 02/03/08 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    די לכיבוש

    יניב, 02/03/08 10:17

    בן כספית אמר בטלוזיה שהוא לא מרגיש רחמים לילד הקטן שנירצח בעזה.
    פרצופה של ישראל 2008

    הגב לתגובה זו

    • המרחם על אכזרים סופו שמתאכזר על רחמנים. (ל''ת)

      רון, 02/03/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • די לטימטום השמאלני המשעממם (תגיד לא הגיע הזמן שתחליפו תקליט?) (ל''ת)

      יאיר, 02/03/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • די לכיבוש הפלשתינאי! הם מעוניינים בכל השטח לעצמם

      זאת גזענות, 02/03/08 11:26

      וזה נובע מגזענות נגד יהודים. הם לא מוכנים לקבל יהודים במזרח התיכון.

      הגב לתגובה זו

    • נמאס מהשמאלנים. לך תגור בעזה יפה נפ (ל''ת)

      רחל, 02/03/08 11:49

      הגב לתגובה זו

    • על כל שמאלן פה יש 1000 דפוקים מהימין, מה יהיה ? (ל''ת)

      שמאלן, 02/03/08 13:43

      הגב לתגובה זו

    • ליניב מתל אביב לא איכפת מדם ילדי שדרות

      מוריה, 02/03/08 14:37

      פרצופה של ישראל 73-08

      הגב לתגובה זו

    • יפי הגפש. די

      אסתר, 02/03/08 19:30

      איזה כיבוש היה כאשר שחטו את הבחורים מראשון ב48? די ליפה הנפש רד לגור בשדרות...........

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאמר יפה ורהוט!

    רוביק, 02/03/08 10:16

    חבל שאבו מאזן ואנשיו לא קוראים, לא יקראו וגם אם יוכלו יסתירו כל מאמר דומה לזה..

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    עד שזה לא יהיה באנגלית

    אודי, 02/03/08 10:08

    אז זה חסר טעם ובזבוז זמן.

    הגב לתגובה זו

    • כתבה מצוינת-מי שצריך להבין מבין-הם קןראים כל כתבה וכל תגובה בשקיקה.

      עדינה השרון, 02/03/08 11:59

      לכן הם יודעים עלינו הכל, את מה שצריך ואת מה שלא צריך לדעת. איך חיזסראללה מגיב על הכתבות בתקשורות אפילו אם זה נכתב בגדר רכילות.י

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אבו מאזן נתלה באילנות שמאל נמוכים כמו:פרופ ליבוביץ,חיים באר,ואדיוט

    רונן, 02/03/08 10:07

    כמו מתן וילנאי אשר הכניסו את השואה להקשרים פלסטנאים

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    'מגרשת...', 'לנקות... מיהודים' - אתה מתכוון ל'פינוי'?

    יעקב, 02/03/08 09:51

    לא האמנתי שיום יגיע ובן כספית יאמץ את המינוח הזה, נכון שיהיה. ואולם הגם שהגיע הזמן הזה, ברור שאי אפשר לברך 'שהחיינו'...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שהתחיל את עניין השואה זה מתן וילנאי (ל''ת)

    פטפטן, 02/03/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    בן הגיע הזמן שאנשים ברמה שלך ינהלו

    משה, 02/03/08 09:41

    את ההסברה ההישראלית יישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עושים שלום כדי להכניס את החמאס ליו''ש מטומטמים. (ל''ת)

    רבקה, 02/03/08 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    בן-מבריק כמו תמיד

    חגית, 02/03/08 09:30

    שקול, משכיל, נותן דוגמאות והוכחות.
    משתדלת לא לפספס אותו. חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל עוד לא נכבוד את עזה ניכשל

    אסף, 02/03/08 09:27

    כל עוד לא תבין זאת נמשיך לדשדש מכשלון אל כשלון.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אבו מאזן לא היה הראשון להשתמש במושג ''שואה''

    קורא עיתונים, 02/03/08 09:25

    קדם לו סגן שר הביטחון, מר מתן וילנאי, שאמר יום לפני כן כי הפלשתינים מביאים על עצמם שואה.

    בהקשר הזה, דברי אבו מאזן הם תגובה לא מוצלחת במיוחד לשר במממשלה שהתבטא בצורה מפוקפקת לא פחות.

    מוזר מאוד שכספית, כעיתונאי בכיר, שקרוב לוודאי עוקב מקרוב אחרי התבטאויות של מנהיגינו, לא שם לב כלל לנקודה זו.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הפרשן הטוב ביותר במדינה

    אהרון, 02/03/08 09:21

    אני ממש נהנה מדבריך יישר כח .
    נ.ב אל תתיחס לבניזרי הוא מבחינתו להחליף אותנו בעובדים זרים שכנראה גם את זה הוא לא יודע לעשות .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בראבו בן!! (ל''ת)

    טלי, 02/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דברי טעם (ל''ת)

    אוןרית, 02/03/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שכחת מישהו

    שפוי, 02/03/08 09:06

    מי שהגדיר את מה שקורה בעזה כ''שואה'' הוא מתן וילנאי.
    שהגדיל ואיים בשואה גדולה יותר.

    אם אוויל משריש זה עדיין בתפקיד כשר/סגן שר בממשלת ישראל - הערבים לא צריכים להלחם הם רק צריכים רק לחכות בסבלנות שנכחד.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה מעיז לקרוא לעצמך שפוי ??

      שחר, 02/03/08 10:21

      זו בדיוק ההוכחה שאתה לא... אתה עד כדי כך לא שפוי שאתה מפיל את האשמה על אחרים... בעיה מאוד מוכרת בפסיכולוגיה. למרבה המזל המחלה אינה חשוכת מרפא , אז קדימה לך על זה , לך לטיפול.

      רפואה שלמה

      מפוכח

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה שלא תכבוש את ''הארץ'' הם זקוקים שם למעט רוח הזדהות עם עמם (ל''ת)

    אואר, 02/03/08 07:13

    הגב לתגובה זו