• 109.

    ל- 107 אדון משה

    M.M., 02/03/08 12:56

    אתה טועה ובגדול, אם תקרא עוד פעם
    במה שאמר השר וילנאי,












    אתה לא קראתה בתבונה ובעומק את
    דבריו של מר וילנאי כשאמר ''''הפלסטינאים, (הם) מביאים
    שואה על עצמם'''' הוא לא אמר ש-אנו
    מביאים שועה עלים, וזה ההבדל הגדול

    לכן אני מציע לך, תהיה גבר ושלח את
    התנצלות שלך אליו (בתגובה חדשה),
    ותאמין לי ש-אנני הסניגור שלו ולא
    מכיר אותו, אבל אסור לך לדון אותו
    על טעות שהיה כל כולה שלך אתה!

    ובנוסף אני מציע לך לקרוא את שאר
    התגובות (ושם אין שמץ של הערה
    ''כמו שלך'') לא יתכן שרק לך יש אמינות ופטריות למדינתינו הקטנה,

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    בתי המשפט האני יהודיים מחריבים אותנו לדעת.

    אור, 01/03/08 20:03

    צהל לא פועל כי בית המשפט מונע ממנו לפעול במלוא העוצמה כפי שמתחייב.

    אנו יהודים והערכים שלנו הם הבא להורגך השקם להורגו.

    אבל בית המשפט מאמין בערכים אחרים כגון אם הרגו לך אחד מותר להרוג להם רק אחד ואם יש לידו אזרח אחד אז זה אולי בסדר אם יש שניים אז אסור להרוג כי זה לא פרופורציונאלי.
    בתי המשפט מתיימרים להבין בהכל גם בביטחון, הם שוכחים את המושג הרתעה שנועד למנוע הרוגים. הרתעה יוצרים על ידי תגובה לא פורפורציונאלית ובגדול כך שירעדו כולם וכן למרות התופעת לווי שנהרגים ''בלתי מעורבים ישירים''. צריך להבהיר להם באופן חד משמעי שהיהודים חזקים ונלחמים במלא העוצמה. ולא להכניס חיילים ולסכן חיי אדם על מנת להגן על אזרחים שאולי יפגעו. צריך לפעול בכוח מרסק אלים וחזק ללא גבול רק זה יצור הרתעה ולא לחימה של פנים מול פנים בשטח הביתי שלהם אז רק נשקע ונספק להם הצלחות בדמות חיילי צהל בארונות. להם אין ערך לחיי אדם בשביל לנצח את הטרור צריך ליצור הרתעה והרתעה יוצרים לפי דפוס החשיבה שלהם ולא שלנו. ובחשיבה שלהם אין ערך לחיי אדם אז צריך לפעול על פי דפוס הפעולה שלהם להשמיד שכונות שלמות של בתים ולירות בהם גם כשמסתתרים בתוך אוכלוסיה ואז הם יבינו שאין לאן לברוח ויתחננו לשלום כמו שהיה לאחר מלחמת ששת הימים שאז הפעלו כוח לא פורפורציונאלי אחרת לא היינו קיימים אני חושב שהגענו למצב דומה שאם ישראל לא תפעל במלא העוצמה ללא חשש היא תיעלם מהמפקה כיה אירנים יזהו את החולשה של העולם ושלנו ואת הרפיסות ינצלו אותה עד תום עד שהעולם כבר יחשוב שאולי שווה לו לתת לאיסלם את ישראל במתנה העיקר שיעזוב אותם בשקט.

    אנחנו צריכים להבהיר לעולם שאנחנו כאן בשביל להישאר ולא מתכוונים להתנצל על כך. ומי שיעמוד בדרכינו נכה בו בכל כוחינו ועוצמתינו ובעזרת אלוהים ננצח.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    צריך לפטר את וילנאי

    משה, 01/03/08 12:32

    וילנאי משוגע או פשוט אידיוט להשתמש במילה ''שואה''. צריך לפטר אותו כי אם הוא לא הבין איזה נזק הוא יגרום עם המילים שלו אז הוא לא יכול להיות בתפקיד כל כך רגיש! הוא במילה אחת הרס את כל המאמצים של שרת החוץ לגייס תמיכה בעולם לפעולה בעזה, והוא נתן תחמושת לאויבנו באו''ם עם הדברים שאמר. הדברים של אחמאדינגד כבר לא נראים כל כך נוראים אם כך מדבר סגן שר בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    בסופו של דבר הם ימציאו רקטה שתגיע לת''א - עד אז (ל''ת)

    לא זזים, 01/03/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    נתקן נמגן - והקסמים על המדינה ימשיכו לחרבן (ל''ת)

    ממשלת המרגרינות, 01/03/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הקירטוע נימשך מאז מלחמת לבנון - הוא עוד לומד עלינו (ל''ת)

    יתקן ימגן, 01/03/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הומניטרים עלובים כמה נישמע כל יום רקטות קסאמים כאילו זה (ל''ת)

    מתנה מהשמים, 01/03/08 10:26

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל ההומניטרים הללו יקברו את המדינה - חתיכת עזה לא (ל''ת)

    מסוגלים לרסן, 01/03/08 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אם תסמכו על המרגרינות - תחליקו לג'ורה בלי הפסקה (ל''ת)

    טימטום אי אפשר, 01/03/08 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    בסופו של דבר אין הבדל בין שר הביטחון והרמטכ''ל הנוכחיים לבין

    אזרח המדינה, 29/02/08 23:56

    פרץ וחלוץ. מסתבר שהבעיות מולן ניצבת ישראל גדולות על ארבעתם. אם לא מצליחים להתמודד עם האתגר החמאסי, אין שום סיכוי שנצליח להתמודד עם האתגר האיראני.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      יוסי, 01/03/08 09:22

      פרץ וחלוץ הגיבורים של מדינת ישראל בכל הזמנים שטחו את לבנון
      וזה מה שצריץ לעשות היום בעזה לפני שיהיה מאוחר

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    הבעייה לא ירי הקסאמים ,הבעיה משטר החמאס אותו צריך להפיל!! (ל''ת)

    אסטרטג, 29/02/08 23:50

    הגב לתגובה זו

    • חחח, ''אסטרטג''

      Avi Ecuador, 01/03/08 02:09

      צריך לעודד את החמאס בכדי להעיף אוכלוסיה של טרור כאמתלה תרוץ או סיבה.

      הגב לתגובה זו

    • משטר החמאס הוא תוצאה של כיבוש ללא סוף !!! (ל''ת)

      שאנחנו יצרנו, 01/03/08 04:32

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא לא הטילים ולא החמאס - הבעיה היא שאנחנו התחרפנו...

      שפינוזה, 01/03/08 07:51

      יורים עלינו טילים ואנחנו מתמגנים...
      שיחליפו לברק את השם ל''שר ההתמגנות''
      וצה''ל זה בכלל ''צבא ההתמגנות לישראל''
      או אולי ''צבא ההתגוננות לישראל'' ?
      יכול גם להיות ''צבא ההבלגה לישראל''

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    ממשלת אולמרט דואגת קודם כל שדם פלסטיני לא יישפך (ל''ת)

    והיהודים? למי, 29/02/08 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אני מאשים את מערכת הבטחון בהוצאת כספים בטענות שווא! 45 מיליארד לשנה

    אזרח, 29/02/08 23:06

    ולא מסוגלים להתמודד עם כנופיות המחבלים?

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    השרירים היום צריכים להפגין אותם מול סוריה

    Avi Ecuador, 29/02/08 22:35

    להיות שם מרוכזים והדק על האצבע לפלישה, אם הסורים והאיראנים ירצו הם רק צריכים להעביר הודעה לחמסטן ומיד מפסיקים הקאסמים, אם לא אז בסוריה הפתרון, להחזיר אותה לימי האבן ולנצל את ההזדמנות להתרחבות כתשלום על העבר ההווה והעתיד ולהעברת כל הזבל ששרד ממערבית לירדן למה שהיה פעם סוריה.
    האמריקאים יטפלו באיראן וחיזבאללה ולישראל יש גם אמצעים לטפל בחיזבאללה הפעם בלי כפפות ובלי פינצטה וללא טיפול כירורגי.
    זכרו את משבר הטילים בקובה, האמריקאים לא טיפלו בקובנים, הם טיפלו ברוסים ואפילו לא הייתה מלחמה.
    לא לשחוק את צה''ל והעם במלחמות סרק לבניית סדום עמלק.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    פתרון בטוח!!! כנסו

    אני, 29/02/08 22:03

    יש פיתרון והוא פשוט צריך רק לחבר את מערכת ההתראה של צבע אדום עם השלטר של החשמל בעזה ואז האחראים המלאים להפסקת החשמל בעזה יהיו משגרי הקאסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כמו פרחחים בשכונה בסיצליה- לא מצליחים להתעלות ולהגיע להסכם - רק דם (ל''ת)

    שלום=ביטחון, 29/02/08 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    דם מביא דם מביא דם מביא דם מביא דם מביא דם מביא דם מביא דם מביא דם (ל''ת)

    שלום=ביטחון, 29/02/08 21:02

    הגב לתגובה זו

    • אין לנו ילדים מיותרים להקריב למולך השלום שלכם... (ל''ת)

      אבא, 29/02/08 23:02

      הגב לתגובה זו

      • גם הם - רק רוצים חיים לילדים שלהם !!! (ל''ת)

        שלום=ביטחון, 01/03/08 04:36

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    החמאס ניצח - הוא מושך אותנו פנימה למרחץ דמים !!! (ל''ת)

    שלום=ביטחון, 29/02/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדינת ישראל מסרבת לעשות שלום - והיא אחראית לטרור !!! (ל''ת)

    ברק יכול לשנות, 29/02/08 20:59

    הגב לתגובה זו

    • אין לנו ילדים מיותרים להקריב למולך השלום שלכם... (ל''ת)

      אבא, 29/02/08 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    ברק - תמשיך לחשוב...והרבה!

    אל תשלם המחיר, 29/02/08 20:56

    יש לך זמן...
    אל תמהר לשום מקום...

    פזר מדי פעם מספר משפטים בדבר האפשרות של כניסה... (לשירותים).

    מדי פעם תודיע כי זוהי הסלמה שלא נוכל לאורך זמן לעבור עליבה לסדדר היום....

    מדי פעם תאמר שאתה רוצה להפסיק להם החשמל או הדלק אך מסיבות הומניטריות....

    למה לפגוע בעסקיך?
    הלוא לא לנצח תהיה בממשלה.
    למה שאתה לבדך תשלם המחיר?

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    קצת התבלבלת, ההדרדרות היא באחריותך (ל''ת)

    אזרחים הרוצים, 29/02/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל המתלהמים לא משרתים בצבא ולא נופלים במלחמה הם והשסניקים מפריעים (ל''ת)

    למדינה., 29/02/08 20:49

    הגב לתגובה זו

    • מענין אם אתה שרתת, עם הרוח שאתה עושה. (ל''ת)

      מישהו, 29/02/08 22:42

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    ברק מבין בבטחון? אני מציע בזאת להחליפו בחותנת שלי, אשה טובה באמת.

    נמושה!, 29/02/08 20:27

    קצת חולה, אבל הרבה יותר גבר מהנמושה הזה, ברק...

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברק אתה ליצן (ל''ת)

    ליצן, 29/02/08 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הקוף שלי יותר חכם מאולמרט וברק . (ל''ת)

    אריה, 29/02/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    למישפט דחוף אולמרט וברק זילזול העם .

    למישפט, 29/02/08 19:46

    אולמרט וברק .לכלא

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ההדרדרות היא באחריות ממשלת קדימה !

    מתי תתעוררו?, 29/02/08 19:42

    חוסר ההחלטיות,הנחישות, ושמאלנות יתר גורמים להדרדרות הבטחונית !
    הרסתם את הצפון
    הרסתם את הדרום
    ועכשיו בשיא חוצפתכם וטיפשותכם אתם הורסים את המרכז !

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    איזה מדינה מטומטמתת!!!!

    שושי, 29/02/08 19:29

    נמאססססססס מהבטחות ברק ברח תפסיקקק עשית לנו מגרנה חלאס לשקר לעם דיי דיי דיי נמאסתםםםםם
    חייבים לצאת להפגנות ענקקקקקקק עם ישראל לא לשתוק צאו לרחובות לעשות בלאגן כי עוד מעט ברק יהיה ראש ממשלת חמאס ואהוד יהיה נשיא סוריה כי הם ממש מתנהגים כמוהם ולא עושים מאומה הצילו את עם ישראל הכל תלוי בנו האזרחים בבקשהה הפגנות דחוףףףףףףףףף

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    תהרגו אותי...בשביל מה החלפנו את פרץ בברק? אותו אפס... (ל''ת)

    אבא, 29/02/08 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    גרוע מהגולה. הולכים כצאן לטבח למרות ה''צבא האדיר'' שלנו... (ל''ת)

    איזו בושה...., 29/02/08 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    bla bla BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BLA BALWEA (ל''ת)

    bla bla bla, 29/02/08 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    פקה פקה פקה...

    sam, 29/02/08 18:47

    אתה בסך הכל פחדן עלוב שלא מוכן לעשות כלום!!!
    מי שבחר במוג לב כמוך צריך לקלל את אותו רגע מר. אתה אכן לא יותר טוב מפרץ...
    ויש לי חדשות בשבילך, שדרות ואשקלון אינם לבנון. אנו נלחמים פה על הבית.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    ספר היסטוריה בעוד 100 שנה --עצוב יהיה לקרוא

    היסטוריה עתידית, 29/02/08 18:39

    עקב כישלון מלחמת לבנון השניה וחוסר התגובה קשה על מטחי הטילים מהדרום.
    החלה בתאריך 7.09 2009 מתקפת פתע כוללת על מדינת ישראל .
    מהצפון נורו אלפי טילים חלקם בחימוש כימי .
    מהדרום מאות טילים קונבנציונלים .
    מליוני פלשתינאים החלו להסתער על הגבול הישראלי מהגדה וחבל עזה .
    אלפי טילים שוגרו מכיוון אירן וסוריה.
    מליון וחצי ערבי ישראל חברו לאחיהם ולחמו בתוך הארץ .
    אומנם ישראל הנחיתה מכת נגד קטלנית בנשק בלתי קונבנציונל ממטוסים וצוללות י אולם מטוסיה לא יכלו לנחות בארץ עקב נפילת מדינת ישראל וטייסיה נחתו בבסיס ח''א האמריקני באירופה הצוללות נחתו באר''הב .
    מדינת ישראל נפלהלמעלה ממליון וחצי ישראלים נהרגו וארה''ב איימה בהתקפה גרעינית עם לא יתנו לה לפנות את הישראלים שנותרו .
    בסיומו של מבצע הומני של ארה''ב ואירופה פונו ברכבת ימית ואווירית 4.5 מליון ישראלים ששרדו את המלחמה .
    מדינת ישראל לשעבר חולקה למחוזות רמת הגולן והגלילעברו לשליטת סוריה ,מחוז השרון והשומרון עברו לשליטת הרשות הפלסטינאית ומחוז עזה הנגב ואילת עברו לשליטת ממשלת החמאסטאן .

    הזוי ??? לצערי לא מי שלא מטפל היום בחור ------מחר יעקרו לא את כל השן

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    נמאס מהצהרות ברק

    רונן מגל, 29/02/08 18:38

    גם אמירה זו ניתן לתייק בתיק הגדוש והמלא של אמירות ברק.
    האיש פשוט לא מסוגל למצוא פתרון לטרור המשתולל מעזה והגיע העת שיפנה את מקומו למוכשר וטוב ממנו.

    הגב לתגובה זו

    • שמתם לב שברק,מאז הזגזוג שלו אחרי וינוגרד לא מפסיק לשחרר הצהרות?

      מאד מעניין, 01/03/08 01:46

      לפני הדו''ח מילה לא היית יכול להוציא ממנו מחשש שהדבר יזיק לו בסקרים,אבל אחרי הפאדיחה האיומה שעשה אחרי וינוגרד,כשנשאר בממשלה,כל מה שנותר לו הוא להפגיז בהצהרות,במטרה לנסות ולשפר את מעמדו הרמוס משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    להפסיק להם את החשמל, את המים, את הדלק, את המזון ואת העזרה ההומניטרי (ל''ת)

    וגם את הכסף עכש, 29/02/08 18:27

    הגב לתגובה זו

    • 75 את האוויר לנשימה אתה לא מייעץ להפסיק לתקצב?? (ל''ת)

      אני, 29/02/08 18:44

      הגב לתגובה זו

      • גם זה רעיון... (ל''ת)

        צודק, 29/02/08 19:08

        הגב לתגובה זו

      • הוא באמת הגזים. צריך רק מרגמות ,תותח פה ושם

        ותיבול בבומים, 29/02/08 19:17

        הבומים יכולים לבוא עם הפסקת חשמל (רק למשך הבומים).

        מידתי, בלי כח מופרז

        הגב לתגובה זו

      • אתה דפוק מליד.....

        לשמאלני, 29/02/08 19:48

        שאל את אמא ואבא .

        הגב לתגובה זו

      • חזור לאותו חור . (ל''ת)

        חזור, 29/02/08 19:50

        הגב לתגובה זו

  • 74.

    זהו...ניצחנו

    ברחוביץ, 29/02/08 18:22

    באיומים.
    אתם יודעים מה ראה פרץ במשקפת הסגורה?חושך. ....מבולבלים....גם ברק .

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    במקום שברק יוביל את אולמרט במעשים,הוא נגרר אחריו בייצור כותרות

    ברק,לאן, 29/02/08 18:18

    יומיומיות שאין מאחוריהן ולא כלום.
    רמטכ''ל לשעבר שעסוק בייצור ספינים,במקום בתגובה צבאית...מעורר רחמים,כבר אמרנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ברק אתה עדיין מחוייב הומניטרית כלפי אולמרט וציפי (ל''ת)

    לנצח, 29/02/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    משהו בממשלה הזו קורא תגובות? אם כן אתם אמורים להיות נפגעי חרדה מדעת (ל''ת)

    הקהל בישראל, 29/02/08 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ועוד אומרים שהוא יותר טוב מפרץ!! (ל''ת)

    JIM BEAM, 29/02/08 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק ,לא לטיהור בשטח בנוי.

    שמוליק מפתח, 29/02/08 18:02

    שלב א'-השתלטות על פילדלפי,ופריסת הכוחות לאורך הציר במגננה.שלב ב'-שינוע ציוד הנדסי ושריון לפילדלפי.פריסת דומה מול הגבול מכיווננו.חלוקת עזה לקוביות שטח.את הירי הבלתי פוסק של טילים ונק'ל לשדרות ולעבר כוחותינו בפילדלפי,יש לשתק ע'י מס'קרים.
    וכאן מתחיל לב האירוע.אולי מיד אולי תוך ימים תתחיל מנוסה רבתי של אזרחים לעבר גבולינו.המחזות יהיו מדהימים,כאשר אנשי החמאס ינסו לזנב בבורחים.הרג בבני עמם יצור אפקט שידהים את העולם.וגם יגרום להפסקתו באיבו.נעבירם לשטח מוגן,משם באוטובוסים ליו'ש למאהלים שיוכנו מראש..כל קוביה שתייצר אש,יושלחו כרוזים שקוראים לאוכלוסיה שנותרה לברוח מיד.הקוביה תקבל מכת אש מסיבית,טוטלית ללא חשבון.תחל תנועה של הנדסה ושריון לכוון הקוביות 'המטופלות' הגובלות עם כוחותינו,לטיפול סופי.אחרי 4-5 קוביות מטופלות,החמאס מניח את נשקו,חלקו נס לאוטובוסים,חלקו פאסיבי מחכה לבאות.מנהיג החמאס הנייה כנראה מסגיר את עצמו.
    בעזה אין סודות או הפתעות.למרות הפומבי לתוכנית אפשר לבצעה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרשנות מענינת מדבקה....

    ציונה, 29/02/08 17:41

    יש כאן אותה תופעה שהייתה בעת מלחמת לבנון בקיץ 2006. לאיש בממשלה, ובצמרת צה''ל, לא אכפת שמפגיזים אוכלוסייה אזרחית. ביום ד' נכשלו מערכת הביטחון וצה''ל בכך, שלא הצליחו למנוע את ירי טילי הגראד על אשקלון. התוצאה המתקבלת ממדיניות הממשלה בשטח היא שצה''ל מונע פעולות טרור, אבל בכך חושף את האוכלוסייה האזרחית של דרום הארץ להפגזות כבדות. מה שהוא חורק מאוד בהגיון המדיני והצבאי של התנהלות הזו, שהופכת את החזית הצבאית לחזית ללא עורף.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הסכם עם חמאס כל עוד החמאס מתחמש הוא כשלון

    גל, 29/02/08 17:35

    לא מפני שהסכמים לא עדיפים על מלחמה אלא מפני שהחמאס ממשיך להתחמש וביום מן הימים הוא גם יעשה שימוש בחימוש ובחומרי הנפץ שצבר כפי שרואים זאת בשלושת הימים האחרונים היטב.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קשקשן. (ל''ת)

    ג, 29/02/08 17:33

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    בהסתה ובנקמה בכל תושבי הרצועה הורס ברק את ''העבודה''

    נאצינל-סוציאלסט, 29/02/08 17:30

    מי שלא יודע מהיכן בא הקיצור למפלגה הנאצית ילמד - נאציונאל-סוציאליזם.
    צירוף מוזר של לאומנות ו''סוציאליזם'' נוסח ''אהוד ברק בע''מ''.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הוא חזר עם בוכתה של כסף, ולא למד איך עושים שלום (ל''ת)

    ''אהוד ברק בע''מ'', 29/02/08 17:24

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כולם שקרנים מגדול ועד קטנטן (ל''ת)

    אל תאמינו לממשל, 29/02/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברק אישר צבע אדום חחח השר לבטחון (ל''ת)

    זה הביזיון, 29/02/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    למה ליסוע עד אשקלון שיכין את חולדאי (ל''ת)

    אוטוטו, 29/02/08 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ב-פלילים הם גדולים - ובבטחון לאפס שואפים (ל''ת)

    קדימה ועבודה, 29/02/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הימין הזה רק מפחיד אותנו שהיו קטיושות על אשקלון !

    חכמי אוסלו, 29/02/08 17:07

    לא יהיו קטיושות על אשקלון !
    ואחרי ההתנתקות טיל 1 על ישראל ותהיה לנו לגיטימציה בינלאומית להגיב בחריפות !

    ראינו באוסלו וראינו בעזה מה קרה !
    עוד מעט ניראה מה יקרה בגדה והאם כפר סבא תיכנס לטווח הקסאמים !?

    הגב לתגובה זו

    • מי שצחק הכי הרבה על ביבי כשאמר זאת,היה,פואד השמן המטומטם! (ל''ת)

      לך תאכל קובה!, 29/02/08 18:29

      הגב לתגובה זו

      • אני אני אני...עם כל הצער שבדבר. (ל''ת)

        פואד, 01/03/08 08:03

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה היה למען ההתנתקות מעזה ...הלא...תזכירו לי... (ל''ת)

    מי שבחר קדימה, 29/02/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הברחן-פחדן רק ''פה גדול'' לצעוק בקול (ל''ת)

    זו הבשורה של, 29/02/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל ההנהגה הנוכחית מתרפסת והאיומי סרק בוגעים בביטחון המדינה (ל''ת)

    אלקס, 29/02/08 17:06

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברק מתחרה בגשש בחליפות האיומים (ל''ת)

    שארית הגשש, 29/02/08 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לחמאס כבר יש פיתרון לתגובה הישראלית

    מדינת חלם, 29/02/08 17:03

    הם יישבו את כל השטחים הריקים ואז לצהל לא יהיה על מה לירות

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לשדרות ואשקלון עדיף שלטון מאזן&הנייה (ל''ת)

    ובכלל לכל, 29/02/08 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מי שאומר''יש להיערך להסלמה, הפעולה הקרקעית הגדולה היא ממשית ומוחשית''

    ברק אחראי לפשלה, 29/02/08 17:00

    הוא אבי ההסלמה - אבו סלאמי.
    כבר הבנו שהחלולים לא נושאים בתוצאות ובאחריות למעשיהם!
    ברק שאיים - הוא האשם. ברק ששלח להרוג
    ילדים הוא פושע. היום איים ברק שנית בהסלמה. קודם הפעיל לחץ עד שהתושבים פרצו את הגבול; אח''כ הרג 6. על זה באה נקמת החמאס. בשלושה ימים כבר 31 הרוגים פלסטינים, ביניהם 8 ילדים ותינוק. ועכשיו ברק מספר סיפורים, ומטיל אחריות על הקורבנות שבהם הוא אשם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חיל האויר תקף בעזה שתי דיונות חול נהרגו ושיח 1 נזקק לטיפול רפואי ,!

    דובר צהל, 29/02/08 16:59

    כמו כן מוסר לנו כתבנו כי שני שפני סלע שהיו בדרכם למחילה נפגעו חרדה וקיבלו טיפול במקום !
    התקפות אלה באו בתגובה על המשך הירי לאשקלון ושדרות !
    קודם לכן במיבצע נועז השמיד צהל בית נטוש ששימש בעבר אורווה לסוסים !

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! ענק!! (ל''ת)

      וולט דיסני, 29/02/08 18:02

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מחליא! ה-ברחן האלטרנטיבה ל-מחדל-המדשדש (ל''ת)

    לתפארת החמאס, 29/02/08 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כשלונו של ברק הוא מוחשי וברור. הסתלקותו- לא קרובה (ל''ת)

    הצודק, 29/02/08 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    החמאס לא ממהר לשום מקום

    אזרח, 29/02/08 16:58

    יש להם סבלנות הם גם מבינים שמנהיגי העם ימנעו מלהיקלע שוב לעסק ביש עם ועדות חקירה
    ולא מאמינים להצהרות מנהיגי המדינה.שאוטוטו יתחיל מבצע נרחב.
    אז אם החמאס לא מאמין לאולמרט וברק,אז למה שהעם יאמין?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההסלמה באחריות'' חמאס-אולמרט הגדיר אחריות כהמשכיות וזה מה שחמאס עושה

    יאל, 29/02/08 16:58

    מה פשר האמירה שהחמאס אחראי? אז הוא אחראי! אולמרט הרי הגדיר מחדש את מושג האחריות. לפי אולמרט מי שאחראי ממשיך לעשות מה שהוא עשה גם קודם... וזה בדיוק מה שחמאס עושה.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    when you have to shoot, shoot. don't talk (ל''ת)

    אזרח, 29/02/08 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פחדנים נמאסתם!אהוד (הכפול)ברח!! (ל''ת)

    יוסיניו, 29/02/08 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אהוד א ו- ב ממתינים שהעולם יבין. אבל ההסברה עובדת רק על המאמינים...

    ברק=שקרן מועד, 29/02/08 16:54

    העולם רואה וקורא - 31 פלסטינים הרוגים וישראלי 1. זו רק תוצאת הביניים של שלושת הימים האחרונים. וברק לא מפסיק להסלים - זה מה שברק מודיע וזה מה שהעולם מבין.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יופי עכשיו הכתומים מיתחזים לתושבי אשקלון -אתמול הם היו תושבי שדרות (ל''ת)

    אני, 29/02/08 16:53

    הגב לתגובה זו

    • זה ידוע שכל תושבי שדרות ואשקלון מצביעים בל''ד-חד''ש-מר''צ-עבודה-קדימה (ל''ת)

      אתה צודק!, 29/02/08 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    בלה, בלה..מה אתם לא מאמינים לי?! (ל''ת)

    ברק אהוד, 29/02/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין לי ביטחון בשר הסמרטוט ברק,אני מפחד (ל''ת)

    דוד, 29/02/08 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ברק אולי כבר תפסיק לאיים ותעשה

    amir, 29/02/08 16:32

    לשתק את מקורות הירי ללא אבחנה.
    אי פגיעה באזרחים היא אימפוטנציה ולא כח.ברק אם אתה לא מסוגל תתפטר, יש יותר מוכשרים ממך לעם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    השמאל ''מתמחה'' בביקור אבלים

    Avi Ecuador, 29/02/08 16:28

    אהבלים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השמאל הקיצון מאבד את המדינה בשלבים (ל''ת)

    רק עיוור, 29/02/08 16:19

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הרס את הצפון ,עכשיו את הדרום ,ובקרוב את המרכז !

      שונא שמאלנים, 29/02/08 16:44

      בכך ישלים השמאל את חיסולה של מדינת היהודים בישראל !
      אחרי שהקים לנו חיזבאלה לנד בדרום לבנון והכניס את כול תושבי הצפון למטווח השלום והטילים .
      אחרי שניכנסו גם תושבי הדרום לטווח השלום והטילים.
      עכשיו חכמי השמאל מקימים לנו חמאסטן 2 בגדה ?!
      5 ק''מ מפתח תקווה תשב חמאסטן ,גטאות יהודים בירושלים ,מודיעין,וכפר סבא שתהפוך לשדרות 2 !
      בהצלחה

      הגב לתגובה זו

    • השמאל בישראל הוא הימין של הפלסטינאים! (ל''ת)

      אין שמאל!, 29/02/08 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    תקשורת האתרוגים של תבוסה עכשיו אחראית לתבוסה בדרום (ל''ת)

    הם האוייב, 29/02/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    תכנית השלבים של אולמרט ואבו מאזאן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    עם מפגר מגיע, 29/02/08 16:16

    ''לא שולל חזרה למאבק המזוין נגד ישראל''
    בראיון לעיתון בירדן אמר יו''ר הרשות כי אינו פוסל חזרה למאבק הצבאי בעתיד, אך ציין שהוא מתנגד לכך כעת. ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון על ישראל וללמד רבים את ההתנגדות''


    התבטאויות חריפות ויוצאות דופן של יו''ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן: המנהיג הפלשתיני, שנחשב תמיד לגורם מתון, אומר כי הוא אינו פוסל חזרה לדרך המאבק המזוין בישראל, בעתיד. בראיון לוחמני שהעניק לעיתון הירדני ''א-דוסתור'' אמר יו''ר הרשות בגאווה כי הוא זה שירה את הכדור הראשון לעבר ישראל, עוד ב-1965, ארגונו הוא זה שלימד את הערבים את דרך ה''התנגדות'', ואנשי חיזבאללה ''התחנכו'' במחנות האימונים של הפת''ח.

    במהלך הראיון, אמר אבו-מאזן כי הוא מתנגד בשלב הזה למאבק מזוין בישראל, אך הוסיף כי אינו שולל חזרה למאבק הצבאי בעתיד. ''בעת הנוכחית, אני נגד המאבק המזוין כי איננו יכולים להגיע אליו ובשלבים באים אולי ישתנו העניינים'', אמר.

    אבו-מאזן אף סיפר בגאווה על חלקו במאבק המזוין נגד ישראל ועל הנחלת דרך ה''התנגדות'' ליריביה של מדינת היהודים, ובראשם חיזבאללה.

    ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון ב-1965 ולהיות זה שלימד רבים באזור ובעולם את ה'התנגדות': איך היא, מתי היא מועילה, מתי לא, מהן התועלות שלה, ומה היא ה'התנגדות' הרצינית, האמיתית והמשפיעה'', אמר.

    הגב לתגובה זו

    • כדאי גם לקרוא את זה

      מחוץ למטריקס, 29/02/08 16:55

      https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/703/122.html

      הגב לתגובה זו

    • אתה משמיץ את הפרטנר שלנו !

      מכחישי השואה, 29/02/08 17:09

      שום דבר לא יעצור אותנו מלהמשיך בדרך החלום של מורשת רבין המוצלחת !

      הגב לתגובה זו

    • שים לב ירה ב65 לפני הכיבוש

      אילן, 29/02/08 17:55

      תשובת בומרנג לשמאל המתרפס על הכיבוש

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגובה אלימה היא מפלטו של הפחדן - שלא מעיז לעשות שלום !!! (ל''ת)

    פרחחים בשכונה, 29/02/08 16:15

    הגב לתגובה זו

    • צודק! רק שלום מביא שקט ושלווה - זה הפתרון היחיד (ל''ת)

      לא לנקמות!, 29/02/08 16:47

      הגב לתגובה זו

      • הכדור הוא עגול (ל''ת)

        ולדרבי, 29/02/08 17:03

        הגב לתגובה זו

      • בשיבל שלום צריך לפנות את כל היהודים מהמדינה כנון ואידיוט (ל''ת)

        יוש, 29/02/08 17:08

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    ברק לא טוב יותר מכל פרחח שמגיב להתגרות - מנהיג הוא לא !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    צריך מנהיג נועז, 29/02/08 16:14

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ברק הסיבה לאי ביצוע השלום - לכן רק מגיב על טרור - יש כמוהו 10 בשקל (ל''ת)

    צריך מנהיג נועז, 29/02/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברק אחראי ראשי להידרדרות

    יריב, 29/02/08 16:13

    30 פלסטינאים הרוגים כולל ילדים ותינוק ואנחנו מאשימים אותם באחריות להידרדרות?
    מי לא ראה ושמע את מתן וילנאי ב''מסיבת עתונאים'' עונה למנשה רז שישראל ידעה שתבוא תגובה חריפה מהחמאס אחרי שחיסלנו את חמשת הבכירים כביכול של החמאס בתחילת השבוע? ועכשו לבוא ולהאשים אותם?
    רק מי שחושב שדם שלנו שונה משלהם יכול לבטא ציניות שכזו.
    פעולה צבאית רחבה? הרי זה מה שהחמאס רוצה.ורק מנהיגנו ממשיכים לשקר לנו שכאילו יש להם תוכניות צבאיות למגר את הרקטות.
    לפי ח''כ ביילין החמאס מציע הודנה ואנחנו דוחים זאת בטענה השקרית שהודנה תאפשר להם להתחמש. ומה הם עושים כרגע בלי הודנה, לא מתחמשים?

    הגב לתגובה זו

    • מפליא איך אתה מבין את הדברים. אם לא נחסלם אם יחסלו אותנו ויכול מאוד

      להיות שיגיעו גם, 29/02/08 16:29

      אליך. הבנת?

      הגב לתגובה זו

    • מה מונע בעדם להפסיק לירות?

      ?, 29/02/08 16:41

      אין קסאמים-אין תגובות של ישראל וכו'.
      מה מונע בעדם?

      הגב לתגובה זו

      • כרונולוגיה מוטעית. בדוק את התאריכים במיוחד השבוע

        יריב, 29/02/08 17:50

        זה בדיוק הפוך. אנחנו מחסלים והם מגיבים. זכרונך כל כך קצר שאינך אפילו זוכר איך הכל התחיל השבוע?
        כמה שמחת כשישראל הודיעה שהיא חיסלה 5 בכירים בחמאס. למחרת חטפנו 50 רקטות בשדרות וגם באשקלון.

        הגב לתגובה זו

    • הם יעשו הודנה?הם יעשו אהוד-נה. (ל''ת)

      בלשן, 29/02/08 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    יש לחבל בברק כשהוא בא לעשות עליכם יחסי ציבור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המפקיר הלאומי, 29/02/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ליבני בגדה אתו

    חוק עונשין תשלז, 29/02/08 16:08

    ''לא שולל חזרה למאבק המזוין נגד ישראל''
    בראיון לעיתון בירדן אמר יו''ר הרשות כי אינו פוסל חזרה למאבק הצבאי בעתיד, אך ציין שהוא מתנגד לכך כעת. ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון על ישראל וללמד רבים את ההתנגדות''


    התבטאויות חריפות ויוצאות דופן של יו''ר הרשות הפלשתינית, אבו-מאזן: המנהיג הפלשתיני, שנחשב תמיד לגורם מתון, אומר כי הוא אינו פוסל חזרה לדרך המאבק המזוין בישראל, בעתיד. בראיון לוחמני שהעניק לעיתון הירדני ''א-דוסתור'' אמר יו''ר הרשות בגאווה כי הוא זה שירה את הכדור הראשון לעבר ישראל, עוד ב-1965, ארגונו הוא זה שלימד את הערבים את דרך ה''התנגדות'', ואנשי חיזבאללה ''התחנכו'' במחנות האימונים של הפת''ח.

    במהלך הראיון, אמר אבו-מאזן כי הוא מתנגד בשלב הזה למאבק מזוין בישראל, אך הוסיף כי אינו שולל חזרה למאבק הצבאי בעתיד. ''בעת הנוכחית, אני נגד המאבק המזוין כי איננו יכולים להגיע אליו ובשלבים באים אולי ישתנו העניינים'', אמר.

    אבו-מאזן אף סיפר בגאווה על חלקו במאבק המזוין נגד ישראל ועל הנחלת דרך ה''התנגדות'' ליריביה של מדינת היהודים, ובראשם חיזבאללה.

    ''היה לי הכבוד לירות את הכדור הראשון ב-1965 ולהיות זה שלימד רבים באזור ובעולם את ה'התנגדות': איך היא, מתי היא מועילה, מתי לא, מהן התועלות שלה, ומה היא ה'התנגדות' הרצינית, האמיתית והמשפיעה'', אמר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אמת על אשקלון.הרוסים והאתיופים משרתים ביחידות קרביות השסניקים בכלל

    אחד מהעם., 29/02/08 16:07

    לא משרתים,היתר משרתים בקומבינה.

    הגב לתגובה זו

    • באשקלון יש הרבה שמשרתים בקרבי !

      דמיקולו, 29/02/08 16:46

      לאומת תל אביב וגבעתיים שם יש הכי הרבה משתמטים !

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פעם הבאה שהם יבואו ליחסי ציבור תבעטו אותם לכל הרוחות !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אם אתם רוצים, 29/02/08 16:03

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שריפה, אחים, שריפה

    YANIV, 29/02/08 16:02

    שריפה, אחים, שריפה
    רק בידכם בלבד היא, העזרה
    חיש הושיטו יד אוהבת
    ,והצילו מהמוות
    ,בדמכם כבו שלהבת
    .חיש כבו בדם
    ,מרחוק אל תעמודו
    .כי האש עולה
    ,אל נא תחבקו ידיים
    !השריפה גדולה


    !שריפה, אחים, שריפה
    ,קרובה, חס וחלילה, השעה
    ,כי הלהבות יתמידו
    ,את כולנו פה ישמידו
    רק שרידי קירות יעידו
    .מה שפה היה
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    ,בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    !שריפה, אחים, שריפה
    ,עיירתנו בוערה כולה
    בה רוחות שחורות ,יסערו
    ,להבות חורבן יבערו
    ,עקבותיה לא נשארו
    .היא עולה באש
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    הגב לתגובה זו

    • צודק, שריפה גדולה פשוט אסון מה שקורה (ל''ת)

      שלומי, 29/02/08 17:33

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    היתה תגובה?איומים זה גם נחשב? (ל''ת)

    אל תברח, 29/02/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עמלות הגז שברק מקבל מונעות את הלחימה בעזה !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתי תפעלו לבעוט, 29/02/08 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא לתת לברחן לעשות עליכם סיבוב תקשורתי ולהמשיך לקבל את עמלות הגז (ל''ת)

    תבעטו אותו, 29/02/08 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט וברק, הדבר באחרון שמעניין אותם זה אזרחי המדינה (ל''ת)

    רואי, 29/02/08 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    היו צריכים לגרש אותך מהעיר בביצים מסריחות ! (ל''ת)

    טיטוס, 29/02/08 15:51

    הגב לתגובה זו

    • לבעוט את הגמד לכל הרוחות עם סטירה מצלצלת (ל''ת)

      גמד בזוי, 29/02/08 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פקה פקה כגורם הרתעה ! הצחקת את החמאס !

    ישמעאל, 29/02/08 15:50

    כולם כבר יודעים שמאז וינוגרד אחז בכם השיתוק ! איומים בהבל פיך , ממש לא מפחידים אף אחד , חוץ מאותנו האזרחים שהדבר המינימאלי שאנו דורשים הוא הגנה מצבא שבולע את רוב תקציב המדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ''נסראללה לא ישכח את השם עמיר פרץ'' כנסו

    שירה, 29/02/08 15:48

    זוכרים?! - כך בדיוק נשמע האיום של ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אומרט וברק, תפסיקו לפחד על קורבנות קרקע. תפקידו של צבא צריך להגן!! (ל''ת)

    אורי, 29/02/08 15:48

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תזכורת לברק - ברח

    ציפיטפוט, 29/02/08 15:45

    לא שחכנו את הבנינים הריקים שהפצצתה באינטפדה הקודמת

    בבריחה לא מנצחים

    הגב לתגובה זו

    • לא שכחנו את הבטחון שנתתה לנו ב 2002 !

      דמיקולו, 29/02/08 16:48

      סר הבטחון מר ברק היה אז ראש ממשלה !
      שיא הפיגועים מאז קום המדינה,אוטובוסים מתפוצצים,קניונים,מסעדות,מועדונים,ובתי מלון ....1500 הרוגי אוסלו !
      לא שכחנו ולא סלחנו !
      שמאלנים מנוולים !

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    במזרח התיכון שורד רק מי שמברבר, נכון? (ל''ת)

    שוחר שלום, 29/02/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אולמרט וברק הם המהיגים הכי טובים לחמאס.

    אריק, 29/02/08 15:43

    מנהיג המאפשר הובלת יהודים כצאון לטבח בבדינת ישראל כשבכוחו למנוע זאת, דינו נחרץ.

    הגב לתגובה זו

    • השלטון המושחת בישראל מוכר דלק וחשמל לחמאס- בוגדים. (ל''ת)

      המטיף, 29/02/08 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ביי ביי הנייה...

    דג, 29/02/08 15:42

    הגיע הזמן לשלוח אותו להחזיר ציוד

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    במוצ''ש הפגנת ענק בצומת אשקלון !

    ללא צנזורה, 29/02/08 15:42

    לא נהיה ברווזים במטווח של אולמרט !

    הגב לתגובה זו

    • מוטב שהאשקלונים יתגיסו ליחידות קרביות ויציגו יכולת עמידה פחות (ל''ת)

      ברבורים סתמיים, 29/02/08 15:53

      הגב לתגובה זו

      • אשקלונים משרתי בקרבי ! מי שמשתמט זה תל אביב וגבעתיים !

        שונא שמאלנים, 29/02/08 16:51

        תבדוק מי הכי משתמט ...
        על פי הסקרים האחרונים זה תל אביב וגבעתיים מעוז השמאלנים !
        2. בקרוב אף אשקלוני לא יעשה צבא ,למה?
        אם הצבא לא מגן עלינו כאזרחים למה שנשרת בצבא ?

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    ברק .= אפס שקרן בתחפושת איש מעש

    מהנדס שחור, 29/02/08 15:38

    ברק השקרן הסדרתי הדואג למצבו בלבד ולכסאו בממשלת הנוכלים האימפוטנטית עובד עלינו בעיניים. מאחורי דבריו הנאמרים בהבעת חשיבות ושחצנות אין ולא כלום הכל''קלאם פאדי'' , לא אכפת לברק מתושבי שדרות ואשקלון, ומחר אף לא יהיה לו אכפת משאר תושבי ישראל כי נגע הסרטן הגדל בעזה כאשר ברק הוא ''שר בטחון'' ימשיך להתפשט כי ברק הוא כלומניק אגואיסט ושקרן שלא יעשה כלום, אגב אני בא להזכיר כי ברק זכה בפרימריז בעבודה בזכות הצבעת המגזר הערבי בו כשהם מהווים את מירב בוחריו ברק ''חייב להם'' ואת זה אנו רואים בעזה ובהיצמדותו לממשלת הנוכלים של אולמרט הפועלת נגד יהודים. יום טוב לכולכם .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כשהחמס ירגיש על הקרשים

    וחוזר חלילה -, 29/02/08 15:34

    הוא יסכים להודנה או איך שיקרא לזה, יתעצם ויתחיל לטפטף שוב קסאמים, ישראל תתאפק ''איפוק זה כוח '' - זוכרים? והכל יתחיל מהתחלה עם חמאס משוקם ומחוזק ובעיקר מתוגבר בנשק מורח

    הגב לתגובה זו

    • אין שווין נכון זאת אם כול המפלות שלנו!

      אבישי גנון, 29/02/08 17:03

      פעם זה לאיכל לקרות זה כול הסיפור
      אמרנו דבר אחד אחרי המלחמה,,לא יתכן שאבא אחד ישלך לצבא ילד והוא מרוויח מליון שקל לחודש ואבא אחר יחפש בזבל אוכל ,אין לנו זכות קיום כך אמרנו אחרי המלחמה שזואת הסיבה לאן שאנו מתדרדרים ואלוהים יעזור לנו אמן.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה?!התקפות על שדרות לא מחייבות?! (ל''ת)

    איתן, 29/02/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ל1

    רן, 29/02/08 15:30

    ניראה אותך מוצא עכבר בגונגל

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    במוצאי שבת הפגנת ענק בצומת אשקלון !

    לא אדיש, 29/02/08 15:29

    נצא מהאדישות !
    נפגין בעוצמה !
    לא נהיה ברווזים במטווח של אולמרט !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לי נראה ש ........כנסו רבותי....

    כפיר, 29/02/08 15:27

    ישראל ממתינה לאמרקאים ולמשחטות ליד חופי לבנון ..וכמובן הזרמת כוחות לאזור הגולן לכול התפתחות לכן ממתינים ..............זו דעתי כי העינינם בדרך לאיבוד שליטה ...............וטוב שכך ישראל חייבת לעבור למאזני אימה כדאי לשרוד באזורינו .........להרבה זמן ....

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שמאמין - שיקום !

    אף אחד לא קם ?, 29/02/08 15:24

    איך זה קורה, שממשלה שנבחרה ברוב דמוקרטי, לא פועלת למען אזרחיה, ומפריחה באויר הבטחות, שאף אחד לא מאמין להם ?

    איך זה קורה, שאותה ממשלה תקום שוב בבחירות הבאות ?

    אז מי אשם ? הבוחרים או הנבחרים ?

    מוגש מטעם התנועה לבחירת מנהיג אמיתי לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    יהיה קל להלחם בחמסניקים אם גם מליון וחצי שסניקים יתגיסו.עכשיו (ל''ת)

    הם נטל מסוכן!!!, 29/02/08 15:23

    הגב לתגובה זו

    • 10 מנדטים זה לא מיליון וחצי. ואם הם יתגייסו הם ילחמו בך (ל''ת)

      אז שתוק, 29/02/08 16:02

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט בתגובה : ביום רביעי יהיה דיון על דרך התגובה !

    המיואש, 29/02/08 15:23

    למרות שמר ברק רוצה מבצע בעזה, בלישכת אולמרט לא ממהרים להגיב !
    בכיר מסר כי ביום רביעי הקרוב יהיה דיון על התגובה,בנתיים לא ישנה צהל את פעולתו נגד החמאס !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני הזנקתי את המטוסים שהתקיפו והיום יהיו עוד כנראה... כל הכבוד לצהל (ל''ת)

    יאיר, 29/02/08 15:21

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון,זה היה ביבי... (ל''ת)

      שרינה, 29/02/08 17:29

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא לעשות כלום להעביר את כל המדינה לאזור תל אביב וזהו משלים הציבור (ל''ת)

    תל אביב= ישראל, 29/02/08 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ברק אמר שזה הסלמה,כלומר הירי על שדרות זה דבר נורמלי והירי על אשקלון

    שי, 29/02/08 15:19

    הוא כבר הסלמה, למרות שעוד חודש אולי כבר יחשיבו אותו בתור שגרה, ואז אשדוד תחשב בתור הסלמה

    הגב לתגובה זו

    • חוזרים על שגיאות לבנון-2 והשאלה למה?

      יובל, 29/02/08 18:02

      עברנו את לבנון-2, התחקירים ווינוגרד, והמסקנה היתה שבגלל רמטכ''ל מחיל האוויר טעינו והפעלנו רק מטוסים עם מעט פעולות קרקע, במקום לכבוש שטח ולטהר אותו כפי שעשינו בהצלחה בג'ניו. נו... כעת יש לנו רמטכ''ל יבשה אסלי מגולני, אז למה אנו חוזרים על אותן טעויות?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אבל למה עוד לא חיסלתם את הנייה לבניה (ל''ת)

    וכל המיזבלה, 29/02/08 15:16

    הגב לתגובה זו