• 41.

    הרחמנות שלך יכולה להתפרש כפיגוע בישראל,רוצה לקחת סיכון? (ל''ת)

    אחד שזוכר, 01/03/08 03:10

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בוא נראה אתכם עומדים במחסום 9 שעות בציפות בקור החברוני ואז נדבר!!!! (ל''ת)

    חייל, 28/02/08 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אוייב משמידים ומכניעים לא מברברים על מוסריות נוצרית מזוייפת (ל''ת)

    כולל נשים וטף, 24/02/08 01:39

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מבחן עמלקים בתקשורת זה כמה קללות עסיסיות לכיוון המתיישבים (ל''ת)

    והתקבלת, 24/02/08 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נו אז יש שני תורים - מה קרה? זה הגיוני לא? טיפול מונע (ל''ת)

    יופיטר, 23/02/08 09:16

    הגב לתגובה זו

    • נכון! אבל כשמחפשים בכח השוואות מופרכות (ל''ת)

      -מוצאים, 23/02/08 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    בכניסה לאירופה יש שני תורים. בכניסה

    שני תורים, 22/02/08 21:48

    לארה''ב יש שני תורים.
    שני תורים הם סמל הנאורות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''הרחמים על האויב מסוכנים לבריאותך ועלולים לגרום למוות'' (ל''ת)

    רופא מחוזי, 22/02/08 21:22

    הגב לתגובה זו

    • קודם חשדהו ורק אחר כך כבדהו - חוסך דם - (ל''ת)

      המפקד בשטח, 23/02/08 09:14

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    אכן, אם לא נפסיק את עבודת האלילים של מולך ה''שלום'' ומולך ה''מוסריות'',

    רופא אונקולוג, 22/02/08 21:13

    תהיה לנו בעיה רצינית...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    סוף סוף כתב שמרגיש את השטח וכותב על המצב כמו שהוא....

    הצעירה, 22/02/08 21:00

    מקווה שהכתב נהנה במילואים ולא קר לו מדי....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    נסעתי מירושלים לבאר שבע

    מאמין למערכת, 22/02/08 20:38

    והחלטתי לשנות מדרכי, כי נמסר שהדרך מהירה יותר ובטוחה.
    מצומת חוסן הצטרפו לשיירת המכוניות פלסטינים. עברנו את גוש עציון. מחסומים- אין.
    בצומת בית אומר ראיתי ג'יפ האמר עומד ולא מפריע לתנועה. עקפנו את חברון והמשכנו דרך עותניאל (עמק יטה) עד למחסום.
    ממחסום המנהרות ועוד למחסום הדרומי - אין מחסומים. אפשר להניח מכאן שבמקום שישנו מחסום צריך מחסום?????

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ההכנה בבא''פ לכיש למחסום היא מתחת לכל ביקורת. נותנים כוח ללא כיוון (ל''ת)

    מילואימניק, 22/02/08 20:11

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם בכניסה לארה''ב יש שני תורים: אזרחים וזרים

    ירון, 22/02/08 18:20

    גם בכניסה לארה''ב יש שני תורים: אזרחים וזרים.

    שלא יתלוננו. זה מחיר הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    התקבלת ךשמאל עמלקים בוחבוט !!!!! קלל קצת מיישבים ואתה מסודר !! (ל''ת)

    לא אצלנו בזוי, 22/02/08 17:10

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הגנה עצמית היא תמיד מוסרית!

    א, 22/02/08 16:32

    עם שנילחם על עצם קיומו,חייליו צריכים לפעול ביעילות ובאופן שבעיות
    ''מוסריות ''לא יהיו לו למיכשול!!!

    הגב לתגובה זו

    • אז בוא נקים מחנות השמדה וזהו

      ff, 23/02/08 04:08

      אם מוסריות היא לא עניין ורק הגנה עצמית זה הפתרון המושלם, והסופי..

      זה ההגיון שלך לא?

      הגב לתגובה זו

      • אז בואו נשתולל בהגזמות פראיות ולא נזכור

        למה בכלל יש, 23/02/08 09:45

        הכי טוב:
        גם יושבים בשקט ולא מתפוצצים כל יומיים ,וגם מוסריים ע''ח חיילים ''רעים''.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    בוחבוט אתה אדם רגיש וכותב נהדר (ל''ת)

    גילי, 22/02/08 16:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא היה כיף להתפוצץ כל יומיים באוטובוסים ,בתי קפה וכו'

    נא לזכור היטב!, 22/02/08 16:10

    גם לזכור שהרשות הפלסט' לא מוכנה לקחת אחריות בטחונית.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שמאל זה לא מחלת נפש למיתלהמים הימין הקיצוני זה מחלת נפש

    אשר, 22/02/08 16:02

    מצע הימין הינו כיבוש על רקע תנכ''י צלבני של הנילוס עד הפרת וטיהור אתני של כל הגזעים הנחותים לצורך סיבסוד מדינה שמאופיינת על פי הדת שלה ,וכל אשר אינו חבר בדת שלה, לא קונקרטי לעיניין. מה גם שבעצם זה החזון של ה''כתומים'' בדיוק ואם אפשר רק בארץ ישראל ארץ הקודש אזי זה מצוין,המחסומים הינם בעלי אפקט של ביטחון ומונעים פיגועים אין ספק אני מוריד את הכובע ובעצמי שירתתי בצבא,אך גם תורמים למראה ציביוני של ''אפרטהייד'' בעיני הגוים בארץ הקודש ובעולם כולו דהיינו הפרדה לפי דת וגזע.

    הגב לתגובה זו

    • אין ברירה

      אודי ., 29/02/08 16:13

      אתה שוכח שהסיבה למחסומים הללו היא אחת:רצון עז של הפלסטינים לסלק ולהשמיד את כל מה שלא ערבי בישראל ולכן גם הפתרון פשוט,ברגע שיפסק הטרור,יעלמו גם המחסומים. עד שזה לא יקרה ,אל תטיף מוסר בייחוד לא לחיילי צהל,אם כבר תפנה את הביקורת הארסית שלך לחבריך הפלסטינים ושלא תעיז למתוח ביקורת על חיילי צהל אלא אם היית שם בעצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ואחרי כן מתפלאים שיש סרבני גיוס ? (ל''ת)

    נעמן שפוי, 22/02/08 15:36

    הגב לתגובה זו

    • אל תתרץ את ההשתמטות שלך!

      חייל קרבי, 22/02/08 16:16

      אתה פשוט בן אדם פחדן וילדותי! אתה רק רוצה לעשות מה שטוב לך!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כח הכיבוש מתיש את חיילי צה''ל ולכן צריך לסגת לקווי '48 ולשלום אמת (ל''ת)

    אשר, שמאלן1, 22/02/08 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הכתב גרם לעוד לבטים לחיילים, הסגנון לא במקום כתב חסר טקט (ל''ת)

    אין שם, 22/02/08 15:23

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    גדוד תעוז לעולם לא תצעדי לבד!

    VLA-D, 22/02/08 15:22

    צריך להכיר בנו כקרביים ..... ה511 שקל לא מספיק ......
    אנחנו עושים עבודה מקצועית ..

    נ.ב: עובד רס''ר לנצח .....

    מכבים כבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איפה צוות הרוסים של הגדוד? למה הם לא מצולמים? מה אין כבוד? (ל''ת)

    יורי, 22/02/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    תנאי המחסום על הפנים. אני עשיתחי שם שירות לא מזמן והצבא צריך להתביי

    ק.ד, 22/02/08 15:17

    להתבייש במה שקורה שם. שלא יספרו לכם סיפורים התנאים הם מחפירים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכתבה מתעלמת מהבעייה האמיתית - הכיבוש והנזק שהוא מביא לנו כחברה

    שי בוקובזה, 22/02/08 15:11

    ולצה''ל כצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צריך לישון (ל''ת)

      סיוון, 22/02/08 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הכתבה מתעלמת מהבעייה האמיתית - הכיבוש והנזק שהוא מביא לנו כחברה

    שי בוקובזה, 22/02/08 15:11

    ולצה''ל כצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הכתבה מתעלמת מהבעייה האמיתית - הכיבוש והנזק שהוא מביא לנו כחברה

    שי בוקובזה, 22/02/08 15:11

    ולצה''ל כצבא.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה הדבר הכי מוסרי בעולם?

    להיות קרבן נצחי, 22/02/08 15:07

    ונדמה לי שהמחבר מתגעגע לזמנים שהיהודי היה הקורבן. אני לא.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אחי !!! (ל''ת)

      חיים, 22/02/08 17:03

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שועל מחסומים

    רן, 22/02/08 14:42

    בתור שועל מחסומים ותיק לא נותר לי אלא לומר כל מילה בסלע כתבה מאוזנת ושקולה שבאמת משקפת את המצב.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא ראיתי כ''כ הרבה פירגון כמו בטוקבקים

    אלי, 22/02/08 14:33

    תשמע, אנינ בעיקר מתפעל מכמות הטוקבקים המפרגנת ואני שמח להצטרף לשורת המפרגנים. כימני אני חושב שחובה עלינו להיות במחסומים ולעשות את העבודה אך אין ספק שהדילמות והפגיעה המוסרית היא כמעט בלתי נמנעת. חבל שהצבא לא מספיק נותן את הדעת לכך ולא מכשיר את החיילים למפגש הזה גם בסדיר וגם במילואים.
    כל הכבוד על הכתיבה המאוזנת והמדוייקת.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחסום מוסרי=התאבדות. חד וחלק. או הם, או אנחנו. (ל''ת)

    אייל, 22/02/08 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    סוף כל סוף כתב ישראלי שכותב לענין וללא מחלת נפש (ל''ת)

    יורם, 22/02/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    חיילי משטרה צבאית

    ממר''מניק, 22/02/08 13:24

    גם הם נמצאים במחסומים (גדוד ארז ותעוז).
    ולא מקבלים חצי מהכבוד המגיע להם.

    הגב לתגובה זו

    • לא מגיע למ''צ שום דבר. הם חסרי נימוס. בוטים. מדברים לא יפה וגסי רוח.

      רועי, 22/02/08 15:20

      מי מכין אותם לעמוד במחסומים אני לא מבין?

      הגב לתגובה זו

    • תעוז כבוד .

      VLA-D, 22/02/08 15:23

      פלוגת מכבים לנצח

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון

      במיל', 22/02/08 15:32

      שהם יקבלו תעודת לוחם? או שכר מתאים?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כתבה טובה

    אחד שבאמת יודע, 22/02/08 13:24

    מציג את הנושא בצורה עניינית, מאוזנת, בלי מתן פתחון פה לארגונים קיצוניים מ-2 כיווני המתרס
    (וכן - בתור שמאלני אני מודה שמהצד שלי יש יותר ארגונים קיצוניים ואפילו סהרוריים)

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כן ירבו מילואימניקים כמוך! (ל''ת)

    עדי, 22/02/08 12:58

    הגב לתגובה זו

    • גם בעלי היקר משרת בגדוד הזה. אני גאה בו (ל''ת)

      מרכז, 22/02/08 15:36

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    To Amir Bichbut: Excelent article and Pics. (ל''ת)

    Avnera, 22/02/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה שנכון נכון

    שרית, 22/02/08 12:45

    אכן יכולה להזדהות עם מה שרשמת.לא בתור אחת שעמדה במחסומים כך אלא מסיפורים של חברים וקרובים שלי. כתיבה ממש יפה.תמשיך כך!

    הגב לתגובה זו

    • מדובר בחבר'ה טובים שמביאים כבוד... (ל''ת)

      רובי, 22/02/08 15:16

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    כתבה מצויינת

    אביב, 22/02/08 12:40

    כל הזמן הנושא עולה לחדשות וכולם קופצים מבלי לדעת דבר וחצי בנושא. כתבות סובייקטיביות כאלו תמיד טובות והגיע הזמן שיפרסמו מדי פעם כתבות כאלו.

    הגב לתגובה זו

    • הייתי שם כמ''צ וזה ממש נכון. קלעת בול כתב (ל''ת)

      נתי, 22/02/08 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    המחסומים מונעים הרג ישראלים

    ישראלי, 22/02/08 12:38

    הבעיות המוסריות הם של חולי נפש. המחסומים נועדו שלא יתפוצצו ישראלים. ברגע שכל המחבלים יודיעו על הפסקת הטרור (באחרית הימים) ניתן יהיה להסיר המחסומים. בכל דילמה יראה החייל לנגד עיניו מחבל פוטינציאלי מתפוצץ באוטובוס (מה שקרה לא מזמן) ויפעל בהתאם.

    הגב לתגובה זו

    • עד מתי בט''ש אשכנזי? עד מתי? (ל''ת)

      נוב 6, 22/02/08 15:21

      הגב לתגובה זו

    • אין ויכוח על נחיצות המחסומים

      יוסי, 22/02/08 17:18

      אף בר דעת לא יתוכח על כך שבזכות המחסומים ילדי ישראל לא מתפוצצים. אך האם המחסומים מנוהלים בצורה הטובה ביותר. האם אנחנו לא מכניסים ילדים בני עשרים לדלמות קשות. או מילאיניקים שלא מכירים את השטח באופן מלא.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    אבל עליזה,עליזה רוצה לפרק את המחסומים! (ל''ת)

    די תנו לעליזה, 22/02/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איזה יופי של כתיבה יופי של כתבה

    c, 22/02/08 12:22

    כולכך מזדהה עם מה שכתבת כלוחם ומפקד ביחידה קרבית בסדיר ובמילואים כתבת דברים והברת במעט המון דברים שלרבים מאוכלוסיית המדינה אין מושג על מה אתה מדבר כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    היחידים שיודעים להתמודד הם מילואימניקים

    rfr, 22/02/08 12:16

    רק מילואימניק עם אישה וילדים יודע מה מרגיש אותו אדם שעומד במחסום מול אישתו וילדיו.

    הגב לתגובה זו