• 90.

    הצעת חוק שי

    חייל, 28/10/08 22:00

    סוף סוף יש יש צדק.
    החוק צריך להגן על הציבור.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    צריך קצת להגביל

    נעם, 30/03/08 17:12

    שלא יהיה מצב שמישהו בטעות נכנס לשטח ואז הוא נהרג

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לחבר הכנסת הערבי

    קלוד, 13/02/08 09:22

    קבר לפורצים ולגנבים עולה הרבה יותר זול מהעלות בבית הסוהר. הגנב ו או הפורץ שנכנסים לבית הסוהר גורמים להוצאות עצומות במשך השנים. צריך ךבנות בתי סוהר ולהעסיק אנשים על מנת לשמור עליהם, להעביר אותם ממקום למקום, מדי פעם לאשפז אותם ובנוסף גם להאכיל אותם. כל זאת על חשבון משלמי המיסים ובינהם הקורבנות שלהם. לעומת זאת אם הם יהרגו במהלך פישעיהם אזי ההוצאות הרבה יותר קטנות. רק לקבור אותם פעם אחת. כמו כן באותו רגע איכות החיים תעלה מיידית.

    הגב לתגובה זו

    • עם החוק הזה לא ישארו ערבים חיים

      עופר, 25/03/08 17:28

      והמבין יבין...

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    החוק שמציעה הממשלה - אינו טוב

    חיים אבגד, 13/02/08 00:03

    בעלטה, באישון לילה, בעה''ב מתעורר למשמע רחש, וליבו הולם בטרוף. מישהו פרץ? כמה אנשים הם? האם הם חמושים? הילד עלול להתעורר והם יפגעו בו..... ועוד ועוד מחשבות סיוט.
    בנסיבות אלה, לא יכול בעל הבית להכין לעצמו כוס קפה, ולהתייעץ עם חבריו מה לעשות. בנסיבות אלה התגובה חייבת להיות מהירה וניצחת. אי אפשר לדרוש משום אזרח ''שיקול דעת סביר'' כזה או אחר. ''האם לאיים על הפורצים? הם עלולים לירות בי ברגע שאפתח את הפה''

    לכן, ממשלת ישראל, כל מי שפורץ לבית לא-לו - דמו בראשו. וכל מי שמבקש שיקול דעת או הוכחה שבעל הבית היה בסכנת חיים, אינו מבין מה הוא מבקש. ובכלל מניין לו לבעל הבית לדעת אם הפורצים חמושים או לא? האם הם מסתובבים עם שלט ''פורץ חמוש ומסוכן''?

    ואל נא נשכח דבר נוסף: אם המדינה אינה מסוגלת לתת הגנה לאזרחים ולרכושם, אל לה לשלול מהם את זכות ההגנה העצמית!


    חיים

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אנשים לא מבינים שחוק יביא לכך שהגנבים יהיו יותר חמושים כי הם ידעו

    אני, 12/02/08 21:01

    הם ידעו מראש שאול יתקפו אותם בנשק חם, וגם אם לא, הם יבואו כיותר אלימים, לא רק כדי לגנוב ולברוח אלא גם להתגונן לגנוב ולברוח גם במחיר שהאדם שפרצו לבית שלו ימות או יפצע קשה
    להם לא איכפת הם העבריינים לא אנחנו, להם לא איכפתלירות כדי להרוג.
    הם יגנבו על אפם ועל חמתם, אנחנו לא נוכללחיות כמו פראנואידים עם נשק דרוך תמיד
    תשבו על זה
    מאחת שמפחדת מוות מפורצים ואין לה נשק... חוץ מחתולים:) והם לא יעילים במיוחד נגד פורצים..

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה

      יוסי, 12/02/08 23:17

      אצלנו בחו''ל זאת הבעיה בדיוק.
      הם פורצים, הורגים, גונבים ובורחים. לפעמים הם רק הורגים ובורחים.
      הגנבים תמיד יהיו צעד אחד קדימה, והדברים מגיעים עד כדי אבסורד שההרג הופף להיות המטרה ולא הגניבה.

      הגב לתגובה זו

    • הנחתך שגוייה

      חיים אבגד, 12/02/08 23:48

      ראשית: אין יותר הפקרות. הפורצים לא יוכלו להגיד ''מה הוא ייעשה לי?''
      אמנם חלק קטן מהפורצים יבואו עם נשק חם, אבל היתרון יהיה לבעל הבית שמכיר את המקום. שים לב גם שאז יהי כבר מדובר בשוד מזויין, ולא סתם בגניבה קלה שאין בה עניין לציבור. על שוד מזויין נכנסים לכלא להרבה שנים.

      הדבר הכי חשוב: למנוע את הרגשת התיסכול וחוסר האונים: ''הם גונבים את רכושי ולמשטרה לא אכפת, ולי אסור (!) להגיב''

      חיים

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    חוק דרומי

    יוסי, 12/02/08 20:56

    החוק בא להגן על האזרח,ולהזכירכם
    שרוב הפורצים הם יהודים ןלא בני מעוטים.

    הגב לתגובה זו

    • so what it is a good law

      dan, 13/02/08 01:08

      Jew or arabs can be punished the same.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    שמאלנים יפי נפש : שבו בשקט!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שומר ישראל, 12/02/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל מי שרומז שהח''כ טלב אלסנע, תומך בערבים הגנבים אינו אלא צודק !

    יוסי לידרמן, 12/02/08 19:49

    נניח לרגע שהמצב היה הפוך , יהודי נניח מהרצליה פיתוח או אריאל היה פורץ לדיר של ערבי באמצע הלילה והערבי היה יורה והורג אותו.

    לדעתך:
    1. הח''כ טלב אלסנע היה אומר שמעצר הערבי זה גזענות?
    2. . הח''כ טלב אלסנע היה אומר שהתנהגות היהוד זה תוצאה של הכיבוש המשחית?
    3. . הח''כ טלב אלסנע היה אומר שצריך לתת פרס בתוספת פיצוי נכבד לערבי שהרג את היהודי?
    4. כל התשובות נכונות?

    הגב לתגובה זו

    • בול פגיעה (ל''ת)

      :-), 13/02/08 09:05

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    גנב פעם פרץ לתוך הבית של הורי בארה''ב ואבא שלי זרק אותו מהחלון.....

    חוק טוב, 12/02/08 19:47

    3 קומות!!!!!!!!

    שהמשטרה באה הם לחצו לאבא שלי את היד ואמרו שהם מחפשים אותו חודש!

    הוא לא מת אבל לא נראה לי שהוא הולך היום!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל מה שבן-ששון מעורב בו , חשוד.

    גד, 12/02/08 17:42

    חוק זה פותח פתח לרצח בכוונה תחילה ברשות החוק. אדם שירצה להתפטר משונאו, יזמין אותו לביתו ויירה בו ואח''כ יטען שירה בפורץ.

    עד עכשיו, הטוען להגנה עצמית היה צריך להראות סימנים למאבק. עם החוק המטופש הזה אינך חייב להוכיח כלום גם אם תגובתך היתה בלתי סבירה לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

    • מה שמתחולל היום, אינו רק רצח, גניבה ופריצה הוא רצח של מדינה שלמה. (ל''ת)

      מגבה את החוק, 12/02/08 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    מספיק עם ההיתייפייפות

    גד, 12/02/08 17:13

    אני לא יודע אם צריך לשנות את החוק, צריך לשנות רק הקריטריונים, למה שיפחדו מי שמגן על ביתו חייו ורכושו, שיפחדו מי שבא לשדוד לגנוב, להרוס חיים או לסכנם.
    אני לא הייתי קורא לחוק חוק דרומי אלה פשוט סדרי חיים הגייוניים יותר,
    לא ברור לי מהיכן החלם הזה אנשים באים לשדוד בלילה ובעל הקום הנשדד צריך להתחבא ולשתוק, מי שהוא איבד כאן את השכל.

    הגב לתגובה זו

    • לאן הגענו???

      חקלאי, 12/02/08 18:24

      צודק זה היה צריך לקרות מזמן, ובטח במדינה שהמשטרה לא מסוגלת להגן על חיי אזרחיה אבל מסוגלת ''בגבורה רבה'' לתפוס ולהטפל לשי דרומי כזה שמגן על רכושו ואולי גם על חייו,
      חלם אמרנו!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    בקצב הזה עוד ירשו לנו להילחם באוייבים ...

    אופטימיסט, 12/02/08 17:13

    ולא לחכות שהם יהרגו קודם.

    צה''ל, שמעתם ? אתם שם בדרום ואתם שם בצפון ואתם בהרי המרכז, עוד מעט ותוכלו גם לנצח ...

    הגב לתגובה זו

    • קודם כל צריך לחכות לאישור מקונדליסה.

      חחחחח, 12/02/08 17:30

      פשטה את הרגל המדינה הזאת.
      המלכנו עלינו שוטים,אז צריך לחכות לאישורים של כל פוצית שניבחרה בכלל בארץ אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אדון טאלב

    אורית, 12/02/08 16:44

    תגיד לחברים שלך ללכת לעבוד ואז לא יירו בם!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אדון טאלב

    אורית, 12/02/08 16:43

    תגיד לחברים שלך ללכת לעבוד ואז לא יירו בם!

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    החוק העלוב הזה קיים בארה''ב,

    גבי, 12/02/08 16:27

    אז למה הפשע שם משתולל?????

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אסור שהחוק יעבור

    יוני, 12/02/08 16:24

    איך סבתא שלי בדיוק מרוויחה מהחוק הזה? או הילד שלי כשהוא לבד בבית? צריך לחזק את המשטרה ולא להעביר אחריות לאזרחים?

    הגב לתגובה זו

    • ליוני שטוען שאסור שהחוק יעבור

      משה, 13/02/08 01:28

      כמה שאתה מפגר !!!!!!!!!
      מה זה קשור לסבתא או הילדים שלך???נBראה אותך מתעורר באמצע לילה עם פורץ בריון בביתך מאיים על אישתך או ילדיך או עליך ,אז תתקשר למשטרה שיבואו לעזור לך.אחרי שתעבור את זה בטוח שהדעה המפגרת שלך תשתנה

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    יד קלה על ההדק תביא גם על ירי על מי שאינו פורץ

    טעויות יומיום, 12/02/08 16:23

    לדוגמא מקרים מעברי: חבר (קצת אסטרונאוט) שהכניס אותי לחדר ששכר עד לא מזמן בבית ובא להחזיר את המפתח, וביקש שאמתין כמה דקות בחדר אך שכח ליידע את בעל הבית שמן הסתם לא מכיר אותי, ובעל הבית נכנס ומופתע לראות אותי, אדם זר, יושב בביתו. זהו אגב תרחיש אמיתי מנסיוני.
    אוסף של טעויות יומיומיות שגרתיות, אך בעל נשק חמום מוח יכול לפרש אותן לחומרה, לשלוף ולירות, כמו במקומות שונים בארה''ב.

    הגב לתגובה זו

    • טעות!

      חיים, 13/02/08 00:16

      אנשים לא ממהרים לירות בכל מבקר מזדמן. הם מבחינים יפה יפה למי יש כוונות פליליות. מי נכנס בגניבה, מסתתר, שקט, סוחב ציוד. - ולחילופין - מי מבקר לתומו.
      האם אתה תירא באדם המתקרב אליך בהילוך רגיל, ללא נשק, וקורא לעבריך ''סליחה, אדוני, איפה נמצא הבית של צביקה?''
      בארה''ב - אין טעויות זיהוי מסוג זה. הן נדירות יותר מפגיעה של מטאור.

      חיים

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    צריך להיזהר מיד קלה על ההדק!! (ל''ת)

    אם זה חשוד בלבד, 12/02/08 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מעניין למה טלב אלסנע התנגד לחוק?

    שלומי, 12/02/08 16:18

    הוא פשוט מגונן על ציבור הבוחרים שלו. במקום לגנוב ולשדוד שיפתחו חומוסיות. ואז כולם ירויחו מהעניין.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    שי דרומי - תודה

    שי דרומי - ת, 12/02/08 16:17

    שי דרומי - תודה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חוק מסוכן וגרוע מאד!

    רותם, 12/02/08 16:14

    החוק פוטר את המשטרה מאחריות, ובכל מקרה לא מגן על קשישים, ילדים, עוורים, ושאר אזרחים שלא יקבלו לעולם רשיון לנשק.
    צריך לחזק את המשטרה ולא לתת לישראל להפוך למערב הפרוע!!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מיהו הפורץ ומיהו הפריץ? (ל''ת)

    אורי וייס, 12/02/08 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בסך הכל החוק אומר שאפשר להניח שפורץ הוא מסוכן

    ולהתגונן, 12/02/08 16:09

    כאשר החוק היום דורש להניח שהפורץ אינו מסוכן.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לגור בדרום

    THMHE, 12/02/08 16:07

    מי שלא מסכים שיעבור לגור בדרןם ולא להגיב בשלילה שהם חיים בתל אביב יפי נפש מגעילים אנטי מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אותו ''חבר כנסת'' ערבי שמתנגד באופן 'מפתיע'...

    מוח, 12/02/08 16:06

    מודאג מכך שכל חבריו, שכניו, אחייניו ושאר חבריי ילדותו יכולים להפגע כעת...

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה זה ''תגובה לא סבירה'' ?

    ש, 12/02/08 15:53

    אדם סביר שמותקף, אמור לפעול לפי התקדימים - בני אדם נרצחו בנשק חם, נשק קר חד, נשק קר כהה, וגם בידיים - ולצאת מנקודת הנחה שהתוקף ירצח אותו,
    אי לכך הדברה מיידית של התוקף היא מידתית ע''פ החוק ...

    במקרה של כניעת התוקף החוק ברור (אסור להדבירו) ורק במקרה שהתוקף בורח אולי יש בעיה חוקית (הגנה עצמית כבר לא חלה, אבל חוק אי מניעת פשע כן תקף).

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    כל הכבוד! חוק צודק. (ל''ת)

    חוק גאוני, 12/02/08 15:52

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עכשיו נראה אותכם חלאות גונבים לי בקר

    מושבניק, 12/02/08 15:45

    ואני לא מתבייש לומר שכמעט כל הגנבות אצלי היו ע''י ערבים..

    אני לא אהסס לירות בכל אחד שינסה לגעת לי בלחם של ילדי..

    ראו הוזהרתם גנבים חלאות.
    כבר נמאס לי לקום כמעט כל לילה כדי לבדוק אם לא גנבו לי.
    נמאס לי.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    תשובה לטלב, אולי אז הגנבים ילכו לעבוד...ולא יירו בהם (ל''ת)

    משלם המיסים, 12/02/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    שאלה לעו''ד שבנינו:

    סקרנית, 12/02/08 15:31

    האם שי דרומי עשוי להשתחרר ממעצר במידה והחוק מתקבל או שמא אין דבר כזה שחרור רטרואקטבי? כלומר, בזמן ביצוע הפשע כביכול הוא עבר על החוק, האם בשל כך הוא חייב לרצות את עונשו עד תום גם אם משנים את החוק?

    הגב לתגובה זו

    • לצערי אין חוק רטרואקטיבי

      עו''ד בראל, 12/02/08 15:56

      כלומר החוק יפעל מהרגע שהוא נכנס והלאה אף פעם לא אחורה

      הגב לתגובה זו

    • כמובן שהוא ישוחרר לאלתר.

      עו''ד א. אולמרט, 12/02/08 16:06

      כגון התקדימים שהשמאל יצרו כבר בעבר ובג''ץ קיבל דעתם. ואני מתכוון לשיחרור אלפי אסירים בטחוניים שהורשעו וחלקם עם דם על ידיהם. אז אין שום סיבה שלא לשחרר אדם שהגן על רכושו בצדק.

      אפרופו, הכנתי לנו את השטח בגרמניה. הם הסכימו שנחזור לפה אם התוכנית שלי לא תצליח להתגשם. אל דאגה, הפעם הגטאות יהיו מרווחים, עם אינטרנט אל-חוטי, וכמובן ללא עישון.

      שלכם, רה''מ ועו''ד א. אולמרט

      הגב לתגובה זו

    • אכן חקיקה פלילית לא חלה רטרואקטיבית אבל...

      משפטפטת, 12/02/08 16:15

      אם לפי החוק החדש הוא היה יוצא זכאי אז זה מקרה מובהק לתת חנינה. לגבי דרומי יש שאלה של תחולת החוק לא רק מבחינת הרטרואקטיביות: ה''חווה'' של שי דרומי היא לא של שי דרומי אלא שי דרומי בנה את כל החווה באופן לא חוקי וספק אם יש לו זכות ממינהל מקרקעי ישראל להחזיק במבנים לא חוקיים. לכן קשה לומר שפרצו ל''ביתו'' או ל''חוותו'' כי זה פשוט לא שלו.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא רואה סיבה שלא ישוחרר

      איקס, 12/02/08 16:59

      מחבלים עם דם על הידיים משחררים שלא בצדק. ומר דרומי שבודאי צודק - ראוי להשתחרר מייד !

      או שצריך להתאסלם כדי לקבל חנינה במדינה הזאת...?

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הערבים יודעים למה הם מתנגדים

    ron, 12/02/08 15:27

    אולי שילמדו את הכנופיות שלהם לא לגנוב ???

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    החוק צריך לכלול גם מקרים בעבר

    מרק טווין, 12/02/08 15:26

    כדי להציל אנשים כמו אותו אורי דרומי, ולהטיל אחריות על הפורץ

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    להימלט כדי להימנע ממגע עם הפורץ?!!

    חח, 12/02/08 15:25

    uואי תודה באמת שאתם מאשרים לי

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יופי הגיע הזמן

    חוליו, 12/02/08 15:22

    יופי. שנאמר : ביתי הוא מבצרי
    שיפחדו אלו הפולשים לבתים ולא אלו המגינים על ביתם

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    שי דרומי - הרוב השפוי אומר לך תודה !!!! (ל''ת)

    שולד, 12/02/08 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    חחחחח ע-נ-ק !!!

    :), 12/02/08 15:14

    מהיום כל אחד שאני לא סובל, אוכל פשוט להזמין אותו לביתי, לירות לו בראש, ואז לטעון שהוא פרץ !

    חזק

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פיתרון למצוקות חקלאי השרון

    חקלאי מהשרון, 12/02/08 15:14

    אני חקלאי המגדל פרחים ומתגורר עם משפחתי במושב בשרון. מדובר במשק פרחים גדול ( למעלה מ 200 דונם ) אשר אני עמל עם צוות פועלים יום ולילה כדי לטפחו ולהביא פרנסה בכבוד למשפחתי.
    לא קיבלתי שום דבר במתנה. מגיל צעיר אני עובד במשק, בעבר עם אבי המבוגר וכיום אני ובני. לא ביקשנו טובות מהמדינה וכל השנים ייצאנו והכנסנו דולרים רבים לקופת המדינה.
    עם זאת, בהיעדר משטרה יעילה, אנו חשופים השכם וערב לגניבות ופריצות מצד גנבים שונים, הלוקחים מכל הבא ליד : ציוד חקלאי, טרקטור, טנדר, ואפילו בפריצה לביתם של הפועלים התאילנדים וגניבת כסף ורכוש מהם. הגנבים באים בעיקר מהגדה. הם מגיעים עם ציוד פריצה אך גם עם סכינים ואפילו נשק. הם גונבים טנדר בשווי מאה אלף ש''ח כדי למכרו בשטחים תמורת 7,000 ש''ח. הם גונבים ציוד רב ומשחיתים בגניבתם ציוד רב אחר.
    מעבר לעוגמת הנפש ולנזק הכספי הרב, אני לא יכול לדעת מתי יכה שוב הגנב ואיך. אני רואה זאת בעיקר בבוקרו של יום, כאשר אני מבקר בחממה או בשטח ורואה את הנזק. לפעמים, רק מונדאליזם לשמו, הם מסיבים נזקים עצומים כדי לגרום למפח נפש לחקלאי.
    המשטרה חסרת אונים. אין תקציבים ורכבי הסיור המעטים בקו התפר לא עושים דבר. התאגדנו מספר חקלאים והקמנו גוף שיטורי - '' המתמיד '' בחסות משמר הגבול, אך סיורינו ( שבהם גם תפסנו גנבים ) לא מרחיקים את הגנבים החוזרים ופורצים בבתינו ומסכנים את חיינו.
    חוק שי דרומי, יותר משהו באמת יפגע בגנבים, הוא ללא ספק ירתיע אותם. אם יידע פורץ פלסטינאי מנוול, כי הוא לא יחזור בטנדר של החקלאי היהודי הביתה, אלא בארון, הוא יחפש פרנסה אחרת. הגיע הזמן שרכושנו לא יהיה הפקר. אם מישהו יגיד לי '' אבל הם סובלים מרעב בשטחים '' שלא ידבר שטויות. כילד בתקופת מלחמת העולם השניה, גרתי עם הורי באותו המשק שבו אני חי היום, וסבלנו חרפת רעב של ממש, שלא לדבר על חשמל או בגד חדש, ומעולם לא גנבנו.
    גניבה היא אופי רע. ענישה תעקור אותה משורש. ענישה בדמות פגיעה בפורץ, היא פיתרון הולם.
    היום, פורץ יכול לתבוע אדם שהוא פרץ לביתו על כי היכה אותו. הגיע הזמן שהעיוות המתייפייף הזה ייעלם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט צודק,אין מה להוסיף. (ל''ת)

      אבי, 12/02/08 15:43

      הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות!! אשרייך מי יתן ותצליח (ל''ת)

      יונתן, 12/02/08 16:15

      הגב לתגובה זו

    • גנבות הפלסטנאיות הם חלק ממלחמת הטרור ופרנסת הטרור.

      הם נישלחים ע''י, 12/02/08 17:26

      של הפת''ח החמס,הגיהד וכו.
      יש עובדות וצריך לראות אותם:
      גנבת המכוניות המסיבית בארץ התחילה מזמן הבאתו של ערפאת לפה.
      זה חלק מפרנסת הטרור.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    חוק חכם

    עמוס גליק, 12/02/08 15:11

    הצאת החוק חכמה.
    החוק יוריד את רמת הפשיעה בארץ בצורה קיצונית והדבר החשוב ביותר הוא, שאזרחי ישראל ישנו טוב יותר בלילה.

    חישבו על כל הקשישים שנשדדים בבתיהם בתקופה האחרונה ועל משפחות רבות בעלות ילדים קטנים שעד היום אינן יכולות לעשות דבר כדי להגן על עצמן ועל רכושן, בתןך גבולות ביתן.

    החוק היום מתיר לפורצים להכנס לכל בית של כל אזרח, לעשות את כל העולה על רוחם ולצאת ללא פגע . לעיתים אף יוצא הפורץ ללא עונש,
    כיוון שכוחות המשטרה לא מגיעים בזמן לזירות הפשע (בשל בעיות כוח אדם ) ואילו הפורץ החכם אינו משאיר ראיות מספיקות כדאי למצוא אותו ולהעמידו לדין.

    לסיכום: החוק יחזיר לאזרח את היכולת להגן על עצמו, על משפחתו, על רכושו ויותר חשוב יגרום לפושע לחשוב פעמיים לפני בצוע הפשע.

    ''חברה חמושה היא חברה מנומסת''

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    פושע צריך לדעת שברגע שהוא בחר בדרך הפשע.

    דמו בראשו, 12/02/08 15:09

    פושע צריך לדעת שכשהוא נטפס במעשה פשע,מותר לטפל בו מבחינת החוק.
    זה חינוך,זאת הרתעה שתמזער את הפשע.
    כיום יש לפושע יתרון,הוא מרגיש בעל הבית,
    הוא עובר על החוק כדרך חיים,והאזרח הפשוט אמור להתמודד איתו תוך כדי שמירה על החוק.
    בלתי אפשרי,הפושע תמיד ינצח וישדרג את דרכיו.
    הפכנו את ישראל למפעל מודרני לייצור פושעים.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה ההבדל בין הבית, המחסן, המפעל והמשק החקלאי?

    נועם בלום, 12/02/08 15:04

    הזכות של אדם לסלק בכוח וביטחון פורצים היא זכות מוחלטת. אין הבדל בין מי פררץ לביתו של אדם, לבין מי שפרץ לעדר הבקר, או מחסן בית החרושת. מבחינת הבעלים של המקום מדובר בביתם! היכן מסתיים הבית? האם בחדר השינה, בסלון ואו במירפסת? האם משק של מושבניק בו הוא מבלה את חייו ופועלו אינו בית? האם מסגריה אינה ביתו של המסגר. שאלו את התכשיטנים, אם חנותם אינה ביתם. הצעת החוק חייבת להכליל את זכויות הקיניין, שבהם נמצא רכושם של כול אזרחי המדינה. דרך אגב, האם אוהל של בדווי אינו ביתו?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    יופי!עכשיו יש לאמן קשישים במטווח ולתת להם נשק. (ל''ת)

    דינה, 12/02/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מי קובע מה?

    אחד העם, 12/02/08 14:56

    מי שפורץ לגנוב , דינו אחד, ושידע על כך מקודם.
    היום כל גנב קטן בטוח שלא יאונה לו כל רע, כי אסור לגעת בו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מעניין למה

    דני, 12/02/08 14:56

    מעניין למה טאלב אלסנע מתנגד להצעה???

    הגב לתגובה זו

    • תעלומה!! (ל''ת)

      אני, 12/02/08 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל הלחוצים ויפי הנפש - לא לכל אחד יש רשיון לנשק

    מיכה, 12/02/08 14:55

    ולאלו שיש, הם מחזיקים נשק מסיבות מחויבות המציאות (תפקיד בטחוני, מגורים בישובי ספר...).
    מהתגובות כאן מתקבל הרושם שכל אחד מחזיק בבית תת מקלע ומרסס כל אחד שעולה בחדר המדרגות בבנין המגורים.
    בכל אופן, ממליץ להחזיק נבוט בייסבול ליד המיטה ליתר בטחון.

    הגב לתגובה זו

    • מיכה, אני לא צריך נשק בכדי להרוג פורץ.

      חמורבי, 12/02/08 16:36

      יש אמצעים אחרים, במיוחד כשמדובר במשק חקלאי.

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    סוף סוף מבינים שכאן זה גן עדן לגנבים (ל''ת)

    פרצו לי פעמיים, 12/02/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ישראלי גאה סוף כל סוף!!!!!

    ישראלי גאה !!!, 12/02/08 14:50

    קודם כל שי דרומי ליבי איתך ומאחל לך כל טוב ודרך צלחה.כנראה שהיריה שלך הייתה רק יריית הפתיחה וסף כל סוף חוק שיתן לנו לחיות בכבוד כל המתנגדים לחוק למינהם אף אחד לא מכריח אותכם להישתמש בנשק אבל לי אישית נימאססססססס מכל הפריצות והגנבות זהו צריך לשים לזה סוף לחיות בפחד זה לא טוב ולא בריא ובמיוחד בבית שלך.עכשיו תראו שתוך שנה יירדיו הפריצות כי כאן בניגוד לאמריקה או חו''ל כאן הגנבים בעיקר זה בדואים סמרטויטים ושב''חים מהשטחים שלא מוכנים לעבוד ומקנאים ביהודים כאן. אז ככה שהם יראו שהחיים שלהם עומדים על הסף הם יחשבו פעמים כי ההחלטה ליפרוץ בארץ הייתה רק משום שאף אחד לא עושה להם כלום.עכשיו בשביל שלא יהיו כאן השלכות גזעניות אני מאחל לכל הבדואים והפלסטינים שיכנסו לדר היישר והשם יעזור להם ולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    מענין שדוקא ח''כ ערבי מתנגד, כמו שנאמר - על ראש הגנב בוער הכובע.. (ל''ת)

    מיכה, 12/02/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יופי.עכשיו פלסטינים יירו במתנחלים פולשים

    רון, 12/02/08 14:44

    המתנחלים הפולשים יטופלו באלימות

    הגב לתגובה זו

    • אתה מערבב כאן בין תחומים שאין ביניהם כל קשר

      אייל, 12/02/08 14:57

      מה שה ''מתנחל פולש''? ''פולש'' לאן? מדובר על חוק ישרת אזרחי מדינת ישראל, בעלי רכוש חוקיים, אשר מצאו בתוך תחום רכושם פולשים שפרצו במטרות זדוניות. המתנחלים הם לא פושעים ולא שודדים ורוב הפלסטינאים גם לא ישראלים.

      הגב לתגובה זו

    • כנראה לא הבנת

      רועי, 12/02/08 15:08

      ארץ ישראל שייכת לעם ישראל, והפלסטינאים (שרובם הגיעו לכאן יחד עם החלוצים העבריים) הם רק אורחים פה ולא בעלי הבית.

      הגב לתגובה זו

      • אף מתנחל לא פלש ...

        ד''ר ארוין, 12/02/08 15:45

        המתנחלים לא המשיכו את מסורת ההתיישבות של הקיבוצים והמושבים והערים במדינת ישראל. הם לא פלשו למקומות מיושבים והתיישבו בהם. חבל, כי כך דורשת הציונות, אבל מה לעשות, הדור של היום כבר לא בשל לכך.

        כל מה שנכבש ויושב ופותח מאז 67 - אלו בתים יהודים ואדמות מדינה. לכן כל המאבקים של אותם ציוניים, לצערנו, הם נגד השלטונות שלנו, ולא נגד המוחזק הערבי.

        הבוקר ברשת ב' רואיין מר יעקב עזרא שנולד בחברון לפני הטבח בתרפט, והודיע קבל עם ועולם (מי שרצה לשמוע) שהבתים והחנויות שייכים לו ולקבוצת היהודים שהוא מייצג, הטאבו וההסטוריה בידיו. הם העבירו לציונים היהודים שבחברון את הזכות לגור ולהשתמש בנכסים.

        וכל השאר ה-ס-ת-ה ...

        הגב לתגובה זו

    • אל תשכח שזה עובד לשני הכיוונים נראה מי ימות יותר (ל''ת)

      רזאל, 12/02/08 15:20

      הגב לתגובה זו

    • צריך לגרש מהארץ אנשים כמוך. (ל''ת)

      אודי, 12/02/08 15:23

      הגב לתגובה זו

    • עד עכשיו הם פשוט זרקו עליהם פרחים

      פיקס, 12/02/08 15:28

      באמת חכם מצדך.

      הגב לתגובה זו

    • אבל ממש מצחיק (ל''ת)

      מצחיק, 12/02/08 15:32

      הגב לתגובה זו

    • יופי ?

      שאלת תם, 12/02/08 15:34

      אתה בדרך כלל שמח עם הצלחות של האוייב ? האם שמחת גם ששכנים שפלים ירו במשפחה ש'פלשה' למסעדת סבארו ? או באם ו- 4 בנותיה ש'פלשו' במכוניתן לציר כיסופים ?

      תן לי 2 ניחושים. אתה גר בלוד-רמלה או באחד הקיבוצים המתחסדים.

      לך למראה, חבר, ותחליט מי אתה ...

      הגב לתגובה זו

    • זה לא רלוונטי, כי ע''פ החוק הפולשים הפלסתינים יודברו עוד קודם

      ש, 12/02/08 15:55

      ואז הם לא יוכלו לפגוע יותר ביהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני מבסוט (ל''ת)

    ששי, 12/02/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    צריך לחזור במנהרת הזמן - להקים את אגודת השומר ההגנה והפלמ''ח. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 12/02/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מחזק! (ל''ת)

    לב, 12/02/08 14:37

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    החוק הזה קצת מסוכן...

    בת-חן, 12/02/08 14:36

    אולי פשוט נצטייד כולנו בנשקים ונחליט מתי זה מוצדק ומתי לא להרוג בני אדם...

    הגב לתגובה זו

    • אבל במדינת ישראל, בשונה מארה''ב או כל מקומות

      מאוס, 12/02/08 14:46

      לא לכל אחד מותר להחזיק נשק !

      מחר אני אבוא לפרוץ לך הביתה, את בנתיים יכולה להכין לי קפה, אם תגעי בי, אתלונן עלייך ואתבע אותך למשפט!

      הגב לתגובה זו

      • איפה אתה חי?

        חוקוק, 12/02/08 15:10

        לאזרחי ארצות הברית יש הרבה יותר כלי נשק ברשיון מכל מדינה אחרת בעולם. אצלם הזכות לנשיאת נשק מעוגנת בחוקה.

        הגב לתגובה זו

        • למעשה בשוויץ יש יותר נשק ברשיון מכל מדינה אחרת!

          צ, 12/02/08 15:48

          תבדוק בויקיפדיה

          הגב לתגובה זו

    • יש לי אקדח ברישיון. אבל רק פורץ רשאי להשתמש בנשקו; לי אסור (ל''ת)

      muli, 12/02/08 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כאילו שאין מספיק פשיעה במדינה- ועכשיו הופכים את המדינה למערב הפרוע!

    בושה וחרפה, 12/02/08 14:36

    זה חוק לרצח!

    הגב לתגובה זו

    • תגיד? איפה אתה גר?

      אופיר, 12/02/08 14:44

      מחר אני בא לרוקן לך את הבית, ואני רוצה לראות אם תיגע בשערה אחת מראשי!!!

      הגב לתגובה זו

    • אתה מפחד ???

      משה צור, 12/02/08 15:18

      שיפחדו הפורצים. כן הוא ימות בביתי אם הוא ינסה לגנוב ממני בביתי .

      הגב לתגובה זו

    • כבר יש פה מערב פרוע, עכשיו נותנים לקורבנות אפשרות להגיב (ל''ת)

      ש, 12/02/08 15:56

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חוקי או לא חוקי. אם אתקל בפורץ בבית שלי אהרוג אותו (ל''ת)

    ישראלי 1, 12/02/08 14:31

    הגב לתגובה זו

    • צודק !!!!! (ל''ת)

      משה צור, 12/02/08 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    יופי נראה מי יכנס לי לבית אני גומר אותו

    רוצח עם תעודות, 12/02/08 14:29

    בלי לחשוב פעמיים

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חוק מצוין - נקווה שהעבריינים ירתעו

    רונן, 12/02/08 14:27

    אם מישהו פורץ אליי הביתה זו זכותי להכניס לו מכות כמה שרק אפשר וטוב שיש לזה תוקף חוקי

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    החלטה נבונה ביותר.

    גלעד, 12/02/08 14:23

    אני לא מאמין שהחוק ייצא בגרסתו יהיו את האינטרסנטים למינהם שלא חושבים לטובת הפרט אלא לטובת המנדט.
    הלוואי שהחוק ייושם כי בהחלט הגיע הזמן שהאזרח יקבל הגנה מפורעי החוק וממפריי החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ככה זה בטקסס!! וטוב שיהיה כאן!! אש, אש, אש למי שפולש!!!!!!! (ל''ת)

    סוף הדרך, 12/02/08 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד בעיה עים החוק, אולי כדי להקפיאו?

    א, 12/02/08 14:19

    הגנבים והפורצים הרבים בדרום ובשטחים
    יצטרכו לחפש עבודה,האים המדינה
    ערוכה לכך?
    ומה יעשו השוטרים?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כן ובג''ץ יעבור על זה בשקט (ל''ת)

    ??, 12/02/08 14:10

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אין עונה מוות לרוצחים אז לפורצים כן?

    אלעד, 12/02/08 14:09

    הרי המשמעות של החוק היא שכל מי שרוצה - יכול ל''העניק'' עונש מוות לפורץ... למה לא לאפשר למשטרה להוציא להורג את הפורצים וזהו? אולי נאפשר למשטרה להוציא להורג את סוחרי הסמים/השודדים/האנסים/ראשי ארגוני הפשע - לא עדיף?
    לא עדיף לחוקק חוק עונש מינימום לעבריינים - כדי שהם יפסיקו להיכנס ולצאת מהכלא כל שני וחמישי?

    הגב לתגובה זו

    • רעיונות טובים יש לך חוץ משתי השורות האחרונות (ל''ת)

      יעקב, 12/02/08 14:27

      הגב לתגובה זו

    • יש הבדל בין עונש להגנה עצמית.

      א, 12/02/08 14:42

      לא חייבים לחזור על כל שטות של ח''כ מתלהם.

      עונש ניתן למי שכבר נוטרל, ונמצא תחת שליטה של אחר.
      מי שישתלט על פורץ, יצליח לקשור אותו ואז יירה בו, ימשיך להיענש כמקודם.

      לעומת זאת כאן מדובר על האפשרות של אדם להתגונן, כשהוא עדיין תחת איום של פורץ העשוי להיות חמוש גם הוא.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    עוד בעייה בחוק

    י, 12/02/08 14:06

    איך אני, אזרח פשוט, אוכל להתגונן בפני פורץ מסוכן?
    עם החלת החוק פורצים יהיו יותר מסוכנים עם אפשרות סבירה שהם בעצמם יצתיידו בנשק וישתמשו בו.

    אני האזרח נשאר חסר אונים ובסכנה כפולה כי לא מאפשרים לי לרכוש ולהחזיק בנשק. צריך יהיה לאפשר לכל אזרח ישר ושפוי להחזיק בנשק. לעבריינים ולמטורפים יש ממילא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא חייב להגן על רכושך ומישפחתך פשוט תגיד לו קח סיבוב על האשה (ל''ת)

      ומה שתירצה, 12/02/08 14:14

      הגב לתגובה זו

    • או גם ליתלות שלט על הדלת אין לי נשק (ל''ת)

      יעקב, 12/02/08 14:25

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    עוד בעייה בחוק

    י, 12/02/08 14:06

    איך אני, אזרח פשוט, אוכל להתגונן בפני פורץ מסוכן?
    עם החלת החוק פורצים יהיו יותר מסוכנים עם אפשרות סבירה שהם בעצמם יצתיידו בנשק וישתמשו בו.

    אני האזרח נשאר חסר אונים ובסכנה כפולה כי לא מאפשרים לי לרכוש ולהחזיק בנשק. צריך יהיה לאפשר לכל אזרח ישר ושפוי להחזיק בנשק. לעבריינים ולמטורפים יש ממילא.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    וכעת נותר ליישם זאת גם לגבי גנבי מכוניות... ושלום על כל ישראל...... (ל''ת)

    ., 12/02/08 14:05

    הגב לתגובה זו

    • אני לא צריך כבר את החוק בנוגע לפורצי הרכבים

      יונתן, 12/02/08 14:50

      אני כבר ''טיפלתי'' בפורץ רכב אחד שניסה לפרוץ לי לאוטו.

      לפני 5 חודשים ירדתי למטה לאוטו בתשע וחצי בערב, החנייה מאחורי הבניין באיזור חשוך ופורץ ניסה לפרוץ לאוטו, התקרבתי לאט לאט ובשקט וקפצתי עליו, שברתי לו את השיניים עם מכת מרפק והוא התחיל לבכות שכואב לו, דימם הרבה וברח... לפי מה שהספקתי לשמוע היה לו מבטא ערבי.
      עד עכשיו המדרכה מלאה בכתמי דם שלו , חחחחח
      אני תושב ת''א.

      הגב לתגובה זו

      • קרה דבר רומה לחבר שלי

        גכנ, 12/02/08 16:37

        רק שהוא תפס את הפורץוהביא אותו למשטרה .
        הפורץ יצא ישר מפני שהוא קטין.
        החבר לעומת זאת עוכב לחקירה
        לכמה שעות

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    סוף סוף חקיקה שפויה ונפלאה . (ל''ת)

    שיבולת, 12/02/08 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חוק צודק אבל בעייתי

    י, 12/02/08 14:01

    אפשר להרוג פורץ שנמצא אצלי בחצר, אבל שודד שתוקף קשישה, מתעלל בה ופוגע בה שיתפס כעבור שבוע יזכה לעונש הרבה יותר קל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    החוק פוטר מאחריות פלילית אדם שיורה בפורץ גם אם לא היה פורץ!!!

    לא פרצת ורצחתי, 12/02/08 13:57

    זה הכשר לרצוח ללא סיבה
    מחר כל מי שירצה לרצוח יהיה לו אליבי מוכן. תמיד הוא יוכל לטעון: ''חשבתי שפרצת אז רצחתי''
    אסור לאשר חוק כזה
    המדינה תיהפך למדינת רוצחים

    הגב לתגובה זו

    • כנאה שהבנתך מוגבלת (ל''ת)

      שיבולת, 12/02/08 14:04

      הגב לתגובה זו

      • כנראה שלא הבנת את הבעייתיות שבחוק (ל''ת)

        י, 12/02/08 20:27

        הגב לתגובה זו

    • אחת משתיים : או שאתה נודניק טיפש או שאתה פורץ (ל''ת)

      שטולצי, 12/02/08 15:22

      הגב לתגובה זו

      • ברור שהוא שלושתם (ל''ת)

        קטב מרירי, 13/02/08 09:23

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    ח''כ אסנע רוצה להגן על

    חבר העבודה, 12/02/08 13:47

    מקצוע שלם של שודדים וגנבים.
    מדוע?????
    האם הוא יו''ר וועד העובדים של הארגון?

    הגב לתגובה זו

    • הוא הנציג שלו בכנסת (ל''ת)

      ארז, 12/02/08 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה החוצפה ההזו להיכנס לביתו של אדם לעשות בו כשלו ליברוח מעונש וליטע

    פקק תנועה, 12/02/08 13:44

    אחר כך שהוא בסדר .ולא לקחת אחריות על הנזקים והצרות שגרם לאזרח המצוי בביתו ולמישפחתו .

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    וכשהפושעים יתחילו להוציא להורג

    בר מוח, 12/02/08 13:44

    את בעלי הבתים ואת החקלאים מראש, כדי שאלה לא יפריעו לעבודה שלהם, תזכרו כמה התלהבתם מהחוק הזה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה גנב או פחדן בר מוח ואולי פלצאן?? (ל''ת)

      הסוס המת, 12/02/08 14:10

      הגב לתגובה זו

    • עוד נביא בשקל וחצי.

      פיקס, 12/02/08 14:33

      אני דווקא מהמר על ירידה בפריצות כתוצאה מהעניין

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    צעד בכיוון הנכון, כל הכבוד ליוזמים

    ערן בן ארי, 12/02/08 13:43

    יש להביא לקץ האנרכיה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אצלנו הילדים מפחדים לישון בלילה...

    שמואל, 12/02/08 13:41

    עקב גל אצום של גניבות ופריצות, אני בעד כל סוף לתופעה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הפורץ צריך לדעת שביתו של אדם הוא מיבצרו

    פקק תנועה, 12/02/08 13:40

    פשוט יוצא מהכל

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שי דרומי צדיק הדור , פורץ דרך לכל הישרים (ל''ת)

    צפוני, 12/02/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אובייקטיבית גאה!

    חיה, 12/02/08 13:39

    לשם העמקה בנושא הקלד בגוגל ''לאה ויזל''.

    הגב לתגובה זו

    • אוביקטבית גאה

      dd, 12/02/08 14:15

      עינתי במאמרה של ד''ר לאה ויזל
      יש לך במה להתגאות 60 גרם

      הגב לתגובה זו

      • 60 גרם? הלוואי!

        חיה, 12/02/08 15:03

        קריאות צהלה ושמחה נשמעו עם כל ''ביעבוע'' בבקבוק הנתון בפי הדוקטור.

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    ח''כ ערבי דואג לרווחת הפורצים הערבים...

    עמי תמים, 12/02/08 13:38

    כמה צפוי

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מזל טוב ! בהלכה קוראים לזה רודף.

    יהודי, 12/02/08 13:37

    לא היה יותר פשוט ללמוד ישר מהמקור?

    הגב לתגובה זו

    • לא רודף כי אם...

      אהוד, 12/02/08 13:51

      בא במחתרת

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שהפורץ יפחד ולא האזרח התמים!

    א, 12/02/08 13:34

    סוף סוף חוק התואם את השכל הישר!!!
    עדיף שהפורץ יפגע מאשר האדם
    התמים היושב בביתו והנתון לחסדיו
    של הפורץ!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    כל הכבוד לקדמי, יש דברים שאנחנו מוכרחים ללמוד מהמוסלמים איך להילחם

    ג'ינג'י, 12/02/08 13:34

    בפשע הגואה במדינה רק כך תהיה הרתעה לגנבים אנסים רוצחים וכדומה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כמו קטיעת ידיים בכיכר העיר

      אחמדינג'אד, 12/02/08 14:22

      אפשר לשלב את זה בסדרת טלוויזיה, ''גידם נולד'', וככה גם להרתיע פושעים וגם למכור פרסומות וגם לתת בידור להמונים.

      הגב לתגובה זו

      • שכחת גם את שוק הידיים שיפרח (ל''ת)

        גדכנ, 12/02/08 16:40

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    מי אמר שאין עונש מוות בארץ?

    נחתום, 12/02/08 13:34

    ועוד על פריצה.

    לא על רצח, או אונס, או התעללות, או בגידה במולדת.

    עונש מוות מיידי על פריצה.

    הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך

      הכהן, 12/02/08 13:55

      עדיף מאשר יבואו הפושעים בלילות לרצוח, לאנוס, להתעלל ולבגוד במולדת אצלך בבית וכל שתוכל לעשות הוא לצעוק או למות בשקט.

      אם המשטרה עלובה ולא מסוגלת לשמור עלינו - לפחות שיתנו לנו להגן על עצמנו.

      יש גבול ל'' או יו יוי'' של יפי הנפש והוא עובר במפתן דלת הבית שלי.

      הגב לתגובה זו

    • ל 11,אולי אראיין הפורץ?!!

      רותי, 12/02/08 13:58

      אולי כדאי לראיין הפורץ,אם הוא מתכוון לרצוח,לשדוד להכות או לאנוס ,או אולי כל אלה יחד?!!

      הגב לתגובה זו

      • נשמע אותך אחרי שתחטפי בטעות כדור בראש

        נחתום, 12/02/08 14:31

        כי בטעות בטיול בדרום נכנסת לחווה של מישהו בלי רשות כי אולי נתקעת בלי מים והיית חייבת לשתות ורצית עזרה.

        אבל בעל החווה היה בטוח שאת אחת מהפורצים.

        בום! טראח! כדור אחד בראש שלך!!!

        ואז, רק אז, הוא אולי ''יראיין'' אותך וישאל למה נכנסת לשטח הפרטי שלו.

        שיהיה לך ולכולנו בהצלחה עם החוק החדש ועם עשרות אלפי בעל בתים וחצרות וחוות חמומי מוח ועם יד קלה על ההדק.

        איזה כיף הולך להיות פה.

        בשביל אכיפת חוק צריך לדרוש מהמדינה לקיים מנגנוני אכיפה טובים ועונשים ראויים ולא להפוך כל אזרח לשופט ותליין.

        הגב לתגובה זו

        • הדמיון שלך מאוד פרוע

          פיקס, 12/02/08 15:26

          תבדוק כמה מקרים כמו אלו שאתה מתאר קורים בארצות הברית - שם מותר לך לירות בפורצים ומסיגי גבול כשהם בביתך ואתה חש סכנה לחייך(כך לפחות במדינת טכסס), ותראה שאתה מגזים בגדול.

          והרי ידוע לכל שבדרום הארץ מסתובבים בכל יום אלפי טיילים טועים וצמאים באמצע הלילה ושחקלאים ובעלי חצרות ניחנים כמובן ביצר בלתי נשלט לרצח בלתי מובחן...

          הגב לתגובה זו

          • בוא נבדוק באמת בארה''ב

            זה אבי עצבני, 12/02/08 16:11

            שם הסטטיסטיקה מראה שאקדח שנכנס הביתה על ידי בעלי הבית, רוב הסיכויים הם שהוא יירה בטעות באחד מבני הבית מאשר בפורץ.

            הגב לתגובה זו

        • יש לי תחושה שגם אתה ''נכנס בטעות לשתות''

          No, 12/02/08 16:29

          רק שאתה שותה להם את כל החווה :)

          ברצינות, התרחיש שתיארת הוא אבסורדי, גם אם אפשרי בסבירות נמוכה, אבל מה שקורה היום הוא שאם יש לך חווה בדרום אז בסבירות גבוהה מאוד אתה תישדד, בסבירות גבוהה מאוד המשטרה לא תוכל לעשות כלום, והפורצים פשוט יצחקו אליך כי אסור לך אפילו לצעוק עליהם.

          הגב לתגובה זו

        • מה אם רוצים ממשנו תרחיש הגיוני

          יוסי, 12/02/08 23:15

          יא מתלהמים!! באמת מישהו ואני מאחל שזה לא יהיה הבן שלכם יכול במהלך טיול אפילו ביום להכנס בטעות לשטח פרטי שלא היה ברור שהוא כזה בדיוק. על זה הוא יקבל עונש מוות??? אתם לא נורמאלים. אפילו אם זה יקרה אחת לאלף שנים אתם תהיו רוצחים!
          במקום זה תנו תקציבים למשטרה רצינית ומרתיעה וזהו. ואל תהפכו את האזרחים לשוטרים

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרידמן-אתה אחראי לגירסת הממשלה? מה קורה כאן? (ל''ת)

    ד''ר א''י כהן, 12/02/08 13:34

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ''המשמעות היא שהעונש על עבירת התפרצות הוא הוצאה להורג....''

    יוסי, 12/02/08 13:33

    רק אם הבעלים של הרכוש צלף מספיק טוב.

    שעכשיו הפורצים יחליטו אם בא להם לקחת את הסיכון !

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    לח''כ טאלב - אולי לחילופין הפושעים

    שאלות לח''כ, 12/02/08 13:30

    שאתה מגן עליהם - לא יגנבו? לא ישדדו? ואז לא יהיה עליהם פסק דין ללא משפט? אולי לשם שינוי הפושעים האלה לא ינצלו חקלאים ואזרחים שומרי חוק וינסו גם הם להרוויח את לחמם ביושר?

    הגב לתגובה זו

    • תגיד לי הוא לא בדואי

      אובייקטיבי, 12/02/08 14:52

      אם לא אז הוא בטח פלסטיני

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    ועכשיו - מה עם רשיונות לנשק? (ל''ת)

    ביתו של אדם, 12/02/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טוב!!!!! (ל''ת)

    פיקס, 12/02/08 13:27

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איזה יופי! סופסוף חוק ראוי במדינת ישראל!

    יאיר, 12/02/08 13:27

    עכשיו אני רוצה לראות איזה בדואי מגיע לפרוץ אלי לבית... אני מנפץ לו את הראש וחובט בו עד מוות עם מחבט הבייסבול שלי!! איזה תענוג!!

    בשורות טובות בהחלט!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    טאלב אסנע: יודע צדיק נפש בהמתו

    אופיר, 12/02/08 13:26

    יש למישהו הסבר למה אסנע מתנגד? כאילו, יש לו בעיה עם הרתעה, או שהוא סתם מנסה לגונן על פורצים וגנבים מאיזשהו מגזר?
    ואולי ישנה כאן סה''כ צביעות מכוערת לשמה, מפני חשש של דילול אוכלוסיה ממגזר מסויים, שגונב ומשחית להמוני חקלאים בדרום, בגליל ובארץ כולה, שלא ממש מכיר ב-''לא תגנוב''?
    יאללה, כל רודפי הגזענים, שוט מי!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לגזענות

      פיקס, 12/02/08 13:44

      זכותנו להגן על עצמי.

      הגב לתגובה זו

    • אופיר זה מורכב. אתה מוזמן לקרוא.

      ערן, 12/02/08 14:56

      אין ספק שהח''כ הערבי מגונן על ציבור שאחוזי הפשיעה בו גבוהים. צריך להודות בכך.

      אבל לומר שזה ההיבט היחיד בתופעת הגנבות זו תפסיה רדודה של המציאות.

      הציבור הערבי בישראל סובל מחוסר פיתוח יזום של המדינה, ולא משנה מאלו סיבות, זו עובדה שנתמכת בנתונים סטטיסטיים.

      אל תחשוב שהיהודי שונה מהערבי :
      אם המציאות בישראל היתה שהיהודים הם מיעוט מדוכא, אחוזי הפשיעה היו זהים בקרב היהודים.

      לכן, יש מקום לחוק המגן על בעל הדירה. אך זהו טיפוס בסימפטום ולא במחלה : הפיתרון לדעתי הוא טיפול אמיתי ושיוויוני באוכלוסיה הערבית בישראל.

      הגב לתגובה זו

    • הוא מתנגד כי צפוף בבתי הקברות המוסלמים.

      זהר, 12/02/08 15:05

      לא יהיה מקום לכל כך הרבה שודדים וגנבים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    סוף סוף מתחילים להתעורר לעשות סוף לאנרכיה (ל''ת)

    יוש אילת, 12/02/08 13:22

    הגב לתגובה זו

    • להיפך! זוהי תחילתה של האנרכיה

      נחתום, 12/02/08 14:33

      ברגע שאת השיפוט וההוצאה לפועל עושה כל אדם בעצמו - זו אנרכיה.

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    ישוחרר שי דרומי לאלתר וייסגר תיקו ! (ל''ת)

    אחד חכם, 12/02/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חוק חכם. סוף סוף נמגר את הפשע של הבדואים בדרום.

    צ, 12/02/08 13:15

    הבדואים מנצלים את השופטים הרכרוכים שמוצאים אותם בעונשים קלים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      הדרום השדוד, 12/02/08 14:50

      הגב לתגובה זו

    • ואתה חושב שהפורצים באים בידיים ריקות?

      מוטרד, 12/02/08 16:30

      החוק חשוב אבל אינו חזות הכל, ויש רושם שהוא ייתן תירץ למשטרה להמשיך במחדליה. השבוע הבדווים נכנסו בניידת משטרה ופצעו שוטרים קרביים. השוטרים מסתתרים בתחנת משטרת העיירות ומפחדים לצאת וישאירו את האזרח הקטן לקרב יריות נגד הפורעים.

      הגב לתגובה זו