• 104.

    העובדת שלי שעשתה שרות לאומי החלישה אותי ולא יכלתי להתגבר (ל''ת)

    הרב כריספין, 20/03/08 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יהודים תמיד אשמים.

    בריאל, 29/02/08 16:53

    אילו החיילים היו צ'רקסים דרוזים או בדואים כניראה שהצבא והמדינה היו מכבדים יותר את אמונתם.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לדתיים מגיע שחרור ,הקלות בשרות

    רוני, 26/02/08 21:41

    אפילו קצבת נכות מביטוח לאומי מצידי.
    רק מספיק עם מכבסת המילים, תורתו אמנותו, דחיית שירות, הסדר, מתנדב, נהרג באהלה של תורה.
    תבקשו מהצבא שיכיר בדת כסעיף שחרור ודי, לא למכור סיפורים.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הדת מחלישה את המדינה לעשות הפרדה (ל''ת)

    כבוד הרב, 26/02/08 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    זה בגלל שהבנות שלכם לא עושות צבא

    רוני, 26/02/08 17:13

    אז הם ''מתנדבות'' , אבל אם בנות יעשו צבא רגיל כמו בכול העולם ( חוץ מאשר כמה מדינות ערב), אז יצא שהבנות שלכם לא ''מתנדבות''.
    כי בתכלס מה שאתם עושים זה השתמטות המונית

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    היחס המשפיל לאשה בהלכה היהודית

    אתאיסט, 18/02/08 17:09

    http://www.daatemet.org.il/articles/article.cfm?article_id=120

    לפי היהדות, האישה היא רכושו של הגבר- לא יותר מזה

    ואז מתפלאים איך זה שיש אפלייה כל כך קשה לנשים בחברה החרדית?

    הגב לתגובה זו

    • השפלה חילונית

      מאמינה, 19/02/08 09:22

      מענין מי עושה שימוש מסחרי בגוף האשה ? החרדים? היהדות? מה השטויות האלה ?
      החברה שאין לה כללים אתיים היא שמבזה את האשה .
      האשה בחוקי היהדות אינה רכוש של אף אחד ותפסיקו להטיל דופי בחוקים החברתיים הכי אנושיים

      הגב לתגובה זו

    • אם היית לומד

      מאמין, 24/02/08 19:59

      אם היית לומד על הנושא היית מבין שמדובר בדבר יותר עמוק. ישנה ביהדות ''אפליה'' רבה כלפי הנשים בתחומים שונים. פשוט תחפש ותשאל ותקבל תשובות.

      הגב לתגובה זו

      • לצערי תגובה מתחמקת

        יהוה, 28/02/08 15:19

        אם יש לך מה להשיב - עשה זאת

        הגב לתגובה זו

  • 98.

    סוגיה מעניינת...

    הרב בריח, 18/02/08 07:11

    מסתבר שדתי הוא מי שיצר הרע שלו כ''כ חזק עד שהוא לא יכול לשבת ליד אישה לבושה...

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    זההות מינית

    יורם, 14/02/08 20:54

    הלחימה הצבאית מהווה מרכיב חשוב בעיצוב הזהות המינית שלהצעיר הישראלי. מי ''שהולך'' ליחידה קרבית הופך בחברה הישראלית, אוטומאטית לגבר. זאת לדעתי, הסיבה שנערים בגיל ההתבגרות נימשכים למלחמה. ( ישנה כמובן גם הדימוניזציה של האויב הערבי)נשים ביחידה יגרעו מדימוי הגבר שהיא מספקת ויפגעו בבטחון המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • זהות מינית מתגבשת לפני הצבא

      יוון, 26/02/08 22:07

      אם אתם רוצים שלא יצאו לכם ילדים הומואים,
      אל תלמדו אותם שמרנות מינית, כי מסתבר שככול שחברה יותר שמרנית, יצר המין מוצא אפיקים אחרים, הומוסקסואליות היא דרך אחת וברירת מחדל בחברה רק גברית כמו פנימיה או כלא.
      עוד בעיה בחברה הדתית, אתם מעריצים סמלים זכריים מובהקים כמו נשק, כיבוש, אתם שולחים מסרים דו משמעיים לנוער בלי לשים לב.

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    בנות צריכות להיות רק במטבח (ל''ת)

    יואב, 14/02/08 16:25

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה יהיה?

    עם ישראל!, 14/02/08 14:22

    כל הכותבים לפניי עשו דבר אחד: הפצת שנאה.
    אנו לא יכולים להרשות לעצמנו התפוררות פנימית (ודירבאלק מישהו יכתוב: ''הם מביאים להתפוררות פנימית''!).
    יש לכם מה לומר? תאמרו, אבל עניינית, מתוך יחס אמיתי לנושא ולא מתוך תקיפה חסרת הקשבה!
    ''המטרה של דיון או ויכוח אינו ניצחון אלא התקדמות''.
    הלוואי שנלמד לחיות יחד ולכבד אחד את השני.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הרצחת וגם ירשת?

    אנשופלה, 14/02/08 10:36

    אם לא הייתם מפרידים את הבנות מהבנים בגילאים צעירים, ולא הייתם מציירים את הבנות כמפלצות פתייניות שיגרמו לנזקים איומים ולחטאים, בנים היו מתרגלים לחיות לצד בנות בלי מחשבות פתייניות או אחרות כל רגע. כי הפלא ופלא, אפשר להמשיך לחיות כרגיל גם כשיש אישה בסביבה..
    אז קודם אתם הופכים את הנשים למפלצות מסוכנות, ואחר כך אומרים שבגלל שהבנים מפחדים, אז צריך להרחיק את הבנות?
    הלו

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מיכל, 14/02/08 20:09

      בתור מי שמכירה חלק מהמעורבים בסיפור ואת החברה שהם גדלו בה, אני יכולה להגיד שאין לך מושג על מה אתה מדבר, הם גדלו עם בנות ואף אחד לא תיאר להם בנות כדמוניות או משהו שצריך לפחד ממנו. זה הכל אצלך במוח, אתה פשוט משלשל את כל הזבל שהכניסו לך לראש.

      הגב לתגובה זו

      • אם הם גדלו עם בנות...

        אנשופלה דובלה, 16/02/08 17:24

        איך פתאום בנות ''מחלישות'' אותם מעצם נוכחותן?

        הגב לתגובה זו

      • אז מיכל,

        רבקה, 21/02/08 09:11

        יש לך הסבר אחר?

        זה פשוט חילול ה'.

        לבוא בשם הדת עם הטיעונים השוביניסטיים האלה. אין מילה אחרת מלבד שוביניזם.
        ואני לא מאשימה אותם, האמיני לי. אני מאשימה את אותם הרבנים שגרמו להם לחשוב במושגים כאלה. וסתם מחשבה, שאני אשמח אם תשפכי לי אור עליה - מה הם חשבו כשהם התגייסו?! תשמעי לי טוב -
        בנות זה *לא* פיתוי וחטא. יש דבר כזה שהמפקדת שלך תהיה אישה, ורבים וטובים מהם השכילו להבין כי אין בכך כל רע אם לא מכניסים לשם דרמות ושטויות של בינישים בכיינים.

        אוף. לא במטרה לפגוע, ועם כל הכבוד.

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    מעניין, קיבלתי בבית חינוך הומניסטי ולא חשתי כל בעיה

    אור, 14/02/08 01:08

    לשרת עם נשים בצבא. אולי במקום להפלות 50% מהמדינה (הנשים) צריך לשנות את שיטות הלימוד והחינוך במכינות הדתיות. קצת יותר הומניזם וכבוד לכל אדם באשר הוא אדם. ושימו לב, כאן מדובר על נשים, אבל רב אחר כבר הציע שאם עובד המטבח הוא רוסי או דרוזי אז המטבח לא כשר. אין סוף לעניין. כל וויתור יביא רק להקצנה נוספת. עוד מעט כל הפקידות בצבא יאלצו לשים שביס כדי שהדתיים המתפתים בקלות לא יבואו לידי הרהורי עבירה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. יישר כוח. (ל''ת)

      מרים, 21/02/08 09:12

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הרב צודק ב100%

    אחד, 14/02/08 00:40

    הבנות מחלישות את הצבא זה עובדה אי אפשר להתווכח איתה.. ובמיוחד לגבי חיילי ההסדר שהתגייסו במסגרת כזאת בשביל להימנע מהבעיות האלה ובכח מנסים להכניס אותם לזה .. ישר כח כבוד הרב מלכה!
    נ.ב - ח'ברה עם כל הכבוד מדובר פה ברבנים נא לכתוב תגובות הולמות ולא זלזול !!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יש אמת אבל

    עמבצ''ית, 14/02/08 00:29

    בעידן שלנו גם לבנות מגיע להיות במערך הלוחם- אם יפתחו להן מערך משלהן לא תהיה בעיה לשלב.
    כל עוד פתרון כזה אינו קיים זה חוסר צדק מבחינת שני הצדדים!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    נו, ברור: כשהם מקבלים חינוך כזה בטח שהבנות יחלישו אותם.

    הרב וליום, 13/02/08 17:08

    ברור שחייל שחינכו אותו להרבה זבל של רגשות אשמה ותסביכים בראש לגבי מין לא יוכל להתרכז בשמירה.
    כבר שנים שחיילים חילונים משרתים תחת פיקודן של מפקדות נשים במצבי שמירה ושום דבר רע לא קורה. רק כשנכנס ספר החוקים של ההלכה החיים מסתבכים סתם כך בלי סיבה.
    הנה קישור על מעמד האישה בהלכה:
    http://www.daatemet.org.il/articles/article.cfm?article_id=120&lang=he

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נשמת האיש הנעלה מנפש האשה

    שפוי, 13/02/08 14:01

    ''וכמה מידות עליונות וטובות, וכמה אושר ומרחב יש בחלק הטוב הזה של היות הנשמה נשמת איש פועל, יוצר, מחדש ומחייב פעלים והגיונים, שאיפות ומעשים, על פי עצמיותו הפנימית במערכי קדושתו - הנעלה מנפש האישה - הנחשבת כחומר לגבי הצורה - לעומת נשמת האיש הצורתית ורבה אי ההודאה המחויבת ליוצר הנשמה מכל איש ואיש, שלא עשני אישה.'' -- הרב קוק, עולת הראי''ה, ע''א

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    ברח לו 'ר' - התכוון ''הרבנות מחלישה את הצבא'' (ל''ת)

    סתם מילואימניק, 13/02/08 13:01

    הגב לתגובה זו

    • גדול! ענק !!! (ל''ת)

      ש., 13/02/08 15:10

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    הסיבה שדתיים צריכים לשרת עם בנות

    עודד ל., 13/02/08 12:57

    חילים דתיים צריכים לשרת עם בנות מסיבה אחת פשוטה מאד:
    הם חלק מהמדינה הזו.

    במדינה הזו גם בנות משרתות. זו לא מדינת הלכה. זו לא מדינה שבה סוגרים את הבנות בבית. זו לא מדינה שמתנהלת לפי עקרונות הפרדה שהתקבעו לפני ימי הביניים.

    לכן, כחלק מהמדינה, עליהם לשרת עם בנות.

    מה לעשות, בצבא אי אפשר להתנהג כמו בבית: בצבא לא בוחרים, בצבא משרתים.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הסיבה שדתיים צריכים לשרת עם בנות

    עודד ל., 13/02/08 12:57

    חילים דתיים צריכים לשרת עם בנות מסיבה אחת פשוטה מאד:
    הם חלק מהמדינה הזו.

    במדינה הזו גם בנות משרתות. זו לא מדינת הלכה. זו לא מדינה שבה סוגרים את הבנות בבית. זו לא מדינה שמתנהלת לפי עקרונות הפרדה שהתקבעו לפני ימי הביניים.

    לכן, כחלק מהמדינה, עליהם לשרת עם בנות.

    מה לעשות, בצבא אי אפשר להתנהג כמו בבית: בצבא לא בוחרים, בצבא משרתים.

    הגב לתגובה זו

    • תודה עודד... סוף סוף מישהו מוציא את המרצע מהשק

      שפוי, 13/02/08 13:44

      גם לי מפריע שבצבא השמיכה מגרדת... זה לא נותן לי להתרכז בתפקיד.

      מעניין איך הדתיים מנופפים ביד אחת בעובדה (המבורכת) של השתתפותם בשירות המדינה, וביד האחרת בכמה זה קשה להם/ן.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    הבנות בכלל מחלישות את המין האנושי

    שפוי, 13/02/08 12:55

    ''ישרפו דברי תורה ואל ימסרו לנשים.'' -- תלמוד ירושלמי, מסכת סוטה, דף ט''ז א'

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    בפלמ''ח הייתה רק פלוגה דתית אחת וניצחנו...

    תולעת משי, 13/02/08 10:28

    בפלמ''חהייתה רק פלוגה דתית אחת ובכל שאר היחידות שרתו לוחמות
    היום חמישים אחוז מהקצינים דתיים בינישים נמצאים בכל מקום ואין באמת לוחמות בנות
    במלחמת לבנון הפסדנו במלחמת השחרור נצחנו
    מה המסקנה???

    הגב לתגובה זו

    • אין 50% קצינים דתיים

      אייל, 13/02/08 15:20

      שימשיכו לחלום

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אין לגייס בנים או בנות לצבא (ל''ת)

    אורי וייס, 13/02/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    שוביניסטים דתיים נמאסתם! (ל''ת)

    גבר, 13/02/08 01:51

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    OMG הוא באמת אמר את זה?! (ל''ת)

    זאתי, 13/02/08 00:19

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    מאה אחוז נכון

    משה מהצפון, 13/02/08 00:09

    אין מה להוסיף.

    הגב לתגובה זו

    • אני באמת חלשה ואין לי כבר כוח

      מעין מצפת, 13/02/08 12:50

      לכ השטויות שמפיק רב זה או אחר מדי יום
      יש לי הרגשה שיש כאן איזה תחרות על מי יותר קיצוני ופונדמנטליסט
      והתחתית עוד רחוקה מאוד. אז תארו לכם לאן אנו צונחים

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    חיילת שמסכימה לכל מילה

    לימור, 13/02/08 00:08

    הרב צודק הראש של החיילים והמפקדים מתבזבז במחשבות מיותרות איך לצוד את הבנות.
    ושלא יתיפיפו כל המיופיפים.

    הגב לתגובה זו

    • יש בנים בעלי כושר התאפקות גבוה יותר

      רחל, 13/02/08 15:21

      לא כל הבנים מתנהגים כמו כלבים מיוחמים.

      הגב לתגובה זו

      • היצר המיני הגברי כלפי הנשים

        שלמה, 14/02/08 01:08

        הוא טבעי, וזה סתם מיותר להכניס את הגברים בצבא שהם העיקר בצבא לעוד התמודדות שמאוד מעייפת

        הגב לתגובה זו

        • תתבגרו.

          חיילת, 21/02/08 09:15

          חיילים ראויים יודעים לקחת אחריות ולא מתבכיינים ש''אוי אוי אוי, המפקדות שלי כולן בנות''.

          בכיינים.

          הגב לתגובה זו

  • 78.

    הרב צודק גם במחלקות מעורבות הבנות מפריעות ומסיחות את דעתו של החייל

    יונתן, 13/02/08 00:05

    חבל שבגלל הפמיניזם המטופש הזה יפגע תפקודם המקצועי של הלוחמים שדעתם פעמים רבות מוסחת ע''י הבנות. כל הכבוד לרב מלכה שלקח על עצמו לכתוב את המכתב החשוב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שכושר ההתאפקות שלו

      רחל, 13/02/08 15:22

      כשל כלב מיוחם צריך להיות בכלל מורחק מהחברה.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    יישר כח לחיילים ולעקרונותיהם

    ח.י, 13/02/08 00:05

    אין חובה לשבץ בני ישיבות בקורסים אלו.

    הגב לתגובה זו

    • גם השמיכה נורא מגרדת

      גל, 13/02/08 15:22

      איזה עוד תירוצים תמציאו?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שחטפת סקאביאס. עצה שלי - תתחיל להתקלח לפחות פעם בשבוע (ל''ת)

        גילי המגיב, 15/02/08 13:23

        הגב לתגובה זו

  • 76.

    חושבת כאשה

    ג.ל.ל, 13/02/08 00:03

    הרב צודק כל הכבוד לאומץ שלו ולחינוך שנותן לתלמידיו.

    הגב לתגובה זו

    • חינוך קלוקל נתן לילדיו

      כרמלה, 13/02/08 15:23

      לא יכולים להתרכז במשימה כי כשהם הודרכו היתה להם מדריכה אישה.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    גבר ששרת בהצבא

    ד.ל, 12/02/08 23:59

    הרב צודק .גם המפקדים הראש שלהם בתחתונים של הפקידות.
    מנסים להוציא את ההסדרניקים הצדיקים מהצבא.

    הגב לתגובה זו

    • ההסדרניקים ממילא לא יותר מידי בצבא

      איילת, 13/02/08 15:24

      16 חודש זה אפילו לא מחצית השירות.
      אבל תירוצים ופינוקים לרוב יש.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    נו באמת...אנחנו במאה ה- 21

    נדב, 12/02/08 23:55

    אני בטוח שחינכתם היטב את בניכם לשמור על היצר, וזה לא שהחיילות הולכות ערומות בבסיסים. נראה לי שיש פה ניסיון ציני של ראש המכינה להעלות שוב נושאים מעוררי מחלוקת על סדר היום הלאומי. בצה''ל נת 2008 משרתות בנות כמעט בכל התפקידים, ואין יכולת מעשית לצבא למצוא לחיילי ההסדר מקום נטול בנות אלא בגדוד הנח''ל החרדי והוא מיועד לחרדים ולא להם. המדינה באה הרבה מאוד לקראת הציונות הדתית, בפתיחת המסלול המיוחד של בני ישיבות אבל יש גבול. אני קורא לכל המעורבים לפתור את הדברים דרך פגישות אישיות ולא דרך כותרות בתקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    אם לא תגדלו אותם כסוטים

    רונית, 12/02/08 22:35

    הם ילמדו לחיות בלברה נורמלית. אם תרחיקו אותם מנשים ותבהילו אותם מספיק יגדלו לתפארת החברה המעוותת שכנראה בה אתם חפצים. אצלנו המופקרים, מלבד אורגיות, סמים ואלכוהול גם מאפשרים לנשים זכויות שוות בחברה - מבולבלים? גם אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אולי הגיע הזמן שהדוסים יפסיקו

    סבה, 12/02/08 22:27

    להיות אובססיביים כ''כ עם מין? כן, מסתבר שהם אלה שעסוקים במין. כל דבר מזכיר להם את זה. לא שונים מהאייתולות שמצווים על נשים לכסות את הפרצוף. מעניין, תמיד הנשים צריכות להיענש על זה שהגברים המסכנים יתפתו ולא יעמדו ביצר.

    הגב לתגובה זו

    • על מה חושבים חילוניים כשרואים אשה

      רוצה לחיות, 13/02/08 08:57

      הם לפחות אמיתיים. תנו להם לחיות כמו שהם מאמינים, או שתותרו על שירותיהם בצבא.

      קחו בחשבון שקורס קצנים יקטן בחצי!!
      האם צהל יכול להרשות את זה לעצמו?
      האם צהל יכול להרשות לעצמו לעשות הפרדה בן המינים כמו כל הצבאות הלוחמים בעולם?
      כן - אם אנחנו רוצים לחיות!!

      הגב לתגובה זו

      • איזה קורס קצינים יקטן בחצי?

        ברכה, 13/02/08 15:25

        שלא יעשו טובות.
        בצבאות האחרים בעולם נשים הן גם כן לוחמות

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    אני דתיה ואני אומרת: שלא תעזו לוותר להם! זה יהיה שוביניזם ומעשה נבל

    הרב וחניכיו, 12/02/08 22:09

    הצבא הוא נקודת התבגרות לרבים, כנראה שגם אותם ילדים חצופים שלא מוכנים לשמוע שיעור מחיילות בתפקיד, יצטרכו להתבגר ולהתחנך לקצת כבוד לנשים, כי המחנכים שלהם עושים עבודה מבישה ומחפירה, שהיא לדעתי חילול השם ממש. אישה זה לא רק אובייקט מיני. היא אדם, ומי שרואה בחיילת במדים שמדריכה פיתוי ותו לא, וחושב שיש לו הזכות לבקש בשל כך את דיכויה לפינה שבה אינה יכולה לתרום מיכולותיה המגוונים, צריך שתי סטירות (כולל הרב, עם כל הכבוד) ושיעור טוב טוב על מידותיו, שלמרבה הצער כנראה אין בנמצא בסביבתם מי שיעביר להם. אני שירתתי ב8200, ועשיתי שירות טוב מאוד ליחידה שלי. השמשתי והדרכתי גם חיילים וגם חיילות ולמדתי רבות ותרמתי רבות, וגם נתרם לי. ממש פשע לגמד את כל ישותי לכך שאני מהמין השני ועשויה להוות פיתוי. מי שמרגיש כך, יתכבד הוא וישב בביתו כדי להמנע מפיתויים.

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שהשמשת חיילים..

      מושמוש, 12/02/08 22:57

      כל השאר חשוב פחות.

      הגב לתגובה זו

      • כלומניק (ל''ת)

        ., 13/02/08 21:47

        הגב לתגובה זו

    • את לא דתיה ולא בטיח. הגיור שלך בצבא לא עושה אתך חרדית. תהיי בשקט (ל''ת)

      דתי, 12/02/08 23:36

      הגב לתגובה זו

      • ואתה עכשיו עברת על ''לא תענה ברעך גד שקר'' (ל''ת)

        אני אכן דתיה, 13/02/08 21:47

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    הרב כל כך צודק....

    אזרח, 12/02/08 21:47

    בואו לא נעשה את עצמנו ונודה באמת למרות שהיא לא נעימה

    הגב לתגובה זו

    • הרב רואה באישה רק אוביקט מיני

      שלהבת, 13/02/08 15:26

      או לפחות חושב שאלו שהוא חינך רואים אותה כך.

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    הכי כיף לשנוא דתיים, רבנים, תלמידי ישיבות , זה ממש כיף לשנוא אותם (ל''ת)

    כדאי לכם לשנוא, 12/02/08 21:07

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שכיף לנו לשנוא

      בלהבלה, 18/02/08 23:11

      הם משניאים את עצמם, עם כל הדרישות המטופשות שלהם.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    צודק!! (ל''ת)

    יוסי, 12/02/08 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    פעם חשבתי שאנטישמיות היא רק תולדה של המיתולוגיה הנוצרית

    לומד מההסטוריה, 12/02/08 19:59

    היום אני מודה שטעיתי !
    דה גול אמר שהיהודים הם עם יהיר וקשה עורף.
    הרב הזה ודומיו מוכיחים שדה גול צדק.
    זה כמובן לא מצדיק הרג ורצח יהודים אבל מסביר את השנאה.
    חומר למחשבה:
    הנוצרים התיחסו לנשים בתור יצורים שטניים ומכשפות אבל יצאו מזה לפני כ-200 שנה.
    הערבים מתיחסים לנשים בתור יצור נחות עד היום.

    הגב לתגובה זו

    • תמשיך ללמוד. עד עכשו לא הבנת כלום.ציון נכשל (ל''ת)

      מורה להיסטוריה, 12/02/08 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אשה

    אני, 12/02/08 19:48

    עם כל הצער שבדבר הרב צודק מה לעשות אלו חוקי הטבע!

    הגב לתגובה זו

    • אולי הטבע של כלבים מיוחמים

      אמונה, 13/02/08 15:27

      לא של בני אדם נורמלים

      הגב לתגובה זו

      • את לא יודעת באמת מהו גבר

        שלמה, 14/02/08 01:17

        כנראה שאינך מכירה היטב את נפשם הפנימית האמיתית של הגברים, ועל מה הם חושבים ומהרהרים.
        וזה לא אומר שהם כלבים מיוחמים, אלא זהו טבעם ויצרם, ואשרם שהם מצליחים להתגבר עליו.
        וזה לא פשוט ואני אומר לך את זה בתוך גבר שזה קשה

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    הדתיים מחלישים את המדינה והצבא!!

    טל, 12/02/08 19:46

    רוצים לשרת תשרתו עד הסוף כמו שכל חייל אחר משרת!!

    הגב לתגובה זו

    • נא לא להכליל - רוב הדתיים משרתים מלא (ל''ת)

      אורי, 12/02/08 23:10

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    בתפילתנו אנחנו בכל יום מתפללים ומבקשים סומך נופלים,מקשה זקופים

    יתי פורקנא מין, 12/02/08 19:43

    ואח''כ מברכים יתי פורקנא מין בחוריה.......

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הא ועוד משהו 56

    שרון, 12/02/08 19:25

    אתה קורא לעצמך קצין????קצין ב###### שלי

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ל26

    שרון, 12/02/08 19:23

    לפני שאתה פולט שטויות באינטרנט אולי בבקשה תבדוק באיזה צבא עולם אין בנות..צבא ארצות הברית? יש בנות! ועוד בתפקידים בכירים.
    הבריטים?יש ועוד יש! אנשים!! אםילו בUN יש בנות אז מזל טוב לך כרגע עשית מעצמך בדיחה..:)

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צודק לגמרי

    דניאל, 12/02/08 19:12

    ידידה טובה שלי היא לוחמת ומשרתת עם בנים ואני רואה מהסיפורים שלה כמה העיסוק בעניין של בנים ובנות בבסיס הוא מרכזי.
    עכשיו היא יוצאת עם אחד המפקדים בבסיס דבר אשר כמובן מפריע לביצועים שלה ושלו.
    אני בעד שוויון ותמכתי בה בצורה מלאה כאשר בחרה לשרת כלוחמת, אך כעת אני מבין שבנים ובנות לא צריכים לשרת יחדיו בשרות קרבי, לא בגלל נחיתות הבנים או הבנות אלא מיכוון ואין בצבא מקום להתעסקות המינית הזו.
    צריך לבנות לנערות המעוניינות בלוחמה מסלול נפרד, לוחם לא יכול להיות מרוכז בלחימה כשלידו נערה בת גילו.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    קודם שהם התגייסו אחר כך יגידו למי לא להתגייס ולמי כן!!זבל עופותתת!! (ל''ת)

    חלי, 12/02/08 19:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ''כל השטוף בבעילה,זיקנה קופצת עליו וכוחו תשש ועיניו כהות ושיער ראשו

    בשולחן ערוך, 12/02/08 18:57

    נושר ושיער.....והרבה כאבים חוץ מאלה באים עליו'' .המרן שרעבי רואה חובה להזהיר את אנ''ש השטופים בזימה יותר מהלא דתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה זה צריך להיות !

    המבין יבין, 12/02/08 18:55

    האם פרימיטיבים ?
    האם עובדי אלילים ?
    או פשוט לא עומדים בפני ''היצר הרע'' ?

    אולי..., ואולי לא....

    מבולבלים ?

    גם אני !!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הגברים הם המין החלש בגלל שהנשים הן המין המחליש....... (ל''ת)

    המין החזק, 12/02/08 18:53

    הגב לתגובה זו

    • חזקה על המין המוחזק לחלש,שיחלוש על המין שחזק הוא ממש;

      המקור ההלכתי, 12/02/08 19:27

      כי במין החזק
      כל החוזק נחלש,
      מחולשה חזקה
      אל המין החלש.
      (חנניה רייכמן)

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    כמה שהוא צודק הרב הזה.

    עומר, 12/02/08 18:52

    אין עוד שום צבא בעולם בו יש שירות חובה לנשים.
    אז מה? כל הגויים טפשים, אינם יודעים מ'זה צבא ומלחמה,
    ורק השרוליקים יודעים מה זה צבא?
    בת בצבא בין גברים בגיל היחום-גורמת לאנרכיה.

    הגב לתגובה זו

    • יש לי אליך שאלה

      מולכו, 12/02/08 19:05

      כתבת את התגובה שלך לפני או אחרי שאוננת ?

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט, יש נשים בכל צבא בעולם, אם לא ידעת

      חנן, 12/02/08 22:29

      אבל למה שתדע? אתם הרי רק ניזונים ממה שהרבנים שלכם אומרים, חסרי השכלה וידע שכמותכם, עוצמים עינים והולכים אחריהם באש ובמים בלי לקרוא, להבין ולדעת. בכל העולם משולבות נשים בכוחות הלוחמים, אפילו במדינות ערב. רק שאצלכם, מקום בו כביכול מכבדים את האשה אך למעשה שמחים כל בוקר בתפילה ברוך שלא עשני אשה, יש רק בוז לנשים, ואתם מפחדים מהיצרים של עצמכם: במקום להלחם ביצר, אתם מעדיפים להעלים את האשה... איזו צביעות! משום כך יש כל כך הרבה התעללות מינית במשפחות הדתיות שאף אחד לא מדבר עליה שכן חס וחלילה שידעו, ואם מישהו מדבר - מחרימים אותו. רוצים להתחבר לציביליזציה ולמילניום החדש? תתחילו לשלוט בעצמכם, ולהבין שאנחנו חיים כאן ועכשיו, ולא בגטו של פעם.

      הגב לתגובה זו

    • צריך לפטר אותך, שוביניסט.

      אחד, 13/02/08 01:52

      דרך אגב, היום כל ערס יכול להיות קצין (ואתה דוגמא חייה). מקווה שהקצונה לא עלתה לך לראש.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    צודק -אחת שהדריכה בנים בשרות - סוף סוף משהו אומר את האמת (ל''ת)

    הראש בתחתונים, 12/02/08 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הרבנים מפחדים שהגירוי המיני יגרום לשפיכת זרע וזרע כידוע לכם זה שדים

    אחד שיודע, 12/02/08 18:49

    ושדים לידיעתכם אלה הם קליפות ומהקליפות נוצרים הדתיים וחוזר חלילה.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    הדחפים המיניים של הדתיים בלתי נשלטים והם צריכים טיפול תרופתי

    דחפים בלתי, 12/02/08 18:47

    לדיכוי היצרים הגועשים שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • מהיכרות עם בנים דתיים וחילוניים, הדתיים הרבה יותר שולטים על יצריהם! (ל''ת)

      רוזה, 12/02/08 23:40

      הגב לתגובה זו

      • כבוד הרב חושב אחרת

        תקווה, 13/02/08 15:29

        בתלונות תפני אליו

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    צודק!!!

    איציק, 12/02/08 18:07

    אף אחד לא ממעיט מערך הבנות חס וחלילה! אבל השרות יחד דופק את החושים ואין אחד שיכול להתכחש לזה. החרמנות בצבא מגיעה לשיאים והסתובבות בנות בשטח פשוט ממקד בהם את כל תשומת הלב וכל חייל יודע זאת. די להתכחש! יש לנו מדינה להציל.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אדוני הרב שלום

    שרון, 12/02/08 17:57

    יש לי עצה מאוד יעילה לפיתרון ה''בעיה'' שלך.
    קודם כל תלמדו את הבנים שלכם שאשה זה לא כלי סקס..לאישה יש מוח,רגשות,מחשבות וכן כן אנחנו גם משרתות בצה''ל!! אתה תפותע לגלות שאנחנו יכולות לעשות הרבה יותר מלבשל לכם הגברים ולשכב על הגב על מנת לקיים את מצוות פרו ורבו.קודם כל תלמד איך להתנהג לאנשים בעולם האמיתי אחר כך תגיד את הדיעות שלך בפומבי.

    הגב לתגובה זו

    • את בעצמך יודעת כמה הערות סקסיות יש לבנים בצבא על הבנות (ל''ת)

      יוסי, 12/02/08 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כבוד הרב מדבר שטויות במחילה מכבודו

    ברוריה מהקריות, 12/02/08 17:52

    כי אם בנות לבושות שכפצים , קסדות ועמוסות בציוד קרב, עד שאי אפשר כבר לדעת מה יש מתחת לכל זה - מעורר חייל דתי - אז הם חולי מין ואין להם מה לחפש בצבא וזקוקים לטפול סקסולוגי. אני מציעה לחיילי הכיפות הסרוגות לחזור ולהיות החיילים הנפלאים שהיו תמיד. שרתתי בחברתם והם אנשים נהדרים , שכל אחד יבחר להיות אתם במקרה של סכנה. אלא שלאחרונה התחילו כל הדיבורים המטומטמים האלה וזה חבל מאוד. חבל מאוד. רבנים תרדו מזה

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אני בעד נשים ברבנות (ל''ת)

    הצעה נגדית, 12/02/08 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בואו נודה על האמת-דתיים לא מסוגלים לנהל מדינה

    רואה נכוחה, 12/02/08 17:00

    לא סתם הדתיים בכל שנות הגלות לא הצליחו ליצר ישות לאומית,
    לא סתם הציונות הוקמה על ידי חילונים,
    לא סתם מוסדות הישוב הוקמו על ידי החילונים,
    לא סתם מדינת ישראל הוקמה על ידי חילונים,
    לא סתם צה''ל הוקם נוהל ומנוהל על ידי חילונים (עם כל הכבוד ליצוג הדתי)
    התשובה היא פשוטה - דתיים משחקים בכל מיני פרנציפים שמאוד נחמדים אולי (ובעיניהם לגיטימיים) אבל מה לעשות לא מתאימים לניהול צבא או מדינה..
    לראות בכל אישה ''שטן'' הוא דוגמא לראיה חשוכה ופרימיטיבית שקבוצת מיעוט יכולה להשתעשע בה כשאחרים - ולעניננו החילונים מנהלים לה את ענייניה כמו שצריך

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. עיין ערך דוד המלך

      אמציה, 12/02/08 17:35

      כשעם ישראל שלט בארץ ישראל לפני למעלה מ2000 שנה, לא היה כזה דבר ''דתיים'' או ''חילונים'': היית או יהודי שומר את מצוות התורה, או 'כופר'. דוד מלך ישראל לדוגמה שמלך אז היה בעל מדינה הגדולה פי שתיים מהמדינה של היום וניצח טוב מאוד בקרבות. מה לעשות שהיום, קרוב מאוד לבא המשיח, רוב העם ''חילונים'' כמו שחזו רבותינו ונביאינו לפני אלפי שנים.

      הגב לתגובה זו

      • ואיפה זה כתוב חוץ מבספר אגדות חסר בסיס?

        חילוני, 12/02/08 19:18

        אם כל המתנחלים ימותו, תל אביב לא תרגיש. אם תל אביב תיעלם, המתנחלים ימותו מרעב.

        הגב לתגובה זו

        • כאשר כל המתנחלים ימותו (ח''ו) ת''א תרעד מקטיושות...

          יהודי, 12/02/08 20:55

          כאשר כל תושבי ת''א ימותו (ע''ע איראן) מי ירגיש??? אוסף של סמולנים מגעילים...אההה סליחה באמת מי ישתה אספרסו בשעה ששדרות מופגזת..? אהה?? חבורה של מחבלים!!! יותר גרועים מהחמאס!!

          הגב לתגובה זו

          • תסתכל על מכוניות בהתנחלות שלך

            תלאביבי, 12/02/08 22:17

            על מכוניות של אנשים עובדים - תסתכל ליד מיכלי הדלק, איפה שלרכבי ליסינג יש מדבקה.

            איפה החברות שמפרנסות את שכניך נמצאות? נכון, בתל אביב ושאר גוש דן...

            הגב לתגובה זו

      • צודקת, הוא שכב עם אישה נשואה, שלח את בעלה למות והיה מאוהב בגבר (ל''ת)

        איזה דתייה בלאי, 12/02/08 19:22

        הגב לתגובה זו

    • ולא נשכח את פסגת ההישגים שלכם: ''אהוד אולמרט'' (ל''ת)

      יוסי, 12/02/08 23:16

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    טעות פרוידיאנית?

    דודי, 12/02/08 16:58

    באמת כתוב ''מלחמת לבנות השנייה'' או שרק לי זה נראה כך?

    הגב לתגובה זו

    • נדמה לך, או שהטעות תוקנה. (ל''ת)

      מ, 12/02/08 18:45

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    עצובעצוב-כל מה שבני ישיבות רואים באשה זה סקס

    רואה נכוחה, 12/02/08 16:54

    תגידו - בקיבוץ הדתי כשלחמו על ב-48 בישובי הספר גם ''הוסחה'' דעת הלוחמים בגלל הלוחמות ????

    הגב לתגובה זו

    • הפוך לחלוטין: ההמנעות מגירוי מתמיד נותנת יותר מרחב לראות באשה אדם

      כ, 12/02/08 20:14

      דווקא אצל החילונים ה''נאורים'' היא אובייקט מיני, ומי שלא מאמין, שיסתכל בטלוויזיה חמש דקות.

      הגב לתגובה זו

    • חחחחח... איפה אתה חי?

      שני, 14/02/08 21:09

      את החילונים, אשה בכלל לא מענינת, הם לא חושבים עליה, לא הוזים בה, כלום!!!
      מה כל מה שאתה רואה באשה?

      חחחחחחחחחחח...........................

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מי שמחליש את צה''ל זה רבנים עם סף איטיליגנציה נמוך (ל''ת)

    דש, 12/02/08 16:50

    הגב לתגובה זו

    • מגיב חביב, אתה מכיר איזה רב??

      אמציה, 12/02/08 17:39

      די לגזענות והפלגנות. לידיעתך כדי להיקרא ''רב'' צריך ללמוד הרבה שנים ולעבור מבחנים קשים ביותר. אם אתה לא סובר כמו הרב אי סיבה לומר שהוא הטיפש- ואם אני חושב שאתה הטיפש?

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרב צודק. שילוב הבנות בין הפלוגות הלוחמות עושה רע לצבא.

    מאיר, 12/02/08 16:32

    כולל מדריכות משקיות פ''פיות וכו'...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אין לבנות מה לחפש בתפקידים קרביים!

    חיילת דתיה, 12/02/08 15:51

    יש הרבה תפקידים בצבא שמאוד חשוב שבנות יאיישו אותם אבל לא תפקידים שהן נמצאות ביחד עם בנים ומפריעות להם למלא את השליחות שלהם בצבא בצורה יותר שלמה!!
    אסור בשום אופן לתת לבנות להתגייס ליחידות קרביות!!!

    הגב לתגובה זו

    • תלמידיו של הרב סירבו לשמוע שעור במודיעין צבאי

      מפי אישה, 12/02/08 16:17

      לא היה שום קשר ל''בנות בקרבי''.
      הסיטואציה:
      כיתה, מדריכה, שעור במודיעין.
      לכל הטוענים שבנות מחלישות: גם מורות מחלישות, גם קופאיות ורופאות כדאי שלא יהיו. תלמידי חכמים עלולים להפגע.
      כבוד הרב, ומה על כבודם של הבנות?
      להדיר אותן מכל הציבוריות?

      הגב לתגובה זו

      • מורות, קופאיות, רופאות, כולן נתונות

        ההבדל הגדול, 12/02/08 18:49

        לבחירתי החפשית, אם אינני רוצה, אני נמנע משרותן.


        אבל כאשר צה''ל מעמיד חיילת ללמד בכיתה של בני ישיבה שאינן רוצים בה, זה זלזול בכבודו של החייל ובעקרונותיו הדתיים.

        הגב לתגובה זו

    • יש לך בעייה בהבנת הנקרא?

      השכל, 12/02/08 16:21

      לכבוד הרב יש בעייה עם כ ל ה ב נ ו ת שמשרתות בצבא, כולל אותך. אני משערת שאת משרתת בתפקיד הדרכתי, נכון? זה בדיוק מה שעשו החיילות שהפריעו כל כך להסדרניקים החסודים. אז לפני שאת פוצה את הפה שלך, תביני שגם את התרומה שלך, הרב מחשיב בתור מחלישה את הצבא. אסור להכנע לתכתיבים מגוכחים שכאלה. אני שרתת יחד עם חיילי הסדר, ותאמיני לי שרמתם הדתית לא נפגעה מכך שהם חלקו איתי את אותו האוויר.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה המילה המחופשת ביותר בגוגל?

    לאיפה גלש הילד?, 12/02/08 15:48

    סקס בעברית אנגלית וכל השאר.
    זה מה שברא של הגברים כשהם ליד נשים.
    חיילי קרקל הגדירו את השירות המשותף, במילים ''סדום ועמורה'' בכתבה שהתפרסמה בסוף שבוע של מעריב.
    התערובת הזאת גרמה להפקרות המיניות בין המפקדים והחיילים לחיילות.
    גם בעיניים שלהם היא ירידה מטורפת למטה.

    קצת לחשוב לפני שמדברים על מחשבות של גברים, שצריכות להיות במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כבוד הרב טועה ומטעה

    חייל קרבי בגמלא, 12/02/08 15:33

    ראשית, בנות מעוררות מוטיבציה בחיילים.
    שנית אתה יושב ראש של ישיבה תיכונית, מה למדו חניכיך בנושא בנות? האם לא למדו שהכל בראש?
    האם אתה אדוני לא טעית כאשר לא הכנת אותם לחיים בהם (מה לעשות) יש גם בנות?
    האם ברק בן אבינועם , לא נלחם בגלל דבורה, והאם יעל לא עשתה את אשר עם ליבה?
    ואת תושיתן של רחב, מרים,ובת שבע לא למדו תלמידיך?
    האם לא יתכן כי בעצם ההפרדה בין בנים לבנות בחינוך הדתי, אתם חוטאים לתפקידכם כמכיני תלמידיכם לחיים?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בנות בצבא - סתם פוזה . (ל''ת)

    שקוף, 12/02/08 15:31

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    בנות-לסיירות!!!

    חסן נאסראללה, 12/02/08 15:28

    בנות בצבא זה טוף מאוד.
    גם ככה צה''ל נראה כמו קייטנה אז למה שלא יהיו מדריכות או לפחות איזה קבוצה או שנייים של כוסיות בשפיל שאני אהיה בטוח שהראש של החיילים יהיה בתחת של החיילות שמסתובבות לידם.
    חוץ מזה אם יש בנות בפלוגה אז אוטומטית כל הפלוגה מורידה את הרף לרמה ממוצעת של בנות.
    אז יאללה בנות לגולני בשפיל שגם במלחמה הבאה אני אקרע לכם את התחת

    הגב לתגובה זו

    • מסתבר שלא צריך שיהיו בנות בגולני בשביל שהצבא יאכל מכות (ל''ת)

      מורנייה, 12/02/08 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    Rav debil

    ephi, 12/02/08 15:10

    Greeting from Teheran and Kabul

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אתם לא שומרים הלכה כפי שהיא

    עילאי, 12/02/08 15:08

    חרדים לדבר השם הם שומרי ההלכה כפי שהיא. הם מטילים ספק גדול בשמירת ההלכה בסגנון המזרוחניקי.

    תגידו את האמת. יש לכם אינטרפרטציה להלכה. חלקים ממנה תואמים עם גישתם של החרדים. חלקים אחרים לא.

    אתם פשוט מנסים לכפות את האינטרפרטציה שלכם על צה''ל שהוא בכלל מוסד שרובו המוחלט חילוני.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אדוני הרב-קודם תחסל את תופעת המטרידים במגזר שלך כנגד בנים ובנות

    אין גבול לחוצפה, 12/02/08 15:05

    אדוני הרב, מה אתם רוצים מהחיים שלנו? על איזה זכויות לחיילים הדתיים אתה מבקש?
    שחיילות יעבדו במטבח לבושות בשלוש חצאיות ופרוקה על הראש?
    וישרתו את הינקות ?
    לנו מפריע לראות את נערות הגבעות ה''חסודות'' שמקללות ומגדפות כל מי שאינו הולך בדרכן, אלה בנות שאסור תראנה בציבור ובטח שלא בצבא - אז עם הינוקות שלך שלא מצליחים להתאפק או להתרכז כשהם נערה שפויה ויפה - תן להם סודה לשתיה אומרים שזה מדכא את החשק המיני - או שפשוט תרביץ בהם שיעור בחינוך מיני.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    יש לטרנספר את בנות ישראל לצבא סוריה

    תלמיד חכם, 12/02/08 15:01

    מה זה מחלישות? אם יש אישה באיזה שהוא מקום אז המקום הוא חלש יותר.
    מסקנה אסור שיהיו בעבודה ולא רק בצבא.
    ומה לגבי הבית? גם שם הן מחלישות - מסקנה אסור שיהיו בביתן, בעבודתן ובצבא.
    כניראה שאם ממשיכים את הקו הזה של הרב הרי שנמצא שמקום הנשים הוא אצל האוייב - כי אותו כדאי לחליש.
    המסקנה המתבקשת היא מטורפת: טרספר של נשות ישראל לחיזבללה-חמאס ואל קעידה: שהן יחלישו את אוייבנו ולא אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה דמגוג. (ל''ת)

      יהודי, 12/02/08 19:42

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מלבד זה שבנות תורמות הרבה לצבא,

    שם, 12/02/08 15:00

    גם עצם כך שיש בנות עושה את השירות של הקרביים הרבה יותר נסבל; תארו לכם את עצמכם תקועים רק עם לוחמים אחרים במשך שבועות..
    סיוט

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הניסוי הצליח החולה מת

    ליברל, 12/02/08 14:58

    באחת מיחידות התותחנים ישנו שירות מעורב אינטנסיבי.
    החולה מת,
    אולי מאיידס....

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חבורה של אנשי מערות

    אני, 12/02/08 14:44

    מה זה הקשקוש הזה?
    בנות תורמות לצבא ובתור אחת שלקחה חלק בפיתוח אמצעי לחימה,הכשירה חיילים ושירתה בתפקיד תומך לחימה אני מוחה על ההצעה המטופשת הזאת.
    תחנך את התלמידים שלך להתעסק בעיקר שזה הגנה על המדינה שהם חיים בה!
    דיי לחפש תירוצים להצדיק את ההתחמקות משירות צבאי במדינה בה שירות זה הוא הכרחי!
    אשרהו הגיבור שכובש את יצרו ולא אשרהו הגיבור שמבקש להעלים את הפיתויים כי אינו שולט על יצרו.....

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צודק! בחורה לידי גורמת לי לתייחס אליה ולא על שמירה!!!היא  (ל''ת)

    לא יכול להתרכז, 12/02/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    איך מכתב לרמטכ''ל מגיע לתקשורת? הרב מחפש יחסי ציבור? (ל''ת)

    רני רהב, 12/02/08 14:41

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עם כל השערוריות האחרונות, נראה לי שמראה של ילד יותר מרגש אותם (ל''ת)

    ''מתרגשים מנשים'', 12/02/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    לקרוא את תגובה 1 - זה מסביר הכל (ל''ת)

    שי, 12/02/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בנים שמראה של בחורה מחליש אותם.. שלא ישרתו

    אישה, 12/02/08 14:27

    במקום לזרוק לכל הרוחות טמבלים צדקנים כאלה.. הוא מגרש את הבנות. שהם לא ישרתו וחאסל.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה אנשים הרוצים לחיות כמו באירופה

    אאא, 12/02/08 14:25

    מחוייבים לאינטרסים של אירופה ורוצים להיות חלק מהאיחוד האירופי לא מהגרים לאירופה במקום לכפות את אורח החיים של אירופה בכוח הזרוע על כלל האנושות?

    הגב לתגובה זו

    • כי אנחנו נהנים ללכוד קופים שחורים ולהשתעשע בהם

      הצייד הלבן, 12/02/08 15:02

      ראית פעם קוף בחליפה? זה דומה למזרחי שחור שאנחנו מאלפים כמשרת וצוחקים עליו.

      הגב לתגובה זו

      • גדול :-) :-) :-) (ל''ת)

        צלבן סמולני, 12/02/08 15:36

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ב48 ניצחנו עם בנות ובלי דתיים

    ישיש, 12/02/08 14:22

    ומי שכשל בלבנון זה צבא הביינישים והדתיים.

    הגב לתגובה זו

    • אין בעיה,תמלאו לבד את השורות בקרית שאול (ל''ת)

      צדק פואטי, 12/02/08 14:52

      הגב לתגובה זו

      • בנים עם כיפה מפריעים לי אם ישרתו אני רוצה פטור

        מה ההבדל?, 12/02/08 16:23

        יושב איזה ''רב'' ומחליט כמו בסעודיה או איראן מה טוב ומה לא...

        הגב לתגובה זו

      • לצדק פואטי - תענה לו לענין (ל''ת)

        רואה נכוחה, 12/02/08 16:55

        הגב לתגובה זו

    • לא תצליח לספור את החללים הדתיים

      מ, 12/02/08 18:52

      שנהרגו ב-48.

      ולחשוב שהם נהרגו למענך..


      מגעיל.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    פרימיטבסקייה! (ל''ת)

    אייל, 12/02/08 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודק. מישהו שמע על נשים בצבא החיזבאלה? החמאס? אירן?

    לא לבנות בצבא., 12/02/08 14:10

    מה יש לבנות לחפש בצבא?

    הגב לתגובה זו

    • במקום לעבור שטיפת מח כדאי שתתענין יותר בחדשות, ותבין כמה אתה טועה. (ל''ת)

      בוזגלו, 12/02/08 14:43

      הגב לתגובה זו

    • אלה הדוגמאות הטובות שלך? מוזר (ל''ת)

      אני, 12/02/08 14:46

      הגב לתגובה זו

    • לכן הם נראים כמו שהם נראים.

      גבר, 12/02/08 15:17

      לא מעודנים, בהמות גסות, שזכויות נשים מהם והלאה. ואתה רוצה שנדמה להם?

      הגב לתגובה זו

    • דוגמה מופלאה-זו בדיוק קבוצת ההתיחסות של הדתיים

      רואה נכוחה, 12/02/08 16:56

      = שיעים קיצוניים.

      תחשוב פעם הבאה לפני שאתה נותן דוגמאות

      הגב לתגובה זו

    • אתה טעית. דווקא שם יש נשים

      טעית, 12/02/08 17:15

      גם בחמאס יש נשים, עובדה שמענו על מחבלות מתאבדות. באירן נשים משרתות בצבא (וגם בהמון משרות בכירות אחרות). בושה לקשר בין המחדלים של הצבא (וכל מפקדיו הגברים) לאחרונה, לבין שירות חיילות. החיילות הן חלק מצה''ל. חייל שלא מקבל את זה, לא צריך להתגייס!

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    כדאי ללמוד מהניסיון של ארה"ב בעיראק - כנסו

    נעה, 12/02/08 14:06

    ממחקר שנעשה על יחידות לוחמות בעירק עולה ששיעור הנפגעים בקרב יחידות מעורבות (של חיילים גברים ונשים) היה גבוה בהרבה משיעור הנפגעים ביחידות בהן שירתו גברים בלבד.

    הגב לתגובה זו

    • תן קישור למחקר

      מדען, 12/02/08 19:53

      אשמח מאוד אם תבסס את דבריך ותביא קישור למחקר.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק. מישהו שמע על נשים בצבא החיזבאלה? החמאס? אירן?

    לא לבנות בצבא., 12/02/08 14:02

    מה יש לבנות לחפש בצבא?

    הגב לתגובה זו

    • כן, יש נשים בחמאס

      אורן, 12/02/08 14:38

      למעשה, במרכז הדיון על העסקה לשחרור גלעד שליט עומד שחרור נשים וקטינים פלסטינים.

      הגב לתגובה זו

    • בנות? בצבא?

      גנדי, 12/02/08 15:12

      בשרות מדינות ערב כוחות נשיים סופר קרביים
      ראה לוחמות בצא הסורי
      שומרות הראש של קדאפי
      משמרות המהפכה באיראן

      הגב לתגובה זו

    • כן, אפילו כמה מהן התפוצצו במרכזי הערים ורצחו עשרות אנשים

      beetle, 12/02/08 15:15

      ותרשה לי לנחש, אתה יוצא תרבות ערב ולכן הזכרת רק מדינות ערביות אליהן אתה קרוב במנטליות ובתרבות (בטח את גם הולך לחפלות ערביות).
      אם הייתה קצת רחב אופקים ולא מסתגר בתרבות הערבית הייתה מזכיר מדינות כמו ארה''ב, אנגליה, ספרד, שוודיה, אוסטרליה וכ' ששם יש שיויון בין המינים ולנשים יש גם חובות אזרחיות כמו לכולם. כמו כן יש חוקים נוקשים בקשר ליחסים בין גברים לנשים בצבא.
      אבל אתה כנראה רואה באישה רק רחם, מין ואוכל, ממש כמו התרבות שאתה כל כך מעריץ- תרבות ערב. אולי תעבור לאחד ממדינות אלה?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודק במאה אחוז

    אחד, 12/02/08 13:59

    החיילים הדתיים מוכנים להקריב את נפשם למען עם ישראל וארץ ישראל (וזה לא דיבורים בעלמא, ראינו את זה במלחמה האחרונה) והרב מלכה או כל ראש ישיבת הסדר הם אלה המחנכים אותם לזה.

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו נשמח נורא אם החיילים הדתיים לא רק שיהיו מוכנים להקריב

      טרומפלדור, 12/02/08 15:12

      אלא שגם יקריבו את חייהם בפועל למען המדינה. לצערנו רוב מוחלט של החיילים שנפלו במלחמה האחרונה היו חילונים.

      הגב לתגובה זו

      • החזרת בשאלה את רועי קליין בניה ריין עמיחי מרחביה ועוד עשרות... (ל''ת)

        בודק, 12/02/08 15:25

        הגב לתגובה זו

        • החזרת בתשובה 80% מהחללים

          בודק עוד יותר, 12/02/08 16:58

          תספור טוב טוב עדיין יש לצערנו יותר הרוגים קיבוצניקים מבינישי''ם ויוצאי מכינות .

          הגב לתגובה זו

          • הציבור הדתי-ציוני פחות מעשרים אחוז

            א.ד, 12/02/08 17:58

            מי שמנסה ללכלך על הציבור הדתי-לאומי בעניין המסירות לצבא והנכונות להקרבה - לא מחפש עובדות ולא מתעניין באמת.

            הגב לתגובה זו

        • אילו ידעו להלחם כמו שצריך ולא רק בעמונה, עדיין היו פה.

          חייל, 12/02/08 22:19

          בגלל קצינים כאלה הפסדנו.

          הגב לתגובה זו

    • לא רוצים נכנות להקריב על תנאי

      אחד אחר, 12/02/08 16:52

      אנו מעריכים את החיילים הדתיים על המטויבציה הגבוהה אך יותר ויותר נדמה שזו מוטיבציה על תנאי. מוטיבציה למשימות מסוימות בלד כבר ראינו - סירוב הפקודה לביצוע המשימה הכי לגיטימית של צה''ל - נסיגה משטח כבוש. עכשיו זו מוטיבציה על תנאי שאני אחליט מי ישרת בצבא ומי לא. אז תעשו לנו טובה אחת: או שתמלאו את חובתכם ללא תנאי או שתעזבו את הצבא ואותנו במנוחה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ב 48 הסתדרנו יופי . והיו בנות (ל''ת)

    דודו, 12/02/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אני חושב על בנות גם אם הן לא בסביבה (ל''ת)

    גבר גבר, 12/02/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צריך להגיע לפשרה. כמו בנח''ל החרדי. (ל''ת)

    ניר, 12/02/08 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    צודק! סופסוף מישהו עם הגיון (ל''ת)

    אבי, 12/02/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני דווקא בעד בנות בצבא (ל''ת)

    ברגרברגר, 12/02/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוא צודק אשה היא שטן והיא לא נותנת להתרכז בשום דבר (ל''ת)

    א, 12/02/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הרבאלעך הנ'ל זקוק לאמרת חז'ל:לך לאמזונה,ראה מראיה ו... (ל''ת)

    אנאזונה, 12/02/08 13:39

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    אני חילוני גמור, ומעיד, הרב צודק לגמרי

    מילואימניק חילו, 12/02/08 13:38

    לדעתי הבנות הרסו את צה''ל!

    הגב לתגובה זו

    • כך אמר החבר שלי במכנסיים. (ל''ת)

      מילואימניק חילו, 12/02/08 14:58

      הגב לתגובה זו

    • אני חרדי ומעיד שהרב לא מחובר למציאות

      חרדי, 12/02/08 15:14

      בס''ד בס''ד בס''ד

      אלא עוד אחד שמרבה ריב ומדון, שוביניסט הלכתי ואדם שפוגע בבטחון המדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עוד חסר בינה

    דן, 12/02/08 13:36

    נו באמת עוד אחד שמחפש כותרות - מה קרה? חשבת על הבנות? עשה לך משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עדיף לחשוב על בנות מאשר להתחיל לחשוב על בנים...

    beetle, 12/02/08 13:35

    מה עדיף, לחשוב על בנות ולהסתכן בהרהורים אסורים (או לשכב עם בנות) או להתחיל להרהר על גברים ולהסתכן במשכב זכר?

    היצר לא נעלם, הוא תמיד שם. מי שמונע כל קשר עם נשים עד לחתונה מסתכן בהעברת עוד ועוד אנשים להפוך להיות הומוסקסואלים.

    אל תגידו שזה לא קיים, תנסו לחשוב מה קורה לנער מתבגר שמונעים ממנו קשר עם נשים עד אחרי הצבא. כל דתי יודע. תלכו לבני ברק ותראו מה קורה שם, סדום ועמורה (גם עם קטינים).

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צודק-אך לא רק לדתיים-אלא לכל החיילים (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 12/02/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יישר כוח לרב משה מלכה,

    יעל, 12/02/08 13:30

    שעושה רבות לחיזוק הדתי של העיר ביחד עם הקהילה הדתית.

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחחחחח .... (ל''ת)

      זבל פה זבל שם, 12/02/08 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה ברור (ל''ת)

    טנקיסט מיל, 12/02/08 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה שמחליש את הצבא הוא העובדה שכל אחד מרשה לעצמו להתערב בענייניו (ל''ת)

    פנחסי, 12/02/08 13:22

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גברים נורמלים לא מוציאים את

    עצבני, 12/02/08 13:21

    הבולבול על כל בחורה שהם רואים,חנכו את בחוריכם איך להתנהג בקרב בחורות ולא תהייה בעייה
    חנה סנש לא בילבלה אף אחד אם זכרוני אינו מטעה אותי

    הגב לתגובה זו

    • איך הגעת לחנה סנש?! ומה הקשר בכלל?

      גולנצ'יק, 12/02/08 13:55

      ההשוואה של השרלילות של היום עם חנה סנש, עושה עוול לחנה סנש הגיבורה!
      וחוץ מזה הטיעונים האקדמיים שלך על בולבול וכ' הם בושה ושיטחיים.

      הגב לתגובה זו

      • עצבני צודק , גולנצ'יק , אם חייכם היו נורמטיבים

        עצבנית, 12/02/08 21:55

        בנים לצד בנות -לא הייתם עושים מזה כזה ' טראסק גדול ' . מי שגדל באופן חופשי , פתוח לרעיונות דעות תמונות של העולם הנאור באמת ,יודע כי שלל תכונות אלו , ללא כל כפייה , השתקה, ריסון הדחקה ( כפי שהן מיוצגות על ידי החרדים - יפי הנפש - שקרני הטוהר ) הן בסיס לקיום אנושי , בעל סגולות בריאות. מי שמתחנך לאורה של עששית השקר, האיסור והעונשים ,מגלה כי עליו לעשות מאמצים על מנת לשרוד בכלל...
        איך אתם חיים רבנים יקרים ? איך אתם חוצים גבולות היומיום ונושמים בכלל בחברה ? ועל יד נשים , הרי הן מקיפות מכל עבר ? איך אתם מתפקדים - כי על פניו נראה כי אינכם מסוגלים לעשות דבר , הרי בכל דבר אשמות הנשים - עכשיו גם במלחמה ...
        עכשיו יורד גשם בחוץ...ודאי הן
        אשמות גם בזה ....לא ???

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    הרב צודק בכל מילה!!! (ל''ת)

    יעקב, 12/02/08 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מר מופז!!! יש להיזהר מהצעותיו ומעצותיו (ל''ת)

    מי עשה זאת!!!!!, 12/02/08 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רב יקר !מיהו הגיבור הכובש את ייצרו? (ל''ת)

    שיבולת, 12/02/08 13:15

    הגב לתגובה זו

    • אעפ''כ, אין אפוטרופוס לעריות. הצבא הוא לא סדנת תיקון המידות (ל''ת)

      אלמוני, 12/02/08 13:53

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שרות בנות מיותר לחלוטין

    אאא, 12/02/08 13:13

    מחליש גם את הצבא וגם את החברה.
    הוא לא יותר מנסיון של הסמול הצלבני הלבן לכפות בכוח הזרוע את אורח החיים הליברלי-אנטישמי של מערב אירופה על כלל האנושות.

    אנחנו בעיצומו של קולוניאליזם ליברלי.

    הגב לתגובה זו

    • במלחמת השחרור נשים השתתפו באופן פעיל בלחימה ובתפקידים צבאיים שונים.

      מה ההסבר להצלחה, 12/02/08 14:00

      איך הצלחנו אז למרות שהנשים ,כביכול, ''הפריעו'' ללוחמים להתרכז במשימתם? למה לא קם אז אף רב שאסר על נשים להשתתף? למה נזכרתם אחרי 60 שנה, הרי ה''הלכה'' הזאת היתה, לכאורה, קיימת גם אז?

      הגב לתגובה זו

      • כי ב48 דתיים לא עשו צבא

        ישיש, 12/02/08 15:03

        ואחר כך הם היו בעיקר ברבנות הצבאית.

        הגב לתגובה זו

        • לישיש..עיראק אל מנשייה מכיר?..הפלוגה הדתית מכיר?

          כ80 לוחמים מתו, 12/02/08 20:53

          ורובם היו דתיים..אז ישיש יקר..שה שה..תנוח דעתך

          הגב לתגובה זו

          • כבר אז הם היו מיעוט רעשני שלא ידע להלחם

            ישיש, 12/02/08 22:19

            פלוגה אחת בכל צה''ל.

            הגב לתגובה זו

          • רק מוכיח את הכישורים הלקויים שלהם. (ל''ת)

            מ.ש.ל, 14/02/08 14:12

            הגב לתגובה זו

        • אתה מוזמן לקרוא ''חמושים לפני המחנה''

          ספרים רבותי, 12/02/08 22:23

          תתעניין קצת בהסטוריה...

          הגב לתגובה זו

      • לכל הגאונים שמביאים את הדוגמא של 48

        אבי, 12/02/08 15:34

        היסטוריונים יקרים,

        מלחמת השחרור היתה המלחמה כזו שרק מלחמת לבנון נוהלה ביותר שלומילאליות. חבל שאתה מפריחים לאוויר כל מיני סיסמאות שדופות.

        נכון שניצחנו במלחמה אבל אין קשר לשירות של הנשים במלחמה זו והנצחון.

        רק בן אדם אטום לא מבין שנשים בסיטואציה צבאית פוגעות בכושר הלחימה של הצבא.

        ולבסוף, בודאי שהיו לוחמים דתיים ב-48, אבל ההיסטוריה נכתבה ע''י אנשי מפא''י כמו שאמר גולומב לבגין

        הגב לתגובה זו

        • א:נשים שירתו ב-1948. ב:ניצחנו במלחמה. ג: התיאוריה לא ממש עובדת.

          להלן העובדות:, 12/02/08 15:45

          אלא אם כן אתה לא אוהב לתת לעובדות לבלבל אותך.

          הגב לתגובה זו

    • וטוב שכך! (ל''ת)

      זזז, 12/02/08 14:42

      הגב לתגובה זו