• 226.

    תגובה צבאית מאוחרת

    יוסי, 01/03/08 18:42

    צר לי שרק עכשיו מפעילים את צה''ל, אינני מבין מדוע ממשל בישראל מפחד להגן על אזרחי המדינה? הרי ש אף מדינה לא היה מאפשר מצב כזה. לפני 30 שנה פלוס היו לנו מנהיגים יותר חזקים, ולא מפחדים מאויב האכזר שרוצה להשמיד אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    אולמרט הסיק את המסקנות ממלחמת לבנון והכניס גם את אשקלון למקלטים.

    אולמרט צריך, 01/03/08 18:13

    הוא נמנע מלצאת למבצע צבאי כבר מיולי האחרון וכשאתה לא יוצא למבצע למגר את החמאס ,טווח הרקטות רק גדל.

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    החמסניקים חיכו שגבעתי יחליפו את גולני ופתחו במבול רקטות

    שקד גבעתי, 01/03/08 18:11

    להחזיר את כוחות גולני לעשות סדר. הערבים פוחדים רק מגולני.

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    כל תינוקת חולה עושים אותה גוססת בגללנו

    איתי, 01/03/08 17:53

    הכל עבודה בעיניים לתקשורת

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    עד מתי ?

    ישראלי מפוכח, 01/03/08 17:52

    אדון אולמרט כולנו יודעים שאתה מפחד מעוד ועידת חקירה אבל אין ברירה וחיבים לפתוח במלחמה נגדם אין ברירה למי אתה מחכה תתעורר ותעשה משהו אחד טוב הגיע הזמן פחדן אתה מהצל של עצמך

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    עד מתי התקשורת הישראלית תהווה גייס חמישי ותשרת את הטרור? הגיע העת (ל''ת)

    לשמור אמונים למ, 01/03/08 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    להוריד את בית חנון מהשטח. לנקות את כל צפון עזה. גימגמנו מספיק.העולם (ל''ת)

    מחכה לתגובתנו, 01/03/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    יש תחבולות וחובה לבצען מיד. הגיע העת להפסיק לדבר בלשון ארופאית (ל''ת)

    ולהתחיל לדבר בש, 01/03/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    מגיע להם

    מוסלמי, 01/03/08 17:18

    אני חושב מה חמאס עושים לא בסדר. וערבים בעזה מגנים על יורים קסם אז שימותו וצהל ימשיך

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    להסיר את הכפפות ולדבר בשפתם.הפגזת קטיושות צה''ליות על כל צפון הרצועה (ל''ת)

    ויישור השטח, 01/03/08 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    בזמן שילדינו נלחמים מליון השסניקים לא משרתים ועובדים ורק מקבלים (ל''ת)

    תקציבים מושחתים, 01/03/08 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    אז מה אם ילדים נהרגו מה עם הילדים שלנו?

    להרוג אותם, 01/03/08 17:07

    ומה עם היילדים שלנו?
    מה איתם??
    כשה פוגעים בנו כולם אומרים למה אנחנו לא מגיבים כשה פוגעים בהם כולם אומרים למה אנחנו יורים מה יש לכם1?!?!
    אם לא נכה בהם אנחנו נמות ומדינת ישראל תושמד אז יש קורבנות

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    צריך לארגן הפגנות ענק נגד הפגנות הערבים תומכי הטרור (ל''ת)

    הגיע הזמן, 01/03/08 16:56

    הגב לתגובה זו

    • שום הפגנה, צריך לסלק את כולם...

      Avi Ecuador, 01/03/08 17:19

      אף אחד לא צריך בישראל ארכיאולוגיה עמלקית.

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    למה רק 30 ??????????????????? (ל''ת)

    א, 01/03/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    חשוב לקרוא על המדינה שלנו

    יניב, 01/03/08 16:50

    ע''י אריק הופר - פילוסוף חברתי,אמריקאי לא יהודי.
    כתב טורים בעיתונים וכמה ספרים. נולד ב-1902 ומת ב-1983.
    השאיר אחריו תשעה ספרים וקיבל את אות הנשיא למען החירות. ספרוהראשון, ''המאמין האמיתי'' זכה להכרה כקלאסיקה. לימד באוניברסיטת קולומביה בלוס אנג'לס.
    להלן אחד הטורים שלו משנת 1968.
    המאמר נכתב לפני 38 שנים!! יש אמיתות שלעולם לא משתנות.
    מעמדה יוצא הדופן של ישראל
    מאת אריק הופר
    לוס אנג'לס טיימס, 26.5.68
    היהודים הם עם יוצא דופן: מה שמותר לאומות אחרות אסור על היהודים.
    אומות אחרות מגרשות מאות, אפילו מיליוני אנשים, ואין בעיית פליטים. רוסיה עשתה זאת, פולין וצ'כוסלובקיה עשו זאת, תורכיה זרקה מיליון יוונים, ואלג'יריה – מיליון צרפתים. אינדונזיה זרקה השד-יודע-כמה סינים – ואיש לא מדבר על פליטים. אבל במקרה של ישראל, הערבים העקורים נעשו לפליטים נצחיים.
    כולם מתעקשים שישראל חייבת לקבל חזרה כל ערבי וערבי. ארנולד טוינבי מודיע, שגירוש הערבים הוא אסון גדול יותר ממה שעשו הנאצים. מדינות אחרות, כשהן מנצחות בשדה הקרב, הן מכתיבות את תנאי השלום. אבל כשישראל מנצחת היא חייבת להתחנן כדי לזכות בשלום.
    כל אחד מצפה מהיהודים להיות הנוצרים האמיתיים היחידים בעולם הזה. מדינות אחרות כשהן מובסות שורדות ומשתקמות, אבל אם ישראל תובס היא תוחרב.
    אילו נאסר ניצח ביוני האחרון [1967] הוא היה מוחה את ישראל מהמפה, ואיש לא היה נוקף אצבע להציל את היהודים.
    אין מחויבות אחת ליהודים מצד כל ממשלה שהיא, שתהיה שווה את הנייר שעליו היא כתובה.
    בכל העולם זועקים וזועמים כשאנשים מתים בוייטנאם או כששני שחורים נהרגים ברודזיה. אבל כשהיטלר טבח ביהודים איש לא מחה נגדו. השוודים, שמוכנים עכשיו לבטל את היחסים הדיפלומטיים עם אמריקה בגלל מה שאנו עושים בוייטנאם, לא השמיעו ציוץ כשהיטלר רצח יהודים. הם שלחו להיטלר מחצבי ברזל וכדורים מיסביים, ונתנו שירותים לרכבות החיילים שלו בדרך לנורבגיה.
    היהודים הם עם מבודד בעולם.
    אם ישראל תשרוד זה יהיה אך ורק בזכות מאמצים יהודיים. ומשאבים יהודיים.
    ברגע זה ישראל היא בן הברית היחיד המהימן וללא תנאי. אנחנו יכולים לסמוך על ישראל יותר מאשר ישראל יכולה לסמוך עלינו.
    צריך רק לדמיין מה היה קורה בקיץ האחרון [1967] אילו הערבים ותומכיהם הרוסים ניצחו במלחמה, כדי להבין כמה הישרדותה של ישראל חיונית לאמריקה ולמערב בכלל.
    יש לי תחושה שלא עוזבת אותי ; מה שיקרה לישראל יקרה לכולנו. אם ישראל תיספה השואה תהיה עלינו .

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    לברברים צמאי הדם

    ישראלי מתבייש, 01/03/08 16:48

    7 ילדים נהרגו.
    אצלנו פסטיבל תקשורתי סביב ילד שנפצע, ושם תינוקות נהרגים.
    ועל הפסקת האש שהחמס מבקש אף אחד לא מדבר.
    יאללה לתת להם בראש, זה כל מה שאתם יודעים.

    הגב לתגובה זו

    • ל211 כנס

      ירון, 01/03/08 17:14

      אתה בטוח ערבי אל תשכח מה החמס עשה לאחים שלך לפני פחות משנה לינצ במדהון זריקת פעילאחר מקומה 17 ועוד , זה החמס שאתה מגן עליו

      הגב לתגובה זו

    • חבל שאין כמוך בצד השני.רק אצלנו יש כמוך (ל''ת)

      תראה כמה, 01/03/08 17:50

      הגב לתגובה זו

      • למה,אפשר לארגן לו העברה לצד הפלשתיני. (ל''ת)

        שיבקש לעבור, 01/03/08 18:10

        הגב לתגובה זו

  • 210.

    טבח יש בשדרות. (ל''ת)

    רר, 01/03/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    הקצב צריך להיות לפחות פי 10

    לאומי ירוק, 01/03/08 16:44

    לפחות 300 הרוגים ביום.

    והגיע הזמן גם לנקות את הגיס החמישי שבתוך הקו הירוק גם זה שבטייבה ובאום אל פאחם וגם תומכיהם מצפון תל-אביב.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    חיילי צהל נילחמים ובתיקשורת נועצת להם סכינים מורעלי באכזריות בגבם (ל''ת)

    פריחה, 01/03/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    כולכם קשקשנים.

    ערן, 01/03/08 16:37

    עוד שנה תשכחו הכל ושוב תבחרו קדימה ועבודה.
    זוכרים מה קרה בפריימריז האחרון של מפלגת העבודה בשדרות?
    עמיר פרץ ניצח - וזה עוד היה אחרי מלחמת לבנון!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 206.

    מלחמה

    בשם העם, 01/03/08 16:37

    במלחמה יש להתנהג כמלחמה....פגיעה בדרום הארץ או בצפון זו פגיעה במדינה שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    הטיפש אולמרט מכניס אותכם לבוץ בעזה, נראה אותכם יא פחדנים (ל''ת)

    בחור ערבי, 01/03/08 16:35

    הגב לתגובה זו

    • שמחים שהפסקתם ליילל (ל''ת)

      תמשיכו ככה, 01/03/08 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 204.

    יחס ההמרה שלהם זה 1000 פלשתינים תמורת שליט, אז 30 זה כלום (ל''ת)

    ב-1000 זה יפסק, 01/03/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    רבין צדק כשאמר שהיהודים פחדני השלום (ל''ת)

    X, 01/03/08 16:32

    הגב לתגובה זו

    • קשה לנו עם מתקפות השלום הפלסטיניות (ל''ת)

      לא עומדים בזה, 01/03/08 16:43

      הגב לתגובה זו

    • מצחיק, אחרי המשפט הזה רבין הוסיף שלא יהיו שום טילים מעזה (ל''ת)

      אריה, 01/03/08 16:55

      הגב לתגובה זו

      • הוא סתם תועמלן ערבי (ל''ת)

        שכתב גם את, 01/03/08 17:52

        הגב לתגובה זו

  • 202.

    לפגוע בחמאס כמה שיותר חזק (ל''ת)

    לחסל אותם, 01/03/08 16:27

    הגב לתגובה זו

    • החמס נס לאידיוטים, אתה רוצה שישלחו בנו שמאלנים?! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 201.

    אבן מול טנק....ולמרות הכל העם הפלשתיני עדיין קיים כל הכבוד עם גיבור

    MR.X, 01/03/08 16:26

    רק תלמדו את הגיבורות מהאויוב שלכם איך ילדים ונוערים לא מפחדים מטנקים ולא ממטוסי צה''ל לא כמוכם ...עם בכיין ראינו אותכם בלבנון....תתביישו לכם

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נתבייש ואתם תחטפו (ל''ת)

      כל אחד, 01/03/08 16:35

      הגב לתגובה זו

      • הם רבים וגם נעזרים בגייס מסוכן תיקשורת וכל אכולי שינה עצמית (ל''ת)

        קומויסטים, 01/03/08 16:47

        הגב לתגובה זו

    • אז הגיעו מחשבים לכפר?? (ל''ת)

      שי, 01/03/08 16:44

      הגב לתגובה זו

    • העם הפלסטיני קים בגלל טוב ליבנו (ל''ת)

      אז תירגע, 01/03/08 16:46

      הגב לתגובה זו

    • דווקא בכיינות זאת תכונה ערבית מובהקת

      טל, 01/03/08 16:46

      -אנחנו קורבנות
      -אין לנו מה לאכול
      -אנחנו מסכנים
      -המיליון ילדים למשפחה סובלים

      ולא רק בישראל אלא בכל העולם ובאירופה בפרט ,לא משתלבים ולא מתקדמים אתם חיים בסרט של ימי הביניים.

      הגב לתגובה זו

    • אכן עם גיבור שהוכיח את עצמו ב-48 ,67

      דורון, 01/03/08 16:47

      ברחתם כמו שפנים! משה דיין רץ אחריכם לגבול להחזיר אותכם. אל דאגה במלחמה הבאה שתברחו אף אחד לא יעצור אתכם .

      הגב לתגובה זו

  • 200.

    כמה מילים '' לצמח '' שרון

    יצחק, 01/03/08 16:25

    ראשית כל רפואה שלמה לא ביגלל שאני אוהב אותך רק שתחזה במו עינך מה התוצאות של הגרוש החפוז של יהודים קדושים מאדמתם כל זאת ביגלל היתחפנות לשמאל ולימשוך תשומת הלב מעסקי המשפחה האפלים שלך שבכל זאת לא מנעו הכלא מי הבן שלך... רפואה שלמה !

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    לבצע חישוף באיזור שממנו ירו את הקסאם ואח''כ למקש את השטח (ל''ת)

    לנקוט, 01/03/08 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    רק נסרלאה יחנך אותכם חכו יש זמן (ל''ת)

    דרוזי, 01/03/08 16:22

    הגב לתגובה זו

    • הוא עסוק בפצוץ מועמדים לבנונים לפרלמנט,וחוצמזה (ל''ת)

      יושב יפה בשקט, 01/03/08 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 197.

    לא להיכנע, תנו להם ליילל. הסברה ומהר. (ל''ת)

    אאא, 01/03/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    ישראל מבצעת פשעי מלחמה , אל תחשבו שההיסטוריה תסלח לכם (ל''ת)

    בחור ערבי, 01/03/08 16:13

    הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד שאתה מדבר בגוף שני (ל''ת)

      גלעד, 01/03/08 16:28

      הגב לתגובה זו

      • פחדניים תצאו מייד מהשטחים הכבושים (ל''ת)

        בחור ערבי, 01/03/08 16:43

        הגב לתגובה זו

        • עזה תחילה ואח''כ טייבה אישאללה. (ל''ת)

          צייד ארנבים, 01/03/08 17:48

          הגב לתגובה זו

        • אין כזה דבר שטחים כבושים, כל השטחים שייכים לישראל (ל''ת)

          איתי, 01/03/08 17:54

          הגב לתגובה זו

        • כשתתנהגו יפה (ל''ת)

          אולי.., 01/03/08 17:57

          הגב לתגובה זו

      • זה גוף שלישי... (ל''ת)

        איתי, 01/03/08 17:53

        הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן להגר לעזה, בוגד! (ל''ת)

      נחום, 01/03/08 16:33

      הגב לתגובה זו

    • תגובתך מעודדת, סוף סוף אנחנו עושים משהו טוב (ל''ת)

      בחור יהודי, 01/03/08 16:58

      הגב לתגובה זו

  • 195.

    בזכות זה שמדווחים בדיוק איפה הנפילות

    דני, 01/03/08 16:09

    המחבלים פוגעים יותר טוב .
    כל קאסם או גראד מודיעים היכן נפל וכך הטרוריסטים יכולים לתקן .
    שימו לב שכמעט כל קאסם פוגע .
    פעם ( לפני שנתיים )הם לא היו פוגעים בכלל .
    עוד שירות טוב שהתקשורת נותנת לטרור .

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    למה, לעזאזל, צה''ל הורג ילדים פלסטינים?

    Avi Ecuador, 01/03/08 16:02

    הם חפים מפשע !!!

    הגב לתגובה זו

    • ולמה שרץ כמוך לא כותב את ''דעותיו'' בשמו? (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 16:43

      הגב לתגובה זו

      • אבי , יא מטומטם

        ישארל גלבוע, 01/03/08 17:09

        תסתום כבר.
        והנה, הזדהיתי בשמי, חלאה.

        סתום כבר.

        הגב לתגובה זו

        • חחח, הרגזתי שרץ שיש לו שם

          Avi Ecuador, 01/03/08 17:53

          למה אתה מזוכיסט?
          למה אתה מענה את עמצך?
          דלג!!!

          הגב לתגובה זו

        • לפחות הצחקת אותי

          חחח, 01/03/08 18:01

          גרמת לי לחייך וזה בריא

          הגב לתגובה זו

    • שתןק כבר, שתוק.

      לאומי ירוק, 01/03/08 16:47

      אתה מוזמן בעצמך לעבור מבית לבית לחפש 'חמושים'.

      האויב הוא כל החברה ה'פלשתינית', לא רק מי שממש יורה עלינו טילים.

      הגב לתגובה זו

      • הגבת למתחזה (ל''ת)

        Avi Ecuador, 01/03/08 17:17

        הגב לתגובה זו

    • ילדים פלסטינים?

      חייל, 01/03/08 16:48

      לא ראיתי שם כאלה.
      אוי... אתה מדבר על השכפ''צים שלהם?

      הגב לתגובה זו

    • מתחזה, הריאשון עד שעה זו (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 16:50

      הגב לתגובה זו

    • לאן ברחו שם (ל''ת)

      כל הגיבורים?, 01/03/08 17:58

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    מעולה! להמשיך לרסק אותם מהאוויר

    דני, 01/03/08 15:58

    כל עוד ילדי שדרות לא ישנים בלילה, שבעזה יקברו גופות.

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    הבעיה האמיתית היא ההססנות הישראלית

    ניר, 01/03/08 15:49

    אם ממשלת ישראל היתה מגיבה בעצמה לאחר הקאסם הראשון - הם לא היו מעיזים להמשיך. גם ההסנות הנוכחית היא בעוכרנו. תפנימו ותכניסו את זה טוב-טוב לראש: הם מבינים ומעריצים רק שפה אחת. כח.
    שכל היוסי ביילינים והתמהונים האחרים (ע''ע תגובה 177) לא יזרעו לנו חול בעיניים. ראינו לאן זה הוביל אותנו...

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    זה לא פיתרון,צריך לצאת למתקפה כוללת (ל''ת)

    כינרת, 01/03/08 15:38

    הגב לתגובה זו

    • ביצת אחר בית, שכונה אחר שכונה, לאט ובטוח להרוס את עזה. (ל''ת)

      המטיף, 01/03/08 15:45

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    רק 30 מחבלים???

    אילן, 01/03/08 15:34

    רק 30 מחבלים נהרגו...כמה חבל שככה קצת....

    הגב לתגובה זו

    • סבלנות, מה הלחץ?

      בני, 01/03/08 16:20

      רק חבל שמכניסים חיילים לתוך הבאלגן הזה, במקום לתת לתותחים ולמטוסים לעשות ת'עבודה.

      מאחל החלמה מהירה לח''כ הערביים שלנו (ואם הם בריאים כרגע, מאחל להם תאונה קשה בהקדם),

      והמון ברכות לחיילי ומפקדי צה''ל, שבקרוב כנראה אקרא לתמוך בהם בצו-8, ואעשה זאת בשמחה.

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    עיתונאים יקרים ראיתם פעם קרבות ללא פצועים מה השטויות שאתם מבאים לק (ל''ת)

    עיתונות גלמודה, 01/03/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    ****חברים כנסו בבקשה!!!!****

    עידן, 01/03/08 15:29

    רציתי להזמין את כולכם לבלוג החדש שפתחתי, בבלוג יש מאמרים מגוונים על תחומים רבים ושונים, גם על פוליטיקה וגם על אקטואליה - ביקורות על סרטים, טלוויזיה ומוסיקה!
    שווה לכולכם להיכנס, אני מקווה שתהנו!

    הקישור - http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=527792

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    שוחקים את צה''ל

    Avi Ecuador, 01/03/08 15:24

    העמלקיים בקו הירוק הם כלי משחק לסורים ולאיראנים.
    הבעיה העמלקית מתחילה ונגמרת בפתרונה בסוריה, לשם השרירים ולשם הכוח.
    תשאלו את האמריקאים על משבר הטילים בלבנון, סליחה, בקובה.

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    אור בקצה המנהרה!עם ישראל מתלקד!

    אברהם, 01/03/08 15:21

    תודה חמאס!
    השמאלנים מתמעטים והולכים....ונעלמים!
    ואנו תקווה שהחמשס ייעלם אבל פיזית!

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    זו הזדמנות פז להגלות את אוכלוסיית עזה ל ל ב נ ו ן!!! (ל''ת)

    TR, 01/03/08 15:18

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    אני נגד הרג, אבל עדיף שישרדו בסדום 10 ''צדיקים''

    Avi Ecuador, 01/03/08 15:17

    במקום שיהיו 2 מיליון רשעים.
    כן, ועם גם צדיקים נפגעים זה באשמתם...

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    אני בטוח שלהרבה חיילים היום

    Avi Ecuador, 01/03/08 15:13

    האצבע הרבה יותר משוחררת על ההדק, והם לא בדיום ממלאים ''פקודות'', בהמשך יהיה לאולמרט קשה ''לשלוט''...

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    רק מהאויר ואחרי אולטימטום חד משמעי

    טובה, 01/03/08 15:13

    אסור אסור אסור להסתבך בפעולה קרקעית שתעלה בחיי ילדינו. הנבלות בעזה לא זכאים לשמוח על פגועים בצידנו וזה יקרה ,שכן הם לא סתם הסלימו את המצב. הם הכינו הפתעות ועושים הכל לערער את שלוות תהליך קבלת ההחלטות של הקברניטים.ברק ואולמרט אל תיכנעו לספין שלהם. הם אומרים ברמיזה שמחכה לחיילנו תופת.חייבים להחליט על דדליין לאולטימטום ולאחריו הפגזות חסרות רחמים לכל עבר. שהם יבכו ושהעולם יצעק ושרק אנחנו לא נבכה. ימ''ש של המנהיגים הארורים של העזתים שממררים להם ולנו את החיים

    הגב לתגובה זו

    • ועדת וינגור 2

      Avi Ecuador, 01/03/08 15:20

      כמו לבנון...

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    ערבים מסריחים ! ללא השמאל מזמן ההיתם בשקט !

    שונא שמאלנים, 01/03/08 15:07

    יש לכם מזל שהשמאל ובגץ מגן עליכם אחרת מיזמן ההינו מזיינים אותכם !
    יומכם יגיע!
    לא תוכלו לעולם להסתתר מאחורי השמאל ולירות עלינו טילים !
    נגן על חיינו וחיי ילדינו !

    הגב לתגובה זו

    • היום קרוב משנדמה, לעם נמאס - יש להשמיד את עזה!!! (ל''ת)

      גג, 01/03/08 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    אני נגד הרג, אבל עדיף 30 שלהם מאחד שלנו.

    דודו, 01/03/08 14:59

    והכי חשוב- אנחנו פוגעים במחבלים מתוך הגנה עצמית.
    הם רוצחים ילדים בכוונה תחילה סתם ככה...

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    בלי רחמים, הם לא מרחמים עלינו

    מ\, 01/03/08 14:59

    להפיץ מהאוויר ועם ירי ארטילרי

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    לכל החיילים שלנו בחזיתות

    הילה, 01/03/08 14:50

    שמרו על עצמכם, והיו זהירים..
    כל עם ישראל מודה לכם
    בזכותכם הבית שלנו קיים
    תודה לכם
    הלוואי והייתי יכולה לחבק אישית כל אחד מכם ולהודות לכם

    שאלוהים ישמור עליכם שם. :(
    וחזרו הביתה בשלום.

    הגב לתגובה זו

    • תרגעי, היום תוכלי לומר

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:59

      ''בזכות'' העמלקיים שלא סומכים על השמאל ונותנים להם זמן ודחיפה לעשות להם את העבודה שהם לא יכולים לעשות.
      היה אסון יותר גדול אם העמלקיים היו נותנים זמן ויד חופשית לשמאלנים.
      אפילו לא היה לך למי לצעוק או תקווה.
      ... נס עמלק לעם הארץ, ויקשה ה' את לב פרעה.

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    האמת היא שאין אופציה צבאית אמיתית

    אורי, 01/03/08 14:45

    אין אופציה צבאית, פשוט אין!
    ברגע שישראל תפנים זאת - יוכל להיות פתרון אמיתי שבסיסיו שישראל תפסיק לכבוש מיליוני פלסטינים בגדה המערבית ורצועת עזה (כן הכיבוש בעזה לא הסתיים הוא רק שינה פנים).

    כל זמן שאין מדינה פלסטינים בקווי 67 שבירתה ירושלים המזרחית, תהיה התנגדות לכיבוש ובצדק. זכותו של עם להתנגד לכיבוש של עצמו ושכל הצבועים יפסיקו לבלבל במח. זכותה של ישראל להגן על אזרחיה, נכון. ומה עם זכותם של הפלסטינים? למדינה? להגנה? לריבונות? להאבק בהפצצצות בכיבוש בדיכוי בהפקעת קרקעות וגדר שנבנית על שטחיהם במחסומים בהרג והסבל היומיומי? זה הדדי הזכות להגנה, לבטחון, לשלום, לחיים..

    אין שום סיכוי שעקב אלימות ישראלית מוגברת יחליטו הפלסטינים ש''טוב ישראל כה חזקה אז נוותר על המאבק בכיבוש ונגיע איתו הסכמה על המשכו''. שום סיכוי! והרי כולם יודעים שבסוף יסתיים הכיבוש ותהיה פלסטין לצד ישראל בקווי 67, כי אין פתרון אמיתי אחר, אז בשביל מה ההרג והמלחמה? בשביל ההתנחלויות בגדה? בשביל הגאווה? אם ישראל תפסיק לכבוש את העם הפלסטיני, תהיה לה כל הזכות להתגונן באמת אם תותקף ככל מדינה. אם נגיע להסדר קבע על בסיס 242, 338 של האו''ם, ובאמת נציע במו''מ על השולחן הסכמה זו, לא מדומת ומוקטנת ומעוותת כמו שעשה אהוד ברק בשנת 2000, שהציע סיום חלקי בלבד של הכיבוש, מצבנו יהיה אחר לחלוטין.

    זה נכון שהפלסטינים בחרו חמאס, זה נכון שהישראלים בחרו ימין, זה נכון שהמצב קשה מבעבר בשל טעויות הדדיות. אך הבסיס נותר אותו בסיס של בעיה ושל פתרון לאותה בעיה. אין מנוס מסיום הכיבוש. מסיום ההתנחלויות, מחלוקת ירושלים, מהקמת פלסטין לצד ישראל, מפתרון אמיתי לזכות השיבה במסגרת מכלול שלם של הסדר מדיני ופשרה הסטורית אמיתית.

    ההרג ההדדי עכשיו פשוט מיותר ויש למחות כנגד האיוולת הזו.

    הגב לתגובה זו

    • עד שלא יסתם הכיבוש הערבי בארץ ישראל

      אחמד עכו, 01/03/08 14:52

      ליהודים יש זכות למחוק את עזה

      הגב לתגובה זו

    • אורי, עליך נאמר: אין שכל אין דאגות (ל''ת)

      דודו, 01/03/08 15:00

      הגב לתגובה זו

    • תבדוק מה פוטין עשה עם הצבא שלו בצ'צ'ניה ותגלה עד כמה שאתה טועה (ל''ת)

      רויי, 01/03/08 15:01

      הגב לתגובה זו

    • אם אין אופצייה צבאית, למה הפלסטינים יורים.. אגב-

      יש 1 ערבי שמוכן, 01/03/08 15:18

      אין!

      עד שיהיה-תפסיק עם שקרי תעמולה מגוחכים.

      ה''כיבוש'' --כולה תירוץ פלסטיני להתנער מכל אחריות לחוסר נכונותם לפשרה מדינית, והצדקה מראש של כל רצחנות מטורללת.

      הגב לתגובה זו

    • המפגרים לא לומדים כלום - בזמנו אתם כבר עשיתם הסכם שלום עם היטלר (ל''ת)

      משה, 01/03/08 15:21

      הגב לתגובה זו

    • אורי-אתה חי בכמה טעויות

      ראובן, 01/03/08 17:00

      רק זכור שאחרי ששת הימים חיו תושבי עזה תחת שלטון ישראל בתנאים טובים בהרבה מהזבל שזכו לו מידי המצרים.היתה לרבים עבודה בישראל,מסעדות בגדה חגגו וכן הקזינו ביריחו.זוכר את עראפת,הטרוריסט והגנב,שסירב להצעה של ברק?90% לא הספיקו לא.לפלשתינאים נוח עם הנרטיב של הדפוק,הנכבש,המסכן.זה נותן להם הצדקה לפוצץ אוטובוסים ולירות על שדרות ואשקלון כי להם לא איכפת למות,פנאטיות מטורפת נוסח מתאבדי 11/9 . אי אפשר להיות כל כך הגיוניים עם פראים כאלה המחנכים ומחונכים מגיל אפס לשנאה.יצאנו מעזה,תרדו מאיתנו.ארה''ב הבינה מול מי היא נלחמת בחזית היפנית ושתי פצצות אטום סיימו את המלחמה.לפלשתינאים יש את אונר''א הדואגת רק להם,והעולם כבר מבין שהם לא ממש לוחמי חופש נוסח צ'ה גווארה אז בחייך-תפסיק עם צורת החשיבה כאילו יש עם מי לדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    למעשה פריירים מי שנכנס או שולח את בנו לעזה

    Avi Ecuador, 01/03/08 14:39

    ואם נכנסים אולי עם נוהל שכן שלוקחים את קדימה ורק חיילים שמאלנים.
    את עזה יכולים להפציץ בתותחים ומטוסים חיילים ימנים שמשתתפים בביעור חמץ.
    עמלקים שונאי ישראל ברברים שמטרתם להשמיד את העם היהודי ושמאלנים.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    כשנשמע או נקרא כמה עמלקים שרדו בסדום

    Avi Ecuador, 01/03/08 14:31

    נדע שאנו בכיוון...
    הם מקבלים בתולות ופרסים בגן עדן, מה בדיוק הבעיה?!
    למה יקבלו פרסים בגהנום שהם מביאים לכדור הארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    אהוד ברק כל הכבוד!!! שה' ישמור על חיילנו!!

    תנו לברק לנצח !, 01/03/08 14:23

    את מה שבית המשפט מנע מברק לעשות קודם הוא יעשה עכשיו!
    יפה מאוד לא לוותר

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    עזה

    טאטרע אבו, 01/03/08 14:22

    צריך להכניס לעזה עוד כוחות חי'ר

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    וזה עוד התגובות של החילוניים !!1

    ישראלי, 01/03/08 14:16

    חכו השבת תצא ותשמעו את דעתם של שומרי המסורת על ההרג שלכם .. ממש ממש זוועה רק 32 ..סמקק שצהל יוסיך עוד 2 אפסים בסוף ואתחיל להיות רגוע!!!!!!

    האפסים של החמאס עוד מעט יגידו שהם רוצים הודנה !!! !כמו תמיד מתחילים וחזורים לחור שלהם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מגיע לכם מוסלמים

    מאחת היבשות, 01/03/08 14:13

    אני צופה בהתבכיינות שלכם באל-ג'זירה ויודעת שאתם הזמנתם את ההתקפה הזו, חבל שהיא לא באה קודם ואני רק מקווה שזה ימשיך , עד שתבינו שאתם מתים מטפשות......

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    מה אתם חושבים את עצמכם גיבורים''ראינו איתכם בלבנון'' אתפ עם פחדן!!! (ל''ת)

    לא משנה, 01/03/08 14:10

    הגב לתגובה זו

    • כן אבל אנחנו עוד כאן..וזה מה שמפריע לך..חוגגים 60 .אתה בא? (ל''ת)

      אור, 01/03/08 14:25

      הגב לתגובה זו

    • אפס - תזדהה ואני אבוא לבקר אותך... (ל''ת)

      עוז, 01/03/08 14:35

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם עונים לו

      יוסי, 01/03/08 14:54

      הוא סתם ישראלי שמתחזה ומנסה בטח להצחיק את הח'ברה

      הגב לתגובה זו

    • נו , אז תראו אותנו גם בעזה. (ל''ת)

      העיקר שאתם, 01/03/08 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    השמאלני הקיצוני מאירופה סולאנה מגיע לארץ..צריך לעשות הפגנה ולגרש!

    שמאל=מושחתים, 01/03/08 14:09

    אם הוא מגיע זה אוצר שהוא בא לעזור לביילין נגד צה''ל!!!!!

    השמאל הקיצוני אוייבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר סתם. ארגן הפגנה נגדו! רק זה עובד (ל''ת)

      יוסי, 01/03/08 14:32

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    מה שנעשה בכם הגרמניה אתם עושה אותו דבר ואפילו יותר גרוע על העם הפלש (ל''ת)

    לא משנה, 01/03/08 14:02

    הגב לתגובה זו

    • איך אתם עוברים כל כך מהר מלוחמנות להתבכיינות?? (ל''ת)

      כמו שעון, 01/03/08 14:08

      הגב לתגובה זו

    • עיברית קשה שפה, נכון?! (ל''ת)

      עוז, 01/03/08 14:36

      הגב לתגובה זו

    • שמעתי מנהיג שלכם אמר שאתם אוהבים למות, אז מה הבכיינות הזאת?

      משה, 01/03/08 15:26

      בכלל זה מצחיק כאשר חיות אדם נאצים איסלאמים משווים את עצמם עם בני אדם.

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    הפלסטינים מוסלמים צמאי דם, דת אלימה

    אאא, 01/03/08 13:56

    הזורעת הרג בכל העולם.
    לבסוף לעולם ימאס.
    דת של מלחמה, רוצחים את נשותהם,
    את בנותיהם, אחד את השני, וזורעים הרג בעולם.ף
    בורים פרימיטיביים.

    הגב לתגובה זו

    • דת השטן (ל''ת)

      אחד, 01/03/08 14:35

      הגב לתגובה זו

  • 166.

    כל הכבוד לצה''ל!! ישר כוח!!

    אזרח, 01/03/08 13:49

    כל הכבוד!! מעולה!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    האוייב מעודד מתיקשורת עויינת את העם שלה (ל''ת)

    חבל שהעם, 01/03/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מעזה לא יורים פרחים!!לא צריך להתנצל על מי נפגע בצידם!זו מלחמה!! (ל''ת)

    די לצביעות!, 01/03/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    156 צודק, די לתווסתנות!

    יואב, 01/03/08 13:44

    חיילים ניפצעים ואפילו נהרגים זה חלק מהמחיר להשגת הביטחון בשדרות ואשקלון. נתינת דגש יתר לשלום החיילים פוגעת מאוד בהצלחת הצבא. זה מה שהכשיל אותנו בלבנון ואסור שזה יכשיל אותנו הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לא מספיק ערבים מתים!!!

    אבי, 01/03/08 13:42

    תדברו ברבבות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    רק ממטורפים מפחדים

    ארז, 01/03/08 13:36

    לא חבל להיכנס לשרוף סולר? למה סתם שוב ושוב לסכן חיילים. לשרוף כסף על מרצחים.
    לצהל יש פצצות זולות.
    אפשר לטווח בתותחים לזרוק פצצות זולות שיעשו נזק איום ונורא בשטחים. מה עשו לישראל רע התושבים של גלגוליה שצהל הולך להפריע להם לישון כל ערב?
    צריך לחסל את ראשי החמאס ולא בפגיעות נקודתיות ע''י טיל של 30 אלף דולר אלא ע''י פצצה של 1000 דולר שתחריב רדיוס של קילומטר מסביב.

    רק כאשר נחסל את האשמים האמיתים אלו שמשלחים את המשגרים(בשר התותחים) וכל מי שנמצא קילומטר מסביבם יהיה שקט בשדרות. רק אם ניהיה מטורפים שמגיבים בפראות כמו שצריך להיות! פגיעה בילד קטן וקטיעה של הרגל שלו דורשת תגובה של מטורפים עם דם בעיניים.

    נקודה נוספת: מה קרה לתוכנית של ענישה על כל קסאם (הפסקת זרם החשמל והמים). אני סופר כבר עשרות קסאמים על שדרות היכן התגובה של ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מצרים תספק חשמל לרצועת עזה כך שלא תהיה זקוקה לאספקת חשמל מישראל

    אנחת רוחה, 01/03/08 13:35

    מצרים והרשות הפלסטינית מגבשות תכנית להגברת אספקת החשמל לרצועת עזה, כך שלא תהיה זקוקה לאספקת חשמל מישראל. בקול ישראל דווח, כי על פי התכנית, תספק מצרים לרצועה 250 מגה ואט חשמל. להשלמת המיזם יידרשו שישה חודשים

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אנחנו נמשיך להילחם

    חייל, 01/03/08 13:33

    למען האחים שלנו בדרום ולמען כל מדינת ישראל!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אנחנו נמשיך להילחם

    חייל, 01/03/08 13:33

    למען האחים שלנו בדרום ולמען כל מדינת ישראל!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    הנייה ימך ספורים והשעון מתקתק - תהנה ממה שנשאר :-) (ל''ת)

    טייס, 01/03/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    אין שום צורך לפרסם תמונות של פינוי נפגעים על התקשורת לסייע במלחמה

    רועי, 01/03/08 13:29

    ולמנוע מורך לב.

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    צהל חייב להרוס ולחרוש את האיזורים מהם יורים גראדים וקסאמים

    ש.לוין, 01/03/08 13:28

    לא להשאיר אבן על אבן אם החמאס רוצה מלחמה הוא יקבל אותה מנה אחת אפיים ושיפסיק לייליל שאנחנו נאצים הם יותר גרועים מהנאצים הם מפלצות .

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    הם מסדרים את ההרוגים במקררים כמו שאני את הגבינות שלי (ל''ת)

    ציון ציוני, 01/03/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    חייבים לנצח, גורל תושבי שדרות וסביבותיה על הפרק! (ל''ת)

    המפתח לא, 01/03/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    !!!

    שמאלי, 01/03/08 13:14

    ס-כ-נ-ה!!! אנשים צרי אופקים שעושים דהומניזצייה לעם אחר, באתר!

    הגב לתגובה זו

    • סתם קטע של אוייבים במלחמה

      ועדיין לא מגיע, 01/03/08 13:48

      הדה הומניזציה (כתעשייה!) של ישראל ע''י הצד השני.

      הגב לתגובה זו

    • מה לעשות שאין בקרה על שמאלנים שמשוטטים באינטרנט..

      רונן, 01/03/08 17:55

      תמיד יהיו צרי אופקים כאלה ואחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 151.

    לפי אלג'אזירא יש לפחות 3 חיילים הרוגים (ל''ת)

    תימני, 01/03/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    למה לסכן חיילים שלנו?? להפציץ להפציץ להפציץ (ל''ת)

    לא לסכן חיילים!, 01/03/08 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    הם נהרגו בדרך לבי''הס

    גמד שלמה, 01/03/08 12:57

    הם הלכו ללמוד את מורשת החבלה של אחמד יאסין

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    ס-כ-נ-ה!!! שמאל-ישראלי-תומך-חמאס באתר (ל''ת)

    האוייב מבית, 01/03/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    מישהו צריך לנצח במלחמה

    ישראל, 01/03/08 12:35

    עד שהצד השני מרים ידיים ונכנע....ומאוד הייתי ממליץ שהכניעה לא תהיה של ישראל כמו שהיא נכנעה לטרור עד היום.

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה יש רק מפסידים (ל''ת)

      me, 01/03/08 13:10

      הגב לתגובה זו

      • אבל לדרבי (ל''ת)

        חוקים משלו, 01/03/08 13:14

        הגב לתגובה זו

      • אבל יש מפסידים ויש את אלה שפשוט נעלמים.

        ץ, 01/03/08 16:51

        מי מהם אתה רוצה להיות?

        הגב לתגובה זו

  • 146.

    ישראל מזרזת את רעידת האדמה כנסו

    מוסלמי הגון, 01/03/08 12:32

    אולהים רואה טוב מה קורה שרוצחים חפים מפשע ילדים נשים תזכרו טוב מה אני כתבתי הסוף מתקרב תצו מהר לרחובות לעצור את המבצע הזה שאני קורה לא ( זירוז רעידת אדמה)אחר כך יגאב גם לכם...

    הגב לתגובה זו

    • אין מושג כזה - ''מוסלמי הגון'' (ל''ת)

      ace, 01/03/08 12:39

      הגב לתגובה זו

    • למוסלמי ההגון

      ראובן, 01/03/08 12:41

      אל תהיה אידיוט.על מי הפלשתינאים יורים?לא על חפים מפשע?
      מה שהם חוטפים-מגיע להם,והרבה יותר.
      ואם מדברים על האיסלאם-דת מפגרת.כשמוסלמים טובחים אלפי מוסלמים אחרים בסודן,מלחמת איראן-עירק וכו' לא מזיז לכם.אבל בגלל קריקטורה בעיתון או מורה בריטית המכנה דובון צעצוע ''מוחמד'' אתם יוצאים בזעם לרחובות ומוכנים להרוג. מה הבעייה שלכם,לעזאזל?

      הגב לתגובה זו

    • אין מוסלמי הגון....

      רמת ישי, 01/03/08 12:43

      פשוט אין!!!!

      הגב לתגובה זו

    • רעידת אדמה

      דב יהודי, 01/03/08 12:50

      הגיע הזמן שתבינו ערביי המזרח התיכון,שיש באמת רעידת אדמה,ותחפשו לכם מקום אחר לחיות בו.
      לא צרכים אותכם במדינה יהודית.

      הגב לתגובה זו

      • לדב-תיקון קל-לא צריכים אותם בכלל! בשום מקום! (ל''ת)

        רון, 01/03/08 16:50

        הגב לתגובה זו

    • עברתם מאוד מהר לשלב ההתבכיינות, מה קרה

      הייתם גיבוריםעם, 01/03/08 12:52

      מרכז רעידת האדמה היה בדרום לבנון החיזבלוני-לידיעתך
      מעניין על מה אללה העניש אותם (ועוד יעניש!)

      אויייי עם יש לנו עסק, אלוהים ישמור

      הגב לתגובה זו

    • מוסלמי הגון?????

      דרור, 01/03/08 12:53

      מה זה?
      חיה חדשה?

      הגב לתגובה זו

    • כמה אתם פחדנים .....

      עופר, 01/03/08 12:53

      שנגמור עם עזה לא ישאר שם כלום ! לכן מפנם מקום שם לערביי ישראל . יאללה מי רוצה וילה בעזה ?

      הגב לתגובה זו

    • עד כמה שאני יודע הישובים הערבים

      נבו, 01/03/08 12:59

      עד כמה שאני יודע הישובים הערבים קרובים בהרבה מהישובים היהודים לשבר הסורי אפריקאי - אם מישהו יסבול הרבה אלו דווקא הישובים הערבים - גם בישראל, במיוחד בשטחים, ואפילו בירדן..

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש יורק מהצלחת בא אתה אוכל

      אבי, 01/03/08 13:11

      תמשיך כך גם אתה תעןף לעזה

      הגב לתגובה זו

    • מוקד רעידת האדמה היה בדרום לבנון החיזבלוני

      אללה העניש אותם, 01/03/08 13:13

      ועוד יעניש את כל הערבים שרוצחים בשמו.
      נראה לי הערבים נמאסו על אללה-שלא תגיד שלא הוזהרתם..

      הגב לתגובה זו

      • נכון! זה מוכיח

        שהמוסלמים נמאסו, 01/03/08 13:42

        ומוקד הרעידה הבא-ברצועת עזה

        הגב לתגובה זו

    • מוסלמי הגון מהצפון = פרזיט .גייס חמישי ..חיה דונ רגלית צמאת דם.

      א.ב.ס.ט, 01/03/08 13:18

      מה אתה לא באבל על חבש ???
      הנכבה בדרך...............

      הגב לתגובה זו

    • אנא פנה לאלוהים שלכם ותבקש....

      ש, 01/03/08 13:40

      אללה ! אנה מוסלמי מבקש אתה תבוא להניה בחלום וותגיד לו למה יפסיק טילים ליהוד ולא ימותו מוסלמים חברים שלי . טייב .

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    חבל שלא 3300

    חן, 01/03/08 12:30

    תפסיקו לרחם עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    עוד 30 משפחות שכולות פלשתיניות שייצרו עכשיו עוד מחבלים צמאי נקמה (ל''ת)

    מה, 01/03/08 12:27

    הגב לתגובה זו

    • עוד 30 .

      חבל שהם בוחרים, 01/03/08 12:31

      ואם מלחמה- נלחמים בצורה בזוייה בצורת התקפות קבועות על אזרחים.

      הגב לתגובה זו

      • אולי עדיף להדביר את כל המשפחה ? (ל''ת)

        ש, 01/03/08 12:36

        הגב לתגובה זו

        • פתאום אין שם ''לוחמים גיבורים''? גיבורים רק לירות מרחוק על משפחות פה? (ל''ת)

          עסק משפחתי, 01/03/08 13:10

          הגב לתגובה זו

      • 30:0 (ל''ת)

        זו תוצאה, 01/03/08 12:44

        הגב לתגובה זו

    • מה אתה מעדיף ? משפ' שכולות בשדרות ואשקלון ???

      א.ב.ס.ט, 01/03/08 12:37

      הפלסטינים תמיד היו ויהיו חיות אדם צמאות דם....
      מבחינתםמ אם אתה יהודי ...אתה בן מוות.

      הגב לתגובה זו

    • נכון. כי עד היום הם התעסקו

      ע, 01/03/08 12:37

      רק בשפנפנים קטנים וחמודים ולימדו את הילדים שלהם להיות בני אדם טובים.

      ועכשיו הכל נהרס!!!
      למה??? אלוהים, למה???
      עכשיו הפלשתינים לא יירצו שלום!
      לא!!!!!!!! מה עשינו?

      הגב לתגובה זו

    • למה ערביי ישראל שלא עשינו להם כלום לא שונאים אותנו? (ל''ת)

      יהודה, 01/03/08 12:41

      הגב לתגובה זו

    • לכן צריך לחסל גם את 30 המשפחות! (ל''ת)

      דרור, 01/03/08 12:53

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק בגלל זה...

      יהודי פשוט, 01/03/08 12:57

      בדיוק בגלל זה צריך להשמיד את כולם.
      שהרי גם אתה אומר שממילא כל אלו שעכשיו ילדים, כשיגדלו יחשו איך לרצוח אותך ואת ילדיך.
      אם כך, הקם להורגך, השכם להורגו.
      ערבי מת לא יורה !

      הגב לתגובה זו

    • הייתי מוכן.שבמקום 30....

      המפציץ, 01/03/08 13:08

      שיהיו 30 אלף ושייצרו עוד 30 אלף שנוכל לחסל גם אותם, עד שהם יבינו, שהמדינה שלהם, לא כאן, וישראל כאן לנצח!הבנת את זה מר ברוך?????

      הגב לתגובה זו

    • אני מת מפחד, אלק!!! (ל''ת)

      עוז, 01/03/08 14:38

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    להמשיך לטחון אותם דק!

    ziko, 01/03/08 12:24

    לא להפסיק ככה שבועיים שלושה ואז להמשיך לטחון אותם כל יום- אם כבר מישהו יפסיד במלחמת ההתשה הזאת זה הם!

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    הפלשתינים מדווחים על הרוגים בהם 30 מחבלים (ל''ת)

    ג, 01/03/08 12:24

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אהוד, אהוד אל תדאג עוד נפגוש אותך בהאג!!!! (ל''ת)

    טבח בעזה!!!!!!!, 01/03/08 12:22

    הגב לתגובה זו

    • טבח שמבח. נמאס קצת מהלקסיקון הקבוע.

      יש שם המון, 01/03/08 12:34

      עם המון נשק-הם עצמם אמרו והראו תחת כל עץ רענן

      הגב לתגובה זו

      • אווו! כולם מ-פ-ח-ד-ים מהאג

        אני, 01/03/08 13:10

        כולם מפחדים מהצדק! בעולם נאור רוצחים צריכים להיות בכלא , מה הבעיה?

        הגב לתגובה זו

        • צדק והאג זה יפה. חבל שהפלסטינים רוצחים אזרחים כשיטת שיגרה (ל''ת)

          -שיזהרו מהאג!, 01/03/08 13:17

          הגב לתגובה זו

        • אז שלח את כל החברים שלך מעזה לכלא, שמאלן (ל''ת)

          חרב גדעון, 01/03/08 18:02

          הגב לתגובה זו

    • 30, 300, 3000 מחבלים זה לא טבח זה צדק!!! (ל''ת)

      אתה בוגד!, 01/03/08 12:35

      הגב לתגובה זו

    • ואותך יפגוש קסאם אי שם. (ל''ת)

      יה משורר יעני, 01/03/08 12:41

      הגב לתגובה זו

    • אל תבנה על האג תבנה לנו ת'ארץ

      צדיק, 01/03/08 12:46

      ותגיד תודה שהינך חי בישראל

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שבקרוב נעשה אותו דבר לבוגדים שמאלנים כמוך (ל''ת)

      האג שמאג, 01/03/08 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    להכחיד את השבט הברברי!!!!!

    דרור, 01/03/08 12:21

    לחסל את כולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    להכחיד את השבט הברברי!!!!!

    דרור, 01/03/08 12:21

    לחסל את כולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    ברווזים ברווזים בואו הביתה (ל''ת)

    לא רוצים, 01/03/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    לפצוע כמה שיותר

    מני, 01/03/08 12:18

    לא להרוג. כמות עצומה של פצועים אצל הפלסטינים תביא לקריסה חברתית וכלכלית. הרוגים ממש לא מזיזים להם.

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו (ל''ת)

      רוני, 01/03/08 12:42

      הגב לתגובה זו

    • צודק! נתפשר על גם וגם (ל''ת)

      יוסי, 01/03/08 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    תיקון: 30 מחבלים טרורסטים צמאי דם הרוגים (ל''ת)

    שלא יעבדו עליכם, 01/03/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    לא לאפשר לסיפורים פלסטיניים קורעי לב

    בן שדרות, 01/03/08 12:16

    על נשים ותינוקות נפגעים להפסיק את המומנטום.להמשיך ולכתוש.
    וחוצמזה הגיע הזמן להפסיק כל הספקה לעזה. כולל הומניטרית. גם לתיימן אנחנו לא מספקים. הם אויב, ועם אויב מתנהגים כמו עם אויב. ובמלחמה. זה שמהסס מפסיד.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לקטול בלי רחמים!!!!

    ע'עלול, 01/03/08 12:14

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ברק: הכה בהם ללא רחם

    אבי, 01/03/08 12:13

    כל הכבוד לחיילי צה''ל, לרמטכ''ל ולשר הבטחון. החמאס מבינים רק כח. צריך להמשיך ולהכות בהם. לדעתי, הכניסה לעזה, מחוייבת המציאות. אסור לתת להם: להתעצם, ולהשיג מאזן אימה עם ישראל. העם ב-100% איתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    רק 30 פלסטינים, רק.....חבל (ל''ת)

    arik, 01/03/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    עיתונאים שלנו הם עיתונאים של החמאס ולא אחרת

    רמילה, 01/03/08 12:09

    עיתונאים נכבדים, אתם שונאים את צה''ל אתם חושבים שהם רוצחים והחמאסניקים הם לוחמי חירות, ואתם שונאים את המתנחלים ומבחינתכם שכולם ימותו ולא יזיז לכם .
    אבל השאלה שלי היא: מה השאיפה שלכם, אחרי שלא תהייה מדינה יהודית מה אז,הרי ברור לי שאתם הייתם רוצים לגור בארץ ולא בחול ,אבל אם לא תהייה מדינה יהודית אז לא יהיה אפשרי לגור כאן.
    הרי ידוע לי ולכם שהחמאס הוא כמו הפתח ושנהם רוצים בחיסולונו ,יש לי ולכם את הנאומים של אבו מאזן שאומר בפירוש שהוא רוצה בכל המדינה ובחיסולנו, ידוע לי לכם ולמודיעין שלנו, רק שאצלנו בוחרים להסתיר זאת.
    הרי ברור שנצא מהשטחים ומרמת הגולן הקטיושות יפלו על כפר סבא ,והם יצאו למלחמה כוללת. אלא אם כן אתם מאמינים שאז הם יפסיקו ואז תסלחו לי שאני אומר לכם אבל אתם תמימים.
    אז אם כל זה ידוע לכם אז מה מניע אותכם ?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אסור שייפגעו חיילים! להפעיל את התותחנים!!! (ל''ת)

    שלומיאליות!, 01/03/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    התקשורת שלנו נהנית מכל פירור תעמולה פלסטיני (ל''ת)

    בלתי נסבל, 01/03/08 12:06

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    יש לפעול בזהירות המתבקשת. והפעם, תקווה כי ישתמשו בשכל ובתבונה

    והלוואי שזה לא, 01/03/08 12:04

    בכוחות שברשותינו, ולווא דווקא יסכנו חי חיילים לשווא, אם זה ניתן כמובן.

    את המחיר לטפשות ולכסילות של ''מנהיגיהם'' שהם ישלמו ולא אנחנו.

    כדאי להתחשב ולחשוב קודם על עצמנו ולא מה יקרה לאחרים, עם כל הכאב על חיי אזרחים אומללים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    לא נתנו לכם אהבה בביית, התעללו בכם פיזית,נפשית,שאתם כל כך שונאים את

    פסיכולוג, 01/03/08 12:03

    הישראלים ,היהודים ואוהבים את האויב שלנו.
    אני לא אומר בכוונה שאתם שונאים את עצמכם כי אתם לא שייכים לעם הזה, אתם פשוט אנטישמים שמתים להיות נוצרים ושונאים את היהדות בגלל שינאה מביית ,לא יכול להיות אדם שישנא כל כך את עמו .
    לכן המסקנה המתבקשת היא שאתם לא רואים עצמכם כחלק מהעם היהודי. וכמו הרצל שרצה להמיר את כל היהודים לנוצרים אתם גדלתם על החינוך הזה. והיום אתם שולטים באמצעי התקשורת.
    כל הביילין ,פרס, אולמרט, עליזה אולמרט, ב.יהושוע,

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    רק במוצאי שבת יספר לכם אולמרט כמה חיילים

    מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 12:01

    כבר בארונות !!!
    דש מגלעד שליט !!!

    הגב לתגובה זו

    • אמא...

      מעיין, 01/03/08 12:26

      אתה רציני?

      הגב לתגובה זו

    • תספרו את שלכם (ל''ת)

      המלאכה מרובה, 01/03/08 12:36

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד... שניים סוכר ותזיז את הגמל. (ל''ת)

      מורנייה מחכה לך, 01/03/08 13:16

      הגב לתגובה זו

    • יאללה מוחמד מהר לשירותים לנקות תחרא של היהודים (ל''ת)

      אורי, 01/03/08 13:40

      הגב לתגובה זו

      • אתם הישראלים אוכלים את החרא של אולמרט !!!

        מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 17:04

        אנחנו למדנו וישמנו מהר יותר ממכם את תורת הטילים !!!
        אנחנו שנה בשילטון וכבר משגרים טילים לצפון אשקלון,אני מקווה שמלון אשקלון לא יפגע ניקיתי שם את השרותים .
        בטח אתם ממשיכים לצחוק ולשקר לעצמכם ואנחנו עוד כמה ימים משגרים לאשדוד !!
        אתם צוחקים וגלעד בוכה !!!
        אתם עם של בוגדים ופחדנים,מדחת יוסף אומר לכם משהו?!
        גלעד שליט אומר לכם משהו?!
        אתם עוד צוחקים אתם מכירים את שדרות ?!
        עדין גרים בה כמה משפחות !!
        אני לא שומע אותכם צוחקים !!!
        אגב במוצאי שבת תתעדכנו כמה חיילים הרוגים יש לכם !!
        חחחחחחחחחחחחחחחח !!!!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 125.

    אזרחים שיהיו בשטח ייפגעו, אין אפשרות לסנן

    אחי מאיר, 01/03/08 11:59

    לכתב הידיעה ולכל המומחים בכירורגיה, איך חייל צה''ל צריך לזהות מי מחבל ומי לא , האם הפגז שהטנק יורה יכול להבדיל בין אזרח לבין איש חמאס, לכל המגיבים כך, נפלתם על הראש, מי שלא רוצה להיפגע שיזוז מאזור האש.
    כל שיגור טיל מאזור מסויים ידעו הגרים באזור שהם חשופים לפגיעה .
    לכל המגיבים תפסיקו להיות הומאנים יותר מהאפיפיור.
    זו צביעות במערומיה. אזרחים ייפגעו
    אם לא נפגע אז אנחנו ניפגע.
    די מספיק עם ההלקאה העצמית שאינה מראה על בינה יתרה.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    התקשורת שלנו רוצה בחיסולנו יותר מהאויב הערבי .יפה כל הכבוד לכם

    אביב, 01/03/08 11:58

    כמה שנאה יש לכם עיתונאים יקרים לישראלים ,ליהודים, לצה''ל.
    לינוי בר גפן השוותה בתוכנית הבוקר ב 99 FM , את צה''ל לאכזריות של המשטר הסיני שרוצח בשיתטיות מתנגי משטר וחותך להם אברים עוד בחייהם.
    מה שלא ברור לי מאפה התקשורת שואפת את השנאה שלה כלפי העם הישראלי.
    מה זה ,בגלל שגדלתם ללא אב ואם שכל היום היו בעבודה, התעללו בכם פיזית נפשית, מינית, רצון עז לאהבה של אחרים בגלל מחסור באהבה מהביית. ?

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    יש לנו הוכחות בוידאו שהם משקרים כל הזמן לגבי ההרוגים שלהם .....

    לא לא, 01/03/08 11:54

    ידוע לתקשורת שלנו שעושה הכל כאדי להסתיר את זה מהציבור הישראלי, שהם שקרנים ולא פעם הראו הרוגים שלהם ופצועים שקמו על הרגליים לאחר מכן והמשיכו ללכת ועשו הצגה בשביל הצילומים של התקשורת הישראלית שנמצאה שם וידעה מזה ושיתפה פעולה בכוונה בהסכמה כאדי להכפיש את צהל ולפגוע בנו.
    לא פעם התקשורת שלנו מפרסמת שקרים על המצב שם נגדנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק תסביר לי תלאביבי חכמולוג איך תינוקת בת חמשה חודשים תקום על רגליה (ל''ת)

      אחד מישראל, 01/03/08 12:44

      הגב לתגובה זו

      • תינוקת התפוצצה בבית חאנון ממשגרי קסאם (ל''ת)

        תתרכז בה !, 01/03/08 13:18

        הגב לתגובה זו

  • 122.

    צריך להכניס עוד חטיבת חי''ר

    ס, 01/03/08 11:51

    גולני זהו? יאללה להכניס כמה שיותר ומהר

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    27 הרוגים עושים רפרש ויש עוד

    יהודה המכבי, 01/03/08 11:50

    סבבה

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    טרור = מצב הומניטרי גרוע. מי שמבשל

    בני, 01/03/08 11:50

    את הדייסה יאכל אותה גם.
    הפלשתינים חייבים לבחור בין חיים המוניטריים לבין המשך פעילות הטרור
    שניהם לא הולכים יחד!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אנא קיראו את ש''ר גיא בכור לינק מצורף

    שרון, 01/03/08 11:49

    http://gplanet.co.il/prodetailsamewin.asp?pro_id=734
    והפיצו הלאה

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    יאללה נסאראללה זה הזמן לגמור את העבודה !!!

    מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 11:49

    אפילו וינוגרד יתן לך הכשר !!!
    מהר לפני שאולמרט יוחלף !!!

    הגב לתגובה זו

    • יאללה נסאראללה אחרי מורנייה... (ל''ת)

      מוחמד יה בוגד!, 01/03/08 13:17

      הגב לתגובה זו

    • נסאראללה

      יאצק, 01/03/08 13:31

      מחמוד אבו חרא מי זה נסרארללה הזבל מתחבא באיזה מערה כמו כלב גם הוא יבוא יומו כמו מורנייה פחדנים ומוגי לב וולאד אלכלב וחרמייה

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    תינוקת נהרגה תינוקת נהרגה תינוקת נהרגה תינוקת נהרגה תינוקת נהרגה תי (ל''ת)

    קיקו שונא שמאל, 01/03/08 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    נגד אולמרט ונעד הצבא

    moshe, 01/03/08 11:48

    גם אני נגד אולמרט אבל אני בעד הצבא שצריך מאוד את תמיכת הציבור כל מיבצע כרוך בלא שינה במאמץ עילאי והכי חשוב אסור לתת להם לנוח אפילו לא דקה החלאות אדם האלו מנצלים את זה להיתחמשות וכדי להגדיל את טווח הטילים לדעתי צריך לכבוש מידית את הצירים והמעברים ולנתק אותם מאוכל מזון ודלק

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    מעט מידי

    אריאל, 01/03/08 11:48

    בשביל שהם יבינו שלא שווה להם יותר להלחם , צריך להרוג בהם עוד ועוד אני רוצה לראות 500 הרוגים ביום מינמום , לטבוח בהם זה נעים לי , ועושה לי את היום ...ולא לשכוח לשמוע בנפילתו של הכלב הפושע שרון שלא ריחם על משפחות יהו דיות ובעצם הוא זה ושהביא עלינו את החמאס !

    הגב לתגובה זו

    • אתם נורמליים?!!! (ל''ת)

      מאיה, 01/03/08 12:27

      הגב לתגובה זו

      • כן. (ל''ת)

        +, 01/03/08 12:38

        הגב לתגובה זו

      • רעב לדם כמוך צריך לשים בכלא (ל''ת)

        ישראלי ערבי, 01/03/08 12:46

        הגב לתגובה זו

        • רוצחים וצבועים ערבים (ל''ת)

          פסולים לעדות!, 01/03/08 13:20

          הגב לתגובה זו

  • 114.

    דובר צהל מוסר: החמאס משתמש באזרחים כמגן אנושי בכוח או בהסכמה''

    שוש, 01/03/08 11:46

    למה לא לרשום כותרת כזאת.
    הציבור שם משתף פעולה איתם ביודעין בהסכמה ולפעמים גם בלי ברירה ,אבל התקשורת שלנו לא תפרסם כותרת שמציגה את האויב כאכזר, כטרוריסט.הרי ידוע לכל שזה מה שעושים שם.
    אבל אם צהל עושה נוהל שכן ,אז העיתונים שלנו מלאים בתמונות ענק בעניין. ודיונים ברדיו כל היום, וכל האירגונים השמאלנים רצים לבג''ץ .
    אבל שהחמאס בשיתוף או לא של הציבור שלהם יורה מתוך הבתים שלהם אז התקשורת לא רק שלא מפרסמת את האמת , אלא עושה הכל להסתיר את האמת .
    וגם אם יודעים אצלנו שהם משקרים אז מסתירים את זה מהציבור שלנו

    הגב לתגובה זו

    • אני איתך שוש. (ל''ת)

      עופר, 01/03/08 11:53

      הגב לתגובה זו

    • ואתם משתמשים באנשי שדרות , אשקלון

      מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 11:57

      ובקרוב אשדוד וקרית גת כהגנה על תושבי צפון תל אביב !!!

      הגב לתגובה זו

      • אם אין לך מה להגיד (ל''ת)

        אתה לא חייב, 01/03/08 12:40

        הגב לתגובה זו

    • אוי אתה כ''כ צודק. התקשורת הישראלית התחרפנה לגמרי (ל''ת)

      ד''ר שקשוקה, 01/03/08 11:58

      הגב לתגובה זו

      • אנשי תיקשורת ברובם הגודל מהגרעין הקשה של הקומוניסטים לשעבר (ל''ת)

        דרו, 01/03/08 14:02

        הגב לתגובה זו

    • אללאה אכבר עליכם!!! מה זה כמה זבלים אתם יכולים להיות??!!

      מוסלמי, 01/03/08 12:07

      גם ביודעך שאין להם שום ברירה הרי כשאתם תוקפים את בתיהם מן הסתם אזרחים יפגעו. מה זה הצביעות והברוטליות גם נשים וגם גברים...אני מבטיח לך דבר אחד כשתבוא העת העושק יבוא על שכרו ותאמיני לי יש להבדיל בין עושק לאחר ואתם מהשוג המשובע וכך יהיה שכרך על ידי לוחמי האל!!!

      הגב לתגובה זו

      • שאלהים יקח אותך אינשאללה (ל''ת)

        יוספוביץ, 01/03/08 12:32

        הגב לתגובה זו

      • אללאה ואכבר

        יאצק, 01/03/08 13:48

        אללהה אתנו ולא אתכם אללהה לא מרשה התנהגות כמו שלכם אצלכם אנשים אין להם ערך אתם שולחים ילדים להתאבד ומספרים להם סיפורים שהם שהיאידים ומחכים להם 70 בתולות יאטמבלים..........

        הגב לתגובה זו

  • 113.

    תקשורת שלנו ביחד עם האויב שלנו לא יאומן כי יסופר.

    אבי, 01/03/08 11:43

    התקשורת שלנו לצערי, בעד האויב שרוצה לחסל כמה שיותר יהודים באשר הם. כל הזמן מציגים את הצד הפלשתנאי קוראים לצהל רוצחים במילים עקיפות. משווים אותנו לחמאס.
    משתפים פעולה אם מה שהחמאס מציג להם.מפרסמים פעילי חמאס כי זה נשמע לאוזן כאילו חפים מפשע נפגעו,במקום לרשום מחבלים נהרגו.
    במקום לרשום הפלשתנאים משקרים לגבי ההרוגים ולהראות תמונות וויאדו איך הם שיקרו בעבר ויש לנו.
    במקום לרשום : דובר צהל מוסר שהחמאס יורה מתוך בתים ומכריח את בעלי הביית להישאר בכוח בביית כאדי שהם יפגעו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ויותר . ברובם מהשמאל הקיצוני (ל''ת)

      צפע, 01/03/08 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה למה אני לא רוצה תילד שלי בצבא ככה לא נילחמים פשוט צריך לימחוק (ל''ת)

    שמאל זה טוייבה, 01/03/08 11:42

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    23 מחבלים,רוצחים,טרורטיסטים, חלאות אדם למה לרשום פלשתנאים

    תמי, 01/03/08 11:39

    תקשורת שלנו כל כך בעד החמאס שזה לא יאומן. אתם מנסים להעביר מסר לציבור שהוא שקר ,שצהל הורג חפים מפשע ,מה זה פעילי חמאס ,לרשום מחבלים רוצחים,
    מה זה פלשתנאים ידוע שנפגעו מחבלים .
    וגם אם אומרים הפלשתנאים שנפגעו אזרחים לא להאמין להם ,הרי ידוע שהם שקרנים ויש לנו הוכחות רבות לכך .

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת הישראלית הינה הזרוע התקשורתית של החמאס (ל''ת)

      ד''ר שקשוקה, 01/03/08 11:59

      הגב לתגובה זו

    • אין הבדל.

      ..., 01/03/08 12:17

      מחבלים,רוצחים,טרורטיסטים, חלאות אדם = פלשתינים.

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    כל הכבוד לצבא הגנה לישראל (ל''ת)

    אבי, 01/03/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    משקיעים יותר מדי מאמץ ,במקום מרגמות מבחוץ (ל''ת)

    למקורות הירי, 01/03/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ראינו כבר הרוגים פלסטנאים שקמו מהאלנוקה ורצו, הם שקרנים

    רונית, 01/03/08 11:36

    ידוע לתקשורת שלנו שהם משקרים לגבי ההרוגים ומי הם בדיוק. ראינו כבר צילומים של מזלט שמצלם איך הם רצים אם הרוגים בידיים שלהם ואז במקרה נפלו וההרוגים התחילו לרוץ ,
    מה שמדהים שהתקשורת שלנו יודעת את השקרים שלהם ומשתפת פעולה בכוונה וביודעין בגלל שהם לצערי בצד של האויב והשנאה של התקשרות שלנו עצומה אבל נגדנו

    הגב לתגובה זו

    • זה בגלל שהם מאמינים בתחיית המתים.

      רון, 01/03/08 11:48

      חהחהחה

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    לכתוש!להרוס!להרוג!לחסל! את כל עזה כולל נישם וטף!! (ל''ת)

    עלמה, 01/03/08 11:36

    הגב לתגובה זו

    • לכתוש להרוג לחסל את כולם - אמרה עלמה מברלין (ל''ת)

      עלמה יורגנסון, 01/03/08 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    שיהיה לכם בהצלחה...ישמרו אתכם האלוהים (ל''ת)

    מילואימניק, 01/03/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אסו רלנו לאבד צל אנוש ולפגוע באזרחים...

    ערן, 01/03/08 11:34

    אסור לנו לרדת לרמתם ולירות לכל הכיוונים באין מפריע, אסור לנו להרוס להם תשתיות מאחר והעולם יגנה אותנו. חשבו עלינו ואיך אנחנו נראים אל מול העולם הגדול. יש לפגוע בארגוניי הטרור, בלוחמים מהצד השני, אך במלחמה יש להתנהג כמלחמה ואל תבכו בשדרות לא יורים עליכם בחזרה, ולמה פוגעים בחיי השקט והשלווה.

    מלחמה גוררת מלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • לחוס על הפלסתינאצים זה לאבד צלם אנוש

      ש, 01/03/08 12:47

      להדביר אותם זה קיום החוק בינ''ל כלשונו ...

      הגב לתגובה זו

    • זה או אנחנו או הם. תבחר צד! (ל''ת)

      ץ, 01/03/08 16:52

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    צבא הטרור לישראל. פשוט ככה. (ל''ת)

    די לכיבוש, 01/03/08 11:31

    הגב לתגובה זו

    • צא תבדוק אם אתה בחוץ. (ל''ת)

      יש שיכור, 01/03/08 12:06

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה! וגם בצה''ל אומרים

      אני, 01/03/08 12:11

      שהקסאמים ייפסקו כשהחמאס ירצה ושום דבר אחר לא יעזור - אז בשביל מה רצח השווא הזה?!!!

      די די די!
      מנהיגים טיפשים מסכנים את חייהם של כל תושבי ישראל! נמאס לי...

      (מישהו כאן יודע שמאז נובמבר נהרגו לפחות 250 פלשתינים מבפיעה ישירה? מישהו חושב שהם מלאכים מהשמיים והם לא יגיבו בשום צורה?)

      הגב לתגובה זו

    • להגיד די לכיבוש, זו דמגוגיה בגרוש.

      לממוש התלוש, 01/03/08 12:12

      ושבת שלום גם לך.

      הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שמה שעשה פוטין בצ'צ'ניה יעשו לכם - נתחיל ב-10000 (ל''ת)

      אלינו, 01/03/08 12:21

      הגב לתגובה זו

    • די לחוצפה הפלסט' להסתתר אחרי''כיבוש'' להצדקת כל רצח וירי על אזרחים

      סתם מופרעים, 01/03/08 12:47

      שלא מסוגלים לההחליט על פשרה מדינית, ומלהיבים את עצמם על ''מלחמה בישראל'' כטעם החיים.

      כשתמצא פלסטיני שמוכן לפשרה על הקו הירוק-תוכל לצייץ.
      עד אז-אתה חלק ממקהלת שקרנים מתוזמרת, שבשם ''הכיבוש'' מצדיקים כל התחרפנות רצחנית.

      הגב לתגובה זו

    • ערבי/מוסלמי...אם תירו טילים על ישראל מות תומתו.... (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 01/03/08 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    שגבעתי בשטח העזתים במתח!!! (ל''ת)

    לוחם לשעבר, 01/03/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לכל חיילי צה''ל

    שי, 01/03/08 11:30

    יברככם ה' וישמרכם יאר ה' פניו אליכם ויחנכם ישא ה' פניו אליכם וישם לכם שלום.

    הגב לתגובה זו

    • התגובה היפה ביותר

      אילן חטאב, 01/03/08 13:48

      לא מתלהמת,לא מתיימרת לדעת את כל הפתרונות
      פשוט ברכה לשלום החיילים
      ואני אומר זאת כאתאיסט גמור
      יופי של תגובה
      שאפו

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    אם נצא מהשטחים בהם צה''ל פועל - ההֶרֶג המיותר של חיילינו יהפוך לרצח (ל''ת)

    אפרים, 01/03/08 11:29

    הגב לתגובה זו

    • למה להישאר? כדי להסתבך בשליטה על מאות אלפי פלסטינים נוספים? (ל''ת)

      שלומית, 01/03/08 11:54

      הגב לתגובה זו

      • לא לכך התכוונתי - צריך לגרש את כולם דרומה (ל''ת)

        אפרים, 01/03/08 13:22

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    עוד פעם ישראל רוצחת חפים מפשע. (ל''ת)

    דני, 01/03/08 11:26

    הגב לתגובה זו

    • אפשר תמיד לצרף אותך אלהם (ל''ת)

      יאיר, 01/03/08 11:45

      הגב לתגובה זו

    • אז תגיד לחברים שלך

      רון, 01/03/08 11:47

      מהחמאס להפסיק להתחבא מאחורי אזרחים תמימים ולא לשגר קסטמים מהחצרות שלהם אלא משטחים פתוחים ורחוקים מאזרחים, צבוע שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • היתי מחליף אותך עם החפים!!!!!! (ל''ת)

      mm, 01/03/08 11:59

      הגב לתגובה זו

    • זבלים פלסטינים יורים טילים על בתי אזרחינו התמימים והחפים מפשע

      רצו לשחק במלחמה, 01/03/08 12:09

      חבל להתבכיין בשמם- הם רואים עצמם כגיבורים!
      חי חי

      הגב לתגובה זו

    • לערבי שמתחזה לקיבוצניק - תאכל את הלב ותמשיך לייבב

      ברני, 01/03/08 12:20

      שמורה לך גם האופציה לעוף לסודן.

      הגב לתגובה זו

    • ל-100

      דני, 01/03/08 12:46

      חפים מפשע לא יורים על אוכלוסיה אזרחית במדינה המספקת להם חשמל ומים,דביל מתחסד!

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    מסטיק לעוס

    המחתרת הסגולה, 01/03/08 11:23

    בסיפור הזה כבר היינו....הרבה מאוד פעמים וסופו ידוע מראש. כל עוד ההנהגה אינה מתנהגת כהנהגה של בית ישראל והשחיתות ומשוא הפנים חשובים יותר, צה''ל לא יוכל להגן על אזרחי המדינה. שמו של שר הביטחון העכשווי או זה של הרמטכל הנוכחי בטלים בשישים כל עוד אין בהם את האומץ הדרוש להכריז שאין זה מבצע קצר בעל שם בומבסטי אלא שזו מלחמת קיום, לחיים או למוות ויש להכריעה עד סופה המר. יתכנו הרוגים רבים לכוחותינו, פגיעות קשות באוכלוסיה של שני הצדדים וחוסר ודאות לגבי השאלה ''עד מתי המחלמה תמשך?''.
    צה''ל ניצח מלחמות איומות יותר שבהן לא נקבעו לוחות זמנים לסיומן.
    אזרחי ישראל חייבים להבין אחת ולתמיד שאין ולא היה כל שלום או תהליך שלום עם היצורים ששוכנים בקירבנו. הכיבוש השחית אבל משום מה היה טוב יותר לאזרחים משני צידי המתרס.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד לצהל סוף סוף פועלים ברצינות! (ל''ת)

    רועי, 01/03/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    להרוג בהם כמה שיותר עד שיתחננו להפסקת אש (ל''ת)

    חיים, 01/03/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אנחנו במלחמה-ובמלחמה כמו במלחמה לא לעשות חשבון...לירות בכל מה שזז.. (ל''ת)

    עדינה השרון, 01/03/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    כנסו ותבינו!!!

    ישראלי, 01/03/08 11:17

    מלחמה זה רע אבל רע הכרחי,אין אנו יכולים להרשות לעצמנו לספוג זאת,לא היום לא במצב העולמי והאזורי שלנו!מאז היותנו פה גם בתקופה התנכי''ת אנו בקונפליקט סבור אני כי זה לא מעמי האזור זה פשוט אופי האדמה שאנו יושבים עליה!גם אם ניתן להם 30%/40% אפילו כמעט הכל מהמדינה זה לא יספיק להם כי הבעייה היא לא השטחים שכביכול כבשנו אלא עצם היותנו פה !הם לא רוצים שנהיה פה!לכן דמנו בראשנו אנו צריכים לשמוח רק על עצמנו ולעשות את העבודה בלי להסס צריך כל יום להגיב להם כאילו אין מחר כי בעצם זה האופן שבו הם מתנהלים כלפינו וזו הצרימה שאנו מרגישים בכל פעולה והתבטאות שלהם!אנו יותר חזקים ונחושים מהם למעשה אנו היחידים בעולם שיודעים איך להתעסק עם העלוקות הללו ובצדק!לכן לנצח לא ננצח אותם!לנצח זה אומר שלילת הרצון להלחם וזה לא נראה בעתיד הקרוב ובכלל אין אני סבור כי ב 100 השנים הקרובות גם,שלום לא יהיה כי ילדינו וילדיהם נולדו ואנו נולדנו לקונפליקט הזה לכן אנו צריכים להלחם בהם בעוצמה וללא פשרות אם לא לנצח אז לפחות לגרום להם להתייאש ולשלול להם את התקווה ואז הם ירקבו מבפנים מה שכבר התחיל לקרות להם לפני שנה כבר.העם הוא זה שמכתיב לרוה''מ התנהלותו אם יהיה יותר אחדות פנימית בתוכנו הדרך תהיה יותר קלה וחלקה אך כל אנו בתוכנו יש בנו שנאה וחיכוכים זה רק מגביר את הבעייה.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    בקשה אחת --להיות החלטים לטוב ולרע רק לא לצאת ולכנס 50 פעם

    האמת לאמיתה, 01/03/08 11:16

    תהיה ההחלטה אשר תהיה --רק החלטה עיקבית תוביל לשינוי המאזן.
    1) דרכי שלום ומשא ומתן--אז בכל הכח וכל הסוגיות לפתרון כללי ורב שנים
    2) דרכי כח ומלחמה -אז בכל הכח וכל המטרות לפתרוןן ארוך טווח ולא לכנס ולצאת לכנס ולצאת --השיטה הזאת לא עובדת !!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    בית להיא ובית חנון כבר לא מחנות פליטים-גורדי שחקים -להתחיל להוריד.. (ל''ת)

    עדינה השרון, 01/03/08 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    היהודים רוצחי ילדים מאז ומעולם !!!

    מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 11:11

    בעבר היהודים היו רוצחים ילדים כדי להשתמש בדם שלהם בפסח !!!
    היום הם רוצחים ילדים במדינת פלאסטין !!!
    אבל אנחנו לא רוצחי ילדים ,אנחנו נחזיר את החיילים שלכם בארונות והרבההההההה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • לך תחיה בסוריה או מצרים בטח שם יהיה לך אינטרנט

      אייל, 01/03/08 11:47

      חתיכת ערבי כפוי טובה.פה זה גן עדן עבורכם בתים מפוארים מרצדסים לך תחיה במדינות השכנות שם אין לכם זכויות,תאכל מלוחיה ופול כל היום ותלך יחף.

      הגב לתגובה זו

      • לא רוצהבית מפואר ולא רוצה מרצדס ...

        מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 11:53

        רוצה את אדמתי נקיה מיהודים רוצחים וגזלנים !!!

        הגב לתגובה זו

        • כניראה שאתה מאמין בעובדה שאם תספר את השקר מספיק פעמים הוא יהפוך לאמ

          איקרוס, 01/03/08 12:25

          לאמת. הרי אתה טוב מאוד יודע שאין לכם שום זכות על הארץ
          אפילו הקוראן שלכם אם אני לא טועה סורה 48 מקדישה את הארץ לעם הספר שזה היהודים.

          אז תוציא את הגזר מהתחת ותשתוק

          הגב לתגובה זו

        • ואני רוצה את אדמתי נקייה מטרור של פחדנים פלשתינאים! (ל''ת)

          רון, 01/03/08 12:47

          הגב לתגובה זו

        • ארץ ישראל יהודית, משתי גדות הירדן

          הסטוריון, 01/03/08 17:29

          היהודים היו במזרח התיכון לפני הערבים. אפילו לחצי האי ערב פלשתם וגירשתם משם את היהודים, שהיו שם לפניכם.

          גם שם התנהגתם כמו שאתם תמיד, בהתחלה התחנפתם ליהודים שהיו חזקים וכשהייתם חזקים רצחתם בהם.

          עוד תשלמו על כל פשעיכם, נתחיל בלהעיף אתכם מעזה ונגמור בלהעיף אתכם מהמזרח התיכון.

          הגב לתגובה זו

      • האוכל העיקרי שלהם (ל''ת)

        זה פנטזיות, 01/03/08 12:12

        הגב לתגובה זו

    • כן , בטח, הילדים בבתי הקפה

      רון, 01/03/08 11:50

      בתל אביב ובמועדון בדולפינרים התאבדו, לא ערבי רצח אותם.
      צבוע ופחדן שכמותך.

      הגב לתגובה זו

    • הנייה אמר שאתם אוהבים למות (ל''ת)

      סה''כ עוזרים לכם, 01/03/08 12:11

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה הבעיה שלך, אתם אוהבים למות, אנחנו רק עוזרים לכם (ל''ת)

      יהודי, 01/03/08 12:17

      הגב לתגובה זו

    • יוסר הכיבוש המוסלמי אוייב התרבות!

      ארז, 01/03/08 12:33

      ולחשוב שכל האידיאולוגיה הרצחנית הזאת התחילה ממרצח צמא דם שאנס ילדות בנות תשע אלפי קילומטרים מכאן. אויבי האנושות ועובדי השטן חייבים ללמוד שכאן אין מקום לשלטונו של המפלצת מסעודיה.

      הגב לתגובה זו

      • מוחמד לא היה מפלצת.

        איגוד המפלצות, 01/03/08 13:19

        הוא התברר כיצור כול כך שטני ושטוף רשע,שסרבנו לקבל אותו לאיגוד ...גם למפלצתיות יש גבול!

        הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה, להרוג ערבי זה כמו למחוץ ג'וק

      ש, 01/03/08 12:48

      זכויות אדם אין לכם כי אתם זוהמה של חרקים.

      הגב לתגובה זו

    • אתה היעד הבא של השבכ' תוך שעתיים כבר לא תכתוב (ל''ת)

      תשמע חבוב, 01/03/08 12:49

      הגב לתגובה זו

    • מה אתם בוכים?? יש לכם למעלה 72 בתולות

      שאול המלך, 01/03/08 13:17

      לצערי מה שעושה עכשיו צהל זה רק פעולת פרווה, אני מקווה שהפעולה האמיתי תבוא מהר, ואז אומר לך מחמוד אבו קאסם אנטר, רציתם מלחמה קיבלתם.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    צבע אדום בעזה!!!

    אלעד, 01/03/08 11:09

    להקיף את עזה בגדר ועליה כתוב : ''זהירות! אוכלי אדם מסתובבים בשטח''.
    ושאף אחד לא יבלבל לי את המוח שלא כולם כאלה כי הרוב כן כאלה אחרת החמאס לא היה עולה לשילטון.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    חבל שלמדנו לקחים שגויים ממ.ל. השניה

    עמי, 01/03/08 11:04

    מזמן הינו צריכים להגיב ולהגיב חזק
    אני יכול רק להבין את התיסכול של תושבי שדרות ואכשיו גם אשקלון אבל לצערי אני ועוד הרבה יודעים שעד שהמהומה לא תגיע לגוש דן זה לא ישתנה הרבה וחבל
    **אהוד זמן התגובה במ.ל. השניה היה טוב והרעיון היה טוב אבל הביצוע דפוק גם אז לא היתה סיבה להכניס חיילים פנימה וגם לא היום הצבא יכול להחזיר מכה טובה ''לתת להם בראש'' גם מבלי להיכנס רק ללחוץ על הכפתורים הנכונים**

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אולמרט צודק אין לצאת למבצע קרקעי נרחב ברצועת עזה הוא יודע,

    דרור מרמת גן, 01/03/08 11:01

    כמוני, שכל מבצע ייגמר בתבוסה ובאבדות רבות לחיילי צה''ל ולא ישיג את המטרה של מיגור הטרור.

    הוא יודע שאי אפשר לנצח את הטרור עפ''י ''החוק הבינ''ל''.

    הוא יודע שעוכרי ישראל- השמאלנים והתישקורת הישראלית, והאנטישמים מחו''ל, יפעילו עליו לחצים קשים להפסקת הפעילות הצבאית, אם יתברר כי היא מוצלחת, אבל גורמת לאבידות אצל אזרחי האוייב.

    הוא יודע שהוא לא יהייה מסוגל לעמוד בלחצים להפסקת הלחימה לפני השגת היעדים שלה, בייחוד לאור ההקפאה הזמנית של החקירות הפליליות נגדו.

    והוא בסה''כ רוצה להגיע לבחירות הבאות במועדן הרגיל. הטילים עדיין בפריפריה, הבורסה משגשגת, תושבי מדינת תל אביב שאננים, תושבי אשקלון ,כמו תושבי שדרות, עדיין לא יוצאים להפגנות אלימות, אז מה הוא צריך בלגאנים

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לנקות להם שכונה שלמה בעזה כמו שהציע מאיר שיטרית (ל''ת)

    ירון, 01/03/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תן לרוגטקה

    יצחק, 01/03/08 10:59

    מחלקה אחת מפעילת מרגמות 120 תיפתור את בעית הקסם.כך נילחמים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    לא להכנס לעזה כל עוד אולמרט ראש ממשלה !!!!!!!!!!

    אוהב ישראל, 01/03/08 10:57

    הוא לא יודע מה הוא עושה , הוא לא יודע מה לעשות,והוא יחזיר את חיילי צהל בארונות !!!!
    לכל ההורים אל תגידו לא ידעתם !!!
    אנא ממכם הורים יקרים אם בניכם יקרים לכם
    תעצרו אותו !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אשכרה , לא למדנו כלום

    דני, 01/03/08 10:56

    להפציץ מהאויר...

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לעצור את הטבח של העם הפלשתיני מה הישתגעתם?

    השמאלן, 01/03/08 10:53

    מתי נבין שהכיבוש זה העילה לסיכסוך? מתי?

    הגב לתגובה זו

    • בטח, אתה ממש צודק, אתה יכול לנחש

      רון, 01/03/08 11:53

      כמה קסאמים יפלו בתל אביב ועפולה אם ניסוג מהגדה?

      הגב לתגובה זו

    • צודק, הגיע זמן לסיים כיבוש ערבי בארץ ישראל (ל''ת)

      שמאלן ציוני, 01/03/08 12:19

      הגב לתגובה זו

    • ה''כיבוש'' הפך למנטרה צינית בעזרתה מתחמקים הפלסט' מפשרה מדינית

      וכדי לבנותלעצמם, 01/03/08 12:20

      שבנוי כל כולו על מלחמה בישראל ותו לא.
      זה המצב.
      עם כל הצער שבדבר..

      הגב לתגובה זו

    • טבח שמבח.טרמינולוגיה מטורללת קבועה וידועה מראש.

      די לצביעות, 01/03/08 12:23

      אין אף ערבי שמוכן לפשרה מדינית על הקו הירוק.

      הגב לתגובה זו

    • אין ספק שכשיסתיים הכיבוש הערבי בא''י תיפתר הבעיה

      ש, 01/03/08 12:49

      אי אפשר להבליג יותר על הטבח שהערבים מבצעים בנו, הם לא בני אדם בקושי חיות אפילו חוקי צער בעלי חיים לא חלים עליהם.

      הגב לתגובה זו

    • שמלאני מאוד ...זה או פילגש של ערבי או שפחת(גבר) מין של ערבי. (ל''ת)

      א.ב.ס.ט, 01/03/08 13:23

      הגב לתגובה זו

    • מספיק כבר עם הקלישאה הזו. הכיבוש גרוע ומשחית. אבל

      גם אני שמאלנית, 01/03/08 14:13

      החמאס מצהירים במפורש שאינם רוצים אותנו פה.
      את הכיבוש צריך לסיים כי הוא פוגע בנו ובבנינו החיילים שמשרתים בשטחים האלה. אבל בוא לא נהפוך לבנות יענה וגם אנחנו, מחנה השלום, נבין שיש סיוכוי סביר כי לאחר שנחזיר את השטחים, לא נסיים את מעגל המלחמות וכנראה שנצטרך עוד הרבה זמן להלחם על עצם קיומנו במרחב הזה.

      הגב לתגובה זו

      • ''מחנה השלום'' שגורר אותנו למלחמה

        ץ, 01/03/08 14:54

        אחר מלחמה.
        אתם פשוט לא שומעים כמה אתם מגוחכים.

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    תגובה אמיתית

    בנצי, 01/03/08 10:46

    כל עוד הם ירו על אזרחים ואנחנו נמנע מכך, לא יהיה פתרון.
    יש להלחם בפלשתינאים בנשק שלהם.
    על כל ירי על אזרחים ישראלים, יש להגיב בירי על ערים ברצועה.
    רק כך הם יבינו לזה לא כדאי.

    הגב לתגובה זו

    • בנצי אתה רוצה ללמד את הממשלה שבחרת בה מה לעשות

      נו באמת, 01/03/08 11:36

      לזרוק אותה הביתה את כל
      מח' המרגרינות שלך.

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת,מה אתה חושב..

      די ל''עצות'', 01/03/08 11:44

      נו באמת,מה אתה חושב..? שהצבא שיושב שם ומפקדיו שחיים ללא הפסקה את בתופת של עזה לא יודעים מה שצריך לעשות.ממש נישבר מכל נותי העצות''החכמים'' שכמובן יש להם את כל הנתונים על מה שבאמת קורה בעזה או על גורל שבויינו.
      תנו לצבא לעשות את מה שהוא יודע ובדרך שיבחר.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    מה?? 14 פלסטינים נהרגו?

    עידו, 01/03/08 10:31

    אוי ואבוי, זה עצוב מאד!!! 14 נהרגו?? זה לא מספיק!!! ברצועת עזה צריכים להרג כל יום 100-200 פלסטינים!!! אני מאחל ומייחל שכל רצועת עזה תהפוך עכשיו למקום שכולו מכוסה בדם ובדמעות!!!

    הגיע הזמן שהפלסטינים יבכו ושבערים ברצועת עזה יישמעו ''צבע אדום''!!!

    הנגב כבר סבל מספיק!!!

    הגב לתגובה זו

    • עידו :שים לב....כנס!!!

      יניב וקנין, 01/03/08 11:01

      100-200 פלסטינים הרוגים ביום?? אתה לא בסדר ....צריך להוריד על פגיעת קאסם או גראד כפר שלם ואז הם יבינו!!! ואחרי שיורידו כפרים צריך לעבור לעזה ורמאללה ולמחוק אותם כבר!!! רק ככה הפלסטינים יבכו....

      הגב לתגובה זו

    • ראה תגובה למס83 יה קשקשן (ל''ת)

      אהליבמה, 01/03/08 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אין לצה''ל על מה להצטער

    שגיב, 01/03/08 10:27

    זאת לא אשמתנו שבפלסטין אין גברים והם משתמשים באזרחים כמגן אנושי. כמות ההרוגים מצד חמאס מראה שצה''ל פועל כשורה ואלה הם אירגוני הטרור שמנצלים את האזרחים התמימים שם וגורמים לאבדות בינהם!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מקוה שיש לך תשובות - מה המטרה? עד מתי? מה יחשב נצחון? מדוע לא נמנע? (ל''ת)

    אין פתרון צבאי, 01/03/08 10:20

    הגב לתגובה זו

    • פיתרון צבאי אין ופתרון קאסמים וגראדים כן יש?

      חי, 01/03/08 11:09

      שמאלנים צבועים אכולי שנאה עצמית לכל מה שעמם מייצג

      הגב לתגובה זו

    • אין פתרון צבאי? ואין פיתרון יש?

      דניאל, 01/03/08 11:12

      הם מצהירים שמטרתם גירוש וחיסול שלנו ולא יעצרו עד אז, אז מה הפיתרון? וויתרנו, פינינו ישובים, עזבנו את עזה כולה, עזבנו את לבנון וההתקפות רק התגברו מאחר ובמוח המעוות שלהם זה סימן לחולשה והם אומרים לעצמם בואו נתקוף חזק יותר והם יפנו יותר. הפיתרון הוא רק צבאי ומדינה פלסטינית בירדן.

      הגב לתגובה זו

    • אין פתרון צבאי?

      קסנדרה, 01/03/08 11:29

      אמנם קשה לתקן שגיאות טפשיות כגון אוסלו וההתנתקות ''עד הסנטימטר האחרון'' שנועדו למנוע תרוצים להמשך הטרור.

      אבל זה לא אומר שאין מה לעשות. בשלב הראשון ניתן להקים ''רצועת בטחון'' בציר פילדלפי מורחב, שימנע המשך ההצטידות של החמאס בטילי גראד מיובאים מסוריה ואיראן.

      שליטה במעבר אל מצרים תאפשר מעבר מבוקר ממצרים של סיוע הומניטרי וכניסה ויציאה של אזרחים, אבל לא מחבלים, ציוד לחימה וכספים לטרור.

      ראוי להזכיר כי בזמנו בקש צה''ל להרחיב את הציר, גם מטעמי בטחון החיילים וגם להקשות על חפירת מנהרות, ע''י הריסת חלק מהבתים הגובלים בציר.

      בג''ץ אסר על פעולה זו...

      הגב לתגובה זו

    • אז למה הפלסט' יורים? (ל''ת)

      איך הם לא, 01/03/08 11:34

      הגב לתגובה זו

    • על פיתרון של טרור ספר למוסלמים

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:28

      לנו אין ברירה בכל מקרה והמלחמה צריכה להיות מלחמה בעמלק לפי כל המשמעויות שלה.

      הגב לתגובה זו

    • התחלתם?

      לאומי ירוק, 01/03/08 17:33

      עוד לא התחלנו להגיב וכבר מקהלת ההסטריות של השמאל הקיצוני מתחילה לעשות דה-מורליזציה.

      כמה עצות:

      1. למד ערבית.
      2. סע לעזה.
      3. תרגם את השאלות ההסטריות שלך לערבית ותפנה אותן לחמאס.

      ואל תתקשר.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    הנייה ניצח וגרר את ברק פנימה !!! מלחמה לא פותרת מחלוקות !!! (ל''ת)

    עוד דם, 01/03/08 10:19

    הגב לתגובה זו

    • סיסמאות זה נחמד, מה כן יפתור?

      דניאל, 01/03/08 11:17

      אתה בטח חושב שאתה חכם מאד לעומת כל המתלהמים, אז בוא תקרין עלינו מעט מחוכמתך - מה כן יפתור?
      הרי חשבנו שאם נפנה את עזה לא תהיה להם סיבה לתקוף משם - הם חשבו אחרת - הם חשבו ''החמאס הבריח את ישראל מעזה, בוא נבחר בחמאס שיבריח את הישראלים לים ונשאר כאן מנצחים''.

      הגב לתגובה זו

    • אתה דוגמא לבעיה הגדולה שיש לנו

      דני, 01/03/08 11:25

      השמאלנים הורסים את המדינה!
      אתם והדעות האנטישמיות שלכם!!

      הגב לתגובה זו

      • מטורפי השמאל הקיצוני יותר גרועים ויותר מסוכנים מהחמאס. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 01/03/08 11:56

        הגב לתגובה זו

    • נכון, המחלוקת עם גרמניה הנאצית לא נפתרה במלחמה

      דרור מרמת גן, 01/03/08 11:28

      וגם המחלוקת על הקמת מדינת היהודים לא נגמרה במלחמה.
      וגם המדינה היהודית לא תתפורר במלחמה, אלא ע''י חתרנות פנימית.

      הגב לתגובה זו

    • כשנחסל אויב מהבית כמוך ננצח (ל''ת)

      שדרותי, 01/03/08 12:20

      הגב לתגובה זו

    • לצערי מלחמה פותרת מחלוקות

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:27

      כל ההסטוריה של היצור אדם מוכיחה זאת.
      לפעמים פותרת בצורה בלתי נכונה או הומנית ומביאה בהמשך לאי צדק אבל פותרת...

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    מיגון אנושי ע''י הטרור,גבורתם היא ניצול

    ישר דרך, 01/03/08 10:16

    אזרחים וילדים כמגן אנושי,בנוסף להרג פנימי ע''י תאונות עבודה ומסירת אינפורמציה כוזבת שכביכול נפגעו ע''י ישראל,די לצדקנות ולמוסר הכפול של שונאי העם והמדינה,אנחנו פה ולעולם לא נזוז.אם רוצים מילחמה יקבלו מילחמה.

    הגב לתגובה זו

    • לא מיגון אנושי, מיגון של חיות... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לא מדווחים לכם ש...

    אוהד, 01/03/08 10:14

    זה ממשלא יום שמח...

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון אבל האלטרנטיבה היא כצאן לטבח (ל''ת)

      אריאל, 01/03/08 11:29

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    למה הראש היהודי לא מייצר טילים

    יוסי, 01/03/08 10:13

    אם הממשלה לא נותנת לאזרחיה הגנה צריך להתחיל ומיד לייצר טילים אזרחיים ולשגר לעבר הרצועה ואני בטוח שנצליח יותר מצהל שאני נורא גאה בו אך הממשלה כובלת את ידיו

    הגב לתגובה זו

    • טילים

      ויקי, 01/03/08 11:31

      אני הראשון רק תביא אישור

      הגב לתגובה זו

    • היעילות של השמאל היא נגד יהודים

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:24

      יעצרו אותך ואז אפילו לא יהיו עמלקים שיחטפו בשבילך שמאלנים בכדי לשחרר אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    כמה מתושבי אשקלון בחרו קדימה?

    ערן, 01/03/08 10:12

    תאכלו את הדייסה שבישלתם, ונקווה שבבחירות הבאות תהיו יותר חכמים - בשבילכם ובשבילי.
    על כל השאר נותר לי רק להצטער ולכאוב יחד איתכם - תהיו חזקים.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא משנה- זו הדמוקרטיה

      ירון, אשקלון, 01/03/08 10:37

      אח יקר,
      זה לא ממש קשור למי בחר מה
      האמן לי, שהייתי שמח לראות את אולמרט יורד מהבמה הפוליטית אבל וחפוי ראש, לאחר בחירות בהן הובס באופן מוחץ
      אבל כרגע הוא רה''מ, והאחריות על כתפיו.
      בוא נתייחס לסיפא שלך ולא לרישא...
      תודה על תמיכתך, ביחד ננצח

      הגב לתגובה זו

      • אין סיכוי לנצח את הטרור במצב הפוליטי הפנימי של מדינתנו המתפוררת. (ל''ת)

        דרור מרמת גן, 01/03/08 11:58

        הגב לתגובה זו

    • זהו שזה לא קשור ואתה משחק לידי האויב

      דן, 01/03/08 11:18

      הערבים תוקפים אותנו בהתמדה ולא משנה מי שולט, הרעיון שבגלל שקדימה בשלטון אנחנו מותקפים משחק לידי האויב שנהנה לראות ראשי ממשלה נופלים כאן בזה אחר זה - צריך להתמקד במלחמה באויב הערבי ובמציאת פיתרון.

      הגב לתגובה זו

      • זהו שזה כן קשור ואתה מקשקש כרגיל

        ש, 01/03/08 12:51

        עובדה שבתקופת ביבי היה שקט יחסי.
        הערבים תוקפים אותנו בעיקר כשיש שמאלנים סמרטוטים בשלטון, שנותנים להם שטח ונשק ותשתיות ובתמורה מוכנים לספוק טרור וטבח ביהודים.

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    הפתרון האולטימטבי לבעיית הקאסאמים- הצעה

    רחל, 01/03/08 10:11

    לדעתי ,צריך להכנס לצפון הרצועה. להציב אולטימטום לתושבים הגרים בשטח ממנו שולחים טילים , מרגמות ושאר הפצצות, שעליהם לפנות את בתיהם במסגרת זמן מסוים...ואז להוריד את כל המבנים...כלומר לישר את השטח...להודיע להם שככה יעשה לאחר כל פעולה שלהם...ולאט לאט ליישר את כל שטח הרצועה ולנטרל אותם מפעילותם תוך כדי הרחקתם מהאזור.
    שפה אחרת הם לא מבינים..
    אז קדימה!!!

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת אבל.....

      מנכ''ל בנק, 01/03/08 11:07

      את שוכחת שיש לנו לקוחות שם ומצוקה כלהישא תוריד לנו את הרווחים האזורים עשירים אלו של הרצועה.

      את לא מאמינה לי תקלידי בגוגל: העברת שקלים לעזה

      רו

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    סבלנות וקור רוח ! לא נעים אבל נתגבר !!

    שוקו, 01/03/08 10:10

    ובבוני ביבי ימשיכו כרגיל להחליש את העם מבפנים !! לא יעזור לכם בגין ז''ל שרף בזמנו את כל החליפות , ולביבי המדליף לא נשאר !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    עד שלא נעביר בכוח את כל הפלשתינאים

    בני, 01/03/08 10:10

    עד שלא נעביר בכוח את כל הפלשתינאים שברצועת עזה לירדן, ונכפה זאת על הירדנים, לא יהיה לעולם שקט. למרבה האבסורד, לטווח הבינוני והארוך זהו הפיתרון ההומניטרי וההגיוני ביותר. יחי גנדי ומורשתו.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הכוונה מחבלת בת 17 , ותינוקת עם עתיד

    אזרחית, 01/03/08 10:09

    מה זה נערה בת 17 ? אני בגיל 17 וחצי הייתי חיילת בצה''ל!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • את צודקת ואני אסביר מדוע

      רחם פלסטינאית, 01/03/08 11:20

      בזמנו אחד המנהיגים הגדולים שלנו הסביר מדוע מותר לפלסטינאים להרוג ילדים ונשים ישראליים.
      הוא אמר שכל ילד יהודי יהיה חייל כובש כי יש חוק גיוס חובה בישראל. הוא גם הוסיף שכל אישה ישראלית תלד ''חיילים'' כאלה ולכן היא שותפה לכיבוש.

      אז גם לנו מותר!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    14 מחבלים של חמאס/אירנים/ואל-קאידה נהרגו!!!אין כזה דבר ''פלסטינים''!! (ל''ת)

    תקשורת בוגדנית, 01/03/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    קודם כל לחסל את כל הנשים והילדים.....

    נאור חציר, 01/03/08 10:08

    לא יהיה ל''לוחמים'' היכן להיסתתר...

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי (ל''ת)

      אהבתי, 01/03/08 10:46

      הגב לתגובה זו

    • פסיכופת (ל''ת)

      מעיין, 01/03/08 12:53

      הגב לתגובה זו

      • שמאל=פסיכופטים! (ל''ת)

        טעית!, 01/03/08 15:36

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    רק שנסראללה לא יתעורר פתאום... (ל''ת)

    יחיאל קראשניקר, 01/03/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לכתבים ! תפסיקו לספור קסאמים , ולמדוד טווחים ! אתם חולי נפש !!

    אזרחית, 01/03/08 10:06

    מספיק דיווח על ירי !! למה הכתבים המנוולים סופרים ומודדים בחולניות כזו , וחוזרים ומדווחים כל 5 דקות ?? מזה עזרה פסיכולוגית לחמאס?????????

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    שלך את הילדים לעזה . (ל''ת)

    לאולמרט, 01/03/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    השמאל הוא האויב האמיתי!!!!!!!! תנו לצה''ל לנצח בוגדים!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=אוייבים, 01/03/08 10:06

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא פחות אויב מהשמאל והערבים

      גל, 01/03/08 11:20

      אולי אפילו יותר - אנשים כמוך מחלישים אותנו מבפנים ובמקום להתמקד באויב הערבי - בגלל פחדנות וחוסר אונים בוחרים לתקוף בתוך העם.

      הגב לתגובה זו

      • אורי אבנרי,אילן פפה,יונתן פולק וכו' זה אויב שמזמן היינו צריכים לחסל (ל''ת)

        אלכס, 01/03/08 12:25

        הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך! (ל''ת)

      ימני, 01/03/08 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מלחמת חרמה בחמאס. לא איתותים. (ל''ת)

    מני, 01/03/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ספין של הריגת תינוקות הפסיק להרשים. להמשיך להכות בהם. (ל''ת)

    צביקה, 01/03/08 10:04

    הגב לתגובה זו

    • התינוקות מתים בגלל חמאס

      שגיב, 01/03/08 10:28

      הם משתמשים בתינוקות וילדים כמגן אנושי הם אלה שאחראים למות כל ילד פלסטיני בעזה לא חיילי צה''ל!

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    לכל הפלסטינים:מצטערים, אתם הבאתם את זה על עצמכם כשרצחתם את ילדינו.

    אדם, 01/03/08 10:02

    מגיע לכם.

    הגב לתגובה זו

    • ועכשיו נרצח את החיילים שלכם !!!

      מחמוד אבו קסאם, 01/03/08 11:05

      דש מגלעד !!!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    האם אבדנו את זה...

    אסתי, 01/03/08 09:59

    שדרות אשקלון טילי קסאם
    כעס אימתני חלום בלהות פה וגם שם.
    פחד בעיניים ריצות לשום מקום,
    ואף אחד כבר לא מנסה באמת להושיט יד לשלום.
    תקטלו, תהרסו תשלחו טילים
    לא משנה כבר מי ישאר בחיים!!!

    הפחד שלי הוא שאיבדנו צלם אנוש
    אנחנו כבר לא מחוברים לא ללב ולא לראש....
    פועלים מכח האגו והנקם....
    ודברים לא משתנים הם היו וישארו כך מאז ולעולם.

    חיי אנשים על כף המוזניים
    איך הפכנו אטומים סגרנו עיניים
    כדי לא לראות ולא להרגיש
    אוכלים את עצמנו אך דואגים שהלב יכוון למצב אדיש.

    ונראה שאין כיוון ועולם כמנהגו ממשיך
    ואין שום ניסיון הדברות אין שום תהליך
    ''תכנסו בהם, תירו מהאוויר''
    רק חבל שילדים בני 18 משלמים את המחיר!!!!
    ובצד השני מנהיגים בני עיוולת רוצים להמשיך את הקיים כדי להרחיק את ההמון מהנעשה באמת.
    לא אכפת להם לא מהחי ולא מהמת.

    והציבור בשני צידי המתרס הוא זה שמשלם את מחיר השתיקה.
    ובין צבע אדום למשנהו דממה מעיקה
    אדום הוא הדם העובר בגופו של אדם
    מי יתן ויצילנו מעצמנו אלוהים של מעלה מלך חי וקיים.

    כי איבדנו את ערך החיים ופניינו לנקם
    השאלה מי הבא בתור להצטרף לביתו של אדון עולם?

    וזאת כי שכחנו לאן אנו הולכים
    ובחרנו במוות ולא בחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לא יכול להיות קטיושו על אשקלון

    משנה לרא הממשלה, 01/03/08 09:54

    אל תאמינו לכל מה שהעיתונים כותבים

    הגב לתגובה זו

    • לא יכול להיות? נמאס כבר מתל אביבים אטומים. (ל''ת)

      אשקלוני, 01/03/08 10:08

      הגב לתגובה זו

    • ביבי הדליף ידיעה זו (ל''ת)

      צוציק, 01/03/08 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לא להרוג פלשתינים. לפגוע בתשתיות חמאס.

    אחד, 01/03/08 09:47

    זה שהורגים להם זה בכלל לא מזיז להם. להיפך - זה עוזר להם להציג את עצמם כמסכנים ולהסית את האוכלוסיה שלהם עוד נגד ישראל.

    מה שכן מפריע להם זה שמפציצים את המוסדות שלהם ובכך מערערים את יציבות השלטון שלהם (שגם ככה די מתנדנד) ואת הסמלים שלהם. זה כן מפריע להם כי בלי תשתית אירגונית הם לא יוכלו לפעול לאורך זמן.

    הגב לתגובה זו

    • זה קצת קשה שהם מתחבאים מאחורי ילדים (ל''ת)

      שגיב, 01/03/08 10:29

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני מתיפייף, לך לישון ואל תקום!

      דני, 01/03/08 11:28

      נמאסתם!!
      אז שימותו אלפי אזרחים שם! הם צריכים לסבול כמו שאנחנו סובלים כאן בשדרות!

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרסום תעמולת אויב בזמן מלחמה זאת בגידה - תקשורת בשירות טרור (ל''ת)

    שונא שמאלנים, 01/03/08 09:45

    הגב לתגובה זו

    • צודק. אבל זה לא קשור לשמאל, זה קשור לבעיה פסיכולוגית (ל''ת)

      עיתונאים, 01/03/08 10:09

      הגב לתגובה זו

    • אני שונא דרדסים , מיאו מיאו (ל''ת)

      ילד מוכה, 01/03/08 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תותחי הטנקים להיות רק לכוון הכנסת וממשלת אולמרט הפושעת (ל''ת)

    שאול, 01/03/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מעריב והתקשורת הישראלית בשרות האוייב!!!!

    מרדכי אנילביץ, 01/03/08 09:40

    להחרים את אמצעי התקשורת כולל בג''צ (כמו שאומר פרידמן עדיף בית דין בין לאומי!!)-הם בוגדים במדינה זה היה גם במלחמת לבנון השניה
    למה הצנזורה לא עוצרת את היהודים השמאלנים שפועלים נגד המדינה
    מה שהם עושים-זוהי בגידה!!!!!
    תינוקת שמתה ממחלה-הרי ידוע בעזה שהם מנצלים את התקשורת וההסברה הכל שקר
    למה התקשורת הישראלית לא לטובת ישראל
    צריך ללמד אותה לקח-נראה איזה חבר כנסת יקח את הנושא לידיו!!!!!!!!11

    הגב לתגובה זו

    • צודק הם לא יגנו את האחראים באמת

      שגיב, 01/03/08 10:31

      זאת אומרת את החמאס שפועל במתכוון מתוך אזורים מאוכלסים ובידיעה שהוא מסכן את האזרחים שגרים שם. אני בספק גם אם את התגובה הזאת הם יפרסמו...

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מרוב כעס אני מצטרף לתיקשורת לחיסולה של המדינה הייהודית מרוב כעס (ל''ת)

    נימעס משואי, 01/03/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא להכנס לעזה-להשיב אש למקורות הירי!

    לידל הארט, 01/03/08 09:39

    מטח של 100 פגזים אל מקורות הירי כתגובה על כל טיל קאסם יפסיק מיד את הירי!

    הגב לתגובה זו

    • אפילו 10 ל1, או 2 ל1 או 1 ל1 !!!!

      לא ברור למה לא, 01/03/08 11:40

      אנחנו מתישים את עצמנו בעלויות יתר!

      זה לא נכון מבחינה צבאית.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צהל תקף בעזה

    מני לוי, 01/03/08 09:38

    לדעתי צהל הוא צבא וירטואלי.לא קיים בשטח.מדווחים שמבוצעות פעולות ואין שינוי ,תפנית במהלכי הלחימה כנגד הפלסטינאים.כנראה שצהל בכלל לא קיים.אולי קיים קובץ קטן של יחידות שדה ואוויר.שוב פעם אנו נכשלים במבחן המעשה.לדעתי הרמטכל הוא איש מכירות אדיר .לנו מספרים על שינוי ואנו קונים את הלוקש.בכל ההיסטוריה של המלחמות נוצר מצב של שלום ברגע שאחד בצדדים נשבר הוחלש ואז נכנס למהלך של שיחות שלום.אנו צריכים להחליט אם אנו מנצחים או מנוצחים.מצב של חוסר החלטה הוא הכי גרוע -יביא אותנו להרבה שנים של מלחמה וסבל.אומנם מדינת ישראל כל שנות עצמאותה נלחמה אךהיום המצב שונה.קיימות מספר מדינות מוסלמיות חמושות בנשק אטומי(פקיסטן).אנו חייבים לסיים את המלחמה הזו מהר!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ליכודניקים משתמטים ונבערים, זה לא כדורגל, חיזרו לחורים שלכם. (ל''ת)

    קרבי, 01/03/08 09:37

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני 0 (ל''ת)

      לוחם ותיק ממך, 01/03/08 10:15

      הגב לתגובה זו

    • להוציא את כל הנכדים של הקאפואים בגרמניה מהצבא. (ל''ת)

      קיקו, 01/03/08 11:41

      הגב לתגובה זו

    • שמאלני מסריח, זה לא מציאות מדומה, תחזור למזבלה שלך (ל''ת)

      ש, 01/03/08 12:52

      הגב לתגובה זו

    • אין קשר לליכוד

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:17

      תפסיק לשחק כדורגל ולהכניס גולים עצמיים.
      גם אידיוט כמוך לא צריך לבנות את סדום עמלק.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הפגנה באשקלון

    אשקלוני, 01/03/08 09:34

    די נמאס ממשלת קדימה עבודה וש''ס הרופסת !!! הם הפקירו 200 אלף תושבים לחסדי חבורה קטנה של טרוריסטים שמנחיתה עלינו קאסמים וגראדים ואנו כמו ברווזים במטווח !! אני לא ימני בדעותי אפילו הייתי בשמאל אבל שרון אולמרט רמון פואד ומופז הבטיחו לנו בהנתקות שדי נגמרו הקאסמים והירי לאחר הפינוי והם המחבלים ירו רק קאסם אחד נכנס בהם אבל הבטחות לחוד ומציאות לחוד הימין צדק אנו טעינו וצריך לומר את זה!!!
    כל מדינה נורמאלית היתה כבר מזמן מגיבה בעוצמה להשתקת מקורות הירי זו מלחמה
    וצה''ל בגלל ממשלה עלובה ורופסת אינה פועלת כנדרש!!!
    אין ברירה חייבים להכנס בעזה ולנקות את קיני המחבלים ולהשתלט מחדש על ציר פלדלפי למנוע ההברחות להרוס את הבתים לחשוף שטח של 2 ק''מ בציר פלדלפי ולשלוט במקום !!
    מהצרי ראש עירית אשקלון המטרידן עסק בהשתקת המחאה באשקלון וזה מה שקבלנו
    כל תושבי האזור חייבים לצאת להפגנה במוצאי שבת בשעה 20:00 בצומת אשקלון
    \\לאלץ ממשלה רופסת זו לפעול או שאולמרט וברק יתפטרו ויתנו לאחרים לעשות את מה שנדרש ומובן מאליו !!!!

    הגב לתגובה זו

    • ימני תבוסתן- מספיק עם ההפגנות!

      דוד, 01/03/08 10:06

      אצלך הכל פוליטי...
      צה''ל נלחם ואתה יוצא להפגין..כי אתה פשוט אפס מאופס...רק מתסיס את הרוחות.
      לצערינו כל פעם אזור אחר עומד בחזית. זה המצב כל עוד אין עם מי לדבר. פעם קריית שמונה, חיפה, טבריה, גילו, ת''א ועכשיו אשקלון. אז אל תהיה היסטרי!

      הגב לתגובה זו

      • ימיני

        ישראלי, 01/03/08 10:34

        חוצפת השמאל אתם הם שהבאתם את האסון אתם הם שעודתם את הפלשתינאים אתם הם שהבאתם את ערפאת . ואתם הם שיודעים להאשים את הימין אגב שירו לי את שיר השלום שלכם פשוט שכחתי מילותיו..אתם הם האשפה של עם ישראל לכו הפגינו עם צלם למען זכויות הפלשתינאים אתם חייבים להימחק ובקרוב

        הגב לתגובה זו

        • אם לא היינו תקועים עם השטחים שלכם

          דוד, 01/03/08 11:25

          מזמן הם היו כאב הראש של ירדן ומצריים..
          אבל אתם כרגיל אבועלי גדול עם בולבו..קטן..הרבה דיבורים ומעט שכל.
          אני שמאלני ציוני פי אלף מכם. משרת ביחידה קרבית ועושה מילואים יותר מכל הכולערות שמסתובבים על הגבעות.
          עכשיו תנו להלחם בשקט. בקיצור- דברו חלש!

          הגב לתגובה זו

      • ההרגשה שלי,

        שאול,מרכז, 01/03/08 10:37

        שאתה דוד ותגובה 52 זה אותו שמאלני אפס מאופס,שמצליח להעלות לי את לחץ הדם על הבוקר, מי העניש אותנו שאנו חיים מול חמאס פתח, חזבאללה,על קאידה, והשמאל הישראלי, שמכל האוייבים שהזכרתי, הוא הכי מזיק ופוגע באזרחי המדינה.כל השנים שעברו מאז אוסלו, לא עושים עליך שום רושם אהה יאפססס? כל מי שנגד מדניות הממשלה, הוא ימני, וגם משתמט, נכון אפס????אני מקווה רק שלא יצנזרו את התגובה הזאת. כדיי שתוכל לראות איזה גועל יש לי ולתשעים אחוז מהעם הזה, מאנשים כמוך.

        הגב לתגובה זו

    • לא נכנסים לסדום

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:16

      מוחקים את עזה.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לאוייב יש מספיק כלי תעמולה שעובדים למענם שגם אתם לא תתצטרפו אלהם (ל''ת)

    ציוני, 01/03/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    פשוט לא הבנו - הם משגרים כסאמים מעגלת תינוקות בגן הילדים . (ל''ת)

    רז, 01/03/08 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הערבים לא חוששים מאיתנו כי :

    ארז, 01/03/08 09:28

    1. יוצאים למבצע מצוצמם ללא מטרה וחוזרים בידיים ריקות .
    2. כובשים שטח ומחזירים יותר ממה שבקשו .
    3. מונעים מהם מזון אך מעבירים להם נשק .
    4. נסוגים טרטוריאלית מייד עם כל דרישה שלהם .
    5. רצון ראשי הממשלה שלנו להיכתב בהסטוריה כמלכי השלום , מוכר אותנו בנזיד עדשים .

    6. לערבים מטרה ברורה למחוק אותנו מהמפה , ושומרים לעצמם הזכות גם אחרי הסכם שלום .

    ואנו כהולכים האפלה ללא אגנדה ללא מטרה ללא כיוון
    הפסדנו מזמן את גיבשנו כעם כל אחד חי בבועתו , ומתענינן בפצעיו בלבד .

    אם לא נתאגד ונבחר כיוון , נחיה במשטר חליפות מוסלמי אדוק .

    הגב לתגובה זו

    • עצוב אבל כלכך נכון!!!!

      אמיר, 01/03/08 10:08

      החלה הספירה לאחור....

      הגב לתגובה זו

    • לאולמרט אכפת רק

      שגיב, 01/03/08 10:50

      לחתום על הסכם כמה שיותר מהר ולקבל מליון דולר עם פרס נובל לשלום למה את חושב הוא לחוץ לחתום על הסכם מהר כל כך? אתה יודע כמה ריבית הוא מפסיד בכל יום שהוא לא מוכר אותנו לערבים?

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    הדו קיום הוא בין גולני לשריון

    גולנצי'ק, 01/03/08 09:28

    משתפים פעולה כדי לשמור על כל ילד בדרום

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הדו קיום הוא בין גולני לשריון

    גולנצי'ק, 01/03/08 09:28

    משתפים פעולה כדי לשמור על כל ילד בדרום

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    טוקבקיסטים - תאמינו - בסוף ננצח את העיתונאים - בהגיון פשוט (ל''ת)

    יופיטר, 01/03/08 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מענין שכל פעם נפגעת אצלם תינוקת - היא ממוחזרת? או סתם חולה? (ל''ת)

    יופיטר, 01/03/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין פתרון פרט להפצצה מסיבית.רק אז יהיה סוף (ל''ת)

    אבי, 01/03/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צהל ינוס משם תוך שעה עם הזנב בין הרגליים (ל''ת)

    רק ספין בע'מ, 01/03/08 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך לטבוח בערבים לא להשאיר אחד

    אשקלוני, 01/03/08 09:20

    להקיז את דמם כמו נהר אל הים וגם שם ימותו הדגים מהדם המורעל שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יופי שיהיו עסוקים בלהתחבה מאשר לירות טילים (ל''ת)

    צחי, 01/03/08 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    שילכו קיבינימט העם שלי חשוב יותר!!!!

    ישי, 01/03/08 09:18

    לא מעניין אותי מספר ההרוגים בצד השני.

    שיפסיקו לירות עלינו ויתעסקו בחייהם

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    תפסיקו לשרת תעמולה ארסית של האוייב אחרת תוחזרו לגולה בלי העיתון וב (ל''ת)

    אלמרט ו, 01/03/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צריך לוחמים לפעול שם ולא ילדי מילקי/במבה/סולולר (ל''ת)

    לא מכוכב נולד, 01/03/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    46 מחבלים מתים, זה לא מספיק. כמות כזאת חייבת להיות בבכל יום לפחות! (ל''ת)

    א''י, 01/03/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפרימטים העזתים.. כאילו רק תינוקות גרים שם

    להקת קופים, 01/03/08 09:10

    לא להתרגש ולשטח את השטח !!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אתם נילחמים ורח גבית נושבת מכלי תיקשורת שבידי השמאל הקיצוני (ל''ת)

    אדיוטים, 01/03/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    השינאה העצמית מביאה אותכם לשרת תעמולה נגדנו (ל''ת)

    צחי, 01/03/08 09:07

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון היחיד הוא כניעה מיידית של הפלסתינאצים

      ש, 01/03/08 09:22

      והעמדתם לדין על פשעי מלחמה ופשעים נגד האנושות.

      אחר כך ניתן לדון איתם על הפיצויים שישלמו לישראל בגין הנזק שפשעיהם גרמו.

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך להעמיד אותם לדין.

        !21, 01/03/08 10:11

        צריך לגרום לכך שהם לא יישארו בחיים כדי לעמוד לדין.
        כולל ה''חפים מפשע''.

        הגב לתגובה זו

      • אם ישראל רוצה להיות מדינת יהודים עצמאית בכדי לשרוד אולי

        Avi Ecuador, 01/03/08 14:13

        שרידי עמלק צריכים לעוף ממערבית לירדן.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיווח על נפגעי האוייב שנרחם עליהם (ועוד לפני הדיווח על אחינו?)

    ארי, 01/03/08 09:05

    מעולם לא הייתה לי וגם לא עכשיו - מילה אחת יחידה חיובית על התקשורת המטומטמת והאינטרסנטית. מה זה ענייני אם המשוגעים ואוייבינו שמים תינוקות כמגן חי (מה שעלינו אסר הבג''ץ). למה להעלות את נפגעיהם על כל במה עוד לפני שמדווחים מה קרה לנו?
    אני מודיע חד משמעית - כשמספרים לי שערבי נכנס בקיר בכפר או ילדה ערביה מתה ליד משגר.. זה ממש לא מזיז לי. אז עיתונאים נכבדים אם אתם רוצים להמשיך ולפרסם במבה (תוך כדי מכירת נפשכם לשטן ולעגל הרייטינג) ספרו לי נתונים שיעניינו אותי לא ערבי פצוע/ילד/מת/קל/...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    האוייב לא צריך כלי תיקשורת משוכללים יש בהתנדבות מהציונים האדיוטים (ל''ת)

    חבל שאני, 01/03/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ההורים שלי, זוג בני 70, שלא הרגו אף אחד מאויימים להירצח ברגע זה ממש

    תקשורת שמאלנית, 01/03/08 08:58

    ההורים שלי, זוג בני 70 המתגוררים באשקלון, שלא פגעו באף אדם, היו צריכים לרוץ למקלט גם בשעה 5:30 בבוקר וגם עכשיו בשעה 8:50 בגלל שהאוייב מנסה לרצוח אותם ע''י ירי טילים.

    מה זה מעניין אותי את מי חיסלו בעזה????

    כולם שם מחבלים, והצגת הדברים שלכם הגורמת לחשוב שאתם בעצם זרוע של דובר החמאס מאוד מאוד בעייתית.

    למה שלא תראו את הפצועים באשקלון ובשדרות?

    הגב לתגובה זו

    • אז למה אתה כותב 4 תגובות (30 - 33) ומשנה את הכינוי שלך?

      IP, 01/03/08 09:14

      האויב שלך הוא הפלסטינים, לא יהודים מהצד השמאלי של המפה.
      אבל אתה ימני קטן, קטנוני ועלוב שחושב ברברס ובטוח שאם תכתוב הרבה תגובות יחשבו שהימין הקיצוני בארץ גדול.

      הגב לתגובה זו

      • חתיכת תל אביבי שחצן שכמוך. (ל''ת)

        שם, 01/03/08 10:06

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    משתמשים בכם כלי תעמולה נגד מדינת ישראל (ל''ת)

    אלקס, 01/03/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כל הכבוד לצה''ל!!

    אזרח ישראלי, 01/03/08 08:50

    כל הכבוד!!! ישר כוח!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל תינוקת שמתה להם מכל סיבה פוצעים

    אזרח, 01/03/08 08:46

    אותה לאחר מותה ומצלמים לעיתון בטענה שישראל עשתה זאת. מה גם, שהם כלל לא טורחים להגן על ילדיהם ובמקום, הם משגרים קסאמים מריכוזי אוכלוסיה, מחביאים בבתי אזרחים נשק ותחמושת, ואף שולחים ילדים להביא את משגרי הקסאם לאחר הירי על מנת שצה''ל לא יפוצץ את המשגרים.
    אז מה נעשה? בעוד הם יורים במכוון על ריכוזי אוכלוסיה.
    זאת מלחמה. ובמלחמה יש קורבנות גם מהצד של הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה בכלל ???

      בולשיט, 01/03/08 09:19

      כל תינוקת שלהם מביאה 15 מחבלים לעולם אין לי שום בעיה עם הידיעה...

      הגב לתגובה זו

      • אל תאבד צלם אנוש. תינוקת חפה מפשע שנהרגת זה עצוב, גם היא פלסטינית

        אדם, 01/03/08 10:09

        פשוט במקרה הזה אין ברירה, כי אבא שלה ירה טילים על ילדים בני 15 בשדרות , ואז שם את המשגר ליד הבית.

        הגב לתגובה זו

        • זה עצוב נכון אבל לא אכשיו

          עמי, 01/03/08 11:10

          כרגע זה לא מעניין אותי
          אכשיו רק הצד שלנו חשוב עד שיפסיקו ההפגזות
          ניבכה אחר אחר כך עלהם ולא על עצמנו אכשיו או בכלל

          הגב לתגובה זו

  • 26.

    מצבם הנפשי של הפלסטינים בשטחים

    יריחו תחילה, 01/03/08 08:41

    ובמיוחד בעזה הוא מאוד חמור.תוסיפו לזה את הגנים העלובים של כול הערבים בעולם(ראו כמה עלובים עמי ערב)ואכשיו באו נסיג מסקנות.את מי בעצם אנחנו רוצים כשכנים,אלוהים ישמור.פשוט אנחנו צריכים לנצל מצב מסויים ולסלק רחוק כמה שאפשר את הזבל האנושי הזה מקירבינו

    הגב לתגובה זו

    • המסקנה בסוף נכונה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/03/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    השמאל הקיצוני בתיקשורת רומז שאנחנו הורגים ילדים ערבים (ל''ת)

    יוש, 01/03/08 08:41

    הגב לתגובה זו

    • אילת - הם התרגלו להיות ''יפי נפש'' רק לא על נפשות ילדיניו (ל''ת)

      יופיטר, 01/03/08 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה העיתונות הישראלית מראה רק פלשתינאים מעולפים ולא את הישראלים ?

    אתם ישראלים אם, 01/03/08 08:31

    למה העיתונות הישראלית מראה רק פלשתינאים מעולפים ולא את הילדים והתינוקות שותתי הדם באשקלון ובשדרות?

    הגב לתגובה זו

    • בגלל שבהסברה הישראלית עובדים חסרי מוח (ל''ת)

      תגובה, 01/03/08 09:11

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כן, כן...שמענו, רק תינוקות מתים באזורי שיגור טילים. כל הכבוד לצה''ל!

    המשיכו בחיסול, 01/03/08 08:27

    כל מי שיירה על אזרחי מדינת ישראל טילים - שיידע שאצלו יחוסלו בסיטונאות.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    כשהמוות יטפטף לבלשטנים יום יום ויהפוך לגשם

    גודמן, 01/03/08 07:50

    צורת החשיבה שלהם תשנה כיוון

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    כל כך עצוב. אבל הכדור במגרש שלהם. הוראה אחת מצידם, ותנוקות משני

    נעמה, 01/03/08 07:33

    הצדדים לא ייהרגו עוד.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרדיו , האינטרנט והטלויזיה שלנו -

    נוי, 01/03/08 07:33

    פשוט קול פלשתין !!!!
    די , נמאס כבר , לא מעניין אותנו כמה פצועים ומי נפצע אצלם , אולי תפנימו את זה ?
    די לתעמולה לאויב , תהיו קצת ציוניים
    שומע רדיו בדרך חצי מהחדשות זה רק על הפלשתינאים , מה ההוא אמר ומה זה אמר ...!
    לא מעניין את הציבור הישראלי

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    דיווח: 5 פלשתינים נהרגו בעזה

    ישראל ישראלי, 01/03/08 07:11

    נא לתכן את הכתבה- כבר פלסטינים עצמם מד'ווחים, שהתינוקת נהרגה על ידי קסם החמסי וחלקיי הטיל מוחזקים על ידי קרוביי משפחתה, אין מה להשתתף במלחמת התאמולה בצד האיוב, זה לא בסדר לעיתון כל כך עיקרתי כמו מעריב, אתם לא וואלה הפלסטינית, הפונדמנטליסטית

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    חדשות לא טובות - רק חמישה הרוגים

    ד, 01/03/08 07:09

    כי רק חמישה הרוגים זה לא מאזן אימה. אם על כל רקטה היו להם 100 הרוגים, אולי הם היו קולטים את זה, אבל כל עוד הם רואים את המלחמה מבעד לטלוויזיה מבלי חשש שזה יפגע בהם, אין סיכוי שזה יזיז משהו. אגב, האם אנו באמת מרעיבים אותם? האם באמת מונעים מהם דלק? נדמה לי שירדנו מזה. התעמולה הפלשתינית השקרית ניצחה אותנו שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ילדי הפלסטינים לא מעניינים אותי- אותי מעניין הילד באשקלון שנפצע

    המטיף, 01/03/08 06:35

    הבוקר כי מישהו מעדיף למכור דלק במיליארד שקל בשנה לחמאס מאשר לתקוף את שותפיו החמאסניקים בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מספרים מגוכחים להתחיל לפוצץ אותם

    תורת המספרים, 01/03/08 05:24

    באלפים לא לאפשר לברברים זמן
    לתמון את הפגרים כי הם רק מתכננים
    ומסיתים לרצח כל זמן שהבהמות מתאספות אין להם כבוד אפילו לעצמם החיות לפני פחות מיממה בעת קבורה בפקסיטן של מוסלמי מחבל מתאבד פוצץ עצמו ורצח 40 ופצע מאות אין להם כבוד מינמלי לעצמם הגיע הזמן שנתחיל להכות את הברברים בכל זמן שהם מתאספים גם בשעת שהם עושים עצמם קוברים את מתיהם כדי להעביר הוראות ואמצעי לחימה, להפציץ את החולרות בלי הפסקה,
    כי לא עושים הפסקות בנסיון לרצוח
    את תושבי שדרות אשקלון ועוטף עזה,
    או בכל מקום בארץ או בעולם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובות קשות

      משה, 01/03/08 08:56

      חברים ,זה או אנחנו או הם,להפסיק ליהיות יפי נפש,כי הם מפרשים זאת כחולשה. ולתגובה 16 חזק ואמץ ,מסכים איתך במאת האחוזים.

      הגב לתגובה זו

      • להכריז שמדובר בעמלק... (ל''ת)

        Avi Ecuador, 01/03/08 14:07

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לצה''ל שאתם שומרים על עם ישראל אתם עושים עבודת קודש (ל''ת)

    שה' ישמור עליכם, 01/03/08 05:01

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אבו(עלי)מאזן,הוא שקרן הוא רוצה שישראל תתקוף ותחסל את החמאס..

    עודד יערי, 01/03/08 04:51

    אבו(עלי)מאזן,הוא שקרן הוא רוצה שישראל תתקוף ותחסל את החמאס..

    לא להאמין לאף מילה של השקרן שקורא להפסקת ירי הטילים...
    הוא משתמש בכפל לשון כדי להצטייר כמנהיג כל הפלשתינאים גם בעיני העולם בכלל ובפרט הערבי...
    מאידך..זה אינטרס שלו שישראל תעשה את העבודה בשבילו ותחסל את החמאס...

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזו תמונה יפה! מחמם את הלב! (ל''ת)

    דו קיום? קיבלתם, 01/03/08 03:04

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מרדימים אותנו לדעת...

    רוני, 01/03/08 02:58

    קברניטי המדינה מרדימים אותנו לדעת.ע''י התקפות ''כיררורגיות'' הן מסממות את דעת הציבור ,כמו רופא הנותן אקמול לחולה סרטן.
    איזו מדינה ריבונית הייתה מאפשרת לאחת מעריה להיות מופגזת במשך 7 שנים ???

    קראו,חישבו,הפנימו...והסיקו מסקנות :

    ניסוי ראשון

    1 בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים רותחים, בידך השנייה צפרדע .

    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.

    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הרותחים היא קופצת את קפיצת חייה ויוצאת מהסכנה.

    ניסוי שני

    1. בידך האחת אתה אוחז מחבת ובה מים פושרים, בידך השנייה צפרדע.

    2. שחרר את הצפרדע לתוך המחבת.

    3. מה היא עושה?

    ברגע שרגליה חשות במים הפושרים היא נשארת במים ומשתכשכת להנאתה.

    אבל

    4. מתחת למחבת דולק נר, ומחמם את המים לאט ובהתמדה.

    5. המים בטמפרטורה של 35 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    משתכשכת.

    6. המים בטמפרטורה של 45 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    לא נעים לה אבל היא עדיין משתכשכת.

    7. המים בטמפרטורה של 55 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    היא בקושי נושמת וקשה לה לזוז אבל היא עדיין במים.

    8. המים בטמפרטורה של 65 מעלות - מה עושה הצפרדע?

    מתבשלת במים ללא רוח חיים.

    אז למה היא לא קופצת?

    היא לא קופצת כי:

    היא לא מרגישה שהיא בסכנה .

    המציאות אמנם השתנתה והיא הרגישה משהו אך לא הבינה .

    כשהמצב היה חמור וקיצוני היא כבר הייתה במצב של חוסר אונים .

    מוסר השכל:

    כולנו דומים לצפרדעים.

    הטבע יצר אותנו מוכנים לזיהוי סכנה מיידית ובעלת עוצמה ואז אנחנו מוכנים להתמודד מיידית או לברוח.

    אבל אנחנו עיוורים לשינויים וסכנות שמתפתחים בהדרגה.

    אז הפסיקו לבלוע צפרדעים ותתחילו לשנות!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה תותח

      אריה, 01/03/08 09:42

      מציע לעשות את הניסוי במליאת הכנסת עם ה- 120 הדפוקים שבחרנו. רק מה כול פעם עם אחד מהנוכחים עד שיבינו מה מצב העם.

      תודה תודה תודה

      הגב לתגובה זו

    • רגע. אז מאכילים אותנו לאט בצפרדע? (ל''ת)

      שמאלני, 01/03/08 14:29

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעריב תתבישו!

    שגיב, 01/03/08 02:46

    תפסיקו לקרוא לטרוריסטים איסלמים קיצונים מהחמאס פעילים! הם לא חברים באירגון צופים או מתנדבים באירגון שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כן הא!! עוד תינוקת ?

    דניאל, 01/03/08 02:12

    שמתם לב שכל הפצצה מתה תינוקת בת שנה מינוס ? כן הא.. ממש

    הגב לתגובה זו

    • התיקשורת שבעיקרה מהשמאל הקיצוני מביעה הזדהות עים כל מישנלחם בנו (ל''ת)

      דרור, 01/03/08 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תסלחו לי אבל החברת חיות האלה מז'נונים (משוגעים)

    Avi Ecuador, 01/03/08 02:11

    אם ישראל לא מעיפה אותם אז זה שיא הטמטום.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גדעון לוי אני נורא מצטערת

    ענת רוטשלד, 01/03/08 02:08

    כו ירבו

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תירו עוד תירו עוד קסאמים יא פסיכים (ל''ת)

    נעמן שפוי, 01/03/08 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    השלום יגיע רק לאחר שכל המחבלים

    כל מילה במקום, 01/03/08 02:06

    בלי יוצא מהכלל ימותו, ולכן כל שואף שלום חייב לעשות הכל בכדי להגשים מטרה זאת שהיא חיסול כל המחבלים.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכל מפוברק בעזה - התמונות, הדם, הפצועים, המתים - הכל שקרים

    ברנרד, 01/03/08 01:40

    ילדים משחקים כדורגל בשעה 1 אחר חצות, תינוקות שישנים בבנייני ממשלה, נשים זקנות שפותחות שולחן במוצבים של החמאס...

    עזה מנסה להתחרות בבוליווד...
    מלבד התקשורת הישראלית אף אחד לא ממש מאמין להם.

    בקרוב, צפו לתמונות ושמועות על טווח בעת תקיפות צה''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מהפך במדיניות

    אלדין, 01/03/08 01:31

    עד כה חינכו אותנו שלטונות החינוך של מולדתנו, שאיפוק זה כוח.

    ואז עברנו לתוכניות צבאיות אד-הוק, לטווח קצר וללא מחשבת יתר, של פגיעה קשה רק באנשים שיש להם דם על הידיים.

    הציבור עצמו קרוע וצורד, בין אוכלוסיות שאוהדות את המחבלים לאוכלוסיות שחפצות בפעולה קרקעית, בשטח נהיר ללוחמי הגרילה המאומנים של הטרור האיסלמי.

    תחילה הופתענו מהשטחיות של מעצבי המדיניות של ישראל. אבל לאחר ביקור בבית של רשות שלטונית של מדינתנו הבננו שהכל כאן שטחי, של עסקנים מתנשאים, שמחפים על קוליגות שמונו למרות שלחלקם אין את התכונות הדרושות לתורך תפקידם חורץ הגורלות.

    סמוך, ''כאילו'' יהיה בסדר, 32 מניסטריונים כדי לספק הכנסה לאנשי שלומנו ואנשים עצבנים וחסרי סבלנות שמעדיפים להתעלם מחוסר יכולתם על ידי התנשאות ומדיניות של לך ושוב ומילים גבוהות.

    חבל שישראל שלנו הולכת בדרכיהן של הישויות שאמורות היו להיות בית לאומי לנו, בימי בית ראשון, בית שני, יהודה וישראל.

    עם הטופס בוחר בעסקנים שממנים את חבריהם לפי פתק.

    הגב לתגובה זו

    • ו... מה הפואנטה אדוני הנכבד ? (ל''ת)

      מיקו, 01/03/08 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שקרנים עוד פעם תינקות בת שנה

    סימן שאלה, 01/03/08 01:22

    בטח היא גם הייתה באמצע מסיבת יום הולדת, באמצע משחק כדורגל, לגבי הפעיל חמאס כולם שם פעילי טרור מהחמס מהחומוס ומהבבא גנוש, אין בהם הבדל כולם פעילים ותומכים בטרור ואת כולם יש לחסל
    במהרה, אבל הבעיה שלנו זה אולמרט
    נמצא בהלם מהסושי, ומהביג מק,
    הבן אדם לא מתפקד ולכן עם ישראל
    משלם ביוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איך אני אוהב לראות את הפלסטינים רצים עם הגופות (ל''ת)

    לחסל באלפים!, 01/03/08 01:16

    הגב לתגובה זו

    • בעשרות אלפים

      אמיר, 01/03/08 10:10

      אפשר גם במאות אלפים......
      נדרש טיפול יסודי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מעניין מאוד..

    נאור, 01/03/08 01:08

    בכל תקיפה של צ'הל נהרגים פעוטות..
    הם כנראה מערסלים את הפעוטות על משגרי הקאסמים.
    חלאות!!!

    הגב לתגובה זו

    • או שאנחנו איבדנו את המוסר שלנו (ל''ת)

      גם אופציה, 01/03/08 09:55

      הגב לתגובה זו

      • לאופציונר

        Joe Anaarewf, 01/03/08 10:48

        מי שנלחם משטח מאוכלס באזרחים צריך לצפות להרוגים אזרחיים.
        אותו הדבר בחיפה. הנמל הצבאי נמצא בתוך העיר, מרחק יריקה מבית חולים ענק.
        במלחמה הבאה לא נוכל להתלונן על פגיעה בחיפה מפני שצבא הארנבות שלנו גם הוא מסתתר מאחורי אזרחים.

        הגב לתגובה זו

      • ברור

        שגיב, 01/03/08 10:48

        תינוקות וילדים פלסטינים הם על הכונת של חיילי צה''ל לא ידעת? חבל רק שגם נהרגים חאמסניקים...

        הגב לתגובה זו

      • ממש איבדנו

        אסף, 01/03/08 10:56

        ממתי תינוקות נמצאים באזורי הקרב? זה שהם אומרים שנהרגו תינוקות הם יכולים להגיד, הכל שקר.

        הגב לתגובה זו

      • הבעיה שלנו שאנו לא מחסלים אויב מהבית כמוך (ל''ת)

        לוחם חופש, 01/03/08 12:34

        הגב לתגובה זו

      • או שהאחים החיות שלך משקרים, זאת אופציה יותר הגיונית

        דוב הקוטב, 01/03/08 13:22

        מסתבר שהם תמיד רועי צאן תמימים או תלמידים תועים או כדרוגלנים חובבים שנקלעו לאזור אש.
        ממש מוזר.

        הגב לתגובה זו

      • מלחמה ומוסר לא הולכים ביחד.

        אלכס, 01/03/08 14:12

        מי שינהל מלחמות ''מוסריות'' יפסיד.

        מוסר זה טוב בדנמרק וקנדה. כאן זה מזרח תיכון. כאן רופאים שולחים פציינטים חולי נפש למשימות התאבדות (עירק), מאהבים דתיים (חמס)שנחשפו שולחים את המאהבות להתאבדות (עזה לפני כשנתיים). כאן מפוצצים מסגדים על יושביהם.

        אין כאן רחמנות או מוסר. רק אינטרס רגעי ושיקול תועלתני.

        הגב לתגובה זו

      • איפה המוסר שלך כשנפגעים ילדים יהודים! (ל''ת)

        שמאל=פושעים!, 01/03/08 15:38

        הגב לתגובה זו