• 69.

    לך יש נוסחה הרי אתה גאון !

    נדב, 16/02/08 06:31

    מהאנשים הצבועים והאומללים שפגשתי על גבי האינטרנט - זה מה שאתה .

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לביבי יש לו נוסחת קסמים איך לעבוד בעניים על האהבלים

    benzi. a, 14/02/08 11:14

    ולקרוק הזה יש לו נסחת פלא. להיות חכם על טפשים .

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אתה צודק לשם שינוי, לא נצביע ביבי

    אנטוני הופקינס, 14/02/08 00:54

    א. הוא הביא עלינו את אוסלו
    ב.הוא הביא לכאן את רב המרצחים עראפת
    ג.בגללו התחילו להתפוצץ אנשים ברחובות
    ד.הוא הביא עלינו את אנטיפדת אלפיים
    ה.בגללו נהרגו ונפצעו אלפי יהודים
    ו.הוא גירש יהודים מלח הארץ מבתיהם
    ז.הוא גירש אלפי משפחות משדרות בגלל הקאסמים
    ח.בגלל חולשתו נחטף שליט
    ט.בגלל חולשתו נאסרללאאלללא הרים ראש וחטף חיילים
    י.הוא הביא עלינו מלחמה כושלת בלבנון
    יא. בגללו איבדנו את כושר ההרתעה
    אלה כשלונות ביבי, כל השאר צדיקים.
    לא רוצה לכתוב מה אני חושב עליך והמבין יבין.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    קראתי התבוננתי והפנמתי מר כהן

    dd, 13/02/08 13:36

    ונזכרתי משום מה בסרט
    ''הטוב הרע והמכוער''
    אל תתן לי להגדיר בפני כולם מי אוחז בשני התפקידים
    ומי רק באחד.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    If Netanyaho didn't exist

    Alon, 13/02/08 05:35

    They would have to invent him

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מתי ביבי ישתלט על שרה ?

    לא יכול, 12/02/08 23:22

    פתלי בנט, ראש המטה של יו''ר הליכוד, בנימין נתניהו, פרש אמש מתפקידו. לדברי מקורות בסביבת נתניהו, הסיבה לפרישה היא יחסיו המתוחים והמעורערים של בנט עם רעייתו של נתניהו, שרה. בנט הוא ראש המטה הרביעי שעזב את לשכת נתניהו בשנים האחרונות. קדמו לו שלמה פילבר, אביב בושינסקי ויחיאל לייטר.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עליו לשתף את אולמרט

    Yossi, 12/02/08 23:05

    He have already done. We need to take Gaza and hold it

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ברק ''כאילו'' הביס את נתניהו. ברק כרו''מ היה טעות היסטורית, שתוקנה מהר

    יאל, 12/02/08 20:28

    אף ראש ממשלה לא הובס כפי שהובס ברק, שנה וחצי לאחר בחירתו האומללה.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הנה פתרון :

    הפותר, 12/02/08 17:27

    מנהיג חזק שיכנס מסיבת עיתונאים ובאה יגיד לחמאס בפני כל העולם זאת ההיזדמנות האחרונה שלכם תכירו בישראל תחזירו את גלעד שליט ותנטשו את הנשק שלכם ואז נישב למשא ומתן בו אנחנו ניהיה מוכנים ללכת רחוק מאוד לטובת העם הפלסטיני ולא בקאסם הבא שיפול בשטח ישראל אנחנו נהרוס אתכם
    כמובן שהחמאס יגיב בירי מסיבי של רקטות לעבר ישראל כי שלום הם לא רוצים
    מנהיג ישראל שוב יפנה לחמאס מול כל העולם אתם הרסתם את ההזדמנות האחרונה לשלום ואתם מאלצים אותנו לפעול האחריות עליכם
    ובאותו רגע צהל יתחיל לפזר כורזים מהאויר לעם הפלסטיני בו הם ידרשו לעזוב את ביתהם ולאותת לכתבים הזרים ולכל היתר הזרים ברצועה לעזוב כי צהל לא יוכל לערוב לביטחונם
    ואז לאחר יום של שקט תקשורתי צהל יתחיל בהפגזה כבדה לעבר נקודות השיגור הקאסם כולל השכונות הקרובות חיל האויר ישמיד מטרות כמו תחנות טלויזיה רדיו אינטרנט וישמיד את כול המבנים שקשורים או היו קשורים לחמאס
    עד אשר הפלסטינים ויכנעו ויקבלו את התנאים של מדינת ישראל לשלום
    ובא לציון גואל

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כניראה שהשמאל פושט רגל

    אר, 12/02/08 17:10

    אם בכל הזדמנות הם מנסים להכפיש את נתניהו
    תגיד לי אדון כהן אם אתה כל כך בטוח שנתניהו לא יזכה בבחירות אז למה אתם בשמאל עושים הכל כדאי לא ללכת לבחירות אפילו במחיר של החזקת אולמרט בשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    תקשיב טוב מר כהן!אם נתניהו לא יפתור את בעיית הקסאם נדאג להחליף אותו (ל''ת)

    ולא נגונן עליו, 12/02/08 16:52

    הגב לתגובה זו

    • פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

      יגאל כהן, 12/02/08 20:03

      גם את שרה תחליף לנו?
      או שלא צריך?

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מחלת הביבופוביה חוזרת במלוא כיעורה..

    עוז66, 12/02/08 16:41

    לכל הביביפובים למיניהם -קחו כדור או שניים,שתו מים,ותנוחו הרבה,זה יעבור לכם.
    רפואה שלמה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הוקוס פוקוס שכמוך - העלמת את קצב! (ל''ת)

    ספינר, 12/02/08 16:32

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הפרוטוקולים של ליצני ציון

    ביבי-פוביה, 12/02/08 16:29

    מקור השנאה התהומית לביבי הוא אחד ויחיד:
    ביבי הוא זר ושונה בנוף הפוליטי הישראלי וע''מ מעורר פחד, שלא לומר אימה, בקרב יריביו.
    בקציר האומר: ביבי הוא בן למשפחה ציונית, בוגר אם.איי.טי, נכדו של רב חובב ציון(הרב מיליקובסקי) ובנו של היסטוריון ידוע שם.
    משפחתו היא מלח הארץ, הוא בוגר סיירת מטכ''ל ולצערנו גם פגוע שכול, כמשפחות שבניהם חירפו נפשם על החיים בארץ זרועת הכאב והקרבות.
    ביבי הוא אינטלגנטי, רהוט דיבור, מבריק, שאפתן, מתוחכם, דובר אנגלית לעילא ולעילא ומבין בטכנולוגיה וכלכלה.
    ביבי הוא מרצה מבוקש בעולם ומספר כתביו זכו לשבחים רבים.
    אז מדוע ביבי כה שנוא?
    הרי הוא אינו שקרן כרוני כשרון או פנטזיונר כפרס, אינו הדוניסט כאולמרט וברק ממגדלי אקירוב או חובב טיסות ומסיבות קוקטיילים כמר שמעון פרס נשיא המדינה.
    אולי הוא זגזגן, אבל האם ברק או אולמרט דבקו בעמדותיהם או הבטחותיהם??
    האם נתניהו חסר מעצורים כאריק שרון, שהפך אהוב ליבם של השמאל הישראלי או חסר עמוד שידרה, כברק, שכגודל גדולתו הצבאית, כך קטנות אישיותו הפוליטית??
    אז מדוע שנאת נתניהו הגיעה כדי אנטי-ביביות? מדוע הפכו ביבי והליכוד למושא הפרוטוקולים של ליצני ציון(אייל גפן,תיקי דיין, הגשש החיוור מאוד, חנה מרון, דודו טופז ועוד מיני מצחיקים מטעם כבר הביעו את עמדותיהם בצורה נחרצת)?
    התשובה היא אחת:
    ביבי מייצג את האידיאל של השמאל החלוצי הישראלי אבל הוא פשוט מחזיק בדעות שונות, הוא ליברל ומודרני אבל אוהב הארץ, הוא איש הייטק וכלכלה אבל ציוני.
    האויקסימירון הזה, הרי מוציא אותם מדעתם.
    הוא הרי לא האספסוף שאליו התכוונה תיקי דיין
    הוא הרי אינו מהמרוקאים האלו אליהם התכווין אורי אור.
    הוא לא תרם לעולם דיסקים צרובים וקוסקוס, כדברי המרא דאתרא מר תומרקין והוא לא הצחצח ממצודת זאב, שמקסימום היה נהג בוס בצבא.
    אותו אי אפשר לפטור בזריקת בננות או השלכת בוטנים לעברו, משל היה אחד הבבונים(כתפיסתם) של יציע בי''ת''ר.
    הוא בוגר סיירת, אח של יוני ז''ל, בוגר מוסד מכובד, אינטלגנטי , רהוט , וכל חטאו הוא השתייכותו למחנה האנשים בעלי הדעות הלא נכונות.
    כמה אבחנות לסיום:
    דווקא הצחצחים התמנו לתפקידים בטחוניים רמים ועשו מלאכה נאמנה בשמירה על מדינת ישראל.
    דווקא אנשים מהמחנה של דורון כהן, יעל פז מלמד ואייל גפן (גם הם הותקפו בבעתת ביבי) מוכיחים עצמם מידי יום כאספסוף האמיתי, הוולגרי, חסר הסובלנות, הבולשביסטי ושונא הבריות..
    דווקא המשתמטים הגדולים ביותר והצחצחים הבולטים ביותר מגיעים מבית מדרשם(קשה להם לראות דם...).
    כמה אירוניה יש בה בהיסטוריה, שהצחצחים של אז הם הלוחמים של היום והלוחמים של אז הם הצחצחים של היום.
    מר כהן היקר טול קורה מבין עיניך.
    בניגוד לנפוליאון חסר העכבות והמעצורים, שמעון בעל החלומות, ואולמרט המניפולטיבי(שילדיו ואשתו הם אנטי ציוניים מובהקים וספק אם בניו או נכדיו יהיו שייכים כלל לעם הזה), נתניהו הוא אומנם לא האידיאלי שבמנהיגים( והרי אין מנהיג אידיאלי) אבל הוא טוב מהם פי כמה.
    טפטוף השנאה הקמאי שלך, הוא עוד חלק במערכה של תקשורת מגויסת בידי סלבריטאים ואנשי הון מטעם, שתהליך שלום, גם אם הוא גובה קורבנות, אבל לא ''שלום אמיתי'' הוא אינטרס אישי שלהם בלבד.
    ולמען האמת, אולי תבינו אחת ולתמיד שאין לכם מונופול על השלום, על הצדק, על החוכמה ועל דעת הציבור.

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת! (ל''ת)

      טל, 12/02/08 20:45

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    נורא פשוט.מתחילים להרוג את כולם עד שכולם מתים או הפסיקו לירות עלינו (ל''ת)

    יובל לשם, 12/02/08 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    גם לפני חומת מגן קשקשתם ..... (ל''ת)

    השמאל נכשל., 12/02/08 16:22

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ביבי טוב רק לעשירים !!! (ל''ת)

    בדוק, 12/02/08 16:18

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אתם כל כך רופסים שהנשק היחידי שנשאר לכם זה ביבי

    שמאל אסון, 12/02/08 16:02

    1. כבר אמרנו לכם לא לברוח מעזה- לא שמעתם.
    2. אומרים לכם כבר שנתיים יש להכנס לעזה ולעשות שם חומת מגן2 דהיינו להכריע את המלחמה ולא להגרר למלחמת התשה.
    3. אתם בשמאל ממאנים לקבל את הפתרון אז זה לא משנה כמה ביבי יכנס לאולמרט.
    4.כל דחיה פ]ירושה יותר הרוגים בפעולה לכשתבוא

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    לאחר הגירוש - יש להם עוד חוצפה

    אברהם, 12/02/08 16:01

    מה אתם רוצים מביבי
    שרון הבטיח לאחר הגירוש אם תהיה יריה אחת הוא ''יכסח'' אותם
    אם באמת היה מבצע זאת מצבינו היה טוב יותר ,,,,,,,,,,,,,,,,
    אחרי שעושים את כל הטעויות האפשריות בדרום ולא מודים בהם!!!!!
    מצפים מביבי שיעשה ניסים ?!
    הפיתרון לחזור קודם למקומות שהיינו בהם בהדרגה ואם לא יספיק להמשיך להיכנס

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה יודע שביבי דיבר נגד ההתנתקות אבל

      עמי גרוסמן, 14/02/08 01:54

      הצביע בעדה? (פרט להצבעה האחרונה שכבר לא שינתה דבר?)

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מהו יועץ?

    אורי פ, 12/02/08 15:56

    לא הבנתי,אך אנסה בכוחי הדל לנסח כך: אתה מצר על כך שלמרות שנתניהו אומר שיש לו כל פתרונות לבעיות הבוערות של המדינה אינו מביא אותן לפני אולמרט. מהו יועץ של אולמרט או זה שרוצה לרשת אותו? אולמרט יכול לשכור כל יועץ אחר בשכר ואתה רוצה שנתניהו ייעץ בחינם? מה מה מי מת?

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    תגידו..הוא אח של יגאל כהן?המדקום?

    שאולי של האחים, 12/02/08 15:30

    מי בכלל שמע עליך ??ועלי?..שמעו?.אז למה אני לא יכול לכתוב כאן?

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הוא קוסם,הוא קוסם,הוא קוסם,אם,אם,אם,אמו.

    יגאל כהן, 12/02/08 14:54

    שוטה,משטה בכם,שוטים.
    שוטה שרק נרקסיסיותו עולה על טפשותו.
    שוטה נרקסיסט.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    את השם אריאל שרון אני לא שומע.......

    שואל השאלות, 12/02/08 14:48

    הרי שרו, מופז, בוגי וביבי הנהיגו את הביטחון והאוצר והשאירו לאולמרט ירושה מסריחה.
    מסכן אולמרט צריך לתקן את עוולותיהם ולילחם בחתרנות של ציפי ליבני.

    יישר כוח אולמרט - הציבור לא טיפש ויודע באיזה ביצה שיקעו אותך שורת האפסים שנקבתי בשמותיהם.

    תאוריית - הטילים יחלידו, הימחי''ם הריקים, הצבא הלא מאומן, החברה המסוכסכת, הפחד מפני הפעלת הצבא, הרתיעה מלספוג אבידות - כל אלה ירושה של מופז, שרון, ביבי ובוגי !!!!

    וליבני ? היא בכלל הזויה לגמרי.

    אני הרבה יותר שקט כשאולמרט וברק בהגה השלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    דורון מיאתה ביכלל? (ל''ת)

    מישהו מאמינה לך, 12/02/08 14:38

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    רק נתניהו ראש ממשלה-יתנו יקבלו (ל''ת)

    דוד, 12/02/08 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דורון כהן,תתחיל לשנן את השיר החדש,ביבי ביבי יה ביבי,אתה הטוב מברקי (ל''ת)

    בצלאל, 12/02/08 14:29

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שונאי ביבי הטוב,,אתם כסילים,,מתי תשכילו שביבי הכי טוב שיש (ל''ת)

    ליפא העגלון, 12/02/08 14:26

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    LIKE HIM OR NOT,BIBI IS THE BEST,FORGET THE REST (ל''ת)

    IT IS A FACT, 12/02/08 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קודם שביבי ישלם לי על ההדרכה שקיבלה משפחתו כשהיה רה'מ!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מדריך סקי, 12/02/08 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ביבי = נוכל, מסית המון עלוב (ל''ת)

    האמת, 12/02/08 13:40

    הגב לתגובה זו

    • מורכבת מטיעון+ביסוס. (ל''ת)

      טענה, 12/02/08 16:05

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביבי רוצה לשחק שש-בש?אני אתן לך לנצח...מבטיחה (ל''ת)

    הלו דולי, 12/02/08 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ושוב הביבי מכניס עצמו בכוח למקומות לא לו (ל''ת)

    דני דין, 12/02/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כל הכבוד דורון!! כנס לתגובה אני עיתונאי לשעבר

    עיתונאי בדימוס, 12/02/08 13:05

    לצערנו דורון לעם ישראל יש זיכרון קצר ממש כמו של דג באקווריום. אנחנו עושים סיבוב אחד באקווריום (קדנציה של מנהיג) וכבר שוכחים איפה היינו בנקודת המוצא. אתה בהחלט לקחת על עצמך תפקיד חשוב של כרטיס זכרון מוגבר כדי להנחית את העם העידרי שלנו. בהצלחה גם בכתבות ההמשך..

    הגב לתגובה זו

    • השנאה שלכם לביבי לא תעזור לכם-הוא ראש הממשלה הבא (ל''ת)

      רחל, 12/02/08 14:26

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חחח, ביבי אמין? תביא, תביא את המנורה. (ל''ת)

    רגרסייה, 12/02/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ביבי בשטח-- פיגועים/טילים/קסאמים במתח !! (ל''ת)

    מה, לא ככה?, 12/02/08 12:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל מעשה הוא יותר מכלום - אולמרט לא עושה כלום (ל''ת)

    מיכה, 12/02/08 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אני יודעת ובטוחה שיש לך עוד הרבה דברים טובים להגיד על נתניהו אבל

    נירה, 12/02/08 12:39

    אתה בוחר להשמיץ ולהכפיש את שמו, בכדי לגונן על האתרוג!!!!

    הגב לתגובה זו

    • איפה ראית שהוא מגונן על אולמרט (או ברק) - הוא מדבר על ביבי (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:14

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    תהיה בטוח מר כהן שכמו שביבי שיקם את הכלכלה הוא ישקם את ההרתעה של נו (ל''ת)

    נילי, 12/02/08 12:32

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל מילה בסלע !!!

    שרה, 12/02/08 12:25

    אני פשוט המומה מאלו התומכים בביבי. אני שומעת את האיש בראיונות ותחושתי היא בדיוק כמו של דורון. האיש ריק מכל תוכן, הוא פופוזי, נופח משפטים חסרי משמעות, כמו ילד בגן הוא אומר - אני יכול, אני יותר, כאשר הוא הראה לנו את אפסותו כאשר כיהן. רק להזכירכם את מנהרות הכותל, הפעולה נגד משעל . איש כושל ושאלוהים ישמרנו מפניו.

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו אינו איש כושל

      לשרה היקרה, 12/02/08 16:13

      בוגר יחידה מובחרת, בוגר MIT, שגריר ישראל באו''ם, מסאי מוצלח ומרצה מבוקש, לא יכול להיות איש כושל.
      הוא אולי ראש ממשלה כושל וגם זה בספק.
      הישגיו: שיקום כלכלת ישראל.
      מיעוט טרור.
      מדיניות נתינה=קבלה ולא נתינה=עוד נתינה.
      הפעולה נגד משעל היא פעולה שלא ביבי מתכנן אלא המוסד. הכשלון היה כשלון מבצעי לא רעיוני, ממש כשם שאולמרט לא הגה את לבנון השנייה, אלא רק אישר אותה. הכשלון היה מבצעי ולא רעיוני ולכן אולמרט אינו אחראי ממש כמו שביבי אינו אחראי.(אולמרט מינה את עמיר פרץ לשר ביטחון וזו כבר טעות קונספטואלית).
      מנהרת הכותל הייתה רק תירוץ להסלמה, כחלק מאוסף תירוצים רבוע:
      ישראל מרעילה בארות.
      ישראל השתמשה בטיטניום.
      ישראל ממוטטת את אל אקצא וכו'.
      התזמון למהומות ממש כמו באינתיפאדה הראשונה והשנייה הוא לא העילה ולא המניע.
      המניע הוא עמוק יותר ואירוע אחד וודאי שלא גורם לו לפרוץ.
      רוצה לדעת מה המניע?
      שנאת ישראל.קצר, אבל אמיתי

      הגב לתגובה זו

    • מנהרת הכותל זה גם אולמרט

      גג, 13/02/08 12:47

      בעיקר אולמרט.
      הוא גם היה על המרפסת עם שרון.
      כמה אפשר לאתרג?

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כן זה הגיס של אהוד ברח (ל''ת)

    פחית, 12/02/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לרופא מיד! צריך טיפול נגד ביביפוביה.. (ל''ת)

    נפתלי, 12/02/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • הפחד הוא לא מביבי אלא מהמעריצים השוטים שלו (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:13

      הגב לתגובה זו

      • שמולן אולטרט 'ותרמפחיד (ל''ת)

        מושחת, 12/02/08 14:43

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    תמשיך לזרות חול - זה יחזור אליכם כמו בומרנג ההסתה נגד ביבי לא עובד

    לא קונה את, 12/02/08 12:10

    חדלי אישים אהוד א' ואוהוד ב' המושחתים המיליונרים שהפכו למיליונרים משוחד ומכירת ישראל בריטיש גז ועוד. הם מושא שנאתנו וכמובן דבילים שכמותך המסנגרים על המושחתים ומסיתים נגד הישר והמוכשר נתניהו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כן אני זוכר שהיו אנשי שמאל ששנאו את ביבי יותר מערפאת

    אלכס טוקבק, 12/02/08 12:08

    חיבקו את ערפאת , שנאו את ביבי

    הגב לתגובה זו

    • ביבי גרם נזק לישראל, עראפת גרם לנזק לפלסטינים (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    למה שישתף את הבוגד אולמרט שימכור זאת לחמאס?

    רק נתניהו, 12/02/08 12:04

    רוצים פתרונות של נתניהו החזירו אותו לראשות הממשלה עכשיו.
    נתניהו לא חייב כלום לאולמרט הבוגד שמוכר אותנו לאיסלם תמורת כסף לביתו.

    הגב לתגובה זו

    • ועד שלא יבחרו אותו ימשיכו להפגע בשדרות?לא חראם? (ל''ת)

      טמבל, 12/02/08 14:00

      הגב לתגובה זו

      • חראם באמת שיש את אולמרט החלש שאתם מצפים מנתניהו שבאופוזיציה לפעול (ל''ת)

        אתה תולעת תחת, 12/02/08 14:44

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    דעתו של ביבי נשמעה. הממשלה לא רוצה לבצע זאת.

    ואת זה, מר כהן,, 12/02/08 11:42

    הבסיס לכל הדיון המטופש של דורון כהן הוא שתי נקודות: הראשונה, שלביבי אין באמת תוכנית, והשניה, שאילו היתה לו תוכנית טוטבה ואילו ''גילה'' אותה לאולמרט ולחבריו היה בא קץ לסבל תושבי שדרות והסביבה.
    הדיון מטופש משום ששתי הנקודות הנ''ל לא נכונות.
    ראשית, לביבי בפרט ולימין בכלל יש תפיסת עולם ותוכנית שנגזרת ממנה שסוברת כי הנוכחות הישראלית פיזית בשטח מסויים מונעת את התגברות הטרור באותו תא שטח. מה אם כן צריך לעשות לפי ביבי? להכנס פיזית לרצועה, לייצר שטח נקי ממחבלים, ולמנוע ירי תלול מסלול על תושבי שדרות.
    זה לא סוד וגם דורון כהן יודע זאת. הרי כל מהלך ההתנתקות בפועל בדק האם צאתה של ישראל מתא השטח של רצועת עזה, מה שמכונה ''פירוק ההתנחלויות'' או ''סיום הכיבוש'', מוביל לרגיעה, לפשרה, להגברת הבטחון (כפי שהשמאל, אריק שרון ואולמרט חזרו וטענו) או רק נותן רוח גבית לטרור כפי שטענו מביני עניין (ותמיד הימין מתגלה כמבין את המציאות יותר מאשר השמאל).
    גם הנקודה השניה בהנחת היסוד של דורון כהן מוטעית. הבעיה היא לא שביבי ''לא מגלה'' את תוכניתו (עם כל המשתמע מכך לפי דורון כהן על אופיו) אלא שהממשלה הנוכחית אינה מתאימה בכדי לבצע מהלך אמיתי למיגור הטרור. מי שחוזר ומשמיע תשבחות לאבו מאזן כאילו הוא פרטנר לשלום, בעוד אנשיו של אבו מאזן הרגו יותר ישראלים בשנה החולפת מאשר החמאס, הג'יהאד האיסלמי והחזית העממית גם יחד (!), אינו יכול ב-א-מ-ת למגר את הטרור. הבעיה פה אינה הכרות של אולמרט עם תוכניתו של ביבי אלא הכרות של אולמרט עם העובדה שאין ב-א-מ-ת עם מי לדבר ועל מה לדבר. מה שחסר הוא ממשלה אחרת, במקום ממשלת החדלון של אולמרט. מי שמדבר דברי סרק ודמגוגיה חסרת בסיס הוא אולמרט שבעוד הטרור מכה עשרות פעמים כל יום בשדרות מתקיימות שיחות ''פסאודו-שלום'' אינטנסיביות עם הפלסטינאים. הפליסטינאים ידעו לעמוד על כך שלא יהיו שיחות בעת שישראל בונה בהר חומה. ישראל לעומתה מבינה שאבו מאזן לא יכול לספק את הסחורה ובכל זאת מנהלת איתו שיחות. אלו שיחות שלא יובילו לשום דבר טוב לאזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד. באמת צריך לחשוף את השקרים של השמאל. (ל''ת)

      סימה, 12/02/08 13:09

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לעניין תקרא את 25 מומלץ בחום (ל''ת)

      בר, 12/02/08 13:30

      הגב לתגובה זו

    • ימונה 25 למפקד ווסטפוינט וביבי יהפוך לשרת המכללה!!!!!!!! (ל''ת)

      ווסט פוינט, 12/02/08 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    רגע!... הבעיה איננה ביבי!

    ד''ר אביבה כהן, 12/02/08 11:24

    הבעיה שלנו, כישראלים, עומדת בראשות ממשלת ישראל - דהיינו, אהוד אולמרט! ההיטפלות לביבי אם יש לו פתרון או אין, היא איננה לעניין. זה פטנט שכבר אולמרט ניסה אותו, כשהאשים את ביבי ב...אחריות לתוצאות המלחמה!
    אולמרט הוא ראש שהעם איננו מאמין לו, אפילו אם אמת ידבר.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הבעייה כנופיית ברק אולמרט שמטיילת בחו''ל ומפקירה אותנו (ל''ת)

      סמי, 12/02/08 13:25

      הגב לתגובה זו

    • יש 2 בעיות 1. אולמרט. 2. ביבי. (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שיתף גם שיתף צריך רק להלחם ולהגן גם על שדרות לא רק על מלהגי ת'א (ל''ת)

    בתשלום כמוך, 12/02/08 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לביבי בכלל יש תשובות קסם לכל דבר-קוראים לזה דמגוג!!! (ל''ת)

    אייל, 12/02/08 10:10

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא פתרון קסמים, פתרון קשה, ארוך טווח

    החלטי והכרחי, 12/02/08 09:57

    גדול כמו חומת מגן והמשך ההתבססות בשטח עד לניקויו המוחלט מטרור, כמו שעשינו ביהודה ושומרון.
    את המחיר על הנסיגה המפגרת נשלם בעשרות או מאות חיילים הרוגים וזה יקרה במוקדם או במאוחר. עדיף שזה יהיה במוקדם כי ככל שהפעולה תידחה כך יתחזק ויתחמש החמאס. מהשלכות הבריחה לפני שנתיים לא נוכל לברוח לנצח.

    הגב לתגובה זו

    • אני מתנדב אם אתה תוביל את הכח. בטוח שאתה גובניק או משתמט. (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:09

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    תחשוב מה כל אומה אחרת היתה עושה אילו הופגזה (ל''ת)

    זה הכל, 12/02/08 09:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נתניהו אמר בפירוש מה הוא חושב שצריך לעשות

    אייל, 12/02/08 09:39

    והוא לא הציע שום הוקוס-פוקוס. צריך להרחיב את היקף ועוצמת הפעילות. זהו. פשוט כך.

    הגב לתגובה זו

    • ואז יהיה עוד וינוגרד, אה..איזה יופי (ל''ת)

      חכמים בלילה, 12/02/08 09:47

      הגב לתגובה זו

    • BIBI COME BACK--WE NEED ONE WITH BALLS AND BRAIN (ל''ת)

      AVI, 12/02/08 09:56

      הגב לתגובה זו

      • תסתפק בחלק הראשון של בקשתך.המוח לא משהו. (ל''ת)

        קישקוש, 12/02/08 14:07

        הגב לתגובה זו

    • כל כך פשוט. ממש. אבל לא בר ביצוע. (ל''ת)

      ש, 12/02/08 10:04

      הגב לתגובה זו

      • בר ביצוע ומגובה ע''י אמנת ג'נבה (ל''ת)

        מיכה, 12/02/08 12:54

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    '' עדיף לנו להישאר עם אולמרט. הוא, עושה רושם, לפחות הפנים את הלקחים

    רמי, 12/02/08 09:25

    כל המערכת הביטחונית מודה שאולמרט חוזר על טעויות מלחמת לבנון השנייה, ואתה מדבר על נתניהו ??????

    הגב לתגובה זו

    • נתניהו לא הפנים את שגיאותיו, ויחזור עליהן שנית (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:08

      הגב לתגובה זו

    • מי אלה ''כל המערכת הבטחונית''?

      עמי גרוסמן, 14/02/08 01:49

      הטעות העיקרית במלחמה היה שנכנסו אליה בחיפזון,ללא יעדים ברורים וללא בירור מספיק האם ניתן להשיג את היעדים.

      אולמרט הפעם זהיר יותר, כלומר נראה שהוא כן הפנים את המלצות וינוגרד.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    הלוואי שכך תתנהל תעמות הבחירות של השמאל, כותבים ירודים ואינפנטילים (ל''ת)

    רונה, 12/02/08 09:22

    הגב לתגובה זו

    • אה נכון,והדמגוגיה שלכם עם פתרונות הקסם הם לא אינפנטיליים

      דוד, 12/02/08 11:01

      נמאס כבר מהפטריוטים האלה שנלחמים כל הזמן עד טיפת הדם האחרונה של אחרים,אינפנטיליות כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הישגי נתניהו - טירור פלשתיני חלש ביותר, השתקת הגבול הלבנוני ל8 חדשי

    עומר, 12/02/08 09:19

    לאחר תקיפת המכם הסורי, כלכלה שסוחפת משקיעים מן החוץ, שהם אלה שהניעו את קטר ההייטק, ממשלה שהחזיקה כמעט 4 שנים.

    ''הישגי ברק'' - איתיפדת אל אקצה, חטיפת החיילים, ממשלה ללא רוב קואליציוני במשך 8 חדשים, חוק טל במקום ''גיוס לכווולם''

    הגב לתגובה זו

    • למה ללכלך סתם?

      עמי גרוסמן, 14/02/08 01:45

      איני מזלזל בהישגי נתניהו. ייתכן שאפילו אצביע עבורו בבחירות הבאות.

      אבל אני ממש לא מבין למה אתה צריך ללכלך על ברק.
      אינתיפאדת אל אקצה? - הציבור הישראלי יודע היטב שהאינתיפאדה תוכננה מראש. היא פרצה ללא קשר לעליית שרון להר-הבית, וודאי שללא קשר לזהות ראש הממשלה. אתה חושב שאם היה ראש ממשלה אחר לא הייתה אינתיפאדה? נו באמת...
      חטיפת החיילים- אותו כנ''ל. ממש לא באשמת ברק.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זה לא רצפט של עוגה, זה האישיות וכל ההתנהלות

    חני, 12/02/08 09:15

    התחלנו עם אנטי-ביבי.
    זה סימן שהוא מתקרב ללישכת ראש הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • לפי כמות המתקפות נגד ביבי של טוקבקי קדימה

      טוק, 12/02/08 09:34

      נדמה שביבי הוא ראש הממשלה ואולמרט יו''ר האופוזיציה - ביבי אשם במלחמת לבנון, ביבי אשם בקסאמים ואולמרט המסכן רק מנסה להציל את המצב...

      הגב לתגובה זו

      • כמות הטוקבקים של קדימה?לי נראה שדווקא תומכי בלפניהו שולטים פה (ל''ת)

        רמי, 12/02/08 11:02

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא יעזור לכנפייה של ברק אולמרט, רוב הצבור התפקח מההסתה נגד ביבי (ל''ת)

    דני, 12/02/08 09:15

    הגב לתגובה זו

    • חלק מהציבור למד לאיית.

      אופסס, 12/02/08 13:57

      שמע:הביבי שלך אמריקאי חלקלק חמקמק.
      הוא אומר לכל ציבור את מה שהוא רוצה לשמוע באותו רגע

      ביבי עמד על המרפסת והסית נגד רבין.

      יש לו חוט שדרה של זיקית מצויה

      הוא סתם פלקט.פוזה.חבל שזה עובד עליך.

      הגב לתגובה זו

      • על המרפסת עמדו גם אולמרט ושרון

        גג, 13/02/08 13:00

        שכחת מהם?
        או שהם אתרוגים?.
        איחס.. מוסר סלקטיבי מגעיל.

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    אם נתניהו כ''כ טועה...

    ארז, 12/02/08 09:14

    היכן חוכמתם המופלאה של אולמרט וברק? מדוע הם, בתבונתם כי רבה, אינם מצליחים למצוא פתרון לקסאמים הממשיכים ליפול על יישובי הנגב?
    מה שעצוב הוא, שהפתרון ברור ונהיר לכולם, למעט אלו העוצמים את עיניהם ומסרבים להתחבר למציאות, אלו השוגים בהרהורים אינטלקטואליים (''אנליטיים'') על מוסר ונאורות והומניות.

    אז אתה יכול להירגע. כל מאמרי השטנה שלך ושל חבריך לא עושים רושם על אף אחד.
    בבחירות הקרובות אולמרט יובס (מדוע לדעתך הוא כ''כ חושש מבחירות...?) וברק יעמוד בראשה של מפלגה בת מס' מנדטים בן ספרה אחת.
    ונתניהו? הוא יהיה עסוק מאוד. ככה זה כשאתה ראש ממשלת ישראל...

    הגב לתגובה זו

    • הזכרת בשורה אחת שלשה ראשי ממשלה כושלים, שילכו כבר הביתה (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:07

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    הגיס שלך אהוד ברח השקרן, שלח לך את המאמר בפקס

    זאב, 12/02/08 09:14

    אין לך שום בושה

    הגב לתגובה זו

    • שמע, אתה גאון. אתה באמת חושב שזה אותו דורון כהן...? (ל''ת)

      ד. קופרפילד, 12/02/08 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    תגיד לי יה חייזר, את וינוגרד קראת ? לא הבנת את הבעיה עדיין ?

    חיים, 12/02/08 09:10

    או שאתה עוד בג'ננה על החשמל בטדי ?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נתניהו הצליח אולמרט נכשל

    אסף, 12/02/08 09:04

    נתניהו כראש ממשלה הקטין את הטרור בצורה דרמטית. נתניהו כשר אוצר הצליח בצורה פנומנלית

    אולמרט היה מגדולי תומכי ההתנתקות שנכשלה ואינו מודה בזה או לוקח אחריות. ולא רק זה אלא ממשיך ומנסה לסדר לנו מצב גרוע פי כמה ביו''ש וגם ברמת הגולן. אולמרט גם נכשל בלבנון. אולמרט היה שר תמ''ת גרוע ושר אוצר גרוע.

    בכל פרמטר אפשרי אולמרט הוא כשלון ונתניהו מוצלח פי 1000. אף אדם שפוי לא רוצה להישאר עם אולמרט. תביא כל פוליטקאי אחר רק לא אולמרט. ועוד לא דיברנו מילה אחת על השחיתות האישית ואלו אנשים מינה כשרים.

    הגב לתגובה זו

    • הצליח בצורה פנומנלית לקצץ בקצבאות הזקנה

      איתמר, 12/02/08 10:03

      ותוכנית ויסקונסין? הצלחה מסחררת. כנראה שגם אתה אוכל את סיסמאות ה''צמיחה'' בלי לחשוב

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק אבל

        איציק, 12/02/08 10:40

        לא הייתה לו ברירה.
        אם נתניהו לא היה מקצץ את הקיצוצים הכואבים הללו היינו היום בפשיטת רגל.
        המומחים הכלכליים הכי גדולים בעולם אומרים שנתניהו הציל את כלכלת ישראל, ותאמין לי שאני אישית נפגעתי מהקיצוצים שלו, אבל אני מבין... בכאב.

        הגב לתגובה זו

        • כן,הניתוח הצליח אבל החולה מת

          מני, 12/02/08 14:03

          ביביהו,התלמיד הנאמן של מילטון פרידמן שרואה בכלכלה את חזות הכל,ולא מבין דבר אחד והוא שהכלכלה באה לשרת את האנשים ולא להיפך.מדיניות שוק?אולי שוק הכרמל.

          הגב לתגובה זו

        • אם נפגעת מביבי אבל תצביע בשבילו, אתה מזוכיסט שגורם שכולם יסבלו אתך (ל''ת)

          שמאלן, 12/02/08 14:03

          הגב לתגובה זו

          • מיאולמרט נפגעתי יותר (ל''ת)

            סטודנט, 12/02/08 15:31

            הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא שמתם לב שישנה התקפה כוללת על נתניהו שאיננו נושא בשום תפקיד כרגע

    חמי, 12/02/08 09:04

    ולא צויין כאחש הכישלונרים של וינוגרד ?
    מדובר במהלך מתואם כמעט של ספינאי כלומרט והתקשורת

    הגב לתגובה זו

    • פשוט זוכרים לביבי את הכשלונות הקודמים - זה לגיטימי (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:04

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ביביפוביה מחלה ללא מרפה,וזה כואב

    רופא, 12/02/08 09:03

    חחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    בור ועם הארץ פשוט כך. האם לא קראת את דוח וינוגרד ? האם לא ברור לך

    דני, 12/02/08 09:03

    שהבעיה היא במנהיג ולא בדרך הפעולה ??

    הגב לתגובה זו

    • אני מניח שכשהמנהיג שלך יגיד, תקפוץ מהגג. ראינו כבר מנהיגים כאלה. (ל''ת)

      שמאלן, 12/02/08 14:05

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    זה לא האהבל שקיקש על החושך בטדי מול האור בקהיר ??? (ל''ת)

    פפר, 12/02/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הוקוס פוקוס

    לדורון, 12/02/08 08:36

    פתרון לעיתים דורש מנהיגות על חשבון הפרצוף היפה,וזה לא ממש מתאים לאולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכן הדורון הנ''ל,הוא מנסה באצבע לסתום את הפירצה בסכר, כבסיפור הידוע (ל''ת)

    אליפז התימני, 12/02/08 08:24

    הגב לתגובה זו

    • בסיפור ההוא הילד הצליח... (ל''ת)

      דוד, 12/02/08 08:57

      הגב לתגובה זו

      • ,,,המים לוחצים,,ולדורון רק 10 אצבעות,,ואז ,,אולמרט נופלללל,,הבנת,,, (ל''ת)

        אליפז התימני, 12/02/08 09:07

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    דורון קח כדור הרגעה,,,ביבי יהיה רה''מ הבא,ואתה תבלע צפרדע,,,,,,,,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 12/02/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שכשל והיה למחדל יפנה מקומו לאחר ככלל (ל''ת)

    כהן האומלל, 12/02/08 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    דורון כהן זה לא הגיס של הבורח הסדרתי? (ל''ת)

    יוסי, 12/02/08 07:03

    הגב לתגובה זו

    • ואם כן אז הוא לא צודק?

      נחצ'ה, 12/02/08 07:45

      נתניהו הוא שקרניהו,בלפן סידרתי, מסתנוורים ממנו כמו מהחלילן מהמלין.

      הגב לתגובה זו

      • איך נתניהו קשור בכלל לעניין ? (ל''ת)

        גדי, 12/02/08 09:05

        הגב לתגובה זו

        • קשור בזה שהוא עובד על תושבי שדרות ומספר שיש לו תרופות פלא (ל''ת)

          קשור, 12/02/08 14:14

          הגב לתגובה זו

          • הוא מעולם לא אמר תרופת פלא

            No, 12/02/08 17:48

            את הביטוי הזה כתב הפובליציסט דורון כהן.

            הגב לתגובה זו

      • לנחצ'ה

        אסף, 12/02/08 14:13

        נורא מוזר שנתניהו הוא אצלך בלפן סדרתי. בעוד אתה מתעלם מהעובדה שרק לפני שבוע ברק (כן זה שגיסו מלכלך כאן על נתניהו) חזר בו מהבטחה מפורשת שניתנה בפומבי לפרוש מהממשלה אחרי דו''ח וינוגרד. הרי השקרן של השבוע האחרון הוא ללא ספק ברק.

        כעת אנא בסס את היותו של נתניהו בלפן על ידי עובדות לאחר שהבנו שברק אינו דובר אמת ועל אולמרט מעולם לא נטען שהוא דובר אמת.

        הגב לתגובה זו