• 51.

    לכתוש קודם את עזה במרגמות! לא להקריב חיילים על מזבח מולך טוהר-הנשק! (ל''ת)

    פודבי פיינטה, 12/02/08 00:44

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    רק לא לשכוח

    מוטי קליפורניה, 10/02/08 14:06

    להשליך כרוזים בצד השני הקוראים לאוכלוסיה אזרחית לפנות את השטח שנבחר לכיבוש.
    לאחר תאריך היעד שיקבע לפינוי קח
    את הזמן להחליט מתי אתה נכנס וכמה שטח אתה כובש ומגדר, והכל טוב.
    ואל תשכח לרכך היעדים בהתאם בטרם כניסה אליהם (ירי ארטילרי טנקים מטוסים).
    -בהצלחה.
    -אין עוד מלבדו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אולמרט וברק נבלים מצורעיים! (ל''ת)

    zapata, 10/02/08 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה שיעלה לנו הרבה כסף? למה לא מרגמות על הקסאמים?? (ל''ת)

    ?, 10/02/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''להשלים את ההכנות למבצע קרקעי'' - שלא יהיה (ל''ת)

    אינך אפילו, 10/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לחסל את מוקדי הראש הבחירים של החמאס

    רק זה ירתיע, 10/02/08 10:45

    ולרסס את צבא המחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מישהו יכול להסביר לי מה בדיוק הייתה מטרתו של ברק בביקור בשדרות?

    האויב הציוני, 10/02/08 10:35

    מה תהיה מטרתם של כל הקשקושים מסביב ביום-יומיים הקרובים?

    מה תהיה מטרתה של ''פעולה'' בעזה, אם וכאשר תתרחש?

    השאלה היא לא מתי למישהו מתולעי הפגרים בכנסת יהיה אכפת וכואב מהמצב, אלא, מתי לנו כעם, ימאס.

    ובינינו, לא נראה שזה באופק.

    יום קשקושים נעים לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • במקרה הוא היה באיזור וחיפש מסעדה טובה. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/02/08 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    שום פעולה לא שווה ללא חיסול ראשי הטרור.

    כוסות רוח למת, 10/02/08 10:32

    תוכלו ככה להנמיך את האש אבל לא לכבותה.
    ראשי הטרור הם מבערי אש הטרור,ללא חיסולם או מעצרם,היא תמשיך לבעור מחדש,יותר חלש אבל תתגבר בהמשך.
    חיסול ראשי הטרור חייב להיות כדרך עבודה רציפה של המלחמה בטרור.
    אחרת זה גם לא יעזור.
    ראשי הטרור הם נימשלים למלכה של הנמלים,הם ממליטים כל הזמן טרוריסטים חדשים,הם קן הטרור,חומר הבערה של הטרור.
    אין טעם להלחם בנמלים כי המלכה תמליט תמיד חדשים,צריך לסלק את המלכה מהמקום.
    מלחמת המניעה בטרור היא במלכה,
    המלחמה בנמלים היא רק עזרה ראשונה היא הפיתרון לבעיה.
    וה''חכמים'' שלנו לא מבינים את זה,והם אפילו נותנים חסינות לראשי הטרור,ועכשיו ישלכו חיילים למות בשביל החלשת הלהבות בלבד.
    ללא הזזת חומר הערה(ראשי הטרור)מהעזור,האש תמשיך להתקיים ולהתגבר אחרי הפעולה.

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה שלא מחסלים אותם כי יש לנו את גילעד שליט שם

      ומפחדים שאת, 10/02/08 10:56

      עליו. חומר למחשבה תחילה.

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו לא מפעילים שום מנוף שיגרום להם לביצוע עיסקת חילופי שבויים.

        וזאת הבעיה, 10/02/08 13:20

        במצב הקיים אין להם שום אינטרס לעיסקה והם משאירים את שליט אצליהם ומייצרים לעצמם ביטוח חיים תוך כדי ביצוע הטרור והרצח נגד אזרחי ישראל.
        אנחנו חייבים לפרום את הסכמה הזאת.
        1.אנחנו צריכים להפסיק את כל הביקורים אצל אסירי החמס.
        2.אנחנו צריכים להפסיק לתת כל מידע על אסירי החמס.
        3.אנחנו צריכים לחטוף,יותר נכון לעצור את מנהיגי החמס.
        ורק כך אנחנו נייצר לחמס אינטרס לרצות לבצע חילופי שבויים,יהיה עליו לחץ מהרחוב וממשפחות האסירים שאף אחד לא ידע מה קורה איתם-ינותק המגע איתם.

        המצב הקיים כיום הוא חמור.
        צריך לשנות את המצב.
        צריך לסיים את המצב הזה,או ע''י מה שכתוב או ע''י ניסיון חילוץ.

        הגב לתגובה זו

    • רק בטיפול שורש (לו אני מטיף כל הזמן)זה יעשה.

      עודד יערי, 10/02/08 11:03

      הבעיה בישראל זה התמודדות לא רק עם המון אויבים מבחוץ.
      אלא עם אויבים מבפנים ביניהם הערבים הגרים בתוך ישראל(לא כולם)
      והכי מסוכנים למדינה הם השמאלנים הארורים.
      זאת משום שהם נמצאים בכל מקום משפיע.
      אם זה בבית המשפט ובמיוחד בבית המשפט העליון ובמיוחד בשבתו כבג''ץ,ואם זה בתשקורת שם הם עושים לנו שטיפת מוחות תמידית כאשר הכל תמיד מה שלא לטובת העם המסכן הזה.אם זה אפילו בפיקוד הצבאי ועל המדיני אני כבר לא מתייחס.

      הגב לתגובה זו

      • חייבים לעבוד קשה כדי שלהחליף אותם

        פיזיקאי, 10/02/08 17:21

        באנשים אמיתיים ומשכילים באמת ולא כמו שמואלנים של היום שכל השכלתם -בדיבורים חסרי משמעות. אנחנו צריכים גם היסטוריונים ומשפטנים אבל אמיתיתיים שעובדים בשיטה מדעית ולו פטפטנית של היום. צריך לעבוד בכיוון הזה אחרת נמות כולנו ביחד עם אותם שמואלנים

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    צריך לתת אולטימטום ולאחריו להפציץ רק ולא להכניס עדיין חיילים.

    עודד יערי, 10/02/08 10:08

    צריך לתת אולטימטום ולאחריו להפציץ רק ולא להכניס עדיין חיילים.


    מה שצריך זה טיפול שורש ולכל רצועת עזה.
    כל דבר אחר מטיפול שורש בבעיה,יחשב כלא מספיק כסתימות זמניות.
    טיפול שורש צריך להתבצע כך,קודם אולטימטום כדי לאפשר לתושבי הרצועה לזלוג לסיני מחדש..להפציץ את הגדר כדי לאפשר זאת.
    ואז...לא להכניס חיילים,אחרי האולטימטום כולם שם בני מוות,להפציץ מכל הבא ליד.
    הפצצות מטוסים,הפגזות מאניות מלחמה,הפגזות תותחים.
    לקדם אחרי ריכוך מספיק טנקים...שיכתרו כל עיר וכפר ולהפוך אותם אחד אחד לסוג של גרוזני.
    להרים מסוק קרב אפצי ואחרים ולרסס כל מי שנע מעל פני האדמה.
    לא לאפשר שום מזון+מים+כלום.כמה זמן אתם חושבים עכברי החמאס יחזיקו מעמד בתנאים הללו במחילותיהם?
    זה הטיפול שורש שצריך,אבל המינימום שצריך באם עוד לא עשו את זה,זה לתפוס לפחות 40 קילומטר של טבעות חנק בתוך הרצועה.
    בתוך 40 הקילומטר הללו אסור שיחיו פלשתינאים.
    האיזורים הללו צריכים להיות רק צבאיים,ולהתרחב לפי טווח הטילים של המחבלים.
    לא להכנס למצב של לוחמה מבית לבית וגם לתפיסת 40 הקילומטרים לא להכניס חיילים מייד.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ייבוש ביצת הטירור

    עורו יהודים, 10/02/08 09:50

    ביצת הטירור מורכבת ממבצעים, מפעילים, מתכננים, אידאולוגים, ואוכלוסיה מסייעת שמקרבה באים כל המרכיבים.

    הכנעת הטירור מחייבת טיפול משולב בכל האלמנטים כאשר המטרה הראשית היא לגרום לאוכלוסיה עצמה למנוע טירור בגלל תג המחיר שהיא תשלם.

    לכן כדי שכל פלסטיני לא יישן בלילה וילך לבדוק במסגד מי הולך להיות שהיד מול היהודים הוא צריך מוטיבציה.
    רק כאשר מי ממרכיבי הטירור יידע שכל הסביבה שלו תשלם, המשפחה, הכפר, והשכונה, הם לא יישנו בלילה וייפעלו למניעת פיגועים וקאסאם ביהודים.

    הכירורגיה האידיוטית שלכם רק גורמת לאלפי קורבנות פלסטינים וישראלים לחינם.

    טוב מאה פלסטינים היום מעשרות אלפים פלסטינים ויהודים מחר.

    אסור לתת לפלסטינים לנהל מולנו מלחמה דלוקס, רוצים שלום כן, רוצים מלחמה הם יקבלו בשיטות שלהם.

    לכל החכמולוגים עם דעת העולם
    1. העולם לא ככ אכפת לו

    2. העולם מסתכל עלינו איך אנחנו מגיבים, אם אנחנו בפאניקה מתנפלים עלינו אם לא הם מתיישרים

    3. משרד החוץ עולה לנו 1.28 מיליארד שקל עם אפס תוצאות וצרת חוץ מתבוסה עכשיו, עם עשירית מהסכום ומשרד יחסי ציבור טוב אפשר לעשות ניסים ונפלאות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הצילו!!!!!

    יעקב, 10/02/08 09:46

    כשאדם טובע הוא לא מספר סיפורים הוא פשוט צועק הצילו
    לכן המנהיגים קודם תעשו פעולה עם כמה שפחות נפגעים לנו ואחר כך תחשבו
    ואגב אל תתנו לאבו מאזן את מגש הכסף ברור?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לא שמים עליכם, כל הנדלנ'ים שלנו במקום בטוח (ל''ת)

    אהוד את אהוד, 10/02/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    למה?????

    אולגה, 10/02/08 09:36

    למה יש לנו תותחים? למה ? בשביל מה פגזים?
    מה איכפת לנו מההרוגים שלהם? נכנס ונרדוף אחרי הרוח? להתחיל לפנות שכונות בעזה עכשיו!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    הם פוחדים!!!!!!

    nnnnnn, 10/02/08 09:35

    מדהים אבל עוד מישהו שם לב שצה''ל פוחד?
    שאולמרט רועד?
    לבנון השניה כנראה גם לקחה את הדבר היחיד שנשאר-את הביצים!!!
    אני אומר-קחו אחריות בלי פחד ושימו סוף לקסאמים-זה בידנו!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    100 עין תחת עין

    עודד, 10/02/08 09:33

    אם אי אפשר בדמוקרטיה אז לא צריך דמוקרטיה
    כי היא לא מגינה עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    רמת אביב

    מיה, 10/02/08 09:26

    מעניין לדעת אם היו מפגיזים את רמת אביב אז גם ככה היו מבליגים להם בושה למדינה שלנו שככה מפקירה את אזרחיה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    זה הזמן למחוק את עזה מהאויר!!! (ל''ת)

    שלום, 10/02/08 09:23

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!! אבל את הכל! לא כמו בלבנון! (ל''ת)

      יואל, 10/02/08 09:41

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה להיכנס ?

    קובי, 10/02/08 09:14

    מה רע בלחנוק אותם לאט לאט מבחוץ?
    אם המצב יחמיר, צריך להתחיל בחיסול מנהיגות החמאס.
    הם חיים כבר יותר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט,גרמניה כשרגלי ילדים נקטעות בשדרות?

    שמוליק מפתח, 10/02/08 09:00

    על אולמרט כראש הממשלה,מוטלת המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם ורווחתם של תושבי המדינה.אי לכך,כל עוד הוא ראש ממשלה עליו לסלק את האיום המיידי על קיומה של מדינת ישראל,מצד איראן.אני סמוך ובטוח שהרמטכ'ל ער לנושא ויבחין בעוד מועד ויתריע,על חוסר תיפקוד.גם בנושא עזה מוטלת על ראש הממשלה המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם של תושבי העיר שדרות.אולמרט,תראה מה הולידה מדיניות כשלון-העשייה שלך.אנשים רבים ברחבי הארץ,איבדו שפיות וזקוקים לאישפוז מיידי.אם אתה חושב שיש לאנשים,חוסן נפשי מתמשך לעמוד במצב שבו המדינה נמצאת ,אתה טועה.עליך ללכת מיד לבחירות ולקבל אישרור למדיניות שלך.אחת כמה וכמה, כשיש מועמד שמוביל עליך בסקרים בהפרש עצום.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ברק סעד את ליבו עם רעיתו במסעדת יוקרה בת''א

    התבהמות השמאל, 10/02/08 08:59

    שעה אחרי שהילד בן השמונה איבד את רגליו,הילד מספרים הוא עילוי בכדורגל !ראו ישראל היום!דוברו של ה''קיסר'' אמר שהם אינם משיבים לרכילות!
    מעניין לדעת אם לדובר המתבהם יש ילדים!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    קול יוצא מעיר הקודש

    ברצ', 10/02/08 08:58

    איך שאוהדי ירושלים התחילו לצעוק 'יאללה מלחמה' ידעתי שיהיו צרות.

    חכו חכו לגביע הבא

    חולוניה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שצה''ל יקח את כל הזמן שדרוש לו.

    מילואימניק,לוחם, 10/02/08 08:55

    שצה''ל יקח את כל הזמן שדרוש לו. אבל אם נכנסים, לא יוצאים מבלי שכל המטרות הושגו!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    להפחית עוד אחוז אחד מהספקת החשמל לעזה.

    מני, 10/02/08 08:53

    הפלסטינים יישברו מזה וירדו על הברכיים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שהעם יאשים רק את עצמו גם בחר בקדימה,גם לא מפגין הפגנות חונקות שלטון (ל''ת)

    עודד יערי, 10/02/08 08:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה שם ? בפיליפינים?? מה הצבעת?? (ל''ת)

      מלח הארץ, 10/02/08 09:05

      הגב לתגובה זו

      • בית המלון שלי בפיליפינים.אני בישראל ומה הצבעתי?לא הצבעתי. (ל''ת)

        עודד יערי, 10/02/08 09:55

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    כניסה לעזה תהיה טעות

    אחד, 10/02/08 08:51

    חבל שבגלל לחץ ציבורי יהרגו חיילים. האבדות של כניסה אחת לעזה יהיו פי כמה מכל מה שהקסאם עשו בשבע השנים האחרונות.

    היה הרבה יותר טוב להפציץ את המוסדות של החמאס ולמוטט את השלטון שלהם שם. זה דבר שבאמת יזיז להם. כניסה של צה''ל לעזה רק תעזור להם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כניסה לעזה תהיה טעות

    אחד, 10/02/08 08:51

    חבל שבגלל לחץ ציבורי יהרגו חיילים. האבדות של כניסה אחת לעזה יהיו פי כמה מכל מה שהקסאם עשו בשבע השנים האחרונות.

    היה הרבה יותר טוב להפציץ את המוסדות של החמאס ולמוטט את השלטון שלהם שם. זה דבר שבאמת יזיז להם. כניסה של צה''ל לעזה רק תעזור להם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא לפעולה קרקעית -כן להפצצה ללא רחמים מהאויר

    tova, 10/02/08 08:50

    אתם לא שמים לב שהצד השני עושה הכל כדי לגרות לנו את הקצות העצבים בתקוה שנישבר בסו ונכנס לפעולה קרקעית בעזה. לא רוצה לחשוב אפילו למה הם כל כך מעונינים שניכנס. מה שהם הכינו רק הם יודעים. בואו נפתיע אותם . נאכזב את ציפיותיהם ובמקום להיכנס לקן הנחשים הזה נתחיל להפציץ ללא רחמים ולא בפינצטה. ייפגע מי שייפגע. וכשיכאב שם הם יתחננו וככה לא נבכה אצלינו כשחיילים ייפגעו ח''ו שם

    הגב לתגובה זו

    • צודק-צריך לזרוק נפלמי''ם

      צודק-צריך לזרוק, 10/02/08 09:06

      צודק-צריך לזרוק נפלמי''ם

      הגב לתגובה זו

    • להפגיז בכל דרך

      אחותנו, 10/02/08 09:11

      טובה היקרה, לא אני ולא את נחליט וגם לא נילחם קרוב לוודאי. העיקר שיפוצצו אותם ולא חשוב איך. מצידי שמונים קסאמים על כל אחד שלהם. ישר קצר ולעניין וזהו.

      הגב לתגובה זו

    • נכון ביותר!! רק לזרוק את הפינצטה,זה הכל!

      להחזיר בהתשה, 10/02/08 11:06

      הרי זה מה שמטריף ומשבש חיים.
      כולל בומים עלקוליים שלפעמים מצרפים להם הפגזה מהקרקע, לפעמים לא וכו'

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא צריך מבצע ולא צריך גיוס

    אסי, 10/02/08 08:50

    שימו סוללת תותחים שעל כל קסאם תשגר לעזה פגז למיקום אקראי. אחרי יומיים הם נכנעים.
    מספיק להיות יפי נפש.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צריך לפרק אותם!

    המפרק!, 10/02/08 08:49

    להיכנס בהם כמו שצריך... לתת מכה שלא ישכחו כדי שהדברים לא יחזרו על עצמם.. ולא לעשות פעולה קצרה וטיפשית שלא תביא לחיסול הטרור וראשיו ורק לסיכון חיילים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    איבדנו את השכל-בשביל מה יש מטוסים ותותחים כדי שנשלח חיילים לתפוס ..

    אבי, 10/02/08 08:49

    מחט בערמת שחת
    צריך לעשות סדר במערכת המשפטית כדי שלא נהפוך פליטים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    חובה שלטון צבאי - ואני האחרון שחשב כך

    דיכי, 10/02/08 08:46

    המצב של אפס תגובה מצד המדינה,
    מחייב את מפקדי הצבא לקחת פיקוד על המדינה ע''מ לאפשר לצה''ל לפעול.

    לאחר שצהל ישטח את עזה ובעיית הקסאמים תפתר, אפשר לאפשר בחירות ''רגילות''.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ל7 :לא הגיבו ב94 על פיגועי ההתאבדות הראשונים

    איציק, 10/02/08 08:46

    אתה מצפה שיגיבו על ''כמה רקטות פרימיטיביות''?שהרי לטחרור ''אין פתרון צבאי''? ובציר פילדלפי ''אין לנו מה לחפש'' ו ''תחזירו את הילדים הביתה'' כאילו שה''ילדים'' באיזה טיול שנתי.אין מדינה כזו בעולם ועוד מעט היא באמת לא תהיה...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מה ההמולה? גם בעזה נפגעים ילדים! איפה הבג''ץ והשמאל הנאור? (ל''ת)

    רחל - מרצ, 10/02/08 08:46

    הגב לתגובה זו

    • רחל - חמאס (ל''ת)

      שמאלה, 10/02/08 09:43

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    להפציץ אותם בחזרה- ללא אבחנה!! (ל''ת)

    יונה לשעבר, 10/02/08 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    8-צודק אם כובשים רק לצמיתות ,אחרת-שישלח את הילדים שלו

    צנחן מילואים, 10/02/08 08:45

    אנחנו לא חיילים של אבו מאזן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כעת משלימים הכנות ?

    ארי, 10/02/08 08:43

    מה עשית עד עתה, גנראל קסטנייטה ? הופעת בטלוויזיה ? מזכיר לי את המשפט שבארצנו , במקום לעבוד הולכים ל''עבודה''.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    חח כרגיל יאפשרו מבצע מוגבל..בואו אני אתרגם לכם מה זה אומר

    just me, 10/02/08 08:41

    מבצע שלא ישיג כלום ולא יעצור את הקאסמים כי הצבא כבול...ימותו חיליים ואחרי זה השמאלנים יצאו מהמאורות שלהם ויצרחו '' נו אתם רואים שכוח לא עובד? ''

    אז זהו...שכוח עובד רק שמסרסים את צה''ל כדי שיהיו לו אפס הצלחות ומקסימום נפגעים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    על אולמרט לבטל את הטיסה לגרמניה ולהישאר בארץ

    חביתוש, 10/02/08 08:40

    על אולמרט לבטל את הטיסה לגרמניה ולהישאר בארץ
    לא יתכן שבמצב חירום כזה ראש הממשלה יטוס לגרמניה 3 ימים וידון בעניני משבר הגרעין ,כאשר כאן תושבי הדרום תחת מתקפת קסאמים.
    היום קטעו את אחת מרגליו של ילד בן 8 משדרות.
    וממשלת ישראל? ישנה בעמידה.
    עכשיו זה בדיוק הזמן המתאים להשיב מלחמה כנגד המרצחים.
    אולמרט תהיה גבר עם ביצים ותבטל את הטיסה לגרמניה. תאמין לי הם יחכו לך ,אף אחד לא יברח לך.
    תתחיל לטפל בבעיות האמיתיות בארץ ולא בענינים אחרים.עניין החטופים חשוב לא פחות ,אבל כרגע אנחנו במצב חירום ,קסאמים מתעופפים לכל עבר ואתה מתעופף לגרמניה?
    תתבייש לך.
    תשאר בארץ.תהיה גבר.תגן על הילדים הנשים והגברים בשדרות.
    לא סתם בחרנו אותך לכנסת.
    רוצים לראות תוצאות בשטח.
    תתחיל לתכנן מבצע צבאי גדול ונרחב.אבל הפעם תעשה לי טובה. בלי הססנות.בלי רחמים.בלי החלטות סותרות.בלי חולמנות.
    תהיה החלטי,התקפי,חכם,עיקש,
    והכל יהיה בסדר.
    אבל אם תחזור על השגיאות שלך יהיה רע מאוד.
    מחזיקים ממך.אל תאכזב אותנו שוב

    הגב לתגובה זו

    • כמה שיהיה פחות בארץ - יותר טוב לעם ישראל. (ל''ת)

      אזרח, 10/02/08 09:54

      הגב לתגובה זו

    • שלא יבטל ושלא יחזור. (ל''ת)

      עודד יערי, 10/02/08 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    פעולה בעזה

    אייל, 10/02/08 08:38

    מספיק עם מדיניות יפי הנפש.
    יש מאות מטרות של החמאס שצריך להחריב.
    לחסל את המנהיגים שלהם , להשתטלת על ציר פילדלפי.
    אם כל זה לא יעזור, להחריב את בית חנון ולא לכבוש, כדי שלא יהיה להם לאן לחזור.
    אם נכבוש וישארו הבתים, נצטרך לפנות בלחץ העולם.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מפציצים אותנו- להפציץ אותם בחזרה!! (ל''ת)

    להפציץ אותם, 10/02/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אשכנזי ! שים את המפתחות על השולחן של ברק!

    יהודי, 10/02/08 08:36

    אהוד א+ אהוד בר,,,, . לא רוצים ולא מסוגלים לצאת ממעגל הכניעה והתרמית העצמית, אהוד א משום שאינו כשיר , ובמיוחד לא לארח וינוגרד הוועדה מטעם, ובלי טעם.
    ואהוד בר,,, , מוגבל למרות כל העיטורים, אשכנזי במידה ויש בו עדיין אינסטינקטים של חייל גולני, ורצון לחלץ את המדינה המתפוררת וגוססת אל מול כנופיות האיסלם הרצחני, אשכנזי חייב לבוא אליהם ולמור רבותי או שמשיבים מלחמה או שאני הולך,?!, האחריות היא עליו,! אין לו מה לצפות משני הגמדים הללו,!

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הוא פודל של בוש כל מה שקורה האמריקנים אומרים לו מה לעשות ומה

      עודד יערי, 10/02/08 10:01

      לא לעשות...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צריך הפיכה צבאית (ל''ת)

    מילואמניק, 10/02/08 08:35

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צבא הפסיד כל מלחמה מאז 67 ותמיד מאשים את הממשלות.

    גדי, 10/02/08 08:34

    ממשלות מרכז-שמאל לא רוצים לנצח. אסור שננצח בכח.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני מהכוחות שאמורים להיכנס לעזה...כנסו..

    לוחם בחטיבת, 10/02/08 08:33

    היתאמנו כמו מטורפים ועדיין..אנחנו מילואימניקים..רק שהדרג המדיני לא מבין שאף אחד מאיתנו לא יופיע למלחמה הבאה...להתאמן זה יפה .טוב.וחשוב..אבל למות כשיש ארטילריה? חיל האוויר?..וכל זה רק כדי שאבו מאזן יכנס? אני קבלן ביצוע שלו?..אם כובשים שטח .אז מגרשים את האנשים ולא משחררים..! לא ככה לא בא..כל כך פשוט..חודש בכלא וזה יעבור לי...כל טוב

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק רק בחלק האחרון של המשוואה

      יעקב, 10/02/08 09:49

      לא לתת לאבו מאזן את עזה על חשבון חיי אדם יהודים

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מתי נגיד די

    רועי, 10/02/08 08:29

    מתי נגיד די? באמת מתי?

    כי נראה לי כאילו מפגיזים אוכלוסיה אזרחית במשך 7 שנים.

    זה נראה כאילו יש כאן אוכלוסיה פלשטינאית שכנה שבתוכה אלפי מחבלים שיורים והורגים בנו, או לפחות מנסים. כל יום. כל יום.

    זה נראה כאילו הצבא שותה קפה ומטייל בקניונים באיזור.

    זה נראה כאילו המשטרה מפחדת מישובים ערבים בגליל.

    זה נראה כאילו הנגב פרוץ לסחיטות מצד בדואים שגונבים כל דבר.

    זה נראה כאילו אנחנו מסכימים לזה.

    זה נראה כאילו מדינת ישראל יושבת על הספה, רואה נולד לרקוד והדוגמניות, בזמן שאוכלים פה את המדינה מכל הכיוונים.

    איפה המדינה של פעם והצבא של פעם, שירעידו פה את כל הסביבה ושיהפכו את הספה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה........

      ניר, 10/02/08 08:40

      כל מילה בסלע.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רק לא

    אשר, 10/02/08 08:28

    רק לא לחשוב על התנחלויות

    הגב לתגובה זו

    • רק כן!!!!

      אריה, 10/02/08 08:56

      רק כן להגן על ההתנחליות בעוטף עזה.
      גם הערבים אומרים שעוטף עזה זה התנחלויות. אז כן תתחיל להבין שאתה מתנחל ולא משנה היכן אתה גר ''בפלסטין הכבושה''.
      אז מתנחל נכבד. כן, רק כן להגן על המתנחלים היכן שהם בתל אביב בשדרות וחבל שאי אפשר להגן על מתנחלי גוש קטיף שאתה ובעלי הדעות שכמותך חושבים. לחשוב ולקלוט אם לא נהיה תלויים אחד בשני. הם יתלו אותנו אחד ליד השני.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך להיזהר מועידת נינוגרד 2 לאחר הפעולה בעזה

    פקק תנועה, 10/02/08 08:23

    בסופו של דבר יגיעו לשלב כזה. שישאלו את פי העם. לאיזו מילחמה או מיבצע לצאת. וכיצד לתכנן מהלכים צבאיים שונים. ולהקים חברות ביטוח שיבטחו את נזקי המלחמות הללו. ודברים נוספים. לאן אנו הולכים ??

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לנהל את עזה לפי וינוגרד-למה-איך-מה האלטרנטיבה-מה יחשב נצחון ? בשכל (ל''ת)

    לנסות לדבר איתם, 10/02/08 08:20

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה טמבל?

      ש, 10/02/08 08:41

      שנכנס אליך הביתה שודד אתה יכול להגיד לו: שניה, בוא נדבר?....או כשבא מחבל מתאבד ,אתה יכול להגיד לו שניה, בוא נדבר?
      למה אתה מתעלם מזה שאין עם מי לדבר?הם ידברו איתך רק אחרי שישחטו אותך!

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    במה טובים אזרחי עזה מאזרחי שדרות?! (ל''ת)

    משה מ,,,, 10/02/08 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ומה יקרה לאחר סיומה של הפעילות הראשונה בעזה?

    פקק תנועה, 10/02/08 08:18

    תהיה עוד פעולה. וכך חוזר חלילה ......

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ''אירוע בודד''? (ל''ת)

    ישראל, 10/02/08 08:11

    הגב לתגובה זו