• 197.

    מעריב אתם 10 , ידיעות אחרונות יצאו 0 (ל''ת)

    גבי, 07/02/08 21:13

  • 196.

    יחזקאל דרור חובב פרסום שמעד בלשונו. (ל''ת)

    בעיה לתקן, 07/02/08 19:45

  • 195.

    יש להחרים את ערוץ 2 וידיעות אחרונות לאלתר!!!!!!!!! (ל''ת)

    תישקורת, 07/02/08 19:42

  • 194.

    ביזיון,בי-ז-יון!!

    סוף המדינה., 07/02/08 19:35

    והכל בגלל אולמרט.

  • 193.

    מזעזע

    אלדו, 07/02/08 18:13

    לא יודע מה לבחור מזעזע או מגעיל ?
    חשבתי שעברנו את השיא הכי גדול בשחיתות שאחזה בכל קרן זוית של חיינו והנה מגיע אותו פרופסור מנופח ומסביר לעם ישראל מה שכל רוכל בשוק יכול לעשות בהרבה יותר יושר מקצועי ממנו .
    אין גבול לבושה ואין גבול לחוצפה , מדובר על מיטב חיילי העם שחרפו נפשם בשביל חמורים מסריחים .
    מה יכול הורה שכול לחשוב עכשיו ? שהבן שלו נפל בקרב בשביל שאולמרט ימשיך להיות ראש ממשלה ? שמתם לב לאימרה הגזענית של הפרופסור ? ''אולמרט וברק ולא אולמרט ופרץ .''
    ממש למות מבושה .
    האם גם שופטי בג''ץ בשפטם בבג''ץ שוקלים את גזרי הדין והתקדימים כמו אותה וועדה ? האם זה יקדם את תהליך השלום או לאו ?
    לחקור מייד .!!!

    • אתה צודק יש כאן היבטים פליליים

      עו''ד, 07/02/08 21:11

      הפרת אמון לדוגמה .

  • 192.

    תמצית השחיתות המשפטית בישראל מיקרוקוסמוס של העובר בראשו של שופט בגץ (ל''ת)

    יותם, 07/02/08 16:39

  • 191.

    נו אז מה?

    פריילוף, 07/02/08 14:25

    בנאדם מביע דעתו מה קרה?
    הועדה לא היתה ועדת יחזקאל כי אם ועדת וינוגרד.
    השתתפו בה עוד חכמים כמו מנחם עינן. למה אפאחד לא בא בטענות למנחם?
    אתם מבלבלים בין דעת יחיד ודעת רבים. בין החלטת ועדה לדיעה אישית. בין עיקר וטפל.
    העיקר שיש אקשן.

    • אל תבלבל , זאת שחיתות ממדרגה ראשונה (ל''ת)

      עו''ד, 07/02/08 21:15

    • לא שאלו אותו בתור אדם פרטי. אלא בתור חבר הוועדה ובאותו הקשר. (ל''ת)

      אז מספיק עם, 07/02/08 21:16

  • 190.

    אני מבקש סליחת הקוראים

    קסיוס בדרכים, 07/02/08 14:20

    לא הייתי כמה ימים ליד מחשב אולי מישהו יסביר לי מה הוא אומר?

  • 189.

    אם זה לא ספין אז מה זה ספין? (ל''ת)

    היידה שרה, 07/02/08 14:18

    • אה, פתאום זה ''ספין''. תודה על הביאור, איך לא ניחשנו.. (ל''ת)

      אין גבול לטפשות, 07/02/08 21:18

  • 188.

    מחר יעטפו עם הראיון דגים לשבת (ל''ת)

    חבר של רונה, 07/02/08 14:15

    • :-] (ל''ת)

      love, 08/02/08 21:07

  • 187.

    מה? הכתבה הזאת תפסה 360 תגובות?

    360 מעלות, 07/02/08 14:11

    תכניסו כבר את פרשת וינוגרד לדיפ-פריז.
    ותודה על הדגים.

    • למה, זה מציק לך? אתה חובב שחיתויות? (ל''ת)

      אור השמש, 07/02/08 21:20

  • 186.

    תחושת כבס וגועל - אין בושה! (ל''ת)

    רפי, 07/02/08 13:39

  • 185.

    אין בעולם אדם ללא דעות אישיות!! ומר דרור לא שונה, וזה בסדר!!!

    סוף הדרך דרור, 07/02/08 13:03

    בועדה לא יושבים רובוטים!!!
    יושבים בני אדם, ולהם דעות, מחשבות, יצרים, וגם אופק מדיני!!!!

    • אז אולמרט היה צריך להקפיד להושיב בועדה אנשים שתומכים בביבי.

      חחחח...., 07/02/08 16:45

      גם הם לא רובוטים,אבל היו משנים את הדו''ח הסופי.

      • הרוצה לשקר מרחיק עדותו, או מביא טיעונים מופרכים

        כמו הטיעונים, 07/02/08 21:26

        אנשים שתומכים בביבי. נו באמת. זה הנימוק לבחירת אנשים התומכים בנאשם עצמו? אז שלא יקראו לזה ועדת חקירה חסרת פניות. מדובר במשחק מכור!

        • אבל אולמרט הקים ועדה והושיב בה את תומכיו!

          עוד גאון, 07/02/08 23:15

          וזאת הסיבה להתנערות של וינוגרד מדרור-גם הוא מבין שדרור באמירותיו הנחפזות מטיל צל כבד על הועדה(ותעשה טובה,אם אתה לא מבין מה אתה קורא,תרשה לעצמך לא לענות).

  • 184.

    ערוץ2-מפלגת קדימה-יחזקאל דרור.... (ל''ת)

    ציר הרשע !, 07/02/08 12:57

  • 183.

    כולם מושחתים?! אין צדיק אחד בסדום?! (ל''ת)

    מיואש, 07/02/08 12:07

  • 182.

    באתר של ידיעות אין מילה על זה. בושה לידיעות (ל''ת)

    סתם אכפת לי., 07/02/08 10:34

  • 181.

    כאיש שמאל היום אני אומר כן לבנימין נתניהו לא האמנתי שאי פעם אני אבח (ל''ת)

    אזרח שהתפכח, 07/02/08 10:30

    • הרבה רבים וטובים הולכים היום עם ביבי. (ל''ת)

      רוחמה חפשי, 07/02/08 19:37

  • 180.

    דרור בכלל תומך בביבי אחרת איך הוא היה

    roi, 07/02/08 10:27

    עושה דבר כל כך מטופש כמו האמירות האילו שקוברות את דו''ח וינוגרד ואת הממשלה של אולמרט ומעלות את נתניהו.

    אני תקווה שהמשיח יבוא בטרם יעלה נתניהו,כי מאולמרט לנתניהו או ברק או חזרה לאולמרט המצב רק ילך וידרדר,הבושה,המוסר ההגינות המנהיגות,הכל הולך פייפאן(מילה חמודה לא?)

    קיצר,אנחנו נמצאים באחת התקופות הקשות ביותר לעמינו מבחינת מנהיגות,דרך,יושרה ודוגמא אישית של מנהיגים.

    • נו באמת.... (ל''ת)

      מה עוד?, 07/02/08 11:55

  • 179.

    במקום לקטר להחרים חדשות ערוץ2 ואילה חסון ערוץ 1 רייטינג זה שם המשחק (ל''ת)

    רייטינג וכסף, 07/02/08 10:20

    • בינתיים אנחנו עם חדשות 10. עד שהם יפשלו... (ל''ת)

      נמאס מחסון אבן, 07/02/08 11:56

  • 178.

    ממה חשש וינוגרד אשר סירס הדוח ללא הכר? (ל''ת)

    בן הערובה, 07/02/08 10:02

  • 177.

    לא קלטת מסבכת אלא קלטת מפלילה (ל''ת)

    שלומית, 07/02/08 10:00

  • 176.

    פרופ' דרור ''מה כמה? רה'מ ''מה שבע''?..צ-ו-ר-ב-ה (ל''ת)

    החלופה לגשש, 07/02/08 09:52

  • 175.

    לא מספיק טוקבקים. צריך לצאת להפגין! (ל''ת)

    אזרח, 07/02/08 09:48

    • צא להפגין, שחק לידי עסקני המפלגות (ל''ת)

      עוזי דיין מחכה, 07/02/08 14:00

  • 174.

    תמצית/עיקרי דוח וינוגרד מצוי בתגובה 160 (ל''ת)

    לקרוא ולא, 07/02/08 09:47

  • 173.

    אולמת !!!!! (ל''ת)

    בר, 07/02/08 09:34

  • 172.

    דרור פרופ' - אבל מתקפל מול כל מיקרופון !!! ראינו אותו בבושתו !!! (ל''ת)

    הנבונים- הבינו, 07/02/08 09:30

  • 171.

    וינוגרדה הנחמד ופרופ' גמד ו-2 אלופים שהונו את העם (ל''ת)

    בדרך ה-''שפיות'', 07/02/08 09:30

  • 170.

    על זה נאמר: ''כל קשר בין הוועדה לחקר האמת מקרי לחלוטין'' (ל''ת)

    וועדת השלום, 07/02/08 09:27

  • 169.

    תגידו תודה שיש מישהו שאומר את האמת

    מזרחן, 07/02/08 09:27

    את וועדת הכסת''ח היה צריך להתקיף מהיום שהוקמה, ואז גם היה ראוי להתקיף את הפרופסור הסנילי שהסכים לתת את שמו לכסתו''ח החלאה, ולהקריב את מעט המוניטין שהיה לו כחוקר.

  • 168.

    לו דרור חשד שהועדה מוטה- היה חייב להתפטר וללכת לבג''צ !!!!!!!!!!! (ל''ת)

    די למתלהמים !!!, 07/02/08 09:26

  • 167.

    זינו - פירומן !!! (ל''ת)

    די הבנו..., 07/02/08 09:24

  • 166.

    ועדה מושחתת שמונתה ע''י אולמרט המושחת. (ל''ת)

    מיכל, 07/02/08 09:18

  • 165.

    בערוץ2''אל ג'זירה''של אולמרט יושבים בחמ''ל ומחכים להוראות מלשכת רוה''מ! (ל''ת)

    פרשן פוליטי!, 07/02/08 09:13

  • 164.

    אולמרט גאון

    שד, 07/02/08 09:10

    במינוייו המדהימים לשר משפטים ולחברי וועדת וינוגרד הוא הצי לאת עצמו והרס את מערכת המשפט בישראל עד היסוד.

    • אתה מזכיר לי את אלה שמכוונים את השעון 5 דקות קדימה כדי לא לאחר

      טחחחח..., 07/02/08 16:50

      בבוקר ואז מאמינים לזה.כאילו אתה גם רואה שאולמרט מקים ועדה מטעם וגם ממתין לדו''ח הסופי?!...אתה ה''גאון'',לא אולמרט.

  • 163.

    דיקטטורה במסווה של וועדה מכובדת

    שמאלני לשעבר, 07/02/08 09:03

    דיקטטורה של השמאל הלבן שכפתה את דעתה על העם במסווה של וועדה שחוקרת את האמת.
    מדהים ולא נתפס.
    האם האמונה בהסכם השלום היא דת, שמצדיקה כפיית האמונה בה על כל עם ישראל ללא קשר לעמדות האינידוידואליות ? ללא קשר לכישלון ההסכמים עד כה ? פשוט לא ייאמן איך עושים מאתנו צחוק.
    ישראל אינה דמוקרטיה מחפשת אמת אלא מדינה הנשלטת על ידי השמאל שיעשה הכל לטובת המשך הרדיפה ההזויה אחרי הסכם שלום.
    עד היום כל מי שדיבר כך נשמע לי כמו ימני קיצוני דתי הזוי.
    אבל אני חילוני לחלוטין ומעולם לא הייתי ימני בדעותיי ועכשיו אני חותם על כל מילה.

  • 162.

    פרופסור דרור לך ומכור מרכולתך לטרור (ל''ת)

    שם תמצא, 07/02/08 09:03

  • 161.

    מעריב הוא המנצח הגדול של השבוע הזה

    שלומי, 07/02/08 08:57

    מעריב הביא ידיעה עיתונאית אולי הכי חשובה בפוליטיקה הישראלית מזה שנים רבות .
    ראיה חותכת לאיך השחיתות עובדת .
    ראיון מוקלט שלא משתמע לשני פנים .
    פשוט מדהים !!!
    דן מרגלית חשף בזמנו את חשבון הדולרים של רבין וגרם להתפטרותו .
    כאן מדובר בידיעה הרבה יותר איכותית והרבה יותר פרובלמתית מבחינת השלטון .
    הוכחה חותכת את הוועדה הכושלת הזאת ''איתרגה'' את אולמרט .
    מה שאמר פרופסור דרור זה לא רק לא דמוקרטי , זה פלילי - הפרת אמונים בוטה וגסה .
    מעריב הוא המנצח הגדול כי אני לא זוכר כתבה מוקלטת שמראה באופן חד משמעי את פניה של השחיתות .
    לא סתם המדינה מתדרדרת , לא סתם לציבור יש תחושה מאוד קשה וחשש כבד מהעתיד .
    שימו לב , ידיעות אחרונות כמעט ולא מאזכר את מה שאמר פרופ' דרור שם פשוט ממשיכים לאתרג את אולמרט מלך המושחתים .
    מתי בידיעות אחרונות יבינו שהספינה של אולמרט טובעת ולא יהיו ניצולים .

    • אולי אני יפנק את מעריב במנוי חדש

      ורד, 07/02/08 09:30

      באמת מגיע למעריב כל הכבוד !
      אם ימשיכו כך יעברו את ידיעות אחרונות .

    • הקרדיט מגיע קודם כל לחיים זיסוביץ!!!

      מדוע מעריב מונע, 07/02/08 09:33

      לא בטוח שאם הראיון היה בידי כתב אחר, היה מתפרסם כלשונו, כפי שהעז וניצח (!!!) זיסוביץ. ושאפו לעורך מעריב שלא פחד לפרסם . אף כי בעצם לא היתה לו ברירה, כי כל הסתרה היתה יוצאת לאור מתישהו וממיטה קלוןן על העיתון.

      • סליחה, היה זה מרדכי חיימוביץ!!! אבל למה מסתירים את שמו?

        מעריב, פרסמו את, 07/02/08 12:00

        כי הוא לא שייך לבראנז'ה?

  • 160.

    המניע(ביבי) שהפך לגורם מכריע לטיווח מרשיע (ל''ת)

    העמדתם לדין, 07/02/08 08:56

  • 159.

    תרדו מהחיים שלו הוא כבר הבין את חומרת הנזק שעשו דבריו (ל''ת)

    פקק תנועה, 07/02/08 08:53

    • אהלן פקקי. הוא לא חשוב. חשובה קריעת המסיכה הצדקנית

      מעל פני הועדה, 07/02/08 09:38

      מי שניזוק הכי הרבה מהגילוי הם אולמרט ואוהדיו המנסים לכסות על ערוותם הלא מוסרית שנגלתה לעיני כל.

  • 158.

    אנשים, תקשיבו לראיון . ברור שמוציאים את דבריו מהקשרם. (ל''ת)

    גיל, 07/02/08 08:47

    • כן כן, ברור..... (ל''ת)

      ברווזים ברווזים, 07/02/08 09:39

    • איך הוצא מהקשרו בדיוק? הוא אומר בפירוש שהשיקול הפוליטי הוא חשוב.

      את''ע, 07/02/08 09:43

      איזה הקשר יש לזה?
      שוב ההסבר המביך כאילו הוא מסביר מה העם צריך לשקול? כאילו מישהו לא יודע את זה עדיין...
      עלבון לאינטיליגנציה.

      • הוא מהקשרו?? (ל''ת)

        סליחה?, 07/02/08 12:01

  • 157.

    הפרופסור שנתן דרור ללשונו תרם לביבי תרומה אלקטוראלית אופטימאלית

    אלגרו נון טרופו, 07/02/08 08:45

    עושה דברו של אהוד אולמרט נתן שרות דוב למעסיקו. נכון שמשפחתו של הפרופסור היקה היגרה לווינה מגאליציה. אבל מסתבר שהוא ספג יותר יקיות אוסטרית על חשבון התכונות הגאליצאיות וזה בעוכריו. האיש הוכיח כי אינו מסוגל להתמיד כשחקן בנשף המסיכות.

  • 156.

    אני רץ לעשות מנוי לעיתון

    צל''ש לעיתון, 07/02/08 08:45

    אם מעריב כ''כ ישר, סוף סוף יש לי עיתון שאני יכול לקרא, וזה לא שאני לא מחפש, אני מחפש שנים!!!!!

    כל הכבוד לעיתון מעריב שחשף את הכיעור במלא חומרתו!!!!!

    • אם הכיעור היה על ביבי גם אז היית ''מלקק''? (ל''ת)

      לשון מאזניים, 07/02/08 14:17

      • היו מספיק ''כיעורים'' על ביבי בתקשורת, 95% מגמתיים. (ל''ת)

        אז כן, החרמנו, 07/02/08 21:30

  • 155.

    ביבי היה שותף מלא, לפני ובזמן המלחמה- ביבי כשל והכשיל - לחקור !!! (ל''ת)

    די למתבהמים !!!, 07/02/08 08:41

    • אה, זה מה נשנאר לכם להגיד.... (ל''ת)

      טוב! תמשיכו כך, 07/02/08 09:41

    • לפי השמאל שטוף המוח ביבי אשם בהכל. ללא קשר למציאות (ל''ת)

      את''ע, 07/02/08 09:44

      • אז הכל ביבי אשם, כן? (ל''ת)

        עוד משהו חדש?, 07/02/08 12:02

    • גם בזה מאשימים את ביבי? מה הקשר? (ל''ת)

      אביב, 07/02/08 09:45

    • המתבהם היחידי והנחרץ בהתבהמותו זה אתה!

      הבט בראי, 07/02/08 09:59

      שנאת ביבי בקרב ''בני אדם''כמוך הפכה לתופעה מפלצתית וחולנית עד כדי החרבת ''הדמוקרטיה'' כמו השופט ''הדמוקרט הנאור''!רק לא ביבי!בקיצור אתם חולים!!!!

  • 154.

    בועדה-דרור רצה להחמיר עם אולמרט-ועכשיו הוא לטובתו ??? די למתלהמים ! (ל''ת)

    אינפנטילים !!!, 07/02/08 08:39

    • רצה להחמיר כי זה ממש חמור. נזכר בשנאתו לנתניהו - פתאום זה לא

      כל כך חמור..., 07/02/08 09:44

      ותכניס את זה טוב טוב לראש.

    • כן ,הוא באמת אמר שהדעות שלו לא ברורות אפילו לו עצמו.

      פתי מאמין, 07/02/08 16:52

      וגם שישבו לצידו בועדה בולבול הקבולבול ויובל המבולבל.

  • 153.

    דרור הבחין בין- ראשים-לציבור/כשלים-לועדה ! קטונתם מלהבין !!! תרגיעו (ל''ת)

    תרגיעו תרגיעו, 07/02/08 08:35

  • 152.

    העורב...מחר יחזקאל דרור בראיון בערוץ2.... (ל''ת)

    הלך הזרזיר אצל, 07/02/08 08:25

    • כן, אצל אברמוביץ. הלואי! נראה איך יכסתחו אחד לשני.. (ל''ת)

      זו תהיה סנסציה!, 07/02/08 09:45

  • 151.

    וינוגרד - פרופ' דרור שגה בפרסום ''מטרות הדוח'''' (ל''ת)

    הם ניצלו מעמדם, 07/02/08 08:21

  • 150.

    כל הכבוד לכתב שהוציא ממנו את האמת

    רמי ונה, 07/02/08 08:13

    אחרת לא היינו חושדים בו ובכל הועדה המזוייפת הזאת

  • 149.

    אין כמו השמאל לחסל פלסט' בגדול (ראה כתבה) (ל''ת)

    הימין ''לא מבין'', 07/02/08 08:13

    • מה זה השטות הזאת? אף אחד לא הבין מילה. (ל''ת)

      ברוך, 07/02/08 09:47

  • 148.

    קול אדוניו

    מרגלית משולם, 07/02/08 08:10

    לשמוע ולא להאמין.חבר ועדה בכיר מסביר בעברית ברורה מה היו שקוליו לפני שהחליט לא למצות את הדין עם ראש ממשלה כושל וציני.כל תרוציו לא יועילו באשר האיש בא עם דעה מוצקה מראש (ידע אולמרט את מי למנות) והוא לא נותן לעובדות לבלבל אותו.

    יחזקאל דרור הוא דוגמה מובהקת למסוכנים שבאויבי השלטון הדמוקרטי.
    במסווה אקדמאי לכאורה הוא מתרץ הגנתו המוחלטת על תחלואי השלטון ומגרעותיו.

    • צודקת וקולעת! כל מילה מרגלית. (ל''ת)

      איתי, 07/02/08 09:49

  • 147.

    אוי לנו אם אלה האנטלקטואלים שלנו (ל''ת)

    רמי ונה, 07/02/08 08:09

  • 146.

    ולחשוב שמדינה שלמה חיכתה למוצא פיו של האיש הטיפש הזה ומרעיו. בגידה (ל''ת)

    לא קולט מה קורה, 07/02/08 07:51

  • 145.

    דרור אל תפסיק לספר לנו את האמת

    איציק, 07/02/08 07:49

    אתה גדול ספר את האמת על המאפיה של השמאל ספר מה היה בתוך הוועדה שים פס על וינוגרד אם לא היתה מדבר לא היינו יודעים עד לאן הרקבון הגיע........רוצים עוד

  • 144.

    לא יאמן. מזלזלים באינטלגנציה של הציבור. מחליטים בשבילם מי טוב יותר (ל''ת)

    חסר אמון במערכת, 07/02/08 07:47

  • 143.

    ביום שישי דרור בראיון בערוץ2-הלך הזרזיר אצל העורב.... (ל''ת)

    קורופציה !, 07/02/08 07:38

  • 142.

    ''רק לא ביבי''הפך למפלטם של הנבלים ! (ל''ת)

    סקופ ג'קסון !!!, 07/02/08 07:37

    • נכון מאוד ! (ל''ת)

      אל תעבדו עליי, 07/02/08 09:46

    • בזמנו זה היה רק לא בגין. אמרו שיקיף את הכנסת בטנקים.

      בסוף הביא את, 07/02/08 09:51

      והחשוב ביותר! ומה הביא לנו השמאל?....

      • השמאל הקיף את שדרות בקאסאמים (ל''ת)

        כג, 07/02/08 13:57

      • אל תשווה את בגין לביבי עם כל הכבוד בגין זה ליגה אחרת (ל''ת)

        בית''ריסט, 07/02/08 14:03

  • 141.

    אמרו את האמת בדוח הביניים ואז הבינו את ההשלכות ואמרו שקר בדוח הסופי (ל''ת)

    בבוסין, 07/02/08 07:34

  • 140.

    עם 300% תקש' שמאל אפשר גם נסראללה קדוש גדול (ל''ת)

    כך גם טוהר, 07/02/08 07:28

  • 139.

    לבדוק מי בלשכת אולמרט מפעיל לטובתו הכתבות בערוץ2 (ל''ת)

    דרור, 07/02/08 07:22

    • מה זאת אומרת מי?, מי לא!? (ל''ת)

      והתקשורת גם, 07/02/08 09:53

  • 138.

    יענה לי כבוד השופט - מדוע הוא חושב שבבחירות חדשות יעלה נתניהו?

    יופיטר, 07/02/08 07:18

    הכיצד - מאמין השופט בתהליך שלום - שאינו מביא שום שלום - או שמא הקסאמים הם זיקוקי קסמים - הפרופסור - נקלע לדרך ללא מוצא - ומנין לפרופסור שנתניהו אינו רוצה תהליך שלום? - אולי הוא רוצה - אך לא בתנאי מלחמה? -פרופסור לידיעתך גם לימין בנים בצבא - תתפלא - גם אנו רוצים שלום - אבל קשה לחיות באילוזיה שמסכנת חיים

    • מאמי

      ונוס וצדק לבד, 07/02/08 14:04

      מה את רוצה?

  • 137.

    חייבים לבדוק איזה לחצים הופעלו על חברי הועדה מצידו של אולמרט

    נבלים בשלטון!!!, 07/02/08 07:12

    אין לי ספק שהיה לחץ סמוי מצד השלטון על חברי הועדה.
    השלטון המושחת של קדימה, לא יבחל באמצעים כדי להמשיך ולדבוק בכיסא.

    • לא לחצים,מתנות! (ל''ת)

      שי, 07/02/08 16:54

  • 136.

    ואני חשבתי שהם היו אמורים לחקור את הכשלים שנחשפו במלחמה

    מדהים, 07/02/08 07:07

    ולא להתעסק במי מתאים להיות ראש ממשלה, אלא לבחון לעומק כיצד הגענו למצב שלא פותחו אמצעים טכנולוגיים בתגובה לקסאמים,
    לא ידענו על המנהרות של החיזבאללה, לא התרענו והתלוננו באו''ם על הנשק, הבלאגן בצה''ל וכו'

    בשביל לערוף ראשים או להציל ראשים, לא הוקמה הועדה.
    בשביל זה יש בחירות וקלפי.

  • 135.

    היחזקאל דרור הזה תמיד היה אידיוט. יש לו גם פרצוף של אידיוט

    פרצוף הועדה, 07/02/08 07:04

    טוב שקיימים אידיוטים בעולם, כי אם הם לא היו קיימים, היה קשה לפעמים לגלות את האמת.

    • יש לו משקפיים של מורה לאנגלית משנות השישים. (ל''ת)

      גבי, 07/02/08 16:55

  • 134.

    חובה לאומית להעמידם לדין לחשיפת הקשר נגד העם (ל''ת)

    ציר הרשע, 07/02/08 06:35

  • 133.

    להלן:''ועדה ראקציונרית לקוספירציה'' זה השם (ל''ת)

    ניצולו מעמדם, 07/02/08 06:32

  • 132.

    ''אולמרט דשדש'' הלוחמים נפלו!!! ווינוגרד לא מצא קשר,,, (ל''ת)

    הועדה שמעלה, 07/02/08 06:27

  • 131.

    זקן, סינילי ופטפטן בלתי נילאה!!! (ל''ת)

    יעקב, 07/02/08 06:24

  • 130.

    מה פלא ש-''לא נמצאו ראיות(קלגסבל) בחקירות רה''מ? (ל''ת)

    דנינו ה-''רכש'', 07/02/08 06:24

  • 129.

    הרשע/רוע(הועדה) לא ספר את הנופלים כמחווה לנבל (ל''ת)

    עד לכדי מעשי, 07/02/08 06:22

  • 128.

    מוינוגרד מרוצים - רה''מ איילה חסון ואברמוביץ מערוץ אולמרט 2 (ל''ת)

    רה''מ ''יש אחלה, 07/02/08 06:14

  • 127.

    איש של פרס

    עוזר של פרס, 07/02/08 06:11

    דרור איש מפלגת העבודה כמדומני שייך לחוג 77 חבר במוסדות מפלגת העבודה שימש כעוזרו של פרס

  • 126.

    השמאלנים מפחדים מביבי, היו צריכים לפחד מאולמרט ומעצמם

    aVI eCUADOR, 07/02/08 06:03

    כאשר יעלה ביבי חס וחלילה אותו ברק ומצנע ופרץ יהיו איתו בשלטון.
    ברק שר הביטחון או אולי סר הביטחון.
    יהפכו את ביבי לאתרוג של השמאל ויעשה יותר ויתורים מאשר השמאל היו מאפשרים לו לעשות, הימין לא יפריע לו כמו שלא הפריעו לשרון, פשוט אתם משתקים את הימין כשבוחרים בביבי (חס וחלילה לימנים).
    אתם השמאלנים תתמכו בביבי כמו שתמכתם בשרון, בהתחלה תשמיצו אותו ואחר כך כולכם אחריו ותומכים בבריחות שלו, מעבירים בכנסת חוקים לגרוש יהודים, מה אתם דואגים בכלל שמאלנים?!
    אתם צריכים לדאוג מאולמרט מכיוון שזה ידוע שרק השמאל הולכים ויש להם גושפנקה מהעם למלחמות, לממשלת ימין אין, גם כך יש גועל-ליציה שאתם שמאלנים שולטים בה.
    אז כשמאלני אני מציע לך להצביע לביבי, איתו לא יהיו לכם מלחמות, הערבים יאפשרו לו לנשום מכיוון שיפחדו קצת והשמאל יעשה עם ביבי האתרוג שלכם בריחות.
    לא מאמין לי?
    תבדוק את ממשלת שרון ''הימנית''.
    כל המלחמות הגדולות באו רק בממשלת שמאל, בדוק!
    כן, דרך אגב לביבי יש חורים בזיכרון, לפעמים הוא זוכר דברים שלא קרו, הוא גם ישכח דברים שהבטיח לימין.
    חחח...

    • אם הבחירות היום אז אתה צודק, אבל

      רוני, 07/02/08 08:35

      אם הבחירות בעוד שנה שנה וחצי אז מפלגת העבודה תתרסק ואז גם אם נתניהו ירצה הוא לא יוכל לתת לברק להיות שר בטחון .
      בבחירות הבאות קדימה לא עוברת את אחוז החסימה !!!
      זה יהיה הריסוק הכי גדול בתולדות הפוליטיקה הישראלית מנדטים לאפס .
      אהוד ברק שנידבק לכסא , מוכיח לא רק חוסר מנהיגות אלא הרבה דברים רעים אחרים כמו חוסר יושר , חוסר חזון וחוסר תפקוד לכן גם מפלגת העבודה על שריה המושחתים כמו פואד , הרצוג ושמחון תפגע קשות .
      הליכוד שהתרסק בבחירות הקודמות ל מנדטים יעבור את ה45 מנדטים דרך אגב אני לא רואה מפלגה רצינית היום חוץ מהליכוד .
      העם מחכה לבחירות כדי לנקום באהוד אולמרט ומי שיפגע זה גם אהוד ברק .
      זה שאהוד ברק לא מבין את זה מוכיח כמה הוא לא מתאים כנראה לפוליטיקה .

      • אני מציע לבחור בתקשורת לשלטון. ממילא הם שולטים וקובעים הכל. (ל''ת)

        גם ששחור לבן גם, 07/02/08 10:00

  • 125.

    גועל נפש (ל''ת)

    יעקב, 07/02/08 05:47

  • 124.

    The Truth

    Abi, 07/02/08 05:25

    The honourable Professor Dror
    as i remember -had the most
    ANTI olmert views during the
    committee hearings. He had HARSH words against Olmert
    unforttunatelly,not the 4 rest of
    the committe members...so,he decided to unfold the truth behind the moderate report...simply a LEFTIST political calculation

    • שטויות. הוא אמנם היה נגד אולמרט, אבל שינאתו לנתניהו ניצחה!!!!

      ניצחה את האמת, 07/02/08 08:11

      וכעשיו יבוא שכרו בהפסדו.

    • מעניין לא חשבתי על זה

      צג, 07/02/08 14:02

      אבל המחיר מבחינתו הוא גבוה מאד

  • 123.

    אי בחירת ביבי שיקול לגיטימי לאזרח-אך אסור שיהיה שיקול של חבר וועדה!

    Ehad Haam-Zioni, 07/02/08 04:56

    ואגב: לאולמרט מגיע עונש על ההחלטה הספינית הפזיזה לפתוח במלחמה והדחיות המתמידות לסיומה החל מהיום השלישי-אך אם תהליך השלום רציני חייבים להמשיכו-ולכן צריכה ציפי ליבני להפוך לראש ממשלה ואולמרט יעבור לתפקיד שר החוץ

    • אחד העם, המהמר הנצחי

      Avi Ecuador, 07/02/08 06:00

      שלום עם עמלק עכשיו.
      לך תנדוד 40 שנה במדבר אולי מאידיוט יצא רציונלי.
      ספר לנו על לחנך דור חיות ואולי אחד כמוך יכול להיות ''משה'' של החיות...

    • ועדת ספינוגרד,אתרוגרד ורק לא ביביגרד ! (ל''ת)

      מספיק צבוע !, 07/02/08 07:37

    • או, כמה נוח מבחינת שמאלני קיצוני כמותך. (ל''ת)

      חנות סוכריות, 07/02/08 08:14

  • 122.

    עלובי החיים

    ורד, 07/02/08 03:25

    ספסר הדם אולמרט נדבק לכסא בכוח... ומשתמש בכל האמצעים... לא יאומן חתיכת גועל נפש

  • 121.

    עכשיו, כשמעריב יצא גדול, כל העכברי השמאל מוחקי תגובות הימין

    אשליות באספמיה, 07/02/08 02:49

    יתחילו לצאת מהחורים.

  • 120.

    לא פלא שאין מסקנות אישיות - ועדת וינוגרד שוה לקליפת השום (ל''ת)

    בושה, 07/02/08 01:42

  • 119.

    הנה, עוד סיבה לחגיגה...

    האויב הציוני, 07/02/08 01:29

    והפעם, זהו זקן חביב, שנפל קורבן לאוכלי הנבלות... לא מבין על מה הרעש, וגם לא מתכוון לנסות להבין. זה כל כך חסר משמעות... ממש כמו קיומכם...

  • 118.

    הרשעים ליבם ופיהם אינו ברשותם- לא יודע לסגור את הג'ורה (ל''ת)

    כבר אמרו חז''ל, 07/02/08 01:00

  • 117.

    במקום לקטר להחרים חדשות ערוץ 2 ואילה חסון ערוץ1 שם המשחק רייטינג (ל''ת)

    רייטינג וכסף, 07/02/08 00:53

  • 116.

    עשו לו עוול!! שיתבע את מעריב על הלשון הרע

    שי, 07/02/08 00:45

    פעמיים הוא אמר שהוא עצמו לא הגיע למסקנה זאת, כי אלה שיקולים פוליטיים.
    הוא רק אמר שם שמי שבוחן מה לעשות אם הדוח צריך לאזן בין השיקולים.

    מה גם שהכתב מנסה למשוך אותו בלשונו.

    חוצפה של מעריב!!!

    • אתה ממש לוקה בהבנה

      גבי, 07/02/08 05:40

      דרור אמר שזה שיקול מכובד בעצם הגשת המסכנות, עצם השיקול הוא פוליטי ובסוף הוא אומר שהוא אינו איש פוליטי, רק על זה הייתי שולל ממנו להיות פרופסור

    • עשו לעם עוול! היו צריכים להקפיד לבחור לועדה שופטים עם אוריינטציה

      יום שחור, 07/02/08 06:22

      ימנית-כאלה שתומכים בביבי ואז היינו רואים מסקנות הקוראות לאולמרט להתפטר.
      אין ספק שההימנעות ממסקנות אישיות בדו''ח,נובעת מהנטייה הפוליטית הפרו אולמרטית של חברי הועדה.

      • אמרנו כבר שמתאים לכם ההערות המטופשות האלה.. (ל''ת)

        נחשפה ערוותכם, 07/02/08 10:04

        • חחחחח...לפי התגובה ה''מלומדת'' דווקא אתה הגאון.

          זהירותאיינשטיין, 07/02/08 17:12

          העיקר שאתה לוקח את עצמך ברצינות...
          אגב עם כותבים ככה ולא בא' ,שיתבע את מעריב על לשון הרע ולא על הלשון הרע.
          אני חושב שכדאי שתמהר,הרישום לכיתה א' עומד להסתיים.
          דנה קמה...

    • פאחחח, זו בדיחה! (ל''ת)

      מתאים לכם.., 07/02/08 08:17

    • יש לך קשיים בהבנת הנקרא חביבי.

      שיקו, 07/02/08 17:24

      או שאתה סתם מתעלם מהנסיון הפוליטי הברור של דרור לכוון את קוראי הדו''ח להסקת המסקנה הפוליטית הראויה-עדיף אולמרט על ביבי.
      אבל לא...ממנו לא תחלץ אמירה פוליטית.

  • 115.

    מעריב מעריכ אותכם עד מאוד! תמשיכו כך תהפכו לעיתון של המדינה

    יובל ראם, 07/02/08 00:44

    העם רוצה לדעת את האמת. העם קץ בתקשורת אתרוגית. מדובר בגורלנו וחיינו. מדובר בעתיד ילדנו. מדובר במדינה דמוקרטית או מדינה טוטליטרית.
    ושוב תודה.
    ברור לכל, היום יותר מאי פעם ש''מחנה השלום'' הפך מקלט לנוכלים גנבים סוטי מין שרלטנים ופושעים.

    • וגם דיקטטורים מסתבר שמחנה השלום הם מהכת של צ'בס (ל''ת)

      משתלטים על הכל, 07/02/08 02:50

    • כל הכבוד למעריב , מסכים איתך (ל''ת)

      רוני, 07/02/08 08:39

  • 114.

    שנה וחצי וינוגרד סיפק לאולמרט חמצן ואולמרט שילם להם את המשכורת. (ל''ת)

    עכשיו אתם רואים, 07/02/08 00:38

  • 113.

    למעריב יש כאן טוקבקסטים שמנסים לפגוע

    רוני, 07/02/08 00:37

    בהישג העיתונאי שלכם .
    הם מציפים בטוקבקים של שורה ומנסים להקטין את החשיבות של המידע היקר שאתם מביאים לציבור .
    לדעתי הטוקבקיסטים הללו הם או מידיעות אחרונות שמקנאים בכם על החשיפה או של אולמרט .
    כמוכן טוקבקיסטים בתשלום.
    אני הייתי מוחק אותם כי הם רוצים לפגוע בכם .

    • לא למחוק כלום. מעריב יישאר הטוב והאמין והאמיץ מכל ה''פראבדות'' .

      פרסמו באומץ, 07/02/08 08:25

      אין לצנזר פוליטית לא את השמאל ולא את הימין. לא פעם צונזרתי כאן (אני ימני חריף ונחוש אך לגמרי לא קיצוני) על תגובות תיקניות לחלוטין, בלשון נקיה לחלוטין, כשהעורך חשב שהן קולעות מדי אך באות מימין. וחבל.

  • 112.

    Bibbi is getting it on a silver platter (ל''ת)

    MHZ 101, 07/02/08 00:30

    • And why not? He deserves it and he is the best so far (ל''ת)

      By most of the, 07/02/08 08:29

  • 111.

    רק נתניהו

    ההסבר בפנים, 07/02/08 00:29

    עכשיו זה ברור והוכח מעל לכל ספק. אם כל כך הרבה מושחתים מפחדים שנתניהו יעלה לשלטון זה מעיד שהם יודעים שהוא ישר ויחסל את השחיתות בישראל. כל המושחתים מפחדים שנתניהו יחסל להם עסקאות אפלות עם בריטיש גז ועוד קומבינות מסריחות.
    ולכן המושחתים באמת אינם צריכים את נתניהו הם מסדרים לעצמם היטב את החשבונות הפרטיים ועושים לביתם.
    אבל עם ישראל צריך את נתניהו אם עם ישראל רוצה לעשות סוף סוף לעצמו תחת מנהיג עם ערכים כשרון יושר שיביא את העם הזה ליצור עתיד טוב יותר.

    • נתניהו מנהיג טבעי , השחיתות מונעת

      מוטי, 07/02/08 08:46

      מרצון העם להתקיים .

  • 110.

    הראיון בעייתי ( חשש לנגיעות פוליטיות )

    עקרון, 07/02/08 00:27

    אבל ממש לא מפתיע מוועדה שממונה ע''י הנחקר ועובדת על פי הנחיה , כמו כן זו בכלל ועדה של פילוסופים כל כך הרבה מילים 613 עמודים כדי לכסות על האמת המרה שבה רק ואך ורק הציבור אשם .
    הנחקר הוא מה שהוא והוועדה היא מה שהיא , הציבור משלם .
    עכשיו הציבור שהצביע לקדימה כי היה מיואש או טיפש והציבור שהצביע לביבי כי חמדן וקמצן או הציבור שהצביע עבור ברק מפני שהיה נאיבי רק יחליפו זה את זה .
    עד שלא יגיע שינוי בחשיבה הישראלית נאכל הרבה קש וחצץ.

    • חמדן וקמצן? מי מה מו? מה הקשקוש הזה בדיוק? (ל''ת)

      ושכמותך תבוא, 07/02/08 08:32

  • 109.

    זה היה כל כך צפוי

    דודו, 07/02/08 00:26

    תארו לכם נאשם שממנה את שופטיו, איזה שופטים יבחר לו?
    וגם השופטים הם רק בני אדם לא יכולים לבגוד במה שמינה אותם, ונתן להם משכורת שמנה.
    בפרשת השבוע (של שבוע שעבר-פרשת שופטים) ישנו פסוק מדוייק לעניין הזה.

    • יש לפרסם את פירטי השכר של חברי הוועדה. שכבר תהיה שקיפות

      עד הסוף !!!, 07/02/08 08:39

      אנחנו משלמים מהכסף שלנו (המיסים הנעשקים ממשכורתנו) ואנחנו רוצים על כך דין וחשבון!
      ושלא ימרחו אותנו הפעם עם כל מיני תירוצים למה זה ''לא אתי'' ולמה זה ''יזיק לעבודות הוועדות בעתיד'' ועוד כל מיני פויילשטיקים כאלו שמאכילים אותנו דרך קבע.
      זה בהחלט אתי, זה נחוץ, ולא רק שזה לא יזיק, אדרבא - רק יועיל!!!
      אור השמש מרפא כל שחיתות ומונע שחיתויות למפרע!!!

  • 108.

    תעירו אותי שהסיוט נגמר. (ל''ת)

    .., 07/02/08 00:19

  • 107.

    בקיצור מהומה על מאומה (ל''ת)

    גורנישט נאדה, 07/02/08 00:18

    • היית מת! (ל''ת)

      נאדה בעצמך, 07/02/08 08:40

  • 106.

    תודה למעריב - אני חושבת שחשפתם את מניעיה הסמויים של ועדת החקירה. (ל''ת)

    רונית, 07/02/08 00:17

  • 105.

    כל הכבוד למעריב על החשיפה !!! (ל''ת)

    יוסי, 07/02/08 00:17

  • 104.

    מי שהביא את השלום זה הימין פרו ערבי יקר

    יובל, 07/02/08 00:05

    ולכן יש דמוקרטיה מה שהרוב חוש/ב ולא מה ששמולאן מצויי חושב גם אם הוא פרופסור זה לא אומר שאתה צודק והראייה החיים בארץ בלתי ניסבךים בגלל בכמיהה לשלום מצידנו והרצון של הערבים לפלשטין מבירדן לים וברגע שתפנימו זאת יהיה קל יותר להילחם ברוצחים שאתה כל כך אוהב

  • 103.

    אולמרט ידע את מי הוא ממנה

    lior, 07/02/08 00:05

    הנאשם בחר את השופטים

    פלא שיצא זכאי

    רוצים ועדת חקירה אמיתית

    רוצים ועדת חקירה ממלכתית

  • 102.

    אנחנו, אלפי הקרבנות של תהליך השלום ...

    אליהו, 07/02/08 00:04

    אנחנו, אלפי הקרבנות של תהליך השלום
    מודים למערכת המשפט
    לשופטים המכובדים
    לתקשורת המאתרגת
    לציבור תומכי ה'שלום'
    וגם לפרופ' דרור

    על שאיפשרו במשך שנים
    למנהיגים מושחתים ולמפלגות של אינטרסים
    להמשיך ולהוביל את ישראל
    בעיוורון ובאמוק
    אל עבר אסונות של טרור מתמשך
    בשם ה'שלום' המזוייף

    רובנו פגועים ופצועים, אך יכולים לזעוק
    מיעוטנו (כאלפיים בלבד) כבר לא יכול לדבר

    • אמיתי ומרגש. (ל''ת)

      לצערי לא נראה, 07/02/08 08:42

  • 101.

    תבלבלתם בכותרת:''כך נשמע הראיון שבלב הסערה-בכוס מים''!!!!!! (ל''ת)

    בריון טוקבקים, 06/02/08 23:52

    • התולעים בתחת של אולמרט גוססים מהקרנות וכימותרפיה (ל''ת)

      ד''ר ספוק, 07/02/08 02:34

    • כוס מים מה? (ל''ת)

      כוס רעל, 07/02/08 08:44

  • 100.

    איפה מנחם עינן חבר הועדה? (ל''ת)

    שליחת תגובה, 06/02/08 23:47

  • 99.

    שימו לב: ''יש לי דילמה בין הערך העקרוני לערכים של התוצאות''. זו הודאה

    סתיו השמאלנית, 06/02/08 23:46

    השופט מודה על האמת: שהוא התלבט בין הערך העקרוני - שהוא לשפוט ראש ממשלה כושל ולסלק אותו, אם צריך; לבין הערך של התוצאה של החלטה כזאת - כלומר שאולמרט יסולק, ואז, אולי, נתניהו יעלה.

    מה יש פה להכחיש? 'מעריב' חשפו את האמת על ועדת וינוגרד, ובני משפחותיהם של 119 חללים נושמים עכשיו לרווחה: הם ידעו שלא ייתכן שווינוגרד זו ועדה שלא פוזלת לכיוון אולמרט. הרי אולמרט מינה את וינוגרד.

    וחוץ מזה, מה קרה בין דוח הביניים לדוח הסופי? איך אפשר להסביר את הפער הזה, בין מסקנות אישיות למסקנות פושרות שמטילות את האשמה על הצבא?

    תודה למעריב, מהימין ומהשמאל גם יחד. מהביילינים והבני-אלונים גם יחד. מהמילואימניקים ומנציגי הבנים שלא חזרו. תודה מעריב על חשיפת האמת. אפילו שעכשיו אתם עושים קולות של שפן (זה מובן, אתם נבהלים מההצלחה שלכם. אבל אל תיבהלו, העם מודה לכם. גם ההיסטוריה. והצדק והאמת).

    • זה שקר. אין לו דילמה כי הוא בחר אולמרט על פני הצדק (ל''ת)

      צוקי, 07/02/08 00:00

    • שימי לב כמה זה מזכיר

      יוני, 07/02/08 00:18

      מה שאברמוביץ אמר על ''שמפניה'', השבכניק שהסית נגד רבין לפני הרצח: שאם היה יודע שזה ישמש את הימין לא היה מפרסם את זה.

      • יוני אתה צודק. ואברמוביץ ממשיך בדרך הבולשביקית הזאת.

        אברמוביץ =, 07/02/08 08:51

        אנחנו כמעט לא רואים ערוץ 2 גם בגלל מבול תוכניות הזבל שלהם, אבל בעיקר בגללו. לפעמים מציצים בחדשות לראות איזה כיסתוח יש לו הפעם על מאותרג זה או אחר שפישל בקטן או בגדול.

    • כל ך כל כך נכון אין דרך אחרת לבטא זאת! כל הכבוד

      אלון אהרונוביץ, 07/02/08 00:19

      העם על כל היבטיו גווניו ודעותיו מאוחד בעינין הזה

    • מעריב נתן נוק אאוט לידיעות אחרונות

      רוני, 07/02/08 00:33

      כל הכבוד למעריב על החשיפה .
      תנצלו את מה שהשיגתם ותרוויחו רייטינג טוב לפחות במשך שבוע .
      זה היום שלכם !
      תודה למעריב , שיחקתם אותה בגדול !

    • מצטרף. (ל''ת)

      אורן הרפובליקני, 07/02/08 01:03

    • מזה כמה ימים - רק מעריב! ולא רק ביום יום אלא גם בסופ''ש (ל''ת)

      ZeD, 07/02/08 07:36

    • הוא מציע לבוחרים להתלבט,דגנרט. (ל''ת)

      יגאל כהן, 07/02/08 08:06

  • 98.

    אואה עכשיו קלטת יווארדי פסטיבל וינוגרד (ל''ת)

    למנויים הנחה, 06/02/08 23:39

  • 97.

    אפשר טרגום לרוסית? (ל''ת)

    נטשה, 06/02/08 23:35

  • 96.

    צרבתי לדיסק אשמע לפני השינה וארדם כתינוק (ל''ת)

    לילה טוב, 06/02/08 23:34

  • 95.

    תעירו אותי כשהסרט יסתיים (ל''ת)

    פול אנקה, 06/02/08 23:12

  • 94.

    נו אני מחכה (ל''ת)

    נו, 06/02/08 23:11

  • 93.

    כל עוד בלבב פנימה נפש יהודי הומיה (ל''ת)

    נפתלי הרץ, 06/02/08 23:08

  • 92.

    הקבתי לכל מילה. דבריו לא הוצאו מהקשרם. בושה וחרפה לוינוגרד (ל''ת)

    סרן, 06/02/08 23:07

  • 91.

    אני המום הבן אדם 0

    אבי, 06/02/08 23:07

    זה שופט בישראל? בטניס שולחן לא הייתי שם תטמבל הזה
    סכנה למדינה דמוקרטית
    שיקולים שלא קשורים בשקל .
    אולמרט נוכל ולא יעזרו כל המגיבים בתשלום שיש בעולם

    • בדיוק, אבי. פשוט מזעזע. (ל''ת)

      נד בראשו, 07/02/08 08:17

  • 90.

    תביא בלון לילד

    כנר על הגז, 06/02/08 23:07

    לעשות מזה מחזמר.

  • 89.

    אני לא שומעת טוב אפשר להגביר את הרמקול הימני? (ל''ת)

    אורה באלאנס, 06/02/08 23:05

    • גדול (ל''ת)

      .., 07/02/08 00:18

    • כל התקשורת ברמקול השמאלי, את פשוט חרשת.. (ל''ת)

      או מעמידה פנים, 07/02/08 10:14

  • 88.

    אני לא שמעתי שומדבר חריג הכל עברית תיקנית (ל''ת)

    לייזר בן יודה, 06/02/08 23:04

  • 87.

    עכשיו מה אני צריך לעשות? לצאת לרחוב להבעיר צמיגים? (ל''ת)

    אנרכיסט, 06/02/08 23:03

    • אתה רגיל לזה לא? מה שאתה עושה בבילעין נגד צה''ל והגדר. (ל''ת)

      קשה לך עם זה?, 07/02/08 08:54

  • 86.

    וואו איזה סקופ נפלתי מהמקלדת (ל''ת)

    עכבר אופטי, 06/02/08 23:02

  • 85.

    הסעיר את המדינה? בקושי מאה מגיבים מתענינים ב''סערה'' (ל''ת)

    מעניין תסבא, 06/02/08 23:00

    • בגלל אנשים כמוך מצב המדינה מדרדר (ל''ת)

      רוני, 07/02/08 00:39

    • תמשיך לחשוב כך, ותמשיך לנמנם. (ל''ת)

      לך לישון,, 07/02/08 10:16

  • 84.

    תודה לחיימוביץ! אתה עיתונאי חשוב! (ל''ת)

    רון, 06/02/08 22:55

    • תודה ליחימוביץ'! את עיתונאית חשובה! (ל''ת)

      רונה, 06/02/08 23:22

  • 83.

    קצת כבוד לשופטי ישראל - אולמרט אני איתך

    דנה, 06/02/08 22:55

    תנו קצת כבוד ותאמינו ביושר של שופטי ישראל לא כול דבר זה פרובוקציה

    • איפה אתה עם אולמרט? בג'קוזי? בגראנד קניון? הסבר פרט נמק ופרש (ל''ת)

      פרוש ראשי, 06/02/08 23:24

    • כבוד נותנים לאנשים אמינים.

      מוטי, 06/02/08 23:36

      כתוב לא תשא פנים. למי שלא לא יודע המילה פנים הוא הפרצוף האמיתי של האדם . אבל הוא משקף את את המחשבות הפנימיות של האדם . כלומר משחק מילים של פן חיצוני ומחשבה פנימית. לכן כתוב לא תשא פנים .

    • אם עד הים בטחנו במי שיושב בבתי המשפט, היום ראינו מה זה שחיתות (ל''ת)

      מקום שם הצדק, 07/02/08 08:56

  • 82.

    דייי נמאס המתשקורת - אני עם אולמרט

    טל, 06/02/08 22:53

    דיי מנאס שכל עיתונאי קטן מעורר פרופוקציות

    • פתאום נמאס לך? כשהם יתחילו לסנגר עליו כבר לא ימאס לך..

      באחריות. תקשורת, 07/02/08 09:03

      הנה מעריב יוצא מהכלל של השחיתות בתקשורת במקרה זה.
      כל הכבוד על האומץ ועל התעוזה של הכתב. לו היה זה כתב אחר (שמאלן כמו רובם, גם במעריב) - לא בטוח שהיה מפרסם ככה נקי. כתב שמאלן היה ''משפצר'' את מילותיו של השופט, ושומר על ההזדמנות לפרסם את האמת ב''ספר שיכתוב''. לא ככה?

  • 81.

    פרופ' דרור- אני מצדיע לך על שחשפת את פניו המכוערות של הימין הסהרורי

    נעמן, 06/02/08 22:50

    הפרופסור צודק-המשך תהליך השלום ומניעת הכתומים מלשלוט-צעדים קיומיים!

    המסקנה האמיתית של וינוגרד - תהליך השלום הוא המטרה האסטרטגית של ישראל.

    זוהי מסקנה מצויינת, נכונה וראוייה.

    האפשרות שביבי יעלה לשלטון ועימו מרכז הליכוד מסוכנת בהרבה מזה של אולמרט.

    החזרת השטחים הכבושים לאדוניהם בני העם הפלסטיני והשכנת שלום עם אחינו הם העניינים החשובים על סדר היום.

    די לכיבוש!

    • די לכיבוש! (ל''ת)

      כרוב כבוש, 06/02/08 23:16

      • די לקיבוץ! (ל''ת)

        חזיר בסיכון, 07/02/08 08:33

      • אכן, די לכיבוש השמאלני בארץ ישראל!!!

        די לכיבוש, 07/02/08 09:12

        כיבוש בכוח השקר השררה התקשורת והממון.

    • די לכיבוש=די לישראל (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 23:32

    • טעם וריח ...

      ד''ר ארוין, 06/02/08 23:34

      עד מתי
      עד מתי יהפוך הצדק-אי צדק ככלי משחק בידי השמאל ?
      עד מתי ישתקו בתי המשפט לעוולות השמאל ?
      עד מתי יהיה בית המשפט כל כך צר וחד צדדי ?
      עד מתי יתעללו השופטים בימין, בגלל שהוא ימין, למצהלות נעמן ה ... ?
      והכי גרוע, עד מתי ימשיך הציבור בישראל לתמוך בבתי המשפט החילונים ?

      נ.ב. פעם אתרוג היה דבר שיש בו טעם וריח, פעם !

      • ד''ר ארוין, הכל טוב חוץ מ:בתי המשפט ה''חילוניים''.

        ימני תל אביבי, 07/02/08 09:10

        אז מה, אתה רוצה בתי משפט לפי ההלכה? רוב הימנים לא!

    • טיפש הזוי הוא חשף את פניה המכוערות של הועדה המורכבת מיקירי השמאל. (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 23:38

    • מי כאן סהרורי ומי שפוי?

      נאמנה, 06/02/08 23:44

      תגיד, אתה נורמאלי? מילא לחשוב דברים כאלה בלבך ולדון בהם בפורומים מצומצמים של אנשי שלומנו- אני גדלתי בסביבה שמאלנית מאוד, ויודעת היטב שזוהי צורת חשיבה מקובלת. אבל להגיד את זה ככה, בגלוי, ללא כל עכבות של איזשהי מראית עין דמוקרטית, כדי לצאת ידי חובה? התחרפנת לגמרי. בוא אני אזכיר לך כמה עובדות קטנות:
      1. אנחנו עדיין חיים במדינה דמוקרטית במידה מסויימת.
      2. במדינה דמוקרטית, כל אחד מהזרמים מיוצג במוסדות השילטון בהתאם לכמות הקולות שקיבל בבחירות - ויש לו זכות ואפשרות לשלוט, אפילו אם דעותיו מנוגדות לשלך וצבע דגלו כתום. ואיפילו, שומו שמיים, אם שמו מתחיל ב ב' ומסתיים ב י'. ביבי, למשל.
      3. כמו כן- סדר העדיפויות הלאומי , מה מסוכן ומה לא מסוכן, מטרות אסטרטגיות וכו'- נקבעים גם הם, פחות או יותר, באמצעות בחירות דמוקרטיות.

      מצד שני, תמיד פתוחה בפניך הדרך לנקוט בדרך שמקובלת על רבים מ''אחיך'', ולנסות מהפכה צבאית.
      העיקר שאתה שפוי.

    • כל הועדה זו חרטה-ברטה שמולנית כדי לשמור על ''מקדם השלום'' המושחת

      לב האומה, 07/02/08 00:55

      עם אבו חרטה שהוא תלמיד נאמן של אל-חוסייני, אשר היה חבר של היטלר.
      עם ישראל, מוכרים אותך!!!!!

    • לא להתייחס לרובוט שלמרץ שפולט שטויות ואפילו לא מעודכנות (ל''ת)

      חיים, 07/02/08 06:37

    • איך אומר שמיר? נו טוף...

      אשרי המאמין., 07/02/08 09:05

      בנאדם שפוי לא נושא שלט ''שפוי'' כפי שאתה עושה.

  • 80.

    מסכן בגילו כבר לא שולטים על הפה חשוב כנסו

    רון, 06/02/08 22:50

    אני עדיין חושב שאולמרט צריך להמשיך לכהן כרוהמ ועד עכשיו חשבתי שסתם עושים על דרור עליהום אבל אחרי ששמעתי את הדברים אני חושב שכל העליהום מוצדק זה פשוט מסוכן מה שהוא אומר ואני משוכנע שכאדם צעיר יותר פליטת הפה הזו לא היתה קוראת לו

    • העיקר ששולטים על הצרכים (ל''ת)

      צריך מנהיג חזק, 06/02/08 23:30

    • העיקר שאולמרט שולט על הצרכים. לא חשוב שהוא מושחת.. (ל''ת)

      ושהועדה מגוייסת, 07/02/08 09:14

  • 79.

    המנהיגות החסרה-ארוך אבל כדאי

    רועי, 06/02/08 22:45

    צודק פרופ' דרור באומרו שאם תיפול ממשלת אולמרט, ייתכן ונתניהו יתפוס את כס השלטון,ולדעתו הדבר יתכן ויזיק לישראל, מותר לו זו דעתוו הפוליטיתכל אדם בעולם הא בעל דעות פוליטיות, ולכן תמיד יהיו מעורבים שיקולים כמו של פרופ' דרור במצב שבו יצטרך להכריע לגבי אדם שבו הוא תומך או לחילופין אינו תומך.

    יש להסתכל לעומק אמירתו של פרופ' דרור ולא להתעסק רק ברובד ''הצהוב'' של הדברים. פרופ' דרור מעלה את בעיית המנהיגות אל מעל לפני השטח. כולם יודעים שאף אחד מהפוליטיקאים שמציגים את מועמדותם לראשת הממשלה אינו ראוי לעמוד בראש מדינתנו. לא ברק לא אולמרט ולא נתניהו) מן הצד השמאלי של המפה הפוליטית, ברור שנתניהו אינו ראוי, שכן דרכו הפוליית לפחות למראית עין סותרת את כל אייאולוגיית השלום, אך כם הימין אינו יכול לסמוך על נתניהו(ע''ע הסכם חברון והסכם וואי), על ברק ואולמרט אין הרבה מה לומר חוץ מכך שהם זגזגנים, מושחתים פוליטית, אוהבי ספינים, ובורחים מאחריות באופן עקבי.
    אני אמנם אדם בעל אוריינטציה דתית, ולכן איני אוקייקטיבי, אך אציע, אם יורשה לי להציע לראשות הממשלה מועמד מתאים שימלא את החלל המנהיגותי שנוצר.
    אין לי שם שאות אומר רק אגדיר את אישיותו של אותו מועמד.
    1. בעל שיעור קומה רוחני
    2. מוסרי ונקי מעבירות פליליות
    3. בעל חזון
    4. כריזמטי
    5. עניו
    שימו לב שאיני מציע אדם שבא מרקע בטחוני או כלכלי, לעניות דעתי ראש ממשלה צריך להיות אדם שיכתיב חזון ויציב שאיפות נעלות לעם ישראל, להשגת יעדים ביטחוניים או כלכליים מספיקים נתניהו וברק, אך לראשות הממשלה אנו זקוקים לאדם שיציב חזון גדול, שיכלול בתוכו תכניות שלום שונות מאלה שישנן היום, אשר מביאות רק טרור ושנאה, יביא למהפך חברתי, ויצעיד את עם ישראל למקומו הראוי בהיסטוריה. אם עם ישראל לא ימצא את האדם שיש לו את היכולות הללו, אין לו עתיד בארץ ישראל, תוך 20 שנה הערבים ישלימו את תכנית השלבים שלהם, ועם ישראל ייאלץ לכתת את רגליו בחזרה לגלות (אוגנדה כבר תפוסה היום....)
    אשמח שתעלו שמות לאנשים ראויים, כדי שכולנו נוכל לעמוד מאחריו ולהצעיד את ישראל למקום אליו היא ראויה להגיע.

    • ממש כמו שידוך

      משולם, 06/02/08 23:27

      כשבחור מבקש משדכן למצוא לו בחורה יפה,חכמה וצנועה,מבקש השדכן ממנו שכר שדכנות משולש,שכן,לדידו מדובר כאן ב-3 היכרויות שונות.

    • מה שבטוח אולמרט לא עונה על הקריטריונים (ל''ת)

      רוני, 06/02/08 23:37

    • אתנ מדבר על ההוא מהליכוד, שהפגין עם העיזים...

      ובאמת שכחתי, 07/02/08 10:26

      א. מי הו הוא בכלל?!
      ב. שיקים לעצמו מפלגה ולא יגנוב מאחרים.
      ג. אינו מגיע לקרסולי נתניהו
      ד. אפילו פרץ כשר בטחון עדיף עליו

  • 78.

    חיימוביץ עיתונאי דגול

    אייזיק, 06/02/08 22:45

    כל הכבוד לעיתונאי הדגול מרדכי חיימוביץ' שהוציא את האמת לאור. תמיד אהבתי את עבודתו וגם בקלטת אפשר לשמוע באיזו אנושיות הוא מראיין את פרופסור דרור. אכן, ליבי עם המשפחות השכולות.

  • 77.

    זה הצורה של השופטים (ל''ת)

    לא תטה משפט, 06/02/08 22:39

    • אין לזה סוף- קצת כבוד לאנשים ובטח לשופטים

      יעל, 06/02/08 22:56

      כל אחד נהיה ביג שוט -

  • 76.

    TO NUMBER 59

    DAVID, 06/02/08 22:37

    TO BEGIN WITH,BEN GURION NEVER SAID SUCH A STUPIDITY.IF YOU UNDERSTAND ENGLISH,LET ME TELL YOU THAT ISRAEL WOULD HAVE BEEN A LOT DIFFERENT IF WE HAD 100 PROF.DROR.ONE OF THE BRIGHTEST MINDS IN THE WORLD.

    • DROR

      Asher, 07/02/08 05:00

      He may be a genius in YOUR mind, but only an intellectual idiot slants his sense of justice because he wants to get certain results. This is the same sense of justice the Mafia has. Obviously, Dror is a disgrace to any JUST person.

      • אשר, תשובה מנצחת. כל הכבוד. (ל''ת)

        איתי, 07/02/08 10:29

  • 75.

    מקומם

    דמוקרטיה, 06/02/08 22:37

    אין מילים

  • 74.

    פשוט לא יאמן!! הדברים ברורים, זו ועדה מטעם!! (ל''ת)

    להפיל את הממשלה, 06/02/08 22:36

    • זו ועדת מטעמים, לעשות ממנה מטעמים לתשקורת (ל''ת)

      הנס בייקר, 06/02/08 23:29

  • 73.

    להבנתי זוהי ועדה מניפולטיבית. אלוהים, שמור עלי מ''מגיני הצדק'' הללו. (ל''ת)

    רון, 06/02/08 22:27

  • 72.

    כל הכבוד לדרורי על האומץ לומר את האמת (ל''ת)

    bil, 06/02/08 22:27

    • הוא לא אמיץ. הוא טמבל. אם היה אמיץ היה מתפטר.

      נד בראשו, 07/02/08 08:20

      ועדה של נהנתנים, קיבלו הון תועפות ועוד היו חשובים נורא. בסוף ?
      שום דבר לבוס שלהם. רק מילים מילים מילים. והמושחת מרים כוסית.

  • 71.

    בושה וחרפה!!! אין בי אימון בממשלה הזו. (ל''ת)

    עירית לינור, 06/02/08 22:26

    • מה בכוונתך לעשות בנידון? (ל''ת)

      שוקל בכובד ראש, 06/02/08 23:26

  • 70.

    מעריב זה העתון שלי , כל הכבוד ישר כח (ל''ת)

    דני לוין, 06/02/08 22:12

    • כנ''ל. (ל''ת)

      לא נוגע בידיעות, 07/02/08 10:30

  • 69.

    צריך להפיל את אולמרט וממשלתו הרופסת ולהמליך פה אתגלאון שתעשה שלום א (ל''ת)

    אשר, שמאלן1, 06/02/08 22:03

  • 68.

    בחיים אני לא מצביע יותר לשום מפלגת שמאל. בחיים לא.

    מוריס כהן נתניה, 06/02/08 21:59

    ממש נגעלתי עד עמקי נשמתי ממה ששמעתי. אני לא אצביע יותר לאף מפלגה כי אני מכיר בעצמי כאיש שמאל אבל נגד שחיתות ווכיום כל מפלגות השמאל מושחתות בצורה של הק ג ב

    • הם גם פרי עבודה של ה-קגב... (ל''ת)

      יודע דבר, 07/02/08 00:58

  • 67.

    אני לא מבקש מאף אחד להתכחש לדתו, וזה כולל את פרופ' דרור ואמונתו. (ל''ת)

    תודה, 06/02/08 21:58

  • 66.

    צריך העם לקום ולהצביע ברגליים -לא יתכן להמשיך כך (ל''ת)

    ענת, 06/02/08 21:56

  • 65.

    חייבים לארגן הפגנה נגד אולמרט ברק ישי והועדה שקיבלה שוחד (ל''ת)

    הפגנה בכיכר, 06/02/08 21:56

  • 64.

    הקשבתי לראיון

    רות, 06/02/08 21:56

    כרגיל הדברים נשמעים אחרת מהעליהום שפרץ בעקבותיו. סה''כ צודק מר דרור. לא משנה מה אמרה הועדה ולא משנה מה הוא אמר או לא אמר . כל אחד יוציא מזה את מה שהוא רוצה. מי שרוצה את ראשו של אולמרט ימצא בראיון הזה סיבה למסיבה. מי שרוצה שישאר , יתיחס לכל המהומה כבישול עיתונאי ונצול פוליטי מעוות.
    כמו בקבוקי השמפניה בלשכתו של אולמרט שלא היו ולא נבראו, מה שלא מנע אפילו מהגדולים שבשדרני הרדיו שלנו (ע''ע גבי גזית) להשתכר מהדי האלכוהול הפופוליסטי שעלה מהם.

    • גם טיפשה וגם לא אובייקטיבית, אין טעם (ל''ת)

      להתווכח, 06/02/08 22:12

    • אתה חוצפן , הדברים ברורים וחד משמעיים

      דני לוין, 06/02/08 22:15

      לא ניתנים לשום פירוש .
      לא הוצאו מהיקשרם .
      אתה עוד חוצפן שמנסה לסלף את האמת המרה .
      והאמת המרה שעם ראש ממשלה כמו אולמרט ואנשים כמוך לא תהיה מדינת ישראל עוד 10 שנים ואלי פחות .

    • פעם הבאה נסי להקשיב בלי אזניות שמחוברות לאייפוד... (ל''ת)

      שמוליק, 06/02/08 22:15

    • נסי להקשיב בלי פראבדה באוזניים וורוד בעיניים (ל''ת)

      מחכות לך, 07/02/08 10:33

  • 63.

    מעריב יצאתם הכי גדולים

    רוני, 06/02/08 21:53

    סקופ עיתונאי מדהים .
    זה פשוט לא יאמן , הישג עיתונאי נדיר באיכותו .
    אני בטוח שבידיעות אחרונות אוכלים את הלב .
    עכשיו אתם יכולים לבנות יופי של כתבות המשך ולראיין לדוגמה את ביבי .
    מעניין מה ביבי חושב על כל הסיפור המושחת הזה .

    • תודה (ל''ת)

      מעריב, 06/02/08 23:31

  • 62.

    וועדה שקמה על עצמה

    בבון, 06/02/08 21:49

    ברגע של אמת בדו''ח הביניים הוועדה זעקה את הכשלונות של אולמרט וחבורתו.
    בשנה של תיחמונים הוועדה איבדה את עצמה לדעת במבוך הספינים של מקורבי השמאל.

  • 61.

    כתושב חוזר אני שוקל שוב לעזוב אם אולמרט לא יתפטר אחרי ידיעה שכזו. (ל''ת)

    אביב כרמיאלי, 06/02/08 21:47

    • לאן אתה עוזב קח איתך את אופיר פינס ושלי יחימוביץ' (ל''ת)

      אהוד ברק, 06/02/08 23:42

    • א. אל תאיים. ב. שהם יעזבו! למה אתה? (ל''ת)

      אל תהיה פראייר, 07/02/08 10:35

  • 60.

    הוועדה גנבה את הכסף הציבורי ואנחנו נקבל דוח שיקרי שקרנים לכלא. (ל''ת)

    אין דין אין דין, 06/02/08 21:45

    • יפורסמו נתוני השכר של חברי הוועדה! (ל''ת)

      בלי להתחמק, 07/02/08 10:36

  • 59.

    זה הקול של מפא''י הגזענית של פעם. כנסו.

    צוקי, 06/02/08 21:42

    עצמותי רעדו ששמעתי את קולו וביטויי הגזענות של הפרופסור. זה הזכיר לי את האימרה שלבן גוריון על בגין והימין שעדיף שלא תיהיה מדינתישראל בכלל מאשר מדינת ישראל תחת הימין.

    • צודק, בא לי להקיא ויש לי ממש סיוטי לילה מהממשלה. פחד וגועל של ממש (ל''ת)

      בנצי, רמה''ש, 06/02/08 21:56

      • אין נצדק ואיו שוויון בין הימין לשמאל המתנשא והשתלטן בישראל (ל''ת)

        מסקנה שמתבקשת, 06/02/08 22:01

    • קול דוחה של אשכנזי עם מבטא שמתנשא מעלינו ואלק יודע מה טוב לנו (ל''ת)

      איכסה, 06/02/08 22:14

      • אין קשר אשכנזי לא אשכנזי. מכוער ומעיב על הטיעון הצודק (ל''ת)

        איתי, 07/02/08 10:41

    • גם לי יש סיוטים קשים בלילה מהממשלה (ל''ת)

      ירון, 06/02/08 22:19

    • צוקי, מפא''י לא מתה. היא עדיין שולטת בחיינו באמצעות התקשורת (ל''ת)

      ובעלי ההון, 07/02/08 10:39

  • 58.

    אולמרט- אני בז לך. לאיזה שפל הורדת שופטים. חצי מחיר, מכירת סוף עונה (ל''ת)

    איש עצוב, 06/02/08 21:37

    • תיאור כל כך קולע, שבא לבכות. אבל נרים ראש ונפגין באומץ (ל''ת)

      ובנחישות עד, 07/02/08 10:43

  • 57.

    רוב יהודי ימנים השמאל שולט במדינה

    ערב רב, 06/02/08 21:37

    השמאל שולט במדינה ועושים נזק רציני במדינה ורוב הגדול של היהודים הם ימנים אז איזה דמוקרטיה יש במדינה שלנו.

    • הדבר נכון בעיקר לגבי התקשורת ובג''ץ שמכתיבים לנו את סדר היום והחוק

      עומר, 06/02/08 21:58

      - כך למשל התקשורת מזכה עבריין מין מורשע כדי להכשיר את המשך דרכו הפוליטית.
      - תקשורת מבצעת מסע השמצות מלוכלך כנגד יהודי חברון כדי ליצור דה-לגיטימציה וכמעט דה-הומניזציה למתיישבים בעיר על מנת להקל על מהלך של פינוי העיר בבוא השעה בדעת הקהל הישראלית.
      - התקשורת בוחרת להצהיר כי דו''ח ווינוגרד הוא דו''ח סביר ולכן אין מקום להתפטרות רוה''מ, כמו כן היא טורחת להוריד את הוועדה מסדר היום הציבורי.
      - בג''ץ כובל את ידיו של צה''ל בלחימה מול הטרור הפלסטיני, הדבר נכון לגבי ביטול נוהל שכן, התערבות בהחלטות קבינט נוכח עתירות ארגוני שמאל רדיקליים ועוד.
      - בג''ץ- מתיר את אדמות הקרן הקיימת לישראל לערבים כאילו היו שלו.
      - בג''ץ כופה השתלבות משפחות ערביות ביישובי הגליל היהודים כאילו כוונות הערבים תמימות בסוגיות אלה וכאילו לא מצהירים העומדים בראש המגזר בגלוי כי מטרתם להגיע לאוטונומיה בגליל.
      - בג''ץ מתעלם לחלוטין מקריאות חברי הכנסת הערבים בזכות הטרור לרבות אויבינו המרים ביותר. כמו כן הוא מתעלם מתביעתם לבטל את אופיה היהודי של המדינה כמתחייב ממגילת העצמאות.

      עד כאן להיום.

      • מסכים לכל מילה שכתבתה.מה עושים? (ל''ת)

        יהודי, 06/02/08 23:29

        • יוצאים לרחובות להפגנות חונקות שלטון. (ל''ת)

          עודד יערי, 06/02/08 23:52

      • עומר, צודק. ועוד לא מנית הכל. יש יותר מכפי שניתן להכיל.

        ישראל יורדת, 07/02/08 10:56

        בחסותם האדיבה של השמאל והתקשורת ובעלי ההון.

    • לא סתם אני אומר שהשמאלנים הם ארורים... (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 23:13

      • קללות לא מועילות ולא מרפאות נזקים (ל''ת)

        תפעיל יותר, 07/02/08 10:45

  • 56.

    אי אפשר לבוא אליו בטענות. זו לא דעתו

    זהיר ומאוזן, 06/02/08 21:36

    אין מה לבוא לדרור בטענות. הוא לא רק אומר שזו אינה דעתו, אלא מבהיר שלא יגלה את דעתו. אין דיסקרטיות יותר מפורשת מזה. ואז הוא מבהיר, שלכל אזרח שמורה הזכות לשקול בהתאם להשקפתו ונטיית לבו. בלי לומר כלל שזו דעתו האישית!! דרור מסביר עקרונית מה יכולה להיות עמדה של אזרח תומך בשלום, ממש כשם שיכול היה להסביר מה היתרון של עמדה התומכת בנתניהו.

    • אתה צודק, הוא רק מסביר לנו,ודואג שנבין ,מה השיקולים שצריכים להילקח (ל''ת)

      משקף, 07/02/08 00:03

    • נו באמת! אולי ה''הסבר'' הזה מספק אותך, אבל אנחנו כבר לא אותם טיפשים

      שהיינו פעם, 07/02/08 10:59

      תתאמץ קצת יותר...

  • 55.

    הוא דוחף לנו את אולמרט רק בגלל ''תהליך השלום''! (ל''ת)

    אזרח, 06/02/08 21:28

  • 54.

    מדהים היה לראות איך בערוץ1,איילה חסון הגנה בלהט על יחזקאל דרור! (ל''ת)

    פרשן פוליטי!, 06/02/08 21:26

    • זאת אותה אחת מ''מאה טון בטון'' זוכרים?

      בנתה על זה, 07/02/08 21:46

      ומדוע חושב לו הצנזור הנכבד שיש לצנזר תגובה זו?

  • 53.

    יש תקווה!!!

    amisrael.org, 06/02/08 21:26

    האחריות לדור הבא מוטלת על הדור הזה. כולנו טובים בלהאשים אחרים.
    האחריות האמיתית מתחילה בתוך כל אחד ואחת מאיתנו בתשובה אמיתית וכנה לשאלה: מה אני נותן לדור הזה?

    • מה הקשר ומה ההקשר? (ל''ת)

      מילים בערפל.., 07/02/08 11:04

  • 52.

    אמנון אברמוביץ מזיע בחמ''ל של ערוץ2,אדונו אולמרט בצרות.... (ל''ת)

    המשקיף !, 06/02/08 21:25

    • שיזיע קצת. לא יזיק לו. (ל''ת)

      המזיע המתוקשר, 07/02/08 11:05

  • 51.

    אין פגיעה חמורה יותר מזאת בדמוקרטיה הישראלית!

    איתי, 06/02/08 21:25

    אין, לא היתה ולא תהיה!

  • 50.

    זו עוד הוכחה שקבוצה קטנה ומושחתת שולטת על המדינה ללא רוב

    יעקב, 06/02/08 21:22

    הרי רוב העם מתנגד לתהליך השלום. הרי רוב העם רוצה שאולמרט ילך. אז איך וינוגרד הצליח לתעתע בנו? פשוט כי אולמרט מינה אותו מחמת שידע שהוא נגד נתניהו.

    • כן, הכתומים! (ל''ת)

      אורן, 06/02/08 23:24

      • איזה כתומים? איזה צהובים? איזה ירוקים? ..מה הקשר? (ל''ת)

        מילים בערפל, 07/02/08 11:06

  • 49.

    אנחנו אשמים..

    מאיר, 06/02/08 21:18

    אנחנו אשמים שבחרנו באיש זה להיות ראש ממשלה....
    מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת..
    אז תפסיקו להתלונן וצאו לרחובות להפגין ...

  • 48.

    הליכודניקים רוצים לראות דם....כרגיל

    אין חדש, 06/02/08 21:17

    אבל לא שלהם כי הם ''לא פריארים''

    • אם הטפשות היתה מחלה בודאי היית מת מזמן (ל''ת)

      ימני גאה, 06/02/08 22:26

      • אם הטפשות היתה מחלה לא היית מצליח לגמור תגובה בכלל... (ל''ת)

        אורן, 06/02/08 23:25

      • העיקר לזרוק רפש על הימין, כמו על בית''ר ירושלים..

        בצדק או לא בצדק, 07/02/08 11:10

        וזה מעיד בעיקר על מצבו העלוב של המכפיש . מילכוד 22.

  • 47.

    נמאס לראות את החיוך, אני מרגיש לחעג (ל''ת)

    רומח, 06/02/08 21:12

  • 46.

    אני לא מאמין - לאיזה שפל הגענו !!! (ל''ת)

    אריק, 06/02/08 21:06

  • 45.

    הסכם אוסלו המפורסם הביא רק הרס והרג

    גד, 06/02/08 21:04

    גם לפני הסכם אוסלו כולם בשמאל חשבו שהוא יביא רק שלום וטב ולא יהיו יותר הורים שקולים. כנ''ל לפני פינוי חבל עזה.
    אבל לא כל דבר שנראה כתהליך שלום אכן מביא אותו והמציאות מוכיחה שכל מה שתהליכי השלום הביאו זה כשלון סבל לאזרחים ואם נמשיך כך גם לאובדן מדינתנו.
    אצלי הפרופסור הנכבד קבל ציון נכשל ואם כך הוא מלמד את הסטודנטים שלו אין פלא שכך מתנהלת המדינה.

    • לך תתלה תמונות של רבין בכאפייה (ל''ת)

      ארז, 06/02/08 21:26

      • ...אני לא עובד ב''מחלקה היהודית''. (ל''ת)

        גד, 06/02/08 21:53

      • יש לך משהו נגד ערבים, ארז?

        תוהה, 06/02/08 21:59

        שאני אבין, למה תמונה של רבין בכאפייה זו הסתה? אנשים עם כפייה הם לא במקרה האנשים שאתה רוצה לעשות איתם שלום?

      • התברר כבר שאלה היו פרובוקציות של שמפניה (ל''ת)

        שוב חוזר הניגון, 07/02/08 11:12

  • 44.

    מדהים. הוכחה מדהימה.

    שרון, 06/02/08 21:01

    זאת ההוכחה המפורשת הראשונה שאכן, במדינת ישראל, מספיק לחתוך שמאלה כדי לקבל מחילה על הכל. הכל. לא משנה אם אלו האשמות חמורות של שחיתות (ארבעה תיקי חקירה), או ניהול מלחמה כושל(!), בישראל 2008 שבירה שמאלה מביאה לזיכוי מושלם. לא משנה גם עבר ימני ופעילות בימין, השבירה שמאלה מוחלת על הכל. המטרה (שהיא כמובן הרס התנחלויות וחזרה לגבולות 67- לא שלום, כמובן) מקדשת את האמצעים.

    אצל שרון עוד הסבירו ש''דברים שרואים משם...'' וש''גם הוא הגיע למסקנה שצריך להתנתק...''. היו מחשבות שאולי, אולי זה קשור לפרשות השחיתות שבהן שרון היה מעורב עד הצוואר (סיריל קרן, האי היווני)- היו כאלו שטענו ''כעומק החקירה עומק העקירה''- ואמנם כל הפרשות נסגרו- באורח פלא, אבל עדיין, עדיין לא ניתן היה להצביע על גורם ישיר. לא הייתה הוכחה חותכת. מי שרצה, יכל להתעלם.


    בכל מדינה יש שחיתות, וזה לגיטימי ואפשרי. אבל רק בישראל השחיתות חדרה למימדים אסטרטגיים= כלומר החלטות מתקבלות פה לא משיקולים עניינים של טובת המדינה, אלא משיקולים צרים ואישיים של מנהיגים מושחתים, שרוצים להציל את עצמם.
    אני לא נכנס לויכוח אם היה מוצדק או לא לפנות את עזה (לא. והקסאמים, ציר פילדפי, הפיגוע בדימונה יוכיחו)- אבל הדרך בה התקבלו ההחלטות מראה על תקדים מסוכן. אם החלטות אסטרטגיות, עם השפעה רבה כל כך על האזור, על המדינה, על החברה, מתקבלות סתם כך כי מנהיגים גילו ששבירה שמאלה מעניקה להם זיכוי קולקטיבי, ... אוי, מי ישורנו.

    האחרון יכבה את האור.

    • צודק. במיוחד הקטע האחרון. (ל''ת)

      א, 06/02/08 21:24

    • ברור, הרי המשטרה, הפרקליטות ובית המשפט אוכלסו בכוונה בשמאלנים.

      רוני, 06/02/08 21:29

      זאת השיטה שמצא השמאל לרצח הדמוקרטיה:

      לא העם יקבע מי יהיה ראש הממשלה - השופטים, השוטרים והוועדות שמונו מטעמו יקבעו!

    • כ''כ מפחיד, כ''כ נכון!! (ל''ת)

      ענת, 07/02/08 09:46

  • 43.

    התקשורת נבהלה''זה עלול להסב לאולמרט נזק רב''

    דקל, 06/02/08 20:57

    ולכן ולמרות שפרופ' דרור אמר
    ב מ פ ו ר ש שאחד ועוד אחד זה שתיים,אז בתקשורת עושים סלטה פלוס פליק פלאק לאחור כדי לזיין לעם הזה את השכל.
    ולעצם העיניין,אולמרט לא יכול להניע שום תהליך מדיני מפני שיש לו רק 67 ח''כים וש''ס מאיימת לפרוש ברגע שאולמרט רק ינסה.
    מה שבעצם משאיר אותנו רק עם הסיבה האמיתית לפניקה של התקשורת זה הפחד וה ש נ א ה לנתניהו.

  • 42.

    עכשיו צריך להקים ועדה שתחקור את ועדת וינוגרד (ל''ת)

    רון, 06/02/08 20:56

  • 41.

    ישראלים מטומטמים כנסו!!!!(יציל אותכם ממוות)

    משה, 06/02/08 20:52

    וואאללה אפשר למכור לכם רעל בכוס המשקה ברחוב ולהגיד לכם שזה יקדם את תהליך השלום והתקשורת תייחצן את המשקה שיהיה כמובן באישור משרד הבריאות וחוקי מצד משרד המשפטים ואפילו המשטרה תשמור שלא יקומו פורעי חוק שיזהירו מהמשקה המסוכן בטוענה שהם מסכנים את שלום הציבור וזה יגרום לבעיות בכלכלת ישראל ואתם כמו כל סיבוב תשתו את הרעל ודור שלם ימחק וימות ובייצר הנקמה שלכם לא תזהירו את הדור הבא אלה תלכו לבית הזונות או לפאב המקומי ותשכרו(תשקרו)את עצמכם לדעת

  • 40.

    ישראל הופכת למדינת דיקטטורה . צ'אוצ'סקו יכול ללמוד כאן משהו.

    מתחיל לפחד, 06/02/08 20:51

    פעם ידענו שברוסיה אסור לפתוח פה . זה מגיע עכשיו אלינו. בחוצפה ובעזות מצח. ראש ממשלה מושחת ומושחתים חבריו.

  • 39.

    השבועון החרדי ''בקהילה'' מצא כי 72% ממצביעי ש''ס בבחירות הקודמות רוצים

    סקר, 06/02/08 20:50

    סקר שפירסם אתמול השבועון החרדי ''בקהילה'' מצא כי 72% ממצביעי ש''ס בבחירות הקודמות רוצים בפרישתה מהקואליציה
    אלי ישי ועובדיה בצרות

  • 38.

    כל התקשורת והבג''ץ לא יעזרו לכם!! ביבי יהיה רוה''מ הבא.אמן כן יהי רצו (ל''ת)

    יגאל כהן.רחובות, 06/02/08 20:47

    • טוב! בעיקר ה''דכול גיחרי''. (ל''ת)

      והוא בהחלט, 07/02/08 11:17

  • 37.

    לדעתי דרור עשה ספין מתוחכם ביותר

    איציק, 06/02/08 20:45

    בשיטה של הפוך על הפוך
    הדרך היחידה שלו להוציא את האמת מאחורי הוועדה שאיתרגה בפירוש את אולמרט היא לצאת לציבור עם דעה אישית שלו שהיא הפוכה,עכשו הוועדה חסרת אונים כי למעשה נחשף קלונה

    • איציק אתה גדול,,,הוא הצליח לבטל את ''יושרם'' של עובדי אולמרט הזולים (ל''ת)

      אליפז התימני, 06/02/08 21:21

    • הפרופסור שם את המסמר האחרון בארון של אולמרט+קדימה... (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 23:06

    • נכון...

      מיכל, 07/02/08 09:43

      פרופ' דרור היה זה שלאורך כל הדרך רצה להוציא דו''ח חמור ואמיתי וניהל וויכוחים על רקע זה עם יתר חברי הוועדה. לבסוף הכריע הרוב בוועדה ואולמרט זכה לדו''ח אוהד ומלטף, דבר שגרם לפרופ' דרור להוציא את האמת מאחורי הוועדה המושחתת הזו לאור.

    • אי אפשר לדעת, אבל אם יש בזה שמץ אמת.. אז מצויין! (ל''ת)

      העיקר שהאמת, 07/02/08 11:19

  • 36.

    פרופסור?

    אידאה, 06/02/08 20:45

    יש לו הגיון של חמור.לא להפריע למישהו שנכשל בגדול להנהיג אותנו ''קדימה'' גם במלחמה עתידית, כי מר אולמרט שואף לשלום , בהנהגה שכזו יהי שלום על ישראל ,אדון פרופסור

  • 35.

    סליחה, מי אמר שאולמרט יביא שלום???

    סטודנט למשפטים, 06/02/08 20:41

    פרופ' דרור יוצא מתוך נק' הנחה שאולמרט יכול להביא שלום ונתניהו לא..
    סליחה?? אולי דווקא נתניהו יכול להביא שלום ואולמרט לא - כמו שבגין הביא שלום עם מצרים ולא השמאל.
    או שאולי אף אחד לא יכול להביא שלום. כי הצד השני לא רוצה שלום..

    הפרופ' אומנם לא אמר בפה מלא את דעתו האישית אך ניתן ללמוד עליה
    עקב כך שהוא יוצא מתוך נק' הנחה שאולמרט וברק יביאו שלום...

    מלבד ההנחה המוטעית שלו הוא די צודק..

    רק שאסור שהשיקולים האלו ינחו את ועדת וינוגרד - אם הם הנחו אז היא פסולה, אך אם הם לא הנחו אותם אז אין בעיה...

  • 34.

    בימי שפוט השופטים. הכל מושחת, אל תתגייסו למילואים

    תומר, 06/02/08 20:41

    אין בשביל מה להלחם יותר. לא אשפוך את הדם שלי בשביל השחיתות שפשתה במערכת ובחברה. הוועדה היתה משחק מכור מראש של שופטי מפא''י המושחתים. מדינת ישראל - תחילתו של הסוף

    • אני, במלחמה הבאה מתחפף מכאן. למות בשביל אולמרט?

      קדחת!, 07/02/08 11:24

      שיילחמו הבנים שלו בשביל הכיסא של אבא שלהם והדירות שהוא ''קונה'' בשבילם ב''הנחה''.

  • 33.

    האיש הזה פשוט מבחיל !!!

    המום !, 06/02/08 20:38

    האם ניתן להאמין שהפרופסור הנכבד חקר, בדק ופרסם מסקנות, בתום לב ובנקיון כפיים ??!!

    האם ניתן לומר שלא הייתה לו השפעה על האופן שבו נוסחו ממצאי הוועדה ומסקנותיה ??!!

    • לשאלותיךל: כן וכן! זה שאתה פארנואיד לא אומר שכל העולם באמת אחריך... (ל''ת)

      אורן, 06/02/08 23:27

    • הפרופ' חשף במתכוון או שלא, את הכוונה הסמויה מאחורי הדו''ח הפושר

      עכשיו הכל שקוף, 07/02/08 11:28

      נתניהו מוחרם לא רק ע''י השמאל והתקשורת, אלא גם ע''י האקדמיה ומע' המשפט. בדיוק כפי שהיה מוחרם מר בגין, הדמוקרט הדגול, שנטען כי הוא מחרחר מלחמה והיה הראשון להביא שלום (הכי משמעותי!!) עם מדינה ערבית אויבת.

  • 32.

    כל הכבוד למעריב , עשיתם שירות גדול

    רוני, 06/02/08 20:38

    הבאתם את ההוכחה הכי חותכת שהוועדה הזאת מושחתת ואפילו פלילית .
    הישג עיתונאי יוצא מן הכלל .
    מגיע לעיתונאי הזה פרס , חד וחלק .

    • בסלע!כל הכבוד למעריב! (ל''ת)

      קורא מושבע, 06/02/08 20:43

      • בעריב אני מצדיע לכם - חשפתם שחיתות (ל''ת)

        שלומי, 06/02/08 21:47

        • צריך לזרוק

          לולה, 07/02/08 00:25

          את העם הזה לים ..

          אלוהים עשה טעות חייו כשהוא בחר בעם הזה כעם סגולה ..

          כל היום מחפשים שחיטות מחפשים כל הזמן איך לאכול אנשים חיים ..אמר הבן אדם משהו שחצי חושבים אז מה קרה.!!! קצת היגיון להפעיל הרי אם הוא היה אומר הפוך ממה שאמר אז הכל היה בסדר מטעם הליכוד??
          ומה לא נכון ???? מה עדיף אדיוט מזיע שמסביר לכם על גרפים ובסוף לוקח לזקנים את הכסף שלהם??? את זה שבכלל לא ישב ודיבר עם ניצולי השואה

          העם הזה מגיע לו אנשים כמו ביבי שיעשה אתכם יותר ויותר עניים כי אין כמוכם טיפשים !!!!!!!!!!!!!
          שם לכם שרת חינוך שרק הרסה והרסה ובגלל זה הייתי שמה אותה בכלא
          נתן לכם שר אוצר סילבן היקר שהכלכלה הייתה בשפל ..אבל זה בסדר ...זה על הכיף כיפאק !!!!

          אדיוטים !!!!!!!!!!!!!1

          • גב' לולה, את ההוכחה והתוצאה של שלטון השחיתות. (ל''ת)

            מה עוד יש, 07/02/08 11:30

  • 31.

    ווינוגרד,גבינזון,ודרור,אני בז לכם סמרטוטים

    בוז, 06/02/08 20:37

    זיכנותכם מבישה את נעורכם

  • 30.

    מדובר בהפרת אמונים ושחיתות

    עו''ד, 06/02/08 20:36

    לאחר ששמעתי במו אזניי זה נשמע הרבה יותר חמור .
    ללא ספק אפשר להעמיד את הפרופסור המושחת הזה לדין פלילי באשמת הפרת אמונים .
    הפרופסור הפליל את עצמו הוא מוקלט , יש כאן ראיה חותכת .
    אף אחד לא הוציא שום דבר מהקשרו .
    להיפך המראיין נתן לדרור הרבה זמן להביע את דעתו .
    זה ממש מחריד מה שאותו פרופסור דרור אמר .
    זה שלטון קומוניסטי .
    זה שחיתות .
    אם העם חפץ חיים הוא חייב לצאת לרחובות .
    אחרת על תבואו בטענות אם לא יהיה לכם בית בעוד 10 שנים .

    • הוא שתמיד אמרתי..תצאו לרחובות ולא סתם..אלא להפגנות חונקות שלטון...

      עודד יערי, 06/02/08 23:02

      אבל זה לא יקרה... חבל על הזמן...

    • אז כעו''ד תבע אותו - אבל אתה עו''ד כמו שאני שופט (ל''ת)

      אורן, 06/02/08 23:28

      • לא צריך להיות עו''ד כדי להצביע על שחיתות כשהיא ניצבת מולך (ל''ת)

        אלא אם כן אתה, 07/02/08 11:33

  • 29.

    לא מאמין לאף אחד מכנופיית בג''צ (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 06/02/08 20:35

  • 28.

    פרופסור דרור אינו כלול..

    עוזיאל, 06/02/08 20:33

    פרופסור דרור זועק את זעקת העם. שימו לב לדברים שלו, הוא מושך אש כדי שנשים לב לשיקולי החברים האחרים בוועדה. הרי הוא היה בעמדת יחיד לפרסם דו''ח אמת, כזה שישקף את חומרת הדברים, למגינת ליבם של ד''ר וינוגרד וחבריו. הרי אדם מכובד כפרופסור דרור לא טיפש כדי להוציא דברים מאחורי דלתות הוועדה הסגורות, אז בפורטרט עצמי הוא מביא לנו את הדברים כדי שנבין את המוטיב המרכזי של הדו''ח הופס.

  • 27.

    ת'כלס וינוגרד, מה נסגר איתכם בסוף,אה? (ל''ת)

    בריון טוקבקים, 06/02/08 20:33

  • 26.

    אולמרט יחלק את נכסי המדינה לחבריו, ולא יביא שלום.

    מצביע מר''צ, 06/02/08 20:31

    מר דרור מעל בתפקידו.

  • 25.

    ממש בושה וכלימה

    שמעון באר שבע, 06/02/08 20:31

    איך קובעים עובדות לפי מה שאני רואה כל המערכת המשפטית נוהגת באותה צורה אם ראש ממשלה גונב אז עושים איתו חשבון של אם הוא יורשע אז נתניהו יהיה ראש הממשלה או מישהו אחר ולכן הוועדה נקתה בצורה מבזה ביותר כי היא נתנה את הדו''ח לפי מה שחשבו פרופסור דרור וחבריו חשיבה פוליטית ולא כמו שאמר פרופסור דרור כאשר הוא נשאל על מה הוא חושב על כל המהלך של הוועדה שהוא לא נכנס לפוליטיקה .כל הוועדה היתה פוליטית ועכשיו מובן למה סירב פרופסור דרור מלהשתתף בוועדת חקירה ממלכתית במידה והיתה מוקמת בושה שכך מתנהלים הדברים בצמרת של המדינה

    • מילים כדורבנות (ל''ת)

      יהוד, 06/02/08 22:28

  • 24.

    תקשיבו טוב להקלטה

    שרון, 06/02/08 20:30

    הוא מדגיש שזו אינה בהכרח עמדתו.
    לא להתנפל סתם

    • לא יעזור לך.

      נ, 06/02/08 20:47

      אם יש הזדמנות להתלהם, אף אחד לא יוותר עליה.

      • סליחה, מישהו היה מראיין אותו בתור אדם פרטי?

        רוני, 06/02/08 21:26

        ראיינו אותו בתור חבר הועדה. זאת התשובה שהוא נתן, ושכל אחד יסיק את המסקנות.

        יום שחור לדמוקרטיה וגם לממשלה.

        • אין בישראל דמוקרטיה.זאת מדינת משטרה מתחזת לדמוקרטיה. (ל''ת)

          עודד יערי, 06/02/08 23:29

        • נכון,את מי מעניינים דעותיו הפרטיות?

          מרדכי מיאמו, 07/02/08 00:08

          הרי הוא רואיין כחבר ועדה לא כאדם פרטי.
          לולא השתתף בועדה הוא לא היה מרואיין.
          מהבקר אני מסתובב עם תחושת בחילה חזקה.
          זהו? הלכה המדינה?כלם מושחתים?!

      • אתה פוטר את זה בקלות

        יוני, 06/02/08 22:10

        אמנם יש אפשרות לומר שהוא דיבר על שיקולי הציבור אבל ברור מהטקסט, שמאוד משתדל כאילו להמנע מפוליטיקה, מה דעתו של המדבר. וגם אם הוא לא מייצג אלא את עצמו שומעים שהוא מודע להשלכות הפוטנציאליות של הדוח. חוץ מזה, הראיון הוא בעקבות הדוח, כאשר האדם אמור מאוד להזהר בדבריו. אם זו זהירות.. נסה לחשוב מה היה אומר אם לא היה נזהר. זו לא סתם התלהמות.

      • היית רוצה שלטון דקטטורה של השמאל נכון? (ל''ת)

        רואים עליך.., 07/02/08 11:37

    • read between the lines

      me, 06/02/08 20:54

      he siad that it was not what he thought , but then he contradicted himself. you have to see what's between the lines.

      • מה אתה רש''י? אתה נותן דרור לפרשנות שלך ואח''כ חושב שזו האמת

        אורן, 06/02/08 23:29

        זה נקרא מחלת הרדיפה...

    • אתה צודק. אבל למה שנקשיב טוב (ל''ת)

      עדיף להתלהם, 06/02/08 21:39

      • מבחינתך עדיף שנהיה חרשים. אתה בעד להעמיד פנים שהכל בסדר. (ל''ת)

        כאילו כלום לא, 07/02/08 11:36

    • ממתי זה התחיל אצלך..... (ל''ת)

      פסיכולוג, 06/02/08 22:29

    • הקשבתי טוב להקלטה....ונחרדתי...

      אליהו שמש, 06/02/08 23:00

      ... תקרא בין השורות ואולי תבין שבן דרור היה רק הצינור, המעביר, השופר...

  • 23.

    אולמרט הביתה (ל''ת)

    שלי, 06/02/08 20:30

  • 22.

    כמו שאולמארט מינה את שר המשפטים מטעמיו הוא כך גם מינה את וינוגראד

    ש.לוין, 06/02/08 20:29

    אולמארט עושה בית ספר לכל מתנגדיו מבית ומחוץ , שועל ותיק זה קומבינטור ידע ויודע איך לנצל ולהנצל מכל פגע על ידי קומבינות .רוצה לומר אולמארט עשה שגיאה גדולה במלחמה האחרונה הזו ,אבל, ידע במהרה להעמיד את האנשים המתאימים לו כדי שמצד אחד יודיעו שהיו כישלונות מכאן ומשם אולם מן הצד השני סינגרו על אולמארט בצורה מסויימת. המשחק הפוליטי עבר לתחום של פקחות ושנינה וניצול מקסימאלי של כל האפשרויות.
    כל המערכת הפוליטית בנויה על קנוניות ןתככים ,בכל המפלגות יש זאבים אחד לשני ברגע של חולשה, כך שאולמארט לא שונה מאף אחד אחר בפוליטיקה הישראלית המצחינה.

    • אולמרט עולה בתככנותו על כל דמיון!!! (ל''ת)

      תמצית השחיתות, 07/02/08 11:39

  • 21.

    לדעתי אין כאן שום בעייה.

    מקשיב, 06/02/08 20:28

    הוא לא התייחס למה שועדת וינוגרד אמרה - הוא התייחס למה אנשים אחרי ועדת וינוגרד יכולים לומר.

    • אתה בטוח טוקבקיסט מטעם שמאלמרט

      אבוחצירא אילן, 06/02/08 20:38

      תזדהה בשימך המלא כמו שאני עושה תמיד ואל תסתתר מאחורי כינוי מטומטם.

      שמאלנים - נמאסתם.

      • אתה טוקבקסיט בתשלום התורה (ל''ת)

        לא דוס, 06/02/08 21:40

    • עזוב, מה אתה ''מקשיב''? רוץ לגינה לשחק בנדנדות. (ל''ת)

      אל תתערב במה, 07/02/08 11:41

  • 20.

    לא יאומן!!!! ואלה שופטים??? לאט לאט אני מתחיל להאמין

    אריה, 06/02/08 20:27

    שמערכת המשפט רקובה ומושחתת עד היסוד.

    הדג מסריח מהראש.

  • 19.

    זה שנתן 'דרור' לפה ש'לו...שיאכל אותה (ל''ת)

    בן ארי, 06/02/08 20:27

  • 18.

    המושחתים הכי מפחדים מנתניהו - כי הוא לא משלהם ויפגע ב''עסקים''

    משלנו או לא, 06/02/08 20:27

    כל הספינים והתקשורת המלוכלכת נגד נתניהו נובעת ממניע כלכלי מושחת

    נתניהו עשה מהלך של להוציא כסף מידי כלל הציבור ולהעבירו לבעלי ההון בכדי להניע כלכלה של משק במשבר...

    המשוחתים ראו כי טוב (וגם מקבלים הרבה שוחד מבעלי ההון) והופכים צעדי חירום אלו לשיטה שלפיה ישאירו כלל הציבור בלי כלום, ושיהפכו לעבדים של בעלי ההון

    נתניהו הכריז מספר פעמים שהוא רוצה לעצור תהליך זה שכאילו התחיל ממנו אבל הפך ככדור שלג למערכת משוחתת של עושק כלל הציבור.

    ולכן נתניהו היום אויב של מערכת השחיתות - ולכן מקללים אותו, מבזים אותו, מפיצים שינאה .... הכול מטיפוסים קרימינאלים, שכלל הציבור בשבילם זה משהו שרק צריך לנצל ולגנוב ממנו ....

    נתניהו הוא היחידי שאולי יוכל לעצור תהליך מתועב מסריח מרושע וקטלני לנו ... של הפיכת מדינת ישראל למדינת עולם שלישי מחורבנת!

  • 17.

    דרור,אתה לא משחק משחק פוליטי? אז מה כן? דוקים?קלאס?מונופול? (ל''ת)

    אישה בלי בושה, 06/02/08 20:26

  • 16.

    מדהים (ל''ת)

    אזרח-1, 06/02/08 20:25

  • 15.

    מה נסגר עם המדינה הזו? הכל כאן מכור?

    ברק תתבייש לך, 06/02/08 20:22

    לטיוח הזה ולכל הקומבינות של אולמרט.גם ממנה ועדה מטעמו ולא ועדת חקירה, גם קושר את ידייה בבג''צ, גם ממנה חברים בה שידליפו בשבילו וינסחו דו''ח מרוכך כי הם שונאים את ביבי וגם מקדם תהליך שלום מדומה כדי שהתקשורת תאתרג אותו. גועל נפש.

    • מדוייק ביותר. (ל''ת)

      דני, 06/02/08 21:26

    • הוא שאמרתי כל הזמן...מדינה זבל... (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 22:54

  • 14.

    from where he come

    shimon, 06/02/08 20:19

    what an idiot who put him there

  • 13.

    וואוו,אני בשוק!בקושי יצא הספר-כבר הסרט? (ל''ת)

    סינדי קרופורד, 06/02/08 20:15

    • גם אם זה לא היה עצוב זה לא היה מצחיק. (ל''ת)

      רוני, 06/02/08 21:27

  • 12.

    ומרדכי ידע את כל אשר נעשה ויקרע מרדכי את בגדיו,

    גודמן, 06/02/08 20:11

    וילבש שק ואפר ויצא בתוך העיר ויזעק זעקה גדולה ומרה.

  • 11.

    דיקטטורה

    צדק חברתי, 06/02/08 20:07

    למה כאשר מישהו אומר משהו על הממשלה הזאת ישר דואגים לסתום לו את הפה???
    האם הגענו למצב שבו אומרים את האמת, והאמת הופכת לשקר
    בגלל פולטיקאים שדואגים לכיסא שלהם??
    איך הגענו למצב שלאף אחד כבר לא אכפת מהאמת???
    האם זו המדינה שחלמנו לחיות בה??
    אולמרט גלה בגרות ואחריות ולך הביתה לצייר עם אשתך....
    ותפסיק לסתום פיות!!!

    • טעית! זו לא דיקטטורה....

      אליהו שמש, 06/02/08 23:02

      זה רפובליקת בננות המקרה הטוב ואנרכיה במקרה הגרוע!.....

  • 10.

    ידוע ששופטים ובתי המשפט במדינה מגוייסים פוליטית לשמאל הקיצוני ולכן

    ג'ינג'י, 06/02/08 20:04

    הם שומרים עליהם כעל אתרוגים, צריך לבדוק את הדעות הפוליטיות שלהם לפני שממנים אותם, לא יכול להיות מיעוק קטן של השמאל הקיצוני וכולם יהיו מגוייסים למענם ולעם היהודי הימני האמיתי הציוני אין להם בעצם בתי משפט ושופטים!! טוב עושה פרידמן שעומד לקצץ להם בכנפיים!!!

    • אין מקבילה למערכת המשפט הישראלי

      ולרעה, 06/02/08 20:33

      באף מדינה בעולם שופטים לא ממנים את עצמם. באף דמוקרטיה אין לשופטי עליון סמכות ניהולית על שופטי ערכאות נמוכות יותר ועל קידומם, באף מדינה בכלל שופט לא יכול לבטל החלטות מחוקק, באף דמוקרטיה אין התנהלות בחוסר שקיפות שכזאת וכ''ו.

      באף דמוקרטיה אין מונופול חוקי שמגובה באין ספור וועדות, חוקים ובג''ץ (שפסל את הפיכת רדיו ערוץ 7 לחוקי לאחר שהכנסת אישרה אותו ולמרות שבשיאו היו לו מאות אלפי מאזינים ואחת השופטות הבכירות בו לשעבר, דורנר, היא יו''ר ועדת האתיקה שלו) של התקשורת...


      ישראל היא דיקטטורה שמאלנית שהעם בה מסומם מתעמולה.

  • 9.

    אני לא מבין הוא סניגור של אולמרט?

    אמיר, 06/02/08 20:03

    ועדת חקירה עלק

  • 8.

    בושה וחרפה, תוקם ועדה ממלכתית

    אורן, 06/02/08 20:03

    ועדה פוליטית שהוליכה שולל את כל הציבור. מלכתחילה היה צריך להקים ועדה ממלכתית.

    • לא צריך לחקור כלום הציבור יודע מה קרה ושום דבר לא יחדשו לו חבל על ה

      עודד יערי, 07/02/08 00:03

      כסף...נשפוט אותם בבחירות..אלא אם כן העם יצא לרחובות להפגנות חונקות שלטון כבר עכשיו.

  • 7.

    לפי דבריו של הפרופסור משתמע שהוא מאמין שהמטרה מקדשת את האמצעים ...

    טל, 06/02/08 20:03

    לפי דבריו של הפרופסור משתמע שהוא מאמין שהמטרה מקדשת את האמצעים זאת אומרת שהוא מאמין שבשביל ספק של ''שלום'' הוא מוכן לשים בראשינו אדם שידוע לו שהוא פושע!!!!!

    • מטרה מקדשת אמצעים זו לא התורה הזו של הגרמנים מהמאה הקודמת? (ל''ת)

      תוהה, 07/02/08 00:35

  • 6.

    על חטא שחטאנו בתום לב

    דוד, 06/02/08 20:02

    על חטא שחטאנו בתום לב
    על חטא שחטאנו באמונה בתפל
    על חטא שחטאנו בפלצנות לשמה
    על חטא שחטאנו ביומרנות שאנחנו מבינים במי לבחור.
    הקשישים רימו את בוחריהם
    ליברמן רימה את בוחריו
    ש''ס שכחו מי שלך אותם
    אהוד ברק רימה ותיחמן כהרגלו ומפלגת העבודה הולכת בשקט אחריו.

    רק ביבי ועלה ירוק נשארו.

  • 5.

    נו אתם מאמינים למשמע אזניכם? (ל''ת)

    רועי, 06/02/08 20:01

  • 4.

    עכשיו כבר אומרים בקול רם

    צמתמתהצהמת, 06/02/08 19:59

    אולמרט כתב את הדו''ח.

  • 3.

    שלום מדומה

    ביבי, 06/02/08 19:59

    הם מפחדים ממני יותר מאירן. הרי ברור שאין כאן שלום ולא תהליך שלום יש כאן תהליך שכבר חמש עשרה שנה מוביל לעוד ועוד הרוגים.
    מי דמיין לפני שני עשורים את שדרות מופצצת יום יום.
    אבל לא חשוב, תמשיכו לפחד מביבי, זה הכי חשוב לכל אדם שפוי. זה הרי המחשבה הראשונה שישראל נתנה לעולם לפחד מביבי ולהאמין לערפאת.

    • ביבי?

      צביקה, 06/02/08 20:54

      פעם כמו היום אני שמאל
      מה זה שמאל. שמאל זה הרצון לשפיות, שפיות כלכלית, בטחונית וחברתית
      להשקפתי ביבי יותר שפוי מהעורך דין הזה אולמרט

      • תראה לאן היגענו עם הרצון הזה! לגאנום (ל''ת)

        נטשה, 07/02/08 01:17

  • 2.

    תמיד ידענו שמערכת המשפט היא סניף של השמאל

    יאיר, 06/02/08 19:58

    אתם מבינים למה חיישין מרגיש שם בבית ולמה הם נלחמים על ''שלטון החוק'' , עכשיו זה ברור כי זה סניף של המפלגה

    • הוא לא מונה ע''י מערכת המשפט אלא ע''י אולמרט.

      צ., 06/02/08 20:34

      לפני שתדבר/ת תכתוב, תחשוב.

      • עוד יותר גרוע! (ל''ת)

        הנאשם מינה את, 07/02/08 11:54

    • אתה צודק. כולם ידעו את זה ושתקו. שקוף, ועם זאת סמוי מהעין. (ל''ת)

      די לכיבוש השמאל, 07/02/08 11:53

  • 1.

    מזעזע!!! אין גבול לגועל נפש,ועדה עם שיקלים זרים (ל''ת)

    חפץ חיים, 06/02/08 19:57

    • סייג לחוכמה שתיקה ! (ל''ת)

      דיגי, 06/02/08 20:01

      • סייג לחוכמה שתיקה ! ?? סייג לחוכמה לומר אמת שלא אוהבים לשמוע (ל''ת)

        Benny, 07/02/08 00:45