• 32.

    המוסד פחד מהבג''ץהשמאלני וממשיחי ה''שלום''סרק כך איבדנו את כושר ההרתעה (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 02/03/08 06:40


    IP: 84.229.217.147דווח על תגובה זו

  • 31.

    ההחמצה הזאת היה בגלל שהליכוד היה כבר בשלטון.

    benzi. a, 01/03/08 21:33

    בטוח שממשלת העבודה חומני היה מחוסל.

    IP: 89.0.205.26דווח על תגובה זו

    • כן, בטח, ובגלל הנשיא שלך כמעט לא הופץץ הכור בעירק

      ימין, 02/03/08 04:59

      היום הוא כנראה שכח את זה וטורח להסתיר את זה, אבל תבוסתנות השמאל הביאה ומביאה עלינו הרבה אסונות.

      IP: 68.237.39.225 דווח על תגובה זו

  • 30.

    ההחמצה הישראלית יכולה היום לעלות לנו בכמה טילים גרעיניים אשר

    איש, 01/03/08 21:19

    בטח ובטח לא יחמיצו את המטרה העיקרית= מדינת ישראל

    IP: 91.165.217.134דווח על תגובה זו

  • 29.

    ההחמצה הישראלית- הזמנת עראפת והסכם אוסלו

    רפי, 01/03/08 19:54

    אש''ף היה פגר אבוד לולא קיבל החייאה מאדריכלי אוסלו.

    הבאת אלפי מחבלים והפקרת יהודה ושומרון למשמרות המהפכה הפלשתינית הביאה לנו אלפי קורבנות.

    ההתנתקות הוסיפה בנזין למדורת הטפשות ובנתה חמאסטן בדרומנו.
    וכך אדריכלי ההתנתקות יצרו איום של טילים על דרום המדינה.

    ללא בושה הם ממשיכים לתכנן לעשות זאת גם באזור המרכז.

    IP: 79.182.247.57דווח על תגובה זו

    • צודק, השמאל ממשיך לכרסם בנו מבפנים (ל''ת)

      ימין, 02/03/08 04:59


      IP: 68.237.39.225 דווח על תגובה זו

      • כדי שימכור את המדינה לטייקונים בגרושים (ל''ת)

        תמשיך להצביע לביביהו, 18/11/15 12:38


        IP: 82.80.66.122 דווח על תגובה זו

  • 28.

    כישלון במשימה קשה

    היסטוריון, 01/03/08 19:46

    רבותי, בל נשכח שאם היינו נוגעים אז,ב-פברואר 1979, ולו בשערה אחת משערות ראשו הלבנבן של חומייני היה עלול נשיא מצרים דאז,אנואר סאדאת, ליסוג מהסכם השלום הצפוי עם ישראל (שנחתם כחמישה שבועות לאחר מכן) ואףלהכריז על מצב של מלחמה . האם מישהו כיום מסוגל היה לנהוג אחרת ממה שנהגו קובעי המדיניות בישראל של אז ועוד תחת איומיו הנוקשים והבוטים של הנשיא האמריקאי ג'ימי (''אנטי'') קארטר?! -הכל אפוא ספקולציות של ''אילו'' ושל ''אם'' ,ומוטב שמיטב המוחות - גם בקרב בעלי התגובות באינטרנט- יציע פיתרונות למצב העכשווי.ואם אתם חושבים שלמטה מכבודם של קובעי מדיניות הביטחון הלאומי של ישראל להתייחס להערותיכם - אתם טועים. כל דיון באינטרנט הוא ''סיעור מוחות'' בפני עצמו ויכול להביא רק תועלת, מובן לאחר סינון וניפוי - ממש כמו בכל קבלת החלטה במישור האישי והיום יומי.

    IP: 79.182.18.244דווח על תגובה זו

  • 27.

    גם הממשלה הזאת בעצם (ל''ת)

    שמנת חמוצה, 01/03/08 19:35


    IP: 89.0.165.105דווח על תגובה זו

  • 26.

    על הכסילות של רבין ופרס עוד לא מדברים (ל''ת)

    גם זה יבוא, 01/03/08 19:17


    IP: 77.125.141.204דווח על תגובה זו

    • אני מקווה שזה יבוא, אבל בקצב הזה לא נראה שיהיה מי שידבר

      ימין, 02/03/08 05:02

      כי ממשלת אולמרט-ברק נותנת לערבים להריג בנו בלי פעולה ממשית נגד, גם כעת (ואני יודע עלך ה''פעולה'' בעזה, שהיא כסת''ח של הממשלה שהבינה שאם לא יעשו משהו הם יפסידו את הכסא מהר יותר, אני מבטיח לכם שהם יעשו את המינימום שיאפשר להם לומא ''עשינו משהו, רואים?'' ואז יפסיקו והקסאם יימשך).

      IP: 68.237.39.225 דווח על תגובה זו

  • 25.

    ההחמצה היא שנתנו לשמאל להשניא את היהודים על הערבים (ל''ת)

    מוטי, 01/03/08 19:16


    IP: 217.132.37.61דווח על תגובה זו

  • 24.

    תרומת צרפת לעולם

    צפרדע, 01/03/08 19:06

    חומייני וטרור איסלאמי.

    IP: 195.50.118.162דווח על תגובה זו

  • 23.

    זה לא ההחמצה ששינתה,זה היד ששינתה... (ל''ת)

    בוטני, 01/03/08 19:06


    IP: 85.250.165.87דווח על תגובה זו

  • 22.

    ל-1+4- ואנחנו בכלל רצינו לחיות -איזו חוצפה מצידנו (ל''ת)

    אייל, 01/03/08 18:46


    IP: 212.143.191.33דווח על תגובה זו

  • 21.

    ההחמצהההההההה

    נח, 01/03/08 18:40

    הראליסטית ,הוחמצה בישראל עצמה
    מיותר לפרט.רק אזכיר את רמת הפשע בארץ את התנהגותם של חברי הכנסת הערבים,ההישטמטות מחובות האזח למדינה.עזיבת הארץ ע''י מאות אלפי ישראלים חלקם הגדול אקדמאים.בין היתר רופאים,שעכשיו כבר מיללים שיש חוסר,וזה עוד יגבר.
    ועוד ועוד.

    IP: 62.47.131.48דווח על תגובה זו

  • 20.

    ההחמצהההההההה

    נח, 01/03/08 18:40

    הראליסטית ,הוחמצה בישראל עצמה
    מיותר לפרט.רק אזכיר את רמת הפשע בארץ את התנהגותם של חברי הכנסת הערבים,ההישטמטות מחובות האזח למדינה.עזיבת הארץ ע''י מאות אלפי ישראלים חלקם הגדול אקדמאים.בין היתר רופאים,שעכשיו כבר מיללים שיש חוסר,וזה עוד יגבר.
    ועוד ועוד.

    IP: 62.47.131.48דווח על תגובה זו

  • 19.

    זה היה מאוחר מדי.

    איציק, 01/03/08 18:37

    לא כל המערב סלד מחומייני. צרפת קלטה אותו בביתה והוא שידר באין מפריע,תעמולה ארסית נגד השאה ע''י ה-b.b.c הבריטי. צרפת ובריטניה רצו לנגח את ארה''ב ולהתחרות בה. אז הם טיפחו את חומייני נגד השאה שנתמך ע''י ארה''ב. מזכיר משהו ?(ישראל-חמא''ס,נגד אש''ף או,ארה''ב-איסלאם קיצוני נגד ברה''מ). חוץ מזה,הבקשה לפגוע בחומייני הגיעה מאוחר מאוד. לאחר שהעם באירן מאס בשאה וציפה לחומייניזם.

    IP: 85.250.170.148דווח על תגובה זו

  • 18.

    רמז ואות למי שעדיין סומך על האמריקאים בימים האלה. (ל''ת)

    רוני, 01/03/08 18:24


    IP: 79.178.30.191דווח על תגובה זו

  • 17.

    רק שאנחנו נלמד להזהר מרבדיה וחבורתו.

    זהירות, 01/03/08 18:15

    בשלב ראשון הם כבר מסדרים לנו צנזורה באינטרנט.

    IP: 79.183.164.244דווח על תגובה זו

  • 16.

    הנשיא האמריקאי קרטר היה המלאך השומר של חומייני

    הסטוריון, 01/03/08 18:04

    אם ישראל היתה נוגעת בו קרטר היה גומר אותנו.

    המועמד אובמה/אוסמה הולך בעקבות קרטר ואפילו גרוע יותר.

    דרך אגב: ביבי חזה את זה וגם את רעידת האדמה האחרונה ושהשמש תזרח מחר בבוקר. איזה ביבי זה, תותח על, חבל''ז, אין אין עליו, לוקח את חומייני בהליכה, לא רואה את חומייני ממטר.

    IP: 79.183.164.244דווח על תגובה זו

    • נכון, השמאל הוא רע! זה האמריקאי הוא רע, והישראלי עוד יותר גרוע

      ימין הוא טוב, 02/03/08 05:09

      שמעון פרס (נשיאנו האהוב...) כמעט ומנע את הפצצת הכור העירקי, השמאל הביא את אוסלו ואת ''קורבנות השלום''. הביא לנו את ערפאת וגרורותיו. השמאל הורג אותנו מבפנים ומבחוץ

      IP: 68.237.39.225 דווח על תגובה זו

  • 15.

    אין ספק שקרטר העלה את חומני הוא אויל וכסיל שלא היה כמותו

    אבי, 01/03/08 18:01

    ללא ספק קרטא, איש הבוטנים הוא האיש הגרם להכי הרבה נזקים לעולם המערבי. האיש הזה היה ועדין כזה אפס שמשטרו של אחמדינגד יכול לתת לו מדי שנה אות כבוד והוקרה על פועלו להפלת השאח ולהעלאת שילטון הטירוף האירני.

    IP: 217.132.25.188דווח על תגובה זו

    • וקלינטון העלה את ערפאת.

      הם תומכי טרור, 01/03/08 18:41

      ומה היה עם קלינטון ובן לאדן?
      הם תומכי טרור,מוותרים לטרור.
      אלה התוצאות.

      IP: 79.178.13.240 דווח על תגובה זו

      • קרטר, קלינטון, הדמוקרטים מסוכנים לישראל (ל''ת)

        מתי תבינו, 02/03/08 05:06


        IP: 68.237.39.225 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אנחנו לא יודעים לחסל מפלצות, כבר

    לריאה דוד, 01/03/08 17:49

    בהתחלה. ממתינים שיצמיחו בלי סוף ראשים ואחר כך מתחננים שיפסיקו להתנכל לנו.

    IP: 77.126.1.120דווח על תגובה זו

  • 13.

    כמו שלא חיסלו את ערפת..את הנייה ואת נאסראללה (ל''ת)

    אור, 01/03/08 17:38


    IP: 79.210.102.108דווח על תגובה זו

    • ואת משעל - איזה החמצה שהחמיצה כבר (ל''ת)

      בלי הפסקה, 01/03/08 18:03


      IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

  • 12.

    בספטמבר 2000 ביל קלינטון סירב לאשר חיסול אוסמה בן לאדן (ל''ת)

    עובדה מצערת, 01/03/08 17:25


    IP: 87.69.71.244דווח על תגובה זו

  • 11.

    חייבים לחסל תמיד את ראשי הטרור,ישראל כל הזמן עושה את אותה טעות.

    להוריד את, 01/03/08 17:08

    רק את הראשים,הם שורש הבעיה לא הפועלים שלהם.
    חומני הוא משול לראש טרור,ראש ציר הרשע שהיה אמור להיות מחוסל.
    כמה צרות אפשר לחסוך אם מחסלים את ראשי ציר הרשע...
    חומני,ערפאת,היטלר,הנייה,משעל,נסראלה.
    איזה סיבה הגיונית יש להם להשאר חיים בעולם הזה?
    רק רצח והרס.
    מי שנותן להם לחיות הוא אדם לא חכם במקרה הטוב או אדם רע במקרה הרע.

    IP: 79.178.13.240דווח על תגובה זו

  • 10.

    אם ואז, אולי די...?! (ל''ת)

    מוני, 01/03/08 16:54


    IP: 85.250.127.31דווח על תגובה זו

  • 9.

    זה די ''קופי-פאסט'' מהספר ''נקודת האל חזור'' של ברגמן (ל''ת)

    דורון, 01/03/08 16:44


    IP: 212.143.65.243דווח על תגובה זו

  • 8.

    האיום הסובייטי

    info123, 01/03/08 16:39

    האיום הסובייטי, הבולשביקי, הפופוליסטי,
    שהלך ותפח בימי השאה המנוקנק,
    הביא את ארה''ב ושפחותיה, צרפת וישראל,
    כמו גם את הגנרלים האיראנים,
    להכרה שרק הפיכה איסלאמית תמנע כיבוש בולשביקי. בנתיים הם צדקו.
    מייד לאחר ההפיכה, יצאה בריה''מ למלחמה נגד איראן, בתנועת מלקחיים:
    בריה''מ עצמה לאפגניסטאן, הגובלת באיראן ממזרח ועיראק, בעלת בריתה של בריה''מ, לתוך איראן.

    IP: 89.0.166.49דווח על תגובה זו

  • 7.

    אל מה באיראן היית חוזר אם היית יכול?

    ashkenazi ?, 01/03/08 16:34

    ''הייתי חוזר לשבתות, לטייל ברגל לראש ההר שמעל טהרן ולשבת באיזה מקום ולאכול ברבארי עם פייניר ואבטיח. דברים קטנים. בשירות החוץ אומרים על מקום כזה שהוא מקום נוח לסבול בו. כזה היה המקום הזה פעם. אולי עוד יהיה שוב''.

    so arrogant. no wonder they hate the israelis so much...

    IP: 201.6.143.131דווח על תגובה זו

    • בזמן שילטון השאה אירן היתה מודרנית כמו אירופה

      לא לאמין, 01/03/08 16:43

      שם מקצה לקצה.

      IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

  • 6.

    כל החיים סיפרו לנו סיפורי גבורה של המוסד - עכשו הפשלות (ל''ת)

    זורמות החוצה, 01/03/08 16:20


    IP: 89.0.165.105דווח על תגובה זו

  • 5.

    מיפלצות שסחפו מאמינים אחריהם קמו לאורך ההיסטוריה

    אבל המפלצת, 01/03/08 16:18

    מסוכנת לכל העולם.

    IP: 89.0.165.105דווח על תגובה זו

  • 4.

    וזה שלא החזירו את השטחים שנכבשו במלחמת ששת הימים

    לא החמצה גדולה, 01/03/08 16:16

    שכעת בתמורה רוצים לתקוע בתוכנו מדינה פלסטינית.

    IP: 89.0.165.105דווח על תגובה זו

    • אז היינו עדיין במצב מלחמה עם מצרים

      לקח זמן להסכם, 01/03/08 16:48

      אילו החזרנו את סיני מהר היינו בלי סיני ובמלחמה דה פאקטו עם מצרים.

      IP: 85.250.14.46 דווח על תגובה זו

      • גם המלך חוסיין רצה את הגדה בחזרה ולא נתנו לו

        אחרי שנים, 01/03/08 18:17

        היו צריכים להכות בברזל בעודו חם ולא לחכות שהתקרר ויתקע לנו בגרון
        ונגרגר איתו עד אין קץ.
        כמו כן עם מצרים היו חייבים לעמוד על כך שגם עזה העלובה תוחזר.

        IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

    • בדיוק. יצרנו את אלו שרוצים להורגנו במו ידינו השחצניות והמסוממות מכח (ל''ת)

      וזה היה השמאל, 01/03/08 16:58


      IP: 69.110.129.139 דווח על תגובה זו

      • נכון הממשלות בארץ מחוסר תבונתם יצרו את המיפלצת (ל''ת)

        הזאת בתוכנו, 01/03/08 20:19


        IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

    • השחרור של יהודה ושומרון הוא מה שנתן לנו את האפשרות להתקיים עד היום

      דורון, 01/03/08 18:27

      רק תסתכל במפה ותראה מה נשאר לנו בלי יו''ש.

      קצת חול מהנגב ורצועה שאי אפשר להגן עליה במישור החוף.

      IP: 79.178.30.191 דווח על תגובה זו

      • ועדיין, מאז ששת הימים מצבנו רק מתדרדר במלחמות ישראל

        יאיר, 01/03/08 19:21

        אז אולי דווקא השלטון על אוכלוסיה אזרחית עוינת כן שוחק את הצבא

        IP: 89.1.244.94 דווח על תגובה זו

  • 3.

    אף מילה על ההפלה של משטר מוסאדק?

    מ.ל., 01/03/08 16:13

    הרי בגלל זה הייתה לחומייני הלגיטימציה של ההמונים לעלות לשלטון. גם התנקשות בו לא הייתה עוזרת במקרה זה כי העם היה מפיל את השאה בכל מחיר.

    IP: 77.127.247.103דווח על תגובה זו

  • 2.

    בדיעבד יכולתי לזכות בלוטו (ל''ת)

    רואה עתידות, 01/03/08 15:59


    IP: 79.176.128.31דווח על תגובה זו

  • 1.

    גם זה שנתנו לחמאס לעלות לשלטון זאת תהייה בכייה לדורות (ל''ת)

    עוד לא למדו, 01/03/08 15:49


    IP: 89.0.165.105דווח על תגובה זו

    • לא בטוח. הפת''ח יותר גרועים מחמס.

      בבה-בובה, 01/03/08 16:23

      הפתח הם דו-פרצופיים. יקבלו מה שיכולים במו''מ, ואח''כ יתחילו מלחמת טרור מחודשת נגדנו עם לגיטימציה בעולם מקיר לקיר. יקראו לזה מלחמת אל-אקסא 2.

      החמאס יותר ישירים ומהווים גם איום עקיף על כל המשטרים מסביבנו. הם יותר נוחים לנו מהנחש הזה מחמוד אבאס.

      עצם המשא ומתם איתם על ''שלום'' מהווה חתירה תחת בטחון ולגיטימיות של ישראל כמדינתו של העם היהודי.

      IP: 80.230.47.27 דווח על תגובה זו

      • אין יותר גרוע מכת מוסלמית קיצונית (ל''ת)

        בדוק, 01/03/08 16:32


        IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

        • יש יותר גרוע. אבו מאזן, שמנסה למכור לנו שלום מזוייף, ושדקה

          איתי, 01/03/08 18:26

          אחרי שנצא חס וחלילה מיו''ש יועף לפח הזבל של ההסטוריה ע''י החמאס.

          בדיוק כמו שקרה בעזה.

          IP: 79.178.30.191 דווח על תגובה זו

          • נכון - ביום שעזה תחבור לגדה החמאס יתפשט כמו אש

            בשדה קוצים, 01/03/08 19:25

            רואים רחוק רואים שקוף.

            IP: 89.0.165.105 דווח על תגובה זו

      • הפת''ח אף פעם לא הפסיקו את מלחמת הטרור.

        הם עובדים ביחד, 01/03/08 17:23

        תתעוררו כבר,אלה מקבלים ואלה ממשיכים לרצוח.
        הפת''ח מקבלים נשק ומעבירים לחמס,הפת''ח קיבלו את עזה והעבירו לחמס.
        הם כאילו חלשים אז לוקחים להם.
        אבל במציאות הם ממשיכים לקבל והחמס ממשיך בטרור מהשטחים שהם מקבלים.
        עובדים עלינו בעיניים.
        מה זה משנה מה השם של הטרור הפלסטינאי שתוקף אותנו?
        אם עשינו שלום עם הפת''ח כדי להפסיק את הטרור אבל הטרור נימשך ע''י החמס באותו מקום אז לא עשינו כלום,נתנו שטחים וקרה בין לאומית לאירגון טרור בחינם.

        IP: 79.178.13.240 דווח על תגובה זו

    • ...ועוד דבר.

      בבה-בובה, 01/03/08 16:34

      איסלאמיזציה קיצונית של המזרח התיכון הינה בלתי נמנעת עקב כשלון צורב של ''המדינה הערבית המודרנית''.

      מצבו של הלאום הערבי בכי רע היום עקב העושק, השחיתות וחוסר היעילות של מנהיגיהם לשפר את מצבם ולהלחם נגד פיצוץ אוכלוסין. חוסר התקווה אובדן ''הכבוד הלאומי'' הקנאה בתרבות המערב, ועוני מחריד דוחפים אותם לפתרונות הזויים לחלוטין כמו האיסלם הפוליטי.

      ישראל לא יכולה ולא צריכה להוציא את הערמונים מהאש לא עבור אבו-מאזן ולא עבור מובאראק ולא עבור מלך ירדן (עם זעקות השבר שלו על ''שנה קריטית ל''שלום'''').

      הם ניצלו ועשקו אותנו מספיק.

      IP: 80.230.47.27 דווח על תגובה זו