• 117.

    שתבינו, עם בני השטן לעולם לא יהיה ליהודים ''שלום'' ובטח לא בדורנו

    Avi Ecuador, 14/02/08 17:12

    וזאת גם אם אידיוטים שמאלנים ''יהודים'' יסבירו לכם שזרע עמלק שינה את עורו.
    מחר השמאל יעשו ''שלום'' אם העמלקיים; ייבנו להם מדינת עמלקסטין נקייה אתנית מיהודים ועוד מדינת ישרעמלקסטין על כל תושביה בקו הירוק וחס וחלילה יהודי ידרוך על הרגל של איזה עמלקי-אסלאמי ושוב הם ירימו את ''נס'' המרד; הז'יהד.
    אל תאמינו בבני השטן אפילו בקבר ואת חוסר אמונתם הראו לכם גם הקניבלים השמאלנים שלנו שאוכלים רק ''כשר'' (יהודים) כשפינו את גוש קטיף, הם פינו גם את הקברים של היהודים שהסבירו לכם בעצם פעולתם שהם לא מאמינים בלבם בחיות בשם אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אם נסראללה הטרלללה יאיים, נאיים כפול ונקיים!!! (ל''ת)

    אני מאמינה, 14/02/08 14:05

    הגב לתגובה זו

    • אייתוללללה, נסראללה, פאדלאלללה טראלללללללה (ל''ת)

      לכל הטראללללה, 14/02/08 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 115.

    כולם יודעים שלו המוסד ביצע את החיסול

    רוני, 14/02/08 14:02

    ב 99 אחוזים הסורים חיסלו אותו כי האיש ידע יותר מידי וגם כי כנראה רצו ארכירוצח חדש ונמרץ .
    אבל לחיזבאללה ואיראן נוח להאשים את ישראל .
    וגם לאולמרט המושחת נוח להתהדר בנוצות לא לו .
    וגם לקומץ תומכי אולמרט בעיקר עיתונאים נוח לייחס את הפעולה למוסד , סוף סוף הם יוכלו להגיד שאולמרט הצליח במשהו .

    הגב לתגובה זו

    • והכי נורא זה שאולי זאת הטעייה של הסורים

      ניצן, 14/02/08 14:23

      והוא חי בכלל, ולמעשה הורידו אותו למחתרת... עם ניתוחים פלאסטיים ודרכונים חדשים.

      נחשו איך אולמרט החוגג וחבריו מצטייר במקרה כזה בעיני הסורים?

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    למה לא קיבלתי הזמנה להלוייה? (ל''ת)

    דנה אולמרט, 14/02/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    נסראללה תעשה לי ילד !!! (ל''ת)

    גאולה אבן, 14/02/08 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    עכשו בלוייתו צריך להכות (ל''ת)

    מכת ברק, 14/02/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    זה עסק משתלם...

    כלכלן שסרח, 14/02/08 13:24

    כמה כסף בעלי האתר הזה מרוויחים על כל הטוקבקים האלה שלנו... ידוע לכם שזה סתם בזבוז זמן נכון? הרי אף מנהיג רציני אינו מבלה זמן בלקרוא את דעות האזרחים בטוקבקים!!! אולי טוקבקיסטים קבועים כמו ''נעמן'' ואחרים בכלל עובדים באתר ומטרתם למשוך אותנו לבלות זמן איכות בחברתן של הפרסומות... תחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שם על הפרסומות?

      גרפיקאי, 14/02/08 14:26

      מי שחושב שהפרסומות עושות את העבודה שמאמינים שהם עושות - הוא קורבן של המאה ה-21, לא יותר.

      אני קונה רק מה שאני צריך, ויש עוד מליונים כמוני

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    רק שלום = ביטחון (ל''ת)

    הגיע זמן הבנה, 14/02/08 11:42

    הגב לתגובה זו

    • גם לא לשכוח-צעיר בריא ועשיר (ל''ת)

      זה הכי, 14/02/08 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    במשפט אחד: אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמיים! (ל''ת)

    בוטחת בה', 14/02/08 11:40

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מי יתן ש:

    ירון, 14/02/08 11:37

    תמיד נשמע רק בשורות טובות מהסוג הזה, ונפסיק לרדת אחד על השני ולקטר כל הזמן.
    זה הזמן להתאחד נגד האוייב המשותף ולהשמיד אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן! ימין ושמאל אחים! (ל''ת)

      אהבת חינם, 14/02/08 14:02

      הגב לתגובה זו

    • תבורך ירון! מי יתן ונחיה כולנו בשלום עם עצמנו (ל''ת)

      בואו נאהב, 14/02/08 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    לחסל באלפים, ועל כל חיסול להודיע בתגובה על איזו קטיושה זה היה

    ש, 14/02/08 11:21

    ואם הרמז לא יובן, להוריד בניין בביירות ולהודיע על איזה פשע של החיזבאלה התגובה הזו היתה

    הגב לתגובה זו

    • ה רעיון מצויין גם כלפי עזה,זאת הרתעה שתמנע מהם להעיז לתקוף אותנו.

      יש פתרון לכל, 14/02/08 11:49

      לנו יש הרבה יותר כח מהם והרבה יותר יכולות.
      אם אנחנו נתנהל בדרך אפרטיבית לא ישתלם להם להתעסק איתנו.
      (אנחנו לא עושים את זה וע''י זה יש להם אפשרות לפגוע בנו ולהתריד אותנו)
      אם באמת אנחנו נגיב על כל קסאם.
      על כל קסאם וינחת בארץ אנחנו נוריד ביניין של החמס--זה פשוט לא ישתלם להם להמשיך לירות קסאמים והם יפסיקו בלת ברירה.
      צריך להבין...
      הרבה מהקסאמים שלהם יורדים בכלל בשטחים פתוחים,ואם אנחנו נתחיל להכתיב את ההתנהלות,ועל כל קסאם שנורה עלינו ולא משנה איפה הוא נחת,אנחנו נוריד ביניין של החמס על יושביו.
      התוצאה הסופית תיגרום להם להפסיק.
      המשוואה הזאת לחסל להם את הכדאיות שבירי.
      כי הם יורים ירי וירטואלי ואנחנו יורים ירי מסיבי והרסנ י ביותר ומדוייק ביותר שגם הורס להם את הבסיסים וגם מחסל להם אנשים.
      וכל זה כתגובה על הירי שלהם.
      אבל חייבת להיות תגובה מדוייק מטמטית אל מול התקיפות שלהם,שיבינו את המשוואה,התרדה שלהם גוררת נזק אמיתי לעצמם.

      כשזה ימומש גם כלפי חיזבאלה,אז סגרנו עיניין,יצרנו משוואה שתבריח את הטרור.
      כל קטיושה שתיפול בצפון,תיגרור תגובה של הורדת ביניין,על יושביו,שהם משפחות החיזבאלה ברובע של החיזבאלה בבירות.
      סגרנו עיניין,הם לא יוכלו לעמוד בזה לאורך זמן,זה כמו שמתאגרף במקל נוצה יתריד מתאגרף במשקל כבד,
      אם המתאגרף במשקל כבד יגיב תגובה בעוצמה שלו אל מול כל התרדה של המתאגרף במשקל נוצה,המתאגרף במשקל נוצה לא יעמוד בזה ויפול.

      הבעיה שלנו בשנים האחרונות היא שלא הגבנו בעוצמה שיש לנו,וגרמנו בגלל זה למלחמות מיותרות שלא ניגמרות וגורמות להרג מיותר של אנשים בשני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

    • ואח''כ יש לחלק קרמשניט וספינג' בכל ערי ישראל (ל''ת)

      הקונדיטור, 14/02/08 12:19

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    חבוב , אתה הבא בתור !!! (ל''ת)

    גורי, 14/02/08 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    nasralla,u r the next!!! (ל''ת)

    kill nasrala, 14/02/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    אברכי החיזבאללה

    R, 14/02/08 11:10

    יש עוד הרבה מקום לצדיקים בבית המדרש האיראני-לא לדאוג!!!

    הגב לתגובה זו

    • תחזור למחילה מהר יא עכברוש ביבים

      ישראלי זועם, 14/02/08 11:33

      אנחנו בדרך אליך נבלה אז תתחפר יא זבל

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    אם נחסל מיד את נסראלה,נוכל למנוע תגובה אחת שלהם,זה יותר משתלם

    לאחד את שתי, 14/02/08 11:06

    יהודים אמורים להיות חכמים בביזנס,
    זאת עיסקה משתלמת לחסל אותם ברצף צפוף.
    עיסקה שחוסכת בדם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    להזהיר את נאסרללה מהאיומים שלו

    yaffa, 14/02/08 11:06

    יש להזהיר את נאסרללה שאם יעיזו לנקום ,התגובה שלנו תהיה יותר כואבת

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    נסראללה אפילו יזיל דמעה,

    תרבות, 14/02/08 11:05

    חסר לו לנסאללה שלא יבוא ללווית
    הכלב,כי אז האמת תתגלה לכל ,מי
    באמת חיסל את הכלב.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד,למה אתה מעליב את הכלבים? (ל''ת)

      היה סתם חלאה, 14/02/08 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    ישראל לא מוצאת את גלעד שליט,הנייה והם בעזה,איך יגיעו לדמשק? (ל''ת)

    חסידיי אולמרט, 14/02/08 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    צריך מיד לחסל את נסראלה.מי שמעיז לאיים על ישראל חייב להיות

    מחוסל מיד, 14/02/08 11:00

    ללמד לקח,לייצר הרתעה.
    זאת הרתעה,כאשר מעיז מישהו לאיים עלינו ואנחנו מיד מחסלים אותו בשל זה.
    אחרי כמה מאיימים כאלה שיחוסלו מיד,הם יפחדו לפתוח את הפה.
    החיים והמוות ביד הלשון.
    אסור לנו להתעלם מדיבורים.
    כל מי שקם עלינו צריך להפגע,למען יראו ויראו.
    אנחנו צריכים לגרום להם לשמור על שקט ונימוס.
    וזה יכול יגיע רק ע''י חינוך,חינוך מחדש,חינוך שהזנחנו מאוד בשנים האחרונות.
    דרך החינוך היא פגיע ישירה במי שמעיז לקום עלינו,לאיים עלינו או לפגוע בנו.
    חיסולו מיד,זאת הרתעה,הרתעה טובה מונעת את העימותים הבאים,תימנע איומים,ותימנע גם מעשים אם הם ילמדו שהם מחוסלים אישית כשהם יוצאים נגדנו.
    אישית כי טרוריסט זה אדם אנטיפט שחושב רק על עצמו,כך שגם אם נחסל את כל החברים שלו, זה לא יזיז לו ולא ימנע ממנו להפסיק את הטרור אלא רק אם הוא יפחד על עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ישראל צריכה לאיים במלחמה חוזרת עם לבנון עם יתבצע טבח ביהודים

    יוסי, 14/02/08 10:58

    ישראל צריכה לאיים במלחמה חוזרת עם לבנון עם יתבצע טבח ביהודים בכל מקום בעולם, ולא לחכות כאילו שעשינו מעשה רע ואנחנו מחקים לעונש,
    והפעם לתת מכה כואבת שתשכיח את המלחמה הקודמת

    הגב לתגובה זו

    • 98 צודק להזהיר את לבנון שלא יעמוד שם בית במקרה ותהיה תגובה על החסול (ל''ת)

      נסראללה נמאס, 14/02/08 11:35

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    ישראל צריכה לאיים במלחמה חוזרת עם לבנון עם יתבצע טבח ביהודים

    יוסי, 14/02/08 10:58

    ישראל צריכה לאיים במלחמה חוזרת עם לבנון עם יתבצע טבח ביהודים בכל מקום בעולם, ולא לחכות כאילו שעשינו מעשה רע ואנחנו מחקים לעונש,
    והפעם לתת מכה כואבת שתשכיח את המלחמה הקודמת

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כדאי לנסראללה לא לנסוע בג'יפ בזמן הקרוב.

    היד הארוכה, 14/02/08 10:57

    בעצם, מה זה יעזור לו.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ברור שנסראלה לא ימות מוות טבעי (ל''ת)

    אמירה, 14/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נסראלה הודה-נפל עמוד התווך של פשע הג'יהאד

    הפעולה טבעית, 14/02/08 10:54

    נסראלה הודה-נפל עמוד התווך של פשע הג'יהאד. דמם של ילדי ישראל צועק

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הם מדברים כאילו שאין מסגדים ומוסדות איראנים בחו''ל...

    ניר, 14/02/08 10:53

    בנוסף הם לקחו אחריות רשמית על הפיגועים בארגנטינה, הצווי מעצר שהוציא האינטרפול צריכים לקבל עכשיו משנה תוקף.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק!הם מודים בפיגוע בארגנטינה (ל''ת)

      לחדש מייד, 14/02/08 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    ביבי מתבאס שוב. (ל''ת)

    איל, 14/02/08 10:52

    הגב לתגובה זו

    • לדביל אייל - לך תשתה אקונומיקה (ל''ת)

      לא אסלח, 14/02/08 10:59

      הגב לתגובה זו

    • לא אסלח - שתה אתה נפט

      ציוני גאה, 14/02/08 11:04

      איל יצאת גבר

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    חוץ מזה ישראל צריכה להפוך שגרירויות איראניות לעיי-חורבות. (ל''ת)

    עודד יערי, 14/02/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    יש דין ויש דיין (ל''ת)

    חרירי הנוקם, 14/02/08 10:42

    הגב לתגובה זו

    • '' יש דין'' דין אביב ''ויש דיין'' ליאור.------ חרירי הפקות (ל''ת)

      ''ברנז'ה'', 14/02/08 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לבנון כמרקחה - לפוצץ מישהו??? (ל''ת)

    ה-מ-ו-מ-ה, 14/02/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    66‏ צודק!! (ל''ת)

    אשש''ת, 14/02/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    היום גם את נאסארלה (ל''ת)

    עט, 14/02/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    שתי נקודות מרכזיות למחשבה:

    קול הצדק, 14/02/08 10:38

    בסבירות גבוהה (עדיין אין הודעה רשמית על כך) שנסראללה לא יעז לצאת ממקום מחבואו ולהסתכן בהגעה להלוויה. ישראל חייבת לנצל את יכולותיה הטכנולוגיות ולעשות כל מאמץ אלקטרוני חשאי לשבש את התקשורת בלבנון באותה עת. למי שלא יודע, לאחר לקחי מלחמת לבנון השניה, שפרה ישראל פלאים את יכולותיה בתחום זה. ודבר שני - חיזבאללה מבינים כי ישראל והיהודים ככלל יגבירו את העירנות במוסדות ציבוריים המזוהים עם ישראל והיהודים בארץ ובעולם. הסכנה צריכה להיות כלפי דמויות מפורסמות שלנו המסתובבות בעולם - ספורטאים, דוגמניות, אנשי צבא ואפילו פוליטיקאים. סכנת התנקשות או חטיפה. אין ברירה, חייבים להכפיל מאמצים בתחום המודיעין וההאזנה לכל מה שיוצא מכל מכשיר תקשורת המקושר לחיזבאללה.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לפחות יש מי שיתקן אחרי תגובה של החיזבאללה

    דורון, 14/02/08 10:37

    כנסו, אולי יתאים למי שקורא
    http://www.doron.dpages.co.il/

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    ישראל צריכה לפתוח במלחמה ולכבוש את כל הלבנון ולהשמיד החיזבאללה !!!

    עודד יערי, 14/02/08 10:30

    עם אזהרות..בלי אזהרות..ברגע שפיגוע יקרה,זה סיבה למלחמה.
    אם ישראל יצאה למלחמה על 2 חיילים שנחטפו+הרוגים בפיגוע הזה.
    אז לבטח היא צריכה לצאת למלחמה כאן...
    נאסראללה הרי אמר שאם הה יודע שתגובת ישראל תהיה מלחמה אז לא היה עושה את הפעולה...
    אז צריך להבהיר לו ולשולחיו שפיגוע ולבטח חמור זה טריגר למלחמה.

    הגב לתגובה זו

    • ישראל כבר בילתה בלבנון 18 שנה של כיבוש ולא יצא כלום אז שתוק (ל''ת)

      אשר, 14/02/08 10:38

      הגב לתגובה זו

      • ישראל ריחמה על לבנון בגלל סמרטוטים כמוך, אז סתום את הג'ורא

        ש, 14/02/08 11:30

        תוקפנות מצד לבנון צריכה להסתיים בחורבן מלא של התוקפן, לא ביחס אנושי לחיות האלה.

        ממקום שיוחרב לחלוטין לא יוכלו ו/או לא ירצו לבצע פשעים נוספים.

        כנ''ל לגבי עזה, וגם לגבי משתפי''ם בתוך השמאל הישראלי.
        כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • ימני חרדלניק איפה שהיאוש גובר כך גם המוטיבציה לטרור (ל''ת)

          אשר, 14/02/08 11:49

          הגב לתגובה זו

          • איזה יאוש יש בלבנון? כ''כ טרור נשאר רק שם של צורת ביצוע

            הערבים בפועל, 14/02/08 12:03

            ומקיימים אותו עם משאבים וציוד לא ''עממיים''.
            לא במחתרת, לא על תקציב דל, עם נשק מודרני אסטרטגי-כמו מדינה רק בלי הכללים והמחוייבויות של מדינה.

            כבר מזמן לא ''משהו שצומח או לא צומח''- אלא התנהלות צבאית מסודרת.

            הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה קרה??

    גיל, 14/02/08 10:27

    שאף ח''כ ערב לא נסע??? להלוויה של רוצח יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ל66 מונרייה אז שווה לבוא? (ל''ת)

    חסן נסראללה, 14/02/08 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לכל היפי נפש השמאלנים...כנסו

    ל 36, 14/02/08 10:22

    אנחנו במלחמה נגד הערבים ואנחנו ננצח אותם רק אם יהיה נהיה מאוחדים!

    הגב לתגובה זו

    • וזו הדרך שכי יפה שמצאת להביע את רצונך להתאחד? (ל''ת)

      בועז, 14/02/08 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    נסראללה מפחד

    עופר, 14/02/08 10:22

    הגיע הזמן להפוך את הגלגל בחזרה לימים בהם הערבים נתנו כבוד ליהודים, והם כידוע לנו כבר נותנים כבוד רק לחזק מהם (זה בגלל שהם לא מפותחים אבולוציונית) מסקנה: אנחנו צריכים להתחזק כעם אחד נגד כל הסכנות ולא ליחס לבן מוות כמו נסראללה לבלבל אותנו, כמו שקרה למספר אנשים שאיבדו קצת קשר עם המציאות , האיסלאם מונע ע''י כח האמונה בלבד, זוהי מלחמת אמונה, אמונה בצדקת הדרך. ואנחנו הרי מאמינים בני מאמינים.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הוא חזר מאיראן וחסל בסוריה

    החוטים מובילים, 14/02/08 10:20

    חיסולו את מי שידע יותר מדי על החיסולים הפנים לבנונים

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    המשך החיסולים ימנע פיגועים נגד מטרות

    יהודיות, 14/02/08 10:19

    אם אכן ישראל ביצעה את המהלך, אני מקווה שראש הממשלה חסר האיכפתיות שלנו גם מוכן לקחת אחריות ולהתמודד עם ההשלכות האפשריות.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל היפי נפש השמאלנים...כנסו

    ל 36, 14/02/08 10:14

    אנחנו במלחמה נגד הערבים ואנחנו ננצח אותם רק אם יהיה נהיה מאוחדים!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישר מאשימים את ישראל

    יעל, 14/02/08 10:12

    הם אפילו לא מעמידים פנים שהם מחכים עד שהסורים יסיימו את החקירה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ל''שלום עכשיו'' אני משתתף באבלכם. (ל''ת)

    יהודי, 14/02/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    לא תהיה תגובה. נסראללה חיסל את מורנייה (ל''ת)

    ע., 14/02/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לחסל גם את נסראללה - איך שיוציא את הראש

    חיים, 14/02/08 10:06

    שנדע שדם יהודי גם כן אדום. אחרי שחטף והרג בנו ללא כל סיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    ל36

    יהודי, 14/02/08 10:04

    לידעתך אויבים צריך להרוג ואם אתה קורא ליהודים ה''אויב הכתום'' אתה זה שרוצה לראות דם ומלחמה, הגעת לשפל כזה שאתה קורא לערבים ''אחינו'' ולאחים האמיתיים שלך בשר ובשרך אתה קורא אויבים. חומר למחשבה.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ברצוני לנצל במה זו וליפנות למנהיגי ישראל ולימין הפרוע

    אשר, 14/02/08 10:04

    לא לחסל את נסראללה אני לא מעוניין לשמוע אזעקות וסירנות ברצוני לחיות בשקט וליהנות מהנוף , מה גם שהאידאולוגיה של האירגון ומצעו הפוליטי/טרוריסטי לא ישתנה ב פקטור לאחר מהלך מזעזע כזה.חיסול יאסין העלה את חמאס לשלטון האם יהיה חיובי מבחינת ישראל אם חיזבאללה יזכה בבחירות בלבנון וישלוט שם במקום סניורה הנוצרי ציוני?

    הגב לתגובה זו

    • סניורה ציוני? אתה כל פעם מסגיר (ל''ת)

      סגנון דיבור, 14/02/08 10:24

      הגב לתגובה זו

    • לאשר סניורה הוא מוסלמי סוני כמוך ובנוסף אני משתתפת בצערך על מותו של (ל''ת)

      אחיך מורנייה, 14/02/08 10:51

      הגב לתגובה זו

      • חוץ מיזה גבירתי הניכבדה מה המצע הפוליטי החליפי שיש לך לשכנע אותי?

        אשר, 14/02/08 11:07

        אינני ידיד של מורנייה או של סניורה או של אף טרוריסט,אך מלבד הטחות בפני בצורה זועמת ובוטה,לא ניצלת במה זו להציע לי או לשכנע אותי בדרך פוליטית שקולה וברורה .אם את מהימין אז את מיתכוונת שעלי לשבת וליסבול את המדיניות הפסיכופטית של '' לנצח תאכל חרב''? תהרוג ותיהרג? אני בן אנוש בכדור הארץ ולא מקבל עלי תנאי זה.אני רוצה שלום אבל בשביל אנשים כמוך ''שלום'' רק המילה בעצמה היא קיצונית ורעה.מה לעשות..

        הגב לתגובה זו

        • מצע פשוט. להרוג את כל המחבלים גם אם יש מיליון מהם. (ל''ת)

          אשר, 14/02/08 11:13

          הגב לתגובה זו

        • אתה לא יהודי ולא אשר השמאלן היהודי

          חבל שאתה לא, 14/02/08 11:26

          שזה ניכר בצורת דיבורך ואופן המחשבה שלך.

          כל משפט שאתה כותב מסגיר את היותך ערבי.

          העברית שלך לא כמו שאנחנו מדברים, שלא לומר שקופצים ממך משפטים כמו ''סניורה ציוני''..

          תכתוב כערבי, אל תנסה להסוות כוונות אמיתיות ,ותקבל אולי תשובות ענייניות.

          בינתיים בכלל לא עונים לך, אם לא שמת לב..

          הגב לתגובה זו

          • לכל אלו שרושמים שאני ערבי אני לא יודע ערבית בכלל (ל''ת)

            אשר, 14/02/08 11:46

            הגב לתגובה זו

            • 71 -אתה חושב בערבית. חי בסביבה ערבית

              ואתה לא אשר, 14/02/08 12:07

              תמצא זהות לא שקרית.

              הגב לתגובה זו

    • יא ערבי-תפסיק כבר לשקר ולהתחזות

      זה גדול עליך, 14/02/08 11:16

      יש אשר שמאלן יהודי, ואתה מנסה לרכב על זהותו.
      אתה שקרן קטן ופחדן (ושטוף מוח של התעמולה הערבית הסטנדרטית.למרות שאשר השמאלן היהודי גם מדבר נגד הימין וכו'-זה אחרת.)

      הגב לתגובה זו

    • ''הרוצח הפך לנרצח, וזה סוף משמח עבור כולם'', אמר שר הפנים הכוויתי (ל''ת)

      -, 14/02/08 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    רוצח הורגים - כשחבריו מאיימים בנקמה - טבעי ויטופל - מה השאלה ?! (ל''ת)

    רק שלום יעצור, 14/02/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    אז במקום לחסל אותו נישב ונחכה לאסון שהוא מתכנן לנו ? (ל''ת)

    לחסל אותו היום, 14/02/08 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    למי שטרם הבין מה קרה וקורה ויקרה

    צופה מעבר לאף, 14/02/08 10:02

    1. ישראל התפדחה במלחמת לבנון השנייה.

    2. כדי למחוק את הפדיחה, ישראל רוצה סיבוב שני.

    3. כדי לפתוח בסיבוב שני, ישראל זקוקה לסיבה/תירוץ/אמתלה.

    4. כדי לייצר סיבה כאמור לעיל, ישראל זקוקה למהלך מטורף של חיזבאללה כדי שתוכל להגיב עליו במלוא העוצמה.

    5. כדי להזמין מהלך מטורף כזה מהחיזבאללה, ישראל מבצעת צעד פרובוקטיבי ומשגרת את מורנייה לפגישה עם 72 בתולות.

    6. חיזבאללה נופל במלכודת ומבצע צעד מטורף נגד ישראל.

    7. ישראל נכנסת למלחמת לבנון השלישית.

    8. בהצלחה לישראל.

    9. שלא תגידו שלא הייתי הראשון שהבין את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    להקדים תרופה

    נחום, 14/02/08 10:01

    צריך להקדים תרופה למכה ולהפציץ את הלוויה של מורנייה.
    ואני רחוק מלהיות ימני קיצוני .

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      רינת, 14/02/08 11:10

      כל מה שצריך כדי להיפטר מכל הג'וקים האלה ביחד זה להפיל ''בטעות'' טיל באמצע הלוויה של הנבלה הזה . ככה כל העולם יכעס עלינו אבל אנחנו השגנו את מה שרצינו, ותאמינו לי שעם כל הכעס של העולם 90% מהם יהיו מאד מרוצים מ''הטעות'' הזאת ואחרי קצת רעש עולמי יהיה לנו שקט... הבעיה שיש לנו ראש ממשלה סתום בלי עמוד שדרה שלא מסוגל לעשות צעד כזה.. הלוואי ויצחק שמיר היה ראש הממשלה , היחידי עם ביצים של שור. ואם לא אז ביבי נתניהו...

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    כנסו דחוף אחד שמבין

    מונריה מגהנום, 14/02/08 10:01

    שלא יעבדו על אפחד אין 70 בתולות..יש כאן רק אתיופיות

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    להודיע ולהזהיר שכל מי שמתכנן פיגוע דמו בראשו (ל''ת)

    א.מ, 14/02/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לנסראללה

    אריה, 14/02/08 10:00

    אני מקווה שאתה לא תזכה לראות את ה''נקמה'' שלך ובקרוב יהרגו גם אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    נסראלה - צא ולמד. אצל הפלסתינים קוראים לזה לפתוח את שערי הגיהינום

    מבטיחים לנו, 14/02/08 09:57

    ואנחנו ממשיכים לקצץ ראשי נחשים.

    גם ראשך יעבור מתחת למעדר שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כולם להתפלל להשם

    תמי, 14/02/08 09:56

    זה זמן לאחדות ותפילה

    הגב לתגובה זו

    • לשם פרטי או לשם משפחה?? (ל''ת)

      אשם תמיד, 14/02/08 18:06

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    חחחח ממתי החיזבאללה משתמש בפרחים זה לא בעולם שלהם

    החאליפה הסונית, 14/02/08 09:56

    הטרוריסטים מהחיזבאללה שמו פרחים ליד ארון רב הרוצחים חחחח מה פרחים זה נטע זר אצלהם הם משתמשים רק בטילים חומרי נפץ כדורים אר פי ג'י מה פרחים מאיזה חממה בישראל הם קיבלו אותם כניראה דרך אירופה חחחחחח צחוק הגורל

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שיר ישן בגירסה מעודכנת

    בוזגלו, 14/02/08 09:55

    במכונית פצצה מתקתקת
    נסראללה רץ אל המקלט
    ואשתו המטומטמת
    עם התחתונים ביד

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    נסראלה - ברך את אלוהים על כל יום שאתה מתעורר בו. ימיך ספורים. (ל''ת)

    כול כאלב, 14/02/08 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים הסורים רצחו אותו (ל''ת)

    אסאד, 14/02/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הסורים חיסלו את אימד והם עכשיו מפילים תיק על ישראל

    ג'ונבאלט, 14/02/08 09:52

    ההוראה יצאה מאסד להרוג אותו , הוא התחיל לחתור תחת המשטר הסורי והתחיל לעשות צרות לאסאד להפלת משטרו לכן החליטו הסורים לחסלו מיד. אל תאמינו שישראל עשתה את זה זה לא נכון .

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא לפחד החזירים האלה לא יעשו כלום

    דורון, 14/02/08 09:50

    למרות כל האיומים שלהם הם במגננה ואחד שמכיר ערבים שנוקמים לא יגידו זאת בפומבי .
    יש משפט שאומר .
    נראה אותם ,חכה,חכה אני יגיד אותךלאבא שלי ,הוא הלך לקרוא לאח שלו,בוא ימניק נראה אותך.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ל36 דבר בשם עצמך (ל''ת)

    ערבי, 14/02/08 09:50

    הגב לתגובה זו

    • לכל המתחזים הערבים: כיתבו את הגיגכם בערבית (ל''ת)

      לאותו המתנחל, 14/02/08 10:01

      הגב לתגובה זו

      • לכל המתחזים האחרים : כתבו הגיגיכם באידיש (ל''ת)

        לאותו הקומוניסט, 14/02/08 10:17

        הגב לתגובה זו

    • ערבי אני לפעמים מופתע ,וחושב שיש לרגע תקווה שנחיה ביחד

      יחזקאל בן רחמים, 14/02/08 10:07

      אבל ידידי הרוח הרעה שנושבת אצל המוסלמים בהסתה לחיסול הישות היהודית מביאה אותי לפתרון של שתי מדינות ירדן וישראל
      המוסלמים לא רוצים לחיות בדמוקרטיה יהודית מעווטת הם מעדיפים מלך קטן ומושחת שרוצח כל כמה שנים או דיקטורשרוצח כל כמה חודשים

      אני כותב את זה בצער עמוק

      עוד לא המציאו אתהגשר שיגשר עלנו ועליכם

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    כול כלב ביג'י יומו (ל''ת)

    רקסי, 14/02/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עכשיו יש הזמנות לחסל את כולם בלויה (ל''ת)

    XXX, 14/02/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נסראללה זכור את מינכן...נגיע אליך בכול מקום ובזמן שנבחר! (ל''ת)

    עומר, 14/02/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תנחומי לגדעון לוי,נסאראללה, עמירה הס וביילין על מות יקירם. (ל''ת)

    זאב, 14/02/08 09:47

    הגב לתגובה זו

    • גדעון לוי נוסע לסוכת האבלים ?? (ל''ת)

      haertk''''''''', 14/02/08 10:18

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    היום מתחילה מלחמת אזרחים נוספת בלבנון (ל''ת)

    דני, 14/02/08 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יכול להיות

    רון, 14/02/08 09:45

    שהודיעו על מותו של רב המחבלים כי רצו להוריד את גורמי הבטחון בעולם מגבו שיוכל לפעול בחופשיות.

    הגב לתגובה זו

    • זה גם מה שאני חושב!!! ואילו אולמרט...

      איזו בושה, 14/02/08 16:36

      ואולמרט מסתובב עם גאווה עצמית והתרברבות על ההצלחה האדירה שלו ושל המוסד, עאלק

      בעוד המרצח ימשיך לתכנן ולרצוח בשקט בלי שיפריעו לו

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ל 36 - לדבר ??? עם מי

    סתם, 14/02/08 09:43

    אני גם בעד לדבר , השאלה עם מי?

    יכול להיות שרוב רובו של העם המוסלמי כן בעד שלום וחיים רגילים.

    אבל כל אירגוני הטרור שאני לא בטוח שהם הרבה , מנצלים את הדת (וחבל) לצורך פיגועי טרור.

    הם אינם רוצים לדבר אלה רק במלחמה.

    צריך להבין הארגונים האלה אינם רוצים וכנראה לא ירצו לחיות בשלום עם העולם המערבי.

    הגב לתגובה זו

    • לכתום שאינו מבין ששלום עושים עם אויבים

      נעמן, 14/02/08 09:47

      לדבר עם:
      החמאס
      סוריה
      אמל
      חיזבאללה

      והרשימה חלקית

      להזכירך, שלום עושים עם אויבים

      הגב לתגובה זו

      • עם אויבים לא עושים שלום- אויבים יש לנצח. (ל''ת)

        נעמן, 14/02/08 09:57

        הגב לתגובה זו

      • אויבים יש להביס (ל''ת)

        נעמן, 14/02/08 09:57

        הגב לתגובה זו

      • אז עם מי עושים מלחמה? (ל''ת)

        מבולבלים?, 14/02/08 10:57

        הגב לתגובה זו

      • נכון. שלום עושים עם אויבים את הטרוריסטים מחסלים. (ל''ת)

        נעמה, 14/02/08 15:23

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    בנפול אויבך אל תשמח...

    שאול, 14/02/08 09:42

    אבל אפשר לפתוח שולחן ולהרביץ איזה דרינק.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הוא חוסל בלחץ של שר הקליטה,ביקש להבהיל את יהדות הגולה.

    יגאל כהן, 14/02/08 09:42

    כדי להגביר את העליה.

    הגב לתגובה זו

    • מדכום (ל''ת)

      ., 14/02/08 09:47

      הגב לתגובה זו

    • לשם שינוי הפעם רשמת תגובה חכמה ולעיניין

      אשר, 14/02/08 10:00

      אם תפסיק לקשקש בלי קשר ותירשום תגובות מדהימות כמו אלו ,אצביע בשבילך בבחירות הבאות.

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    חרב-גידעון

    t-m, 14/02/08 09:38

    זה היה נקמה על אבא שלי שנהרג במילחמת לבנון 2 תודה רבה לראש הממשלה אהוד אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • זה לא חרב גדעון !! גדעון לוי הוא באבל בכלל !,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, (ל''ת)

      hartk'''''''''', 14/02/08 10:21

      הגב לתגובה זו

    • t0-hartak

      חרב גידעון-יחיד, 14/02/08 16:43

      חרב גידעון זה יחידת חיסול של המוסד

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אני מקווה שבסיבוב הבא ישראל תמחק את כל השיעים מלבנון (ל''ת)

    חיים, 14/02/08 09:38

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני בעד אולמרט (ל''ת)

    יוסי, 14/02/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    על התגובה שלנו תקרא במגילת אסתר

    מרדכי, 14/02/08 09:36

    נקהלו היהודים להרוג להשמיד ולאבד כל צר הצורר אותם. חודש אדר הוא חודש טוב במיוחד לבוא חשבון עם אוייבי עם ישראל. השנה יש אדר א' ואדר ב' ולאוייבינו יש בעיה כפולה

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אולמרט +ברק =צוות מנצח (ל''ת)

    אוריאל, 14/02/08 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אתם מעצימים את הלוחמה הפסיכולוגית

    קורא ולא מאמין, 14/02/08 09:34

    של חיזבאללה מולנו, כל הפרשנים יודעים בדיוק מה יעשה החיזבאללה, מבהילים אותנו ''יהיה כואב, יהיה מסוכן, יהיה...ויהיה..ויהיה...''
    ישראל צריכה להבהיר חד משמעית כשהתגובה שלנו תהיה גם היא ''כואבת פי 1000 ממה שעשינו בדחיא במהלך מלחמת לבנון השניה''
    הרתעה!!!!! והפעם לקיים ללא חשש!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב-1000 אחוז! (ל''ת)

      ע.י, 14/02/08 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    שמח על כל ערבי שעולה לשמים

    מלך, 14/02/08 09:32

    איזה יום שמח עוד מחבל אמר שלום ולא להתראות בקרוב אצל כל המוחמדים

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לתקשורת הישראלית- הפסיקו להיות השופר של האויב. (ל''ת)

    מלחמה פסכולוגית, 14/02/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נסראללה יצאת מהמרתף ?

    עמיר, 14/02/08 09:27

    להלויה לא תגיע מפחד , כמו שאתה לא יוצא כבר שנה וחצי אז תישאר איפה שאתה מכיוון שאתה הבא בתור

    הגב לתגובה זו

    • אם נסראללה יצא,צפו שביבי גם יצא,הם יוצאים ביחד תמיד.

      יגאל כהן, 14/02/08 09:40

      ומיד.
      עכבר,עכבר,נוס, נוס, נוס, נסים חזרה למחילה שלהם.
      איפה היורש של אריק?
      עוד לא חזר מהפעולה של חיסול מוג'ניה?

      הגב לתגובה זו

      • בינתיים מי שיוצא תמיד אחרי כל חרטוט נסראללי זה אתה. (ל''ת)

        יש קשר משפחתי?, 14/02/08 09:46

        הגב לתגובה זו

      • אתמול היו כמה טוקבקים אנטליגנטים שהניסו אותך כמו עכבר מבוהל!

        לא יעזור לך, 14/02/08 10:34

        עכשיו שוב יצא העכבר מהחור שלו כדי להפליץ !רגש נחיתווווווווווווווווות!

        הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן - נמאסת. לך לעבודֱ (ל''ת)

        חמי, 14/02/08 11:06

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    האויב הכתום מרוצה:ישראל תשלם על רצח לוחם החופש מורניה בריבית דריבית

    נעמן, 14/02/08 09:22

    יש אנשים במזרח התיכון המעוניינים במלחמה, דם הרג ושרשרת הלוויות אינסופית בצד השני.

    האוייב הכתום אינו מבין כי ישראל ואחינו הערבים נועדו לחיות במזרח התיכון למשך מאות ואלפי שנים.

    האויב הכתום מדחיק כי המשך שפיכות הדמים תביא לתגובת-נגד כואבת מצד אחינו הערבים שתסחוף את האזור למערבולת דמים בלתי נשלטת

    קוצר הראות של האויב הכתום יעלה למדינת ישראל ביוקר

    יש להפסיק את מדיניות החיסולים ולהידבר עם אחינו הערבים

    הגב לתגובה זו

    • האויב האדום משתולל מכעס על אובדן מפקדיו (ל''ת)

      נעמאן, 14/02/08 09:30

      הגב לתגובה זו

    • יש לדבר עם אחינו הערבים. עם היהודים אין לדבר כלל (ל''ת)

      עאדל, 14/02/08 09:30

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו תכתוב את זה בערבית (ל''ת)

        סיבויה, 14/02/08 09:45

        הגב לתגובה זו

        • תכתוב אתה באידיש,גזען! מה אתה חושב שערבי לא יודע לדבר עברית טוב כמו

          עאדל, 14/02/08 10:00

          קוב הערבים מדברים עברית יותר טוב ממך

          הגב לתגובה זו

          • לא צריך לכעוס

            עידן, 14/02/08 10:19

            אתה תמיד יכול להתאבד, אתם הרי טובים בזה

            הגב לתגובה זו

          • מתחזה מס' 1 נתפס על חם ומתחיל להתעצבן

            סיבויה, 14/02/08 10:20

            יש לכם כדורי הרגעה בתפוח, יצהר ואיתמר או שאתם משתמשים בערבים להרגעת עצביכם?

            הגב לתגובה זו

            • הגזען סיבויה ממשיך בהבליו ואין להתייחס אליו

              עאדל, 14/02/08 10:33

              יש לכם כדורי הרגעה בשיינקין, ששיח מוניס או רמת השרון או שאתם משתמשים רק בחשיש להרגעת עצביכם?

              הגב לתגובה זו

        • בקלות

          נעמאן, 14/02/08 10:06

          אינשאללה סיכון סלאם פי פלשתין עלא אסאס עאודת אל-יאהוד לאלמניה (בע''ה יכון שלום בפלשתין על יסוד שיבת היהודים לגרמניה)

          הגב לתגובה זו

          • למתחזה מס' 2: שום ערבי המכבד את עצמו לא יכתוב ''פלשתין''

            סיבויה, 14/02/08 10:18

            שלא לדבר על שגיאות הכתיב בכל מילה

            בקיצור, מדובר שוב ביהודי ימני מתחזה.

            הגב לתגובה זו

            • בוודאי . ערבי המכבד את עצמו יכתוב ''יהודה ושומרון'' או ''נחלת אבות''

              מסובבויה, 14/02/08 10:44

              חרטטן

              הגב לתגובה זו

            • מעניין שהערבי ''שלך'' כתב באותן שגיאות כתיב.

              ניסוי בהתחזויות, 14/02/08 10:51

              https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/695/865.html

              תגובה מספר 1: ידידנו נעמן מביא ססמאות פלקט תחת התחזות לאיזה ח'אלד.
              בקיצור אין לך מושג על מה שאתה מדבר, ואתה גם שקרן גרוע.
              אני בטוח שאני יכול לקבל יותר כסף על ניהול התגובות של גוש שלום, ולפחות אני לא אצא אידיוט כמוך.
              לאורי אבנרי: אנא פנה אלי באתר זה, אני אשמח להחליף את הליצנים שלך ולהביא תוצרת יותר טובה, בתשלום נאות כמובן.

              הגב לתגובה זו

            • אוי זה היה גדול. יצאתי אידיוט בפעם העשר (ל''ת)

              סיבויה, 14/02/08 10:57

              הגב לתגובה זו

            • למתחזה סיבויה : הוא בטח יכתוב ערעץ ישרואל

              -, 14/02/08 11:00

              שלא לדבר שאין לך מושג בערבית, אולי באידיש.
              בקיצור לך דפוק את הראש בגדר האפרטההיד.

              הגב לתגובה זו

            • נו סיבוי, בלעת את הלשון? (ל''ת)

              שר הפנים הכווית, 14/02/08 13:30

              הגב לתגובה זו

    • ל36 דבר בשם עצמך

      ערבי, 14/02/08 09:31

      לא רוצים אותכם פה

      הגב לתגובה זו

    • נעמן, אני רחוק מלהיות כתום, אבל...

      גיל, 14/02/08 09:31

      אתה גם רחוק מלהיות שפוי. אני איש מרכז, חילוני, שתמך בהתנתקות, ואני לא מצליח להבין את השנאה העצמית שאוחזת באנשים כמותך. עשה לך ולנו טובה, תזדכה על תעודת הזהות ולך תחיה עם האחים היקרים שלך.

      הגב לתגובה זו

      • מה הנימה המתנצלת כלפי החמאר הזה? (ל''ת)

        -, 14/02/08 09:42

        הגב לתגובה זו

        • שום נימה מתנצלת ידידי

          גיל, 14/02/08 09:54

          פשוט יש לאנשים שמאלנים קיצוניים נטיה ליחס איזושהי ''קיצוניות - כתומה - משיחית'' לכל מי שדעותיו ימניות לייט. רק רציתי להבהיר שאני לא ''כתום'' אבל שלדעתי הוא חתיכתם מטומטם. לרגע אני לא מתנצל כלפי יפי נפש אכולי שינאה עצמית כמו המוזר הזה.

          הגב לתגובה זו

          • פעם אתה ''ערבי'', פעם אתה ''אמיר מצפת'' ועכשיו אתה ''גיל''

            לאותו המתנחל, 14/02/08 10:10

            עזוב, מספיק עם השטויות.

            לך לחומש, תפגין באיזה מאחז בלתי חוקי, אפילו תמסוק זיתים של ערבים תמימים בשטחים

            עשה טובה, הקטע של ''איש המרכז'' או ה''שמאלן שהתפכח'' כבר מזמן מיצה את עצמו

            הגב לתגובה זו

            • פעם אתה נעמן, פעם אשר ופעם ח'אלד שכותב ערבית בשגיאות. (ל''ת)

              לאותו הדחכן, 14/02/08 11:02

              הגב לתגובה זו

            • מה הספור שלך

              דני, 14/02/08 11:02

              אתה יודע מי זה ומי ומה הוא באמת חושב. בנאדם כותב את דעתו וזהו מה אתה רוצה ממנו.

              וכן זה מאוד חשוב שאנשים יפנימו שאפשר להיות גם שמאלן שתומך בשלום וגם קצין בסיירת (מיל) שתומך בחיסולים ומלחמת חורמה היכן שצריך. יש המון אנשי שמאל שהם ממש לא קיצוניים ובעצם מהווים חלק מגוש המרכז שהוא הגוש הגדול בישראל.

              הגב לתגובה זו

    • אחינו הערבים עלק

      אור, 14/02/08 09:31

      הרי גם אתה וגם אני יודעים בבירור שאתם אלה שמושכים את החבל ומתכננים פיגועים ההבדל בנינו הוא שאנחנו לא הורגים חפים צמפשע ואתם כן
      חחח... אתה אומר אחייך הערבים אתם הרי שונאים אחד אתץ השני בצורה איומה עש בניכם מלחמות אחים ושפיכות דמים על מעמד ושררה

      הגב לתגובה זו

    • את השפיות שלך אפשר לרפא רק באברבאנל. (ל''ת)

      אמיר, 14/02/08 09:36

      הגב לתגובה זו

    • גולאם-עלי חדאד-עאדל גם אמר כך (ל''ת)

      הפלרמנט, 14/02/08 09:37

      הגב לתגובה זו

    • הערבים אחים שלך לא שלנו, והם גם לא בני דודים

      יוסי, 14/02/08 09:38

      ישמעאל ויצחק לא היו אחים, תכניס טוב טוב לראש

      הגב לתגובה זו

      • הם כן היו אחים,אחים חורגים,אותו האבא(אברהם)לא אותה אימא. (ל''ת)

        עודד יערי, 14/02/08 10:37

        הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש!

      יהודי, 14/02/08 09:39

      אם ערבים אחיך אתה לא אח שלי!
      כל אויב שלך הוא חבר שלי! אח שלי! משפחה שלי!
      לדבר זה לא איתם! ולא איתך!
      נעל יותר חכמה והגיונית ממך!

      הגב לתגובה זו

    • נעמן יש לי חידוש בשבילך, אתה לא שפוי (ל''ת)

      אורן, 14/02/08 09:42

      הגב לתגובה זו

    • כתום+אח

      משה, 14/02/08 09:45

      אני לא תמכתי בכתומים בעת עזיבת עזה, אולם אני חושב שאתה עיוור, רשע ואנטי דמוקרט, כשאתה קורא ליהודי, ישראלי שדעתו שונה משלך, אויב.
      זכור מדוע חרב בית שני.

      הגב לתגובה זו

      • האויב האדום רותח על הדברת העקרב מורניה

        נעמן, 14/02/08 09:51

        יש אנשים במזרח התיכון המעוניינים במלחמה, דם הרג ושרשרת הלוויות אינסופית בצד השני.

        האוייב האדום אינו מבין כי ישראל והערבים לא נועדו לחיות במזרח התיכון למשך מאות ואלפי שנים ולכן הוא עסוק בחרחור מלחמה אינסופי על ידי תרבותו האירופית הבזויה.

        האויב האדום מדחיק כי המשך שפיכות הדמים לא תביא לתגובת-נגד כואבת מצד הערבים ותסחוף את האזור לשקט ושלווה.

        קוצר הראות של האויב האדום יעלה לשמאל ביוקר

        אין להפסיק את מדיניות החיסולים ואין להידבר עם הערבים

        הגב לתגובה זו

      • בית שני חרב בגלל הכתומים של אותו הדור - הקנאים והסיקריקין הסהרוריים

        נעמן, 14/02/08 09:56

        הקנאים והסיקריקין של שלהי בית שני השליטו סהרוריות, שנאה ותיעוב בין חלקי העם

        הקנאים והסיקריקין של שלהי בית שני הפעילו טרור ומדיניות חיסולים: בהתחלה נגד אויבים חיצוניים ולבסוף גם נגד עמם

        מי שהציל את היהדות הוא רבי יוחנן בן זכאי שהתפייס עם הרומאים ''תן לי את יבנה וחכמיה'', למרות שהיה צפוי לו גזר דין מוות מהקנאים

        רבותי, ההיסטוריה חוזרת

        הקנאים של שלהי בית שני נמצאים פה - הכתומים
        גם הסוף שלנו מתקרב ...

        הגב לתגובה זו

        • רוסיה חרבה בגלל האדומים של אותו הדור - הקומיסרים היהודיים

          נעמן, 14/02/08 10:30

          האדומים של תחילת המאה העשרים השליטו סהרוריות, שנאה ותיעוב בין חלקי העם הרוסי

          האדומים של תחילת המאה העשרים הפעילו טרור ומדיניות חיסולים: בהתחלה נגד אויבים חיצוניים ולבסוף גם נגד עמם

          את רוסיה לא הציל איש.

          רבותי, ההיסטוריה חוזרת

          האדומים של תחילת המאה העשרים נמצאים פה - האנרכיסטים
          גם הסוף שלנו מתקרב ...

          הגב לתגובה זו

          • נעמן מאומן

            משה, 14/02/08 10:43

            נעמן, מי לעזעזל מכריח אותך להשאר בארץ, אני בטוח שאם תגיע לדמשק ותציג את עצמך בשם ''נעמן'', תתקבל בידים פתוחות ושטיח אדום.
            אז תעשה טובה, סע
            אף אחד לא צריך אותך פה, אתה אויב

            הגב לתגובה זו

    • ממתי נעמן זה שם של ערבי - למה אתה מפחד לומר שאתה ערבי

      ערן, 14/02/08 09:56

      זה לא בושה כל כך גדולה- בכל זאת אתה נחשב למחבל וחבר באופן עקיף לארגוני הרצח והטרור

      הגב לתגובה זו

    • להלחם בטרור כאילו אין תהליך שלום-ולעשות שלום למרות הטרור-בסבלנות (ל''ת)

      רק שלום=ביטחון, 14/02/08 10:07

      הגב לתגובה זו

    • ''הכתום''-חצי מסיבת ההרג המתמשך. הקיצוניים המשיחיים בשני הצדדים-אשמים (ל''ת)

      לקרב-לא להאשים, 14/02/08 10:10

      הגב לתגובה זו

      • מה? מה רצית לאמר? זה היה כתוב בעברית או אוסף מלים ממילון? (ל''ת)

        -, 14/02/08 11:15

        הגב לתגובה זו

    • טוב שאתה מעיד על עצמך שאתה שפוי

      גרגמל, 14/02/08 10:11

      אתה בטח לא שותה פאנטה ולא מקלף תפוזים, שלא לדבר על זה שאין לך מנוי לאורנג'.
      שיהיה לך יום כתום אי שם בשלוותה, המקום שבו תרגיש את שפיותך מתפרצת.

      הגב לתגובה זו

    • קוראים יקרים, סלחו לנו, נעמן שוב שכח לקחת את הכדורים שלו הבוקר (ל''ת)

      אבא של נעמן, 14/02/08 10:13

      הגב לתגובה זו

    • טעות בידך

      יבגני, 14/02/08 10:30

      רק הרוסים יודעים איך לטפל במוסלמים ''האחים שלך''-...
      מזל שיש לנו את העליה הרוסית שיכולים לתת עצות למנהיגנו
      שחלק מהם חושב כמוך!!!
      עובדה-יש שקט עכשיו בצ'צניה...

      הגב לתגובה זו

    • לנעמן השפוי ...תודה..תודה רבה....

      אריה, 14/02/08 10:46

      אם לא היית קיים היו צריכים לייצר אחד כמוך.
      לכאורה אתה רוצה להביא אנשים לעמדתך. אך שים לב מה אתה עושה.שמאלנים ''לא שפויים כמוך'' מבינים שיש משהו מחמם בצבע הכתום לעומת שפויים כמוך.
      לכן התודה והתודה הרבה על העבודה החיובית שאתה עושה למען עם ישראל.
      ולגבי אחיך מורנייה יש לו עבודה קשה בגן עדן אם 72 בתולות. אני מקווה שהוא יעודד אותך לעזור לו קצת כדי לעמוד בעומס. אתה חייב לעזור לאחיך.

      הגב לתגובה זו

    • שוחחתי עם לא מעט ערבים בארץ ובחו''ל!

      למה לא בעצם?, 14/02/08 11:10

      והם טוענים שאינם רוצים את היהודים מאירופה,שהביאו הרס ,מלחמות,וחורבן במזרח התיכון !והכי הרבה הם שונאים את השמאל הצבוע !לעומת זאת הם יכולים להגיע לפשרות ושלום אמיתי עם היהודים שמוצאם מארצות ערב שאינם הגורם לטרגדיה ! אז מה עושים?מאחר ולא נוצרה כאן אינטגרציה אמיתית,וחזרנו לסיר הבשר, למה לשפוך דמים נוספים?למה לא להגיע איתם להסכם על פירוק החבילה?תתפלאו כמה אזרחים שלנו יעוטו על האפשרות הזאת!

      הגב לתגובה זו

    • לידיעתך: החיזבאלה יחסל רק שמאלנים! (ל''ת)

      הסר דאגה, 14/02/08 11:14

      הגב לתגובה זו

    • תאכל את הלב ותמשיך לייבב יה איבן בולה (ל''ת)

      אלזו, 14/02/08 11:29

      הגב לתגובה זו

    • כאילו,האויב=כתום. הערבים=אחינו. כזה ממי אתה. (ל''ת)

      נעמה, 14/02/08 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    נאסראללה לפני שאתה מאשים את ישראל בדוק בלבנון,או בסוריה. (ל''ת)

    מני, 14/02/08 09:20

    הגב לתגובה זו

    • למני, מה קרה, היהודונות המתחסדת מתחילה להרעיד את ברכיך? (ל''ת)

      יוסי, 14/02/08 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    על מי מאיימים

    ילד, 14/02/08 09:08

    בגן למדנו על מי לא מאיימים:

    לדוגמה:
    על רוסיה
    על סין
    על צפון קוריאה
    על טורקיה

    מדוע על ישראל מרבים לאיים ?

    יתכן והסיבה נעוצה בהבדל בין ישראל למדינות הנ''ל:

    צבאם חזק
    ו\\או אין להם מוסר כפול, למרות שהם מתנהגים כך
    השלטון שם לא איבד את ההרתעה

    ישראל עשתה הכל כדי לאבד את ההרתעה:

    מוסר כפול
    קודים אתיים
    טוהר הנשק
    התערבות משפטנים בהתנהלותו של צה''ל
    מינוי אנשים על פי קשרים
    סיסמאות של מדינאים בנושאי צבא ובטחון.

    האם נמצא את ההרתעה:

    לא, כל עוד לא הבננו את הפגמים הבסיסיים בנו.

    והחיזבוללה:

    יאיים, גם יכה ואנחנו ננקוט בכוח שהוא איפוק ואולי ננצח בנקודות.

    והבקורת השנואה:

    הבקורת היא כלבת השמירה של המדינה, טוהר המידות, ההגינות וזכויות האזרח. אבל גם כלב השמירה של החוסן החברתי והמדיני.

    הסתבר לנו שמול הכלבה הזאת עומדים עסקנים שמשתיקים את המבקרים ומחסלים חושפי שחיתויות.

    הגב לתגובה זו

    • גם להתעסק בפרשנויות והסברים במקום לעשות את מה שצריך=התייחסות כזאת.

      עודד יערי, 14/02/08 21:42

      למה שיתייחסו אל צבא כמו צה''ל ברצינות אם במקום לנקות את עזה למשל מתעסקים בפרשנויות ובהסברים ללמה לא עושים?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    נסראללה אתה הבא בתור (ל''ת)

    נסראללה כלב, 14/02/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    הם אמרו שהתגובה לא תכלול ירי טילים אז נרגעתי תודה

    אשר, 14/02/08 09:05

    אני מקווה שבמילחמה הבאה חיל האוויר הישראלי המבורך יפציץ כמה שיותר מטרות של חיזבאללה ויגמור את האירגון הזה,יש לאסוף מודיעין על מטרות חיזבאללה מהאוויר כבר עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ואוו כל הכבוד לאולמרט

    אור(יחי אולמרט), 14/02/08 09:00

    צריך גם לדעת לפרגן כשצריך
    זו הייתה אחת הפעולות היותר טובות של השנים האחרות חחחח...
    נסראללה רועד מפחד הוא לא ירה טילים כדיי שלא נגמור אותו הפעם לחלוטין (אני אוהב את זה)

    הגב לתגובה זו

    • אבל הקהילות היהודיות בעולם(אלו שמקיימות את ישראל ואלימותה) בסכנה (ל''ת)

      יוסי, 14/02/08 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הוא יעשה פיגוע ראווה על מנת להפחיד שלא יפגעו בו

    רמזור אדום, 14/02/08 09:00

    אבל לא להכנס לפניקה. צריך להמשיך ולתת לו להשאר עמוק בבונקר. כל הטרוריסטים צריכים להבין שכשהם הולכים ברחוב יש עליהם כוונת תמידית.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    ואוו כל הכבוד לאולמרט

    אור(יחי אולמרט), 14/02/08 09:00

    צריך גם לדעת לפרגן כשצריך
    זו הייתה אחת הפעולות היותר טובות של השנים האחרות חחחח...
    נסראללה רועד מפחד הוא לא ירה טילים כדיי שלא נגמור אותו הפעם לחלוטין (אני אוהב את זה)

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להוציא את השסניקים ממכלאות הפיטום למלחמה נגד החסניקים והחיזבולה.לא (ל''ת)

    יתכן שרק ישמינו, 14/02/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואוו כל הכבוד לאולמרט

    אור(יחי אולמרט), 14/02/08 09:00

    צריך גם לדעת לפרגן כשצריך
    זו הייתה אחת הפעולות היותר טובות של השנים האחרות חחחח...
    נסראללה רועד מפחד הוא לא ירה טילים כדיי שלא נגמור אותו הפעם לחלוטין (אני אוהב את זה)

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    נו, ומה עוד חדש? (ל''ת)

    נעמה, 14/02/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    להשמיד את כל החיזבאללה בהלוויה, ושימשיכו לאיים! (ל''ת)

    הפצצת שטיח אדום, 14/02/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לפי דעתי.........????

    כפיר, 14/02/08 08:52

    ישראל הסירה את הכפפות רבותי וכנראה שישראל מבינה שתגובה תגיע מצד אירן וכך נוכל להגיב בחזרה בחוזקה ויפתח גל חדש של הסלמה .

    הגב לתגובה זו

    • לביא? (ל''ת)

      הא?, 14/02/08 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    צלף אחד ונסראללה חוזר לאללה! (ל''ת)

    שגיב, 14/02/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    באיזה מקלט הוא מופיע? (ל''ת)

    מעריץ, 14/02/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    החלה הספירה לאחור של חיזבאללה

    מוסטפה, 14/02/08 08:48

    בקרוב לא יישאר מהם אחד

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הודעתו של נסראללה מוכיחה שהוא לא מפחד מתגובת ישראל

    פקק תנועה, 14/02/08 08:46

    יש לחשוב על פעולות מנע שימנעו את רצונו של אירגון החיזבללה להיתנקם בחזרה בישראל

    הגב לתגובה זו

    • קרא את תגובה מס' 3 ותהיה יציב, אתה לא יודע מה אתה רוצה

      רמזור אדום, 14/02/08 09:07

      פעם אחת אתה ממליץ לא להרפות. ובתגובה השניה רואים שאתה עושה במכנסים. אני לא פוחד מאף חיזבלון ואם אקבל פקודה לחסל את השרץ הזה אני יעשה את זה ללא הבחנה.

      הגב לתגובה זו

      • אים אני עושה במיכנסיים אז אתה עושה באינטרנט

        פקק תנועה, 14/02/08 11:46

        אתה פשוט לא יודע ליקרוא עיברית. אתה מתיחס למה שכתבתי. כאילו אני קובע החלטות ואולי כן. דבר שני קרא שוב וראה מה הימלצתי.ואך לבצע מהלכים אלו .או שצריך להסביר לך זאת פעם נוספת .אתה יודע מה זה שיקול דעת סבלנות ואורך זמן . לא ניראה לי. כך לא מנהלים מדניות התקפית .נגד אירגון טרור שהגיע הזמן שיעלם .מעל דפי הסטוריה שלו. מה אנו ברוזים במיטבח גאון .הרבה מגיבים לא מבינים אחד את השני. וכול אחד חושב שהוא גאון הדור ואתה כניראה אחד מהם .?????

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם נסראללה לא רוצה להיות הבא בתור

    יוסי, 14/02/08 08:45

    שיחזיר את החיילים שהוא חטף.
    החיזבלות הם פושעי מלחמה.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לפני שהמנוול נותן נאום להוריד לו את הראש

    צבי, 14/02/08 08:44

    מספיק עם ההומניזם המעוות הזה
    לאויבים אין זכויות אדם
    אם כל מחבל היה מגיע לגרדום שהיה צעיר לא היו לנו כאלה בעיות עכשיו

    האירופאים שטופי הדם של חפים מפשע שאותם כבשו והתעללו מתאוות ממון וכח יגידו לנו איך להתנהג עם מבקשי נפשנו?

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ל1 :פששש איזה מקוריות איזה גאון אתה.אל קעידה מחפש גאון כמוך (ל''ת)

    נאסראללה כלב, 14/02/08 08:42

    הגב לתגובה זו

    • מי מחפש יצירתיות טמבל..סתם השערה.

      just me, 14/02/08 09:01

      ואל-קעידה זה סונים וחיזבאללה זה שיעים ...אפרופו גאונים...

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להמשיך להכות בהם בלי פחד

    ישראלי גאה, 14/02/08 08:41

    עד האחרון

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הבטן הרכה שלנו - הקהילות היהודיות

    נדב, 14/02/08 08:41

    ישראל מודעת לטרור ומגינה על עצמה, הנציגויות שלנו גם כן מוגנות בידינו, אך מה יהיה על אחינו היהודים שאין להם את ההגנה שלנו?

    הגב לתגובה זו

    • בעיה שלהם, שיעלו לישראל!!!

      אני, 14/02/08 09:00

      אין ליהודים מה לעשות במקום אחר.
      ארץ ישראל לעם ישראל!!!

      הגב לתגובה זו

      • היהודים בכל מקום אחר עושים כסף כדי לתמוך בך ובמדינתך הענייה ואלימה (ל''ת)

        יוסי, 14/02/08 09:39

        הגב לתגובה זו

    • שיבואו הנה מיד

      דן הנאש-דידן, 14/02/08 09:06

      אין עתיד ליהודים בגולה

      הגב לתגובה זו

      • בלי יהודי הגולה וכספיהם ישראל לא מתקיימת אפילו יום אחד, גיבור גדול (ל''ת)

        יוסי, 14/02/08 09:38

        הגב לתגובה זו

        • כל יהדות הגולה תרמה בשנה האחרונה פחות

          יונתן, 14/02/08 10:42

          מ100 מיליון דולר,תקציב המדינה הוא 55 מיליארד דולר.
          אנחנו צריכים אותם לא את הכסף שלהם.(מה עוד שאם יש עליה מסיבית של יהודים משכילים ובעלי מקצוע הכלכלה קופצת שנות אור קדימה כמו שהיה עם העליה הרוסית שהגיעו הרבה מהנדסים ואקדמאים)

          הגב לתגובה זו

      • מאטו כיפוך

        אברם, 14/02/08 10:49

        הקובה מוכן לשבת?

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    שהנוצרים יתקפו את מסע הלויה -זה הצאנס שלהם (ל''ת)

    אבי, 14/02/08 08:41

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נסראללה - הרשימה יצאה לדרך - מה הבא בתור

    מוחמד קורא, 14/02/08 08:38

    חזרו לעולם הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נאססראלה זה עם הסמרטטוים השחורים.... אכל אותה כמו גדול. (ל''ת)

    ציון ציוני, 14/02/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נסראללה רצח יריב פוליטי - ועכשיו ''נוקם''

    ישראל לא מסוגלת, 14/02/08 08:38

    ישראל לא מסוגלת למבצע כזה
    אפילו להביא מודיעין משמעותי מעזה היא לא יכולה

    הכול רצח בידים ערביות - המניע נסתר אבל פעם יתגלה

    בינתיים נוח לכולם להפיל על ישראל ...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ישראל לא משחקת בתגובות - לא לתת לנסראלה להגיב (ל''ת)

    מיכאל, 14/02/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לראש המוסד חסל נא את החיזבלון הזיבלון ויפה שעה קודם (ל''ת)

    דגן הענק, 14/02/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מי חיסל את מורנייה

    בני, 14/02/08 08:36

    נסראלה חיסל את מורנייה
    מכוון שחשש למעמדו
    מורנייה היה יותר מדי חזק
    ושאף להחליפו

    זהו תרגיל שפל של נסראאלה
    לחסל את מורנייה ולהפיל את התיק
    על ישראל

    הגב לתגובה זו

    • על טמבל כאן נהיה פרשננו לענייני חיזבאללה (ל''ת)

      די כבר, 14/02/08 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נסראללה יודע שעכשו תורו - הוא משקשק

    את השיקשוק, 14/02/08 08:35

    לפני כניסתו לארון המתים.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חוק דארווין השלילי

    זאב''י דארווין, 14/02/08 08:34

    יש לחסל בהלוויה טרוריסטים ערבים רבים וזרעים רעים ,ככל האפשר ,כך שיווצרו עוד הלוויות ובהלוויות שיווצרו יש לחסל עוד ועוד ,וכך לישם את חוק דארווין השלילי של חיי האוכלוסיה השלילית הפוחתת.
    שלום יבוא רק במלחמה - לדור שדורש שלום אמת.
    זאב''י חי= זכות אבות בארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לנצל הלוויה לחיסול המוני של רוצחים

      חיפה, 14/02/08 09:11

      מסכימה איתך. יש לנצל הזדמנות לחסל בחבילה אחת ראשי מפלצות. הם רוצחים ולרוצחים לא עושים הנחות. אין לנו מה להפסיד מדעת הקהל בעולם. הטרור מאיים על כל העולם.
      תנו להם בראש.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''ההזדמנות''

    פופיק, 14/02/08 08:34

    רצוי לנצל את ההלויה ולהבריח את הפאנטים האלה בטיסות מעל שמי בירות.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    המלצה

    רועי, 14/02/08 08:32

    למה, שבמדינת הנינט הזאת, לא יקבלו החלטה, שקצת מזכירה את מה שהיה פה פעם, ויפריעו לו באמצע הנאום, באמצעות טיל ''סיינווינדר'' שיחבק אותו וישלח את המחלה הזאת לחבריו המשופמים, שעכשיו נורא עסוקים בלהסביר לרימות את אג'נדת השינאה שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • מה? הוא אווירון?

      קולומבוס., 14/02/08 08:54

      זה טיל אוויר אוויר

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לממשלת ישראל לחשוב טוב. ולהמשיך מיבצעים אלו .

    פקק תנועה, 14/02/08 08:32

    בחיזבאלה משוכנעים שישראל ביצעה דבר זה. לכן יש ליפעול בכוח רב. ובמינון הרבה יותר גדול. ההרטעה של ישראל עדין לא שוקמה מספיק. תגובתו של נסראללה מציינת זו. בצורה מעולה. יש להתייחס לנושא זה. כמו למה שקורה ברצועת עזה .ולפעול בדיוק באותה המדיניות .

    הגב לתגובה זו

    • ההרתעה שלנו גם לא תשתפר אם לא תלמד לכתוב בלי טעויות כתיב (ל''ת)

      יובל, 14/02/08 08:56

      הגב לתגובה זו

      • מדוע תגובות צריכות להיכתב ללא שגיאות כתיב?

        ע, 14/02/08 10:11

        די! נמאס כבר מכל אלו שמעירים לטוקבקיסטים שכותבים בשגיאות כתיב.

        מה אתה יודע על הטוקבקיסט? אולי הוא עולה חדש? אולי הוא דיסלקט?

        אז אסור לו להגיב?

        מותר לו! ואתה יכול להפסיק לקרוא תגובות ולקרוא במקום את ''ודייק''

        הגב לתגובה זו

        • כול המגיבים הללו שמעיר שמבלבלים את המוח

          פקק תנועה, 14/02/08 11:35

          אלו מגיבים שלא יכולים ליסבול אחרים לכן הם מגיבים אך שהם מגיבים ואן להם סבלנות כלפי אחרים חוץ מזה שאני מגיב ללא סוף אז יש טעיות כמו שאדם עובד עושה טעיות פה ושם לעומת הפרזיט שחיי על גביי הטעיות של האדם העובד

          הגב לתגובה זו

        • מסכימה עם התגובה שמעליי

          ליאת, 14/02/08 11:37

          בס''ד
          זה מאוד לא מנומס להעיר לכותבים עם שגיאות כתיב, עדיף להתעלם כמו שאני עושה.
          ליאת.

          הגב לתגובה זו

          • לליאת אני מכיר את החברה הישראלית שלנו כמו את כף ידי .

            פקק תנועה, 14/02/08 12:02

            החברה הישראלית שלנו. היא חברה קשה מיתלעמת לא מחונכת. כולם גיבורים גדולים וסובלים. מתיסמונת נפוליון וריגשי עליונות. ראי מה קורה במדינה. ואך היא מתנהלת. ואז תביני מדוע הם מגיבים כך ובצורה כזו.

            הגב לתגובה זו

          • לליאת ! הפקוק שבנידון זו לא פעם ראשונה ,כל יום אותם טעיות ועילגות (ל''ת)

            גיטרה מזדקרת, 14/02/08 12:14

            הגב לתגובה זו

            • לא בנידון..נידון זה נידון למוות...נדון לא נידון... (ל''ת)

              עודד יערי, 14/02/08 21:35

              הגב לתגובה זו

  • 2.

    נסראללה הכלב משקשק מפחד מי שהסגיר את הנבלה הקודם יכול להסגיר אותו (ל''ת)

    משה, 14/02/08 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מטוס לתוך עזריאלי? נראה לי זה הולך להיות קשור במטוסים... (ל''ת)

    just me, 14/02/08 08:30

    הגב לתגובה זו

    • חיל האוויר יירט אותו לפני שהוא יתקרב (ל''ת)

      א, 14/02/08 08:44

      הגב לתגובה זו

      • זאת הפנטזיה שלך ושל כל הערבים יאפס (ל''ת)

        דוד, 14/02/08 10:55

        הגב לתגובה זו

        • שאולמרט יודיע שלכל ''נקמה'' תהיה תגובה על דרום לבנון (ל''ת)

          שם, 14/02/08 12:12

          הגב לתגובה זו

    • לא נורא,ממילא יש יותר מדי קניונים בארץ

      אא, 14/02/08 10:44

      ובאמת הגיע הזמן שאנשים יחסכו יותר לפנסיה ויבזבזו פחות על שטויות.

      הגב לתגובה זו