• 58.

    כל הכבוד למני מזוז

    עמליה, 11/02/08 15:49

    קצת תקווה במדינה הזאת

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הורות אחרת יכולה להיות נפלאה ופשוטה

    עופר, 11/02/08 02:11

    http://www.youtube.com/watch?v=_qf0puHJ-KM

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ישי - הרי אתה מתנגד גם לאימוץ ילדים על ידי חילוניים

    מאיר, 11/02/08 00:37

    שלא יהיה ספק, בעיני החרדים דין אחד לחילוני, לחד-מיני ולגוי.
    ישי תוקף את החד-מיניים כי זה קל. אם יזכה ליותר כוח - לא יאפשר אימוץ של ילד על ידי משפחה חילונית.
    דין אחד לחד-מיני, לחילוני ולגוי, רק שבינתיים צריך לחכות. אם תיתנו לחרדים עוד כוח, תגיעו גם לזאת.
    ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    קדימה האהבה! הלאה החרדה!

    הרב אנרכיסטבסקי, 11/02/08 00:29

    וכל הכבוד למני מזוז על עשיית צדק כלפי אנשים ישרים הגונים ואוהבים כמוני וכמוך.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    סדום ועמורה הושמדו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גם אתם, 11/02/08 00:16

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    החלטת מזוז- צדק הסטורי

    אורי, 10/02/08 23:48

    החלטת מזוז מעידה שהדמוקרטיה לא מתה לחלוטין בישראל.
    אם כוחות החושך בישראל ינסו למנוע את ההחלטה זו תהיה הוכחה נוספת לשקרנותם ''לא נכנסים לאיש לחדר המיטות''. אין למדינה זכות לקבוע לזוג כלשהו אם להיות הורים או לא.

    דמוקרטיה זו לא זכות הרוב להכריע למיעוט איך לחיות!

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    וכשתינוק נולד לא מרצונו למשפחה חרדית?

    אסי, 10/02/08 23:41

    למה המדינה לא אוסרת על החרדים להביא ילדים?
    הרי רוב האוכלוסיה לא חרדית, אז גידול משפחה חרדית היא סטייה מהנורמה.
    תינוק שגדל במשפחה חד מינית יודע שהרוב סטרייטים, הוריו לא יכולים לחנכו להומוסקסואליות גם אם יירצו והוא יודע שיאהבו אותו גם ''אם'' יהיה סטרייט.

    אבל תינוק שנולד לא מרצונו במשפחה חרדית?
    הוא שומע רק כמה החילונים חוטאים, יודע שהוריו ינדו אותו אם יחליט להיות חילוני או ''רק'' דתי לאומי.
    הילד הזה חי בכפיה דתית מברגע שנולד והמדינה שותקת?

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    כל הכבוד!! נעשה צדק!

    סטרייט אוהד, 10/02/08 22:21

    עוד צעד אחד כדי להראות שכבוד ושוויון הם זכותם של כל בני האדם, גם אם הטבע שלהם מנוגד לספר חוקים שנכתב לפני 2000 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לדעתי מזוז הומו והוא זורק סוכריות לקהילה שלו (ל''ת)

    מביט מהצד, 10/02/08 22:04

    הגב לתגובה זו

    • נכון..כי כל אחד שמתנגד לעבדות הוא שחור..

      הדר, 15/03/08 18:15

      לא צריך להיות גאון הדור כדי להבין שזה הדבר הנכון לעשות...

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל הכבוד למני מזוז! ישר כוח!

    Roy, 10/02/08 20:54

    ישראל ביצעה הערב זינוק אל עבר המערב הנאור! הגיע הזמן להפסיק דיכוי היסטורי של אוכלוסיה שלמה שראוייה לזכות שווה להיות הורים!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    זו תהיה משפחה נורמאלית לכל דבר

    אסי כהן, 10/02/08 20:54

    כל הכבוד למזוז ולשר הרצוג על הצעד הכ''כ מתבקש הזה.

    ולכל הדואגים לנורמאליות הילד-
    אני לא חושב שמשפחה עם אבא+אמא אלכוהוליסטית או אמא+אבא מכה יכולה להקרא ''נורמאלית'' יותר ממשפחה של שני גברים האוהבים זה את זה.
    רק בעיתון סופ''ש האחרון קראנו על אם סטרייטית שנתנה לבן שלה תחליפי סם עד שהוא מת, ועל סטרייט מבוגר נוסף שבמשך שנים אנס ילדה בת חמד כשהסיע אותה לביה''ס.
    האנשים האלה בעלי משפחות, ולפני שנישאו לא נתבקשו להוכיח שהם ''נורמאליים''.
    למה? כי כולם יצאו מנק' הנחה שאם הם סטרייטים- הכל יופי טופי ואין דרישות מינימום כדי להינשא ולהביא ילדים.

    לחיות בבית עם זוג מאותו המין לא הופך אותך להומו.
    ולראיה- אני גדלתי בבית אוהב עם אבא ואמא ואני עדיין הומו, וכך 99% מהגייז.

    אני בטוח שאני ובן זוגי נהיה משפחה נורמאלית לילדים שלנו יותר מהרבה משפחות סטרייטיות שאני ואתם מכירים, נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    זו תהיה משפחה נורמאלית לכל דבר

    אסי כהן, 10/02/08 20:53

    כל הכבוד למזוז ולשר הרצוג על הצעד הכ''כ מתבקש הזה.

    ולכל הדואגים לנורמאליות הילד-
    אני לא חושב שמשפחה עם אבא+אמא אלכוהוליסטית או אמא+אבא מכה יכולה להקרא ''נורמאלית'' יותר ממשפחה של שני גברים האוהבים זה את זה.
    רק בעיתון סופ''ש האחרון קראנו על אם סטרייטית שנתנה לבן שלה תחליפי סם עד שהוא מת, ועל סטרייט מבוגר נוסף שבמשך שנים אנס ילדה בת חמד כשהסיע אותה לביה''ס.
    האנשים האלה בעלי משפחות, ולפני שנישאו לא נתבקשו להוכיח שהם ''נורמאליים''.
    למה? כי כולם יצאו מנק' הנחה שאם הם סטרייטים- הכל יופי טופי ואין דרישות מינימום כדי להינשא ולהביא ילדים.

    לחיות בבית עם זוג מאותו המין לא הופך אותך להומו.
    ולראיה- אני גדלתי בבית אוהב עם אבא ואמא ואני עדיין הומו, וכך 99% מהגייז.

    אני בטוח שאני ובן זוגי נהיה משפחה נורמאלית לילדים שלנו יותר מהרבה משפחות סטרייטיות שאני ואתם מכירים, נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זו תהיה משפחה נורמאלית לכל דבר

    אסי כהן, 10/02/08 20:53

    כל הכבוד למזוז ולשר הרצוג על הצעד הכ''כ מתבקש הזה.

    ולכל הדואגים לנורמאליות הילד-
    אני לא חושב שמשפחה עם אבא+אמא אלכוהוליסטית או אמא+אבא מכה יכולה להקרא ''נורמאלית'' יותר ממשפחה של שני גברים האוהבים זה את זה.
    רק בעיתון סופ''ש האחרון קראנו על אם סטרייטית שנתנה לבן שלה תחליפי סם עד שהוא מת, ועל סטרייט מבוגר נוסף שבמשך שנים אנס ילדה בת חמד כשהסיע אותה לביה''ס.
    האנשים האלה בעלי משפחות, ולפני שנישאו לא נתבקשו להוכיח שהם ''נורמאליים''.
    למה? כי כולם יצאו מנק' הנחה שאם הם סטרייטים- הכל יופי טופי ואין דרישות מינימום כדי להינשא ולהביא ילדים.

    לחיות בבית עם זוג מאותו המין לא הופך אותך להומו.
    ולראיה- אני גדלתי בבית אוהב עם אבא ואמא ואני עדיין הומו, וכך 99% מהגייז.

    אני בטוח שאני ובן זוגי נהיה משפחה נורמאלית לילדים שלנו יותר מהרבה משפחות סטרייטיות שאני ואתם מכירים, נכון?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מה השם של אשתו של מזוז? (ל''ת)

    הקהילה?, 10/02/08 20:38

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רק טובת הילד כנגד עיני המדינה - כ מ ו ב ן (ל''ת)

    מטורפים, 10/02/08 20:28

    הגב לתגובה זו

    • ברור, עדיף להם לגדול עם הורה כמוך..NOT

      בני, 10/02/08 21:09

      הורים גאים הם ההורים הכי טובים שיש. שום דבר לא בא להם בקלות כמו לחרדים, ולכן הם יעשו הכל לטובת הילד/ה, כי מי שנלחם כל כך הרבה עבור הזכות לאמץ - ראוי שיאמץ.

      את/ה אימצת כבר? אם לא, זכותך פשוט לסתום את הפה ולתת לאחרים לדאוג לילדי המוסדות!

      הגב לתגובה זו

      • בני, אתה כ''כ צודק.

        מה זה משנה?, 10/02/08 23:31

        מילים כדורבנות.
        אבל להערכתי- הם לא שווים אפילו תגובה.
        שיחיו בטימטומם, שיחיו בטיפשותם ויניחו למדינה לנפשה.

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה? לא מספיק מה שילדים כבר עברו? המדינה פוגעת בהם במכוון בפעם השניה

    מזועזעת, 10/02/08 20:22

    הילדים במילא פגועים בשל שננטשו ועכשיו המדינה זורקת אותם לכל הרוחות ושמה אותם אצל משפחות של פגועי נפש???
    מה נורמלי בזה? כבר עדיף להשאיר את הילדים שיגדלו ברחובות לפחות יגדלו לפי חוקי הטבע

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה? לא מספיק מה שילדים כבר עברו? המדינה פוגעת בהם במכוון בפעם השניה

    מזועזעת, 10/02/08 20:22

    הילדים במילא פגועים בשל שננטשו ועכשיו המדינה זורקת אותם לכל הרוחות ושמה אותם אצל משפחות של פגועי נפש???
    מה נורמלי בזה? כבר עדיף להשאיר את הילדים שיגדלו ברחובות לפחות יגדלו לפי חוקי הטבע

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סדום ועמורה תתאדה כי שתקתם למנוולים מזוז ושות' (ל''ת)

    ההתאיידות בדרך, 10/02/08 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רק חיסול מאחזי השמאל עמלקי בתקשורת פרקליטות ושלטון יציל את עם ישראל (ל''ת)

    מההתאיידות, 10/02/08 20:20

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה ילדים אימץ יו''ר ש''ס ?

    פסימיסט, 10/02/08 20:19

    נורא קל לדבר על מי לא צריך לאמץ, אבל אם תשימו לב, אלה שתמיד מדברים על זה שלאחרים אסור לאמץ מכל מיני סיבות - הם עצמם אף פעם לא אימצו ילד.

    הגב לתגובה זו

    • יו''ר ש''ס הוא מטיבעו פרזיט

      בני, 10/02/08 21:10

      ואינו מסוגל לעשות דבר עבור משהו או מישהו שאינו שלו.
      זה פשוט לא בגנים שלו..

      הגב לתגובה זו

    • אולי הוא ניסה,אבל איזה ילד ירצה בו כאב?

      אסי., 10/02/08 23:33

      את באמת חושבת שמישהו ירצה בו כאב מאמץ?
      לדעת שאבא שלך מקבל אותך רק אם אתה כמו שהוא מצפה ממך?

      מילא הילדים שכבר נולדו למשפחה כזו, אבל מי ירצה מלכתחילה הורה כזה?

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    i am sick

    ami, 10/02/08 19:49

    israel got a big MAHALA. and the is MAZUZE.i wonder ther is no docter to take care of him. AHHH ?????.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא מספיק שהילד צריך להתמודד עם תיק אימוץ

    גלי, 10/02/08 19:48

    הוא צריך גם להתמודד עם זוג הומואים בבית שלו???
    המדינה הזו פשוט נגד הילדים של עצמה....נורא

    הגב לתגובה זו

    • הסבר?

      לא הומו, 10/02/08 20:43

      בואי תסבירי לי מה הבעיה בזוג חד-מיניים? הם יוכלו להעניק לילד חינוך פי כמה וכמה יותר טוב מלא מעט הורים שקיימים!
      אז נכון שכיום יש סטיגמות והפליות מול הומואים ולסביות - אז אולי זה יצמצם את הסטיגמות וההפליות? אולי אנשים יצאו מהבועה שזה לא בסדר....
      לפחות מקווה כך...

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כנראה אלוהים עם ההומואים! (ל''ת)

    מיטל, 10/02/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    השם יתברך מברך היום את כל בניו ההומואים והלסביות (ל''ת)

    דתי גאה, 10/02/08 19:46

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אני לא הומו אבל אני שמח בשבילם מאוד

    סטרייט מסורתי, 10/02/08 19:46

    הם אנשים מקסימים.
    מי שאומר אחרת פשוט לא מבין איזה אנשים טובים הם

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שזה טוקבק אמיתי. ותודה. (ל''ת)

      ירון, 10/02/08 20:32

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    יבורך מזוז

    לאה, 10/02/08 19:44

    האם מוטב שיהיו ילדים חסרי אהבה במוסדות?

    הגב לתגובה זו

    • יבורך נסראללה שיחסל את כל האידיוטים במדינה כולל אותך (ל''ת)

      יעקב אבינו, 10/02/08 20:03

      הגב לתגובה זו

      • ynet, מותר לפרסם הסתה לרצח? (ל''ת)

        אסי כהן, 10/02/08 23:35

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    נסראללה צודק החברה הישראלית מתפןררת (ל''ת)

    נעמן המטורלל, 10/02/08 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    איך נתנו לעובדיה יוסף ואשתו לאמץ?

    אמנון, 10/02/08 19:35

    הרי לפי השמלות שלו מדובר בזוג לסביות
    מצד שני... רוב הלסביות שראיתי נראו הרבה יותר נחמדות ממנו

    הגב לתגובה זו

    • ענק... (ל''ת)

      אשריך, 10/02/08 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף יהיה לי ילד משלי ושל חברי (ל''ת)

    נעמן השפוי, 10/02/08 19:34

    הגב לתגובה זו

    • הפרובוקטור שמנסה ליצור הרבה תגובות נגד פשיסטיות!! (ל''ת)

      לזעמן נעמן שפוף, 10/02/08 20:00

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    קצת איזון לחינוך החרדי הלקוי שמקבלים ילדים

    א., 10/02/08 19:31

    בעל כורחם

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    זו לא דמוקרטיה! לא בסמכותו של מזוז

    צ'ומפי, 10/02/08 19:29

    יובהר שאני לא מתנגד להחלטה, אך חושב שבדמוקרטיה החלטות מסוג זה צריכות להתקבל ע''י הכנסת והממשלה. מפחיד לחשוב איך מתקבלות כאן החלטות.
    ולעצם ההחלטה: שירות הרווחה לא היה נותן לזוג סטרייט שסתם גר ביחד לאמץ ילד. לכן, יש לבחור זוג חד מיני, כך שיהיה ברור שהם מקיימים זוגיות בדומה לכל בני זוג נשואים, ע''מ שיהיה ברור שלא יהיה מצב שהילד יפגע.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מוכן לאמץ את מזוזי (ל''ת)

    סוס הרבעה, 10/02/08 19:23

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד !

    יואל, 10/02/08 19:23

    מי שיוצא כנגד, אין לי איך לעזור לו .

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי האמא מי האבא???בייניש האבא מזוז האמא (ל''ת)

    2 בולבולים, 10/02/08 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגיע הזמן! מזל טוב! (ל''ת)

    עומר, 10/02/08 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    חבל מאוד

    היהודי הנצחי, 10/02/08 19:16

    אנחנו עוד נחטוף על זה..
    בצדק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    הגדרת ''משפחה''

    אלברט שבות, 10/02/08 19:16

    אם האנושות היתה מאמצת את הגדרת ''משפחה'' של מזוז, לא היתה משפחה אנושית היום על פני האדמה.

    הגב לתגובה זו

    • אם אביך היה שם גומי האנושות לא היתה סובלת את טפשותך (ל''ת)

      יצחק, 10/02/08 23:49

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    5 חקירות פליליות של אולמרט הוא מחפף אבל זה מה שמעיניין אותו

    מזוז הבזוי, 10/02/08 19:14

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    והמועצה לשלום הילד שותקת ???????????????????? (ל''ת)

    סדום ועמורה, 10/02/08 19:13

    הגב לתגובה זו

    • הומואים לא מחנכים ילדים לבורות ולהשתמטות (ל''ת)

      אדם, 10/02/08 19:33

      הגב לתגובה זו

    • הומופוב דביל (ל''ת)

      דמוקרטלנד, 10/02/08 23:50

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    עכשיו כל החרדים שילדים שלהם סובלים מהזנחה

    ניר, 10/02/08 19:11

    תמידית יקפצו.
    רוב ההומאים הם אנשים מצויינים,איכפתיים וסבלניים.אני בטוח שהומואים לא יאנסו את הלדים שלהםכמו שהרבנים המובחרים אוהבים לעשות מדי פעם.לא נראה לי שההומואים ישכחו את הילדים באוטו או שהילד יקפוץ מהמרפסת,נוהג מקובל בחברה החרדית.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים לגמרי

      מדהים, 10/02/08 19:31

      רק אדם שסבל מהזנחה של שנים יכול להתבגר ולהפוך לאדם עיוור שכל היום מפחד מאלוהים שלא יבוא ויעניש אותו.

      אבל אותי מטרידה שאלה הרבה יותר גדולה - איך זה שחרדי הוא שר העבודה והרווחה, כשהחרדים לא מביאים לרווחה ולא קיימים בשוק העבודה? מדהים איך הגלמים האלה מצליחים להשתחל כמו טפיל מתוחכם לכל מערכות השלטון, גם לאלה שלא רלוונטיות להם. המשכות החרדים לכסף מקבילה להמשכותו של פרפר לאור.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    5 חקירות פליליות ואין שמץ סיכוי שדנינו יימצא ראיות ומזוז מורח עם

    המתהפכים, 10/02/08 19:11

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הילד המאומץ לא יגדל נכון

    אילן, 10/02/08 19:09

    מזוז =מרץ

    הגב לתגובה זו

    • ברור, לגדול במוסד זה מה שנקרא לגדול נכון (ל''ת)

      אהה, 10/02/08 19:45

      הגב לתגובה זו

    • ''נכון'', כמוך?.. לא הייתי בטוח במקומך. (ל''ת)

      בני, 10/02/08 21:06

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה מה שמעניין את האליטה המשפטית בישראל, זכויותיהם של הומואים וערבים

    דוב הקוטב, 10/02/08 19:09

    ושהשאר ישרפו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    או ש80% מהמגיבים הומואים\\שמאלנים

    או שהם איש אחד, 10/02/08 19:01

    לכל היותר-2.

    ופירוק המשפחה הגרעינית והעברת הילד להתפתחות בסביבה שנעדר ממנה המכנה האנושי המשותף הנמוך ביותר-אבל גם החשוב ביותר-שקיים עבור כל המשפחות: אב, אם וילדים (להוציא מקרים מצערים של מוות וכ''ו) היא ללא שום ספק פשע על גבם של ילדים קטנים-אם זאת היא ה''נאורות'', טוב לי ב''חושך''.

    הגב לתגובה זו

    • ושמח בשמחת השפיות שהשתררה כאן לפתע

      לא הומו / שמאלן, 10/02/08 19:20

      מצדי, שתישאר ''בחושך'' כמה שתרצה, אבל אל תכריח את האחרים...

      הגב לתגובה זו

    • או שפשוט יש במדינה יותר נהורים משחשבת

      אני, 10/02/08 23:44

      ואני מוכרח לציין שאני מופתע שהצלחת לכתוב טוקבק של 4 שורות ללא שגיאת כתיב אחת לרפואה.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    שונוי נושא לפלג ולשבור את הקונצנזוס הביטחוני בעם (ל''ת)

    אורדני, 10/02/08 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אתה מזוז ותישאר מזוז!!!

    פינקלשטיין ברנו, 10/02/08 18:56

    לא רוצים אותך בצד של האשכנזים
    תישאר עם עמך הדפוקים
    אין לך מקום אצלנו גם עם תתן לנו הכל!!! אני הומו ורוצה לאמץ עם בן זוגי כלבלב ונקרא לכלבלב מזוזי זוזי

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ארץ סדום ועמורה... לאן הגענו?!!!!

    חגית - מאומצת, 10/02/08 18:53

    ילד תמיד צריך את אמא שלו. בין הביאולוגית ובין מאמצת! מה יעשה בין 2 גברים?

    הגב לתגובה זו

    • יהיו לו שתי אמהות. תרגעי. (ל''ת)

      טל, 10/02/08 19:45

      הגב לתגובה זו

    • ביולוגית, לא ביאולוגית. אני בטוח ששני אבות

      בני, 10/02/08 21:05

      ידעו לחנך את ילדם טוב יותר!

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הללויה

    סנדי אבני, 10/02/08 18:53

    כל הכבוד למזוז!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    ליאור, 10/02/08 18:43

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    טעות נוראה של מזוז...

    ערן, 10/02/08 18:43

    אין לי דבר נגד ההומואים והלסביות, מה שברור הוא שזו נטייה מינית, ילדים גדלים לפי מה שהם רואים בבית, ומאחר לתינוקות מאומצים אין בחירה...זאת בעיה. לדעתי אסור לתת לזוגות בעלי נטייה מינית לאמץ ילדים, זה לא נורמלי.

    הגב לתגובה זו

    • אני הומו ויש לי הורים סטרייטים

      הנחה מוטעית, 10/02/08 19:33

      יש לי אחים סטרייטים. אובחני כמחונן בגיל מאוד צעיר ולאחר שסיימתי תואר אקדמי בהצטיינות אני משתכר שכר של יותר מפי שניים מהממוצע. יש לי הרגשה שההורים שלי עשו עבודה מצויינת בגידול שלי...שלך קצת פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד למזוז - שיאכלו את עצמם הדתיים הפרימיטיביים (ל''ת)

    אורן, 10/02/08 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם המדינה הייתה הפסיכולוג שלנו,היינו נשברים באמצע הטיפול ממשבר זהות (ל''ת)

    שוהה חוקי, 10/02/08 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    סוף סוף

    גבר לסבי, 10/02/08 18:35

    מזוז מזיז את הנושא החשוב הזה

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל הכבוד

    משה, 10/02/08 18:24

    כל הכבוד ליועץ כל מי שצריך לעמוד [לדין כבר ,נישפט זה הדבר הדחוף ביותר .

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד...יוזמה מבורכת (ל''ת)

    קצת אור בחשכה, 10/02/08 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא מעניין. איפה אשר הנודניק (ל''ת)

    קראקרע, 10/02/08 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קשה להאמין שזה מגיע רק בשנת 2008, אבל כל הכבוד. (ל''ת)

    אהוד, 10/02/08 18:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סוף סוף אדם אמיץ שמציא פתרון לכל הביעות כולל קסאמים, יה הזוי! אולי

    דולפין מרושע, 10/02/08 18:12

    תתעסק בהסתה ערבית במקום זכויות הסוטים!????????

    הגב לתגובה זו

    • אמא שלך סוטה (ל''ת)

      אמא-אמא שלך, 10/02/08 23:50

      הגב לתגובה זו