• 58.

    אולמרט אשם

    david, 11/02/08 05:43

    כאשר שולחים חילים למות בטוח מסיבות פוליטיות ברורות מבצעים פשע חמור נגד העם הצבא והחילים שנהרגו באשמתו של אולמרט וישראל עוברת לסדר היום כאילו כלום לא קרה עורו יהודים עורו ראש הממשלה שלכם שלח חילים למות לריק ואתם שאננים והולכים לים מענין מה יביא ליציאה לכבישים במאות אלפים משדרות מהצפון כולם חוץ מהתל אביבים הרצליה והסביבה הם לא שיכים למדינה הזו הם חיים בבואת אויר להם לא נונע מי נהרג מי נפצע כי בניהם אינם בצבא הם בעולם הגדול משטמתים משרות למדינה ואים אני טועה שיוכיחו שאני טועה ושיצטרפו להפגנת ענק נגד אולמרט הגנב

    IP: 76.109.159.18דווח על תגובה זו

  • 57.

    יש לשרוף את כל השטח מהאוויר

    ישראל ,ס,, 11/02/08 01:55

    קודם

    לשרוף בפצצות אש את כל השטח שהחיזבלאלונים ימותו ולא חלילה יקרה עוד פעם דבר כזה

    IP: 81.5.24.69דווח על תגובה זו

    • שרפנו! רק לא מספיק...

      תותחן, 24/04/12 22:37

      הטראומה שלי הייתה הידיעה כי חיילים נמצאים בשטח והם זקוקים לסיוע ארטילרי. ואני יושב ומחכה עד לפקודת הירי, אני מניח שעברה דקה או דקה וחצי אבל זאת הייתה הדקה הארוכה ביותר בחיים שלי!

      IP: 31.210.182.151 דווח על תגובה זו

  • 56.

    ואנחנו לא מצלחים ב''סלוקי'' של אולמרט גם זאת תסמונת !!!!! (ל''ת)

    להם יש ''סלוקי'', 11/02/08 00:00


    IP: 82.95.139.126דווח על תגובה זו

  • 55.

    לא יאומן!!! ועדיין הנפל הזה ראש ממשלה. (ל''ת)

    Yo, 10/02/08 22:48


    IP: 62.219.162.218דווח על תגובה זו

  • 54.

    הלוחמים של היום הם נועזים כמו עז ואולי גם יותר מיומנים, הפיקוד כשל

    מוטי דובר, 10/02/08 21:56

    צר לקרוא את הביקורת הבילתי פשרנית על תפקודם של השריונרים בקרב על הסלוקי. רק אנשים חסרי תבונה וכנות יכולים להציג בורות שכזו וחוסר רגשות. ולעצם הענין - אין לי צל של ספק שהכוחות בסלוקי היו מבצעים את המשימה המקורית אילו הותר להם. ובאשר לפיקוד - אין ספק שהיה כשל רציני בדרג העליון כולל את פרץ ואולמרט והיועצים הצבאיים. אבל כך גם היה ב73 אלא שאז הינו עם הגב לים וברירה לו היתה. אין להשוות בכלל בין הגנה על הגולן והמתקפה, רווית האבידות, על הסורים שנועדה להביסם ובין הקרבות בלבנון 2006.
    כשריונר שלחם בשתי החזיתות ב73 גם לי נותרו צלקות נפשיות זמן מה אחר תום הלחימה. אז אני מאוד מעריך את הרצון להגביר את המודעות לבעיה זו. אבל צריך לשמור על איזון מסוים בכדי למנוע את הרושם שנוצר כאילו המצוקה הזו היא נחלת רוב הלוחמים ושהיא עלולה להשפיע על מוכנות וכשירות צה''ל.
    ולגבי 73 - אזכיר רק את הקרב על העיר סואץ, שאליו יצאו הצנחנים לאחר שהפסקת האש הוכרזה, ובו איבדו את חייהם רבים מכוח הצנחנים וגם שריונרים מחטיבה 500 שבאו לחלצם.

    IP: 71.167.4.234דווח על תגובה זו

    • יושב בכורסה, ומייעץ בשלט רחוק. (ל''ת)

      למוטי, מה אתה, 11/02/08 03:24


      IP: 66.31.153.214 דווח על תגובה זו

  • 53.

    כשאין אחווה ורעות כללית לכל אחד קשה יותר

    אך טבעי הוא, 10/02/08 21:36

    אפילו שמבחינה אישית כל לוחם טוב יותר מבעבר

    חוסר אהבת הזולת הבסיסית - מקשה את החיים

    גם בעבר היו בהלם קרב וסבלו, ונפלו ופחדו

    ככה זה מלחמה - צריך להתגבר על הכאב ...

    IP: 217.132.205.75דווח על תגובה זו

  • 52.

    תן כתף, עצום את העיניים - פורים לנו נשכח את הכול, יש לך כאב

    רמסו ברגלים, 10/02/08 21:33

    תן כתף, עצום את העיניים
    .פורים לנו נשכח את הכל
    ,יש לך כאב, רמסהו ברגלים
    :פתח את פיך ושירה בקול

    ,הה, הה, חפצנו נבצע
    .נראה, נראה, נסים ונפלאות
    ,הה, הה, כולנו נשתגע
    .נשיר נרקוד על אף כל הצרות
    ...תן, תן, תן
    ...תן כתף

    IP: 217.132.205.75דווח על תגובה זו

  • 51.

    השריונרים ניצחו!! בגירוש יהודי גוש קטיף.

    כתום חיוור, 10/02/08 19:47

    לא מרחם עליכם. צעדתם בחזות נפוחים מגאווה ברחובות נווה דקלים. יענו מצילים את המדינה. אתם והקצינים שלכם. במקום להתאמן בלוחמת שריון התאמנתם בלגרש יהודים. עכשיו תתחילו לשלם, והמחיר ישולם כל חייכם.

    IP: 84.228.107.136דווח על תגובה זו

  • 50.

    השריונרים ניצחו!! בגירוש יהודי גוש קטיף.

    כתום חיוור, 10/02/08 19:47

    לא מרחם עליכם. צעדתם בחזות נפוחים מגאווה ברחובות נווה דקלים. יענו מצילים את המדינה. אתם והקצינים שלכם. במקום להתאמן בלוחמת שריון התאמנתם בלגרש יהודים. עכשיו תתחילו לשלם, והמחיר ישולם כל חייכם.

    IP: 84.228.107.136דווח על תגובה זו

  • 49.

    לוחמי פלאזמות

    שאדי, 10/02/08 19:12

    שאין מפקדים בשטח אלא מאחורי פלזמות...!
    שהדור של היום איבד את הערכים ואין לו על מה להלחם.!
    שההנהגה חלולה כדברי גרוסמן ואין כיוון אין דין ולא דין!
    פני העם נראים כפני הכנסת והיושבים בה!

    IP: 82.166.51.185דווח על תגובה זו

  • 48.

    אם התקשורת ב-1973 הייתה כמו היום, לא הייתה לנו מדינה

    מוטי, 10/02/08 16:40

    על כל כמה חיילים בהלם קרב עושים כתבות כאילו הם רוב החיילים ויוצרים תחושה שכל הצבא הזה או בהלם קרב או לא יודע להילחם או לא רוצה להילחם.

    תתארו לכם מה היה קורה לצבא ולמדינה אם הייתה כזו תקשורת במלחמת יום כיפור (שהייתה המלחמה האמיתית האחרונה שלנו)?

    מה היו כותבים על יוצאי חטיבה 188?
    מה היו כותבים על יוצאי גדוד 890?
    מה היו כותבים על יוצאי סיירת שקד?

    כל היחידות הללו (והיו לבטח עוד רבות) כמעט ונמחקו לחלוטין במלחמה ולא היו להם איזה 7 הרוגים כמו בסלוקי.

    אם הייתה לנו אז תקשורת כמו היום המדינה הזו הייתה מתפוררת לחלוטין עקב הדה-מורליזציה שיוצרים בעם כדי להשיג עוד אחוז רייטינג ועוד נקמה קטנה בפוליטיקאי כזה או אחר.

    אלוהים ישמור אם תהיה לנו עוד מלחמה מול צבאות סדירים וחזקים ועם תקשורת כזו.

    IP: 62.219.134.213דווח על תגובה זו

    • מוטי, זה מצער אך נכון...

      מוטי דובר, 10/02/08 20:42

      כשריונר שלחם בשתי החזיתות ב73 גם לי נותרו צלקות נפשיות זמן מה אחר תום הלחימה. אז אני מאוד מעריך את הרצון להגביר את המודעות לבעיה זו. אבל צריך לשמור על איזון מםוים בכדי למנוע את הרושם שנוצר כאילו המצוקה הזו היא נחלת רוב הלוחמים ושהיא עלולה להשפיע על מוכנות וכשירות צה''ל.
      ולגבי 73 - אזכיר רק את הקרב על העיר םואץ, שאליו יצאו הצנחנים לאחר שהפםקת האש הוכרזה, ובו איבדו את חייהם רבים מכוח הצנחנים וגם שריונרים מחטיבה 500 שבאו לחלצם. רוב הכוחות נשארו על הכלים עוד שבועות רבים באותו איזור.

      IP: 71.167.4.234 דווח על תגובה זו

      • מחלה

        גולדה מהקבר, 11/02/08 03:53

        מסכימה עם כל מילה. התקשורת משחיתה כל חלקה טובה. כתבות עויינות כלפי צהל, חיילים ומפקדים. כנראה מחלה בה מערכת החיסון תוקפת את הגוף אחרת אי אפשר להסביר את התופעה החולנית.
        כתבים יקרים, הגיע הזמן לגלות אחריות לאומית!!

        IP: 205.200.183.15 דווח על תגובה זו

  • 47.

    חשוב לקרוא ולדעת.

    לוחם שיריון[במי, 10/02/08 15:40

    עם לוחמי שריון וחי''ר של שנת 2006- מדינת ישראל היתה נמחקת בשנת 1973!!!!.
    חבל שלא ניתן לשכפל את אותם לוחמים של שנת 1973!!!!!- ולזרוק בפח את הלוחמים של שנת 2006.

    IP: 87.70.119.239דווח על תגובה זו

    • ואתה פשוט בלי רסן .

      אחד שיודע חש''ן, 10/02/08 19:49

      שצריך אישפוז , אתה לא עושה מילואים וכבר זקן טרחן שהשתבשה עליו דעתו ,תיקח כדור .
      רמת התותחנות היום טובה יותר והחיילות השתפרה לאין ערוך .

      IP: 89.1.68.247 דווח על תגובה זו

      • של נעליך מעל רגליך! רמת התותחנות השתפרה??????????

        אורן, 11/02/08 20:07

        בזמן שלפני מלחמת יום הכיפורים היית מעירכל טנקיסט ממוצע באמצע הלילה והוא היה מפרט לך בדיוק כל אבן וסלע בדרך לרמפה שלו.

        כל תותחן היה יודע את כל טבלאות הירי לכל שיפוע ולכל מזג אויר בעל פה. מחשב ירי? פחחח...

        כל נהג ידע בדיוק איפה התנ''טים ושדות המוקשים.

        ראבק כוח צביקה עצר דיויזיה עם טנק תקוע...

        תעשה לי טובה ואל תעיז לזלזל בשיריונרים של פעם. אתה היום יושב עם מד טווח לייזר, מחשב ירי שלומד וזוכר את כל אותם תרגילים שנעצרו מלפני 5 שנים, כוונות תרמיות וטלסקופיות...
        עם המחשב הזה נופל אתה תפגע כמו שאני אפגע אם אזרוק אבנים... ואם טנק מהפלוגה שלך נפגע משום מה אתה נעצר...

        אני כקצין שריון ראיתי איך חיילים מסתערים מהטנק בלי לדעת את השימוש המושכל במא''ג (אחד סוחב מא''ג אחד סוחב תחמושת, אבל אף אחד מהם לא ליד השני...) אז כבד את אבותיך שלחמו עם ציוד מיושן ממך וניצחו אויב אכזר וקשה ממך!

        IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

  • 46.

    Our kids can fight better (ל''ת)

    Nizar Haldi, 10/02/08 13:44


    IP: 85.250.181.199דווח על תגובה זו

  • 45.

    למה שלא תשלחו סיכום הרפיסות בצהל לנסראללה? אתם השתגעתם?! תורידו את (ל''ת)

    הכתבה ומיד, 10/02/08 12:55


    IP: 82.81.141.57דווח על תגובה זו

    • מה לא בסדר? לא שמעת על לוחמי שריון שמפחדים להיכנס לטנק? (ל''ת)

      פיתוח ישראלי, 10/02/08 13:32


      IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

  • 44.

    צבא של אפסים!נכנעתם והרסתם את המדינה! (ל''ת)

    עמי, 10/02/08 11:57


    IP: 87.68.217.124דווח על תגובה זו

  • 43.

    מסוק יסעור יותר חשוב מחייילים!!!!!????

    יודע דבר, 10/02/08 11:17

    '' אולם בדיוק כאשר הכוחות היו ערוכים להמשיך בתנועתם לכיוון הליטאני, 30 שעות לפני שהפסקת האש נכנסה לתוקפה, החליטו שר הביטחון והרמטכ''ל להפסיק את מבצע ''שינוי כיוון'' 11, בעקבות נפילת מסוק יסעור בגזרה אחרת.''

    מישהו יכול להסביר לי למה?

    IP: 212.117.137.193דווח על תגובה זו

  • 42.

    אז מה וינוגרד? אולמרט לא בגד? ואת השלטון לא חמד? (ל''ת)

    יועץ פוליטי, 10/02/08 10:56


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 41.

    גם אני לא רוצה טנקים! (ל''ת)

    לא הייתי בלבנון, 10/02/08 10:54


    IP: 192.115.90.138דווח על תגובה זו

  • 40.

    דצימציה הייתה עוזרת פה

    Joe Anaaref, 10/02/08 10:47

    ברומי העתיקה, כשלגיון היה מפסיד בפחדנות, כמונו במלחמה האחרונה, המפקד היה מורה על דצימציה (המקור של המונח מספר מוות). זה פשוט כדי להסביר לשפנים שאין לאן לברוח.
    גם אצלנו היה שווה לחשוב על זה. אוסף הפחדנים הבכייניים שאני רואה בעשור האחרון במדינה האומללה שלנו מבשר רק דבר אחד. אין לנו יותר זכות קיום.
    כולם יודעים את זה. שאלו את נסראללה ומשעל.

    IP: 84.94.50.219דווח על תגובה זו

  • 39.

    ל9 :אני ראיתי את חטיבתי נמחקת(188 6-7/10/73 )

    א., 10/02/08 10:42

    ועד לא מזמן ועשיתי מילואים ונלחמתי בעוד קרבות .אז לא הייתה תקשורת שאפשר להתבכיין אצלה והשירות היה דבר מובן מאליו.

    IP: 194.90.188.28דווח על תגובה זו

    • 100% .(יוצא חט' 14) (ל''ת)

      ////, 10/02/08 11:00


      IP: 84.228.141.40 דווח על תגובה זו

      • הלוחמים

        גור אריה, 10/02/08 13:37

        נילחמתי בארבע מלחמות, בחיל רגלים, ובשריון, אני גאה בלוחמים גבורי ישראל, ובז למשתמטים.

        IP: 82.81.9.40 דווח על תגובה זו

  • 38.

    די להגזמות ולהתבכיינות

    לוחם, 10/02/08 10:39

    הבכיינות המאפיינת את הכתבה והעמדות שנשמעות ע''י לא מעט מהמגיבים מאפיינים גישה החוזרת כחוט השני במרבית הקרבות שהתנהלו במלחמת לבנון השניה.
    מעצימים כל חילופי אש שהתרחשו לרמת קרבות גבעת התחמושת, עוטפים זאת בגלגול האשמות כלפי מעלה (מזדכים בכך מכל צורך בחשבון נפש אישי בנוגע לרמת התפקוד בפועל בשטח) ומוסיפים נדבכים של בעיות נפשיות (עלכ') ובכך מקווים אולי להתפרפר ממילואים ואולי ''בדרך'' להינות מכמה אחוזי נכות.
    מספיק עם הבכיינות וההתפלפלות, הגיע הזמן להודות שאנחנו מגזימים גם בכך.

    IP: 79.178.78.61דווח על תגובה זו

    • צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נחמ נחמן ביאליק, 10/02/08 10:52


      IP: 192.114.1.131 דווח על תגובה זו

  • 37.

    ל32 :אתה מגזים וסתם מפחיד אחרים! (ל''ת)

    איציק, 10/02/08 10:37


    IP: 194.90.188.28דווח על תגובה זו

    • אבל זה נכון - המבצע הופסק בעקבות הפגיעה ביסעור

      חיים, 10/02/08 10:41

      הסיכוי היחידי לצאת עם הישג כלשהו מהמלחמה הכושלת הזאת נעלם ברגע שהתקבלה הפקודה לחדול תנועה.

      IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

  • 36.

    ולמשתמטים שלום..

    אחד העם, 10/02/08 10:36

    כל עוד למאות אלפי אברכי המשי בירושלים ובבני ברק ,מקבלים קיצבאות מבלי לעבוד ולשרת , כך המושחת זוכה לברכת הדרך מהעובדיה איש החושך . וכל עוד מגולחי החזה ,המשתמטים משיינקין ,יכולים לשבת בניחותה בבתי קפה ולדון בכובד ראש בקרחת של נינט ,ובאלבום עירום של בר רפאלי , אז העולם כמנהגו נוהג , הפריירים ישרתו 3 שנים , יעזבו עבודה ,משפחה ולימודים ,כדי לעשות מילואים , יפגעו יהרגו יפצעו גופנית ונפשית ,יאבדו חברים . העיקר שלמושחת למשנהו איש הקלון ולחבורת הדבוקים לכיסאות בממשלה . יש תמיכה , מהשמאל הישראלי ההזוי ,כולל התקשורת ומע המשפט . ומצד האברכים וראשיהם האייטלולות . אז יפגעו הפריירים ,אז ירדו קסאמים על שדירות . מה חשובים רגליו של ילד בן 8 ,מול הנרוונה בשיינקין , או תמיכת שס והאגודה ???

    IP: 91.198.205.11דווח על תגובה זו

  • 35.

    מה לעשות רמת החיילות נמוכה מאוד ואלה התוצאות (ל''ת)

    זרובבל, 10/02/08 10:33


    IP: 79.183.126.238דווח על תגובה זו

  • 34.

    צבא הארנבות הישראלי הוא צבא של כוסיות.

    Joe Anaaref, 10/02/08 10:30

    אני מציע להוסיף כמה הילוכי רוורס בטנקים. פשוט כדי להקל על הבריחה.
    הצבא הזה יאה לעם הזה וכך גם התאומים האהודים שבראשו.

    IP: 84.94.50.219דווח על תגובה זו

  • 33.

    לפחות שאגף השיקום ימנה רופאים

    רונן, 10/02/08 10:27

    מחוזיים שלא יקראו להם אפילים מתחזים ועושקי הקופה הציבורית

    IP: 84.109.238.144דווח על תגובה זו

  • 32.

    עשרות טנקים נפגעו, עשרות הרוגים, אבל המבצע נפסק כי נפל מסוק. (ל''ת)

    שיריונר, 10/02/08 10:26


    IP: 132.64.32.141דווח על תגובה זו

    • זה פשוט לא ייאמן (ל''ת)

      אחי, 10/02/08 10:30


      IP: 132.64.32.141 דווח על תגובה זו

      • איזה כיף. (ל''ת)

        מצאנו עוד אוייב, 10/02/08 10:41


        IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

  • 31.

    רק סילוקו של אולמרט יכפה על הביזיון (ל''ת)

    אריה, 10/02/08 10:22


    IP: 79.210.124.163דווח על תגובה זו

  • 30.

    יש לנו שליח פידבק חרזן של ביבי :-))))) (ל''ת)

    שושו, 10/02/08 10:22


    IP: 207.232.27.5דווח על תגובה זו

  • 29.

    בכיינות = טפשות . די כבר נמאס מהבכיינים.

    ////, 10/02/08 10:19

    גם אם הם חיילי שריון.
    בכל מערכות ישראל היו טעויות וכשלים ומכל חילות צה''ל נפלו ונפצעו לוחמים בכל מערכות ישראל . כולל כותב שורות אלה שהוא שיריונר לשעבר ונכה צה''ל ממלחמת יוה''כ ואח שכול (לגולנצ'יק) גם ממלחמת יוה''כ..
    אי אפשר כבר עם טחינת המוח של הבכיינים המקצועיים שבאים לקבל כותרות .די. את הטעויות יש לתקן ,את המפקדים הכושלים יש להעיף, את ראש הממשלה צריך לסלק מתפקידו לא רק בגלל המלחמה אלא בגלל 1000 דברים אחרים אבל בבחירות חוקיות.
    מספיק עם הבכיינות המקצועית שעיתונאים נהנים לשדרג בכותרות ראשיות ובכך בין השאר נותנים ''תחמושת תעמולתית'' לאויבי ישראל.

    IP: 84.228.141.40דווח על תגובה זו

    • ל29 ...אכן אחי אתה....

      ל 29, 10/02/08 13:24

      גם אני לחמתי ביוה''כ כצנחן [צמוד לגדוד שיריון ] שלחמו באומץ ובגבורה עילאית ,למרות הנפגעים . ולחמתי בלבנון [הראשונה ] ושכלתי את בני בכורי בשורות גולני .כמוך אני חושב אם העם הזה לא יתאושש ,לא תשאר לנו מדינה .

      IP: 212.117.151.70 דווח על תגובה זו

  • 28.

    בתור טבח צבאי שמבין הרבה בלוחמה ...נא להקשיב רבותי..לטבח...

    כפיר, 10/02/08 10:12

    כאשר לא מגיבים במכת אש לפני כניסה מסיבית של טנקים מרכבה סימן 3-4 זה מה שקורה ...כאשר הטנקים עומדים כמו ברוזים ולא מתקדמים ושורפים שטחים זה מה שקורה ...כאשר לא מזרימים תקציבים למיגון טנקי המרכב וכול הטנקים על ידי מעיל הרוח של רפאל ..זה המצב רבותי ...כאשר לא מורדים כרוזים מהאוויר וכפרים על ידי פצצות הדף אוויר נפלאם זה המצב ..........מבינים את זה אולמרט ברק לבני חלוץ פרץ ואפסים אחרים ..ואני בסף הכול היתי טבח בצבא אבל כנראה שבהחלטות קצת יותר חזק ממכם ועם ביצים ........לא פוסל שימוש בפפצצות ניוטרון במלחמה הבאה לא לפסול כלום כי מאזן האימה רק גודל משני בצדדים ..........כפיר מחיפה.

    IP: 212.199.236.254דווח על תגובה זו

    • טבח חכם

      יהודה, 10/02/08 13:50

      טבח חכם, כל מה שכתבת, בדבר נוהל ריכוך המטרה, קרי: הפצצה או הפגזה של המטרה המיועדת, באופן מסיבי, לפני הסתערות של רגלים או של טנקים, דברים אלו נילמדים בכל הרמות, ומתאמנים בהם. זה נוהל קרב ברור ומובן, ואם המטכ''ל והממשלה ''קירקעו'' את חיל האויר, ואת הארטילריה, היתה חובתם של המגדי''ם והמחטי''ם בשטח ''לקרקע'' את היחידות שלהם, ולהודיע למפקדיהם שממתינים עד לפעולת הריכוך. בדרך בה פעלו המפקדים בשטח ללא סיוע אוירי וארטילריה, הם הפקירו את אנשיהם, ולמעשה בגדו בהם. הכותב הוא קצין מילואים קרבי שראה התנהגות שונה לגמרי של מפקדים עם אחריות.

      IP: 82.81.9.40 דווח על תגובה זו

  • 27.

    תנו לי רק סיבה אחת מדוע לצאת למיל', רק אחת (ל''ת)

    מילואימניק, 10/02/08 10:05


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

    • הנה הסיבה: קיבלת צו קריאה למילואים -וזה החוק שעליך למלא.

      ///, 10/02/08 10:13

      גם אם לא מוצא חן בעיניך.
      סיבה נוספת (לפחות ללוחמים) אתם מגינים על ארצכם ועל תושביה שאתם ובני המשפחה שלכם חלק מהם .

      IP: 84.228.141.40 דווח על תגובה זו

      • הוא מתכוון שאם הממשלה (ל''ת)

        לא כתומה-, 10/02/08 10:20


        IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

    • סיבה ? ארץ ישראל היא שלי ושלך לא של אולמרט או ביבי

      אזרחית, 10/02/08 10:21

      זה מספק אותך ידידי?

      IP: 207.232.27.5 דווח על תגובה זו

    • לא אתן לך שום סיבה.תמשיך לשבת בבית.תודה. (ל''ת)

      ק., 10/02/08 10:43


      IP: 194.90.188.28 דווח על תגובה זו

  • 26.

    ערוץ 2 בנולד לרקוד - ואח''כ בתופת לא לשרוד (ל''ת)

    זו הסחורה, 10/02/08 10:00


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 25.

    זה לא בגלל הקרב אלא בגלל איבוד האימון בפיקוד,

    לוחם במילואים, 10/02/08 09:59

    בתור בוגר לבנון 82 , כולל נפילה לתוך מארב של קומנדו סורי (טילי מילאן בימקום קורנט) כשהיעד ברור וסומכים אחד על השני וסומכים על הפיקוד , הצלקות הנפשיות קטנות יותר , כולנו יצאנו מצולקים , פיזית ונפשית , אבל כולנו ידענו מה אנחנו עושים , שעושים מה שצריך לעשות , והשאר בידי שמיים (אני חילוני גמור)
    אולם , כאשר הקרב מבולבל , מלא שלומיאליות , ללא ביטחון קשר , בירבורים , חוסר תיאום בין כוחות , חוסר מטרה , אנשים שלא לוקחים אחריות (בדרג השטח בזמן אמת) וחברה נהנתנית ומבולבלת, שכל הרוג הוא כישלון קולסיאלי (ואני מצר על כל הרוג) , על איזה עמוד שידרה נפשי ,הלוחמים האלו אמורים להישען? איפה הדמויות המיקצועיות שאפשר להסתכל להם בעייניים ולדעת שהם פעלו בנחישות אריות ומקצועיות , איפה בוגי , רפול , קהלני, אנשים לוחמים אמיתיים שיודעים מה זאת אדמה ומה זה קרב, שיודעים לאגף ולנווט, שיודעים לחטוף ולהחטיף , לא מיתלהמים לא מיתנשאים לא שוגים בחזיונות,
    אל תאשימו את הלוחמים בטראומה , פשוט תנו למפקדים אמיתיים לטפס בסולם , לא כאלו שמיתמחים בניירת וכיסויי תחת , כאלו שמשתדלים לא לעשות על מנת שלא יהיו להם כישלונות בתיק האישי, במערכת טיפסו הבירוקרטורים וזה מה שקיבלנו...............

    IP: 132.66.218.76דווח על תגובה זו

    • אתה מתאר סיבות חובקות עולם. בשורה התחתונה-

      מה יש כרגע, 10/02/08 10:17

      לכל מטכ''ל..

      IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

    • צדק

      אבי כהן, 10/02/08 12:33

      גם אני בוגר לבנון 82 ולצערי אתה צודק. המערכות קורסות והשחיתות צוברת תאוצה. התוצאות של כל החלתה גורלית או לא,במדינה שממנה למקצועות לא מיקצועים אך ורק ביגלל קירוב .סופה הכחדה עצמית

      IP: 58.109.86.235 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אולמרט המדשדש - ברק המחנטרש - בממשלת הקשקש (ל''ת)

    זה מה שיש, 10/02/08 09:57


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 23.

    הגזמתם בתיאורים זו לא החווה הסינית ולא הקרב במתלה.

    שריונר במיל', 10/02/08 09:53

    במלחמות אחרות היו אינספור התקלויות בסדר הגודל הזה, לעשות דמוניזציה לקרב הספציפי הזה ולאויב זו טעות שלא משרתת אף אחד הרוצה בטובתנו.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • שריונר במיל' מ-ש''ס,,,אברך לוחם של מר''ן (ל''ת)

      כך הם מתחזים, 10/02/08 10:03


      IP: 77.124.17.56 דווח על תגובה זו

      • 23 צודק (ל''ת)

        שכחו פה בכלל, 10/02/08 10:12


        IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

  • 22.

    ערוץ גריז אולמרט ''מי הבאים בתור? ומי בתור הבא?'' (ל''ת)

    ראו פרסומות ו-, 10/02/08 09:52


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 21.

    עזות מצח מחליאה של וינוגרד להשתלח בצהל (ל''ת)

    כי צהל ''דושדש'', 10/02/08 09:50


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

    • אשרי המאמין שהבעייה הצהלית (ל''ת)

      הייתה רק, 10/02/08 09:59


      IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

  • 20.

    שינוי כיוון שינוי חרטה

    דני, 10/02/08 09:48

    בתכלס אין טעם בכלל לשרת בצבא .
    החיילים האלה לא יודעים מה מחכה להם באזרחות עם שוק עבודה אכזרי שבכלל אף אחד לא מעריך את שירותו בצבא .

    IP: 84.108.5.123דווח על תגובה זו

  • 19.

    את צהל אולמרט דשדש ובכך הביא לנופלים (ל''ת)

    ''יח' 160+3'', 10/02/08 09:48


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 18.

    צהל הוכפש! הממשל טוהר אין סיבה לצאת למלחמה (ל''ת)

    הפריירים כבר, 10/02/08 09:47


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 17.

    והעיקר אולמרט פותח בקבוקי שמפניה לאחר ש''נוכה'' ע''י וינוגרד...

    יאיר, 10/02/08 09:46

    הרי וינוגרד הוציא אותו מזה... וראינו מה שווה וינוגרד - הכל שיקולים פוליטיים, העיקר להשאיר את אולמרט בשלטון כי לדבריו: ''מה עדיף, ביבי?!''
    פשוט לא ייאמן! הזקן השמאלני הזה מנסה להחליט בשביל כולנו לפי דעותיו הפוליטיות ההזויות!

    IP: 82.80.242.66דווח על תגובה זו

    • החיים בארץ נהדרת זו לא המציאות. (ל''ת)

      אורן, 11/02/08 19:43


      IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אדיוט ה''מפקד'' שהכניס את מרכבות המוות לסלוקי כשידעו שיש קורנטים

    מובן מאיליו, 10/02/08 09:46

    פיקוד טיפש. אחי 10 הטנקים הראשונים מפקד נורמלי היה מבין שיש ''שינוי מצב'' יש קורנטים בשטח והמרכבה לא עמידה. מה עושים המפקדים הטיפשים והאוילים שלנו: מכניסים את ''עוצבת הפלדה-חחח...חחח'' החיזבלונים יושבים מרחוק ובמיומנות שנדרשת ממשחק מחשב של ילד בכיתה ג' מפרקים את ה''עוצבה''.
    צריך להיות פסיכי גמור לשרת בשירון אם הטנק לא ממוגן בחליפה המתאימה. כמובן שאושר תקציב למיגון 10 טנקים ..חחח...חחח.
    ככה צה''ל הדביל רוצה להכנס לקרב ברמת הגולן, עם הנ''ט הסורי?? בשביל מה כל האימונים המצחיקים שעולים הון?? הם ממילא יורדו תוך 2-3 שעות של לחימה, עם קורנטים סורים.
    שיריונרים יקרים, המפקדים ''המבינים'' שלכם בדרגה שכלית של ילדי גן, וסליחה עם ילדי הגן, אל תסכימו להכנס למרכבות מוות לא ממוגנות.

    IP: 84.109.49.17דווח על תגובה זו

  • 15.

    שיפסיקו להתבכיין (ל''ת)

    מקומם לא בצבא, 10/02/08 09:44


    IP: 82.81.139.227דווח על תגובה זו

  • 14.

    אדיוט ה''מפקד'' שהכניס את מרכבות המוות לסלוקי כשידעו שיש קורנטים

    מובן מאיליו, 10/02/08 09:44

    פיקוד טיפש. אחי 10 הטנקים הראשונים מפקד נורמלי היה מבין שיש ''שינוי מצב'' יש קורנטים בשטח והמרכבה לא עמידה. מה עושים המפקדים הטיפשים והאוילים שלנו: מכניסים את ''עוצבת הפלדה-חחח...חחח'' החיזבלונים יושבים מרחוק ובמיומנות שנדרשת ממשחק מחשב של ילד בכיתה ג' מפרקים את ה''עוצבה''.
    צריך להיות פסיכי גמור לשרת בשירון אם הטנק לא ממוגן בחליפה המתאימה. כמובן שאושר תקציב למיגון 10 טנקים ..חחח...חחח.
    ככה צה''ל הדביל רוצה להכנס לקרב ברמת הגולן, עם הנ''ט הסורי?? בשביל מה כל האימונים המצחיקים שעולים הון?? הם ממילא יורדו תוך 2-3 שעות של לחימה, עם קורנטים סורים.
    שיריונרים יקרים, המפקדים ''המבינים'' שלכם בדרגה שכלית של ילדי גן, וסליחה עם ילדי הגן, אל תסכימו להכנס למרכבות מוות לא ממוגנות.

    IP: 84.109.49.17דווח על תגובה זו

    • אין מיגון טוטאלי. יש מטעני צד, וטילים וסאגרים ואר פי ג'י

      זה המצב, 10/02/08 09:54

      באופן אובייקטיבי- הסיכויים של טנק להיות מגן לצוות מתקדם, שווים לסיכויים של הטנק להיות מלכודת מוות.

      IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

      • יש מערכת של רפא''ל שנקראת ''חליפת רוח''

        יש מערכת, 10/02/08 10:28

        היא פשוט עולה 1 מיליון ש''ח לטנק. אבל מה האלטרנטיבה - ממילא בשדה הקרה הטכנולוגי המרכבות שוות = אפס. ועלות החלפת הטנק לא עולה כסף. חיי השיריונרים ממילא זה לא שיקול- כי זאת מלחמה. אבל עלות החלפת טנק - זה כן שיקול.
        סוחרי המתכת, חוץ מכמה ככרות בלבנון ארזו את המרכבות בקונטיינרים ולשחו לסין למחזור. אחלה כסף...

        IP: 84.109.49.17 דווח על תגובה זו

        • ''מעיל רוח'' זה לא פתרון קסם

          חיים, 10/02/08 10:43

          ולא חליפת מגן בלתי חדירה כמו שמראים בסרטון התדמית.

          לאוסים היה מיגון אקטיבי בצ'צ'ניה וזה לא עזר להם שם, והם נתקלו בטילים הרבה פחות מתוחכמים מהקורנט.

          IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

          • אם כך, הטנק הוא יותר יעילות והגנה (ל''ת)

            או יותר, 10/02/08 10:49


            IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

            • הטנק הוא טנק. השריון, כמו שכפ''צ, מספק הגנה אבל לא 100%

              חיים, 10/02/08 12:49

              עד היום עוד לא המציאו מכונה שיכולה לספק כח אש, מהירות תנועה בשטח קשה ומיגון כמו הטנק, ולכן הוא עדיין הכוח העיקרי בשדה הקרב.

              הוא עדיין פגיע, כמו מטוסים, מסוקים, ספינות וחיילי חי''ר.
              מי שלא מבין את העקרון הבסיסי הזה - שלא יגיב.

              IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

            • לא הבנת את השאלה

              במלחמה האחרונה, 10/02/08 13:39

              לא היה ברור אם סיכויי הפגיעוּת לא עלו על התועלת.

              בקלות רבה,מספר גדול של טנקים, הפכו למלכודת.

              IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

            • אז זה כבר סיפור אחר - לא השתמשו בטנקים כמו שצריך

              חיים, 10/02/08 14:53

              כמו שבאח''י חניט שחטפה טיל בגלל כשלון הקפטן וקצין הל''א (ובמזל גדול לא נהרגו כל עשרות האנשים שהיו שם).
              וכמו מסוק היסעור שטס בגובה גבוה מדי ונחת באותה נקודה שנחתו האחרים וחטף.
              ככה גם חטפו הטנקים בסלוקי שנסעו בשטח נחות ללא חיפוי של החי''ר שכשל באיתור וחיסול צוותי הנ''ט של החיזבאללה.

              אם היו עובדים כמו שצריך אז היו יכולים לחצות את הסלוקי גם על שרמנים

              IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

  • 13.

    ואולמרט קנה את ועדת וינוגרד כדי שתטהר אותו מהאשמות האלה

    לוחם, 10/02/08 09:37

    אבל לא נשכח אותך, אולמרט! את הפזיזות, את היוהרה, את השטויות שבאו על חשבוננו, ואת הצורך שלך לא לקחת אחריות אלא לברוח, ולהשאיר אותנו שם חשופים בצריח. לא נשכח ולא נסלח!

    IP: 89.0.137.40דווח על תגובה זו

  • 12.

    אני בהלם- והאשמים מטיילים וחוגגים

    אם למתגייסים, 10/02/08 09:29

    לראדונה אני קורת את שקרה שם
    ופשוט לא מאמינה,
    כל הפשלות שהיו בעבר, חוזרות והקודקודים חסרי-האחריות, חסרי-המצפון, ממשיכים בשלהם וחיים היטב.
    במחשבה 2- זה ברור הרי ילדי אולמרט השתמטו, אז זו הדוגמא שהוא נותן, ואבוי לנו ממנהיגים כאלו.

    IP: 77.125.166.64דווח על תגובה זו

  • 11.

    להאשים רק את אולמרט בפגיעה בסלוקי נשמע לי תמוה ומוזר מאוד

    שריונר, 10/02/08 09:27

    הדרג הצבאי שאישר את הפעולה מבחינה טקטית לא אשם?

    האם המפקדים הבכירים ששלחו טנקים לנוע כמו ברווזים, ללא ביצוע תו''ל השיריון לא אשמים?

    האם הפיקוד הבכיר עם שר הבטחון לשעבר מופז שגרמו לכך שטנקיסטים לא יתאמנו ולא יהיו כשירים למלחמה טנקאית לא אשמים?

    רק אולמרט אשם? מוזר לי שמאשימים ברמה מבצית טקטית את הפוליטיקאים....ממש מוזר...

    IP: 80.74.119.82דווח על תגובה זו

    • שריונר יקר -אילו היו מסרבים - זה היה נחשב למרד צבאי

      יופיטר, 10/02/08 09:53

      הממשלה קובעת - יציאה למלחמה - לא הצבא - הממשלה מאשרת כל פעולה - לכן עליה קודם כל לתת את הדין - ואחר כך לרדת לרמת הפיקוד הצהלי - הרמטכל התפטר - שר הבחון התפוטר - אלוף פיקוד צפון התפטר - סגן הרמטכל גם - גל הירש גם - מי נשאר? אולמרט וממשלתו

      IP: 217.132.132.53 דווח על תגובה זו

      • התפקוד בשטח לא קשור לפקודות מלמעלה (ל''ת)

        קשור לדרגים, 10/02/08 10:08


        IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

      • שני מח''טים יושבים באותו בית ואחד מהם לא יודע שהתחילה המתקפה.

        אורן, 11/02/08 19:38

        אולמרט אשם?

        תעשה לי טובה...

        IP: 206.186.94.3 דווח על תגובה זו

    • במקום טקטי תרשום אסטרטגי (ל''ת)

      מתי, 10/02/08 13:22


      IP: 89.1.163.252 דווח על תגובה זו

  • 10.

    השמאל הוא אסון!!! בכל קריטוריון ובכל שפה ולשון (ל''ת)

    ולכן באנו, 10/02/08 09:26


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 9.

    ראיתי את חברי נמחקים נגד עיניי ועם צהל אני גמרתי (ל''ת)

    קצין מיל', 10/02/08 09:24


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

    • מוכנים להילחם רק

      אם הולך מרגרינה, 10/02/08 09:49

      אין לי טענות.
      מלחמות זה חרא-אבל צריך להסתכל לאמת בעיניים.

      IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

  • 8.

    וינוגרד הנבל בנופלים מעל בצהל ובמיל' גער (ל''ת)

    ה-''מיטב'' שבשמאל, 10/02/08 09:22


    IP: 77.124.17.56דווח על תגובה זו

  • 7.

    אול-מרט תיתפטר לא רוצים אותך יותר.

    משה., 10/02/08 09:19

     

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 6.

    העם היהודי היה חזק תמיד בשכל, בחכמה. לא בלחימה. (ל''ת)

    09, 10/02/08 09:19


    IP: 84.108.81.99דווח על תגובה זו

  • 5.

    נמאס ממלחמות , אכן כן . תתחילו להתעשת. (ל''ת)

    09, 10/02/08 09:18


    IP: 84.108.81.99דווח על תגובה זו

  • 4.

    אולמרט הביתה (ל''ת)

    לא סובל את..., 10/02/08 09:09


    IP: 77.125.162.215דווח על תגובה זו

  • 3.

    כואב לי הלב

    פסיכולוג, 10/02/08 09:04

    אחד מהדברים המסייעים בהתמודדות עם טראומה בכלל והלם קרב בפרט הוא תחושה של מטרה.
    תחושת המטרה מעניקה משמעות לקושי ולסבל. בהיעדר משמעות ומטרה הקושי הופך קשה יותר ומשתק יותר.
    לצערי אני חושש שחלק מהתסמונת נגרם בשל תחושת חוסר אונים וחוסר משמעות למשימה שחשים החיילים

    IP: 62.219.178.177דווח על תגובה זו

    • אתה גדול - הייתי קובע אצלך תור לטיפול

      ברווז במטבח, 10/02/08 10:22

      ואני לא כותב את זה בציניות

      IP: 85.250.135.168 דווח על תגובה זו

  • 2.

    איזה פינוק!מליוני רשעים מקיפים את עם ישראל מכל עבר

    א, 10/02/08 09:01

    והדור הזה חושב שנשרוד עם רמת פינןק של ילד שמנת.

    IP: 212.179.79.2דווח על תגובה זו

  • 1.

    העם עייף ונימאס לו ממלחמות מנחם בגין אמר פעם

    פקק תנועה, 10/02/08 08:36

    שכדי להיתגבר על העייפות הזו חסרים לו 6 מיליון נפש .

    IP: 132.68.4.44דווח על תגובה זו

    • מלחמת לבנון, מלחמת ביזיון! חיילנו גיבורים

      שלומצי, 10/02/08 09:17

      וההנהגה היא פארסה. השם ישמור!!!!

      IP: 89.0.240.237 דווח על תגובה זו

      • גיבורים בהלם קרב (ל''ת)

        תבינו -נמאס, 10/02/08 09:45


        IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

        • קשה לי להאמין שאי פעם נלחמת בחייך

          חיים, 10/02/08 10:44

          אם המלחמה מוצדקת ויש אמון בפיקוד - אף לוחם לא יסרב לצאת לקרב.

          כך היה בלבנון, בחומת מגן ובכל אחת ממלחמות ישראל.

          IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

          • אז על מה הכתבה בעצם?

            אגב-, 10/02/08 10:57

            לבנון 1 היתה מאוד שנויה במחלוקת

            IP: 82.81.139.227 דווח על תגובה זו

            • מלחמת לבנון הפכה ל''שנויה במחלוקת'' רק אחרי סברה ושתילה

              חיים, 10/02/08 12:52

              מבחינה מבצעית, המלחמה היתה מוצלחת מאד. תוך 24 השעות הראשונות ירי הקטיושות על ישראל נגמר, אש''ף חוסל בלבנון ומפקדיו נסלחו לגלות וגם צבא סוריה קיבל בראש - חיל האויר הסורי נמחק וכוחותיו בלבנון נהדפו.
              המצב התחיל להתדרדר עם היציאה הלא מסודרת ב85 ואחרי עסקאות חילופי השבויים הלא פרופורציונליות.

              IP: 212.179.62.21 דווח על תגובה זו

            • היו הרבה פשלות חוסר תאום בין הכוחות מודיעין לקוי ועוד

              מעבר לזה, 10/02/08 16:13

              נכון שברמה הצבאית ובכל מחיר המטרה הושגה.

              IP: 83.130.210.148 דווח על תגובה זו

          • בלבנון היו הרבה סרובי פקודה ע''ע אל''מ אלי גבע (ל''ת)

            שעזב, 10/02/08 16:18


            IP: 83.130.210.148 דווח על תגובה זו