• 126.

    אחרי 8 שנים!!! צהל ''נזכר'' להגיב???

    איפה אולמרט?, 04/03/08 18:39

    מה, רק כשהאיום מתקרב לתל אביב ה''קדושה'' משהו במדינה הזאת זז???

  • 125.

    The peace talks must go on as if there are no kassems. And the

    Rabins Legacy, 28/02/08 23:02

    kassms will go on as if there is no peace talks

    Achora must go on as if Kadima. And Kadima must go on as a chicken without a head.

  • 124.

    אשכנזי: הכסף שלנו, זה שאתה שורף, לא גדל על העצים. תתחיל להביא

    נקבה, 28/02/08 21:25

    תוצאות. ז''א: מחבלים מ-ת-י-ם...או שתצא לגימלאות.
    זה צבא, אם לא שמת לב.
    צבא שלא הורג באויב הוא בזבוז כסף.

  • 123.

    וכמובן, תודה לכל אלו שנתנו את קולם לקקדימה ולאבודה... (ל''ת)

    אולמרט וברק, 28/02/08 21:20

  • 122.

    ישראל צריכה לבחור. לחיות, או להמשיך לרדוף ''שלום''. ביחד, זה לא

    מולך השלום, 28/02/08 21:15

    הולך..

  • 121.

    הביבונים הקניבלים,פצחו בריקוד הדמדם שלהם.

    יגאל כהן, 28/02/08 20:42

    בקרוב הם ישאגו:
    הקרוק נביא, הקרוק נביא.
    פרימטים כמעט עליונים.
    הביבונים, זן בסכנת הכחדה.
    הסקרים הבאים יוכיחו לכם.

    • איפה ביבי-מלחמה?

      שמוליק מפתח, 28/02/08 22:32

      כשם שבמשך 30 שנה הפחידו את העם מפני בגין כשאמרו בגין זה מלחמה,כך מנסים כיום להפחיד עם נתניהו,לא עוד.השמאל לא מבין שאין לו יותר מונופול על מחשבות לשלום.כאשר פרס ואולמרט מדברים על מזרח תיכון חדש בו בזמן שקיימים גורמים כמו איראן חיזבללה חמאס,העם לא קונה את זה.כאשר נתניהו אומר עד שלא יחוסלו גורמים הרסניים אלה אין מה לדבר על שלום,העם קונה את זה ומפנים.זאת הסיבה להובלה המתמדת של נתניהו בסקרים.וכשהפרמטרים האלה לא משתנים,לא נותר לשמאל אלא,התקפות אישיות פרועות בסיגנון חופשי על שרה נתניהו,כמו שעשה ' בראון מעל דוכן הכנסת,כאשר גיבה את אדונתו התקשורת מפני תביעתה של שרה נתניהו נגד מעריב.

    • אתם טובים בלהפחיד ולהסית,בעוד ידכם השניה מחוללת מלחמות

      גל, 28/02/08 23:05

      לא משכח מי הביא לכל חגיגת שפיכות הדמים הזו, ויודעים מי מדבר במילים שלך.

    • ליגאל כהן

      קניבל, 28/02/08 23:52

      אתה מקדים את המאוחר,קודם צריך להושיב את אנשי החמאס בסירי הבישול שיועדו להם לבדוק שהתבלינים במידה הנכונה ושהאש בוערת ותבער ורק אז לצאת בריקוד.
      -אין עוד מלבדו.

  • 120.

    מבינים מה עשתה ההתנתקות עכשיו!

    יוני, 28/02/08 20:42

    שמאלנים חראות,בגללכם אנחנו עם ישראל סובלים.אתם פשוט ערב רב לא יהודים!צריך קודם כל להשמיד אותכם ורק אחר כך את הערבים,אתם האויב הראשון של ישראל ינבלות,טרפות,שקץ לעם ישראל זה מה שאתם!!!

    • בושה!!

      אוריין, 28/02/08 22:18

      לאיזהה מצב אתם רוצים להגיע אם אתםם מדברים בצורהה זוועתית על אחים שלכם?!! זה לא משנה שהםם שמאלנים למרותת שאני ימנית בגלל שנאתת חינם המצב שלנו נראה ככה!! ובמקום להתאחדד אנחנו מתפלגים!! ריבונו של עולם אז לאיפה נגיע?!?!?!

  • 119.

    יש להודו - מול נשק תלול מסלול גם בצפון גם בדרום צה''ל כשל...

    tole, 28/02/08 19:59

    ..............................

  • 118.

    פעולה קרקעית ברצועה - תהיה רצח חיילים

    אפרים, 28/02/08 19:59

    צריך לחלק את עזה לפרוסות של 5 ק''מ, לתת התרעה לתושבי הפרוסה הראשונה ולהרוס אותה עד היסוד באמצעות חיל האוויר - ואח''כ להכנס עם כוחות יבשה, ולספח את השטח. כך צריך להמשיך פרוסה אחרי פרוסה - עד שיהיה שקט.

    • לאפרים-מאה אחוז

      מוטי קליפורניה, 28/02/08 23:31

      אפשר גם לסנדויצ'ים ולאכול כריך כריך אבל בינתיים נראה שרק החמאס מאמץ את העצות.-חיוך
      בצה'ל עדיין בהלם עדיין לא מעכלים
      שהמחבלים יורים כבר על אשקלון.
      נראה לי שלפי לוחות הזמנים של צה'ל הטרנספר היה צריך להתחיל רק בעוד שבועיים.-חיוך
      הם כרגע בתהליך של סגירת פער הזמן וכנראה גם בתהליך של פריסת ארטילריה.
      נחכה ונראה אם זה יהיה פרוסה או סנדויץ?!
      בכל מקרה אתה צודק במאת האחוזים ראייתך ברורה ונכונה.
      -אין עוד מלבדו.

  • 117.

    תתיכוננו אשדודים תיתכוננו מהר!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עלי מוחמד, 28/02/08 19:42

  • 116.

    מה אתם מתבכיינים ?כו ו ו ל ה .. כמה רקטות ?! העיקר להשאר בשלטון !

    ישמעאל, 28/02/08 19:29

    מה זה כמה רקטות על שדרות ואשקלון לעומת ועדת וינוגרד מס' 2 ?

  • 115.

    למה שחכו את אשדוד? אני במתח! (ל''ת)

    אברהם, 28/02/08 18:57

  • 114.

    קסאם שמאסם. רק שלום. אם יירו מעזה ניכנס בהם (ל''ת)

    שימון, 28/02/08 18:02

  • 113.

    איפה המסר של הממשלה לעולם על הטרור המכה את דרום המדינה איפה האג

    ש.לוין, 28/02/08 17:57

    למה מדינת ישראל לא פועלת בעולם על הפגיעה החמורה בריבונותה , איפה הדרישה והפניה להכריז על הישות של הניה כחבורה של טרוריסטים ולהעמידם לדין על פשעי מלחמה זה ממש אבסורד שמצב כזה ימשך חייבים להפעיל את כל הגורמים הבין לאומיים לפני שנכנסים לעזה ועושים שם שמות לפני זה חייבים להפעיל את כל הדרכים הבין לאומיות הפגיעה החמורה בריבונותה של מדינת ישראל היא בלתי נסבלת אף מדינה באירופה לא הייתה עוברת כך על סדר היום עשרות טילים והרס ופגיעה באזרחים במבנים ובכל מירקם החיים איפה הממשלה הארורה של אולמארט למה היא לא מצייצת כל הזמן רק מברברים הפעולה בעזה מתקרבת למה היא מתקרבת אפילו הם לא יודעים.

    • שמי שהוא ירגיע את הביבונים, הם הסטרים, הריח של הדם משגע אותם. (ל''ת)

      יגאל כהן, 28/02/08 20:52

      • רוצים להפוך את נתניהו,

        שמוליק מפתח, 28/02/08 22:34

        לבגין.כשם שבמשך 30 שנה הפחידו את העם מפני בגין כשאמרו בגין זה מלחמה,כך מנסים כיום להפחיד עם נתניהו,לא עוד.השמאל לא מבין שאין לו יותר מונופול על מחשבות לשלום.כאשר פרס ואולמרט מדברים על מזרח תיכון חדש בו בזמן שקיימים גורמים כמו איראן חיזבללה חמאס,העם לא קונה את זה.כאשר נתניהו אומר עד שלא יחוסלו גורמים הרסניים אלה אין מה לדבר על שלום,העם קונה את זה ומפנים.זאת הסיבה להובלה המתמדת של נתניהו בסקרים.וכשהפרמטרים האלה לא משתנים,לא נותר לשמאל אלא,התקפות אישיות פרועות בסיגנון חופשי על שרה נתניהו.

  • 112.

    לעבור לשיטת הזול, הפשוט ,והיעיל-- (ל''ת)

    מרגמות ותותחים!, 28/02/08 17:22

    • נכון, במאת האחוזים.

      מוטי קליפורניה, 28/02/08 23:45

      אם כי ניתן לשלב גם אש מטוסים וטנקים להשגות תכליתיות,ובודאי שצריך לגרום לבהלה שתעודד את הטרנספר מרצון
      של האוכלוסיה תומכת הטרור הפלשתינאית.יפה מאד הציון 10.
      -אין עוד מלבדו.

  • 111.

    מי שגירש יהודים, אמר ''קסאם שמאסם'' - אחראי אישית (ל''ת)

    כתום, 28/02/08 17:13

  • 110.

    יופי, גירשתם יהודים מאיזור החיץ

    צ, 28/02/08 16:55

    וקירבתם את הגבול למרכז הארץ. גאונים. אולי הפתרון לזה לפנות את אשקלון כדי שהטילים יגיעו לאשדוד וראשון לציון? ואז לפנות את אשדוד וראשון כדי שהטילים יגיעו לחולון בת ים? וכו'???

    אתם כבר תאמינו לפרס ושרי השמאל שיגידו לכם שאם נתפנה הערבים יאהבו אותנו ויהיה שלום! הרי גם לפני ההתנתקות השמאל אמר זאת ולמרות שאף ערבי לא אמר זאת אלא רק השמאל - האמנתם!!! ואולי תאשימו את האשקלונים שבגללם אין שלום כפי שהאשמתם את ה''מתנחלים'' שבגללם לא היה שלום?

  • 109.

    אולמרט תומך טרור , חד וחלק ! (ל''ת)

    בית שימוש, 28/02/08 16:54

  • 108.

    לקרוא לזה רקטה או טיל------------------!! (ל''ת)

    *********** ולא, 28/02/08 16:53

  • 107.

    אמרנו לכם שאשקלון זה כסף קטן בשבילנו !!!

    מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 16:52

    אשדודים היכונו לביאת הקסאם !!!
    אולמרט וברק השפנים איפה אתם?!

    • אתם חוטפים 100

      פסיכים, 28/02/08 17:14

      ומתבכיינים 200

      • חוטפים פי 100 ומתבכיינים פי 200

        תיקון, 28/02/08 17:19

        הפסיכים נשאר אותו דבר

        • אתה הישראלים עם של דפוקים !!!

          מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:00

          מאז שאולמרט ראש ממשלה כוכבינו זורח !!!
          בלבנון קבלתם תבוסה ע''י 2000 לוחמי חיזבאללה !!!!
          בעזה גרשנו אותכם מאדמתינו !!!
          עכשיו אתם בורחים משדרות,עוד מעט תברחו מאשקלון ואח''כ מאשדוד !
          מחירי הדירות במקומות אלו שואף לאפס, מצב התעסוקה גם שואף לאפס !!
          לראשונה גם מספר היורדים גבוה ממספר העולים החדשים !!!
          ואתם עוד מאימים בפעולה רחבה בעזה ?!
          האם האימהות של החיילים יודעות אך יחזרו בניהם?!
          לבנון היה רק הפרומו למה שמחכה לכם על אדמת הקודש בעזה !!
          בלבנון ראינו את פחדנותכם ,ואילו כאן חיילי החמאס רק מחכים לכם בואו בואו !!!
          נראה אותכם שכל יום לחימה יחזרו 50 חיילים ציונים בארון !!!
          אגב לא נשאר לכם הרבה מקום לברוח.
          אז אם חפצי חיים אתם חיזרו לארצום שמהם באתם ואולי תצילו את נפשותיכם !!!

          • אתה כמו בבון שעושה פרצופים מפחידים (ל''ת)

            לעצמו בראי-, 28/02/08 19:26

          • שמאלני נחות-לא מפחדים. (ל''ת)

            בדרך אליך., 28/02/08 20:39

      • מה אתם עם של דפוקים כולכם נפגעי חרדה !!!

        מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 17:26

        אנחנו לא יורים חרדות !!!

        • אנחנו יותר מעודנים

          אתם בלאטות, 28/02/08 18:09

          אתם מתבכיינים פוליטית עם הצגות של למצלמות

          תסתכל על עצמך-כמה אתה מבסוט

    • זה כנראה איזה ערבי ישראלי (ל''ת)

      ימח שמ של מחמוד, 28/02/08 19:41

  • 106.

    השמאל הדפוק הורג את המדינה.....איפוק שלאאאאא כח! שמאלנים טיפשים!!!! (ל''ת)

    השמאל הוא אוייב, 28/02/08 16:50

  • 105.

    לא ''להתלהם'' יש ''להלום''

    מוטי קליפורניה, 28/02/08 16:47

    מקור ''בטחוני'' מסר כי עד סוף השנה יהיו בידי החמאס טילים לטווחים של עשרות קילומטרים.
    ואני אומר: צריך לדאוג שלא יהיה חמאס,ואם לא יהיה חמאס כיון שצה''ל ידאג שכל החמושים ילבשו תכריכים אז מימלא לא נצטרך לדאוג למה שאומר המקור ''הבטחוני''.
    -אין עוד מלבדו
    הטרנספר יתחיל עם ירי הפגזים.

  • 104.

    הסושי ביפןן משהו משהו! (ל''ת)

    רה''מ, 28/02/08 16:46

  • 103.

    אם השסניקים חיים איתנו שילחמו ויעבדו ואם לא מוטב שיעלמו כי די לנו (ל''ת)

    צרות להתמודד., 28/02/08 16:45

  • 102.

    להעיר את אריק שרון דחוף, שיראה מה הוא גרם (ל''ת)

    רינת, 28/02/08 16:44

    • אני חושב שבשנת שמיטה לא מטפלים בצמחים !!! (ל''ת)

      מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 17:33

      • תדאג לטוסיק (ל''ת)

        של המנהיגים, 28/02/08 18:00

        • האם שהיד שמתפוצץ באוטובוס זכאי להחזר הוצאות נסיעה ?!

          מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:13

          והאם ניתן לתבוע את אגד שהאוטובוס לא הגיע לתחנה ?!
          אנחנו צריכים לשמור על התוסיק של המנהיגים שלנו ?!
          יש לכם דש מגנדי, טיפש לא ההוא מהודו !!!

          • נו, בחשבון אתה לא משהו

            אבל מי סופר.., 28/02/08 18:37

            בקשר לטוסיק- מדובר בטוסיקים שכרגע כל שעתיים מזיזים אותו לכוון אחר

  • 101.

    הם משתפרים... (ל''ת)

    Roy, 28/02/08 16:43

  • 100.

    איך לפתור את הצרה המוסלמית הזו

    כתום זועם, 28/02/08 16:41

    מה לעשות כאשר אתה נקלע לתוך שיחה בה אחד מ''יפי הנפש'' השמאלנים, בדברו על מתקפות הטרור, אינו מאמין שיש צורך בתגובה נמרצת וחד משמעית שלנו:
    1.כנס לשיחה עם ''יפה הנפש'' ושאל אותו האם תגובה צבאית נחרצת מקובלת עליו
    2.לכשישיב בשלילה שאל אותו מדוע לא
    3.המתן עד אשר יגיע למנטרה הקבועה שלהם, משהו בנוסח''... מכיוון שהדבר יגרום למותם של חפים מפשע נוספים... שזה דבר נורא... שיביא לאלימות נוספת ולהסלמה...
    4.כבר כאשר זיהית בבירור את המנטרה, הכה בו בכוח רב בפניו
    5.כאשר תראה שהוא מנסה להחזיר מכה, הער את תשומת ליבו והסבר לו שזו תהייה שגיאה גסה מצידו, שזה מנוגד לערכים שלו וכי תגובתו היא דבר נורא... יביא לאלימות נוספת ולהסלמה...
    6.המתן עד אשר יגיב בחיוב לטיעוניך ויאמר כי לא יבצע שוב מעשה אלים
    7.הכה בו בשנית והפעם ביתר שאת
    8.חזור על שלבים 5 עד 8 , זאת עד אשר יבין ''יפה הנפש'' כי בדרך כלל, כאשר מדובר בערבים הדרך היחידה שהם מבינים היא תגובה חריפה וחד משמעית, מבלי ''להתוואקווק''

    • את הצרה ''המוסלמית ניתן לפתור ע''י השמדת העם היהודי בפאלסטין !!! (ל''ת)

      מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 17:34

      • הבעייה המוסלמית/ערבית לא קשורה ליהודים או ''פלסטין'' (ל''ת)

        זה פאק הסטורי, 28/02/08 17:58

  • 99.

    הלכה המדינה לעזזל עם כל הסכמי אוסלו (ל''ת)

    נחרבה המדינה, 28/02/08 16:40

  • 98.

    לא ל''צבע אדום''כן למלחמה בחמ''ס ושגם השסניקים יהיו חלק מהנושאים בנטל (ל''ת)

    כולה עם קטן, 28/02/08 16:40

  • 97.

    The house is burning and grand-ma(Ulmert) is doing her hair (ל''ת)

    Jaqueline, 28/02/08 16:37

  • 96.

    בכנסת ישראל יש גם חמסניקים וחיזבאללה

    מבע, 28/02/08 16:32

    זחלקה. ברכה. אחמד טיבי ביילין. גלאון.ו........

    • וגם בוגדים יהודים המוכרים דלק וחשמל לחמאס. (ל''ת)

      המטיף, 28/02/08 16:48

  • 95.

    מה בעצם רוצה החמאס?

    arik, 28/02/08 16:29

    1. המצב שלהם בכי-רע. הם הגיעו למסקנה שיותר גרוע לא יהיה ולכן הפתרון היחיד הוא לעורר את השמאל שיעזור לישראל להניף דגל לבן תוך מטח קסאמים וקטיושות. הרווח שלהם לפי חשבונם יהיה גדול מהפסדם מפני שלדעתם ישראל איננה יודעת כיצד להגיב.
    2. למנהיגי ישראל נוח יותר להסתפק במשפטי עידוד מרוקנים מכל תוכן לתושבי שדרות מאשר להסתכן בוועדת וינוגרד חדשה.
    3. החמאס יודע זאת אבל הוא יודע שלא לחץ ישראלי יעשה רושם על המנהיגים בישראל. רק לחץ שלהם בו הם מכריחים את המנהיגות הישראלית להבין שאש קטנה איננו פתרון יכול לגרום לממשלת ישראל להתחיל לעשות שגיאות ולפעול בצורה שתגרום לישראל נזק בחיי אדם ובתדמית הבינלאומית
    4. הפיתרון: להפסיק לחשוש מאומות העולם שיינזפו בנו בכל מקרה, ולהרוס ללא רחם מן האוויר את כל בתי המגורים של ראשי החמאס וחייליו, במיטב הפצצות
    ללא רחם וללא הפסקה.
    אם ייפגעו גם בני משפחותיהם הם האחראים לחייהם ולא אנחנו.

    • מספיק להיתפלסף!

      מה מי מו, 28/02/08 16:34

      החאמס רוצה את חיסול ישראל!
      והמחיר שלו לא מעניין אותם! קאפיש!!

    • אין צורך

      י, 28/02/08 16:45

      להשתמש במיטב הפצצות. הן יקרות מאד. עדיף פצצות מסוג זול.

      • יצא לגמרי מהאף ההשקעה היקרה במקום (ל''ת)

        מרגמות ותותחים, 28/02/08 17:16

    • arik you are arabik, shut up (ל''ת)

      arika arabika, 28/02/08 17:04

    • מה אתם כאלו דפוקים !אתם לא יודעים מה אנחנו רוצים ?!

      מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 17:38

      שתחזרו למקומות שמהם באתם !!!
      ושתחזירו את אדמתנו הקדושה לעם הפלסטינאי הקדוש !!!

      • עוד פעם נכנסת להיי

        השאלה לא, 28/02/08 17:54

        מי סופר אתכם, למרות שאתם מתחננים לתשומת לב

        • צבע אדום צבע אדום ושיהיה לכם יום שחור !! (ל''ת)

          מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:15

          • אתם חוטפים בלי צבע (ל''ת)

            ספרת את היבול, 28/02/08 18:27

            • טיפש לאמא הפלסטינאית יש בממוצע 12 שהידים ...

              מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:41

              ולאמא הציונית יש שני בנים אחד שקמיסט ,והשני סרבן גיוס !!!
              האמא הפלסטינאית מוכנה למסור את כל ילדיה לען מלחמת הקודש !!
              האמא הציונית גם ?!

            • מחמוד החכם-אתה לא צריך להסביר לי (ל''ת)

              שהמתים שלכם, 28/02/08 19:20

  • 94.

    חייבים לברוח עכשיו למען ''אל השלום''. (ל''ת)

    אהודים, 28/02/08 16:28

  • 93.

    לממשלה לא אכפת

    דורון, 28/02/08 16:23

    כל עוד יורים על בתים בשדרות, ולא על בתים בכוכב יאיר. אז אין לממשלה מה לדאוג.

    לממשלה לא אכפת.

    • איכפת לנו אבל אני עכשיו אוכל שוסי! (ל''ת)

      לדורון, 28/02/08 16:47

  • 92.

    מה ההבדל בין מחדלי מלחמת לבנון השניה למלחמת שדרות

    YOSI, 28/02/08 16:21

    מה ההבדל בין מחדלי מלחמת לבנון השניה בה ספג העורף חודש ימים של ירי רקטות ללא תגובה צה''לית שמטרתה להפסיק את הירי, אלא תקיפה אסטרטגית של חיל האויר שאת תוצאותיה הטקטיים העלובים חשו תושבי הצפון בדמות קטיושות על בתיהם.
    גם היום חיל האויר תוקף אויר או יעדים אסטרטגיים בתקווה שיפסיק את הירי, אבל צה''ל לא נכנס פנימה קרקעית מה שיפתור כנראה את הבעיה הטקטית. זה עניין להחלטה של ההנהגה המדינית. אולי כמו אז תהיה גם כאן פלישה בדקה ה 91 לאחר שהכל יפתר בדרך זו או אחרת (הסכם למשל).
    תגובת הפוליטיקאים דומה להחריד לתגובה שלהם מאז...
    אם אנחנו כה חסרי דמיון וחוט שדרה, מדוע שלא נפגיז גם אנו את מרכז עזה? האם הדם שלהם שונה משלנו? מפחדים מהתקשורת? מדוע לא משדרים שוב ושוב, לפחות בארץ, את זוועות שדרות לשם האיזון? ומה עם הבאת התקשורת הזרה לשמוע ולראות קצת צבע אדום בעינים? צריך להלחם בהם בדרכם. פרופוגנדה.

    • בלבנון הרגנו לכם 156 חיילים וציונים...

      מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:21

      ואילו בשדרות נהרוג לכם מאות !!!

      • ערבים לא יודעים חשבון?

        בעצם אתה צודק, 28/02/08 18:42

        הרוגים פלסטינים באמת לא שווים ספירה.
        כשאתה צודק-אתה צודק!

  • 91.

    את הכספים שהולכים לש''ס להפנות ללוחמים בחמ''ס. (ל''ת)

    יהודי ציוני., 28/02/08 16:21

  • 90.

    ## להפסיק לקרוא לזה ''קסאם''!! כאילו איזה חיית מחמד עם שם אקזוטי ## (ל''ת)

    אלא-רקטה או טיל, 28/02/08 16:21

  • 89.

    אשדוד הבאה בתור

    שוקו, 28/02/08 16:20

    אבל זה בסדר, יש עוד זמן עד שהם יגיעו לתל אביב.

  • 88.

    הבא בתור רחוב כרמייה בירושלים

    דודו א., 28/02/08 16:19

    אולי אם הקאסם ייפול על הבית של רוה''מ בכרמייה הוא יתעורר
    עכשיו חייבים להכנס בהם ....

  • 87.

    מבלי לשים לב אנחנו מדינה במיגננה, מדינה חלשה ומתרפסת

    רמי, 28/02/08 16:18

    פעם היו פעולות תגמול, פעם היו יוזמים, פעם היו תוקפים את כל מי שמנסה לפגוע בנו, אויבינו ידעו תמיד שלפגיעה באזרחי ישראל יש מחיר, מחיר כבד.
    היום אויבינו יודעים שפגיעה באזרחי ישראל זה חינם חינם על חשבון הבית, אפשר לירות עשרות טילים ביום, אפשר להרוג ולפצוע, אפשר להפר שלוה של חיים בערים שלמות במדינת ישראל ואף אחד לא יידרש לזה, אף אחד לא יפגע מזה, מקסימום אולמרט יאיים עליהם בכנס הרצליה, או פרס יאיים עליהם באיזה כנס בבית שאן.
    פעם זה היה כך היום זה נראה כך, אני מניח שאתם כבר מבינים איך זה יראה מחר, למי שדמיונו לא מספיק מפותח, אני יעזור לו, מחר יעופו טילים על תל אביב (מאירן, אולי גם מעזה), מחר יתקפו אותנו בכל מקום, מחר נשלם מחיר הרבה יותר כבד, ומחר אנחנו אפילו לא נעיז לאיים עליהם, הפכנו למדינה של מסורסים, הצבא הפך לבדיחה מגוחכת ועצובה, אין חזון אין עתיד ואין נביא בישראל.
    אוי לנו.

    • היהודים עושים עצמם, הערבים רואים היטב עם מי יש להם עסק! (ל''ת)

      רואה 6:6, 28/02/08 16:37

  • 86.

    אז ככה יהיה הטרנספר

    מוטי קליפורניה, 28/02/08 16:18

    על צה'ל לפעול בשני מישורים,האחד
    לירות ארטילריה לכיוון ממנו בוצע הירי ברצועה ולעודד בריחה מהרצועה.
    על שאר הנושאים: חשמל ודלק כבר דברנו.
    כמו כן לרכוש מספר מערכות נאוטילוס לטיפול בטילים, וזהו.
    שלום מימלא לא יהיה כי אין עם מי לעשותו.
    וכן, לדאוג שהחמושים הפלשתינאים ילבשו תכריכים.
    פשוט להבנה וקל לביצוע.
    -אין עוד מלבדו.

  • 85.

    איך זה שהטוקבקיסטים רוצים שהממשלה

    מייק, 28/02/08 16:18

    איך זה שהטוקבקיסטים רוצים שהממשלה תגיב? הרי כשהממשלה הגיבה בלבנון ''קרעתם'' אותה! אף אחד לא יעיז לעשות כיום כלום ותתרגלו לחיות עם זה!

  • 84.

    אולי מספיק לתת להם נ.צ.???? די כבר! (ל''ת)

    לא למדתם לקח, 28/02/08 16:16

  • 83.

    תגובת ראש הממשלה

    דובר ראהמ''ש, 28/02/08 16:15

    אני לא מבין למה כולכם מיללים, אבל הסושי ביפן עולה על הישראלי , גם האוסובוקו.גם הצלחתי ללמד שתי גישות איך עושים מנגל. להת' בארץ אהוד

    • אוסובוקו זה איטלקי ובשר זה רצח (ל''ת)

      מישו, 28/02/08 16:50

  • 82.

    עוד עליית מדרגה (ל''ת)

    צחי, 28/02/08 16:13

  • 81.

    צה''ל ימשיך להגיב בתקיפת משגרים מי יודע עד מתי

    א, 28/02/08 16:13

    אך זה לא ייפסק, כל עוד לא מפנים תושבים מהשטח ממנו משגרים וחורשים ממש חורשים אותו, כך שלא יישאר בו לא מבנה ולא עץ, אלא שטח פתוח ורחב שניתן לראות ממנו כל מה שזז ! ורק אז ייפסק ירי הקסאמים, לא מאמינים ? נסו ותראו !

    • אדמה חרוכה

      Spoonbender, 28/02/08 16:25

      לחרוך את האדמה, לשרוף הכל ולא להותיר זכר.
      בלי עצים ובלי שיחים, שאף אחד לא יוכל להתחבא.

  • 80.

    למה לא מחסלים את ראשי החמס?

    מעניין, 28/02/08 16:11

    שיתוף פעולה עם אירגון הטרור?
    הגנה על ראשי אירגון הטרור?
    חסינות לראשי הטרור?

    זה ענייין תמוה.
    אבל אי אפשר להתעלם מזה שמי שנותן חסינות לראשי אירגון טרור הוא אחראי במלוא מובן המילא לתוצאות הטרור שעליו הם אחראיים.

  • 79.

    נתניה, רעננה , כפ''ס הבאות בתור

    אלדו, 28/02/08 16:11

    זהו ברגע שהם פגעו בעיר גדולה כמו אשקלון , ואין מלחמה עם כל הכלים על עזה הערים שנושקות לכל גבול יהיו תחת טילים שלהם .
    הפתרון הכי טוב זה להעביר את כל ערביי ארץ ישראל מחוץ לארץ ישראל ואז לא יהיו פיגועים ולא טילים .

  • 78.

    עד שלא ימותו 35 ילדים ישראלים במכה

    אחד שיודע המון, 28/02/08 16:11

    הממשלה הזו לא תעשה כלום.
    אולמרט היה גבר ופתח במלחמה נגד
    חיזבללה,וכולם אבל כולם אמרן שההחלטה היתה נכונה,וכשהרמטכ''ל המושחת התחיל לפקשש בענק,העם לא התביש לנצל את זה נגד ראש הממשלה אולמרט,אז עכשיו הרבה דם הציבור ירק עד שאולמרט יקבל החלטה.
    נ.ב. ולא אני ממש לא הצבעתי קדימה.

    • גם אחראי זה! (ל''ת)

      חה חה חה, 28/02/08 16:47

  • 77.

    לא דרום.עד לצפון החדש-קרית רפאלי, ממזרח עד שכונת אשכול ובמרכזה.

    כל אשקלון, 28/02/08 16:11

    הגיע הזמן להפעיל צבע אדום לפני שיקרה אסון.

  • 76.

    מה שלא מספרים לנו...

    שגיא, 28/02/08 16:10

    המקורות הצבאיים של תיקדבקה: מערכת הביטחון עשתה מאמצים ביום ד' 27.2 בלילה להסביר, כי החיסול של 5 אנשי החמס שבוצע באותו יום בבוקר, שהביא לירי המסיבי של החמס חיסל חולית מחבלים מסוכנת שעמדה לבצע פיגועים גדולים בתוך שטח ישראל. זה הוא הסבר צולע, שנועד להסתיר את הסיבה האמיתית לירי המסיבי של החמס, והוא חוסר הפעולה המתמשך של הממשלה וצמרת הפיקוד של צה''ל בטיפול במטרות עומק אסטרטגיות ברצועה.

    מתקרית ביטחונית אחת לשנייה, קשה יותר להסביר את מדיניות הממשלה. אין וויכוח, כי צריך להמשיך ולפגוע בחוליות טרור של החמס. אולם אם ההיגיון של חיסול פעולות אלה, הוא מניעת טרור, הרי שהגיון והסברים אלה נכשלים, מאחר והם לא כוללים אפילו מילה אחת שמסבירה, איך מערכת הביטחון וצה''ל, אינם מצליחים פעם אחר פעם למנוע ירי של עשרות טילים על ידי החמס, תוך תקופת זמן קצרה. גם ירי כזה הוא סוג של טרור. יש כאן אותה תופעה שהייתה בעת מלחמת לבנון בקיץ 2006. לאיש בממשלה, ובצמרת צה''ל, לא אכפת שמפגיזים אוכלוסייה אזרחית. ביום ד' נכשלו מערכת הביטחון וצה''ל בכך, שלא הצליחו למנוע את ירי טילי הגראד על אשקלון. התוצאה המתקבלת ממדיניות הממשלה בשטח היא שצה''ל מונע פעולות טרור, אבל בכך חושף את האוכלוסייה האזרחית של דרום הארץ להפגזות כבדות. מה שהוא חורק מאוד בהגיון המדיני והצבאי של התנהלות הזו, שהופכת את החזית הצבאית לחזית ללא עורף. במקום שצה''ל יפעל מול שתי המטרות, האחת תשתית הטילים של החמס, והאחת תשתית הטרור, הוא פועל חלקית רק נגד המטרה של תשתית הטרור. בכך הוא מאפשר לאויב, קרי החמס, לבחור את שיטת התגובה ואת המדרגה של ההסלמה. מצב כזה, לא מחליש את החמס, להיפך, הוא מחזק אותו.

    תוך כדי כך, פרסמו ביומיים האחרונים 3 גורמים ידיעות האומרות כי לרצועת עזה נכנסו בימים האחרונים עשרות אנשי אל קעידה. הגורמים הם, ראש אמ''ן, האלוף עמוס ידלין, ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן, ולשכת מזכיר האו''ם.

    מה הדרגים המדיניים והצבאיים הישראליים עשו נגד התפתחות זו? מאומה.

    תארו לעצמכם אם בארצות הברית היה מתפרסם מידע ממקורות כאלה, כי לאזורי הגבול הדרומיים שלה עם מקסיקו הגיעו כמה עשרות לוחמי אל קעידה, האם הנשיא וממשלת ארצות הברית היו יכולים להתעלם ממנו ולא לפעול? התשובה היא, בארצות הברית לא היה יכול להיות ולהתרחש מצב כזה, בישראל כן.

    ההתעלמות של הדרגים המדיניים והצבאיים הישראליים מאנשי אל קעידה, כאילו המדובר בכנופיה קטנה וחסרת ממשמעות, מזכירה את ההתעלמות מטילי הקסאם, ואת ההתעלמות מכניסתם של טילי הגראד לרצועה, בתקופת ממשלות שרון-ואולמרט. כשם שטילי הגראד מתפוצצים היום באשקלון, והדבר הולך והופך לשגרה, כך עתידים אנשי אל קעידה להתפוצץ לאחר מכן בחוצות ערי ישראל.

  • 75.

    ירי קסאמים כפעולת הטעיה-כנסו!!!

    והלוואי שטעיתי, 28/02/08 16:05

    יש לי תחושה חזקה מאד שירי הקסאמים הוא פעולת הטעיה שחאמס עושה בשביל חיזבאללה.
    יכול להיות שחיזבאללה מחכה שצה''ל ירכז כוחות לפני כניסה לעזה ואז הוא (החיזבאללה) יפתח בהתקפה רצחנית של טילים ופצצות על כל הישובים ואפילו עד תל-אביב
    אסור להירדם בשמירה
    יש לפקוח 1000 עיניים לכיוון הצפון

    • it' very possible

      dan, 28/02/08 16:50

      but this might be the end of Lebanon as a country,among
      other painful consequences
      what do you think ?

  • 74.

    המצב בדרום

    משה, 28/02/08 16:05

    בסוף עוד יקרה הבלתי יאומן; ואפילו שמאלנינו יפנימו, שצה''ל חייב להשקיע יותר מ-5% מכוחו.

  • 73.

    מערכת סקאיי גארד

    ירון, 28/02/08 16:04

    הפיתרון הזול והמושלם המבטיח ניטרול ב 100% של כל רקטה ופצמ''ר.
    וזה לא דיבורים באויר, המערכת עמדה בכל המבחנים בהצלחה וניטרלה 46 מתוך 46 פצמ''רים ורקטות ששוגרו לעברה.
    עלות הצבת 3 מערכות באזור שדרות: כ-310 מיליון דולר.

  • 72.

    150 אלף תושבי אשקלון תחת טילי גראד

    שלומי, 28/02/08 16:02

    טילי הגראד פגעו היום בשכונות הצפוניות של אשקלון .
    ליבי ליבי לא עם תושבי אשקלון ושדרות אלא עם כל תושבי מדינה ישראל שמאבדת את עצמה לדעת .
    אם זה נמשך ככה אתם כולכם כולל תל אביב תהיו פליטים .
    אם לא תהיה תגובה חד משמעית יש למדינה הזאת 5 עד 10 שנים להתקיים !
    מי שלא מבין את זה לא מבין מה זה דינמיקה של דברים .

    • מסכים איתך , בקצב הזה עוד 5-10 שנים הלכה המדינה (ל''ת)

      רוני, 28/02/08 16:44

      • מה אתה באמת חושב שנחכה 5 שנים ?! (ל''ת)

        מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:18

        • אתה בדיחה מטקבקת

          5דק' לפני השינה, 28/02/08 18:32

          לא הלך לכם בקטע הקודם-המצרים החזירו אתכם לרפת אחרי 3 ימים של רעייה באחו,מנסים להשתגע לכוון אחר.
          יהיה שמייח

          • תשאל את אחיך בשדרות,עוטף עזה ,אשקלון כמה שמח להם !!

            מחמוד אבו קסאם, 28/02/08 18:47

            אני עושה הפסקה ,יש לי 9 קסאמים לשגר היום לשדרות ועוד 3 לאשקלון אחזור ב10

            • כיף לכם בכלוב?

              שיהיה, 28/02/08 19:24

              על טעם וריח אין להתווכח

  • 71.

    אנחנו טיפשים עם קבלות וסופנו להיות פליטים אם לא נפגיז מידית את עזה

    אבי, 28/02/08 16:00

    לא רוצים פעולה רוצים הפגזה ביחוד על בתי המחבלים
    אין אפשרות להלחם בטרור עי תפיסת הטרוריסט עצמו מתי נבין זאת

  • 70.

    צה''ל המטורלל שוב מפגיז מגרשים רקים

    משה, 28/02/08 15:58

    הרמטכ''ל - סתם בובה של הממשלה
    ראש הממשלה- מושחת ועלוב
    ברק- שפן לבנוני ואימפוטנט צבאי
    צה''ל- לצערי אין לי אימון ביכולתו
    ש''ס- כל עוד מזרימים להם כספים
    שתישרף המדינה - מושחתים

  • 69.

    כל הכבוד לממשלת אולמרט. אוטוטו ת''א. העיקר לא להרוג ערבים מסכנים (ל''ת)

    גלאון זהבה, 28/02/08 15:56

  • 68.

    ה ח מ א ס ! עולה עולה עולה עולה עולה עולה. היכנסו.

    מני, 28/02/08 15:56

    אני מתחיל להבין שאולמרט ורמון עשו הסכם עם החמאס שישכללו את הקאסם שיגיע רחוק ככל האפשר. ואז הם הנוכלים יגידו שחייבים להגיע להסדר עם החמאס.

  • 67.

    מתי תסתיים תקופת ההבלגה האינפנטילית הזאת ??? (ל''ת)

    שרית, 28/02/08 15:55

  • 66.

    צריך להיזהר - אולי הטעייה של חיזבאללה

    גל, 28/02/08 15:53

    אולי ההסלמה לא תמימה וחיזבאללה ינצל אותה

  • 65.

    נא לא להפריע,אלמרט מטייל ביפן.עליזה נהנית.

    פיני, 28/02/08 15:52

    ראש הממשלה העלוב ביותר שהיה למדינת ישראל.
    תקלה חמורה.

  • 64.

    להרוס שכונה בעזה ומיד

    חכם מימון, 28/02/08 15:52

    להודיע לתושבי שכונה בעזה כי עליהם להתפנות מיד, תוך שעתיים לא תהיה השכונה קיימת יותר,
    כך לעשות כל פעם שיורים קסאמים,
    עד מתי נהיה פריירים?

  • 63.

    ממשלת כישלונרים הביתה אהוד הנדלינסט אהוד ברח נכשלתם הביתה (ל''ת)

    אילה חסון, 28/02/08 15:51

  • 62.

    צריך להיזהר - אולי הטעייה של חיזבאללה

    גל, 28/02/08 15:50

    אולי ההסלמה לא תמימה וחיזבאללה ינצל אותה

  • 61.

    אין לנו ילדים להסכמים מטומטמים. (ל''ת)

    חיים רודל, 28/02/08 15:50

    • ''לא יהיו קסאמים על אשקלון, נקודה''

      מורשת רבין, 28/02/08 16:25

      מילא רבין טעה והטעה
      אבל אתם, למה אתם האמנתם לו ?
      ולפרס
      ולברק
      ולביבי
      ולשרון
      ולאולמרט
      למה אתם הולכים אחריהם כעיזים עיוורות ?

      הגיע הזמן לבחור מנהיג אמיתי !

  • 60.

    לא להתלהם בבקשה, מדובר ב"דרום אשקלון" ולא באשקלון עצמה.

    חיקי, 28/02/08 15:48

    אז בעצם הכל בסדר.

    • צודק!

      יוני, 28/02/08 15:59

      אני מכיר את התושבים שם, באמת לא משהו...

    • אה. אוקיי

      ג, 28/02/08 16:12

      נרגעתי

    • בסדר לאט לאט לא צריך למהר ושכחת את עליית המדרגה (ל''ת)

      צחי, 28/02/08 16:13

    • איפה זה אשקלון בכלל? (ל''ת)

      צפוני, 28/02/08 16:14

    • ברור הכל בסדר,! עד שיגיעו לשינקין, וגם אז

      חה,, חה,,, 28/02/08 16:39

      זה יהיה בסדר, כי יושבי הקרנות של תל אביב , בירת ההומואים והבורסה תהיה כבר רייקה,,,,
      ציניות \\ציונות 2008

  • 59.

    לפתוח מיד בוועדת חקירה על פגיעה בחפים מפשע בעזה שבסך הכל רצו לחזור

    א''י, 28/02/08 15:47

    מהירי על היהודונים בשלום.

  • 58.

    60 שנות נהול כושל של המדינה...........

    שאול קאופמן, 28/02/08 15:47

    נא להפיץ מילים אלו לכל.!
    הפלא הגדול הוא שהמדינה עדיין קיימת למרות הנהול הכושל של כ 60 שנה.
    מדינה בעלת עמצה צבאית וכלכלית גורלה תלוי באיזה קקאסם עלוב?!

    כל אזרח ישראלי שנפגע ע''י האויב הוא באחריות כנסת ישראל.

    על כן צריך למקם את כנסת ישראל בשדרות עם סניף בקרית שמונה.

    הנהגת המדינה הפכה את אזרחי המדינה בכיינים מפוחדים,חסרי בטחון עצמי ותלויים בחסדי השלטון.

    ההנהגה הכושלת גרמה להתעמצות ,בטחון עצמי מופרז של אויבי המדינה.

    הדמוקרטיה הישראלית,ההומניזם הישראלי נכשלו באזור זה.

    לא מתפשרים עם אויבים ולבטח לא עושים שלום במצב זה.

    את האויב צריך להכריע ומהר ואז מי שישאר ממהם יבקשו שלום. כך עושים שלום,לא מנקודת חולשה.

    אלפי ורבבות אזרחי נהרגו בארץ זו במלחמה ובמעשי טרור,רובם כתוצאה של מחדלי השלטון,לאורך כל שנות המדינה.

    מנהיג חזק צריך להזהיר את האויב שכל פגיעה באזרח המדינה כמוה כפגיעה בכל המדינה.

    אין צורך לשלוח צבא,מטוסים טילים יקרים נגד כל קקאסם.
    צריך להכריז בפני כולם שכדור שיורה לכוונו יקבלו חזרה פגזים,בשלב הראשון פגזי סרחון,גז מדמיע ובהמשך פגזים קטלניים.

    המשפחות של משגרי הקקאסמים כבר ידאגו לטובתם למנוע מבניהם לסכן אותם.

    מיגון הוא טוב נגד גשם,אולם לא נגד כל דבר אחר.גם אם ייבנו מדינה מתחת לקרקע לא תהא מוגנת.

    אם רוצים מדינה באזור זה צריך ,לדבר ולפעול לפי תנאי השטח. לא לנסות לחנך את האויב אלא לגרום לכך שהאויב ידע מול מי הוא עומד.
    כל יום ללא תגובה מוחצת מחלישה את המדינה ומחזקת את האויב.

    • צודק!! (ל''ת)

      יוסי, 28/02/08 16:26

  • 57.

    הנהגה ללא מעוף

    שביט, 28/02/08 15:45

    אם להנהגה אין מעוף

    עדיף שתעוף

    • הנהגה ללא מנוף

      מבע, 28/02/08 16:00

      אם להנהגה אין מנוף, אז עדיף שתינדוף.

  • 56.

    רבותי לא לקפוץ תגובת ברק באה בקור רוח ותכנון

    שושו, 28/02/08 15:43

    ביבי המדליף מגיב כרגיל בבירבורים וב''אמרתי לכם''

  • 55.

    אולמרט עדיין מטייל ביפן למי שלא יודע (ל''ת)

    יובל, 28/02/08 15:43

  • 54.

    אשקלון : ברוכים הבאים אשדוד: עוד מעט אצלכם... (ל''ת)

    מנחם, 28/02/08 15:43

  • 53.

    צריך דחוף להעיף את כל הממשלה הזאת לקיבינימט!! כמו עכבר ברח לחו''ל כד

    ג'ינג'י, 28/02/08 15:42

    כדי לא לקחת אחריות, דם הנרצחים והנפגעים ניגר על ידו של המושחת!!!!

  • 52.

    מה אמרו לפני ההתנתקות?

    מבע, 28/02/08 15:41

    נצא מעזה אם הם יצייצו, ניתן להם מכת מחץ. יהיה לנו את מי לתקוף. אני שואל את עצמי, מה עשינו מאז הניתוק? המצב ניהיה רק יותר גרוע ובעשרות מונים. בושה לממשלה רופסת. אם הייתה למשל קובה יורת רק טיל אחד על מיאמי היו צריכים לחפש איפה קובה הייתה באטלס? כל העולם אומר לנו מה לעשות אילו זה היה אצלם הם היו נוהגים אחרת לגמרי. גם אבו מאזן מגלה את פרצופו האמיתי והאימתני ומתגאה שב 65 הוא ירה את יריית הפתיחה.

    • ממשלת הבוגדים מוכרת דלק וחשמל לחמאס במקום לתקוף ראשי הטרור. (ל''ת)

      המטיף, 28/02/08 15:43

    • זהו שעשינו רק חצי עבודה

      גדי, 28/02/08 15:45

      יצאנו - אבל אנחנו עדיין מתנהגים כאילו אנחנו שם, עדיין תוקפים כמו חכמולוגים בתקיפות כירורגיות... צריך פשוט להציב קטיושות ולירות חזרה - על כל אחד שלהם עשר שלנו! כך עם סוריה וכך עם חיזבאללה - פשוט, זול ויעיל.

    • הבעיה היא לא שהם אמרו שהם יעשו

      ד, 28/02/08 17:07

      ולא עשו - הבעיה היא שהיה ברור להם שזה מה שיקרה ואם הם ידעו שזה מה שיקרה ושהם ימשיכו להתקיף אותנו, אז למה הם נתנו להם שטחים במתנה מלכתחילה? הרי הם ידעו שהערבים לא יישבו בשקט.

  • 51.

    לגייס גם את השסניקים במלחמה נגד החמסניקים למה שרק ילדינו ילחמו די (ל''ת)

    לבזיון הזה., 28/02/08 15:41

  • 50.

    כבר לא מעיזים לכתוב "גראד", או "קטיושה"?

    אמסטל, 28/02/08 15:39

    מה מכבסת המילים הזו?

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      באשקלון זה, 28/02/08 15:45

    • רק אצלנו ממשיכים להזכיר את הטרוריסט ''קסאם'' במקום לנקוב במילה העברית

      קוראים לזה: טיל, 28/02/08 15:54

      גם ''קטיושה'' (שקרויה ע''ש קרובת משפחתו של הממציא הרוסי של הטיל הזה) , או ''רקטה'' אינן מילים בעברית.

      התקשורת עושה הכל כדי לא לרשום\\להגיד את המילה העברית (והקצרה-יש לומר) לדברים הללו שמנחיתים עלינו אויבינו: ט-י-ל !!!

      החמאס פשוט ''פיתח'' טיל פרימיטיבי וקרא את שמו ע''ש אחד מהטרוריסטים הגדולים לפני עידן עראפת, עז א-דין אל קסאם ימ''ש , ואנחנו משחקים לידיהם ומזכירים את שמו בכל פעם שנוחת עלינו טיל מדרום (או ממערב), גם אם טיל זה נקרא ''חוסיין'' (דגם משופר של ה''קסאם'') וגם אם הוא קטיושה מדגם ''גראד'' או כל דבר אחר.

      גם ל''סקאדים'' קראו בתחילה ''טילים'' אך כדי להצדיק את מדיניות ההבלגה שלנו נמנעו להמשיך ולקרוא בשמם העברי כדי שייכנס לתודעה שלנו שלא טילים נחתו על ערי ישראל אלא ''סקאדים''

  • 49.

    הלו אשדודים עם ממשלת האולמארד הפצצות בקרוב אצלכם

    אנטוני הופקינס, 28/02/08 15:39

    תתקינו צבע אדום שלא תהיו מופתעים

  • 48.

    חיילי צה''ל מסתתרים מאחורי נשים וילדים!!!

    אלכס טוקבק, 28/02/08 15:34

    כדי שחלילה לא יפגעו חיילים ברצועה, המדינה
    מוכנה שיפלו טילים על נשים וילדים בשדרות ואשקלון.
    בושה וחרפה!

    • מספרים לנו סיפורים שהצבא השתפר

      גלעד, 28/02/08 15:42

      אם הצבא כל כך השתפר לאחר מלחמת לבנון אז למה פוחדים כל כך להיכנס לעזה? למה מתחבאים מאחורי נשות וילדי שדרות ומשתמשים בהם כמגן חי?

  • 47.

    אשכרה אומה של מפגרים.. לא להאמין (ל''ת)

    יניב, 28/02/08 15:33

    • עכשיו אתה מבין למה אני אומר שלא צריך לנסוע לאושויץ מספיק לשדרות? שם

      המטיף, 28/02/08 15:45

      ילמדו יחלדינו כיצד יהודים בוגדים ביהודים, וכיצד יהודים הולכים כצאן לטבח ללא מגן, כי אין ממשלה בישראל, יש ארגון פשע המוכר דלק וחשמל לחמאס.

  • 46.

    לא יתנו לצהל לנצח. אסורש ישתמשו בילדים שלנו. (ל''ת)

    שרה דושינסקי, 28/02/08 15:33

    • r u from shmuel hanavi (ל''ת)

      regards, 28/02/08 15:41

  • 45.

    באשקלון המושחתים והעברינים עשו יותר נזקים מקסמים שכנראה נתגבר עליהם (ל''ת)

    אחד מהעם., 28/02/08 15:32

    • מה קשור?

      דני, 28/02/08 15:38

      מושחתים ועבריינים יש בכל מקום ואין באשקלון יותר ממקומות אחרים - אבל זה לא אומר שצריך לקבל את העובדה שטילים נופלים עלינו! עובדה היא שהילדים שלי פוחדים מטילים ולא ממש יודעים מה זה עבריינים.

  • 44.

    לנו אין טילים?

    דני, 28/02/08 15:32

    למה אנחנו חייבים להתחכם כל הזמן? למה אי אפשר להציב טילים ולירות חזרה? אפילו החוק הבינלאומי מאפשר זאת - את הטילים יורים עלינו לא ארגוני טרור חסרי שם אלה השלטון בעזה - החמאס.

    • אתה לא יודע? כבג''צ למרשה (ל''ת)

      כל החוכמה, 28/02/08 15:47

  • 43.

    הזהרנו אתכם: ההתנתקות של פושעי קדימה והסמול מתפוצצת לנו בפנים

    זאב, 28/02/08 15:32

    הזהרנו אתכם: ההתנתקות של פושעי קדימה והסמול מתפוצצת לנו בפנים

    • משתמטים לא ראויים לתת עצות בשום ענין במיוחד בעניני בטחון. (ל''ת)

      קרבי בדימוס, 28/02/08 15:41

      • מי משמט?כל השמלאניים שעושים הצגות בבקו''ם

        אהד, 28/02/08 16:37

        אתה יודע כמה קרביים בדימוס ושלא בדימוס ,גרשתם מגוש קטיף-שאוטטו נבנה מחדש.טעית בכך שתמכת בגירוש ואשמח לדעת למה לא?
        חזית תמיד תהיה השאלה איפה-אם בגוש קטיף או באשקלון

    • די לבלבל את המוח!! אתם חולים!

      נמאס!, 28/02/08 15:41

      לפני ההתנתקות לא היו טילים? הכתומים היו חלק מהבעיה, חלק נפתר וצריך להשלים את העבודה - אתם ממורמרים כי הגעתם לעולם האמיתי ואתם צריכים לעבוד והלתפרנס כמו כולם ולא לבנות על טובות של המדינה.
      הזהרנו אתכם? ממש חכמים!!! לחיות יחד עם הערבים - מוקפים בערבים כמו שאתם חייתם זה פיתרון?
      אני יותר מכבד את עמדת כך שאומרים שצריך לגרש מכאן את כל הערבים.
      בקיצור השמאל והכתומים בדיוק אותו דבר.

      • אתה לא שמעת שאנחנו כולנו מוקפים

        תהיו ישרים, 28/02/08 15:51

        בערבים? הכתומים צודקים כגירוש על ידי צבא הרס מורל גם לעם וגם לצבא

      • בוודאי שהיו טילים על אשקלון לפני ההתנתקום -פעמיים ביום

        שרית, 28/02/08 15:53

        אולי במלחמת העצמאות...
        מה נמאס??
        המציאות???
        לא ,לא היה ככה!!!
        אף פעם לא היה ככה!!!

      • אתה קשקן גדול!!!

        אהד, 28/02/08 16:33

        אין לך מושג מה היה בגוש קטיף.כמה ירקות פרחים וכו' הם ייצאו לחו''ל.למשל נצרים ייצאו 1/3 מהעגבניות שרי של כל המדינה.
        מותר להודות בטעיות,''אכלנו '' את השטיות של שרון על כך שיגיע שלום.
        ''נודף'' מדבריך ריח של אנטישמיות...וחבל.מעניין כמה עוד נצטרך לחטוף עד שאתה ושכמוך תתפקחו.אשמח לתגובתך

    • הכתומים הם רוב הקצינים הקרביים בצה''ל שלא כבני אולמרט ורוב הסמולנים (ל''ת)

      זאב, 28/02/08 16:11

  • 42.

    אולמרט וכנופיתו עושים קניות ביפן בעוד אנחנו מתמוטטים

    אבי, שדרות, 28/02/08 15:31

    אולמרט וכנופיתו עושים קניות ביפן בעוד אנחנו מתמוטטים

  • 41.

    אולמרט השאר ביפאן (ל''ת)

    קמיקאזה, 28/02/08 15:31

  • 40.

    חיילים ייהרגו למען שלום המזויף של השמאל (ל''ת)

    רונית, 28/02/08 15:29

  • 39.

    40 שנה צהל מפסיד. אסור להכניס אותם לעזה. (ל''ת)

    צהל לא מסוגל, 28/02/08 15:28

  • 38.

    לפתוח עינים לנסראללה יש פה מלכודת להיזהר ולהיות מוכנים הטעיה מכוונת (ל''ת)

    אחמאד, 28/02/08 15:27

  • 37.

    הפיתרון

    הפיתרון, 28/02/08 15:27

    לחבר את מערכת צבע אדום לסוללות תותחים וכל פעם בה מופעלת האזעקה הסוללה תירה אוטומטית מספר פגזים

  • 36.

    ניצחון במלחמה= סוף השלום. תנו לצהל להפסיד שוב. (ל''ת)

    העם רוצה להפסיד, 28/02/08 15:27

  • 35.

    יש פתרון לקסאמים !!!! יש פתרון לקסאמים !!!!

    אחמד, 28/02/08 15:26

    יש לבנות בתי כלא קטנים (רצוי עם גג זכוכית) לכלואים פלסטינים ברחבי שדרות והיישובים בסביבה.

    עכשיו נראה מי יעז לירות קאסמים.

    • גאון (ל''ת)

      ד''ר מרגוע, 28/02/08 15:56

  • 34.

    כולכם הביתה הנדלניסט הברחן והמפקירן המועל והנואף והטפלונית (ל''ת)

    אמנון אברמוביץ, 28/02/08 15:25

  • 33.

    די לתקוף ''משגרים ברצועה''!

    שמאלן מפוכח, 28/02/08 15:25

    תתקפו את הרצועה עצמה! כל מי שנמצא שם הרי נותן לזה יד - אין שם אף ''אזרח תמים'', אלא אם כן אדם שרואה שלידו מוצב משגר עם טיל שעומדים לירות לכיוון אוכלוסיה אזרחית בשדרות, ופשוט מתעלם, נחשב אצלכם ''תמים''. צריך לכתוש אותם בהמוניהם, ולהגיע למצב שהאוכלוסיה ''התמימה'' בעזה היא שתמנע את הירי מהחמאסניקים, כי היא תדע שכל שיגור יעלה לה ביוקר.

  • 32.

    הרצליה - מחכים לקסאם

    חיים, 28/02/08 15:24

    לפעולה בעזה, בבקשה תגייסו את גדודי המגרשים עם הווסטים שלהם ואת המגבניקים והיס''מ האמיצים...

    כל מגורש/ ומתנגד הגירוש שנכנס לעזה פשוט אפס מטומטם !!!

  • 31.

    הפגנה מוצאי שבת ב8 בצומת אשקלון

    אלעד, 28/02/08 15:23

    כולם באים!!!!!

  • 30.

    להחזיר את ההרתעה!!!

    o, 28/02/08 15:23

    הומניות מצד ישראל מפורשת כאוזלת יד וחולשה.
    רק תגובה חזקה מישראל תחזיר לנו את ההרתעה שלנו.
    להפוך את עזה למגרש חנייה!!!

    • למה לבזבז שטח על חנייה רק. אפשר להפוך אותה לוונציה. (ל''ת)

      א"י, 28/02/08 15:39

  • 29.

    מתי הציבור יבין שיש לו הנהגה כושלת ??? לצאת לרחובות ולהפגין !!! (ל''ת)

    אולמרט - נכשלת, 28/02/08 15:23

    • רוב אלו שבחרו באולמרט הם ערבים. למה להם לצאת ולהפגין? (ל''ת)

      א''י, 28/02/08 15:43

  • 28.

    לידיעת המצרים---!כל מה שנוחת באשקלון זה לא קסאמים (ל''ת)

    זה טילים שטיילו, 28/02/08 15:20

  • 27.

    עכשיו כבר פחות מקריבים קורבנות למען ''השלום'' !

    האמת המצמררת, 28/02/08 15:20

    עכשיו מקריבים קורבנות למען דבר קדוש יותר ! למען ''הכלכלה'' !
    בראון בשפתו הבוטה והבריונית אמר,מה אתם רוצים שנכנס להרפקאה בעזה ונקלקל את הכלכלה? הבנתם או לא הבנתם?
    במילים אחרות אז ימותו כמה!ובלוא הכי אנחנו לא משלמים על נזקים!
    זה כל העניין כסף!!!!

    • יש לנו צמיחה באבטלה, ובראון סופר את הכסף שאין לנו! (ל''ת)

      א"י, 28/02/08 15:41

  • 26.

    אשדודים אתם הבאים בתור (ל''ת)

    אשדודי, 28/02/08 15:17

    • ואז באמת תצטרכו בית חולים באשדוד (ל''ת)

      אבי, 28/02/08 15:34

  • 25.

    בושה וחרפה איזו ממשלה יש לנו

    Yossi, 28/02/08 15:17

    לבי עם תושבי שדרות ואשקלון.
    נקוה יחד שביזיון הממשלה הנוכחית יסתיים בקרוב

  • 24.

    מדברים פחות ועושים הרבה

    ישראלה, 28/02/08 15:17

    שכחתם את בית שאן, עין גב, נהריה, ירושלים, תל אביב, לא היה אזור בארץ שלא נפגע ממטענים, ממחבלים מתאבדים, מרקטות ועוד. תמיד יצאנו כשידנו על העליונה, לגבי נפגעים זה גורל ומזל ולא מדובר באזלת יד, ואני מדברת כאחת שמשפחתה נפגעה לאורך הדורות אבל תמיד נשארה בארץ, אז בלי התלהמות המכה עליהם בוא תבוא, סבלנות!!!!

  • 23.

    אין לנו מרגמות ותותחים????????? (ל''ת)

    מה זה צריך, 28/02/08 15:16

    • לא אין לנו רבין מסר להם הכל ב 93 (ל''ת)

      אבי, 28/02/08 15:33

  • 22.

    חייבים לגרש את מתנחלי אשקלון עכשיו!!! (ל''ת)

    עומרי פינס, 28/02/08 15:14

    • יאללה מספיק - בא להקיא מהכתומים

      אבי, 28/02/08 15:34

      אתם פחדנים מצויים - לא יכולים על הערבים אז אתם במרירות מגעילה תוקפים יהודים - פעם אחר פעם אחר פעם! אתם מחלה לא פחות מהערבים והיה צריך להשאיר אתכם שם יחד איתם - חבל על הכספים הרבים שנזרקו עליכם.
      שמאלנים/כתומים/ערבים = שחצנות וטיפשות!!!

      • שתוק סמולני חצוף אין לכם זכות לחיות במדינה הזו שהרסתם !!

        ימני תל אביבי, 28/02/08 17:00

        אחרי הפלשתינים נטפל גם בכם!
        נוציא אתכם מחוץ לחוק כמו שעשו לכהנא ומרזל!!!

  • 21.

    אולמרט מפקיר חיים לא את שלו

    יוסי, 28/02/08 15:12

    במדינה מתוקנת עזה מזמן תחדל להתקיים אבל חמשת הקברניטים המפוקפקים פשוט פחדנים
    לפחות תעשו משהוא שיצדיק את הכסף שאתם מקבלים שלא בצדק
    כנופיית פחדנים

  • 20.

    THIS IS WAR. HOW MUCH LONGER WILL YOU BE IN DENIAL. THE WHOLE

    NO MORE, 28/02/08 15:12

    Country is burning and you go tralalaing. go back to your station and do what you have to do before it's late

  • 19.

    מדינה שלנו זבל (ל''ת)

    דודו, 28/02/08 15:12

  • 18.

    Russian Le Zion

    Genadi, 28/02/08 15:11

    Sderot=Maroccanski

  • 17.

    נו? ימגנו גם את אשקלון?

    דניאל, 28/02/08 15:11

    הגיע הזמן להבין שמיגון זו לא הבעיה. למגן את שדרות עוד היה אפשרי, מה עם אשקלון? ימגנו עכשיו את אשקלון? מאה חמישים אלף תושבים באשקלון למי ששכח.
    אין ברירה - צה''ל צריך לכבוש את הרצועה ולהישאר שם עד להשגת הסכם או לחלופין לדאוג שהמחיר יהיה כבד הרבה יותר, איפה כל האיומים? הפלסטינים הבינו שהם יכולים לירות גם על אשקלון ולא יקרה שום דבר ואשדוד הבאה בתור.

  • 16.

    כל הכבוד לממשלת ''אחורה''! הלאה יהודים. (ל''ת)

    א''י, 28/02/08 15:09

  • 15.

    LEVEL AZA NOW!!! OR ELSE CLOSE THE LIGHT UPON EMBARKING THE AIRPORT (ל''ת)

    ENOUGH. NO MORE, 28/02/08 15:05

  • 14.

    אהוד את אהוד תתפטרו!!!

    N, 28/02/08 15:01

    רק אל תישכחו לקחת איתכם גם את ש''ס.

  • 13.

    לא רוצים פעולה רוצים הפגזה מתותחים והפצצה ממטוסים בשביל מה .....

    אבי, 28/02/08 14:58

    בשביל מה אנחנו חזקים כדי שאם יש להם רובים אז גם אנחנו נילחם ברובים
    בשביל מה להכניס חיילים שיחפשו
    מחבלים בין ההמונים ויהיו לנו עוד הרבה הרוגים
    אם נמשיך כך ניהיה פליטים
    הדרך היחידה היא לגרום נזקים לעזה ואוכלסיתה עד שכל פעולת טרור נגדנו תהפוך את הטרוריסט עצמו לאויב עזה

    • אף פעם לא הייתה אפשרות אחרת.

      הבנת?, 28/02/08 15:33

      פשוט אידיוטים שלנו לא מבינים לא חוקי חברה ולא מנטליות מוסלמית. תמורת זה הם ליברליים סופיסטים או איך שנהוג להגיד היום הם פוטט מודרניסטים כלומר פרימיטיבים ואינפאנטילים.

    • צודק אם נמשיך ככה באמת נהיה פליטים (ל''ת)

      שלומי, 28/02/08 15:57

  • 12.

    ברק ווילנאי-הצמד הגרוע ביותר לישראל במשרד הבטחון,אוזלת יד מוחלטת (ל''ת)

    פיני-אשדוד, 28/02/08 14:56

  • 11.

    החמאס מסובב את ברק על האצבע הקטנה.בושה!!!

    יוסי, 28/02/08 14:49

    תתבישו מצביעי עבודה-קדימה!!

    • נכון! ברק מבולבל ומשותק בדיוק כמו בפ' 2000 (ל''ת)

      רוית, 28/02/08 15:10

  • 10.

    אלפי פצועים

    bob, 28/02/08 14:46

    דור שלם של נפגעי חרדה בצפון ובדרום שיחיו עד סוף ימיהם בסיוטים. ילדים ואמהות ממלחמת לבנון השניה ומלחמת עזה שיסבלו כי צה''ל לא שמר עליהם. אני לתומי חשבתי שחילים אמורים לשמור על האזרחים בעורף. אי אפשר לספור רק את אלו שנפצעו בגוף צריך לספור את הסבתות והאמאות והילדים שעוברים את הגיהנום הזה.

  • 9.

    וכמה פלשתינים ילדים נשים וטף נהרגו מהפצצות חיל ה אוויר? (ל''ת)

    השמאלן, 28/02/08 14:45

    • כך אותם0 לאימוץ (ל''ת)

      בוגד, 28/02/08 14:54

    • לא מספיק כנראה, אחרת היו מפסיקים

      גדי, 28/02/08 15:13

      ההבדל הגדול הוא שאנו עושים כמיטב יכולתנו לא לפגוע בחפים מפשע והם עושים כמיטב יכולתם לפגוע בחפים משפע.
      הבדל נוסף הוא שהם יכולים פשוט להפסיק להיות חיות ואוכלי אדם ולהפסיק לבצע פיגועים ואז לא יהיה צורך בהתקפות של חיל האוויר שלנו.

    • לא מעניין. לא משחקים איתם (ל''ת)

      לא מעניין, 28/02/08 15:14

    • מעט מדי,פחות מדי,לא מספיק,כמות אפסית ,זניחה,פעוטה, לא משמעותית..... (ל''ת)

      אחיך, 28/02/08 15:18

    • תגובה

      אופיר, 28/02/08 15:28

      אם זה לא מעניין את ההנהגה בצד השני ולא את העם שהוא לא מתקומם למה זה אמור לעניין אותנו לצערנו במלחמות זה קורה ואנחנו נמצאים באמצע הקרב במלחמה שיתקוממו נגד ההנהגה ואז העולם ואפילו אנחנו לצערנו נעזור להם כל עוד זה לא קורה סימן שלא איכפת להם

    • תשאל את סבתא פטמה

      אולי אותה, 28/02/08 15:40

      גם לא בטוח

    • why do u ask?

      me, 28/02/08 23:56

      lunatic

    • small one (ל''ת)

      me, 28/02/08 23:56

  • 8.

    ירו עכשיו 2 טילי גראד ליד הבית שלי באשקלון,מה יהיה אדון אולמרט, (ל''ת)

    חיים ד, 28/02/08 14:45

    • אתה יכול להיות יותר ספציפי?

      אשקלוני, 28/02/08 14:56

      אל תגיד בדיוק איפה, אבל אם תוכל לומר לי אות ראשונה או ראשי תיבות של השכונה בה אתה גר, אני אשמח לדעת.

      • ואיי ואיי גם אני, תנו אות... (ל''ת)

        אשקלונית, 28/02/08 15:07

        • ואוו, אני ב - ב', וממש שמענו את זה. (ל''ת)

          אשקלוני בהלם, 28/02/08 16:20

          • מישהו יודע איפה היו עוד נפילות?

            אשקלוני, 28/02/08 16:43

            ב-MSN דיווחו על 8 רקטות והאמת שאני (שעובד באזה''ת הדרומי) שמעתי לפחות 5-6 בומים! אשתי שנמצאת בבית בצפון אשקלון (בגבול שבין שכונת א' לשכונת ב') שמעה אותם הרבה יותר חזק וגם הבניין שלנו ממש רעד!
            ד''א, הייתי נשאר באשקלון כי אני פה כבר 34 שנים וסה''כ טוב לי פה. אבל אני לא צופה טובות לעיר הזאת, לא מבחינה בטחונית ולא מבחינה כלכלית וממש חבל לי שזה כך...

      • ר''א (ל''ת)

        vdg, 28/02/08 15:32

    • בבקשה לפנות את התנחלות אשקלון

      Avi Ecuador, 28/02/08 15:07

      אף אחד לא צריך לעשות מילואים ולשמור עליך.
      תניף דגל לבן ודגלי פלסטין ושלח עותק לרצון סיפוח לעמלק...

    • לא רוצה בצע אדום!!!

      אשקלוני, 28/02/08 15:36

      לא רוצה שבעיר שלי תופעל אזעקת צבע אדם, לא רוצה שהילדים שלי יחיו בפחד - אזעקת צבע אדום היא תירוץ לממשלה לא לעשות כלום!
      לא יהיה צבע אדום באשקלון!!!!!!!

  • 7.

    נשאר להתפלל....

    אבי, 28/02/08 14:42

    צבא רופס שמפחד להלחם ומסתתר מאחרי אזרחים משתף פעולה עם ממשלה לא נחושה מבולבלת ואובדת עצות.
    הפסדנו... גם אם נהרוג כל יום 10 מחבלים .כל עוד מדינת ישראל מפחדת מלפלוש לעזה כבודנו ובטחון ילדדנו אסקופה נרמסת של עדר גנבי מכוניות מעזה.
    אני חילוני בן חילוני נותר לי לפנות לאלוהים.הציל אותנו מעצמנו.

    • אתם מסכנים את ילדי ישראל כמו המתנחבלים. (ל''ת)

      רק הפסדיביאשלום, 28/02/08 15:16

  • 6.

    מתי יהיה הסוף?

    be kind rewind, 28/02/08 14:41

    למה לממשלה לא אכפת מהאזרחים?

    • כי ממשלה זאת ממשלה ואזרח זה אזרח.

      שאלה מוזרה, 28/02/08 14:49

      אם אין לך אפשרות לבחור לכנסת אנשים אחרים מהממלצים על ידי אלטה אז מה יכפת להם איזה כלף מכלפים שלהם אתה תבחור?

  • 5.

    כניסת צה''ל לעזה לא תפתור את הבעיה, אבל היא בלתי נמנעת...

    אדי, 28/02/08 14:40

    ישראל חייבת להגיב בעוצמה ולגבות מחיר גבוה יותר על פיגועי טרור מעזה, למרות שלא יהיה בכך כדי לפתור את הבעיה.
    התנאי לפעולה זו שהכניסה תהיה זמנית, קצרה ולא לאפשר למתנחלים לזרום אחרי הצבא ולנסות להקים התנחלויות מחדש...

    • לא כל צה''ל צריך להכנס

      י, 28/02/08 15:35

      רק הפגזים

      • בדיוק! (ל''ת)

        רק הם, 28/02/08 15:42

      • צודק! ואם יורים מתוך בי''ח או בי''ס או מסגד -להפציץ גם אותם (ל''ת)

        לא כמו בלבנון, 28/02/08 15:59

  • 4.

    הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולאמץ את השיטות של פוטין בצ'צ'ניה

    רובין, 28/02/08 14:31

    רק ככה הם יתחילו ללמוד שאיתנו לא מתעסקים, אבל כל עוד שמולמרט מטייל ביפן ולגיס החמישי נותנים במה בישראל, אז הם מרשים לעצמם.

    • בוקר טוב אלייהו (ל''ת)

      נתנייהו, 28/02/08 14:38

  • 3.

    רבין:אם רק יירו יריה אחת ניכנס וניקח מהם את הרובים,את הקסאמים

    JDH, 28/02/08 14:26

    את הקטיושות
    את ה-RPG
    את האטום...

    • גם ביילין ושריד גיבורי ישראל אמרו זאת- איכססססססס (ל''ת)

      המטיף, 28/02/08 14:33

    • מנהיגי השמאל טעו לאורך כל הדרך.

      מוטי, 28/02/08 15:22

      כל מנהיגי השמאל טעו בגדול הן לגבי
      1 אוסלו. 2
      2. בריחה מלבנון בלי תכנון ומחשבה.
      3. פינוי גוש קטיף.
      4. בחירות בעזה .
      5. ציר פילדלפי.
      6. שיחות עם אבו מאזן . (אתמול הודיע שימשיך במאבק מזוין.)
      7. ממשיכים לטעות ולהטעות את הציבור אין צורך לפעול בפעולה רחבה בעזה.
      אנחנו מובלים כצאן לטווח. אשקלון שדרות וסביבותיה

      • רק הרבי מיליובוויטש חזה את העתיד

        ', 28/02/08 16:59

        ואמר שלשמיר אסור להסכים להשתתף בועידת מדריד מכיוון שהיא גררה לועידות אחרות עם הערבים שהובילו בסופו של דבר לאוסלו והוא אמר כבר אז שזה יוביל בסופו של דבר לדיבורים על ירושלים. והרבי אמר שלא רק ויתורים מסכנים סכנת נפשות את כל אזרחי ישראל, אלא אפילו דיבור על ויתורים במשא ומתן מביא לפיגועים וסכנת נפשות. אך כמובן שכל גאוני השמאל לא הקשיבו. וקצב שהיה בביקור אצל הרבי נשלח להזהיר את שמיר לא להסכים להשתתף בועידת מדריד אך לא עשה זאת! וראו איך הוא נפל.

    • יאנוש: ''אם תיפול שערה...תוך 4 שעות אנחנו כובשים בחזרה את עזה'' (ל''ת)

      ימי אוסלו, 28/02/08 15:56

  • 2.

    כמה תושבים יכולים בכול כתבה כזו להיפגע

    פקק תנועה, 28/02/08 14:23

    שדרות היא עיר שנימצאת בתוך שטח של מיטווחי ירי של החמאס

  • 1.

    עוד פצועה הומניטרית למען שוחרי השלום (ל''ת)

    ממשלת המרגרינות, 28/02/08 14:17

    • שיגרה. (ל''ת)

      ''Bטחון-עכשיו''!!, 28/02/08 14:26

    • לשר אדרי,מוטב מאוחר מבכלל לא.עמ שדבריו לא יהיו המשך ההבטחות לכן,רק:

      מבחן התוצאה., 28/02/08 14:38

      להלן מבזק מדברי השר אדרי:

      לא רחוק היום שהממשלה תצטרך לקבל החלטות קשות ומורכבות בקשר לעזה'' – כך אמר היום השר לפיתוח הנגב והגליל, יעקב אדרי, במהלך סיור שערך בשדרות יחד עם השר לביטחון פנים, אבי דיכטר. השר אדרי הוסיף ואמר כי ''אזרחים לא יכולים להמשיך לחיות בצורה כזאת''.

      במהלך הסיור שערכו שני השרים נפצע קל מרסיסים אחד ממאבטחיו של השר דיכטר.

      עד כאן סוף ציטוט/מבזק.
      כאמור חשוב להשיב אימון הציבור ובטחונם לכן רק מבלן התוצאה והוא :
      סוף לארטלרייה ללב אזרחי ישראל.
      נ-ק-ו-ד-ה !!
      מבחן התוצאה הוא הוכחה שדברי מנהיגים אינם המשך להבטחות שהכזיבו.
      שבת-שלום !! ובטוח ל/כ-ו-ל-ם !!

    • הומניות מגיעה רק לערבים. ליהודים

      אין, 28/02/08 14:41

      מגיעה רק לבכות על הערבים המיסקנים. כך זה אצל ליברלים סופיסטים שלנו

    • מחסן עולה באש מנפילת קאסם בשדרות=שיגרה

      היום28/02/2008, 28/02/08 14:56

      להלן צטוט מבזק:

      מחסן של חומרי גלם באחד המפעלים בשדרות עולה באש כתוצאה מנפילת קסאם. בנוסף, עלו באש כמה מכוניות באחת משכונות המגורים בעיר, גם כן כתוצאה מנפילות של רקטות קסאם.

      צוותי כיבוי פועלים במקום.