• 97.

    ערן דן-גור ודורון אסולין...

    רבקה חובב, 05/03/08 11:36

    יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''מנשרים קלו, מאריות גברו''

    הדר, 03/03/08 15:42

    כואב הלב.

    יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    תודה רבה רבה רבה לבנים שנפלו על מנת שיהיה לנו קצת שקט

    משה, 03/03/08 11:24

    המשפחות יכולות להיות גאות בבנים שלהם.

    הלוואי שהיה משהו שיכולתי לעשות כדי לנסות ולרומם את רוח המשפחות השכולות.

    שוב תודה.

    משה

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    תנחומים ותודות למשפחות. שה' ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון. (ל''ת)

    תנחומים, 03/03/08 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נהרגו לחינם !!! כואב אך יש להודות על האמת. יהי זכרם ברוך ! (ל''ת)

    אשכנזי ודיקו, 03/03/08 09:11

    הגב לתגובה זו

    • לחינם הם לא נהרגו . זה שאינך מבין את

      אלי, 03/03/08 09:44

      המטרה עליה הם נלחמו זו בעיה שלך .
      יהי זכרם ברוך

      הגב לתגובה זו

    • אשכנזי זה לא משהו שמצביע על חוכמה...גזען.

      א.ב.ס.ט, 03/03/08 13:00

      יהי זכר הנופלים ברוך.

      הגב לתגובה זו

    • האמירה שלך מביישת את זיכרם. תתבייש לך

      בן יהודה, 03/03/08 13:10

      המבצע הזה הוא הכרחי מאין כמוהו ולכן האמירות האלה מיותרות.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ערן היקר...

    מעיין, 03/03/08 02:24

    ערן דן-גור
    יהי זיכרו ברוך, השם יקום דמך. מתגעגעת ולעולם לא שוכחת... איך ניקטפת כל כך צעיר? זה לא מגיע לך!!! משתתפת מצערם של משפחתך והחברה כואבת את כאבכם מהיום ולתמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    טמבל מי שמתנדב לקרבי ומסכן חייו בשביל ישראל שמגרשת יהודים מבתיהם

    אשר, 03/03/08 02:08

    המדינה הזאת ארורה ומקוללת
    אין ציונות כבר לא נישאר שום דבר חיובי
    הכל כסף ורק כסף
    אני ירדתי מהארץ לא שווה לתרום ואין מה לעשות בישראל פשוט עצוב אבל נכון

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ירדתי מהארץ בתחילת 2008 ולא מתגעגע מדינה מפגרת נמאסתם

    אשר, 03/03/08 02:04

    גירשתם יהודים מבתיהם ועכשיו משלמים את המחיר
    מדינה תבוסתנית וארורה
    מכל בחינה דופקים תמדינה הזאת עם הפצצה של כמהגרים שאין להם שום קשר לעם היהודי וכל חרא אפשרי
    דיי

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אמרנו לכם הזהרנו אתכם

    מנותק, 02/03/08 22:58

    שאתם קורעים קרע שלא יתאחה בעם במעשה הגרוש מקטיף. אנו מקיימים הבטחתנו. אין לנו חלק ונחלה באחדות המזוייפת שלכם. למדנו על בשרנו מי אתם ולמה אתם מסוגלים. זו אינה מלחמתנו. איננו מאמינים בצבא המגרש יהודים מבתיהם כמו הגרועים שבאויבי העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר

    נתן ונחצ'ה, 02/03/08 19:44

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

    הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר
    זוּלַת הַהֵם, אֲשֶר עָבְרוּ עִם רוּחַ לַיְלָה מְאַחֵר
    מזִיכְרוֹנָם הוֹא לְעוֹלָם לא יִימָחֶה,
    לא יִימָחֶה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    כָּמוֹהוּ גַּם, עַל חוֹף לִבָּם, רַטָט אָז מַשֶהוּ חִיוֵּור,
    וְהֵם רָשְמוּ בְּתוֹך הַחוֹל, כְּשֶהַיָרֵחַ העוֹבֵר
    הֵאִיר פִתְאוֹם, פָּנִים זָרוֹת וּשְחוֹק רָפֶה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    היו שָם קוֹנְכִיּוֹת רֵיקוֹת, שֶנַהֲמוּ קִינָה שֶל יָם,
    ובֵּית עָלְמִין עַל הַגְבָעוֹת
    וְשְנַיִים שֶחָלְפוּ דוּמָם
    בֵּין החָצָב וְהַקְבָרִים וְהַשִקְמָה.

    הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
    נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
    הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

    מילים: נתן יונתן
    לחן: נחום היימן

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?

    שמואל פישר, 02/03/08 19:31

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    בְּרַעַם תּוֹתָח הַחוֹלֵף
    נִשְמַע עוֹד הַהֵד שֶל גַעְגּוּעַ
    עוֹלֶה בַּשְדֵרוֹת שֶל הַלֵּב ?

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    צוֹמְחִים הַפְּרָחִים בִּשְדוֹת בָּר ?
    כָּל פֶרָח זֶה אָח שֶהִנִּיחַ
    אָחוֹת יְקָרָה שֶאָהַב.

    הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
    תָּמִיד הוּא אִיתָּנוּ הָאָח ?
    אֲנַחְנוּ נַעֲבוֹר עִם הָרוּחַ
    אֶת זֶה שֶנָּפַל לֹא נִשְכַּח.


    מילים: שמואל פישר
    לחן: עממי

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    יהי זכרם של ערן דן-גור הי''ד ודורון אסולין הי''ד ברוך.

    אלכס, 02/03/08 19:03

    תהי נשמתם צרורה בצרור החיים.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    כואב כואב כואב

    טלי, 02/03/08 17:44

    ליבי עם המשפחות. הקרבתן את היקר ביותר
    איתכם בכאבכם
    הלואי ותהיו חזקים

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    שיטת פוטין היעילה - ארטילריה + בולדוזר

    התותחן, 02/03/08 16:31

    לאמץ את שיטת פוטין ב-צ'צ'ניה - ארטילריה מאסיבית + מחיקת שטח עם בולדוזרים .
    ב-צ'צ'ניה האיסלם הבין את זה טוב מאוד - הגיע הזמן גם ברצועת-עזה .
    מול חיל האוויר יש להם כבר הרבה טילי נ''מ משוכללים .

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה הפלסטינית אם רוצים מקסימום נגמרת בחודש

      Avi Ecuador, 02/03/08 16:53

      פשוט הופכת לבעיה ארכיאולוגית.
      אם תרצו אין זו אגדה נאמר לדור שיצא מהתנורים על דבר הרבה יותר מסובך.

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אחי גיבורי התהילה.על חרבנו נוכל לחם ועד שהאסימון יפול לעוד

    פקק תנועה, 02/03/08 12:33

    כמהב קבוצות בעם ובחול כול האנדרלאמוסיה הזו תיפסק .צריך להקים בישראל מוזאון שיכלול את כול שמות הרוגי ישראל שמתו על מלכות בית ישראל .

    הגב לתגובה זו

    • יאללה, מספיק להיות לנו ''טרומפלדור'' עם ססמאות נבובות

      Avi Ecuador, 02/03/08 16:11

      איזה תהילה ואיזה נעליים.
      קרבנות עגל הזהב לצערי, קרבנות לבניית פלסטין דבר שהרשעים לא יכולים לעשות לעצמם.
      כמובן שיש להצטער ולבכות אבל שום תהילה וההורים שלו היו מעדיפים שאולמרט יסדר גם לו כרטיס לביקורים במקדונלד בארצות הברית במקום ''התהילה''-
      מספיק ברבורים ברשת ומספיק להשלות ולספר לאנשים סיפורי אגדות.

      הגב לתגובה זו

      • הדברים שכתבתי הם כן נכונים אנו לא יכולים להיתכחש למציאות של חיינו .

        פקק תנועה, 03/03/08 12:34

        אן לנו כרגע משהו אחר לעשות. אן משהוא דוגמת מעשיו. של הקוסם. זה מה יש. ולבוא בטענות אנו צרכים לבוא בטענות רק אלנו. ובעצמנו. כול אחד אוכל את הדייסה. בצורה שאותה הוא מבשל ומתבל. או חריפה. או מרירה. או מתוקה .ובעיה זו כוללת את כול עם ישראל. המבולבל שלא יודע מה טוב בשבילו. ומה לעשות עים עצמו .ראה את מצבה הכולל של כול החברה הישראלית בכול דרך היתנהלותה הכוללת.

        הגב לתגובה זו

  • 82.

    עד מתיי יהרגו ילדים בצבא.

    אלירן בוזגלו, 02/03/08 11:14

    דורון תמיד היית ילד טוב וחמוד מי היה מאמין שאתה דווקא תיהרג בקרב .אנחנו צריכים אנשים טובים כמוך איתנו פה בחיים . שתיהיה מנוחתך עדן עלייך השלום.

    הגב לתגובה זו

    • עד שיהיה ביטחון

      הילה, 02/03/08 11:59

      אלירן היקר,
      ליבי איתך ועם המשפחות השכולות
      אכן הילדים שנהרגו היו מלח הארץ, מטובי בנינו
      אך צריך לזכור כי מטרתו של הצבא הוא להגן על המדינה ואזרחיה
      וזה בדיוק מה שערן ודורון ז''ל יצאו באומץ לב לעשות
      כולי תקווה שאילו החללים האחרונים
      אך המציאות מלמדת שלא כך יהיה הדבר
      עד שישוב השקט לגבולותינו

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    איזו יפה זאת בתמונה עם החייל..

    אנונימושית, 02/03/08 09:26

    שה' ישמור עליהם שם למעלה.. שולחת חיבוקים למשפחות.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יהי זיכרם ברוך

    נדב, 02/03/08 09:25

    ''הכוחות תקפו גם כמה משגרי רקטות קסאם ערוכים לשיגור בצפון הרצועה, ובכל המקרים זוהתה פגיעה.''

    באמת, כל הכבוד לצה''ל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כאב ללוחם בגדוד שקד לבי אתכם

    אורי, 02/03/08 09:24

    משפחות יקרןת.
    לבי איתכם. אני מחבק אתכם בחום ובכאב.
    בני, לוחם בפלחו''ד גבעתי גדוד שקד, נמצא כעת בעזה.
    אנחנו בודאי חרדים לשלומו ובודאי חושבים על האסון הכבד מנשא שפקד אתכם.
    יהי זכרם של ערן ודורון ברוך.
    אני לצערי חוויתי שכול , אחי נפל במלחמת ששת הימים בירושלים.

    היו חזקים אחים לכאב .
    ילדיכם נפלו למען מטרה קדושה של נסיון להביא בטחון ושקט לילדים נשים וטף בשדרות, אשקלון ואזורים אחרים.
    חבל על דאבדין.
    לבי, לבבות כל משפחת גבעתי ולבבות כל עם ישראל ובתוכם הדרוזים הצ'רקסים ומשפחות המיעוטים אחרים המשרתים את המדינה, איתכם.בימים קשים אלה.
    יהי זכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

    • כאב על חבר לגדוד

      אוהד, 14/06/08 20:34

      אני לוחם בגדוד שקד, בפלחו''ד
      הכרתי את ערן חודש לפני מותו
      ודיברתי איתו בפעם האחרונה שהוא חזר מהבית...בנקודת איסוף במחנה נתן...משתתף בצער המשפחה השכולה...!!!
      יהי זיכרו ברוך!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    צודק צודק צודק.כל מילה אמת (ל''ת)

    למדא, 02/03/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    צודק צודק צודק.כל מילה אמת (ל''ת)

    למדא, 02/03/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    לשלם הצבאי מ 28....

    חיילת, 02/03/08 09:01

    אתה צודק,צריך להעלות את שכר החיילים מ 300 שח ל 320.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    צודק צודק צודק.כל מילה אמת (ל''ת)

    למדא, 02/03/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מחבקת אתכם ומשתתפת בכאבכם

    ליאורה, 02/03/08 08:58

    אין ספק שהכי טובים הם אלו שהולכים ראשונים . והבנים שלכם הם מלח הארץ ותפארת הנוער של מדינת ישראל. יהי זיכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    למה נכנסו לעזה? אלף פלסטינים שהצביעו חמאס לא שווים את מותו של חייל.

    ענת, 02/03/08 08:58

    להורות להם לפנות את בית חנון, ולכתוש את המקום. הם בחרו את המחבלים לעמוד בראשם והם עדיין תומכים בהם, ולכן דמם בראשם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ממשלה של מפגרים שמסכנים את חיי החיילים לשווא במקום להפציץ מהאויר

    ג'ינג'י, 02/03/08 08:53

    מסכנים את חיי החיילים כי רוצים לשחק את יפי הנפש כמו הבשמאלנים האנטישמים שלא יפגעו בילדים ובנשים של החלאות מסכנים את החיילים ואת האזרחים!!!

    הגב לתגובה זו

    • בלבנון הפצצנו מהאוויר...

      דנה, 02/03/08 10:00

      למען האמת: 4,000,000 פצצות. הפסדנו. הבנת?

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    גיבורים אמיתיים

    ר.ח., 02/03/08 08:52

    יהי רצון שהקדוש ברוך הוא ינחם את המשפחות השכולות שגידלו בנים למופת ומסרו נשמתם למען ארץ ישראל. בורא עולם ימלא אותכם משפחות יקרות בכוח בבריאות ותיכנסו לחיים טובים ולשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ערן דנגור ז''ל

    ממורמרת ועצובה, 02/03/08 08:43

    אומרים על המון אנשים שהם ''מלח הארץ'' ושהם ''בחורים טובים''

    הבחור הזה באמת היה מלח הארץ הוא היה משהו אחר. הוא היה בחור טוב! הוא היה בחור אמיתי ונעים ומצחיק ואהוב.

    יש רק פתרון אחד למצב הזה. צריך להחזיר את גלעד שליט - לשחרר כמה ''דם על הידיים'' ואז להחריב את עזה או להעיף אותם לקיבינימט.

    די לביזיון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    כאבי אתכם עכשיו נותר לכם להיות גאים בילדים כאלו גיבורי ישראל (ל''ת)

    מש' דנגור ואסול, 02/03/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ''אין כובשים את ההר אם אין קברים במורד

    חלוץ, 02/03/08 08:31

    יש לנו חיילים אמיצים ולא ''ילדים יפהפיים''
    הבעיה היא שכשאין חזון - גם אין אסטרטגיה ואין טקטיקה!
    ברק - איש מסוכן פחדן שאחראי למלחמת לבנון השנייה, לאינטיפאדה השנייה ולאזלת היד בטיפול בקסאמים!!!
    הפחדן - לאקירוב
    אולמרט וברק הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ליבי ליבי עליכם ה' ינקום דמכם בגן עדן מנוחתכם גיבורי ישראל (ל''ת)

    יפי הבלורית, 02/03/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    מאור, 02/03/08 08:17

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כואבת את כאבכם. יהיה זכרם ברוך

    נעמי, 02/03/08 08:13

    תהיי מנוחתם עדן.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    משפחות יקרות,

    אליה, 02/03/08 08:05

    העינים דומעות, הלב כואב ובוכה איתכם.
    הקרבתם את בניכם למען עמ''י,למען הכלל,אין זכות גדולה מזאת.
    תהיו חזקים,אנחנו איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    28-אין שם אזרחים חפים מפשע. מי שבחר בחמאס הרצחני ואינו יוצא לרחובות

    משה בודק, 02/03/08 07:47

    כדי להפסיק את ירי הרקטןת חיב לשאת בתוצאות עם כל הצער

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    יתגדל ויתקדש שמיה רבא (ל''ת)

    נ נח נחמ נחמן ב, 02/03/08 06:44

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הורים ששלחו ילד וקיבלו מאולמרט ארון

    Avi Ecuador, 02/03/08 06:26

    מביע צער להורים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אבינו שבשמים,עד מתי יהרגו בניך? (ל''ת)

    שמעון, 02/03/08 06:20

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    דורון וערן

    גורדי, 02/03/08 05:34

    כבוד ותודה ללוחמים שנתנו חייהם.
    מאחל למשפחות כח הבנה וגאווה
    ואתם הטוקבקיסטים למיניהם בבקשה כבדו את הגיבורים ואת המשפחות, אנו בטוחים בזכותם.

    נא להגיב בחוסר לב במקום ובזמן אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יהיה זכרם ברוך

    אורי, 02/03/08 05:04

     כואב את כאבת המשפחות.הילדים האלו מלח הארץ .נקוה שנפילתם לא תהיה בחינם.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    בניי ונכדי היקרים...

    אורן, 02/03/08 03:23

    משתתף בצער המשפחות, גם אני איבדתי כמה חברים בלחימה בעזה!
    חייל ותיק בגדוד

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קרבנות ההנתקות. יהי זכרם ברוך. (ל''ת)

    יוסי בכינור, 02/03/08 02:30

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר להתנתקות.נמאס כבר מהבכינות של אנשי הגוש

      אבי, 02/03/08 08:34

      כולם יכלו לקבל פיצוי אך הם רוצים להקים שוב ישובים יחדיו היות ומבחינה תעסוקתית כל משפחה תזכה במשרה ע''ח המדינה כפי שהיה שם
      ההתנתקות היתה הגיונית היות ואי אפשר ש5000 איש יהיו עצם בגרון של מיליון איש וגם זה מאפשר לישראל להגיב כפי שתרצה על תוקפנות
      זה שלא הגיבו עד היום זה בעיה אחרת של מנהיגות רופסת וחברה ישראלית רופסת

      הגב לתגובה זו

      • כי לפני אוסלו וההנתקות לא היו קסאמים!!!!!!!

        יוסי בכינור, 02/03/08 09:51

        ומשום כך לא היה צריך לפעול בעזה מול אויב מחומש כפי שהוא היום.
        ממשלת ישראל הוזהרה!
        חמישים אלף שלטים עם הכתובת ''היכונו לביאת הקסאם!'' נתלו באיזור עוטף עזה, שדירות ואשקלון. אנשים הפגינו עם שלטים והזהירו את הממשלה אחרי אוסלו: ''אל תתנו להם רובים''. הקמנו להם מדינה, הקמנו להם תשתיות, נתנו בידם נשק, הרסנו את הישובים שלנו, ומי שלא רואה את הקשר הוא או רשע או עיוור או שניהם גם יחד.

        הגב לתגובה זו

        • אתה שקרן: היו והיו נהרגים מקסאמים.

          דנה, 02/03/08 10:03

          אל תספר סיפורים. היו קסאמים והרבה חיילים נהרגו כדי להגן על גוש קטיף. זוכר?

          הגב לתגובה זו

          • היו פצמ''רים על יישובי הגוש, וכולם צרחו על ה''מתנחלים'' שהם מסכנים את

            חשוב לקרוא!!, 03/03/08 11:06

            ילדיהם, ולמה הם לא יוצאים כי מסוכן שם תחת הפצמ''רים.

            היו שם כ-9000 תושבים ועוד שלושה גדודים, ובזכותם שמרנו על סיני מפורז, ועל עזה שקטה, ופעם בחצי שנה היה פצמ''ר נופל על שדה מחוץ לגבול.

            היום...גראדים על אשקלוןץ קולט? או שלא הדרמת עד לשם אף פעם?

            ההתנתקות הביאה רק אסונות.

            הגב לתגובה זו

  • 55.

    תמיד הנופלים הם הטובים שבבנינו

    א, 02/03/08 02:06

    עצוב..

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הלב נצבט

    עדי, 02/03/08 01:56

    ממש נשבר הלב
    תנחומיי למשפחות תהיו חזקים
    אני גאה בבנים שלכם ממש יחידי סגולה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הלב בוכה וגם העיניים. (ל''ת)

    מה לומר?, 02/03/08 01:53

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אין לגיטימיות לבג''ץ !

    הסבר מלא, 02/03/08 01:22

    החמאס הוא הריבון בעזה .שלא כמו בעבר ש''אירגוני טירור '' בשמות שונים ירו קסאמים והשילטון המרכזי טען לאי שליטה עליהם.
    כעת ''מדינת חמאסטן '' עצמה מפעילה טירור נגד מדינת ישראל !
    מדוע מדינת ישראל אינה פועלת כמדינה שפויה ?
    כשמדינה או רשות מפעילה טירור ללא אבחנה על אזרחים של מדינה שכנה ,חובתה של המדינה המותקפת להגיב כלפי הישות התוקפנית בכל הכלים העומדים לרשותה ולא לנסות לדוג בפינצטה את ''החייליםהפשוטים'' שנשלחו לבצע את משימות הרצח !!
    מספיקה פקודה אחת מלמעלה ושום קסאם לא יירה !!
    הפלשתינים בחרו את החמאס !
    יש ישות עוינת בראשות החמאס שבהוראה שלה לא יפלו שום קסאמים !
    לא מדובר על קיצונים פלשתינים שאין להנהגה שליטה עליהם . מדובר פה ברשות טרור ששולטת היטב בשטח ואם תיתן הוראה לחדול מירי הקסאמים ,לא יפול בשטחנו אפילו קסאם בודד אחד ! לכן כל הדיבורים על ענישה קולקטיבית הם דברי איוולת !
    באותה מידה אסור היה להפציץ את גרמניה הנאצית שהרי זאת '' ענישה קולקטיבית'' ומה היו אשמים מליוני '' הגרמנים המסכנים'' שעריהם הופצצו במלחמה ?!

    יש להתנתק מהקונספציה הישנה והמופרכת של הפרדה בין ''האזרחים המסכנים'' לבין השלטון ! יש לנקוט בפעולות קיצוניות שייצרו הרתעה:
    חייבים לנתק מיידית את אספקת החשמל ,הדלק והמים לעזה ולהודיע שהיא תחודש אך ורק אם יפסקו הקסאמים לחלוטין !
    אסור לשפוך את דם בנינו !
    בג''ץ הוא המכשול העיקרי בדרך לפעולה ההגיונית היחידה שתמנע שפיכות דמים מיותרת (גם של אויבנו) -אין לגיטימציה לבג''ץ !
    בג''ץ והיועץ המשפטי לממשלה טירפדו את הפסקות המים והחשמל לרצועה -דבר שהשפיע מאד על החמאס והיה מונע לחלוטין ירי קסאמים אם היו ממשיכים בכך !
    עכשיו לא נותר לנו אלא להכניס את צבאנו לעזה ולשפוך את דמם של בנינו !
    והכל בשל ''בית משפט גבוה לצדק '' שכבר מזמן איבד את הלגיטימיות שלו בעיני מרבית עמו. בית משפט שבאיצטלה של שמירת זכויות האדם ,מונע הפסקות חשמל לטרוריסטים צמאי דם ומעדיף את רווחתם של אויבנו על חייהם ובריאותם הנפשית של ילדי שדרות ואשקלון.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תפילה לחחילי צה''ל, לומר אותה לפחות אחת ליום

    משה, 02/03/08 01:04

    מִי שֶׁבֵּרַךְ אֲבותֵינוּ אַבְרָהָם יִצְחָק וְיַעֲקב הוּא יְבָרֵךְ אֶת חַיָּלֵי צְבָא הֲגַנָּה לְיִשְׂרָאֵל, הָעומְדִים עַל מִשְׁמַר אַרְצֵנוּ וְעָרֵי אֱלהֵינוּ מִגְּבוּל הַלְּבָנון וְעַד מִדְבַּר מִצְרַיִם וּמִן הַיָּם הַגָּדול עַד לְבוא הָעֲרָבָה בַּיַּבָּשָׁה בָּאֲוִיר וּבַיָּם. יִתֵּן ה' אֶת אויְבֵינוּ הַקָּמִים עָלֵינוּ נִגָּפִים לִפְנֵיהֶם. הַקָּדושׁ בָּרוּךְ הוּא יִשְׁמר וְיַצִּיל אֶת חַיָלֵינוּ מִכָּל צָרָה וְצוּקָה וּמִכָּל נֶגַע וּמַחְלָה וְיִשְׁלַח בְּרָכָה וְהַצְלָחָה בְּכָל מַעֲשֵׂה יְדֵיהֶם. יַדְבֵּר שׂונְאֵינוּ תַּחְתֵּיהֶם וִיעַטְרֵם בְּכֶתֶר יְשׁוּעָה וּבְעֲטֶרֶת נִצָּחון. וִיקֻיַּם בָּהֶם הַכָּתוּב: כִּי ה' אֱלהֵיכֶם הַהלֵךְ עִמָּכֶם לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם איבֵיכֶם לְהושִׁיעַ אֶתְכֶם: וְנאמַר אָמֵן:

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    במקום לדחוף מסרים פוליטיים

    משה, 02/03/08 00:50

    צריך שכולנו נהיה מאוחדים לשם שינוי. צריכים להיות חזקים בתקופה הקרובה...

    הגב לתגובה זו

    • מאוחדים היינו צריכים להיות בתקופת ההנתקות.

      זוכמיר, 02/03/08 09:53

      אז רמסתם את מי שהזהיר אתכם. מדוע תבקש מאנשי הימין שיהיו מאוחדים אתך, מה גם שהם שולחים את ילדיהם למלחמה שעליה הם הזהירו עוד קודם ההנתקות.

      הגב לתגובה זו

    • מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת... כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת... מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת...

      דורי, 02/03/08 19:32

      מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
      מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
      מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת.
      אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
      שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
      חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
      בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
      כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
      מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
      חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ ''נְצִיגֵינוּ'', ''נִבְחרֵינוּ'' בַּכְּנֶסֶת.
      בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
      אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
      מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
      מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
      עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
      מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
      אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

      כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל''ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

      כל מילה מדוייקת. ל''ת אני, 19/05/07 12:34

      שיר מגניב. ל''ת לאה, 19/05/07 23:15

      עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל''ת מיכל כהן, 21/05/07 22:44

      כואב אבל מקסים ל''ת עוד אחת, 22/05/07 10:42

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    במותם קידשו את חיינו...

    האזרח הפשוט, 02/03/08 00:49

    יהי זכרם ברוך...
    למשפחות. שלא תדעו עוד צער.

    הגב לתגובה זו

    • כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר''

      אלכס, 02/03/08 19:31

      כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר''

      ''בעצב תלדי בנים'' (בראשית, ג', ט''ז)

      כשאומרים לכם: ''שלא תדעו עוד צַעַר...''
      אתם יודעים, עד כמה, ביניהם לביניכם - רב וגדול הוא הפַּעַר
      הן כְּסִיל לא יבין זאת... לא אֱווִיל... לא שוֹטֶה... וודאי לא אִיש בַּעַר
      סָגוּר הלב ונָעוּל... מוּגָף לוֹ השַעַר.

      כי כשהם אומרים לכם: ''אנחנו כל-כך משתתפים בצַעַר...''
      אתם מרגישים עד כמה כבד היגון, עמוקה התהום, רחב הוא הפַּעַר
      אמת כּוֹאֶבֶת. נוֹקֶבֶת. חוֹצֶבֶת. צוֹרֶבֶת. דוֹאֶבֶת. שוֹאֶבֶת. חוֹתֶכֶת כתַּעַר.
      כְּלוּם אָכֵן, בְּאֱמֶת וּבְּתָמִים, זֶהוּ מַגָּש הכֶּסֶף, שאליו נתכוונו הנַעֲרָה והנַעַר ?

      לֵילוֹת קְרִירִים... לֵילוֹת קָרִים... לֵילוֹת יְקָרִים...
      לֵילוֹת קְפוּאִים... לֵילוֹת צוֹנְנִים... לֵילוֹת מַקְפִּיאִים...
      לֵילוֹת סוּמִים... לֵילוֹת חֲמוּסִים... לֵילוֹת כְּמוּסִים...
      לֵילוֹת טְרוּפִים... לֵילוֹת קְטוּפִים... לֵילוֹת רְדוּפִים...
      לֵילוֹת שְקוּפִים... לֵילוֹת כְּסוּפִים... הלְבָנָה חצי-סַהַר
      רוֹגֵש הלֵב והוֹמֶה... מָלֵא רוּחוֹת סַעַר
      הֵן איש חָכָם לא יבין זאת... לא שוֹטֶה... אף לא איש בַּעַר
      אָטוּם הלֵב וחָתוּם... איש לא יבוא בּוֹ, בשַעַר.

      כי כשהם מאחלים לָך, לְך, לכם: ''הלוואי שלא תדעו עוד צַעַר''
      אתם יודעים... עמוק בתוך הלב פנימה...
      כי מרוב קורבנות...
      הם אינם מסוגלים אפילו
      ...לראות את היער.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יהי זיכרם ברוך זה הזמן שעם ישראל יתאחד כי הדרך עוד ארוכה .

    מאור, 02/03/08 00:34

    בזמן כזה שמיטב בננו מוסרים את נפשם להצלת עם ישראל אנו חייבים להתאחד -דתי ,חרדי ,חילוני כולנו עם ישראל ואים אחד מאיתנו הולך אז כל הגוף סובל - מכאן נמסור את תנחומנו למשפחות כמו שאורים ''בבניין ירושלים תנוחמו'' אותם קדושים מסרו את נפשם להגנת העם והארץ.
    יהי זיכרם ברוך.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כואבת את כאבכם

    אמא לחיל קרבי, 02/03/08 00:27

    יהי זכרם של הבנים ברוך. ליבי עם המשפחות השכולות.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברוך דיין האמת, כואב הלב, כ''כ עצוב

    בלהה, 02/03/08 00:14

    שה' ישלח למשפחתם נחמה אמיתית משמים.
    אילו אבדות גדולות.
    ובבקשה שיפציצו מהאוויר ולא יסכנו את חיילי צהל. בבקשה

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תודה. (ל''ת)

    הלב, 02/03/08 00:12

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כואב שכל כך הרבה שנים המצב כפי שהוא, אין שינוי וכל הזמן החיילים נהר (ל''ת)

    גים במען הבטחון, 01/03/08 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ותודה לך פרס שנתת להם רובים- ולתיפארת מדינת ישראל (ל''ת)

    זוכרים את אוסלו, 01/03/08 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תנחומי למשפחות! יהי זכרם ברוך!

    מירי אשקלון, 01/03/08 23:56

    כואב לי על חיילינו!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קשה להתנחם וקשה לנחם על מות בחורים כאלה (ל''ת)

    אמא, 01/03/08 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נחמה

    ס, 01/03/08 23:52

    אין מילה לנחמה פשות בא לבכות את יפה התואר

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עוד מעט לא תהיה ברירה אלא להרוס בתים, פשוט כל אזור שירו ממנו צה''ל י

    דוד, 01/03/08 23:51

    עוד מעט לא תהיה ברירה אלא להרוס בתים, פשוט כל אזור שירו ממנו צה''ל יודיע שהוא הולך להרוס אותו, התושבים יתפנו והבתים יהרסו. עד שהם יוקיעו את החמאס מתוכם.

    הגב לתגובה זו

    • נכון! כמו שהרסו את הבתים של גוש קטיף שיהרסו את הבתים של עזה.

      ז'וז'ו, 02/03/08 09:54

      ויגרשו משם את הערבים שמתנכלים לשדרות עוטף עזה ואשקלון.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולכם בוכים סתם

    רונית, 01/03/08 23:49

    לאף אחד לא איכפת מהמשפחות השכולות

    הגב לתגובה זו

    • קשקשנית. תסתמי את הפה. (ל''ת)

      ענת, 02/03/08 08:50

      הגב לתגובה זו

    • לצערי את צודקת....

      צפונית, 02/03/08 08:59

      לכי תיראי איזה תורים יש בבתי הקפה בתל אביב.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מדוע נכנסו כוחות צה''ל...

    ארז, 01/03/08 23:43

    לשטח אוייב ללא ריכוך מאסיבי קודם לכן?
    מדוע ממשיכים לשמור על ''מוסריות'' במחיר חייהם של חיילי צה''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מחר שימון פרס יספר לנו שגם לפני אוסלו היו קסאמים (ל''ת)

    בגללך שימון, 01/03/08 23:42

    הגב לתגובה זו

    • ''קסאמים שמסאמים'' - ההתבטאות הכי אומללה בכנסת ה-17.

      מנשה, 02/03/08 20:54

      ''קסאמים שמסאמים'' - ההתבטאות הכי אומללה בכנסת ה-17.

      ''קסאמים שמסאמים'', אמר שמעון פרס לעיתונאים שהתקבצו סביבו במזנון הח''כים. פרס רצה להביע את דעתו על אווירת ההיסטריה והפאניקה שמשדרים, לדעתו, פוליטיקאים וגם פרנסי ציבור בדרום, לנוכח מתקפת הקסאמים הנמשכת, אבל האמירה פגעה קשות ברגשותיהם של תושבי שדרות שהכריזו על המשנה לראש הממשלה כאישיות בלתי רצויה. פרס ניסה אחר כך להסביר, אבל גם התפתלויותיו לא הצליחו למזער את הרושם הקשה שהותירו דבריו.

      הקסאם נורה - הלול נפגע

      שתי רקטות קסאם שנורו הבוקר לנגב המערבי גרמו לפציעת אדם קל, ולמותן של עשרות תרנגולות אחרי תקופה שקטה יחסית, תושבי שדרות קמו הבוקר לקול פיצוץ. שתי רקטות קסאם נורו הבוקר לעבר שטח ישראל, כאשר אחת פגעה בשדרות והשנייה נחתה באזור הנגב המערבי. אדם אחד נפצע מרסיסים ושני בני אדם נוספים לקו חרדה. קסאם שנחת באחד הקיבוצים בנגב המערבי גרם למותן של כמה עשרות תרנגולות ולנזק למבנים חקלאיים. ''החיים שלנו הפכו לבלתי נסבלים'', סיפרה רינה מור-יוסף, תושבת העיר.

      הַבּוֹקֶר (בּוֹקֶר יום א' 17.9.2006 ובּוֹקֶר יום ה' 16.11.2006) קָרָאתִּי שֶבְּקִיבּוּץ גֵבִים
      נָפַל קַאסָם וגָּרַם לְמוֹתָן של עֲשָרוֹת תַרְנְגוֹלוֹת
      זֶה הִזְכִּיר לִי כִּי לֹא מִזְמַן, הִצְהִיר מְיוּדָּעֵנוּ פֶּרֶס: ''קַאסָאמִים שְמַאסָמִים''
      הַנוֹפְלִים, כַּיָדוּעַ, בְּלִי לְהַבְחִין אוֹ לְהַבְדִיל כְּלָל, בֵּין יָמִים לְלֵילוֹת
      באֲמִירָה אוּמְלָלָה זוֹ, הֵבִיא פֶּרֶס שֶפַע שְאֵלוֹת, תְהִיוֹת, פְּלִיאוֹת וּתְמִיהוֹת...
      מִחוּשָם-תֶּרַח-שוֹטֶה-עַרְמוּמִי-תַכְכָנִי-תַכְסְסָנִי-סַכְסְכָנִי
      אַשְמַאי-זָקֵן-מִתְנָוֵון-מִזְדָקֵן-מִסְכֵּן-מִתְרוֹקֵן-יָשִיש-אָדִיש שֶבְּמַהֲלֶך חַיָּיו הִיכָּנוּ
      מַכּוֹת קָשוֹת-''בִּלְתִּי-נִילְאוֹת''-חֲזָקוֹת-אֵיתָנוֹת-נִימְרָצוֹת עַל הַרֹאש טְרַח בְּפַּטִיש
      בָּרוּר כִּי אֵין בִּכְלָל כְּבָר מָה לְצַפּוֹת – יַעַן אָכֵן הַמַצָּב עַתָּה כֹּה בִּיש וּמֵבִיש
      אֵין אַף מָה לְיַיחֵל מִכָּל ''הַנְהָגָתֵנוּ'' לְנִיסִים כָּלְשֶהֵם, נְצוּרוֹת, נִפְלָאוֹת, גְדוֹלוֹת.
      אוּלַי, אִם יִקְרֶה-יאֱרַע הַדָבָר, אַחֲרֵי שֶפֶרֶס יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ....
      לֹא יִהְיֶה מָקוֹם לִשְאוֹל אוֹתוֹ וְאוֹתָנוֹ יוֹתֵר שְאֵלוֹת.
      אוּלַי... ? יִיתָכֵן... ? אִם יִתְרַחֵש הַדָבָר... ?
      ופֶּרֶס יֵיאָלֵץ לאַרֵחַ-לְחֶבְרָתָן, לִשְהוֹת-אַף-בִּמְחִיצָתָן, שֶל שְלָדִים וְשֶל גוּלְגָלוֹת
      יַפְנִים וְיַבִין, כִּי לְגִיל תָּשוּש, קָשִיש, מַתְּשִיש, מַחְלִיש ומֵתִיש
      מִזֶה זְמַן רַב כְּבָר הגִיעַ
      וְאוּלַי מוּטַב כִּי יִפְרוֹש לוֹ עַתָּה וְיִכְתוֹב אִם יַסְפִּיק (כַּנִרְאֶה לֹא יַסְפִּיק...) זִכְרוֹנוֹת.

      הגב לתגובה זו

      • אם הוא לא היה שותק, אולי היינו חוסכים במשפחות שכולות ובהרוגים.

        דוד איינהורן, 02/03/08 23:13

        ''כשאני מדבר על זה עכשיו, הגוף שלי מצטמרר.
        האיש הזה, ממרומי שנותיו, ומניסיונו הרב, עמד מהצד ושתק מתוך לויאליות. אם הוא לא היה שותק, אולי היינו חוסכים במשפחות שכולות ובהרוגים.
        זה האיש שאמור להיבחר להיות האזרח מספר אחת?''.
        ''אנו הורים שכולים אשר שילמו את היקר מכל, וכאזרחים במדינה דמוקרטית מצפים מאישיות פוליטית כה מנוסה המכהנת במשרה כה בכירה, שעם פרוץ המלחמה, בזמן שהממשלה והציבור זקוקים נואשות להכוונתה, תפגין לא רק רוח מנהיגות שתקרין על הסובבים אותה, אלא תיקח אחריות על הנעשה סביבה''.

        דוד איינהורן, אביו של יהונתן איינהורן זכרונו לברכה, אשר נפל בתאריך ,1.8.2006 בהיותו בן 22, במלחמת לבנון השניה.

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    יהי זיכרם ברוך! (ל''ת)

    ה, 01/03/08 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    . יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    rin, 01/03/08 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    2 ו 4 זה אותו בן אדם חכם

    א, 01/03/08 23:33

    נא לצנזר

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לחסל לפחות עשרים אלף טרוריסטים

    דורש תשלום מלא, 01/03/08 23:33

    תמורת שתי הילדים.
    עם ישראל זוכר את נופליו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש לחסל לפחות עשרים אלף טרוריסטים

    דורש תשלום מלא, 01/03/08 23:33

    תמורת שתי הילדים.
    עם ישראל זוכר את נופליו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    התבוסה בדרום מתוכננת עי אולמרט ומפעיליו בסירוס צהל בפקודות סותרות

    ממש כמו בצפון, 01/03/08 23:32

    קונדליסה רייס הורידה פקודת לאולמרט כי אסור לכוחות צה''ל להגיע עד הליטני. וכך קרה כי בעוד שלציבור בישראל הוצגה תמונה כאילו צה''ל דוהר לא רק לעבר הליטני אלא הוא גם מתכונן לחצות אותו צפונה ולכבוש את רמות נבטיה וארנון, כל יחידה ישראלית שרק החלה לנוע לכיוון הזה נבלמה מיד, לאחר שלוויינים אמריקנים שעקבו אחר המתרחש בשטח התריעו על כך. מאחר ולא כל דרגי הפיקוד במטכ''ל, דרגי הפיקוד בפיקוד צפון, ובוודאי אף אחד מדרגי הפיקוד בשדה ידעו על הסדר/הסבר זה, הפקודות המבצעיות שהם נתנו ליחידות לפי המצב הטקטי בשטח שונו תוך זמן קצר מאוד לפי פקודה סותרת שהגיעה מלמעלה. כך קרה שהחיילים בשטח קבלו במשך יום אחד 4 עד 6 פקודות סותרות, מבלי שבעל דרגה גבוהה ככל שתהייה בשטח, כולל מפקדי חטיבות ידעו להסביר מדוע הפקודה המקורית שלהם שונתה. מאחר ולפי מקורות בוושינגטון ובישראל ראש הממשלה אהוד אולמרט היה הישראלי היחיד שהחזיק את הקשר הישיר עם קונדוליסה רייס, כשהוא אוסר על יתר השרים וראשי הצבא לקיים אתה כל קשר מבלי שהדבר יקבל את אישורו, היו פעמים כי גם הרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ עצמו, לא הבין בדיוק את פשר הפקודות הניתנות לו, על ידי ראש הממשלה. ההסתמכות המוחלטת של ראש הממשלה אהוד אולמרט, על שרת החוץ האמריקנית קונדוליסה רייס, היא שהביא לבלבול ולפקודות הסותרות שניתנו בשדה הקרב.

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר

      אלכס, 02/03/08 19:47

      אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ
      לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ,
      בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ?
      אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ?
      יִתְבַּצֵר ?
      יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ,
      הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ?
      הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ?
      שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ?
      אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ?
      תִּתְפּוֹרֵר ?
      תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
      מִי פִּלֵל.... ?
      מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      שיר נהדר ל''ת רועי,18/03/07 09:56

      יופי של תגובה לת, 08/03/07 13:38 כל הכבוד על הכשרון וההשקעה. נהניתי מאד לקרוא את היצירה. מה גם שכל מילה אמת. מרענן לקרוא תגובה כה אינטיליגנטית, לשם שינוי ולא רצף של שגיאות כתיב ולשון דלה, כרגיל.

      וואו! מילים כדורבנות צריך להתפרסם בכל העתונים ל''ת אבינועם, 28/05/07 07:50

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    גיבור ישראל (ל''ת)

    יהודה, 01/03/08 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה יצא להם שהם התעקשו לשרת בקרבי?

    יואב צור, 01/03/08 23:23

    מישהו באמת העריך את מה שהם עשו
    למען המדינה לפני שהם נהרגו? המדינה ידעה להעריך? תגמלה אותם כראוי? דאגה למשפחות שלהם? מימנה את ההוצאות של המשפחה בגין השירות?הבטיחה את עתידם?

    מישהו יזכור אותם עוד שנה? מישהו מהשרים יחסיר שינה בגלל ששני חיילים נהרגו?מישהו מחברי הכנסת ישנה את התנהגותו בגלל אבדן החיים הצעירים?

    בכלל מדד אובייקטיבי ההתנדבות שלהם לשירות לא הייתה הגיונית,

    מתי נדע להעריך את חיילינו כאשר עודנם בחיים?


    יואב צור.

    *גם אני הייתי מטומטם להתנדב לקרבי,היום אני כבר לא.

    הגב לתגובה זו

    • לפחות היו נותנים להם....

      שלם צבאי לשעבר, 02/03/08 07:52

      320 שח לחודש במקום 300.

      הגב לתגובה זו

    • אני איתך

      אורן, 02/03/08 18:06

      מה נתן השירות בקרבי מסכנים חיילינו לדעת לתגמל את כולם כמו שצריך במיוחד את הלוחמים שיוצאים מהצבא מחפשים את דרכם עבודה בתור מאבטח מסריח בעוד אצל הגובניקים רוכשים ידע השכלה ומסתדרים עם עבודה לחיים להפסיק עם זה

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    נלחם בקצינים כדי להלחם

    חבר מקור מכים, 01/03/08 23:19

    גם כשרצו לשים את דן גור מכ בביסלח הוא לא הסכים ואמר שהוא ילחם בכולם ויחזור לפלוגה הוא הצליח ואנחנו איבדנו חבר

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    מלחמת ההתשה מודל 2008 (ל''ת)

    מילואימניק, 01/03/08 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אני מבקש להעיף תגובות כמו של מספר 5. (ל''ת)

    אדיוט., 01/03/08 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לו רק הביאו שלום אתמול ............... (ל''ת)

    למה ?????, 01/03/08 22:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה באמת רוצה לדעת למה? בגלל מטומטמים כמוך (ל''ת)

      שכולנו נמות, 02/03/08 06:58

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ושוב ''כתום'' אחד הלך! מלח הארץ! (ל''ת)

    יבין, 01/03/08 22:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חבל שהסלבריטאים המשתמטים לא נכנסים לכלא-בושה למדינה

    אבי, 01/03/08 22:43

    בושה לראות משתמט כמו אושרי כהן המופיע בלי סוף עם מדים בבופור ובשיר שלי ואף אחד לא כופה עליהם כלום
    יש להתחשבן עם כולם בפרסום ובענישה
    לא יתכן שמשפחות בודדות ישאו בנטל והאחרים ישבו ביציע ויתנו עצות
    לא יתכן שמשתמטים החוברים לאויב יטרידו יום יום יחידות צהל בגדה ולא יכלאו
    נמאס פשוט נמאס

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    די עם ההסתה הכתומה נגד ש''ס.

    שסניק, 01/03/08 22:42

    הייתם ונשארתם חלאות. תמיד רוקדים על דם , בגלל זה אתם במיעוט.

    הייתי בצבא. 7 שנים , בערך כמו 5 כמוכם שעושים שנה וחצי ובורחים לישיבת הסדר.

    הפלגנות שלכם היא זו שגורמת לנו אף לא לנצח ,
    כי אתם תמיד חושבים
    שרק אתם חכמים ,
    רק אתם צודקים.

    ורק אתם נשארתם לבד בהתנתקות. בלי עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לא כתום ולא ש''ס. חושבים את עצמם הכי חכמים ואלה שיודעים את הדרך

      מיכל, 02/03/08 08:54

      הבעיה היא שבסוף נגיע כולנו לאבדון בגלל השנאה ההדדית של חלקים גדולים בעם.

      הגב לתגובה זו

    • הרב עובדיה יוסף אמר בדרשה שנשא כי חיילי צה''ל נהרגו בלבנון משום שלא

      אזרח, 02/03/08 20:44

      שמרו שבת ולא הניחו תפילין. אם כך חושב וכך אומר אביה הרוחני של ש''ס
      מה צריכים אנחנו, האזרחים הקטנים, לחשוב על מפלגה תועלתנית, שרלטנית, גשמית, אנוכית זו ? ש''ס אינה ראוייה לשום כבוד לא כל שכן לפרס, לא רק בשל דבריו של הרב עובדיה יוסף אשר לאמיתו של דבר חלל וגדף בדבריו את שם השם.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ערן היה היתי בקורס מכים בפלוגה ל' אני לא מאמין (ל''ת)

    מני, 01/03/08 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אבינו מלכנו נקום לעינינו נקמת דם עבדיך השפוך (ל''ת)

    משה בודק, 01/03/08 22:41

    הגב לתגובה זו

    • אבינו מלכנו נקום נקמתנו ,ואנו נמשיך להשתמט (ל''ת)

      Jehova, 02/03/08 05:13

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    עמותת השועל משתתפת בצער המשפחות

    עמותת השועל, 01/03/08 22:41

    עמותת השועל ליוצאי היחטיו''ת של גבעתי משתתפת בצער המשפחות ומחזקת את ידי הלוחמים ותושבי הדרום. מי ייתן ולא נדע עוד מלחמה.
    www.yachsar-givaty.org.il

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הם נהרגים עבור ספין אולמרטי חסר תוחלת !!

    חיים, 01/03/08 22:37

    כל דרדק מבין שללא שליטה בשטח לא יפסקו הקסאמים. אבל לאולמרט אין את האומץ לכבוש ולהחזיק בעזה,אז הוא קונה קצת שקט זמני בדמם של ילדינו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לאמא של ערן קוראים מרי ולא מירי!! (ל''ת)

    מהמשפחה, 01/03/08 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מלא לוחמים מהנדסה קרבית נלחמים שם

    משה, 01/03/08 22:34

    מלא כוחות של לוחמים מהנדסה קרבית נלחמים שם כולל יחידות העילית יהלו''ם

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ת .נ. צ . ב. ה .אמן ואמן (ל''ת)

    אריה, 01/03/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    למה לא מפגיזים את עזה מהאויר?! (ל''ת)

    משה, 01/03/08 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שלא תדעו עוד צער

    אחד שכואב, 01/03/08 22:32

    כואב הלב משתתף בצערם של המישפחות

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יהי זכרם ברוך ומה עם 28 אזרחים פלסטינים חפים מפשע שנרצחו? (ל''ת)

    כל דם הוא אדום, 01/03/08 22:31

    הגב לתגובה זו

    • תחשוב קצת

      אלירן בוזגלו, 02/03/08 11:19

      הם לא חושבים כמוך כל דם שהם (החמאס)שופכים הם שמחים
      אם רק היית מאבד חבר אחד. ילד אחד.אדם יקר אחד.אז לא היית מדבר ככה כי אני איבדתי מספיק אנשים ואתה ממש לא יודע מה זה.

      הגב לתגובה זו

    • צא מהבועה

      אוהד, 14/06/08 20:36

      התגובה שלך מראה כמה שאתה מנותק מהמדינה ומצביעה על זה שכניראה הייתה ג'ובניק
      אחד שלא איכפת לו מהמדינה שלו
      אחד שחושב שצריך לאהוב את הערבים שכ''כ רוצים להרוג את כולנו..
      צא מהבועה..!!!

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה אתה רוצה מהשסניקים

    רונן, 01/03/08 22:31

    יש כל כך הרבה שמשתמטים כמו ''הגיבור ''אושרי כהן מבופור שלא קשורים לשסניקים וזה עצוב

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גיבורי ישראל. יהי זכרם ברוך. (ל''ת)

    אורית, 01/03/08 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כפרה עליך . מסכנה החברה

    כואב הלב, 01/03/08 22:27

    היפה שלך..איך הלכת לה

    הגב לתגובה זו

    • תגובה עלובה ,יהי זכרם ברוך. (ל''ת)

      לא מזרחי, 01/03/08 23:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    למישפחות חיזקו וחיזקו . (ל''ת)

    למישפחות, 01/03/08 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    שי, 01/03/08 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    עם כל הצער, זה לא הזמן לבכות את המתים. (ל''ת)

    כבשה מתריעה, 01/03/08 22:14

    הגב לתגובה זו

    • חוצפן! לפעמים עדיף לשתוק! (ל''ת)

      ענת, 02/03/08 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בא לי לבכות. כל זה בגלל הציונים הארורים (ל''ת)

    יהודי, 01/03/08 22:13

    הגב לתגובה זו

    • הוא נהרג בגלל שאולמרט הכניס אותו לשם

      חיים כץ, 01/03/08 22:39

      יש לצה''ל מספיק ארטילריה וחייל אוויר שיכלו לכתוש את עזה לאבק אולם אולמאט וחבריו שלחו את שני החיילים האלה למות בעזה כדי שחלילה לא יפגעו ''חפים מפשע''

      הגב לתגובה זו

      • צבא הכנה לפלסטין

        Avi Ecuador, 02/03/08 06:25

        ברכה לבטלה...

        הגב לתגובה זו

    • בזכות הציונות אתה עדיין חי

      אבנר, 01/03/08 22:45

      אחרת ממזמן היו עושים ממך סבון

      הגב לתגובה זו

    • תגובה של רוצח ערבי מוסלמי טיפוסי (ל''ת)

      עוד זבל, 01/03/08 23:03

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה בנאדם נשמה היית דורון !! (ל''ת)

    באר שבעי, 01/03/08 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בזמן שמיטב הנוער נלחם מליון השסניקים ממשיכים להתחכם ולא להתגייס (ל''ת)

    עד מתי?!, 01/03/08 22:06

    הגב לתגובה זו

    • לך ושרת את הציונים. אני אראה את ארונך בטלויזיה. (ל''ת)

      לא ש''סניק, 01/03/08 22:32

      הגב לתגובה זו

      • אם השסניקים והחרדים לא ציונים למה הם גרים בישראל שיחבו למשיח (ל''ת)

        בארצות נכר., 02/03/08 07:58

        הגב לתגובה זו

    • אל תדבר כך למה המון חרדים מתגיסים

      ישי, 01/03/08 22:52

       

      הגב לתגובה זו

    • ש''ס זה אלה שאלהים רוצה לשמור רחוק ממנו כמה שאפשר

      אובדי יה, 01/03/08 23:06

      ולכן נתן להם תורה ומצוות שיוכלו להשתמש בה בשביל: לגנוב ממסכנים (חולים, תושבי אזורי מלחמה וכו') , לטמטם את עצמם, ולחיות כטפילום על גב של חברה של טיפשים שנותנים להם בגלל הדמוקרטיה החולנית שלנו.

      הגב לתגובה זו

    • כמה נכון !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      דורון, 01/03/08 23:31

      הגב לתגובה זו

    • השינאה שלך היא אשכזית -רוסית נטו .

      חבל, 01/03/08 23:37

      יש שס''נקים בצבא ,אגודת ישראל אין.

      הגב לתגובה זו

    • התכוונת, כמובן...

      ארז, 01/03/08 23:43

      לצפונבונים המשתמטים ולשמאלנים הסרבנים...

      הגב לתגובה זו

      • יש יותר שמולנים שנהרגו ונהרגים כדי לאפשר לאפס כמוך להסית (ל''ת)

        בלי לומאר אמת, 02/03/08 07:56

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה או סתם מוסת.

      אורן, 01/03/08 23:59

      רוב מוחלט של מצביעי שס משרתים בצהל ומגינים עליך

      הגב לתגובה זו

    • ל-2 שאלוהים יעזור לך

      יניב, 02/03/08 00:11

      אתה בתור יהודי מדבר אל אחיך בצורה כזה עצוב לקרוא דברים כאלה במיוחד ביום כזה רק שתדע המון שסניקים כן שרתו וסכנו את החיים שלהם אז תשמור את השנאה שלך לאויבים שלנו ולא לאחיך היהודים שבוע מבורך ושבורא עולם ישמור עלינו מפני אויבנו

      הגב לתגובה זו

    • אני שואלת את אותה אותה שאלה! (ל''ת)

      ש''סניקים פחדנים, 02/03/08 01:11

      הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-2

      יהודי מאמין, 02/03/08 01:34

      איך אתה רוצה שננצח במלחמה הזאת? אם אף-אחד לא ילמד תורה אז לא נצליח!מסכים איתך שכל החבר'ה שלא לומדים צריכים ללכת לצבא!

      הגב לתגובה זו

    • לכל האיכפתים

      יהודי מאמין, 02/03/08 01:38

      לכל החבר'ה שבאמת איכפת להם מהנופלים תתפללו ותקראו תהילים לעילוי נשמתם

      הגב לתגובה זו

      • tאפשר לאחוז בנשק ולקרוא תהילים מה שעובדיה עושה זה לשלוט בשכל שלכם

        שתצביעו ש''ס...., 02/03/08 09:39

        זה נותן לעסקני ש''ס בני ביתם וילדיו של עובדיה חיים טובים מהקופה הציבורית

        הגב לתגובה זו

        • הרב עובדיה יוסף אמר בדרשה אותה נשא כי חיילינו נהרגו בלבנון משום שלא

          אזרח, 02/03/08 18:59

          שמרו את השבת ולא הניחו תפילין. אם אביה הרוחני של ש''ס (אשר וודאי חושבת גם כי היא ראוייה לפרס) חושב ואומר כך, מה אנחנו, האזרחים הקטנים, צריכים לחשוב על מפלגה תועלתנית, שרלטנית, אנוכית וגשמית זו ? ? ?

          הגב לתגובה זו

    • הערה

      זאב ת''א, 02/03/08 01:47

      כתוב בתנך.. על חומותיך עיר דוד הפקדתי שומרים גם ביום וגם בלילה..בעולם לא אפתח פי נגד הדת. אבל הייתי מעונין שמישהו יתרגם לי מילים אילו

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    למה ??? לו רק הביאו שלום אתמול ... (ל''ת)

    למה ???????????, 01/03/08 22:04

    הגב לתגובה זו

    • זה השלום עכשיו שלכם הביא, וההתנתקות של שרון. (ל''ת)

      אורן, 01/03/08 22:48

      הגב לתגובה זו

    • כשהערבים צמאי הדם יניחו את הנשק יהיה שלום (ל''ת)

      אריק, 01/03/08 23:23

      הגב לתגובה זו

    • למה?

      ארז, 01/03/08 23:44

      כי הביאו ''שלום'', ובגלל ה''שלום'' ההזוי שלכם אנחנו משלמים מחיר דמים כבד.

      הגב לתגובה זו

    • רציתם שלום. הבאתם מלחמה. אוסלו אסון. (ל''ת)

      פרס ושרון רימו, 02/03/08 01:19

      הגב לתגובה זו