• 72.

    חברוה של צפונבונים מרדנים

    ציונה, 29/06/10 21:21

    כשתשמעו על החייל הבא שיפול בעת הגנתו על ביתכם - נסו, רק טיפה, לצאת מהבועה שיצרתם לעצמכם.
    רק בדבר אחד אתם צודקים: הגיוס לצה''ל לא צריך להיות חובה. אלא זכות. אמן וכל החיילים ישרתו מתוך רצון והבנה בצורך ההגנה על מדינתם לשם קיומה!!!
    מאחלת לכם קצת בינה ומשמעות בהמשך חייכם.

  • 71.

    בתור אמא - אני לא מוכנה שבני יתגייס לקרבי

    Heaven, 08/02/08 12:14

    אני עדיין חושבת על החיילים החטופים ומשפחותיהם. מי משתין לכיוון שלהם? - המדינה שלחה אותם להלחם - המדינה אמורה גם להחזירם
    ומדוע אף אחד לא עושה כלום בנידון?
    זה מוכיח לי שאין איכפתיות ואחריות לחיי חיילים
    בקיצור - אני מבינה משתמטים כיום
    אם זה היה המצב בזמני - גם אני הייתי משתמטת

    • ואת גם לא מוכנה לההרג מפיגוע חבלני

      סטלן, 08/02/08 17:09

      שמישהו אחר יעצור את המפגעים בגבולות. נכון?
      תביאי קצת מהחומר שלך ''גן עדן''. עושה רושם שהוא לקח אותך לטריפ הרבה יותר טוב מהחומר שלי.

  • 70.

    אם היה שירות לא חובה היה לנו 90% צבא ימין/מתנחלים ואולמרט היה משותק (ל''ת)

    צוקי, 07/02/08 23:29

  • 69.

    זה רק אני או שזה נראה כמו תעמולה של הצד השני? (ל''ת)

    נחמה?!, 07/02/08 22:02

  • 68.

    כשאולמרט המפקד העליון - לא בטוח שהייתי מוכן להיות חייל (ל''ת)

    צה''ל+פוליטיקה, 07/02/08 21:47

  • 67.

    עכשיו לכל שרץ פחדן ובוגד יש תירוץ מוסרי למעשה נבלה שלו (ל''ת)

    אריה, 07/02/08 20:05

  • 66.

    שני הסרטונים יוצרים סטריאוטיפים שליליים

    nia, 07/02/08 20:05

    בעיני שני הסרטים לא מציגים נכון את המסרים שהם מנסים להעביר. מציגים דמויות סטריאוטיפיות לחץ חברתי הן לכאן וכןן לאן.
    השירות בצבא הכרחי בעיני אך לא נושא לשיחות חולין בהודו ובהחלט לא סיבה להשוויץ בעיני תיירת שלא מבינה כלום.
    גם אי השרות בצבא נושא לא פשוט בעליל ולהציג את הסיבות לכך באופן כלכך שטחי שאכן עושה שירות רע למי שבחר לא לשרת מטעמים אידיאולוגים. הלגיטמציה ללא לשרת בצבא אכן נושא מדאיג שיש לדון בו ויש לפתוח אותו והעביר מסרים חינוכיים נכונים כגוןמ תן האפשרויות שהצבא נותן, או שירות לאומיט, וכדומה
    אך את המסר יש להעביר צבורה אחרת ולא באופן שטחי כמו בשני הסרטונים.

  • 65.

    תישארו בהודו ואל תחזרו

    יוד, 07/02/08 19:48

    תוכלו לעשות שם שירות לאומי בשפע בזמן שבני השכבה שלכם שומרים על המדינה

  • 64.

    פעילים חברתיים

    פעיל, 07/02/08 19:45

    מי נתן להם את המחמאה הזו? בזכות מה בדיוק?

    יש שם אדם אחד שהמיר שירות צבאי באזרחי - עוד אפשר לומר שהוא פעיל

    יש בחורה שלא עמדה בעומס של להיות משקי''ת ת''ש וברחה מהצבא - פעילה חברתית? כזו שנוטשת את מי שצריך עזרה?

    יש בחור שחושב שאם המדינה לא קונה לאחים שלו ספרי לימוד אז הוא לא חייב שום דבר לאף אחד - ממש פעיל חברתי ללא ליאות

    זו חבורת עלובים שמנסה להפוך כל בכיינות לאידיאולוגיה

    עליהם אני לא מתפלא, בכיינים תמיד היו וכנראה שתמיד יהיו.
    אבל למה ''מעריב'' נותן להם במה ומשדרג אותם לכדי ''פעילים חברתיים''???

    • אוקי אני אסביר לאט. בסרטון משתתפים שחקנים הם לא באמת מספרים על החיי

      ריאקט, 08/02/08 15:44

      ם של עצמם, אלא זה טקסט שנכתב בשבילם. הפעילים החברתיים הם אלה שיזמו את הסרטון. וכן אנחנו כולנו משתתפים בהתנדבות בהרבה פעילויות חברתיות משני עברי הקו הירוק.

      • אם כך

        רון, 10/02/08 08:57

        אם כך, המצב הרבה יותר גרוע.
        כל מה שפעילים חברתיים הצליחו לייצר אחרי חשיבה מראש זה טקסט של בכיינים???

        עצוב

  • 63.

    ''פעילים חברתים''?

    איציק, 07/02/08 19:41

    הפעילות החברתית היחידה שאתם עושים היא לתקוע סכין בגבה של החברה שמרכיבה את המדינה הזו על מנת לנסות לפורר אותה.

  • 62.

    Our country is in constant threats we can't afford this lactury

    aaa, 07/02/08 19:38

    Yes , there are corupted leader . PEOPLE MUST UNDERSTAND THAT ISRAEL IS IN A THREAT. If drifting from the army is accepted the soldier who serve have no motivation.Israel may not exist with that attitude. People must understant that israeli citizen are in life threat from Iran.
    this is what mimonides wrote on this issue:
    [טו] ''מי האיש הירא ורך הלבב'' (דברים כ,ח)--כמשמעו, שאין בליבו כוח לעמוד בקשרי המלחמה. ומאחר שייכנס אדם בקשרי המלחמה, יישען על מקוה ישראל ומושיעו בעת צרה, ויידע שעל ייחוד השם הוא עושה מלחמה, וישים נפשו בכפו ולא יירא ולא יפחד, ולא יחשב לא באשתו ולא בבניו, אלא ימחה זכרם מליבו וייפנה מכל דבר למלחמה.

    ז,יח וכל המתחיל לחשב ולהרהר במלחמה, ומבהיל עצמו--עובר בלא תעשה, שנאמר ''אל יירך לבבכם, אל תיראו ואל תחפזו ואל תערצו--מפניהם'' (דברים כ,ג).

    ז,יט ולא עוד, אלא שכל דמי ישראל תלויין בצווארו; ואם לא ניצח ולא עשה מלחמה בכל ליבו ובכל נפשו--הרי זה כמי ששפך דמי הכול, שנאמר ''ולא יימס את לבב אחיו, כלבבו'' (דברים כ,ח). והרי מפורש בקבלה ''ארור, עושה מלאכת ה'--רמייה; וארור, מונע חרבו מדם'' (ירמיהו מח,י).

    ז,כ וכל הנלחם בכל ליבו בלא פחד, ותהיה כוונתו לקדש את השם בלבד--מובטח לו שלא ימצא נזק ולא תגיעו רעה, ויבנה לו בית נכון בישראל, ויזכה לו ולבניו עד עולם, ויזכה לחיי העולם הבא: שנאמר ''כי עשה יעשה ה' לאדוני בית נאמן, כי מלחמות ה' אדוני נלחם, ורעה לא תימצא בך, מימיך . . . והייתה נפש אדוני צרורה בצרור החיים, את ה' אלוהיך'' (שמואל א כה,כח-כט).

  • 61.

    פעילים של פרזיטיות - לשלוח אותם לקנייה

    אבי, 07/02/08 19:06

    שישעשו שרות לאומי בקנייה או בצ'אד וישארו שם עד סוף ימיהם. יש גבול לפרזיטיות.

  • 60.

    לא להתגייס בכלל

    ד, 07/02/08 19:05

    כי במדינת חלם החיילים מסכנים את עצמם בשביל לעצור מחבלים (במקום להרוג אותם),ואילו ראש מדינת חלם משחרר את העצורים כמחווה לאבו זה או אבו אחר. בשביל זה כדאי למות? ובכלל, במדינת חלם הצבא מגוייס על מנת לטרנספר מתנחלים. בשביל זה כדאי להתגייס? ובמדינה שעשתה תפנית שמאלה, לכיוון הגיס החמישי, אני לא מתגייס.

  • 59.

    למה קוראים להם פעילים חברתיים?

    אביגדור, 07/02/08 18:50

    מה עשו למען החברה? למה אני לא פעיל חברתי, עשיתי פי מאה יותר מהם....

    • תבין, הם שמאלנים אבל בהקשר הזה קוראים להם בשם אחר (ל''ת)

      חיים, 07/02/08 19:13

  • 58.

    כל הכבוד ליוצרי הסרט

    sjonnie, 07/02/08 18:48

    הגיע הזמן שמישהו יראה לישראל שיש אנשים נורמלים במדינה, עם ראש על הכתפיים.. לא רק מכונות עוורות שמציתות לפקודות של פוליטיקאים מושחטים. כסף לחינוך, לא למחיקת מוחות.

  • 57.

    שאני אתבייש?

    יוסי, 07/02/08 18:47

    שאני עשיתי צבא אתבייש?

    ממש אבל ממש לא!!

    השפילו מבט כשאתם עוברים מולי, משתמטים, ואל תספרו סיפורים...

    אל תקראו לעצמכם פעילים חברתיים, אלירן ארזי הוא אנרכיסט קטן שמשתלט על בתים בתל אביב בצורה לא חוקית....

    אף אחד מכם לא עשה באמת שירות לאומי, לו הייתם עושים שירות לאומי הייתי מבין את זה.. אבל אתם סתם חבורה של בטלנים שמחפשת תירוץ להשכיר...

    וגם לכל ה''אידיאולוגים דמיקולו'' היום אפשר להתגייס לצבא כמורה חיילת, או כחובש ולעזור לאנשים, אז חלאס עם הסיפורים...

    הכי מביש זה שאתם מתהדרים בתואר פעילים חברתית - חוץ מנזק אתם לא עושים כלום...

    • מסכים! (ל''ת)

      מילואימניק, 07/02/08 19:57

  • 56.

    מי שלא עושה צבא,אין לו זכות קיום במדינה שחייבת לחיות על חרבה.

    אלמנת צה''ל, 07/02/08 18:46

    אין צבא ,אין ביטחון, אין מדינה.

    אסור לתת לגיטימציה למשתמטים,
    יפה הנפש.
    חייבים להוקיע אותם.

  • 55.

    זבל אנוש מרוכז, תמצית הפוסט-ציונות. (ל''ת)

    יעל, 07/02/08 18:45

    • ליעל שהיא תמצית(הזבל) של הטרום לפוסט ציוניות (ל''ת)

      ס''ט ספרדי טרוד, 07/02/08 19:28

  • 54.

    ממתי קוראים למשתמטים ''פעילים חברתיים'' (ל''ת)

    בלשן, 07/02/08 18:45

    • ממתי שקוראים לטרורסטים ''פעילי חופש''

      צחי, 07/02/08 19:02

      ממתי שקוראים לגירוש יהודים ''פינוי''

  • 53.

    תמיד לפעילי שמאל קיצוני נותנים בעיתונות שם יפה

    יענקלה האיום, 07/02/08 18:43

    תומכי טרור מארגונים בינלאומיים נקראים ''פעילי שלום''

    עכשיו תומכי השתמטות הם ''פעילים חברתיים''.

    אני מניח שאם וענונו היה נתפס היום היו כותבים שנעצר ''פעיל איכות סביבה מזרח תיכוני''.

    • אתה יודע מה ההבדל?

      שמאל רדיקלי, 08/02/08 15:47

      לנו אין סליקים של נשק ואנחנו לא בזים לחיי אדם כמו הימין הקיצוני

  • 52.

    יופי של רעיון,אך בפועל הרוב בוחרים לא לשרת

    נועה, 07/02/08 18:42

    רב הצעירים שלא מתגייסים,לא מתנדבים ולא בטיח ובמציאות אותם צעירים שמחוייבים לגיוס לצבא עושים בנוסף שנת שירות לפני הצבא לאותם פרוייקטים שיפי הנפש בסירטון מדברים עליהם ובמציאות ובפועל לא מגיעים לעשות.

  • 51.

    פשוט משתמטים. אין תירוץ.

    אמיר, 07/02/08 18:39

    למה שאני אשרת ואתם לא? לא הבאתם סיבה טובה. אז לכו לעזאזאל

  • 50.

    בזכות מי אתם חיים כאן?

    טל, 07/02/08 18:36

    לכל ההמשתמטים, אין לכם זכות לחיות כאן, אין לכם זכות לנשום כאן. בזכות מי אתם חיים כאן, בזכות אלו שנפלו על הגנת המדינה, לא בזכות אלא שבחרו להיות טפילים על החברה. הצבא הוא של העם ולמען העם ולמען המדינה. אתם נגע זר, אתם לא רוצים לשרת ולתרום, לכו ותתרמו במקום אחר. במדינה אחרת. לפחות תעשו את זה בשקט. בואו והקרינו את הסרט בכיכר רבין ותקבלו שמיכה המונית. לא לקבל אותם לעבודה ולתת להם זכויות!

  • 49.

    משתמט? אל תגיע אלי לראיון עבודה!

    איש היי טק, 07/02/08 18:36

    זה הסוד הכי גלוי בתעשייה, לא מעסיקים משתמטים, לא רוצים אותכם אצלנו! ראובן אגסי אמר את זה בקול רם וכולם מסכימים!

    • מסכים ומוסיף

      אייל, 07/02/08 18:41

      אני אחראי על שני צוותי פיתוח (RT CPP) והשנה במהלך גיוסים נתקלתי בשני משתמטים. אחרי ששיחקתי איתם את המשחק בראיון הם סיפרו לי שהם לא התגייסו בגלל שזה בזבוז זמן (הראשון) או בגלל שזה בניגוד לעמדות הפוליטיות שלו (השני). מיותר לציין שלא רק ששניהם לא התקבלו אלא שכתבי עליהם חוות דעת שלילית ביותר לחברת ההשמה.

      • טוב שכתבתם את זה, מעכשיו אני אקבל אותם בעדיפות.

        שלום, 07/02/08 21:40

        בתור אפליה מתקנת.

        • מסכים איתך לחלוטין גם אני אתן עדיפות למי שלא עשה צבא (ל''ת)

          ירון, 08/02/08 14:50

          • איפה תיתן להם עדיפות? בבית הקפה שבו אתה ממלצר?

            חרון, 08/02/08 17:14

            כבר מהמקלדת שלי מריחים שאטתה כלומניק שלא הגיע לשום דבר בחייו ומלצרות וכתיבה (למגירה) הם מרכז חייו.

  • 48.

    מה שלא הראו בסרט...

    אקדמאי, 07/02/08 18:35

    אילו באמת כל מי שלא היה עושה צבא היה הולך לעשות שירות לאומי, דיינו...

    הבעיה בכך ש90% מהמשתמטים נוטשים מתוך עצלנות ולא מתוך אידיאולגיה...כמה מהמשתמטים מחזירים לחברה בצורה אמיתית? גורנישט...

    הרג אותי ההוא שהמדינה לא קנתה לאח שלו ספרים אז הוא לא התגייס..תעבוד ותעזור למשפחה שלך במקום לבזבז בהודו ולבכות למה המדינה לא משקיעה...לי אף אחד לא קנה ספרי לימוד ועדיין התגייסתי לצבא...

    הכי אבסורד זה, שכביכול, היחידי ששירת בצבא, שהוא כמובן דמות סטריאוטיפית שכל היום מדברת על המסייעת, מתחיל להתבייש בזה...

    מופרך, עצוב, מזעזע....

    חבורה של בטלנים שמשתמטים על מנת לעשות לביתם ונתלים באידיאולוגיה רצוצה ולא קיימת...

    לא עשיתם צבא (או שירות לאומי) - לפחות שבו בשקט, אל תתגאו בקלונכם ובהיותכם כתם פרזיטי על החברה...

    ודרך אגב - כאחד שבאמתחתו תקופת תרמילאות ארוכה השלוכים המשתמטים הם אלה שנזרקים על מרפסות, מעשנים כל היום ונובחים על ההודים בעוד הישראלים היפים ששירתו בצבא והם יותר בוגרים ורציניים הם אלו שמטילים, עושים שמח בכל מקום ומביאים כבוד למדינה==הנסיון להציג את יוצאי הצבא כ''פקה פקה אצלנו במסייעת'' מגוחך ומופרך מעיקרו... (מה גם שאין סיכוי שלוחם במסייעת היה משתתף בסרט כזה).

    • אני שיחקתי בסרט ועשיתי שרות צבאי מלא ביחידה קרבית

      ע שניר, 15/02/08 00:54

      כן. אני שיחקתי את הדמות שכביכול לאחיו לא נקנו ספרי לימוד . בשרותי הצבאי אף קיבלתי אות הצטיינות מנשיא המדינה. שלושה חברים טובים שלי נהרגו בצבא, נלחמתי בחומת מגן בג'נין בקו הראשון.אז אל תספרו לי על מסייעת, אבל לא אסבול את אפלייתם והשפלתם ופסילתם של אחיי הישראלים שליבם נתן להם את הכח לסרב להיות חלק מהכיבוש הזה. ועדייין תרמו למדינה בדרכים שונות שמצאו לנכון. ואיני היחיד בסרטון ששרת בצבא.בסה''כ ניסינו לפתוח לכם קצת את העיניים.

  • 47.

    תמציאו עוד סרטים ותירוצים. בתכלס - זו השתמטות עלובה פרופר. (ל''ת)

    למרות הקוסמטיקה, 07/02/08 18:33

  • 46.

    כשתפתח מלחמה והמדינה תצטרך להגן על המשפחות שלהם, הם יכנסו מתחת לשול (ל''ת)

    הומואים סוציומט, 07/02/08 18:29

  • 45.

    תתביישו לכם!!! יפי נפש...

    ענת, 07/02/08 18:28

    זה יפה ונחמד להגיד שלהשתמט זה בסדר אבל אם כולם ישתמטו- מי ישמור על המדינה שלנו?!! מה שהוביל אותנו להיות הצבא החזק ביותר במזרח התיכון זה האמונה שלנו ביכולות שלנו, שלמרות שאנחנו צבא פצפון- אנחנו חזקים! אתם הורסים את החברה שלנו עם הלוגואים המטומטמים האלו! תתביישו לכם!!!!!!
    לא מגיע לכם להיות אזרחים!

    • ענת--את צודקת בכל מילה שלך...

      מעריץ אלמני, 07/02/08 19:01

      אחלה תגובה--אני מקווה שכולם יראו את התגובה הזאת.
      דרך אגב תדעי שאני מזה מבואס שהתחתנת עם יוני--למרות שהוא חתיך והכל :-(
      בהצלחה בארה''ב

    • חחח, הבנים של אולמרט, מה לא ידעת?! הם ישמרו! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 07/02/08 21:54

  • 44.

    כל הכבוד לאלטרנטיבה (ל''ת)

    יוסי, 07/02/08 18:26

    • מסכים בהחלט (ל''ת)

      חסן נ, 07/02/08 18:55

  • 43.

    חזק מאוד!!! (ל''ת)

    ירון, 07/02/08 18:21

  • 42.

    כל הכבוד - מעולה

    שי, 07/02/08 18:15

    לא משתמט מהאמת :)

  • 41.

    בואנה אחים שלי אני גאה

    rukma, 07/02/08 18:10

    תודה רבה על השירות לציבור אולי מישהו יפקח בסוף את העיניים
    ונבין שבשביל להיות ישראלי אמיתי לא צריך להיות בובה של המימסד שמצפצף עלינו בכל דרך שהוא
    ולמתלהמים הצעקנים שחושבים שהם יודעים הכל אני לא שמאלני ולא חמאסניק ואפילו שירתתי בצבא
    אהבה לכולם כולל לאילו ששונאים אותי

  • 40.

    מסע התעמולה הפאשיסטי של המדינה, מזמין תגובות כאלו

    שלום, 07/02/08 18:05

    המדינה פצחה במסע תעמולה פאשיסטי, השם את השרות הצבאי כערך עליון. כאילו כשהתימרנו להיות אור לגויים, היתה הכוונה ביכולתנו לדכא מליוני בני אדם תחת השלטון הצבאי.

    אם באמת רוציםלעודד שירות, יש להחזיר את צה''ל לתפקיד המקורי - צבא הגנה לישראל.

  • 39.

    שמאלנים נשבר הזיין מכם (ל''ת)

    חיים, 07/02/08 18:03

  • 38.

    אתם בסה''כ פחדנים עלובים (ל''ת)

    דודו, 07/02/08 18:00

  • 37.

    סרטון מעולה

    איציק, 07/02/08 18:00

    אני שירתתי ביחידה מובחרת ועושה עדיין מילואים יותר מחודש בשנה , אני חושב שהדעות שמושמעות בסרטון נכונות, וחבל שאין אף אחד רציניבמערכת שמקשיב ורוצה לתקן, כל אחד עסוק בשמירת הכיסא שלו. אין אחריות

    • ''אני שירתתי היחיבדה מובחרת''

      אמיר, 07/02/08 18:55

      בטח... אתה נשמע ככה.

  • 36.

    נפולת נמושות

    חייל בצה'ל, 07/02/08 18:00

    איך אומרים היום בצבא מצריים על הפלסטינים פורצי הגדר בציר פילדלפי ??צריך לשבור להם את הידים ואת הרגלים !צריך לעשות אותו דבר למשתמטים האלה ומהר, כל זמן שהם קטנים !!!

  • 35.

    מה זה חבורת הסטלנים הזו ?

    מרוגז, 07/02/08 17:57

    ציפיתי להתייחסות לאלו שלא יכולים לשרת בצבא מסיבות לגיטימיות ומקבלים יחס של משתמטים. במקום זאת אני רואה חבורת סטלנים מדברים על ''האמת'' ועל כמה מסכנים חיילים ושלא אכפת לאף אחד מהם.

    אולי זה נשמע מפתיע אבל לא כולם מתאבדים בצבא, ואפילו אפשר למצוא מפקדים שאכפת להם מהחיילים. קשה להאמין אבל יש אפילו כאלו שנהנים מהשירות הצבאי..

    לגבי ''האמת'' - אני עדיין לא שמעתי על צבא בעולם שבו החיילים יכולים להחליט אם מדיניות הממשלה המנחה את הצבא היא לרוחם או שלא (פרט למדינות שבהן מתקיימות הפיכות צבאיות)

    ולסיכום, באמת בשביל מה להתגייס ? הרי החיילים מסכנים וגם ממלאים פקודות ''שאינן חוקיות''. נסתדר בלי צבא. הרי בכל המדינות המתקדמות כבר אין צבא. המדינות השכנות לא יתנגדו לזה, אם לא ישחטו אותנו יזרקו אותנו מפה. וכבר ראינו דוגמאות במאות השנים האחרונות (חוץ מהסטלנים שהיו בסוטול בדיוק בשיעורי הסטוריה) כמה כדאי להיות יהודי בלי מולדת, כשהאירוע הקיצוני ביותר התרחש לפני קצת יותר מ-60 שנה.

  • 34.

    פשוט מעולה!

    לירון, 07/02/08 17:57

    אלירן ארזי אתה גאון.

    • מה זה גאון, פרס ישראל ניתן לו.

      פחחח, 07/02/08 18:37

      על שבירת שיאים בטימטום ושנאה עצמית.

  • 33.

    טוב שלא הייתם בצבא אינכם ראויים (ל''ת)

    תאוה לפרסום, 07/02/08 17:55

  • 32.

    SOZIYOMATIM (ל''ת)

    rin, 07/02/08 17:54

  • 31.

    בני הוא מנכ''ל ב''היי טק''. הוא עושה הכל לא לקבל לעבודה מי שלא שרת.

    אבא גאה, 07/02/08 17:54

    אני חושב שהוא צודק. קחו דוגמה!

    • הבן שלך הוא פאשיסט. מזל טוב (ל''ת)

      רועי, 07/02/08 18:18

      • אתה ילד מפונק, האוכל לא היה טעים?

        רואי, 07/02/08 18:32

        תלך לגור בעזה

      • ואתה רועי פרזיט - בטלן (ל''ת)

        אני, 07/02/08 18:33

      • D-: צחקתי שעה. (ל''ת)

        ס, 07/02/08 18:36

      • הבן שלו צודק, ואתה טיפש מדי מכדי להבין למה. מזל טוב (ל''ת)

        גיא, 07/02/08 18:43

      • כל עוד שמאלנים וחמאסניקים שונאים מדינת ישראל אני גאה להיות ישראלי

        בוריס, 07/02/08 20:00

        אין מחמאה טובה מקללות של טרוריסטים איסלאמים ובני באריתם שמאלנים.
        אני באמת אעלב אם תגיד לי שאני אדם טוב.

        • אחי תגובה גאונית, גאה להיות ישראלי ועוד יותר להיות לוחם ולא פרזיט (ל''ת)

          ערן, 07/02/08 22:48

    • כל הכבוד!! (ל''ת)

      אזרח, 07/02/08 20:58

    • כל הכבוד והלואי על כולם! (ל''ת)

      סטודנט להנדסה, 08/02/08 00:33

    • הבן שלך עבריין!!!! שלא מעסיק נכים!!!

      ירון, 08/02/08 13:32

      אסור על פי חוק לשאול על הפרופיל הצבאי, אחת מהסיבות היא שבחורה שנאנסה בצבא לא תצטרך לספר בראיון עבודה למה היא יצאה מהצבא.
      אבל הבן שלך כזה מגעיל שזה לא אכפת לו!

  • 30.

    אהבתי סרטון נהדר (ל''ת)

    השועל הנודד, 07/02/08 17:54

  • 29.

    ישר כח לאלירן ארזי ולקמפיין

    Gillian, 07/02/08 17:54

    במדינה שבה לאזרחים אין שום זכויות ואשר אינה מספקת לאזרחיה את המינימום שבמינימום אלא רק עושקת אותם ופוגעת בהם, שלא לדבר על צבא הרוס ורקוב מבפנים - באמת שאין מה לשרת.

    יש לבטל לאלתר את חוק גיוס חובה ולהפוך את הצבא הישראלי השכיר, זוהי הדרך היחידה לרפאו וליצור צבא חזק, מקצועי ואמין - בניגוד למצב הקיים כיום.

  • 28.

    צריך להפריט את הצבא

    כמו באמריקה, 07/02/08 17:53

    להפוך את צה''ל לצבא של קילרים מתנדבים ולוחמים מקצועיים בלבד. כמו בספורט המקצועי.
    עזבו את הילדים לנפשם ותתפסיקו להשתמש בהם כפיונים להגשמת הגחמות הפולטיות שלכם !

  • 27.

    כל הכבוד !

    אור, 07/02/08 17:52

    כל הכבוד. הפרסומת נגד הגברים שלא עשו צבא היתה מגעילה !!!!!

  • 26.

    בוא נדבר רגע על האמת

    איש פשוט, 07/02/08 17:49

    במקרה אני פעיל חברתי,
    במקרה גם הייתי קרבי ובמקרה גם עזרתי לילדים מהדרום במסגרת עמותת ''אחריי!'' אחרי שהשתחררתי .
    אפילו טיילתי במזרח וניהלתי שיחות כאלה בדיוק על צ'אי שכזה ועל הנושא הזה. ואפילו במקרה במשך שנים ארוכות להורים שלי לא היה מספיק כסף כדי לקנות לנו ספרי לימוד.

    ואתם חבריי הפעילים חטאתם לכל הדברים שהזכרתי, בתור פעילים חברתיים הרעיון הוא לא להגיד כמה שהמדינה ''מתייחסת כמו שיט'' ולא להוציא את מי ששירת בצבא אידיוט.
    כי הרי את פעילים חברתיים, הרעיון שצריך להיות מאחורי מחאה שכזו הוא אחר. הסרבנות היא תופעה נוראית, מי שלא מבין את זה לוקח את קיומה של מדינת ישראל כמובן מאליו. אני חייב לסייג את מה שאמרתי ולהוסיף דבר חשוב, חברה מיליטנטית היא גם דבר נוראי וגם היא מטילה בספק את המשך קיום המדינה.

    בהתחשבות בשני הנתונים הללו הפיתרון הוא פשוט, למצוא מסגרת שאינה סרבנית בה מלש''בים יוכלו להעניק את כל רצונם ומאודם לתרומת המדינה גם באופן שאינו מיליטנטי. לשמחתי הרבה בתור קצין צה''ל במיל' אני שמח לבשר לכולכם שגם בתוך הצבא יש אינסוף אפשרויות כאלה וגם במסגרות אחרות, דוגמת גרעינים למיניהם.

    הביקורת היא טובה והיא זו שעושה את המדינה שלנו חזקה כל כך, אבל ההבדל בין פעיל חברתי למבקר הוא העובדה שהוא פעיל. הסרט הזה סתם מעליב אותי יותר מכל בתור ישראלי.

    דבר אחד לגבי סרבנות מצפון, איך אתם מצפים שלחיילים שלנו יהיה מצפון כשאנשים שטוענים שיש להם מצפון עוזבים את הצבא?

    לפני שהתגייסתי הייתי פעיל בתנועה שמאלנית ולאורך כל השירות האינטנסיבי שלי שמרתי על טוהר הנשק ועל מצפון נקי. כלוחם וכמפקד.

    הדה-לגיטימציה שחברה הישראלית עושה לאנשי צבא גורמת דווקא לכך שאנשים מוכשרים (עם מצפון) נוטים להשתחרר אחרי תקופת קבע קצרה ובכך מקדמים אנשים מתאימים פחות.

    אז תפעלו חברתית ואל תשכחו גם לתת את הכבוד לצה''ל, לא בגלל הגששים, לא בגלל שאנחנו חברה מיליטנטית אלא משום שהוא צבא העם. קלשיאתי אבל כמון.


    ושיהיה סוף שבוע טוב.

    • תגובה לעניין

      א, 07/02/08 18:37

      לעשות סרטים זה להיות פעיל?!

      תראו מה הוא עשה...
      זה ההבדל בין עושי שינוי לפרזיטים.

      שיהיה סופ''ש טוב גם לך.

    • רק רציתי לומר תודה

      מיטל, 07/02/08 20:01

      שהיית פעיל ב''אחרי''. משום שכשאני הייתי תלמידת תיכון בעיר פיתוח, המדריכים השפיעו עלי עמוקות.
      (מקווה שקוראים לך תומר או שימי. ואם לא אתה בטח יודע למי אני מתכוונת).

    • בהחלט תגובה ראויה להערכה (ל''ת)

      לוחם ומפקד, 08/02/08 00:31

  • 25.

    חבורת-הזבל... (ל''ת)

    חבורת-הזבל, 07/02/08 17:47

  • 24.

    א-פ-ס-י-ם!!!

    ליאת, 07/02/08 17:46

    אז מה נראה לכם חבורת נמושות מי לדעתכם שומר עליכם כדי שתוכלו לישון בלילה????

  • 23.

    דמגוגיה זולה, פשוט מגעיל את התחת, אנחנו משרתים ונותנים למדינה והם

    שי, 07/02/08 17:45

    יושבים רגל על רגל שנטי באנטי ומחפשים תירוצים למה לא התגייסו.
    אחד אומר המדינה לא עזרה למשפחה שלי, אז במקום לדפוק את הראש לך תעזור למשפחה שלך.
    וזאתי 2 חיילים שלה ירו לעצמם כדור בראש, מנסים להציג את זה כאילו זה קורה כל יום, זה לא קורה כמעט, במדינות אחרות שבהן אין שירות צבאי בכלל, יותר אנשים מתאבדים בגילים האלה מאשר אצלנו בצבא .
    סתם אנשים שחושבים על התחת שלהם וממציאים סיבות להרגיש יותר טוב עם עצמם.

    • שוויץ היא המדינה המתאבדת ביותר

      אמיר, 07/02/08 18:53

      מי אשם בזה? איך זה תירוץ למשהו?
      למשתמטים הפתרונים

      • בשוויץ יש שירות חובה

        סוויסאיר, 08/02/08 02:34

        אזרחי או צבאי

  • 22.

    מה זה החרא הזה? (ל''ת)

    אביגדור, 07/02/08 17:44

  • 21.

    הזבל של החברה!!! (ל''ת)

    גד, 07/02/08 17:44

  • 20.

    תהיה קטנונית

    מיקי, 07/02/08 17:41

    אם לאחיך הקטנים אין כסף לספרי לימוד, איך אתה הגעת להודו?
    ולמה שהמדינה תיתן לאחיך ספרי לימוד?

  • 19.

    עפ''י רמת התגובות העלובה אפשר להבין שמסע התעמולה של המדינה מצליח

    רועי, 07/02/08 17:37

    סה''כ עניין ההשתמטות לא יפתר ע''י כפיית או הפחדת אנשים להתגייס. הרי גם מי שיתגייס ללא מוטיבציה לא יגיע להיות לוחם, וכל מי שהיה בצבא יודע שחוסר הכוח אדם הוא במערך הלוחם ולא במערך ה''תומך''. כלומר, גם עם 100 אחוזי גיוס, בעיות כוח האדם בצבא לא יפתרו.המדינה ובכירי הצבא פשוט בחרו את המטרה הקלה ביותר שאפשר, שקל להתנגח בה ולסחוף אחרים נגדה, וכמובן גם קל להאשים אותה כשהבעיות לא נפטרוו.

    • התגובות דווגא ענייניות לגמרי - הסרטון הזה לא ענייני לחלוטין

      גרשון, 07/02/08 18:12

      התגובות דווגא ענייניות לגמרי - הסרטון הזה לא ענייני לחלוטין.

      יושבים בבית קפה ומקטרים.
      אחד לא נתנו לו ספרי לימוד, אז הלך לבית קפה וקיבל.
      אחרת התאבדו לה שני חיילים בחודש אחד (וואו - מתי זה קרה?) אז הלכה להחיות אותם בעזרת קפוצ'ינו לייט. השלישי ראה את העוול הנורא שקורה בחברון (איך צאצאי יהודים שנטבחו באכזריות ב - 1938 גרים שם על אף השנאה הערבית) אז הלך לעבוד עם ילדים בין ביס קרואסון חמאה אחד לשני. בכלל יש לו חברה מחו''ל אז הוא כזה איש העולם הגדול כזה ועוד מעט יברח לארה''ב (כאילו מישהו מחכה לו שם בארץ בה ביטוח רפואי מינימלי עולה 1000$ לחודש)
      והרביעי - מסכן. חשב להתגייס אבל במקום לשבת עם עצמו ולחשוב או להתייעץ עם איזה מורה\\מחנך יש לו חברים בוגרים ומנוסים (שנה וחצי בבית קפה = נסיון חיים שלם) שחושבים בשבילו.

      פרצופה של תת-חברה בחברה הישראלית.

      • NICE RESPONCE (ל''ת)

        EREZ, 07/02/08 18:25

    • על פי רמת התגובה מדובר בילד מפונק שחי בבועה משלו...לך לך תפגין בביל

      אחת שיודעת, 08/02/08 08:21

      בבילעין, תבנה להם בתים שנהרסו על ידי צה''ל, תכניס להם ''ציוד הומניטרי''....איכס.....בעצם למה שלא תלך לגו\\ר שם וזהו? א....ובדרך תחזיר את תעודת הזהות שלך ....יא משתמט עלוב ץ

  • 18.

    כולם שם חארות

    אורן אברהם, 07/02/08 17:35

    מה נסגר עם המדינה הזו? קודם תומכים במרצה שזורק חיילי מילואים ועכשיו מפגינים גם נגד מי שעשה צבא...

    אני מאחל לכול החראות הללו שיפול לידם קאסם ויגרום להם ולכול חבריהם המשתמטים נכות כבדה ביותר.. לא מוות.. אלא נכות כבדה ביותר.. .כדי שירגישו על בשרם איך זה כשאין לך הגנה ואין לך צבא....

    חתיכים טפילים אחד אחד...

    במקום להשתחרר על פרופיל 21 המש''קית ת''ש היתה צריכה לראות איפה הבעיה ולנסות לתקן, לא טוב לחייל בגולני-שילך ויהיה רס''ר (למרות שהוא בסדר יחסית.. שירות לאומי זה דבר מכובד והוגן),הבחור עם הבעיות הכספיות... זה הרבה פתרונות שהוא יוכל גם לשרת וגם למצוא עבודה...

    שלא יעבדו עליכם.. האנשים הללו הם טפילים!!!!!!!!!!!!!!! הם הסיבה האמיתית שאין שלום!!!! כי במקום שהאויב שלנו יראה שאנחנו חזקים ויבוא אם רצון לשלום (ע''ע מצרים וירדן) הוא רואה שאנחנו חבר'ה דפוקה שמצדיקה את הפיגועים שלו (ע''ע שלום עכשיו,נשות ווטש,הסטונדטים של המרצה האדיוט)...
    השמאל הקים את המדינה... אבל ממזמן הימין הוא רק זה ששומר עליה...

  • 17.

    כן הכבוד להם

    א, 07/02/08 17:31

    צריך להוציא קמפיין נגדי נגד כל הפאשיסטים שחלומם הרטוב זה להפוך את המדינה לבסיס
    צבאי אחד גדול,לשים סוף לגיוס החובה,ולקצץ את משכורת הפרזיטים האמיתיים (אנשים הקבע)

    • הכי מצחיקים אותי תגובות של חמאסניקים כמוך נגד צה''ל (ל''ת)

      אריה, 07/02/08 17:39

      • אז תצחק

        ב', 07/02/08 17:58

        רק אל תשכח שהבדיחה היא בעצם עליך

        • הבדיחה היא הציבור בארץ שנותן לפרזיטים בטלנים פתחון פה (ל''ת)

          יורי, 07/02/08 18:35

  • 16.

    שירות צבאי = חובה!

    or, 07/02/08 17:28

    שירות בצבא זה לא דבר שצריך להיות נתון לבחירה של בן אדם.
    זו חובה לאומית.
    שירות לאומי עם כל הכבוד לא משתווה לשירות צבאי.
    מי שצריך לעשות שירות לאומי אלה הם ערבים בעלי אזרחות ישראלית.
    גם דתיים צריכים לשרת! הם חיים פה לא?!
    במדינה כמו שלנו, צבא = ביטחון.

  • 15.

    חבורת אפסים!!!

    שוקיבוקי, 07/02/08 17:27

    זכות קיומכם מובטחת תודות לאלפי חללי צה''ל שחירפו נפשם במערכות ישראל.

    בושה וחרפה!!!

  • 14.

    באופן עקרוני וכו'

    א, 07/02/08 17:25

    מבלי לראות את הסרטון, בעד ונגד וכו' - לא חייבים דוקא להיות קרביים. השרות בצבא הוא כמו תשלום מיסים: לא נעים אבל צריך, לפחות על פי חוק. אז אם לא בא לך להיות רמבו, תשרת בעורף, היום הצבא מאד ידידותי למשתמש, אבל תשרת. לא יתכן בשבזמן שחלק מהאזרחים מבלים בצבא שלא מבחירתם, החלק האחר יעשה קריירה\\לימודים\\כסף. אם אתה לא חולה קשה, באמת אין סיבה שלא תשרת. ואנא, אל תנפנפו בזה שהשתחררתם על פי החוק - ברור שהשתחררתם על פי החוק, כי אחרת הייתם בבית סוהר. מי שלא משרת בצבא הוא בדיוק כמו מי שלא עובד, אבל מתפרנס מהמיסים שמשלמים אנשים אחרים שכן עובדים.

  • 13.

    יצאו בקמפיין חריף נגד המשתמטים...

    ס, 07/02/08 17:25

    ... ועכשיו באה הריאקציה.

    במקום לשכנע בטוב, למה זה נכון ונחוץ וחשוב להתגייס, השתלחו במשתמטים כאילו הם התגייסו לחמאס. זה כמובן לא יצר אצלם שום סימפטיה למטרה ויש כאלה שעכשיו מרגישים מנודים ומותקפים ותוקפים חזרה.

  • 12.

    למה הם מקבלים פתחון פה??

    אבישלום, 07/02/08 17:22

    בוגדים החוצה וזהו!

  • 11.

    מזעזע! (ל''ת)

    ירושלמית, 07/02/08 17:20

  • 10.

    מבזים, מביישים, עלובים.

    ישראלי גאה!, 07/02/08 17:19

    עצוב שיש אנשים שזאת הדרך שלהם להתמודד עם המציאות.
    לכו תשכנעו שוויצרים לא להתגייס, במדינה שלנו אין ברירה אחרת.

    יחי מדינת ישראל, כל הכבוד לצה''ל!
    זו לא רק סיסמא, זו הדרך הנכונה!

  • 9.

    אויביך ומהרסיך ממך יצאו

    יוסי, 07/02/08 17:16

    באמת, לאחים אין כסף לספרי לימוד אז אני לא מתגייס.
    מדינת ישראל בדרך לאבדון. המשתמטים ישארו פה לבד. ויקבלו את כל האהבה של שכנינו, אמן שהפגועים הבאים יפגעו רק במשתמטים.

  • 8.

    אין זכויות בלי חובות, לא טוב לכם? שם הדלת-הכרטיס עלי!

    פטריוט, 07/02/08 17:15

    פרזיטים, אנטי ישראלים וסתם בטלנים: אין זכויות בלי חובות.
    לא רוצים שירות צבאי? אין בעיה-תלכו לעזור לזקנים, לכו לבתי חולים, לכו לשירות לאומי. לא טוב? אל תהיו פה..

    • צודק 100%!!! (ל''ת)

      אני אתך!, 07/02/08 17:18

  • 7.

    תחשבו על זה בפיגוע הבא (ל''ת)

    אלכס, 07/02/08 17:15

  • 6.

    מגיני האיסלאם הפאשיסטי

    איילה, 07/02/08 17:13

    מי שמגן על המשתמטים ומגנה דווקא את לוחמי צה''ל הינו שותף/פה של האיסלאם הפאשיסטי, של האינטישמיות, של דיכוי נשים ותומך בכוחות החושך והרודנות.

  • 5.

    גועל נפש

    אלי, 07/02/08 17:12

    מי עומד מאחורי הלכלוך הזה?

  • 4.

    בסה''כ מדובר בכנופייה אנטי ציונית פשיסטית ופרזיטית !!!

    א.ב.ס.ט, 07/02/08 17:12

    להקיא עליהם !!! טפילים !!!!

  • 3.

    זה אותם חברה שהרביצו לוישנסקי ?

    דני, 07/02/08 17:10

    העבריינים שקראו לשלמה וישנסקי - אב שכול - נאצי ופגעו בו פיזית מקבלים מטרייה תקשורתית - ''פעילים חברתיים'' אלעק ,זה אותם חוליגנים של האנרכיסטים .

    • הם באמת העזו לעשות זאת

      ל-3, 07/02/08 17:27

      לאב שכול? דמם בראשם!

      • מעניין שהזכרתם את הארוע הזה, לא זה לא אנחנו

        ריאקט, 08/02/08 12:13

        אבל מה שבאמת קרה שם זה שקבוצת הורים התנפלה על כמה אנשים שבאו להפגין וכמעט עשתה בהם לינץ'. אבל למה שתאמינו לנו, כולה חבורת משתמטים.(יחד עם עוד יותר מחמישים אחוז מאזרחי המדינה) אה, ועוד שאלה, אם כל כך מגניב מגבש ומבגר להיות בצבא כמו שאצם תמיד מוכרים לנו- אז למה אתם כל כך מתבאסים שאנחנו לא רוצים ללכת, הפסד שלנו לא?

      • מעניין שהזכרתם את הארוע הזה, לא זה לא אנחנו

        ריאקט, 08/02/08 12:13

        אבל מה שבאמת קרה שם זה שקבוצת הורים התנפלה על כמה אנשים שבאו להפגין וכמעט עשתה בהם לינץ'. אבל למה שתאמינו לנו, כולה חבורת משתמטים.(יחד עם עוד יותר מחמישים אחוז מאזרחי המדינה) אה, ועוד שאלה, אם כל כך מגניב מגבש ומבגר להיות בצבא כמו שאצם תמיד מוכרים לנו- אז למה אתם כל כך מתבאסים שאנחנו לא רוצים ללכת, הפסד שלנו לא?

  • 2.

    מי מממן את הקמפיין איראן, סוריה או שרידים מהמפלגה הנאצית

    ליעד, 07/02/08 16:47

    - איזה ישראלי מוכן להשקיע ממרצו מהונו כדי להכפיש את לוחמי צה''ל וחייליו לבצע דה-לגיטימציה לפעילותו וכל זאת כדי להגן על חבורה של יפי נפש שלא מוכנים לשלם שכר דירה, כן שכר דירה, בעולם המושגים של היום פשות תחשבו על זה כך האם הייתם מוכנים להשכיר דירה חינם, לא. מחיר החיים בארץ הוא שירות משמעותי בצה''ל מי שרוצה לעבוד עם ילדים שיעשה גם שנת שירות.

    • תסתכל על ממשלת אולמרט והכנסת (ל''ת)

      רוצה לדעת מדוע?, 07/02/08 17:13

  • 1.

    נניח שרוצים להגן על משתמטים האם הדרך היא הכפשה של צה''ל ולוחמיו ?? (ל''ת)

    עידו, 07/02/08 16:43