• 52.

    כבר ידוע שערוץ 2 מועל ישירות מלשכת אולמרט,אין בכך חידוש (ל''ת)

    ערוץ 5, 09/02/08 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    גב'עמרוסי היקרה בעיני מאות אלפי דתיים חרדים ומתנחבלים שממומנים ....

    אחד מפשוטי העם., 08/02/08 19:33

    במאות מלירדים וחיים חיים נטולי דאגה בזמן שאלפי משפחות מסולקות מדי שנה מהבתים כי לא מסוגלים לשלם משכנתא.אתם שלוקחים את רוב התקציב וחיים בשכונות נפרדות,ילדיכם משרתים ביחידות עם תקופת שרות קצרה או שלא משרתים כלל אתם לא לומדים בבתי ספר שלומדים ילדינו שאנו והם נצטרך כנראה לנצח לתחזק את הפרזטיות שלכם.יצרתם אוטונומיה בתוך המדינה היהודית ציונית שלי ואתם שנשלטים בשלט רחוק מבקשים לשלוט גם בנו תביני מיטב ילדינו מבין ועוזב תשארו כאן אתם והערבים שישלטו בכם!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    את חיה בסרט

    אאא, 07/02/08 10:20

    ולא מבינה את המצב הבסיסי של ישראל.
    המצב שלנו דומה לסוריה,ירדן,בוליביה ודרא''פ.יש כאן מיעוט סמולני לבן ששולט בצורה מוחלטת בכל דבר במדינה מלבד האוויר לנשימה.
    מערכת המשפט,האקדמיה,התקשורת,הפקידות הציבורית הבכירה,הכלכלה,צמרת המשטרה והצבא... כולם נשלטים ע''י חבורת פולנים משלום עכשיו או כאלה שנסחטים בידיהם.
    לארסיטוקרטיה הפיאודלית הזו,כמו לכל דומה לה בהיסטוריה,יש אינטרסים משלה שאין בינם לבין האינטרסים של המדינה דבר וחצי דבר.

    האריסטוקרטיה הזו מחוייבת ראשית כל לשימור ההגמוניה הפיאודלית שלה גם במחיר של מליונים.היא מחוייבת לאינטרסים זרים הן בשל האנטישמיות המובנית שלה והן משיקולים פרגמטיים של חבירה לגורמים כמו הדמוקרטים בארה''ב או האיחוד האירופי שיערבו לשימור ההגמוניה שתמורה לציות לתכתיבים חיצוניים.

    כאשר מבינים את המבנה הבסיסי של ישראל,שזהה לאירופה של המאה ה 12,כל המהלכים הצבאיים,המדינים,הכלכלים והחברתיים לפתע נראים הגיוניים.

    האם ניתן לסיים משטרי אוליגרכיה פיאודליים בכלים דמוקרטיים? זה מעולם לא נעשה ולהערכתי גם בלתי אפשרי מבחינה תיאורטית.

    הגב לתגובה זו

    • הסרט

      xxx, 07/02/08 10:57

      כמחצית שנותיה של המדינה היה הליכוד (או יוצאי הליכוד) בשלטון.

      בזמן האחרון פרסמו מאמרים באתר זה בנושא הנדון: רן ברץ, משה פייגלין (להבדיל) ואמילי ערוסי.

      אכן - שמאל קיצוני מזה קשה למצוא.

      אני לא מוסיף את שלח - שמכסח כל ראש ממשלה, ללא הבדל, ואת ארי שביט וישראל הראל הבוקר בהארץ.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        אאא, 07/02/08 12:28

        1) הליכוד מעולם לא היה בשלטון,הוא ניצח בבחירות.לאחר 1977 רוקנו לחלוטין כל סמכויות המערכות הנבחרות לטובת מערכות בהן שולט הסמול הלבן: התקשורת,בג''צ,הפרקליטות,היוע''מ,בעלי ההון והפקידות הבכירה.
        גם באיראן יש בחירות דמוקרטיות,אז מה? המולות ממשיכות לשלוט ללא קשר לתוצאות הבחירות.כך עושה גם האוליגרכיה ההאשמית בירדן והאריסטוקרטיה הסמולנית הלבנה בישראל.
        2) הכיסוח של אולרמט נובע מ 2 סיבות
        א) חשוב יותר לסמול הלבן לנטרל את פרידמן מאשר להשאר בממשלה.מעוז השחיתות ששמו בג''צ מכיל הרבה יותר כוח והרבה יותר סמכויות מאשר הממשלה או הכנסת.זו שאלה של מזעור נזקים.
        ב) מאחר ואין לראשי ממשלה בישראל סמכויות של ממש,הסמול הלבן משוכנע כי ניתן יהיה ללא קושי לאלף את נתניהו בעזרת מבול של חקירות,כתבי אישום והכפשה סוביטית באמצעי התקשורת ליישם את מצע שלום עכשיו,בדיוק כשם שנעשה לשרון ולביבי עצמו בקדנציה הקודמת.

        משטרים פיאודלים של אריסטוקרטיה לא מחסלים בעזרת בחירות.המשטר הפיאודלי יעמוד על תילו גם אם יהיו לפייגלין 120 מנד''טים.

        הגב לתגובה זו

        • אז אולי תפתחו תחביבים אחרים (ל''ת)

          מה שגדול עליכם, 07/02/08 12:40

          הגב לתגובה זו

        • התיאוריה שלך סגורה היטב

          ל-אאא, 07/02/08 18:41

          אחי, סגרת את התיאוריה היטב מכל הכיוונים. גם אם ביהמ''ש העליון יורכב מחברי מועצת חכמי התורה, תמשיך לטעון: המשטר הפיאודלי יעמוד על תילו וכו'.

          על זה אין לי תשובה, כי אין שום מקום לשאלה.

          זה שלא תשתכנע, זה לגיטימי. זה שלא תעמיד את התיאוריה שלך למבחנים חוזרים, זה חבל, בשביל בחור חושב. ולענ''ד יוצא מוזר, אפילו כטוקבק.

          בשביל לטעון על פולנים שמאלנים שמפרכסים את עצמם -
          כשהיועץ שמו מזוז, ולא נולד ברחביה, כשהנשיא היה קצב, שלא הגיע מאחוזה,
          כשפרידמן הפולני מהאקדמיה מתכסח (עם משפטנים אחרים) עם הפולנים האחרים מהעליון,
          כשעוד לפני עשרות שנים שרים פולנים מהמפלגה ה''נכונה'' התאבדו בעקבות חשדות -
          צריך זוית ראייה מאוד, בא נאמר, יחודית.

          הגב לתגובה זו

    • YYY

      ג'אבר, 07/02/08 11:16

      אאא, התיאוריה שלך מתחרה במופרכותה רק במאמר של גב' עמרוסי.

      הגב לתגובה זו

    • סרט ההמשך

      משה, 07/02/08 12:12

      חבורת הפולנים משלום עכשיו שניהלו את הצבא בשנים האחרונות: מופז, יעלון, חלוץ, אשכנזי.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    כל מחוה של שלום מנוצלת נגדנו

    אבי, 07/02/08 06:58

    ואין עם מי לדבר.
    אז בואו נמשיך במפעל הציוני שלנו, למען הדורות הבאים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • בלי הכשרת הדעות, כל המפעל והעשיה הם כמו לבנות על חול נודד

      גל, 07/02/08 10:05

      איך הימין עוד לא למד, ששדה העשייה כיום הוא בתרשורת ובציבוריות, ולשם עליו להפנות את הבנתו השתלבותו ומאמציו?? הרי הוכיחו לכם כל כך הרבה פעמים שכל העשיה והבנייה מוחרבים כהרף עין כי בתודעת הציבור הימין הם גנבים ושודדי אדמות?
      מה הטעם לחפור יסודות לבתים שבכם, אם אין יסודות ואחיזה בחשיבה הציבורית הפומבית שלנו? ממתי יהודים מאמינים רק בחומר ולא מבינים שבלי רוח, זה יעוף ברוח?
      עלינו להציף את המכללות לתקשורת ומדעי המדינה. בראייה קדימה, בלי תקשורת מאוזנת (או אפילו ימנית. מה יש, אם 60 שנות שמאל זה לגיטימי, אז למה שתקשורת ציבורית ימנית לא תחשב אף היא לדמוקרטית?). עשינו את המהפך הזה ביחידות לוחמות, נעשה את זה בכל מקום בו זה נחוץ, ונציל את רוח העם הנשטפת בתבוסתנות ופחד.

      הגב לתגובה זו

    • אריה חולה שחפת לא יכול להתמודד

      אאא, 07/02/08 10:22

      אפילו עם עכבר.תחילה עליו להחלים.
      לא ננוכל להתמודד עם שום בעיה או אתגר לפני שתבוא לידי קץ נוכחותו הצלבנית של הסמול הפיאודלי האנטישמי הלבן במזרח התיכון.
      יש להחזיר את הקולוניאליסטים הביתה לאירופה כדי שיהיה לישראל סיכוי.

      הגב לתגובה זו

      • עכשיו הרגזת אותנו! (ל''ת)

        נחזיר את, 07/02/08 10:38

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    עמרוסי אחות שלי

    פינוקיו, 07/02/08 06:23

    יכולת ניסוח מרשימה וחוש תקשורתי חד, יכולות אולי לפרנס אותך (אני מקווה) אבל לא יכולות לכסות על השקרים.

    האזנה לפרופסור ''החכם'' ולכתב מוכיחות שכתבת - איך לומר בעדינות - לא אמת.

    ועוד טובה קטנה. יש לנו הרבה בעיות בחינוך הילדים שלנו. אנא על תעמיסי עלינו גם את בעיות החינוך שלכם.
    הזלזול של חלקכם במערכות השלטון הולך הרבה שנים אחורה, מכדי שאולמרט יהי אחראי גם לו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ''אמילי עמרוסי מדמיינת''

    עם הארץ, 07/02/08 05:48

    פליטה פרוידינית?

    הקשבה לראיון מוכיחה לכל מי ששנאתו לאולמרט לא אוטמת את אזניו, שהסיפור פשוט מופרך.

    אבל מה זה מול הצורך להרבות באהבת ישראל, של עמרוסי?

    כמה הרוגים - חיילים ומתנחלים - היו ברצועת עזה בשנים שלפני הההתנתקות את עוד זוכרת?

    כמה קסאמים נורו (רק לכיוון שדרות כך שזה בסדר) בזמן שצה''ל ביתר את הרצועה לשלוש - את עוד זוכרת?

    מאמר כ''כ מושחז, טפטופי הצינורות כל כך מדויקים, את הפירורים שומעים עד לכאן - ותוכן אמיתי אין,
    הכל דמיון.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הצדק דורש שאולמרט ילך - בלי קשר למי שיחליף אותו! (ל''ת)

    פרדי, 07/02/08 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הצדק דורש שאולמרט ילך - בלי קשר למי שיחליף אותו! (ל''ת)

    פרדי, 07/02/08 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אתגר גדול מדי ניתב בפני הכנסת ...

    ביזי, 06/02/08 23:47

    חייבים לשני כאן סדרי שילטון מן היסוד. כל התנהלות השילטון- ממשלה, הרשות השופטת, רשויות אכיפה והשילטון המקומי מעורערת ועקומה.

    לא יתכן שאזרח יתן קולו בבחירות לאריאל שרון אשר מכריז דין נצרים כדין תל-אביב ומיד כשנבחר משמיד שרון את נצרים. לא יתכן שרשות שופטת מענישה שני עבריינים בעלי אותן נסיבות ואותן עבירות בעונשים שונים מהותית. לא יתכן שרשויות מקומיות יראו את מטרטן העיקרית בהוצאת כסף מהאזרח ( ע''י תשלומי חניה, ארנונה מנופחת לעסקים וכו')לשם ניפוח מנגנוניהם. לא יתכן שבית שנפרץ לא יזכה אפילו לביקור משטרה כי ''עסוקים''. לא יתכן ששי דרומי יטורטר וחייו יהפכו לסיוט כשהגן על ביתו ורכושו.
    ולא יתכן ששרים מטומטמים יתראיינו בתכניות בוקר ברדיו (הבוקר היה זה הגאון חיים רמון) ובמענה לשאלה הנודעת להתמודדות עם ההפצצות מעזה הם יאמרו: ''צריך להבין שבדרום מתנהל מלחמה''. כל אחד כאן מבין זאת כבר שנים רבות חוץ מחיים רמון ושאר שרי הממשלה הגאונים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אם יהיו לליברמן 120 מנד''טים

      אאא, 07/02/08 10:24

      זה לא ישנה מאומה.הסמול הצלבני הפיאודלי הלבן ימשיך לשלוט ללא עוררין.
      אם רוצים דמוקרטיה,חייבים למחוק את האריסטוקרטיה הסמולנית הלבנה שמשעבדת אותנו,ראשית כל.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    לטוקסקיסטים שמקבלים שכר מקדימה, יש בונוסים

    מחפש עבודה, 06/02/08 23:15

    אני מבין לפי הרדידות והשטחיות על המאמר נוקב והמדויק של אמילי אמרוסי שיש כאן כמה סטודנטים שמקבלים כסף תמורת תגובות שמאלניות. האם תוכלו לומר לי כמה מקבלים לשעה? והאם יש בונוסים על טוקבקים שנכנסים למערכת?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה אין לנו אופציות נוספות לחילופי שלטון חוץ מנתניהו? (ל''ת)

    עצובה, 06/02/08 22:02

    הגב לתגובה זו

    • למה אין? הרב עובדיה, חיים רמון, אמנון אברמוביץ, עמרי שרון צחי הנגבי (ל''ת)

      muli, 06/02/08 22:36

      הגב לתגובה זו

    • הביבי הזה הוא אופציה לשלטון של האספסוף ובורי הארץ. (ל''ת)

      אזרח הארץ., 06/02/08 22:56

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    תזכירו לי.. מתי הימין לא היה בעיצומו של רימו אותי/רוצה בחירות וכאלה

    עם בגין?שמיר?, 06/02/08 21:55

    אפילו לא איתם !

    הגב לתגובה זו

    • מאז הקמת המדינה . אצל הימין היה כל יום יום בחירות . ותמיד מהומות

      benzi. a, 06/02/08 22:14

      מעולם לא השלמו עם מפלתם בבחירות. תמיד צרחו השתוללו והסיתו את האספסוף בדיוק כמו בעולם השלישי שהרחוב רוצה את השלטון.

      הגב לתגובה זו

      • שוב הכללות שמלאניות שקריות. מי אמר ב-77 ''העם טעה''?

        muli, 06/02/08 22:31

        מי לא השלים עם מפלתו בבחירות? באופן כללי - כל מי שנחל מפלה בבחירות, וזה לגיטימי. ינסה שוב. אבל לומר שבגלל שלא זכה התוצאות לא לגימיות? זה אמר רק מנהיג שמאל, שבטוח שאלוהים בחר אותם לשלטון.
        והאם השמאל היותר קיצוני השלים עם ממשלה שמאלנית שלא פעלה ברוח שמאלניותם הקיצונית? מה היללות?
        כל הבכיינות שלכם אינה עונה על טענותיה של אמילי.

        הגב לתגובה זו

        • את לא קולטת שהימין, גם את השלטון שהוא עצמו העלה (ל''ת)

          תמיד רוצה, 06/02/08 22:37

          הגב לתגובה זו

    • היתה אשליה שיש לבחירות משמעות

      אאא, 07/02/08 10:26

      זה נגמר.כעת ברור לחלק הולך וגובר כי כדי שתהיה לבחירות משמעות נצטרך לטפל בסמול הלבן כשם שעשו באירופה.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    לפי לשונך אתה באמת שיך לביבים של מי השופכין (ל''ת)

    משה בודק, 06/02/08 21:40

    הגב לתגובה זו

    • U mean 37 (ל''ת)

      muli, 06/02/08 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אמילי חביבה ישר כוחך. הבנות הצעירות קדשו שם שמיים ברבים (ל''ת)

    משה בודק, 06/02/08 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    36, אין ספק, אתה אדם נאור ומשכיל!

    שאול א., 06/02/08 21:18

    סליחה, שכחתי: גם מתורבת ונעים הליכות!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    העכברים של ביבי יצאו בהמוניהם מהחורים. כך הם יחזרו לחורים בבחירות

    benzi. a, 06/02/08 21:14

    לאחר הבחירות אחרי שהקרוק הזה יתפוצץ לו הבלון הנפוח על הפרצוף הערמומי שלו כם גם כל העכברים שלו יברחו חזרה לחורים. וזה יקרה בבחירות ב2010.

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות מטומטמים כמוך מטעם אולמרט יברחו לחו''ל ! (ל''ת)

      חחחההה!, 06/02/08 21:42

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    דתי = פרימיטיב ללא יוצא מהכלל (ל''ת)

    אורן, 06/02/08 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    צודקת בכל מילה זו המציאות גם הפרופסור המלומד מושחת יותר מאולמרט

    דוד, 06/02/08 20:20

    זו המציאות אבל העם מעדיף את ביבי ואז המציאות תטפח על פני הפרופסור המלומדוהמושחת וחבריו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    נערות בנות 14??? יש גם מחבלים מתאבדים בני 14 !!!

    איל, 06/02/08 20:18

    וזה לא הופך אותם פחות מסוכנים.
    בשבנות 14 מצהירות שהן לא מכירות בחוקי המדינה צריך לזרוק אותן לכלא ולהשליך את המפתח!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק - כמו שעשה סטלין למתנגדיו

      ישעיהו, 06/02/08 20:59

      השמאל מסוכן לא רק לדמוקרטיה, הוא מסוכן לאנושות.

      הגב לתגובה זו

    • איל 34-כיצד מלאך לבך להשוות בין בנות טהורות שלא נגעו בזבוב ל

      משה בודק, 06/02/08 21:38

      לבין מחבלים בני 14 ששטפו את מוחם ומוכנים להרוג יהודים ללא אבחנה

      הגב לתגובה זו

    • ומהם אני פחות מפחד,אלה שמסוגלים להחריב את הבית שוב.לא הערבים. (ל''ת)

      יגאל כהן, 08/02/08 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    זמנכם עבר...

    יאיר ח., 06/02/08 19:57

    נגמר. שליש מהדתיים וכשני שליש מיתר הציבור לא רוצה לשלוט בעם זר.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    במשך שנים,לא הבעתי את השתייכותי הפוליטית,כיוון שזה לא היה מקובל ל

    אלמנת צה''ל, 06/02/08 19:44

    להיות עובד סוציאלי,חילוני,הומני,עוזר לזולת,והמון איכפתיות,מרבה לתרום מבחינה חברתית.
    בעקבות רצח רבין,(כמובן שזועזעתי,
    והבעתי שאט נפש) ,ראיתי את השינאה לימין ואת הטלת האשמה על אוכלוסייה רחבה ,ללא עוול בכפה.
    זה הביא לקרע בעם.
    כשהודאתי בהשתייכותי לימין, היתה תמיהה,איך ? זה לא מתאים !
    מאז לא מדברים יותר פוליטיקה,
    במיוחד שכולם יודעים ,על אובדן אחי היחיד ,ובעלי.

    אני גאה להיות ימנית .
    כך חינכתי את שני בני שגידלתי לבד,כך חתמתי לבני שהלך לקרבי.

    היום אין לי אמון ואין לי תחושת ביטחון. כל זמן שאולמרט יהיה בשילטון.
    אני לא יודעת אם לבחור בליכוד,
    עדיין לא שוכנעתי שלא יהיו הפתעות כפי שעשו אלה שהקימו את קדימה,
    בקולות שלקחו מהליכוד.

    הגב לתגובה זו

    • הסיפור שלך מרגש (ל''ת)

      מצדיע לך!, 06/02/08 22:24

      הגב לתגובה זו

      • תודה למגיב לתגובתי. עלי להוסיף שבעצם כתבתי את תחושתי לגבי המצב

        אלמנת צה''ל, 06/02/08 23:22

        קשה לי לראות את ההתלהמות שיש,
        השינאה למתנחלים ,הדתיים ציוניים.
        כשאני רואה אותם,אני מקנאה בהם.
        הם חדורי אמונה באידיולוגיה
        של האהבת המדינה, וההקרבה ללא עוררין.
        לעומת זאת,
        אני לא יכולה לשכוח את פרס ורבין נותנים לגיטימציה למשתמט הגאה,
        שטען שבני ,הם דור מזויין. ורבין נישק אותו. עד היום כשאני שומעת אותו בגלי צה''ל,עולה לי הסעיף,איך ?!
        למרות,אני התאבלתי על רבין.
        כקשישה ,יש לי היסטוריה ארוכה עם השמאל. בתקופה שהייתי נאיבית ששירתתי בנחל ,עשיתי שנה נוספת בקיבוץ .כל השנים הייתי שמאלנית ממושמעת ,נאיבית וטיפשה.
        הייתי בצבא שעדיין לא היו לנו שטחים ''כבושים''.
        אבל היו לנו פדיונים .ופשיטות .

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    מאמר אמיץ (ל''ת)

    נדב, 06/02/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    פשוט צודקת.אבל עכשיו הסיכוי שלה לחזור לערוץ 10 שואף ל 0 (ל''ת)

    אבי, 06/02/08 18:53

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עשרות שנים לימדו את הפרוםסור שזה תקין ככה,והימין

    גל, 06/02/08 18:43

    שלנו עדיין לא הפנים שהעתיד לא בעשיה, אלא כמו בגלות - במילים, בדיבורים, בתקשורת. שם , בשדות הקטל של הדעה ההסתה והאג'נדה, שם מוכרע עתיד ישראל. הימין יבנה ויעשה שנים, ולא ישים לב שזה נחשב לגניבה (''גנבתם תקציבים!''), ויהרס כהרף עין.

    מה שנבנה ללא תודעה מוכנה, כאילו נבנה על חול נודד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ''...תובנה של אחוות שמאלנים''??...

    יושב קרנות בטל, 06/02/08 18:09

    ישבתי בקפה גינצבורג באחד-העם וראיתי אותך מתפנקת תחת השמש החורפית.חשבתי לי: ''מתוך חוויית הסתם החילונית תל-אביבית הזאת,האם היא תרפא,אותה נערת ימין רושפת ומקדשת אדמה שכמותה''?
    איזה בריאות נפש ואיזה נעליים.אותה קנאות,כל מי שלא חיי במאחז וצועק 'תנו לצה''ל לכסח'',הוא ישר שמאלן.עשיתם משרון שמאלן.עכשיו מאולמרט.מתי תרפאו מהרטוריקה הדמגוגית והמופרכת שלכם.אתם ציבור אומלל ושפוט של אמונות ההבל שלכם.בבחירות הבאות שוב תגלו ששני שליש עם הם שמאלנים מנייקים.נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה - אבל לענות לה אתה לא יכול

      יריב, 06/02/08 18:19

      ''דמגוגי, ''מתנשא'', ''רושפת'', ''מתפנקת'',ועוד משחקי מילים. אבל לאתרוגיזם אתה לא תתייחס במילה.

      זה שחבר וועדת חקירה אומר: ''מה אתה מעדיף שיעלה נתניהו?'' זה רק מראה מה שווה הוועדה הזאת.

      הגב לתגובה זו

      • תרגע ותקשיב:

        יושב קרנות בטל, 06/02/08 18:31

        לא עניתי לה כי הטענות שלה דמגוגיות.אני שמאלן גאה ואני,כמו רבים מכל גווניי הקשת,חושב שאולמרט צריך לעוף,משלל סיבות (אגב,אם ביבי יעלה,אני מבטיחך שתוך חודשים גם עליו תקרעו קריעת 'שמאלן').הטענות שלה דמגוגיות ברגע שהיא ממקמת את נשואיי כתבתה כשמאלנים.יום יבוא ותבינו,כי לא כל מה שאינו מתנהג כמצוות רבניכם,הוא שמאלן ובוגד.

        הגב לתגובה זו

        • כל מי שמפקיראת בטחון תושבי מדינת ישראל-מהו? (ל''ת)

          שרית, 06/02/08 18:53

          הגב לתגובה זו

          • לפעמים נדמה שכולכם בני 10 (ל''ת)

            חבל''ז, 06/02/08 19:08

            הגב לתגובה זו

        • אבל הבעיה היא לא אולמרט - הבעיה היא האתרוגיזם

          יריב, 06/02/08 19:48

          אבל הבעיה היא לא אולמרט - הבעיה היא האתרוגיזם.

          לא ייתכן שלשיקולי וועדת חקירה ממלכתית שנועדה לחקור את המלחמה ייכנסו עניינים של ''אולמרט טוב לתהליך השלום ונתניהו לא''. מי אמר שתהליך השלום הוא טוב? מי אמר שזה חוסך קרבנות? אולי ההפך? על 1500 קרבנות אוסלו לא שמע הפרופסור?

          הוועדה צריכה להתרכז במלחמה ולא בשום דבר אחר. בטח לא לנהל את המדינה. הם לא חכמים ולא יודעים את העתיד יותר טוב מכל אחד מאיתנו.

          הגב לתגובה זו

    • ''בבחירות הבאות תגלו ששני שליש שמאלנים''?? קראת את המאמר בכלל?

      ניר, 06/02/08 19:46

      הרי גם דרור עצמו חוזר על אותה מוסכמה שמונעת דיון אמיתי בלבנון, ונראה שאולי השפיעה על הדו''ח עצמו - אם היו מתקיימות בחירות עכשיו, נתניהו היה מנצח.

      אני לא מתנחל ומוכן למדינה פלשתינאית על כל שטחי 67, תמורת שלום אמיתי (אבל בנגוד לשמאל אני לא משלה את עצמי שמבחינת הפלשתינאים ''כיבוש'' מתייחס ל 67), אבל צריך להיות מאד מאד שטוף-מח כדי לא לראות שההתנהלות בישראל, מצד המדיה ומערכת המשפט היא לא מאוזנת ולא דמוקרטית.

      הגב לתגובה זו

      • ניר,תודה על תגובתך ,הממצה את דעתי . (ל''ת)

        אלמנת צה''ל, 06/02/08 23:37

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    גם ביבי שיחק בנסיגות

    מיכה, 06/02/08 17:59

    וימשיך לשחק, כי לא ירצה לריב עם אמריקה ואירופה.
    והוא הדין לליברמן ואפילו לרב עובדיה.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יפה לקרוא תגובות של שמאלנים פה

    אופיר, 06/02/08 17:47

    שפה איכותית, עונה לעניין ולתוכן, ללא ניבולי פה.
    נופת צופים, דבש וחלב, משהו יפהפה.
    תודה. באמת מחמם את הלב

    הגב לתגובה זו

    • רק תשובה לענין אין

      גרשון, 06/02/08 18:21

      ככה מתבטאים מול ראש אופוזיציה? זה שיקול של וועדת חקירה שתפקידה לחקור את המלחמה?

      הענין הוא שכל שמאלן מחליט בשביל כולנו איך לפתור את כל בעיות המדינה במקום להתרכז במלחמה בלבד.

      הגב לתגובה זו

      • ננסה להסביר שוב

        תנסה לקלוט, 06/02/08 18:59

        היה דו''ח.

        הועדה והדו''ח לא(!) הגיעו למסקנה שאולמרט בלתי כשיר להמשיך לכהן כר''מ.
        התנהלותו/החלטותיו נקבעו ע''י הועדה לא כבלתי סבירות.

        נסגר הדו''ח.
        חברי הועדה הלכו הביתה .
        הדו''ח פרוש לעיני כל לעיון.

        מהנקודה הזאת יכול מישהו להחליט שמימצאי הדו''ח מחייבים את התפטרות אולמרט, ויכול מישהו אחר להחליט שיש לו אמון באולמרט ואמון בהתנהלותו כר''מ.

        פרופ' דרור לא טען שהמשך כהונת אולמרט מתבקש או נדרש או מתחייב כתוצאה מהדו''ח!! אלא שזו רק אחת מהאפשריות,לפי שיקול אישי של כל אחד.--חשוב להבין את הנקודה הזאת.

        באותה מידה יכול מישהו אחר להגיע למסקנה משלו.שונה.

        גם בתגובה 6 יש הסבר

        הגב לתגובה זו

        • אם נתניהו היה נוהג כמו אולמרט הוא היה בחוץ.

          ישעיהו, 06/02/08 21:06

          זו המשמעות של דברי האידיוט שחור הגלימה.
          הזכות של אולמרט היא לא מה שהוא עשה בזמן המלחמה, אלא מה שבכוונתו לעשות בעתיד.
          ואני לתומי חשבתי שבדמוקרטיה העם בוחר את ההנהגה.

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    אמילי נסיכת הימין

    רענן, 06/02/08 17:24

    את כותבת נהדר. הסכמתי עם כל מילה.

    הגב לתגובה זו

    • היא הצלחה גדולה

      מכירים אותה, 06/02/08 17:52

      הייתה כתבת של ערוץ 10 בתחום אותו הכירה ופוטרה.
      ניהלה את הקמפיין התקשורתי נגד פינוי גוש קטיף ונכשלה.

      טוב שאתה מסכים עם כל מילה שלה. היא כותבת רק עבורך ורק את הדברים שממילא אתה רוצה לשמוע. לכן היא ''הצלחה גדולה''.

      הגב לתגובה זו

      • לא פוטרה. נסעה לדרום אמריקה לטיול, חזרה ונחטפה למועצת ישע (ל''ת)

        היתה בחו''ל, 06/02/08 20:06

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאמר מדהים! האישה הזאת מבריקה (ל''ת)

    חמי, 06/02/08 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט מנהיג חזק

    תמי, 06/02/08 17:19

    מאוד קל לדבר אבל כנראה שביבי שחכ שהוא אחד הגרועים שהיו בתור רוה''מ (שחרור יסין )הפעולה בירדן

    הגב לתגובה זו

    • זה כל מה שיש לך לטעון נגד נתניהו?

      muli, 06/02/08 22:11

      אילו שני הסוכנים שלנו היו מצליחים לחסל את משעל (כפי שברק המהולל תכנן לחסל את סדאם חוסיין) ולא נתפסים, נתניהו לא היה משחרר את יסין למעם שחרורם!
      אילולי התחייב פרס במחטף, לוותר על חברון, בתקופה שעדיין שימש בפועל כראש ממשלה לאחר נפילת ממשלתו - לא היה נתניהו מתנדב לוותר. נתניהו היה אז בין הפטיש לסדן: להתכחש להתחייבויות קודמו? (רציפות השלטון!) לקיים את ההתחייבויות? ואז כמובן ה''אשמה'' תוטל על נתניהו.
      ככה זה הולך. השיפור העצום במצבה הכלכלי של המדינה, שאותו יצר נתניהו, מנכסת הממשלה הנוכחית לעצמה. אבל נהנית מהתקפת חלק הציבור עליו בשל חלק מהתכנית שכלל קיצוץ בקצבאות.

      הגב לתגובה זו

      • חנן פורת הוריד,מחנה הימין, הוריד את נתניהו על חברון..

        תסבירו לעצמכם, 06/02/08 22:55

        פתאום מאשימים את הסוכנים בקשר למשעל?
        מה עם ההכנה ובחירת אנשים מתאימים? ולקיחה בחשבון של תוצאות כישלון??

        מצחיק שהתאהבתם מחדש בנתניהו אחרי שלא נתתם בו אמון בבחירות האחרונות..

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    חזק! (ל''ת)

    ניר, 06/02/08 17:14

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המחלה הישראלית זה זיכרון קצר- אולמרט העם איתך

    תמר, 06/02/08 17:12

    אנשים שחכו כנראה איך היה ביבי בתור רוה''מ (שלא נדבר על ברק

    הגב לתגובה זו

    • תמר את חיה בסרט. אני מקווה שאת מאמינה למה שאת כותבת בשכר (ל''ת)

      רעות, 06/02/08 17:19

      הגב לתגובה זו

      • אני דוקא מקוה שהיא לא מאמינה למה שהיא כותבת בשכר. (ל''ת)

        אשר, 06/02/08 17:46

        הגב לתגובה זו

    • תזכירי לי מה היה רע בביבי? כי נראה לי שתתקשי למצוא דוגמאות טובות. (ל''ת)

      דווקא יש לי, 06/02/08 17:48

      הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה לעבוד כמגיב בתשלום. למי פונים? (ל''ת)

      סטודנט תפרן, 06/02/08 17:51

      הגב לתגובה זו

      • אני בלי תשלום-למה הבעתם חוסר אמון גורף בביבי לפני שנתיים?? (ל''ת)

        אתם עצמכם.., 06/02/08 18:05

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    אולמרט מנהיג אמיץ,

    טלטול, 06/02/08 17:10

    צריך לדעת לקבל ולקחת החלטות אני מאמין לאולמרט

    הגב לתגובה זו

    • טוקבקיסט בשכר של קדימה

      בלש גשש, 06/02/08 17:18

      לך תעשה עם עצמך משהו מועיל לחברה.
      אין לך מצפון?

      הגב לתגובה זו

      • אולמרט מנהל את הטוקבקיסטים שלו כמו שהוא ניהל את המלחמה.

        ישעיהו, 06/02/08 21:09

        תגובות הבל ממומנות מכספי הציבור.

        הגב לתגובה זו

    • כל יום שאולמרט בשלטון-סכנה לבטחון ישראל (ל''ת)

      שרית, 06/02/08 18:54

      הגב לתגובה זו

    • סחתיין טלטול, תגובה מוזמנת יפהפיה של אולמרט

      בלבול, 06/02/08 20:16

      כמה כסף הוא שופך על לשלם לטוקבקיסטים?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הדעתנות הראוותנית שלך פוגעת במשפחות- אז אל תטיפי (ל''ת)

    מוישק, 06/02/08 17:08

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנשים מתים משפחות נהרסו, אבל את רואה את הדם בעיניים (ל''ת)

    יבגני, 06/02/08 17:07

    הגב לתגובה זו

    • שלום עכשיו מנסים להשתיק כל טור של הימין

      זה כבר מסריח!, 06/02/08 17:26

      עם אותם אמירות שחוקות ''רואים את הדם בעיניים'', ''המתנחלים אלימים''...
      קיבלו הנחיות מיריב אופנהיימר ורצים לבצע

      הגב לתגובה זו

    • והדם היהודי הניגר כמים,מהו?? קטשופ???

      שרית, 06/02/08 18:57

      עד מתי???
      עד מתי יהיה הדם שלנו הפקר
      ע''י ממשלה פזיזה ורוה''מ לא יוצלח
      שמפקיר אותנו בידי התאווים להשמדת הישות הציונית בארץ???

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    טובת המדינה עומדת לעיני אולמרט (ל''ת)

    רגרסייה, 06/02/08 17:05

    הגב לתגובה זו

    • חזק... אחת הטובות שלך. (ל''ת)

      יוני, 06/02/08 17:52

      הגב לתגובה זו

    • האמנם?

      אאא, 07/02/08 12:32

      האם זו הסיבה שאלפי חיילים מצרים חמושים הורשו להכנס לסיני בניגוד להכם בין המדינות מאחורי גבה של הממשלה ומאחורי גבו של הציבור?

      אולמרט ולבני הם סמולנים לבנים.טובת המדינה מעניינת אותם כמו שאני מתעניין בגולף.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    כרוניקה של סיפור ידוע מראש

    פראייר מתחלף, 06/02/08 16:33

    מי חשב אחרת?
    ועדה שרה''מ מינה, הכיר את חבריה, עשה להם כבוד והם החזירו לו באותו מטבע.
    מה שמדהים הוא איך השיירה עוברת. את מי שולחים להגן ברדיו על הועדה? את השר חיים רמון, הוא היצ''ן של הועדה, שמפרש את החלטותיה.
    השמאל שולט בתקשורת ובמשפט. מהצבא הוא כבר בשלבי סילוק מתקדמים, לאט לאט בשיטת דונם ועוד דונם גם התקשורת תהפוך למאוזנת ובמשפט ישלוט משפט צדק

    הגב לתגובה זו

    • גם מיכאל איתן אמר (ל''ת)

      שסתם מעוותים, 06/02/08 16:43

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לחלום...

      שלום, שלום, 06/02/08 16:44

      אם לא שמת לב, מאז הפינוי מהגוש הצבא כבר פחות אהוד על הכתומים, ובקרוב, בפינוי הבא (בעזרת השם), החבר'ה יתחילו לסרב בסיטונות.
      לגבי התקשורת, מקסימום הכתומים יכולים להשתלב בערוץ החמאס (הכוונה מבחינה מקצועית).

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    מזל שרק מגלים אתכם ולא מוכרים לעבדים..

    אגב,, 06/02/08 16:26

    אברמוביץ' לא הוקלט במחשכים,
    אמר מה שאמר בפינתו הפרשנית הקבועה הרגילה.
    עוד דרמטיזציה כתומה.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא. אברמוביץ אמר את זה בפאנל סגור

      אריה, 06/02/08 17:26

      ומישהו הקליט אותו. אחר כך זה התגלגל לגלי צהל ומשם ההמשך ידוע.
      תחפש בגוגל תראה את כל הסיפור

      הגב לתגובה זו

      • גיגלתי. אתה צודק.מתנצל חלקית

        כי זה לא היה, 06/02/08 18:02

        משום מה זכרתי אותו מצהיר את זה בטלויזיה, אולי הוא חזר על זה.

        הגב לתגובה זו

        • הוא אמר שאם הוא ידע שזה יתפרסם הוא לא היה אומר את זה (ל''ת)

          ישעיהו, 06/02/08 21:11

          הגב לתגובה זו

    • מה לעשות? להעיף עשרות אלפי יהודים מביתם זו הגליה (ל''ת)

      אמת פשוטה, 06/02/08 17:27

      הגב לתגובה זו

    • נראה מה תגיד כשיחליטו להזיז את הבית שלך במטר

      שמש, 06/02/08 17:28

      בגלל איזה רכבת שתעבור שם יום אחד או משהו כזה... כמה כסף תבקש?

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    יפה שאת מכניסה לו מילים לפה

    מומחים, 06/02/08 16:21

    נחמד שהחלטת על ''שנאתו לנתניהו'', על אהבתו ''להגלות מתנחלים, לשחק קצת בנסיגות'', על הקשר של תפקוד אולמרט לקסאמים על אשקלון (ידוע כי נתניהו יפסיק מיד את הקסאמים! ''ירצו יעופו, לא ירצו לא יעופו!'', ידוע כי בזמן קיומו של גוש קטיף לא עף אפילו קסאם אחד על הגוש וגם לא פצמ''רים!).
    נערות בנות 14 שלא נותנות אמון בבית המשפט? מזכיר לי נערות על קראק בהארלם, גם הן לא מאמינות לבית המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • עלק פרופסור

      דני, 06/02/08 16:44

      האדון הלא מכובד הזה לא היה מקבל אצלי שום תואר לטטא את המסגריה שלי לא הייתי נותן לו כי לא הייתי מרוצה מהתוצאה כמו כן איני מבין כיצד כמה אלופים או יותר נכון כמה עלובים כיצד קיבלו את דרגתם מ ד ה י ם

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    עיוני,תשועת ה' כהרף עיין,הפולסא דנורא באולמרט,לא תעזור לכם,נא לארוז

    יגאל כהן, 06/02/08 16:11

    ושבו בנים לגבולם.
    אתם חוזרים הביתה,חולרות.
    אסור היה להרשות לכם להתקרב לפלשתינאים.
    אתם והשרמוווווווווווווווווטה שלכם.
    ההיא מחברון.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל תחזיר ת'סרט (ל''ת)

      בלוקבסטר, 06/02/08 17:33

      הגב לתגובה זו

      • ותחזור לקחת את הכדורים (ל''ת)

        סופרפארם, 06/02/08 19:38

        הגב לתגובה זו

        • ואל תשכח את החליפה... של המשוגעים (ל''ת)

          אבי מאברבנאל, 06/02/08 20:31

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    בטח מהמקפצה ! האסון מגיע !!

    יאללה..., 06/02/08 15:54

    ולאסון קוראים ביבי.

    הגב לתגובה זו

    • יותר גרוע מאולמרט-אין (ל''ת)

      שרית, 06/02/08 18:59

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין אימון במערכות המנהלות את המדינה (ל''ת)

    מתנחלים, 06/02/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מה הקשר בין ועדת חקירה לבין בית משפט?

    השומר, 06/02/08 15:27

    ועדת חקריה זה סתם רמאות, לא מחייב שום דבר.

    הגב לתגובה זו

    • והמערכת המשפטית (חבר מביא חבר) - לא מסואבת?!

      קמיר, 06/02/08 16:02

      מדוע הקריסה בעשור האחרון, באמון הציבור במערכת המשפטית?!

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    עצוב, כמה שאת צודקת. (ל''ת)

    מיכל, 06/02/08 15:03

    הגב לתגובה זו

    • עצוב כמה שערוסי מעוותת את המציאות!

      אליעזר, 06/02/08 15:33

      ככל הנראה הראיון עם השופט דרור נשגב מבינתה. חיימוביץ הבהיר ופירט את תוכן הראיון, שלא היה בו שמץ של שמאלניות או ימניות.
      עצוב עוד יותר לעודד בנות 14 לצפצף על שלטון החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני לא מבין מה כולכם כל כך מחכים לנתניהו?

    בב, 06/02/08 14:56

    הרי אתם המרוקאים והמסכנים רק תחטפו על הראש כלכלית ממנו, ומדינית, הוא ימסור יותר שטחים מביילין.
    אז למה אתם כל כך רוצים אותו?

    הגב לתגובה זו

    • למה? כי הימנים טיפשים ולא מבינים את זה

      ביבי נהנתניהו, 06/02/08 15:34

      לך תסביר לאנשים עם מנת משכל של גוזל את העובדות. אתה תצליח לעוף בלי כנפים לפני שהם יבינו משהו

      הגב לתגובה זו

      • בכל פרמטר שתבדוק- כלכלית, מדינית וביטחונית נתניהו טוב מהאחרים.... (ל''ת)

        יהונתן, 06/02/08 17:53

        הגב לתגובה זו

      • תומכי נתניהו פרמיטיבים ממוצא של כורדים ומרוקאים ותימנים חמומי מוח.

        ישראלי מצוי, 06/02/08 21:37

        זה התמונה המצטיירת. רואים אותם בקרנות הרחוב בשוקי התקוה ומחנה יהודה באצטדיון טדי ובכל שכונות העוני והסלאמס . הם חמומי מוח ומחוסרי מוח . הרוצח הנתעב יגעל עמיר הוא הגיבור הלאומי שלהם חולמים על ביבי כאילו הוא האלוהים שלהם ואין עוד מלבדו.
        והגזענות עבורם הם אבני דרך .הטפשות זה נורמה מקובלת .

        הגב לתגובה זו

        • לסיים את התגובה שלך בהאשמות גזענות, זה שיא מסויים

          דניאל, 08/02/08 01:31

          של חוסר מודעות עצמית, לא?

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    ביבי לא בעד מדינה פלסטינית ?כלומר הגליית מתנחלים? (ל''ת)

    אויה לי, 06/02/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ''מילים מושחתות''..

    הושחת לכם המח, 06/02/08 14:48

    תגידו שאסור לחבר ועדה להתראיין שנתיים אחרי הוצאת דו''ח -שיהיה.
    יצטרף לעוד חוקים מוזרים אצלנו.

    אבל-התראיין.(עדיין אין חוק).

    נשאל האם לדעתו ,בעקבות הדו''ח,אולמרט צריך/יכול להמשיך.

    לדעתו האישית אין מניעה (ושיקוליו להמשך הכהונה עמו).

    הוא לא אמר שזו מסקנת הדו''ח, לא אמר שזה המשתמע מהדו''ח!

    אין מניעה לאחרים לצאת עם תובנות שונות מהדו''ח!
    תובנות של התפטרות הכרחית וכו'.

    הדו''ח לא קובע שאולמרט פסול מהמשך כהונה.
    הדו''ח נסגר.
    מכאן והלאה יחליט איש לפי שיקולו.

    אבל באמת לא בסדר שהטיל עף בשקט לאשקלון, איפה ביבי שיעצרנו במעופו??

    הגב לתגובה זו

    • ''אם אנחנו חושבים שראש הממשלה יקדם שלום, זה שיקול מכובד מאוד'',

      מי זה אנחנו?, 06/02/08 21:14

      מי ששוקל - כלומר חברי הוועדה.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    ימנים-או דוח שלילי או דוח שיקרי

    d, 06/02/08 14:40

    אין להם אופציה אחרת

    הגב לתגובה זו

    • ומה שפרופ' דרור אמר זה סתם.. הכל המצאה של הימין... (ל''ת)

      שרית, 06/02/08 18:54

      הגב לתגובה זו

      • הוא אמר שכל אחד יכול להפעיל שיקול לגבי אולמרט

        בדו''ח אין שלילת, 06/02/08 19:05

        מאחר שאין שלילת המשך כהונה כר''מ- כל אחד יכול להפעיל את שיקולו לכאן או לכאן.

        מה שהוא אמר לא הובא כמסקנה מתוך הדו''ח.
        לא כמשהו שמתחייב מהדו''ח.

        יש גם אופצייה לחשוב הפוך (שאולמרט לא ראוי להמשיך לכהן).

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    כתיבה מבריקה

    שם, 06/02/08 14:21

    וטוב יעשה נתניהו אם יחריש כי המשכיל בעת ההיא יידום. מלאכתו - הגם שהוא לא צדיק גדול - תיעשה בעזרת אחרים.
    אני רק מקווה שאם הוא יגיע לראשות הממשלה שוב - לא יתבשם גם כן מניחוחו של האתרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כתיבה מבריקה

    שם, 06/02/08 14:20

    וטוב יעשה נתניהו אם יחריש כי המשכיל בעת ההיא יידום. מלאכתו - הגם שהוא לא צדיק גדול - תיעשה בעזרת אחרים.
    אני רק מקווה שאם הוא יגיע לראשות הממשלה שוב - לא יתבשם גם כן מניחוחו של האתרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    ביזיון שאין כדוגמתו. דמוקרטיה עלאק (ל''ת)

    דיקטטורה, 06/02/08 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כשביבי יהיה ר''מ לא יהיו טילים.

    כמה נמאס, 06/02/08 13:46

    אלוהים-כמה !!!!

    הגב לתגובה זו

    • הרבה פחות מאשר אתה והשמאל ההזוי-בזוי שלך נמאסו עלינו

      שמשון הגיבור, 06/02/08 14:21

      אין לך מושג כמה אתה ושכמותך כלל לא חלק מהעם הזה.

      הגב לתגובה זו

      • אבל עדין הרבה יותר מאשר ימנים-טיפשים שנמאס על כולנו

        איזהו הגיבור?, 06/02/08 15:31

        ומי שמחלק את העם הזה אכן לא שייך אליו - סע מפה ואל תחזור איש בזוי טיפש ומגעיל

        הגב לתגובה זו

        • בתקופת ביבי היו 3 פיגועי התאבדות בלבד!!! לעומת מאות ההרוגים...

          עם העובדות קשה, 06/02/08 17:57

          בפיגועים שהיו בתקופת אהוד(מוח אנליטי)ברק.

          הגב לתגובה זו

          • חבל שבכלל מתחמשים.או מתמגנים. או גדר. או צה''ל בגדה. או חץ /נאוטילוס (ל''ת)

            יש ביבי.., 06/02/08 19:33

            הגב לתגובה זו

    • בתקופת ביבי אכן הופסקו הפיגועים

      בועז, 06/02/08 14:30

      שאפיינו את תקופת פרס

      הגב לתגובה זו

      • אל תשכח לספר זאת לטילים (ל''ת)

        הם מאוד יתרשמו, 06/02/08 14:37

        הגב לתגובה זו

      • טעות, בתקופת נתניהו לא הופסקו הפיגועים אלא בתקופת ברק (ל''ת)

        פוזי, 06/02/08 15:55

        הגב לתגובה זו

        • שקר גס

          זואי, 06/02/08 16:59

          או שאתה סתם סנילי.

          הגב לתגובה זו

        • הלו,בתקופת ביבי היה הכי פחות פיגועים (ל''ת)

          שרית, 06/02/08 18:59

          הגב לתגובה זו

    • עזוב נו קסאם שמסאם כולהה שדרות...

      ברוך, 06/02/08 14:33

      שמאלן קטן.
      אין לך מושג כמה אנחנו שונאים אותך ושכמותך.

      וחוץ מזה מה לך ולאלוהים?

      הגב לתגובה זו

    • אבן שאדיוט הפיל לבאר לא יוכלו להוציא 1000

      אלף חכמים, 06/02/08 14:35

      אלף חכמים

      הגב לתגובה זו

    • ביבי הוריד את הפיגועים ל0 - עובדה.

      ישעיהו, 06/02/08 21:20

      זה לא קרה מיד, אבל בשנה האחרונה לכהונתו נהרגו 10, רק אחד מהם במחצית השניה של שנתו האחרונה.

      הפיגועים חזרו שנה לאחר שהוחלף ע''י בר(ד)ק, וב-ג-ד-ו-ל.
      63 בחצי שנה!!!!!!!!!!!!

      עזוב זה סתם עובדות למה להפריע.

      הגב לתגובה זו