• 31.

    מזל שיש לנו את ירון זהבי (ל''ת)

    מנשה התימני, 26/05/08 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בחייך זהבי - מה שמטריד אותך זה השיר? דבר על העקורים מהגוש -

    יופיטר, 25/02/08 08:41

    זרקו אותם - מעכו אותם - ככה לא מפנים - ככה מגרשים - בבקשה תעשה כתבה עליהם ועל מה שעלה בגורלם - ואיך מטפלים בהם - אחרי הכל - הם אנשים שכל פשעם שהפריחו חולות מדבר - באישור ממשלותיהם - אז מה נשאר אם לא לקלל?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לבועז מתגובה 15

    עמבה, 25/02/08 01:40

    התנ''ך מלא בדימויים שבהם האל הוא האב והעם הוא הבן, והאל מחנך את העם באמצעות עונשים.

    להזכירך: ''חוסך שבטו שונא בנו'' (שבט=מקל) זהו ביטוי שמשמעו שאב שאינו מעניש את בנו הוא אב ששונא את בנו משום שאינו מחנך ומלמד אותו לקח ושלכל מעשה יש תוצאה.

    מהבחינה הזו, אריאל זילבר ''צודק'' הוא מדבר מתוך ובשם הרעיון שאלוהים בא חשבון עם החוטאים, הוא מעניש את העם הזה על חטאיו.

    זילבר טועה בכך שהוא עושה חשבונות של אלוהים; הוא מתיימר לדעת מה אלוהים רוצה וחושב, מה עומד מאחורי כל מעשה שכביכול מוגדר אלוהי, הוא עושה מעצמו נביא.

    אולי יש כאלה שעבורם הוא אכן נביא. אלוהים לא יבוא איתו חשבון על זה כי כשהוא יגיע לבית דין שמעלה, הוא יישלח קודם כל לבדיקה פסיכיאטרית ושם כבר יקבעו שהוא בלתי כשיר לעמוד לדין.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בינינו? נקץ' לכ, ג'ייר ד'ייל ואד'אן.

    יגאל כהן, 24/02/08 18:38

    חסר לך, רק זנב ואוזניים(הכוונה לארוכות).

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש דין ויש דיין! זר לא יבין זאת ולא עגל הזהבי-ויישר כוח לזילבר! (ל''ת)

    זעקי ארץ!, 24/02/08 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לא הבנתם שהבנאדם ציני?!?!

    אורן ק, 24/02/08 01:11

    הוא מדבר בציניות על כך שאלוהי היהדות הענישו את המתנחלים, כנגזרת מכך שזילבר טוען שאלוהים העניש את שרון האב, שרון הבן, חלוץ והשאר.. באמת, תגדלו קצת שכל והבנה בסיסית לפני שאתם נותנים לאצבעות להקליד דברים סתומים וחסרי פשר...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אי אי נתן אין כמוך. אתה פלפל ודבש . (ל''ת)

    אריאלה, 23/02/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    נולדתי חבדניק,וחבד היתה אחרת

    בנימין, 23/02/08 13:59

    המוטו של חבד היה לאהוב כל יהודי ולקרב אותו למסורת היהודית.היום קומץ די קולני וגדול בקהילה יצר אלהים חדש בדמות הרבי מלובאוויטש
    וההנהגה המושחת בראשות רבנים מתעסקת בהלהנות כספים וניצול כספי צדקה לתועלת אישית,וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אין אלוהים (ל''ת)

    rasta, 23/02/08 00:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הבער החב''דניק וולפרע הוא דוגמא לשפל המוסרי של הכת הבזויה

    הבער וולפרע, 22/02/08 20:07

    המתועבת והמאוסה מבית מדרשו של המשיח המנוח חי וקיים ז''ל.החב''דניקים משתמטים משירות צבאי אבל זה לא מפריע ל''פטריוטים'' השפלים האלה להיות מחרחרי מלחמה ימנים קיצוניים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אין בשיר הגיון,הוא טפשי, אבל מלא כאב

    Jack, 22/02/08 16:41

    מסכן, גם הימין מסכן כמו חסידי הרבי מליובביץ שהולכם בעיוורון אחרי אידאולוגיה ללא מבט ימין ושמאל-

    לגבי הימין הדתי ופרשנות האל, נראה שזילבר נדבק בחיידק, כי אין פה הגיון- בשעה שאדם מנסה להבין שיפוט אלהי וההגיון מיד נכנסים לקאוס מחשבתי, כי לפי ההגיון הזה המתנחלים וכן זילבר היו צריכים לקבל שכר כמו הצדיקים, ולא-היא - הם קיבלו בעיטה בישבן מהמדינה בעת הפינוי ובעיטה לאחר הפינוי

    זהבי - עם כל הרתיעה מהשיר, יש בו יותר כאב מאשר כל דבר אחר

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתן, תענוג (ל''ת)

    ברוש, 22/02/08 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתן, תודה שאתה וחבריך מהשמאל ההזוי...

    איש אחד, 22/02/08 15:13

    מאמינים באמת ובתמים שפיגועי הטרור של האיסלאם הקיצוני הם בשליחות אלוקית. כך בדיוק חושבים המחבלים המתאבדים ושולחיהם. מה שחסר לי בטענה שלך (הטענה הדבילית ביותר שהומצאה במילניום השלישי) הן 72 בתולות. נו טוב, אתה עד כדי כך דביל, אבל מספיק דביל כדי להגרר לפרשנויות תיאולוגיות הזויות לחלוטין. ועל זה נאמר: הפוסל במומו פוסל''.

    שבת שלום!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה זהבי חושב כשהוא כותב את השטויות שלו

    אורי, 22/02/08 14:59

    איך לעצבן את כולם.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אלוקים שונא שודדי בנקים גסי רוח ועילגים (ל''ת)

    לתשומת לבך, 22/02/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זילבר

    ברזילי, 22/02/08 14:15

    השירים שלו
    המתנחלים שלו
    החלומות שלו
    הרצון שלו
    ושל כל מי שהוא מייצג
    לעולם יהיו דומים ל: היטלר ,הימלר ,גבלס וכ'ו
    מה ה' קשור לזה
    כפי שכבר אמרה טינה טרנר -מה לאהבה ולזה?

    בושה ליהודים אמן כגון זילבר והדעות החולניות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לשמה ושלא לשמה

    בועז, 22/02/08 14:08

    אלוהים שתפקידו להעניש או לצ'פר אינו האלוהים של היהדות. מי שמאמין באלוהים שגומל על קיום מצוות, מאמין בעצם בלהיטיב עם עצמו.
    אמונה לשמה משמעותה קבלת עול תורה ומצוות ללא קשר שהוא לגמול.
    אי לכך- אנשים שמאמינים ברעידות אדמה שנוצרו מהומוסקסואליות, או במחלה כעונש על ההתנתקות- הם אנשים שאינם מאמינים.

    הגב לתגובה זו

    • בועז יקירי, אתה טועה

      אורן, 24/02/08 01:09

      כל תלמיד שנה ב', כשמתחילים בשיעורי תנ''ך, יודע שאלוהי היהדות כפי שהוא מתואר בתנ''ך (שנכתב ע''י בני אדם-סוגיה בפני עצמה) הוא אלוהים מתגמל ומצ'פר, ומעניש וגורע כאחד.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אוי אוי אוי... אריאל זילבר הרגיז אותך?

    בוב, 22/02/08 14:07

    מסכן שלי...
    השנאה שלך אוכלת אותך מבפנים.
    אני לא יכול להגיד שזה מצער אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לזהבי: דב בה די בה די בו דה בי דה-ביל. דביל. אני באמת דביל.

    אריאל זילבר, 22/02/08 14:03

    ומה ציפית. שאהפוך בין לילה להיות אלתרמן?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לזהבי שיוצא נגד ההזויים

    עודד, 22/02/08 13:49

    אין מקום לקשר בין כל פעולה וכל דבר שקורה לבין אלוהים , הרי הוא האדם ובחירתו הם שקובעים , לא מדובר באלוהים כי אם בבחירה של הבן אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ואם נמשיך את קו המחשבה של זהבי

    ד, 22/02/08 13:31

    ואם נמשיך את קו המחשבה האינפנטילי של זהבי, הרי שאלהים שונא אותנו ככלל (עובדה הנאצים שחטו 6 מיליון יהודים), ואת זהבי בפרט (ולא צריך לפרט). אגב, הידעתם מהה ההבדל בין טיפש לאידיוט? אידיוט הוא טיפש שחושב עצמו חכם (ונחשו למי התכוונתי)...

    הגב לתגובה זו

    • ניחשתי!

      בהההה, 22/02/08 15:22

      לעצמך!
      כי הרי עם תגובה שכזו הרי ברור לחלוטין מי כאן האידיוט.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרב נתן זהבי

    שלמה, 22/02/08 12:52

     שאלה לי אליך במה חטאו אנשי שדרות?ובמה חטאנו כולנו שנפל עלינו ראש ממשלה כזה אהבל יותר מבשאר אסד ואני אפילו לא מתנחל?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טרמינולגיה של בניזרי

    טריפונס, 22/02/08 12:51

    כשאתה כותב '' למזלו של דרור'' למה אתה מתכוון בדיוק. האם אתה היית רוצה מזל כזה, להיות מרותק למיטה, קשור אליה בגופך שלך, כלוא בלי סורגים. אתה בדיוק כמו הדתיים שעל כל דבר אומרים ''היה נס'', ''בעזרת השם הוא..'' תתעורר זהבי.

    הגב לתגובה זו

    • בתשובה לשאלתך

      נ.זהבי, 22/02/08 13:09

      בניגוד לפצועים אחרים שהפינוי שלהם נעשה לאחר זמן רב לא כולם הגיעו חיים לבית החולים.דרור כפי שסיפר לי אביו פונה במהירות וקיבל טיפול מידי מהרופא שהתלווה אליו.וזה כל מהות המשפט ''למזלו של דרור''.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    זהבי - הגמל אינו רואה את דבשתו

    אא, 22/02/08 12:23

    זהבי הוא כמו גמל שאינו רואה את דבשתו
    זהבי אינו הזוי פחות מאריאל זילבר והוא לא במעמד לתת ציונים.
    אריאל זילבר הוא לפחות יוצר מחונן שישאיר אחריו דברים
    זהבי הוא מנבל פה מדופלם ואחרי מותו לא ישאר דבר
    חבל זהבי - אני מעריך אותך אבל לפעמים אתה עובר את הגבול - השמש לא זורחת מישבנך ויש בינה גם באנשים אחרים למרות שהם חולקים על דעתך

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ישראל 2008 - עבריין מטיף לנו מוסר (ל''ת)

    עצבני עאלק, 22/02/08 12:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    זוהי דמוקרטיה: זכותו לכתוב שיר וזכותך להביע דעה

    רועי ל., 22/02/08 12:05

    אני לא כל כך מבין מה כל כך מרתיח אותך באמן היוצר יצירה כלשהי הנוגדת לדעתך (ולדעתי). אני אמשיך להעריך את זילבר על הכנות האמנותית שלו ועל אומץ ליבו ללכת כנגד הזרם. אני לא רוצה גם מר זהבי, שכל אנשי החברה הישראלית יהיו דווקא כבחירתך. יש לא מעט טוב בשוני.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זהבי אתה בסדר אתה,...

    נתנייתי, 22/02/08 12:04

    אתה צודק באלף אחוז, אני בתור ימני שחושב שכל א''י שייכת לנו חושב ששיר כזה של אריאל זילבר הוא אינפנטילי במיקרה הטוב. יחד עם זה שאני אוהב את א''י אני אוהב אנשים כמוך שלמרות שאתה שמאלני אתה צדיק אתה שמאל שאני מחשיב אותו כאחי , תמשיך לידאוג לחלשים בחברה ושכרך יבוא לך ואני יודע שאתה לא מצפה לשום שכר ישר כח ושבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ומה חושב זהבי כשהוא אומר דברים מעצבנים? (ל''ת)

    דוד העברי, 22/02/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זהבי תעזוב אותנו בשקט!!!!

    מני, 22/02/08 10:47

    הסיגריות עשו לך סתימה במוח אתה יורה לכל הכיוונים בלי לכוון תעשה טובה תניח לנו נמאס מהשטויות שלך!!

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זהבי הוא צבוע מתחסד, שחושב שכולנו טמבלים.

    עין לציון, 22/02/08 10:25

    מידי פעם יוצא להאזין לכמה דקות מהתוכנית העלובה שנקראית '' זהבי עצבני'', אבל לא להרבה זמן , כי הצביעות של זהבי, ההתחסדות שלו, ועדר הטפשים שעולים אצלו לשידור לא מאפשרים לאדם אינטליגנטי ושפוי להאזין לו לזמן רב, ייתכן שמזוכיסטים נהנים מהגיגיו הנלוזים והירודים, וגם כאן בכתיבתו הוא עושה מה שהוא עושה בשכר בתחנת 103, ממשיך בצביעות מתחסדת שמתחברת למכנה המשותף הנמוך שקיים. אבל ברור שזהבי המעשן והשותה, מהתל בשוטים תמורת שכר ואולי שכר גבוה, אבל זאת בשל שיקולים של רייטינג של היזמים המפעילים את תחנת הרדיו, ולא מעבר לכך.

    הגב לתגובה זו

    • והאף מצונן

      אף לציון, 22/02/08 11:28

      מה זה מצונן, כל כך מצונן שלא מריח כלום כבר 2500 שנה.
      ירון זהבי צודק. ההתנסחות שלו כואבת וקשה ומתפרעת.

      כמו כל ישראלי שפוי שרואה את עדת המשוגעים מתרוצת והורסת הכל.

      ירון מעלה את ריטינג 103 לם ישראלי באמתאות אהבת האדם ואהבת הארץ.

      אתם מורידים את הרייטינג של יוצאי בבל ושל אלוהים. אתם מבזים את הקמות הארץ, הראשונה והשניה ואת עצמכם.

      אולי בכל זאת התבלבלתם בדת ואלהים הבטיח לכם ארץ אחרת ? אולי בבל ? ביי.

      הגב לתגובה זו

      • אבל מי זה ירון...? (ל''ת)

        מה?, 22/02/08 16:30

        הגב לתגובה זו

    • ל-2

      aaa, 16/11/08 15:53

      שמע יאמבל למה אתה עושה משהו לא אתה נשאר אדיש אז די לזיין את השכל וסתום תפה שלך בגלל אנשים כמוך......אמבל זין אפס

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    תרופה בכל מחיר

    שפוי, 22/02/08 09:40

    אם היו נדרשים 10 מ' דולר תרומה למקובל שיקשור סרט אדום ויעזור לחייל הפצוע ללכת גם היית עוזר?

    הביאו ''מכשף'', בלי אישור של אף גורם רפואי מוסמך, והכל בגלל פופליזם זול.

    הגב לתגובה זו

    • אם המקובל היה משלם מיסים אז אולי, למה לא (ל''ת)

      אורן, 22/02/08 10:09

      הגב לתגובה זו

    • ואם חס וחלילה היה מדובר בבן שלך?

      דני, 22/02/08 11:06

      קל לנו לישפוט אנשים אחרים , בעיות של אחרים , בעיניים בוחנות, אבל חס ושלום, אם זה היה הבן שלך, לא היית עושה את המקסימום למענו ?לא היית מחפש בכל קצות העולם אדם שיוכל להקל על כאבו? גם אז היית נשאר שקול וקר רוח?אשמח אם תשקול ותענה בכנות . שבת שלום

      הגב לתגובה זו

      • מדינה זה לא אבא ולא אמא

        שפוי, 22/02/08 11:37

        אני לא בא בטענות להורים שמחפשים בנרות עזרה לבנם -וחלילה לי לשפוט אותם.
        אני גם מאמין שבאחריות המדינה לעזור כמיטב יכולתה, ובפרט לנכה צה''ל.
        יחד עם זאת, מאחר ומדובר בכספים של אזרחי המדינה, יש לוודא שהם נמסרים לטיפול אמיתי ולא לשרלטנים ונוכלים למינהם - שעטים על המשפחה.
        טיפול רפואי, שאינו מוכר על ידי משרד הבריאות (ולא משיקולי תקציב כי מדובר בתקציב מערכת הביטחון), ולא על ידי אף גורם מוסמך במדינה - חייב להחשב כשרלטנות.

        הגב לתגובה זו

        • ''חייב להיחשב כשרלטנות''?

          מיצי, 22/02/08 13:00

          יש מקרים שהדעת מתפלצת לנוכח מקרים של תרופות ומשככי כאבים שמאושרים בכל מקום בעולם ורק פה אסורות בגלל סיבות מגוחכות (כי משרד הבריאות קבע שהן נחשבות סמים או הורמונים מסוג מסויים שאסור למכרם).

          הגב לתגובה זו