1. טויוטה פריוס אינה מיועדת להעברת דירות, גרירה , נהיגה בכבישים משובשים ושימוש במשפחות מרובות ילדים.
2. צודק הכותב בטענה, כי אין סתירה בין דיזל להיבריד, אבל משום מה עוד אין מכונית כזו בייצור ( אוטובוסים יש ! ). לעומת זאת לדעתי דיזל היבריד עדיין אינו שילוב מנצח.
3. המאמר מתאים אולי לארה''ב. לנו בישראל פחות חשוב כמה אנרגיה צרכו יצרני רכבים. יותר חשוב - כמה מזהמים פולטים הרכבים בארץ.
4. בישראל כדאי להשוות את פריוס לקורולה. ובכן הגעתי למסקנה, כי פריוס מחזירה את ההפרש בקילומטר ה-200,000 . לכן, מי שנוסע 20K ק''מ בשנה - כדאי שילך על קורולה. מי שנוסע 40K - פריוס תחזיר את ההשקעה הנוספת מהר יחסית.
5. מכוניות היברידיות הן ציון דרך חשוב אבל אינן הפתרון האולטימטיבי. לא הייתי משתמש במושג ''מכונית ירוקה'', אם כי ''מזהמת פחות''.
6. צריך לעשות הפרדה בין פחמן דו-חמצני שהוא גז חממה ( אבל לא מזהם - גם אנחנו פולטים את אותו הגז ) לבין גזים רעילים. ובכן מכוניות דיזל פולטות פחות פחמן דו-חמצני - אבל הרבה יותר גזים רעילים ופיח הגורם לאסתמה.