• 131.

    יש פתרון לירי הקסאמים.

    יער דורון, 16/02/08 13:59

    אני לא כהניסט או מתלהם.
    ירי קסאמים חזרה על עזה יפסיק את ירי הקסאמים יתקבל בהבנה בכל העולם, אפילו החמאס יקבלו זאת בהבנה.
    יגרום לנזק לא גדול בעזה אבל ישבש החיים.
    זה יותר הומניטרי מהפסקות חשמל תרופות ומזון.
    זה פשוט יעבוד. (זה עבד בשכונת גילה).
    זה גם יביא המון תמיכה פוליטית למיישם הפתרון.
    היפנים היום הם חברים טובים של האמריקאים. הכיצד ?

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    חושבים ששכחנו ?ברק היה שר בטחון וראש ממשלה ... היה ונשאר כשלון!!!

    אריה שניפר, 11/02/08 12:31

    כולם בשמאל ובתקשורת מנסים להשכיח שברק צבר רקורד עשיר מאוד כראש ממשלה ושר בטחון משנת 1999 עד 2000 וכשר בטחון הוא הביא הצלחה גדולה מאוד כמו הבריחה מלבנון שאת הפירות שלה אנחנו אוכלים עד היום ועוד נמשיך לאכול בעתיד את הפירות של ההצלחה הגדולה הזאות !!!

    ברק גם הצליח מאוד כשר בטחון בשנת 2000 עם הסכם שלום שהביא למלחמה אינטיפדה שניה שאזרחי ישראל שילמו על ההצלחה הזאות כשר בטחון ב-1800 הרוגים רובם המכריע אזרחים וילדים בערי ישראל !!!

    אז יש לזכור שברק היה כבר שר בטחון ושר בטחון כושל מאוד מאוד מאוד !!!

    והיום מנסה אולמרט והממשלה הכושלת שלו לטעון שברק הוא מר בטחון מוצלח מאוד ואפשר לסמוך על ברק כשר בטחון ...

    הרקורד של ברק רק מוכיח שהוא כשלון היה וכשלון נשאר !!!

    לא יעזור לשרי מפלגת העבודה בניסיונות להשכיח את ברק הכושל ולטעון שברק הוא מר בטחון זה חוצפה ועזות מצח בניסיונות לשקר לעם ישראל כאילו יש על מי לסמוך !!!

    ברק הוא כשלון עלוב היה ונשאר ואת התוצאות אנחמו רואים היום כל יום !!!

    ההצלחות של ברק הם ילדים בלי רגלים בשדרות וזה רק ההתחלה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    הפיתרון לירי הקסאם הינו אך ורק פוליטי מדיני לא צבאי כח גורר כח נגדי

    אשר1;;, 11/02/08 11:45

    להזכירכם ירי הרקטות בצפון במלחמת לבנון השניה,הופסק רק אחרי מהלך מדיני פוליטי (הידברות עם האו''ם) ולא כתוצאה מפעולה צבאית כוחנית כנגד האירגון הלבנוני.לכן כנ''ל גם בדרום עם חמא''ס,המצב ישתפר רק לאחר מהלך דיפלומטי מדיני ולא מפעולה כוחנית,הוכח כבר ב2006 כי אין פיתרון צה''לי לירי רקטות קצרות טווח זה למה קרית שמונה הופגזה 100 פעמים כל יום כשהצבא היה בתוך שטח לבנון!. שוב אני אומר:רק פיתרון מדיני.

    הגב לתגובה זו

    • הפתרון המדיני של החמאס - השמדת ישראל (ל''ת)

      יער דורון, 16/02/08 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    גם שדרות נוספה לרשימת הבריחות הארוכה של רב אלוף הבריחה. (ל''ת)

    א. ברחק, 10/02/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    נ.ב. - ניראה לי שהם מגבירים ואנחנו רק מדברים (ל''ת)

    תקן אותי אם, 08/02/08 18:20

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    אולי צריך לחשוב להחזיר את פרץ למשהב''ט, הוא בטוח יחליט על מלחמה

    טורונטו טורונטו, 08/02/08 04:47

    לא יקח קומישיין ושלמונים,לא יברח וגם לא ישקר. רק שהגנרלים יעשו את תפקידם(לא הגנרלים שמונו ע''י ברק וחבר מרעיו מההה סיירת)

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    בתור אחד שרימה ושיקר את הבוחרים שלו המילים שלך שוות ממש אפס. (ל''ת)

    ברק היקר, 07/02/08 23:22

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    זה לא יגמר היום או מחר או שנה הבאה כל עוד אני שר בטחון. (ל''ת)

    הכותרת האמיתית, 07/02/08 23:20

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ב ר ק ? א ה ו ד?

    צביקה, 07/02/08 23:10

    למה אני לא מאמין לשום דבר שאתה אומר או מבטיח?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    דון קישוט

    א ר, 07/02/08 17:50

    לאדון הליכוד ביבי נתניהו לא הספיק כנראה נאום המרפסת בככר ציון, ארוע שכניראה השפעתו הביאה את המנוול הימני ימח שמו וזכרו לרצח ראש הממשלה רבין ז'ל.--לכן ,בכל מקום בו נפגעים אזרחים מופיע האביר דמות היגון הזה עם להקתו ומנסה שוב להתהדר בנוצותיו המרוטות.על הצלחותיו המדומים בעבר,תוך מתן עצות למומחים ממנו בבטחון איך לנהוג היום.--ממשלת ישראל בהנהגת אהוד ברק כשר בטחון וסגנו ווילנאי לא זקוקה לעצות מאחד כמו ביבי. מוטב שישתוק או שידבר רק על אותם מסכנים שסובלים מהצלחת כלכלת הסבל בשדרות שהנהיג הגיבור הבטחוני הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה מה דון דה לשמטה - ששכח את הזוהמה שהשמאל המטיר

      עלינו., 07/02/08 18:24

      אין לי כרגע זמן לפרט. השאר כבר יפרטו לך. הדרך ארוכה והמלאכה מרובה. אוסלו, אנאפוליס, לבנון.
      זה רק תקציר המשך יבוא.

      הגב לתגובה זו

    • ואתה - מי אתה - למה אתה - איך אתה - מרשה לעצמך

      לעלוב בביבי, 07/02/08 18:27

      דון דה לשמאטס שכמותך.

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    אתם מחוייבים לשלום של קטיושות או טילים (ל''ת)

    חתיכת פחדנים, 07/02/08 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    הכל פה זה ''כאילו''. יורים - בשביל לא לפגוע...מנתקים חשמל - כאילו...

    .פלא שאנחנו, 07/02/08 17:02

    את הפצועים שלהם מאשפזים אצלנו...פלא שאנחנו מפסידים?

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    תפסיקו לבלבל את המוח תיכנסו בהם וחלס, כמה אפשר לדבר. (ל''ת)

    אורי, 07/02/08 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עד עכשיו אולמרט נמנע מכניסה להרפתקה צבאית מחשש להסתבכות לפני

    תתחילו להתרגל, 07/02/08 16:41

    וינוגרד ומהיום ברק חושש מכניסה למבצע צבאי מחשש להסתבכות טרם הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עד עכשיו אולמרט נמנע מכניסה להרפתקה צבאית מחשש להסתבכות לפני

    תתחילו להתרגל, 07/02/08 16:41

    וינוגרד ומהיום ברק חושש מכניסה למבצע צבאי מחשש להסתבכות טרם הבחירות.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    ''הרחמים על האויב מסוכנים לבריאותך ועלולים לגרום למוות'' (ל''ת)

    רופא אונקולוג, 07/02/08 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ככה זה במדינת הקשקשנים - אולמרט בתוף ברק בכינור (ל''ת)

    וציפי משתזפת, 07/02/08 16:09

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    ברק מבטיח...אבל לא מקיים! (ל''ת)

    אין בו אמונה, 07/02/08 16:01

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    אני אישית, סומך על ברק יותר מאשר על ביבי (ל''ת)

    אורן, 07/02/08 16:00

    הגב לתגובה זו

    • נשמע אותך אחרי שהקטיושות יגיעו לקרית גת בקרוב. (ל''ת)

      שמשון הנעבעך, 10/02/08 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    איזה בטחון נתן לנו ברק ב 2002 שהיה ראש ממשלה ?

    הסנילים, 07/02/08 15:55

    בשנת 2001 עלה ברק לשלטון ובשנות כהונתו היה שקט שלווה ושלום !
    ראו תקופת 2002 .....

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ואני לתומי חשבתי שהוא ברח מצאלים? כנראה טעות בכיתוב (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 07/02/08 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    בסוף? בעוד מאה שנה, נניח?...בזיון. תנו לגוי שפוי עשירית מהתקציב,

    יהודים רחמנים.., 07/02/08 15:52

    ויהיה שם שקט בתוך יממה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    הצחקת את החמס

    אלי, 07/02/08 15:51

    עכשיו אנשי החמס רגועים.
    א. בגלל שברק הוא שקרן פתולוגי.
    ב. הוא ממשיך לאיים כמו שעשה לפני הבריחה מלבנון. וכמו שעשה בצאלים.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    נזכרתי לפתע בברק שברח מלבנון והבטיח ...

    אריה שניפר, 07/02/08 15:49

    שכל פגיעה והקלה ביותר בריבונות ישראל על ידי החיזבאללה ישראל תגיב בנחישות ובעוצמה בלתי רגילה ....

    ומה קרה כאשר חטפו את 3 חיילי צהל ??? ....

    ברק הגיב כפי שהבטיח ... ממש כפי שהבטיח ...

    ברק ברח והביא את החיזבאללה לעזה והתוצאות 1800 אזרחי ישראל שילמו בחיים בערי ישראל !!!

    אז מי לא יתייחס ברצינות לאיומים של ברק ???

    ברק מקיים את כל מה שהוא מבטיח ... הוא בורח כפי שעשה בצהלים כפי שעשה בבריחה מלבנון וכפי שהבטיח שיפיל את אולמרט אחרי דו''ח וינוגרד !!!

    ברק הוא בורח מתמיד ופרס נסראללה לבריחה בקרוב יקבל מהנייה והחמאס !!!

    הגב לתגובה זו

    • ושחכת את שנת 2002 שהיה ראש ממשלה ?!

      המיואש, 07/02/08 16:05

      שהאינטיפדה ה 2 היתה בתקופתו !
      את מאות הפיגועים שהיו מדי שבוע !
      את נתניה,ירושלים,חדרה,דולפנריום,גילו.....
      פשוט כול שעה מבזק פיגועים !

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    ריך להיות ברור : שאם ברק לא מחסל את ראשי החמס אז אסור לבחור בו

    יותר בעתיד, 07/02/08 15:41

    יש גבול ואנחנו האזרחים צריכים לשים את הגבול.
    מי שלא מחסל את הנהגות אירגוני הטרור הוא עוזר בפועל ושומר בפועל על אירגוני הטרור.
    להלחם בפועלים הקטנים שמבצעים את הטרור זה קישקוש,מראית עין ועשיית רוח בלבד.
    אנחנו צריכים לסנן מהכנסת את אלה שמועלים בתפקידם בהגנה על המדינה ואזרחיה.
    ראש ממשלה ושר בטחון שלא מחסלים את ראשי הטרור חייבים לעוף מהכנסת בבחירות הבאות.

    גבור בצה''ל הוא גיבור ביצועי שביצע את הגבורות שלו תחת הכנפיים של הגיבורים המדיניים של אז.
    גיבור מדיני זה מקצוע אחר לגמרי.
    אפשר להשוות את הגיבור הביצועי לכוכב כדורגל ואת הגיבור המדיני למאמן כדורגל : יש כוכבי כדורגל שהופכים למאמנים גרועים מפני שזה מקצוע אחר שהתכונות בו הם אחרות.
    גיבור מדיני צריך לעמוד איתן מול לחצים בעולם,
    גיבור מדיני חייב שיהיה לו היגיון בריא ביותר.
    גיבור ביצועי בצה''ל צריך אומץ ויכולת ביצועית שאלה דברים שונים.
    הוא מבצע הכל בשקט באופן הביצועי והגיבור המדיני שמעליו אחראי עליו ומתעסק בכל הלחצים וההחלטות.
    החלטות הנכונות.
    אז שלא יספרו לנו שגיבור בצה''ל הוא יכול להיות מנהיג טוב,
    זה לא קשור,וזה לפי הניסיון שלנו.
    בן גוריון לא היה יוצא סיירת והוא היה הרבה יותר עמיץ מבחינה מדינית מכל הגנרלים הפחדנים שניכנסו לנו לפוליטיקה ולא מעיזים לחסל את החמס.
    גבורה מדינית שנושא בפני עצמו,ותפקידנו לסלק את המדינאים הלא יוצלחים.
    כל מדינאי שלא מחסל מיד את ראשי הטרור ובמיוחד אחרי שמאיימים על אזרחי ישראל,הוא חייב לעוף.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    לפחות כשהוא שתק חשבנו שהוא עושה משהו !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    גמדון, 07/02/08 15:33

    הגב לתגובה זו

    • ככה זה במדינת הגמדים או מקשקשים או סוחטים

      ובגלל הגובה, 07/02/08 15:47

      רק ב 2 - או 3 טרוריסטים כל יום. אח,כ מתעייפים והולכים לנוח במיגדל אקירוב. הוא הכי קרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    קשקשן

    בן יובל, 07/02/08 15:32

    יפסיק את הקסאמים. נו, באמת. הרי הוא לא מקיים הבטחות. קשקשן.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    איך הוא לא מבין?

    רחמים, 07/02/08 15:24

    איך הוא לא מבין שהבירבורים שלו הם ההסבר לכך שכל מדינות העולם מברברות מול איראן. בירבורי ברק אל מול הקסאמים הממשיכים לנחות עלינו בזמן שהוא מברבר, נותנים גושפנקה למדינות המערב להמשיך לברבר מול איראן הממשיכה לפתח נשק גרעיני. אם ברק לא דואג לשלוות תושבי מדינת ישראל ולא נכנס בכל הכח בפרחחי עזה, למה הוא מצפה שמדינות המערב יכנסו בכל בכח באיראן? הרי ברק מלמד אותם שדי בבירבורים ובצעדים קטנים נגד ממטירי טילים. אז מדוע שמדינות המערב ינקטו בגישה תוקפנית יותר נגד איראן. כדאי שתפנים, מר ברק, שמדינות המערב ינהגו בדיוק כמוך, גם בעת שאיראן תמטיר עלינו טילים קונבנציונאליים והם יכעסו מאוד אם נגיב באמצעות נשק גרעיני שאין לנו. אתה מחדיר למוחם שזה לא נורא אם יורים עלינו קצת. הבעיה שלנו שקצת טילים של איראן זה פי 100 מכל הטילים של החמאס וחיזבאללה, יחד. אז במקום לברבר, תן הוראה לחיל האוויר, לחיל התותחנים (כולל יחידת הטילים שבו), ולחיל השריון להתחיל ליישר את עזה ובנותיה, שכונה אחרי שכונה, עד שתושבי עזה יביאו לנו את ראשיהם של כל ראשי החמאס. ואם יהיו יהודים, ישראלים, נוצרים, או כל בני דת אחרת שילכו לשמש מגן חי לתושבי עזה, יש להתעלם מקיומם.
    ואם אינך יכול לתת הוראה כזו, לך הביתה, ולכל הפחות, תשתוק.

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    רק חיסול כל המנהיגות שלהם , מכל מין וסוג ,יהיה שקט מקסאמים , את זה

    אמת, 07/02/08 15:16

    יבינו....

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חרטומי הקריה אומרים שגם במחיר השמדת מדינת ישראל הם לא ייגררו להלחם (ל''ת)

    בחאמאס! מבריקים, 07/02/08 15:05

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    בחסות הפגזת שדרות ליבני מוסרת חלקי מולדת לאוייב (ל''ת)

    חוק העונשין תשל, 07/02/08 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    דנינו לא יחקור את קניית השלטון בכסף של ברק עי פואד למרות הכתבה (ל''ת)

    בערוץ 10, 07/02/08 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    בבירבורים ותמונות עם חיילים הם מעולים בלחימה באוייב עליבות מוחלטת (ל''ת)

    כנופייה בזויה, 07/02/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    רק חיסול האתרוג וסייעניו ייתן בטחון ליהודים (ל''ת)

    לרסק אותם, 07/02/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שרידות אולמרט בסיוע ברק זה האבדן של מדינת ישראל (ל''ת)

    מתי תתעוררו ?, 07/02/08 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    חלוץ יתקן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המניות יעלו, 07/02/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לא אלך להילחם בפקודת ברק !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חייל מילואים, 07/02/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ברק יותר מסוכן מאולמרט למדינת ישראל (ל''ת)

    הרבה יותר, 07/02/08 14:47

    הגב לתגובה זו

    • לא ראיתה איזה בטחון הוא נתן לנו ב 2002 ?

      דמיקולו, 07/02/08 15:58

      כול יום אוטובוס מתפוצץ !
      כול שעתיים פיגוע ואינטיפדה 2 !

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    סר הבטחון של הערבים והקיבוצים פושטי הרגל שםואד קנה לו בכספי (ל''ת)

    עמלות הגז, 07/02/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה שטוב לברק לא טוב למדינת ישראל (ל''ת)

    גמד מסוכן, 07/02/08 14:46

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    אולמרט יהרוס יתקן יהרוס יתקן יהרוס יתקן יהרוס יתקן יהרוס יתקן (ל''ת)

    עד להשמדה, 07/02/08 14:45

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    האשליה של ברק.חמאס מתחזק.

    רון, 07/02/08 14:37

    רק הסכם הפסקת אש עם החמאס
    (הודנא)יפסיק את ירי הקאסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לא אני לא מתפטר - אני על תקן נביא או נגביר (ל''ת)

    עכשו אני הגביר, 07/02/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    נביא נגביר נביא נגביר או נביא או נגביר (ל''ת)

    או או כלום, 07/02/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    עכשיו אני רגוע. הבטחה של ברק זה אייזן (ל''ת)

    רם עמית, 07/02/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברק אתה וצה''ל לא מסוגלים . (ל''ת)

    מאיר, 07/02/08 14:33

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מר ברק העם אינו מאמין לך הוכח אחרת בפרוק עזה לרסיסים ואז ישוב האמון

    שולי לבנון, 07/02/08 14:33

    רק הפצצת עזה ומחיקת שכונות בה יביאו לגמר ירי הקאסאם העם יתקומם שם ויבין כי לא היתה כל ברירה. להודיע לאום כי די להבלגה הסכם שמסכם נגמרו הדיבורים עתה רק מחיקת עזה ונראה מה יקרה. זה ישיב האמון בך . כאיש שמאל אף אני מאסתי בדיבורים די די די די לשפיכות דם ילדנו ומחיקת ישובי המדינה הריבונית ע''י ירי קאסאמים ברק הוכח אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    עד היום הפקרתם דם יהודי לטובת כסאות הוכיחו שמעתה די לדיבורים נמאס

    דניאל חזות, 07/02/08 14:29

    העם מאס מדיבורים והבטחות חיסול החמאס והג'יהאד חד הוא הפצצת עזה מהאויר ומחיקת שכונותיה. על כל קאסאם שיפול יורד בנין וכן הלאה לצערנו אין ברירה עד שיפסק מחול השדים ויבינו כי נגמרה ההבלגה

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מר ברק ואולמרט די בירבורים הפציצו שכונות ומחקו את עזה עכשיו ת''ל (ל''ת)

    לורי לוין, 07/02/08 14:25

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    ברק הציבור מאס בדיבורים החל בריסוק עזה אין ברירה ת''ל (ל''ת)

    ציפי חן, 07/02/08 14:24

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    ברק על תדבר עשה וחזק השב אמון הציבור בך רק בעשיה ת''ל (ל''ת)

    מירי ענבר, 07/02/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ברק ואולמרט לא יהיה שלום ללא הפצצה מסיבית של שכונות עזה והרג המוני

    רחלית מרציאנו, 07/02/08 14:21

    אין ברירה החמאס והג'יהאד החליטו למרר חיינו . לצערנו אנו מדינה ריבונית שההנהגה קבעה כי דם אזרחיה הפקר והפוליטיקה קודמת מהערך המקודש כב' האדם וחייו. איני מכיר עוד מדינה בעולם שהיתה מוכנה לירי והפצצת אזרחיה ללא פרוק וריסוק מקורות הירי . רק ההנהגה המתגוררת בת''א והמרכז מרשה לעצמה לזלזל באזרחי הדרום והמדינה ופגיע בהם ורכושם וההנהגה ממשיכה לטמון ראשה בחול, די להפקרות ולחוצפה מר ברק אנו מדינה ריבונית שפוגעים באזרחיה וזכותינו וחובתינו להגן עליהם אתה ומר אולמרט אינכם עושים כן אתם מגינים ושומרים על הכסאות . בבוא יום הבחירות שלא תתפלאו שהעם שמאס בחוסר עשיה על ידכם יעניש אתכם שאף אתם לא תאמינו בכך. זכרו כי מי שלא דואג לאזרחיו וחיי אזרחיו לא יצפה לקבל את אמון העם בו!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    עוד הבטחת ברק על הקרח ??? די מאוד מאסנו בך ובאולמרט (ל''ת)

    צא מחיינו לפני, 07/02/08 14:14

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מר ברק ראה העם אינו מאמין לך רק פרור עזה ישיב האמון בך אין ברירהת''ל (ל''ת)

    חגי כהן, 07/02/08 14:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מר ברק כדי שהעם יאמין לך כי האזרח קודם לכסא רסק את עזה עכשיו ת''ל (ל''ת)

    דודי, 07/02/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ברק הפסק לדבר ופרק את עזה אין ברירה

    עדנה, 07/02/08 14:11

    מספיק אם הדיבורים התחילו לפרק את עזה. ברק העם אינו מאמין לדיבורך והבטחותיך העם אינו טיפש ובכדי להוכיח אחרת החל בפעולת ריסוק עזה. העם בחל והקיא כבר הבטחות והראיה הנהשמחבלים ממשיכים לפגוע באזרחי הדרום ובשטחי מדינת ישראל ללא תגובה חריפה ע''י צה''ל . הפתרון הנו אחד להפציץ את עזה מהאויר להודיע לתושבים לפנות בתיהם ולמחוק את עזה זה יואיל זה יפתור את ירי הקאסאם וזה יקים רעש גדול שלבסוף יבינו כי גם להבלגה יש גבול. להודיע למוברק, חוסין כי תמו כל הקיצים ומעתה אין דרך אחורה עזה תפורר נמעס מירי הקאסאמים על אזרחים תמימים על לא אוול בכפם והממשלה אינה מפסיקה זאת. אין מחילה להבלגה כאשר פוגעים ושופכים דם ילדים נשים וטף ריסוק עזה יחסל זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ברחן נשאר ברחן בוגדן נשאר בוגדן (ל''ת)

    שמש העמים, 07/02/08 14:07

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ברק רד מהבמה , איש לא מאמין בך פחדן (ל''ת)

    רוני, 07/02/08 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ביבי מריח בחירות . הלוואי !!! (ל''ת)

    רוני, 07/02/08 14:05

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    בגד בנאווה בחייליו בצאלים בצד'ל במאדחת יוסף ובמדינת ישראל תמורת (ל''ת)

    עמלות הגז, 07/02/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    איזה מזל שעשינו את ''אוסלו'' אחרת היינו במלחמה עם אחינו הפלסטינים. (ל''ת)

    נעמן שפוי, 07/02/08 14:01

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    שר החוץ המצרי לפלשתינים: מי שיחצה את הגבול – נשבור לו את הרגליים (ל''ת)

    תלמד יא באראק, 07/02/08 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ברק רוצה ''צבא קטן וחכם'' בבריחתו מלבנון כבר ראינו עד כמה הוא חכם, וז (ל''ת)

    עליזה, 07/02/08 14:00

    הגב לתגובה זו

    • אבל צבא קטן הוא אכן השיג. מי מתגייס??? (ל''ת)

      רני, 07/02/08 16:39

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    שרידות אולמרט בסיוע ברק מונעת מישראל את ההתכוננות למלחמת הקיום הקרב (ל''ת)

    מסוכנים מאוד, 07/02/08 13:59

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    רוב סוחרי הנשק טייסים מחיל האויר המפואר (ל''ת)

    דוד עברי, 07/02/08 13:57

    הגב לתגובה זו

    • השמוש שעשית בשמו של דוד עברי, רע!

      אבנר, 07/02/08 14:46

      אם היית כותב בשמך הנכון באמת, היית צפוי לתביעה משפטית. אתה שקרן ופחדן ,ואני מקווה שבאחד הימים יגמול לך מישהו על ניסיון להשחיר פני אדם יקר שלא פגע בך או במישהו אחר בישראל. לדוד עברי הרבה נקודות זכות בעשייתו למען ישראל. ואתה הכותב המסתתר, של נעליך!כאשר אתה מדבר עליו, או בשמו.

      הגב לתגובה זו

      • כן נציג בואינג או לא נציג בואינג ?? חיל האויר קונה מהם או לא קונה (ל''ת)

        מהי ההשפעה של, 07/02/08 14:57

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    55 מיליארד שקל לשנה ואין להם פתרון בעזה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    תחזירו הכסף, 07/02/08 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברק מלמד את ביבי תלמידו מה זה ידע בבטחון

    זבוטינסקי, 07/02/08 13:55

    ולא מה זה הופעות בטלוויזיה

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מפלגת האבודה כבר לא פושטת רגל הודות לברק ותקציב הבטחון !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ולחיילים אין, 07/02/08 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    לכל המגדפים מהימין - הלוואי שהחמס ישחט אתכם (ל''ת)

    הרב בלוני, 07/02/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לנקות את ברק יחד עם האולמרט (ל''ת)

    לא לחפף, 07/02/08 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עמלות הגז המשולמות לברק מונעות את הלחימה בטירור בעזה !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מתי תתעוררו, 07/02/08 13:53

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    בוהדנה אמר שנמשיך לשרת אבל הרבא חברה נגד לעשות מילואים עד שהשמאל לא

    השמאל פשט רגל, 07/02/08 13:51

    יהיה בשלטון!!!!!!!!! נקודה!!!!!!

    לא נשרת את השמאל הקיצוני הבוגדני!!!!
    שאולמרט ושות ישלחו את ילדיהם למות בשביל פולטיקה שמאלנית הרסנית!!!

    אנחנו לא נגיע יותר!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוב שברק הוא שר הבטחון בישראל בימנו (ל''ת)

    אזרח, 07/02/08 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ברק,לך לבוז'י שימחון ופואד שיסבירו לך איך העם מסתלבט עליך.

    ברק הטמבל, 07/02/08 13:48

    הם יודעים שהסוף הפוליטי שלהם קרב.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    לשר הביטחון הפיתרון לאלימות הזו ניצא בכותרת הראשית

    פקק תנועה, 07/02/08 13:47

    תפסיקו כבר לעבוד על אנשים בעניים ולהיתבטא בצורה כזו זה פשוט נימאס לאחר 60 שנה

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    ברק יא 0.לך תלמד מביבי מה זה אמינות!

    ב99 ביבי הבטיח, 07/02/08 13:45

    כשברק ה0 התפטר ב99 ונתניהו היה צפוי לקחת את הבחירות בהליכה, נתניהו עמד במילה שלו לא להתמודד אם לא יהיו בחירות כלליות ואילו אתה אהיוד ברח יצאת 0.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עד מתי נמשיך לחיות תחת אש וממשלת ישראל תמשיך להתעלם?!

    תושב שדרות, 07/02/08 13:45

    אנו תושבי שדרות שואלים את הממשלה שלנו עד מתי נמשיך לחיות תחת אש ואתם תמשיכו להתעלם ?! די נמאס כבר ללכת בבוקר לבית הספר ולפתע לשמוע ''צבע אדום''.....''צבע אדום''.....נימאס ללכת בבוקר לסידורים ואז לשמוע ''צבע אדום''.....''צבע אדום''.....נמאס ללכת לשוק לעשות קניות לשבת ואז לשמוע ''צבע אדום''.....''צבע אדום''.....נמאס לעמוד בתור בקופת חולים ואז לשמוע ''צבע אדום''.....''צבע אדום''..... נמאס לעמוד בתפילה בבית הכנסת ואז לשמוע ''צבע אדום''.....''צבע אדום''..... בקיצור נמאס לנו תתעוררו החיים כאן נורא קשים לנו אני רוצה להזמין את כול הח''כ כולל רוה''מ ונשיא המדינה אלי לבית ליממה אחת ע''מ שירגשו ויחוו את החוויה הזו של נפילת טיל קסאם ושמיעת ''צבע אדום''.....''צבע אדום''.....

    צה''ל רוצה לפעול! צה''ל יכול לפעול! אבל למה לא עושים מספיק?! כי לא מקבלים אישור מהדרג המדיני!!!

    הפעולה צריכה להיות כ''כ קשה וכואב עד כדי כך שהם יחשבו פעמיים אם לשגר עוד טילים! ודי כבר אנחנו צרכים להפסיק להיות ''הומאניים'' כלפי הערבים הגיע הזמן שנהייה הומאניים כלפי אזרחי המדינה תושבי שדרות

    אז בבקשה תנו לנו לחיות כמו שבני אדם צרכים לחיות!

    הגב לתגובה זו

    • תחכו לטיל 1 על מדינת תל אביב ! ואז נגיב !

      המיואש, 07/02/08 16:02

      גם אנחנו מחכים !
      אתמול והיום קטיושות על אשקלון !
      הבוקר נפילת קטיושה באשקלון !
      למה מחכים ?
      לאסון ?
      או שיגיעו למדינת תל אביב ?
      ממשלה של אפסים !
      צבא של דחלילים !

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לגב' סיבוני: אולמרט ביקר אצלכם? ברק? ליבני? מישהו אחר מהממשלה ביקר (ל''ת)

    אצלכם למעט ביבי, 07/02/08 13:43

    הגב לתגובה זו

    • עזוב, היא מיסכנה.

      אבל כל הכבוד, 07/02/08 13:52

      אולמרט ,לבני וברק הם אפסים!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    ברק בטוח שטובת חשבון הבנק שלו זה טובת מדינת ישראל (ל''ת)

    לבעוט אותו, 07/02/08 13:36

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שדרות עדיין מופקרת המוצבים בצפון על הפנים והמפ'ים לא יילחמו עבור (ל''ת)

    כנופיית אולמרט, 07/02/08 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מוות למפלגות השמאלניות הבוגדניות בבחירות הבאות!! כמו שינוי!!!!! (ל''ת)

    מתקרב היום, 07/02/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברק תכמן מהתל בכולם גם תשובה לטילים ארוכי טווח יש לו אולי בעוד 10

    היום לא ..., 07/02/08 13:32

    הברק הזה לא השתנה לא ישתנה והוא ממשיך את המניירות הבטחוניות שלו גם כיום . אין לו תשובה לקסאמים הוא לא יודע מה לעשות לכן הוא שולף את השפן התורן מהכיס ואומר היום לא ... גם לא מחר...., אז אולי בעוד....., 10 שנים כשתיהיה אולי תשובה לישראל לטילים ארוכי הטווח. מנהיגים ממוחזרים לא שווים הם צריכים ללכת הבייתה מספיק היה עם צאלים א וב' ועם הבריחה מלבנון ועם השקרים שלו שיפרוש לאחר וינוגרד הוא כבר מתקרב והופך להיות ממש קרוב מאוד לביבי שקרניהו רק שאחד הרעיב את העם והשני הורג אותנו (את תושבי שדרות והנגב המערבי תחילה) לאט לאט עם השקרים שלו. והקסאמים שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מה ההבדל בין אהוד ברק לעמיר פרץ בביטחון? (ל''ת)

    יאל, 07/02/08 13:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישתו את מי הים של עזה..... (ל''ת)

    יאסר ערפאת !!!, 07/02/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יום יבוא ונגמור את השמאל/הערבים ויבוא שלום לנצח!!! (ל''ת)

    שמאל=אוייבים, 07/02/08 13:29

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברק לך הביתה בבושת פנים

    עדי, 07/02/08 13:16

    אתה מנהיג כושל, שר ביטחון כושל אף יותר ובתור בנאדם כנראה שאתה הטיפוס היהיר והמחליא שלא מבין את המילים שנאמרות לו ישירות לפרצופו, לך הביתה!!! וקח איתך את ביבי ואולמרט, תעשה לביתך, תן הרצאות על איך להיות מנהיג כושל בחו''ל תעשה הכל רק תעזוב אותנו בשקט. ברק תתפטר, ומהר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    להודיע מראש ולהחריב לחלוטין את בית

    מיקי, 07/02/08 13:15

    חאנון. גם הנזקים ברכוש חייבים להתקזז. אם לא יעזור - להמשיך בבית לאהיה.
    לא ייתכן להמשיך לספוג את ההרס של שדרות בלי תגובה מקבילה.
    וזה מעבר לנזקי הגוף והנפש.
    גם בומים על קוליים. שאף אחד לא יוכל לישון בעזה.
    ואגב - למה הבית של הנייה עוד קיים ולמה המשפחה שלו עדיין בחיים?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא למדו לקחים-מלחמה מנצחים בכיבוש שטח

    אבוחצירא אילן, 07/02/08 13:15

    מדהים - אני עדיין לא הייתי רמטכ''ל אבל יודע שעל מנת להפסיק ירי משטח מסויים - יש להשתלט עליו ולשלוט בו תמיד.
    מלחמה לא מנצחים מהאוויר(לקח ממלחמת לבנון השנייה) ולא מנצחים ע''י כיבוש ויציאה מהשטח.
    מלחמה מנצחים ע''י החזקת השטח.

    כנראה שמחכים שימותו 30 ילדים ורק אז יתחילו לעשות מה שצריך.

    זבל של פוליטיקאים יש לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    במלחמה כמו במלחמה

    אבי, 07/02/08 13:11

    שר הבטחון וגם ראש הממשלה הצהירו שיש מלחמה בדרום, אבל בינתיים - כמו במלחמת לבנון השניה- אינם נותנים לצה''ל פקודה לנצח. לחמאס יש עמדות, מחנות ומפקדות. כמו כן יודעים מי נותן שם את ההוראות ומי בראש מערכת הטירור. תנו כבר פקודה....

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    צריך לרחם על העזתים אחינו..בני אימי השוכבת על הגב.די לכיבוש ולקיבוץ (ל''ת)

    נעמן שפוי, 07/02/08 13:10

    הגב לתגובה זו

    • די לקיבוץ!

      חזיר בסכנת מוות, 07/02/08 13:25

      חסלו את הקיבוץ ולא אהפוך לשינקן

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ללא צינורות ממתכת לא יהיה קסאמים

    ג'ורג' 7, 07/02/08 13:06

    תפסיקו את הזרימה של צינורות ממתכת לעזה (מישראל או ממצרים) אז לא יכולים ליצר טילים.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    רק נסיגה משדרות תפסיק את הקאסמים על שדרות (ל''ת)

    אימפוטנטים, 07/02/08 13:05

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עם עזה לא ''תימחק '' הקאסמים ימשכו לנצח ערבי מכור לאבק שריפה (ל''ת)

    אחמאד, 07/02/08 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    רק שלום יביא בטחון !!! ועוד המון דברים טובים !!! (ל''ת)

    הביא שלום עכשיו, 07/02/08 13:01

    הגב לתגובה זו

    • הבאנו כבר את השלום באוסלו והוא הביא הרבה דברים טובים:הרוגים,קאסמים (ל''ת)

      ילד,תתבגר ומהר, 07/02/08 13:17

      הגב לתגובה זו

    • שלום כמו באוסלו ? או כמו בעזה חמאסטן ?

      חכמי אוסלו, 07/02/08 16:12

      הרי מורשת רבין בנויה על עיקרון שטחים תמורת טרור !

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש להפסיק את הפלסטינים (ל''ת)

    יפאורה, 07/02/08 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    ויחד עם אולמרט ולבני תביאו שלום !!! (ל''ת)

    בלי אגו, 07/02/08 12:59

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הקסאמים יפסקו כאשר תפסיקו לקחת קומישיין תמורת יהודים.(וגז)! (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 07/02/08 12:58

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תפסיקו לבלבל ביצים ולהיות יפי נפש: להחריב כפרים!

    המטיף, 07/02/08 12:56

    סגר אמיתי ולא חרטא.
    שיירעבו ללחם ויהיו צמאים למים, במקום שיעשו הצגות עם נרות בצהריים ודמעות תנין - רק אז הם יעריכו אותנו.
    היום הם צוחקים עלינו.
    הפלסטינאים מכבדים רק כוח, ובזים לגילויי חולשה ואמפטייה.
    ובנוסף: כל קסאם שיוצא, יש להחריב את האזור ממנו הוא יצא.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    האמת כואבת

    איש העבודה, 07/02/08 12:56

    רק ברק יכול לפתור את בעית בטחון ישראל. ימשיכו הקנאים לבכות ולילל. אבל גם מפלגת קדימה הבינה שרק ברק יציל את מדינת ישראל .כל תומכי הליכוד יודעים כמוני שביבי וחבורתו יודעים רק לדבר ולקשקש בזנב...

    הגב לתגובה זו

    • נו, אז איפה הפתרון? מתי? בסוף? שיפתור כבר. (ל''ת)

      סתם שאלתי, 07/02/08 13:27

      הגב לתגובה זו

    • ל-33 האמת אכן כואבת אבל השקר יותר ברק יפתור ? על ידי בריחה אולי (ל''ת)

      אפי, 07/02/08 13:38

      הגב לתגובה זו

    • הבטחות כבר מלא זמן שמענו ממנו

      QQ, 07/02/08 15:04

      אבל מעשים בפועל הוא לא עושה עד שפוקדים עליו

      הגב לתגובה זו

    • לתומכי ברק.

      יער דורון, 16/02/08 14:11

      אתם מוכנים שיוציאו לכם עיין אם לביבי יוציאו שתיים.
      אבל בסוף החמאס יתלה את תומכי ברק יחד עם תומכי ביבי אלו לצד אלו.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    יש לך לברק עוד הבטחות?

    אלון ה, 07/02/08 12:52

    בחיי,
    בחיי הוא יודע היטב מתי צריך לסתום את הפה,
    אבל לא נראה לי שהוא יודע באיזה זמן צריך לפתוח אותו...

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מתי תפסיקו את הקסאם, אחרי שנבחר בכם שוב?

    גידי, 07/02/08 12:45

    נראה לך?!

    רק ביבי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מתי יתחיל בפינוי מאחזים והתנחלויות? (ל''ת)

    אזרח תמים, 07/02/08 12:44

    הגב לתגובה זו

    • כי בעזה זה הצליח יופי ! אחרי ההתנתקות שלום ודו קיום !

      שמאלני מסטול, 07/02/08 16:08

      יצאנו מעזה עד לגבול 67 ו....
      ומאז שלום ,שלווה,ודו קיום !
      אז ככה נעשה בגדה נצא מקלקליה ונפנה את כול השומרון שתושבי ''השרון'' יקבלו גם דו קיום ושלום נוסח שדרות ואשקלון !

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תפסיק את הקסם כפי שעזבת את הממשלה , שקרן בחסד עליון . (ל''ת)

    אלי, 07/02/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מי שנותן ''עצות'' בנושאי בטחון ראוי שקודם:

    עצות עצות, 07/02/08 12:39

    1. יגמור בי''ס
    2. ישרת בצה''ל ויעריך את אלה ששרתו ונלחמו.
    3. יבין שהחיים זה לא משחק כדורגל
    4. יבין שלהיות ימני אמיתי דורש לעשות ולהלחם ולא רק להתלונן ולהתלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בוא נראה.....למה שנאמין לך?שיקרת וברחת בעבר!... (ל''ת)

    פתי מאמין.., 07/02/08 12:38

    הגב לתגובה זו

    • מי ברח ???

      א ר, 07/02/08 13:00

      אפשר לחשוב שלך יש נסיון צבאי כמו שיש לאהוד ברק .וגם לך יש אותות של גיבור ישראל ..

      הגב לתגובה זו

      • להזכיר לך את הגמגומים שלו?

        אוקס, 07/02/08 15:09

        א-איום תמידי כי ''אחרי הנסיגה מלבנון, נרעיד את לבנון אם יימשכו פעולות חיזבאללה''.
        כמובן שהוא לא עשה כלום שחטפו את שלושת החיילים ואת טננבאום באוקטובר 2000.
        ב-איום על הרשות הפלסטינית בתחילת האינתיפאדה כי היא נותן להם 48 שעות להפסיק את המהומות אחרת......
        כמובן שהוא זגזג בצורה שפשוט הראתה שלא היה מנהיג בישראל בחודשי האינתיפאדה הראשונים.

        הגב לתגובה זו

    • איזה בטחון נתן לנו ברק בשנת 2002 ?

      כבר שכחו, 07/02/08 16:10

      שהיה ראש ממשלה ????
      את הפיגועים והמתאבדים בתקופת ברק אפשר לכתוב באינציקלופדיה ניפרדת !

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הצגה בחינם

    אבוטבול משדרות, 07/02/08 12:38

    ביבי וחבורת מושחתיו היגיעו כרגיל לרקוד על הדם בשדרות, וחלק ממטומטמי הליכוד בעיר מחאו להם כפיים .אפשר לחשוב שהאימפוטנטים של הליכוד באופוזיציה מסוגלים לפתור בעיות בטחוניות.אני לא מבין את אותם אלה שקיבלו אותם בכבוד,מה קרה ,יש לכם תעסוקה ומשכורת נאותה? קיבלתם את התרופות שאתם זקוקים להן בחינם ?ילדיכם מקבלים ארוחה חמה? שכחתם כבר מי גרם לכלכלה הנכונה של המליונרים, הבנקאים והעשירים בשדרות ?

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לוחמי החופש מהחמאס לא יירתעו מפגיעה נקודתית וימשיכו במאבקם לעצמאות!

    נעמן, 07/02/08 12:38

    אתם צריכים להבין דבר אחד,

    החמאס היא מפלגה פוליטית הנטועה היטב בתוך החברה הפלסטינית.
    האמאס אינו אספסוף של טרוריסטים איסלאמים, אלא זרם מדיני-חברתי משמעותי שיש לו אמירה מורכבת בכל תחומי החיים.

    לוחמי החופש של החמאס לא יירתעו או ייבהלו מהפצצה אחת.
    מטרתם - הקמה מדינה פלסטינית בגבולות 67, ועלינו לשאת ולתת עמם על הודנא ארוכת טווח שתביא קץ לטרור.

    הגב לתגובה זו

    • מתחזה עלוב , את החמס יש לחסל סופית . (ל''ת)

      נעמן המקורי, 07/02/08 12:57

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון ללוחמי החופש...

      שמוליק מפתח, 07/02/08 13:08

      ככה זה שעושים חצי עבודה.המצור מבורך,אבל יחד עם זה היינו חייבים להשתלט על פילדלפי.ולבצע שינוי בתוואי הקרקע.כך,היינו שולטים על היציאה והכניסה,וסיר הלחץ היה אפקטיבי יותר.הייתה נוצרת אנדרלמוסיה וקרבות בינם לבין עצמם.העולם היה נזעק למצוא הסדר,שבסופו לפי דרישתנו היה על החמאס להתפרק מנשקו.והסדר להצבת מספר רב של כוחות נ'אטו בעזה. הלוא רצינו למנוע בצדק חיילים הרוגים בקרבות מבית לבית.ונכשלו שוב,הכשלון לא פחות חמור מהכשלון בלבנון.גרמנו לכל מיני אל קעידה להגיע לעזה,ומי יודע איזה מטורפים איסלמיסטים מצטרפים לבועה בעזה.ומי יודע איזה נשקים חדרו שבלתי אפשרי היה להכניסם במנהרות.עכשיו נראה שלא יהייה מנוס מקרבות קשים בעזה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חמור עקשן שחוזר על שקריו.אין שלום ולא יהיה עד שיבת האדמות מ48 (ל''ת)

      וואליד, 07/02/08 13:18

      הגב לתגובה זו

    • מטרתנו הקמת מדינה פלשתינית על כל שטחי הוואקף.לך יהודי שקרן לאירופה (ל''ת)

      אינתיסאר, 07/02/08 13:19

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הציוני הפושע מנסה להעלים את שיבת הפליטים (ל''ת)

      וואליד מחא'גנה, 07/02/08 13:20

      הגב לתגובה זו

    • מטרת החמאס הקמת מדינה מוסלמית בכל שטחי פלשתין, וסילוק היהודים

      אמנת החמאס, 07/02/08 13:21

      לא נוותר על כפר אחד מאדמת הוואקף לא באסדוד לא ביפא לא בחיפא ולא בכול אל ארד

      הגב לתגובה זו

    • לוחמי החופש מהחמאס לא יירתעו מפגיעה וימשיכו במאבקם לחיסול ישראל (ל''ת)

      נעמן, 07/02/08 13:22

      הגב לתגובה זו

    • זכות השיבה-שיבת האדמות-חזרת-היהודים לאירופה-רק אז שלום (ל''ת)

      סלאח א-דין, 07/02/08 13:24

      הגב לתגובה זו

    • לא יעזור לך. נרדוף אותך עד לאירופה. שהגרמנים שעשו את העוול יתנו לך (ל''ת)

      מדינה אצלם., 07/02/08 13:30

      הגב לתגובה זו

    • הבוז לשמאל הישראלי הפושע ולשקרנים כמוך שמתנגדים להשבת האדמות מ48 (ל''ת)

      אל - איובי, 07/02/08 13:35

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממחזר. אותה תגובה שלך בדיוק הופיעה לפני 3 שעות בכתבה אחרת (ל''ת)

      אתה סתם רובוט, 07/02/08 13:38

      הגב לתגובה זו

    • אני סתם רובוט מטופש שחוזר על אותן ססמאות מבלי להבין מה הוא כותב

      נעמן, 07/02/08 13:43

      גם את התגובה שלי שהתחילה את הרצף העתקתי מכתבות קודמות. אני למעשה חסר כל יכולת ביטוי ושם את אותם דברי הבל בכל כתבה ראשית, בין אם היא עוסקת בפוליטיקה או בגידול עגבניות כבושות על אדמת טקסס הכבושה. הבוז לי ולמי שמפעיל אותי.

      הגב לתגובה זו

    • מה זה החרטא הזה? (ל''ת)

      זעמן מצוי, 07/02/08 13:44

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הטיפול בטירור צ''ל -תחילתו של דבר-זה -רולטה בחיי ילדים

    יצפוני, 07/02/08 12:38

    זו טעות בחשיבה המעוותת -שהשמאל -נטע -קודם מדברים ומדברים...ע''ח חיי ילדים וחיילים בעזרת לחץ השמאל ובגץ-מורידים מחסומים -מבטלים חומות בטחון-וצריך להתמגן במליארדים והלואי והיה עוזר..וזאת במקום לתת פתרון מועיל ומוכח -מודל רובע דחייה של לבנון לבצע -בעזה ושכונותיה -לשטח רצועות של 5 ק''מ על כל קאסם-עד לחיסול הטירור..או עד למחיקת עזה ובנייה בצד המצרי..כך יבוא השקטוהשלום..

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קישור לא ראוי בכתבה

    etay, 07/02/08 12:38

    ''תושבי שדרות ויישובי הנגב המערבי הרגישו היטב את פעולת צה''ל בצפון רצועת עזה הלילה והבוקר...''
    אני לא מסכים עם הקישור הזה שנעשה בכתבה. הם יורים עלינו קאסמים אם אנחנו פועלים ואם לא. זה לא לעניין לומר לתשבי שדרות שיורים עליהם כי צה''ל פועל בצפון הרצועה זה נותן תחושה שצה''ל אשם בירי הזה

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברק, אני מאמין לך, תקיים כמו שקיימת את ההבטחה לפינס לפני הפריימרז. (ל''ת)

    חבר בעבודה, 07/02/08 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''כמו שעשינו בעבר''?? בעבר נמלטת מלבנון ודחפת לבריחה מעזה

    סתם אחד, 07/02/08 12:33

    אולי ברק יסביר לנו למה הוא מתכוון כשהוא ומר שהוא יפתור את הבעיות ''כמו שעשינו בעבר''?
    למיטב זכרוני, בעבר הוא הוביל את צהל לבריחה המבישה מלבנון, היה מראשי התומכים בבריחה מעזה, וניהל משא ומתן עם ערפאת בזמן שזה טבח בנו ללא רחם.
    מה שהיה בעבר לא ממש מעודד, אדוני שר הבטחון, וכשרואים את ''ההנהגה'' שיש לנו בהווה, התקווה לעתיד טוב יותר נגוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איתך רק נגיע לבריחת תושבי שדירות

    ישראל, 07/02/08 12:29

    הקאסמים אכן יפסקו כאשר לא יהיו תושבים בשדירות...ואז הם יפלו על אשקלון ואשדוד ובסוף גם אצלך בבית...שקרן היית ושקרן תשאר (למרות שהורדת את הפלולה)...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    ברק מתי תפסיק את הירי ?? שבע שנים לא מספיק זמן?......

    יחי הסיסמאות, 07/02/08 12:28

    אצל אולמרט וברק הכל ספינים וסיסמאות, הם לא מסוגלים להפסיק את ירי הקאסמים, לא אכפת להם מתושבי הדרום ומהאזרחים בכלל.
    אותם מעניין איך שורדים ושומרים על הכסא, אותם מעניין איך לעצור מביבי לעלות לשלטון. אולמרט וברק ללא מנהיגות, ללא דוגמא אישית, ללא עתיד, ללא חזון, הכסא הוא החשוב.
    בבחירות הקרובות נצביע כולנו רק לביבי וללכוד, ביבי לפחות יכול לתת הגנה לאזרחי ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, יחי הסיסמאות

      יחיה, 07/02/08 13:03

      ומי זה ''אנחנו'' ?
      אוסף המשתמטים והש''ג ?

      לחמת פעם בקרב (לא כולל מועדונים, כדורגל וביריונות רחוב ונהיגה) ?

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מי עוד מאמין לאפס השקרן הזה שחבר לכנופיית דון אולמרט? (ל''ת)

    חמורים תתעוררו!, 07/02/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מתי זה בסופו של דבר? ברק תשובה של פוליטיקאי שקרן

    טל, 07/02/08 12:27

    הוא היה עונה לא בעוד שנה ולא בעוד שנתיים

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא שם על הקאסם! (ל''ת)

    חיה, 07/02/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אל תבטיח אבל תמשיך לשאוך ליותר כוחמה להשתמש במלחמה הזאת (ל''ת)

    יאיר, 07/02/08 12:27

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגיד ברק ,לא איכפת לך שכולנו צוחקים ממך?

    ליצן החצר, 07/02/08 12:26

    מה אתה מכריז הכרזות שאין להם שום בסיס, שום אחיזה במציאות הקודרת שלנו.
    אתה כל כך מנותק שנדמה לך שאתה עובד על עם ישראל בעיניים, רק בשביל ה''זקנה'' הייתי כבר מזמן מוציא אותך למדבר הפוליטי.
    שר ביטחון אימפוטנט!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    הפעם ברק צודק מה בוער

    דוד, 07/02/08 12:23

    ברק תסתכל לתושבי שדרות

    אילו בנותיך היו גרות בשדרות

    נה היית עושה?

    אתה גר במגדלים עם פריאל

    קבר יוסף מאחוריך אסון צאלים

    מי זוכר הבטחול לפרישה את מי זה

    מעניין כסף כמו חול ממש לא יאומן

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא כנראה מאמין,בצדק, שהציבור התומך בו הוא מטומטם! (ל''ת)

    דרור מרמת גן, 07/02/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ברק, בקיצור אתה לא יודע מה לעשות, נגביר עד שייפסק, זה לא עובד ככה

    שי, 07/02/08 12:22

    כל פעם שאתה מגביר, הם מגבירים ומתרגלים ל''הגברה שלך''.
    בינתיים אין חיים באזור הדרום.
    אין הרתעה.
    היינו צריכים לרסק אותם, שיידעו שכל ירי טיל או מרגמה פשוטה הם חוטפים מכה אנושה, שלא יהיה להם שווה להמשיך לירות.
    כל עוד אנחינו מבצעים פעולות קטנות ומורידים כמה אנשים כל פעם, זה לא עושה כלום, על כל אחד שאנחנו הורגים מגיעים 3 חדשים.
    צריך לרסק את ההנהגה שלהם.
    ברק מנסה למשוך זמן עד שתהיה הגנה מפני טילים כאלה שזה יכול להיות עוד שנתיים שלוש.
    אין לנו הנהגה, שיש לנו רק אוסף אינטרסנטים שדואגים לתחת שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ממתי הבעת עמדה היא קריאה צורמת??''קריאות צורמות'' עאלק..! (ל''ת)

    אואר, 07/02/08 12:22

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בפועל, אדוני, הייתה צריך לסיים את זה אתמול או שלשום

    איל כהן, 07/02/08 12:20

    בלי סיפורים על היום או מחר.
    אני זועק כבר מהיום שבו בתחילו הקסאמים. רק טיל על טיל.
    שום פיתרון אחר לא יהיה לבעיה שהולכת ומחמירה ככל שישראל לא מגיבה או מגיבה באופן לא נחרץ ולא רציני.
    המנהיגות שלנו שמה את ראשם של האזרחים על הגרדום!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אתה כבר לא תהיה שר ביטחון והקסאמים ישארו (ל''ת)

    אחד שמבין, 07/02/08 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ברק לא כל כך מבריק......יותר מסוכן (ל''ת)

    ע, 07/02/08 12:17

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ברק שקרן, לא מאמין לשום מילה שהוא אומר (ל''ת)

    שי, 07/02/08 12:17

    הגב לתגובה זו

    • גם אני. ואני אראה לו מה אני חושב עליו בבחירות. מקווה שתצטרפו אלי! (ל''ת)

      נעמן, 07/02/08 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    האריסטוקרטיה הסמולנית הפיאודלית

    אאא, 07/02/08 12:17

    הלבנה היא שאחראית לכל ההדרדרות השיטתית הזו במצבה של ישראל מאז 1993.
    המקור לכל זה הוא החלום הצלבני של הסמול הלבן לכונן מצודה צלבנית מערב אירופאית וליברלית בלב המזרח התיכון בדיוק כשם שעשו הצלבנים לפני 1000 שנים.
    כמו כן,כמו כל אריסטוקרטיה פיאודלית אחרת בעבר,הסמול הלבן משעבד את כל משאבי המדינה ומקריב את כל האינטרסים שלה לשם שימור ההגמוניה שלו בכל מחיר.
    אלה שגורמים לבעיות לא יכולים לפתור אותן.

    הגב לתגובה זו

    • מסכן, מותק, מה קרה ?

      באמת, 07/02/08 12:59

      תגיע למיון ונשלח אותך באמבולנס לאברבאנל שם יעזרו לך.
      אני לא חושב שאתה ליכודניק (למרות שאתה לא רחוק מהם).

      הגב לתגובה זו

      • משום מה רוב תושבי המזרח התיכון חושבים כמוהו. אולי נאשפז אותך? (ל''ת)

        לא לקולוניאליזם, 07/02/08 13:26

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    צריך להחזיר את חלוץ ופרץ(אולמרט כבר כאן) כדי לתקן את הראוי לתיקון (ל''ת)

    אני דפוק.נכון?, 07/02/08 12:16

    הגב לתגובה זו

    • אתה גדול!! (ל''ת)

      זעפרן, 07/02/08 13:31

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    דבורים כמו חול ואין מה לאכול (ל''ת)

    מדבר שטויות, 07/02/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה מה שקורה כשממנים ערבי לשר ביטחון (ל''ת)

    אאא, 07/02/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    ברק הוא סמל אובדן הדרך. ממנהיג לחתיכת נהנתן ואינטרסנט מגעיל (ל''ת)

    ארז, 07/02/08 12:15

    הגב לתגובה זו