• 195.

    אולמרט, רמון ושאר החבורה ההזויה הביאו עלינו את האסון הזה

    מיכל, 10/02/08 11:17

    והם חייבים לעוף הביתה, ומייד.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    למה לא תוקפים כמו שצריך?!

    קוסם, 10/02/08 11:09

    ישנו בנק מטרות ענק שישראל בטיפשותה וחולשתה וגימגומה אפילו לא עושה מאמץ להתחיל איתו וישר קופצת לראש הנחש או לפעולה קרקעית.
    בואו תנו לארטילריה ולחיל האויר להשמיד את בנק המטרות שמונה מאות מטרות ברצועת עזה. מדוע לא פוגעים בכל המפקדות, יש לפחות מאה שכאלו, מדוע לא תוקפים מחנות, עמדות, בונקרים, מחסנים, חניונים, גשרים, אתרים חיוניים... מה האדישות. בקושעי מרימים פעם בחודש מטוס קרב לאויר. איזה בזיון. ממשלה שמתעסקת בפחדנות וביחסי ציבור במקום להגן על אזרחיה. מה פתאום פעולה קרקעית לפני שניסיתם הרעשה? קחו דוגמא מא-דאחיה בבירות. לא הגענו קרקעית אבל השמדנו את המטרות מהאויר. תתחילו לזוז שם בממשלה, פרזיטים.

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    ר''מה לא עובד לפי טוקבק, וטוב שכך!!! איזה מידע מודעיני יש לכם?

    סוף הדרך ''רדו, 10/02/08 08:06

    ראש המוסד נתן לטוקבק אינפורמציה?

    מה אתם יודעים, ששר הביטחון לא יודע?

    גם אני רוצה להתלהם, אבל הדברים חייבים להעשות לפי מידע מודיעני!!!

    אתם בהתלהמות נגד ר''מה ושר הביטחון, מזמינים לחץ של רקטות על שדרות!!! גם החמס קורא טוקבק!

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    חייבים להעיף את אולמרט הוא מפקיר את חיי האזרחים - בצפון ובדרום (ל''ת)

    יופיטר, 10/02/08 07:03

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    התלהמות

    התלהמות, 10/02/08 01:17

    אני מקוה שלא ערבים כותבים את ההסתה והדמורליזציה.תזהרו מאנרכיה כמו בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    שריפה, אחים, שריפה

    Yaniv, 10/02/08 00:51

    מילים ולחן: מרדכי גבירטיג

    !שריפה, אחים, שריפה
    רק בידכם בלבד היא, העזרה
    חיש הושיטו יד אוהבת
    ,והצילו מהמוות
    ,בדמכם כבו שלהבת
    .חיש כבו בדם
    ,מרחוק אל תעמודו
    .כי האש עולה
    ,אל נא תחבקו ידיים
    !השריפה גדולה
    !שריפה, אחים, שריפה
    ,קרובה, חס וחלילה, השעה
    ,כי הלהבות יתמידו
    ,את כולנו פה ישמידו
    רק שרידי קירות יעידו
    .מה שפה היה
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    ,בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    !שריפה, אחים, שריפה
    ,עיירתנו בוערה כולה
    בה רוחות שחורות ,יסערו
    ,להבות חורבן יבערו
    ,עקבותיה לא נשארו
    .היא עולה באש
    ואתם חובקים ידיים
    ,בלי הושיט עזרה
    בלי כבות את אש הלהב
    .אש העיירה

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    לא נשכח את הפקרת שדרות לירי טילים ע''י אולמרט את ברק.

    כל שנתיים, 10/02/08 00:44

    תושבי תל אביב יתעוררו כשהקסאמים יגיעו לראשון לציון.והם יגיעו,פשוט כי ממשלה אימפוטנטית מעודדת את החמאס לשפר טווח.

    הגב לתגובה זו

    • לא נשכח את הפקרות האזרחים בצפון - בלבנון 2 - גם (ל''ת)

      יופיטר, 10/02/08 07:04

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    לא נשכח את הפקרת שדרות לירי טילים ע''י אולמרט את ברק.

    כל שנתיים, 10/02/08 00:44

    תושבי תל אביב יתעוררו כשהקסאמים יגיעו לראשון לציון.והם יגיעו,פשוט כי ממשלה אימפוטנטית מעודדת את החמאס לשפר טווח.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    זו שערוריה שאין כדוגמתה

    קוסם, 10/02/08 00:43

    הכיצד העם הזה לא עולה על קריית הממשלה ומעיף קיבינימט את חבורת האימפוטנטים האוילים הללו שמנהלת את המדינה. אנחנו על גבול הבושה. מדינה שמשגרת לוינים לחלל ומשמידה כורים גרעינים לא מסוגלת לפתור בעיה כל כך פשוטה ולהגן על אזרחיה? בעצם אין כל הבדל בין הכשלון של המהלך הקרקעי בלבנון והפקרת השבויים והנעדרים לבין הפקרת שדרות. אותה האדרת ואותהממשלה מסריחה שאיננו יודעים מי המליך אותה בכלל את חבורת האפסים הזו.
    מה קרה לארטילריה של צה''ל? מה קרה למטוסי הקרב? ליחידות הטילים? מדוע לא תוקפים מן הים?
    והיכן בחורינו האמיצים שיתארגנו במחתרת ויצאו בלילות להנחית ארטילריה קלה ולצלוף בעזתים כאשר הממשלה לא עושה זאת. אני מתגעגע לימי המחתרת היהודית!

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    לכל האשרים והנעמנים למינהם: ''עזה מחכה לכם בזרועות פתוחות'' (ל''ת)

    תושב שדרות, 10/02/08 00:12

    הגב לתגובה זו

    • ''אשר'' ו''נעמן'' הם אותו מוחמד שקרן (ל''ת)

      א, 10/02/08 01:28

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    ממשלת אולמרט לא מאפשרת לתושבי שדרות לצאת ולהפגין במרכז הארץ

    צפונית, 10/02/08 00:11

    איזו שפלות מצד הממשלה,כלפי תושבים שבצדק מרגישים מופקרים.

    אני גרה בדיוק באיזור בצפון .
    צריך להוריד להם את הראש ולא להקים ועדה,כפי שעשה ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    מחירה הכואב של הקונספציה השמאלנית התבוסתנית

    יאיר, 09/02/08 23:59

    מול אויב שאין לו מה להפסיד כדאי מאד שנדע שיש בעבור מה להילחם, ואם על כל פיסת אדמה שיורים עליה תצעקו גוועלד להחזיר, בסוף לא נהיה כאן, פשוט לא נהיה. לעם בישראל שתי חלופות קשות.
    1. להילחם מלחמת חורמה באויביו.ולהתנער מחלומות השווא על שלום עכשיו.
    2. לחדול, פשוט כך.

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    חברה כל עוד הם חיים אין לגיטימציה מהעולם לפעולה צריך לפחות 5 הרוגים

    ורד, 09/02/08 23:48

    אחרת בעולם יחשבו שזה לא מידתי , רבותיי זה הלך הרוח בממשלת אולמרט. הפחדנים האלה לא יזוזו לפני שיישחטו כמה אנשים כדי שיהיה להם תירוץ מספיק טוב להפר את שלוות הציבור שכרגע עסוק בהישרדות, והוא לא מבין עד כמה.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    האם הכתב,ירון ששון, לא ראה שריפת צמיגים,או שהמערכת האולמרטית

    דרור מרמת גן, 09/02/08 23:31

    של NRG החליטה להעלים את המידע הזה מהציבור?

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    יש סיבה ,שאלומראט אינו מגיב בחריפות......

    עוגב תנוחה, 09/02/08 23:31

    הוא אינו יכול לספר לנו על הסיבה הזו.
    עיזבו אותו בשקט...!!!!
    לא היה רו''מ טוב ממנו מאז קום המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • פקקי אני מלווה אותך שנתיים ורואה שלפתע אינך כותב בשגיאות

      המורה לעברית, 09/02/08 23:47

      הפלא ופלא...

      הגב לתגובה זו

      • זה לא פקק תנועה - הוא לא מגיב בשישי שבת - רק מיום ראשון (ל''ת)

        בעבודה זה, 10/02/08 07:39

        הגב לתגובה זו

        • המעקב שלכם אחרי ניכשל בגדול עלי לת לכם ציון ניכשל (ל''ת)

          פקק תנועה, 10/02/08 10:09

          הגב לתגובה זו

    • כמה פטתים אנשים כמותך יכולים להיות... (ל''ת)

      ש, 10/02/08 07:01

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    התלהמות

    שדרותי, 09/02/08 23:20

    אין לא לביבי ולא לאולמרט
    ולא לליברמן פתרון נגד הקסאמים.

    העיקר להתלהם ולרקוד על הדם.

    לסרוע פחד ושנאה.

    יהודים...

    הגב לתגובה זו

    • הפגזת מקור הירי ללא הבחנה יתן פיתרון ומידי !

      המיואש, 10/02/08 00:49

      אבל בגלל שמאלנים כמוך ובגץ
      צהל לא מסוגל יותר להגן על אזרחי מדינת ישראל !
      חבל !

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    רואים את הסוף

    ניר, 09/02/08 23:14

    של

    המדינה

    הגב לתגובה זו

    • אין צורך להגזים כל אחד שיתן לעצמו סטירת לחי ויהיה מוכן

      רענן, 09/02/08 23:50

      לקחת נשק ולהגן על הבית זה או הם או אנחנו

      הגב לתגובה זו

      • יש לי נשק

        מג''בניק, 10/02/08 01:14

        נגד מי אני מפנה אותו?
        נגד ראש הממשלה?
        לא,כי בחצר שלי,תודה לאל,אין מחבלים.במי להילחם?

        הגב לתגובה זו

  • 178.

    כל פלשתינאי שהצביע חמאס הוא מחבל ! (ל''ת)

    ישראל, 09/02/08 23:11

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    די לרפיסות!

    גונטר פון אלן, 09/02/08 23:10

    מה כ''כ קשה בלהתקין מערכת אוטומטית שמזהה יציאות ויורה אש ארטילרית לעבר מקומות שיורים מהם? לכנס מסיבת עיתונאים ולהכריז על כך בגלוי, בלי להתנצל ובלי להתייפייף, ולעמוד מאחורי זה.
    לא ייתכן שחבורת טרוריסים עם פחיות נפץ מצליחות לכופף למדינה שלמה את היד!

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    אולמרט וברק הורידו את הברק מעיניהם של תושבי שדרות וישובי עוטף עזה

    שה תועה, 09/02/08 23:10

    ממשלה וראשיה החושבים אך ורק על הישרדותם האישית והפוליטית, אין לה זכות קיום ולו רק בגלל שהם הופכים את תושבי המדינה לחומת המגן שלהם. ברק, הפך לברברן מהסוג של הזאב זאב, שרק מאיים ונפשות התושבים דועכות וכביות.

    הייתי אמש בשדרות בעת המטח , ראיתי גם את הבית שנפגע ישירות מהקאסם ואת הבית הסמוך לו שנפגע מהרסיסים, ואת ההסטריה ואת הנפשות או ההיסטריות או הכבויות.

    לכל יפי הנפש , החפצים בכדורי אקמול למחלת הסרטן, שיואילו לקחת את בניהם ובנותיהם שיגורו בשדרות ישיבת קבע, ומשם ישגרו את המלצותיהם להבנה והתחשבות ביורי הקסאמים .

    ולכל יפי הנפש

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אולמרט וממשלתו לוקחים אחריות להפקרות הזו. (ל''ת)

    ., 09/02/08 23:08

    הגב לתגובה זו

    • אחריות?

      ש, 10/02/08 07:03

      אם הם היו יודעים מהי אחריות אז לא היינו כברווזים במטווח.

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    הגיע הזמן למחוק את עזה! ומייד! (ל''ת)

    המדד האנושי, 09/02/08 23:07

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    אולמרט וברק סכנה למדינת ישראל (ל''ת)

    סכנה, 09/02/08 23:04

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    רק בתי דין שדה וגיליוטינות למפקירי ילדי שדרות (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 09/02/08 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    לא לדאוג: אולמרט יזכר בכם כשיסייר במחנות העבודה וההשמדה (ל''ת)

    לתושבי שדרות, 09/02/08 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    נמכרנו אני ועמי - ואם רק לעבדים נמכרנות היינו שותקים

    מגילת אסתר, 09/02/08 22:59

    כתוב: חוטאים ישראל מעמיד להם מלך כהמן שבעל כרכם מחזירם למוטב

    המן: ביקש להרוג להשמיד ולאבד את כל היהודים

    ובמגילת אסתר - המן שם בוכטה של כסף לאחשורוש בכדי שימכור לו היהודים לעשות בהם כרצונו (להשמידם)

    יש לי הרגשה שהסיפור הזה חוזר,
    כאילו מוכרים אותנו להשמדה ...

    אלהים בבקשה סלח לנו על חטאינו ותחזירנו ללכת בדרך של תשובה שלימה לפניך, שלא נזדקק לתיקונים המרים של ''המן'' אלא משהו יותר עדין כמו ללמוד תורה ולהשתדל באהבת הזולת..

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    מה זה כמה קרבנות שלום בשדרות בתמורה לבורסה גואה בתל אביב (ל''ת)

    כלום, 09/02/08 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    5 חקירות פליליות ואין שמץ סיכוי שדנינו יימצא ראיות מזוז יימרח

    ולדור ישקשק, 09/02/08 22:58

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    תבוסה מתוכננת חללים מיותרים ספין מושחת

    ועם מופקר, 09/02/08 22:56

    קונדליסה רייס הורידה פקודת לאולמרט כי אסור לכוחות צה''ל להגיע עד הליטני. וכך קרה כי בעוד שלציבור בישראל הוצגה תמונה כאילו צה''ל דוהר לא רק לעבר הליטני אלא הוא גם מתכונן לחצות אותו צפונה ולכבוש את רמות נבטיה וארנון, כל יחידה ישראלית שרק החלה לנוע לכיוון הזה נבלמה מיד, לאחר שלוויינים אמריקנים שעקבו אחר המתרחש בשטח התריעו על כך. מאחר ולא כל דרגי הפיקוד במטכ''ל, דרגי הפיקוד בפיקוד צפון, ובוודאי אף אחד מדרגי הפיקוד בשדה ידעו על הסדר/הסבר זה, הפקודות המבצעיות שהם נתנו ליחידות לפי המצב הטקטי בשטח שונו תוך זמן קצר מאוד לפי פקודה סותרת שהגיעה מלמעלה. כך קרה שהחיילים בשטח קבלו במשך יום אחד 4 עד 6 פקודות סותרות, מבלי שבעל דרגה גבוהה ככל שתהייה בשטח, כולל מפקדי חטיבות ידעו להסביר מדוע הפקודה המקורית שלהם שונתה. מאחר ולפי מקורות בוושינגטון ובישראל ראש הממשלה אהוד אולמרט היה הישראלי היחיד שהחזיק את הקשר הישיר עם קונדוליסה רייס, כשהוא אוסר על יתר השרים וראשי הצבא לקיים אתה כל קשר מבלי שהדבר יקבל את אישורו, היו פעמים כי גם הרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ עצמו, לא הבין בדיוק את פשר הפקודות הניתנות לו, על ידי ראש הממשלה. ההסתמכות המוחלטת של ראש הממשלה אהוד אולמרט, על שרת החוץ האמריקנית קונדוליסה רייס, היא שהביא לבלבול ולפקודות הסותרות שניתנו בשדה הקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    גיידמק, תרים חברת startup לפתוח ויצור קסמים בשדרות

    חמום, 09/02/08 22:51

    בהשקעה לא גדולה אפשר להרים בשדרות מפעל לתפארת לייצור קסאמים. יש לנו בארץ מספיק מהנדסי מכונות מוכשרים ובעלי מקצוע מעולים שיוכלו לייצר קסאמים מצויינים ומדוייקים. אם אין צבאי לי, אני לי.
    להקים את האצ''ל לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    לתבוסה בשדרות אחראין מופז אולמרט ברק והצמח הבזו שצריך לנתק אותו (ל''ת)

    מהמכשירים, 09/02/08 22:51

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט ינתק אותו מהמכשירים בזמן הבחירות

      לא לדאוג, 09/02/08 23:05

      זה כגימיק נוסטאלגי לשרון
      שאולמרט יגלוש על גלי האהדה ..

      התרגיל המסריח והצפוי של אולמרט...

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    תזהרו-אולמרט נוסע לחו''ל להכין את נתיב בריחתו כבשארה כי אין הבדלבינם (ל''ת)

    המזהיר, 09/02/08 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    אולמרט יעביר הפקס מקונדוליסה ישר לברק לבצוע (ל''ת)

    לא לדאוג, 09/02/08 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    לתבוע את הרשות על כל נזק ברכוש או בנפש!!!!

    דרור, 09/02/08 22:48

    מי אמר שהישראלים הם פושעי המלחמה????
    הגיע הזמן להריץ תביעות נגד העם ''המסכן'' הזה בכל בית דין בינלאומי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    לכל הכואבים תאמינו לי אולמרט יושב בארמונו לוגם יין ושםפס על שדרות (ל''ת)

    שכנה ירושלמית, 09/02/08 22:48

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    לתבוע את הרשות על כל נזק ברכוש או בנפש!!!!

    דרור, 09/02/08 22:48

    מי אמר שהישראלים הם פושעי המלחמה????
    הגיע הזמן להריץ תביעות נגד העם ''המסכן'' הזה בכל בית דין בינלאומי!!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    המאפיה בפעולה

    מתי תתעוררו ???, 09/02/08 22:42

    התפתחות דרמטית בחקירות המשטרתיות נגד ראש הממשלה, אהוד אולמרט. אחד העדים המרכזיים והבכירים אושפז בבית החולים, במצב בעייתי. אשפוזו בוצע לאחר שנטען שהוא התמוטט. עניין זה יכול שיצריך אשפוז ממושך נוסף ו/או מעקב רפואי במשך חודשים רבים.

    קריסתו של העד, הנחשב לגורם מרכזי בחקירות נגד אולמרט, עלולה לעכב את התקדמות החקירה בפרשה אחת לפחות, מתוך שלוש הנחקרות עתה בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז: פרשת כרמיה, פרשת מרכז ההשקעות ופרשת המינויים במשרד התמ''ת.

    בשל מגבלות החוק אנו נמנעים, בשלב זה, מלגלות את שמו ומצבו הרפואי של העד הבכיר ואת זיקתו המדוייקת לאחת החקירות.

    העיכוב בחקירה עלול לשחק לידיו של אולמרט, שגם קודם עשו הוא ופרקליטיו כל שלאל ידם כדי לטרפד פתיחת החקירות ומיצוי הדין עמו. מנגד, עלול הדבר להרתיע עדים וחשודים אחרים מלהמשיך ולגונן על אולמרט ולסייע בשרידותו.

    נודע, כי בקרב כמה ממקורביו של אותו בכיר ובני משפחתו קיימת תרעומת קשה כלפי אולמרט, על חלקו בנסיבות שהביאו להדרדרות החמורה.

    במשטרה מודעים היטב למצב זה. צוותי החקירה בחנו בימים האחרונים כיצד לקדם את החקירות גם ללא סיועו/עדותו של אותו עד שנקלע למצב הבעייתי.

    הגב לתגובה זו

    • חקירת שב'כ לאורי מסר ואולמרט הולך לכמה מאסרי עולם (ל''ת)

      רק לא דנינו, 09/02/08 22:52

      הגב לתגובה זו

    • קדימה זה פשע מאורגן (ל''ת)

      התפוח המורעל, 09/02/08 22:53

      הגב לתגובה זו

    • החברה שלנו-הפיתרון-חשוב ומעניין-

      יעלי פיתרון, 09/02/08 23:18

      התלמוד (בבא בתרא צט, ע''א) עומד גם על השוני שבין המשכן לבין מקדש שלמה בעניין כיוון עמידתם של הכרובים. בעוד שבמשכן היו ''פניהם איש אל אחיו'', במקדש שלמה היו ''פניהם לבית'', והתלמוד מבאר: כאן כשעושין רצונו של מקום, ''פניהם איש אל אחיו'', כאן, בזמן שאין עושין ישראל רצונו של מקום, ''ופניהם לבית''. הכרובים היו אפוא מעין ''ברומטר'', מד רוח של עם ישראל. כאשר פונה הוא אל ה''בית'', לעבר החומריות, וכל מעייניו נתונים לטיסת תענוגות לחו''ל, לרכישת מכונית נוצצת או לקניית מוצרי צריכה יקרים, אין נעשה רצונו של מקום. רק כאשר ''פניהם איש אל אחיו'', שכל אחד נותן דעתו למצוקתו של חברו, ורואה בו אחיו-שלו, רק אז, עושין ישראל רצונו של מקום.
      ושמא לא לחינם מדבר הקב''ה אל עמו ישראל דווקא ''מבין שני הכרובים'', משל קולו יוצא מפיהם של תינוקות שלא טעמו טעם חטא, ואמירתם אמת היא. מתוך מאמרו של אדון עו´´ד ד´´ר אביעד הכהן . בתודה

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    אולמרט: הפקס מקונדוליסה לא הגיע - אני ממתין לפקודות (ל''ת)

    מה עושים?!, 09/02/08 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    והילד הזה לא גר באקירוב וגם לא מטופל ע''י יפת נפש עליזה אולמרט ו.... (ל''ת)

    צביה מקבוץ שכן, 09/02/08 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מה זה אמור להביע

    מZרח תחתון חדש, 09/02/08 22:37

    הדבר הזה שהם כל יום אוכלים אותה בגלל חוסר היכולות של הממשלה?!
    דיי ראבאק מספיק עם הקסאמים תנו להם לחיות צאו לפעולת ראווה בעזה תהרגו מאות מהמחבלים שנמצאים שם (וכן כולם מחבלים אין חפים מפשע) ונותנים את ידם לניסיונות הרצח כלפי יהודים!!! כבר עדיף לעזוב ולנסות את המזל שלנו באירופה האנטישמית... אולמרט וממשלתו שימו קצוץ על העולם ותפעלו!!!! אולי ככה תחזירו את האמון בכם...

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    מה זה שדרות ? איפה זה ? (ל''ת)

    זרובבל, 09/02/08 22:37

    הגב לתגובה זו

    • ל 155- תגובה

      שלו ביטון, 09/02/08 22:56

      י'בן של זונה.. כוס אמא שלך שרמוטה.. מה זה ''איפה שדרות'' י'בן זונה.. אמא שלך דוחפת בננות לתחת ה חמור שלה.. י'מסכן.. י דבעע. ינעל אחות ךבגבס.. י'בן זונה.. אמן אמא שלך ת'קבל שבץ.. כולם אחריי ''יתגדל ויתקדש אמך שמך לעולם תבורך.. '' חח.. ינעל אחותך בגבס.. !!

      הגב לתגובה זו

      • האם זו השפה ששגורה בפי הילידים בשדרות ? (ל''ת)

        זרובבל, 10/02/08 06:14

        הגב לתגובה זו

  • 154.

    להעמיד את ראש הממשלה אולמרט לדין..כנסו דחוף

    אבי, 09/02/08 22:37

    אני לא יכול להאריך כי אנחנו מופגזים פו ללא הרף , אני יכתוב ביקצרה , אפשר להעמיד את אולמרט לדין בטענה פשוטה היות ובפוטנציאל של טיל אחד יש בו כדי להרוג ויש באמתחתו של ראש הממשלה את הכוח לעצור זאת והוא לא עושה זאת יוצא שכל רגע ראש הממשלה בעצמו מפקיר חיי אדם במודע, והיו מיקרים בהיסתוריה שהעמידו לדין ראשי ממשלות ואף הוציאו אותם להורג

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט לבית הדין בהולנד האג.

      נכון מאד, 09/02/08 23:02

      הוא בוגד במדינה שלנו ..???!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • ל 154 - תגובה

      שרון ששון, 09/02/08 23:04

      אתה צודק בהחלט.. אבי..
      אבא שלי במקרה עורך דין.. אני יכול להגיד לו שהוא יעיד בזה ב בית משפט.. תגיד לי עם אתה רוצה.. ואני יגיד לו.. לילה נעים שיהיה לך.. וש ה' ישמור אותך ואת כל המשפחה שלך.. !! :[[[ אני עצוב בשבילך..!!

      הגב לתגובה זו

      • שרון ששון

        אבי, 09/02/08 23:24

        תישמע זה ניראה ליכאורה טענה פשוטה אבל דע לך שהדברים הפשוטים ביותר הם האמיתיים ביותר לכן דחוף תדבר עים אבא שלך ותיראה שהתוצאות יהיו בימהרה ורק להזכיר לך שטענת 4 האימהות יצאנו מלבנון

        הגב לתגובה זו

    • ל 154 - תגובה

      מיקי גבאי, 09/02/08 23:20

      נכון.. יש בהחלט דברים נכונים.. בעצם הכל נכון.. ומצד ליבי.. אם הייתי עורך דין.. הייתי באמת הולך עכשיו ב שתיים עשרה בלילה .. לבית משפט.. לתבוע ת'אמא של האולמרט הזה.. !! \\אבי סחטיין.. איזה תגובה הבאת פה.. שישמור אותך ה'.. !!

      הגב לתגובה זו

      • ל 154 - תגובה יפה אבי

        שלו ביטון, 09/02/08 23:51

        וואלה אתה צודק.. צריך ללכ בכיוון הזה צריך שמישהו , כגון , עורך דין יקח את המושחות לידיים ויתען תענה זו כנגד ראש הממשלה.. !!
        תסמכו עלי.. !!
        שבוע טוב.. !

        הגב לתגובה זו

    • ל 154 - תגובה

      שרון ששון, 09/02/08 23:38

      מחר. -- אני כבר ידאג שאבא שלי ילך לבית המשפט... אני לא יעזוב אותו לשנייה.. זה פשוט שערורייה מה שאולמרט ה זבל הזה עושה לשדרות.. אל תדאג.. אבי סמוך עלי.. מחר אבא שלי ילך לבית המשפט המחוזי.. ואני ידפיס לו מה שכתבת..
      שרון ששון.. !!
      ב באר - שבע יש בית משפט.. אתה אפילו יכול לבוא להיות עד.. אם בא לך . אני אדבר אם אבא שלי. קוראים לו נחום ששון..
      לילה טוב.. !

      הגב לתגובה זו

  • 153.

    ''הרוב רוצה שקט''

    יודע שאצונזר, 09/02/08 22:35

    זוכרים את הססיסמא מימי ההתנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    מדינת ישראל - שטח הפקר

    ישראל, 09/02/08 22:34

    הגיעה השעה להכיר בעובדה ברורה: רק אנו הישראלים רועדים ומשקשקים מפחד לעבור ליד ישוביהם בתוך ישראל!

    הם נוסעים, מטיילים, מבקרים, מבלים חופשי חופשי בכל רחבי הארץ ובדרך עוד מצליחים להעביר מתחת לאף שלנו כלי נש''ק ואמצעי חבלה ויורים בנו מכל כיון.

    עובדה, רק אנו הישראלים מוגבלים וחוששים עד להחריד לנוע חופשי ברחבי הארץ.

    זו עובדה ואין מה להסתיר אותה. זוהי האמת לאמיתה. יש להכיר בה ולפעול בהתאם.

    מכל דיבורי השלום, אבל מכולם ממש, החל מתהליך אוסלו ועד היום, הם, הפלסטינים קיבלו כל מה שרצו: שטחים, נש''ק, הקלות והטבות אין סופיות. כל פעם שעשו שריר מיד ישראל התקפלה וחילקה מתנות חינם: שחרור אסירים, מחבלים רוצחים, שודדים ואנשי טרור.

    ואנו? רק נתנו ונתנו.
    ישראל נהגה כמדינה מטורפת ובאכזריות נוראה עקרה עשרות עשרות אלפי תושבים יהודים והשליכה אותם לרחובות שבורים רצוצים שמגיעים עד לפת לחם!

    נשאלת השאלה: עבור מה? למה הרסנו, שברנו ורוצצנו משפחות שלמות בעם ישראל? למה הפכנו אותם להומלס, למשפחות אומללות? מדוע התעללנו בבשר מבשרנו ללא רחמים? למה פירקנו משפחות?

    מנהיגנו הפכו לאכזרים וקשי עורף לבני עמם. עבור מה? עבור אשליות ובדיים של ''שלום''.

    מה קיבלנו בתמורה: מטחי טרור ללא הרף וללא הפסקה. התאבדויות רצחניות; קטיושות; קאסמים; רציחות; חטיפות. הכל ללא הפסקה.

    מהי תגובת מנהיגנו לכל התעללויות הרצחניות של הפלסטינים: ממשיכים לנסוע ולדדות מועידת שלום אחת לשני'ה. ובכל פעם מחדש מעניקים להם בפועל מתנות והבטחות מבלי לקבל בפועל בשטח שום תמורה ממשית. שום כלום. פשוט אפס אפסים.

    ללא בושה וללא כל סומק בפנים מנהיגנו מספרים לנו על ההשגים הענקים שלהם בועידות. ואנחנו יודעים, וחשים היטב את השקר והכזב בכל בהודעות שלהם.

    הטרור רודף אותנו בכל פינה בארץ הנהדרת שלנו. דם יהודי נשפך פה כמים יותר מכל מדינות אחרת בעולם. נחלים נחלים של דם נגררים מתחת לרגלנו; שדרות הפכה מזמן לעיר רפאים ומהניגנו המעונבים אינם בוחלים מסיפורי הבדיות שלהם ''לנצל כל סיכוי לשלום''.

    השלום השיקרי והארור הזה, הפך אותו לעם האומלל ביותר שהשלום האמיתי רחוק ממנו והלאה. השלום הזה הביא את הטרור, המלחמה והרציחות לתוך הבתים שלנו, ברחובות, בשווקים, איפה לא. ולתהליכים השפלים הללו הם קוראים: ''שלום''.

    החיים בצל ה''שלום'' הזה הם האיומים והאכזרים ביותר שקיים עלי אדמות.

    המעיק והמחריד במידנה שלנו היא העובדה שבעשור האחרון, בכל בחירות אנו מקבלים ראש ממשלה גיבור חדש מימין ומשמאל כאחד. כל אחד בתורו מתחיל לבדות בדיים ולספר את סיפורי חזון השלום עם הפלסטינים ולמענו מוכן לוותר ויתורים כואבים.

    כבר יותר מעשור אנו חיים בצל התופת האיום של טרור בגלל כל תהליכי השלום ההזויים. נכון להיום התרומה היחידה של התהליכים הללו, שהם דרדרו את המדינה כולה בשפל מצב דווקא ובמיוחד בתחום חיי הביטחון.

    אין ולא יהיה שלום עם הפלסטינים במדיניות של וויתורים. שוב פעם אני חוזר: אין ולא יהיה שלום עם הפלסטינים. כל עוד נדבר עם כל הערבים האלה ''כולם'', הדגש הוא על ''כולם'' - כל הערבים, אנו נחי'ה פה ח''ו תחת מטר של חרב וטרור מתמשך בתוך הבית.

    הם אינם מבינים שפה אחרת רק כוח ושוב כוח.

    הגיע הזמן לדבר מלחמה. רק ''מלחמה'' רצינית, אמיתית, מתוכננת היטב רק למטרה אחת, לשבור אותם. ללא התערבות של מדיניות אשליות ורמייה עצמית של ''שלום'' מדומה.

    להכות בהם עד חורמה. עם כל הכוח וכל היכולת. לא לעצור, לא לפחד מכל העולם. רק אז נתחיל לחיות פה חיי מנוחה.

    הגיע הזמן, הגיעה השעה לחשוב עלינו; לדאוג לחיים שלנו; לביטחון אזרחי ישראל באופן רציני ואמיתי.

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ואולמרט האידיוט מקים ועדת חקירה על

    מיקי, 09/02/08 22:33

    חיסול שחאדה, במקום להורות על עוד פצצה של 10 טון.
    מדינה חייבת להילחם בטרור עם כל הנשק שיש לה !

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    הלוואי והכנסת תיפגע ממטח של קאסמים!!!! (ל''ת)

    דרור, 09/02/08 22:26

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כל החארות במכה, 09/02/08 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    לרקוד על הדם ולחכות לפיגוע. או אז לביבי יהיה עוד מנדט (ל''ת)

    דיקטטורה עכשיו, 09/02/08 22:25

    הגב לתגובה זו

    • מה זה שמאלני לחוץ, הקונספציה שלכם של נסיגות תמורת שלום פשטה רגל

      איתי, 09/02/08 23:54

      אתם הבאתם אותנו למצב הזה , אנחנו לא כועסים אבל יש לנו בקשה אחת, סליחה בעצם שתיים.
      1. להתייצב ביום פקודה למלחמה שמתרגשת עלינו בזמן הקרוב מאד.
      2. להתעורר מהזיות הסם המסוכן ''שלום עכשיו''.

      ברוכים הבאים למזרח התיכון כאן החזק שורד הברירה בידיכם להיות חזקים או לברוח.

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    לשרוף את עזה.

    עידו, 09/02/08 22:24

    עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    שמישהו יסביר לי - מה הבדל בין קסאם למחבל מתעבד או קטיושה ??? !!!! (ל''ת)

    Roman, 09/02/08 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    עבור מי עובד האולמרט ????????????

    לא עבורכם !!!!!, 09/02/08 22:21

    לנוכח החשיפה המדהימה שגם טדי קולק היה בוגד אשר פעל מתוככי צמרת השלטון בישראל (היה מנהל לשכת ראש הממשלה, שליח המדינה בוושינגטון וראש עיר נצחי בירושלים, אשר מחליפו הוא, הממ... אולמרט) מתעוררת החובה הביטחונית והקיומית לטהר את כל מוסדות השלטון ומוקדי ההשפעה בישראל ממרגלים, סוכנים זרים ובוגדים.

    על-מנת שלא להחשיד חלילה כשרים לשווא, אין הכוונה לנקוב כאן בשמות, על אף הראיות והסימנים למכביר, לקיומם של מרגלים וסוכנים מטעם המודיעין הסעודי (האם מישהו שיתף פעם פעולה עם עדנאן חשוגי?), המודיעין הצרפתי (מישהו עקב אחרי מי שגזר קופונים פרטיים מהנדבן הידוע הברון דה רוטשילד?), המודיעין האירני (מישהו זוכר מי עבד עם מר גורבניפאר?), המודיעין הפלשתיני (מרטין, אתה שומע?), המודיעין המצרי (מישהו אמר גז טבעי ולא קיבל?), המודיעין הבריטי (היריעה קצרה מלהכיל, אז נסתפק בטדי קולק ויתר חבריו למיזם המודיעין הבריטי, רפ''י) וממילא האמריקני (סנוב, במכון הגיוס של הוסט פוינט כבר היית, או שאתה סתם מתפרנס על-ידי הקרן החדשה לישראל או כ''עמית'' במכוני המחקר והדמוקרטיה, לכאורה? ובכלל - האם יש מישהו שמסוגל לקבל החלטות במדינה שאין לו בעברו הליך מועמדות, בחינה, קבלה והכשרה באחד מהמוסדות ה''חצי אזרחיים'' של ארה''ב?).


    הבריטים מנועים מלחשוף את תיקי המודיעין של אנשים שעדיין בחיים ופעילים בחיים הציבוריים, ולכן. אבל מדוע מדינת ישראל אינה עושה מעשה המעביר מסר ברור לכל בוגד ומלשין ומשתף פעולה עם שלטון זר, וברור לכולם שיש כאלה מסביב, הן בפוליטיקה הן בתקשורת והן במערכות השלטון המשפטי ובכלל (ולא כולם של בריטניה וארה''ב או צרפת, אלא יש גם טביעות אצבע רוסיות, אירניות וסעודיות ומצריות).

    יש לאפשר מנגנון וידוי וחשיפה שלפיו כל משתף פעולה שיודה ועוזב, ירוחם. כי חשיפת השיטה בדחיפות ויעילות ומהימנות חשובה יותר מהצורך בנקמה.

    אבל גם מנגנון הרתע שלפיו כל מי שלא יודה יידע, כי הוא יירדף, גם ארבעים שנה אחרי מנוחתו בקבר.

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הממשלה - פוליטיקה אנטישמית!!! (ל''ת)

    דם על הידיים!, 09/02/08 22:20

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    בעזה מחפסים שהיד .מה איתך .? (ל''ת)

    לאולמרט, 09/02/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    לחבל באספקות הממשלה הפושעת לאוייב !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לחבל בהם היום, 09/02/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    חמאס -עכשיו תירו לצפון תא ...חראם על שדרות (ל''ת)

    מוחמד, 09/02/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    האחראים לטירור הפלסטיני יושבים בקריית הממשלה בירושלים (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 09/02/08 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    שרידות הנוכל בסיוע ברק מנעה את ההתכוננות למלחמת הקיום הקרבה (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 09/02/08 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לכל אלה שמבקרים את אולמרט_שתחנקו-!!! גם אתם תושבי שדרות.. (ל''ת)

    טומי לפיד, 09/02/08 22:16

    הגב לתגובה זו

    • סליחה-

      יעלי מהמהמה, 09/02/08 23:27

      מה רצית לומר-זו עיברית-קשקש קישקושים-מהמהמה...לידיעתך תנאי הכרחי לעלייה להר הוא חתירה לנקיות ידיים ולברות לבב, ובלעדיו אין אנו רשאים לעלות להר בית ד'. מעגלים מעגלים בנויה החתירה אל הקודש, ואנו חייבים לכונן את דרכנו מולה ולהתקדם עוד ועוד בדרך העולה בית אל.

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אזרחים מותקפים למה אתם אדישים?

    שגיב, 09/02/08 22:13

    מדובר פה באזרחי מדינת ישראל בעיר ישראלית לא התנחלות וא ישוב לא חוקי. איך אתם כאלה אדישים אני לא מבין, איך אתם מאפשרים לממשלמה ושמאלנים ששולטים במדינה לשחק בכם כמו מריונטות בזמן שיש פיתרונות לבעית הקאסמים שלא מתבצעים?! אני מרגיש שגם בשנת 2008 מזרחיים, עולים ועניים הם עדין אזרחים סוג ג'. אזרחים סוג ג' שהולכים להלחם ביחידות הקרביות יותר בזמן שילדיהם של תושבי סוג א' משתמטים מצה''ל, אני מתבייש במדינה ובעם הפחדן שלי!

    הגב לתגובה זו

    • מי זה ''אתם''? צה:ל? הממשלה? מרכז הליכוד? (ל''ת)

      בוריס, 09/02/08 22:22

      הגב לתגובה זו

    • צודק! (ל''ת)

      דרור, 09/02/08 22:26

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט וחבר מרעיו

      ZZZ, 09/02/08 22:46

      המדינה לא מענינת אתכם, רק שלטון וכסף , לכן מה שקורה בשדרות נוגע לכם כקליפת השום, סופכם הפוליטי קרב יותר מהר ממה שאתם חושבים, עופו לנו מהעיניים חבורת מושחתים,נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    אולמרט ברק והשמאלנים סכנה למדינת ישראל .

    סכנה למדינת, 09/02/08 22:13

    לכו לעזה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה זה שצעק רבין מסוכן ? (ל''ת)

      כיכר ציון, 09/02/08 22:23

      הגב לתגובה זו

      • וכמה שהוא צדק בצעקה שלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        מזל שעמיר עשה, 09/02/08 22:55

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    בחסות הפגזת שדרות ליבני ועבריין המין מוסרים חלקי מולדת לאוייב (ל''ת)

    ואתם תשתקו, 09/02/08 22:13

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    העיקר שעמלות הגז ימשיכו לזרום למגדלי אקירוב

    עם מטומטם, 09/02/08 22:12

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: מיליארד שקל שודדים מכם לצבא הרקוב הזה שמפהראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

    • חובה לקרוא ולהפיץ.עובדות נוראיות. (ל''ת)

      אריה, 09/02/08 22:52

      הגב לתגובה זו

      • לעקוף את הצנזורה של התקשורת הרקובה לשולח בפקסים (ל''ת)

        באופן אקראי, 09/02/08 23:01

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    להעמיד את אמא של אולמרט ל ד=י=ן !!

    שלו ביטון, 09/02/08 22:10

    אולמרט.. י'חתיכת זבלל.. אם קורה משהו ל אבי בן-דיין.. אני ידאג אישית שאני ידקור ת'אמאה שלך.. י' חתיכת זבל.. ינעל אחותך.. בגבס..!!
    למה אתה לא עושה כלום? י'זבל.. כוס אמא שלך.. תקבל שבץץ..!!
    אחר כך אתה תעשה.. אבל כשכל יום אזיה 30 דסאמים .. בשדרות.. אתה לא עושה כלום?? ..!!
    אני ישלח לבית של אמא שלך קסאם.. אחר כך ניראה מה תעשה.. י'חתיכת שרלילה.. !! של השרלילות.!!

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    האחראים לטירור הפלסטיני יושבים בקריית הממשלה בירושלים (ל''ת)

    מתי תתעוררו ???, 09/02/08 22:10

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    רקדני דמדם כאילו שלביבון שקרניהו יש פתרון פלא לקסאם (ל''ת)

    מנשה, 09/02/08 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    ליכודניקים מנבלי פה, קודם שרתו בצה''ל כלוחמים

    לוחם קרבי, 09/02/08 22:08

    למשתמטים, או ש''ג, כמוכם אין בכלל זכות לפתוח את הפה.
    במשחקי כדורגל אתם מקללים את השחקנים אם התוצאה לא מוצאת חן בעיניכם.
    אבל אנחנו במלחמה ולא בכדורגל וללוחמים נמאס לראות אתכם צופים ומקללים ממרחק בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • לוחם פלסטיני ???????????????????? (ל''ת)

      עלוב, 09/02/08 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    מה שטוב לחשבון הבנק של ברק טוב למדינת ישראל

    הגיון של ברחן, 09/02/08 22:06

    בחודשים האחרונים מתנהל משרד מבקר המדינה בדיקה מקיפה של התנהלות ממשלות ישראל השונות בסוגיית רכישת הגז הטבעי. הבדיקה, שבמהלכה נחשפו עובדות מאלפות, מתמקדת בכמה החלטות לא ברורות די צרכן שהתקבלו במשך השנים, בהן החלטתו של ברק, בעת שכיהן כראש הממשלה, להעניק לרשות הפלשתינית זיכיון לביצוע קידוחי גז מול חופי עזה. לפי יודעי דבר, היא נתקבלה בלחצו ובתיווכו של שכנו בכוכב-יאיר, איש העסקים המנוח יוסי גינוסר, לשעבר בכיר בשב''כ, אשר ניהל קשרים עסקיים ענפים ומשתלמים מאוד עם בכירים ברשות, וככל הנראה היה אמור ''לגזור קופון'' בעסקה.

    אם לא די בכך, המבקר חוקר במקביל פרשה נוספת הקשורה לברק: במהלך התמודדותו האחרונה על הנהגת מפלגת העבודה, אנשיו לא היססו לקבל תרומה מאיש עסקים ישראלי שהורשע בדין בשווייץ בגין הלבנת הון. עמותת אומ''ץ היא זו שפנתה אל המבקר בבקשה שיבדוק האם קבלת התרומה נעשתה בידיעתו ובברכתו של ברק.

    דומה שברק לא למד את הלקח המתבקש מחקירת המשטרה הסבוכה בפרשת עמותות הקש שלו, חקירה שנפתחה בעקבות דוח חמור שפרסם מבקר המדינה לשעבר, השופט (בדימ.) אליעזר גולדברג. בחקירה ההיא, ממנה יצא חבול אך ללא כתב אישום, ברק חייב תודה גדולה לעו''ד יצחק הרצוג, באותה העת מזכיר הממשלה והיום שר הרווחה, שניצל את זכות השתיקה ומיאן לספר את הידוע לו על התנועות הסיבוביות של הכספים שהגיעו לעמותות הללו. בשעתו תקפנו כולנו בבליסטראות את השר לשעבר אריה דרעי בגלל שתיקתו, והנה בוז'י שלנו, ששתק גם הוא, לא רק שנהנה מחסינות, אלא אף זכה ליחסי ציבור טובים, שסייעו לו להתברג בצמרת מפלגתו בבחירות הפנימיות האחרונות שנערכו בה.

    הרצוג נמנה כיום עם הכוורת של ברק, הכוללת שני שרים נוספים שבלשון המעטה לא התבלטו בשנים האחרונות ביושרם: מיליארד שקל שודדים מכם לצבא הרקוב הזה שמפהראשון שבהם - שר החקלאות, שלום שמחון, שנגדו מתנהלת חקירת משטרה בחשד שקיבל טובות הנאה מחברת ק.א.ל. להטסת מטענים חקלאיים (לפי המידע שהגיע אל עמותת אומ''ץ והועבר למבקר המדינה, שמחון, בני משפחתו וחברים של ילדיו טסו לחו''ל בחינם במטוסי חברת המטענים. השר הכחיש בשלב הראשון שטס על חשבון ק.א.ל., אבל בהמשך שינה כיוון וטען שהחזיר לה את עלות נסיעתו). שמחון גייס עבור ברק קולות רבים במושבים, וכל הסימנים מעידים שבמגזר הזה פעלה שיטת ה''תן וקח''. עמותת אומ''ץ ריכזה חומר מאלף בנושא, חומר שהועבר לבדיקת מבקר המדינה.

    השר השני - שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר - טבל בשחיתות מאז נכנס לחיים הפוליטיים ואינו מהסס גם היום לבעוט בשלטון החוק בראש חוצות, תוך שהוא מוסיף לגלות חוסר רגישות לכספי הציבור. כך, למשל, באחרונה התקיים בממשלה דיון על התוכנית לחתימת הסכם לרכישת גז טבעי מחברת בריטיש גז, הקשורה לרשות הפלשתינית. הספק המתחרה, יוסי מימן, בעל מניות בחברה שבה שותפה ממשלת מצרים, טען כי אחד השותפים הסמויים בחברת בריטיש גז הוא לא אחר מאיל ההון האוסטרי מרטין שלאף, בעליהם של הקזינו ביריחו ואוניית ההימורים בחוף אילת. שלאף מחובר לכל הצמרת הפוליטית בישראל - משפחת שרון, אולמרט, רמון, אביגדור ליברמן - וגם פואד מנסה כנראה להצטופף בחיקו. אגב שלאף, כדאי לציין שאחד מיועציו הבכירים - שמעון שבס, מנכ''ל משרד ראש הממשלה בימי כהונתו של יצחק רבין - מילא באחרונה, במקרה או שלא במקרה, תפקיד בכיר במסע הבחירות של ברק לראשות מפלגת העבודה. שבס, אדם שהורשע בדין פלילי, ממתין כעת לתמורה מברק. פואד בהחלט יכול להיות הצינור להעברת האתנן.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    עזמי בשארה צריך להיות רה''מ זה יביא לשלום ודו קיום בטוח (ל''ת)

    אשר1, 09/02/08 22:04

    הגב לתגובה זו

    • ללמוד מחכמים מאיתנו-

      יעלי, 09/02/08 22:45

      דרשת תרומה מלמדת אותנו כי אחת התכונות הנדרשות למי שעתיד להיות מלכם של ישראל, היא מסירות הנפש האישית למען ישראל ואלוקיו. עם זאת, נראה כי בדרשה טמון מסר נוסף באשר למהות הקשר בין ארון ה', לבין הלוחות המצויים בו. כפי שמפורש בפרשה, תפקידו של הארון הוא להוות אמצעי לקשר ההתגלות שבין ה' לעמו - ''וְנוֹעַדְתִּי לְךָ שָׁם וְדִבַּרְתִּי אִתְּךָ מֵעַל הַכַּפֹּרֶת'' (שמות כ''ה, כא). לוחות הברית שבארון הם עדות לכך שהתגלות זו אינה עומדת בפני עצמה, אלא היא תוצאה והמשך של הברית שנכרתה בהתגלות שבהר סיני.

      לפיכך עלול להיווצר הרושם המוטעה, שאף הועלה כנגד עם ישראל פעמים רבות במהלך ההיסטוריה, שכאשר בשל חטאי ישראל לא קיים עוד קשר התגלותי ישיר בין ה' לישראל, פקעה חס וחלילה גם משמעותה של ברית סיני. באמצעות אוצר הדימויים המופלא שבדרשה על סיפור הפרידה הראשונית מארון ה', באו חז''ל ללמדנו שגם באותן התקופות בהן כלי ההתגלות מופקעים מאיתנו, ולצערנו לא מתקיים בנו באופן מלא ''וְעָשׂוּ לִי מִקְדָּשׁ וְשָׁכַנְתִּי בְּתוֹכָם'' (שמות כ''ה, ח), עצם הברית תמיד נשארת בידינו, עד לאיחודה מחדש עם ארון ברית ה'.
      מתוך מאמרו של אדון איתן פינקלשטיין .

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    להעביר את החתרן נוכל ברחן ועבריין המין ולקשור אותם באזיקים לעצים (ל''ת)

    בשדרות עד לפגיע, 09/02/08 22:01

    הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      צדק, 09/02/08 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 127.

    מדינה הזויה עם ממשלה הזויה (ל''ת)

    אהוד ברחחחחחחחח, 09/02/08 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    זה הכל בגלל ההתנחלויות ההזויות וההתלהמות נגד תמימים פלסטיטנים

    אשר, שמאלן1, 09/02/08 21:54

    אם ניסוג לקווי 1948 יהיו פה 2 מדינות שיחיו בשלום לפחות 50 שנה.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כמו לפני מלחמת ששת הימים...

      muli, 09/02/08 22:13

      אז חיו זו לצד זו בשלום ובשלווה מדינת פלשתין ומדינת כל-אזרחיה.
      אני חי בארץ הזאת כבר למעלה מ-70 שנה, וקשה למכור לי סיסמאות המתיימרות להיות עובדות.

      הגב לתגובה זו

    • השמאל והימין-לידיעתך, אחת ולתמיד-

      יעלי יהדות, 09/02/08 22:23

      ועל הכפורת עומדים שני כרובים. כרובים אומר רש''י במקום: ''כרביה'' - פני תינוק, כנערים. בפשטות, שני הכרובים האלו אחד בימין ואחד בשמאל, עומדים זה מול זה. זה מסמל את עבודת הימין וזה את עבודת השמאל. ויש להם פני תינוק, מפני שכל יום ויום אדם צריך להתחיל מחדש בעבודת הימין ובעבודת השמאל, כמו תינוק שנולד. בכל יום האדם צריך להגיד: ''מודה אני לפניך מלך חי וקיים''. הוא צריך לזכור מי זה ה''אני'' - עפר ואפר. וצריך להגדיל, עד כמה שידו מגעת את בחינת ''לפניך''. וככל שהקצוות בין ה''אני'' לבין ה''לפניך'' יותר גדולים, ככל שהמרחק בין זה לזה יותר גדול, יכול האדם להיות יותר מאושר ויותר שמח, בכל קשר ונגיעה ושייכות שיש לו לבורא עולם. אבל את זה צריך לבנות כל יום מחדש. נמצא, בכל יום אדם צריך לזכור - מיהו ה''אני''? מה המשמעות של ''לפניך''? מה זה ''מלך'' ''חי'' ''קיים''? וכל יום האדם צריך לבנות את המערכת הזאת מחדש.

      וכמו כן את בחינת השמאל, האדם צריך לבנות בכל יום מחדש. השמאל נקרא ביקורת, דהנה מקצת זמן מיומו של האדם, עד חצי שעה ביום, צריך לעסוק בביקורת (רבינו בעה''ס). וגם את זה צריך בכל פעם לבנות מחדש כתינוק שנולד. מה זו ביקורת? אדם צריך לחשוב כל יום - למה אני צריך להגיע היום? לאיזו מעלות ומידות והנהגות אני צריך להגיע? האם התנהגותי היום תואמת לענין האמונה שהשי''ת מנהיג הכל? האם הרגשתי היום ענין יראת שמים? אהבת חברים? אהבת הבורא? צניעות, ענוה? וכו'. למה אני לא מגיע למה שאני צריך להגיע היום? וכל יום צריך לבנות את זה מחדש. לכן יש לכרובים הללו פני תינוק.

      ועוד: הכרובים מכונים ''תינוקות של בית רבן''. המושג ''תינוקות של בית רבן'' מציין תרתי דסתרי, כי ''תינוק'' מציין קטנות, אבל ''רבן'' מציין גדלות (כפי המושג ''רב ושליט'') איך מתקיימים ביחד שני המושגים האלו – ''תינוקות של בית רבן'', הקטנות של הגדלות? בפשטות אפשר לפרש, שבזמן שאדם מחזיק את עצמו כתינוק, והוא מסוגל לבטל את עצמו מכל וכל כלפי השי''ת, אז יש לו גדלות. דהיות שהוא מבטל את עצמו בפני גדול, מחמת דביקות זו, הגם שלו, מצד עצמו, בכלים שלו, אין גדלות, אבל מתוך החיבור לכלים של העליון יש לו. נמצא, עניין הכרובים העומדים על הכפורת משמעותו: כל עבודת הימין והשמאל באדם היא על בסיס הכפורת, על בסיס הרצון שלו לנקות את עצמו.

      ''פורשים כנפיהם למעלה'', אמר הרבי הברכת שלום זצ''ל: עניין כנפיים מורה על כיסוי, כמו שכתוב: ''לא יכנף עוד מוריך'', דלעתיד לבוא לא יהיה כסוי על מורה הדרך. והם פורשים את הכנפיים למעלה בחשיבות. פירושו של דבר - אלו שהולכים בדרך עבדות ה', הימין והשמאל שלהם מתחדשים בכל יום על בסיס הכפורת כנ''ל. ואצלם עניין של כיסוי הוא למעלה בחשיבות, מפני שהם מבינים שדווקא על ידי זה שהקב''ה מתכסה מאיתנו, זוהי הדרך היותר טובה לעבדו ללא נגיעה עצמית, ללא שום נגיעה של רצון לקבל. וע''כ מקבלים את עבודת האמונה בשמחה ובאהבה.
      מקווה שתחשוב על כך-לעזרתך...

      הגב לתגובה זו

    • גם אם ניסוג לים לא יהיה כאן שלום

      חמום, 09/02/08 22:25

      אשר1, כמה אווילות אפשר לכתוב במשפט קצקרצר אחד כפי שכתבת.
      תשמע טוב ותפנים. בחיים, אבל בחיים לא יהיה שלום עם הפלסטינים ולא עם הערבים המוסלמים, אלו שמחוץ לגבולות המדינה ואלו שחיים בתוכנו. זה משהו בגנים שלהם, האלימות, הרוע, השקרים וקידוש המוות. איך מי שחפץ מוות ירצה שלום? איך מי שמדכא את עמו ירצה שלום עם עם אחר?
      צא מהחלום, לעולם נאכל חרב !!!
      החזק ישרוד (החזק גם במובן החכם).

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד,לכם אין ערך או כבוד לחיי בני אדם

      די חארם, 10/02/08 00:48

      מוחמד,לכם אין ערך או כבוד לחיי בני אדם אתם רוצים לרצוח וכמה שיותר...מהבנות שלכם ,האחים,השכנים,וכמובן גם יהודים.
      כל עשרות המסגדים שנהרסו בשנים האחרונות,נהרסו בידי מוסלמים.95 אחוז מהמוסלמים שנרצחו בעולמנו בפעולות איבה,נרצחו בידי מוסלמים אחרים לתפארת אללה....די חארם לא נמאס לכם מלהרוג ולטבוח???
      די לתרבות הרצח האיסלאמית!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    נתנו לצהל לנצח ואין ניצחון

    רענן, 09/02/08 21:51

    לא בלבנון ,על פי ועדת וינוגרד,ולא בעזה על פי המציאות, לאחר שבע שנים זו לא תהיה הגזמה או בושה להודות , בנתיים לצהל קשה לבוא עם תוצאות, לכן אולי כדאי לאנשי שדרות לדרוש משהו שונה מהממשלה, ''דברו עם חמס''אולי זו צריכה להיות הקריאה לממשלשה, ''נדבר אולי אז זה יגמר''.היות ואין פיתרון צבאי.

    הגב לתגובה זו

    • לדבר - על מה?? על חיסול המדינה מרצון??

      muli, 09/02/08 22:21

      הבעיה היא שצה''ל מנצח - והפוליטיקאים ממסמסים (ממזמזים) את נצחונותיו. מנהיגים רחבי לב, כמו בגין הזכור לטוב שהציע כבר מראש לסאדאת את כל סיני. כמו משה דיין שנתן את הר הבית לוואקף. הם כלל לא ציפו לנדיבות כזו. סאדאת סיפר לאחר ביקורו בירושלים, שהוא רצה לתבוע מישראל את מחצית סיני, אך לאחר נאומי בגין ופרס הבין, שהוא יכול לדרוש ויתור טוטאלי - וגם יקבל.
      אוסלו וז'נבה, שהם הסכמי כניעה, לא היו מחויבי המציאות. בפועל שלטנו בשטח. היינו יכולים לקבל הסכמים טובים פי כמה, אם לא היו ראשי ממשלותינו מכריזים ש''העם עייף''. הם רצו ''שלום עכשיו, ברגע זה, בכל מחיר'' _ ולכן המחיר הנדרש הוא למעלה מיכולתנו.

      הגב לתגובה זו

    • עדיין לא נתנו לצה''ל לנצח.לדוגמה פוטין נתן לצבא רוסי לנצח בצ'צ'נ יה.

      Duke, 09/02/08 22:42

      נכון שצ'צ'נים עיבדו קרוב ל-200000 איש , אך כרגע שקט שם.

      הגב לתגובה זו

    • לי נראה שהפגזת רעננה בטילים תהייה תמריץ טוב יותר לממשלה לאפשר לצה''ל

      דרור מרמת גן, 09/02/08 23:19

      לנצח.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    בתור איש קדימה אני ממליץ על התכנסות מהדרום מיידית (ל''ת)

    פינוי פיצוי, 09/02/08 21:51

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    המנוולים חוגגים אולמרט ברק וש''ס על דם הילדים שנשפך (ל''ת)

    רפי, 09/02/08 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    אולמרט מחכה לגן ילדים... לפני זה קונדוליסה לא מאשרת...והפרקליטות

    דרור מרמת גן, 09/02/08 21:38

    גם היא עוקבת אחרי מהלכי הכניעה לטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    להפציץ אותם: על 1 שלנו: 10 הרוגים אצלם (ל''ת)

    יוכבד, 09/02/08 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    תגובה מחממת לב של ממשלת אולמרט: ''הממשלה לא תאפשר את המשך המצב ...''!

    דרור מרמת גן, 09/02/08 21:31

    דובר הממשלה, דיויד בקר, התייחס בתגובה רשמית ראשונה
    לאירוע ואמר כי הממשלה לא תאפשר את המשך המצב שבו משפחות ישראליות מוצאות עצמן קורבן של רקטות שנופלות בלב הערים בישראל. ''ישראל תגיב בתקיפות ובנחרצות על מנת להגן על אזרחיה'', אמר

    הגב לתגובה זו

    • דובר המומשלה

      החמום, 09/02/08 22:04

      פששש... תגובה לענין. לא חשבתי לרגע שהוא יגיב כך. מה זה הפתעה? איך לא חשבו על תגובה כזאת קודם? ואללה, החמאס תפס עכשיו פיק ברכיים וממש מתחנן על נפשו.
      יפה הגבת, דובר המומשלה.

      הגב לתגובה זו

    • פקה פקה גולו גולו..א.ההצהרה הזאת מבשרת רק דבר אחד...

      עודד יערי, 10/02/08 12:01

      שתהיה תקיפה ברצועה.אם התקיפה תהיה פחות מטיפול שורש=קרי,טיפול מסיבי בכל הרצועה בסגנון גרוזני...חבל על הזמן.
      אני לא בטוח שאפילו את המינימום של אזורי בטחון צבאיים ובלי לעזוב הם יעשו.

      הגב לתגובה זו

  • 119.

    אולמרט וברק גרועים מהחמאס!

    דמר94, 09/02/08 21:27

    אנחנו בטוחים שאתם תמשיכו לתקוף את החולות של עזה ומידי פעם תגבירו את הלחץ על המחבלים ע''י תקיפת בניינים ריקים! הסיבה לכך היא שגם אתם וגם כל העם יודעים שכדי לחסל את הקאסמים צריך להשתמש בשיטות הערביות הבדוקות והמוצלחות של חיסול האוייב ללא רחמים, (ראה,חיסול אנשי פתח ע''י החמאס, חיסול אנשי אש''ף ע''י המלך חוסיין בשנות ה70, חיסול האחים המוסלמים ע''י אסד בסוריה ובמצרים ע''י סאדאת ומוברק ועוד), אך אם תעשו עכשו מה שצריך לעשות באמת כדי לחסל את הקאסמים... אתם תצטרכו להסביר לנו מדוע לקח לכם 8 שנים לעשות זאת? עם ''מנהיגים'' מושחתים כמוכם מי צריך אוייבים?

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    הנשיא שימון פרס: עוד קסאם שמסאם לא ישבור את כושר עמידתם של תושבי

    דרור מרמת גן, 09/02/08 21:27

    שדרות, המוכיחים ללוחמי החופש הפלשתינאים שהם לא יצליחו לעקור אותם מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

    • אמר וברח לרמת-אביב....במכוניתו המשוריינת... (ל''ת)

      עודד יערי, 10/02/08 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    מי שנקרא ראש ממשלה אמר שזה לא יפה לשלוח טילים על שדרות (ל''ת)

    גודמן, 09/02/08 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מתי הגראד הראשון על הקרייה בתל אביב !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתי ???????????, 09/02/08 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לו היה לנו ראש ממשלה זו הייתה הפעם האחרונה שהם יורים טילים (ל''ת)

    גודמן, 09/02/08 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    אולמרט וממשלתו הורסים את החלום הציוני. אנו מובלים ע''י החבורה לא

    יורם, 09/02/08 21:23

    מוסרית ומושחתת. יהודים - תתעוררו !!!!!!!!!
    עד כאן. חייבים לעשות משהו ולהפיל את ממשלת הטרור המושחתת הזו

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    האחראים לטירור הפלסטיני יושבים בקריית הממשלה בירושלים (ל''ת)

    אולמרט ברק, 09/02/08 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    זה עובר את הירקון???..ולנתב''ג??..אני רגועה.. (ל''ת)

    מה איכפת לי?, 09/02/08 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מימשלה

    ס, 09/02/08 21:16

    המימשלה הזאת לא עושה כלום נימצאת בתרדמת יותר גרועה משרון שר לבטחון פנים ניהיה כתב עיתון מימשלחה הזויה ששומרת על הכסף הכסא בוולוו יש רק שר אחד שפוי שעזב בצדק ומה שאמר מאוד נכון חיבים להפיל את מימשלת עולמרט דחוף המדינה בורחת לנו מהידיים המימשלה הזאת מעלה לי תדם למוח מה צריך לקרוא שהמימשלה הזאת תעשה משהו נורמאלי

    הגב לתגובה זו

    • העיקר שאולמרט וברק הכושלים ישנים בשקט, ובניו של אולמרט??????? (ל''ת)

      מנוולים תתפטרו, 09/02/08 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    רציתם התנתקות ? קיבלתם התנקנקות (ל''ת)

    רוני, 09/02/08 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אל תפנו את שדרות,שימשיכו להעסיק את העזתים...

    דקל, 09/02/08 21:09

    כך שנוכל להמשיך לבלות בתל אביב,
    במילא מדובר באוכלוסיה שברובה רק של
    מרוקאים ועולים חדשים.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מדוע לא שומעים את אלי מויאל ?? איך הצליחו לסתום לו את הפה (ל''ת)

      כנראה ברק שיחד, 09/02/08 21:43

      הגב לתגובה זו

      • הפרקליטות העמלקית דאגה לחקירת סחיטה (ל''ת)

        עם טפש, 09/02/08 21:53

        הגב לתגובה זו

    • !

      תקשיב טוב, 12/02/08 16:29

      אל תדאג אלוהים ישלם לך על הפה שלך ישונא ישראל שמאלני מתרומם נטחן לך את עם כל החברים המוסלמים שלך ותעשו מצעד גאווה בעזה ותחכו לטילים שלא יאחרו לבוא מצהל יא אשכנזי מגעיל מוות לך לשמאלנים ולכל הערבים

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    כשהיה לכם אפשרות לבחור ליברמן

    תלמדו לקח, 09/02/08 21:07

    קראתם לו קיצוני משוגע..וצחקתם.
    עכשיו תסבלו בשקט.
    תזכרו טוב שאתם בחרתם את אולמרט.
    ותלמדו לקח לפעם הבאה

    הגב לתגובה זו

    • ליברמן

      וסילי, 09/02/08 21:41

      איך אתה מעיז?
      ליברמן הנוכל ישב עם בממשלת אולמרט שנים ויצא רק כשחשב שוינוגרד יפיל את אולמרט והוא יוכל לטפס למעלה.
      ליברמן נוכל וכך גם רבים מתומכיו.

      הגב לתגובה זו

      • הוא ישב שם כי.....

        שתגדל תבין, 09/02/08 22:05

        לא היתה לו ברירה אחרת..משם הוא חשב שיוכל לשנות משהו.
        וגם בגלל הסירוס הפוליטי שהציבור הוביל נגדו בגלל דעותיו הקיצוניות שכבר לא נראות קיצוניות כל כך בימים אלה.
        ודבר שני עדיף נוכל שמטפל בבטחון מנוכל שלא עושה כלום.

        הגב לתגובה זו

    • בבחירות הבאות רק ליברמן (ל''ת)

      ממשלה כושלת, 09/02/08 21:41

      הגב לתגובה זו

    • ליברמן וש''ס חיזקו את אולמרט - רק ביבי לשילטון (ל''ת)

      חוזר לליכוד !, 09/02/08 21:52

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    צריך לדבר עם החמאס מיד וזה יעזור - קיצוני שמאלני

    החמום, 09/02/08 21:06

    אני ממש בעד לדבר עם החמאס. להכנס איתם למשא ומתן אינטנסיבי וללא הפסקה. צריך לדבר אתם בשפתם שהם מיטיבים להבין. לדבר אתם בגובה העינים כדי שישמעו היטב.
    השפה - קסאמית נגדית.
    בגובה העינים - בין העינים ודרך הכוונת של הרובה.
    שישמעו היטב - את הפיצוצים.
    ושלא יעזו לשכוח אותם לאלף השנים הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    רק חיסול מאחזי השמאל עמלקי בתקשורת פרקליטות ושלטון יציל את עם ישראל (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 09/02/08 21:06

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    רק ניקוי פינוי כנופיית אולמרט אל אחיה בעזה יציל אל היהודים (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 09/02/08 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יופי, עוד קצת ומדינת כל אזרחיה יוצאת לדרך

    Yossi V, 09/02/08 21:05

    מאוחר כבר לדבר על נסיגות ושתי מדינות לשני עמים. זה כבר פאסה.
    צריכים להתאחד מאחורי הנשיא הפלשתינאי שיהיה הנוח ביותר ליהודים.

    הגב לתגובה זו

    • עזמי בשארה יכול להיות רה''מ מצויין ל ישראטין (ל''ת)

      אשר, 09/02/08 21:55

      הגב לתגובה זו

      • לטרור שביננו-חשוב ותחשוב-

        יעלי ישראלית, 09/02/08 22:13

        אומר רבנו בעל הסולם: מה ההבדל בין אנשים גדולים לאנשים קטנים? בניגוד לכל מה שהרחוב חושב, ככל שאדם יותר גדול, הוא רואה יותר רע בתוך עצמו, רואה יותר לכלוך, הוא רואה יותר שחיתות בתוכו. אדם קטן חושב שהוא בסדר, חושב שהוא צדיק, אין לו מה לתקן. אדם גדול רואה שהוא לא בסדר. ככל שאדם יותר מפותח הוא רואה יותר רע בתוכו. כל אדם רוצה להתפטר מהרע שבו. אף אחד לא רוצה לחיות עם לכלוך. השאלה רק - מה אדם מגדיר כרע ומה אדם מגדיר כטוב. וזה עניין הכפורת. והכפורת הזאת נמצאת על הארון. פירושו של דבר שאי אפשר לזכות לבחינת ארון הברית, דהיינו להתקשר עם הכלי הזה המחזיק בתוכו התגלות אלוקות, אלא אם כן האדם מנקה את עצמו

        הגב לתגובה זו

    • והחשוב ביותר ויותר מכך-

      יעלי, 09/02/08 21:57

      כשאנו שבים לארצנו ובונים אותה באופן מתמשך, אנו חייבים להתחבר לשורשים ולמקור. כשמתנתקים מהיסודות, כשמתנתקים מהמשכן ומהאבות, אזי הבנין הנבנה הוא רעוע (את זה רואים אנו לצערנו כיום באופן בולט וברור).

      אנו מצווים לחבר את היסודות האלוקיים אל מעשינו היום, ובטוחים אנו שמעשינו יצליחו ונתברך ב''ויהי נועם ה' אלוקינו עלינו ומעשה ידינו כוננה עלינו, ומעשה ידינו כוננהו'' (תהילים צ' יז').

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד ,טעות לחשוב שתאוות הרצח הפלסטינאית תכניע אותנו. (ל''ת)

      ארז, 10/02/08 00:31

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    98% לא מסוגלים לקבור את הנוכל ועבריין המין אז מגיע להם הכל (ל''ת)

    כולל התאיידות, 09/02/08 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    מתי נגיד די

    רועי, 09/02/08 21:03

    מתי נגיד די? באמת מתי?

    כי נראה לי כאילו מפגיזים אוכלוסיה אזרחית במשך 7 שנים.

    זה נראה כאילו יש כאן אוכלוסיה פלשטינאית שכנה שבתוכה אלפי מחבלים שיורים והורגים בנו, או לפחות מנסים. כל יום. כל יום.

    זה נראה כאילו הצבא שותה קפה ומטייל בקניונים באיזור.

    זה נראה כאילו המשטרה מפחדת מישובים ערבים בגליל.

    זה נראה כאילו הנגב פרוץ לסחיטות מצד בדואים שגונבים כל דבר.

    זה נראה כאילו אנחנו מסכימים לזה.

    זה נראה כאילו מדינת ישראל יושבת על הספה, רואה נולד לרקוד והדוגמניות, בזמן שאוכלים פה את המדינה מכל הכיוונים.

    איפה המדינה של פעם והצבא של פעם, שירעידו פה את כל הסביבה ושיהפכו את הספה.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת לציין-ושלא נשכח-

      יעלי, 09/02/08 21:36

      דווקא בימים אלה, כשאנו פועלים מחוץ להר הבית, כשאויבינו קמים עלינו בתואנות בתחום חשוב זה והעולם רוגש כולו, מצווה עלינו לברר לעומק סוגיות הקשורות ל''סלע קיומנו''. העיסוק בסוגיה זו יגביר בציבור הרחב את המודעות לחשיבות המקום בתודעה הלאומית של ''ההר הטוב והלבנון'', שאנו תפילה כי יבנה במהרה בימנו, אמן!

      פרשתנו פותחת בציווי:

      ''וַיְדַבֵּר יְקֹוָק אֶל מֹשֶׁה לֵּאמֹר: דַּבֵּר אֶל בְּנֵי יִשְׂרָאֵל וְיִקְחוּ לִי תְּרוּמָה מֵאֵת כָּל אִישׁ אֲשֶׁר יִדְּבֶנּוּ לִבּוֹ תִּקְחוּ אֶת תְּרוּמָתִי: ... וְעָשׂוּ לִי מִקְדָּשׁ וְשָׁכַנְתִּי בְּתוֹכָם: כְּכֹל אֲשֶׁר אֲנִי מַרְאֶה אוֹתְךָ אֵת תַּבְנִית הַמִּשְׁכָּן וְאֵת תַּבְנִית כָּל כֵּלָיו וְכֵן תַּעֲשׂוּ''

      (שמות כ''ה א-ח)

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    האחראים לטירור הפלסטיני יושבים בקריית הממשלה בירושלים (ל''ת)

    ברק אולמרט, 09/02/08 21:03

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    להדליק את מיכליות הדלק של דור אלון המספקות לאוייב (ל''ת)

    דלק לטירור, 09/02/08 21:03

    הגב לתגובה זו

    • משאיות השקלים (ל''ת)

      וגם, 11/02/08 08:43

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    לחבל באספקות הממשלה הפושעת לאוייב !!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כל אחד לעצמו, 09/02/08 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מתי נגיד די

    רועי, 09/02/08 21:02

    מתי נגיד די? באמת מתי?

    כי נראה לי כאילו מפגיזים אוכלוסיה אזרחית במשך 7 שנים.

    זה נראה כאילו יש כאן אוכלוסיה פלשטינאית שכנה שבתוכה אלפי מחבלים שיורים והורגים בנו, או לפחות מנסים. כל יום. כל יום.

    זה נראה כאילו הצבא שותה קפה ומטייל בקניונים באיזור.

    זה נראה כאילו המשטרה מפחדת מישובים ערבים בגליל.

    זה נראה כאילו הנגב פרוץ לסחיטות מצד בדואים שגונבים כל דבר.

    זה נראה כאילו אנחנו מסכימים לזה.

    זה נראה כאילו מדינת ישראל יושבת על הספה, רואה נולד לרקוד והדוגמניות, בזמן שאוכלים פה את המדינה מכל הכיוונים.

    איפה המדינה של פעם והצבא של פעם, שירעידו פה את כל הסביבה ושיהפכו את הספה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    עזה חייבת להימחק מהמפה!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אורי פינטו, 09/02/08 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    שדרות עדיין מופקרת המוצבים בצפון על הפנים והטייסים שגירשו יהודים (ל''ת)

    בבריכה בחצרים, 09/02/08 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ואנחנו ממשיכים לספק-להם בחינם:חשמל,דלק,מים,תרופות,אוכל,גז..

    אוהד בית''ר, 09/02/08 21:02

    להשמיד את עזה-עכשיו!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אומה בזויה שהפקירה את החלשים בשדרות אין לה זכות קיום (ל''ת)

    לוואי ותתאיידו, 09/02/08 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    צריך לדבר עם החמאס מיד - קיצוני שמאלני

    החמום, 09/02/08 21:01

    אני ממש בעד לדבר עם החמאס. להכנס איתם למשא ומתן אינטנסיבי וללא הפסקה. צריך לדבר אתם בשפתם שהם מיטיבים להבין. לדבר אתם בגובה העינים כדי שישמעו היטב.
    השפה - קסאמית נגדית.
    בגובה העינים - בין העינים ודרך הכוונת של הרובה.
    שישמעו היטב - את הפיצוצים.
    ושלא יעזו לשכוח אותם לאלף השנים הבאות.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אין מנוס מחומת-מגן2 בעזה.. (ל''ת)

    אילנית מלול, 09/02/08 21:01

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    לשלוח את איסמעיל הנייה ומחמוד אה-זאהר ''לגן-עדן''.. (ל''ת)

    תומר אורנשטיין, 09/02/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    לשכן אסירים בטחוניים בטווח הקסאם (ל''ת)

    Jonathan, 09/02/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אם אגיב אפסיד מליונים מהגאז של עזה-מצטער (ל''ת)

    אולמארט, 09/02/08 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כישלון= דוח זכאי (ל''ת)

    וינוגרד, 09/02/08 20:57

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מה הבלאגאן? זה כולה שדרות,הנדל''ן שמה על הקרשים

    תל אביבי, 09/02/08 20:56

    מה קרה? כולה שדרות! הדירות שמה בריצפה גם ככה,לא ביג דיל.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    בושה למדינה שכך מפקירה את תושביה (ל''ת)

    מרד מיסים, 09/02/08 20:56

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    חיים נהדרים לתושבי שדרות!

    דמר94, 09/02/08 20:55

    בזכות שני המנהיגים הגאונים ששמותיהם הפרטיים הם אהוד, לתושבי שדרות יש חיים נהדרים! הם נהנים מהופעות זיקוקים יומיומיות ללא תשלום, מבקרים המון בבתי חולים, לומדים במקלטים, לומדים איך לטפל בילדים מוכי חרדה, לומדים לחיות בלי חשמל משום שהעזתים הפציצו את הקווים, שומרים על כושר גופני מעולה משום שהם רצים למקלטים עשרות פעמים ביום מפחד הרקטות, חוסכים באוכל משום שאינם יכולים להגיע לסופרמרקטים מפחד הקאסמים והכי הכי חשוב זו העובדה שאולמרט, ברק ואפילו פרס...גאים בהם ובעמידתם האיתנה!
    תושבי שדרות חייבים להצביע עבור שני המנהיגים הנהדרים האלו כדי שיוכלו להמשיך ולהנות מהחיים הטובים שזכו להם בזכותם!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    על סדר היום של הממשלה: הגמשת הקריטריונים לשחרור רוצחים פלשתינאים. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 09/02/08 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    ממשלת הדמים תדון על צימצום נוסף של 0.5% באספקת החשמל לחמאס. (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 09/02/08 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לפנות את שדרות אשקלון -לא נשכח ולא נסלח (ל''ת)

    כישלון, 09/02/08 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ממשלת הדמים של אולמרט מחכה לטיל בתוך גן ילדים.

    דרור מרמת גן, 09/02/08 20:51

    זה יבוא, זה עניין של סטטיסטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ''הנבחרת הלאומית'' היחידה. כנסו:

    שלמה שרף, 09/02/08 20:49

    זוהי הנבחרת היחידה היום שיכולה להציל את מדינת ישראל מהתרסקות ודאית...זוהי הנבחרת היחידה היום שלכשתיבחר תיקח לא רק את ה'שילטון' אלא גם את ה'שליטה' (וזאת בניגוד למצב עד היום שבו גם אם השמאל לא היה ב'שלטון' - תמיד היתה לו את ה'שליטה'!). קיראו והציעו מועמדים נוספים:

    ראש הממשלה - משה פייגלין: לפי דעתי, מנהיג ברמה בן-גוריונית. חכם, עמוק אבל יחד עם זאת אמיץ, מעשי וישר. האיש היחידי שמציעה היום אלטרנטיבה אמיתית בכל תחומי החיים לשלטון ולחשיבת אוסלו ששלטו במרחב הפוליטי הישראלי ב 13-15 השנים האחרונות. (שאגב, גם ביבי וליברמן שותפים לה).

    נשיא המדינה - פרופ' ישראל רוברט אומן: חתן פרס נובל לכלכלה 2005 ומגדולי המתמטיקאים בתחום תורת המשחקים. בנוסף, אורח חייו ומשפחתו משמשים דוגמא ואות למופת (וזאת בניגוד לראש הממשלה, שהוא ומשפחתו מסמלים אנטי-תיזה מושלם לחלום הציוני).

    שר הביטחון - תא''ל מיל. אפי איתם: צריך שם איזה גולנצ'יק למעלה שיחזיר למערכת הביטחון את הפשטות ובהירות המחשבה וזאת במקום 'המשתבללים' ו''המנצחים בנקודות'' למיניהם וסוגיהם.

    שר האוצר - בנימין נתניהו: הציל את כלכלת ישראל אבל במובן המדיני חייב להיות 'מוכוון' מלמעלה ע''י ראש ממשלה חזק ממנו (אני אישית לא סומך על ביבי בתחום המדיני).

    שר החוץ (כמו כן, אחראי על ההסברה) - ערן שטרנברג: דובר גוש קטיף לשעבר. צעיר, ישר וכריזמתי אשר יגרום להסברה 'תוקפנית' ולא רק 'מתנצלת' על עצם קיומינו כאן. לערן הבנה מעולה של תחום המדיה.

    שר החינוך - רמטכ''ל במיל. משה (בוגי) יעלון: ישר, ערכי וכריזמטי. כל מילה מיותרת לגבי יכולת מנהיגות והובלה של מערכות גדולות.

    שר הרווחה - אלוף (מיל.) דורון אלמוג: ''אלוף בצבא - אלוף בחיים''...איש עם לב ענק ורגישות עד-אין-קץ. איש אשר חווה את הנכות והשכול על-בנו-בשרו ואשר יוכל לשמש אוזן, לב ופה לאותם אלו שאין להם את הכוח (...והכסף) לצעוק.

    שר הבריאות או ההתיישבות - פרופ' אריה אלדד: איש ישר והגון אשר פיו וליבו שווים. יכול לבצע היטב כל אחד מן התפקידים המוצעים.

    שר המדע והטכנולוגיה - ד''ר בנימין זאב בגין: כל מילה מיותרת. איש בעל יושר אישי ואורח חיים משכמם ומעלה. איש אשכולות אשר נמצא בחזית העולמית של חקר רעידות האדמה. גאולוג ובנו של ראש הממשלה המנוח מנחם בגין ז''ל. הוא הבחירה האישית שלי להובלת משרד חשוב זה.

    מנכ''ל משרד ראש-הממשלה או שר המשפטים - מיכאל פואה: מיכאל הוא מנכ''ל חטיבת ''מנהיגות יהודית'' שבליכוד. איש אירגון מעולה, עובד היטב עם פייגלין אשר יש לו את הכישרון לבצע היטב תפקידי אירגון או, לחילופין, את האנרגיה ל'התנגש' אם ''האליטה המשפטית'' על מנת להביא לשינוי אירגוני-ערכי ולפלוראליזם מחשבתי (וזאת בניגוד לשיבוטים ה''אהרון ברקיים'' שנמצאים כיום במערכת זו...)

    עוד הצעות?

    הכותב הוא איש חילוני, קיבוצניק בעברו!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    המצרים שוברים רגלים אצלנו משחררים אסירים עם דם על הידיים (ל''ת)

    אולמרץ, 09/02/08 20:49

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הפכו את תושבי שדרות לתוכנית הישרדות חבל שמשחקים בתושבים (ל''ת)

    כישלון, 09/02/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מזעזע ומצמרר. בריאות לפצועים והחלפת הממשלה החולה האדישה והרעה בקרוב (ל''ת)

    אמא, 09/02/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שמעתם על פיל שמסתובב בחנות כלי חרס?

    החמום, 09/02/08 20:46

    זה מה שצריך לעשות בעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    יש בעית ואקום

    החמום, 09/02/08 20:43

    איך אפשר להתגבר על בעית הואקום (ריק) שקיימת במוחות הנבובים של חברי המומשלה כלומשלה?
    הם האויב האמיתי שלנו. את החמאס אפשר למחוק ביום אחד אבל את הכלומשלה הזאת אי אפשר להוריד. כנראה שמגיע לנו הקשקשנים הללו.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    קיבלתם!

    רציתם התנתקות??, 09/02/08 20:41

    רציתם התנתקות?


    קיבלתם!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • התנתקות

      מהדרום, 09/02/08 21:22

      חבל שזכרונך כל כך קצר וחבל שלדעתך תושבי שדרות אינם חשובים!
      מה הקשר עם ההתנקתות??
      שכחת שהעיר מופגזת כבר 8 שנים??

      הגב לתגובה זו

      • בעוצמה כזאת?? אתה שכחת. מדוע אז איש לא נטש את שדרות ??

        muli, 09/02/08 22:03

        וזה רק הולך ומתגבר, כי מאז ההתנקנקות כבר יש לעזתיים ארסנל אדיר של נשק מכל הסוגים.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    ל 65 המסכנה!!!!

    אחת, 09/02/08 20:40

    אני מתארת לעצמי אחת חסרת אונים וחיי חברה שיושבת לה ברמת השרון בגלל שהסבתא רבה הורישה לה בית
    אני מאחלת לך כל טוב,על אפ מה שכתבת ....אבל אני מאמינה שאת החיים העלובים שלך את לא תשרדי בשלום...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מתחנן רק על תראיינו פולטיקאים שאומרים שאוטוט יש פעולה בעזה... (ל''ת)

    ניטשה, 09/02/08 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    הולמרט משתפ פעולה עם החמאס

    מאוכזבת, 09/02/08 20:36

    הולמרט נמאסת תתפטר כבר לעזזל... אני חושבת שהוא משתפ פעולה,לא יכול להיות מה שקורה במדינה ואם תושבי שדרות קומו צעדו לירושליים והקימו אוהלים לא מחוצ לממשלה אלה על יד דלתו של רה''מ
    דייייי העם זועק וכולם ישנים , מה שחשוב זה שקנית דירות בירושליים ואתה מוגן .......

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    למרות כל הכאב ''הרמגדון'' מתקרב (ל''ת)

    בדואי צפוני, 09/02/08 20:35

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    יצאה השבת והכתומים החלו להמשיך בהחרבת המדינה

    גר ליד שדרות, 09/02/08 20:34

    במקום לתמוך בצה''ל ולדחוף את הממשלה למציאת פתרון - רק מחלישים את המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אמרתם שאם יפנו את גוש קטיף יהיה שקט? (ל''ת)

      שרון בהתנתקות, 09/02/08 20:40

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר??

        דרומי, 09/02/08 21:26

        פשוט קשה להבין שאתם כל כך שמיחים על הכאב של תושבי שדרות!!
        באמת כואב, דווקה חשבתי תמיד שלאנשים דתים יש ערכים.

        הגב לתגובה זו

    • לך חפס את החברים שלך שמאלני דפוק!!! (ל''ת)

      אתה בוגד, 09/02/08 20:51

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהכתומים?מפלגת העבודה הביאה את הטרור מתוניס לתוך ישראל.

      ויצרה ישות טרור, 09/02/08 21:00

      עם הקרה בין לאומית שתוקפת את ישראל ללא הפסקה ב15 שנים האחרונות.
      בנוסף מפלגת העבודה ע''י המהלך ''החכם'' הזה יצרה דה לגיטימציה לתגובות הישראליות להגנה על עצמנו.
      בנוסף מפלגת העבודה יצרה ע''י המהלך הזה מלחמת טרור שגרמה להסתה בין לאומית מתמשכת נגד ישראל,שאת הסוף שלה לא רואים.
      רבותי,מספיק עם המנטרות.
      יש מציאות שכדאי להסתכל עליה ולא לטמון את הראש בחול.
      מפלגת העבודה מעלה בכל דרכיה ההסטוריות ועשתה טעות חמורה,שכדאי שיתחילו לתקן אותה.

      הגב לתגובה זו

    • ישראל תגיב בחריפות כלומר ברק יתקע נאד ואולמרט יפליץ זה החריפות (ל''ת)

      חי, 09/02/08 21:14

      הגב לתגובה זו

    • יענו אתה קיבוצניק בעוטף עזה שמתחבא תחת השולחן....סמולן פחדן (ל''ת)

      אתה לא מיכיני, 09/02/08 21:22

      הגב לתגובה זו

    • העם אם תאב חיים הוא עוד יבוא איתכם חשבון שמאלן ארור.

      עודד יערי, 10/02/08 11:55

      חלאה הזויה גם גרמתם למצב הזה(הנסיגה מהרצועה)
      וגם אתם מאשימים את הימין במה שאתם הבאתם עלינו.
      אתם השמאלנים הארורים הסכנה האמיתית לחוסנו של הם הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    למדינה

    בושה, 09/02/08 20:33

    המפגרת הזאת

    הגב לתגובה זו

    • עד שלא תחסמו את רחובות תל אביב איש לא ישים עליכם. (ל''ת)

      המטיף, 09/02/08 21:02

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    זחיחות הדעת של האולמרצ הזה מטריפה דעתי (ל''ת)

    יש בו משהוא, 09/02/08 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    צריך לגרש את ה''עם'' המזוייף הזה לאלף עזאזל! (ל''ת)

    עכשיו!!!!!!!!!!, 09/02/08 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    למרות ששדרות ותושביה זה אנטי תרבות צריך לרחם עליהם (ל''ת)

    קרן פוירשטיין, 09/02/08 20:31

    הגב לתגובה זו

    • כלבה אשכנזית! תרבות הזיו..ים בשירותי המועדונים זה תרבות על!! (ל''ת)

      דרור מרמת גן, 09/02/08 20:49

      הגב לתגובה זו

    • סליחה?

      ארתור, 09/02/08 20:50

      תגובתך עצמה הנה אנטי-תרבותית.

      הגב לתגובה זו

    • נכון , תל אביב זה הנאורים ,שדרות הפרימיטיבים (ל''ת)

      רוני, 09/02/08 21:13

      הגב לתגובה זו

    • אנטי תרבות אבל...

      שגיב, 09/02/08 22:18

      הילדים שלהם ביחידות הכי קרביות בצה''ל בעוד ילדייך משתמטים מצה''ל ועוד מנסים להכתיב לנו מה לעשות. חוץ מזה לא יעזור לך כולם את גם מהמזרח התיכון אז תפינימי, בעולם חושבים שגם לך חונה גמל מחוץ לבית.

      הגב לתגובה זו

    • זה ערבי, אין קרן כזות!! (ל''ת)

      סכסכנים!, 09/02/08 23:19

      הגב לתגובה זו

    • דפוקים! תעשו גוגל על ''קרן פויירשטיין''

      איתי, 10/02/08 01:02

      זה סתם איזו פחדנית / פחדן שמנסה להדליק את כולם.

      http://www.google.co.il/search?hl=iw&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=%22%D7%A7%D7%A8%D7%9F+%D7%A4%D7%95%D7%99%D7%A8%D7%A9%D7%98%D7%99%D7%99%D7%9F%22&spell=1

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מתי יפלו טילים על המשפחה הבוגדנית של אולמרט???? (ל''ת)

    אולמרט בוגד, 09/02/08 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רק בישראל

    אילן, 09/02/08 20:30

    אולמארט, אתה יכול להפציץ את עזה
    ולהפסיק את הירי תוך פחות מחצי יום.
    מלחמה שנמשכת 2 שנה סתם.
    והמצב רק יותר גרוע.
    התקפלנו עשינו הכל בשביל ''השלום''
    אין ברירה תגובת זבנג וגמרנו מתבקשת.
    עין תחת עין זה התשובה לגיהד
    לחמס ולכל תומכיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    קסאמים שמסאמים

    לאולמרט, 09/02/08 20:30

    אומרט אל חשש הילד המסכן הזה כבר לא יצא על שתי רגליו מהעיר,עוד יישאר בה מישהו.המשך בזחיחות הדעת מתאים לך.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    יש להקים ועדת חקירה ממלכתית על היתדרדרות המצב בדרום (ל''ת)

    ג'ורג' 7, 09/02/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צריך לרסק את הממשלה הבוגדנית הזאת...ומיד!!!!!! (ל''ת)

    אתמול, 09/02/08 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ממשלת ישראל

    אלון ה, 09/02/08 20:29

    אז הנה תראו לאן זה מתפתח. הצבא בהנחייתו של אהוד ברק, זה שהצהיר לפני שבוע שהוא יציל אותנו ואת העולם בכך שהוא נשאר בממשלה, מפגיז דרך חיל האוויר את עזה ורושם לעצמו הצלחות מסחררות בתקיפת יעדים מחבלים. אבל זה לא עוזר ותושבי שדרות ועוטף עזה האומללים חוטפים יותר יותר טילים. והנה עכשיו, שלא יודעים לאן להתקדם, מדברים על מהלך קרקעי. אבל חס וחלילה. לא מדובר במהלך נרחב, אלא מהלך מצומצם. אז לא צריכים לחשוש.

    מישהו זוכר את הסרט שהיה כאן לפני שנה וחצי?

    החיזבאללה הצליח בפרובוקציה הדוחה שלו בלחטוף שני חיילים. ובעקבות זה, החלטנו להפציץ שרשרת של יעדים דרך חיל האוויר. אך כל זה לא עזר - ומיום ליום תושבי קרית שמונה עד חיפה חטפו יותר ויותר טילים. והנה, כשהממשלה לא ידעה לאן להתקדם והמצב התדרדר ליום ליום, אז הוחלט במהלך הקרקעי. אבל חס וחלילה! לא מדובר במהלך קרקעי נרחב, אלא מצומצם. ועוד הלכו על זה. אבל גם זה לא עזר. ומיום ליום המהלך יותר ויותר התרחב. וגם כשבסופו של דבר הוחלטה הסכמה של הפסקת אש ושהמצב ממשיך להתדרדר, אז בכל זאת הוחלט על המשכת המהלך הקרקעי הנרחב.

    אז זהו. רואים היטב עד כמה שהממשלה הזאת מפיקה לקחים. נכון לעכשיו, אמנע מעצמי מלומר דברים חריפים נגד הממשלה, אבל לא אמנע מעצמי לומר שהממשלה הזאת פשוט לא מסוגלת להחליט, בעוד שהתושבים משתגעים, אז הנה לה ממשלה שפשוט לא מסוגלת להחליט. אם רוצים לפתוח במו''מ על הפסקת אש. בבקשה. אם הם רוצים לפתוח במלחמה נגד עזה. בבקשה. אם רוצים להשמיד את כל עזה. בבקשה. אבל שיחליטו כבר לכל הרוחות! ושיפסיקו לזרות חול בעיניים עם מהלכי סרק שנועדו למשוך את הזמן על חשבון הזמן של תושבי שדרות והסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים (ל''ת)

      יהודה, 09/02/08 21:10

      הגב לתגובה זו

    • לא מסכים (ל''ת)

      יהודה, 09/02/08 21:34

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריך לנחם את תושבי שדרות עם הופעה של נינט ורן דנקר (ל''ת)

    קרן פוירשטיין, 09/02/08 20:29

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הצעה יותר טובה! לפתוח את הדלתות לתושבי שדרות

      ר''גנית, 09/02/08 20:59

      להזמין אותם לשבתות. עמט אהבת ישראל לא תזיק לכל הקשקשנים כאן.
      לקחת יוזמה אופרטיבית!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    להפרד משדרות לשלום!

    מיקי.שלום עכשיו, 09/02/08 20:29

    כמה עוד צריכים להפגע עד שיבינו שאין לנו מה לחפש שם?
    כל כך הרבה משאבים מושקעים בעיר הזו לחינם. אם הילדים הללו לא היו שם הם לא היו נפגעים!

    החלמה לפצועים ושכל למנהיגים - צאו משדרות - למען השלום!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הסיפור הציוני תם ונשלם....אני מאחל לעצמי

    ירון, 09/02/08 20:28

    שתהיה בידי היכולת לעזוב את ישראל לחיות במקום אחר בלי קשר לשום דבר שקורה כאן.
    השמאל הישראלי ואולמרט הביסו אותי.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מה אתם רוצים? הרי ישראל התלוננה באו''ם, זה די והותר (ל''ת)

    גיורא, 09/02/08 20:26

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    למחוק שכונות בעזה מיד!!!

    רן, 09/02/08 20:24

    אולמרט וברק חבורת אוכלי חינם.
    יושבים להם בבית ולא מזיז להם על הקאסמים בכלל. עד שלא יפול איזה קאסם בת''א או בירושלים, אולמרט ימשיך בשלו.

    משוגעים ומטורפים מבינים רק את הדרך המטורפת. עד שלא יהגגו שם אלפי אזרחים, זה לא יזיז להם. ולא חשוב מה העולם אומר.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    כשראש הממשלה הופך לאויב העם צריך להילחם בו (ל''ת)

    מופקר משדרות, 09/02/08 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    -''הם רוצחים אותנו לאט,לאט''-ממשלת ישראל

    ולדימיר ולדימיר, 09/02/08 20:22

    לאט לאט במשך 7 שנים שופכים דם!
    בלבנון2,שדרות,עוקף עזה-מי נדהם?
    נאומים בכנסת,הבטחות עד אין קץ.
    מי מפחיד יותר?ביבי או ברק?תתאמץ

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    במזרח התיכון צריך לדבר ערבית

    יעקב, 09/02/08 20:22

    היחס צריך להיות אותו יחס החמס רוצה עבור שליט 500 אסירים ז''א ישראלי אחד שווה 500 ערבים
    כך צריך להיות היחס פצוע ישראלי אחד 500 פצועים ערבים הרוג ישראלי אחד 500 הרוגים ערבים במזרח התיכון צריך לדבר ערבית אי אפשר לדבר איידש אנחנו לא אירופה והעולם כולל יפי הנפש יתרגלו

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    במזרח התיכון צריך לדבר ערבית

    יעקב, 09/02/08 20:22

    היחס צריך להיות אותו יחס החמס רוצה עבור שליט 500 אסירים ז''א ישראלי אחד שווה 500 ערבים
    כך צריך להיות היחס פצוע ישראלי אחד 500 פצועים ערבים הרוג ישראלי אחד 500 הרוגים ערבים במזרח התיכון צריך לדבר ערבית אי אפשר לדבר איידש אנחנו לא אירופה והעולם כולל יפי הנפש יתרגלו

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    אמרנו לכם - יהיו קאטיושות על אשקלון (ל''ת)

    1993, 09/02/08 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישראל הפכה את עזה לגטו מגודר אחד גדול וזרקה המפתח

    אשר1, 09/02/08 20:18

    ועכשיו רואים את התפוקה של זה לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • אין פעולה לא עזה לא איראן.

      שמוליק מפתח, 09/02/08 20:27

      על אולמרט כראש הממשלה,מוטלת המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם ורווחתם של תושבי המדינה.אי לכך,כל עוד הוא ראש ממשלה עליו לסלק את האיום המיידי על קיומה של מדינת ישראל.אני סמוך ובטוח שהרמטכ'ל ער לנושא ויבחין בעוד מועד ויתריע,על חוסר תיפקוד של ראש הממשלה ושר הבטחון.גם בנושא עזה מוטלת על ראש הממשלה המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם של תושבי העיר שדרות.אולמרט,תראה מה הולידה מדיניות כשלון-עשייה שלך.אנשים רבים ברחבי הארץ, הפכת את מוחם למוח של ציפור.אם אתה חושב שיש לאנשים,חוסן נפשי מתמשך לעמוד במצב שבו המדינה נמצאת ,אתה טועה.עליך ללכת מיד לבחירות ולקבל אישרור ותוקף למדיניות שלך.אחת כמה וכמה, כיש מעומד שמוביל עליך בסקרים בהפרש עצום.

      הגב לתגובה זו

    • ההתנתקות לא שינתה לרעה שום דבר. ההיפך-נפתח להם רפיח.גטו שמטו

      הם הכריזו מלחמה, 09/02/08 20:38

      להכרזות מלחמה ומעשי מלחמה יש השלכות.
      מדיניות וצבאיות.

      אי אפשר גם לעשות מלחמה, גם להתפאר בה ,גם לנסות להכתיב תנאים מדיניים, וגם להתלונן .

      הגב לתגובה זו

    • אעות. השמאל הישראלי יצר את בעיית הפליטים (ל''ת)

      אשר, 09/02/08 20:43

      הגב לתגובה זו

    • אז אתה לא רוצה עצמאות לעם שלך?אז ההתנתקות לא היתה טובה לכם?

      מה אתם רוצים?, 09/02/08 20:43

      כשהינו בעזה לא היתם מרוצים.
      כשיצאנו מעזה אתם לא מרוצים.
      יש לכם פתח למצרים,סגרו איתם עיניין.
      בישראל אין מקום לטרוריסטים.

      הגב לתגובה זו

    • רואים שאתה לא מבין כלום מהחיים שלך

      אזרח, 09/02/08 20:43

      מזל שאתה המיעוט במדינה בנוגע לדעותיך..

      הגב לתגובה זו

    • הכו בשמאל הישראלי שססמאות בפיו וזלילת זכות השיבה בליבו

      מוחמד מחג'נה, 09/02/08 20:44

      השמאלנים כמוך גרועים אף מהימין

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הפך את שדרות לגטו ענקי בחדלונו

      החרפה לשמאל, 09/02/08 20:45

      ואת התוצאות רואים כבר 7 שנים ולא עושים כלום מפחד הבגצ

      הגב לתגובה זו

    • ססמאות ממוחזרות שניתינות בכל מצב כולל לבעיית כאבי ראש (ל''ת)

      אשר, 09/02/08 20:45

      הגב לתגובה זו

    • ססמאות נבובות של מי שיצר את הבעיה ב1948 (ל''ת)

      תוכי, 09/02/08 20:46

      הגב לתגובה זו

    • עוד נפיחה. אפשר לרשום תכנית מחשב שתצפה את התגובות שלו

      אשר, 09/02/08 20:49

      דבר שלילי+ קללה+ כיבוש אשם

      למשל
      ''אין פתרון לבעייה''+ ''ימנים הזויים''
      ''עד סוף הכיבוש''

      הגב לתגובה זו

    • לשמאלן

      זאב, 09/02/08 23:08

      ראשית כל. האם אינך עובד? כניראה לא. אתה יושב ליד המחשב ומגיב עשרות פעמים. אני תל אביבי דור שלישי תל אביבי. שמאלני? רחוק משמאל ושמאלני מרחוק. אגב יש לי בעיה אולי תוכל לעזור לי... כיצד מתפטרים מכם ?? אם היה ביכולתי הייתי מעמיד אותכם .. בלי יוצא מהכלל ושולח אותכם לעולם שכולו טוב.. שמע דברי שמאלני.. אם לא היום אז מחר סופכם יהיה מר.. חלילה זה לא איום.... זוהי הבטחה

      הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן שישראל תאבד את המוסר ותתהפך על עזה (ל''ת)

      עוגן, 09/02/08 23:09

      הגב לתגובה זו

    • From your mouth to G-d's ears. (ל''ת)

      Halvay, 10/02/08 05:15

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    עם ישראל צאו מהחורים שלכם מה שקורה בשדרות יזלוג גם אליכם להפיל את

    אזהרה לעם ישראל, 09/02/08 20:18

    תושבי מדינת ישראל היהודים אם לא תתעוררו ותצאו מהחורים שלכם להפגנות להפלת ממשלת אולמארט הטרור יגיע מהר יורת ממה שחשבתם גם אליכם ואף אחד לא ימלט מזה אל תפקירו את שדרות עכשיו זה כבר באשדוד ואשקלון בקרוב בתל אביב ויתר המקומות , אולמארט משותק וינוגראד הפך אותו לכזה הוא לא יעשה כלום ברק ברח מספר שאי אפשר לעצור את הטרור לא היום ולא מחר אתם הבנתם אותם או לא.
    אנשים תתעוררו ........

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מספיק בלהבלה.. לעשות (ל''ת)

    ביצוע, 09/02/08 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ילדי שדרות נפגעים ואולמרט בורח לחול(גרמניה)!! זה מנהיג????????????? (ל''ת)

    זה אפס, 09/02/08 20:17

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למה אנחנו לא מקימים את ועדות ההתנגדות הישראליות לפלסטינים בעזה ?!

    מתנגדים שהם, 09/02/08 20:16

    ונירה עליהם קסאמים ישראלים עד שהם יעזבו את עזה.
    נחזיר להם באותו מטבע:
    הם מתנגדים לזה שנהיה פה אז הם יורים עלינו קסאמים ואנחנו גם מתנגדים לזה שהם יהיו בעזה ונירה עליהם קסאמים.
    מה יותר חכם מלהחזיר לתוקף באותו מטבע בדיוק?
    גם לתוקפים עם הטילים.
    וגם לתוקפים עם ההסתה.

    הגב לתגובה זו

    • אבוי לך אם תעיז לפגוע בפלסטינים

      שמאלן פלצן, 09/02/08 22:21

      הם עם מסכן, לא יוצלח שבחר אירגון טרור להנהיג אותו ולמרות שאין כיבוש בעזה, זאת זכותו המלאה להתנגד לישראל!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט תפתח בקבוק שמפניה החברים שלך הצליחו שפכו דם ילדים . (ל''ת)

    עזרעיין יחדק, 09/02/08 20:15

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממשלה אימפוטנטית.....תושבי שדרות והנגב עלו לירושלים תחסמו כמה

    שגיא, 09/02/08 20:15

    כבישים תפצעו כמה שוטרים תשרפו כמה רכבים וקיבלתם מבצע צבאי שלא ראיתם כמותו

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ממשלת אולמארט פשטה את הרגל חייבים לסלק את הממשלה הזו

    ש.לוין, 09/02/08 20:14

    המדינה שלנו נמצאת על פרשת דרכים . הפוליטיקאים מכל הסיעות לא קוראים את המפה הגיאופוליטית כראוי. ממשלת אולמארט היא כישלון חרוץ ומה שסתם או הגולל עליה היה דוח וינוגראד. אולמארט לא עושה מאומה, לא מאפשר לצבא לפעול בעוצמה שטרם ניראתה בדרום. החמאס מקבל כל יום עידוד הן מהחיזבאללה והן מאיראן, להם לא איכפת שימותו אצלם אלף אלפיים או יותר אצלם זו המטרה של הטרור חיסול מדינת ישראל.
    למה אתם הפוליטיקאים יושבים בבית ולא עושים כלום למה הכיסאות המלוכלכים שלכם בכנסת מעניינים אותכם ולא טובת המדינה או בטחון אזרחיה. למען ירושלים ,למען עם ישראל ,הפילו כבר את הממשלה הארורה הזו של אולמארט ויפה שעה אחת קודם.
    כל יום שעובר אולמארט הורס את המדינה יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תג המחיר צריך להיות 30 הרוגים פלשתינים

    ש, 09/02/08 20:13

    כי עם הברברים יש לדבר בשפתם. למען האמת, אילו היינו פועלים לפי מדד מספר הטרוריסטים שאנו נדרשים לשחרר תמורת חייל אחד שלנו, היינו צריכים לעשות טבח בפלשתינים, אבל אנו וטבח זה לא הולך ביחד.

    הגב לתגובה זו

    • למה רק 30? מניסיוני 30000 מניב תוצאות (ל''ת)

      המלך חוסיין, 09/02/08 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    עד מתי ????????????????????

    זועק לשמיים., 09/02/08 20:10

    עד מתי מדינה שתושביה נפגעים מדי יום מירי טילים תמשיך לתנהל כאילו שוויץ פה.
    עד מתי ????
    בכל מקום נורמלי בעולם ל היו עוברים על דבר כזה לסדר היום, רק פה איומים איומים ויומים ובסוף מקצצים להם אחוז בהספקת החשמל.
    עד מתי ?????

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דרוש מנהיג עם ביצים !!!!!!!!!!1 (ל''ת)

    אריק, 09/02/08 20:10

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתי השמאל יתנצל בפני תושבי שדירות ?????

    הפרשן, 09/02/08 20:08

    אני מציע ליוסי ביילין ולחבריו מהמחנה השמאלני, להתנצל בפני תושבי שדירות על הטילים שהם הביאו עליהם בגלל הסכם אוסלו.

    אני מציע ליוסי ביילין ולכל המחנה השמאלני ההזוי, לעסוק בעשיית חשבון נפש נוקב עם עצמם, ולא לעסוק במתן עצות אחיתופל לממשלת ישראל.

    אני מציע ליוסי ביילין ולחבריו מהשמאל המדושן והזחוח, להסתכל במראה ולנסות למצוא על פרצופם צל של בושה בגלל מה שהם הביאו על עם ישראל בגלל מחדליהם המחפירים בהסכם אוסלו מלפני 15 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חבל שאלה לא ילדיהם או נכדיהם של אולמרט או ברק!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 09/02/08 20:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ראויים לטוב יותר

    אמא, 09/02/08 20:05

    המתח הבלתי פוסק הזה יומם ולילה הוא לא אנושי. המחירים שאנו משלמים בשביל להיות ''בסדר'' בעיני העולם ובוש הם בלתי נסבלים. הקאסם נפל שלוש שניות לאחר ההתרעה - לא היה להם זמן להתגונן.
    אוי לאותה אם שצריכה לראות כך את בנה מוטל על האדמה פצוע וזוב דם.
    לבי אתכם כל תושבי שדרות הגיבורים. תפסיקו לשבת בשקט - תעשו רעש!! תדרשו את זכויותיכם - אתם ראויים לחיים טובים יותר

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מוות לממשלה המטומטמת!!!!!!!גם לשמאל הבוגדני!!! (ל''ת)

    מוות לממשלה, 09/02/08 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לתפארת מדינת הרצל שר''י (ל''ת)

    יהודי, 09/02/08 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לא יאמן!! מדינה ריבונית המפקירה את אזרחיה.

    עושה שלום, 09/02/08 20:03

    רק הוא יעשה שלום עלינו .

    לא צה''ל ולא בטיח

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה אף אחד לא מדבר על כמה ילדים ונערים פלשתינים נהרגו מהתקפות צה''ל

    אשר, 09/02/08 20:03

    יש לגנות הקסאמים אשר פוגעים באזרחים חפים מפשע ,אך צה''ל רצח עשרות פלשתינים ביומיים האחרונים וכולם פה חגגו על הדם בטוקבק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוגג את יום ההולדת שלך (ל''ת)

      בתאריך הלידה, 09/02/08 20:40

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הקיצוני רוקד על דם הקורבנות משני הצדדים ע''מ לקדם את האג'נדה

      של הקומוניזם, 09/02/08 20:53

      לא לאימפריאליזם המיובא למזרח ע''י הסוציאליזם הארופי הבזוי

      הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מדבר על כמה ילדים פלשתינים נהרגו כתוצאה מהסתת הטרור

      אשר, 09/02/08 20:55

      יש לגנות הקסאמים אשר פוגעים באזרחים חפים מפשע ,ולזכור שהחמאס אחראי לרצח מאות פלשתינים בתקופה האחרונה והשמאל פה חגג על הדם בטוקבק.

      הגב לתגובה זו

    • אבוי לי כמה ילדים גרמנים נהרגו בהפצצת דרזדן (ל''ת)

      אשר צ'ר'ציל, 09/02/08 20:56

      הגב לתגובה זו

      • Not enough (ל''ת)

        !, 10/02/08 05:13

        הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מדבר על כמה ילדים ונערים עירקיים נהרגו מהתקפות ארה''ב (ל''ת)

      אשר בוש, 09/02/08 20:57

      הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מדבר על כמה ילדים ונערים פלשתינים נהרגו מהתקפות האטום (ל''ת)

      אשר טרומן, 09/02/08 20:57

      הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מדבר על כמה ילדים ונערים צ'צניים נהרגו מהתקפות רוסיה (ל''ת)

      אשר פוטין, 09/02/08 20:58

      הגב לתגובה זו

    • למה אף אחד לא מדבר על כמה נערים במדי סס נהרגו מהתקפות בריה''מ (ל''ת)

      אשר סטאלין, 09/02/08 20:59

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד ,טעות לחשוב שתאוות הרצח הפלסטינאית תכניע אותנו

      ארז, 10/02/08 00:23

      מוחמד ,טעות לחשוב שתאוות הרצח הפלסטינאית תכניע אותנו.
      ברגע שהפלסטינאים יוותרו על אידיאולוגית הרצח שלהם ויהיו מוכנים לשלום ודו קיום ,ישראל תשמח .בינתיים האחים שלך מתנגדים במוצהר לשלום,ובוחרים במקום בטרור בדרך למטרתם השפלה להשמיד את ישראל.
      מוחמד, אתם אף פעם לא מחמיצים הזדמנות להחמיץ הזדמנות לשלום,בוחרים באלימות וברצח,ואחר כך בוכים שאתם צריכים לשלם את המחיר על רשעותיכם...ממש חולני.

      הגב לתגובה זו

    • !

      שונא ערבי ושמאל, 12/02/08 16:44

      הערבים לא מעניינים אף אחד מה שכן מעניין זה שאתה יחד עם כל השמאלנים והערבים תישרפו בע'ה אתה עוד תראה יא זבל

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    תגובה ל23 אתה טועה

    י.ק., 09/02/08 20:01

    נפל קסאם בגן ילדים בקיבוץ בארי (כאילו שיודעים איפה זה האנשים כל היום רק על מה שקורה בשדרות ואם זה מחוץ לשדרות-ישובי הנגב המערבי קשה להגיד ניר עם, יד מורדכי, מגן בארי עין הבשור עלומים סעד כפר עזה ניר יצחק מבטחים צוחר (איפה שיש מושב מרפאה אזורית בית ספר יסודי ותיכון)

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתי יהיה פה משטר צבאי שיחזיר את המנדט לעם?????????????? (ל''ת)

    רוצים בחירות, 09/02/08 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    השמאל ===== בוגדים.רמאים.שקרנים.נוכלים.גנבים!!!!!!!! (ל''ת)

    הורגים את ילדינ, 09/02/08 20:00

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    אולמרט ואליזה טובים לערבים! הורגים את עם ישראל!

    שמאל=אוייבים, 09/02/08 19:57

    הבנים של אולמרט שונאים את ישראל ואת עם ישראל!!! הבת הלסבית עוזרת לאוייב נגד חיילי צהל!

    מתי נגרש את השמאל הבוגדני????????

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    השמאל רוצח את ילדי שדרות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=אוייבים, 09/02/08 19:54

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הארור שותף לרצח ישראלים. (ל''ת)

      המטיף, 09/02/08 20:15

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מי מארגן הפגנה בכיכר רבין???

    מעיר, 09/02/08 19:53

    מספיק כבר!!! ברק ואולמרט, תתביישו לכם!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איך זה עוד קורה? איך?

    איתמר, 09/02/08 19:52

    אני תמים. אני לא מבין.
    אבל אנחנו אמורים להיות מדינה. ריבונית. בלה בלה בלה.
    איך יכול להיות שיורים עלינו טילים ופוצעים לנו אזרחים?
    איך? פשוט איך?
    כמה עוד. כמה.

    הגב לתגובה זו

    • תשובה כסף כסף כסף!

      אילן, 09/02/08 20:38

      יש כאן אינרס כספי מושחת.
      מי עושה כסף מהדלק שמספקים לעזה?
      מי עושה כסף מהגאז שמופק מהים בעזה?
      בשביל רעיון כללי, מי עשה כסף מהקזינו ביריחו?
      אנשים מהשלטון!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    לצערנו דבר לא יקרה עד שחס וחלילה תפגע רקטה ישירות בגן

    א, 09/02/08 19:51

    וגם אז מה כבר נוכל לעשות...
    בגבול לבנון לפני מספר שנים נשמר מאזן אימה: כאשר חיזבאללה ירה על המוצבים לא הגבנו עד אשר נהרגו חיילים.
    תחושה מתסכלת, כמו המתנה לאסון שיקרה - תוצאה צפוייה מראש.
    הלואי והיה לי פתרון קסם אך לצערי אין.
    לבי לבי עם תושבי שדרות

    הגב לתגובה זו

    • כי אז קונדליסה תיתן אישור לאולמרט להגיב קצת. (ל''ת)

      איזה פחדנים, 09/02/08 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה וינוגרד (ל''ת)

    יואב, 09/02/08 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ניראה לי שכל הממשלה בתרדמת לאות הזדהות עם שרון (ל''ת)

    יואב, 09/02/08 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכל בגלל שחונקים את עזה כמו גיטו די לפאשיזם הישראלי!!!!!!!!11 (ל''ת)

    אלון, 09/02/08 19:50

    הגב לתגובה זו

    • איך קרה אחרי כל המשאבים בחינוך הערבים הם נשארו אנאלפא בטים

      יחזקאל בן רחמים, 09/02/08 20:06

      אינפוטנט מהמשולש
      הלואי והינו פשיסטים וואתם בירדן

      הגב לתגובה זו

    • הכל בגלל ירי מטורלל חסר אבחנה על אזרחי ישראל !! (ל''ת)

      וואליד, 09/02/08 20:22

      הגב לתגובה זו

    • הכל בגלל שחונקים את שדרות כמו גיטו די לפאשיזם השמאלני!!!!!!!!1 (ל''ת)

      אלון, 09/02/08 20:31

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הישראלי הפשיסטי מנסה להתחמק מאחריותו לבעיית הפליטים מ48 (ל''ת)

      אקבאל אלמסרי, 09/02/08 20:33

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הישראלי המתלהם יצר את גטו עזה ב1948 (ל''ת)

      מוניר יוסוף, 09/02/08 20:34

      הגב לתגובה זו

    • ה''אלון'' למנהם מנסים להסתיר את שוד האדמות מ1948 (ל''ת)

      הבוז לשודדי, 09/02/08 20:35

      הגב לתגובה זו

    • הכל בגלל השמאל הישראלי שיצר את בעיית הפליטים (ל''ת)

      עומר עלי מוחמד, 09/02/08 20:36

      הגב לתגובה זו

    • הבוז לצבועי השמאל שססמאות בפיהם ושלילת זכות השיבה בלבם (ל''ת)

      יוסף מחג'נה, 09/02/08 20:37

      הגב לתגובה זו

    • הבוז והחרפה לשמאל הישראלי המיוצג בהתלהמותו - השיבו את אדמותינו מ48 (ל''ת)

      במקום ססמאות, 09/02/08 20:37

      הגב לתגובה זו

    • את הגטו הזה יצר בן גוריון שלכם במקומך היית שותק במקום לצרוח (ל''ת)

      נטור קרתא, 09/02/08 20:38

      הגב לתגובה זו

    • שקיבוצי עוטף עזה יוותרו על אדמתם לטובת הגטו המומצא שלך (ל''ת)

      אזובי רמת אביב, 09/02/08 20:40

      הגב לתגובה זו

    • אסדוד,שייח מוניס אשקלון לוד רמלה חיפא יפא אל קודס

      זה רצון החמאס, 09/02/08 20:42

      שובו לפולין

      הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות פאשיסט מאשר בוגד שתוקע סכין בגב האומה שלו. (ל''ת)

      יוני, 09/02/08 23:08

      הגב לתגובה זו

    • מוחמד,לכם אין ערך או כבוד לחיי בני אדם

      יהודי, 10/02/08 00:51

      מוחמד,לכם אין ערך או כבוד לחיי בני אדם אתם רוצים לרצוח וכמה שיותר...מהבנות שלכם ,האחים,השכנים,וכמובן גם יהודים.
      כל עשרות המסגדים שנהרסו בשנים האחרונות,נהרסו בידי מוסלמים.95 אחוז מהמוסלמים שנרצחו בעולמנו בפעולות איבה,נרצחו בידי מוסלמים אחרים לתפארת אללה....די חארם לא נמאס לכם מלהרוג ולטבוח???
      די לתרבות הרצח האיסלאמית!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תמות אתה יחד עם כל השמאלנים והערבים

      תמות!, 12/02/08 16:47

      מה אתה מבין בכלל יא אשכנזי מפונק ומשתמט אל תדאג המשפחה שלך תיפגע עוד על ידי ערבים בע'ה ותמות גם אתה וכל השמאלנים והערבים תהיה לכם שואה אמן

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה התוצאה של ועדות חקירה ורצון לערוף ראשים-מנהיגות אימפוטנטית

    אבי, 09/02/08 19:50

    ברק כבר נכשל כשלון חרןץ והביא עלינו אסון בתחילת האינתיפאדה
    עכשיו קיבל צאנס להשלים את מסע האימפוטנטיות
    חבל שעם ישראל צלב את אולמרט פרץ וחלוץ שלקחו אחריות והעזו להלחם

    הגב לתגובה זו

    • לא יאמן הטוקבקיסטים של קדימה

      שמאלני לשעבר, 09/02/08 20:27

      אפילו במצב הזה יש להם את החוצפה עו ד לפתוח את הפה

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובת אולמרט ואהוד ברח: שדרות?? מה ? זה בישראל? (ל''ת)

    יואב, 09/02/08 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פשוט השפלה של הכבוד היהודי !!

    רפאל, 09/02/08 19:48

    איפה הכבוד איפה?? משפילים את העם היהודי עד עפר... איזה חילול ה' גדול זה שאנחנו סופגים וסופגים וסופגים ואין תגובה יהודית מוחצת.
    אפילו בגיטו ורשה נלחמו על הכבוד היהודי יותר בנחישות. אז כאן גיבורים רק על יהודים תמימים שהסכימו בכזאת קלות להיות מגורשים מבתיהם... בושה פשוט בושה. מנהיגות רופסת מתרפסת חלשה חלולה חסרת ערכים חסרת דרך ואומץ לב. איך נפלנו איך .....

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    איזה ביזיון. והתמונה בכלל מורידה את הכבוד שלנו (ל''ת)

    מדינה מטורפת, 09/02/08 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הכיבוש מתפוצץ לנו בפרצוף (ל''ת)

    איציק, 09/02/08 19:48

    הגב לתגובה זו

    • האיציק שוב קפץ לו. הפליטים גורשו לשם מ1948 (ל''ת)

      ע''י השמאל, 09/02/08 20:15

      הגב לתגובה זו

    • סיסמאות עלובות כמסווה להתרת דם אזרחי ישראל (ל''ת)

      מיצו עצמן, 09/02/08 20:27

      הגב לתגובה זו

    • לא בשדרות ולא באיראן-האם אנחנו חולה סופני?

      שמוליק מפתח, 09/02/08 20:31

      על אולמרט כראש הממשלה,מוטלת המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם ורווחתם של תושבי המדינה.אי לכך,כל עוד הוא ראש ממשלה עליו לסלק את האיום המיידי על קיומה של מדינת ישראל.אני סמוך ובטוח שהרמטכ'ל ער לנושא ויבחין בעוד מועד ויתריע,על חוסר תיפקוד של ראש הממשלה ושר הבטחון.גם בנושא עזה מוטלת על ראש הממשלה המשימה מתוקף תפקידו,לדאוג לבטחונם של תושבי העיר שדרות.אולמרט,תראה מה הולידה מדיניות כשלון-עשייה שלך.אנשים רבים ברחבי הארץ, הפכת את מוחם למוח של ציפורי.אם אתה חושב שיש לאנשים,חוסן נפשי מתמשך לעמוד במצב שבו המדינה נמצאת ,אתה טועה.עליך ללכת מיד לבחירות ולקבל אישרור ותוקף למדיניות שלך.אחת כמה וכמה, כיש מעומד שמוביל עליך בסקרים בהפרש עצום.

      הגב לתגובה זו

    • תוכנית הבראה.

      אחד, 09/02/08 21:38

      1. לנקות את מוקדי הכוח במדינה משליטת השמאל האנטי-ציוני - תקשורת, אקדמיה, תרבות וכו'.

      2. להבהיר שהבית זונות שהיה כאן בגלל ארגונים כמו ארבע אמהות ו'בצלם' - שעשו רעש כל פעם שערבי נשרט, נגמר, בפעם הבא שארגון כזה חותר תחת המדינה בעת מלחמה (ואנחנו בעת מלחמה), יופעלו נגדו הסעיפים המתאימים בחוק (נתחיל ב'זריעת מורך לב בשעת חרום').

      3. עכשיו אפשר להתפנות לעזה, שכם, חברון ואום-אל-פאחם.

      הגב לתגובה זו

    • אכן, שדרות והקיבוצים בסביבה - הם התנחלויות ... (ל''ת)

      סייג לחוכמה -, 09/02/08 23:46

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    רבותי..רוה''מ אחוז שיתוק ופחד..זה כל הסיפור

    אנחנו בהתפוררות, 09/02/08 19:47

    זה כבר לא ימין ושמאל

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אולמארט הפך להיות משותק ואימפוטנט לנוכח וינוגראד

    הכו בחמאס נמאס, 09/02/08 19:47

    מה קורה כאן למדינה הזו הם יורים עלינו יותר משבע שנים וכל הזמן משתכללים במקום לחסל אותם ממגנים עכשיו את אשקלון ואת אשדוד שומו שמיים מה זה כאן איזה צחוק עושים מאיתנו החמאס האלה עומדים עם נרות ביום ובוכים לכל העולם, אבל יורים על בתינו ועל ילדינו רקטות , הם יורים גם כדי להרוס ולפגוע בתחנת הכח באשדוד ואחר כך יבכו עוד שאין להם חשמל, ומה אנחנו עושים כלום וינוגראד הפכה את אולמארט לאימפוטנט ביצועי תרתית משמע ומשותק לחלוטין . למה ממתינים שיהרגו עשרות ילדים בגן ילדים או בבית ספר או שיפגעו מתפללים בבית כנסת או נשים בשווקים למה אתם ממתינים???? העולם עומד ומשתאה איזה מטומטמים וטיפשים הישראלים הורגים בהם והם בונים מקלטים .
    לא פלא שהחמאס מקבל עידוד והחיזבאללה חוגגים וינוגראד עשה להם את היום
    טפו עליקי יא אולמארט או שתפעל או שתלך לעזא זל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לדאוג. הילדים של אולמרט וברק בחו''ל. (ל''ת)

    אפשר להמשיך, 09/02/08 19:47

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הכל בגלל ש''ס שיפרשו כבר מהממשלה (ל''ת)

    יוסי, 09/02/08 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    קסאם שמאסם, צינור חלול

    פרס, מצנע, 09/02/08 19:45

    פצועים שמפצועים, יתומים שמתומים, אלמנות שמלמנות, הרוגים שמרוגים, פוחדים שמפוחדים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    תפסיקו להפריע לנו עם השטויות

    עלי בבה, 09/02/08 19:45

    עוד ילד נפצע פחות ילד נפצע זה מה שמעניין?אתם מסיחים את דעתנו מהעיקר,והעיקר הוא שדיברנו עם המיצרים ובקרוב תיגמר התחמושת לקאסם,בינתיים פרס...איך אתה ישן?קאסם שמסם...קפוץ לביקור בבי''ח תראה את הילד,ובינתיים אולמרט תרים טלפון לילד בחו''ל הוא במצב שהוא יכול לשמוע ולענות לך,וש''ס הצדיקים איך אתם נותנים לפגיעה בנפש יהודי ועוד ילד ועדיין ממשיכים לתמוך בממשלת החידלון?
    היום אני מתבייש שאני חלק ממדינה המבזה את אזרחיה ולא מגינה עליהם משיקולים זרים....תתביישו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למשבר הנוכחי יש רק פיתרון אחד - דיפלומטי מדיני לא בשפיכות דמים (ל''ת)

    אשר, 09/02/08 19:44

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הקיצוני רוקד על דם הקורבנות משני הצדדים ע''מ לקדם את האג'נדה

      של המהפכה, 09/02/08 20:04

      אמשים בזויים שכמותם

      הגב לתגובה זו

    • למשבר הנוכחי יש רק פתרון אחד הכרעה צבאית שלהם (ל''ת)

      או שלנו, 09/02/08 20:04

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד. רק דיפלומטי. גם אין לי דרישות מוגזמות (ל''ת)

      הנייה, 09/02/08 20:32

      הגב לתגובה זו

    • בתנאי שנחליף בתים, אני אגור בביתך ואתה בביתי בשדרות

      ל''יפי הנפש'', 09/02/08 23:43

      לכל י]פי הנפש החולניים שרואים רק בטרוריסטים את האדם, ובתושבים היהודים הגרים בשדרות ובישובי עוטף עדה אינם רואים בהם כאדם.

      ליפי הנפש החולניים - זו הועתי לכם - סתמו את פיכם כל עוד נפשותיכם מוגנים

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מצב בילתי נסבל, איפה מדינה, צה''ל?

    בורוד ד, 09/02/08 19:41

    אולמרט אופחד מעם שלו.
    ככל מה שנעשה יצפה לו ביקורת חסר רחמים.
    ועדת וינוגרד 2, הפגנות של אבה שכול. הגענו למצב שיטוק של בבטחון מדינה.
    בכול זאת מדינה חייבת להפסיק קסמים, אפילו בדרך הפצצת עזה.
    לפחות ריכוזי של חמאס. בלי חשבון ומיד.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברק משותק חסר אונים. בוחרי עבודה קדימה תתבישו!!!

    יוני, 09/02/08 19:37

    מה הבאתם לנו את האיש שברח מאינתיפאדת רצח 1500 הרוגים של ספ' 2000???? לעסקים ולמגדלי אקירוב ????

    אם היו יורים רבע קסאם על בתי הקפה המלוקקים שלכם בת''א
    היו נשארים אדישים???

    תתביישו לכם!!!

    הגב לתגובה זו

    • בכיינים שכמוך גורמים להחלשת המדינה. אולמרט -תפוצץ בעזה שכונה מהאויר (ל''ת)

      תושב האזור, 09/02/08 19:41

      הגב לתגובה זו

    • מי שבחר בממשלה זו שותף לבגידה הגדולה ביותר בתולדות המדינה. (ל''ת)

      המטיף, 09/02/08 19:48

      הגב לתגובה זו

    • שר הבידחון

      החמום, 09/02/08 20:29

      יושב. יושב ומנתח. יושב ומנתח את. יושב ומנתח את המצב. יושב ומנתח את המצב עם. יושב ומנתח את המצב עם פינצטה.
      מה פינצטה?
      שר הבידחון, אתה לא מבין צריך במקום פינצטה מאכלת (כן מאכלת אש).

      יש לנו מומשלה כלומשלה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ארגוני זכויות האדם: ''ישראל מבצעת פשעים נגד האנושות''....

    אן טישמי, 09/02/08 19:36

    למחוק להם שכונה שלמה מהאויר.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מבטיח לך שגם אירגון לזכויות האדם וגם ארגון בצלם והאום יאשים

      יואב, 09/02/08 19:47

      את ישראל ואולמרט כדרכו ימשיל ללקק להם את התחת. אני חושב ששרון במצב תרדמת היה עושה יותר

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מסכן

    אורי, 09/02/08 19:33

     בטח נקטעו לו 2 הרגליים:(

    הגב לתגובה זו

    • או חלילה יהיה נכה לכל החיים...:( והלוואי שאתה ואני טועים (ל''ת)

      חן, 09/02/08 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    הפלשתינאים תוקפים אצלנו חברי הממשלה ישנים

    חביתוש, 09/02/08 19:33

    הפלשתינאים תוקפים אצלנו חברי הממשלה ישנים.
    תתעוררו חבורת אפסים
    להחזיר מלחמה ועכשיו!!!
    חבורת אימפוטנטים שכמותכם
    כמה קסאמים צריכים לעוף על שדרות כדי שתתעוררו?
    ילדה בת 8 כמעט נהרגה הערב
    ראבאק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    קאסמים שמאסמים (ל''ת)

    פרס, 09/02/08 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    נו אולי עכשיו

    מוטי, 09/02/08 19:33

    נכנס בהם כמו שצריך עד שאין נפגעים לא עושים כלום יאללה אולמרט וברק תעשו משהו לפני שעוד הרוגים יהיו לכם על המצפן שגם ככה אין לכם

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מצפה ממי שמעביר נשק וכסף לטרור הערבי? (ל''ת)

      המטיף, 09/02/08 19:48

      הגב לתגובה זו

    • איך זה יכול להיות? הרי הפחיתו להם 5% מאספקת החשמל

      יוסי, 09/02/08 20:01

      אמנם בקו אחד מתוך עשרה אבל זה היה אמור להרתיע אותם? לא? אולי להפחית 6 %?

      הגב לתגובה זו