• 128.

    מזעזע. כולם רוטנים מתחת לשפם על

    y, 04/03/08 19:33

    שחיתויות שתויקו טויחו וכאילו כלום. לא רואים לא שומעים. ממשיכים עסקים כרגיל. על הסכין אחמדיניג'אד.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    מה ההבדל בין הכל שפיט למה שהיה פעם כשלא היה הכל שפיט? (ל''ת)

    מבקש הסבר, 28/02/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    עכשיו עלינו עליך !!

    כנופיתשלטוןהחוק, 28/02/08 10:20

    לנו מותר למנות את הבנים שלנו לתפקידים בכירים.
    לנו מותר לא למנות מישהו לשופט בגלל ה''אג'נדה'' שלו שלא מתאימה לנו.
    לנו מותר להופיע בפני שופט שהבן שלו מתמחה אצלינו.

    ואם מישהו יעיז לבקר אותנו כבר נמצא עליו משהו. כבר נצמא איזה עכבר ונעזה ממנו הר.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    כחבר כנופיה עכשיו ברור לי מדוע פרידמן רוצה בריסוק העליון (ל''ת)

    חרבישי(שם בדוי), 28/02/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    פרידמן הוא מושחת

    לי, 28/02/08 07:27

    שמינה מושחת..יש לבעוט את היצור הזה ומייד

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ביוני ראיתי מישהו מועדת וינוגרד נוסע בכביש סמוך לעתלית,האם יש קשר?? (ל''ת)

    קשר גורקי, 28/02/08 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    פרידמן-עוד מעט בחירות,המשך לנתץ ולרסק העליון,גייס גם את זיילר (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 28/02/08 06:41

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חייבים לבדוק אם לחברי למי מחברי ועדת וינוגרד קשר לשניים האלה (ל''ת)

    מינוי מטעם, 28/02/08 06:38

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    למנות ועדת חקירה עם שיניים.

    רופא שיניים, 28/02/08 04:37

    שתחקור את כל הפושעים. הגיע הזמן
    לעונשי מאסר כבדים ולעקל בתים וחשבנות בנקים.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    האם גם פרס הוא ראש קנופית נדל''ן, ומה עם המבקר. (ל''ת)

    מלחמת הנדלניסטי, 28/02/08 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    למה שחררה קנופיתהנג''צ את הנשיא האנס (ל''ת)

    מה הקשר של קצב, 28/02/08 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מעריב מחפש כותרות שוא,זה לא יוסיף קוראים

    ישורון, 28/02/08 00:52

    מה הפסול בבדיקה?

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    חוסר אמינות עיתונאית ממדרגה ראשונה

    מרגרט, 27/02/08 22:08

    פרידמן הוא האדם ישר וכמו סרגל גם חפירות ארכיאולוגיות כגון אלו שפישביין ברשותו של מעריב יעשו הם לא יצליחו. יש כל כך הרבה פרטים לא נכונים ולא בדוקים כמו שצריך בכתבה, כך שיותר משהיא מכפישה את פרידמן היא מכפישה את מקצועיותה של פישביין ואת העיתונות כולה. אם זה מה שעושים כאן אז זה מצביע על חוסר אמינות העיתונות במקרים אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    הצעה לכותרת סנסציוניות נוספות

    עו''ד, 27/02/08 21:10

    יש לי הצעה לכותרת ''סנסציוניות'' נוספות באותה רמה:

    כבוד הנשיא (בדימוס) אהרון ברק כתב ספר משותף עם שלושה חברים לפקולטה למשפטים: זמיר, חשין ואנגלרד. הם כנראה מקבלים תמלוגים כספיים עבור הספר, דהינו- ''שותפים עסקיים''.
    שנים לאחר מכן בזמן כהונותו של ברק בעליון מונו שלושת חבריו לשופטים בעליון.

    האם יש כאן משהו פסול? לא

    כותרת נוספת: השופטות הנכבדות דורית בייניש ועדנה ארבל הן חברות קרובות מאוד מאז עבודתן המשותפת בפרקליטות, בייניש תמכה במינויה של ארבל לבית המשפט העליון.
    האם יש בזה משהו פסול ? לא

    אז מה ההבדל בין שתי ''סנסציות'' אלה ל''גילוי'' המרעיש של מעריב ?

    ההבדל היחידי הוא שמישהו ''מחפש'' בנרות את ראשו של פרופ' פרידמן. הואיל ומדובר באיש ישר וצנוע באופן קיצוני, זה מקסימום הלכלוך שיכלו למצוא עליו.

    פאתטי

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    למי שלא הבין מדוע צריך ועדת חקירה לכנופיה,העלילה הזו תשכנע.

    יגאל כהן, 27/02/08 18:02

    מלחמת כנופיות חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    החשיפה הגדולה.סיפור המעשה

    ש.הכנעני, 27/02/08 17:29

    לפני 45 שנים קנו פרידמן וזיילר מגרש בעתלית וכבר אז הם ידעו שרמון יורשע ולאחר מכן תצטרך לקום וועדת בדיקה לארועים שהיו במשפטו של רמון.ואז הם סיכמו בינהם כשפרידמן יהיה שר המשפטים הוא ימנה את זיילר לעמוד בראש וועדת הבדיקה.לא עברו 45 שנה ואכן זיילר מונה ע''י פרידמן לבדוק את האירועים במשפטו של רמון.ואכן הקשר העיסקי של זיילר ופרידמן ברכישת הקרקעות של רמון מטילה מטילה ספק רב במיניו של זיילר לבדוק את ההתנהלות ב פרשת רמון.
    אבל בעצם נזכרתי הבדיקה היא בעצם על הנשיקה של רמון בקצינה אני מוכרח לומר לכם כי נביאים בני נביאים הם זיילר ופרידמן ואת זה אני רוצה לחחשןף בפניכם כחשיפה בלעדית20 שנה לפני שנולדה נולד סיפור המעשה.והכל קשור לקרקעות של פרידמן וזיילר.
    וזהו סיפור המעשה

    הגב לתגובה זו

    • עושה רושם שיש מישהו שמפחד פחד מוות מחקירת התנהלות חקירת רמון.

      משה, 27/02/08 18:47

      עושה רושם שיש מישהו שמפחד פחד מוות מחקירת התנהלות חקירת רמון.

      איפה בדיוק ניגוד העניינים???

      תלוי את מי שואלים ,

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    על פי תפיסתכם לבייניש אסור למנות את ארבל

    לשבת בדין, 27/02/08 17:19

    לשבת בדין מעצם העובדה ששתיהן חברות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    למה השותפות רלונטית? שהרי לא פרידמן עמד למשפט

    נחום שחף, 27/02/08 17:13

    לא פרידמן עמד למשפטו של זילר אלא רמון. ורמון אינו שותפו של זילר.
    על פי תפיסתכם היה צריך לפסול שני שופטים לשבת ביחד לדין, מעצם העובדה שהם שותפים באותו בית דין, המשפיעים זה על דעתו של משנהו מעצם ישיבתם יחד באותו דין.
    ומעבר לכך לא מן הנמנע ש הם ידידים קרובים המכירים זה את זה, המבלים יחד,דוגמת דורית ביניש ועדנה ארבל.

    לתפיסתכם ביניש וארבל לא יכולות לשבת ביחד לדין.

    אין גבול לאבסרוד?

    הגב לתגובה זו

    • במקביל תתבצע במשרד המשפטים בדיקה פנימית שתבחן את התנהלות הפרקליטות

      משה,, 27/02/08 19:21

      במקביל תתבצע במשרד המשפטים בדיקה פנימית שתבחן את התנהלות הפרקליטות במהלך כל הפרשה, ותקבע האם יש מקום לשינוי נהלים ויש דרך לשנוי ואני חוזר ורושם הפרקליטות היא ראש הנחש
      חובבנים ובילתי מקצועים העיקר לשלוח כתבי אישום בסיטונאות
      יש הוכחות אין הוכחות הרבי לא משנה בסופו של דבר יגיעו לעסקת טיעון וירצו את מי שחפץ בכך .
      מנסיון היום בכלל אין בעיה לתפור תיק לאזרח תמים ,מר פרידמן צודק לא הכל שפיט ויפה שעה קודם להאיץ ת הרפורמות ,

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    אם בארזים נפלה שלהבת , מה יגידו אזובי שאר הממשלה ??!! (ל''ת)

    ישמעאל, 27/02/08 17:09

    הגב לתגובה זו

    • מר פרידמן ראש הממשלה הבא שלי?אם אכן יצא המרצע מן השק זו רעידת אדמה

      פתח תקוה, 27/02/08 18:55

      אם בארזים ???

      לא אכביד במלים ,

      במילה אחד : בושה וחרפה ,

      הגב לתגובה זו , בלתי נתפס -

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    וזה שר המשפטים שלנו - בושה! (ל''ת)

    אזרח זועם, 27/02/08 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נו, מתברר שפרידמן לא צח כשלג כפי שחושבים כמה אנשים... (ל''ת)

    מפוכח, 27/02/08 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    מזעזע !! הם חושבים שהם מעל החוק והנורמות זה לטפשים (ל''ת)

    אליוי, 27/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    פרופ' פרידמן עלה והצלח, אל תחת ואל תירא

    amir, 27/02/08 16:45

    איפה בדיוק ניגוד העניינים???

    הגב לתגובה זו

    • עלה מהר כדי שלא נתרגז

      לוקוס, 27/02/08 17:05

      האיש מנסה להרוס את מערכת המשפט ולא נח לרגע והכל בשם היעול והארגון אבל לא זו הדרך וכך זה לא אמור להעשות ולכן צריך להעיף את הפרידמנש הזה ומהר.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    עורבא פרח

    No, 27/02/08 16:40

    באמת התפלאתי איך עד עכשיו לא הצליחו לתפור תיק לפרידמן, אבל הנה - כנופיית שלטון החוק תעשה הכל כדי לעצור את מי שמנסה לפרק אותה. חבל רק שבתשקורת לא מספרים לנו על ניגוד העניינים שהיה לבייניש, איך היועמ''ש מעכב תיק מס הכנסה נגד בעלה כבר שנים.

    Go Fridman

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרידמן, לך הבייתה, עייפים משכמותך (ל''ת)

    דנה, 27/02/08 16:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    תפירה או לא תפירה - זו השאלה ?

    איל, 27/02/08 16:12

    בלי להתיחס לפרשת רמון (הוא פשוט לא שווה התיחסות), נראה לי שיש יותר מדי אנשים שכאילו לא מבינים מה קורה.

    אז במילים פשוטות - האדיוט הורשע - זה קורה וזה לא סוף העולם ולראיה העונש שהוטל.

    מגיע ''שר המשפטים'' שהחליט כי הוא צד בעניין ( כדי לנגח את מערכת המשפט השנואה עליו) ומנסה לערער על החלטת בית המשפט.

    כששופט אחד לא מוכן לספק את רצונו, הוא פונה לחברו שאת דעתו הוא יודע מראש ומבקש ממנו חוות דעת.

    החבר מציג כאילו הוא חוקר, ולמעשה מספק את הסחורה הידועה מראש - ''בית המשפט טעה''. איזו סופריזה !!!

    מספרים על אדם שהלך לאיבחון, הפסיכיאטר הודיע לו כי מתוצאות המבחנים עולה כי אין לו הפרעת למידה והבעייה היא שהוא פשוט אדיוט.
    האדיוט בטיפשותו ביקש לקבל חוות דעת נוספת והפסיכיאטר השיב לו כי בנוסף הוא גם מכוער.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    עוד שנים מחבורת המושחתים של אולמרט ושות: הביתה, ומהר!!! (ל''ת)

    גועל נפש, 27/02/08 16:06

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אפילו לפי אמות המידה שלנו-עבודה עלובה תפורה בתפרים גסים

    דורית ועדנה, 27/02/08 15:51

    התפירה לחברת המלח ואולמרט עלובה ומיותרת.
    לא ברור מה פעילות החברה היום.
    לא ברור האם הופשרה הקרקע לבנייה.
    אז מה נשאר:
    אין טובות הנאה.
    פרידמן חבר של זיילר (היה גם חבר של חשין)
    פרידמן ביקש מזיילר חוות דעת נוספת
    אחרי דו''ח ברנר.אין שום הוכחה שחוות הדעת נכתבה בעצה אחת עם פרידמן או שיש בה פגם משפטי.
    ראוי להזכיר שהשופט ברנר קיבל בזמן
    הברור שלו הצעה להשתתף בועדה משפטית חשובה מהנשיאה בייניש.

    הכי חשוב: עושה רושם שיש מישהו שמפחד פחד מוות מחקירת התנהלות חקירת רמון.
    זו סיבה מספקת לחקור את הנושא ולא
    להסתפק בהמלצת ברנר.

    הגב לתגובה זו

    • רשת עניפה

      ברק, 27/02/08 16:34

      דורית ועדנה או חארטה ובארטה כנראה שמשהו באמת מפחד מתחקיר מעריב שיכול להוביל לחשיפה מאוד לא נעימה ואולי גם מסריחה אבל בינינו כל הכבוד על היכולת ליצר טוקבקים מוזמנים אבל רק בסוד ושאף אחד לא ידע החקירה האמיתית תהיה במשטרה לא במעריב

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    סערה בכוס ויסקי

    יוחנן פאולוס, 27/02/08 15:44

    אחרי שהתרגלנו לשחיותויות של אולמרט\\ שרון\\רמון \\הירשזון

    זה כבר פינטס
    החבר שלו נתן לו בחינם חוות דעת באיזה עניין.
    אז מה?

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    קדימה לכלא!!! (ל''ת)

    יוכבד, 27/02/08 15:33

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אפילו שר המאוזנים מושחת????יש לנו עוד סיכוי לנקות את הג'יפה??????? (ל''ת)

    שש, 27/02/08 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כמו אולמרט ושרון כך גם פרידמן סוכן נדלן. קדימה מושחטים (ל''ת)

    חלאס עם הבושה, 27/02/08 15:14

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    נו מה יהיה,,,

    משה, 27/02/08 15:14

    כולם עובדים על כולם והכל תפור,,,היה צריך להיות דיווח על הקשר בין זיילר לפרידמן,,,,,עכשו הם יקבלו הטבות בניה כי הם עזרו לכולם בוועדות למיניהם. מדינה מושחתת.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ב-30 שנות שילטון ליכוד\\קדימה הרסו הכל רק בית המשפט נשאר כשובר גלים

    פרידמן יזכר ..., 27/02/08 14:52

    כמרסק בית המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ידענו שתפירת תיק בוא תבוא

    15 דונם קרקע, 27/02/08 14:48

    אז מה אם הוא מחזיק 1/6 מהמניות של חברה שבבעלותה 15 דונם?

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    סערה על לא כלום.. האם גם בייניש

    שופט בדימוס, 27/02/08 14:30

    האם גם בייניש מדווחת כל בוקר מיהם הפרקליטים אשר יש לה קשר חברי איתם? ומופיעים אצלה יום יום?
    כאן הדבר חמור הרבה יותר.. והעיתונות השמאלנית המסיתה לא אומרת דבר. מבחינה משפטית אין פסול במינוי של זיילר ע''י פרידמן היות וזה האחרון אינו צד לסכסוך

    הגב לתגובה זו

    • באמת מה הבעייה ?

      איל, 27/02/08 14:43

      עכשיו צריך פרידמן לזמן את האורלוג שלו לתת חוות דעת בעניין קצב.

      האורולוג (או וטרינר) יבחן את ''תיק החקירה'' ויכריז כי קצב בכלל לא מסוגל להעמיד אותו ולכן כמובן שאין מה לדבר על קלון !

      חייבים לזכות את קצב ולהתנצל בפניו ובפומבי וכמובן להחזירו לכהונתו ולפצות אותו על מה שעבר.

      באמת - הגיע הזמן להעיף את כנופיית בית המשפט העליון ולהחזיר את השיפוט לידי העם - כבר מזמן לא עשינו פה איזה לינץ נחמד.

      הגב לתגובה זו

    • מה לא כלום?? ומה קשורים השמאלנים, אידיוט?

      רוני, 27/02/08 16:10

      מבין שזה מציק לך כי כתבת כבר כמה טוקבקים דומים, אבל חביבי לא קשור בכלל ימני או שמאלי או מרכזי 0 מושחת זה מושחת, ותפסיק לבלבל את השכל ב'מה זה חשוב', כי אם זה לא חשוב - שום דבר אחר לא חשוב. כשדברים נסגרים מאחורי הקלעים, ולנו אין שליטה עליהם, וכשהמדובר בשר משפטים שרוצה לעשות שינויים בגישה ובקונספט ומשתמש בקשרים שלו כדי לקבל החלטות ולעוות דברים, כי אז זה חמור מאוד מאוד, ואת זה כנראה אתה עם כל הקשקשת הזו מבין מצוין, אחרת לא היית מנסה לקשקש בשכל באופן שמראה שאין לך בכלל מושג במה מדובר.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה הבעיה בכל זה?

    שופט בדימוס, 27/02/08 14:27

    על מה הצעקה? מבחינה משפטית ניגוד עניינים צריך להיות כאשר לאחד הצדדים המעורב בסכוך או ריב או עסקה וכד' יש עניין אישי עם צד ג'
    להזכיר לכולם פרופ' פרידמן אינו צד לסוגייה אותה בדק השופט זיילר.. לכן אני לא מבין מה לא תקין

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא אחרת לגמרי

      הספקן, 27/02/08 16:25

      אתה שופט בדימוס כמו שהסבתא שלי היא החלוץ של ארסנל וזה אפילו יותר אפשרי .לכן לך תחפש פראיירים אחרים שיאמינו לשטויות שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    השופט העליון אור לאפסל עצמו במשפט הורוביץ חברו. וחבר עו''דינו

    מנדי, 27/02/08 14:26

    כאן מקרה תפור של העליון נגד פרידמן שותפות משנת 1963, מישהוא כאן רציני.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    התגובות שלהם מזעזעות.... (ל''ת)

    די לשחיתות, 27/02/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    על הפרשה הזו ניתן להגיד כפי שפעם אמרו

    פקק תנועה, 27/02/08 14:13

    הגם אתה ברוטוס ?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    הכל נשאר במשפח... (ל''ת)

    ., 27/02/08 14:08

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרידמן ביקש חוות דעת מאדם הנאמן עליו- אז איפה הבעיה?

    ישעיהו, 27/02/08 14:07

    בהתחשב בעובדה שזיילר לא מקבל שכר על הדו''ח, הרי שהפניה אליו אינה בעייתית כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אות קלון קטנצ'יק? (ל''ת)

    אין צדיק ש..., 27/02/08 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מילא מושחתים - אבל כל כך מטומטמים?

    איל, 27/02/08 14:04

    כבר מ זמן השלמתי עם העובדה שמדינת ישראל מתנהלת כמו מדינות רבות במזרח התיכון - בעזרת שוחד ושחיתות.

    מה שמפריע לי זה התת רמה של כל בעלי התפקידים בבואם לעשות מעשים כאלו - ביבי שלקח שוחד מקבלן הובלות !!! שרון שהיה צריך ''הלוואה'' בסכום שלגביו הוא מצחיק , אולמרט עם הדירה בירושליים ורבים אחרים.

    זכורני מקרה בו ראש ממשלת יפן לפני מספר שנים לקח שוחד מחברת בואינג - זה שוחד ברמה של ראש ממשלה ולא פקיד עלוב.

    וחוץ מזה האם הם באמת כל כך מפגרים שהם לא מסוגלים להסתיר את עקבותיהם, הרי מדובר באנשים שאמורים לנהל את ענייני המדינה - ולא מדובר בנסיכות מונקו - יש פה מלחמות, עוני ושאר עניינים חשובים.

    האמת שהם לא שמים עלינו מספיק בכדי שיטרחו להסתיר את מעשיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    אני יודעת שהכל רקוב ורק משיח יצילנו ממשלת הערב כנסו

    שירה, 27/02/08 13:44

    ומכל מי ששולט במדינה כולל בית המשפט העליון שגם הם ערב רב ובד''F כבר אינני מופתעת מכלום, אבל בכל זאת לקום בבוקר ולראות שהתחילו לתפור תיק לפרידמן - בכל זאת הצלחתם להמם אותי - ותבינו אני חרדיה ופרידמן לא - אבל זוהי הוכחה נוספת שהמחלה במוסדות המדינה כל כך ממארת ויש גרורות בכל גופה - כך שהתרופה היא ביבי השם יתברך - רק משיח - תבינו , תפתחו עיניים - מסוכן לחיות כאן - הזאת דמוקרטיה?! זאת הדיקטטורה הכי בזויה ונאלחת. פרידמן חבל עליך, כנראה שלא ידעת לאן אתה נכנס, תאמין לי , תחזור בתשובה ותקבל על עצמך עול מלכות שמים ויש לך סיכוי להיות אחד מגדולי הדור - אבל מהר משיח כבר כאן ואין זמן. תאמין לי אני מגיבה די הרבה אבל עוד לא כתבתי דברים כאלה לאף אחד מהממסד הרקוב.

    הגב לתגובה זו

    • רק משיח?

      אנונימוס, 27/02/08 14:57

      משיח לא יבוא, משיח גם לא יטלפן... אבל בכיף... תמשיכי לחכות לו ולהראות עלובה שחורה, מדוכאת מינית... העיקר שאת נגד בית המשפט העליון, כמו שהרב אמר... השם ירחם איזה טיפוסים הזויים חיים במדינה הזו...

      הגב לתגובה זו

      • חולה נפש - עמלק black is nice (ל''ת)

        shira, 27/02/08 17:08

        הגב לתגובה זו

  • 83.

    היושר וההגינות שלו ממש למופת, מה??? (ל''ת)

    עמי שראל, 27/02/08 13:44

    הגב לתגובה זו

    • מר פרידמן ראש הממשלה הבא שלי?אם אכן יצא המרצע מן השק זו רעדת אדמה !

      משה, 27/02/08 14:07

      לא אכביד במלים ,

      במילה אחד : בושה וחרפה ,

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    פרידמן תמשיך -''אם אין יראת השם במקום והרגוני'' (אברהם אבינו) (ל''ת)

    שירה, 27/02/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ''תחקיר'' אלק

    הידרו, 27/02/08 13:29

    במדינה הזאת כל אחד מכיר חצי מדינה, או שותף שלו.
    אין כאן שום ניגוד אינטרסים.
    זה אפילו לא נחשב כפינון לחבר. יש במדינה עשרות וועדות בשנה ומספר מוגבל של שופטים בדימוס שהם בהעדפה להיות חברים בוועדות האלה.
    התקשורת בארץ עושה לי בחילה

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    לקרוא את התגובות ולא להאמין

    אנונימוס, 27/02/08 13:18

    באופן כ''כ פרדוקסלי, כל הטיפשים והפיסחים, שבית המשפט הוא המשענת הכי חזקה שלהם, הם אלה שתוקפים אותו ומצדדים כ''כ ברפורמות שרק יפגעו בהם. טיפשים כבר אמרנו? חונטה של ביהמ''ש העליון? נו באמת... תבדקו כמה הם שומרים מפני שחיתות. עולם כמנהגו נוהג... תמיד הטיפשים יתמכו במי שדופק אותם.

    הגב לתגובה זו

    • הפוסל במומו פוסל - אתה צריך להיות במחלקה סגורה (ל''ת)

      שירה, 27/02/08 19:38

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    יש הון ושילטון-עכשיו יש הון שילטון ומשפט !

    מיכאל, 27/02/08 13:04

    הרכב מנצח ! אם זו לא שחיתות מהי שחיתות ?

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הרבה יותר חמור: שניהם ישראלים, שניהם למדו משפטים, ושניהם שירתו בצבא

    דניאל סילבר, 27/02/08 12:25

    זה הרבה יותר חמור: שניהם ישראלים, שניהם למדו משפטים, ושניהם שירתו בצבא.
    הון שילטון, שחיתות שלא נראתה כמותה מזמן.
    להקים ועדת חקירה ממלכתית מיד בהרכב המושלם הבא:
    - בראשות נשיאת העליון: ירום הודה, עפר לרגליה, כבוד השופטת ללא חת, הגברת הנכבדה: דורית בייניש.
    - המשפטן המלומד '' אגדע את היד'' מר אפס טעויות ו100% תבונה, ירום הודו, מר מישאל חשין!
    השופטת בדימוס, מריה תרזה הרחמניה והצנועה: דליה דורנר.
    והעיתונאי, הוגה הדעות המהולל, שהצדק נר לרגליו תמיד: מר פופוליטיקה, דן מרגלית.

    כי הצדק לא רק צריך להעשות, אלא גם להראות.

    מושחתים נמאסתם!
    בית המשפט הוא לא מגרש המשחקים המשפחתי שלכם למרות שבניכם, בנותיכם, וקרוביכם משרתים בו, (לא עובדים - משרתים), בזכות היותם מוכשרים, ומורמים מעם, ובזכות אוויר הפסגות המפולפל והמשפטי, אותו נשמו במהלך חייהם.

    מושחתים הביתה!!!

    הגב לתגובה זו

    • דניאל סילבר- אהבתי! (ל''ת)

      ציפי, 27/02/08 23:31

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    נשמע די קלוש

    מישהו, 27/02/08 12:03

    אני מבין שאתם נורא רוצים להפליל את פרידמן.
    אבל זה נראה נורא קלוש ולא מעניין.
    רוב הכתבה היא ביקורת על חברת המלח שאין לה שום קשר לפרידמן ולזיילר.

    ובכן באשר לקשר בין פרידמן לזיילר:
    ניתן למצוא הרבה אנשים ב''ברנז'ה'' שיש ביניהם קשרי ידידות או אף עסקים.

    כדי להדיח את פרידמן תצטרכו להתאמץ יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    פרידמן תמשיך עם הרפורמות ושכולם יקפצו

    אורן, 27/02/08 11:40

    פרידמן, העם איתך

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    סיכול ממוקד-סיציליאני\\\\ספור דמיוני

    מורה נבוכים, 27/02/08 11:20

    כל שעיניו בראשו יכול לתאר את התרגיל הבא:
    1.
    ביניש במיעוט בעליון-הוכחה שאין יראה וציתנות
    2.היוע''מש זוכה בבג''ץ -חיזוק קבוצת התמיכה של ביניש
    3.מעריב יוצא בגילוי מטופש אך בתזמון הנכון
    4.קצב יצא בערכאה הנמוכה[היודעת באיזה צד מרוחה הפרוסה] במקרה הטוב עם קלון וככל הנראה בדחית עיסקת הטיעון
    כפי שהמנהיגה רצתה.

    כל ההכבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ניסיון סיכול כושל של חונטת שלטון החוק(ן)

    לא רואה ממטר, 27/02/08 11:09

    כל ישראל חברים, אה?
    לא תמיד זה נכון,
    אבל במדינה קטנה כמו ישראל, סביר להניח שאחד יפגוש את השני פה ושם. ותתפלאו, זה לא חייב להיות קשר של שחיתות.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מי שחופר מספיק עמוק , יגיע בסוף.... במקרה זה לא ברור לאן. (ל''ת)

    איציקספנסיב, 27/02/08 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    וואי איזה סקופ איילת- פשוט מדהים מדהים מדהים. לא הבנתי דרך אגב כלום (ל''ת)

    גרון עמוק, 27/02/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שר המשפטים וזיילר

    יוסי, 27/02/08 11:05

    מה הפלא

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חכו לקלטת- יותר מעניין- קשקוש בלבוש (ל''ת)

    החברים של דורית, 27/02/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    במדינה בגודל של שלולית זה סביר

    ג'ינג'ית, 27/02/08 11:03

    שאחד מכיר את השני.
    לא כל קשר חברתי הוא קשר מושחת.
    נסו ספין אחר-הנוכחי חלשששששששששש!

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כמו תמיד-סערה בכוסית מים

    בן ארי, 27/02/08 11:01

    מישהו באמת משועמם שם בתקשורת,עד כדי כך שיוצאים לו ספינים מטומטמים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    באמת בייניש. טובתך שלך עומדת ושכל השאר ישרפו (ל''ת)

    מוריסון, 27/02/08 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    האם רוצים לתפור בכוח תיק לפרידמן? די לצדקנות ולפופוליזם (ל''ת)

    א.י., 27/02/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    את יחזקאל בייניש סיימתם לחקור? (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 27/02/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    את יחזקאל בייניש סיימתם לחקור? (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 27/02/08 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בפה במדינה זה שתי דרגות של קרבה- וכולם דרך ברק (ל''ת)

    מילגרם, 27/02/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שאפו ענק למעריב ולכתבת איילת פישביין

    קורא, 27/02/08 10:48

    אל תתרשמו מהמלעיזים.
    רובם המכריע אינטרסנטים כאלה ואחרים.

    כל עוד תדווחו רק אמת ורק עובדות, איש לא יוכל לפצות פה.

    עבודה עיתונאית למופת!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזה פיהוק!!!!!!!!1 (ל''ת)

    פהגדול, 27/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כבוד השר רצים את הראש שלך החבורה תיקשורת והברנזה ובג''צ (ל''ת)

    יוש אילת, 27/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני מקווה שיתבעו אותך תביעת דיבה. אין פה שום ניגוד אינטרסים (ל''ת)

    דולפין מרושע, 27/02/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יאללה עוד בחישה של דורית בייניש

    דורית, 27/02/08 10:42

    אי אפשר להעיף אותה וגמרנו?

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמה שילמו לך? (ל''ת)

    חיים, 27/02/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד מעריב

    יהודה, 27/02/08 10:41

    השר פרידמן חולה

    הוא פשוט חולה במחלת השנאה, הוא שונא את כל מה שמבקש לשמור על מערכת פשוטה ונקיה, הוא שונא כל אדם שאי פעם כתב עליו משהו,,הוא שונא אנשים שאינם שייכים למחנה שלו,, הוא שנוא אנשים ובכלל זה את עצמו

    חבל שהוא יושב בתור שר,,השנאה שלו מעבירה אותו על דעתו

    תודה למעריב

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הלו, זיילר זה לא ההוא שחשף את שחיתות המשטרה בעניין פריניאן??

    חושף הצביעות, 27/02/08 10:41

    אך טבעי היה, ששרי המשפטים ובטחון הפנים יפנו לזיילר, שהוכיח אומץ ונחישות בחשיפת שחיותיות המשטרה, כדי שיבדוק גם במקרה הזה, אם יש מקום להקים ועדת חקירה שתחקור אם היו שחיתויות במשטרה בפרשת רמון.
    מה הקשר לעניין השותפות? אם זיילר היה שותף שלי, לא הייתי מבקש ממנו דבר כזה?? יש מישהו שלא היה מבקש ממנו דבר כזה, ועוד בהתנדבות? הרי הוא לא קבע מימצאים אלא רק הציע לחקור!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    כל הכבוד למעריב על התחקיר - השחיתות חוגגת (ל''ת)

    אכן חציר העם, 27/02/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    החבר'ה האלה של בג''ץ הם פשוט כנופיה! (ל''ת)

    דובי הכתום, 27/02/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מאפית בינייש בפעולה למצוא בוץ על השר (ל''ת)

    אלי חרמון, 27/02/08 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אלה שופטינו

    בתשבע, 27/02/08 10:17

    על זה נאמר:אם בארזים נפלה שלהבת מה יגידו אזובי הקיר?לפי זה כל אדם ישר הוא פרייר גדול.רק המושחתים מתעשרים פה.מנין ידעו שאלו קרקעות להפשרת בניה?מושחתים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לשים לב למעורבותו של אולמרט לטובת אלי ההון גם, לשים לב: גם בענין זה (ל''ת)

    אחת עם דמעות, 27/02/08 10:14

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    כולם מכירים ועובדים עם כולם!

    פנינה, 27/02/08 10:02

    המדינה קטנה, כל מי שמגיע לרמות בכירות מכיר את כל הפקידות הבכירה, הם למדו ביחד באוניברסיטה ושירתו ביחד בצבא ובתפקידים שונים, ולכן גם השקיעו ביחד, ואם תחקרו טוב- אז כולם קשורים בכולם, נפגשים במסיבות וחתונות, לפעמים אלה קשרים מושחתים, אבל לרוב אלה הם קשרים חברתיים, ואין ברירה- מי שנמצא למעלה גם חבריו נמצאים למעלה. לא תמיד זו שחיתות.

    הגב לתגובה זו

    • נכון הם מכירים את הפקידות הבכירות מבכפנים (ל''ת)

      א.ק., 27/02/08 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    מושחתים וזה כולל את התשקורת (ל''ת)

    מאיר ממרוקו, 27/02/08 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    או, החונטה מצאה לכלוך (ל''ת)

    הרוב השפוי, 27/02/08 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    האם הכונה לשר עם הלשון הארוכה? (ל''ת)

    ורד, 27/02/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    פרידמן ומעלליו

    אזרחית שאכפת לה, 27/02/08 09:30

    עוד יסופר בשר הנכבד וזהו רק קצה חוט להבנת המניעים המכוונים אותו ואת התקפותיו משולחות הרסן על מערכת המשפט עליה הוא אמון ואותה אמור היה לחזק בתוקף תפקידו. איש מעורר חמלה.

    הגב לתגובה זו

    • לחזק את מערכת המשפט?

      אאא, 27/02/08 10:17

      לסטאלין והיטלר לא היו סמכויות כמו שיש למערכת המשפט בישראל.
      את מערכת המשפט יש להרוס מהשורש ולבנות מחדש מודל מקוצץ כנפיים,מקוצץ כוח אדם,נבחר ישירות ע''י הציבור והרבה הרבה הרבה פחות מושחת.

      הגב לתגובה זו

      • כבר ניסו את זה

        ע., 27/02/08 13:59

        כבר הייתה מערכת משפט בדמוקרטיה שהייתה ביקורתית מדי בעיני השלטון (הדמוקרטי) הנבחר. אז קיצצו לה בסמכויות והפכו אותה לכלי שרת חסר סמכות.
        זה קרה בשנות השלושים המוקדמות של המאה הקודמת במדינה שקוראים לה גרמניה.
        נחש מה קרה כמה שנים אח''כ... וכשזה קרה, מערכת המשפט הייתה חלשה מדי מכדי לעצור את זה.

        הגב לתגובה זו

      • מה אתה אומר.... חחחח

        לא מאמין, 27/02/08 16:13

        בלי כוח שיש לה עכשיו - זה אומר שאילי ההון הישראלים תוך שניה יכופפו פה ידים והפרקליטים שלהם יעבירו חוקים דרך חברי כנסת בלי שום בעייה בכלל, ואז תתפלל שמישהו יעצור את מכירת הקרקעות שלנו ואת הרס כל החוקים כי איזה אוליגרך פתאום כן רוצה לגור על חוף הים בנתניה, וכו וכו. כדאי לחשוב לפני שמקשקשים, אבל זה כנראה קשה מדי לאנשי הימין נמוכי המצח

        הגב לתגובה זו

    • ועוד יסופר מדוע אולמרט רצה רק בו כשר המישפטים (ל''ת)

      צוחקים מאיתנו, 27/02/08 10:19

      הגב לתגובה זו

    • הוכח שאולמרט נתן שוחד לפרידמן - ועכשיו פרידמן מחזיר (ל''ת)

      איפה הפרקליטות?, 27/02/08 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תודה למעריב על הידיעה הזו

    א.ק., 27/02/08 09:28

    צריך לראות את האמת. פרידמן זה לא מה שחשבנו והוא חלק מהשחיתות של אולמרט. אוי לנו.

    הגב לתגובה זו

    • הציבור מעדיף לא לדעת, לא לחשוב (ל''ת)

      בשביל יש השרדות, 27/02/08 10:29

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    פרידמן תתפטר!!!!מושחת (ל''ת)

    גילי, 27/02/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נוווווו. הג''ב בייניש, חפרת וחפרת עד ''שמצאת''

    PINI, 27/02/08 09:25

    ולשאלותי... האם את מספרת לעם את כל מה שמסתתר בסביבתך? או שיש צורך בחפירה מאד מעמיקה כדי למצוא משהו לא כל-כך כשר? את לא חושבת שמיום שנבחרת לנשיאת בית המשפט ''המלחמות'' והשלכת סחי אחד על השני בצמרת, לעיני כל - הוא דבר שהעם צריך להיות מאושר ממנו? ויכול לסמוך על שיקולי שיפוטכם? לידיעתך גבירתי המכובדת
    בעיני העם ובעיני זה כל-כך בזוי ממש
    עד סלידה מיכם. לצערי הסלידה היא לא רק ממעשיכם אלה גם מהשחיתות שבצמרת המדינה. את בוודאי יודעת את כוונתי. ושוב שאלה, עד מתי העם ירגיש את עוצמת השחיתות המתרחשת בכל חלקה במחוזותינו, ימחה דימעתו וימשיך לנהל חייו בעצב?

    הגב לתגובה זו

    • השחיתות של בעלה של בייניש בתזמורת ירושלים

      נעמי, 27/02/08 10:38

      הגב שיש למר בייניש בגלל אשתו השופטת!!
      לא שפטו על העלמות כספים וכל מיני שחיתויות שהיו בתזמורת ירושלים.
      ל מ ה?

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ואיזה קשרים יש לאיילת פישביין ? אה.... (ל''ת)

    איילת פישביין, 27/02/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל חייו הפוליטיים היה רמון חביבם של עתונאים למרות שהוא כולה עסקן (ל''ת)

    קומבינות קטן..., 27/02/08 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    צפוי..צפוי... צפוי שיחפשו את השר השפוי (ל''ת)

    עם ישראל, 27/02/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המאפייה השמאלנית סוף סוף מצאה משהו על פרידמן... (ל''ת)

    דיקטטורת השמאל, 27/02/08 09:15

    הגב לתגובה זו

    • זה כבר התחיל להיות מביך לא?

      המאפיה השמאלנית, 27/02/08 10:31

      נתנו לו להשתולל יותר מידי, כמו שנתנו לדרעי..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    לאיילת פישביין

    תמשיכי לחקור, 27/02/08 09:14

    תמשיכי לכתוב באומץ, כבר אין הרבה עיתונאים ישרים ואמיצים כמוך. הכתבות שלך חשובות ומשפיעות.חבל שהפסקת לכתוב בנושא מערכת החינוך כי אין באמת אופק חדש, את בטח יודעת.
    בהערכה רבה ,

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עובדה!רמון החדיר לשונו לפה של הילדה והיא לא חזרה בה מהתלונה שהגישה (ל''ת)

    ורמון יצא אשמ., 27/02/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברור שהסיפור תפור

    avi, 27/02/08 09:05

    זה היה רק ענין של זמן עד שאבירי מערכת המשפט ומלחכי הפינכה ימצאו מה לתפור לשר שמנסה להעמידם במקומם (עין ערך רמון)

    הגב לתגובה זו

    • למרות שכנראה אתה צודק - פרידמן מתגלה בקלונו ובשחיתותו (ל''ת)

      שערוריה, 27/02/08 10:12

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    קבלו לינק המסביר הכל

    ש, 27/02/08 09:04

    http://www.nakim.org/courtmafia.jpg

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שני מושחתים חברו לרמות אותנו (ל''ת)

    ח.גבור, 27/02/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חפרו וחפרו

    אני, 27/02/08 08:59

    עד שמצאו משהו. ואולם, לא מדובר בשחיתות כלל.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא שחיתות. רק אם היה זה בוזגלו או אפללו אז זו היתה שחיתות. (ל''ת)

      הכשרת השרץ, 27/02/08 09:09

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה כל מה שמצאו עליו??!! זה בדיחה

    גבי, 27/02/08 08:58

    האם זה דומה למעלליו של בעלה של בייניש? למינוי של כל המקורבים לביהמ''ש העליון? למשוא פנים של חשין בפרשיית טבע?

    וחוץ מזה, מה בדיוק פה לא בסדר?

    האם זיילר קיבל\\נתן טובת הנאה??!!

    האם כל אחד שמביע דעה צריך לציין את כל השותפים העסקיים שלו (גם אם יש להם מיעוט שולי במניות).

    זה מגוחך להציג את זה כשחיתות - אין פה כלום מכלום. הבת של בייניש האחיין של חשין אשתו של ברק כולם חיים מביהמ''ש והם משפחה ישירה ולא שותפים עסקיים רחוקים.

    אני בהלם שזה הדבר היחיד שמצאו עליו - פרידמן הוא כנראה האדם הישר בעולם אם זה כל מה שהצליחו למצוא עליו.

    הגב לתגובה זו

    • בייניש נבלה ופרידמן טריפה. כולם מושחתים

      פרולטר, 27/02/08 09:12

      את זה תמיד ידענו למרות הכסת''חים המסורתיים מצד האוליגרכיה

      הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר שיסתור פס''ד והרשעה שניתנה לחברו הפוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:50

      איזה שחיתות, איזו מערכת רקובה ולא מוסרית יש כאן.

      סדום !!!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    מדינה מושחתת רק הכסף חשוב . בוז (ל''ת)

    מאיר, 27/02/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה קרה שהאשכנזים רבים ? (ל''ת)

    יענקל'ה בוזאגלו, 27/02/08 08:53

    הגב לתגובה זו

    • מעילה אשכנזית אחת עוברת 1000 עבירות של מזרחים (ל''ת)

      Jaqueline, 27/02/08 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה קרה אייל פישביין ? את חברה של בייניש ? (ל''ת)

    מוטי, 27/02/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    איילת פישביין לא מבינה כלום במשפטים? הגדרת ניגוד עניינים מכירה?

    יש גבול לטמטום, 27/02/08 08:46

    את מוזמנת להסביר מהו ניגוד העניינים כשאדם אחד מזמין מכר/ חבר/ שותף וכו' לחוות דיעה על מקרה אחר שאינו נוגע לחייו או ענייניו הפרטיים?

    במילים אחרות- כשבייניש מחליטה בגורל המתמחה שלה לשעבר שגם קיבלה לעבודה את הבת של בייניש - זה ההגדרה של ניגוד עניינים.

    כשהשר מבקש ממישהו שהוא מכיר ומעריך לחוות דיעה על מקרה אחר שלא קשור אליו- אין בכך שום ניגוד עניינים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ידעתי שמשהו מסריח בוועדה הזו

    דניאל, 27/02/08 08:44

    מסקנות הזויות והרבה מהומה על לא מאומה ועכשיו אני מבין למה - המושחתים מנסים להגביל את המשטרה כדי שלא תוכל או תפחד לגעת בהם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כנופיית שלטון החוק גדע את ידו של פרידמן

    כול כלב, 27/02/08 08:44

    נראה אותו עכשיו כשהוא יעמוד למשפט מול בייניש והשופטים שהיא אחראית לקידומם.

    הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:53

      שחיתות נוראית בלי קשר לשום דבר

      כך בדיוק נראתה סדום !

      הגב לתגובה זו

      • אולי תרגע, אולי במקרה אתה הבעל של ענה ארבל? (ל''ת)

        משה, 27/02/08 12:30

        הגב לתגובה זו

    • אם הוא מושחת - ומסתבר שכן - ראוי שיגדעו ידו (ל''ת)

      פרידמנזים, 27/02/08 10:14

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    המתפרה של ארבל- בייניש- מזרחי שוב עובדת במרץ?

    עידית, 27/02/08 08:41

    עכשיו תופרים תיק לפרידמן?

    אולי תעזבו בשקט את שרי המשפטים של מדינת ישראל?!

    כל מי ששמים לפקח עליכן, אתן מיד מתחילות עם המתפרה שלכן.

    די זה כבר מביך. איך בעולם יסתכלו עלינו עם שופטות שמתנהגות כמו במאפיה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    כולם נגועים בשחיתות.שופטים.שרים.חכים.

    אלאדין, 27/02/08 08:40

    אוי למדינה שאלה הם ערכיה.כולם נגועים בשחיתות.לא לכך התכונו מיסדי המדינה.מה לנו כי נלין על העולם השלישי.מענין בכל עסקה קשור אולמרט.שחיתות ואולמרט חד הם.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שמצאו את האשם המרכזי: מרכז הליכוד... (ל''ת)

      הצחקתם, 27/02/08 09:15

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    זיילריזם

    dany, 27/02/08 08:38

    מנסים לנגח את פרידמן הפוליטיקאי.

    שופט מחוזי הגון שיודע את יחסיו עם פרידמן, לא היה כותב את הדוח.

    האם התגלה זיילר במערומיו

    זה שופט ?

    עוד שערוריה בכיכובו של זיילר

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה, מה? מה הקשר לעניין רמון ולשערורייה יאח''ה פרקליטות. קשקוש (ל''ת)

    TT, 27/02/08 08:36

    הגב לתגובה זו

    • חרטטן..

      אורי, 27/02/08 08:41

      תחליף את השם פרידמן באולמרט ואת השם זיילר בוינוגרד או כל ועדה אחרת והקללות והגידופים היו מגיעים עד השמיים..

      ספין ספין... זה לא מה שצבועים כמוך אוהבים לצעוק??

      הגב לתגובה זו

      • למה? תחליף לשם של נתניהו. אז תראה מהומת אלוהים בתקשורת. (ל''ת)

        אולמרט עדיין, 27/02/08 09:17

        הגב לתגובה זו

    • זהו שלא הייתה שום שערורייה

      דד, 27/02/08 08:45

      רק הרבה רעש וצילצולים והר בה קשקשנים שמקשקשים בלי להכיר את העובדות.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לאיזה שפל חדש ירד שר המשפטים?

    יצחק, 27/02/08 08:33

    אתם קולטים במה מדובר?

    שר המשפטים של מדינת ישראל העז לבקש חוות דעת משופט שהוא ידיד שלו, על מקרה שבכלל לא קשור אליו. זה כאילו שאתה תבקש חוות דעת על אוטו שאתה הולך לקנות, ע''י חבר שלך!

    אה, רגע...

    אין אם זה שום בעיה...

    הבעיה האמיתית זה כששר משפטים מנסה לעשות רפורמה בבית המשפט אז תופרים לו תיק (הרשימה ארוכה) ועכשיו מצאו סקופ מארץ הסקופים, שפשוט מראה לאיזה לחץ נכנס בית המשפט.

    אני מחזק את ידי פרידמן - אנא המשך להוריד את הכוח של השופטים המושחתים ואולי נתחיל לראות מדינה יותר נורמלית.

    הגב לתגובה זו

    • מתי כבר יהיה לנו ראש ממשלה שהוא לא סוחר קרקעות ורמטכל שאינו סוחר מנ

      חולם בהקיץ, 28/02/08 01:02

      מניות
      ושר משפטים שאינו נדלניסט
      ו...
      טוקבקיסטים שלא מטעם

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מפחיד לדעת עד לאן השחיתות מגיעה

    משה, 27/02/08 08:32

    המערכת מושחתת מהיסוד, מראש הממשלה ועד בתי המשפט. אין כאן שום דמוקרטיה, המדינה מתנהלת לפי נהנתנים שלא שוכחים חברים. חיים רמון מכניס לשון, ויוצא נקי. על ראש הממשלה יש מספר תיקים פליליים, שחלק מתוכם כבר נוקה. ועדת וינוגרד שהקים בעצמו הצילה את עורו. נשיא מדינת ישראל לשעבר מר משה קצב מקבל את ההגנה הטובה ביותר - עסקת טיעון ולדעתי גם ינוקה מאות קלון. הציבור לא מסכים לכל התנהלות בתי המשפט, והציבור נמצא במצב של חוסר אונים ואי אכפתיות מוחלטת.

    הגב לתגובה זו

    • יש שמועה שאולמרט מילא דלק בתחנה שאלפרון מילא בה לפני 20 שנה!!!!!!!! (ל''ת)

      האשם תמיד, 27/02/08 08:41

      הגב לתגובה זו

      • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

        עמית, 27/02/08 09:54

        סדום

        הגב לתגובה זו

        • לא סדום..סתום

          אילן חטאב, 27/02/08 15:08

          אפשר להגיב פעם אחת לא צריך לקרא את אותה התגובה בכל דיון
          סתום

          הגב לתגובה זו

    • מפלגת העבודה מחפה על שחיתות קדימה. נחכה להם בבחירות. (ל''ת)

      ברק שותף לכל, 27/02/08 09:19

      הגב לתגובה זו

      • מה דחפת את ברק לפה, מה שייך מה קשור? (ל''ת)

        m,,m, 27/02/08 10:33

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    נו . אז? מה פה בדיוק לא בסדר?האם זיילר בדק את פרידמן? (ל''ת)

    חי, 27/02/08 08:31

    הגב לתגובה זו

    • לא לא. הכל בסדר אין שום בעיה. תמשיך לישון. (ל''ת)

      ואנחנו נשלם, 27/02/08 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בוז לפרידמן כבוד למעריב

    יוסי, 27/02/08 08:28

    בתור מי שלא כל כך מסכים עם הקו הביקורתי של מעריב נגד פרידמן, כל הכבוד שחשפו משהו בגנותו. הם יכלו לשתוק, אבל עשו משהו שעלול לפגוע בבן אדם שהם מעריכים. כל הכבוד. פרידמן תתפטר, בייניש - אפשר לנשום לרווחה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כן, כן, הכל קונספירציה כאן

    אלון ה, 27/02/08 08:27

    דורית בייניש רוצה לחסל את רמון פרידמן. פרידמן רוצה להמליך את נילי כהן על מקומה של דורית בייניש.

    כן, כן, אנחנו במדינת ישראל שהיא בת 60, ואנחנו מה זה בוגרים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מאפיית הבג'ץ החלה במתקפה נגד פרידמן

    זאב, 27/02/08 08:26

    חייבים להפסיק את שלטון בג'ץ

    הגב לתגובה זו

    • בלי פאניקה חמוד. שתה כוס קפה מהביל של בוקר

      רמי, 27/02/08 08:43

      תירגע
      פרידמן לומד שיעור בפוליטיקה

      הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:55

      אנשי סדום שולטים בנו

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה תגובת השניים ?! (ל''ת)

    אזרח., 27/02/08 08:25

    הגב לתגובה זו

    • יש קישור בסוף הכתבה (ל''ת)

      אילן חטאב, 27/02/08 15:02

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    הופה !! יצע המרצע מן השק !! בייניש , העם איתך !! (ל''ת)

    מכלוף אוחנה, 27/02/08 08:23

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת זיגל זיגלובסקי.

      מכלוף אוחנה, 27/02/08 09:25

      אל תכניס מילים לפה של מכלוף.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כמה שחיתות עוד תתגלה (ל''ת)

    דב, 27/02/08 08:21

    הגב לתגובה זו

    • דובהל'ה ת'שמע הידעת שעובדיה גר באותה עיר שבה ''במקרה'' גר אמסלם הגנב! (ל''ת)

      צייד דובים, 27/02/08 08:43

      הגב לתגובה זו

    • דב, אל תדאג. יש מספיק לכולם. (ל''ת)

      שבא לבכות.., 27/02/08 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרידמן - מספיק

    אבי, 27/02/08 08:19

    פרידמן - השנאה העבירה אותך על דעתך.נראה שלא תיזכר כמשפטן מוביל אלא כמחריב אושיות החוק במדינת ישראל.זו תהיה תמציתה של פעילותך רבת השנים.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זה אמור להיות סקופ?

    אסי, 27/02/08 08:16

    אין מה לחשוף, חוות הדעת היא לא על פרידמן, היא על תיק רמון. אם זיילר ורמון היו שותפים עסקיים, אז אולי היה לך סקופ, גב' פישביין.

    הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:56

      סדום זה כאן

      הגב לתגובה זו

    • די להיתממות - ואני בכלל נגד העוול שנעשה לרמון

      איכפתניקית, 27/02/08 10:24

      כן. אני סבורה שמה שנעשה לרמון הוא עוול, התחסדות וטמטום.
      ביחסי נשים-גברים ''כימיה'' ושפת גוף אינם שיפוטיים, ורמון אכן הודה ששגה - ניסה לא הצליח ומייד הפסיק.
      מעשים מסוג זה נעשים יום ביומו לאלפים ואין מרשיעים על כך איש.
      ו-א-ו-ל-ם.............
      בניסיון לתקן את העוול שנעשה לרמון - במסגרת מלחמתו במערכת המשפט ובנסיונו להבאיש את ריחה - פרידמן עבר על הכללים הבסיסיים המחייבים את מערכת המשפט, ואותו כשר המשפט בראש וראשונה.
      יותר ויותר אנו נחשפים לפנים מאוד לא סימפטיים של האיש, וכן:
      אנחנו מ-פ-ח-ד-י-םםםםםםםםםםםם

      הגב לתגובה זו

      • You are right on both counts. (ל''ת)

        US, 27/02/08 15:56

        הגב לתגובה זו

      • לאכפתניקית-קראת בכלל את דו''ח ברנר

        רואה נכוחה, 28/02/08 01:29

        תקראי -יש אותו באינטרנט ותביני כמה חמור מה שנעשה שם. ברנר פשוט הציל את ראשם של אנשים הפרקליטות והמשטרה בניסוח עדין שגם הוא היה רשלנות חמורה. מי שקורה מבין שמדובר בקנוניה מוחלטת.
        אם פוליטיקאים היו עושים את זה הם היו עפים מזמן מתפקדים אבל אנשי הפרקליטות מחוסנים כנראה

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה???

    פנחס, 27/02/08 08:14

    איפה כאן ניגוד עניינים?
    האם פרידמן ביקש מזיילר לבדוק את פרידמן?
    האם מישהו יכול לטעון שכבוד השופט זיילר אינו ראוי?
    אסור לאנשים ממערכת המשפט להסכים עם השר פרידמן?

    מה הדררם כאן?

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן יודע מה חושב על זה השותף שלו, לכן מינה אותו

      כמו להזמין דו''ח, 27/02/08 09:29

      מה לא ברור פה? מה ההיתממות?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    הנה זה מגיע. כל מי שרוצה לעשות רפורמה בבתי המשפט מוצג כמושחת

    תופרים תיק, 27/02/08 08:13

    הגיע שר משפטים עם ביצים, והנה הנה שוב פעם מלבישים עליו תיק...ככה עם רמון, ככה עם פרידמן וככה עם כל מי שהעז לנסות לשנות משהו.

    הגב לתגובה זו

    • נאמן, רפול, רמון, פרידמן... אולי די לתפור תיקים לכל מי שאתן שונאות (ל''ת)

      לארבל ובייניש, 27/02/08 08:42

      הגב לתגובה זו

      • כמה נכון ככה עצוב (ל''ת)

        עודד, 27/02/08 09:21

        הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:58

      תופרים תיק? המושחת פרידמן תפר תיק לכולנו, לבנותינו, ומכשיר את ציבור הפוליטיקאים האנסים הבא.

      סדום

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    סתם רעש, ואם הם חברים אך לא שותפים המצב שונה?

    אבי, 27/02/08 08:10

    לאורך השנים כשאדם עוסק המקצוע אחד, הוא יוצר חברויות ויריבויות ובמדינה קטנה כמו שלנו - צפוי כי הפרופ' פרידמן מכיר את רוב השופטים הבכירים בארץ - בין כחבר או כיריב.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה קשור השותפות שלהם ,אם לו להדליק את העם עליהם (ל''ת)

    א, 27/02/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    '' יופי אז עכשיו בית משפט העליון ידיח גם את פרידמן''

    מוטי, 27/02/08 08:09

    זהו , ברוך השם הסיבה נמצאה. גם פרידמן מושחט.
    אולי כדאי לחפש קשרים כאלה גם בבתי משפט . האשה של מי עובדת עם הבן או הבת של מי אני בטוח שלא נגיע לתוצאות יותר טובות.

    הגב לתגובה זו

    • שר משפטים ממנה שופט חבר כדי שיסתור פס''ד והרשעה לחבר פוליטיקאי?

      עמית, 27/02/08 09:58

      מושחתים , קצנו בסדום שהבאתם עלינו

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ''מעללי פרופ' פרידמן'' - כעת יצא המרצע מן השק (ל''ת)

    julia, 27/02/08 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    חונטת בייניש סיימה עם רמון ועברה למטרה הבאה!

    ניר, 27/02/08 08:06

    כנופיית בית המשפט העליון חושבת שהיא תמשיך להשליט טרור ואימה על כל המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת גם צודקת (ל''ת)

      מור, 27/02/08 09:20

      הגב לתגובה זו

      • רמון שר בכיר בממשלת ישראל וכשיר בנשיאות האדמו''ר שליט''א וב... (ל''ת)

        ''בהכשר-בג''צ ''!!, 27/02/08 10:17

        הגב לתגובה זו

    • תמנון חונטת אולמרט שלח גרורות לכל עבר

      פלורליסט, 27/02/08 10:13

      הכל מתחבר. לכל מינוי יש זיקה למניעים המושחתים של החונטה.
      מסתבר שההזוי הינו גם מושחת.
      ביניש הראתה אתמול שעדיין קיימים מספר ניצוצות שלאחר כיבויים לא תהיה עוד דרך חזרה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולמרט, אולמרט ושוב אולמרט, מתי נפטר מהמושחת הזה (ל''ת)

    קובי, 27/02/08 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    בלב שמירה ממשיכה ללכלך את כולם... (ל''ת)

    הצייד, 27/02/08 08:03

    הגב לתגובה זו

    • במילים אחרות: עוד קורבן בדרך על מזבח

      נביל, 27/02/08 08:34

      השמאל היהודי שאחד המקדשים שלו הוא בית המשפט העליון.

      יחסים עסקיים אלה אינם שערוריה ועל העתונות, באם היא מכבדת את עצמה, לא להשתתף במסיבה שחברי בגץ מכינים...

      הגב לתגובה זו