• 67.

    בושה לעם

    דני, 04/03/08 21:29

    המדינות המערביות מתקדמות יותר, מדינת ערב משתחררות לאט לאט מהתסבוכת הדתית ואנו צריכים לשלם מחיר עבור קומץ דתי מתוסבך אשר מכתיב לנו אופי חיים על פי ההלכה, כי הוא חושב שמה שהוא רואה לנכון כולם צריכים לראות אותו הדבר.
    צריך לקום לדבר ולהשתולל ולא לתת לדיקטטורים האלה לשלוט בנו.
    אני מבוגר, משי פעם מציץ באצרי פורנו יחד עם אשתי ויש לי עניין להמשיך בזה. מי שהדת אורח חייו, שלא יתחבר לאינטרנט מצידי, אך שלא יכתיב לי מה לעשות כפי שאני לא מכתיב לו באופי חייו הלא שפוי בעיניי.
    ילדים יעיינו באתרי הפורנו, אם ההורים יפקירו אותם. ההורים מפקירים ילדים, כאשר יש להם הרבה ילדים. פה מתחילה ונגמרת הבעיה.
    בעתיד אצטרך גם אישור לקיים יחסי מין עם אשתי...
    לאן הגענו רבונו של עולם?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הורים רבים לא מפעילים בקרה מדעת ושלא מדעת וחושפים ילדיהם לעיוותים.

    איילה, 02/03/08 10:38

    לאותם הורים אין מנגנוני בקרה פנימיים ובוודאי שלא חיצוניים.
    הורים ששוכחים להסתיר את עולמם המיני בפני ילדיהם הם מהוים בעיה חמורה וחושפים נפש ילדיהם לעיוות בלתי נסבל.
    השאלה המרכזית היא איך אפשר לכפות סינון על אותם הורים שידוע שילדיהם מהוים פוטנציאל לחשיפה של עוותי הוריהם? ובעצם אין לנו מספיק מידע על המשפחות הללו. אז איך אפשר להגן על ילדים בסיכון?
    אשמח לתגובתך בן.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    לא תוכל להתחמק,מאתרג כספית.

    שמוליק מפתח, 29/02/08 18:10

    קיבלתם את הסטירה המתבקשת.
    אני זוכר את ההפגנה ההיא 'רק לא ש'ס.
    היום בשם השלום,אתם מכניסים את איראן בדלת האחורית.
    כולם יודעים איזו 'הילולה' הייתם עושים אילו נתניהו היה היום בשלטון ועושה את 'החדרת איראן' שעשיתם.
    לא לעולם חוסן.
    אתם מסגירים את עצמכם וגורמים לעם להתפכח.
    כמה שתנסו במערכת הבחירות הבאה להפחיד את העם מנתניהו,זה יתנפץ לעבר קיר הפיכחון.אין ספק.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מר בן כספית , תזכור שההתמחות בצנזורה באה מהשמאל...הביטלס לא הגיעו .

    ליאור התל אביבי, 29/02/08 14:00

    השמאל הוא ורק הוא שהמציא את הצנזורה (USSR).
    לשמאל העולמי יש רישום פטנט על המצאת והפעלת הצנזורה.
    במשך 60 שנות קיום המדינה המדיה שנשלטת כולה ע''י השמאל סותמת את פיות מתנגדיה מימין בצורה גורפת ואפילו על האינטרנט מצליחה לשלוט.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אולמרט יתן יד לכל דבר . העיקר לשרוד עוד חודש עוד שנה..... (ל''ת)

    עליזה והפליטים, 29/02/08 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    הלוואי והיו עוצרים את הנאומים של הסמולמארד (ל''ת)

    אנטוני הופקינס, 28/02/08 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הזיהוי הביומטרי לא נעלם

    א, 28/02/08 13:36

    הוא רק הוסר מהצעת החוק, אבל במקומו יש מנדט לשר להחליט על איזה אמצעי שהוא יראה לנכון (כולל זיהוי ביומטרי / הוכחה שאתה נימול / בעל תעודת בגרות / חיוב זקן וכיפה, מה שיבוא לו) כדי לאשר לך אינטרנט בלתי מסונן.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בפקיסטן לא עורכים רשימות של ''סוטים''

    אלירם, 28/02/08 12:43

    אנחנו נהיה גרועים יותר מאירן ופקיסטן. שם החסימה היא גורפת לכולם, כאן יהיה מעקב של ''האח הגדול'' אחרי אנשים ספציפיים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני בעמי חרדי ואף פעם לא הצבעתי לשס כנסו

    אלי, 28/02/08 12:21

    בגללה כולם שונאים את הדתיים בגלל חוקים כאלה שהם מתערבים אפילו במה שאנשים עושים בבית שלהם אני לא בעד לפתוח חנויות בשבת ולא בעד שיהיו אוטובוסים בשבת וגם לא בעד שיהיו בתי קולנוע פתוחים בשבת כי זה מדינה יהודית אבל יש גבול אי אפשר להתערב לאנשים מה לעשות בתוך הבית שלהם אני בעמי גולש לאתרים כאלה ויש עוד אנשים נכון שזה עברה אבל כל אחד שולט בעצמו ובבית יש לכל אחד זכות לעשות מה שמתחשק לו זה מה שאמרו בשס שהם עשו חוקים נגד מקומות שמחללים שבת אז אני הייתי בעדם אבל עכשיו הם כבר מתחילים להתערב לאנשים בתוך הבית וזה כבר עובר כל גבול בגלל זה אני לא מצביע לשס וגם אף פעם לא הצבעתי כי היו חברי כנסת בשס שעשו עבירות והראו את זה בחדשות וזה חילול השם גדול מאד

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    למפלגת העבודה אין זכות קיום בישיבה עם ש'ס בממשלה (ל''ת)

    123, 28/02/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ערב טוב סדום ועמורה (ל''ת)

    אבי, 28/02/08 06:31

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ש''ס יכולה להחליט שאתר של דורה הוא לא ראוי!

    לעיוורים, 28/02/08 06:09

    כי דורה היא גויה והיא מלמדת את הילדים הרכים להיות גויים!!!
    כמו כן, אתר על היפה והחיה יהיה לא ראוי כי יש שם רמז למין עם ''חיה'', זה מה שקורה כאשר אדם מחברה סגורה וחשוכה כמו ח''כ אטיאס קובע מה ראוי ומה לא!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לראות חדשות מדי יום זה הרבה יותר גרוע!!

    יוסי מהצפון, 28/02/08 06:07

    מעשי אונס, אלימות אכזרית נגד קשישים, קאסמים על חפים מפשע, ואתם מודאגים מקצת עור חשוף וסקס?!
    אולי תצנזרו את החדשות האלימות? אולי גם נבטל את חופש הביטוי?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פשיזם הוא מושג חילוני. נאצים היו חילוניים. זה לא מפחיד אותכם? (ל''ת)

    דולפין מרושע, 28/02/08 06:07

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סקס לא מעניין ילדים קטנים!

    מצחיקים, 28/02/08 06:02

    ואם הילדים שלכם מעל גיל 12 אז הם לא צריכים אינטרנט בשביל להיות חשופים לסקס, מספיק לראות סרט כמו אמריקאן פאי וכו/, הרי עבור ש''ס אמריקאן פאי זה תועבה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ילדים יכולים להוריד פורנו בשיתוף קבצים

    בולשיט, 28/02/08 05:59

    אם לא צריכים להיכנס לאתרים ברשת!! רק הדבר הפשוט הזה מראה שהחוק הזה לא באמת מגן על הילדים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנשי כמוך גורמים למדינה הזאת להיות עמוק בחרא! (ל''ת)

    דולפין מרושע, 28/02/08 05:57

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל מה שתרצי רק אל תגידי לי לא ! אמר אולמרט לש''ס !

    ישמעאל, 28/02/08 05:43

    ונראה שהעבודה ישתפו פעולה .

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    As longas they don't touch real estate

    David Moonshine, 28/02/08 03:29

    I like limits. I just want to make sure that we can all make lots of money. My daughters are safe at all times.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בנות להכין רעלות!!!! יחייבו אותנו ללבוש אותם תוך כמה שנים (ל''ת)

    יפעת, 28/02/08 03:25

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני לא בעד החוק ההזוי הזה אבל זה כלום לעומת הנשק שהשמאל עושה למדינה

    ביל גייטס, 28/02/08 01:15

    כאין וכאפס.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ורק החכ''ים של הליכוד שומרים על חופש הפרט והמידע, תודה וכל הכבוד

    מצביע שמאל, 28/02/08 00:57

    קשה לי להאמין אבל בבחירות האלה אני עומד להצביע לליכוד. הם היחידים שנותרו נקיים ששומרים על האינטרס הציבורי של כולנו.
    תודה לכם גדעון סער וארדן ומיקי איתן ולכולם. הליכוד הוכיח עצמו כשהצביע כאיש אחד נגד הצעת החוק החשוכה והדוחה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה היה קורה אם בנך היה משוטט באתרים האלו? (ל''ת)

    אזרח שפוי, 28/02/08 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דמגוגיה זולה. (ל''ת)

    חילוני, 27/02/08 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה דעתו של העיתונאי השחצן הזה נחשבת? (ל''ת)

    זאב, 27/02/08 22:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה אתה רוצה מש''ס? תפנה בתלונה לקדימה והעבודה

    לא מצביע, 27/02/08 21:33

    זו האג'נדה של ש''ס אז מה אתה רוצה מהם? תפנה את התלונה שלך למי שבוגד בציבור הבוחרים שלו שוב ושוב: קדימה והעבודה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בקצב הזה גם אני אהפוך לשמאל אנטי ציוני ואנטי ישראלי. (ל''ת)

    אבי, 27/02/08 19:43

    הגב לתגובה זו

    • זה השמאל עשה את זה קדימה ש''ס ועבודה כולן

      לילך קומר, 27/02/08 21:36

      מפלגות שמאל אנטיציוניות.

      הגב לתגובה זו

      • ש''ס מפלגת שמאל חרדית קומוניסטית

        האמת, 28/02/08 00:59

        נותנים הקצבות, מחלקים תלושים, כמו אצל הסובייטים המקורבים מחזיקים את כל המשאבים אצלם קרוב לצלחת ומחזיקים את כולם במסכנות ובעוני. זו השיטה הכוחנית של ש''ס להשגת שליטה וכח.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    שר התקשורת מכחיש

    י, 27/02/08 18:40

    לדברי השר, בבוקר ברדיו, רק מי שיבקש פוזיטית להחסם - יחסם. כלומר הורים יוכלו להחליט ולבקש לחסום. לא תהיה חסימה ולא יהיה סינון אוטומטי. אז האם או משקר? כי אם לא - זה לא כצעקתה.

    עוד אמר כי סמכות שר התקשורת לקבוע את דרכי הביצוע והמימוש של החוק וכלל וכלל לא את התכנים הספציפיים שיקבעו ע''י ועדה . אז האם הוא משקר? כי אם לא אז המשמיצים משקרים.

    ואני בכלל שמאלני, ליברלי, מתירני ואנרכיסט ששונא את ש''ס אבל שונא גם השמצות חינם.

    הגב לתגובה זו

    • חבוב הוא יישב עם היד על הברז ויחליט לכולנו מה מותר ומה אסור, הבנת?

      אורי בן דוד, 28/02/08 01:03

      נורא פשוט. החרדי מש''ס יחליט בשביל כולם מה כן ומה לא בשם איזה קשקוש על הילדים המסכנים, ואחרי מסע הסתה פרוע נגד האינטרנט שבישראל שבה התקשורת היום היא כולה מגמתית וקנויה, משמש כמקום היחידי שבו עוד מתקיים חופש מידע.

      הגב לתגובה זו

    • ובכן, הוא משקר

      צחי א, 20/03/08 14:02

      הצעת החוק קובעת שמי שלא יצהיר שהוא רוצה אינטרנט פתוח, יחסם. כלומר צריך להתקשר לספק (או שהספק יתקשר אליך) ולהגיד למוקדנית הצעירה, ''כן, אני רוצה פורנו''. כלומר, השר משקר.

      בחוק לא מוזכרת כל וועדה. כפי שאמרת, השר יקבע את דרכי הביצוע. מי מבטיח לך שהוא יקבע שתהיה וועדה? אולי הוא יקבע שדרך הביצוע היא שהשר מחליט? כלומר, השר משקר.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאמר פופוליסטי נטו.....

    א.ב, 27/02/08 18:38

    החוק קובע שבשיחת טלפון יוכל אדם להסיר את החסימה, מה הבעיה עם זה בדיוק?
    אני לא מתבייש שאני צרכן פורנו ואם צריך אני אתקשר ואבקש לפתוח את האתרים....ממש בושה....אנשים צבועים.
    הבחירה בידי הלקוח. אבל קודם כל צריך להגן על הילדים, גם ככה כל הדור האחרון נדפק ממה שהוא ראה ברשת בגל מאד צעיר....
    לראות סוס על אישה...או איך מורידים לבן אדם את הראש זה לא קשור לחופש ביטוי ולא לפקיסטן.....

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד--דובר אמת!!!!

      מודה על האמת, 27/02/08 19:39

      כפויי טובה אפילו להודות על שמנסים להציל את ילדיהם לא רוצים.

      ברוך ה הרב עובדיה לא צריך את התודה של אף אחד כיון שכל מעשיו מכוונים לשם שמים.

      הגב לתגובה זו

      • ''לשם שמיים''?..

        בני, 27/02/08 23:54

        ברור. רק לשם שמיים.
        מחר ''שם שמיים'' יקבע שאתרים המציגים מאובנים נחשבים לסטייה קשה.
        הרי ברור שכל המטרה של אטיאס היא לרצות את ש''ס, וכל המטרה של ש''ס היא לרצות את זה עם השמלה והזקן.
        אבל הטכנולוגיה תצחק לחובשי הגלימות העבשים הללו בפנים.
        כתמורה, יוצפו כל אתרי החרדים בתמונות ''נחמדות''. אני סומך על אלו שיודעים איך ומתי.
        נראה את ש''ס חוסמים את זה מפני ילדיהם ה''תמימים''.

        הגב לתגובה זו

        • כולכם באים בטענות מה ''עלול'' להיות ומזניחים

          יוני, 28/02/08 08:22

          את מה שקורה עכשיו.

          אחרי זה כולנו בוכים כשילדות בנות 14 נאנסות ע''י חבריהן או סתם נכנסות למעגל התנהגות הרסני כתוצאה מצריכת פורנו (ויש מחקרים שמראים שצריכת פורנו בגיל צעיר גורמת לבעיות קשות בתפיסה המינית)

          הגב לתגובה זו

  • 38.

    שחיתות שלטונית, צנזורה, דוחות חקירה וועדות מטעם.. הכל עבור ''השלום'' (ל''ת)

    השמאל המתחסד, 27/02/08 18:31

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זה לטובת הילדים ואני בעד -מי שמתנגד יש לו סיבה.מאוד מפוקפקת!!! (ל''ת)

    כלנית, 27/02/08 17:48

    הגב לתגובה זו

    • אתה בור אם אתה חושב שזה לטובת ילדים. כנסו

      הבוחר, 27/02/08 18:08

      פדופילים צדים את קורבנותיהם בתרי הנוער התמימים כמו אי סי קיו ושאר הפורומים והצ'טים. הם לא צדים אותם ברתרים פורנוגרפים!!!!!
      טיפשים אתם שנותנים יד לדיקטטורה בכסות הצדקנות של ''טובת הילדים''

      הגב לתגובה זו

      • כל החוק הזה רק בשביל שש''ס יוכלו לצנזר כאוות נפשם

        אתה צודק, 28/02/08 01:06

        ואנחנו אפילו לא נדע מה הפסדנו כי זה יהיה חסום. ברגע שיעמידו מערכת חסימה ולא משנה לאיזו סיבה האינטרנט יהפוך לבדיחה גרועה וישראל לדיקטטורה בפועל.
        בחרתם אולמרט נדפקתם עם ש''ס ועם השמאל הקיצוני.

        הגב לתגובה זו

    • מי קובע מה הכי טוב לילדים שלי?

      באנו חושך לגרש, 27/02/08 18:19

      הטמבל שלובש שמלה?
      ככל שהדבר תלוי בחרדוסים, הכי טוב
      לסגור את הילדים בחדר אטום עד שיגיעו לגיל המאפשר להם לשים פתק של ש''ס בקלפי...

      הגב לתגובה זו

      • החוק קובע שאתה יכול לפתוח את כל האתרים בשיחת טלפון.....כך שאתה קובע

        א.ב, 27/02/08 18:34

        רק שמראש האתרים הללו יהיו חסומים....מה הבעיה?
        הבחירה בידיך, אם אתה רוצה שהילדים שלך יראו סוס על בחורה.....זאת הבחירה שלך.

        הגב לתגובה זו

    • איזה טובת ילדים? הילדים שלך לומדים תנ''ך?

      בורות, 28/02/08 05:57

      אז תסלח לי כי בתור ילד אני למדתי על האונס הקבוצתי של פלגש בגבעה ושאר סיפורי הזוועה בתנ''ך!!! אומנם היה שם זוועה אבל לימדו אותנו שזה אסור וחטא!! אבל בכל זאת נחשפנו לזה.
      כשאני היית ילד ראיתי רמבו, רמבו 2, קומנדו ועוד שאר סרטים שבהם האלימות היא הרבה יותר גרועה מרוב אתרי הפורנו ברשת.
      אני מעריך שהילדים שלך נחשפים לאלימות מדי יום בחדשות, בסרטים ובעיתנות, אז מה אתה כל כך מתרגש מציצים באינטרנט? מה יותר גרוע? מין אוראלי או שמפוצצים למישהו את המוח עם רובה?!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    אם החוק הזה יתקבל, מתי זה יתחיל ?

    אחד שלא מבין, 27/02/08 17:38

    מישהו יודע ?
    מתי תהיה קריאה שניה ?
    צריך שלוש קריאות ?
    כמה זמן הכול יקח, אם החוק יעבור ?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רק עכשיו אני מבין את מפלגת ''שינוי''

    נועם, 27/02/08 17:22

    שלצערי כבר לא קיימת.

    הגב לתגובה זו

    • טוב שיש חסימה בשביל מפגרים שכמותך (ל''ת)

      מפוכח, 27/02/08 19:41

      הגב לתגובה זו

      • אני מציע לך לדבר יפה,

        יאיר לפיד, 27/02/08 21:02

        כדי שלא ידעו שאתה אידיוט.

        הגב לתגובה זו

  • 34.

    what a shame!

    limor, 27/02/08 15:54

    What a shame !!!
    We must stop shas before it will be too late.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אי אפשר

    סמי, 27/02/08 15:51

    להתלונן על האלימות הגואה בבתי הספר, על ריבוי ההטרדות המיניות והשחיתות הכללית, ולהמשיך לאפשר תכנים אלימים, משפילים וסוטים להיות פתוחים גם לגיל הרך.
    גם בארה''ב, שלא נחשבת ארץ לא נאורה, יש מספיק מחקרים המעידים על הקשרים בין הדברים. ולא רוצים לחסום לגמרי. מי שבאמת מוכרח לראות את הזבל והוא בגיל שיש לו מספיק שכל להחליט (נניח), יוכל להמשיך לקבל סרטי אונס הביתה בכיף.

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר סרטי אונס?!?! (ל''ת)

      הגיון, 27/02/08 16:27

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    שהחוק יעבור...הספקיות לא מסוגלות לאכוף כזה דבר נכון להיום

    איש רשתות בכיר, 27/02/08 15:47

    החוק הזה פירושו היערכות מחדש של כל ספקיות האינטרנט ושיוני כל טופוגרפיית הרשת , זה דבר שלא יכול לקרות תוך חודש-חודשיים, אולי תוך שנה שנתיים. עד אז, יש לנו מספיק זמן להפיל את החוק הנבער הזה, או שבאמת נהפך לישראליסטן.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    סיכום

    גילי, 27/02/08 15:17

    1. הצעת חוק ביוזמת ש''ס עובר בקריאה טרומית.
    2. דן מפסיקה להפעיל אוטובוסים בשבת.
    3. ש''ס מקבלת עבור מוסדותיה תקציב נוסף של 475 מיליון שקל.
    4. אנשים ממשיכים ולא ממשים את זכותם להצביע בבחירות למפלגות שיכולות למנוע זאת בבחירות.

    מסקנה: מיעוט דתי-חרדי או מה שתרצו לקרוא לזה שולט על חייהם של רוב בלי מצפון או שיקול דעת. פשוט לקחת את מה שאפשר , בלי לברוח.

    הגב לתגובה זו

    • מדינה יהודית. לא מתאים תמשיך לנדוד ולהתבולל כשאר הקופ-רים (ל''ת)

      יהודי גאה, 27/02/08 19:53

      הגב לתגובה זו

      • יהודית כן

        דורון מנור, 29/02/08 12:58

        אבל לא על זה חלם הרצל-כפייה דתית בכל רמ''ח איבריה

        הגב לתגובה זו

    • על מה אתה מתלונן

      יוני, 28/02/08 08:28

      1.הצעות החוק של כל המפלגות עוברות מידי פעם-זו מהותה של דמוקרטיה פרלמנטרית.

      2.דן טוענת לשיקולים כלכליים,בכל מקרה לא הופעל עליה כוח ממשלתי ,מה עוד שכבר שנים ישנו חוק האוסר על הפעלת תחבורה ציבורית בשבת ודן פשוט רמסו את החוק ברגל גסה.

      3.א.תפקיד מפלגה הוא להפנות כספים למען המטרות בהם היא מאמינה.

      3.ב.. אולמרט הפנה סכומים דומים לתק''מ והסיבה שאין על זה מחאה היא שלא פירסמו את זה.

      4.אי השתתפות בבחירות ובעיצוב החיים הציבוריים הם אכן בעיה.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הפורנו הסאדיזם הסטיות ושאר סיאוב הם קדושים חייבים להשאר בהשגת כולם (ל''ת)

    מקיא, 27/02/08 15:01

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    צריך לרדת מהארץ

    הרצל, 27/02/08 14:59

    היי חברה המדינה הזאת מיובשת, במדינות נאורות זה לא היה קורה אז למי שיש שכל אני ממליץ בחום לרדת מהארץ ולחיות במקום אחר-אין טעם להפגין-פשוט תרדו מהארץ הדקטטורית הזאת וחיו באופן נורמליבמדינה מערבית דמוקרטית אמיתית-כי פה יש אנשים לא ממש שפויים שרוצים להפוך מדינה מערבית ודמוקרטית למדינת אייטולות-איכססס תתבישו לכם, אתם מזעזעים אותי יא אנשי מנטליות אירנים שיעים רודנים שכמותכם.

    הגב לתגובה זו

    • קדימה רד וכך אותך את כל החילונים וחרדים. (ל''ת)

      דולפין מרושע, 28/02/08 05:59

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אכלתם אותה שמאלנים קיבלתם כפיה דתית מהשמאל

    הבוחר יודע, 27/02/08 14:43

    הקרבתם את זכויות הפרט וזכות הביטוי למען ממשלה מושחתתולמען ''תהליך השלום'' הניצחי זה שבכסותו נעשים דברים אפלים במדינת ישראל. תהליך שלעולם לא יגמר כי השותפים לתהליך נמצאים בו רק בשביל האיתרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לילה טוב עמורה-סטן. (ל''ת)

    שחר חדש, 27/02/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תראו מי מדבר על חופש הביטוי

    אאא, 27/02/08 14:28

    אלה ששולטים בכל העיתונים,בכל תחנות הרדיו,בכל תחנות הטלויזיה,בכל ההוצאות לאור ובאתרי האקטואליה המובילים ברשת.
    אלה שמוחקים ומצנזים את מרבית התגובות שלא תואמות את השקפת העולם של שלום עכשיו.

    לשמוע ליברל מדבר על חופש הביטוי זה כמו לשמוע מוסלמים מדברים על שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אז לך ותחיה באירופה

    אאא, 27/02/08 14:26

    עם הנאורים

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    להחזיר את שינוי! (ל''ת)

    עודד, 27/02/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    איזה נאורות

    אלעד, 27/02/08 14:05

    זה הטוקבק הראשון שלי
    אני קורא את כל הנאורים פה שצועקים חמאס...
    מה אתם מזבלים את השכל
    תעמדו על הרגלים האחוריות שלכם ותגידו את האמת , דרך אגב גם אני גולש שם אבל לפחות אני אמיתי עם עצמי , ברור לי ולכם שזה רע זה פשוט רע...מכל אספקט...אלא מה? קשה קשה בלי... התרגלנו...זה מספק לנו את היצר האפל שלנו בלי שאף אחד יראה/ידע , שמה אנחנו יכולים לראות הכל...כמובן שלא נספר - זה בושה וזה סוד אפל ...
    חחח...בשביל היצרים שלכם אתם מוכנים למכור את הילדים שלכם...
    אני אמנם נגד החוק כמו שמעשן נגד חוק איסוק עישון...אבל הצביעות של הנאורים פה עאלק מגעילה ודוחה הרבה יותר מכל הזבל הזה...

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    האימיול והטורנט יורידו כל סרט שתירצו

    איציק מ, 27/02/08 13:59

    אף אחד לא יוכל לחסום שרתים רגילים שנותנים לך קישורים לאתרי סקס.הטכנולוגיה והקידמה תנצח את הניבערים של שס.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ש''ס פועלת למען הבוחרים שלה.היא לא הבעיה.אתרוגיסטים כמוך - כן.

    שוקי, 27/02/08 13:42

    האם תהיה מוכן להפיל את הממשלה אותה אתה כל כך אוהב למען ביטול החוק הזה? או במילים אחרות, מה יותר חשוב לך, שביבי לא יהיה רוה''מ או שיצנזרו את האינטרנט?
    באמת שאין צורך לענות...

    הגב לתגובה זו

    • ומה נראה לך שביבי לא היה תומך

      אילן חטאב, 27/02/08 21:58

      בחוק כזה אם שלטונו היה תלוי בכך?
      זאת השיטה בישראל וכל עוד לא משנים את השיטה למפלגות קטנות יהיה כח סחיטה גדול

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    החילונים שתומכים - הם הבעיה האמיתית

    דוד, 27/02/08 13:27

    את החרדים המקוריים ניתן פחות להאשים - הרי שוטפים להם את המוח מינקות, אבל חילונים אשר בעיניים פקוחות ומתוך אינטרסים צרים וקצרי מועד, הופכים את ישראל למדינת הלכה פונדמנטליסטית - בהם האשם, ועמם אני מקווה שנמצה את הדין.
    דעו לכם, תומכי צנזורה יקרים - אתם אויביי ואיובי כל מי שרוח ההומניזם יקרה ללבו!!!1

    הגב לתגובה זו

    • ולך לא שוטפים את המוח?

      אאא, 27/02/08 14:30

      אתה מחקה את המערב כי אתה מבין למה,וכן אתה מכיר את כל האלטרנטיבות ובחרת בזה,נכון?
      שוטפים לך את המוח בדיוק כמו לכל אחד אחר.חרדי או לא.

      הגב לתגובה זו

      • אחת התגובות הטובות שקראתי (ל''ת)

        ירושלמי, 28/02/08 14:29

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    ישראל צועדת בביטחה לכוון פונדמנטליזם דתי והקצב נקבע על פי שיקולים

    אדי, 27/02/08 12:58

    פוליטיים.
    החברה הדמוקרטית ליברלית היא חברה של אינדיבידואליזם ושפע, אבל שסועה מבחינה חברתית. זו חברה שלא מסוגלת להתלכד ולהגן על עצמה מפני אויב פנימי שמנצל את חולשותיה כדי לחסל אותה.
    החברה הדתית ובעיקר החרדית מנצלת את חולשתה של החברה החילונית דמוקרטית, דוחפת לחקיקה שתעצים את כוחה, וככל שהיא מתעצמת, גוברת יכולתה הפוליטית להגביר את עוצמתה.
    מאחר ורבים מדי בחברה החרדית לא נוטלים חלק בחובות, אבל נהנים מהזכויות, אנחנו נמצאים בתהליך שיוביל להתרסקות.
    האם ניתן לעצור את התהליך ההרסני הזה?
    בצורה מושכלת כנראה שלא. נראה שאין מנוס מחורבן, ויתכן שעל החורבות תבנה חברה טובה יותר.
    ואולי לא...

    הגב לתגובה זו

    • ''אויב פנימי''? לא הגזמת קצת אחי? אתה מעמיק את השסע (ל''ת)

      יובל, 27/02/08 13:46

      הגב לתגובה זו

      • ''אויב פנימי'' הוא כל מי שרוצה לחסל את המשטר הדמוקרטי ליברלי מבפנים..

        אדי, 27/02/08 14:21

        כל מי שתומך בהקמת ''מדינת הלכה'', הוא אויב פנימי לדמוקרטיה.
        אין בביטוי זה משמעות ערכית, אלא עבור אלה שרואים בדמוקרטיה את הטוב והצודק במשטרים.
        צריך אגב להבין שכפיה דתית היא בלתי נמנעת ב''מדינת הלכה'', ואין הבדל עקרוני בין שלטון יהודי, מוסלמי או נוצרי.

        הגב לתגובה זו

        • החוק הזה הוא שיא הדמוקרטיה

          הבנה בסיסית, 27/02/08 15:03

          מי שמעוניין בחסימה, יחסם.

          ומי שמעוניין בהמשך הצפיה בתכנים המזעזעים ברשת, יוכל להמשיך.

          הגב לתגובה זו

          • זה לא נכון מה שאתה אומר

            דורון מנור, 29/02/08 12:54

            אם זה היה ככה, זה היה יופי. היו מציעים חסימה בחינם לכל אזרח שמבקש זאת, או משהו כזה. החוק הזה הוא ההפך ממה שאמרת-כולם ייחסמו באופן קטגורי, ורק מי שיבקש באופן ספציפי (ומשפיל) יוכל להחשף לתכנים האסורים.עמדתי בנושא היא שמהחוק הזה נוטף ריח של ימי הביניים/משטרים אפלים. היום זה אתרי פורנוגרפיה. מחר מה?-ספרים בעלי נטייה מינית? שירים של הומוסקסואלים?
            נ.ב-אם הייתי רוצה להרגיז ולזעזע הייתי אומר שגם הנאצים אסרו תכנים אומנותיים.

            הגב לתגובה זו

    • 100% נכון (ל''ת)

      עודד, 27/02/08 14:05

      הגב לתגובה זו

    • וואו-קצת הגזמה-הדתיים והחרדים מחזיקים את המדינה בב---ם הרבה שנים-אך

      Ehad Haam-Zioni, 27/02/08 18:04

      החברה הופכת יותר פתוחה ופחות ''מנווטת מלמעלה'' בשני הדורות האחרונים

      הרבה יותר מדאיג הוא השילוב של דת ולאומנות-כשהימין המרכז והשמאל השילטוניים משחקים לידיהם של דתו\\לאומנים אלו....

      מזל שכל ראש ממשלה שנבחר לאחר ''גולדה הנוקשה בטעויותיה''-עבר יותר ''שמאלה מדינית'' מאשר דיבורי ומדיניות ההתחלה שלו(מרצון או מהכרח כפייתי-החל מרבין עם הסכמי ההפרדה דרך בגין עם הסכם השלום ההיסטורי, שמיר עם מדריד, רבין עם הסכם אוסלו ההיסטורי, נתניהו עם הסכם וואי שלא קיים, ברק עם קמפ דויד , קבלת מתווה קלינטון והנחיית הבנות טאבה, ושרון עם הנסיגה החד צדדית מעזה)

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא להוביל את זה לאבסורד.

    איציק, 27/02/08 12:22

    כליברל חילוני אני תומך בהצעה למנוע אתרים פורנוגרפיים באינטרנט. אני לא צדקן וגם אני גולש מדי פעם באתרים האלה. יחד עם זאתלדעתי,אין מקום לאתרים עם תכני סטייה כגון פדופיליה,נקרופליה ושאר זוועות... אתרים אלה יש לאתר ולאסור העלתם מייד בהתאם לחוק. בפורנוגרפיה ה''נורמלית'' ניתן יהיה לצפות בקשה מיוחדת מהספק וע''י קוד מסויים כפי שחברות הכבלים בטלוויזיה נוהגות בתכנים אלה. אין זה אומר שאנו מצטרפים לעולם השלישי אלא שומרים על שפיות בסיסית.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד על התגובה

      אילן, 27/02/08 12:41

      לצערי, בלי להוביל את זה לאבסורד המאמר לא היה מתקבל במערכת.

      הגב לתגובה זו

    • איציק מתי חיברו את עכו לאינטרנט?

      אטיאס על הזיבי, 27/02/08 13:00

      איציק בחור מצחיק אתה , פלטמורמה של אינטרנט זה לא פלטמורמה של טלויזיה , באינטרנט יש מליארדים של אתרים , איך תוכל לפקח על כל אתר ואתר ?

      הגב לתגובה זו

      • איפה אתה חי? יש טכנולוגיה לזה כבר שנים (ל''ת)

        1, 27/02/08 13:45

        הגב לתגובה זו

        • נכון יש טכנולוגיה כזאת בסין ואירן

          סימי, 27/02/08 15:38

          אבל מדינה שמתיימרת להיות דמוקרטית האם היא תאמץ גישה טכנולוגית כמו סין ואירן ? הרי זה לא יעבור בג''ץ

          הגב לתגובה זו

    • לא רק פדופיליה...כנסו

      הורה, 27/02/08 15:07

      אילו ראיתם איזה ביקוש אדיר יש לסרטי אונס באינטרנט, זה 'הלהיט' החם ביותר..


      מישהו מתפלא על כך שרחובותינו הפכו לסדום ועמורה ?

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט יסכים לכל הדרישות מש''ס, העיקר לשרוד (ל''ת)

    אולמרט הביתה, 27/02/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ש''ס רוצה שתנשתלב כמו שצריך במזרח התיכון. תנועה עלובה (ל''ת)

    ש''ס- סכנה, 27/02/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צריך להוציא את ש''ס מחוץ לחוק. הם מוסלמים קיצונים שמסכנים את הדמוקרט (ל''ת)

    יה, 27/02/08 11:50

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך

      אאא, 27/02/08 14:45

      בג''צ והפרקליטות רודפים אחריהם כמו שרדפו פעם בארה''ב אחרי שודדי רכבות.

      הגב לתגובה זו

      • ובצדק! (ל''ת)

        וטוב שככה, 27/02/08 18:46

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה מזל שאני כבר 6 שנים לא גר בארץ

    אורן, 27/02/08 11:27

    ישראל הולכת ונהפכת בהדרגה למדינה מפגרת. אולי את לא רואים את זה מבפנים, אבל מי ששוהה בחו''ל שם לב לזה בחוזקה. מדינה מושחתת, אלימה וחסרת הגיון.

    הגב לתגובה זו

    • תסמונת היורד שלא באמת מצליח להתנתק

      פסיכולוג רשת, 27/02/08 12:38

      מצד אחד הוא ירד מהארץ, אבל מצד שני בלי שכולם בארץ יידעו שהוא ירד ושהוא כבר לא משחק את המשחק שלנו - בלי זה הוא פשוט לא יכול.
      כלומר, במובן מסויים הוא עדיין כאן.

      מדהים לראות את זה בתגובות באינטרנט פעם אחר פעם.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לפסיכולוג רשת

        אורן, 27/02/08 15:09

        קודם כל זה לא ממש מדהים שאתה רואה את זה כל הזמן בתגובות באינטרנט, מהעובדה הפשוטה שאם מישהו באמת התנתק מישראל, הוא לא יגיב ב-NRG או באף אתר ישראלי אחר. ולגבי אלו שכן מגיבים - זה לא שאנחנו באמת מנסים להתנתק; עדיין אכפת לנו מישראל וכואב לנו לראות לאן היא מדרדרת.

        הגב לתגובה זו

        • אדרבא, ישראל ב''ה בעליה ואתם בחו''ל בתהליך הכחדה בלתי פוסק

          אתם פשוט, 27/02/08 19:48

          מבחינה סטטיסטי כבר אפשר למחוק רובכם מהעם היהודי כיון שאם לא אתם אז ילדיכם עתידים וגם כעת מתבוללים.

          הגב לתגובה זו

        • לאורן אני לא יודעת איפה אתה חי היום

          היגיון באוזן, 27/02/08 20:15

          על פניו נראה לי כי זה שאתה רואה את הפירות הבאושים של השנים האחרונות במדינה שלנו ומשווה עם ארצות אחרות זה רק מפני שאתה יכול לבחון מתוך להכיר מבפנים את המערכות הפועלות ואת השינויים שחלו בשנים הרבות האחרונות כאן בארץ . אינך כנראה יכול עדיין לעשות את ההשוואה הזו במדינה בה אתה חי היום . עוד לא . התקופה שאתה נמצא שם אינה מספיקה. להיות מעורב באמת .
          מי ששוהה בחו''ל רואה את הקשיים מרחוק .
          זה בטוח לא עובר רק עלינו אין ספק שגם במדינה בה אתה נמצא יש את השחיתות שלה את האלימות שלה רק שההתמודדויות שלה ודאי שונות מאשר שלנו . ולך שאתה לא מעורב עדיין בכל ההיבטים - ה ר ג ש י י ם בה מייחס לזה פחות איכפתיות .דווקא משום שאני חייה כאן כואב לי יותר מאשר לך - לראות את ההתפוררות שעוטפת חלקות איכותיות . אני רק בטוחה שאנחנו לא על פלנטה אחרת . זה לא קורה רק לנו.

          הגב לתגובה זו

    • איזו מדינה איננה מושחתת?

      אאא, 27/02/08 14:41

      כל העולם אלים.אנחנו מין אלים.אירופה וארה''ב עוקפות אותנו בסיבוב בכל הקשור לאלימות.המהגרים כבר יהפכו את החיים שם לגיהנום למרות השפע.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    סינון קיים גם במדינות נאורות

    לדייק, 27/02/08 11:13

    מנועי חיפוש גדולים, כמו גוגל, אינם מציגים תמונות בעייתיות (בחיפוש תמונות) בשורה של מילות חיפוש שהוגדרו כתוכן מיני מפורש.

    אבל כמו שאמרת, אין טכנולוגיה למנוע גישה ממיליוני משתמשים.
    לכל היותר אפשר לחייב (בדרך של חינוך ולא אכיפה) משפחות עם ילדים להתקין במחשב מערכת בקרת הורים. ואם זה מה שיקרה בסוף - מדינת ישראל תהיה מקום בטוח יותר לילדים.
    אני לא חרדי ולא ש''סניק, ולא מזדהה עם העמדות שלהם, אבל אם זו תהיה התוצאה אין לי בעיה עם זה. להיפך.

    הגב לתגובה זו

    • אני אחריך (ל''ת)

      דוד, 27/02/08 12:42

      הגב לתגובה זו

    • במדינות נאורות ? איזו? (ל''ת)

      עודד, 27/02/08 14:08

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בוקר טוב פקיסטן

    יוסי, 27/02/08 11:13

    ישר כח לבן כספית על מלחמתו
    בשסניקים ככה גם נראה החינוך
    במוסדות שלהם מפגר ב- 100 שנים

    הגב לתגובה זו

    • מוסדות החינוך החרדיים עולים

      מ, 27/02/08 15:10

      במבחני המיצ''ב על החינוך החילוני.


      אבל אל תתן לעובדות לבלבל אותך.

      הגב לתגובה זו

      • נכון!! זה לא יספרו לכם (ל''ת)

        שמיל, 27/02/08 16:31

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    כל הכבוד בן אתה מגן על הבושה מפורנו. יישר כוח (ל''ת)

    חילוני, 27/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד בן אתה מגן על הבושה מפורנו. יישר כוח (ל''ת)

    חילוני, 27/02/08 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הורה שלא מסנן את האינטרנט הוא הורה רע!!! (ל''ת)

    גם למבוגרים, 27/02/08 10:42

    הגב לתגובה זו

    • מסכים, לחייב בקרת הורים אבל לא צנזורה (ל''ת)

      שההורים ישלטו, 27/02/08 11:18

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מזעזע

    אסף, 27/02/08 10:39

    אין לי מילים פשוט מזעזע ומדהים

    1984 נשמע מוכר?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה אולמרט לא ש''ס

    אסף-חילוני ימני, 27/02/08 10:16

    אל תאשים את ש''ס. תאשים את אולמרט ואת העיתונאים שאתרגו אותו ביניהם אתה. הכל מותר בשם התהליך המדיני. כל שחיתות וכל כשלון הם כשרים, כל חוק דרקוני הוא בסדר עכשיו. ש''ס מבינים את זה מצויין. הרי רק לפני זמן קצר הוקם מחדש משרד הדתות. רק ביום שתקראו לאולמרט להתפטר כל הזמן והוא יוחלף יש סיכוי שהזוועה הזאת תיפסק.

    הגב לתגובה זו

    • אולי די כבר עם כל ה-''אולמרט אשם'' הזה?!

      אלמוני פלוני, 27/02/08 11:01

      מי שחושב שאולמרט המציא את הגלגל טועה.
      אהוד אולמרט בסך הכול משחק את תפקיד ראש הממשלה שכולל בתוכו שחיתות, פופוליזם וכניעה למפלגות הדתיות. הוא לא הראשון שעושה את הדברים האלה ובטח לא האחרון. היו גרועים ממנו ויהיו גרועים ממנו.
      ובאותה נימה, אם לא היו מפלגות שמנסות כל הזמן לבצע סחיטה קואליציונית, ראש הממשלה לא היה צריך להיכנע אליהם כל הזמן.

      הגב לתגובה זו

      • מעניין הניסוח שלך

        דמוקרט מודרני, 27/02/08 11:21

        המשחק הפוליטי כולל משא ומתן בין מפלגות. פעם נותנים, פעם מקבלים.
        פעם מתעקשים, פעם מוותרים. ככה זה עובד בדמוקרטיה.
        אבל משום מה, תמיד כשמדובר במפלגה דתית - אז פתאום כולם שוכחים את כללי המשחק, ומכנים את זה ''כניעה''.

        הגב לתגובה זו

        • זה לא כולם אלא הממורמרים

          קורא נכוחה, 27/02/08 15:14

          הצעקניים שתמיד 'מגיע להם' אכלו להם, שתו להם, דפקו אותם, וכו'


          הרוב הבוגר, השקט, והשקול, במדינת ישראל בעד החוק שהתקבל.

          הגב לתגובה זו

      • אבל הוא אשם! כל קדימה בעד החוק בגלל השרידות של אולמרט

        גיא, 27/02/08 11:52

        וברק הא הוא ברח שוב

        הגב לתגובה זו

      • החיים שלנו שה לא משחק! (ל''ת)

        שלומי, 27/02/08 11:52

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    ש''ס מבזבזת את כספי משלם המסים בכנסת (ל''ת)

    עם שטויות, 27/02/08 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לבוא בטענות לש''ס?

    oscar2avot, 27/02/08 09:56

    ש''ס לבדה לא מסוגלת להעביר את החוק, מה עם כל העסקנים בכנסת שעוזרים לה, ח''כים מהעבודה ומקדימה. הם עלובים באמת.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הגיע הזמן - אני חילוני שלא רוצה שילדי יראו דברים כאלה (ל''ת)

    חוק מצויין, 27/02/08 09:45

    הגב לתגובה זו

    • אז לך תחזור למערה של במרוקו (ל''ת)

      ליברלי, 27/02/08 10:48

      הגב לתגובה זו

      • אתה ליברלי בכל מה שנוגע לגזענות (ל''ת)

        אולי, 27/02/08 12:43

        הגב לתגובה זו

        • ליברל = גזענות

          אאא, 27/02/08 14:43

          הנאציזם,הקומוניזם והליברליזם הם כולם קרובי משפחה מדרגה 1 כך שלאור אילן ההיוחסין,אתה לא אמור להיות מופתע.

          הגב לתגובה זו

    • אולי חילוני, אבל בטח לא חכם

      בני, 28/02/08 00:00

      אתה מאלה שאינם מסוגלים לראות מילימטר קדימה.
      היום חוסמים לך את מה שמוגדר אצלם ''תועבה''.
      מחר גם הדלקת אור בשבת תחשב ''תועבה'', את ילדיך יכריחו לשנן תלמוד בבלי על חמורים של גויים ושורים שנפלו לבור, ואתה תוכל לגעת באשתך בפרהסיה רק במקל.

      אתה בטח גם היית איתם בהפגנות נגד מצעד הגאווה. כמו שנאמר - אולי חילוני, אבל בטח לא חכם.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    להקיא כבר את ש''ס (ל''ת)

    קוראת מודאגת, 27/02/08 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    להקיא כבר את ש''ס (ל''ת)

    קוראת מודאגת, 27/02/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עדיף על מדינה דקטטורית שבה ראש ממשלה מכהן נהנה מ-10 אחוז תמיכה

    עידן, 27/02/08 09:16

    כמובן שאני מתכוון לאולמרט

    הגב לתגובה זו

    • מי שחושב שאולמרט יותר גרוע מדיקטטורה הוא טיפש גדול (ל''ת)

      אלמוני פלוני, 27/02/08 09:38

      הגב לתגובה זו

      • הטיפש זה אתה.

        ק., 27/02/08 18:20

        דיקטטורה אפשר להפיל, אולמרט הוא כמו תולעי-עץ - לא רואים אותם אבל שומעים איך הם אוכלים את הכל מבפנים.

        הגב לתגובה זו

    • בוש לא נהנה מהרבה יותר תמיכה

      אאא, 27/02/08 14:44

      ואף אחד שם מציע להקדים את הבחירות.
      רק בארץ חושבים שבחירות צריך לעשות מתי שמתחשק לסמול הלבן ששולט בתקשורת,במערכת המשפט,באקדמיה ובמכוני הסקרים.

      הגב לתגובה זו