• 23.

    בלי ראש על המגש-הוועדה מיותרת??קראת עומק הקילקולים??ליישם וינוגרד!! (ל''ת)

    לתקן הקילקולים, 10/02/08 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מסקנה שגויה-יש להקים ועדת חקירה ממלכתית ולתקן קלקולי הקודמת (ל''ת)

    א מ רול, 10/02/08 00:58

    הגב לתגובה זו

    • ואם הממלכתית תגיע לאותן מסקנות, נקים ועדה שלישית ורביעית וחמישית... (ל''ת)

      מ.ס. האמר, 10/02/08 05:16

      הגב לתגובה זו

    • עד שהיא תסיים (ל''ת)

      יתחלפו פה, 10/02/08 09:30

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עפר,

    דפנה, 10/02/08 00:31

    התעלם נא בהפגנתיות מן הטענות של רעינו הטוקבקיסטים שאינם מבינים את נכונות דבריך.
    את רמת ההשפעה של דברים רוהמ ומקורביו באשר ל''לנשום לרווחה'' שהיתה עליהם.
    שועדה זו היתה בסופו של דבר הצגה, משחק. עברה מעל ראשינו וחלפה לה, כענן אפור בהיר.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למעריב - תמחקו את תגובה 3

    אסף, 09/02/08 23:21

    אין לה מקום במקומותינו, בישראל שלאחר 4.11.95 (ראו שורה אחרונה)

    הגב לתגובה זו

    • ניתוח לוגי של דבריך:

      ארז, 10/02/08 05:25

      בדבריך לפחות אתה מסכים עם אלה שאמרו שרבין נרצח ע''י שומרי ראשו.

      ולכן זה נראה שאתה מסכים לפחות עם אחת מתאוריות הקונפירציה.

      לכן אתה בטח מתנגד לקביעה שרבין נרצח בגלל הסתה.

      מסקנה - תגובה 3 אינה הסתה ולכן היא צריכה להישאר במקומה.

      מסקנה סופית - אתה אידיוט

      הגב לתגובה זו

      • לארז

        אסף, 10/02/08 08:43

        התשובה להנחותיך ההזויות היא לא.
        אל תנסה להיכנס לראש שלי. אתה לא מספיק ברמה לעשות זאת.

        הגב לתגובה זו

        • ניסיתי והתיאשתי - הכל מלא קש וגבבה (ל''ת)

          ארז, 10/02/08 09:38

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    זו לא ועדת חקירה - אלא ועדה שמינה אולמרט

    תיקון טעות, 09/02/08 22:45

    הועדה התחילה בגילוי פטריוטיות ונאמנות למדינה

    כשהתלחפה בנאמנות לממנה הועדה במחיר של הפקרת אזרחי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ממש פרשן השלח הזה...וגם דרוקר החבר שלו... (ל''ת)

    אין מילים, 09/02/08 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    שלח- אייזנקוט אלוף פצ''ן נמצא אשם בדוח! תפנים! (ל''ת)

    בושה, 09/02/08 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המתחזה לעיתונאי הגון

    איציק.פ., 09/02/08 22:03

    במקום להשאר כתב ספורט,שוחה הברנש ומתיימר להיות כתב פוליטי.
    ספינר מהמעלה הראשונה שמשנה דעתו בהתאם לרוח שנושבת וכך גם כותב.מה גם ששותפו לכתיבה נאלם/נעלם לפתע וקולו לא נשמע(כנראה שהוא יודע מה ראוי וטוב לו).

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    המסקנה - צריך מסקנות אישיות (ל''ת)

    אחרת חבל''ז, 09/02/08 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    שלח,כמה טמטום במאמר אחד, אללה יוסתור (ל''ת)

    אישה בלי בושה, 09/02/08 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    החטא הקדמון הוא מינוי השופט על ידי הנחקר

    שמאלן, 09/02/08 20:45

    קודם כל אני ממש המום מהתגובות כאן, אם כי אני מניח שהרוב הם בתשלום ישירות מלשכת אולמרט. היתה תקופה שהימין היה מעוניין בסילוק הנוכל מכרמייה, כנראה היא עברה.
    מינוי ועדה חוקרת על ידי הממשלה דומה לקביעת חברי הכנסת את שכרם או את דרגת החסינות שלהם - זה ממש לתת לחתול לשמור על השמנת, ובמדינת החלם שלנו זה עובר בקלות. אני מניח שלמשל אריה דרעי היה יוצא צכאי, אם היה יכול למנות לעצמו שופט. אולמרט יכל באותה מידה לבקש מצנצנת להיות בועדה - התוצאות היו זהות, עם אותו תוקף מוסרי.
    לגבי נושא ועדות חקירה בכלל, התשובה היא פשוטה - צריכים רק ועדות מסוג טריבונל לשיפוט מהיר (מספר ימים לכל היותר, בדומה לעברות תנועה), כדי לקחת את השלטון מבכיר שסרח, ולהחזיר אותו לציבור. בחירות במועדן, כלומר אפשרות השכחת הנושא עוד מספר שנים, בודאי איננה מנגנון עונש ראוי לגבי שחיתות, רשלנות, בזבוב כספי ציבור וחיי אדם וכו.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד שאתה רוצה ועדה שאת מסקנותיה אתה תקבע מראש

      תימני חטוף, 09/02/08 23:26

      בדיוק כמו 3 הועדות (ביניהן אחת בראשות שופט בימ''ש עליון) לבדיקת ''חטיפת ילדים תימנים''. כל פעם שהוועדה הגיעה למסקנה שלא נחטפו ילדים, קם התימני התורן שלא הסכים עם המסקנות (שכאמור היה רצוי שיקבעו מראש), ירה באוויר (ע''ע עוזי משולם), עשה מהומה וגרם למינויה של ועדה חדשה.

      שלוש ועדות, במימון הציבור! די, נמאסתם!

      הגב לתגובה זו

    • זה לא נקרא מטעם. זה הנוהל (אם לא חקירה ממלכתית)2 האפשרויות לפי חוק

      נא להתמצא, 10/02/08 09:35

      ההבדל העקרוני (ה 2 לגיטימיות!)- ועדת חקירה מלכתית יוצאת מתוך הנחת יסוד שהיה ''מחדל''.

      ועדת בדיקה ממשלתית- בודקת מה קרה , בלי הנחת בסיס.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אם לא קיבלת ראש על המגש - אז הועדה מיותרת ??? (ל''ת)

    הועדה מדויקת !!, 09/02/08 19:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שכחת שהאשימו ראש ממשלה ברצח ?! הועדה לברור עובדות לא לעריפת ראשים (ל''ת)

    ונוגרד-סיפק הכל, 09/02/08 19:40

    הגב לתגובה זו

    • מה זה רצח כמה עשרות חיילים - זוכה רק מחמת הספק (ל''ת)

      30-40 זה כלום, 09/02/08 22:49

      הגב לתגובה זו

      • זוכה לגמרי-כל המלחמות ארורות-די להתלהמות-ליישם את וינוגרד לענין. (ל''ת)

        ראשים-לפוליטיקה, 10/02/08 07:31

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    וכך מדבר כתבן מרעיל בארות,צעיר:

    יגאל כהן, 09/02/08 19:40

    '' מול המשחק הציני של ראש הממשלה וציפיות השווא של הציבור והתקשורת''.
    א,זו פעם שניה שהוא חוזר על המנטרה שביבי המציא, ושוב,ללא שום סימוכין ל''דיאגנוזה''.
    כך כאקסיומה.
    ובאשר לסוף המשפט.
    שמא תאמר:וציפיות הציבור,שסמרטוטונים כמוך הבטיחו להם גליוטינה ואין?
    במקום לאמר:התבדיתי,נבואותי היו נבואות שקר, הוא פוטר את התסבוכת,
    ב''ציניות'' של ראש הממשלה.
    הציניות של רוה''מ אשמה,לא נבואות הההבל של כתבן הספורט שעבר שדרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נגד ועדה כתב ספר?!?!

    תמיר, 09/02/08 19:39

    שלח, באמת אני לא מבין לאן את חותר לשנות את העולם אתה לא תצליח כנראה. אבל בסה''כ אתה עיתונאי מצויין שמוסיף כבוד למקצוע. אולם ההתנהגות שלך במלחמה נגועה באינטרסים זרים שאין לך שום יכולת להתחמק מביקורת כלפי מי שלא מיישר קו אם הספר שלך. וכמו שאומרים 'האמת נמצאת אי שם באמצע'. קשה להבין עיתונאי חוקר שמבקר שופט (בדימוס) בישראל על גבי 3 מידיות שונות ערוץ 10, מעריב וNRG. באמת לא נראה התקפה חריפה כל כך שגם אם יש שמץ של אמת לא מצדיקה התנהגות ברברית כזו אפשר להבין מאיפה הדחף הזה אבל זה פשוט לא נראה טוב לצומת ליבך... מעריץ על תנאי

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    שלח,תעשה טובה,תתאשפז כבר (ל''ת)

    סינדי קרופורד, 09/02/08 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ''להפוך חטיפה למלחמה'' -שיא דמגוגי חצוף (ל''ת)

    אין לי כח, 09/02/08 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    באמת בתחילת המלחמה לא היתה נכונות לקרקעי

    ועוד איך מציאות, 09/02/08 19:21

    שקרן מי שפתאום לא זוכר את הסטיגמה מכניסה קרקעית.

    הגב לתגובה זו

    • זה היה קיים רק אצל השמאלנים-התקשורת שדאגה לחזק את ההתנגדות,ואצל אלה

      שלמה, 09/02/08 20:03

      שהושפעו ממנה. התקשורת השמאלנית היא גם זו שמפיצה את השקר כאילו הועדה ''זיכתה'' את אולמרט.
      רוב הציבור לא התנגד למלחמה, וגם לא למבצע קרקעי בזמן מוקדם, שהיה מביא לנצחון במלחמה.

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת. בהתחלת המלחמה !לא כשראו שמתברבר (ל''ת)

        בהתחלה !, 09/02/08 22:01

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    לא הצלחתי להתמיד בקריאת הפשקוויל העלוב שלך, ודוקא התאמצתי.

    יגאל כהן, 09/02/08 19:15

    אתה חוזר על השקרים שלך כאילו לא נחשפה ערוותם וערוותך, בשער בת רבים.
    סרק,סרק,סרק.

    הגב לתגובה זו

    • 5 יגעל כהן

      אורי בן, 10/02/08 00:35

      נו טוב , אז ביבי זרק אותך כבר לפני שנים מהעבודה במרכז הליכוד , כנראה בצדק , לא הגיע זמן שתירגע? תיקח כדור (היום את הכחול) ותעוף לנו יחד עם אולמרט מהחיים - יש מצב???

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שני שופטי בימ''ש עליון, שני אלופים ופרופסור אחד - טעו

    Judge Dread, 09/02/08 19:05

    כל המסמכים, כולל החסויים ביותר, היו לפניהם. כל המחליטים והמשתתפים הרלבנטים העידו לפניה ועוד בדלתיים סגורות.

    כולם טעו. רק עופר שלח צודק!

    עיתונאי שלפניו לא מובאים כל המסמכים האלה, כל העדים האלה ושהוא יכול לחקור אותם עם נסיון עצום של שני שופטים מצטיינים, שני אלופים מנוסים ופרופסור מוערך.

    אם זו לא עזות מצח של עיתונאי חסר מודעות עצמית ליכולותיו, השכלתו ומקורותיו, אז אני לא יודע יותר מהי עזות מצח.

    הגב לתגובה זו

    • חבר, אתה טועה.

      אהרון ב, 09/02/08 20:20

      לא ישב אפילו שופט עליון אחד בועדה הזו.
      אליהו וינוגרד היה שופט במחוזי ורות גביזון היא פרופסורית למשפטים שהייתה מועמדת לעליון אך לא זכתה להגיע למעמד.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    בדיוק ההיפך, שלח, בדיוק ההיפך

    רן לוי, 09/02/08 18:54

    המסקנה צריכה להיות השלכתו לפח של מושג ''ועדת בדיקה ממשלתית'' להלן - איסור בחוק על הקמת ועדות שכאלה.

    רוצים להקים ועדה לבחינת כשל? רק ועדת חקירה ממלכתית לפי חוק ועדות חקירה, שלא תסורס ותעוקר מראש בידי ראש הממשלה הגרוע, המושחת והציני ביותר שכיהן כאן מעולם

    (היו גרועים יותר - למשל גולדה, אבל את השילוב הייחודי של ציניות שאין כדוגמתה, שחיתות אישית שאין כדוגמתה - מייצג רק אולמרט, שרון לפחות עשה משהו בחייו למען המדינה - בדיוק כמוך.

    אולמרט רק כתב וכיזב, שיקר וכיסתח. ולפרטים נא לפנות לד''ר עודד מודריק שזיכה אותו בפרשת התרומות לליכוד, לדו''ח מבקר המדינה שחשף את תפקודו כשר בריאות ולדו''חות מבקר עירית ירושלים בתקופת כהונתו.

    את בעיית אולמרט יפתרו רק המאבטחים שלו, ואתה מבין יפה למה כוונתי.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הקשיבו לכתבן:'' מצד אחד ראש ממשלה ציני ושואף הישרדות''?

    יגאל כהן, 09/02/08 18:52

    מה זה,מסרטוטן צעיר?
    מה זה שואף השרדות?
    ביבי לימד לך,שלשאוף להישרדות זו עבירה קשה?
    איזה נער מטומטמם.
    נער בעל חיים שנדפקה לו מערכת העצבים אינו שואף השרדות,דגנרט.
    ידיים,ידיים,הגנה הגנה.
    מי שיקלע יותר סלים ינצח.
    ומאיפה הבאת את ה''ציני''.
    מותר לגדף,אבל הגידוף חייב לשבת על מה שהוא.
    יצר השרדות,אינו מוכיח ציניות,דגנרט.
    רק מוכיח שהראש עדיין עובד.
    הגנה,הגנה,זה לא נגמר,עד שזה לא נגמר.
    קשה לקרוא את הבליך נער.
    אם תקרא את הבליך בעבר ותשווה אותם,
    ל''תובנות'' שלך באמר הזה,תחזור למרגש הספורט.
    ידיים ידיים,הכדור עגול.
    פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.
    שביטיזם עלייך מכורה.
    לפחות ארי שביט ודן מרגלית,סמרטוטונים מבוגרים בגיל.

    הגב לתגובה זו

    • מי מקשיב לעופר שלח בכלל, הבנאדם לגמרי לא יציב (ל''ת)

      הילארי קלינטון, 09/02/08 19:46

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אני לא קראתי מילה אחת מהמאמר שלך ולא מתכוון לקרוא עד שתבהיר נקודה

    סלטות לאחור, 09/02/08 17:51

    עד שלא תסביר את הזיג-זג העיתונאי שעשית בספרים שפירסמת, אני לא מתכוון לקרוא מילה או לשמוע מילה של ביקורת/פרשנות שלך.

    איך בספר לפני המלחמה טענת שצריל לבטל את צבא המילואים לאלתר ושהתפיסה של ''צבא מילואים'' מיושנת - ואילו בספר שהוצאת אחרי המלחמה (חכם לאחר מעשה) אתה פתאום טוען שזה מחדל שלא אימנו את חיילי המילואים, אתה טוען שלא הכינו מספיק את חיילי המילואים למלחמה....

    פשוט לא ברור לי מאיפה החוצפה שלך לעשות פליק פלאק שכזה ועוד להמשיך ולתת עצות ולהעביר ביקורת. ממש עובר כל גבול....

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה שאתה כותב. אם זה נכון, הוא צריך לקחת אחריות. (ל''ת)

      חוצפה, 09/02/08 19:05

      הגב לתגובה זו

    • אין גבול לחוצפה= שלח

      תמיר, 09/02/08 19:30

      תתעסק בכדורסל ואל תתקרב לפוליטקה אם זה נכון !!
      מה אם גילוי נאות ?

      הגב לתגובה זו

    • בלי לדעת על מה אתה מדבר

      י.ו., 09/02/08 23:51

      אני יכול לתת הצעה לישוב העניין:

      לדעתו צבא מילואים זה לא דבר אידאלי, וראוי שיהיה צבא שבנוי אחרת.

      אבל- אם בכל זאת מה שיש בפועל זה צבא מילואים- אז- לפחות שיהיה מאומן!
      כי בלי קשר לאיזה צבא צריך שיהיה- צריך שהחיילים יהיו מאומנים. בסיסי.

      הגב לתגובה זו