• 124.

    בשבילכם

    חסוי, 22/08/11 12:58

    חילים אנחנו פה בשבילכם ואוהבים אתכם

  • 123.

    לא פינו את כולם

    רוסלן מקרנקו, 22/12/09 12:57

    אותי ואת החבר שנפצענו כל אחד ברגל מכדור לא פינו יומיים למה כי לא ידוע היה שאנו פצועים נכון לא ידעתי שאנו נלחמים מאחורי קווי האויב זה וויטנם פשוט לא היה איכפת לאף אחד

  • 122.

    אזעקה בבית ספר למלאכה קרית מלאכי

    חיים, 28/06/09 08:31

    הייתי בחדר מחשבים לפני כן הדריכו אותנו מה לעשות שיש אזעקה בזמן אמת באותו יום בשעה 10 בבוקר ואז הגיע הרגע שמפחיד אותי כל הזמן בדיוק בשעה 3 ו30 דקות ו41 שניות שמעתי את האזעקה זה היה מפחיד חשבתי אים הטיל יפול בבנין הזה כלומר בבנין שבו הסתתרתי אני יכול להיהרג זה מפחיד מזעזע

  • 121.

    הכל בגלל גירוש גוש קטיף

    חסוי מאחיה, 11/01/09 22:43

    חיבים להתפלל חזק ולומר הרבה תהילים. אני ממש מרחמת על החיילים ותושבי הדרום!!!!!!!!!! אז לכל תושבי הדרום ולחיילים: חזקו ואמצו!!!!!!!!!!!

  • 120.

    פחד של ממש

    בתאל, 04/01/09 19:00

    אני בתאל ואני מבתים אני בכיתה ו ואפילו שהטילים לא הגיעו עדיין אלינו אני ממש בחרדה אני מאוד מפחדת שהם יגיעו אלינו ואני גם לפעמים חולמת בלילה אם הם יגיעו אלינו

  • 119.

    חיילים אנחנו פה בשבילכם (:

    יהונתן (:, 04/01/09 10:49

    תישמעוו אנחנו יודעים שאנחנו במלחמה ואנחנו נקווה שלא נמות אני יודע ששיש פה טעויות לא נוראה תמיד טועים פעם אחד..
    אז בווא נעזור לחיילים וניתפלל שהם ינצחו..
    ודבר ראשון.הם מצלים לנו את חיים..!
    ואנחנו פה נהנהים צוחקים כמו יום רגיל וחיילם נלחמים בשבלנו מה זה בוואוו נעזוור להם..נוכיח להם שאנחנו איתם! תגידו 2 חיילים נהרגו ו6 פצעוים והיום היה בחדשות של 10 פצועים..זה ממש אסוןן ואני מקווה שייהיה שלום ואני מבקש ממכם תקשיבו לנוו כל מי שרושם סתם לא אכפת לו הוא ימות!! אבל אנשים בוואו נעזור להם מסכנים כל היום חדשות ויש מלחמה ואנחנו לא אוהבים אתזה נכון רוצה שיהיה שלום,ונגשים את חלמות שלנו..
    הם שם לא עושים כלום!! רק מגנים עלינו..
    אנשים חולמיםם עושים הכל מגשימים חלמות והם לא כי הם במלחמה שומרים עלינו מגנים עלינו
    ושרק תידע שאני מיתפלל לאלוהים שיהיה שלום שלא ימותו שנחיה בשלום

    מקווה שהבנתם !!

  • 118.

    כל הכבוד

    נעמי, 04/01/09 10:11

    תמשיכו להרוג אותם הגיע הזמן שמישהו יעשה סוף לטרור

  • 117.

    מלחמה בדרום

    שרונה, 30/12/08 08:29

    אני מאחלת לכל החיילים שלנו שעם ירזרו בשלום אמן

  • 116.

    משתתף בצערות משפחתם...

    משה באזוב, 29/12/08 05:15

    אך זה ידוע מראש שכמה מחיילי צה''ל ייפגעו
    אני מאחל לכל החיילים כנ''ל המילואימניקים להגיע בשלום חבית.

  • 115.

    אתר התמיכה בדרום www.israel.tbb.co.il

    דור, 28/12/08 00:09

    www.israel.tbb.co.il

  • 114.

    אין מה לעשות

    גדי, 02/03/08 15:35

    אתם בארץ בישלתם את העוגה אז תאכלו אותה אתם בחרתם רבין ברק שרון והם החזירו שטחים הוציאו את צהל מלבנון אז אתם תשלמו בהפגזות כאשר השם יתברך אמר ארץ ישראל לעם ישראל אז צריך להקשיב ולעשות מה הוא ביקש תודה על הבנתכם

    • ל114

      דיה, 02/03/08 16:25

      חצוף! תגור בארץ ואח''כ תדבר.

    • מה?

      ..., 28/12/08 13:07

      תסביר את עצמך מה אתה רוצה להגיד?

  • 113.

    תסריט ידוע מראש עד להכאיב.

    מישל, 02/03/08 02:27

    מי לא הזהיר שזאת תהייה תוצאת ההתנתקות? השב'כ , הימין , הצבא ,סתם אזרחים ראליסטים.
    ומה אתר בשלטון בתגובה ?
    אך שעזה תתחיל להשתולל מיד נגיב...

    • מלחמה בדרום

      שרונה, 30/12/08 08:31

      אני רוצה שלא היה מלחמה בארץ שלנו ימו ערבים

  • 112.

    גוש קטיף היה בסך הכל סידור עבודה

    דדד, 02/03/08 02:18

    אף אחד לא עבד שם, כולם קיבלו כסף מהמדינה עם מינוי שיקרי כזה או אחר

    • ? מאיפה הנתונים

      טלי, 04/01/09 18:57

      כולם עבדו שם, אחוז האבטלה בגוש קטיף
      היה אפסי, וגם הוא רק מנכות!!!

      אבל עכשיו, אתה צודק- אחרי ההתנתקות אחוזי האבטלה של המגורשים גבוהים מאוד- הם
      היו חקלאים, הם חוללו פלאים באדמת חול.

      אי אפשר לשקר לעובדות- אפשר לעצום עיניים!!!

  • 111.

    ההתנתקות מתנפצת לממשלה בפנים!!!

    כוכב אחד, 02/03/08 02:12

    בס''ד
    כן, נכון, אני דתי, וזה מדהים שעדיין לא רואים את הנזק העצצצצום שגרמה ההתנתקות מבית וכעת מחוץ.

  • 110.

    גוש קטיף היה בסך הכל סידור עבודה

    דדד, 02/03/08 02:06

    אף אחד לא עבד שם, כולם קיבלו כסף מהמדינה עם מינוי שיקרי כזה או אחר

  • 109.

    קסנדרה מתגובה ל-34, רבין ז''ל בהיותו שר בטחון

    יוסף סלביוס, 02/03/08 01:12

    בעת האינטיפדה הראשונה אמר: ''צריך לשבור את הרגלים והידים של מידי האבנים על כוחות הבטחון'' אלא מה שהשמאל ההזוי כהרגלו פתח במסע השמצות נגדו ואפילו העלה הצגה שמזכירה סגנון של תאטרון האבסורד. צריך שהזכרון יהיה לא סלקטבי.נכון?

  • 108.

    השבוע הובהר סופית שההתנתקות לא השיגה אף אחד מיעדיה:

    אוריה, 02/03/08 00:15

    עומרי שרון נכנס לכלא.
    לא נותר אלא להתנחם בתנאים הטובים שיקבל ובעובדה שיזכה לבקר את אביו פעמיים בשבוע.

  • 107.

    תמשיכו להפגיז את עזה!

    יצחק, 02/03/08 00:04

    תנו לצה''ל לנצח ואל תוותרו לערבים ולחמאס הם חושבים שאנחנו פחדנים אז תראו להם שאנחנו לא פרייארים!!!
    צריך להשמיד את עזה שיבינו שהם עשו טעות שירו טילים על ישראל.

  • 106.

    רק מאויר ומתותחים, חבל שאת כל

    האופטימי, 01/03/08 22:56

    התחמושת בזבזו על רובע דאחייה בבירות !!!

  • 105.

    כשמחליטים להלחם עזה צריכה להיות

    Avi Ecuador, 01/03/08 22:53

    עיר אחות תאומה של סדום.
    לא לפתור להם אנרכיה ולתת לאבו מאזן מדינה, לא להיות פריירים.
    אם נלחמים לבניתם תשלחו את ממשלת קדימה שתלחם.

  • 104.

    אפשר לדעת את השמות של החיילים שניפצעו?

    חסויה, 01/03/08 22:34

    אפשר לדעת את השמות של החיילים שניפצעו?

  • 103.

    אין פיתרון מדיני. במזרח התיכון הישן והטוב הולכים רק בכוח ובהרבה כוח (ל''ת)

    יוסי בכינור, 01/03/08 22:17

  • 102.

    אתמול המיתנחלים היו תושבי שדרות היום הם תושבי אשקלון תופסים טרמפ

    שמאלן, 01/03/08 22:04

    כשיפציצו את תל אביב הכתומים יצאו לרחובות ויגידו שהם באים מדיזינגוף.

  • 101.

    לשמאלנים ולבוגדים לכו כעט לעזה . (ל''ת)

    לחולים, 01/03/08 22:00

  • 100.

    בגדה גם בגדה עם אבו מאזאן

    בגלל שתיקתכם, 01/03/08 22:00

    ''לא שולל חזרה למאבק המזוין נגד ישראל''
    בראיון לעיתון בירדן אמר יו''ר הרשות כי אינו פוסל חזרה למאבק הצבאי בעתיד, אך ציין שהוא מתנגד לכך כעת. ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון על ישראל וללמד רבים את ההתנגדות''


    התבטאויות חריפות ויוצאות דופן של יו''ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן: המנהיג הפלשתיני, שנחשב תמיד לגורם מתון, אומר כי הוא אינו פוסל חזרה לדרך המאבק המזוין בישראל, בעתיד. בראיון לוחמני שהעניק לעיתון הירדני ''א-דוסתור'' אמר יו''ר הרשות בגאווה כי הוא זה שירה את הכדור הראשון לעבר ישראל, עוד ב-1965, ארגונו הוא זה שלימד את הערבים את דרך ה''התנגדות'', ואנשי חיזבאללה ''התחנכו'' במחנות האימונים של הפת''ח.

    במהלך הראיון, אמר אבו-מאזן כי הוא מתנגד בשלב הזה למאבק מזוין בישראל, אך הוסיף כי אינו שולל חזרה למאבק הצבאי בעתיד. ''בעת הנוכחית, אני נגד המאבק המזוין כי איננו יכולים להגיע אליו ובשלבים באים אולי ישתנו העניינים'', אמר.

    אבו-מאזן אף סיפר בגאווה על חלקו במאבק המזוין נגד ישראל ועל הנחלת דרך ה''התנגדות'' ליריביה של מדינת היהודים, ובראשם חיזבאללה.

    ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון ב-1965 ולהיות זה שלימד רבים באזור ובעולם את ה'התנגדות': איך היא, מתי היא מועילה, מתי לא, מהן התועלות שלה, ומה היא ה'התנגדות' הרצינית, האמיתית והמשפיעה'', אמר.

  • 99.

    מטרת מלחמה לא ברורה. חיילינו נהרגים כדי למסור עזה לאבו מזן ??? (ל''ת)

    אמיר, 01/03/08 21:56

  • 98.

    מבקש סליחה מהמתנחלים בגוש קטיף. קיבוצניק, עוטף עזה (ל''ת)

    חוטף במקומם, 01/03/08 21:38

  • 97.

    רק שלא ישמיעו שוב טענות מטופשות ''מדוע נלחמו באור יום''....... (ל''ת)

    רמי, 01/03/08 21:37

  • 96.

    ברק - מה עם החיסולים

    אלון, 01/03/08 21:24

    אל תסכן חיי חיילים צעירים לך לבכירים זה הפתרון

    • לא הבכירים יורים קאסמים (ל''ת)

      gg, 02/03/08 01:59

  • 95.

    היא מחאה כפיים להתנתקות ולעגה לנתניהו שחזה את התוצאה ! (ל''ת)

    התקשורת אשמה!, 01/03/08 21:15

    • נתניהו הצביע בעד ההתנתקות לכל אורכה

      hh, 02/03/08 02:00

      אם הוא חזה את התוצאה אז אולי הוא רצה להפיל את ישראל לתוך טרור?
      אולי הוא משתפ?

  • 94.

    מדוע בתקשורת לא מבקשים סליחה מנתניהו כל מה שאמר צדק!!! (ל''ת)

    שאלה פשוטה, 01/03/08 21:12

  • 93.

    מי שברח מעזה - חוטף אותה באשקלון. (ל''ת)

    אריק שקרון, 01/03/08 20:55

  • 92.

    כמו הרוסים בברלין כמו הבריטים בדרזדן

    צפצפ, 01/03/08 20:52

    כך לעשות בעזה, רחוב רחוב, שכונה שכונה. עד שנגיע לבונקר של הנאצים מהחמאס.

    • טנקים נגד אזרחים, זאת התמונה שרואים בעולם וגם סופרים את ההרוגים (ל''ת)

      יחיה, 01/03/08 21:51

      • לאף אחד בעולם לא איכפת מהם, להיפך

        גרשון, 02/03/08 06:07

        לאף אחד בעולם לא איכפת מהם, להיפך. מחכים כבר שישראל תשמיד את כל החמאסניקים ותגרש את בני משפחותיהם.

        הפחד מדעת הקהל העולמית הוא בעצם פחד מדעת הקהל של השמאל הישראלי ועוד כמה עיתונאים שמנפחים כל דבר בשביל הפרנסה.

  • 91.

    תגידו לי לצהל אין קטיושות? להחזיר להם באבי אביהם (ל''ת)

    צפצפ, 01/03/08 20:48

  • 90.

    אפילו בנותינו משתתפים בלחימה והשסניקים מסתתרים מתחת לגלימה של אשה . (ל''ת)

    הם איתנו בכלל?!, 01/03/08 20:45

    • בלבלן מוח וקשקשן!!! (ל''ת)

      כוכב אחד, 02/03/08 02:06

  • 89.

    לנתק את החשמל והמים בעזה ע''י אזרחים

    למדו מבן גוריון, 01/03/08 20:44

    זועמים מאשקלון ושדרות. תמונה של עשרות אזרחים ליד עמוד החשמל ותגובה של שוטר שאומר שאינו יכול לעשות דבר כי האזרחים מונעים את חיבור החשמל מחדש.

  • 88.

    זה היה מרור שנאלץ לשלם מחיר

    נעם, 01/03/08 20:42

    אין מה לעשות במלחמה משלמים מחיר, ראינו את האפקטיביות של הסתמכות מלאה על חיל האוויר במלחמה האחרונה
    לדעתי גם במחיר הזה צריך להמשיך ולזכור שדבקות במטרה היא הערך העליון!

  • 87.

    כמו הרוסים בברלין והבריטים בדרזן

    כך גם עזה, 01/03/08 20:40

    כך גם עזה

  • 86.

    כל עם מקבל את המנהיגות שהוא ראוי לה, ומשלם את המחיר. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 01/03/08 20:39

    • דרור,מה הבעיה שלך?כדורים לקחת? (ל''ת)

      ד''ר נו, 01/03/08 23:18

  • 85.

    מה הבעיה ? להתנתק גם משדרות ואשקלון (ל''ת)

    א.א, 01/03/08 20:38

  • 84.

    רק עם חיל האוויר ותותחנים

    ashual84, 01/03/08 20:37

    יפתרו הכל, צריכים להביא עליהם מכת מחץ שעוד יזכרו עליה שנים

  • 83.

    ממשיכים - השיטה המטומטמת של בית לבית במקום למחוק את הבתים

    reality check, 01/03/08 20:36

    הגיע הזמן לצאת מקיפאון המוחים של כלבי השמאל שהורגים את חיילנו. להרוס שכונות

  • 82.

    חייבים לעצור את ההרג ולהתחיל לדבר! (ל''ת)

    דנה, 01/03/08 20:33

    • אין מה לדבר... שיפסיקו לירות קסאמים וצה''ל ממילא לא יגיב..... (ל''ת)

      אל תתייפייפי..., 01/03/08 21:29

    • תבואי לשדרות דנה

      קא, 02/03/08 02:02

      נראה אם מההלם של האזעקה רק תצליחי לדבר.

    • יומיים תבלי בעזה ולא בשיינקין ואז תדברי אחרת... (ל''ת)

      מפוכח!, 02/03/08 02:49

  • 81.

    מליון וחצי השסניקים והחרדים לא מתגיסים ולא חלק מהעם.הם רק סוחטים (ל''ת)

    את הממשלה., 01/03/08 20:32

    • והתל-אביבים ...

      דני כזה, 01/03/08 21:29

      לא להפריע לי באמצע השוסי ! כאילו סושי ?

      • דני,לא כל התל אביבים כמוך!

        רובם קרביים, 01/03/08 23:25

        דני,לא כל התל אביבים כמוך!
        אתה מוזמן לסיור בת''א.
        ת''א שילמה בדם בניה על מנת שאחד כמוך יוכל להתחזות ל''לוחם'' יעני.
        גיבור של אינטרנט, מיקי מאוס

      • התל אביבים הם רוב צה''ל (ל''ת)

        rr, 02/03/08 02:02

    • קשקשן, חבל על הפונטים שאתה כותב! (ל''ת)

      כוכב אחד, 02/03/08 02:07

  • 80.

    לא רוצים עוד מלחמה!! חייבים לדבר (ל''ת)

    ליאור, 01/03/08 20:31

  • 79.

    קורבנות של פשעי אוסלו וההינתקות! (ל''ת)

    יהי זכרם ברוך, 01/03/08 20:25

    • קורבנות של הכבוש וההתנחלויות (ל''ת)

      זוהר, 01/03/08 21:53

      • נכון מאוד. הקרבנות של הכיבוש האיסלאמי בעזה חה חה חה (ל''ת)

        יאסין, 02/03/08 06:08

  • 78.

    להתנתק מאשקלון ושדרות (ל''ת)

    שמאלן, 01/03/08 20:21

  • 77.

    עכשיו הזמן להתעורר ולחזור לעצמנו - מלחמת חורמה באויבינו! (ל''ת)

    רוני, 01/03/08 20:20

  • 76.

    זה לא מלחמה.ז ה?ט?ב ?ח!!! (ל''ת)

    אד, 01/03/08 20:18

  • 75.

    הדם שלהם על ידי השמאל הקיצוני שמחרחר פה מלחמת אחים, טילים ובריחות (ל''ת)

    עדו התכנסות?, 01/03/08 20:18

    • איזה שמאל? אולמרט שגדל בליכוד או ציפי מהאצל?

      ff, 02/03/08 02:03

      או אולי מופז מהליכוד?

  • 74.

    2 קרבנות חינם ראשונים. יהי זכרם ברוך. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 01/03/08 20:15

  • 73.

    לא היתה מטרה לכניסה לעזה אלא לעצירת תהליך ביצוע השלום - אנחנו אשמים (ל''ת)

    ברק הרס ביודעין, 01/03/08 20:09

  • 72.

    תפסיקו כבר עם ההתנתקות זה נגמר מזמן זה שייך לעבר הרחוק תפסיקו כבר (ל''ת)

    התנתקות נגמרה, 01/03/08 20:04

    • תמיד אפשר להתנתק עוד...משדרות, אשקלון, ת''א . מה שבא קודם. (ל''ת)

      ., 01/03/08 20:12

    • אולי בשבילך-בשבילנו זה עדיין לא נגמר וכנראה גם לא יגמר

      אלי, 01/03/08 20:35

      קשה לך לראות שמה שעשית מתפוצץ?
      לפחות תבקש סליחה וסתום את הפה.

    • זה בגלל שנבזה שכמותך לא גר בקראווילה ולא חוטף קסאמים שמאסמים (ל''ת)

      יוסי בכינור, 01/03/08 22:16

    • לנבזה כמוך נגמרה ההתנתקות. צריך לגרש אותך לעזה. (ל''ת)

      אלי בתוף, 02/03/08 00:03

  • 71.

    לזחוח מכפר יונה

    תגובה ל-66, 01/03/08 20:03

    ''אוויר אוויר'' או ''די להילחם'' או ''רק מו''מ יפתור את זה'' - מה הולך פה? מה הקשר בין שלוש ההערות האלה? מי אומר ''די להלחם''? ומי עדיין חושב ש''רק מו''מ יפתור את זה'' ??? נו באמת! התקפה מן האויר - רק היא התשובה היחידה! אין לנו מה להכנס לשטח! תחשוב : ''וינוגרד''.
    אתה בטח מבין שעוד ועדה פרושה עוד פעם לשפוך ה מ ו ן כסף לחינם! לא צריך לעשות ניסיונות על הילדים שלנו. אין לנו כמויות של בשר תותחים לבזבז בשטח! תחשוב כמה אנחנו מוכנים לתת עבור גלעד שליט! אז ככה סתם לשלוח למטרות בשטח את הילדים שלנו? רק מ ה א ו י ר !!!

  • 70.

    אני מקיר את עזה

    אבישי, 01/03/08 19:59

    צריך לקטוש אותם רק מלמעלה אין פטרון חלופי חבל על קול חייל שלנוזו לא מלחמה זו גרילה תודה מראש

  • 69.

    ותודה לנשיא המדינה שלנו על אוסלו... (ל''ת)

    שפוי, 01/03/08 19:59

  • 68.

    למה נכנסו לעזה? צריך הפצצות-שטיח ולהשטיח את כולה! (ל''ת)

    תושב שדרות, 01/03/08 19:56

    • נכון מאוד.וכואב מאוד!מוסר מעוות!! (ל''ת)

      אשה, 01/03/08 20:42

  • 67.

    לא לשתוק!! לא לשכוח את דוח וינוגרד!!

    תגובה ל-10, 01/03/08 19:47

    לא לשכוח את העובדה שביומיים אולמרט וחלוץ ופרץ היו אחראיים לקטילתם של 33 מהילדים שלנו - ככה סתם!!!! להוציא מיד את הילדים!!! אין לנו מה להכנס לעזה - רק הפצצות מהאויר - לכתוש רק מהאויר! שכולם יכתבו ויסכימו!!! שלא נבכה ככה תם אחרי שהמבצע יסתיים!! רק מהאויר! תזכרו - ע כ ש י ו! שלא נמשיך לבכות על האפרוחים שלנו שמשמשים כרגע בשר תותחים לניסיונות של אולמרט ברק ואשכנזי! שלא תצטרך להיות עוד ועדת וינוגרד!!!

    • אפרוחים??

      עידן, 01/03/08 19:59

      אני מודע לזה שצה''ל דומה יותר לשבט של הצופים מאשר לצבא...

      אבל זה קצת מעליב לקרוא ל''לוחמים'' שלנו אפרוחים..

  • 66.

    לכל מי שאומרים לא להיכנס

    ערן, 01/03/08 19:44

    לא למדתם כלום מ-7 שנים של רקטות על שדרות ומלחמה בלבנון?
    כלום לא נפתר בארטילריה ובתקיפות נקודתיות מהאוויר.
    הדרך היחידה לעשות שינוי ממשי היא התקפה קרקעית בהיקף נרחב.
    נכון, יהיו הרוגים. אבל מה לעשות- במלחמה יש הרוגים. זה התפקיד של הצבא- להילחם, ולפעמים צריך לעשות הקרבות.
    אם לא נכנס לשם עכשיו ובצורה רצינית, הם רק ירחיבו עוד ועוד את הטווח שלהם - כמו שהם עושים עכשיו, תראו מה הולך באשקלון.

    אז די לומר ''אוויר אוויר'' או ''די להילחם'' או ''רק מו''מ יפתור את זה''.
    הנסיון הוכיח ששום דבר מהדברים האלה לא עזר.
    צריך להיכנס לשם, ולחסל את כל התשתיות של החמאס.
    צריך לנתק את כל הסיוע של ישראל אליהם. הם תוקפים אותנו, אומרים במפורש שהם רוצים להשמיד אותנו, אבל תלוים בנו בצורה כזאת שאם אנחנו לא מספקים להם את החשמל והמים שהם צריכים הם פשוט לא יוכלו לשרוד.
    הם רוצים מדינה משל עצמם?
    אני אומר בבקשה. אבל שלא יצפו שישראל תתמוך בהם כמו שהיא תומכת בהם עכשיו

    • כל פעם שמפחדים לטפל בעזה, זה איתות להבריח עוד טילים ולהקים שם צבא (ל''ת)

      אין ואקום, 01/03/08 20:19

  • 65.

    צה''ל התחלתם אל תצאו בלי לסיים אל תעשו את הטעות הזאת עוד פעם .מתחנן. (ל''ת)

    חייל, 01/03/08 19:40

  • 64.

    סופסוף רואים שההתנתקות היתה מוצלחת !

    Avi Ecuador, 01/03/08 19:37

    בגלל ההתנתקות, צה''ל יכול להפציץ ולחרוב בעזה בלי חשש לפגוע באזרחים.

    • טעות

      ר.י, 01/03/08 20:08

       אתה ממש טועה כי אם לא היינו יוצאים מגוש קטיף כל זה לא היה קורה כי השטחים שמהם הם יורים את הקסאמים לשדרות ולאשקלון זה איפה שהיה גוש קטיף.

  • 63.

    התקשורת לא נחה עד שלא תראה דם. האופוזיציה דוחפת לדם. לא ליפול בפח. (ל''ת)

    להפגיז ולהפציץ, 01/03/08 19:36

  • 62.

    מלחמה ללא תקשורת טובה יותר (ל''ת)

    דויד, 01/03/08 19:35

  • 61.

    מדוע לא משתמשים בקטיושות צה''ליות? מדוע להכנס למלכודת? התקשורת מחפשת (ל''ת)

    דם וגם האופוזיצ, 01/03/08 19:34

    • אתה טיפש אם אתה חושב כך (ל''ת)

      כולם עם, 01/03/08 19:54

  • 60.

    מעכשיו אמור קורבנות ההתנתקות (רצוי גירוש) ולא קורבנות השלום... (ל''ת)

    זבוטינסקי, 01/03/08 19:33

    • מי שדורש שלום עכשיו, יקבל טילים מיד אחרכך (ל''ת)

      עד שנבין.., 01/03/08 20:20

  • 59.

    להמטיר על עזה אש וגופרית יום ולילה עד שירימו ידיים

    ש.לוין, 01/03/08 19:33

    על צהל לא לעצור את האש גם אם הם יפנו לכל העולם זו השיטה של הטרוריסטים האלה הם יורים עלינו טילים עלינו להשיב אש תופת בלי חמלה.

  • 58.

    כולם להכנס

    סימה, 01/03/08 19:32

    מה אתם חושבים על המצב?

    • על הפנים... (ל''ת)

      סימונה מדימונה, 01/03/08 20:02

  • 57.

    אולמרט מרוב התלבטות .לא יודע להחליט ,מחכה שהפרשנים יחליטו בשבילו.. (ל''ת)

    זיו, 01/03/08 19:32

  • 56.

    לא לא מוחקים את עזה בהפצצות שטיח ?

    ש, 01/03/08 19:32

    בדיוק כפי שמחייב החוק הבינ''ל לגבי בסיסי טרור נאציים ?

  • 55.

    SMALLנים, הם שילמו החייהם על ההתנתקות שכ''כ רציתם. (ל''ת)

    אסי, 01/03/08 19:30

  • 54.

    איך אפשר לקרוא לזה מלחמה,כשאולמרט קושר לצה''ל את הידיים ולא מאפשר

    מתקפה ולא מלחמה, 01/03/08 19:29

    מבצע קרקעי.

  • 53.

    איך אפשר לקרוא לזה מלחמה,כשאולמרט קושר לצה''ל את הידיים ולא מאפשר

    מתקפה ולא מלחמה, 01/03/08 19:28

    מבצע קרקעי.

  • 52.

    האחריות על נפילת החיילים רובצת על אולמרט וברק!

    יצחק שדה, 01/03/08 19:27

    אסור להכנס לעזה! יש להשיב אש למקורות הירי!
    מטח של 100 פגזים לאחר התראה, כתגובה על כל טיל יפסיק את הירי מיידית!
    ברק ואולמרט הביתה!

  • 51.

    ותודה לברק על האסטרטגיה המבריקה. (ל''ת)

    ., 01/03/08 19:21

    • וינוגרד אמר הצבא הכי חזק במזרח התיכון - סובל (ל''ת)

      מראיה אסטרטגית, 01/03/08 19:38

  • 50.

    אז יש מלחמה, או אין מלחמה? ואיך היא תיקרא הפעם? (ל''ת)

    ????, 01/03/08 19:19

    • השם של המלחמה עזה זזה (ל''ת)

      לשמים, 01/03/08 19:30

      • טו-אוב! הצחקת אותי בים הכאב. (ל''ת)

        ., 01/03/08 20:09

      • השם של המלחמה

        דודו, 01/03/08 21:18

        עזה לעזזל

  • 49.

    להוציא מיד את החיילים מהשטח!

    רילי, 01/03/08 19:17

    על מי בדיוק אנחנו מרחמים? לכתוש רק מהאויר!!!

  • 48.

    שמאלנים יקרים ...

    דני, 01/03/08 19:14

    מקופסת המגורים הצפופה שלי חשבתי עליכם כל השבת
    רק לפני שנתיים וחצי גירשתם אותנו מהבית
    זרקתם אותנו לקופסאות קרטון
    הרסתם לנו את היישובים עם כל החממות שבנינו שם
    תליתם סרטים כחולים כדי לומר שאתם תומכים בפשע
    עמדתם בצידי הדרכים ורקדתם משמחה
    אפילו מים לא הושטתם לשיירות הגולים הרבות (אלפי גברים, נשים, ילדות ילדים, זקנות, זקנים)

    עכשיו,
    כשחיילי צה''ל חוזרים לעזה
    ה' ישלח להם ברכה והצלחה
    אתם בודאי שואלים את עצמכם:
    למה, למה גירשנו אותם ?
    למה הרסנו את חייהם של אלפי משפחות ?
    למה החרבנו עשרות יישובים ציוניים ?
    למה גדענו את פרנסתם של יהודים וערבים שעבדו שם בכבוד ?
    למה היינו כה אכזריים ?

    שתפו אותנו במחשבות שלכם ...

    • אני לא סובל אתכם , אבל צדקתם .

      מאיר, 01/03/08 19:29

      אני מודה לא סבלתי ואני לאסובל מתנחלים , אבל שתקנו שהפגיזו אתכם אז שדרות אכלה אותה, שתקנו על שדרות אז אשקלון חוטפים.

      אולי באמת לא היינו צריכים לעשות את הפינוי, אבל לא בגלל אהבה לכם ול''מפעל'' שלכם, אלא כי פשוט זה לא היה כל כך הגיוני בנסיבות דאז.

      • אתה מגעיל ואנטישמי! (ל''ת)

        oou, 01/03/08 19:52

        • אולי הוא אנטישמי אבל המיתנחלים הם המגעילים -כמה אירוניה. (ל''ת)

          אא, 01/03/08 21:06

          • אח כמה קשה להודות בטעות... (ל''ת)

            רן, 02/03/08 14:22

        • זה לא אנטישמתיות כי המתנחלים הם נוצרים (ל''ת)

          hh, 02/03/08 02:15

      • שתקנו מאיר? למה מי שם עליך חצי קצוץ שתדבר?

        gg, 02/03/08 02:15

        עוד שמוק שמשחק אותה.

        למי בכלל אכפת אם אתה בעד או נגד..?

    • יש לך ילדים ?

      קצין שמאלני, 01/03/08 19:36

      ילדים יש לך ?
      אם כן, אל תתבטל עכשיו בתגובות לאיטרנט.

      צה''ל מארגן אוטובוסים צהובים עמוסים בילדים כדי שילוו את הכוחות ויסייעו להם כמו שסייעו לפני ההתנתקות.

      פשוט, הניסיון מראה שבלי ללוות איזה אוטובוס תלמידים, צה''ל לא מצליח לפעול בעזה.

      שלח אותם עכשיו לאוטובוסים המתארגנים, ותעזור למנוע את הקסאמים, כמו שמנעתם לפני ההתנתקות.

      • אני דווקא מתגעגע לימים ההם

        יהודי, 01/03/08 22:50

        לפני אוסלו וההתנתקות שבהם צה''ל היה עסוק בללוות אוטובוסים של תלמידים, אצל הפלסטינים לא היו רובים והמקסימום שהם עשו היה יידוי אבנים.
        מה הועלתם עם אוסלו וההתנתקות?
        מה פתרתם?
        היכן המזרח תיכון החדש?

    • אני דווקא לא שואל את עצמי

      יוסי, 01/03/08 19:49

      להמ גירשנו אותם.
      אני שואל את עצמי למה לא הוצאנו אותם משם לפני 20 שנה?
      איך לא הצלנו את חייהם של מאות משפחות של חיילים ששמרו על איי השטות האילו לפני 20 שנה?
      למה מלכתחילה בנינו שם עשרות ישובים ציונים ''עלק''?
      ואיזה יופי שהעלנו אלפי משפחות יהודיות מהגולה העזתית לתחומי ארץ ישראל.
      ותגיד תודה שלא השארנו אותך שם.
      ואם מתחשק לך אתה יכול להזדכות על התעודה הכחולה ולחזור חיות שם או בכל מקום אחר בעולם ולשחק בציונות או כל דרך אחרת של שלי שלך.
      ושבוע טוב

    • אויי כמה שאני מאחל לך וילדיך שלעולם תשארו כמו שאתם

      ee, 02/03/08 02:13

      תבינו... אתם אויבים של מדינת ישראל.

      יש את החמאס, החיזבאאלה ויש את הכתומים.


      מה שקיבלתם.... זה הוכחה לכמה שהעם שונא אותכם.

  • 47.

    נכנענו לטרוף החמאסי ונלכדנו במרחץ דמים שלא יקדם שום פתרון !!! (ל''ת)

    מנהיגים מטורפים, 01/03/08 19:14

    • הקסאמים היו ממש פיתרון, די לגלותיות. (ל''ת)

      אאא, 01/03/08 19:36

  • 46.

    ממש מוות מיותר,הם נהרגו בשביל כלום !!!

    יששכר, 01/03/08 19:13

    ממשלת ישראל טובחת לא רק בעם הפלסטיני.
    כן,מה לעשות שהישראלים אוהבים דם ואקשיין.הסרטים שרואים בקולנוע לא מספיקים כנראה.תאוות הרצח והדם יותר חזקה מהם.
    אני בטוח שעוד כמה חיילי צהל הרוגים ומבצע הפתרון הסופי לפלסטינים יסתיים.

    • אל תדאג. אף חייל מצהלה לא יפגע.

      מארק, 01/03/08 19:32

      יש שם בכלל קרביים ?

      • השמאלנים הם הלוחמים, הימנים משתמטים (ל''ת)

        rr, 02/03/08 02:16

    • נקווה שאתה טועה. במלחמה נהרגים ועל

      אזרח, 01/03/08 19:37

      צה''ל להגן על אזרחי המדינה.

  • 45.

    איפה כל הליצנים השמאלנים?

    סטודנט בטכניון, 01/03/08 19:13

    מעניין איפה עכשיו כל הליצנים השמאלנים שחזרו על המנטרה הדבילית ''תראו כמה נהרגו בעזה לפני ההתנתקות וכמה עכשיו''. בדיוק כמו בלבנון, גם כאן אנחנו משלמים עכשיו את המחיר, ועכשיו ייהרגו לנו עוד יותר חיילים ואזרחים ממה שנהרגו פעם.

    נשארה רק שאלה אחת בלי תשובה: כמה צמאון הדם של השמאל גדול? כמה עוד דם צריך להישפך עד שהשמאל יתעורר מההזיות שלו?

  • 44.

    על כל קטיושה שנוחתת בישראל-נשגר עליהם טיל שלנו בלב עזה (ל''ת)

    ערן, 01/03/08 19:13

  • 43.

    נהרגו חיילים? לסגת לסגת לסגת מעזה!! (ל''ת)

    אמא מספר 4, 01/03/08 19:12

  • 42.

    מעניין אם הביאו להם הספקה בזמן? או שנשארו בלי אוכל כמונו בלבנון? (ל''ת)

    מילואימניק, 01/03/08 19:11

  • 41.

    אולמרט כמו בלבבון - הולך בהססנות על מבצעים נקודתיים חסרי ערך מערכתי (ל''ת)

    מילואימניק, 01/03/08 19:09

  • 40.

    יהי זכרם ברוך (ל''ת)

    יהודית, 01/03/08 19:08

  • 39.

    אולמרט כמו בלבנון - יוציא את הכוחות בלי להשיג כלום! (ל''ת)

    מילואימניק, 01/03/08 19:08

  • 38.

    נכנענו לטרוף החמאסי ויחד איתם נגיר דם !!! איפה המנהיגים השפויים ??? (ל''ת)

    דם ועוד דם ועוד, 01/03/08 19:07

  • 37.

    האם שוב נשמע את הטענות המטופשות ''מדוע נלחמו באור יום'' ?????? (ל''ת)

    צמח ושו''ת, 01/03/08 19:07

  • 36.

    חבל על החיילים....

    שמוקלר, 01/03/08 19:06

    צריך פשוט להפגיז בחזרה בלי חשבון.

  • 35.

    לא ניתן לחסל רקטות ורצון לשגר אותן ע''י מלחמה - לעצור ולדבר מיד !!! (ל''ת)

    מנהיגים מטורפים, 01/03/08 19:06

  • 34.

    רקטת גראד זו קטיושה! בתקשורת לא רוצים לקרוא לילד בשמו?

    מומי, 01/03/08 19:04

    רקטצת גראד נשמע כמו קסאם וזה כידוע פחות גרוע מקטיושה. אבל לידיעתכם חברים גראד היא סוג תקני של קטיושה.

    ''לא יהיו קטיושות על אשקלון''- זוכרים מי אמר? כן זה היה רבין מעל בימת הכנסת לפני אישור אוסלו .

    אז יש או אין קטיושות באשקלון?

    כל כך חבל שלא מקשיבים לאזהרות- למה צריך לשלם בדם בשביל הזיות ?

    למה מיעוט קיצוני כופה עלינו במשך שנים את ההזיות המשיחיות שלו על שלום ועל כך שהפלשתינים ישמרו ויגנו עלינו?

    • כה אמר וילנאי

      קסנדרה, 01/03/08 19:41

      לפני 15 שנים האלוף מתן וילנאי, אז סגן הרמטכ''ל, נשלח להסביר את הסכם אוסלו, ענה ביהירות בתשובה לשאלה על האפשרות לירי קטיושות מעזה: ''יש לנו פתרונות''.

      היום, בראיון ברשת ב, הגדיל לעשות, כאשר ענה לשאלת המראיינת האם ניתנה לצה''ל פקודה להפסיק את ירי הקטיושות:

      ''האם צה''ל קיבל פקודה לחסל את הטרור בזמן פרוץ האינטיפדה הראשונה, כאשר שלטה ממשלת הימין הקיצוני?'' - כנראה שכח כי שר הבטחון .''בממשלת הימין הקיצוני'' היה יצחק רבין...

  • 33.

    השמים הם הגבול - וכל השמים של עזה בידכם תשתמשו (ל''ת)

    בהם תחסכו, 01/03/08 19:04

  • 32.

    ללא חיסול ראשי הטרור אי אפשר יהיה להכריע את הטרור.

    שולחים חיילים, 01/03/08 19:00

    ראשי הטרור שולחים את כולם למות חופשי,אין להם בעיה עם זה ואין להם עיניין בשמירה על חיים של אחרים.
    רק חיסול כל ראשי הטרור ביחד עם לחץ צבאי מסיבי יביא להכרעת המילחמה ולמיגור אירגוני הטרור,חוץ מהפת''ח שניתמך ע''י ארה''ב ובשל כך אי אפשר לחסל את מנהיגיו ולמגרו.

  • 31.

    להמשיך בלי מטרה? לקבוע כי המטרה היא להרוס את עזה מהיסוד רק אז (ל''ת)

    להמשיך! למחוק, 01/03/08 19:00

  • 30.

    חיילים ליבנו אתכם תודה! (ל''ת)

    אזרח, 01/03/08 19:00

  • 29.

    מסכנים החיילים שמשלמים בחייהם על טיפשות המנהיגים, במקום להפציץ מהאו

    ג'ינג'י, 01/03/08 18:59

    מהאויר אזי חסים על חייהם של החלאות ומסכנים את חיי החיילים והאזרחים שלנו , ממשלה של מפגרים טיפשים מתועבים!!!!

  • 28.

    למה למה לא מפציצים מדוע שלא ננצל את היתרונות הצבאיים שיש לנו

    אבי, 01/03/08 18:57

    אם להם יש רק רובים אז אנחנו צריכים להלחם ברובים.
    בשביל מה לחפש שנים רק את הטרוריסטים הרי אנחנו מתישים עצמנו עד כלות הנשימה
    אם הם יורים על ערים אז למה שלא נירה על ערים שלהם
    ברק פשוט יהפוך את כולנו לבני ערובה ופליטים
    מה שגולדה אשכול ובן גוריון הבינו האינטליגנט הזה לא מצליח להבין
    כמעט נגמרנו בתחילת האינתיפדה עד שבא שרון

    • אז סתם בא לך להרוג ערבים?

      tt, 02/03/08 02:10

      בשביל זה לא צריך צבא. פשוט תרעיל את אספקת המיים, תתחיל בביה''ס ופגיות ואחר כך גני ילדים .

      הרי זה מה שאתה מציע

  • 27.

    חיילים אמיצים

    אוהד, 01/03/08 18:57

    שולחים אותם לשם כדי שלא יאשימו אותנו בעולם שאנחנו לא אנושיים.

    בכל מקרה יאשימו אותנו, אז מה הטעם?
    אם אין הכרעה, אם לא מנסים בכלל להשיג הכרעה, אז בשביל מה להכניס אותם לשם?
    איך אפשר להביט להורים שלהם בעיניים אחר כך?

    כל כך מהר שכחתם את וינוגרד?

    אגב, אולי אחרים שכחו כאן בזכות מי יש לחמאס טילים משופרים.
    אני לא שכחתי ולא אשכח.

  • 26.

    לשרוף את בית חנון

    אורי, 01/03/08 18:56

    מי שרוצה להינצל שיברח עכשיו
    אין שום סיבה לסכן חילים !
    אפשר וצריך להפציץ מהאוויר
    אם רוצים להדר ניתן לסמן עם ליזר את הבית שעומד להריסה ואז להרוס .

    • ואת עזה ולגרש את כולם לסיני- נכבה שניה. (ל''ת)

      המטיף, 01/03/08 19:00

    • אתה כנראה צודק

      אחד שיודע :-), 01/03/08 19:53

      נכון מאוד ! להפציץ מהאוויר זו הדרך בהא הידיעה לנצח מלחמה, תשאל את אולמרט ודן חלוץ!

    • 26 זה פשע מילחמה להפציץ אזרחים עם פצצות מכוונות לייזר (ל''ת)

      אשר, 01/03/08 21:09

  • 25.

    הממשלה לא קוראת עיתונים היא לא יודעת שיש מלחמה! (ל''ת)

    שמשהו יגיד להם, 01/03/08 18:56

  • 24.

    משתתף בצער המשפחות

    דורי, 01/03/08 18:56

    יישר כוח לחיילי צה''ל על פעילותם החשובה ברצועת עזה. אסור להרפות עד ששלטון החמאס יופל ומנהיגיו הפוליטיים והמדיניים יחוסלו. במערכה הזו מדינת ישראל חייבת לנצח.

  • 23.

    מלחמה

    ילד, 01/03/08 18:56

    מצביאים ידעו בעבר, שהוספת חזית נוספת, מחייבת פיצול הכוחות ומשאבי הצבא.

    כל חזית נוספת מחלישה עוד יותר אתהיחידות הלוחמות.

    בתוכנית הערבית, יצירת ארבע חזיתות ויותר.

    כזכור ניסו מצרים וסוריה, לרתום את הממלכה האשמית למלחמה נגד ישראל, אך האשמים החליטו שהם לא רוצים במלחמות.

    בעתיד, יארגנו הערבים עוד חזיתות לנו.

    החיזבוללה שש אלי מלחמה.
    ערביי ישראל יוסתו למרוד.
    ענה כבר היום היא חזית
    הגדה תמצא תרוץ , לאחר הטבות הנשיא,
    סוריה תמצא את הדרך להצטרף וגם אירן.

    היום כבר הצהיר קדאפי ידידנו, שיש לעצור את הנאקבא הציונית בערבים.

    מיד יקפצו הקופצים:
    א. שאני נותן רעיונות לערבים
    ב. שאני מגלה סודות צבאיים.
    ג. שאני מדמיין.
    ד. שאינני מכיר את המנטליות הערבית.
    ה. שאינני בקיא בתוכנית השלבים.
    ו. שאני מפיץ שמועות.
    ז. שאשאיר את ההתנהלות שלנו למומחי הממשלה.

    טוב. איפה המומחימם ?

  • 22.

    לא חבל על החיילים הנהדרים האלה

    מ.ב.ע., 01/03/08 18:54

    התחננתי, ביקשתי בכל לשון של בקשה עם התגובות שלי באן אר ג'י לא להכנס קרקעית לפני שנותנים מכת אש מתותחים וארטילריה. אין אזרחים בעזה כולם שם חלק מהמאבק המזויין וככה צריך לנהוג בהם.
    אני בוכה עם המשפחות שאיבדו בניהם. יהי זיכרם ברוך
    קבלו את תנחומיי

    • אתה כל כך צודק המנהיגות שלנו רופסת וחלק מזה שייך למחול השדים של

      אבי, 01/03/08 19:07

      ועדת וינוגרד
      עשרות מחפשי קריירה וקידום התנפלו על אולמרט בצביעות שאין כמותה כאילו היתה דרך אלטרנטיבית טובה יותר בלבנון
      עכשיו אלו הפרות של הועדה

    • חבל על החיילים הנהדרים שלנו

      חיה-אידל, 01/03/08 19:19

      עדיף להרים לאוויר מטוס שעולה 30 מיליון שקל, ולזרוק פצצות בעוד 30 אלף שקלים כדי להפסיק ירי של פצצות השווי 3000 שקלים(קסאמים)-כדי לחסוך בחיי חיילנו וגם כל הזמן צריך לבצע בומים אל-קוליים כדי להפוך שם את החיים לגיהנום! רק מלמעלה- הרי רואים את הכל!!!! אנא

  • 21.

    כעס (ל''ת)

    כועס, 01/03/08 18:53

  • 20.

    לכתוש מהאויר!!!! מהאויר!!!! מהאויר!!!! (ל''ת)

    מהאויר!!!!, 01/03/08 18:53

    • צודק 100% רק מאוויר רק מאוויר (ל''ת)

      השמים הם, 01/03/08 18:59

  • 19.

    יהי זכרם ברוך

    מאור, 01/03/08 18:53

    רפואה שלמה לפצועים

  • 18.

    הזנחתם זלזלתם זוהי התוצאה שמחכים שיגיע לאשקלון.. (ל''ת)

    צחי, 01/03/08 18:52

  • 17.

    להמשיך ולא לעצור!!!!!!!!!!!!

    משה, 01/03/08 18:50

    לא להפסיק כי נהרגים חיילים,אם נפסיק בהמשך יהיו יותר הרוגים

  • 16.

    להמשיך ולא לעצור!!!!!!!!!!!!

    משה, 01/03/08 18:50

    לא להפסיק כי נהרגים חיילים,אם נפסיק בהמשך יהיו יותר הרוגים

  • 15.

    לא לעצור.. זה היתה הטעות של מלחמת לבנון.

    ישראל, 01/03/08 18:49

     

  • 14.

    ביבי הצילו,הערבים רוצחים אותנו!

    הצילו!!!, 01/03/08 18:47

    רק אתה עם ליברמן והאיחוד הלאומי תצילו אותנו מרצח ילדנו וקשישנו על ידי החמאס בשיתוף סוכן הנדל''ן והבורח מלבנון

    • סחתיין על קור הרוח,אחי (ל''ת)

      אמקור, 01/03/08 19:18

  • 13.

    יהי זכרם ברוך! (ל''ת)

    איציק, 01/03/08 18:47

  • 12.

    רציתם היתנתקות ,רציתם את אולמרט ,רציתם את ברק--זה המחיר (ל''ת)

    אל תיתלוננו, 01/03/08 18:47

    • צריך להפציץ אני מסכים אבל מה קשור להיתנתקות ונמאס מהבכינות של הגוש

      אבי, 01/03/08 19:10

      היו קסאמים גם שהיה גוש קטיף
      ופיצו את אנשי הגוש אבל הם רוצים להעלות יחדיו לישובים חדשים כדי לקבל שוב משרות על חשבון הממשלה ולא להתמודד כמו כל אזרח בשוק התעסוקה החופשי
      בלי קשר פינו את הגוש כדי שיוכלו להגיב על הירי באופן חופשי וזה מה שהמנהיגות הרופסת לא עושה

      • כשנפלו כמה טילים עלצ חיפה כולכם ברחתם למרכז כמו שפנים

        מלי, 02/03/08 00:58

        ובכיתם ובקשתם פיצויים, כי הפסדתם כמה ימי עבודה.
        מה היית אומר אם היו זורקים אותך מהבית לצמיתות תמורת פיצוי חלקי מאד? ואחר כך היה מישהו קורא לך בכיין?

    • ל-12 - מי זה -רציתם התנתקות?

      באר שבעית, 01/03/08 19:14

      שכחת את האתרוג ? שכחת שבחרנו את שרון שהצהיר במצע שלו שלפני כל מסירה של שטחים יעשה משאל עם? את מי בדיוק אתה מאשים?

    • ברק בתפקיד חצי שנה, מה אתה רוצה ממנו? (ל''ת)

      ff, 02/03/08 02:08

  • 11.

    זה לא שווה!

    נח, 01/03/08 18:46

    אפילו אם יהרגו 450000 פלסטינים
    ששנים מחיילינו ימסרו את נפשם
    למה לא מפציצים אותם מהאויר 24 שעות ביממה???????????

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      מ.ב.ע., 01/03/08 19:01

  • 10.

    להוציא מ י ד !!! את החיילים שלנו מעזה!!!

    ריקי, 01/03/08 18:46

    להפציץ רק מהאויר!! אל תחזרו על מה שקרה בלבנון!!! רק מהאויר! את הניתוחים הכירורגיים - תשאירו לעמים שיש להם עודף של ילדים. לנו אין עודפים של בשר תותחים. רק מהאויר. באופן מסיבי.

    • להודיע לאוכלוסיה להתפנות ולישר את עזה! להפוך אותה למדבר! (ל''ת)

      אבל מה יגידו, 01/03/08 18:59

    • מסכים עם כל מילה

      מ.ב.ע., 01/03/08 19:00

      לשטח את השטח ללא רחמים ולתת לעולם לצרוח. כל פוליטיקאי מכל מקום בעולם שיגנה לתת לו לחיות בשדרות שבוע ואחר כך ניתן לו לומר את דעתו

    • יופי ממש נכון הלואי ומאות אלפים יעלו לירושלים וידרשו הפצצה (ל''ת)

      אבי, 01/03/08 19:12

    • חי''ר

      חה''ן גבעתי, 01/03/08 19:45

      ריקי נשמה אני מאוד מעריך את הרצון שלך שאנו לא נלך וניכנס רגלית אך עליך להבין כי אנו נימצאים במלחמה ובמלחמה אין כמו כוח של חי''ר רק כך אנו יכולים לפגוע בהם כמו שצריך!!!

    • לצערנו הכלכלה שלנו מבוססת על מסחר עם העולם

      אמנון, 02/03/08 01:12

      לישראל, בניגוד לאיראן, אין נפט. ולכן אנחנו לא יכולים לשים זין על העולם ולצפות שיתחנפו אלינו אחר-כך. פיתוחים מדעיים ותוכנות מחשב יש גם בארה''ב ואירופה. אם העולם יטיל חרם כלכלי על ישראל, המשק שלנו יתמוטט. לכן אנחנו לא יכולים לחרוג יותר מדי ממה שעולם (המערב) מוכן לסבול.

  • 9.

    נקמה נקמה נקמה

    עזאתי, 01/03/08 18:45

    כך הם טוענים

  • 8.

    למה לא שורפים את עזה ?? מי מיתנגד לכך ביילין ? גלאון ? בשארה?משעל ? (ל''ת)

    דודו, 01/03/08 18:45

    • נכון לשרוף את עזה! (ל''ת)

      עכשיו, 01/03/08 18:57

  • 7.

    יייצורים למה להכניס לשם חיילים מה רע לכם להתיש אותם מהאוויר? (ל''ת)

    למה סתם להסתכן, 01/03/08 18:45

    • רק מהאוויר ללא הפסק

      חיה אידל, 01/03/08 19:22

      להמשיך לעשות מה שצריך מלמעלה-כולל המון בומים על קוליים- זה יקר,זה קשה ועומס על טייסנו- אבל אסור להקריב קורבנות למען הנבלים האלה- שום ארץאחרת לא היתה נותנת לזה לקרות!!!

  • 6.

    לא הבנתי למה הסתירו את פני החיילים

    ד, 01/03/08 18:45

    הרי הם חיילים בצה''ל, ולא בחמאס. וצה''ל לא מסתתר מאחורי מסכות כמו הפחדנים של החמאס.

    • אני יסביר לך למה

      ליאור, 01/03/08 18:58

      כי אם אבא\\אמא\\דוד\\אח\\סבא\\סתא\\דודה אחייין של החייל לא יודע מה קורה איתו לא מתאים שיראו ואתו ככה באינטרנט מול כל עם ישראל

      • זה בשביל למנוע מהשמאלנים לתבוע אותו על פשעי מלחמה (ל''ת)

        אזרח, 01/03/08 19:32

  • 5.

    אם מתכוונים לצאת מעזה חבל על ההרוגים

    אבי, 01/03/08 18:44

    אם ניכנס ונצא ימשיכו ליפול קסאמים וקטיושות.
    רק כיבוש השטח יעזור, אבל אולמרט לא יעשה זאת כי זאת הודאה חד משמעית שההתנתקות הייתה טעות.
    אי כיבוש משחית!!!

  • 4.

    אין דרך חזרה...כנסו ותנו דעתכם...

    זה הזמן..., 01/03/08 18:44

    אין דרך חזרה..
    אם אנחנו כבר בפנים אז לתת עד הסוף...
    להיכנס מצפון הרצועה ולצאת מרפיח..
    להיכנס מכיסופים ולצאת מהים.
    אין דרך חזרה ..
    רק כוח יעשה את ההבדל..בלי דיבורים.ובלי עיתונות.
    לעשות בשקט בשקט...עד שהם ייזעקו לשמיים ...

    • רק תוכנית חמש האצבעות עצרה את הטרור מעזה (ל''ת)

      כתום, 01/03/08 20:57

  • 3.

    אלמלא הגירוש והבריחה, כל זה לא היה נחוץ. עובדה (ל''ת)

    כבשה מציינת, 01/03/08 18:43

  • 2.

    זכות ההרתעה

    שמואל פישר, 01/03/08 18:42

    מחבל היורה קסאמים על אוכלוסיה אזרחית לוקח בחשבון שהוא עלול לההרג בפעולה זו. אולם – אם היה יודע כי התגובה תהיה הפגזה של אזורי השיגור של הרקטות והרג של פלסטינים - הרי היתה נוצרת ההרתעה הדרושה. אם היה יודע כי יגבה מחיר על פעולתו - הוא היה נמצא בדילמה שעד עתה איפשרנו לו להתחמק ממנה.

    מדינת ישראל חייבת לבנות קודם-כל את מימד ההרתעה, שפירושו: על פגיעה באוכלוסיה אזרחית ישראלית תהיה פגיעה מקבילה באוכלוסיה פלסטינית. האופציה של כיבוש שטח קיימת תמיד, אולם רק אחרי שמימד ההרתעה מוצה.

    אין כל סיבה ''להכנס לעזה'' לפני שמימשנו את האופציה של ירי תגובתי אל אזורי הטרור. אין כל סיבה שהרג באוכלוסיה יהודית לא ייענה בהרג של אוכלוסיה פלסטינית, אלא אם-כן ויתרנו על הזכות להגנה עצמית.

    אם אנו מוותרים על ירי תגובה אנו מעניקים לאוייב את כל היתרונות ואנו מותרים על זכות ההגנה העצמית העומדת לכל מדינה נורמלית. הימנעות מירי תגובה אינה עדות כי אנו מוסריים יותר – אלא דווקא אמירה הפוכה: ''אנו נחותים מכם ומה שמותר לכם אסור לנו''. כי רק מי שנחות מאוייבו מוכן לשלם בדם חייליו ואזרחיו בשדרות ובאשקלון ולהפקירם לטרור הרצחני של האוייב.

  • 1.

    לגבות מהחמאס מחיר יקר, לא לעצור!

    אלכס טוקבק, 01/03/08 18:41

    להתחיל בחיסול ההנהגה שלהם!

    • צודק (ל''ת)

      jarbek, 04/01/09 18:15