• 275.

    המשך למפתח סול כגשר על מים סוערים

    עזרא ראובן, 21/02/08 09:44

    שערו בנפשכם שבאחד מסיורי האוויר שבו מפטרלים ומצלמים מטוסינו להשגת תמונת מודיעין עדכנית בגבול ערב החטיפה היה משתתף גם האלוף ידלין בכבודו ובעצמו שכן, לזה ממש הוא נדרש ע''י וועדת וינוגרד ''הגנרלים - לראש המחנה'' מי מבטיח לנו שלא היו מקימים וועדת חקירה ממלכתית לאחר מכן לבדיקת אירועי הפלת מטוסו של ראש אמ''ן בטיל שעל קיומו לא ידענו והיתה עולה השאלה הנוקבת ''מה עשה האלוף (שהינו טייס במקצועו) לכל הרוחות בשטח''?! שכן אילו הפעיל כוחותיו, כליו, אנשיו, אמצעי הביון והמשת''פים שלו מתוך הבור, בשיקול דעת שאלת חילוצו חלילה מידי החיזבאלה, לא היתה עולה והפדיחה היתה נמנעת שלא לדבר על המחיר היקר לכאורה שהיינו מתבקשים לשלם בעבור ראש אמ''ן.
    דומני שלא אחוש בנוח אם חלילה אכן יפול רמטכ''ל או אחד מאנשי מטהו בשבי באחת המלחמות הבאות וזאת גם בגלל אפקט האפיזודה החולפת שתחול אל מול וועדות חקירה למינהן. יתחילו שלא לספור אותם בציבור ובהנהגה בטענה שדיבורים כמו חול ואין מה לאכול...
    פנים רבות לגורל. לא נוכל כנראה כאומה לאפשר לעצמנו להעניק לגורל את התענוג לתעתע בנו. תמיד הצבנו זקיפים בכל עקומה או מפרץ בה הוא נמצא, לכן גם תמיד מנענו הדרדרות ואחזנו בהגה בזמן. מה עושים על מנת לחזור לסטטוס בו היינו לפני עידן ועידנים, תקופות רווי מבצעים מיתולוגים? מי שמצפה מהצבא לחזור ולהיות כמו אותו אלי וואלך בסצינה המערבונית שצויינה לעיל, נושף כלפי עשן לוע אקדחו בנונשלנטיות לאחר שירה, צריך להפעיל קוד חשיבה שונה כו...ל...נו צריכים ולא משנה כמה וועדות חקירה יוקמו בעקבות ביקורת ציבורית כזו או אחרת.
    הצרה היא שכולנו שומעים השכם וערב שצה''ל לא מוכן ולא מתנהל נכון ושאנו בכלל בליקוי מאורות. זה מה שמטופטף לתוך נבכי בינתינו שמתחילה להאמין שאנו נחלשים ובדינמיקה כזו העגלה עשויה להדרדר.אמונה במיתוס אותו יצרנו לא תזיק אם כן. כדי להוליך את העגלה קדימה אבל זה מצריך כפי שציינתי להירתם, לסמן מפתח סול ולהתחיל ליצור זאת מחדש. ממש במו ידינו
    עזרא ראובן

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    מפתח סול כגשר על מים סוערים

    עזרא ראובן, 21/02/08 09:42

    כשוינוגרד ירה את המשפט ''הוחמצה הזדמנות...'' לא יכולתי שלא לחשוב על סצינה מתוך הסרט הטוב, הרע והמכוער כשאולי וואלך שולף במפתיע תוך הפטרת המשפט הנודע:
    IF YOU WANT SHOOT SHOOT. DON’T TALK''''
    ''אם אתה רוצה לירות, תירה, אל תדבר'' לזה התכוון וינוגרד.
    יתכן שראשי המדינה והצבא היו נאיביים מדי באותם ימים של לחימה ויתכן שעסקו יתר על המידה בפרשנויות ובפחדים מההתפתחויות ביום שאחרי. מה קרה שלפתע נפלנו על הראש? התחלנו להתהלך על חבל דק כמשפטנים ולנתח בלייזר. איפה הימים שבהם דיברנו על כך שבתחבולות תעשה לך מלחמה. האם זו רוח התקופה שמכניסה מקלות בגלגלי הנחישות והמעוף? חבר'ה בוא נעצור לרגע ונטרוף שוב את הקלפים, השעון ממשיך לתקתק.
    צריך להאמר, כל עוד לא נצחנו בנוק אאוט, כל הישג שמושג היה במערכה ההיא מתגמד היה בעיני כולנו ומותיר אחרינו שובל של החמצה. עם שוק הקרבות והוועדות לא נותר אלא להביט קדימה בגאון ובתקווה ושלא יהיו אי הבנות, בפעם הבאה לא אסלח (כמו רבים מאיתנו) ולא אשכח אם תהיינה סטיות במהלכי הקברניטים. המשפט המנצח מכל מבול העצות ששמעתי לאחרונה הוא ''שצה''ל אינו צריך להתכונן למלחמה שהייתה אלא לזו שעוד נכונה לו'' לנוכח הוודאות שנהיה עדים במערכה הבאה לנעלמים שונים ויצוצו גורמים נוספים שלא הכרנו מעולם ולאור המגמה המסתמנת במסעם של מובילי הציבור והצבא אל תוך בליל הרייטינג במין משחק הישרדות מתמשך, הבה נפסיק את מחולות הדיבורים, ננצור את לשונינו ונאפשר לצבא לשחק במחול החרבות האמיתי (בינתיים שיצרו תרחישי אימה שונים ומגוונים) ונסייע בידו לחזור למסילת התקומה שהביאה אותנו עד הלום ע''י הגדלת המשאבים הכספיים, הפנייתם והשארתם של הטובים ביותר בשורותיו, בניית כוחו מחדש (גם לכח הרוח הכוונה) ולבסוף נלטף אותו עם הרבה אהבה.
    מה קשור אהבה?
    ראה המשך

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    פשוט יאוש (ל''ת)

    עמי, 07/02/08 01:14

    הגב לתגובה זו

  • 272.

    להמשיך קדימה ועם אולמרט לעברי פי פחת (ל''ת)

    צנחן מילואימניק, 06/02/08 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 271.

    הידעתם שאולמרט נכנס לכנסת בעזרתו האדיבה של פייגלין מהליכוד ?

    תבדקו ותראו, 06/02/08 22:09

    פייגלין עשה דיל ובעזרתו אהוד אולמרט ורוני בראון נבחרו לרשימת הליכוד ברגע האחרון...

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    תיקון'': ''הציבור ידע שהוועדה לא נקייה מפניות'' (ל''ת)

    איש ציבור, 06/02/08 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    למי שלא מבין. כל הצורחים נגד ווינוגרד טוענים למעשה שאולמרט יצא זכאי

    Asher, 06/02/08 18:29

    יפה מאוד. אם כך לדעתכם וועדת ווינוגרד מסירה את הצורך לההעיף את אולמרט?
    ואם לוועדה לא היה שיקול זר אזי בבקשה תפסיקו להרעיש וחיזרו הביתה.

    ואני יכול להבטיח לכם שהאשמה שהיה שיקול זר היא טפשית לחלוטין!
    (פשוט, שיקולי הוועדה ברוכם הם של ביטחוניסטים מרכז וימינה ולא טיעוני שמאל. להיפך הוועדה מכסחת את אידואולוגיות השמאל שחדרו לצבא ולעם שמנעו פעולות כדי שלא יהיו נפגעים

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח לא יודע לקרוא

      Avi Ecuador, 06/02/08 18:44

      בטח לא להקשיב ובטח לא מבין.
      סתם עוד פלוץ.

      הגב לתגובה זו

  • 268.

    להמשיך קדימה ועם אולמרט

    תמי, 06/02/08 18:16

    דיי הגיעה הזמן לקצת רגיעה מספיק עם ההתנפחויות האלה מכול דבר במדינה הזאת וקצת כבוד לשופטי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    לא יעזור לכל המכחישים,אנחנו הולכים לבחירות ,הנוכל לא יכול להישאר,אם

    אלמנת צה''ל, 06/02/08 18:10

    חפצי חיים אנו.
    המון מילואימניקים לא יהיו מוכנים להתגייס,חלילה , כיוון שאף אחד לא מוכן להישלח לשדה הקרב ע''י מפקד שאינו מוכן לקחת אחריות אישית.
    אין אמון !!

    הגב לתגובה זו

    • את טועה אבל אני לא מתווכחת עם מי שמציגה עצמה כאלמנה ומשפחות שכולות (ל''ת)

      נורית, 06/02/08 18:21

      הגב לתגובה זו

      • נורית, את אולי ברמת גן.

        גולן, 06/02/08 19:32

        את יודעת שאולמרט רוצה לעקור את תושבי רמת הגולן

        הגב לתגובה זו

  • 266.

    רק לא בחירות! היציבות השלטונית חשובה מהכל (ל''ת)

    די לכיבוס, 06/02/08 17:29

    הגב לתגובה זו

    • יפה !זה הנימוק הידוע של הוגו צאבס להפיכת הדמוקרטיה לדיקטטורה ! (ל''ת)

      פרשן פוליטי, 06/02/08 21:29

      הגב לתגובה זו

  • 265.

    דיי קצת שקט ואולמרט הוא הכי נכון לזה

    טלוש, 06/02/08 17:08

    קצת יציבות במדינה והכי חשוב זה קואליציה חזקה - אני עם אולמרט

    הגב לתגובה זו

    • שקט...של בית קברות. (ל''ת)

      יזכור !, 06/02/08 17:21

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט במקום 36 ברשימת הליכוד

      Avi Ecuador, 06/02/08 17:48

      שרון שגנב את קולות בוחריו מהליכוד אם אלה שהלכו אחריו ופשפש שישב על פיל כשהפיל ''ניפטר'' אבל הפשפש שרכב על הפיל היום בשלטון.

      הגב לתגובה זו

  • 264.

    הועדה התכוונה העול לא מת כלומר (אולמרט) השארנו אותו

    כעונש לברק, 06/02/08 17:08

    ואת ציפי בתור מרק.

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    כבוד לשופטי ישראל- אולמרט אני איתך

    טלטול, 06/02/08 17:05

    דיי מספיק עם התחיחות קצת פרגון אחד לשני בעם הזה

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    תשקורת...אולמרט מנהיג עם ניסיון

    טלי, 06/02/08 16:49

    חברה ניסיון מקבלים ולאולמרט יש אני מאנינה לו. מספיק עם ההתנפחויות האלה של התשורת

    הגב לתגובה זו

    • יפה שאת מאנינה לו...את בחברה מאוד מצומצמת...ורעה (ל''ת)

      דוד, 06/02/08 18:54

      הגב לתגובה זו

      • טלי, את מאנינה לו והוא מאונן לך....

        רון, 06/02/08 19:21

        ממש אונניה אחת גדולה...במשרדי ראש הממשלה!!
        אגב, חברה... זה רק אני או שכולם רואים את משרדי הפרסום של אולמרט עובדים שעות נוספות???

        הגב לתגובה זו

    • יש לו נסיון, אולי, בנדל''ן

      דליה, 06/02/08 19:52

      אולמרט ישב בממשלה ובמשרות שלטוניות אחרות זה שנים. אם אחרי כל זאת הוא כשל בצורה כה מחפירה בקיץ 2006 (ועל כך אין מי שחולק) , כנראה שאין לו שום סכוי. ולעולם לא ילמד. וכהוכחה, ראי מה קורה היום בנגב המערבי.

      הגב לתגובה זו

  • 261.

    אנחנו לא צריכים עוד ועדה, תודה

    No, 06/02/08 16:46

    21 מיליון הדולר ששולמו לועדה הזאת הלכו לטימיון (טוב, לפחות הייתה עבודה לקלדנים, מנקים ומגישי קפה) חבל לשרוף עוד כסף על עוד ועדה שתגיד מה שאנחנו יודעים כבר מזמן - אולמרט כישלון שלא היה כמותו. לא צריך להתגודד בכיכר העיר, אולמרט כבר ידשדש את דרכו החוצה מהחיים הפוליטיים, אם לא מחר אז תוך שנה. יש לי סבלנות.

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    מספיק עם הספינים - אני מאמין לאולרט

    טל, 06/02/08 16:39

    תנו קצת כבוד לשופטים ותאמינו שהם מספיק ישרים והגונים אחרת לאיפה נגיע

    הגב לתגובה זו

    • גדול ! חחחחחחחחחחחח (ל''ת)

      שפכתני אחי, 06/02/08 17:11

      הגב לתגובה זו

    • חחח, אנחנו כבר בחלם...

      Avi Ecuador, 06/02/08 17:46

      לא רוצים שיהפכו אותה לעמלק.

      הגב לתגובה זו

  • 259.

    אולמרט מנהיג חזק

    תמי, 06/02/08 16:36

    דיי נמאס עם כול התחתחנויות האלה מתחת לשולחן האפל.

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    חבורת המחושקים שלא מעוררים כבוד ואמון

    Avi Ecuador, 06/02/08 16:35

    לא צריך להעלות שיקולים פוליטיים, מספיק שלכל אחד יש אותם והוא יודע להשתמש בהם ולא כזה ''טיפש'' בכדי להצהיר עליהם ולסבך את עצמו.
    זה שצריך לפרש את הדו''ח שלהם ואפשר לתת לו כל כך הרבה משמעויות ולראות אותו מכל כך הרבה צדדים ואין בו החלטות וקביעות חד משמעיות שמסבירים את שהיה להם כל כך הרבה זמן לבדוק וקבלו כסף ''טוב'' על כך ואחרים צריכים לפרש ולנסות להבין כשלהם היו את הכלים והאפשרות לכתוב בפשטות ובצורה מובנת זו פשלה שאין עליה סליחה ואתכם הקוראים הסליחה.
    למה חלוץ וכל אלה שנכשלו פרשו?!
    הם גם יכלו לומר כמו אולמרט שהם לא בורחים מאחריות למדו את המסקנות ויתקנו בעתיד.
    אולמרט מלמד אותכם מה זה ''כבוד'' עצמי ו''אחריות''.
    הוועדה הזאת סיפקה לו מטרייה ומזרן.

    הגב לתגובה זו

    • אבי אני מתפלא עלי

      בן גביר, 06/02/08 16:49

      אתה, כימני קיצוני, כאיש מרזל, תומך ומעריץ של פרופסור אומן. האינטרס הראשון שלך הוא להשאיר את אולמרט החבול והכבול כראש ממשלה, ולמנוע מביבי להחליפו.
      וזאת למה?
      ביבי והימין היחסית מתון יחזירו שטחים (וכבר הוכח שרק מפלגת ימין יכולה לעשות כך). יפריטו את המדינה. וגם ילחמו בכם- בימין הקיצוני שיפריע למהלכים.
      איפה השכל שלך?

      הגב לתגובה זו

      • לא מדובר באנטרס אישי אולי כמו אלה שיש בוועדה

        Avi Ecuador, 06/02/08 16:57

        מדובר באמת ואחרי שיש אחריות שהעם יחליט.

        הגב לתגובה זו

        • אין אמת אחת. ישנה מדינה אחת ועליה צריך לשמור

          בן גביר, 06/02/08 17:06

          מפוליטיקאים הפכפכים כמו ביבי נתניהו.

          הגב לתגובה זו

          • עם המנהיגים האלה אתה לא תוכל לשמור

            Avi Ecuador, 06/02/08 17:37

            אולי תצליח לבנות איתם את סדום-עמלק וזה אפילו לא יהיה שלום.
            אתה לא מגן על כלום, אתה עם הממשלה הזאת מאבד עם לדעת.
            בכל מקרה לא אתה ולא אני קובעים מה היא אמת ויש תחמנים שמסבירים לך מה זה ''אמת'', אולמרט לפחות לא יחזיר את בנו בארון, הוא אפילו לא עשה צבא. משתמט?
            נו, שרק לא תזכה במשואה לתפארת מדינת סדום-עמלק ולא תחזור בארות לשווא כמו אלה שיצאו למלחמת השוטים בלבנון ושהיום הורים בוכים על עולמם שאיבדו לאידיוטים.
            תתעורר, עובדים עליך...

            הגב לתגובה זו

            • אני רק שומר על המדינה

              בן גביר, 06/02/08 17:55

              שחלילה לא יהיה ביבי נתניהו ראש הממשלה.
              אתה כבר תדאג לשאר...

              הגב לתגובה זו

            • כן, תמשיך להתפלסף... (ל''ת)

              לילה טוב, 06/02/08 18:08

              הגב לתגובה זו

            • התגובה כן, תמשיך להתפלסף הייתה לבן גביר (ל''ת)

              לילה טוב, 06/02/08 18:46

              הגב לתגובה זו

  • 257.

    '' ידע שור קונהו וחמור אבוס וועדותיו'' (ל''ת)

    ישעיהו בן הפוץ, 06/02/08 16:16

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך,אתה באמת פוץ. (ל''ת)

      נתן.ש, 06/02/08 18:13

      הגב לתגובה זו

  • 256.

    אם יש כאלה מביניכם שעוקבים אחרי התגובות שלי

    Avi Ecuador, 06/02/08 15:40

    הם יכולים לבדוק שאני צודק ואומר לרוב את הדברים הנכונים ולצערי הם מובנים מספר שנים לאחר שאני כותב אותם.
    חבל...
    הלוואי שאתבדה במספר דברים שכתבתי, אני הריאשון שאשמח.
    הוועדה הזאת הייתה מחושקת מלכתחילה וסיפקה לאולמרט וממשלתו מטרייה מפני הביקורת, הוועדה הזאת גם שרינה את עצמה ולא יכלה להתעלם מהפשלות ומלמלה אותם בלחש למי שמסוגל קצת לחפור ויש לו סבלנות והוא מבין רמזים אבל כפי שאמרתי לכם הם סיפקו מטרייה לממשלה ושריונו את עצמם לחכירה של אותה ועדה על ידי וועדה אחרת.
    אתם מרגישים שרימו אותכם?
    הרגשה מוצדקת!

    הגב לתגובה זו

    • לא רוצה שתפגע,אבל גדנרט היית ודגנרט נשארת. (ל''ת)

      יגאל כהן, 06/02/08 16:16

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאג, אני לא מתרגש מאידיוטים ובטח לא נפגע (ל''ת)

        Avi Ecuador, 06/02/08 16:21

        הגב לתגובה זו

    • איך זה שהימין תמיד רואה תרמית,ספין,קונספירציה,זדון כלפיו,משחק מכור (ל''ת)

      בכל מה שזז, 06/02/08 16:31

      הגב לתגובה זו

      • איך השמאל ממשיך להאמין במשיחים כמו רבין

        Avi Ecuador, 06/02/08 16:41

        ואיך אתם מאמינים וממשיכים לבנות את סדום-עמלק לאחר שעמלק הוכיח להם שוב ושוב שאתם טועים ואת שנאתו אליכם ויהודים בכלל... קלסי שכתבתי בעבר:
        מדע דת ושמאל

        מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
        המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
        התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
        הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
        עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
        לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
        שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
        הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
        טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
        אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
        את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
        ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
        אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
        ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

        הגב לתגובה זו

      • התגובות שלכם מגיעות רק עד שלב של הכפשות וססמאות

        Avi Ecuador, 06/02/08 17:28

        הימין הרבה יותר חזק ממכם בהסבריו.
        אין בכלל מה להשוות אבל רמאות השמאל מנצחת, גם כשהימין בשלטון אתם מצטרפים אליו ופתרום נהנים מהמשרות שאתם מקבלים, תגובה שכתבתי בכתבה אחרת:

        172. ל 169
        Avi Ecuador, 03/02/08 20:00
        צחוק הגורל
        גם ''כשהימין'' זוכה בבחירות אז הוא אתרוג של השמאל והשמאל ''מצליח'' לעשות איתו את שהוא לא יכל לעשות כשהוא היה בשלטון, מצטרף לימין ומסביר לכם שלהיות אתרוג ימני זה נכון וזה האמת.
        ''ימנים'' שעולים לשלטון כשהשמאל צועק ומוקיע אותם על מצע ימני (שרון) והופכים בשלטון לשמאלנים עם מצע מצנע.
        ימנים שבמשאל מחייב בליכוד להחלטה על גרוש יהודים הצביעו נגד הגרוש ולא אפשרו לשרון לעשות גרוש אבל העבירו בכנסת את אותה ההצעה והצביעו בעד הגרוש, אז נכון, השמאל יסביר לכם על דמו-חארטה שהרוב בכנסת קובע ולא הרוב בליכוד שהצביע נגד הגרוש מזכותו לקבוע ולהחליט.
        זה כמו לומר שהרוב במערך הצביע לבחירתו של ברק ולא לפרץ אבל פרץ שלא מתחשב בהחלטת המערך מעביר לכנסת החלטה שהוא ממשיך להיות ראש ממשלה ולא מתחשב בהחלטת המערך להוריד אותו מהשלטון.
        דמו-חארטה מסוג שמאל, צבועים בני צבועים שגנבו מפלגה, עוד גנבים מסוגם של קדימה; פרשו עם הקולות של הבוחרים של הליכוד שעלו על מצע מסוים והפכו לשמאלנים קיצונים עם קולו של הבוחר, כן ושלא אקיא עליכם את ליברמן שגם הוא גנב קולות שהצטרף לקדימה.
        כן, רציתי להמשיך אבל עוד אתחיל במילואימניקים ועוד פריירים שהולכים לבניית עגל הזהב ועל קרבנות שווא ועל הורים שכולים שבזבזו את עולמם לשווא על אידיוטים...

        הגב לתגובה זו

  • 255.

    רה''מ ''אני לא אתפטר'' -פשוט...הדוח הוכתב על ידו (ל''ת)

    זה האיש, 06/02/08 15:36

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    איזה כיף לי (ל''ת)

    נסראללה, 06/02/08 15:27

    הגב לתגובה זו

    • שוקראן יא יהוד תיכף הביבי יעלה ויתן לנו פעימות ראשונות ושניות (ל''ת)

      חאלד משעל, 06/02/08 15:40

      הגב לתגובה זו

      • ביבי זה לא השלומיאל שניסה לחסל אותך בירדן ושיחרר את יאסין מבית סוהר

        ג' מהמוסד, 06/02/08 16:29

        ואז התחילו פיגועים והמדינה שקעה בצרות שעד היום לא ניתן לצאת מהן.

        הגב לתגובה זו

        • ביבי זה ההוא עם הקלטת הלוהטת שפחד מדוד לוי חיחיחיחי (ל''ת)

          קרקס פוליטי, 06/02/08 17:31

          הגב לתגובה זו

      • חאלד, אתה כפר אמרת שוקראן על אולמרט.

        נסרללה, 06/02/08 19:29

        באמת, בשפילנו, אולמרט אחסן שטינקר.

        הגב לתגובה זו

  • 253.

    א-פ-ס!!! אימון מחקירות פלילי רה''מ שטוייחו (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 15:25

    הגב לתגובה זו

    • דנינו לא יחקור מזוז יחפף לדור ישקשק (ל''ת)

      עם טפש, 06/02/08 15:31

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא יודעים כלום

        אתם תמימים, 06/02/08 16:37

        תבדקו תאריך לידה!
        עובדים עליכם!!

        פסיכים

        הגב לתגובה זו

  • 252.

    בפועל וינוגרד ביצע פיגוע בעם בהזניית הדוח (ל''ת)

    אורי, 06/02/08 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    מעשה הועדה חמור מבגידה!!! לדין ולכלא (ל''ת)

    למען יראו, 06/02/08 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    ר' עובדיה בלע בשקיקה את הבלוף ומעשי הנבלה (ל''ת)

    משה כהן, 06/02/08 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    כפל כאב על ההורים השכולים אגב הונאה ותרמית הועדה (ל''ת)

    וינוגרד ישן, 06/02/08 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    כל פרשת יחזקאל דרור לא תופיע במהדורת החדשות... (ל''ת)

    בערוץ2, 06/02/08 14:59

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    וינוגרד ''עם מסירת הדוח לרה''מ צרפתי גם שמפניה'' (ל''ת)

    ''כך היה'' לפי, 06/02/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    ''כשכולם משקרים אמירת אמת היא דבר מהפכני....'' (ל''ת)

    ג'ורג' אורוול, 06/02/08 14:57

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    בכורת ''הקונספירציה'' מאת וינוגרד על כל האקרנים (ל''ת)

    מועמד לאוסקר, 06/02/08 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    בבחירות הבאות נתניהו יקח בגדול

    רוני, 06/02/08 14:53

    תהיה לו ממשלה חדשה גדולה וחזקה .
    והוא יתחיל לעשות סדר .
    גם אם התקשורת ירדו לנתניהו לחיים , הפעם לא יעזור כלום נתניהו יהיה ראש ממשלה ואחרי 4 שנים יבחר שוב .
    נתניהו ראש הממשלה הבא ל 8 שנים מינימום כי גם את הבחירות הבאות והבאות אחריהן הוא יקח בהליכה .
    לעם יש טראומה גדולה מאולמרט שהוא ראש הממשלה הכי לא כשיר שיכול להיות.

    הגב לתגובה זו

    • ונאמר אמן (ל''ת)

      נסראללה, 06/02/08 15:38

      הגב לתגובה זו

  • 243.

    אולמרט בחר-ערוץ ההון 2 ממן-והועדה סיפקה הסחורה (ל''ת)

    המבוא ל-''חונטה'', 06/02/08 14:52

    הגב לתגובה זו

  • 242.

    הציבור הולך שולל בידי 5 בני בלי-יעל תוך ניצול מעמדם (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    מילה אחת יותר מידיי ,העתונות הצהובה

    קשקשתי, 06/02/08 14:39

    אפשר היה למנוע את את''הפיצןץ '' הזה , לו העיתון התנהג כרכלן,

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    לא חסו על הנופלים ''ולא מצאו שיקול פסול'' של רה''מ (ל''ת)

    השטן בן 5, 06/02/08 14:35

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    ברור כי ועדה שמונתה על ידי פוליטיקאים שרצים

    דורון, 06/02/08 14:33

    לא תפגע בהם! נכון?

    הציבור לא הוטעה, זו פשוט המדיניות הדיקטטורית של אולמרט שקובעת כאן עניינים.

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    ומכאן ההסבר כיצד טוהר אולמרט מכל פליליו (ל''ת)

    כמו שרון, 06/02/08 14:24

    הגב לתגובה זו

    • מי שייקרא את הדו''ח בעיון

      אחד שקרא, 06/02/08 14:33

      ישים לב שעל החלק המשבח את אולמרט על תיפקודו והחלטותיו חתום בקטן י.ד.

      הגב לתגובה זו

  • 237.

    הציבור סבר בתום לב על חברי ועדה שאינם מע.התחתון (ל''ת)

    ואכן הציבור, 06/02/08 14:22

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    אני בצלאל! אני בצלאל! (ל''ת)

    בצלאל, 06/02/08 14:02

    הגב לתגובה זו

    • ככה גם דרור אבל בפלסוף בעזרת העיתונות (ל''ת)

      בלה בלה, 06/02/08 15:08

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    שיגיעו הבחירות ואולמרט לא יעבור את אחוז החסימה ! (ל''ת)

    אזרח זועם !, 06/02/08 13:50

    הגב לתגובה זו

    • אל יתהלל החוגר כמפתח. (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 06/02/08 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 234.

    השמאל הישראלי לא יבחל בכלום לשמירת שלטונו !! (ל''ת)

    השמאל בכיעורו !, 06/02/08 13:48

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך יחימוביץ' מהשמאל ורוצה ועדה חדשה

      פלטיניום, 06/02/08 14:40

      אין שמאל וימין.
      האינטרסים התערבבו.
      על פניו נראה כי טובת המדינה מונחת לפוליטיקאים שדורשים חקירה נוספת, אולם בחינה מדוקדקת של העוסקים בדבר תצביע על אינטרסים פוליטים אישיים מובהקים, ולא טובת המדינה.
      שים לב שהח''כים שמתבטאים נגד וינוגרד אינם שייכים לזרם פוליטי הומוגני. אלא תפזורת של חכ''ים מתוסכלים, חסרי תפקיד פרלמנטרי.
      כך לדוגמה את ח''כ יולי תמיר, שבזמנו הרבתה לנגח את אולמרט ואנשיו, לצאת בקמפיינים פרובוקטיבים נגדם, כיום כשרת חינוך יושבת על כסאה בשקט. טוב לה בתפקידה ואין לה אינטרס לועדות שיפרקו את הממשלה.
      כך גם שאר בעלי תפקידים.
      רשימת המוחים כנגד וינוגרד מורכבת מח''כים ועסקנים מרירים שלא זכו לתפקיד כפי שציפו. או לכאלה שלדעתם בחירות יביאום לכס ראש ממשלה.
      בפוליטיקה של 2008 כל האמצעים מקדשים את האין מטרה..
      ומי יזכה מכל הטרראם הגדול?
      ביבי וגאידמק.
      היידה שרה, נאש קונטרול...

      הגב לתגובה זו

      • הסכנה לעם ישראל לא מנסראללה ואסד כי אם מפוליטיקאים תאבי שלטון (ל''ת)

        כל מילה במקום, 06/02/08 15:44

        הגב לתגובה זו

        • קרא לילד בשמו, ביבי הוא הסכנה הגדולה (ל''ת)

          פנקס הבוחרים, 06/02/08 16:32

          הגב לתגובה זו

  • 233.

    איזה מילואימניק שפוי יעזוב את ביתו ויצא למלחמה עבור שלטון סדום בארץ (ל''ת)

    בצלאל, 06/02/08 13:32

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    היום אני מבין את זעקת דם 33 הגיבורים שנפלו, הם מבקשים צדק שאין,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 06/02/08 13:28

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    וינוגרד דיבל מאולמרט ''הצעה שאי אפשר לסרב לה'' $$$,,לסדום היינו (ל''ת)

    בצלאל, 06/02/08 13:23

    הגב לתגובה זו

  • 230.

    ממש פחד מהשחיתות השלטונית לא אולמרט ברק נתניהו רק משיח צדקינו יצילנ (ל''ת)

    י . ים, 06/02/08 13:09

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    כולם אתרוגים פסולים ורקובים כולל ווינוגרד כולל נתניהו כסנו

    שירה, 06/02/08 12:56

    יהודים יקרים אתם לא רואים שהכל רקוב ומושחת, אין פתרון למדינה הרקובה והמוחתת בכל מערכותיה ובכל מוסדותיה בידי בשר ודם. זהו תהליך שמיימי שהנדינה חייבת להגיע להדיוטה תחתונה - והיא כבר הגיע מזמן - כדי לסלק את הרע ולהביא משיח צדקנו. עולמו של משיח הוא עולם רוחני ונקי ולכן מאז מלחמת לבנון מנהל הקב''ה תהליך שכל הביוב של המדינה ייצא החוצה - כמו שכתוב במכתב מאליהו, שנכתב לפני 80 שנה, שלפני שמשיח יבוא כל הרע ייצא החוצה ויתכלה מעצמו. שימו לב באיזו מהירות הארועים מתרחשים - סימן מובהק שאנו עומדים לפני גילוי כבוד השם יתברך ומשיח צדקנו. יהודים יקרים אין לנו על מי להשען אלא על אבינו שבשמים - חזרו אל השם יתברך, קבלו עול מלכות שמים, תיכנסו לאתר ''דניאל מסרים מעולם האמת'' דרך גוגל - זאת הדרך היחידה להנצל ממלחמת גוג ומגוג - איזה הוכחות אתם עו צריכים כדי להבין שאין יותר מדינה. הטילים בדרך - אין זמן, כל מה שאני אומרת מבוסס על התורה במקביל לארועים המתרחשים לנג עינינו יום יום שעה שעה. לטובתכם. לע''נ בעלי היקר ירחמיאל אפרים בן יעקב קאפל זצ''ל, לע''נ אסתר טינה בת ברנרד ז''ל דודתי האהובה, לרפואת כל חולי עמו ישראל בינהם אבי היקר מרדכי מקס בן דינה, לשלום חיילי צה'', להחזרת החטופים לאלתר ולביאת משיח לאלתר. מי שאינו לוקח את הדברים ברצינות אינו לוקח אחריות על חייו.

    הגב לתגובה זו

    • החלמה מהירה (ל''ת)

      No, 06/02/08 16:21

      הגב לתגובה זו

  • 228.

    רק פינוי ניקוי ללא פיצוי השמאל העמלקי אל אחיהם בעזה ייתן בטחון (ל''ת)

    לעם ישראל, 06/02/08 12:55

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    קקפוניה כתומה !קקפוניה כתומה!קקפוניה כתומה!

    ***************, 06/02/08 12:54

    כל מה שהפרופ' אמר:
    בעקבות הדו''ח ניתן להחליט שאולמרט וממשלתו צריכים ללכת.
    וניתן להחליט שאולמרט וממשלתו יכולים להישאר.

    יש נימוקים לאפשרות האחת , וגם נימוקים לאפשרות השנייה.

    אין המלצה מטעם הועדה!

    איש איש ושיקוליו העדפותיו הוא.

    הגב לתגובה זו

    • ומי אשם בהתקרנפות חברי הוועדה ? נכון...ביבי ! (ל''ת)

      אחד שמבין, 06/02/08 15:40

      הגב לתגובה זו

      • פסיכים כבר לא תהיו. קטן עליכם. איזה התקרנפות?

        הדברים שנאמרו-, 06/02/08 16:36

        לא כמסקנה מהדו''ח.

        לא נאמר שהדו''ח מחייב מסקנה שאולמרט ישאר וכו'.

        שוב- לא כמסקנה מהדו''ח!

        כדעה מסויימת לגבי ההמשך.
        תחשוב אתה ואחרים שונה לגבי ההמשך-גם בסדר.

        מובן??

        הגב לתגובה זו

        • היו רוסים שהתנגדו לקומוניזם, הם אושפזו בכוח...''פסיכים'' יו נו. (ל''ת)

          אחריות=התפטרות, 06/02/08 17:18

          הגב לתגובה זו

  • 226.

    עכשו חוות דעת הודה לגבי 60 השעות האחרונות נראית באור שונה...כנסו

    אהוד, 06/02/08 12:45

    עכשו מתחילים להבין את הניסוחים הקצת מוזרים של הוועדה לגבי 60 השעות האחרונות....פעולה ''שנדונה לכישלון'' אולם ''כמעט הכרחית''.....זה לר נראה עכשו כמו חילוץ מכוון של אולמרט מהצרה הכי צרורה שלו?.....זה לא מריח כמו אמירות ללא בסיס בשטח?....
    רבותיי, משהו פה מסריח מאוד....

    הגב לתגובה זו

    • עוד לפני פרסום הדו''ח כתבתי ''משחק מכור מראש'' כנס

      שירה, 06/02/08 13:56

      ולאחר פרסומו כתבתי שקר,שקר,שקר, דו''ח מבולבל עם משפטים שסותרים זה את זה כבר אז כתבתי כולם מושחתים כולל ווינוגרד והיות שכתוב שלשקר אין רגליים, יצאה האמת היום לאור ושים לב -רק שבוע לאחר פרסומו. הכל כל כך רקוב, שאין פתרון לשינוי המצב החברתי, בטחוני, מוסרי, כל המנהיגים מושחתים ולכן כדאי שתבינו שהפתרון בידי שמים ע''י כך שהשם יתברך יביא לנו את משיח צדקנו, ואכן משיח כבר כאן הוא רק צריך להתגלות. כתוב בתורה שזה יהייה המצב לפני שמשיח יבוא, כי כדי להכנס מעולם מושחת שהגיע לנ שערי טומאה - לעולם רוחני נקי חייב להיות תהליך של היטהרות.

      הגב לתגובה זו

  • 225.

    נו..גם לא טעיתי כשאמרתי שהשמאלנים הארורים נמצאים בכל מקום.... (ל''ת)

    עודד יערי, 06/02/08 12:43

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    '' עכשיו נחקור אותך וינוגרד '' (ל''ת)

    המילואימניקים, 06/02/08 12:26

    הגב לתגובה זו

    • יש לחקור ,מי מימן אותכם ?. (ל''ת)

      נתן.ש, 06/02/08 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 223.

    מה עוד? תהום פעורה!!!

    עדי, 06/02/08 12:08

    ניקוי אורוות מוחלט, לא להשאיר אף אחד, הגיע הזמן להחליף את כל המערכת השילטונית המושחתת או הנגועה בשחיתות. זו הדרך היחידה, יש להתגייס בצורה לאומית ולהקיא מתוכנו את כל ''הפושעים'' שמעזים לקרוא לעצמם מנהיגים על חשבוננו.
    לחטא את המערכת מיד.

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    אני בזה ונגעלת כאחד מחברי ועדת וינוגרד ומהאיש עצמו. (ל''ת)

    ועדת מושחתים, 06/02/08 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    כלומר אולמרט נשאר לא כל כך בגלל אהבת מורדכי כמו משנאת המן? (ל''ת)

    אולמרט-לא הייתי, 06/02/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    ולהפוך את וינוגרד לעלה תאנה זה בסדר? ולכסות בסכך את ערוותם זה בסדר

    אמנון בן-יהודה, 06/02/08 11:50

    כנראה שהגענו לתקופת שפוט השופטים ! שופטים אמורים להיות ישרים כמו סרגל ? אבד האימון במערכת המישפט

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    נו..לא טעיתי כשכתבתי שהחלטתה על המהלך הקרקעי שזה היה הכרחי..נראה כ

    עודד יערי, 06/02/08 11:48

    תמיכה פוליטית באולמרט.עכשיו צריך שלעולם לא יהיה מצב דומה בו נשוא חקירה ממנה את הועדה שתחקור אותו......
    שלא יותר בשום מצב,לאנשי ועדת-חקירה להפגש בצורה פרטית עם נשוא החקירה שלה.
    לא צריך להקים שום ועדה נוספת(חבל על הכסף) גם לא ממלכתית,הציבור ישפוט את אולמרט הבוגדני ושאר חבריו הבוגדניים.

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    מחנה השלום הפך מפלטם של נבלים מושחתים ופושעים (ל''ת)

    רבקה אזגרי, 06/02/08 11:41

    הגב לתגובה זו

    • ומה עם באי ביתן 17,של מרכז הליכוד ? (ל''ת)

      נתן.ש, 06/02/08 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 217.

    ''''את אילן הדמוקרטיה יש להשקות בדם עריצים

    No, 06/02/08 11:41

    תומס ג'פרסון

    [האמירה מטפורית בלבד, אין באמור לעיל כדי להביע רצון לפגוע ברוה''מ או כל אדם אחר]

    הגב לתגובה זו

    • משקשק ממשטרת המחשבות של שי ניצן ????? פראבדה מעבירה את פרטיך (ל''ת)

      בכל מקרה, 06/02/08 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 216.

    ס פ י נ ו ג ר ד

    דן, 06/02/08 11:40

    אולמרט על כהונתו כראש ממשלה, מינוי פרץ לשר ביטחון, מינוי הירשזון וחברים נוספים לשר אוצר, הספין היקר (33) להצלת התדמית בסיום המלחמה, היחס המזלזל והמתנשא למילואימניקים ולהורים השכולים, מינוי ועדת המאתרגים של ספינוגרד, הבית הזה, והבית ההוא:

    ''פעלתי כאדם פרטי. פעולותי הוצאו מהקשרן.

    הצדק לא צריך להיעשות, ולא להיראות. הוא צריך ל ה י מ ר ח, כמו כל פעולה שאנחנו עושים בממשלה הזאת''.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    תנו צ'אנס לאולמרט!

    שלומי, 06/02/08 11:39

    הוא יביא שלום!

    על החתום
    תושבי שדרות והסביבה.

    הגב לתגובה זו

    • אז תתחילו לדאוג לעצמכם ומכאן והלאה אין מה לרחם עליכם. (ל''ת)

      דניאל, 06/02/08 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 214.

    הכל שקר,משקרים לציבור בלי בושה.

    אמיר, 06/02/08 11:39

    הכל עירוש שך שחיטות שקר רמאות .

    היכן אנחנו חיים?!

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    איך מחליפים דיקטטורה מושחתת ? (ל''ת)

    sbh, 06/02/08 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    בפעם הראשונה מזה שנים אני שומע חברי כנסת הוגנים מכל הקשת הפוליטת

    יחזקאל בן רחמים, 06/02/08 11:36

    אני גאה שי לנו חברי כנסת הוגני כמו שלי ואביגדור יצחקי יוסי בילין סילבן אורלב כל מי שאמר מילה פה החזיר מעט את האימון שיש לציבור ל110 הנבחרים שי שם המוסלמים לא נחשבים הם אף פעם לא הוגנים ואוביקטבים אז לנו יש 109 חברי כנסת

    הגב לתגובה זו

    • עדיין אין מה להתגאות בהם, היית מתגאה לו היו קמים ושולחים את אולמרט (ל''ת)

      וממשלתו לעזעזל, 06/02/08 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 211.

    אולמרט אורוול 2008 (ל''ת)

    המתקן הגדול, 06/02/08 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    הברחן אומר הכל לטובת חשבון הבנ שלו (ל''ת)

    לא טובת המדינה, 06/02/08 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    ועבריין מין מושל בם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    המשנה לנוכל, 06/02/08 11:33

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    אולמרט הורס מתקן הורס מתקן הורס מתקן הורס מתקן הורס מתקן הורס מתקן (ל''ת)

    עד להשמדת, 06/02/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    שלט על המכונית : ועדת שחיתוגראד..

    חכם באשי, 06/02/08 11:27

    להדביק על חלונות הרכבים שלכם שלט ,שבו יהיה כתוב ...ועדת שחיתוגראד... כך העם יביע את סלידתו מהועדה ומהסופר מושחת שמינה אותה .

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    ברק אומר שהכספים של אולמרט זו טובת המדינה ולכן הוא ייתמוך (ל''ת)

    ואתם האמנתם לו, 06/02/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    השלום האולמרטי מחסל את מדינת ישראל (ל''ת)

    עורו יהודים, 06/02/08 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    עוד הוכחה שפרידמן צודק

    הפרשן, 06/02/08 11:24

    כל העליתות הישנות שלנו הפכו להיות מסואבות. הם מצפצפים על הציבור ועל הדמוקרטיה. מה שמעניין אותם שטובתם האישית ושל מקורביהם. בנוסף, הם רוצים לכפות בכוח על כל העם את האידואולוגיה הפוליטית-חברתית שלהם.

    חברי בעליתות הישנות יודעים שהם כבר איבדו את הרוב בעם. אין להם שום סיכוי במהלך דמוקרטי תקין להוביל ולשכנע את העם. על-כן הם נוקטים בשיטות אנטי-דמוקרטיות ומושחתות כדי להמשיך ולדחוף קדימה את האידאלוגיה הפרטית שלהם.

    זה לא פלא שבועדה המושחתת הזו ישבו אנשי משפט בכירים מהעליתות הישנות. כי זה בדיוק מה שמעניין אותם - לא צדק, לא דמוקרטיה ולא מוסר. מה שמעניין אותם זה להמשיך להנות מסיר הבשר ולהמשיך לכפות את האידיאולוגיה הישנה שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    עמלות הגז שברק מקבל זה לטובת בטחון מדינת ישראל (ל''ת)

    כך הוא אמר, 06/02/08 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    חבורת זקנים גרייטריים עבדו על המדינה במשך שנה וחצי (ל''ת)

    חיימון, 06/02/08 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    חקירת שב'כ לאורי מסר ואולמרט הולך לכמה מאסרי עולם (ל''ת)

    דנינו לא יחקור, 06/02/08 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    אולמרט הרי מינה את הוועדה, מה הפלא שהועדה בעדו? השופטים מעלו בתפקיד (ל''ת)

    גולני, 06/02/08 11:22

    הגב לתגובה זו

    • מעניין בדו''ח הביניים,לא צייצתה מדוע ? (ל''ת)

      נתן.ש מעלות., 06/02/08 18:20

      הגב לתגובה זו

  • 199.

    חתרן נוכל ברחן מוח ציפור עבריין מין וגנבים מקבלי אתנן (ל''ת)

    הנבחרת, 06/02/08 11:20

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    הדו''ח ב-2 מילים ''מעשה נבלה'' של הועדה (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    מה ההתלהמות?זה רק מראה כמה אנו

    עצוב, 06/02/08 11:17

    נואשים וזקוקים לאיש עם קצת אומץ שיביא שלום

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיביא בטחון (ל''ת)

      אהבל אולמרטי, 06/02/08 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 196.

    ממנה הועדה משסה רוטווילר(יגאל כהן) בעם!!! (ל''ת)

    זה האיש, 06/02/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    וינוגרד,תתבייש!!!! (ל''ת)

    מגיע לנו, 06/02/08 11:14

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    בואו לא נאבד עצמנו לדעת

    לא הכל פוליטיקה, 06/02/08 11:14

    רבותיי ,
    בקצב הזה אנחנו נאבד עצמנו לדעת כעם וכמדינה...
    אני לא מאמין שהועדה הכניסה שיקול פוליטי לעבודתה זה לא מתקבל על הדעת.
    אם זו המסקנה אז מחר נתחיל להטיל ספק בשופטי בית במשפט,בשוטרים ובכל מערכת בודקת ונייחס לכל התבטאות השלכה פוליטית...
    היא הרי ציינה כשלים ואף הטילה את האחריות על אולמרט בדו''ח הבייניים.
    ביבי נתניהו אף הקריא ממצאי הדו''ח בדיון בכנסת והסתמך על מסקנות הוועדה...
    נראה אותו מתייצב עכשיו ותוקף את הוועדה כמו שחבריו עושים בצורה מופקרת.
    אני מאמין שפרופסור דרור באמת דיבר כאדם פרטי ואמר את דעתו ואכן החליק באמירתו אך מכאן ועד הטלת אשמה בוועדה שעשתה עבודה רצינית ומעמיקה המרחק רב .
    מסתבר שהפוליטיקאים איבדו את הרסן ולא בוחלים בשום אמצעים והציבור כמו עדר תוקף ומשמיץ ואפילו לצערי ההורים השכולים והמילומניקים נכנסים למאבק הפוליטי .
    אני הכי נדהם מזהבה גלאון ,שלי יחימוביץ וביילין עד כמה נמוך אתם יורדים וממש משחקים לחבורת המתלהמים מימין -לא הכל פוליטיקה קטנה.
    דעתי האישית שאולמרט צריך להתפטר בעקבות דו''ח ועדה אבל זה יוכרע במגרש הפוליטי ואת המחיר הוא ישלם בבחירות בודאות אבל להתחיל להאשים את הועדה בשחיתות זה קו אדום שאסור חצות.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק כל המערכות רקובות ונגועות עי השמאל העמלקי עם השלום המזוייף (ל''ת)

      שמחסל אותנו, 06/02/08 11:18

      הגב לתגובה זו

      • ה''שמאל העמלקי'' הוא פסול. אבל....

        כתום מטורלל, 06/02/08 11:35

        ה''ימין הלאומני-היטלראי'' הוא כשר וחזות הכל!!

        הגב לתגובה זו

    • ''....אז מחר נתחיל להטיל ספק בשופטי בית

      חיה, 06/02/08 11:30

      המשפט ובשוטרים,,,,'' - בקר טוב! כבר מזמן הפסקנו להאמין בנקיון כפיהם. ועוד: מה זה משנה אם דרור אמר את מה שאמר כאדם פרטי? זה לא גורע מחומרתם. אנחנו, העם הפשוט, עושי דברם של כל המושחתים, מתגייסים לצבא, שולחים את ילדינו לצבא, כשרמת האמון שלנו בהם שואפת לאפס. איזה חוסר אונים!
      לא מקנאה במשפחות השכולות.

      הגב לתגובה זו

    • אולמרט, עכשיו עברת לטוקבקים?

      דן, 06/02/08 11:46

      יש לך דברים יותר חשובים לעשות!

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    מה קרה למדינה לאן הגענו - לאיזה תת רמה (ל''ת)

    שלא תיאמן, 06/02/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    פרופ' דרורי ציטוט ''מה עדיף, בחירות שבהן יעלה נתניהו?'' (ל''ת)

    אל תנסו לטשטש, 06/02/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    עליזה תעמוד בראש הועדה לבדיקת התבוסה בעזה !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ברק ייתמוך, 06/02/08 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    ביבי חוכך ידיו כיאגו (ל''ת)

    רגרסייה, 06/02/08 11:11

    הגב לתגובה זו

    • מה שייך ביבי??? נשאר עם שלטון מושחת

      שי, 06/02/08 11:20

      וראש ממשלה שהוא פוליטיקאי קטן בלבד, רק בגלל שהחלופה לא יותר טובה.
      אולמרט נכשל , אולמרט חייב ללכת , בלי קשר לביבי. כמה משלמים לכם כדי לכתוב תגובות בשמו.
      לקקנים נמאסתם!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • תגיד חמור

      שרון, 06/02/08 11:30

      זה כבר 10 שנים שהוא לא ראש ממשלה, המדינה הולכת קיבינימט, כשלון בכל משור: פולטי, מדיני, בטחון, חינוך, מנויים פוליטים, שחתיות, צנזורה, חזרה בגדול של הדתיים ושל הדת ועוד אין ספור בעיות. אבל אתה דואג מביבי..הדבר היחידי שמחזיק עדיין את המדינה על הרגליים זו כלכלת ביבי. אני איש שמאל, אבל אני באמת מסתכל אחורה בנוסטלגיה לתקופת ביבי.

      הגב לתגובה זו

    • ומה הענין כאן לביבי? וגם הוא חוכך ידיו - הוא צודק. (ל''ת)

      רק ביבי יכול, 06/02/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    צרכים מושבעים ולא לשופטים שחיים בבועה צפונית שחורצת מישפט (ל''ת)

    אלקס, 06/02/08 11:10

    הגב לתגובה זו

    • נו באמת, מושבעים בישראל ?

      No, 06/02/08 11:39

      במדינה כל כך קטנה שכולם מכירים את כולם זה לא שיטה. בנוסף זו גם מדינה שבטית, אז הרבה משפטים יוכרעו רק על הזיהוי האתני של המושבעים.

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    2 חלקי הדו'ח סותרים אחד את השני !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מספיק לקרוא, 06/02/08 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    מי שמינה את פרץ ,הירשנזון ורמון קלון

    ר'' סעדיה הגאון, 06/02/08 11:07

    מי שמינה נעל לתפקיד שר ביטחון ,ובלבד לשמור את האוצר למקורבו הירשנזון הגנב . מי שמינה את רמון קלון ביזיון למשנה לראש ממשלה , מי שמינה דלעת [ מזן אפללו ] ליו''ר הקןאליציה . מי שפתח מחדש את אחד המשרדים המסואבים והמושחתים בתולדות המדינה [משרד הדתות ] ובלבד לזכות בברכת עובדיה איש החושך , אז מה אתם מצפים מועדה שהוא מינה ,כדי לחקור את מחדליו ??? אולמרט מושחת מהיסוד ,וכך יזכר בתולדות עם ישראל , תקופתו תזכר כתקופת חושך בחיי מדינת ישראל .

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    ה-''פוטש'' הועדה צלח וע''כ חובה להעמידם לדין (ל''ת)

    קצין במיל', 06/02/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    לערוף ראשו ולהחרים את הרכוש השדוד (ל''ת)

    אורי מסר, 06/02/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 184.

    זה מה שמבדיל את אולמרט משאר הפוליטרקים האחרים- הוא עושה לא מדבר (ל''ת)

    מקיאוולי, 06/02/08 11:06

    הגב לתגובה זו

    • כן, הוא כל הזמן עושה שחיתויות. כמה שילמו לך על התגובה? (ל''ת)

      למגיב בשכר, 06/02/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    שופטים ושוטרים צרכים להיות מכל שכבת העם ולא מחבורה מנותקת (ל''ת)

    יוש אילת, 06/02/08 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מה אתם רוצים את ביבי את לימור את סילבן את פייגלין?רק גירשנו אותם ו

    רוני, 06/02/08 11:05

    כבר שכחתם!את מרכז הליכוד?????????נפלתם על השכל!!!!!!!!!!!!!!!??????????

    הגב לתגובה זו

    • כן, ואם אפשר את ליברמן (ל''ת)

      דוד, 06/02/08 11:33

      הגב לתגובה זו

    • עדיף מאולמרט פואד שמחון וברק (ל''ת)

      דני, 06/02/08 11:40

      הגב לתגובה זו

    • תודה לאל שהמושחתים מהליכוד עזבו ועברו לקדימה. אולמרט מושחת יותר (ל''ת)

      מכולם ביחד., 06/02/08 11:57

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    כמו שהם אמרו: העם יעשה את העבודה

    ולכו תחפשו, 06/02/08 11:05

    כי אנחנו ממש לא מתכוונים להעלות שלטון ימני רק בגלל איזה תבוסה במלחמה ואי אלו איומים קיומיים על העם היהודי.

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    דרור: טעיתי..כשאמרתי את האמת! (ל''ת)

    דמר94, 06/02/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    הספין המושחת אותו ספין המתים הם שלנו ילדי אולמרט מוגנים (ל''ת)

    והעם הטפש, 06/02/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    מסכות ואתרוגים- די לדבר. תנו לאולמרט לעבוד! (ל''ת)

    רגרסייה, 06/02/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    ומה עם בית המשפט העליון שאיתרג את שרון

    תמיר, 06/02/08 11:04

    אחד משופטי בית המשפט העליון לשעבר אמר בצורה מפורשת שהם איתרגו את שרו, בהחלטותים המשפטיות לגבי הנסיגה מגוש קטיף.
    מה שלא הבנתי: איך זה שלא העמידו אותו לדין ?או אחרים ?
    האם בית המשפט העליון חסין ממשפט על עירוב שיקולים פוליטיים בהחלטותיו ?
    אם וינוגרד מושחתים, אז ברור שצריך לזמן לביקורת המדינה גם את השופטים שאיתרגו את שרון בבית המשפט העליון, לא ?

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את ''עליונים'' ותבין. (ל''ת)

      חיה, 06/02/08 11:31

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    בושה למדינה שאלה חברי הוועדה

    היהודי הלא שפוט, 06/02/08 11:04

    אשר שקלה שיקולים פוליטיים בלבד
    כדי לשמר את האתרוג ה .....
    אותו שופט דרור כנראה מאד סנילי אם זה מה שאמר נכון. ולא יעזור לו שום בירור וכתבה בעתון בשבת על דעתו שהשתבשה (כנראה-מפחד האתרוג).
    איזו ועדה עלובה שרוב אנשיה זקנים
    שפוטים וסנילים -אז למה אתם
    מ צ פ י ם ???

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    אין ברירה - צריך למנות ועדת חקירה ממלכתית

    ארז, 06/02/08 11:04

    כמו שהיה צריך להיעשות מלכתחילה......

    הגב לתגובה זו

    • לצערי גם ועדת חקירה ממלכתית לא תעזור

      גידי, 06/02/08 16:42

      אל תשכח שבראשות ועדת חקירה ממלכתית תעמוד נשיאת בית המשפט העליון- וכולנו יודעים מהם עמדותיה- מה שאומר שגם היא תאתרג את שמאלמרט. הדרך היחידה לשרוד היא לעשות רפורמה מעמיקה במערכת המשפט שנשלטת ע''י כנופיית השמאל האנטי ציוני והאנטי יהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    ברק הציל את הנוכל תמורת אתנן שמן רק כסך מעניין את הברחן לא טובת (ל''ת)

    מדינת ישראל, 06/02/08 11:03

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    ח''כ שלי יחימוביץ: אולי תמני ועדת חקירה...

    מירי, 06/02/08 11:03

    שתחקור את ועדת וינגרד?

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    כמה ביבי שילם לך דרור? הפוך על הפוך (ל''ת)

    מוישק, 06/02/08 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מה לא ברור אנחנו עם מושחת תפנימו. (ל''ת)

    מאיר, 06/02/08 11:01

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    חחח אל ייאוש....יום יבוא והאליטה השמאלנית תיפול (ל''ת)

    רוני, 06/02/08 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    וינוגרד: הכל כשר לעצור את נתניהו! (ל''ת)

    תבת, 06/02/08 10:57

    הגב לתגובה זו

    • ואני סבורה שאין אחד מבין חברי ועדת וינוגרד .....

      PINI, 06/02/08 16:24

      שהם מעל מר נתניהו במשהו. אם זה ביושרתו, בכנותו, בדאגתו לעם ולמדינה, בהקרתו את הבעיות הבטחוניות השלובות והקשות שישראל והעולם שרויים בו, במיוחד מהטרור המוסלמי. הוא יודע היטב את מהלכיהם של המנהיגים הרודניים שבארצות ערב. הוא, ורק הוא ידע בדיוק איך לנהל את העניינים הסבוכים שנוצרו במדינתנו מאז הסכם אוסלו שהביא עלינו השמאל הכושל:
      לידיעת חברי ועדת וינוגרררד, את ביבי העם רוצה!!! ולא יעזור לכם המושחתים מלמעלה!!!

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    מה שבטוח דנינו לא יחקור את סחיטת וינוגרד מזוז יחפף

    לדור ישקשק, 06/02/08 10:57

    ישיבה אחת במשרדו של מזוז, שעסקה בתיק, לא נמחקה עד היום מההארד-דיסק של מזרחי, בעיקר בגלל התנהגותו של דנינו. ''זו היתה ישיבה פורמלית ראשונה בסיפור עם היועץ החדש'', אומר מזרחי, ''ואני ודנינו ישבנו שם יחד עם צוות החקירה והפרקליטות הבכירות. מזוז ביקש מדנינו סקירה כרונולוגית של הפרשה, והפלא ופלא מלותיו הראשונות שאותן שמעתי ישירות לראשונה בחיי היו שאין ראיות בתיק הזה. אני נפלתי מהכיסא! זה בא ללא הודעה מוקדמת. ומזוז אומר לו: אני ביקשתי סקירה, לא סגירה. מזוז רק רצה לשמוע על לוח זמנים, ודנינו גם לגמגם אותו כהלכה לא ידע. היינו בהלם שם כולם. אז אני נבחתי עליו כשהוא אמר את מה שהוא אמר. זה היה קטע הזוי לגמרי כי מעולם לא הבענו עמדה עד אז, לא הוא ולא אני לגבי הראיות בתיק, וחלקנו הסתכם בדיונים עם הפרקליטות בהבאת ראיות וניתוחן שם. מצדי, על המעמד הזה יכולים כולם ללכת להתנשף בפוליגרף. נו, לימים אי אפשר לומר שהעמדה הזאת לא שירתה את מי ששירתה''.

    אתה מינית את דנינו להיות ראש יחב''ל אחריך?

    ''לא. המפכ''ל דאז אהרונישקי. אני רציתי אותו למקום אחר, הוא ביקש לקדם אותו באגף. אמרתי: האיש חסר ניסיון, אני דווקא חשבתי שהוא יכול לשמש כסגן של ראש יאח''ה שזה תהליך הכשרה די ארוך, הוא גם משפטן, לא הכרתי אותו קודם, אבל גם לא היתה לו איזה שהיא עשייה שבגללה הייתי צריך לרקוד הורה. יכול להיות שהבחור מוכשר, אני לא יודע, לא ראיתי את זה''.
    גם כיום מתקשה מזרחי להתפעל מביצועיו של דנינו, שבינתיים טיפס למעלה ומונה לתפקיד ראש אגף החקירות. לאחרונה קרא כי דנינו ביקש לפתוח בחקירה דווקא נגד מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בחשד לשיבוש חקירות. מזרחי: ''קראתי את זה, וממש סמרו שערותי מעצבים. פתאום יש גיבורים גדולים? פתאום יש אומץ לב? לא ראיתי שאומרים: תביאו לנו את החומר הקשור לראש הממשלה כדי לחקור. איך אתם מוציאים אמירות כאלה החוצה? זה התפקיד של משטרה? לשחק לידיים של היריבים? את מי אתם משרתים פה?''

    בסופו של דבר בפרשת האי היווני, קיבל מזוז את עמדתו של דנינו, וסגר את התיק נגד שרון מחוסר ראיות.

    ''כשהתפרסמה חוות הדעת היה צריך הרבה אקונומיקה לשפוך לחומר החקירה, כדי שכך ייראה הדו''ח. מי שמכיר את החומר, לא בדיוק זיהה אותו בדו''ח היועץ. היועץ מצטט למשל עד שאומר שלקחו את גלעד שרון לעבודה בגלל כישרון, אגב, כשמדברים על כישרון, תמיד הייתי שם מקף: כי-שרון. אבל אם תקרא את המשך המשפט של אותו עד תמצא שהוא מוסיף שכל עניין ההתקשרות עם אפל היה מופרך מבחינת גובה התשלום. ואני שואל את מזוז: למה אתה לא הולך עוד שתי שורות קדימה? למה הוא לא נותן אותן לציבור? איפה כל התמונה ההיא שבאמת החרידה אותנו? אז זה שסגרו, ניחא, ואני בוודאי לא בסטטוס להשיג על זה. אבל איך שסגרו היה סימן דרך בהיסטוריה של מערכת אכיפת החוק''.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    ס פ י נ ו ג ר ד (ל''ת)

    אין מילים., 06/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מה אולמרט יודע על וינוגרד שהצליח לסחוט אותו כך ????????? (ל''ת)

    חייבים לבדוק, 06/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    הפרופסור חייב לבחור, סילפו את דבריו או שהוא אמר את דעתו ? לא מתאים

    ה מ ת מ י ד202, 06/02/08 10:55

    הפרופסור הנכבד הגיע לראיון שלא נמשך שעה אלא השתרע על גבי כמה ימים ,מה שנותן לעיתונאי בכיר כאברומוביץ שנתפס שאחד משומרי האתרוג , יתרון כי במהלך הראיונות נוצרת כימיה בין האנשים והמחיצות נופלות ואזלרגע נשכח ממנו שלעיתונאי ישנו תפקיד להביא את הערך המוסף ואכן אברמוביץ הביא את הערך המוסף שאנו קוראים לו '' אתרוג '' למרות שימי חג הסוכות חלפו ואנו בדרך לחג הפורים ,מי מהחכי''ם אמר הבוקר שנשף המסיכות הסתיים ואכן את המסכה אנו עוטים בחג הפורים !!!!
    ואכן האיש הנכבד הזה כשל בלשונו וכעת הוא נזעק לתקן את דבריו עם ''סימן שאלה ובלי סימן שאלה'' ,''סילפו את דבריי ועיוותו אותם .היום יודעים כל אלה שהאמינו בכוונותיו של אולמרט להקים ועדת חקירה שאינה ממלכתית שהן טהורות יודעים היום שהמרצע יצא אכן מהשק.
    כעת לאחר טילטוה של חבילת הקלפים ובעירבוביה שחוללה יש צורך דחוף בהקמתה של ועדת חקירה ממלכתית שתחקור את הכל.
    שכן הדעת אינה סובלת שמי שפעולותיו במהלך המלחמה צריכות להיחקר בוחר את אלה שיחקרו אותו
    ובמפגש הראשון בינהם הועדה מוזמנת אליו למשרד לארוחת בוקר.

    אדוני ראש הממשלה
    למרות כל הטילטול הזה ,הערמומיות שלך עם כל שומרי האתרוג-רמון ,לפיד שמזדעקים לשמור עליך הפרופסור בן ששון,דליה איציק ושאר חבריהם שיודעים שדבריו של הפרופסור דרור עלולים לשלוח אותם הבייתה, אם במקרה נותרה בך יושרה קום עלה והבא את דבריך וסיים את תפקידך כי במשך כהונתך יש יותר מידי שערוריות ושלטון החוק חשוב לכולנו ואי אפשר להגיע לעם ולהטיף על מניעת שחיתות כאשר על ראשך יש כנראה הרבה חמאה

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    מתחיל להסתמן שחברי הוועדה נבחרו לפי גודל טפשותם. (ל''ת)

    מדינה בהפרעה!!!, 06/02/08 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    מזוז חייב להורות על מעצר חברי הועדה-על מעילה באמון והוצאת כספים לשו (ל''ת)

    המבקר, 06/02/08 10:55

    הגב לתגובה זו

    • המבקר. השמעת על המילה לשוא ? מה זה לשו?? (ל''ת)

      אבשלום מפשיר, 06/02/08 11:38

      הגב לתגובה זו

  • 162.

    גם רוצה שאולמרט יתפטר, אבל באמת אנשים, מושחת רושמים עם ''ת''!! (ל''ת)

    יהלום, 06/02/08 10:54

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    לא להאמין! שילמנו לחברי ''הוועדה'' הזו! (ל''ת)

    דמר94, 06/02/08 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    האם מישהו מופתע מגילוי דבריו של הפרופסור דרור ''הצדקני''

    PINI, 06/02/08 10:52

    אני לא. גם לא מיתר חברי הועדה. אולי, פרט לאחד מהם, שעד הרגע האחרון היה לו ויכוח עם הועדה,
    הוא כנגד כולם, עד ששוכנע על ידם לרדת מהעץ ישר לידי המושחתים שבועדה. את ביבי הם לא רוצים, למה??? כי הוא הטוב ביותר במצב הבטחוני הגרוע שהכניסו אותנו אליו וסיכנונו, פרס נשיאנו והשמאל שלו. ברק, שרון ואולמארט וממשלתו.
    עם ישראל - אל תתנו ידכם להרס המדינה חבל, צאו לרחובות להפיל הממשלה הנוראית הזאת. אחרת הם יורידו אותנו שאולה. קיראו מה אומרים יודעי דבר כנים על השחיתות בצמרת כולה, לא רק בממשלה, שהשחיתות תהרוס את תשתיות מדינתנו. אנא אל תאמרו מחר
    פן יהיה מאוחר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    עד מתי שמאלנים יעלוזו ?

    שונא שמאלנים, 06/02/08 10:51

    הרסתם כול חלקה טובה במדינה !

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    אולמרט מקים וועדה חדשה... בראשותו!

    דמר94, 06/02/08 10:50

    תוקם ייעדת חקירה חדשהאולמרט ''מבין'' את כעס העם ועכשו הוא מודיע שהוא בעד הקמת וועדת חקירה חדשה... בראשותו, שתהיה יותר הוגנת... מוועדת וינוגרד!
    כדי להימנע מהתקפות של הימניים על הגינותה של הוועדה, הוא ימנה את האישים הישרים ובעלי הכישורים הידועים, הירשזון, פרץ, חלוץ ו....פרופסור דרור כחברים בה! ההוראה הראשונה לחברים היא למשוך את ''הדיונים'' עד שנת 2015 ולא לשכוח לציין בסופה.... את ההצלחה הכבירה של מלחמת לבנון ואת התרומה האדירה של אולמרט לבטחון מדינת ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    אלו היו קורבנות השלום (ל''ת)

    ש פרס, 06/02/08 10:50

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    מה הקטע עם נתניהו ? הוא כישלון ללא קשר לועדה. (ל''ת)

    אואר, 06/02/08 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    על ביבי לשתוק - ממש דממה. כי אחרים עושים בשבילו את העבודה. (ל''ת)

    רונית, 06/02/08 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    רק גיליוטינות !!!!!!!!!! אמרנו לכם (ל''ת)

    רק גיליוטינות, 06/02/08 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    שדרות עדיין מופקרת המוצבים בצפון על הפנים והטייסים שגירשו יהודים (ל''ת)

    בבריכה בחצרים, 06/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    וועדה של זקנים יהירים וטיפשים (ל''ת)

    ישראל, 06/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    אני חותם שכל המגיבים כאן לא קראו אפילו עמוד אחד מן הדוח. (ל''ת)

    מדינת ספינים, 06/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    עכשיו ברור שלאולמרט היתה חפרפרת בועדה

    נרי, 06/02/08 10:46

    ועכשיו ברור מדוע הספינולוגים של אולמרט נתנו משקל כל כך גדול ל-60 שעות ביומיים האחרונים לפני פרסום הדו''ח. הם ידעו כי שם הוא יוצא איכשהו סביר.
    יווווו. איזה ראש ממשלה מושחת ונוכל. מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    כל הסיפור עם ה''שלום'' הוא פתטי,מי שאחרי 15 שנים לא הבין את זה

    הוא טיפש עם, 06/02/08 10:46

    שלום לא עושים בכפייה,וכשהם ירצו שלום הם יבואו,וכשנעשה שלום בכפייה זה לא יהיה שלום.
    לפני שיהיה שלום צריך להיות שקט,ורק אחרי שיהיה שקט זה יהיה סימן שהם רוצים שלום.
    שלום שחתום על נייר אבל לידו ממשיך טרור הוא לא שלום,זה חזרה לנקודת התחלה,במקום שיקראו אש''ף לטרור,קוראים לו חמס,אבל הטרור נימשך-זה לא שלום,זה שקר.

    צריך קודם כל למגר את הטרור,
    טרור ממגרים רק בכח,ובכל הכח.
    בכל הארסנל שיש לצה''ל במיליארדים של דולרים.
    בכל הכסף שהולך לבטחון שתמיד מספרים לנו שבגללו אנחנו לא יכולים להיות כמו מדינות אירופה שמשקיעות באזרחים.
    מי שלא משתמש בכל הדרכים למגר את הטרור הוא תומך בפועל בטרור שרוצח יהודים.
    וזה לא משנה אם הוא עושה את זה בגלל ליקוק לאמריקאים,ללקקנים ופחדנים אסור לשבת על כיסאות מנהיגי העם.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    כמה שהזהרו אותו לא לדבר,בסוף הטרח הזקן פלט את זה,אכלנו אותה (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 06/02/08 10:45

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת היא כמו האור הסגול ליתושים- מפילה בפח אין אפס (ל''ת)

      רגרסייה, 06/02/08 11:03

      הגב לתגובה זו

    • לעחלג יש לך ד''ש מ''תרח'' , ואתה מקשקש טרח (ל''ת)

      אור כשדים, 06/02/08 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 147.

    רק פינוי ניקוי ללא פיצוי של אולמרט הפושע אל אחיו בעזה ייתן בטחון (ל''ת)

    לעם ישראל, 06/02/08 10:45

    הגב לתגובה זו

    • אבל אחיו זה כנופיית נחלת ז'בוטינסקי בבינימינה (ל''ת)

      בויים פרקש זאב, 06/02/08 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 146.

    פושעים כושלים אפשר להגיד על חברי וינוגרד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    פושעים כושלים, 06/02/08 10:44

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    חבורת זקנים גרייטריים עבדו על המדינה במשך שנה וחצי-כל הכבוד (ל''ת)

    שלום מיד, 06/02/08 10:43

    הגב לתגובה זו

    • מאיזה כסף שילמו להם על זה?

      שאלה חשובה, 06/02/08 11:09

      משכורות לחבורה של ''פרופסורים'' במשך שנה וחצי זה המון כסף.

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    ועדת וינוגרד לכלא על הונאת הציבור !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    או גיליוטינות, 06/02/08 10:41

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    כל הכבוד למעריב שחשף את כנופית וינוגרד שפעלה בתאום עם כנופית אולמרט (ל''ת)

    האמת יצאה לאור, 06/02/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    צחנת וינוגרד הסריחה את המדינה (ל''ת)

    לבדוק את הועדה, 06/02/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    השלום הז הורג אותנו - עכשיו זו לא סיסמא, עכשיו זו המציאות המשפטית (ל''ת)

    בזיון וינוגרד, 06/02/08 10:38

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    להגיש תלונה למשטרה ולמבקר,על מעילה באמון. (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 06/02/08 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    וינוגרד פושע !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    מסוכן לישראל, 06/02/08 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    33 חללים מספין מושחת וועדה שטייחה את האמת !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 06/02/08 10:36

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    חיבים לפטר את ביבי מתפקידו

    עידו, 06/02/08 10:34

    אם גם ועדת וינוגרד חוששת מנתניהו מסוכן להפקיד לידיו את תפקיד ראש האופוזיציה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לתגובה

      יואב, 06/02/08 10:48

      וואלה אתה צודק! אני חושב שבכל צריך לסלק את ביבי מהארץ, כי הוא מהווה סכנה לדמוקרטיה ולמדינה!

      הגב לתגובה זו

    • האם גם ביבי

      מוטי, 06/02/08 10:52

      מושחת שמאלן שכמוך

      הגב לתגובה זו

  • 136.

    ואני ידעתי שהועדה פועלת תחת אילוץ של אולמארט וחבריו.

    תמרה פ, 06/02/08 10:34

    באינטרנט הופיע לפני כמה חודשים, משהו כמו איזו הודעה קטנה, איפס קצת מוסתרת, שלאולמארט יש מידע
    כל שהוא לגבי ''נקיון כפיו'' של השופט וינוגרד ולא יפלא אם סיום הדו''ח יהיה נינוח לאולמארט.וראו התוצאות היום. איזה אסון לעם ישראל שאלה הם שופטיו, פרופסוריו, מנהיגיו שמקבלים החלטות לגבי העם והמדינה. אוי לנו מהמצב הזה, עוד נרד שאולה חלילה. ולא מהטרור החיצוני כי בזה נדע לטפל.

    הגב לתגובה זו

    • רגע, מה את אומרת פה? שאולמרט איים על וינוגרד, שיחשוף אותו? איפה זה (ל''ת)

      איפה פורסם?, 06/02/08 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    תבוסה מתוכננת חללים מיותרים ספין מושחת

    עם טפש, 06/02/08 10:34

    קונדליסה רייס הורידה פקודת לאולמרט כי אסור לכוחות צה''ל להגיע עד הליטני. וכך קרה כי בעוד שלציבור בישראל הוצגה תמונה כאילו צה''ל דוהר לא רק לעבר הליטני אלא הוא גם מתכונן לחצות אותו צפונה ולכבוש את רמות נבטיה וארנון, כל יחידה ישראלית שרק החלה לנוע לכיוון הזה נבלמה מיד, לאחר שלוויינים אמריקנים שעקבו אחר המתרחש בשטח התריעו על כך. מאחר ולא כל דרגי הפיקוד במטכ''ל, דרגי הפיקוד בפיקוד צפון, ובוודאי אף אחד מדרגי הפיקוד בשדה ידעו על הסדר/הסבר זה, הפקודות המבצעיות שהם נתנו ליחידות לפי המצב הטקטי בשטח שונו תוך זמן קצר מאוד לפי פקודה סותרת שהגיעה מלמעלה. כך קרה שהחיילים בשטח קבלו במשך יום אחד 4 עד 6 פקודות סותרות, מבלי שבעל דרגה גבוהה ככל שתהייה בשטח, כולל מפקדי חטיבות ידעו להסביר מדוע הפקודה המקורית שלהם שונתה. מאחר ולפי מקורות בוושינגטון ובישראל ראש הממשלה אהוד אולמרט היה הישראלי היחיד שהחזיק את הקשר הישיר עם קונדוליסה רייס, כשהוא אוסר על יתר השרים וראשי הצבא לקיים אתה כל קשר מבלי שהדבר יקבל את אישורו, היו פעמים כי גם הרמטכ''ל רב אלוף דן חלוץ עצמו, לא הבין בדיוק את פשר הפקודות הניתנות לו, על ידי ראש הממשלה. ההסתמכות המוחלטת של ראש הממשלה אהוד אולמרט, על שרת החוץ האמריקנית קונדוליסה רייס, היא שהביא לבלבול ולפקודות הסותרות שניתנו בשדה הקרב.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    וזה מה שיקרה!!!

    אליש, 06/02/08 10:34

    אנחנו משחיזים את כלי הנשק. אם נדמה לערבים שנצא איש כנגד אחיו אז הם עומדים לגלות את ההיפך. כמו שהאבצס הזה שנקרא עזה התפוצץ על המצרים ככה אנחנו נתפוצץ עליהם. ואז העולם ואף אחד וגם לא אללה שלהם בכבודו ובעצמו וגם לא מוחמד יעזרו להם כשזה יקרה. זכרו מה שאני כותב. החשבון איתם יסגר בצורה כזו שרק סיפור נח והמבהול שבמקרא יכול להאפיל עליה. זכרו. עומדת לקרות הקטסטרופה הכי גדולה בתולדות העמים מאז ומעולם. אחר כך יהיה שקט. אגב, זה יהיה קצר. הכינו את עצמכם ואת משפחותיכם

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה נוסטרדמוס המקורי?? (ל''ת)

      קורא בקפה, 06/02/08 16:12

      הגב לתגובה זו

  • 133.

    ועדה מושחתת, מונתה בחטא

    יקי, 06/02/08 10:32

    הוציאה דוח בחטא על מנת להשאיר את אולמרט בשלטון
    ולעזאזל כל החיילים שנהרגו - הם לא מענינים את חברי הועדה

    יחי שמולמרט .. יחי

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    לכן הועדה הלכה אל אולמרט ביום הראשון !!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    עם טפש יושמד, 06/02/08 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    האתרוגנים חולי הכלבת של אולמרט בתקשורת לא טובים מדרור !!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כי אתם שתקתם, 06/02/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    יהודי וערבי יושבים ומקטרים על המצב.הערבי אומר ליהודי: לפחות אצלכם (ל''ת)

    רואים את הסוף, 06/02/08 10:28

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    רמ''ה המושחת הוא שמינה אותם ולכן השחיתות נוגעת גם בהם מה גם שהמושחת

    ג'ינג'י, 06/02/08 10:27

    הכתיב להם מתי לפרסם, ביקש מה לפרסם בסוף שבוע!! מושחתים כולם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שיטת הממשל היהודית היא ''מריטוקרטיה

    שלטון המוכשרים, 06/02/08 10:25

    שיטת הממשל היהודית היא ''מריטוקרטיה'' - שלטון המוכשרים. מנהיגות אמיתית בהיסטוריה היהודית אינה שייכת לאנשים שנולדו למשפחות ''הנכונות'', אלא למתאימים ביותר לתפקיד.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אני מאשים את נתניהו שבתקופתו היו

    יאיר ב, 06/02/08 10:24

    אני מאשים את נתניהו שבתקופתו היו בממשלה רק 18 שרים ולכן לא הצליח להביא שלום ואילו אהוד ברק הגדיל את כמות השרים למען השלום, ולכן ברק הצליח עם יותר שרים להביא שלום.
    נתניהו אשם באמירה: יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו.
    נתניהו אשם בכך כי לאחר שמסר שטחים לערפאת החליט לעצור עד שגם אנו נקבל תמורה.
    עכשיו ברצינות: גם נתניהו קיווה בסתר לבו כי נוכל להגיע לשלום באמצעות מסירת שטחים ולכן מימש את הסכם חברון, חתם על הסכמי ווי פלנטיישן, ולמרות הגועל נפש לחץ את ידו של ערפאת - אבל הפלסטינים לא התאפקו והמשיכו בטרור לפני שקיבלו הכל...
    אולמרט אימץ את האמירה כי מה שלא הולך באמצעות מסירת שטחים ילך עם מסירת עוד יותר שטחים.
    פרופסור דרור מביע את הסכמתו לאמרה זו.
    הרי עד היום מסירת שטחים לא הביאה שלום אלא טרור (ואני בוש ונכלם כי האמנתי בעבר ליוסי ביילין).

    הגב לתגובה זו

    • ולכן צריך להחזיר את נתניהו לראשות הממשלה-ע''י הפיכה ולא בחירות...... (ל''ת)

      עדינה השרון, 06/02/08 10:38

      הגב לתגובה זו

      • לעדינה מהשרון . נולדת בקניה?? או ברפובליקת בננות כלשהי ?? (ל''ת)

        גסה לא עדינה ה, 06/02/08 16:11

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    מעניין כמה דירות קיבלת ?

    גולנצ'יק, 06/02/08 10:23

    חצוף ! ! !
    מה זה שזו ''דעתך הפרטית'' ?
    לא כתבת את המסקנות על פי דעה זו ?
    זקן סנילי. מדבר שטויות בלי לשלוט על פיו.
    מעניין כמה דירות אולמרט שריין בשביל חברי הוועדה ?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אם לא נצא מהאדישות, השופטים האלה יחסלו את הדמוקרטיה ואת המדינה ביחד (ל''ת)

    אזרח, 06/02/08 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כספי השלום המזוייף חשובים לכנופייה לא השלום !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ברק ועמלות הגז, 06/02/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אני קוראת לחברי הליכוד שעברו לקדימה לחזור ולהתפקד לליכוד........... (ל''ת)

    עדינה השרון, 06/02/08 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חייבים הפיכה צבאית ואזרחית נגד אולמרט טפלון וחברי ממשלתו-עם ישראל .

    עדינה השרון, 06/02/08 10:21

    חייב להתעורר. אלו שלוש השנים הכי רעות שהיו לנו. האשמים חייבים לפנות את מקומם למנהיגים אחראים והגונים.

    הגב לתגובה זו

    • ואז מה? (ל''ת)

      jbg, 06/02/08 10:26

      הגב לתגובה זו

      • ואז נחזיר את נתניהו לראשות הממשלה-ללא בחירות........... (ל''ת)

        עדינה השרון, 06/02/08 10:39

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    תודה לדרור על חשיפת מניעי ''הוועדה''! (ל''ת)

    אלי הרחובותי, 06/02/08 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    למה זה לא מפתיע? (ל''ת)

    מור, 06/02/08 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    דרור צודק. ביבי מסוכן למדינה

    ד''ר נגלברג בני, 06/02/08 10:18

    יש פרופסור חכם עם ראש על הכתפיים. צריך לקחת את דבריו ברצינות. ביבי מסוכן למדינה. ביבי היה ראש ממשל כושל, לא אמין, הרפתקן, מבוהל, נכנס לפניקה. כל הכבוד לפרופסור דרור ששם את טובת המדינה לפני כל דבר אחר.

    הגב לתגובה זו

    • ד''ר יקר חשיבה מוגבלת כשלך מסוכנת למדינה לדעתי אתה רופא מסוכן (ל''ת)

      אפי, 06/02/08 10:27

      הגב לתגובה זו

      • אם הד'ר הלז רופא-לא הייתי רוצה שייגע בי (ל''ת)

        א.ב., 06/02/08 10:38

        הגב לתגובה זו

    • תשובה

      ימי, 06/02/08 10:34

      ''ביבי היה ראש ממשל כושל, לא אמין, הרפתקן, מבוהל, נכנס לפניקה.''

      הסיסמאות הנבובות שאין מאחריהן שום אמת לא יעזור לך, העם לא טיפש תמיד אתם חוזרים על אוותם סיסמאות אבל מעולם לא שמעתי הסבר כלשהו, דווקא ידוע לי שבזמן שביבי היה ראש ממשלה היה ביטחון, וכשר אוצר הוא הרים את הכלכלה, אז נכון שהוא שקרן אבל כאילו שכל הפוליטיקאים אינם שקרנים, מה אתה מצפה ממנו שיהיה יצחק רבין? או מנחם בגין? תבחר ראש ממשלה מת כמו אולמרט למשל, בהצלחה

      הגב לתגובה זו

    • אתה דוקטור אתה?

      מאיר, 06/02/08 10:36

      נחמד לראות שהשמאל לא השתנה ולא משתנה,תמיד משתמש בהפחדות מטומטמות שכבר לא תופסות בעם הזה.
      ביבי לא היה ראש ממשלה בגלל שלא נתנו לו צאנ'ס להיות ראש ממשלה כשהשמאל אכל אותו יום יום וחיפש רק לחרחר ריב ומדון,אנחנו יודעים כבר מי הם השמאל בארץ,ואם ככה שפטו בוינוגרד אזי כולה מושחתת,שום תירוץ לא ימחק את זה שהוועדה היא וועדה פוליטית עכשיו סוף סוף אפשר להבין ולראות למה הם לא הוציאו מסקנות אישיות נגד האחראי לכישלון,שהוא בעצמו הודה בכך מול עם ישראל מעל במת הכנסת,בושה וחרפה מדינת אתרוגים,וספינים.

      הגב לתגובה זו

    • זה שאתה דר'(אם בכלל)לא בהכרח עושה אותך בריא נפשית!

      תשובה לריקנות, 06/02/08 10:51

      תגובתך המשתלחת במילים חסרי תוכן ועיקר מעידה על בורותך!ולמה בורות?כי אינטליגנציה מולדת אינה תלויה בכמה תארים צברת באוניברסיטה!ויותר חשוב להיות אדם!קרא את ''IF'' של רודיארד קיפלינג!לסיכום תגובתך מביישת גם את אחרון הזבנים בשוק הכרמל!כי להם יש יותר יושרה מ דו' (אם בכלל)כמוך!

      הגב לתגובה זו

    • רה''מ כושל,הרפתקן,לא אחראי,מבוהל ותחמן

      יונתן, 06/02/08 11:31

      כמו זה שממנה שר בטחון חסר כל רקע בטחוני,מכניס את המשק לסדרת שביתות מיותרות,לא מצליח לנהל מלחמה,מנהל מו''מ בזיוני והערער על דברים שנחשבו לקונזנצוס כמו זכות שיבה וירושליים וכושל מדי יום ביומו בניהול המצב בעזה.

      אכן מה נורא הוא........אולמרט!!

      ברק היה עוד יותר כושל,שרד בקושי שנה וחצי(והיה כ''כ גרוע שאחריו העם בשרון שנחשב למחוץ לגדר) ניסה לעשות הסכם עם ערפאת שהביא לאינתיפאדת אל אקצא(ומולץ לקרוא את יומני גלעד שר כדי להבין מה עומק הכשלון),ברח מלבנון מה שגרם לא רק לאימוץ המודל הלבנוני בעזה אלא גם לקריסת צד''ל ופיתוח התפיסה שלפיה לא כדאי להיות בעל ברית שלנו כי אנחנו לא אמינים(וזה מעבר לפן המוסרי של פגיעה בידיד).

      ביבי גרם את הכי פחות נזק מכולם והוא גם היה שר אוצר מצוין(שבזכותו מאזן התשלומים שלנו הוא עדיין מצוין ,הוא הצליח לכסות את הלוואות הענק שלקח רבין ושבוזבזו ע''י המערכת).

      אז עד שלא יבוא מישהו יותר טוב,אני אצביע ביבי.

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    פתאום זאת דעתו האישית?

    מאיר, 06/02/08 10:17

    מדינה מושחתת עד העצם,מתברר שבין הסוף לקץ שלנו כחברה אין מרחק רב,בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    שצי מילים לתאר את וינוגרד ואת אולמרט: ב ז י ו ן ו כ ש ל ו ן ! (ל''ת)

    אולמרט הביתה., 06/02/08 10:17

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    איזו בושה. הדמוחארטה הישאלית במלוא קלונה (ל''ת)

    נעמן, 06/02/08 10:15

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לעיתון מעריב-הוא הפך לעתון

    מחט בשחת, 06/02/08 10:14

    מעניין וטוב.

    הגב לתגובה זו

    • האמת? צודק!

      מוני, 06/02/08 10:51

      אכן מעריב השתפר פלאים לאחרונה והפך להיות עיתון יותר ענייני.

      הגב לתגובה זו

    • מזל שיש עיתון אחד נגד אולמרט

      No, 06/02/08 11:15

      אחרת גם זה לא היה מגיע לידיעתנו. וידיעות ?? יוק. הוא ממשיך לאתרג.

      הגב לתגובה זו

      • העיתון הוא לא נגד אולמרט,הוא פשוט מוביל קו

        יונתן, 06/02/08 11:34

        מאוד פלורליסטי ופתוח ומסקר ללא הרבה משוא פנים.

        לא סתם ניתן לראות כאן טור של פייגלין וטלי ליפקין שחק באותו עמוד.

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    זדון ? טיפשות? טמטום? מה תבחר פרופסור אומלל?

    חילוני, 06/02/08 10:12

    אל תסביר ואל תוסיף כשלונך נשמע ברבים וגם אותך הציבור ישפוט - חבורת עלובים יושבת בשלטון וועדה שבה כיהנת הפכה לבדיחה - הבחירות בוא יגיעו וכל אותם עלובים יפוצו ברוח.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    שוב מתברר,הדג מסריח מהראש!

    sailor, 06/02/08 10:10

    ריכבון,מצמרת השלטון חילחל מטה דרך מערכת המשפט,משטרה,פקידות ממשלתית וגושפנקא ''פילוסופית''ניתנת על-ידי אנשי אקדאמיה שלנו אשר עומדים גם בראש פוסט-ציונות. כנרא שפלות מוסרית שלהם עומדת ביחס ישר לכובד תוארים( כמובן שלא כולם!)

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    נולדה בחטא ושברה שיאי שחיתות שלטונית

    אורי שר, 06/02/08 10:09

    מלכתחילה נולדה הוועדה הזו בחטא כשיא חדש של שחיתות שלטונית. ועכשיו אחת מהשתיים: או וועדה ממלכתית, או, ועדיף שכך- בחירות עכשיו. די לזלזול בעם, לפטרנליזם של יפי נפש. תנו לנו לבחור, ואנחנו נדע, לזכור לאולמרט הכל, לזכור לברק-ברח. מושחתים-נמאסתם.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    The swindler must go (ל''ת)

    -, 06/02/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    הנוכל חייב ללכת (ל''ת)

    -, 06/02/08 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    עיזבו את אולמרט!! הוועדה פגעה בו מספיק. הגיע הזמן של ביבי.. (ל''ת)

    הילרי קלינטון, 06/02/08 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ועדה של מושחתים שבראשה עומד המושחת הגדול - אולמרט. (ל''ת)

    בושה לוינוגרד, 06/02/08 10:04

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    למרות ששלי יחימוביץ מהממשלה, נקווה שהיא לא תשתוק הפעם. (ל''ת)

    בחירות עכשיו, 06/02/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    אולמרט התפוח המורעל - מרעיל את כל הכנסת (ל''ת)

    סכנה למדינה, 06/02/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    איפה העם? במדינה אחרת כבר היו יוצאים לרחובות ומפילים את הממשלה (ל''ת)

    המושחתת הזאת, 06/02/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    וינוגרד: הכל כשר לעצור את נתניהו! (ל''ת)

    תבת, 06/02/08 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    משנכנס אדר מרבים בשימחה-סיבה למסיבה לדברים שפרופ' נתן דרור ללשונו (ל''ת)

    סטלן, 06/02/08 10:01

    הגב לתגובה זו

    • ALL STUPID, CORRUPT,CAN NOT LEAD ISRAEL. (ל''ת)

      AVI, 06/02/08 10:06

      הגב לתגובה זו

    • למסטול הטיפש השנה אומרים זת לגבי אדר ב' בעוד חודש!! (ל''ת)

      פברואר כל הזמן, 06/02/08 16:07

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    מה ציפיתם משופטים? בג''ץ לא עצר את גירוש גוש קטיף (ל''ת)

    אשר, 06/02/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הוא האיש היחיד שהיה מספיק אמיץ לספר שהועדה עבדה עפ''י הוראות אולמרט. (ל''ת)

    ממשלת שחיתויות, 06/02/08 10:01

    הגב לתגובה זו

    • השמאל הישראלי מהווה סכנה קיומית לישראל. (ל''ת)

      המטיף, 06/02/08 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    אולמרט וליבני - ויתרו על פרוז סיני ומכניסים לשם חיילים מצריים

    ובינתיים, 06/02/08 10:01

    תנו לתפוח המורעל לתקן

    ואתם יודעים כיצד נגמור כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    לאן הידרדרנו....

    יצחק, 06/02/08 10:00

    המדינה נמצאת על יסודות רעועים.ישבה ועדה מכובדת במשך שנה וחצי והוציאו דו''ח חמור,שהיה אמור להיות חמור שבעתיים,אך דרור איפשר לנו הצצה נדירה לשיקולי הועדה-אם נמשיך בדרך הקשה נמצא עצמנו עם נתניהו.כמו אומר צלם בהיכל.
    האם לסדום דמינו?
    אולמרט בהכירו טוב מאחרים את נבכי הפוליטיקה,ניצל גם את הועדה לצרכיו,ומדו''ח חמור מצאנו עצמנו בחפירות להגן על ישראל מפני נתניהו.
    כדאי שנבחרינו יתחילו להפסיק לעשות שקר בנפשותינו.
    הועדה שציפתה שהעם יבין וישפוט אינה מבינה את הלך הרוח בישראל,ועל כן כדי לא להמשיך ולהתבזות זירקו את הדו''ח לפח האשפה וכך יטב לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חצי צדיק בסדום האולמרטאית. (ל''ת)

    לריאה דוד, 06/02/08 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא וינוגרד, אולמגרד!

    דמר94, 06/02/08 10:00

    ULMGuard
    הוועדה להגנת (Guard) אולמרט!

    הגב לתגובה זו

    • גדול! (ל''ת)

      מאיה, 06/02/08 10:32

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    אולמרט - התפוח המורעל (ל''ת)

    סכנת חיים, 06/02/08 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    לא ייאמן עד איפה יכולה להגיע שחיתות שלטונית

    דרור, 06/02/08 09:59

    בסופו של דבר זה יפעל כבומרנג הציבור יבחר בביבי נתניהו רק למען הפרנציפ

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    לא רק את הדו'ח יש לזרוק לפח האשפה של ההיסטוריה, גם את (ל''ת)

    מחבריו ואלה, 06/02/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    די לסירחון: בחירות בחירות בחירות בחירות! (ל''ת)

    מסריח לי, 06/02/08 09:58

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כמובן שהוא דיבר כאיש פרטי אך כחייל של אולמרט

    אלכס לוין, 06/02/08 09:56

    כל הוועדה הזאת היא ביזיון אחד גדול. מינויים של חברים. מינויים מטעם.
    הכול שם מסולף. ההיסטוריה תחרוט את שמות חברי הוועדה על לוח שחור כעוד נקודה שחורה, חמורה בתולדות עם ישראל, מדינת ישראל, הם ניסו אבל לא הצליחו להכשיר את השרץ. אך הדם הזועק מהאדמה לא ישקוט.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    מי שמכם?

    ron, 06/02/08 09:55

    מי שמכם להחליט מי יהיה או לא יהיה ראש הממשלה?
    האם ועדה של חמישה קשישים סניליים תחליף תקבע זאת?
    אולמרט וחבר מרעיו כולל חברי הוועדה והאדון ברק יעשו הכל כדי למנוע מרצון העם לבוא לידי ביטוי.
    בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    השמאל ===== בוגדים.רמאים.שקרנים.נוכלים.גנבים!!!!!!!! (ל''ת)

    השמאל הורס, 06/02/08 09:53

    הגב לתגובה זו

    • הייתי מוסיפה עוד על דבריך, אבל בשל חוק הטוקבקים, זה קצת מסוכן. (ל''ת)

      השמאל משחית, 06/02/08 10:02

      הגב לתגובה זו

    • גם אני חושב כמוך, ובנוסף גועל נפש מהממשלה הנוכחית כולה. (ל''ת)

      שאולי ס, 06/02/08 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    ככה נפלה האימפריה הרומית!אז ישראל לא תיפול?על העם להתעורר! (ל''ת)

    חזרה להיסטוריה, 06/02/08 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    אנחנו חיים בארץ נהדרת! עיזבו את השטויות והשתויים תנו לאולמרט לנצח!! (ל''ת)

    השופט וינוגרד, 06/02/08 09:52

    הגב לתגובה זו

    • תנו לאולמרט לנצח את אזרחי ישראל (ל''ת)

      התפוח המורעל, 06/02/08 09:59

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני כתבתי על מניעיה כבר ביום הראשון

    גילי, 06/02/08 09:52

    זה ממש לא מפתיע, לקחו חבורה של קשישים שחלקם לפחות לא יהיה איתנו עוד שנתיים לכל היותר, והעמידו אותם בראש ועדה שתקבע את גורל הדורות הבאים. האיצטלה מאוד מכובדת, פרופסורים, גנרלים וכ''ו-אבל בישראל, למרבה הצער, אין עמדת כוח אמיתית בלי המון שיקולים אישיים, לא ענייניים ופוליטיים מאחורה-הכל שלציבור הם מצטיירים כמלאכים שיכולים אולי לטעות, אבל אף פעם לא בכוונה או במה שדומה לה.

    אני כתבתי כי הועדה לא ביקרה בכלל, בהודעתה לציבור לכל הפחות, את הנסיגה הלא אחראית וחסרת התקדים מלבנון. היא לא ביקרה את מדיניות ההכלה, היא גם לא ביקרה את עקירת גוש קטיף שהביאה להגברת ההתקפות על יישובים ישראליים ובכל אופן להפיכת צה''ל באופן סופי לגוף משטרתי שלא ערוך למלחמה אמיתית ובכלל לא חושב עליה (צה''ל הוא הצבא היחיד בעולם שהקונספציה שהנחתה אותו הייתה כי נגמרו המלחמות הגדולות-אפילו צבא שווייץ או ברזיל לא פועלים לפי קונספציה כזאת שמנוגדת בעצם, לצורך בצבא...) הוא גם לא ביקר את הכישלונות בהסכמי אוסלו ואת המשכתם פעם אחר פעם-כל אלו סיבכו את צה''ל עמוק בשטחים והפכו אותו לכוח שיטורי חסר יכולות הלחימה הדרושות לאתגרים האמיתיים שעומדים בפניו.

    למה לא ביקרו את כל אלו? כבר קיבלתם את התשובה, כי ועדת וינוגרד לא תבקר תהליך שלום, חסר אחריות מטופש ובזוי ככל שיהיה, גם אם ישראל תטבע מתחת למים בגלל החתימה עליו.

    ועדת חקירה ממלכתית? חסר טעם, היא תמונה ע''י בג''ץ וזה הוכיח פעם אחר פעם שהוא בית המשפט היחיד בעולם שיש לו ניסיון בבחירת חבריו, ותרשו לי להוסיף שבהתאם לאג'נדה מסוימת.

    הגב לתגובה זו

    • לגילי הקשקשן . את האזרחים הישראלים חובה מוסרית לפנות, ולהותיר צבא! (ל''ת)

      ד''ר ארוין, 06/02/08 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    עכשיו מובן למה אולמרט לא רצה ו' חקירה ממלכתית אלא ועדה ממונה (ל''ת)

    אלטע-זאכן, 06/02/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    הבהרותיו של פרופ' דרור- עלבון לאינטיליגנציה

    את''ע, 06/02/08 09:51

    שמעתי אותו מתפתל אצל רזי ברקאי.
    לדבריו הוא פנה לציבור ואמר לציבור מה השיקולים שצריכים לעמוד לנגד עיניו. אולמרט ותהליך השלום או נתניהו ובחירות.
    מדובר בהבלים מביכים ומבישים.
    כאילו דרור חושב שהוא זה שצריך להסביר לציבור משהו שכל חירש-עיוור על כדור הארץ כבר יודע מזמן.
    ברור שהוא נלחץ ומתחיל לקשקש.
    בושה וחרפה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מאורת צפעונים (ל''ת)

    ישראלי, 06/02/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    תפנימו !! צדק יש רק בשמיים והוא כוכב צדק (ל''ת)

    שיבולת, 06/02/08 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עתונות מטומטמת מצטטת את דרור מחוץ לתוכן הדברים

    קורא זועם, 06/02/08 09:50

    כתב עיתון מחפש לקבל את העמוד הראשי, מצטט נכון אבל מחוץ לתוכן הדברים אז באמת מתקבל ציטוט מטומטם ולא את כוונת דבריו. כל מה שהתכוון דרור היה שעתה יש בפני הציבור כמה אופציות על מנת להחליט אם לסלק את אולמרט או לא לסלקו. הציבור צריך להחליט !! - - - אני מקשיב לאופציות שהוא מציג ולדעתי אולמרט צריך ללכת הביתה כשם שהייתי מפטר מנהל בנק שהבנק שלו פשט את הרגל ולא משאיר בידיו בנק חדש כדי ש''יתקן את דרכיו''. פרושה של ''אחריות'' היא שכר ועונש על הצלחה וכשלון ולא ''אחריות'' בפרוש של אולמרט לפיה ה''פשלונר'' שנכשל ממונה על תיקון הליקויים. זה אבסורד אמיתי שחוזרים עליו פעמים רבות ויש הרואים בפרוש הטיפשי הזה של ''אחריות'' כפרוש נכון.

    הגב לתגובה זו

    • הוא אמר: ''מה עדיף שיבחר נתניהו'' - הכוונה שאין טעם להחלפת שלטון (ל''ת)

      כך נכתב הדוח, 06/02/08 10:02

      הגב לתגובה זו

    • המטומטם הוא אתה שאתה עדיין בוטח בממשלה הזאת, או שאתה מגיב מטעמה. (ל''ת)

      מושחתים, 06/02/08 10:05

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    עושה הבחנה- שיקול פוליטי לציבור-תיקונים ולא ראשים ענין לוועדה !!! (ל''ת)

    תקשיבו ותרגיעו, 06/02/08 09:48

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    חקירה פלילית של הפרופסור בחשד להפרת אמונים (ל''ת)

    טנקיסט מיל, 06/02/08 09:47

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    די נמאס לי רוצה בחירות ולהחליף הכנסת

    בוחר אפילו טיבי, 06/02/08 09:47

    לא מסוגל לראות את המסריחים הנוכחיים בממשלה
    חייבים להחליף

    אם יש לי ברירה אולמרט או טיבי -- אני הולך על טיבי

    עד כדי כך אני שונא את מה שהוא מייצג!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בחירות עכשיו - לאחר הפארסה הסכיזופרנית של ועדת וינוגרד

    2 ועדות, 06/02/08 09:45

    בדו''ח הראשון היה חסר רק הוצאה להורג בכיכר לאולמרט

    ואילו הדו''ח השני עבר מהפך של 180 מעלות

    לאחר התערבות בג''ץ שמנע הסקת מסקנות אישיות (בייניש מינויו של אולמרט) והצהרות השלום ה''אמיתיות'' של אולמרט ...

    בנוס''ף בג''צ נתן כיסוי תחת חוקי לחברי הועדה להפך הדו''ח - כי תמיד יכולים להגיד שאם נאמר שאולמרט או מישהו שגה - זה מסקנות אישיות.


    ולבסוף מה הכריע את הכף? - שנתניהו מוביל בסקרים

    אם אלו שופטים (גם אם פנסיונרים) - מצב מערכת המשפט לא טוב - בלשון המעטה!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    השמאל תקע לעצמו גול עצמי! (ל''ת)

    מזל טוב!, 06/02/08 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    דמוקרטיה עאלק...מתנשאים על הערבים עם ''הדמוקרטיה'' שלנו-תתבישו! (ל''ת)

    רונן, 06/02/08 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שפיל דספה דקרא

    אלי, 06/02/08 09:42

    לעומת בורותם של המגיבים על שברירים של דברים עולה תבונתה העמוקה של ברוריה. קרא עד סוף הפסוק. קרא כל מה שיחזקאל אמר. רוב המגיבים קוראים מה שהם אמרו. הפרופ. דיבר על ראייה אסטרטגית של טובת המדינה. הוא קבע שאם אזרחים חושבים בשיקול דעתם שקידום השלום מצדיק תמיכה באולמרט זה שיקול ראוי. וראה זה פלא, השיקול איננו ראוי בעיני ביילין, אלדד וגלאון!! ביחס לארדן כל דבר שיקדם את האינטרס הפוליטי שלו ראוי. אבל לדעת רבים מאד כולל רוב חברי הכנסת לא רצוי לעם ישראל. ביחס לח''כ יצחקי אני ממתין לראות שהוא יסיק מסקנות.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    עד להיכן מגיעה דרגת השחיתות במדינה הזו?! (ל''ת)

    אלי, 06/02/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ישראל 2008= דקטטורה שמאלנית קיצונית בוגדנית!!!

    שמאל=מחבלים, 06/02/08 09:42

    פושעי אוסלו וההתנתקות לדין!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כל חברי הועדה יכהנו בעליון או/ו יקבלו פרס ישראל.כי זו השיטה (ל''ת)

    ההישג:, 06/02/08 09:41

    הגב לתגובה זו

    • וועדה רקובה שמונתה ע''י שלטון רקוב ומושחת. (ל''ת)

      המטיף, 06/02/08 09:42

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    ועדת מושחתגרד!

    דמר94, 06/02/08 09:41

    אנחנו לא האמנו מהתחלה שוועדה שממונה ע''י הנחקר הראשי יכולה להיות הגונה, ידענו שכל ''חקירות'' הוועדה הממונה זה.. לטהר את כלומרט! לדעתי יש להעמיד את חברי הוועדה המושחתת הזו לדין על גניבת כספי ציבור ששילם להם על שקריהם ועל פגיעה באימון הציבור!
    מזל שהפרופסור יחזקאל אימת עובדות אלו בכך שקרא..
    דרור ללשונו!!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ''נובוקאין השלום'' כל מי שרוצה לחמוק

    האזרח ע', 06/02/08 09:40

    מפלילים, מכשלונות ומכל דבר ישר אומר מילת קסם, גם אם אין מאחוריה שום דבר והכל כדי שהתקשורת תעשה בשבילו את המשימה. פרופ דרור חשף את מה שהיה ידוע. עכשיו די למריחות ודי ל''אי הדיוקים''- עכשיו תורנו לצאת ולצעוק. לא עריפת ראשים אלא ניקוי ארוות- שידע כל מי שמתיימר לייצג את הציבור שיש לו גם מחוייבות וחובות ולא רק משכורת שמנה ויפה

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    גריאטריגרד. (ל''ת)

    פסיכיאטר, 06/02/08 09:39

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    להחזיר ת.זהות! לא לחגוג עצמאות 60 כמחאה ! זו דיקטטורה מושחתת במיטבה (ל''ת)

    אזרח מאוכזב, 06/02/08 09:38

    הגב לתגובה זו

    • אני אתלה דגל ישראל עם סרט שחור- עשה כך גם אתה. (ל''ת)

      המטיף, 06/02/08 09:43

      הגב לתגובה זו

    • תרגיע ותקרא את 81 , בבקשה (ל''ת)

      תרגיע, 06/02/08 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אפשר לחשוב שאם הוא היה אומר ''שאין''

    ש, 06/02/08 09:37

    לו פניות פוליטיות, הייתי מאמין לו.
    בכל החלטה מעורבים שיקולים פוליטיים

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בושה וחרפה המלך חשף את מבושיו (ל''ת)

    דינה ק, 06/02/08 09:37

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    המאפיה השמאלנית הפוסט-ציונית השתלטה על מערכת המשפט. (ל''ת)

    מיכל, 06/02/08 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    לכל הימין בואו נתנתק מהמדינה

    בן, 06/02/08 09:36

    ממילא הכל מושחת וכולם נגדינו אז שילכו לעזזל

    הגב לתגובה זו

    • דבר ראשון: משתמטים מצבא ומילואים

      ימני, 06/02/08 09:50

      הדבר הכי קל וגם הכי כואב בסופו של דבר

      הגב לתגובה זו

      • לימני המשתמט-הכי כואב למי? (ל''ת)

        הו הו, 06/02/08 10:16

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    דעתך הפרטית? אז מה אתה עושה בועדה ממלכתית?? (ל''ת)

    גם מושחת, 06/02/08 09:35

    הגב לתגובה זו

    • תרגיע ותקרא את 81, בבקשה (ל''ת)

      תרגיע, 06/02/08 10:02

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    במדינה עם שידור ציבורי פתוח, ולא שבוי של השמאל הקיצוני הדיקטטורי,

    גל, 06/02/08 09:35

    לא ביתה בעיית האתרוגות, שמאלצת את כל עובדי הציבור ליישר קו כדי שלא יותקפו-אוטומאטית על כל פעולה שלא מיישרת קו.
    גלצ ורשות השידור, הגיע השמן לאזן את הפוליטיקה שלכם! כל העם משלם את משכורתכם, לא רק השמאל הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אי יכלו חב' הועדה לעשות זאת עם הנופלים?!!! (ל''ת)

    להלן:הבגידה!!!, 06/02/08 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    יחזקאל דרור

    משה, 06/02/08 09:32

    כתלמידך לשעבר, נחלתי מדבריך מפח נפש וזעזוע עצומים. בהבל פיך ניפצת באחת את תדמיתך וקרעת, מבלי שניתכוונת, את מסך הצביעות מעל הועדה. עתה אין מנוס ממינוי לאלתר, של ועדת חקירה ממלכתית.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    עיתונאים נהגו לטעון שהם מעל ''דעתם הפרטית''

    גל, 06/02/08 09:32

    כיום הם מודים שהם כותבים הכל מתוך אג'נדה, כי הם רק בני אדם, ואי אפשר לצפות מהם לכזה ניתוק.

    מסתבר שהשופטים עדיין חושבים שהם אנשי-על, סוג שונה של בני אדם.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    צריך לחקור בועדת חקירה ממלכתית

    מילואמניק, 06/02/08 09:32

    את חברי ועדת וינוגרד!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לחקור? הם מונו ע''י מושחתמרט! (ל''ת)

      דמר94, 06/02/08 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    תגובה לממשלת הנוכלים והמושחתים - בבחירות הבאות רק נתניהו!!!!

    רע להם טוב לנו, 06/02/08 09:31

    מה שרע למושחתים

    מצויין לציבור ולהפך!!!!

    צריך לזכור את זה טוב טוב כשבאים לבחור!

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לכל המגיבים אולמרט יוצא החודש ליפן וגרמניה ללמוד איך לוקחים אחריות (ל''ת)

    רוני, 06/02/08 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אולמרט סגר משרד התעסוקה - והפך כולם לעבדים של בעלי ההון

    סדום זה כאן!, 06/02/08 09:29

    אין זכויות
    אין קצבאות
    בעלי ההון יפעילו אנשים כעבדים - האנשים קבלו קיצבת אבטלה ובעלי ההון יקבלו עוד פיצוי מהמדינה על העסקתם והכשרתם

    האולמרט הזה הורג אותנו!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הצבור ידע שזו ועדה ''מטעם'' ורק התקשורת נסתה לרמות אותו

    צבור מפוקח, 06/02/08 09:28

    עוד הוכחה על הנתק בין הצבור לתקשורת.
    הוכחה על שליטת מיעוט בתקשורת המגוייסת. אנשים שמנסים לסתום פיות לכל מי שמעז לכתוב אחרת או להוציא עתון אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    משלם המיסים הוא שולמן שישלם?

    חושם התימני, 06/02/08 09:28

    היות שוועדת וינוגרד נכשלה בחקירתה בהיותה תחת השפעתה הרקובה של אולמרט המושחת והלא יוצלח,רק הוא חייב לשלם לוועדה מכיסו האישי (שהוא באמת מלא על גדותיו)ולא משלם המיסים

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט: הציבור כל כך מטומטם שאפשר לירוק עליו - עובדה שבחר אותי :-) (ל''ת)

    החכמולוג!, 06/02/08 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    היה צריך לחכות קצת

    איתי, 06/02/08 09:27

    אולי פרופ' דרור צודק שזו רק דעתו הפרטית, אבל עדיין
    הוא היה צריך לחכות קצת עם הראיון הזה ולו לשם מראית עין.

    הגב לתגובה זו

    • רואים שאולמרט מינה מטומטמים שמאלנים לועדה הזאתי (ל''ת)

      מה לעשות?, 06/02/08 09:36

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    שנבחרי הוועדה יישאו בהוצאות הכספיות

    ugy, 06/02/08 09:26

    ויחזירו אותו בחזרה למשרד האוצר.

    גם לשלם להם כסף וגם שיעבדו על כל העם בעיניים,זה כבר מוגזם!!!!

    יש לפרק את ........

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בוקר טוב לכל ה''אליהו'', זה היה ברור מלכתחילה

    עין צופיה, 06/02/08 09:26

    מפני שאולמרט מינה אותם.
    מפני שהם משכו זמן וגררו את סיגנונם לעירפול מכוון ולחוסר מסקנות אופרטיביות.

    למנות עוד ועדה זה יהיה מהלך מטומטם, עמכם הסליחה, כי הוכח שהאיש מצפצף על הכל. וכי זה רק יעניק לו עוד ועוד זמן שלטון שקט - לכל משך פעילותה של הוועדה.
    וכשלאיש הזה יש זמן בשלטון הוא מבסס אותו ומבצר אותו.
    חייבים לעשות מהלך זריז, מיידי ודחוף לסלק את האיש מהשלטון. וזאת כמובן רק באמצעים חוקיים וראויים, כדי לא להיות גם כן מושחתים.
    חייבים לפעול בדחיפות ולא להיות נאיביים.
    אין מקום יותר אף לשמץ של נאיביות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחמדיניגרד

    ראפסאנג'ני, 06/02/08 09:26

    אחרי זה יהודים, אל תגידו שיש לכם דמוקרטיה

    חחחחחחחחחחח

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מסקנה: לוותר על האזרחות המושחטת הזאת!!!

    השמאל פשט רגל, 06/02/08 09:26

    ולא לשרת בצהל יותר!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק אל תשרתו יותר בצה''ל (ל''ת)

      ערבי, 06/02/08 09:34

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    למען תהליך השלום נהרסה מדינת ישראל

    טל, 06/02/08 09:26

    ב30 שנים האחרונות, מאז הסכמי קאמפ דויד מדינת ישראל מכורה לדבר אחד: תהליך השלום. הנזק הכלכלי מגיע מאות מיליארדים:פינויים, נסיגות, מסים לפלסטיניים, מסים למדינות ערב, נזקי נפש ורכוש מפיגועים, גניבות רכב, גדרות הפרדה וגדרות שלום, צוותי מסע ומתן וצוותי מתן ומתן. המיליארדים האלה נלקחו מאזרחים ישראלים והורדו לתמיון בשם תהליך השלום שהביא לאלפי הרוגים ופצועים.בגלל התהליך השלום מיליוני אזרחים הפכו לעניים ושכבה קטנה של מקורבים לצלחת מתעשרת. הפוליטיקה הושחתה ע''י תהליך השלום: קניית חברי הכנסת ומפלגות דוגמת ש''ס הפכה לנורמה. למען תהליך השלום נהרס צה''ל, נזרקו ממנו קצינים מוכשרים שלא תמכו בתהליך דוגמת אפי איתן וקודמו קצינים שניהלו את המלחמה אחרונה בלבנון. למען תהליך השלום נסגרים תיקים של עבריינים כמו שרון ואולמרט, למען אותו תהליך עומד בראש המדינה אדם לא מוסרי, לא ראוי, מושחת עד היסוד שרק שיקולים אישיים וזרים עומדים לנגד עיניו. למען תהליך השלום נהרסה כליל מערכת משפט במדינה, כאשר רק שיקולי ''שלום'' מניעים את השופטים המושחתים.

    הגב לתגובה זו

    • נרקומנים של שלום ...גועל נפש ! (ל''ת)

      המעניש, 06/02/08 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    ומאין לנו עכשיו שאין גם חשד לפלילים? (ל''ת)

    נעמן, 06/02/08 09:25

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    המעשה מחייב העמדת חב' הועדה לדין בגין הונאה (ל''ת)

    לא לצנזר!!!!, 06/02/08 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    החטא רובץ לפתחו של בג''צ

    א.ל., 06/02/08 09:23

    השופט העליון ריבלין דחה בזמנו את העתירה להקמת וועדת חקירה ממלכתית,במקום וועדת הבדיקה הממשלתית הזו,שאולמרט התעקש בכל כוחו להקימה.

    הגב לתגובה זו

    • ונוסיף גם פסיקת בייניש נגד מסקנות אישיות בועדה! (ל''ת)

      שכחת, 06/02/08 09:37

      הגב לתגובה זו

    • גם הוכחה שהשמאלנים הארורים שולטים... (ל''ת)

      עודד יערי, 06/02/08 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    אני תומך אולמרט ואני מעדיף 10 פעמים הקדמת בחירות

    על הצעת הטרלול, 06/02/08 09:22

    ההצעה שלה (להקים ועדת חקירה אחרת..) רק מסמנת את ההסטריה העצבנית הלא רצינית בה מתנהלים חיינו.

    אז אם כבר-בהקדמת בחירות מיפלס ההשתגעות קצת יותר נמוך..

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חייבים להעיף את אולמרט המושחת והמשחית

    מזעזע וחמור, 06/02/08 09:21

    ראש ממשלה כושל שממנה ועדה מטעם ומצפצף על מסקנותיה חייב לעוף מהשלטון ומיד.
    אולמרט אינו מסוגל להביא שלום הכל עבודה בעיניים על הציבור.
    השחיתות במדינה בניהולו של אולמרט עברה כל גבול ובושה

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני מתבייש להיות חלק מהמדינה המושחתת הזאת . (ל''ת)

    קובי, 06/02/08 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    דמוקחארטה. עדיף דיקטטורה מהשקר המוסכם הזה (ל''ת)

    -, 06/02/08 09:17

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    דהיינו הכנסת הצביעה על ''תרמית הוועדה!!!'' (ל''ת)

    אדוני היו''ר, 06/02/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    תפסיקו לבלבל ת'מח בהסטריה ילדותית ולעוות משמעות (ל''ת)

    מייצרים ספינים, 06/02/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    הסבל של תושבי הדרום היום - כי אולמרט הוא מפקד הצבא ומכשיל את ברק

    תרגיל פרץ 2, 06/02/08 09:15

    אולמרט מינה פרץ לשר בטחון בכדי שיכשל -- גם במחיר שיפגעו אזרחי ישראל

    אותו תרגיל עושה לברק -- שוב במחיר עוד יותר גרוע...
    הוא מעמיד לו תנאי עבודה והחלטות כאלו שיובילו לכישלון - במחיר דמים וסבל נורא של אזרחי ישראל

    אולמרט למד מבעלי ההון כיצד להתיחס לציבור בישראל - בהמות לשחיטה ולמטרות רווח בלבד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    דווקא נתניהו יביא שלום!!!

    עם מטומטם, 06/02/08 09:15

    אימלא העם המטומטם שלנו היה מדיח את נתינהו ב99 היה לנו כבר הסכם שלום בטוח..
    בזמנו היה ערפאת שהיה פרטנר בעייתי מאד אבל אחד ששלט בעם שלו, העם המטומטם בציון גרם לאנרכיה בצד הפלסטיני וחיזוק ההשפעה האירנית בשטחים ואין עם מי לדבר!!!!
    ***חוץ מזה הערבים לעולם לא יעשו שלום עם מנהיג חלש כך שלאולמרט אין סיכוי גם אם יהיה אם מי לדבר***

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היו בועדה הזאת 400 שנה של שפנים. (ל''ת)

    מני, 06/02/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אתרוגלנד - כמה נורא!!

    קמיר, 06/02/08 09:14

    עכשיו ברור מדוע צנח האמון במערכת המשפטית בעשור האחרון!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    פ' דרור ציטוט ''מה עדיף, בחירות שבהן יעלה נתניהו?'' (ל''ת)

    לא לגלגל, 06/02/08 09:14

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    המהנדס של הפל-קל לא ממשיך לבנות ולא נותנים לו לתקן השיטה שלו קרסה (ל''ת)

    קובי, 06/02/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להעמיד הועדה לדין פלילי בגין מעילה באמון הציבור (ל''ת)

    עפ''י חוק, 06/02/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם הגעתם למסקנה שהועדה מושחתת למה לא תתמכו ברפורמה של פרידמן ? (ל''ת)

    שיבולת, 06/02/08 09:12

    הגב לתגובה זו

    • פרידמן הוא חבר בפשע המאורגן של אולמרט ובעלי ההון

      לא לפשיעה, 06/02/08 09:25

      מטרתו לאפשר דיקטטורה רומסת במדינת ישראל ולשלול כל זכות מהאזרחים הרגילים במדינה

      הגב לתגובה זו

      • אז אולי נמנה אותך כחוקר שופט ותליין ?? (ל''ת)

        כוכב צדק, 06/02/08 09:49

        הגב לתגובה זו

      • פרידמן הוא נקודת האור היחידה בממשלת החושך של אולמרט

        לא תומך קדימה, 06/02/08 09:55

        זה הרבע נחמה שעדיין מחזיק את הציבור מלהקיא נוכח השחיתות השלטונית.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    מקומכם בבית אבות - או בכלא ליד אולמרט המסוכן והמזיק (ל''ת)

    חלאות, 06/02/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לא שמעתי שלנהג אוטובוס שהתהפך ויש הרוגים נותנים להמשיך לנהוג ולתקן (ל''ת)

    רותי, 06/02/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ישראל מדינה מושחתת בדיוק ולא פחות משכניה הערבים! (ל''ת)

    איציק, 06/02/08 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבורת קשישים נפוחי אגו - חושבים שזכותם לבחור לציבור הנהגה

    גניבת דעת, 06/02/08 09:11

    מי שם את הגריאטרים הללו לבחור ממשלה

    בסך הכול ביקשו מהם לבחון ולסכם מה קרה במחדל לבנון 2

    במקום זה הם מסמנים מטרות (תהליך שלום, לא לנתניהו וכו')

    וכותבים מסביבן דו''ח

    זקנים אומללים אלו - פושעים ונמועלים בתפקידם בצורה הגרועה ביותר -- הם מחליטים מה הציבור צריך לחשוב וכותבים דו''ח שקרי שמוליך את הציבור שמאמין להם לחשוב כמותם

    בקיצור זה נקרא ''גניבת דעת''

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    וועדה מושחתת, ממשלה מושחתת, מדינה מושחתת (ל''ת)

    אזרח שנמאס לו, 06/02/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השיקול צריך להיות שאולמרט מנתח מסוכן ואסור לתת לו להמשיך ולנתח (ל''ת)

    רוני, 06/02/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ישראל היא לא דמוקרטיה סטייל אמריקה ומדינות אירופה

    ניצן, 06/02/08 09:10

    איננו שונים משכנינו הערבים בואו נודה באמת!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נו!! אזרחים יקרים.. חשבתם שאתם אמריקאים? ישראל היא מדינת עולם שלישי (ל''ת)

    יפעת, 06/02/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    וועדה מצויינת, מסקנות מצויינות ואפילו שיקולים ראויים ביותר.

    נעמן, 06/02/08 09:08

    השלום הוא הצדק האמיתי.
    החזרת השטחים הכבושים ופירוק ההתנחלויות (שכולן, אגב בלתי חוקיות על פי המשפט הבינלאומי) בגדה המערבית ומזרח ירושלים - זאת המטרה האמיתית של המדינה

    מדובר באנשים מצויינים שראו את מכלול השיקולים העומדים בפני המדינה והחליטו להותיר על כנו את אולמרט המקיים מו''מ עם הפלסטינים ומקזז כמה מהטעויות שהיו בזמן המלחמה.

    את מי היו הכתומית מציעים לוועדה?
    את ברוך מרזל, נועם ארנון ומשה פייגלין?

    באמת.

    החזרת השטחים הכבושים סיום הכיבוש ופירוק ההתנחלויות חשובות יותר מכל דבר אחר

    הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק ואפילו אתה לא יודע כמה , קורא לעצמך שפוי...... (ל''ת)

      אלון, 06/02/08 09:27

      הגב לתגובה זו

    • לפני כמעט אלפיים שנה לחם יהודה המכבי על יהודה ושומרון!!!!

      יהודה, 06/02/08 09:31

      זה לא כיבוש!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • מילה יפה

      ע.י, 06/02/08 09:43

      ''שלום '' היא מילה יפה וקצת שחוקה ושגורה .צריך להמציא משהוא אחר כדי שהתוכים שאין להם מה להגיד לא יעשו שימוש במילה זו יותר !!! ''שלום'' עים מי עים מה מי סביבנו גם רוצה ''שלום'' ???

      הגב לתגובה זו

    • רשימה (חלקית) של מקומות ישוב ישראלים שהוקמו על אדמות 48 הכבושות

      היית'אם, 06/02/08 09:50

      רמת אביב - שייח מוניס
      קיבוץ ברעם - אקרית ובירעם
      כפר שמריהו- סדנא עלי
      אשדוד - אסדוד
      ירושלים - אל קודס
      רעננה - חרבת עזון
      מבשרת - קולוניה
      יפו - יפא
      אילת - אום רשרש
      רמת גן - סלאמה
      לוד - ח'ארת אל ג'ואריש
      חיפה - חיפא

      הגב לתגובה זו

    • השמאל הישראלי הפושע מנסה להעלים את זכות השיבה (ל''ת)

      אחמד, 06/02/08 09:51

      הגב לתגובה זו

    • אין שלום בלי זכות אל עאודה -החלטת או''ם 151 (ל''ת)

      אינתיסאר, 06/02/08 09:52

      הגב לתגובה זו

    • פירוק התנחלות וגם כל היישובים שעל כפרינו כמו שייח מוניס/רמת אביב (ל''ת)

      וזכות השיבה, 06/02/08 09:54

      הגב לתגובה זו

    • ומה עם זכות השיבה?האפרטהייד של השמאל הישראלי גרוע מן הימין האלים (ל''ת)

      כזבי נעמן, 06/02/08 09:55

      הגב לתגובה זו

    • קח את ה''דמוקרטיה'' שלך וזרוק אותה

      זעמן מצוי, 06/02/08 10:06

      עכשיו מתגלה משמעות הדמוקרטיה בעיניך. זהו שקר וכלי לשתלטנות כמו שהיא כלי בידי כל הקיצונים. אינך שונה מן הימין הקיצוני בכך, ואתה ככל הנראה טיפש מדי להבין. אם תבוטל הדמוקרטיה בגלל פושעים ציניים רודפי כסא (שאין בינהם לבין שלום כלום, אלא בצע כסף בלבד) הראשונים שיסבלו זה אתה וחופש הדיבור שלך. כנראה שהשנאה למתנחלים העבירה אותך על דעתך.

      הגב לתגובה זו

    • רובוט טיפש שדוחף את הכיבוש לכל דבר (ל''ת)

      הנוכל חייב ללכת, 06/02/08 10:07

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא רוצה שלום.מטרתך לענות אחיך היהודים כמו שאישקריות עינה את ישו

      השליח, 06/02/08 10:14

      ואחרי זה אל תאמרו שמה שכתוב בברית החדשה לא נכון
      אנשים כמו נעמן הם דוגמה מהלכת לכך

      הגב לתגובה זו

      • וואלה....הארת את עיניי

        א.ב, 06/02/08 11:09

        אף לא חשבת על השמאל כיהודה איש קריות....הם אשכרה ככה

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    השמאל הוא האויב האמיתי!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=אוייבים, 06/02/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ומרדכי ידע את כל אשר נעשה ויקרע מרדכי את בגדיו וילבש שק ואפר,

    גודמן, 06/02/08 09:08

    ויצא בתוך העיר ויזעק זעקה גדולה ומרה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    עכשיו מבינים למה נמנעו מלהטיל אחריות

    יגאל, 06/02/08 09:08

    אמרו דברים חמורים וחקרו היטב אבל לא רצו להביא לחילופי שלטון ולכן לא הלכו עד הסוף כאשר היה צריך. ''אתרוגיזם אשלית השלום'' במיטבו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אפשר לשקוע יותר עמוק???

    שפינוזה, 06/02/08 09:08

    ההסכמה בין מרץ לליכוד ולמפד''ל שעל הבזיון הזה אי אפשר לעבור בשתיקה תביא להפלת הממשלה.
    התקשורת לא תוכל להתעלם מביילין ויחימוביץ כפי שהיתה מתעלמת מסילבן שלום וזבולון אורלב.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לא ייאמן. (ל''ת)

    גיא, 06/02/08 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מישהו מכם באמת האמין שהוועדה נקיה מפניות לאחר שנבחרה ע''י אולמרט? (ל''ת)

    שמיל, 06/02/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    קחו את הדמוקחארטת שקר שלכם ולכו לעזאזל (ל''ת)

    דמוחראטה, 06/02/08 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מסתבר שישנם(וינוגרד) מושחתים גדולים מאולמרט (ל''ת)

    בקשירת קשר, 06/02/08 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם שרון הצליח לחמוק מפשעיו בגלל ''השלום'' שהביא בדרום (ל''ת)

    אולמרט תתפטר !!, 06/02/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    ועדה מושחתת (ל''ת)

    אביב, 06/02/08 09:05

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    חבורת גריאטרים חסרי שכל - ואנטי דמוקרטיים שבוחרים ממשלה במקום הציבו (ל''ת)

    אלטקאקר, 06/02/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    למה אתם לא כותבים את מה שאמר בדיוק,אתם מעדיפים את נתניהו?!? זה מה

    אוהד, 06/02/08 09:04

    מה שאמר ה''שופט'' הזה. בעעעעע

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    וע. קוספירציה עבריינית בשיתוף רה''מ!!! (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 09:03

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בשביל מה הוא התראיין לתיקשורת מה הפטפטת הזו הבלתי נילאת הזו .??? (ל''ת)

    פקק תנועה, 06/02/08 09:03

    הגב לתגובה זו

    • כן,כן, להמ הוא גילה לצבור. הוא לא יכול שלא לפטפט? (ל''ת)

      מאיר יוסקוביץ, 06/02/08 09:11

      הגב לתגובה זו

    • ועכשיו הימין יקפוץ.

      יוסקה פוצ, 06/02/08 09:14

      מזמן אמרתי שדרור היה בחירה גרועה של רוה''מ. האיש כבר זקן ועלול לגלות את כל השיטה.
      למה היה צריך לתת לו את החברות בוועדה כה דיסקרטית?למה? הוא הרס את הכל ,הכל!!
      בעיקר הרס לי את היום.

      הגב לתגובה זו

      • חזק ! (ל''ת)

        פוץ 2, 06/02/08 10:13

        הגב לתגובה זו

    • חבל

      ע.י, 06/02/08 09:46

      חבל חבל בגללו עלו עלינו

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מושחתים !!! נמאסתם !!! חקירה ממלכתית מיד !!! (ל''ת)

    בחירות עכשיו!!!, 06/02/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    ועדת אתרוגרד (ל''ת)

    עמית, 06/02/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אולי הוא אתרוג, מה שבטוח אתרוג פגום. (ל''ת)

    דניאל, 06/02/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה יותר טוב שניתן לציבור לבחור נתניהו?! - דברי הועדה (לא לדמוקרטיה) (ל''ת)

    לא ראויים, 06/02/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאן החברה הישראלית צועדת ?? (ל''ת)

    פקק תנועה, 06/02/08 09:00

    הגב לתגובה זו

    • אם לדעתכם הועדה מושחתת אז למה שלא תתמכו ברפורמות של השר פרידמן ? (ל''ת)

      שיבולת, 06/02/08 09:28

      הגב לתגובה זו

      • את שתי הדרישות שלכם קשה מאוד לבצע . (ל''ת)

        פקק תנועה, 06/02/08 10:46

        הגב לתגובה זו

    • לקרית ביאליק לחלץ אותך כבר מהפקק (ל''ת)

      סטלן מחלץ פקקי, 06/02/08 09:36

      הגב לתגובה זו