• 101.

    אסור לפגוע בבית המשפט העליון

    רון, 25/02/08 13:40

    אם הפוליטיזציה תחדור למערכת המשפט אז גם אנשי הימין יפגעו,אבל אז זה יהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    #### דנציגר=סוס טרויאני בעליון

    אלי, 25/02/08 08:00

    הכנסו לקיור זה:
    ברק אומר לא יהיו שופטים
    ולמחרת דנציגר דווקא אומר הפוך

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בנפול בייניש לא אשמח ???אבל הגיע הזמן ויפה שעה קודם !!!

    משה, 25/02/08 01:56

    בייניש זוכרת ,,, בהצהרתך ,,,
    אני אחזיר את אמון הציבור במערכת
    בית המשפט ,
    אמרנו זוכרת כן ,,,
    ומה עם מר יחזקאל בייניש זוכרת כן ,
    אזזזזזזזזזזזזזז הכן האמון ,
    כמה שמר פרידמן צודק צודק וצודק,
    חונטה אליטה דיקטטורית ורודנית ,
    עד מתי ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ''איפה מגניו של שלטון החוק?''חחחה מר פרידמן בכבודו ובעצמו ,

    משה, 25/02/08 01:13

    האיש שלי בכנסת !!!!!!!
    הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה ,

    הגב לתגובה זו

    • שישאר שר המשפטים

      אילן חטאב, 09/04/08 13:43

      תגיד אתה נורמלי?
      עד שיש שר שמתעסק ברצינות במשרדו ורק במשרדו ועוד מומחה עילאי בתחום משרדו אתה רוצה להפוך אותו לראש ממשלה?
      שישאר שר משפטים לשנים רבות יש מספיק מה לעשות במערכת המשפט

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    חישין ביריון בפטנציה גודע ידיים ראש הממשלה הבא שלי מר פרידמן נקודה

    משה, 25/02/08 00:45

    מר פרידמן היקר אל תחת ואל תירא
    המשך ביתר שאת העם איתך
    אוהבים אותך צדיק בסדום ,
    (האמסטף) של המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ע'פ הטוקבקים אין כאן דמוקרטיה

    אבי, 24/02/08 19:14

    בכול פעם שהעליון מוזכר. כול המגבים מגדפים .א'כ זו דיקטטורה. שהרי דמוקרטיה בוחרת ברוב.לא כך?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לגודע ידיים קשה להשלים,לסדר חדש.

    נתן.ש, 24/02/08 18:06

    חגורת האגנדה נפרמה,לא הכל שפיט יותר וקשה להם לקבל זאת.

    הגב לתגובה זו

    • לגודע ידיים ?האג'נדה שלך של בייניש ושל ברק =דיקטטורה כוח ושררה

      משה, 25/02/08 01:07

      וראש הממשלה הבא שלי מי אם לא בכבודו ובעצמו הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן הכן ישר ואמתי ,
      ואתם יכולים להמשיך להשמיץ !!!
      פיל בכולבו חרסינה
      הזוי ,,,
      ועוד המון קשקשת ברשת ,
      בטכלס מר פרידמן לא סופר אותכם ,

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    השופטים מרגישים שהם אלוהים. צריך לנקות את בג''ץ

    YOU, 24/02/08 16:59

    מדהים לראות איך הם, אנשי המשפט כשהאיש הזה הוא תותח כבד בתחום המשפט, כל הכבוד לפרידמן עטור מחמאות ופרסים. אין ספק, איש אקדמיה מבריק שקשה לאנשי המשפט איתו.

    ועד עכשיו בבועה שלהם ועשו מה שבא להם, סוף סוף יש מישהו ששם להם גבולות.
    חשין וחבריו שחושבים שבית המשפט מעל הדמוקרטיה כאילו הקישם נחש נוכח מישהו שמעיז לקטרג עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    Chushin wants anarchy

    jm, 24/02/08 16:43

    You do not want justice you just want to be in control and above all. Anarchy so your family will continue to rule. Hopefully thanks to Friedman that will not happen.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    ''...אין בן-דוד בא עד שיכלו השופטים הרעים..'' ואתם מרים כלענה שי

    אילנה, 24/02/08 16:34

    שייכים לערב רב

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    כל הכבוד לפרידמן - שליח השם להוציא את הביוב של ב. המש. העליון החוצה (ל''ת)

    ברכה, 24/02/08 16:24

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לשופט חשין

    קרקע טאבו, 24/02/08 16:22

    הגיע הזמן שאתה ורעיך תפנימו שבית המשפט נעליון אינו שייך למספר קטן של משפחות אצולה ומקורבים.
    אולי פרופ' פרידמן מגזים בניסוח אבל אתם העליונים הגזמתם בהתנהגותכם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    להציל את המדינה משלטון השופטים.

    ישעיהו, 24/02/08 16:00

    שלטון השופטים של בג''ץ הוא דיקטטורה נאורה.
    מיעוט מנסה לכפות על הרוב את עמדותיו המדיניות בשם החוק לאחר שעיצב את החוק בפרשנויות רחוקות מכוונת המחוקק והעם.

    ואם החוק אינו תואם את עמדותיו, ואינו מאפשר פרשנות המנוגדת לרוח השופטים בית המשפט לוקח לעצמו סמכויות לבטל ולפסול חוקים.

    מישה חשין שבגד באשתו, והוליד מאישה זרה בת שהתכחש לה כל חייה, מי הוא שיטיף מוסר ויורה את הדרך לעם היושב בציון?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    יפורסם שכרם של ה-''שופטים בע'מ'' להלן: הרודים בעם!!! (ל''ת)

    80,000 לברק, 24/02/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרידמן צודק, חשין ביניש וברק שיבדקו את עצמם איך הגיעו למצב הזה?

    ג'ינג'י, 24/02/08 15:18

    כל בג''צ ומערכת המשפט מחוברים למערכת הפוליטית לשמאל הקיצוני ופעלים כסניפי מרצ ומנותקים מהעם היהודי ולכן חייבים לבצע רפורמה כדי שגם ליהיהודים תהיה מערכת משפט נורמלית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרופ' ברק ''שלטנו בשרון בפליליו - ובאולמרט ובמעלליו'' (ל''ת)

    כי לנו השלטון, 24/02/08 15:15

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    העם לפרידמן מכיר תודה - לחיסול החונטה ה-''כבודה'' (ל''ת)

    מרוב כבודו, 24/02/08 15:13

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בשבילי הנזק שעושה בית המשפט

    1, 24/02/08 15:13

    גדול מהנזק שעושות כל משפחות הפשע.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חשין,אם פרידמן לא יעשה זאת עכשיו ...העמך יעשה זאת!

    ירון.מ, 24/02/08 15:11

    ותאמין שזה יהיה הרבה יותר מכוער,אתה מגיע ממוסד כל כך אטום שאתה עדיין לא מבין ולא רואה תהליכים שהתרחשו לך מתחת לאף!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    תגיד תודה חשין !!! אם לא פרידמן היו כבר גיליוטינות (ל''ת)

    תגיד תודה, 24/02/08 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    שופטים עליונים מאב לבן ?? ועכשיו הנכד גם ?????? (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 24/02/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בית המשפח העליון של השמאל עמלקים צריך להיות מחוסל ואם זה פרידמן (ל''ת)

    זה מצויין, 24/02/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    כשמוסדות ציבוריים הופכים לנחלת אבות .

    אזרח הארץ, 24/02/08 14:31

    שמעון פרס לא מסכים שמבקר המדינה ,יעשה ביקורת בבית הנשיא , כאילו מדובר בבית שהוא נחלת אבותיו . ברק,ו חיישין ,בייניש הפטרונית שלעדנה ארבל ,לא מסכימים שמאן דהוא יגע ב חממו -דקטאטורה ,שיסדו במשך השנים , שרואים בה נחלת אבות ,איש לא יקצץ בשכרם ,איש לא יחליט את מי הם ימנו לבית המשפט העליון , [מועדון של חבר מביא חבר ] הם יחליטו על אזורים פרוצים בגדר ההפרדה ,דרכם נכנסו מחבלים ,ורצחו באזרחי ישראל , הם יחליטו להזרים חשמל למחרטות הקסאמים בעזה . הם יבטלו את החלטות הכנסת , הם יחליטו שבמצפה של תושבים יהודים בגליל יגור ערבי . ועוד . אח''כ מתפלאים שכל העם מתקומם נגדם .ודי לראות את רוב התגובות כאן .

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    כל הכבוד פרידמן הם יודעים שאי אפשר לסבן אותך אתה משפטן בעל שם לא

    י סאל מיל, 24/02/08 14:31

    חנפן כשטרית לפיד ולבני

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לסתום את הפה של חשין כל הכבוג לפרידמן סוף יש שר אמיץ ולא חנפן (ל''ת)

    יג משפטן, 24/02/08 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סוף לחגיגה ולשליטה הבלעדית במדינה!!!

    נ.כהן, 24/02/08 14:24

    נגמרה לכם השופטים הבלעדיות בהחלטות. פעם המדינה היתה שפוטה בידי האנשים הלא כל כך נכונים ובניהם השופט חשין.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    דניאל פרידמן אל תתבלבל

    אש, 24/02/08 14:10

    הטוקבקים לא משקפים את דעת רוב הציבור והם לא ממש בעדך . רובם גם לא ממש מבינים על מה מדובר. זה רק כמה אנשים שמזהים את השופטים עם ''שלטון האליטות של האשכנזים'' ואתה בעיניהם ''הגיבור'' ששובר אותם. היצרים של האנשים האלה עושים הרבה רעש באינטרנט, זה הכל.
    גם אם חלק או אפילו רוב השינויים שלך נכונים (ואני לא בטוח בכך), גם אז נשארת השאלה איך עושים אותם, באיזה ווליום , באיזה קצב? ה ''איך'' חשוב לא פחות מה''מה''. אתה עושה נזק גדול פרידמן! שינויים אמיתיים גדולים אתה בינתיים לא עושה אבל בינתיים פוגע קשה באמון בבית המשפט. איך אתה לא מבין את זה??

    הגב לתגובה זו

    • אמון בית המשפט לר קיים מזמן אצל רוב העם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אתם מיעוט שמאל, 24/02/08 14:43

      הגב לתגובה זו

    • ל75 מי שמתבלבל זה אתה אתה נשמע כמו איזה חייזר שנחת עכשיו על כדור

      ש.הכנעני, 24/02/08 16:07

      הארץ.כל הסקרים מראים כי אימון הציבור במערכת המשפט התדרדרה לשפל שאין לו תקדים בעולם 70% מהציבור במדינה אינו מאמין בבית המשפט וזה החל מתקופתו של מארן הגאון שליט''א אהרון ברק.
      אים תמשיכו לטמון את ראשכם בחול זה רק עניין של זמן ש90% מהציבור יאבד את אמנו בבית המשפט.
      ואז כולכם תקומו ןתאמרו ידנו לא שפכו את הדם הזה.

      הגב לתגובה זו

    • הטוקבקים כן משקפים את דעת רוב הציבור והם ממש בעדך ואוהבים אותך

      משה, 25/02/08 00:55

      אל תחת ואל תירא העם אתך
      צדיק בסדום ,
      הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה ,
      אתה עושה נזק גדול מר פרידמן
      לחונטה האליטה הדקטטורית ,
      ישר כח איש חכם ויקיר האומה ,

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    כבודו, זיקנתך מביישת את בחרותך.

    נעמה, 24/02/08 14:07

    (ולא שבבחרותך היית מופת שקול, חסר פניות, נטול אינטרסים. ע''ע ''העליונים'', של נ. לויצקי).

    הגב לתגובה זו

    • גם בחרותו הייתה בזויה (ל''ת)

      שום שינוי, 24/02/08 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    מי שאל אותך באמת , חשין?

    לעצור את ןחשי!, 24/02/08 14:04

    למיטב זכרוני,יצאת לפנסיה,אתה כבר לא מורם מעם,לכן החוק שב לחול גם עליך...
    על חוק העונשין שמעת?יא גודע...
    ועל חוק לשון הרע ?
    גם לא יאה לך ההתממות הזאת?(או שמא כבר פיתחת אלצהיימר)את כל השרים שניסו לשמור על שלטון החוק,אתה וחבריך ניסיתם לתפור ולשים בכלא!
    כנס באם-אימא שלהם פרידמן!
    זכור!
    כלב שנובח אינו יודע לנשוך!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    דניאל פרידמן אל תתבלבל

    אש, 24/02/08 13:45

    הטוקבקים לא משקפים את דעת רוב הציבור והם לא ממש בעדך . רובם גם לא ממש מבינים על מה מדובר. זה רק כמה אנשים שמזהים את השופטים עם ''שלטון האליטות של האשכנזים'' ואתה בעיניהם ''הגיבור'' ששובר אותם. היצרים של האנשים האלה עושים הרבה רעש באינטרנט, זה הכל.
    גם אם חלק או אפילו רוב השינויים שלך נכונים (ואני לא בטוח בכך), גם אז נשארת השאלה איך עושים אותם, באיזה ווליום , באיזה קצב? ה ''איך'' חשוב לא פחות מה''מה''. אתה עושה נזק גדול פרידמן! שינויים אמיתיים גדולים אתה בינתיים לא עושה אבל בינתיים פוגע קשה באמון בבית המשפט. איך אתה לא מבין את זה??

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש לא בכיוון.אתה ודומיך הם המיעוט

      ששון גבאי, 24/02/08 13:58

      רב העם מבין שהבג''ץ הוא בית הדין הגבוה לצדק לאויבי ישראל והציונות.
      הבג''ץ השתלט על המדינה על מנת למנוע מהימין לשלט.
      חשין הוא לא יותר מבהמה גסה וכל התבטאות שלו רק משכנעת יותר שפרידמן צודק.
      די אם נאמר שמתנגדי אולמרט תומכים בפרידמן.

      הגב לתגובה זו

    • מי שמתבלבל הוא אתה. ולא, אתה לא היחיד שמבין כאן במה דברים אמורים. (ל''ת)

      נ., 24/02/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    חשין, האם אתה עד כדי כך אגוצנטרי? אם כן, איך זה שאתה בכלל שופט?

    אייל, 24/02/08 13:24

    תנסה לעמוד רגע מהצד ולשפוט באופן אובייקטיבי את המעמד ההזוי שרכש לו בית המשפט העליון בישראל. איפה יש דוגמה אחרת לזה בעולם? איזו מדינה דמוקרטית אחרת מנוהלת למעשה על ידי בית המשפט העליון שלה, אשר מרשה לעצמו לבטל חוקים שחוקקו על ידי נבחרי הציבור, כי בעיניו הם ''אינם סבירים''? את זה אתה מכנה ''שלטון חוק'' ו''דמוקרטיה''? אתם, כל השופטים בבית המשפט העליון, התפנקתם לכם היטב והתרגלתם למעמד שהצלחתם (השד יודע איך) לבסס לעצמכם, עד כדי כך שנראית לכם ''פגומה'' כל אפשרות אחרת.

    אז אם כן, אדון חשין הנכבד, אם אתה למעשה שופט אובייקטיבי ולא דיקטטור צר אופקים ואינטרסים, אתה אמור לראות את מה שכל ילד רואה, שהמלך הוא עירום ושאתם כולכם קליקה אליטיסטית דיקטטורית המסתכלים ממרומי האולימפוס של מגדל השן שלכם למטה על ''פשוטי העם הבורים'' בכנסת. בעיניכם, רק ליחידי סגולה ''על-אדם'' כמוכם יש את היכולת להבין מה נכון ולא נכון, מה מותר ומה אסור, מה ''מוסרי'' או לא, ובקיצור, איך טמבלים כמוני אמורים לחיות.

    אני מקווה שפרידמן יצליח למשוך את השטיח מתחת לרגליכם ולהחזיר אתכם למקומכם הראוי - פירוש סופי של החוק שנקבע עבורכם, באופן דמוקרטי, על ידי הכנסת. וזהו.

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי מנסח יותר טוב את מחשבותי

      שמעון, 24/02/08 14:02

      כל הכבוד לך, הגיע הזמן לעשות סדר אצל החונטה האליטיסטית הזו.
      להחזיר אותם למימדים הטבעיים שלהם ולהחזיר את המדינה לשפיות שלטונית ודמוקרטית

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    עכשיו הם מרגישים מה שאנחנו בעם מרגישים כבר 50 שנה... (ל''ת)

    מאירי יוסקה, 24/02/08 13:21

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שופטי סדום

    יהודי, 24/02/08 13:18

    שופטי סדום נמאסתם לכו הביתה

    מדינת הלכה לעם היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרידמן אתה אביר העם לוחם הצדק של כולנו בממסד המקובע (ל''ת)

    צביקי, 24/02/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חשין יה בבא, למה שלא תילך בדרך הרגילה

    לך על דיל, 24/02/08 13:17

    והמצליחה שלכם שהוכיחה את עצמה שנים על שנים.

    תציע לו דיל, ואם אתה לא בטוח איך ומה, שאל את טומי לפיד שהוא מומחה לדילים למינויים לעליון.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פרס כספי למחוקק האמיץ שישנה את החוק!

    רצון הבוחר, 24/02/08 13:15

    חוק השופטים הוא מעוות - גרם לסיאוב מוסרי במערכת הקריטית ביותר במדינה.
    מזמן היה צורך לשנות אותו, אך חוק השופטים גרם לכך שהראשות השופטת הפכה להיות גם מחוקקת ולפעמים אף אוכפת, וחשין הוא ההוכחה לכך.
    הלאה לשופטים מושחתים.
    יש להקים גוף מבקר למערכת המשפטית, בו לא ישב אף נציג שהתקרב אי פעם למערכת המשפט.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    חשין תתלונן לעמיתך בעליון מר וינוגרד על שלטון החוק שפוררתם (ל''ת)

    צוקיה, מעלות, 24/02/08 13:14

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    חשין, ברק, בייניש, ארבל - הבדיחות העצובות שלנו

    כנניהו המיסר, 24/02/08 13:09

    הרי כל אלה המנויים לעיל דאגו לרפד את כיסאם, את כיסם ולהרחיק את בני משפחותיהם מהכלא ולקרבם לג'ובים ועמדות המכניסות כסף ושלמונים לכיסם

    כל האמור לעיל הוא לכאורה ומהווה סאטירה על המצב החמור שבאליו הידרדרנו. אני מפחד באמת מהפושעים היושבים שם בבית המספח העליון אשר ללא ספק יעשו יד אחת עם הפרקליטות הרועצת .לפגוע בי ולהמשיך לבצר את מעמדם כדיקטטורה השלטת במדינת ישראל. (כאמור הכל לכאורה)

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חי בסרט

    יהודה, 24/02/08 13:09

    חשין חי בסרט.הוא חושב שדעתו היא חזות הכל וכולם צריכים להתיישר לפיה.פרידמן מבין במשפטים לא פחות מחשין.אני רואה שרוב הפרופסורים למשפטים לא יוצאים נגדו ולא תומכים בעמדת חשין.האם הם אילמים? האם הם סתומים? האם הם טיפשים? ברור שיש בעיה והבעיה מורכבת.חלק ניכר מיודעי המשפט חושבים שבייניש לא מתאימה למשרה לעת הזאת.הם גם חושבים שברק הרס את שיטת המינויים כשהתנגד לרות גביזון בטענה שהיא לא חושבת כמוהו.אחר כך באה בייניש ופסלה את נילי כהן שלא היתה מקבלת את בייניש לסטאג' אילו התבקשה לעשות זאת.אז מה הפלא שחשין צורח ככרוכיה והציבור מובך אבל תומך בפרידמן וכל הפרופסורים למשפטים שותקים?

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בג''ץ והשמאלנים הם האוייבים הגדולים! העם עם פרידמן! לרסק אותם! (ל''ת)

    שמאל=ANTIדמוקרט, 24/02/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    חשין תוקף את פרידמן

    אהרון, 24/02/08 13:03

    מושחתים נמאסתם

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן לבטל את המוסד האנטישמי הזה (ל''ת)

    אחד העם, 24/02/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    שמעתי שמארגנים הפגנת ענק בפסח נגד בית המשפט (ל''ת)

    2 מליון איש, 24/02/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    פרידמן-המשך בריסוק העליון,כולנו איתך-כנופיית קדימה (ל''ת)

    מתאם הפעולות, 24/02/08 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אם נכון הדבר, טוב שכך !!!

    משפטן ותיק, 24/02/08 12:46

    כעורך דין ותיק, אשר מופיע בבתי המשפט, בכל הערכאות, ברציפות, בשלשה העשורים האחרונים, אומר רק זאת: הלוואי וחשין צודק !!!

    הלוואי ופרופ' פרידמן יעשה וישנה כרצונו וכהבנתו. שיקול דעתו, טוהר כוונותיו ותבונתו שאין לה שיעור, עדיפים בעיני על גחמותיהם של מספר שופטי-עליון, גם אלו שרואים בבית המשפט נחלת אבות !!!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תעזוב אותנו באמאש''ך..

    הרצל, 24/02/08 12:42

    כבוד השופט בדימוס חשין אתה את שלך עשית,זהו סיימת.רד מאיתנו !
    אנחנו רוצים שינוי ולא יעזור לך כלום!
    גם לא בג''צ ! שנה תשנה מערכת המשפט !

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמעון הצדיק בן גמלילאל אומר: על שלשה דברים העולם עומד על האמת

    YOU, 24/02/08 12:41

    והמשל ?לסוחר אחד, ששכר עגלון להוליכו לעיר ? השופטים בישראל הם הגרועים ביותר בעולם? ויבקש את העגלון להשגיח על סוסו? אינך רוצה עצמאות את רוצה יד חופשית לבדלנות מציונות וביטחון מדינה! פרידמן תמשיך! ''גלימות הרשע ''בהיסטוריה אך רוב העם אתך!? לבל יטה מן הדרך? כבו' הנשיאה !!! הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ברמה 1 מעל כבודה ,ולראיה ,הטוקבקיסטים מאשרים זאת ,למה לא הוגש כתב אישום נגד !!!יחזקאל בייניש , כיון שהסוחר סעד את לבו ללפני נסיעתו ? בייניש ''זורה חול בעיני הבריות'' ורוצה להירדם קמעא אולם העגלון שגם הוא סעד לבו לפני נסיעתו תקפה עליו שנתו ונרדם.? מדוע הגב' בייניש, מתמידה לא להגיד אמת. האמירה שהשיטה בישראל למינוי שופטים היא ''מודל לחיקוי'' היא פשוט שקר וכזב. אין אף מדינה בעולם שממנה כך את השופטים שלה - שתתכבד הגב' בייניש (שנשיאת בית משפט השלום בתל אביב אמרה עליה שהיא שקרנית- או בשפה נקייה ''זורה חול בעיני הבריות'') ותגלה לנו, באיזה מדינה בעולם הועתקה שיטת מינוי השופטים מישראל - אין חיה כזו. לכולם ברור כי השיטה בישראל היא מושחתת ופסולה- לכן באף מדינה אין שיטה כזו. וסוסו הלך בדרך הסלולה עד שנזדמנו לו בצידי הדרכים? כך הם ידאגו לקיים משפט צדק והצדק יראה והצדק יהיה הצדק של החברה שבה הם חיים ! ולא על פי ערכים הומניטאריים שממליצים להם ''רוצחי מיליונים '' עשבים מתוקים מיד סטה מן הדרך לאכלם ? בייניש חישין ברק ושאר החונטה בהמשך יבקשו סליחה ממר צדק:פרידמן והעגלה נהפכה בחפירה עמוקה והסוחר נפל מן העגלה ונפצה? הפרופסור למשפטים מר דניאל פרידמן ראש הממשלה הבא שלי נקודה , אל תחת ואל תירא צדיק בסדום כל העם פרידמן צדק צדק צדק ,,, בעבר ובהווה,הזוי ? פיל בחנות חרסינה ?. נזף הסוחר בעגלון:הרי הזהרתיך לבל תישן ותשגיח על הסוס ולמה לא שממעת בקולי? יש עוד בני אדם בעולם שמבינים לא פחות מאשר השופטים. לשופטים יש סמכות לשפוט מכוח החוק המתקבל בכנסת. יואילו אבירי שלטון החוק והדמוקרטיה לכבד את החוקים המתקבלים בכנסת .לא יוכל להיות שבית המשפט הוא מעל לכנסת אלא הכנסת היא הריבון והיא קובעת גם אם לא מוצא חן בעיני השופטים. הצטדק העגלון:אמנם השגחתי על סוסי בערך פרסה, ומכיר אני בסוסי? גם כן סוג של כת...(נורא סודית,כמו הכור האטומי)שצריך להיות חבר בה כדי לקבל מינוי לשפיטה במדינת ישראל!וזה למה הפרוטוקולים לבחירת שופטים,כל כך סודיים... שהיא בהמה ''משכלת'' ויודע את הדרך ולא עלה על דעתי שיסטה מן הדרך הסלול?. אמר לו הסוחר:הוי אוויל וסכל, כלום אפשר לומר על בהמה שהיא ''משכלת'' אף אם סוסך הוא החכם שבסוסים הרי אינו. מערכת משפט רקובה צריך שינוי ?......

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איך זה שאביו של חישין ואחיו נושאי משרות במערכת המשפט האם לא ...

    אבי, 24/02/08 12:26

    האם לא רובצת עליו עננה כלשהי כפי שהם נוהגים לאמר
    האם מערכת המשפט היא תחנת דלק פרטית בה לכל בן משפחה יש תפקיד בשכר
    מערכת רקובה ונגועה בפרוטקציוניזים שאין כדוגמתו.
    מערכת שלקחה כל תקוה מהעם הרוצה ביטחון אישי ברחוב הן מהטרור והן מהעברינים הקטנים
    מערכת השולחת קצין צנחנים להשפט אצל שופט ערבי שמרושש את משפחתה בגלל תקלה מבצעית
    מערכת המסדרת משרות לילדיה ושולחת ילדי אחרים לההרג בנוהל שכן
    מערכת שהשבוע שיחררו רוצח בגלל שלא השלימו את הרכב השופטים
    מערכת שמעכבת את גדר הביטחון
    מערכת שלא עונה לפרידמן על אף טענה אחת בצורה לוגית
    מערכת המוכנה לחשוף סודות מדינה וביטחון אבל לא את מכתביה של עדנה ארבל בנושא תפירת תיק לשר נאמן

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    KEEP GOING MR. FRIDMAN (ל''ת)

    מנדי, 24/02/08 12:21

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    חשין, ''וייקוו למשפט והנה מיספח לצדקה והנה צעקה''

    ירמיהו, 24/02/08 12:19

    ומה זה בית המשפט העליון אם לא חבורת ביריונים גודעי ידיים ?, אשכנזים מרחבייה .

    מדוע אתה חושב שאתה יודע טוב ממני למה ומה המדינה הזאת ראוייה ?

    אני מקווה שיום יבוא והעם הז יבוא חשבון עם מי שהרעו לו ומררו את חייו.

    שכן אם לא הארץ תקיא אתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    זו בושה ששרינו נותנים גבוי בהפלת הבג''ץ

    עמית, 24/02/08 12:18

    הגיע הזמן שאהוד ברק ישים מחסום בפני פרידמן ואולמרט שמנסים להפיל את בית המשפט העליון לתועלתם האישית.

    הנושא ראוי להילחם עליו עד כדי הפלת הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • איזה שרינו ואיזה נעליים,ברק מזמן ערק לקדימה וכל הפודלים איתו (ל''ת)

      נפוליון נפיחא, 24/02/08 12:45

      הגב לתגובה זו

    • הלו, תרגיע שם. אף אחד לא מפיל כלום. בסך הכל הגיע הזמן לתקן עיוותים. (ל''ת)

      נ., 24/02/08 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כשמערכת מישפטית שתפקידה בן היתר לעזור לאזרחיה

    פקק תנועה, 24/02/08 12:17

    בצורה מאוד מסיומת אולם היא פוגעת במטרה זו בצורות שונות אזי משהו כאן לא בסדר ולא משרת את התושבים למען אזרחות טובה ונקייה .מצרות שונות .ולא מגינה מספיק אל אזרחים אלו ???????

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בית משפט??? למה לא לומר קאזינו? עונשים לפי המזל שלך...בושה!!

    אבנר, חיפה, 24/02/08 12:12

    צא וראה כבוד השופט חשין מה קורה באולמות בית המשפט ומערכת המשפט שאתה כ''כ מגן עליה. תראה איך מחלקים עונשים כשהכל עניין של כמה מזל יש למי שעומד מול השופט, ובעיקר איך התעורר השופט באותו הבוקר. כי אם לא אז איך אתה מסביר שעל שתיי עבירות שהן זהות לחלוטין לשניי אנשים עם נסיבות דומות לגמריי מתקבלים שניי עונשים שונים בתכלית. אפילו לא קרובים אחד לשני. והכל בבית המשפט שלך שאתה אוהב ומעריך ושומר עליו מפניי אדון פרידמן!
    אני חושב שאם מישהו מכם היה באמת רוצה להחזיר את אמון הציבור לבתיי המשפט אז זה אחד הדברים הראשונים שהיה עליו לתקן במהירות. ''אחידות ענישה'' ושזו לא תהיה רק סיסמה אלא הלכה למעשה. לא ייתכן שבאותה עיר באותו בית משפט שתיי אולמות שונים ייחלקו עונשים שונים לגמריי ואני מדגיש כשנסיבות העבירה והעבריין הן זהות. לא יכול להיות שאותו שופט (אהוד קפלן ,חדרה) ייתן לאדם ללא עבר פלילי על 13 עבירות של גניבה 5 שנים ושבועיים אח''כ לאישה עם עבר פלילי ותנאי של 18 חודשים שעברה 18 עבירות וכמובן עם עבר פלילי הוא ייתן 15 חודשים מאסר בחופף לתנאי , ולמי שלא הבין הוא פשוט נתן לה 0 חודשים בעצם!!
    זו בושה למערכת המשפט שככה מחלקים עונשים במדינה שלנו. לתשומת ליבך כבוד השופט חשין

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אתה פתטי

    איתן, 24/02/08 12:11

    חשין, די כבר!!!!!!!!!

    אתה פשוט פתטי, שום טיעון הגיוני אין לך , רק רגשות.

    עדיף שאתה וקבוצת הסנוביסטים שלך תשבו כבר בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ושרון עשה התנתקות ואיפה היו מגיני שלטון החוק? ולמה אז לא פצית פה?? (ל''ת)

    מדינה מחורבנת, 24/02/08 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    רזי ידע כמו כל אדם מה דעתו של חשין היכן האיזון?

    מאזין, 24/02/08 12:07

    פרידמן הביא תוכניות,חוץמניבולי פה והסתה איש לא מתמודד ענינית עם התכניות. ועכשין לגלי צהל יש מה לדבר בחדשות ולהמשיך ללבן את ההסתה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כן חשין הגיע הזמן לנפץ לרסיסים את בית השחץ והתועבה שהנך אחד מיושביו (ל''ת)

    ארקדי, 24/02/08 12:00

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    פרידמן שליחו של אולמרט נגד העליון...בושה למדינה!! (ל''ת)

    אולמרט ביפן?!!, 24/02/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מישאל (גודם הידיים) חשין

    י, 24/02/08 11:58

    נשאר רק לראות אם הוא יממש את הבטחתו. כנראה שפרידמן צריך להתחיל לחפש פרוטזה...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    זה מה שקורה בית המשפט מתערב בגדר ההפרדה גם אני בז לו (ל''ת)

    האליל, 24/02/08 11:58

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    למה נותנים במה לאחד שכבר לא ראוי לשמש כשופט ? (ל''ת)

    בנדן, 24/02/08 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי שמבזה את מוסד השפט זה אתה ודומיך (ל''ת)

    זרובבלון, 24/02/08 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    והכסיל (גודע הידיים)בעת הזו ידום.מי יערער על הבג''צ

    ש.הכנעני, 24/02/08 11:53

    פרידמן. צדיקים מלאכתם נעשת בידי אחרים.כתבתי מזמן והמון המון פעמים על חבורת הרבנים של בית המשפט העליון ובראשם מארן הגאון שליט''א אהרון ברק אשר עושים בבית המשפט ככל העולה על רוחם ואשר מטיפים לנו השכם והערב על חוסנו וחשיבותו של בית המשפט.
    אכן אתם צודקים כי בית המשפט חשוב לנו אך אתם רואים בו קרדום לחפור בו.חשין כל פעם שאתה פותח את הפה אתה חושף לנו בהתלהמות שלך נגד פרידמן את האמת על התנהלות בית המשפט.
    ולך לך בדרכך והושעת את בית המשפט ואת עם ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק לשופטי בג''ץ מותר לעשות כרצונם!

    אהרון ברק, 24/02/08 11:52

    ולא לבני תמותה כמו פרידמן!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העליון - חונטה שמאלנית שלטת (ל''ת)

    גיל, 24/02/08 11:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    פרדמן אולמארט אחד הם (ל''ת)

    מאיר, 24/02/08 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    '' חשינים נמאסתם '' (ל''ת)

    זרובבל, 24/02/08 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הרסתם את המדינה!!!!

    יובל ורדי מפונה, 24/02/08 11:50

    הרסתם את החוקים, אם זה היה תלוי בכם היינו מזמן עם הפליטים בתוך ת''א, עם איחוד משפחות מחבלים עם ישראלים ערביים, התרתם להרוס בתים של יהודים חפים מפשע ולהרוס בתים של מחבלים אסרתם!!!. ''מהרסייך יבואו ממך'' מכיר את המשפט? זה מה שעשיתם אתם בבג''ץ!!!! הגיע הזמן שמישהו יהרוס אתכם!!!. עשה לנו טובה ותשתוק

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    חשין או זקנתה או שאתה מנותק!

    durek, 24/02/08 11:50

    מאינטיפאדה הראשונה יש מגמת אנטי לבג''צ באינטיפאדה השניה ובמיוחד בגירוש המגמות האל היתחזקו מאוד בחלק לא מבוטל של העם כולל פוליטיקאים!בג''צ ניתפס לא רק כעל גבול פוסט ציונות אלה כמושחת!הוא ראה לא ניבזות אחת אנטי דמוקראטית ושתק-כי זה חפף את אידיאולוגיה פוליטית שלהם.ערבל קודם ובניש היום עוד לפני היותם בבג''צ לא היו מקובלות כי שיא היושר!
    לכן לפרידמן ישנם לא מעט מצדדים.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חשין, עזוב...

    עומר, 24/02/08 11:49

    קמה לה אליטה שבוחרת את עצמה ונמצאת מעל לנבחרי הציבור. אנחנו צריכים לשלם לחבריה משכורות מנופחות ותנאי מלכות. כשיורים עלינו מעזה, האליטה דואגת שוב לעצמה וליחסי הציבור של חבריה באירופה, ושוללת מאיתנו אפילו את האפשרות להפסיק את הזרם לבתי החרושת שמייצרים את התחמושת. אם חבר כנסת סורר, אז ידאגו לו לאיזה חשד פלילי. ככה זה נראה ! יש שמאלנים שרוצים בהמשך שלטון האיליטות וכנראה חושבים שהן משרתות גם אותם , אבל הם טועים ! בדרך זו בקרוב גם ליושבי שינקין לא יהיה לאן לברוח !

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מר חשין היקר...

    שיבולת, 24/02/08 11:49

    זה לא סוד שמערכת בתי המשפט לא מתפקדת כראוי . עד לתקופה האחרונה הכל התנהל ע''פי הבנתך והבנת חבריך . רוב הציבור מבין ורוצה אחרת ! לכן כדאי לנסות את שיטתו של פרידמן כי היא הרי לא יכולה להיות גרועה יותר משיטתך !
    נ.ב. בוא לא נשכח שפרידמן הוא שר המשפטים ןאתה בסך הכל פנסיונר של מדתנת ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רוב הציבור תומך בפרידמן. אתם חונטה שיפוטית (ל''ת)

    צר לי חשין, 24/02/08 11:47

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    נעדרי השכלה מחייבת כיום בכל התחומים כגון היסטוריה, תקשורת,פסיכולוגי

    השופטים ועוד, 24/02/08 11:47

    ה ועוד ועוד, ואין להם יכולת אפילו של ילד, להכיר את המציאות. נורא ליפול לידיהם. נוסף לכך: עורכי דין/עורכות דין מושחתים ונאלחים (המושחתות הן נוראיות באופן שקשה להאמין) נמצאים עם השופטים/טות המנותקים/ות דרך קבע בקשרי עבודה ובאופן טבעי גם יותר מכך. עוול עוול עוול. כמובן, עורכי הדין המושחתים והמתועבים שבהם גם לעיתים מלמדים במקביל באוניברסיטה את הדור הבא של הפרקליטים והשופטים שיהיו לאסוננו נטולי צלם אנוש כמו מוריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פרופ' פרידמן עלה והצלח, אל תחת ואל תירא

    amir, 24/02/08 11:46

    אני מוכן למחול לאולמרט על כל עוונותיו אם יתקן את מערכת המשפט הרקובה שהפכה בראשותו של הברק הידוע לסניף שמאלי של מרץ. מערכת המשפט בפסיקותיה המוטות שמאלה היא שמערערת את יסודות הדמוקרטיה יותר מכל.
    משהו בצה''ל ובמדינה השתבש בדרך וצריך לחזור לסדר בראשית.
    ואני אשכנזי! חילוני!! מהנדס!!! נכד למייסדי דגניה חושב ואומר את זה ולא ימני אדום צוואר כמו שמנסים להדביק לכל מי שחושב ככה.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נוגעים לחיישין באחוזה הפרטית והוא מתקומם

    אזרח הארץ, 24/02/08 11:42

    כידוע בית המשפט העליון ,הוא אחוזה פרטית ,של ברק, חיישין בייניש ,וקליקה של מועדון סגור בו רק חבר מביא חבר , וזאת אחוזתם הפרטית ,ואיש לא רשאי לנגוע בה ,אלא אם חיישין או ברק הושיטו לו את שרביט זהבם , והינה בא פרופסור מלומד למשפטים ,ומנסה לערער ה '' נכס '' וחיישין משתלח יחד עם ברק ובייניש . לפי כל התגובות של העם [הטוקבאקיסטים ] אני רואה קונצנזוס כמעט מוחלט ,נגד בית המשפט העליון ,אולי מר חיישין ,מר ברק ,גב בייניש ובת טיפוחיה עדנה ארבל ישאלו את עצמם ,למה השנאה וההתקוממות של ה '' עמך '' נגדם .

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לגדוע את ידו

    ניקו, 24/02/08 11:40

    אם בפרפרזות מדובר הייתי מציע לגדוע את לשונו של חשין על כל העליהום שהוא עושה לפרידמן !
    נדמה לי שהוא אזרח פרטי היום ומר פרידמן הוא שר המשפטים היום- אז שיעזוב אותו שיעשה סדר במגזר המישפטים שממש זועק לשינויים !
    הרי כל הנפוטיזם והפמיליריוט שיש בים השופטים קמה עוד בזמן היות חשין שופט בישראל !!!
    אני מבין על כי כואב לו שפוגעים בכל מה שהוא אהב בהיותו במערת- אבל מה לעשות ובית המשפט -לא אמור להיות מסגרת פרטים של מישהו כמו מר חשין !!!
    אז בבקשה לך לדרך בפרישתך ותפסיק להתערב במערכת המשפט !!!

    הגב לתגובה זו

    • במיוחד את היד שהוא הניף עלינו בגירוש מגוש קטיף !!! (ל''ת)

      לא נשכח לא נסלח, 24/02/08 11:48

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה קרה לקחו לכם את הצעצוע? אלה שופטי בית המשפט העליון?! (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 24/02/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרידמן - סכנה לדמוקרטיה (ל''ת)

    ורד, 24/02/08 11:37

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יותר גרוע מבייניש וארבל וחשין !!! (ל''ת)

      כולם אותו הדבר, 24/02/08 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפלנגות של מר''צ בבג''צ ובתקשורת נלחמות בקרב מאסף כנגד פרדמן,המאים

    רונן, 24/02/08 11:37

    על ההגמוניה של השמאל הרדיקאלי

    הגב לתגובה זו

    • תירגע ! פרידמן הוא לא פחות שמאל מהם !!!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 24/02/08 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה קרה לקחו לכם את הצעצוע? אלה שופטי בית המשפט העליון?! (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 24/02/08 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    העליון הוא חונטה שמאל עמלקית שרוב העם מתעב ולא נותן בה אמון (ל''ת)

    בתי דין שדה, 24/02/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חזין הסבא חשין הבן ובקרוב חשין הנכד אם פרידמן (ל''ת)

    לא ייתעורר, 24/02/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פשעי עמונה התחילו מהחלטת בג'ץ לריסוק ההתיישבות היהודית (ל''ת)

    לא נשכח גם נשמח, 24/02/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לייבש התיישבות יהודים ולשמש זרוע של תבוסה עכשיו זה ידעתם לעשות (ל''ת)

    לרסק אותם, 24/02/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שלטון הפחד

    עדי, 24/02/08 11:30

    חשין הצבוע , שאמר שזה הבית שלו .
    מי שמך? , שחצן , יהיר, ופחדן .
    תענה לשר המשפטים על טענותיו , ואל תתקוף אותו , כנראה שיש דבריםן בגו. אתם שם ניכסתם לכם את בית המשפט והתרחקתם מהציבור , והפכתם מייצגם של השמאל לדורותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    העליון של משפחת חשין ??? הם כבר בדרך להכניס לשם דור שלישי אם פרידמן (ל''ת)

    לא יעצור אותם, 24/02/08 11:29

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    העליון הוא מוסד מרץ סייעני אוייב מוחלטים !!! (ל''ת)

    העם יודע ולכן, 24/02/08 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בבחירות הבאות תבחר שר משפטים אחר !!!! זה מה שאתם אומרים לעם על (ל''ת)

    הנוכל אולמרט !!, 24/02/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם הטמבל הזה לא היה הבן של השופט חשין הוא היה בעליון ?????????????? (ל''ת)

    ודאי שלא, 24/02/08 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    שתוק ואל תתבכיין,אין לך להלין אלא על עצמך ועל חבר מריעך (ל''ת)

    עשהאל, 24/02/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חשין -תם זמנכם לישראלים נמאס מהדיקטטורה והסנוביות (ל''ת)

    אור לגויים, 24/02/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מישהו נכנס לחצר הפרטית של שופטי העליון , ממש חוצפה . (ל''ת)

    אבו יסמין, 24/02/08 11:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לרסק את הדיקטטורה השיפוטית העריצה עם הערכים הנוצריים

    להיות עם חפשי, 24/02/08 11:23

    פרופ' ריצ'רד פוזנר, שופט בבית המשפט הפדרלי לערעורים בשיקגו ואחד המשפטנים החשובים בארה''ב, ממשיך לתקוף את נשיא בית המשפט העליון בדימוס, אהרן ברק. בריאיון שיתפרסם בסוף השבוע במוסף הארץ אומר פוזנר כי התנהלותו של ברק, שאינו מוכן לקבל הגבלות כלשהן על כוחו השיפוטי, היו נתפשות בארה''ב כ''עריצות שיפוטית''. עוד טוען פוזנר כי: ''פסיקתם של שופטים מושפעת מהערכים שלהם, מהאידיאולוגיה שלהם, וזה מוביל למסקנה שהמערכת השיפוטית צריכה להיות מאוד ענווה: ברק חושב שלשופטים יש תפיסות והבחנות עמוקות בנוגע לערכים של צדק - אני חושב שזה לא נכון. שופטים הם פחות או יותר אנשים רגילים, שההחלטות שלהם מושפעות מהניסיון האישי והמקצועי שלהם בחיים''.

    ''אני לא מרגיש שיש לנו גישה מיוחדת לערכי מוסר. ברק תומך בגישת המשפט הטבעי, הוא מאמין שיש קריטריונים אוניוורסליים ששופט צריך לאכוף, גם אם הם לא נקבעו בחוק. זו תפיסה נוצרית בעיקרה, שאומרת שהמשפט הטבעי, שאלוהים נתן לנו, גובר על החוק שהאדם יצר. גם בארצות הברית יש שופטים רבים שמאמינים בכך. ברק הוא דובר של המסורת הזאת'', אומר פוזנר.

    אין זו הפעם הראשונה שבה הוא תוקף את ברק. הוא עשה זאת כבר באפריל האחרון כשפרסם בשבועון ''ניו ריפבליק'' ביקורת קטלנית על ספרו של ברק, שיצא לאור באנגלית '' A Judge in a Democracy'' (''שופט בחברה דמוקרטית''). פוזנר כתב שם, בין השאר, כי ברק הוא ''פיראט משפטי, השובר את השיא העולמי ביוהרה שיפוטית''.

    בראיון מתייחס פוזנר לפסיקת בית המשפט העליון, שאותה הוביל השופט אהרן ברק, שאסרה ב-1999 על השב''כ לענות ולטלטל עצורים פלסטינים. בשבוע שעבר אמר לו אחד מהפרופסורים הישראלים, מומחה למשפט בינלאומי, שהנורמות המשפטיות מחייבות לשמור על זכויות האדם. פוזנר איבד את שלוותו. ''הגישה שלך מייצגת תפיסה אליטיסטית. לרוב האנשים העיקר הוא לא זכויות אדם, אלא הצורך לשמור על הביטחון האישי, וזה תפקידה העיקרי של המדינה''. משפטן ישראלי אחר אמר לו ש''בעוד 50 שנה יתברר שכל הסיפור של הטרור והאיום בטרור היה מעין מעשה כשפים מבחינת השפעתו על דעת הקהל בישראל, ושהטרור הוא מקסם שווא''. פוזנר הזדעזע: ''אנחנו נמצאים כמה עשרות מטרים מהקפטריה שנהרגו בה אנשים בפיגוע טרור. עם כל החופש האקדמי, איך יכול להיות שפרופסור למשפטים יאמר דבר כזה בסמינר אקדמי בישראל?''

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרידמן עושה מה שהוא רוצה

    בנצי א', 24/02/08 11:21

    זה נכון , אבל מה עם ראש ממשלתינו ? מה עם שר האוצר ? ומה עם היתר ? אז כשזה מתאים לכם אתם אומרים זה פוליטיטקה ובשביל זה הם נבחרו, וכשזה לא מתאים לכם אתם צועקים הוא עושה מה שהוא רוצה , אז תחליטו, הוא שר המשפטים או לא? הוא מונה ע'י ראש הממשלה בהתאם לסמכותו , כן אטו לא ? אז די תפסיקו להיות צבועים, ותתנו לו לנהל את המשרד שלו כפי שהוא רואה לנכון,
    ואם הוא לא מתאים לכם אז אל תבחרו בו או בראש הממשלה הזה. וזהו..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרידמן עושה מה שהוא רוצה

    בנצי א', 24/02/08 11:21

    זה נכון , אבל מה עם ראש ממשלתינו ? מה עם שר האוצר ? ומה עם היתר ? אז כשזה מתאים לכם אתם אומרים זה פוליטיטקה ובשביל זה הם נבחרו, וכשזה לא מתאים לכם אתם צועקים הוא עושה מה שהוא רוצה , אז תחליטו, הוא שר המשפטים או לא? הוא מונה ע'י ראש הממשלה בהתאם לסמכותו , כן אטו לא ? אז די תפסיקו להיות צבועים, ותתנו לו לנהל את המשרד שלו כפי שהוא רואה לנכון,
    ואם הוא לא מתאים לכם אז אל תבחרו בו או בראש הממשלה הזה. וזהו..

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הביא אותו ורק הוא יודע למה !!! (ל''ת)

      כהנא צדק, 24/02/08 11:47

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    חשין, אתה צודק, למה שלא תאיים שתגדע את ידו,,,,

    תזכיר לו, 24/02/08 11:19

    על זה שהוא הורס את ביתך ובית אביך, ואז הוא יבין לאיזה סכנה הוא מכניס את עצמו

    הגב לתגובה זו

    • חשין נשאר חשין - הבריון של השכונה

      רוחמה, 24/02/08 12:34

      אני ממש מפחדת ממנו האם זה הוא שאמר שיגדע את היד למי שלא מסכים איתו- הוזה לך ברח ושתוק

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    חשין, עזוב אותנו

    עומר, 24/02/08 11:16

    קמה לה אליטה שבוחרת את עצמה ונמצאת מעל לנבחרי הציבור. אנחנו צריכים לשלם לחבריה משכורות מנופחות ותנאי מלכות. כשיורים עלינו מעזה, האליטה דואגת שוב לעצמה וליחסי הציבור של חבריה באירופה, ושוללת מאיתנו אפילו את האפשרות להפסיק את הזרם לבתי החרושת שמייצרים את התחמושת. אם חבר כנסת סורר, אז ידאגו לו לאיזה חשד פלילי. ככה זה נראה !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למרות אולמרט הנתעב לפרידמן תמיכה של 99% מהעם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לגדוע ידיו של, 24/02/08 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שעצר אוטובוסים של מפגינים שלא יברבר על סיוע מהדימוקרטיה (ל''ת)

    דיקטטורה פושעת, 24/02/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    נפל פגם ?? הרסתם את מדינת ישראל נאלחים (ל''ת)

    זה יותר מפגם, 24/02/08 11:12

    הגב לתגובה זו

    • חשין כבוד לא משיגים בשררה

      נביל, 24/02/08 15:10

      אתה וחבריך מבית המשפט נחשבים ע''י רבים בעם כסייעני אויב עם צווארון לבן. בעיני רבים אינכם אלא שיכבה בורגנית של נאלחים הנאחזים בקרנות המזבח. כבר שנים אני מנסה לאתר את גאוניותו של עמיתך ברק ואיני מוצא אפילו נקודה אחת חריגה.

      קרא את התגובות כאן ותבין כמה אתם דחויים. נכון, לא איכפת לכם, הרי באם היה איכפת לכם לא הייתם מגיעים לרמת תיעוב כזו.

      בעתיד הקרוב ישראל תותקף קשות ע''י אויביה, שכה טרחתם להגן עליהם בבית המשפט, תוהו ובוהו ישרור, העם ינקום בכם באשר תהיו: ראה ערך היהודים שתפי הנאצים במלחמת העולם השניה, קרא איך הם נרדפו באשר הם ושילמו על בגידתם...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    העם מתעב אתכם חשין !! אתם והאג'נדה הנוצרית שלכם (ל''ת)

    לכו לכל הרוחות, 24/02/08 11:11

    הגב לתגובה זו

    • חשין המסכן !!! אתה עיוותת כל דין לפי רצונך - מה לך כי תלין ????? (ל''ת)

      על דאטפת אטפוך, 24/02/08 11:45

      הגב לתגובה זו