• 165.

    הפקה ח-ו-ב-ב-נ-י-ת!!!

    חרטה ברטה, 27/07/08 22:01

    הכתבה הזו אפילו לא שיפשפה את קצה הקרחון של הדבר הכי בסיסי - לא עומדים במילים של עצמם, וניפוץ הפורמט! איפה נועם חוזר בפרק 37? איפה הגמר בפרק 41? לאן נעלם לו פרק 33??? איך זה שכל שעה וחצי מכילה חמישים דקות פירסומות?!? שעתיים גמר באמריקה הכפו לפתע לעשר! מי האוויל שחשב על הרעיון מוביל-הכסף אך הורס הפורמט, של SMSים בגמר???????

  • 164.

    בקשר לתחרות הריקודים-כוח כפול

    מישהו מבין, 27/06/08 01:47

    זתחרות זו לא הייתה תרמית של ההפקה מכיוון שהם לוקחים אתגרים מהישרדות באמריקה, לפיכך תחרות הריקודים הייתה אכן אתגר שהתקיים בעונה ה-14 של הסדרה הנקראת: Survivor Fiji.
    ואם אתם לא מוצאים זה האתר פרס בפרק 8.

  • 163.

    למה נראלכם שהם לא ישנו בוילות? איך זה שלבנות...

    חסוי, 18/05/08 15:16

    כמו שכולם יודעים לבנות יש פעם בחודש מחזור...

    ואסור לבנות במחזור להיכנס למים

    אז איך זה שב52 יום האילו הם כל הזמן היו במים???
    ובלי אמצאים שמגנים עליהן??

    משחק מחור והכל שקרים...

    אבל זה לא ממש מענין הייקר שהתוכנית יפה

  • 162.

    סחורה של ריאליטי

    ורד, 11/05/08 21:20

    הסדרה מעניינת אמנם צפיתי רק ב3 פרקים אבל יחסית לסדרת ריאליטי המבוססת על האמריקאית- יצא תוצר לגמרי לא רע שמביא את הסחורה! - והרייטינג מדבר. די הגיוני שלא הכל יהיה מושלם שם מאחורי הקלעים. אבל הצופה נהנה. ואז מה עם כולם חצי עירומים, למה לא לשטוף קצת תעיניים....?

  • 161.

    תתכוננו להתערבויות של ההפקה גם ב..

    לא אומר, 26/03/08 00:20

    בתוכנית הריאליטי הבאה שתעלה בערוץ 10 בחודש יוני.. יותר מזה אסור לי לפרט

    • ספר ספר (ל''ת)

      1212, 12/04/08 17:28

  • 160.

    מהה אכפפת לכםם..

    תאיררר, 25/03/08 14:15

    מהה כולכםםם עפיםם אםםם עצמכםם ?
    העיקקקקקר שהתוכנית ''הישרדות''
    קטלניייייייתת
    שום דבר לא צריך לעניןןןןןןןן
    מה חשבתתתתת שלאא יהיה חארטה ולא יהיה רמאותת???
    אתם חייייייייים בסרטטטט

    • נראה לי יש לך בעיה...

      טל, 25/03/08 15:28

      במקלדת והמקשים שלך נתקעים כל הזמן
      מקלדת חדשה עולה שבעים שקל
      יא קמצן

      • הוא צודק בקטע עם המקלדת...חח... (ל''ת)

        אולי גם כתובת?, 29/07/08 13:45

  • 159.

    חחח..XD

    מאור, 24/03/08 20:18

    אין מצב בעולם שלבנות איזה 40 ומשהו יום לא יהיה שום שערה..אתם לא קולטים זה ההפקה..גם כן נכון נועם מתישהוקם והעיזה שלו נעלמה?!
    ההפקה לקחה אותה..גם ההפקה אומרת לנועם החמוד להתחרפן..
    אבל אני חושבת שכל הקטע של ההתערבות של ההפקה הורסת תתוכנית וחבל כי זה היה יכול להיות מגניב! וגם הקטע של החפירות לפני ההדחה..ווההווו אפשר להרדם תעשו פשוט ומהר מצביעים בלי חפירות וזהו...
    וגם כן דן הזה,סתם שתול, גם משה שתול...כולם שתולים...סתם באסה שככה הם הורסים הכל...חבלל היה יכול להיות הרבה יותר שווה אם הם לא היו מתערבים...
    חבל...אבל חפיף...XD


    ליטל:
    ויויויוויווויויויי....((לנועם)) אבל יותר ל_____!


    חחחחחחחחח

  • 158.

    לא כתבתם: נעם ומולי חברים טובים מתקופת התיכון

    כפר ויתקין, 24/03/08 16:10

    נעם ומולי חברים טובים מהתיכון. מולי היה מכפר סבא אבל נעם תמיד היה מביא אותו למסיבות של רופין והם עשו שם הצגה שלמה: ''מאיפה אתה בארץ?'' וכו'...בדיחה.

  • 157.

    אנשים טיפשים כנסו !!!!!!1

    גל דהן, 09/03/08 15:38

    תקשיבו במקום להנות מהתכנית אתם מחפשים אותם בנרות וזה לא מוצא חן בעיני בכללללל...אז אם יש לכם בעיה כלשהיא פשוט אל תראו הישרדות כי לדעתי אתם לא עוזרים לאף אחד ואתם סתם פלצניםםם

  • 156.

    אנשים טיפשים כנסו !!!!!!1

    גל דהן, 09/03/08 15:38

    תקשיבו במקום להנות מהתכנית אתם מחפשים אותם בנרות וזה לא מוצא חן בעיני בכללללל...אז אם יש לכם בעיה כלשהיא פשוט אל תראו הישרדות כי לדעתי אתם לא עוזרים לאף אחד ואתם סתם פלצניםםם

  • 155.

    מידע שלא ידעתם - כנסו דחוףף

    דניאל, 29/02/08 09:18

    יש לי חבר שדוד שלו זה המפיק של הישרדות והוא אמר לו שבגמר של הישרדות יהיו דן נעמה ונועם.
    הגמר יהיה בנתניה , בשידור חי.
    העונה השניה תצטלם באוסטרליה.

    • חצי נכון

      אלון, 11/03/08 18:29

      הגמר יהיה באשקלון בשידור חי!
      הפיינליסטים נכונים ויהיה עוד אחד שייבחר באסאמאסים

  • 154.

    אני ראיתי את ליה עם פן וגם יש מאחורי סבנה וילה

    dudi, 24/02/08 08:54

    אני ראיתי פעם אחת שהיא דיברה אותה עפ פן ואחרי כמה שניות עם שיער רגיל וגם מאחורי סבנה המקורי בהתחלה יש ווילה ענקית מאחורי העצים יש לי תמונה שמחיכה את זה

  • 153.

    שלישיית המקומבנים דן מרינה ונעמה

    קרן, 23/02/08 15:25

    פשוט לא יאומן איך ההפקה מצילה להם תתחת. שימו לב שפרק שעבר שעידן וליה זכו במשימת פרס הם לא קבלו גם את הגרזן שמונע משני משתתפים להצביע ועד עכשיו כל מי שזכה במשימת הפרס(מרינה ודן) קבלו גם את הגרזן. לפי מה שהבנתי סבאנה הולכים ליפול אחד אחד ועם מי נשאר עם שלישיית הזבל !נעמה ''אם השנה'' והבחורה הכי רעה שאי פעם ראיתי, מרינה שהיא ביצ'ית כמעט כמו נעמה ודן מנו ש''ממש זקוק לפרס'' והיה עף כבר מזמן על טיל ללא התערבות ההפקה. יש המון צופים שרוצים לראות את ליה מושיק וקפון לוקחים אני לא מבינה למה ההפקה הייתה בטוחה שדווקא נעמה תביא רייטינג היא אפס ליד ליה. היום יש עלק קרב בין ליה לדן. לצערי הרב זה אומר שליה בחוץ.

  • 152.

    שונאת להשוות, אין ברירה

    ליהי, 20/02/08 15:11

    בוא נתחיל מהעובדה שההפקה הישראלית פשוט מנסה לדחוף 15 עונות מוצלחות לתוך עונה אחת שמה לעשות, לא מוצלחת.(ובנינו, לא הכי הולך להם...)
    העריכה דפוקה, העלילה צפויה(ההפקה כלכך רוצה לשמור את דן לעוד פלפל!), 80% מהמתמודדים פשוט משעממים, ולא נזכיר את העובדה שהכל מכור.
    הצבעה לגמר בSMS? בחייאת רבאק, אתם בסדר?! כשגיא זוארץ סיפר על המושבעים, בכלל כולם בשוק כאילו לא ראו אף עונה של הישרדות המקורית. המושבעים צריכים להצביע לזוכה הגמר, ולא לעולים אליו.

    הכל שם, פשוט בולשיט. אני הפסקתי לראות מאז הפרק ביום שבת. בולשיט.

  • 151.

    אני לא מאמין!

    שוקל התאבדות, 17/02/08 15:24

    ויקה ומרינה עשו הגדלת חזה???

  • 150.

    אוי אתם רצינים?!

    הדרוש, 17/02/08 10:20

    כאילו אז מה אם גילו כמה דברים כאלה!! אם הם נכונים אפילו אז כאילו... אז מה! מה רק בגלל זה נפסיק לראות את זה? לכל תוכנית יש כמה דברים שמסתירים סוו ואט ?!

    ואני יגיד לכם מי הכי נחמד שם- נעמה,מרינה,נועם ויעל כל השאר סתם.. [אני אומרת מכל מי שנשאר]

  • 149.

    הכתבה לעיל בחסות תרוץ שתיים (ל''ת)

    גפי רינת, 17/02/08 03:50

  • 148.

    צופים נגד הישרדות בפייסבוק

    תצטרפו!, 16/02/08 02:07

    http://apps.facebook.com/causes/view_cause/62200?recruiter_id=13487327

    תצטרפו...

  • 147.

    הכח המוגזם שנתנו למרינה - בושה להפקה

    חבל שההפקה הרסה, 15/02/08 01:13

    תמיד מדובר ב 2 אנשים מועמדים להדחה.
    הגרזן הכפול נותן קול למי שאתה רוצה + הורדת 2 קולות נגד השני כלומר = 3 קולות למרינה.
    הכח הכפול נתן שתי הצבעות אך לא לאותו בן אדם ולכן למעשה הכח הכפול רוקן מתוכן, שכן יש רק 2 מועמדים להדחה (אף פעם לא היו יותר מ 2) ואסור לך להצביע את 2 הקולות לאדם אחד.
    כלומר הכח של מרינה = 3 קולות לעומת הכח הכפול שלמעשה שווה רק קול אחד.
    מדובר בוודאות בשידרוג הפרס בצורה כזו שתבטיח לג'יברו מספיק קולות להעיף את מושיק.

  • 146.

    שיר הפתיחה הבולגרי נראה מחופף וחובבני

    רחלי, 14/02/08 20:07

    לפחות אפשר לומר על שיר הפתיחה שלנו שהוא הרבה יותר מושקע ומקורי (מבחינת המוסיקה והעריכה...)
    לגבי שאר ההפקה... טעון שיפור

    • אני חושב שהתבלבת. זה אותה השיר! (ל''ת)

      גדג, 17/02/08 15:58

      • אני חושבת ששניכם התבלבלתם

        עינת, 25/03/08 20:21

        זה שיר המקור של השרדות האמריקאי

  • 145.

    מה קרה ערוץ 2? נלחצתם ש עברו אותכם ברייטיג? בגלל זה הזמנתם את הכתבה

    אלכס, 14/02/08 17:24

    ?

    • בדיוק מה שאני חושב (ל''ת)

      גפי רינת, 17/02/08 03:53

  • 144.

    זה היה צפויי

    צפויי, 14/02/08 16:23

    כאילו מה חשבתם שבאמת הישרדות הישראלי יהיה אמיתי???? הכל הצגות!!!ותת רמה!!! חבל על הזמן צפייה בסדרה הזו....

  • 143.

    Dan Vera Noam are the final

    GUY, 14/02/08 15:34

    the final people on the island are NOAM VERRA AND mother fucker DAN

  • 142.

    יאללה זה מעצבן כבר שכל הזמן מחפשים בעיות על הישרדות

    זיו, 14/02/08 14:42

    אז פעם אחת ערוץ 10 הצליח ..אז אתם מקנאים. למה כוכב נולד לא רמאים,למה נולד לרקוד גם...אנחנו לא צופים בסדרות ריאלטי בגלל שהם ריאלטי...תחשבו אם זה לא היה מבוים זה לא היה מצחיק מותח ומבדר.

  • 141.

    כפרה על הצלם החתיך (ל''ת)

    מרינה, 14/02/08 14:05

    • פרחה (ל''ת)

      @@, 14/02/08 15:34

  • 140.

    כל הכבוד להצלחה של ערוץ 10! אבל התגובה שלו היא פשוט שקר !!!!!!!!!!!

    לא יעזור כלום ., 14/02/08 13:29

    כמעט כל המתמודדים הם מקושרים ובברנז'ה שנבחרו ע''י חברת ההפקות של גיא המאירי ומוטי רייף.

    כמעט כולם שם היו או עדיין דוגמנים.

    אבל את זה עוד עזבו ....

    איך יכול להיות שאף אחד מהם לא הכיר או שמע אחד על השני לפני התוכנית???

    הריי כתוב במפורש שחלקם היו מיוצגים ע''י אותה סוכנות !!!!!

    די לשקר ערוץ 10 !!!!!!!!!!!

    זה עוד יתנקם בכם בסוף !!!

    מספיק אכלתם אותה עם הקאסט הזה .........

  • 139.

    לא עזר לכם... הישרדות קורעת את הטבלה גם אחרי הפרסום הזה.... (ל''ת)

    רק10:), 14/02/08 12:07

  • 138.

    ל 131

    מיכל, 14/02/08 10:46

    אתה צודק,מולי לא התחרה בגמר מול אסי עזר אבל הוא כן התחרה על משרת ההנחייה לתוכנית והגיע לשלבים המאוחרים ואם אני לא טועה הבחירה לגמר הייתה בינו לבין מתי ובסוף מתי עלה.

  • 137.

    ממשיכים להציג את הספרדים כמטומטמים

    שובל, 14/02/08 10:22

    שימו לב א יך התקשורת ותוכנית כמו השרדות ממשיכה להציג את הספרדים כמטומטמים,והאשכנזים יפים לבנים חזקים,חכמים וחלקים. את משה מציגים כמטומטם שצריך לרחם עליו כל הזמן,לגונן עליו עם כל המשפטים הדיבילים שלו, ואת התפקיד לקחה נעמה'' הספרדיה עם הלב החם'' ניתן היה להביא לתוכנית בחורים ספרדים שהיו יודעים טוב יותר להציג את עצמם טוב יותר חבורת המתנשאים.

    • היחידה שם שגזענית זו נעמה

      ממש הפוך, 14/02/08 12:54

      שכל הזמן אמרה שג'יבארו הם ספרדים עם שמחת חיים וסאבנה אשכנזים יבשושיים. ממש לב חם יש לנעמה הזו, כל כך חם שהיא הפקירה את התינוק שלה ואת אביה חולה הסרטן. נשמה.

      ויש דווקא מזרחיים אחרים - עומר ועידן.

      בקיצורף די עם הרחמים העצמיים שלך שלא קשורים בכלל למציאות (או לריאליטי)

    • מאוד רצינו אבל אין כאלה (ל''ת)

      ההפקה, 15/02/08 22:45

  • 136.

    איזה מחקר מקיף

    טניה, 14/02/08 09:18

    חשבתי שמחקר מדעי בכזה היקף שייך רק לנושאים כמו סרטן צוואר הרחם או מדיניות כלכלית - אבל מתברר שיגייסו את מיטב המומחים והמדענים כדי לגלות איך הבנות של הישרדות מורידות שערות...

  • 135.

    ל-133 - כבר יודעים מי יהיה בגמר... אז לא הרסו כלום... (ל''ת)

    הקרנף, 14/02/08 08:10

  • 134.

    כנסו

    חחחחח, 14/02/08 04:02

    הגירסה הבולגרית הביאה רב(שימו לב לאחד המתמודדים) שיתן אישור כשרות על האוכל.

  • 133.

    אתם חשפתם כאן ספוילר גדול!!!!!!!!!!!!!

    גלית, 14/02/08 00:05

    נועם הולך להישאר במשחק עד הסוף, כנראה, אם הוא ''הספיק ללמוד ספרדית באי המתים''. משמע שכבר במוצ''ש מושיק יודח, וגם אלה שיבואו אחריו, מן הסתם...

  • 132.

    את האמת אבל - את מי זה מעניין? זה הפך למשעמם אחרי כמה פרקים, די. (ל''ת)

    שיתגלחו ויאכלו, 14/02/08 00:00

  • 131.

    הכתבה בוודאות לא נכונה

    משה, 13/02/08 23:42

    מצאתי שם כל כך הרבה שטויות שהם רושמים כמו למשל שמולי הגיע לגמר בחיפוש מנחה לאקזיט, במקרה אני זוכר טוב את המאורע ומי שהגיע לגמר היה מתי פסי (חבר ילדות שלי). אז שיפסיקו להנפיץ סיפורים ושיתחילו להתעסק בכתבות יותר אמיתיות..

  • 130.

    הישרדות ארגנטינה בפטגוניה לא בקריביים

    NulNuk, 13/02/08 23:29

    לא רק שהם לא דומות ולא באותו מקום,
    הישרדות של ארגנטינה הרבה יותר טובה!
    מומלץ למי שמבין ספרדית, יש באינטרנת בערוץ 13
    EL CONQUISTADOR DEL FIN DEL MUNDO

  • 129.

    כאילווווווווו מהההההההההה

    :], 13/02/08 23:15

    תגידו אפשרלהבין מה הפאקינג בעיה שלכם!? אתם המגיבים.. כאילו זה משעשע אותכם לראות !? אחלהתוכנית !? מזה משנה לכםאםזה כן או לא ריאליטי אמיתי או סתם זיוף.. כאילו מה אתם מנהלי תכונית ערוץ 10..!? מהה בגלל זה לא תראו יותר הישרדות..!? אנילא מבינה מההה הראו לכם את הזיוף שבדברים !? שבערוץ!? בכל ערוץ עורכים ומסירים דברים שלא צריכים לראות אז תעשו טובה.. אל תשחקו אותה עכשיו שזה ככה ושזה ככה.. חחח זה אפילו מצחיק מי שישמעעעעעע חחחח תמיד בכל דרך שהיא ינסו להפיל את ההצלחה הגדולה של ערוץ 10 בגלל זה הכתבה הזאתי..

  • 128.

    אם האדון הנכבד מוטי רייף היה מבין כ''כ בטלויזיה...

    הפקה דהלה שמעטה, 13/02/08 22:54

    האם הוא היה הולך להיות שופט בתוכנית העלובה והכושלת ההיא ''הבזיון הגדול'' או איך שלא קוראים לה.........

  • 127.

    יכול להיות שהכתבה נכונה...מה זה משנה?

    דוד, 13/02/08 22:50

    הישרדות תכנית טובה, ולא יעזור לאף אחד! הניסיון החוזר מטעם גורמים בערוץ 2 להכפיש את התכנית לא ילך.
    גם אם הכתבה נכונה היא לא הופכת את התכנית לפחות טובה. ברור שיש מצב לא פשוט לצלם תכנית כזאת וברור שלפעמים נוקטים באמצעים כאלה ואחרים... תחשבו שבתכנית היינו רואים את מרינה עם שיער בבית השחי?! זה מאוד הגיוני שיהיה להם שם תכשירי גילוח כאלה ואחרים וכן ברור שאי אפשר להיות באי כאשר כל יום אתה נעקץ או נשרף מהשמש. לסיכום, הישרדות היא תכנית אדירה ולא יעזור לכל המלעזים והקנאים. אגב, זה שכל שני וחמישי אתה קורה כתבה חדשה על התכנית רק מראה כמה התכנית מצליחה.

    • צודק בהחלט!!! (ל''ת)

      אני, 14/02/08 15:53

  • 126.

    היום הראו שלשחר ולבנות יש שיער בבית שחי

    המציאות, 13/02/08 22:32

    היתה משימה שהוכיחה שאין להם קוסמטיקאית צמודה על האי כי לבנות היו שערות בבית שחי כפי שצריך להיות אחרי 30 ימים על האי.

    • משקפיים דחוף

      רואה 6:6, 14/02/08 11:34

      גם עם זכוכית מגדלת של שען חרש לא ניתן היה לראות שערות בבתי בשחי של הבנות (גם לא אצל הרוחניות שבהן).
      לצאת מהתמימות!

      • לשחר היה !! בוודאות

        אני, 14/02/08 13:37

        מי שצריך משקפיים זה את/ה

        • בדיוק, רק לשחר היה

          Cesternino, 14/02/08 16:16

          שמתי לב שלשחר היה אז התחלתי גם לבדוק אצל שאר הבנות ולהן לא היה. כנראה שהיא לא ביקשה סכין גילוח או שפשוט לא רצתה להשתמש באחת..

    • נכון אבל...

      קוסמטיקאית, 14/02/08 13:01

      ראו שרק לשחר יש . לשאר לא היה...

  • 125.

    דן תפסיק ללכלך בבלוג צפניה (ל''ת)

    דן צפניה נמאסת, 13/02/08 22:15

  • 124.

    דן כותב את הבלוג צפניה (ל''ת)

    אחד שיודע, 13/02/08 22:13

    • לא הוא לא, צפניה ותיק בשטח

      אחת שגם יודעת, 14/02/08 00:42

      והוא ממש לא דן מנו.
      ההוכחה: דן חם על התחת של ויקה, לא של מולי.

  • 123.

    ויקה וורה לא צריכות הסרת שיער הן בלונדיות

    שעירה בהפרעה, 13/02/08 21:11

    וידוע שבלונדיניות \\בהירות לא מורידות שיער ברגליים\\שפם\\בטן וכו.
    בפרק שמולי ונועם הגיעו לאי המתים ראו בבירור שלויקה יש שיער בלונדיני על הירכיים.
    בבית שחי רק הן מורידות...הכלבות.

  • 122.

    למרינה אין עיניים ירוקות על מי אתם עובדים? (ל''ת)

    פוטושופ, 13/02/08 21:08

  • 121.

    מחזור?

    עדי, 13/02/08 20:23

    האם מישהו שם לב שהבנות אף פעם לא במחזור? הרי הן שם 52 ימים ואני מניחה שלאף אחת מהן אין פטור ממחזור במיוחד להפקה ..

    • מה את רוצה שהן יודיעו לך מתי שהן במחזור?

      החכמה, 24/03/08 17:05

      זה שהן במחזור לא סותר כלום
      הן מקבלות מההפקה טמפונים וזה כן היה ידוע לכולם, יש גבול =\\

  • 120.

    נו באמת, ערוץ 10-יש גבול לזלזול באינטלגנציה!

    דן, 13/02/08 20:21

    התגובה שלכם מכחישה את כל מה שידוע וברור .
    אתם מכחישים שהמתמודדים הכירו קודם? יצאתם מגוחכים.
    לבנות אין שערות גוף כלל - אמרתם שלא עזרתם להם בעניין...אז זה טבעי? מה הקסם?

    ועוד ועוד.

    אתם מתחילים להסריח כמו ערוץ 2. פוי.
    יש לי בחילה שכל כך פירגנתי לכם משך היותכם אנדרדוג

  • 119.

    תקרא.......

    ליטל, 13/02/08 20:13

    שיהנו גם אם הם מכירים אחד את השני אז מה...הכי חשוב שמישהו מאוד מיוחד יקרא את ההודעה הזאת...ליאור.ט. אני אוהבת אותך!!!!!!!!
    ליטל

  • 118.

    הישרדות תוכנית מצויינת!!! כל דבר עדיף על הגריז המעאפן של ערוץ 2

    גיל, 13/02/08 19:58

    ערוץ 2 הולכים ליפול חזקקקקקקקקקקק אני רק מחכה לרגע :)

  • 117.

    די לנסות להפיל את הישרדות ! זה יפה וזהו.. אין מקום לנסות להרוס

    שלומי, 13/02/08 19:33

    כל יום יוצאת כתבה חדשה, זה כבר ממש נהיה מעצבן! כאילו מה הקטע?! סבבה, זה מבויים - אז ??
    זה אמור להגיד משהו, זה יפה וזה מספיק! אותי אישית זה בכלל לא מעניין אם זה באמת או לא ..
    באמת חאלס כבר עם הכתובות המעצבנות האלה !

  • 116.

    כולם יודעים לומר דעתם

    בלה, 13/02/08 19:29

    אבל עצם זה שיש כזו התייחסות בארץ, גם אם זה לרעה וגם אם זה לטובה, מראה את ההצלחה הענקית, והרייטינג של התוכנית הזו!
    ולא נראה לי שאיכפת להם ככ אם זה הישרדות או לא - כי הם את שלהם עשו.

  • 115.

    יש להם טעות

    אחת שיודעת, 13/02/08 19:28

    זה לא גיא ונעם שבירמנו ביחד, זה מולי ונעם! ואת המקום לא אחשוף

  • 114.

    ואם זה נכון...

    נועם+מולי+גיא3-, 13/02/08 19:14

    אז מה!?
    למישהו זה מפריע לראות את התוכנית?!
    אני אוהבת אותה בכל מקרה...
    נכון שבטח היה הרבה יותר כיף אם זאת הייתה הישרדות אמיתית.. ודן לא היה נשאר בגלל ההפקה אלא הולך כמו שרצו שאר המתמודדים.. אבל בכל מקרה התוכנית יפהץ

  • 113.

    אני מאמינה לכתבה הזאת

    Cesternino, 13/02/08 18:33

    וזה לא שאני מאמינה לכל מה שכותבים, אלא שההפקה מתערבת בצורה כל-כך ברורה שאני רוצה להקיא. השמועות אומרות שדן, נועם ונעמה יגיעו לגמר, אם זה קורה לא יהיה לי ספק. הכל מזוייף.
    לא יכול להיות שישאירו את ג'יבארו רק כי הם הכי מעניינים את ההפקה. הם אולי מחפשים רייטינג, אבל על אלה שרוצים לראות ריאליטי במקום דרמה הם לא חשבו? אלה שהרבה יותר מתעניינים בסבאנה - ליה, ורה, עידן למשל - מאשר בג'יבארו (ע''ע דן-נעמה-מרינה ושאר החבר'ה)?
    דן היה צריך לעוף (והיה אמור לעוף אם ההפקה לא הייתה מתערבת) כבר מזמן. זה מזעזע אותי, במיוחד בגלל שהכל כבר מוכח.
    אני לא אומרת שתכניות ריאליטי הן תמימות, אבל בתור אחת שראתה כמעט את כל העונות של האמריקאי, זה לא מתקרב לזה. מיחזור מונולוגים למצלמה? אוכל? סכיני גילוח? צילומי השלמה? יש הוכחות ברורות שאף אחד מהדברים האלה לא קרו באמריקאי, זה באמת לא נחוץ לתכנית ריאליטי שמכבדת את עצמה ורוצה כבוד גם מאחרים.

    • תמשיכי לעקוב ולהשוות לאמריקאי (ל''ת)

      בכיף, 13/02/08 19:24

    • לכותבת התגובה

      יונתן משחק הוגן, 13/02/08 20:29

      אם הלכת כבר על שם משפחה של אחד מנחשי השרדות (רוב מהעונה השישית, ואחרי כן מעונת האולסטאר - העונה השמינית), למה לא להזכיר את ג'וני פיירפליי הידוע לשמצה ובמיוחד, את הקטע ההזוי איתו בפרק הפתיחה של השרדות מיקרונזיה?

      • את פירפליי אני שונאת

        Cesternino, 14/02/08 16:09

        וחוץ מזה, אחרי מה שקרה במיקרונזיה כבר לא מגיע לו לקבל תואר כזה.

        • מה יש לך נגד פיירפליי?

          איימי, 14/02/08 19:44

          למה לשנוא אותו? הוא שיחק דמות של נבל, כמו שצריך. לדעתי הוא הוסיף המון.
          טוב שיש נבלים בכל עונה, הם מוסיפים הרבה פלפל, ואפשר גם לקחת אותם לגמר, ולגזור עליהם קופון (קופון, ולא קפון), כמו שג'ונתן פנר רצה לעשות לפיירפליי במיקרונזיה.

          • בתור נבל אין לי בעיה איתו

            Cesternino, 15/02/08 11:08

            (למרות שהיה כיף כשדארה וטיוואנה ראו אותו מדבר עם ברטון באיי הפנינה)
            אבל הוא פשוט.. אידיוט. הוא שוביניסט, חזיר ובעיקרון חסר מצפון. את הדמות שלו אהבתי, אותו שנאתי.

    • הצחקת אותי.....

      ימותו הקנאים, 14/02/08 11:23

      אנחנו מעתיקים מארה''ב לא רק את התוכניות, כי אם גם את הביקורות על התוכניות....
      יום אחרי התוכנית הראשונה של הישרדות בארה''ב כבר כולם התנפלו עלייה בטענות שכלום שם לא אמיתי...
      ככה זה עם כל דבר מוצלח
      כמו שכוכב נולד מכור כל שנה מחדש

      • ומה הפואנטה בדיוק?

        Cesternino, 14/02/08 16:13

        אם זה באמת קרה גם שם (התחלתי לראות הישרדות בסביבות העונה ה-12 בערך ואז השלמתי עונות) לא היו להם כ"כ הרבה הוכחות לזיופים כמו אצלנו (ולא, זה שהאץ' אומר שנתנו לו אוכל לא נחשב).

  • 112.

    מה אכפת לכם ?

    מירי, 13/02/08 18:05

    זו אחת התכניות הכי טובות שיש וזה שההפקה מתערבת לפעמים לא עושה את זה ישר מבוים הם בסה''ך מנסים לעשות לנו יותר מעניין ...
    וגם תחשבו על זה הם צילמו את התכנית הרבה לפני שהיא שודרה והם לא יכלו לדעת שדן יהיה פייבוריט והוא זה שיעשה עניין ככה שזה שהוא מנצח לא ישר אומר שההפקה עושה דברים לטובתו הוא בסה''ך בחור חזק ויודע לשחק את זה כמו שצריך

  • 111.

    שימו לב חשוב כנסו

    עיוולת, 13/02/08 17:59

    בתוכנית הבולגרית על הריקוד לא קיבלו שום כוח כפול ,ששינה דרמטית את המשחק ,, זו לא הישרדות אלא התוכנית של דן מנו

  • 110.

    העריכה.. שמישהו יחליף את העורכים!

    שירה, 13/02/08 17:55

    עוד קצת על העריכה שמטריפה לי את השכל כל פעם מחדש,

    1. הפריימים חוזרים על עצמם, אותו פריים שוב ושוב ושוב כשאין להם מה לשים.

    2. עריכה לא לפי סדר, למשל בפרק עם מיה ויואב : גיא מדבר ומאחוריו הארגזים של הנחשים פתוחים, אח''כ הם סגורים, ורק אח''כ הוא מרים את הכיסוי להראות מה יש בתוך הארגזים

    היה גם פרק שראו שפסל החסינות נמצא בידי הקבוצה ושניה אח''כ רואים את גיא מגיש להם את הפסל.

    3. יש המון המון המון צילומים שרואים את הצלמים, רואים את הבום (המיקרופו ןשל הסאונדמן), רואים טשטושים מהצדדים של אנשי הפקה למינהם.

    ויש עוד מספיק דברים שבאמת יכולים להוציא מהדעת...

    ושיתחילו לקצר את הפרקים הנמרחים האלו!

    • ,תערכי את זה את נראה מה יצא (ל''ת)

      עורך לא של הישר, 13/02/08 19:15

      • אין בעיה

        שירה, 14/02/08 10:05

        אין בעיה
        כבר ערכתי דברים גדולים מזה

  • 109.

    גדי אפריאט..תעשה לי ילד.. (ל''ת)

    רעות, 13/02/08 17:52

  • 108.

    יש סקס על האי? בין המתמודדים? מישהו יודע?... (ל''ת)

    מתעניין, 13/02/08 17:41

    • תשובה....

      השורד האחרון, 13/02/08 19:02

      אני לא יודע אם יש סקס, אבל מה שבטוח הוא שדן דופק את כולם (-:

  • 107.

    הבל הבלים

    א ר, 13/02/08 17:37

    מתי יבינו צופי תוכניות ההימורים והפרסים כמו הישרדות, אחד נגד 100, ואחרים ,שהכל מבויים ומתוכנן מראש והפרסים הם שקר אחד גדול...כל כוונת הערוצים היא יצירת רייטינג לפרסום פרסומות זבל בהן מלעיטים את הציבור בפרסומות של שטיפת מוח ושקרים.

  • 106.

    הכל מתחיל באמריקה, הרי כולם יודעים ש:

    אופיר, 13/02/08 17:29

    כל התוכניות האלו הם העתק של ריאליטי אמריקאי.

    ורק באמריקה, תוכנית ריאליטי זה הדבר הכי מבויים בעולם...

  • 105.

    לפחות אצל הבולגרים המוזיקת פתיחה

    ניר, 13/02/08 17:25

    היא המקורית והכל כך יפה..
    חבל שאצלנו החליפו..

  • 104.

    אני היחיד הכאן שמאמין לנאמר בכתבה ועדיין מתכוון לראות?

    אלון, 13/02/08 17:24

    לא יודע. משום מה עדיין בא לי לראות היום. לדעתי דרך אגב בגלל כול הפרסום הזה, אנשים בכוונה יראו את התכנית היום בשביל לחפש את הפאשלות/שקרים האלה, וזה רק יעלה את הרייטינג.
    מוזר שבתור ערוץ וחברת הפקה שמתקמצנת על כול שקל בשביל לחסוך בהוצאות העסיקו קוסמטיקאית ועשו להם את כול הטיפולים האלה וכול הסנדוויצ'ים. זה לא סתם בזבוז כסף?
    מצד שני עם הם חלקו את ההפקה עם הבולגרים איך זה הגיעה למחיר כזה אסטרונומי?
    שמתם לב שהבולגרים אפילו יותר אפסים מאיתנו, העתיקו את נעימת הפתיח מהאמריקאי.
    לא משנה אם זה נכון או לא נכון מה שכתוב כאן, שום דבר לא מגן על העובדה שהעורכים הם ילדים בני 10 מאחר ואין שום דרך אחרת להסביר את חוסר המקצועיות המוחלטת שיש להם בעריכה הפשוט גרועה הזאת, וגם הסאונדמן השיכור שלא מפסיק להכניס את המיקרופון לפריים.

    • גם אני

      חן, 13/02/08 18:11

      וואלה גם אני מרגישה כמוך..
      אולי זה נכון אולי לא.. אולי רק חלק..
      אבל בכל מקרה אני אמשיך לראות כי לא אכפת לי אם זה מבויים או לא זאת תכנית טובה!!

  • 103.

    מרינה אחות של ורה?? (ל''ת)

    1, 13/02/08 17:22

  • 102.

    גם בארהב אמרו אותו דבר וזו עדיין התוכנית הכי ניצפית...13 (ל''ת)

    13 עונות, 13/02/08 16:29

    • כבר 16 עונות (ל''ת)

      אלון, 13/02/08 17:18

  • 101.

    ערוץ2 בינוני להחריד, ועכשיו גם קנאי... (ל''ת)

    ימותו הקנאים, 13/02/08 16:29

  • 100.

    וואי וואי,איזה כתבה מחורטטת..

    סושי, 13/02/08 16:28

    איזה חוסר פירגון משווע!!! נתחיל מזה שמה אכפת לי אם זה מבויים או לא.. אפשר לחשוב שכל תוכנית ריאליטי אחרת שאני צופה בה ממש מתנהלת ביד חופשית בלי בימוי כלשהו.. העיקר שכרגע אני נהנית לצפות בתוכנית! זה כ''כ צר עין ולא לרמה.. דבר שני, רואים שזה כ''כ מחורטט מה שכתבתם .גם אם מרינה ודן למדו באותו ביה''ס, מרינה בת 23 ודן בן 28.. למה לעזאזל נראה לכם שהייתה בינהם אינטראקציה כלשהי?? דבר שני, עידן קפון לא גר בשכונת דניה-משמע שהוא לא גר בשכונה של דן.

  • 99.

    ריאליטי = טלנובלה

    אלכס, 13/02/08 16:22

    טלנובלה = נסיון לפגוע באינטלגנציה של הצופים

  • 98.

    ליה השורדת הכי רצינית הגיעה בלי פרוטקציות הישר מהג'ונגלים (ל''ת)

    בטריפולי אשקלון, 13/02/08 16:13

  • 97.

    ומה, נראה לכם שרק הישרדות זה מבויים?

    טל, 13/02/08 15:57

    גם כוכב נולד, נולד לרקוד, גריז, האקדמיה לצחוק, פרוייקט ביפ וכל הריאליטים למיניהם. (כן, אתם סתם מוציאים כסף כשאתם שולחים SMS למתמודד המועדף עליכם.)

    אין מה לעשות.. ככה זה בארץ.
    רוצים הישרדות אמיתית? תראו את המקורי של אמריקה!

  • 96.

    מציע לערוץ 10 לשכור שרותיו של דובר מקצועי

    לא אני, 13/02/08 15:55

    ומהר.

    התגובות שלהם נראות רע ומגוחכות, בדיוק כמו ההפקה הזו.

  • 95.

    איך מתאים לישראלים להתלונן ולהרוס כל דבר טוב שמנסים ליצור (ל''ת)

    אין תגובה, 13/02/08 15:55

  • 94.

    חחח ערוץ 10 ע-ל-ו-ב

    צופה מאוכזבת, 13/02/08 15:46

    הפקה פתאטית
    רווית מנדל ואייל אלקבץ לכו ללמוד עריכה יא אפסים

  • 93.

    הפקה שיקרית. התוכנית לא מעניינת יותר. בושה (ל''ת)

    מיכל, 13/02/08 15:16

    • איך כל כך הרבה נהנים מול המסך? (ל''ת)

      אולי בכל זאת, 13/02/08 15:38

  • 92.

    פשוט ביזיון

    עמית, 13/02/08 15:14

    בתור אחד שאהב את התוכנית אני נגעל מה זה הפינוקים האלה?
    מי שלא טוב לו שם שילך הביתה
    מה בשלב הבא שסוגרים את המצלמה הם נוסעים למלונות 5 כוכבים?

  • 91.

    מה זה כמה ערוץ 2 מוציא על הכתבות האלה לא חבל על הכסף אז קרעו אותכם (ל''ת)

    אז מה??, 13/02/08 15:11

  • 90.

    ''הוא ישן יחד עם כל אנשי ההפקה בחדר משלו ולבד''

    אחד שצוחק, 13/02/08 15:09

    המשפט הזה עושה ''כאב ראש בבטן''
    לכל מי שיש לו ''ראש על המותניים''.

    - - - - לגזור ולשמור - - - -

    • חחחחחחחחחחח (ל''ת)

      נועם+מולי+גיא3-, 13/02/08 19:19

  • 89.

    התוכנית אכזבה קשות

    יפית, 13/02/08 15:06

    חוסר אמינות, לטעמי.
    לא צופה יותר

  • 88.

    זה שעשועון!! לא מחנה ריכוז!! (ל''ת)

    שעשועון מוצלח, 13/02/08 15:04

    • לא שעשועון, אלא תכנית ''ריאליטי''

      בולבול, 13/02/08 15:36

      אם זה היה שעשועון, ניחא.
      למרות שגם בשעשועון לא נעים לגלות שהכל בעצם הצגה.
      נניח לגלות שבתוכנית כמו ''מי רוצה להיות מיליונר'', הזוכה ידע את השאלות מראש.
      על אחת כמה וכמה בתכנית ריאליטי, שאמורה להציג את המציאות לאמיתה לכאורה, או לפחות להתבסס על הצורה הטבעית שבה הדברים התרחשו, שלא נעים לגלות שמדובר בקישקוש מכור מראש שמוגש בתחפושת של מציאות

      • ריאליטי בטלויזיה!!!!!!!

        פסיכים, 13/02/08 19:20

        זה לא הצגות,ולא מבויים, אבל לא באמת יניחו למישהו לגווע ברעב וכו'

  • 87.

    שיער תמיד צבוע ומסודר

    אילנית, 13/02/08 14:49

    כאילו יצאו עכשיו מהמספרה, ומה לגבי השיער בבית השחי? כולן עשו לייזר? עובדים עלינו.

    • מותח ומעניין עם לייזר ובלי..

      הרי גם את צופה, 13/02/08 15:01

      אם יש לייזר(נניח) לכולם , מה הבעייה?

      התנאים חריגים ביותר בכל מקרה.

  • 86.

    נעמה -אני מאוהב בך

    ריקו, 13/02/08 14:45

    חבל שאת נשואה.

    • ''אם השנה'' שרצה חצי ערומה באי כבבית מחכה לה תינוק בן 7 חודשים,פששש (ל''ת)

      דורון, 13/02/08 16:23

      • מה קרה לכם חברה הילד לא יזכור

        פרויד, 13/02/08 23:07

        כמה שקרים אנשים מוכרים לעצמם כדי להצדיק אגואיזם וחוסר אחריות.....
        הנעמה הדוחה הזאת הוציא את המשפט הסתום והטיפשי הזה.........חבל שאין רשיון להורות!!!

    • מאוהב באמא שעזבה תינוק בן 7 חודשים? (ל''ת)

      פחחח, 13/02/08 20:12

      • אבל אם היה מדובר באב לתינוק, לא היית פוצה פה

        צביעות, 14/02/08 18:32

        רק מהאמא מצפים שתהיה שם בכל שניה, אבל האבות יכולים ללכת למה שבא להם נכון?

  • 85.

    פרשת החידונים בארה''ב

    רון, 13/02/08 14:35

    למי שלא זוכר בשנות ה-50 התפוצצה פרשת החידונים המבויימים בארה''ב. אם יהיה רגולטור מספיק חזק בארץ הוא ישים קץ להונאה - ''השרדות''. לא ייתכן למכור מוצר עם אריזה של מקרר ובפנים תהיה מברשת שיניים.

  • 84.

    זו הישרדות של דוגמנים\\ות (ל''ת)

    רוני, 13/02/08 14:33

  • 83.

    זוארץ הוא השורד שלי..אוכל כשר ותפילין מתוק שלי (ל''ת)

    דפנה, 13/02/08 14:21

  • 82.

    איזה מין שם זה ''אפריאט''? מה זה כורדי? (ל''ת)

    בוחוס ג'ורג'יאן, 13/02/08 14:09

  • 81.

    הישבן של מרינה עושה את הכל שווה (ל''ת)

    אינשם, 13/02/08 13:58

  • 80.

    ערוץ 2 אוכלים את הכובע! היידה ערוץ 10

    אסנת, 13/02/08 13:58

    שיחקתם אותה

    • שיטת הרייטניג

      ליבי, 13/02/08 14:29

      עכשיו רק חסר שערוץ 2 יגיד שהשיטה שמודדים את הרייטינג היא לא טובה. כמו שאמר ערוץ 10 ושלח מאות טוקבקים שיכתבו את זה וראו זה פלא איך שהרייטינג של התוכנית עלה נעלמו פתאום כל הטוקבקים והקיטורים. ערוץ 10 - השרדות מסמלת את תחילת הסוף של הערוץ כתחליף אינליגנטי לערוץ 2. עוד זבל להמונים. חוזרים לערוץ 1

      • 10 לא היה אלטרנטיבה אינטליגנטית

        אבי, 13/02/08 15:18

        ''פיק אפ'', ''הדוגמניות'', ''אגדת דשא''... שאני אמשיך?

  • 79.

    מזויף הכול?! אני לא בטוחה!!!

    מישהי, 13/02/08 13:57

    גם אם כן,זה מעניין אז תפסיקו להרוס.

  • 78.

    מכירה אותם מחיי

    קרן, 13/02/08 13:55

    הברים.חתונות.יציאות- חוכמה גדולה ההפקה הזו

    • זו.. (ל''ת)

      ##, 13/02/08 14:09

  • 77.

    איזה לחץ במסדרונות רשת!!!!!!!!!!!!!

    ראשים עפים, 13/02/08 13:51

    תקשיבו טוב - הכל אבל הכל כאן מתוזמן היטב עם כל התחקירים. רשת מוכנים לשלם כסף לכל כתב שיעשה משהו שלילי על ערוץ 10. זה התחיל במתקפה קטנה ולא משמעותית של כלבוטק על הישרדות וממשיך עם כל התותחים התקשורתיים.

    • תגובות מטעם ערוץ 10 ו-2

      חנוך, 13/02/08 14:25

      ברור לכולם היום כי לשתי החברות יש מגיבים המקבלים כסף כדי לשתול תגובות, כתבות, תחקירים וכד'.
      זה דבר דוחה כשלעצמו ומוציא את העוקץ מהטוקבקים.
      כל זה לא משנה את העובדה שערוץ 10 שהיה ונשאר הערוץ המועדף עלי פישל בענק והתערבות ההפקה ב''השרדות'' פגעה בתדמית של הערוץ.

  • 76.

    וגריז זה אינטליגנטי, נולד לרקוד לא מכור... יאלללה (ל''ת)

    הישרדות הכי טוב, 13/02/08 13:41

  • 75.

    אחלה סדרה

    עמרי, 13/02/08 13:35

    תנו לערוץ 2 להתפוצץ.יום אחד אני אפרסם על תוכניות הריאליטי של ערוץ 2,הייתי בפנים ,עדיף שיסתמו כי ה
    שמים ייפלו עליהם .
    אחד שיודע.

  • 74.

    גם המעבר של דן לשבט הבנות ''נהגה בשלב ההכנות'' ?

    sbh, 13/02/08 13:32

    רציתם להגן על דן כי הוא מביא רייטינג (ואם הייתם משקיעים טיפה בליהוק אנשים מעניינים במקום דוגמנים משעממים אולי עוד מישהו היה עושה את זה) .
    רציתם להגן על ג'יברו אז נתתם למרינה את הכח להכריע ...
    בקיצור חנטריש מיש מיש

    • אכן מניפולציות מוגזמות ושקופות

      ריאליטי באנגלית, 13/02/08 15:28

      ולא ביום

  • 73.

    ומה עדיף? נולד לרקוד? גריז?... תעשו טובה (ל''ת)

    צרות עין..., 13/02/08 13:29

  • 72.

    שידורי התוכנית הבולגרית נסתיימו?מעניין

    אני, 13/02/08 13:28

    רק קברניטי ערוץ 10 החליטו לשדר שני פרקים בשבוע ולמתוח את החבל משני קצוותיו
    על כן יהיו העורכים מוכשרים ככל שיהיו למתוח חומרי גלם שצולמו לפרק אחד על שני פרקים זה מה שגרם כנראה לכל טעויות העריכה ,ומן הסתם הלחץ שבו הם נתונים כדי להספיק לערוך שני פרקים בשבוע
    היה צריך להתחיל לשדר את התוכנית חצי שנה אחרי הצילומים ולאפשר לצצות הפקה לייצר פרקים חפים מטעויות .

  • 71.

    שכחת להוסיף שדן מנו ישאר לגמר

    עידן, 13/02/08 13:15

    זה הרי בדוק הוא היחידי שמביא להם ת'סיפורים ועושה הכל מעניין אז למה להעיף אותו צריך לתת לו חסינות שישאר וגם שלא יצביעו 2 מסבאנה כדי שעכשיו יהיה 5 מסבאנה ו-5 מג'יבארו האסטרטגיה של התוכנית כזאת גרועה אין פה תחכום הכל ברור מראש זה כבר נהיה מגעיל

    • חנטריש. (ל''ת)

      פוליקר, 13/02/08 14:03

    • ד-ן צריך להישאר לגמר!!!!!!!

      ירדן, 14/02/08 23:29

      וואלה אני חושבת שדן צריך להישאר כי אם הוא ילך לא יהיה אקשן!!
      התמכרתי..!

  • 70.

    מרינה והכוח הכפול שלה-עוד ספין של

    ההפקה, 13/02/08 13:13

    עבדו על הצופה-כביכול נתנו למרינה רק ''כוח כפול'', אבל בפועל-כוח משולש. הצופה הממוצע הוא לא מתמטיקאי דגול או איש מחשב.

    עד למרינה, אתגרי הכוח הכפול נתנו אפשרות להצביע פעמיים למתמודד אחד-כאן, מדובר באפשרות למנוע 2 הצבעות ובנוסף להצביע בעצמך-כך שזה שווה באופן לא סביר למתן אפשרות ל3 הצבעות.

    מייד לאחר זכייתה-במשימה הכי לא אובייקטיבית בעולם אגב, מה שמשאיר מקום למעורבות של ההפקה בעניין-מרינה הופנתה למלון שם בטח דיברו עם הבחורה הערמומית הזאת ושכנעו אותה להבטיח את הישארותו של דן במשחק...

    • התמונה של המשימה הבולגרית מפריכה את זה

      התחת, 13/02/08 15:28

      אפשר לראות בבירור, בכתבה המצויינת שלמעלה, שגם לבולגרים הייתה את המשימה המגוחכת עם הריקודים. כלומר שהיא לא נתפרה למרינה אד-הוק.

      • אבל הפרס כן... (ל''ת)

        בלה בלה, 13/02/08 18:00

  • 69.

    חתמו עכשיו: http://www.atzuma.co.il/petition/ray1/1

    עצומה, 13/02/08 13:12

    העצומה נגד התערבות ההפקה:


    http://www.atzuma.co.il/petition/ray1/1

  • 68.

    ''הוא ישן יחד עם כל אנשי ההפקה בחדר משלו ולבד.'' ????

    טל, 13/02/08 13:03

    מישהו מוכן להסביר מה לעזאזל זה אומר?

    • שהוא גם הצלם והסאונדמן

      וסובל מריבוי, 13/02/08 13:48

      אישיות.

      אבל את האמת-גם אני לא הבנתי מה זה אומר.

    • שהם ישנו באותו בית מלון אבל הוא קיבל חדר לבד

      ט, 13/02/08 18:34

      או אולי סוויטה והם ישנו במרתף(:

  • 67.

    פשעה הגדול ביותר של ההפקה המרושלת היא השמירה על דן הנבל,ועל זה לא א (ל''ת)

    נורית, 13/02/08 13:03

    • נכון.. (ל''ת)

      עמית, 14/02/08 15:09

  • 66.

    גיא זילברמן בקליפ של רוני - סוכרייה

    אחד שיודע, 13/02/08 12:59

    http://youtube.com/watch?v=lQlPFBNDWto&feature=related

    • מרינה הופיעה בקליפ של משה פרץ

      לינקים, 13/02/08 13:51

      http://www.flix.co.il/tapuz/showVideo.asp?m=1185870

      ודן מנו יצא עם אגם רודברג לפני שלוש שנים.

      חוץ ממשה המלצר ועוד כמה בודדים-כולם שם סלבים-כולל טינה, האמא של אילנה ברקוביץ' שעליה הייתה כתבה לפני עשור בערך.

  • 65.

    אפריאט אתה הורס

    עינב, 13/02/08 12:55

    חשבתי שאתה מפונק לא ידעתי שצילמת שם

  • 64.

    זה שעשועון מוצלח ומהנה, והאידיוט הוא זה שלא מבין

    הישרדות במונחי, 13/02/08 12:51

    לא במונחי לחיים או מוות באמת...

  • 63.

    כתבה מוזמנת מערוץ 2+ יחד עם הטוקבקים 8-11 למשל (ל''ת)

    גולדה מאיר, 13/02/08 12:50

  • 62.

    למה כל התגובות השליליות של עובדי ערוץ 2 הממורמרים?

    טלי, 13/02/08 12:49

    אחלה תוכנית, אני מאוד אוהבת אותה.
    קנאים קרציות, תחיו, תראו ותסבלו!

    • כל תומכי ערוץ 10 שקמו

      שגי, 13/02/08 13:29

      לאחרונה,יושבים בדבקות מול הישרדות ומתים בשקט משעמום,אל תעבדו על עצמכם. עם כל הרצון הטוב לראות את ערוץ 10 מתרומם
      הישרדות פשוט נורא משעממת וזו האמת

      • בטח נולד לרקוד לא משעמם אז תסבול בשקט (ל''ת)

        לשגי, 13/02/08 14:33

  • 61.

    לסדרה המטופשת הזאת יש מטרה אחת בלבד: להראות כוסיות וכוסונים בעירום

    כמעט מלא, 13/02/08 12:48

    לעיתים שאני נקלע לצפייה בתוכנית (בחטאי המרובים) אני תמיד שואל את עצמי מה בעצם מושך אותי לצפות בה. האם אכן המאמץ ההרואי סיזיפי להשרדות על אי בודד בתנאים כביכול תת אנושיים, והתחרות המתנהלת בין שתי הקבוצות?? או שבעצם עיני תמיד עסוקות במעקב אחר קו השיזוף של החלק העליון והתחתון של הביקיני של ''השורדות'' שתלוי על גופן בחסדיו של קשר (שמי יתן ויתרופף), או אחר שריריהם המכווצים של הדוגמנים שגוייסו לתוכנית, כשהרעב המתמשך והפעילות האינטנסיבית שיוו לגופם מראה שדוף ושרירי כשל פסלים יווניים ??. ברגע של אמת התשובה שאני נותן לעצמי זו ,חד משמעית ,הסיבה האחרונה.
    למה שלא ינסו את האינטיליגנציה של הצופה ופשוט יסריטו סידרה דומה אבל עם אנשים פשוט לבושים??

    • אתה אומר את זה כאילו זה דבר רע :) (ל''ת)

      No, 13/02/08 15:31

  • 60.

    הצרפו לפייסבוק: ''גם אני מאוכזב

    FACEBOOK, 13/02/08 12:44

    מהישרדות''https://www.facebook.com/group.php?gid=8657682573&ref=mf

  • 59.

    בבולגריה לא היו את הטוויסטים שנועדו לעזור למתמודדים

    אני, 13/02/08 12:38

    לא חילקו לשבט בנים ובנות - כדי להדיח 2 בנים בקומבינה,
    ולא נתנו כמו פה את הטוויסט האחרון למרינה עם פרס + כח משולש , השבט שהגיע עם יתרון העיף אחד אחד את השבט השני

    מוכיח שהתכנית מכורה לטובת דן

    • אני בטוח שצפית בכל הפרקים...

      No, 13/02/08 15:32

      מה אתה מז**ן לנו ת'שכל...

  • 58.

    איך עידן ודן מאותה שכונה???? (ל''ת)

    לא, 13/02/08 12:37

  • 57.

    וזו הסיבה למה אני לא צופה בתוכניות ריאליטי

    אחד שמבין, 13/02/08 12:37

    הכל ש-ק-ר!!! זו לא טלוויזיה אמיתית, זו מציאות מבויימת ומנווטת לפי שיקולי רייטינג בלבד.

  • 56.

    למה לשקר, לא יפה....

    אברם ואברם, 13/02/08 12:35

    היינו מצפים מההפקה שיגידו, זו פעם ראשונה ,אנחנו לומדים וכד'.
    אבל לשקר.... הרי ברור שההצלה של דן נתפרה במיוחד ולא הוחלט עליה מראש. וברור שהמשימה של הריקוד עם מרינה וצוות ה''שופטים'' תוזמנ במיוחד.
    אני בטוח שאם ההפקה תחשוף את ''תכנית המבצע'' הראשונית של המשחק לא נמצא זכר לדברים האלו.
    אין גבול לבזיון ולחוצפה של אנשים.
    חבל לי על ערוץ 10 שנתן יד לזה.

  • 55.

    איזה חופרים.. ערוץ עשר/הישרדות שולט!!!! (ל''ת)

    קוקו, 13/02/08 12:34

  • 54.

    לא פלא

    אנונימוס, 13/02/08 12:34

    התכנית, על אף מגבלותיה מעמידה אותנו עירומים - כחברה ומשפקת את כולנו- הרבה בושב אינן שםןזה מביך לאן אנשים יכולים להגיע.
    עירומים, זו הסיבה הנוספת שגברים ונשים רואים את הסדרה.
    כלוב של אנשים יפים מלאי יצרים בסיסיים:
    מין ותוקפנות.
    לגבי ההפקה: מי שהביאה את ה''דבר הגדול הבא'' - ממשיכה לעשות חלטורות, רק שהפעם האסטתיקה והערכיה - נראים מקצועיים יותר.
    חרטא ברטה של מפיקים המוכרים סקס ארוז בתוכנית על התנהגויות בקבוצה.

  • 53.

    איזה חופרים.. ערוץ עשר/הישרדות שולט!!!! (ל''ת)

    קוקו, 13/02/08 12:33

  • 52.

    תחזור לדודו זאת הרמה לה אתה ראוי (ל''ת)

    אפרת, 13/02/08 12:30

  • 51.

    לי,בניגוד לשטארקי לא מפריע בכלל!

    שלמה, 13/02/08 12:25

    הרי זו סה''כ תוכנית טלויזיה שבאה לבדר וליצור עניין ומתח אצל הצופים.
    לכן ברור שיהיו מוניפולציות של ההפקה ובינינו זה בכלל לא מוניפולציה! אלא הדרך בה דברים צריכים להעשות ועובדה שזה מצליח לערוץ 10 מעל למצופה!
    אז חברה תנשמו עמוק. לא קרה כלום. זה כיף לדעת על כל זה אבל זה לא הורס את הכיף בכלל!

  • 50.

    מעניין מי עומד מאחורי גל התחקירים?

    עופר, 13/02/08 12:25

    מעניין מאוד מי עומד מאחורי גל התחקירים על השרדות של ערוץ 10
    האם האסימון אצל קברניטי ערוץ 2 נפל סוף סוף והם מבינים שיש בעיה אמיתית אז הפתרון הוא תחקיר מתחת לאדמה
    פטטים

    • צודק (ל''ת)

      יוחנן, 13/02/08 14:57

  • 49.

    בידיעות של היום כתוב אחרת

    בני, 13/02/08 12:25

    ושני העיתונים חיים בסרט

  • 48.

    חוצפה !!

    הצופה, 13/02/08 12:20

    ההתנהלות שלההפקה וערוץ 10 היא חוצפה מדהימה. ערוץ 10 עשה טעות שקנה תכנית עם הפקה כזו לא רצינית .

  • 47.

    מרינה אחות של ורה????????

    לי, 13/02/08 12:20

    מההההההההה מרינה אחות של ורה.????????????הבנתי נכון.???

    • זה בסלנג. בהומור. ואם לא הבנת-

      מימי, 13/02/08 12:50

      לא הן לא אחיות!!!

    • הן היו חברות יא זו.. (ל''ת)

      ^^, 13/02/08 12:50

    • לא, לא הבנת נכון

      עדי, 13/02/08 12:53

      אחות במובן של ''א-ח-ו-ת-י!!!!'' לא במובן של אותם הורים.

    • לא. לא הבנת נכון. נא לחזק הבנת הנקרא (ל''ת)

      מירה, 13/02/08 13:33

  • 46.

    למי זה אכפת?

    יעל, 13/02/08 12:18

    יש מישהו שלא נהנה לראות את התוכנית?

    בסה''כ תוכנית כיפית. ואגב, כולנו יודעים שבריאליטי יש עריכה. אני ממליצה בחום לחובבי ''העולם האמיתי'' של MTV לראות את התוכנית שעשו בערוץ E. כשראו שהעוה משעממת ערכו ללא רחם.

    • שאגב, היא הריאליטי הראשונה

      No, 13/02/08 15:34

      אחריה באו ביג-בראד'ר, ורק אח''כ הישרדות

  • 45.

    מה הקנאות הזאת?.. סה''כ תוכנית מעולה וזהו (ל''ת)

    שליח קשת! חח, 13/02/08 12:18

  • 44.

    הישרדות אחלה תוכנית!!! מרתקת.

    צופה קבועה, 13/02/08 12:17

    העובדה שעכשיו מחפשים בברנזה איך להדיח את המלכה החדשה בממלכת הרייטינג, רק מוכיחה שהבאזז נמצא כעת בהישרדות

  • 43.

    איזה הבדל מהגרסה האמריקאית

    מתן, 13/02/08 12:17

    בארה''ב אפשר לראות שהמתמודדים סובלים למשל בהשרדות גואטמלה אפשר היה להרגיש כמה חם שם וכמה הם סובלים ואצלנו הכל ''חופשה בקריביים''. בסוף העונה שיתברר גודל המחדל וההונאה כלפי הציבור עורץ 10 יצטרך לספק הרבה הסברים לצופיו ועדיף שהם יהיו טובים יותר מההסבר הטיפשי ''חוסר הבנה בטלויזיה''. אנחנו אמנם רק צופים ולא מפיקים אבל יש לנו הבנה מספיק טובה מתי עובדים עלינו בעיניים

  • 42.

    עוד כתבה מוזמנת מערוץ2

    נתנאל, 13/02/08 12:16

    איך אתם מנסים לתפוס אותם על דברים קטנים
    חוץ מזה שדן מנו הוא נורא עשיר אז איך זה שהוא ועומר גרו באותה שכונה כי עומר גר עם אמא שלו שהיתה הורה יחיד
    מה אם גיא וויקה היו באותה סוכנות זאת אומרת שהם מכירים?
    אתם יודעים כמה אומנים מייצג לדוגמא רוברטו?
    זה אומר שאגם רודברג מכירה כל מי שמיוצג אצלו?
    תפסיקו להיות פאטתיים אל תנסו בכח למצוא משהוא של קיים
    בקיצור זה לא מעניין אותנו כל מה שאתם מדברים ערוץ 10 סוףסוף עושה בית ספר לערוץ 2
    וערוץ 2 נלחץ ומעביר תכנים לימים שבהם יש הישרדות
    כל עוד הישרדות תמשך להיות מותחת ומעניינת כמו שהיא עכשיו בטוח שנמשיך לצפות בה וגם הרייטינג יעלה כי עכשיו התוכנית נהיית יותר ויותר מותחת

  • 41.

    למה מנסים להרוס כל דבר טוב שיש במדינה?

    יוסיד, 13/02/08 12:16

    חאלס... תנו להנות מהתכנית...
    אני בטוח שבארה''ב כל עניין האוכל והאסטטיקה קורה גם שם
    ומה לעשות שישראל מדינה קטנה... אז קורה שהיו מכירים אחד את השני.. למרות שחלק מהקישורים שעשיתם שם נראים לי לא מציאותיים... דן גדל בבית עשיר, אבל עידן מספר על ילדות קשה, לא נראה לי שהם גדלו באותו שכונה... אני בספק על עוד דברים שכתבתם...
    מבחינת זה שכמה השתתפו בפרסומות... אז מה, בכל זאת אף אחד לא זוכר אותם משם

  • 40.

    ערוץ 2 בפניקה איומה (ל''ת)

    לא תקלקלו, 13/02/08 12:16

  • 39.

    לא היה קשה כ''כ לנחש שזה מה שקורה שם גם ללא הכתבה.

    אבי, 13/02/08 12:14

    בכל מקרה מקווה שבהישרדות 2 ההפקה תלמד לקחים!

  • 38.

    אף על פי ולמרות הכל-נמשיך לצפות ולהנות-גם החיים הם הצגה אחת גדולה-א (ל''ת)

    עדינה השרון, 13/02/08 12:12

  • 37.

    באיזה בית ספר תיכון היה דן? (ל''ת)

    חיפאית, 13/02/08 12:12

    • הוא למד בתיכון ? (ל''ת)

      שמואליק, 13/02/08 13:58

      • למד , אבל לא היה מוצלח... (ל''ת)

        כרמלה, 13/02/08 14:21

        • מעניין אם כבר אז גילו שהוא ''נחמד'' שכזה...XD (ל''ת)

          שורדת, 13/02/08 15:24

        • נו, אז באיזה תיכון הוא למד? (ל''ת)

          חיפאית, 14/02/08 18:30

        • כנסו דחוף!!!

          שרי ביטון, 15/04/08 12:31

          מה אכפת לכם אם התוכנית זה בלוף אחד גדול?

          מי שלא טוב לו ומי שלא נהנה שלא יצפה.!

          מה אכפת לכם בכלל שנעמה עזבה את הילד שלה????

          זה החיים שלה זה הבחירה שלה והיא תעשה מה שהיא רוצה..

          למרות שזה לא יפה היא בחרה ךעשות את זה.!

          בכל תכנית יש משהו שההפקה מסתירה או שההפקה היתה שמחה אם הצופים בבית לא ידעו על התכנית..!


          זה ממש הגזמה שיש תגובות שכתוב בהן שבחרו רק דוגמנים ודוגמניות חטובים..


          מה עם מיה שהודחה בפרקים הראשונים?

          אתם לא הייתם רוצים לראות את מרינה נעמה ויקה ליה וכו' שעירות בבית השחי ברגלים ובגוף או עם גבות ושפם זה דברים לגיטימים שזה ברור שנותנים להם..


          עוד משהו למה נראה לכם שלקחו חבורת ישראלים שמכירים כבר????


          לקחו חבורת ישראלים שלא מכירים ושמו אותם על אי

          אולי יש כמה שמכירים אבל לא כמו שמציגיםן את זה בכתבה...!

          מי שלא טוב לא שלא יצפה..

          נ.ב ערוץ 2 תתפוצצו בשקט כואב לא להפיץ כתבות שיקריות...!

  • 36.

    כל הכבוד ערן!!

    כל הכבוד ערן!!!, 13/02/08 12:07

    הגיע הזמן שמישהו יחשוף בצורה רשמית את השקרים של התכנית שאמורה להיות תכנית מציאותית!!!!!

    אמנם זה ברור שקורים דברים כאלה אבל, שערוץ 10 ילמדו מהאמריקאים!
    הם לפחות מצליחים להסתיר את זה בצורה מאד מקצועית.

    ערוץ 10 חייבים להשתפר לקראת העונה השנייה.

  • 35.

    רווית לפחות זה הצליח לך יותר ממה שקורה בדוגמניות טוב שהלכת להשרדות

    נשמה טובה, 13/02/08 12:06

    ולא לדוגמניות שם הזבל בשיאו והתוכנית ערוכה על ידי חסרי כישרון מוחלט חחחחחחחחח

  • 34.

    כרגיל - רייף המאירי מזלזלים באינטיליגנציה שלנו ומשקרים

    אנזו, 13/02/08 12:06

    לא ייאמן כמה מניפולטיביים יכולים להיות אנשי ההפקה...גם אחרי שתופסים אותם על חם הם ממשיכים להונות את הציבור.
    זה מזכיר לי עבריין שמבצע את פשעיו ומכחיש שעשה זאת גם אחרי שנתפס. כשמראים לו את סרט הצילום הוא ממשיך בבדיות ואומר שהוא לא מזהה את עצמו בוידאו.

    • ומה עדיף? עוד עונה לכוכב רוקד?! יצא מהחורים (ל''ת)

      רומי, 13/02/08 12:54

    • ובקיצור זה נקרא שקרן פתולוגי... (ל''ת)

      תקצר, 13/02/08 13:12

  • 33.

    מישהו באמת מופתע????

    אבי, 13/02/08 12:05

    במדינה קטנה כמו 10 אגורות כולם יודעים על כולם ואין מצב שהסוד הכמוס לכאורה היה מחזיק.
    אבל בכל זאת שאפו על התכנית.
    למרות הכל - i still like it

  • 32.

    היה עוד קושי

    MCH, 13/02/08 12:04

    בנוסף היה קושי של ההפקה איך לעזור לדן השקרן ולנעמה ''האם המסורה'' שעזבה את בנה בן 7 חודשים.

    • אתה צודק

      לירון, 13/02/08 12:22

      איזו אמא עוזבת את בנה

  • 31.

    הם התחלקו עם עוד שני מדינות במשימות ובמתקנים ובכל זאת ההפקה עלתה...

    ?, 13/02/08 12:04

    לערוץ 10 - 5 מיליון דולר?

  • 30.

    מספיק לחפש אותם. כואב שצליחים??

    שוקי, 13/02/08 12:03

    כל צרי העין, נאמני ערוץ 2 המקרטע, צצים ומחפשים איפה הישרדות לא עשו ככה או אחרת. יאללה, שבו בשקט ותנו להינות!

  • 29.

    מכור!!!!!! מהפרק1 .גועל (ל''ת)

    S M, 13/02/08 12:02

  • 28.

    מרינה

    שולמית, 13/02/08 12:00

    האם נכון שתפסו את דן ומרינה ביחד?

    • ואם כן , אז מה ? אבא שלו ישלם בסוף... (ל''ת)

      זורבה היווני, 13/02/08 14:22

  • 27.

    גם הכותרת לא בדיוק מה שכתוב בפנים

    עדי, 13/02/08 11:58

    נראה כמו סתם כתבה לא מפרגנת שנובעת מקינאה בהצלחתה של הסדרה. אם קוראים את התוכן רואים שהוא לא תואם בדיוק את הכותרת והפתיח הקנטרניים.
    התוכנית מקסימה ומהנה ותפסיקו לחפש לקטול אותה.
    נ.ב כל הכבוד לגיא זוארץ על העמידה בתנאים הקשים בלי לקטר ובלי להתפשר על העקרונות

    • נשמע כמו תחקיר רע של כלבוטק (ל''ת)

      צופה מכורה להיש, 13/02/08 12:19

  • 26.

    ערוץ 2 לא יודע להפסיד בכבוד ...

    דני שובבני, 13/02/08 11:57

    כל יום הוא מפיץ שמועות , תיאוריות וכל מיני רפש על תוכנית הדגל של ערוץ 10 . זה מגעיל , זה לא מכובד וזה מוריד את החשק לראות גם את התוכניות הטובות שלהם ...
    וחוץ מיזה ערוץ 10 הוא אחלה ערוץ , חדשות ברמה גבוהה , מתי נתנשק המדהימה , המקום , הדוגמניות וכמובן הישרדות ...

  • 25.

    רגע, אז אתם אומרים שתנאי ההפקה היו גרועים ושל המתמודדים מצויינים? (ל''ת)

    אולי תחליטו?, 13/02/08 11:55

  • 24.

    עידן העני הגיע משכונת דניה??? (ל''ת)

    צופה, 13/02/08 11:54

    • חחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      ררר, 13/02/08 15:43

  • 23.

    למי אכפת

    s, 13/02/08 11:53

    אז מה אם לא הכל באמת נראה כמו הישרדות על החיים באזור שכוח אל
    הרי כל מה שבאמת עניין זה האינטראקציות בין האנשים, התחרות במשימות ולא מש אכפת אם למרינה יש שיערות בבית שחי או לא. וכל מה שכן מעניין - הם עושים טוב. זה לא חשוב אם מועמד אחד הכיר לפני מועמד אחר כל עוד יש לנו תחמן מרושע כמו דן שיוצר אקשן ועניין. בקיצור - תכנית עם רייטינג גבוה, כולם מדברים עליה ומתעניינים בה ונהנים ממנה, אז למה לנסות להכשיל בכל מני כתבות כלו ? לא ברור ...

    • צודק/ת בכל מילה, אחלה ריאלטי והפקה יוצאת דופן (ל''ת)

      יפיופה, 13/02/08 13:36

  • 22.

    בועה אחת גדולה

    עינת, 13/02/08 11:52

    התוכנית הזו היא פשוט תת רמה ואני לא מבינה איך שזה שהיא מושכת כל כך הרבה רייטינג. לא היה לי ספק שהכל מפוברק. שמישהו יפוצץ את הבועה

  • 21.

    זה שעשועון !!! זה לא מחנה ריכוז!!

    נודניקים, 13/02/08 11:52

    לא הצגות-כן תנאים קשים, לא אוכלים כרגיל,לא ישנים ומתקלחים כרגיל וכו'

    אבל לא אבסלוטי וברור שבהשגחה.

    זה משחק!
    משחק בתנאים קשים.

    • לגבי תנאים - תראה קצת את העונות בארה''ב

      יאיר, 13/02/08 15:14

      ותראה איך המתמודדים נראים לקראת הסוף, כל הגברים נראים כמו האחים של איסמעיל הניה ושל מחמוד א-זהאר עם הזקנים שלהם, כל המתמודדים מאבדים מהמשקל בצורה דרסטית, והבחורות ממש לא נראות משהו, גם אלה שנראו מדהים בתחילת המשחק.
      למי שראה או רואה השרדות סין - אמנדה קימל משבט פיי לונג היתה למשל מיס מונטנה (ואם איני טועה, אפילו מיס usa) , ותאמינו לי, שאפילו היא לקראת הסוף מתחילה להתכער, שלא לדבר על הישרדות גווטמלה, בה הזוכה, דניאל בואטרייט, מיס קנזס לשעבר , נראיתה כמו שלד מהלך לקראת הסוף.
      אז מה, הישראלים, יוצאי הצבא, מפונקים יותר מהאמירקאים?

  • 20.

    כל הכבוד לגיא זו ארץ!!!!! אתה השורד שלי

    שירה, 13/02/08 11:49

    וגם יעל....

  • 19.

    כותרת וכתבה מגמתיות

    אבי, 13/02/08 11:48

    לפי הכותרת אפשר לחשוב שכולם הכירו לפני, שאת רוב חייהם על האי הם מבלים במסיבות סוערות עם המוני תושבי המקום.
    זו כנראה הסיבה שחלקם הורידו 16 ק''ג בתקופת הצילומים, מכל המסיבות הסוערות.
    די כבר, תנו להנות בשקט.

  • 18.

    הגיוני שבהפקה ראשונה יהיו תקלות ובעיות

    טוקסידו סרבר, 13/02/08 11:47

    אני בטוח שגם בהפקה המקורית האמריקאית היו קשיים בהפקה הראשונה. זה הגיוני ומקובל לחלוטין.
    בעונה שלישית או רביעית העניינים כבר ירוצו חלק....

    צריך רק לקוות שהמתמודדים יהיו פחות ''ישראלים'' באופיים ועם קצת יותר רמה.

  • 17.

    נמאס.

    שמוליק ב., 13/02/08 11:47

    די כבר לחפש דברים רעים בתוכנית, כול כך דובר באתר הזה על אי הצלחתו של ערוץ 10, אז עכשיו שהוא מצליח תוקעים לו מקלות בגלגלים?
    תראו קצת מאחורי הקלעים של התוכנית המקורית בארצות הברית וגם שם כול הפאקים עם האוכל היה בהתחלה.
    תנו להישרדות קצת זמן בלי תיאוריות מטופשות שרק מנסות להפיל את התוכנית לקרשים.

  • 16.

    היה צריך לקרוא לתוכנית ''להציל את טוראי דן מנו''

    יוני, 13/02/08 11:45

    ב י ז י ו ן !!!!!

    • אהבתי (ל''ת)

      אביחי, 13/02/08 13:07

    • וואלה נכון

      ugy, 13/02/08 13:14

      קרעת אותי מצחוק,הון ושלטון תמיד הולכים ביחד.


      LOL

  • 15.

    בושה! ומה עם הקשר למנו ספנות? (ל''ת)

    ג'ים בים, 13/02/08 11:45

  • 14.

    אז זהו סגור-מחרימים את התוכנית

    מזפזפ, 13/02/08 11:45

    אני ועוד רבים עלו על רוב התקלות שהכתבה מביאה.
    אהבתי את התוכנית למרות שהייתה לי הרגשה שמשהו לא בסדר אבל מהיום אזפזפ לסוף רק לראות מי עף.

    מבחינתי הסיפור של השרדות הסתיים וערוץ 10 ירו בתרנגולת שמטילה ביצי זהב.

    • הלוואי..

      חרםעל הישרדות10, 15/02/08 20:20

      האמת אני בעד, אם מצליחים לשכנע לפחות 8% לרוש לערוץ 2 יהיה טוב ואז עוד פעם ערוץ 2 יוביל ברייטינג!

  • 13.

    קשה להאמין

    תומר, 13/02/08 11:43

    אני מרגיש מאוד מרומה בתור אחד שאוהב נורא את תוכנית הריאלטי הזו
    מה לא יעשו בשביל כסף
    הרסתם פורמט אמין ויפה
    תתביישו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

  • 12.

    2 נושאים חשוביםםם מאין כמותם

    אחד שיודע, 13/02/08 11:43

    1)כנסו לבלוג ''צפניה ומועצת השבט'' בתפוז ותגלו את כל האמת העצובה מאחורי הישרדות

    2)נועם נעמה ודן מגיעים לגמר

    הישרדות-בושה ישראלית

    • תודה רבה על הספויילר,נשמה.מאוד מתחשב.לפחות תזהיר

      ש, 13/02/08 14:08

      עאלק אחד שיודע

      • אל תפתחו!!!!!!!!!!!!

        רונן, 13/02/08 19:48

        אל תפתחו יש פה דברים שאתם לא רוצים לדעת

    • כסעמק איתך

      שונא את 12, 15/02/08 20:18

      מתחשב מצידך לפרסם ספויילר בלי אזהרה אחרי כל כך הרבה זמן שניסיתי לא להסתכל על ספויילרים לפחות להנות טיפה מההישרדות הגרוע הזה יאללה אני פורש לאמריקאי מישהו יכול להגיד לי באיזה ערוץ ומתי? יש לי HOT

  • 11.

    איזה אפסים ערוץ 10, פשוט אפסים מאופסים. תירוץ אינפנטילי להפקה גרועה

    לקחתם פורמט יפה, 13/02/08 11:42

    עשו כל טעות אפשרית ועוד מעיזים לומר שזה במודע ( ואם אכן זה במודע אתם מפגרים בנוסף להיותכם אפסים), וזה עניין שבשגרה בכל עולם.

    אז אני ראיתי 11 עונות של השרדות אמריקאית ועוד תוכניות ריאלטי אחרות בנוסף, ואת הטעויות שלהם אפשר למנות על יד אחת בעוד שאת שלכם, ערוץ 10, צריך לכתוב בלוגים ומאמרים שלמים על הטיפשות שלכם.

  • 10.

    מדהים איך בכלל אנשים צופים בשיעמום הזה (ל''ת)

    ביטורנט, 13/02/08 11:41

  • 9.

    פשוט געול ערוץ 10 מ-א-ו-כ-ז-ב

    גיא, 13/02/08 11:40

    פשוט געול נפש ואני עוד עורך של אתר הישרדות
    הישראלי http://survivor.bon.co.il/
    עכשו אני פורש מתפקדי

  • 8.

    שכנעת אותי , אני חוזר לערץ 2 סליחה שטעיתי. (ל''ת)

    צדק, 13/02/08 11:40

  • 7.

    סקסססססססס

    מישהו שיודע, 13/02/08 11:36

    למה אף אחד לא מזכיר את זה שכולם שם שכבו עם כולם
    כולל נשואים וכאלה שיש להם חבר/ה
    הם חגגו שם - אני אישית בעד, אבל למה לא להזכיר את זה אם כבר חושפים את כל האמת...

  • 6.

    שמתם רגל לעצמכם וחבל

    צופה, 13/02/08 11:36

    ובשביל ללמוד ספרדית - צריך להישאר באי המתים הרבה זמן...והמבין יבין

  • 5.

    אוי סויסה אתה נודניק

    ברברוסה, 13/02/08 11:36

    למה אתה מחכה עכשיו? לפוליצר? חושם, זה בידור, לא פוליטיקה. מושיק ואבא של נועם חברים טובים... וואו הנשימה נעצרת. נחום ברנע ואמנון אברמוביץ' תולשים שיער.

    • חחח...גדול! זה באמת קטנוני וטרחני.כולה תוכנית בידור. (ל''ת)

      קצת פורפורציות., 13/02/08 13:13

  • 4.

    נו-נתנו אנטיביוטיקה וצריך עם זה אוכל

    קק, 13/02/08 11:35

    מה רציתם שיתנו ליתושים להרוג אותם?

  • 3.

    חבר'ה זה הצגה אחת גדולה,עם חזרות..ומי שלא מבין את זה יש לו בעיה ברא (ל''ת)

    מאור, 13/02/08 11:33

  • 2.

    who the fuck it the rabbi????

    cocus boy, 13/02/08 11:32

    in the bulgarain promo theres a rabbi, when did he got eliminated?

  • 1.

    למה למה למה?

    אלי, 13/02/08 11:29

    למה להרוס? תקפיאו את הכתבה הזו לסוף הסדרה!

    • אתם מגעיליים

      אוריה, 15/02/08 13:19

      למה אתם הורסים להם , יש להם ריטטיינג כל המדינה רואה !
      בואו נתערבב גם אחרי כל מה שרשמתם פה ועוד, ימשיכו לראות כי זה מעניין מה לעשות !
      וזו סדררה סוףף הדרךךך אז חלללאס להרוססס :]

      • לא יפה לעשות ממנו צחוק!

        ר''צל, 14/04/08 08:23

        סדרה דפוקה לגמרי,ידעתי בהתחלה שזה הכל בלוף!
        הם עבדו עלנו, עשו ממנו צחוק! בושה!!!!!!!!!!!!! טוב שלא ציפיתי בשדרה! אם הכל בלוף, מה הטעם להמשיך השדרה, להמשיך לשקר לקהל שלא מטומתם כמו שחשבתם!