• 60.

    ומה שלום אמירה הס והסבתא של לפיד ? (ל''ת)

    מתעניין, 28/02/08 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    להעיף פצצות כבדות , ו''פעילי שלום'' מגובה רב. מי שלא ימות בפיצוץ...

    נועמי, 28/02/08 18:03

    ימות מהריח.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אפשר לגמור אותם במספרים גדולים ועגולים ?

    אורי וויס, 28/02/08 18:01

    יותר קל לספור.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אפשר לקבל את הכליות שלהם ? אולי קרניות ? חבל לזרוק. (ל''ת)

    עיסאם מח'ול, 28/02/08 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ילדות בתולות זה חשוב. יש גם ? (ל''ת)

    שהאיד, 28/02/08 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אצל הפלסטינים גם בן 43 הוא ילד. (ל''ת)

    מגן זכויות, 28/02/08 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לידיעתכם-הקסאמים נורו משטחים פתוחים (ל''ת)

    הטילים לאשקלון, 28/02/08 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הערבים אלופים בבימוי ובמשחק

    יריב, 28/02/08 17:23

    עוד מעט ישימו ילדים ובובות בין החורבות. גם יעשו תהלוכת נרות כמחאה על זה שאין חשמל עם אור נאונים דולק ברקע ...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שלום עכשיו=פתח=חמאס=ג'יהאד=אל-קעידה (ל''ת)

    כולם, 28/02/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    יש לייחס מידת אמינות נמוכה עד אפסית להודעות הפלסטינים. (ל''ת)

    כבשה מציינת, 28/02/08 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אנשים נורמלים החפצים בהישרדות לא אמורים לדאוג לרווחת האוייב.

    אודי, 28/02/08 17:19

    בניגוד להיגיון ההתאבדות השמאלני המעוות.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חמישה ילדים בני שמונה עשרה עם צינור מעופף מוכן לפעולה ... (ל''ת)

    יאסין, 28/02/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הם מחפשים לבכות

    1, 28/02/08 17:19

    הם כעסו מספיק

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    כן ירבו (ל''ת)

    י.ס, 28/02/08 17:10

    הגב לתגובה זו

    • מי שמוכר דלק וחשמל לחמאס הוא בוגד, בוגד בוגד. (ל''ת)

      המטיף, 28/02/08 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    פנוי רציתם שלום יונה וגרביים יסו אנטיוכוס (ל''ת)

    אשדוד next, 28/02/08 17:03

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אין שם חפים מפשע (ל''ת)

    נעמן שפוי, 28/02/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חוסר עניין לציבור. .. נא לא לבלבל לנו ב... (ל''ת)

    יוני משיינקין, 28/02/08 16:56

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ערבי טוב............. (ל''ת)

    בני, 28/02/08 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה הגרסה שלהם מוצגת כעובדה?

    אצבעוני, 28/02/08 16:52

    אינני מבין מדוע צריך להציג את גירסתו של האויב (שההרוגים הם ילדים) כאילו זו עובדה ברורה ועוד בכותרת.הדיווח היה הרבה יותר מדויק ופחות מסייע לאויב אילו נאמר, למשל:''צה''ל תקף בעזה.4 נהרגו.לדברי הפלשתינים ההרוגים ילדים''.כך זה מופיע בכתבה והשאלה היא מדוע בכותרת יש לעוות את התמונה,לטובת הגירסה של הפלשתינים שלא אומתה על ידי צה''ל?

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ''מהנדס רקטות בכיר''... הצחקתם אותי

    מהנדס קפצונים, 28/02/08 16:51

    מה כבר כל כך חכם ברקטות הפרימיטיביות שלהם? כלום. תנו לילדים בכיתה י''ב בבית ספר מקצועי רשות לבנות טילים, והם יגיעו לתוצאות הרבה-הרבה-הרבה יותר טובות. זה שיש לנו ממשלה אימפוטנטית שלא מסוגלת להביא לסיום את ירי הטילים לעבר ישראל אין פירושו שיש בקפצונים שלהם תחכום. למען האמת - הקסאמים הם הפרימיטיביות בהתגלמותה.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתם מבדילים בין אוייבי ישראל כולם רוצים לחסל אותנו (ל''ת)

    דוד, 28/02/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    יורים קסאם ואח''כ משחקים כדורגל (ל''ת)

    ילדים, 28/02/08 16:51

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    צה''ל תקף מטרות ברצועת עזה, המטרות ''4 ילדים משחקים מחבואים'' (ל''ת)

    הצל של נעמן, 28/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

    • כדורגל (ל''ת)

      גנאים, 28/02/08 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    שימו לב הילדים מסתכלים לבמאי והשחקן הראשי מנסה להיראות כאילו עובר ש (ל''ת)

    הפרשן, 28/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הצילום נראה מה זה מבויים! (ל''ת)

    פרשן, 28/02/08 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''ילד'' = מחבל בן פחות מ-18 (ל''ת)

    יהודי, 28/02/08 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שלא ינסו לנגן לי על המצפון כי

    עם ישראל., 28/02/08 16:45

    אין לי יותר מצפון נגד יצורים כמוהם. אני הורג מה שעומד מולי ללא קשר לגיל ומין. אתם התחלתם את הרקוד הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תאשימו את האוייב ולא ישראל במותם של כולם ותפסיקו משינאה עצמית (ל''ת)

    יוש, 28/02/08 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגידו, זה לא משה מהישרדות שם בתמונה למעלה?

    אורן, 28/02/08 16:41

    זה עם הזקן שנמצא הכי למעלה בתמונה?

    בכל מקרה - אין לוותר ואין לרחם.
    על כל פצוע או הרוג שלנו חייבת לבוא תגובה קשה עם הרגוים שלהם.
    בתור חייל ששירת שם - רק ככה הם מבינים.
    התנתקנו - אנחנו חוטפים.
    משא ומתן - אנחנו חוטפים.

    הלו? מה קורה? אנחנו החזקים פה ולא הם, וצריך להראות את זה.

    זו מלחמה לכל דבר, וכמו שעשינו בטבע כשהיינו קופים צריך גם כאן.
    זו הישרדות בסיסית.
    וכל יפי הנפש - אתם חיים בסרט שלא קשור לאינסטינקטים ההישרדותיים הבסיסיים שלנו בתור יצורים חיים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    להרוג אלף איש על כל קסאם. (ל''ת)

    נגמרו הרחמים!, 28/02/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    4 מחבלים פוטנציאלים נהרגו (ל''ת)

    איתמר, 28/02/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנשים לא להתרגש מהערבים ככה זה במלחמה (ל''ת)

    א, 28/02/08 16:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    Children playing soccer

    dan, 28/02/08 16:36

    I think that every time a group of children in gaza start playing soccer(football),the people in Sderot, must be ready for a
    Kassem attack
    Tzahal please do not stop here

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אני בעד חיסול הטרור !!!!!!!!!

    עומרי, 28/02/08 16:34

    למה אולמרט מחכה ?? עוד מעט יתחילו הפגנות בנוסך ביבי נגד רבין ואז הוא יבין !!!

    הגב לתגובה זו

    • בנוסח !! בנוסח !!!! (ל''ת)

      ברקן, 28/02/08 16:59

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין חפים פשע בעזה. יש מחפים על פשע בעזה. (ל''ת)

    להפגיז ולהרוג!, 28/02/08 16:33

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ערבים בכיינים...לתקוף בכל הכוח... (ל''ת)

    יהודי מישראל, 28/02/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעניין את התחת שלי שימותו כולם שם!!

    תקומה, 28/02/08 16:30

    אולמרט מה מצב גבר? עושה שופינג מפריעים לך ולאישתך הלבנבנה במלון אולי , לא כי פה בישראל הכל דבש , דבש הכל דבש נשמהההההה

    הגב לתגובה זו

    • עובדי חברת חשמל באשקלון- ביימו תקלה, הם יורים עליכם למען השם- אל

      המטיף, 28/02/08 16:47

      תלכו כצאן לטבח.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    please, can we have some more?

    Steve, 28/02/08 16:28

    We want more casualties on their side! Many many more!

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אין צורך לדעת כמה נזק סביבתי ספג האויב. חוסר עניין לציבור.

    אייל, 28/02/08 16:28

    למה אמור לעניין אותי כמה מילדי האויב נהרגו בתפקידם כמגן אנושי? מה איכפת לי מה קורה אצל האויב כאשר הוא יורה על מנת לפגוע בילדים בשדרות? מה זו מחלת הנפש הזו, להיבהל כשהאויב סופג אבידות? המטרה במלחמה היא לגרום לאויב אבידות. אבידות קשות! משום מה הקונצזוס בארץ מתייחס אל המלחמה נגד עזה כאילו שמדובר בהתעסקות עם ילדים כך שגם אם הם רעים מאוד, אסור באמת וברצינות לפגוע בהם קשות. משום מה מתייחסים אל האויב כאילו בכפוף לחוקי ישראל בנושא חינוך ילדים. מישהו בכלל מודע לכך שעזה היא אויב מר? זוכרים בכלל את משמעות המילה אויב?

    הגב לתגובה זו

    • אייל אתה צודק! (ל''ת)

      Spoonbender, 28/02/08 16:35

      הגב לתגובה זו

    • התגובה הנכונה ביותר! בכלל לא צריך לפרסם את זה (ל''ת)

      צודק, 28/02/08 16:43

      הגב לתגובה זו

    • מחלת נפש של עיתונאים

      No, 28/02/08 16:55

      אשכרה, זה פשוט לא מעניין אף אחד, חוץ מאולי כמה שמאלנים בודדים שעוד לא אושפזו

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זכותם הטבעית של בני העם הפלסטיני השורשי להתגונן בטיליו מפני צה''ל!!!

    נעמן, 28/02/08 16:27

    על כל הרוג ישראלי, כואב ככל שיהיה הורג צה''ל עשרות.

    מה נשאר לבני העם הפלסטיני?
    להתגונן בפני מעשי ההרג הבלתי פוסקים

    פעולת ירי הטילים הינה התגוננות לגיטימית לכל דבר, ומותרת על פי החוק הבינלאומי.

    החוק הבינלאומי אף מעניק את האפשרות להשתלט על שטחים שבידי התוקפן, המשמשים לו לפגוע באוכלוסיה אזרחית של היריב. לפיכך לא אתפלא אם הפלסטינים יינסו להסתער על שדרות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה - על כל אלף הרוגים פלסטינים יש פצוע ישראלי...וטוב שכך

      גפרי, 28/02/08 16:34

      בכלל...אני מציע לאמץ את שיטת פוטין בצ'צ'ניה...או את שיטת מצרים בסיני או שיטת ירדן לאחר מהומות עליית מחירי הלחם. ככה תבינו טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו במלחמה

      שפוי, 28/02/08 16:39

      להזכירך אנחנו במלחמה כך שאין ואסור לך להשוות את מספרי ההרוגים (אגב מלחמה שלא אנחנו פתחנו) אז במקום להצר על התגובה הטיבעית של מדינה ריבונית הנפגעת בשטחה שלה (אגב כל מדינה מערבית הייתה פועלת ביתר שאת שלא לדבר על מדינה ערבית)
      אז בחר צד ותמוך בו כי להזכירך התותחים רועמים ו...

      הגב לתגובה זו

    • נעמן היקר

      Spoonbender, 28/02/08 16:41

      איך אתה יכול לקרוא לירי הטילים ''התגוננות''?

      האם אינך רואה כי בפועל, ככל שמשוגרים יותר טילים אל ישראל - ככה רמת ההגנה של תושבי עזה יורדת?

      האם אין זה ברור כי לאחר כל התקפה של טילים יבוצע מהלך צבאי שיגרום לעוד כמה פלשתינים מתים?

      יותר קסאמים = יותר פלשתינים מתים. זו לא התגוננות, זו הקרבה עצמית.

      הגב לתגובה זו

    • זכותם השורשית והטבעית של הפלסטינים לחטוף פי 100

      ולא נמנע, 28/02/08 16:43

      הירי המטורלל שלהם על אזרחי ישראל מעניק להם זכות יסוד בלתי מעורערת זאת, כמעוגן בחוק הבינלאומי.

      הגב לתגובה זו

    • וזכותך המלאה לדרוש אישפוז בפסיכיאטרית (ל''ת)

      בריאות לכל !!!!, 28/02/08 16:45

      הגב לתגובה זו

    • אולי גם זכותם של תושבי שדרות

      Spoonbender, 28/02/08 16:49

      להקים מיליציה, לקנות טונות על טונות של חנקת אשלגן, לערבב עם סוכר, לשים בצינורות מתכת עם מסמרים וכדוריות של לאגרים ושל דיג ולהתחיל לשלוח טילים על עזה?

      מה החוק הבינלאומי אומר על זה, אדון נעמן?

      הגב לתגובה זו

    • סתם צחקתי אל תיקחו אותי ברצינות תנו להם בראש כי רק כח הם מבינים (ל''ת)

      נעמן שפוי, 28/02/08 16:53

      הגב לתגובה זו

    • יפסקו הטילים יפסקו ההרוגים הפלסטינאים

      ט, 28/02/08 16:56

      כל כך פשוט.

      הגב לתגובה זו

    • שפוי ???

      ברקן, 28/02/08 17:01

      על מה אתה מדבר !!

      הגב לתגובה זו

    • נעמן ...

      חיים, 28/02/08 17:04

      לא יכול להיות שאתה שפוי , לפי מה שכתבת אני יודע על בטוח איזה כדורים אתה לוקח.....

      הגב לתגובה זו

    • באיזה זכות אתה טוען שאתה שפוי ??? (ל''ת)

      רמי, 28/02/08 17:08

      הגב לתגובה זו

    • זכותם הטבעית להתפוצץ (ל''ת)

      שהאדיה, 28/02/08 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    ישראל מכניסה טיל לתוך השער!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יורם ארבל, 28/02/08 16:27

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    לפי מעריב: מחבלים בני 17=ילדים (ל''ת)

    שפוי, 28/02/08 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם משתמשים בנערים בפעולותההכנה והעלמת המשגרים

    תתבישו לכם, 28/02/08 16:25

    בשר התותחים של החאמס ,

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    סוף סוף

    ישראל, 28/02/08 16:25

    הערבים כול היום משגרים עלינו קאסמים שסוף סוף צהל תוקף הם מדווחים שילדים נהרגו הרי ידוע שהם משתמשים בילדים כמגן אנושי אז מה הפלא לתוצאות...
    ישר כח לצה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכל שקרים - הם שקרנים מקצועיים למדו פטנט

    הסברה, 28/02/08 16:24

    לשקר ולשקר ולשקר ולשקר

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    דיי! אני עובר לעזה

    אריאל, 28/02/08 16:23

    גם אני רוצה לשחק כדורגל בשעה 3:00 לפנות בוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    למה הערבים לא לומדים אף פעם?

    כי הם נחותים, 28/02/08 16:22

    מאות מחבלים נהרגו כתוצאה מהרפתקת הקסאם, והם לא לומדים. 100 שנים הם מנסים להשמיד אותנו ומובסים, והם לא לומדים. האם לא הגיע הזמן להפנים שהערבים פשוט נחותים? כל יצור נורמלי שמקבל מכות, עושה את הקשר בין המכות שקיבל לסיטואציה מסויימת, אבל לא הערבי. הערבי לא לומד אף פעם. כי הוא נחות. וזו האמת לאמיתה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אחי. הם מה-זה נחותים !!! (ל''ת)

      דזי, 28/02/08 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אזרחי עזה, לא עוד מגן לטרוריסט!

    א, 28/02/08 16:21

    בעזה הילדים משחקים כדורגל, בזמן
    שילדי שדרות פוחדים לצאת מהמיקלט,זה מצב שאסור שימשך.
    לתשומת לב ההנהגה,צריך להפסיק
    מיד את הטרור ''דה לוקס'' הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחבל שמקיף עצמו בילדים אחראי למותם-לא להירתע!

    אלעד, 28/02/08 16:21

    ואם יירו עלינו מתוך בית ספר בשעת ההפסקה לירות גם לשם. אין ברירה- עדיף שייהרגו ''חפי מפשע'' (האם גם הילדים שיצאו אלינו בילקוטים ממולכדים בג'נין היו חפים מפשע? גם המחבל המתאבד בן ה-15 במדרחוב היה חף מפשע? - האם האם ל-8 בהריון שתכננה להתפוצץ בסורוקה היתה חפה מפשע?) מצד האויב מאשר בצד שלנו.

    מצד שני, רוב תושבי הרשות הפלשתינית (גם ביו''ש) הבוגרים הצביעו לחמאס המצהיר בריש גלי על רצונו בהשמדת ישראל (בעוד הפת''ח רק מפנטז על זה ומנסה לשחק משחק של פרטנר) ולכן רובם אינם חפים מפשע!!!!! הם רוצים לחסל אותנו ,אין זה פשע מספיק?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי שימצא ליד משגרי קסאמים - יפגע!!!

    o, 28/02/08 16:20

    הפלשתינים צריכים להבין לא להשתמש בילדים כמסווה לשיגור קסאמים. למה ילדים צריכים לשחק ליד משגרי קסאמים? איפה ההורים שלהם?

    הגב לתגובה זו

    • עד לטווח של 50 ק''מ

      אלון, 28/02/08 18:29

      מהמשגרים

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פחות מחבלים. בלי דמעות תנין בבקשה (ל''ת)

    אשקלונית, 28/02/08 16:19

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    למה אני לא אוהב את ההתקפות האלה ? 10 סיבות

    ד''ר ארוין, 28/02/08 16:17

    א. מעט מדי
    ב. למה תמיד אחרי ? למה לא עשו את זה לפני המטח ? היו מצילים את ההרוג ומונעים נפגעים רבים.
    ג. למה בתים ריקים ?
    ד. למה רק פצועים ?
    ה. למה רק ''סמוך'' ללשכת הנייה
    ו. עוד אתמול אמר אהוד הצדיק: צה''ל לא ימהר להגיב
    ז. בגלל בית אחד שהרסנו - לא נילחם בהם יותר ? זהו, החזרתם מכה, יאמרו האמריקנים.
    ח. ראיתם שעשינו ? יאמרו מחר אהוד את אהוד, ואנחנו, כמו תמיד, נמשיך לבחור בהם.
    ט. לצערי, הקסאם הבא כבר בדרך, והמחבלים צוחקים כל הדרך אל נקודת השיגור. אז מה עשינו ?
    י. לפחות תתנו פייט, הם צועקים לנו. אבל אצלנו לא שומעים. יש קדם-אירוויזיון. יש הפגנה של נשים נגד החלטת מאזוז.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אסור להאמין להם (ל''ת)

    אסור להאמין להם, 28/02/08 16:17

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    חשוב לדעת כי:

    שגיא, 28/02/08 16:17

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: מערכת הביטחון עשתה מאמצים ביום ד' 27.2 בלילה להסביר, כי החיסול של 5 אנשי החמס שבוצע באותו יום בבוקר, שהביא לירי המסיבי של החמס חיסל חולית מחבלים מסוכנת שעמדה לבצע פיגועים גדולים בתוך שטח ישראל. זה הוא הסבר צולע, שנועד להסתיר את הסיבה האמיתית לירי המסיבי של החמס, והוא חוסר הפעולה המתמשך של הממשלה וצמרת הפיקוד של צה''ל בטיפול במטרות עומק אסטרטגיות ברצועה.

    מתקרית ביטחונית אחת לשנייה, קשה יותר להסביר את מדיניות הממשלה. אין וויכוח, כי צריך להמשיך ולפגוע בחוליות טרור של החמס. אולם אם ההיגיון של חיסול פעולות אלה, הוא מניעת טרור, הרי שהגיון והסברים אלה נכשלים, מאחר והם לא כוללים אפילו מילה אחת שמסבירה, איך מערכת הביטחון וצה''ל, אינם מצליחים פעם אחר פעם למנוע ירי של עשרות טילים על ידי החמס, תוך תקופת זמן קצרה. גם ירי כזה הוא סוג של טרור. יש כאן אותה תופעה שהייתה בעת מלחמת לבנון בקיץ 2006. לאיש בממשלה, ובצמרת צה''ל, לא אכפת שמפגיזים אוכלוסייה אזרחית. ביום ד' נכשלו מערכת הביטחון וצה''ל בכך, שלא הצליחו למנוע את ירי טילי הגראד על אשקלון. התוצאה המתקבלת ממדיניות הממשלה בשטח היא שצה''ל מונע פעולות טרור, אבל בכך חושף את האוכלוסייה האזרחית של דרום הארץ להפגזות כבדות. מה שהוא חורק מאוד בהגיון המדיני והצבאי של התנהלות הזו, שהופכת את החזית הצבאית לחזית ללא עורף. במקום שצה''ל יפעל מול שתי המטרות, האחת תשתית הטילים של החמס, והאחת תשתית הטרור, הוא פועל חלקית רק נגד המטרה של תשתית הטרור. בכך הוא מאפשר לאויב, קרי החמס, לבחור את שיטת התגובה ואת המדרגה של ההסלמה. מצב כזה, לא מחליש את החמס, להיפך, הוא מחזק אותו.

    תוך כדי כך, פרסמו ביומיים האחרונים 3 גורמים ידיעות האומרות כי לרצועת עזה נכנסו בימים האחרונים עשרות אנשי אל קעידה. הגורמים הם, ראש אמ''ן, האלוף עמוס ידלין, ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ולשכת מזכיר האו''ם.

    מה הדרגים המדיניים והצבאיים הישראליים עשו נגד התפתחות זו? מאומה.

    תארו לעצמכם אם בארצות הברית היה מתפרסם מידע ממקורות כאלה, כי לאזורי הגבול הדרומיים שלה עם מקסיקו הגיעו כמה עשרות לוחמי אל קעידה, האם הנשיא וממשלת ארצות הברית היו יכולים להתעלם ממנו ולא לפעול? התשובה היא, בארצות הברית לא היה יכול להיות ולהתרחש מצב כזה, בישראל כן.

    ההתעלמות של הדרגים המדיניים והצבאיים הישראליים מאנשי אל קעידה, כאילו המדובר בכנופיה קטנה וחסרת ממשמעות, מזכירה את ההתעלמות מטילי הקסאם, ואת ההתעלמות מכניסתם של טילי הגראד לרצועה, בתקופת ממשלות שרון-ואולמרט. כשם שטילי הגראד מתפוצצים היום באשקלון, והדבר הולך והופך לשגרה, כך עתידים אנשי אל קעידה להתפוצץ לאחר מכן בחוצות ערי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • פסימיסם זה בריא

      No, 28/02/08 17:01

      ותמיד נחמד לקרוא את דבקה ולהרגיש שאתה יודע משהו שאף אחד לא מדבר עליו. אבל בוא נודה בזה - אם דבקה היו צודקים אפילו ב-10% מהתחזיות שלהם כבר היינו מחוסלים מזמן...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    באסה. ממש עצוב. אני משותק מרוב

    דיכאון, 28/02/08 16:16

    דמעות דמעות דמעות זולגות על מקלדתי.
    מעניין שכל משגרי הקסאמים מתגלים לאחר מותם כילדים.
    שקרנים בני שקרנים המחבלים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • פה ושם זה בנקאים בפיקניק.. (ל''ת)

      פעם היה באופנה, 28/02/08 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    תפסיקו להתבכיין על ילדי האויב! הם לא מעניינים אותנו! (ל''ת)

    יהודי הומניסט, 28/02/08 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מקוה שצה''ל לא מתכוון להתנצל על הריגת

    אזרח, 28/02/08 16:13

    ''הנערים'' התמימים, כרגיל אצלם כולם תמימים וסתם נהרגו הנערים המסכנים אין סוף לשקרים של הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    דם פלסטיני לא כמו דם יהודי (ל''ת)

    נתן, 28/02/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תמשיכו, תינוקות , נשים, ילדים (ל''ת)

    למה רק ארבעה?, 28/02/08 16:10

    הגב לתגובה זו

    • אתם קבעתם תג מחיר........

      על חטוף 1000..., 28/02/08 16:28

      אם עבור חייל חטוף אתם רוצים 1000 מחבלים. אז על כול הרוג שלנו תשלמו ב- 1000 הרוגים.
      תג מחיר הוא תג מחיר
      ברוכים הבאים לבאזר מזרחי

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אצלם נהרגים רק ילדים השקרנים ואם כן שיפסיקו לשלוח קאסמים (ל''ת)

    חי, 28/02/08 16:10

    הגב לתגובה זו