• 46.

    בדרבן 2001 חגיגת השנאה התבססה על תמונות מוחמד א-דורה

    נחום שחף, 29/02/08 18:13

    אנשים הסתובבו מלאי שנאה לישראל עם פלקטים וחולצות ועליהם תמונת הילד א-דורה. האווירה הזכירה את השנאה ליהודים קודם לשואה.
    האמריקאים עזבו במיאוס את הועידה ''לזכויות האדם'' שהתגלתה כועידה אנטישמית, ואחריהם עזבה המשלחת הישראלית.
    אירגוני הטרור איימו לנקום.
    יומיים לאחר נעילת הועידה הערבי הישראלי הראשון ביצע פיגוע טרור בנהריה, לקראת צאתו למשימה ''הקדושה'' הוא הסביר בצורך לנקום את רצח א-דורה.
    יומיים אח''כ נכנסו 2 מטוסי נוסעים שלא כדרך הטבע אל מגדלי התאומים בארה''ב. בצוואת אחד מהמתאבדים הופיעה תמונת א-דורה. בין-לאדן הוסיף ''בוש אם אתה שכחת את א-דורה אנחנו לא שכחנו אותו''.

    הגב לתגובה זו

    • התחקיר על א-דורה יוצג ביום שני הקרוב בערוץ 1

      אמת או ספין?, 29/02/08 22:08

      בתוכנית ''מבט שני'' שעה 21:30.
      היה או לא היה? אמת או ספין?

      מוחמד א-דורה, הילד שנקלע לחילופי אש בין חיילי צה''ל לכוחות פלשתינים בצומת נצרים עם פרוץ האינתפאדה בשנת 2000- הפך עם מותו לסמל בעולם הערבי. אבל בימים אלה מתנהל משפט דיבה בצרפת שעניינו - האם האירועים שבהם היה א-דורה מעורב היו מבויימים או אמיתיים (משפט דומה עומד להתקיים בישראל). האם צילומי הוידאו שמראים לכאורה את רגעי הפגיעה באדורה הם צילומים ערוכים ומבויימים שנועדו ליצור סמל תקשורתי שיזעזע את העולם ויצור דעת קהל נגד ישראל.
      חקירת האירוע מצביעה על שאלות רבות ביחס לעובדות ששודרו אז בערוץ 2 הצרפתי. הערוץ עצמו פנה לביהמ''ש בתביעה נגד מי שמאשים אותו בזיוף וכיום מתנהל המשפט שבו עולות עובדות חדשות באשר לאירוע. אירוע שגרם לזעם גדול בציבור הפלשתיני למעשי נקם ופיגועי התאבדות. אירוע שעלול להתגלות כזיוף לצרכי תעמולה.

      הגב לתגובה זו

      • ומילה טובה למעריב ולערוץ הראשון בטלויזיה

        נ.ש., 01/03/08 03:00

        מהראשונים במיין סטרים התקשורתי בישראל שלחמו לתיקון עלילת הדם מהקשות בהסטוריה היהודית.
        ביניהם ראוי להזכיר את עמיר רפפורט, את בן דרור ימיני, את יעקב אחימאיר, ואחרים.

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מסכים. אם ישראל לא תופיע בדרבן זה כמו הודאה בפשע.

    ליאור התל אביבי, 29/02/08 14:02

    חבל שנתניהו לא יכול לנסוע לשם ולענות לאנטישמיים האלה.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הזכרון שלכם ממש קצר - כנסו כנסו

    דוד, 26/02/08 10:02

    הועידה התקיימה בתחילת ספטמבר 2001.
    ישראל הייתה בפתחה של המלחמה ''אינתיפדה 2'' וכל הערבים ואירופה חגגו על חשבוננו.
    כולם דיברו על דבר אחד - שיגנו את ישראל בועידה - ואז באו''ם.
    ואז...
    בא אוסמה בן לאדן, 9.11
    וכל האפקט של הועידה ירד לטימיון.

    זה יקרה גם הפעם (ע''ע מורניה).

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    להשיב לאויב השמאלני ללא הבדל דת ולהוציאם מחוץ לחוק היהודי!!!!!!!!1 (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 26/02/08 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    תוציא את ג'ורג' סורוס מהרשימה שלך

    נפיח, 26/02/08 06:15

    הוא ''יהודי''מנוכר לחלוטין גם למדינת ישראל וגם לקהילה היהודית ובוודאי שהוא מנוכר ליהדות.לשפילברג הבמאי הגדול יש ''יציאות ''יהודיות אבל שלא תטעו בו הוא מנוכר לחלוטין לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    היום האויב הוא השמאל העולמי, המשת''פ של האיסלמיסטים. (ל''ת)

    היום האויב הוא, 26/02/08 05:41

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    האמת היא

    שגיב, 26/02/08 04:41

    שהעם היהודי בכל שנות קיומו מעולם לא ביצע שום מעשה רע כנגד עמים אחרים. בגלל הגינותו והצלחותיו העם היהודי היה תמיד קורבן לקנאה וגזענות ע''י כל אומות עולם. בסכסוך הישראלי פלסטיני נהרגו כ 4,000 פלסטינים ומעל 1,000 ישראלים וזה במלחמה עקובה מדם נגד אירגוני מרצחים. מספר המוסלמים שנרצחו החודש בלבד בידי מוסלמים אחרים בעולם גדול פי כמה. אומות העולם תמיד קינאו ביהודים ישראל היא הקורבן החדש שלהם והם משתמשים בה לנקות את המצפון שלהם מכל הטרור שהם גרמו במשך ההיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. זה אחד משורשי מה שנקרא (ל''ת)

      האנטישמיות, 26/02/08 11:45

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הייתי רוצה שישראל, כמו בימי בגין, תגיב על דברי נסראללה וחבריו

    גרי, 26/02/08 04:36

    השתיקה לנוכח אחמניג'ד ונסראללה, זוהי חולשה שהציבור בישראל לא יכול לסבול. למרות הכוח הצבאי העדיף שלנו, ותמיכת מדינות המערב, ואפילו המוסד והתכסיסים שעושים מאחורי הקלעים. כשנסראללה מכריז שימי ישראל ספורים אנחנו חייבים להשיב לו, אפילו בלגלוג ואיום שיומו קרוב כמו מורנייה. הלואי שהיו לנו מנהיגים שעושים נאומים כאלה, ושהתקשורת לא תלעג להם על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מי זוכר מה קרה אחרי וועדת דרבן הקודמת?

    יעקב, 26/02/08 01:18

    נכון!!!
    11/9- פיגוע התאומים
    מסקנה- יש מלחמה בעולם הזה בין כוחות האור וכוחות החושך.
    הבעיה- תלוי באיזה צד של המפה אתה, ואת זה העולם החופשי לא תמיד מבין - חשוב להיות פתוח ולתת מקום להרבה דעות, אבל!! יש דעות ועוד יותר מעשים שאי אפשר לתת להם מקום. יש חושך שאפשר להאיר ויש חושך שאי אפשר.... האם העולם יבין בזמן או ששוב נקבל סטירה...
    (כמו שאוכל כשר הוא מותר דהיינו לא קשור ולכן ע''י אכילה מעלים אותו לדרגה רוחנית. ואילו אוכל לא כשר הוא אסור (כמו אסיר) שאותו לא רק שאין אפשרות להעלות ולהתיר אלא להיפך הוא מושך אותך למטה...)

    הגב לתגובה זו

    • Dorban and 9-11?

      Izzy, 26/02/08 03:11

      How did you connect between a conference that dealt with Israel's occupation seven years ago and 9-11 diasaster against the USA?
      What about black cats and ladders?

      הגב לתגובה זו

      • ארועי השינאה-דרבן והתאומים, יונקים מאותו מקור (ל''ת)

        קירבת האירועים, 26/02/08 11:49

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    נווווו!! למה הם מחכים????? (ל''ת)

    עמית, 26/02/08 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ישר כוח מאמר מצוין , השאלה היא רק מה תחליט הממשלה

    אדוה נוה, 25/02/08 23:52

    רעיון מצוין, אולי הגיע הזמן לפעולה אלטרנטיבית לממשלה למען העם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תמימות לחשוב שניתן לשוחח

    אלי 1, 25/02/08 23:10

    ולשכנע את השונאים. השנאה עמוקה תהומית ומוזנת ללא הרף בהסתה איומה. שום שיחות ודיונים לא יוכלו לשנותה. גם ללא קיום ישראל, בכל מקום שיש ריכוזי מוסלמים הם יתפשטו כמו בקוסובו , קשמיר, פיליפינים, תוך טרור ורצח כופרים. הסרטן של העולם מתפשט

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    השתיקה הישראלית מול האנטישמיות של פושעים כמו אחמדיניגד חייבת להיפסק (ל''ת)

    חיים יעקב, 25/02/08 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין אנטישמיות באירן.

    יריב, 25/02/08 22:36

    באירן חיים יותר מ 26000 יהודים. אין להם שום מגבלות לצאת ולהכנס ורבים מהם מבקרים בארץ מדי פעם.
    אחמניגאד איננו אנטישמי. הוא אנטי ישראלת מדיניותה ומעשיב במיוחד ב 40 השנה האחרונוץ
    קשה להאמין שעדיין יש אזרחים בישראלים שהם עיוורים לחלוטין לכל מה שנעשה בשמנו מעבר לקו הירוק.
    לא פלא שסומים אלו מתפלאים ומתרגזים שמדינות אפילו בעולם המערבי מבקרות את ישראל. הרי הם חיים נהכחשה מוחלטת על מעשי הפשע שנעשים בגדה. חסרי עינים אלו בוודאי לא ראו את התוכנית האחרונה של ''עובדה''. בטח השמאלנית דיין המציאה את התמונות המחרידות של ההתעללויות ואת המידע על עצימת העיניים בכל הדרגים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה נציג הולם של ''הציונות החדשה''!ולגבי יהודיי אירן-המושג :dhimmie (ל''ת)

      ציוני!, 26/02/08 00:46

      הגב לתגובה זו

    • He is antisemitic

      Zvi, 26/02/08 00:51

      If denying the holocaust is not antisemitism, I don't know what is.

      הגב לתגובה זו

      • Denying the Holocaust

        Izzy, 26/02/08 03:07

        Deniers are not necessary antisemites.they may be but not necessarily so.
        Neturey Karta support Achmanigad. Are they antisemites?

        הגב לתגובה זו

        • כל מכחיש שואה הוא אנטישמי בריבוע(גם בור וטיפש)

          נטורי קרתא, 26/02/08 12:04

          אינם מכחישי שואה,גם ציינו את זה במפורש בקשר לביקור התמיכה באיראני.
          הם סתם דתיים קיצונים מחורפנים (שבחברה המוסלמית ,למשל, לא נשארים בחיים..).

          הגב לתגובה זו

    • באירן חיים 26000

      קובי, 26/02/08 00:53

      יהודים שלא מדאיגים אותך במיוחד .כניראה באותה מידה לא מדאיגים אותך במיוחד חמש מליון יהודים שחיים בישראל באיום מתמיד להשמדה מאירן סוריה חיזבאללה ועוד אירגוני טירור בעידוד הליגה הערבית ומדינות ערב .זאת צביעות .מלבד יהודי התפוצות שגם הם חיים באיום מתמיד ובכלל המערב.לא כואב לך שארגוני טירור כגון החמס שלוטים בעולם הערבי מנצלים את עמם שודדים עושקים למטרות גיהאד ביהודים ובעולם המערבי ? או שאתה מצדיק אותם ובאותה דיעה ?

      הגב לתגובה זו

      • wetting your pants?

        Izzy, 26/02/08 03:05

        Eshkol called people like
        you ''Samson the Nebech''
        and if you don't understand the pun, it simply means that a strong country like Israel has people terrified from any threat real or imaginary.
        So iit is safer to be a Jew in Iran than a Jew in Israel?
        I'm not sure everyone would agree with your hysteric anxiety.

        הגב לתגובה זו

        • מה לנו ולאיראן? מה האיראני נובח על ישראל?

          מה אתה מקשקש?, 26/02/08 11:59

          הפסיכוזה נגד ישראל וטיפוח העויינות המילולית והמעשית (!) כלפיה קיימת כמו שלא קיים כלום דומה בכל העולם.

          כל העולם הערבי/מוסלמי מקדיש קצת יותר מדי ''אנרגיה'' נגד ישראל, מכדי שהנימוק ישראל סתם הסטרית יחזיק מים.

          מה הסלוגן ''ישראל חזקה'' אמור להביע?
          שהיא הפקר לכל תוקפנות בכל וריאציה?
          אתה חצוף.

          הגב לתגובה זו

    • נשיא איראן הקורא למחוק את ישראל מהמפה אינו אנטישמי?

      אין גבול לטפשות, 01/03/08 03:09

      בישראל חיים 6 מליוני יהודים, לא מזכיר לך נשכחות מהיסטוריה הלא רחוקה?
      ואגב לגרמנים לא היתה פצצה גרעינית. לאיראנים, אם אין להם עדיין פצצה, הרי שלא ירחק היום.
      וישראלים האוהדים את הפאשיזם הראדיקאלי באסלאם מגינים עליהם.
      אין גבול לטרוף?
      נחום שחף

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    מאמר מצויין !! טוב שיש כאלה מאמרים.

    אמנון ל., 25/02/08 21:31

    תודה, יעקב על מאמריך.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בדארפור מבצעים המוסלמים רצח-עם בנוצרים. כן, ברגע זה מתרחש ג'נוסייד (ל''ת)

    תחשוב/י רגע..., 25/02/08 20:20

    הגב לתגובה זו

    • מוסלמים-ערבים יש להדגיש. (ל''ת)

      קורא, 25/02/08 20:35

      הגב לתגובה זו

    • ששש לא להפריע למוסלמים

      שגיב, 26/02/08 04:47

      הם בסך הכל עושים מה שזכותם לעשות. הרי אם הקוראן מתיר אז אין בעיה בואו נתתרכז בישראל ובאיך היא מעיזה להלחם בחזרה נגד המוסלמים זה חטא לפי האיסלם הם אמורים לשלם גי'זה ולחיות תחת חסות האיסלם כאזחרים נחתוים חסרי זכויות החוצפנים הציונים האלה!

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    רבותיי, הספורט הלאומי הפלשטיני (לשחוט יהודים) החל הרבה לפני הכיבוש.

    לאחיי/בני דודיי, 25/02/08 19:58

    לא...כי לפי חלק מהתגובות נראה ששכחתם, או שחשבתם שאנחנו שכחנו.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שפיגלמן ערוץ 1 אמר שהוא לא מייצג את היהודים ביהודה ושומרון

    אנטוני הופקינס, 25/02/08 19:45

    אז למה לך ללכת רחוק,תראה כמה מזוויעים חבריך לערוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מילים כד(ו)רבנות (ל''ת)

    אליוי, 25/02/08 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מחפש ''יהודי של יום חול'' שיעשה את העבודה השחורה?

    י, 25/02/08 17:13

    למה שבמקום להחרים לא תשלח הממשלה את הנציג עם הפה הכי מלוכלך? למה לא איים על הזונות בזין?
    המשחק שם באמת מכור מראש, אז אפשר לנסות ולגנוב את ההצגה.
    ואם אתה מחפש מתנדבים מחו''ל, למה דווקא יהודים? מלחמה בצביעות ובגזענות האמיתית זה לא עניין לכל אדם נאור? האם לא הגיע הזמן לגייס תומכים אמיתיים ו-י-ש-ר-י-ם מבין אומות העולם? כאלה שלא מפחדים מהטרור האיסלאמי?

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פוגרום שעורכים מתנחלים פנטים בשוק בחברון גורם נזק שהטוב בנואמים לא

    אדי, 25/02/08 17:13

    יצליח לתקן.
    אל תנסו להסתיר את מעשי הנבלה, ואל תאשימו את השמאל בגילויים.
    בעולם בו כל מכשיר טלפון הוא מצלמת ווידאו וכל מחשב מאפשר להפיץ מידע בכל העולם, לא ניתן להסתיר שום דבר...

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת . קצת פרופורציה

      לא מדובר, 25/02/08 17:31

      בסינגור על מתנחלים או בהאשמת כללית לשמאל-אלא בתעמולת אנטי ישראלית גורפת ומתלהמת כפי שמגיע לאחד השיאים שלה בכינוס כמו בדרבן.

      או שלא קיימת תופעה כזו לדעתך
      (מעבר לויכוח כן שטחים/לא שטחים)

      הגב לתגובה זו

      • ההסתה נגד ישראל בכינוס הזה היא חולנית, ואני מנסה להאיר פן בעייתי

        אדי, 25/02/08 18:10

        מבחינת הדרך בה נוהגים גורמים קיצוניים אצלנו, והנזק שכרוך בכך.

        הגב לתגובה זו

    • תתבייש לך

      קובי, 25/02/08 20:20

      אני יהודי שבכל הזדמנות מבקר בחברון במערת המכפלה בקסבה ובשכונת אברהם אבינו .אני חילוני תל אביבי .ובכל ביקור אני רק מתמלא הערצה אהדה לאותם יהודים מתישבי חברון ששומרים בחרף נפש על עיר האבות ששום כוח שבעולם לא יוכל לקטוע אותה מהיהודים וזאת עובדה הסטורית .אני מבקר בבית הכנסת שבשכונת אברהם אבינו בית כנסת שהיה לאורות סוסים בזמן התורקים שליהודים לא הייתה דריכה במערת המכפלה רק שבע מדרגות .באותו בית כנסת יש ספר תורה שהוא בן אלף שנה .אני רואה בעיני איך אותם משקיפי אום עם הלוחית האדומה מתחברים עם הערבים ומתרחקים מהיהודים .הרי האיחוד האירופאי ממן אותם לשמור במרכאות על הערבים המסכנים ובמרכאות על היהודים הכובשים .אני מבקר בקרית ארבע אנשים נחמדים ושקטים שרק כאב יש בהם מהתרחקות חלק מהיהודים במדינת ישראל מהם ואיום תמידי של גירוש .בחברון עיר האבות כל שביל אבן מיחד מסורת יהודית שלא נפסקה בישוב יהודים בחברון מאז חורבן בית שיני .אני מבקר גם את ברוך מרזל איש גדול שחי בקרון מעל המדרגות בהם הלך אברהם אבינו .מערת המכפלה כמעט תמיד ריקה מיהודים .בעקבות ההסתה הפרועה של השמאל התקשורת לנתק הזהות הערכים בכונה תחילה מהיהודים .אני מקוה שיפרסמו תגובתי .כל הכבוד למתישבים היהודים בחברון על שמירת אחד הערכים החשובים ליהודים ומסכנים את נפשם .

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רק תקראו את תגובות השמאלנים...

    ארז, 25/02/08 17:05

    ותבינו אילו מעוותים וספוגים בשנאה עצמית הם.
    רק בעלי מוח חולני מסוגלים לשנוא כך את ארצם, את עמם - ובעצם, את עצמם.
    רק הם מסוגלים כך לאבד את עצמם, למכור את נפשם וזהותם ולהזדהות טוטאלית עם אוייב, המצהיר קבל עם ועולם שמטרתו האחת והיחידה היא לחסל את כולנו - גם אותם! - עד האחרון שבנו.
    ראו אותם בעלבונם ובחרפתם.

    הגב לתגובה זו

    • התעמולה בדרבן לא קשורה לשמאל,אלא לאנטי ציונים קיצונים (ל''ת)

      24, 25/02/08 17:10

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    בדרבן עוסקים בדמוניזציה של ישראל (ל''ת)

    כמו באיזה, 25/02/08 17:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    רק שינוי ההלכה היהודית הגזענית,המאובנת והעבשה תציל אותנו מגינויים (ל''ת)

    שינוי ההלכה, 25/02/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עדיף שישראל תסתום את הפה. כי כשהיא פותחת אותו האנטישמיות גוברת. (ל''ת)

    תנו רק לנתניהו, 25/02/08 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הסברה לא תספיק

    יהודי, 25/02/08 16:19

    אם ממשלת ישראל לא תפסיק את הקמפיין הפרו-פלסטיני הבלתי-נלאה שהיא מנהלת שבמסגרתו מופצות לעולם תמונות של מתנחלים מכים ויורקים על תושבים פלסטינים בחברון, אזרחים חפים מפשע הרוגים בשטחים, ולאחרונה המצור על הרצועה שלא יביא לשום תוצאות בנושא הקסאם, אבל ממחיש לעולם באופן הכי מוצלח את הטענה (הדמגוגית) של שונאי ישראל שעזה היא ''בית הכלא הגדול בעולם'' ולכן הרעיון של גבול עתידי בין ישראל לפלסטין הוא פסול.

    ממשלת ישראל ואזרחיה התרגלו לחשוב בעזרת האצבע על ההדק ולא לראות את הסכנה האסטרטגית שמגיעה מכיוון אחר - דעת הקהל העולמית.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מה עם משלחת תמיכה חרדית לדרבן כדי לעודד את אוייבי המדינה? (ל''ת)

    משלחת חרדית, 25/02/08 16:12

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    הכל טוב ויפה אבל איך השתרבב

    בני אשראף, 25/02/08 15:56

    הכל טוב ויפה אבל איך לכל הרוחות השתרבב פה שמו של סרן בנימין נתניהו לרשימת גדולי ישראל?
    בטח התכוונתם לרב אלוף אהוד ברק
    גיבור ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • בטח התכוונת לאהוד ברק - נוטש ישראל (ל''ת)

      ליאור, 25/02/08 16:45

      הגב לתגובה זו

    • אכן, גיבור

      ארז, 25/02/08 16:54

      אהוד ברח - שברח מצאלים, מלבנון, מאחריות לאינתיפדה השנייה...
      אהוד ברח, שהיה מוכן למסור את לב הארץ לידי האוייב...
      אהוד ברח, שדירבן את האוייב לפתוח במלחמה ע''י הבריחה המבוהלת מלבנון...
      אהוד ברח, שלא חיסל ביום הראשון את האינתיפדה...
      אהוד ברח, שהקים את ועדת אור כדי להעניש את השוטרים, כדי לרצות את ערביי ישראל למען עוד כמה קולות בבחירות...
      אהוד ברח, אכן, גיבור ישראל...

      הגב לתגובה זו

    • הוא ממש לא גדולי ישראל (ל''ת)

      א.ב יהושע, 25/02/08 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אחימאיר,אם לא השנה הרי בעוד כמה שנים!לא תתכנסו לקו הירוק ,לא רק בדר

    קורה בין עינים, 25/02/08 15:55

    בדרבן יוקיעו אתכם,אלא בכל האקדמיות בעולם,בכל הכינוסים בעולם,כל הארצות בעולם (אל תהיה סכל,גם לארה'ב תיקע הנפש בקרוב)

    הגב לתגובה זו

    • הקו הירוק לא הנושא. איזה ערבי מוכן לפשרה על הקו הירוק?? (ל''ת)

      דרבן- עלבון, 25/02/08 16:37

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מחפש ''יהודי של יום חול'' שיעשה את העבודה השחורה?

    י, 25/02/08 15:52

    למה שבמקום להחרים לא תשלח הממשלה את הנציג עם הפה הכי מלוכלך? למה לא איים על הזונות בזין?
    המשחק שם באמת מכור מראש, אז אפשר לנסות ולגנוב את ההצגה.
    ואם אתה מחפש מתנדבים מחו''ל, למה דווקא יהודים? מלחמה בצביעות ובגזענות האמיתית זה לא עניין לכל אדם נאור? האם לא הגיע הזמן לגייס תומכים אמיתיים ו-י-ש-ר-י-ם מבין אומות העולם? כאלה שלא מפחדים מהטרור האיסלאמי?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אחימאיר מניח מראש שרק יהודים יצדיקו את ישראל

    שמרלינג, 25/02/08 15:37

    סימן לחולשה בטיעון. ארץ שיש בה כבישים שמותר לנהוג בהם רק למי שנולד לאם יהודיה - נגועה באפרטהייד מובהק.

    הגב לתגובה זו

    • סימן לחולשה בטיעון. היותו שקר גס (ל''ת)

      לשמרלינג, 25/02/08 15:54

      הגב לתגובה זו

    • זו דמגוגיה

      הרצל, 25/02/08 16:00

      המצב בו ישנם בשטחים כבישים ליהודים בלבד הוא משיקולי בטחון ולאו דווקא גזענות. אבל צריכה להישאל השאלה למה בכלל הוקמו התנחלויות שדורשות את הכבישים הללו. מוצדקת גם הדרישה לפנות את ההתנחלויות ולעשות כל מה שאנחנו יכולים כדי לצאת מהשטחים.

      הגב לתגובה זו

      • לפני שהיו הכבישים האלה,טענו שה''חיכוך'' דרך הכפרים

        גורם לאלימות.., 25/02/08 16:31

        הרבה נכתב בזמנו על ה''חיכוך'' המתגרה כביכול!
        לך לעיתונים ושאר ירקות מאותה תקופה ותראה כמה ה''חיכוך'' מככב!

        פתרו את החיכוך, הגיעו הפלסטינים ל''התחכך'' מרצונם..
        אח''כ גם הוסיפו שיגרת ירי מטווח אפס על הנוסעים היהודים.

        נא לזכור היטב איך מה ולמה קרה!
        נמאס מתעמולה תפורה עם שמות קולוסלים.

        וכל זה בלי קשר של לצאת מהשטחים-גם אני בעד.

        הגב לתגובה זו

    • בארץ שבה מנסים לרצוח אותך

      י, 25/02/08 16:32

      רק משום שנולדת לאם יהודיה מותר לך להתגונן ולמנוע מרוצחים פוטנציאלים את ההזדמנות לרצח

      הגב לתגובה זו

    • רק לאזרחי ישראל, מטעמי המנעות מירי מכוון עליהם-רק עליהם! (ל''ת)

      חדל קשקשת, 25/02/08 16:33

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אתה צודק מר אחימאיר , אבל יש יהודים שגרים ביננו ותוקעים סכינים ...

    אבא גוריו, 25/02/08 15:30

    בגבנו.
    אולי , אם יטוהר מחננו מהגייס החמישי של ''שוחרי השלום'' ו''ארגוני זכויות הערבי'' , יהיה קל יותר להזים את שקריהם הנתעבים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שבוע אחרי דרבן היה את הטרור בתאומים . מה הפעם? (ל''ת)

    דוד, 25/02/08 15:09

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעתי (ל''ת)

      תזכורת סמלית, 25/02/08 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    האנטישמים הגדולים ביותר בעולם הם היהודים/ישראלים (ל''ת)

    אחימאיר תתעורר, 25/02/08 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אחימאיר צדיק אחד בסדום

    רובי, 25/02/08 13:46

    כתבה מאלפת ורעיונות נהדרים הלוואי שמישהו יקרא ויישם רעיונות אלה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    משרד החוץ - ל ה ת ע ו ר ר !!! די לאדישותכם.

    אזרח מודאג, 25/02/08 13:33

    תקראו את המאמר החשוב הזה. תתעוררו מתרדמתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רעיון טוב. מפה עברו ל-4 (ל''ת)

    ארנון, 25/02/08 12:50

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודק. כתבה מצויינת! (ל''ת)

    אזרח אהבל, 25/02/08 12:12

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך לסגל לשון עם הרבה שמות תואר ומושגים מפוצצים שליליים

    ולדקלם טקסטים, 25/02/08 12:09

    בשכנוע פנימי חד צדדי אוטיסטי עמוק ,
    וזה צריך לבוא מקטן עד גדול -האיש ברחוב והאינטלקטואלים..

    לא ילך אצלנו

    הגב לתגובה זו

    • אכן. כל תורת הסוד של תעמולת דרבן (ל''ת)

      על רגל אחת.., 25/02/08 12:29

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מאמר חשוב

    ארז, 25/02/08 10:30

    אך מדוע הינך מציין את יוסי ביילין, א.ב. יהושע, ג'ורג' סורוס ואוטו-אנטישמים אחרים?
    הרי הם גרועים לא פחות - ואף יותר - מהאנטישמים שייתאספו בדרבן.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם השגותיך

      לילך, 25/02/08 13:20

      לא לשלוח את השמאל הרדיקלי אלא למצוא אנשים שמיטיבים להתבטא באנגלית ולהביא עמדות מוצקות למצבנו. דוקא ביבי נתניהו מתאים מאד למעמד כזה. (לא תומכת בו פוליטית אך הוא מייצג אותנו מצויין בחו''ל).

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הצעה רצינית (ל''ת)

    ברוך, 25/02/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האויבים הגדולים ביותר של היהודים הם היהודים עצמם

    מיכה, 25/02/08 09:50

    ניסיתי, ואני עדין מנסה להבין את שורש הבעיה.
    יצר השנאה וההרס העצמי מסוכנים פי כמה מהפצצה של אחמדיניגן.
    האמת שגם העולם הצלבני עומד חסר עונים מול התפשטות הטרור והרוע בעולם, ומתחבט בדרכי פעולה ''מוסריות'' בלי לחשוב על קיומו שנמצא בסכנת הכחדה בזמן הקרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    חבל שאינך מבדיל בין זכותה של מדינת ישראל להתקיים ובין האופן הפגום

    פאול בוימר, 25/02/08 09:45

    והבלתי מוסרי שבו היא מתקיימת.
    האם אינך שותף לדיעה שמדינת ישראל היא מדינת אפרטהייד ? מדי יום מתרחשים באן אירועים שמעידים שישראל היא אכן מדינה שכזו,מדינה גזענית שונאת זרים שמקפחת את אזרחיה שאינם יהודים באופן בלתי נסבל - גם אם אותם אזרחים שירתו בצבא וסיכנו את חייהם למען קיומה.מה הועילו לדרוזים ולבדואים אלפי החיילים והקצינים שהוציאו מקרבם ? חלקם עדיין גרים בישובים הבלתי מוכרים ובתנאים מזעזעים.בהגיעם לנתב''ג היחס כלפיהם יהיה אותו היחס המופגן כלפי אזרחים ערביים שלא שירתו בצבא.
    אחמדינג'אד,הנאצי החדש,עושה את העבודה קלה מדי.די לאמר את שמו ולאחר מכן אפשר לרחוץ בניקיון כפינו.
    הבעיה היא שרבים רבים שפעם היו ידידי ישראל (יהודים ולא יהודים) מאסו בכיבוש האכזרי ובאופן הלא מוסרי והאלים שבהם ישראל מנהלת את חייה מול סביבה עויינת.
    הצעירים ביהדות אמריקה נוטשים אט אט את ישראל משום שאין דרך להיות גם אדם ערכי ומוסרי וגם לאהוד ולאהוב את ישראל של עשרות שנות הכיבוש.
    קל להגן על זכותה של מדינת ישראל להתקיים אבל קשה עד בלתי אפשרי להגן על זכותה להמשיך בכיבוש ובשליטה על חיי הפלשתינים.
    הכיבוש מוביל אותנו אל התהום.

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב! (ל''ת)

      בני, 25/02/08 10:11

      הגב לתגובה זו

    • בולשיט

      ישראלי, 25/02/08 10:21

      ''הכיבוש'' הוא מה שמחזיק את קיומה של ישראל. בריחה מהשטחים תחשוף את ישראל לסכנות קשות מאד ואפילו להשמדה. שים לב, עד 1967 גם בתל אביב חיו עם שקי חול ושוחות בחצר מפחד ההפגזות. היום עם השתלטותו של האיסלם הפוליטי התוצאה תהיה קשה פי כמה.
      לגבי ה''אפרטהייד'', אכן יש בעיה עם היחס כלפי דרוזים ובדואים, אבל תנוח דעתך אותו יחס קיים גם כלפי מזרחים ותשבי עיירות פיתוח היהודים למהדרין. כמו כן, בתור סטודנט בבר אילן (!) אני יכוללומר שיש אצלנו סטודנטים ערבים לא מעטים, ואני חוזר-אוניברסיטת בר אילן.
      לסיכום, מהיהודים הצעירים בארה''ב שחיים בסיר הבשר ולא יודעים מה עובר עלינו כאן בטוח לא נבקש צידוק מוסרי לפעולותינו. מה עוד שממשלתם עושה דברים הרבה פחות ''מוסריים''.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה עונה לו ברצינות על ה''אפרטהייד'' המחורפן הזה

        כולה חוטאים, 25/02/08 12:28

        ולהסטוריה האמיתית שהמושג הזה שייך לה.
        מתעלקים על ההסטוריה של השחורים בדרום אפריקה, מבצעים בה מחטף ,לצורכי תעמולה.

        ע''ע כך חוטאים פעמיים:

        גם מכחישים ככה את מה שבאמת עבר על השחורים בדרום אפריקה(מרוקנים את ההתרחשות האמיתית מתוכנה).

        גם משקרים במצח נחושה,בעזרת פעלול תעמולה של ניכוס מושג עם ''תוכן ידוע'' ממקום אחר- הונאה צינית.

        הגב לתגובה זו

        • דברים מדוייקים (ל''ת)

          את''ע, 25/02/08 13:07

          הגב לתגובה זו

    • הוא לא מבדיל כי ההבדל קיים רק במוחותיהם של צבועים ואנטישמים (ל''ת)

      אסי, 25/02/08 10:21

      הגב לתגובה זו

    • שטויות!!!

      מארק וייס, 25/02/08 10:24

      ישראל מתקיימת באופן פגום ולא מוסרי ?!?!
      נראה כי השנאה העצמית, הפסואדו-נאורות והרצון להדמות לגויים העביר אותך על דעתך.
      פאול הנכבד, מדינת ישראל מתקיימת תחת איום תמידי. הכבושים המסכנים שחיים תחת-שלטון אפרטהייד, לשיטתך, עסוקים רק בדבר אחד - השמדת ישראל. לא משנה אבו-מאזן, הנייה או כל אבו אחר - אין השקעה בחינוך/בריאות/תשתיות. ההשקעה היא אך ורק בכנופיות טרור.
      תראה איך הם מתנהגים בינם לבין עצמם. יצא לך פעם להכנס לג'בליה, אדון פאול היקר, ולחלץ נחקר שחשוד בשיתוף פעולה עם ישראל. אני מניח שלא. כי אם כן, ולאור האכזריות המטורפת שהיתה נגלית לעיניך, לא היית פולט את בליל השטויות הנ''ל.
      אתה כנראה לוקה באינטיליגנציה נמוכה, ולכן מבלבל בין השרדות לגזענות. חיי השרדות תמידיים, גם אם היא נכפתה עלינו רק על ידי הערבים, אינה הופכת אותנו לגזעניים כלפיהם, אלא מותירה אותנו שורדים. אנשים שמנסים יום-יום לשרוד מול האיום הערבי.
      אתה שמעת את ערביי ישראל במלחמת לבנון אומרים שהם מבינים את נסראללה, וסולחים לו על הרג ילדיהם על ידי טילי חיזבאללה, כי הם יודעים שהטילים היו מכוונים ליהודים?
      אנחנו גזענים? לא ידידי! אתה צבוע!
      ארץ ישראל לעם ישראל. נקודה. ללא פשרות. אנו מכניסי אורחים וידנו מושטת לשלום בכל עת. בה בעת, יד שתשלח לעברנו על מנת לפגוע בנו, תגדע באיבחה מהירה. ללא היסוסים וללא נקיפות מצפון.
      עכשיו אתה יכול לחזור לעולם הדמיון המפותח שלך ולפנטז שקוראים לך יורגן ושאתה בכלל אזרח דני. פטתי!

      הגב לתגובה זו

      • אין גבול לצביעות שלך?

        שמרלינג, 25/02/08 15:49

        אתה כובש אותם בכוח כבר 40 שנה. עושק אותם, גוזל את מימיהם, רודה בהם באלף דרכים ושולל את זכויותיהם האנושיות, כל זה מתוך אמונה שאתה נבחר של אלוהים ושבתור כזה מותר לך לעשות את כל מעשי הנבלה הללו. אתה רוצה שבתמורה לכך הם ישאו כל בוקר תפילה לשלומך? אופייני שאתה יושב באמריקה ותובע את זכותך על הארץ בעודך נהנה שם ממשמני ארץ הגויים. איך אתה רוצה שלא ישנאו אותך?

        הגב לתגובה זו

        • אל תתבלבל מי שכובש בארץ ישראל הם הערבים (ל''ת)

          יודע הסטוריה, 25/02/08 16:18

          הגב לתגובה זו

        • מי שגונב זה הפלסטינים.בכמויות ענק

          ומי שמסרב לפשרה, 25/02/08 16:45

          מי שלא הניח לישראל לבצע את ההכנסות-הפלסטינים.
          מי שמסרב לקחת אחריות בטחונית מכל מקום שישראל תפנה בגדה -הם.(ניסו גם זה בתוך שטחי הרשות-סרבו..).

          בקיצור -לפלסטינים נוחה מסגרת ה''כיבוש'' כדי לנסות לכפות על ישראל דרישות מדיניות שלא מקובלות עליה.
          רוכבים בציניות מניפולטיבית (!)על ה''כיבוש''-כביכול נותן להם רשיון פתוח לכל דבר, ולא דורש מהם כלום.

          פלקט של סיסמאות לא רציני.

          הגב לתגובה זו

        • עד שהבאנו עליהם את המחבלים של אש''פ...

          ארז, 25/02/08 17:00

          היו להם זכויות, ומצבם היה הרבה יותר טוב.
          כאשר אתם הבאתם עליהם, בשם ''זכויות האדם'', את הרודנות הטרוריסטית של עראפת, אז מצבם התדרדר מדחי אל דחי.
          בשם ''זכויות אדם'' כאלה ואחרות ובשם ה''הגדרה העצמית'', דנתם את הפלסטינים לחיי סבל ומחסור, שכל כולו באשמת מנהיגיהם, שלא השקיעו ולו סנט אחד בבניית תשתית אזרחית, כי הם העדיפו להשקיע את המליונים בתשתית טרור המופנית כלפינו, רק בגלל היותנו יהודים (אבל זה כמובן בסדר בעיניך, כי ליהודים אין ממש זכויות אדם...).

          הגב לתגובה זו

        • שמרלינג, מה החידוש?

          ארנון, 25/02/08 22:20

          אני ממש לא רוצה שישנאו אותנו אבל למה כתבת 40 שנה? מה קרה לזיכרונך? 40 וזהו? מה רע ב- 60 ואולי 80? רק אל תגיד לי שבאותו שעור כאבה לך הבטן...
          זוכר את המופתי הירושלמי שכרת ברית שמד לעם היהודי עם צורר מודרני...? נוווו סתאאאם אני לא אתפוס אותך יותר בענין השנים אבל אזכיר לך את שאמרה גולדה אל אף שהמישפט מתנשא למדיי אולי תוכל להבין (אל עף שנראה לי שאתה מכיר אותו) למה אנחנו ואולי גם אתה שונאים/כועסים על שכננו.
          ‎“We can forgive the Arabs for killing our children. We cannot forgive them for ‎forcing us to kill their children. We will only have peace with the Arabs when they ‎will love their children moor then they hate us”‎
          שמרלינג, סליחה על האנגלית. זו לא השפה החזקה אצלי, אבל זהו המקור.
          הרצון שלך כשאיפה הנוצרית לראות את היהודי כמוצר המושלם מוליכה אותך לראיית מציאות אולי רצויה אך המציאות שונה, משונה ודיי הזויה.

          אני בדעתו של אחימאיר שאם אפשר, יש לגייס. כולל אותך.
          בב''ח

          הגב לתגובה זו

    • אכן, מדינת אפרטהייד

      ארז, 25/02/08 10:29

      מדינה שבה אזרחיה הערבים נהנים מכל הזכויות שמהם נהנים אזרחיה היהודים.
      מדינה שבה אזרחיה הערבים יכולים לבחור ולהיבחר לפרלמנט.
      מדינה שבה מכהנים ח''כים ערבים - ואף שר ערבי.
      מדינה שבכוחות הביטחון שלה משרתים ערבים בכל הדרגות.
      מדינה שבמטכ''ל של צבאה יושב אלוף ערבי.
      מדינה הפוטרת את אזרחיה הערבים משוויון חובות (שירות צבאי, למשל).
      מדינה המעניקה לאזרחיה הערבים חופש ביטוי מוחלט.
      מדינה המעניקה לאזרחיה הערבים כניסה חופשית לאוניברסיטאות.
      מדינה המכירה בערבית כשפה רשמית.

      אכן, מדינת אפרטהייד...
      בהחלט, אם משווים את ישראל למדינות המזה''ת הנאורות - אירן, סוריה, עירק, סעודיה, מצרים...

      האין גבול למחלת הנפש הנקראת ''שמאלנות''?

      הגב לתגובה זו

      • אל תיתמם

        איציק, 25/02/08 15:42

        הכוונה לאפרטהייד בשטחים. שם לא מתקיים שום דבר ממה שציינת.

        הגב לתגובה זו

        • גם בשטחים אין שום אפרטהייד

          יש אזרחי ישראל, 25/02/08 16:20

          במצב של לחימה בין 2 הצדים.

          הגב לתגובה זו

        • אפרטהייד?

          ארז, 25/02/08 16:57

          במצב שבו אנחנו דואגים לכל מחסורם של הפלסטינים - גם כשהם נלחמים בנו! - האם זהו אפרטהייד?
          אז, כן, יש ''אפרטהייד'', שמטרתו למנוע מהפלסטינים לממש את זכותם מלידה לרצוח ולטבוח ביהודים כל אימת שיחפצו.
          מעניין גם, שלפני שהחלו מעשי הרצח והטבח, לא היה ''אפרטהייד'', לא היו מחסומים, לא היו הגבלות. האם אתה מסוגל, במשאבים המאוד מוגבלים העומדים לרשותך, להבין מדוע?

          הגב לתגובה זו

    • הכיבוש הכיבוש - תמיד יש תירוץ לשנאה (ל''ת)

      גרשון, 25/02/08 10:39

      הגב לתגובה זו

    • לטובת העדר הצדקני שמסרב להתבונן אל המציאות הקשה בעיניים פקוחות

      פאול בוימר, 25/02/08 12:26

      אצטט את ס.יזהר : ''וכשאין ברירה הרי זה מחוץ לטוב או לרע.אבל אין ברירה לא עושה אחרת את הדבר.לא עושה רע לטוב.'' (''ימי צקלג'' עמוד 297)
      אין לי ספק שכמוני,גם אחימאיר חי את הדיסונאנס של אדם,יהודי וישראלי וציוני שמבקש לחיות במולדתו ובמדינתו הריבונית ובמקביל מבקש לחיות חיים מוסריים.
      כבר עשרות שנים שהשילוב הזה הוא בלתי אפשרי.
      זו האמת המרה של חיינו.

      הגב לתגובה זו

      • יש 2 עמים בין הים לירדן. ל 2 העמים זכויות לאום לגיטימיות

        ורצון לביטוי, 25/02/08 12:43

        הצד הערבי/פלסטיני שולל לחלוטין את זכותו (הלגיטימית!!) של הצד היהודי.

        פעלולי לשון וכפל לשון לא יעזרו.
        זו המציאות.

        כדי להתלונן-צריך לבוא בידיים נקיות.

        ומי שמדבר על אפרטהייד-בקושי ראוי לתגובה רצינית.

        הגב לתגובה זו

    • אדוני שקרן!גם קשקשן!אף ערבי לא מוכן לפשרה על הקו הירוק!

      הפלסט' מתעלקים, 25/02/08 12:39

      והם אלה שה''כיבוש'' לא נמאס עליהם ומעוניינים להנציחו.

      לישראל זכות קיום? וואלה?
      המון תודה

      ליהודים יש זכויות לאום לגיטימיות-(לפחות כמו לערבים ופלסטינים..)תתחיל להפנים את זה ,בתור התחלה.

      הגב לתגובה זו

    • על השימוש במושג ''מדינת אפרטהייד''

      ציון הציוני, 25/02/08 14:50

      האופן בו אתה משתמש במושג ''מדינת אפרטהייד'' שונה מהותית מהאופן בו התועמלנים האנטי-ישראלים משתמשים בו. הם רואים בסיסמא הזו קריאה לפירוק מדינת ישראל לפי הדוגמא של פירוק משטר האפרטהייד. הם לא מתכוונים רק לכיבוש בשטחים. גם העוולות הנוספות שציינת ראויות לתיקון מיידי אבל הן לא מתקרבות בחומרתן לדיכוי של משטר האפרטהייד בדרא''פ. בסיסמא ''מדינת אפרטהייד'' אתה משחק לידי אנשים שלא הצדק וזכויות האדם נגד עיניהם אלא לאומנות ערבית ושנאת ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • היהודים במזה''ת הם מיעוט שזכאי להגנה מפני הרוב הערבי

      השואף להשמידם, 25/02/08 17:25

      ''פלסטינאים'' זה בלוף שנועד לטייח את העובדה שמדובר בחלק מן אותו רוב ערבי ששואף להשמיד את המיעוט היהודי.
      ''העם הפלסטיני'' זו עוד יצירה מלאכותית שלא היתה קיימת אילולא חלוקת השלל בהסכם סייקס-פיקו.
      כל ליברל מבין מה זו אפליה מתקנת והגנת זכויות המיעוט.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    התקשורת האנטי ישאלית הקשהביותר מגיעה ממקום העבודה של מר אחימאיר

    שלא יתמם !!, 25/02/08 08:45

    הטלויזיה הישראלית, מפיקה תכניות ומציגה עמדות שמשרתות היטב את תעמולת השינאה לישראל. ההתממות הזו של אחימאיר מקוממת.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מאחימאיר?

      סניגור, 25/02/08 10:31

      הוא אחד השפויים, האינטליגנטיים והסימפטיים שבמערכת, אז דוקא עליו אתה מתגולל? האם הוא אשם בדעות של מרבית עמיתיו למקצוע?

      הגב לתגובה זו

    • אחימאיר הוא האור בחושך שנקרא רשעות השידור (ל''ת)

      1 מהעם, 25/02/08 15:44

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. הצגת האמת משרתת את התעמולה האנטי ישראלית (ל''ת)

      איציק, 25/02/08 15:51

      הגב לתגובה זו

      • שמוש במילים שהערבים משתמשים

        יהודיה, 25/02/08 16:22

        היא לא הצגת האמת

        הגב לתגובה זו

      • איזה אמת (ל''ת)

        ואיזה נעליים, 25/02/08 16:46

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    יעקב ראה את השמאלנים האנטישמים איך הם כאן בישראל פועלים? מרצ ושלום

    ג'ינג'י, 25/02/08 08:34

    עכשיו חייבים להוציא אותם מחוץ לחוק ולהפסיק עוד לייבא נבלות כאלה לארץ אם זה מה שקורה בישראל מה נלין על מדינות אחרות????

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל כך הרבה שמאלנים קיצונים מנית

    נביל, 25/02/08 08:02

    האינך יודע שהם מסוכנים לעם היהודי מאחמדיניזאד?

    קיסינגר? האיש שניסה לעשות הכל בכדי לנתק את ישראל מפצצות האטום שלה, או סורוס? התורם הגדול ביותר לשמאל האמריקאי.

    את אלה ושכמותם איני מחשיב כיהודים ולדעתי הם נושא לטיפולו המיוחד של המוסד.

    תמהני שמלומד עתיר ידע ונסיון שכמוך עדיין אינו מזהה את השמאל היהודי הקיצוני כנאציזם המודרני...

    הגב לתגובה זו