• 39.

    13456798

    שצקי, 12/05/08 21:03

    פקיעין יש לה כח והיא תוכל להרוג את הממשלה וכל ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מדינה שמנוהלת ע''י בגץ (ל''ת)

    סתם אחד, 26/02/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    הביזיון הוא שהארוע הזה לא נגמר עם

    4 מתפרעים, 22/02/08 10:45

    מה שהיה שם זה חטיפה של שוטרת וניסיון לרצוח שוטרים נוספים. ביזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    איבדנו את כוח ההרתעה

    שוטר, 22/02/08 08:25

    רק אם נרגיל את המגזרים השונים דרוזים, בדואים, ערבים וכו' ששוטרים בודדים יכולים להכנס לבצע את עבודתם בלי פחד יחול שינוי. הצרה הגדולה היא שהרגלנו אותם שאנחנו באים בכוחות גדולים שבסופו של דבר הופכת להם לעילה לעשות הפרות סדר. מפקדים - תחשבו על זה. אפשר להשתמש באמצעים טכנולוגיים שיתעדו כל מפר סדר וניתן יהיה להעמידו לדין בחומרה. לצערי גם הם לומדים שלא עושים להם כלום לאחר הפרות סדר והם ממשיכים. זה קורה גם בכבישים ובכלל. צריך לחזק את כוח ההרתעה של המשטרה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה

      רותי, 22/06/09 12:01

      מסכימה בהחלט.. עם כל מילה

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    נעמן ואשר מוחמד אבו עלי תפסיקו לשמוח לאיד ולהוסיף שמן למדורה (ל''ת)

    סטלן, 21/02/08 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אחרי ארועי אוקטובר המישטרה הייתה צריכה

    סטלן, 21/02/08 21:10

    להפיק לקחים ולהכין תוכניות מגרה לאירועים דומים כדי שאלה לא ישנו,אבל אצלנו בישראל כמו בישראל הראש הקטן ויהיה בסדר ממשיך לצבור תאוצה שהופך להרגל שהופך לטבע שהופך למחלה שמשתרשת עמוק בתוכנו-בעצם בתוך ראשם של מקבלי ההחלטות. תתעוררו לפני שישראל תפשוט רגל.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ניצב שמעון קורן כול העם איתך (ל''ת)

    עם ישראל, 21/02/08 19:57

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דיכטר-קורן הוא אחראי ישירות בדיוק כמו מריאש!! (ל''ת)

    אלון, 21/02/08 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לעצור את כול התקציבים שמגיעים לפקיעין מיד (ל''ת)

    יהודי גאה, 21/02/08 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להדיח את מי ? ? ?

    אייל, 21/02/08 19:31

    להדיח את והבה עקב אי נאמנותו לארץ בה הוא יושב וחי כמו מלך...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אלמנט הפתעה????

    ד, 21/02/08 19:29

    האם השוטרים לא פעלו במדינת ישראל ומטעמה של מדינת ישראל? אז מה טעם היה לפעול כמו גנבים בלילה ולבוא ''בהפתעה''? שומו שמים - המדינה פושטת את הרגל לאט לאט.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתם יודעים ש2000 שנה ברציפות היהודים חיים בפקיעין (ל''ת)

    יהודי, 21/02/08 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסיפור האמיתי שלא אומרים לכם

    חיים, 21/02/08 19:20

    הסיפור האמיתי מאחורי המהומות לא היה אנטנות סלולריות אלא שנאה של הדרוזים נגד יהודים בפקיעין-הם שרפו רכוש יהודי ושרפו בתים יהודים.
    למה לא לחשוף את האמת?כן כן זה פרצופם שלהדרוזים בפקיעין,בושה וחרפה.ממתי שרות בצה''ל הפף לרישיון להתנהג כך כלפי יהודים?עד היום המשפחות של היהודים שנאלצו לצאת מפקיעין לא חזרו.ומי בוכה דמעות תנין-הדרוזים של פקיעין.האיש משטרה לשעבר שהגן בגופו על השוטרת הוא סמל ומופת לדרוזים האחים שלי שאני מכיר,לא החוליגנים ששרפו בתים של יהודים.דרוזים אחרים מתביישים בהתנהגות של פקיעין.

    הגב לתגובה זו

    • היהודים שחייו בפקיעין לא הייתי רוצה בשכנותי

      יובל, 21/02/08 19:59

      מי היהודים שחיים בפקיעין ואיך הם מתנהגים? בהתנשאות ושחצנות, בבדלנות ובחוסר כבוד לשכניהם ולכן הם עפו משם...
      כשאין דרך ארץ, סובלנות כבוד לאחר ומה שיש זה ביטול האחר ורצון לרשת אותו, או אז אתה מקבל אלימות, למה? כי יש אלוהים ויש צדק.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    חייבים לגרש את האוייב הערבי

    כהניסט, 21/02/08 19:18

    אוייבים חובה רק לגרש.
    ואסור לחכות אפילו דקה אחת.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    דרוזים שמוזים!! ערבים שמרבים! יהודים יהודים! (ל''ת)

    סוף הדרך, 21/02/08 19:16

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    עכשו כשהתפנתם תקימו ועדה לבדוק מדוע עברינים לא הובאו עד כה לדין (ל''ת)

    חי, 21/02/08 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אשר או שאתה דיביל או לו יהודי (ל''ת)

    עם ישראל, 21/02/08 19:11

    הגב לתגובה זו

    • לא רשמתי תגובה 21 זה מיתחזה (ל''ת)

      אשר;;, 21/02/08 19:45

      הגב לתגובה זו

      • אז תגיב לו לפחות (ל''ת)

        העם שלך, 21/02/08 20:19

        הגב לתגובה זו

      • תפסיק להתחזות לאשר, אני אשר מ21 (ל''ת)

        אשר, שמאלן1, 21/02/08 20:44

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    פקיעין

    משה, 21/02/08 19:08

    צריך לעודד את אורן ציפי מישקה

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הגיע הזמן למהפך כשראש ממשלה ערבי ישראלי יוביל לשלום אמת (ל''ת)

    אשר, שמאלן1, 21/02/08 19:01

    הגב לתגובה זו

    • קודם בארה''ב אובאמה ורק אח''כ מוחמד בישראל (ל''ת)

      צוקי, 21/02/08 19:08

      הגב לתגובה זו

    • עזמי בשארה הפייבוריט (ל''ת)

      נעמי, 21/02/08 19:09

      הגב לתגובה זו

      • ראש התנועה האיסלמית

        שייח ראד סאלח, 22/03/09 02:40

        עזמי בשארה הוא שונא העם היהודי וביום שהוא יהיה בכס את תהה קומה מיתחת לאדמה יש מבין

        הגב לתגובה זו

    • לשלום אמת בין הערבים, כאשר היהודים משופדים? (ל''ת)

      א''י, 21/02/08 19:28

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    לכול הישראלים לו לבקר יותר בפקיעין לו מגיע להם (ל''ת)

    אזרח, 21/02/08 18:57

    הגב לתגובה זו

    • אם המשטרה לא יכולה אז בטח גם אנחנו לא! (ל''ת)

      gilex, 21/02/08 19:25

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הדג מסריח מהראש!

    sasa, 21/02/08 18:51

    משטרה המשך לצה''ל פיקוד רכוב,אי דביקות במטרה,החלטות מטומטמות ביצוע כושל היתנהגות הגובלת בפחדנות בקיצור משטרת חידלון חלק ''מתודה'' מגיע לועידת אור שנתנה כיסוי למיתפרעים וקברה את משטרה! על רקע זה אין פלא=לינץ בשפרעם רוצחים חופשיים,פוגעי שוטרת בפקעין חופשיים!ממשלת גיחוךבעלת שרים מגוחכים!

    הגב לתגובה זו

    • אם יש קונצנזוס במדינה הזאת זה נגד המשטרה!!

      gilex, 21/02/08 19:07

      הממשלה רוצה משטרה חלשה! אין גיבוי קל להכות אותה !
      הכיצד הפכה המשטרה למצב כזה?
      מינויים פוליטיים, היעדר תקציבים.. שרים לבט''פ שרוצים לעשות גימיקים על גבה של המשטרה(כך לא זוכים באמון הבוחרים!!)
      כך משיגים משטרה לא מקצועית חסרת בטחון עצמי!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם שמים עלינו פס.צריך להתנהג אתם באותה מידה (ל''ת)

    ישראל, 21/02/08 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מהאם היהודים שחיו בתוך פקיעין ונפגעו מהדרוזים, האם יש מסקנות, הלו? (ל''ת)

    א''י, 21/02/08 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    יש לנו משטרה טובה , תעזבו אותה בשקט (ל''ת)

    שמעון, 21/02/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מנצלים את הדרוזים 3 שנים לגיוס לאכול קש ובסןף לא רק ש..

    אשר, 21/02/08 18:40

    מנצלים את הדרוזים 3 שנים לגיוס לאכול קש ובסןף לא רק שזורקים אותם לאבטלה של הפריפריה אלא גם שופכים את דמם הטהור ועוד אח''כ באים ה נבלות מהימין הכתום לאינטרנט ומקללים אותם בנאצות על רקע גזעני טהור.

    הגב לתגובה זו

    • הבעת תודה

      אזרח, 21/02/08 19:00

      לדרוזים לצ'רקסים ולבדווים המשרתים
      בכוחות הביטחון .
      תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לערבים מותר הכל (ל''ת)

    איתמר, 21/02/08 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעניין אם גם בצרפת

    יוסי, 21/02/08 18:38

    הקימו ועדת חקירה, אחרי גל המהומות האלימות מצד מהגרים מהקהילה המוסלמית והאפריקאית בשנת 2005.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עוד ועדה הזויה המחלישה

    זמבי, 21/02/08 18:31

    את כושר העמידה של משטרת ישראל , לוקחים קצין מעולה בשם ניר מריאש ומכפישם את שמו והקרירה שלו בגלל מפכ''ל אשר מוכן ללקק לערבים (הדרוזים אינם שונים מהערבים ) , רק כדי שהוא לא יצטרך להתאמץ ולכבות את השרפה הבוערת כיום ברחבי הגליל ,אומנם הבערה כיום היא על גחלים עדיין אך האש יכולה לפרוץ כל רגע ללא התרעה .
    לכן משטרת ישראל מוכנה לחסום כביש כאשר נזרקים בו אבנים על ידיי ערבים ולא לעוצרם ! (ע''ע פרעות בכביש 77 ) .

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ככה זה כשמפקירים את מדחאת יוסוף??

    ב.ב, 21/02/08 18:11

    הדרוזים הבינו שאף אחד לא יגן עליהם.
    הכח שניכנס להגן על אנטנה סלולרית ''מסריחה'' מנה מאות שוטרים ואילו ע''מ להציל ממות חייל/שוטר משמר הגבול מדחאת יוסוף אפילו לא ''כלב'' נשלח להצילו, טוב הסתמכו על כלב מהפתח'' רג'וב''

    הגב לתגובה זו

    • צודקת 100% (ל''ת)

      דרוזי נאמן, 21/02/08 18:33

      הגב לתגובה זו

      • אם עשיתה השוואה כאזות אין לך טיפת שכל (ל''ת)

        טבריה, 22/02/08 05:25

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    דרוזים גיבורים

    דרוזי, 21/02/08 18:11

    כל הכבוד לדרוזים

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בסברה ושתילה ערבים רצחו ערבים ועדת החקירה האשימה יהודים

    חי, 21/02/08 18:09

    האוקטובר 2000היתה מרידה ערבים קמו לרצחנו נפש ועדת חקירה קבעה יהודים אשמים השנה דרוזים מתפרעים בהמון מסכנים שוטרים ועדת חקירה קבעה יהודים אשמים
    טפי על היהודים הגלותיים שחושבים שבחנופה ביטול עצמי והתרפסות יגיעו למנוחה ולנחלה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יאללה תתחילו לשפוט את כל הדרוזים תתחילו לפתוח פה עלינו....

    דרוזי, 21/02/08 17:59

    שיהרג חייל דרוזי..תתחילו להגיד אחינו הדרוזים..אלה שבפקיעין כמה עשרות אנשים....אנחנו הדרוזים..מאות אלפים....

    הגב לתגובה זו

    • רוב הדוברים כאן טוקבקיסטים בתשלום מטעם החמאס הכתום.

      נעמן, 21/02/08 18:37

      רוב האוכלוסייה הישראלית רואה בדרוזים אחים לדם לא רק כשאחד מהם נהרג.

      הדרוזים צריכים לקבל העדפה מתקנת, ולהפנות אליהם את המשאבים שיתפנו לאחר שניסוג מהשטחים הכבושים

      יש להקצות משאבים בכמויות הגדולות בהרבה מיישובים יהודיים, בכדי למחוק את החרפה של קיפוח בעלי הברית

      הדרוזים כרתו עימנו ברית דמים ומה היהודים מחזירים להם? מסלקים אותם מהמועדונים, מכנים אותם בכינויי גנאי ומזלזלים בהם.

      הגב לתגובה זו

      • השפן הנעים (ל''ת)

        תקן, 21/02/08 19:05

        הגב לתגובה זו

    • אתה חושב ששירות בצה''ל זה רשיון לעבור על החוק !

      איזה שחצנות, 21/02/08 18:46

      מהתגובה שלך נראה לי שזה בדיוק מה שאתה חושב.

      מענין אם הדרוזים בסוריה מעיזים להתעסק ככה עם המשטרה. שם כבר היו הורגים חצי מהכפר שלך.

      הגב לתגובה זו

    • עם התנהגות כאזות כול מדינה בעולם הייתה מוקיעה אותכם (ל''ת)

      ישראלי, 21/02/08 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מסר לערבים - תתקפו ואז יזרקו את הדרג הבכיר של המשטרה (ל''ת)

    כאלה מפגרים, 21/02/08 17:55

    הגב לתגובה זו

    • אכן אתה צודק.

      חוזר על עצמו, 21/02/08 18:37

      בכל פעם שערבים או דרוזים מתפרעים מקימים ועדת חקירה ושוטרים חוטפים על שהגיבו חלש מדי או חזק מדי.
      בשנת , 2000ניצב אליק רון התפוטר מהמשטרה על חלקו בנצחון על המרד שערביי ישראל פתחו.

      זה לא הפעם הראשונה וכנראה לא האחרונה.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    האינטיפדה הצליחה ומעודד גם דרוזים (ל''ת)

    הרי זה ברור, 21/02/08 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    האינטיפדה הצליחה ומעודד גם דרוזים (ל''ת)

    הרי זה ברור, 21/02/08 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ככ זה כשמשאירים את הכל לרגע האחרון.

    מוטי, 21/02/08 17:49

    מדוע צריך מבצעים ע''מ לאכוף את החוק? אם המשטרה היתה פועל באופן תמידי לאכוף את החוק לא היו צריכים מבצעים והכנות. גם בפשיטות על בתי קזינו לא צריך להחליט על פשיטה או מבצע. צריך ליצור הרתעה ע''י ביקור באופן סדיר במקומות המועדים. כנו שיש דו''ח על חניה אסורה כך צריך ע''י פקחים בליווי משטרתי להטיל קנסות על בתי הימורים באופן שותף עד שימאס להם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    המשטרה אחלה!!

    משה, 21/02/08 17:46

    מסתבר שהם גם יודעים לבדוק את עצמם, ולתת בראש...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנחנו מדינה עם מנגנון השמדה עצמית הכי יעיל בהיסטוריה

    מוטי, 21/02/08 17:43

    בכל מדינה היו רומסים את כל ההתקוממיות האלו של ערביי ישראל , ואצלינו... מאשימים את השוטרים.

    הגב לתגובה זו

    • אין לרמוס את האחר

      גד, 21/02/08 18:05

      אסור במדינה לרמוס את אזרחיה, ודאי לא אם הם מיעוט המרגיש מושפל.
      מאידך יש לכפות עליו לקים את חוקי המדינה. באם הוא מתפרע יש למצות איתו את הדין עד הסוף. אבל לא להשפילו או לכסח אותו.
      הבעיה היא ההתלהמות מצד אחד ואי מיצוי החוק מצד שני.
      הגרוע ביותר היה במסקנות ועדת אור אשר לא הטילה כל אשמה על המנהיגות הערבית שכנראה היתה מעורבת עמוק בהפגנות או לפחות לא ניסתה להפסיקם והסוף ידוע.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הדרוזים זה כמו דשא אם לא מכסחים אותם תופסים גובה. (ל''ת)

    אלירן, 21/02/08 17:39

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב (ל''ת)

      מנוסה, 21/02/08 18:49

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      נירה, 21/02/08 19:36

      הגב לתגובה זו