• 239.

    באמת מה עדיף? בחירות? (ל''ת)

    חייבים יציבות, 08/02/08 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 238.

    לכל המתלהמים על ימין או שמאל ולל השאר- כנסו

    הילה, 08/02/08 10:14

    אתם לא מבינים שהמריבה שלכם משמשת מצע נוח לכל הפוליטיקאים גם בימין וגם בשמאל? ובסופו של דבר, הם לא שונים בכלל במעשיהם: הם דואגים לעצמם.
    הגיע הזמן שהעם הזה יתאחד כנגד הפירוד והקיטוב המעמדי, העדתי וכו', כי רק כך נוכל להם. אחרת, חיינו לא ישתנו והמצב רק יחריף.
    אז אולי במקום להתלהם, תחליפו רעיונות פרואקטיבים: מה לעזאזל אפשר להתחיל לעשות כדי שעוד כמה שנים עדיין תישאר לנו מדינה- מבלי שנאכל את עצמנו או שיאכלו אותנו.
    אני כבר מנסה לעשות את זה- בעבודה, עם חברים, עם משפחה.
    אבל אני שמה לב שקל יותר לאנשים להאשים או לתלות אחריות על אחרים (ואין אני טוענת שאחרים לא אשמים) את האשמה. אבל אם אנחנו לא נקום ונפתח בתהליך לשינוי חברתי ופוליטי- אף אחד אחר לא יעשה זאת בשבילנו.
    תחשבו על זה. אני בטוחה שאתם רוצים עתיד טוב לילדיכם, לא?

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    פרופ' דרור זה קיצור של פרופלור דרור, שיעשה קצת רוח ויעוף (ל''ת)

    טורונטו טורונטו, 07/02/08 03:02

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    אדוני, מעלת בתפקידך !

    חיים אבגד, 07/02/08 01:48

    הבא נניח שבוועדה היה יושב אדם שחושב אחרת. אחד כזה שחושב שזו אדמתנו. לא נוותר. הדרך לחסוך חיים היא לייאש את האוייב באמצעות עמידה איתנה.
    פרופסור שכזה בוודאי היה מחייב את אולמרט ומעלה אותו על עמוד הקלון.

    אמור מעתה: מעשיו של הנחקר (אולמרט) אינם רלוונטיים עוד. מה שכן רלוונטי הוא דעתו הפוליטית של חבר הוועדה!

    וזהו בזיון רבותי !

    ואתה, פרופסור, אינך ראוי לתפקידך יותר ממה שאולמרט ראוי לתפקידו. מצא מין את מינו.


    חיים אבגד

    הגב לתגובה זו

  • 235.

    אנשי הוועדה מהווים את תעודת העניות של המדינה על ממשלתה הדיקטטורית

    בולבול, 07/02/08 00:15

    הרי כולם אנשי החונטה..........כפרופסר יחזקאל דרור וידידיו מה-*וועדה*.......עלאק........
    תעבדו על העם......

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    מי בכלל אורמ שאולמרט הפסיד את המלחמה?

    המושחת, 06/02/08 23:55

    האו ניצח בנוק אואט את חיזבאללה, וכעת רגב וגולדווסר בבית.

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    פרופ' יחזקאל דרור!מה דעתך עלזה שבכנסת יושבים כ-20 גנרלים לא יוצלחים

    טורונטו טורונטו, 06/02/08 23:52

    שמנהלים את המדינה בעזרת אוסף רב של גנרלים כפופים אחרים שגם להם בעיות ניהול קשות, ומנהיגות גרועה, ושילטון לא ראוי????

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מה ההפתעה??

    בני, 06/02/08 22:53

    זה לא מפתיע הרי בעת הקמת הוועדה דובר שהוא אינו חסיד של מסקנות אישיות ועכשיו מתברר כי הוא גם חבר של אהוד א

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    אֵיכָה הָיְתָה לְזוֹנָה, קִרְיָה נֶאֱמָנָה; מְלֵאֲתִי מִשְׁפָּט, (ל''ת)

    Aנטוני הופקינס, 06/02/08 22:34

    הגב לתגובה זו

    • המתיוונים שולטים במדינה- שכחו מאיפה באו והם לא מכירים את הפסוק הזה

      ליאת, 06/02/08 23:29

      הנהגה נטולת כל סממן של ערכים יהודיים, אהבת הארץ, ניקיון כפיים, צדק ומשפט, רוח לחימה וכו'. בן גוריון, דיין, רבין, יגאל אלון. ובכלל דור הנפילים ינק מהכתובים נשמה יתרה שחסרה מאד בהנהגת המדינה הנוכחית.

      הנהגה צינית פוסט-ציונית רודפת שררה, דוברת שקר. את עם ישראל מנהיג אדם ששני בניו משתמטים ויורדים מהארץ היש עדות גדולה מזו לכישלון הערכי של האיש הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 230.

    פרופ' דרור המכובד...איזה עתיד אורגים לילדי שדרות?!

    Renata, 06/02/08 19:51

    אשמח מאוד..באם יהיה לך תשובה
    המטפורה על השלום
    מאוד מרגשת ומוסיקלית בעיניי
    לא עובר יום..
    מבלי שילדי שדרות
    נפגעים פיזית ונפשית
    לא עובר יום
    שמחשבותי נודדות לשדרות
    עד מתי ?!
    ''מר עולם''אולמרט היקר..
    יתעלם.. כאילו מעולם לא היו קיימים?!

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    בקיצור

    ויטק, 06/02/08 19:44

    הכל קישקוש.

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    אז זה אומר שמסקנות הועדה נבעו משיקולי השלום?

    הישראלי המכוער, 06/02/08 19:44

    לפחות בנוגע לדרג המדיני

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    אני מת מצחוק איך דרור דפק את אולמרט

    רוני, 06/02/08 19:23

    בפליטת פה התגלה הבלוף הגדול .
    אולמרט המושחת עד מתי רשעים יעלוזו ?
    אולמרט במקום שתתפטר ותבוא הנהגה חדשה שאולי תצליח למצוא פתרון לבעיות הקשות שנולדו בשנים האחרונות אתה תלך הביתה ביסורים .
    בסוף אתה תהיה עם הבנים שלך בחו''ל כי לא תוכל ללכת ברחוב מרוב הבושה והבוז שהציבור חש כלפיך .

    הגב לתגובה זו

    • יאללה תעביר דף

      לייקה ברקודה, 06/02/08 19:45

      הבנו את הפו אין תה.

      הגב לתגובה זו

  • 226.

    הוא דומה לויקה מ'הישרדות'.. (ל''ת)

    נכון?, 06/02/08 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    איך פרופסור וחבר הועדה מעז לבטא דעה פוליטית נחרצת?

    שופט, 06/02/08 19:02

    בכלללא חשוב הסבר , אם דעות כאלה מביע אדם ''מלומד'' בתקשורת מיד לאחר דוח שיצא שנה וחצי לאחר המלחמה - סימן שה''דמוקרטיה'' בישראל היא רק של מי שמגדיר אותה כך לפי דעותיו .

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    היום עדיף לישראל

    Avi Ecuador, 06/02/08 18:38

    לנסות להסתפח ככוכב או כשמורת טבע לארצות הברית, עליה לעשות את כל המאמצים לכך, לא צריך את השלטון הזר של השמאל שלא מאפשר ולא יאפשר מדינת יהודים ולא צריך את מוסדות המשפט שלא מעוררים אמון בלשון המעטה.
    אין שום היגיון להלחם על עוד מדינת גלות לישראל כשיש מחלה כמו שמאל שמביאה לפירורו וחיסולו של עם-הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    ללמדכם על רמאות של שמאל ועל רמאי שנכשל בלשונו

    Svi Ecuador, 06/02/08 18:28

    שוטים כאלה הם ועדה?!
    ''חחח''

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    שלוש הערות

    רותם, 06/02/08 17:59

    יצא המרצע מן השק...
    אין התלוי בוחר את תלייניו...
    משחק מכור...

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    וינוגרד קבלן לעבודות סדק,,ויש מחירון במשרדו,, (ל''ת)

    הדרוזי הגשש,,,,, 06/02/08 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    לא צריך את הדו''ח,כדי לדעת שהיה מחדל וכישלון . מעל מיליון תושבי הצפ

    אלמנת צה''ל, 06/02/08 17:54

    הצפון היו תחת מתקפת טילים,ורק כאשר חיזבאללה קיבל את בקשת האום להפסקת אש ,רק אז הופסק מטח הטילים.
    כלומר ,לאחר חודש לחימה ,אנחנו לא יכולנו להם ,וכל מריחה של אולמרט לא תעזור.
    מחר,הם יחליטו אחרת מי ערב ?
    אני זוכרת את נאצר שזרק את משקיפי האום,מהיום להיום.

    אין אמון באולמרט,במיוחד שיהיה קושי לגייס מילואים תחת ''אי לקיחת אחריות'' שלו.
    ברור שחובה להחליפו,רק איך זורקים מאפיונר ?

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    ב''ה כשביבי יבחר בקרוב,,אז אולמרט ימנה את וינוגרד לחקור את ביבי,,, (ל''ת)

    פלטיאל מש''ס, 06/02/08 17:54

    הגב לתגובה זו

    • לא ביבי ולא נעליים. הקרוק הזה בחיים לא יחזור לראשות הממשלה. (ל''ת)

      benzi. a, 07/02/08 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    הרי הפרופסור בן -דרור,דרש החמרה בדו''ח

    נתן.ש, 06/02/08 17:54

    קשה לח''כ אורלב להשלים עם דו''ח הועדה,ומנסים לדלות בדיות מהיקב ומהגורן.

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    צריך שקט תעשייתי לא בחירות ולא צרחות יחימוביצ'יות (ל''ת)

    העם עייף, 06/02/08 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    מרחו אותנו על הפרוסה.

    של אולמרט, 06/02/08 17:24

    ביזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    ''ועדה מטעם''. הדוח לא שווה את הנייר עליו הוא כתוב (ל''ת)

    אנדרו כהן, 06/02/08 17:07

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    במקום לקטר להחרים חדשות ערוץ2 ואילה חסון ערוץ1 שם המשחק רייטינג (ל''ת)

    ופרסומות, 06/02/08 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    לאלה שלא הבינו-אולי כי הם ימניים

    אלמוני, 06/02/08 16:29

    דרור התכוון {ואת זה אמר ברדיו 10 פעמים} שהשיקול הזה הוא שיקול של העם אחרי מסקנות הועדה.בפרוש זה לא היה השיקול של הועדה.למי שמכיר אותו-הוא תמיד אומר את דעתו באומץ וברור שלא היה מוכן להיות שותף לקנוניה.כוונתו:''אנחנו אמרנו את דעתנו,אתם תחליטו אם מה שנאמר על אולמרט מספיק כדי להדיח אותו ע''י בחירות''.

    הגב לתגובה זו

    • רגע, זה נכון שכשמצטרפים לשמאל מקבלים תעודת ''אחד שמבין'' רשמית ? (ל''ת)

      איפה נרשמים ?, 06/02/08 16:52

      הגב לתגובה זו

    • הסבר של דרור- עלבון לאינטילגנציה שרק סמולן שטוף מוח יכול לקנות. כנס

      אל תעבדו עליי, 06/02/08 16:59

      ''אם אנחנו חושבים שראש הממשלה יקדם את תהליך השלום, זה שיקול מכובד מאוד. תהליך שלום, אם יצליח, יציל כל כך הרבה חיים שיש בזה משקל רב. לא נכון להסתכל רק על צד אחד''.
      קראת את זה? יש לך ספק שהוא מדבר על שיקולי הועדה?
      אני שמעתי את פרופ' דרור נותן את הסבריו המביכים אצל רזי ברקאי. הטענה המגוחכת שלו היא שבדברים האלה הוא הסביר מה השיקולים של העם בעקבות הדו''ח. זאת אומרת שאנחנו אמורים להאמין שהפרופסור הנכבד חשב שהוא צריך להתראיין במעריב ולהסביר לכולם שהעם צריך להכריע האם הוא רוצה להמשיך עם אולמרט או שהוא רוצה בחירות שבהן כנראה נתניהו ינצח.
      כאילו נשאר איזשהו דובר עברית, אפילו עיוור או חירש, על פני כדור-הארץ, שלא יודע את הדברים האלה.
      הטענה שב''אנחנו'' התכוון דרור לעם ולא לועדה היא פשוט עלבון לאינטיליגנציה.
      והנה, כמו תמיד, אפשר למצוא גם הפעם סמולנים רבים הממהרים להתיישר כבנקישת אצבע מאחורי ההסבר המחפיר הזה.
      כשביבי מתבלבל בהלוויה של גנדי ואומר בטעות שהוא היה שר בממשלה שלו (וכי יכולה להיות טעות יותר תמימה מזו?) מיד מתנפלים עליו וקוראים לו שקרן.
      אך כשמתגלה כי ועדת חקירה למלחמה, שהציבור כולו חיכה בנשימה עצורה למסקנותיה, נגועה בשיקולים פוליטיים, ושקועה בהגנה על מי שמינה אותה, מוכנים סמולנים רבים, כמו המגיב ''אלמוני'', לסתום לעצמם את האוזניים, לכסות את העיניים ולקבל כל הסבר, מביש ככל שיהיה.

      הגב לתגובה זו

      • בקיצור פרופ' דרור יצא גם שקרן - בוז לך (ל''ת)

        רוני, 06/02/08 19:19

        הגב לתגובה זו

    • אלמוני יקר וגאוותן לא נמאס לכם?

      אורן, 06/02/08 18:44

      לצייר את הימין כקיצוני ואתם מתונים ושקולים (בגלל זה הבאתם עלינו 119 הרוגים).
      אנחנו בימין מתלהמים ולא מבינים עובדות פשוטות אלה מעוותים את העובדות נו באמת לא נמאס לכם יש לי הרגשה שכבר לכם לא נעים אבל זה אצלכם בנשמה חונכתם על שינאה גדלתם על שינאה אבל בתוך תוככה אתה יודע שביבי הוא המנהיג העדיף עכשיו אבל אתה לא יכול להגיד את זה כי האגו הורג אותך איך עכשיו אתה קם ומודה על טעות.

      הגב לתגובה זו

    • הוועדה הוקמה כדי למצוא את הפגמים

      המפגין, 06/02/08 23:50

      במלחמה ואת האשמים לכך, ואת דרכי התיקון- לא היה לה מנדט לזרוק על העם את ההחלטה.
      הצבא לא קיבל הוראה לנצח, אלא לקדם החלטה של האום. את זה הוועדה אמרה, אבל לא הסיקה את המסקנה- שהיה כשלון בהחלטה לצאת לקרב היבשה- אלא זרקה את זה עליי ועליכם.

      הגב לתגובה זו

    • למה צריך לחכות לבחירות הבאות להדיח ראש ממשלה שנכשל במלחמה,חודשיים

      לך תראה, 07/02/08 06:28

      אחרי שהחל למלא את תפקידו?
      ובאשר לועדה:היו צריכים לבחור שופטים שנוטים בבירור לימין ואז המסקנות היו קצת יותר ברורות וקצת יותר אישיות.

      הגב לתגובה זו

  • 212.

    עדיף נתניהו - מריח החריף והמסריח שבאויר נודף (ל''ת)

    מהמשלה הזאת, 06/02/08 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    במדינה דמוקרטית מתוקנת רוה''מש היה מפוטר מזמן... (ל''ת)

    יפעת שורץ, 06/02/08 15:44

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    אני מתבייש בכם חבורת הוינוגרדים.

    שלךום ק., 06/02/08 15:24

    העם לא מבין מה הפחד מנתניהו?
    למה עדיף להשאר עם ממשלה שאחוזים בודדים מהעם תומכים בו? האם נתניהו אי פעם ירד לפופולריות כזו אי פעם. חוץ מעסקנים פוליטיים שמוכנים להקריב המדינה למען המפלגה, האדם ברחוב מאס בעסקן כמו אולמרט וחבורתו. או לעם שהאליטות שלו שבויים בשיקולי אגו.

    הגב לתגובה זו

  • 209.

    עריצות השמאל מפחידה אותי, כי היא תוביל לעריצות ימנית.

    חופשי בדעותיו, 06/02/08 15:11

    והעריצות הימנית מסוכנת ביותר, כי היא תגיע עם אחותה הצולעת והמכוערת...''העריצות הדוסית''.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    נתגלה הסוד, התבוסה בלבנון, באשמת שרה נתניהו ומשפחתה. (ל''ת)

    אח שלו, 06/02/08 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    למה השמאל ההזוי כל כך שונא את נתניהו (ל''ת)

    יגאל כהן, 06/02/08 14:44

    הגב לתגובה זו

    • כי הוא טעה גם בקשר לערבים ,וקשה להם

      קשקשתי, 06/02/08 15:03

      לקבל אתהעובדה שהם טועים

      הגב לתגובה זו

    • מה.מה.מה.מה.חה.חה.חה

      שפתי כהן, 06/02/08 22:27

      שפתי כהן מרחובות מתבייש
      יגאל כמה אתה מקבל לכל תגובה.
      מאת שפתי כהן מרחובות.

      הגב לתגובה זו

    • כי הוא לא הצטרף לחבורת השחיתות

      התם, 06/02/08 23:52

      של מרטין שלאף הגביר של השמאל ושל קדימה. תקראו את המאמר של גדי וויץ בהארץ לפני שבועים.

      הגב לתגובה זו

  • 206.

    פופ' יחזקאל דרור הינו אדם ישר ונאד קורקטי

    שלמה רון, 06/02/08 14:40

    אני לא כאן כדי להגן על פרופ' דרור. אני מכיר אותו אישית הרבה שנים עוד בהיותי קצין בכיר בצבא וזה היה לפני 26 שנים ויותר.
    האיש אדם ישר לא פוליטיקאי ,אבל כמו לכל שופט ישנן דעות אישיות שהוא מנטרל אותן כאשר הוא דן בבית המשפט כך גם לפרופ דרור. אני משוכנע שהוא ידע לנטרל את דעותיו הפוליטיות וכחבר בועדה התייחס לגופם של דברים נטו.
    בשיחה איתו לאחר מכן רשאי לבטא גם דעות אישיות אחרות שלא בשם הועדה שהיה שותף בה . לדעתי אין בזה פסול ..ברור לי לחלוטין שפוליטיקאים''קטנים'' יכולים להשתמש באמירות אלו ולעשות מהן תבשיל שלא קשור כלל לנסיבות האמירות . מה שמתבקש הוא שהציבור לא יקנה כל אמירה של סילבן או לבנת וגם לא של אחרים ממפלגות אחרות המנסים לנצל אמירות מסויימות ולתת להם אינטרפרטציה רצויה להם ולעשות מזה ''קפיטל פוליטי'' . אז חישבו על זה . רצוי לא לקפוץ כך כל מה ולחגוג במקום שאין כלל חגיגה .

    הגב לתגובה זו

    • השקר ''הנאור'' הגדול: השמאלני מנטרל את דעתו הפוליטית בפני העובדות. (ל''ת)

      לעג לאינטליגנצי, 06/02/08 15:00

      הגב לתגובה זו

    • איזה ''קפיטל פוליטי''? על מה אתה מדבר?

      אל תעבדו עליי, 06/02/08 17:07

      חבר בועדה, מהחשובות שהיו פה מאז קום המדינה, אומר שהשיקול הפוליטי, של הגנה על מי שמינה אותו והכשלה של מועמד שהוא מתנגד לו- עמד לנגד עיניו. איך שלא תקרא את זה אתה תראה שהוא מדבר על השיקולים שהנחו אותו ולא מדובר בהבעת דעה פרטית אחרי שהוא סיים את תפקידו.
      הסלחנות שאתה מגלה כלפי זה מקוממת.
      מה אתה מתגולל על אותם ''פוליטיקאים קטנים'' כדבריך? מתי הם צריכים להשמיע את קולם אם לא עכשיו?
      מה אם בועדה היה יושב עוזי ארד למשל, והוא היה אומר שהשיקול של החלפת אולמרט בנתניהו, שהוא מדינאי מרחיק ראות, הוא שיקול נכבד מאוד?
      השמאל היה תולש לעצמו את השערות מהראש.
      מספיק עם הצביעות הזאת. צריך להודות: זו היתה ועדה מטעם והדוח לא שווה את הנייר עליו הוא כתוב.

      הגב לתגובה זו

      • כרגיל הימין מעוות את העובדות

        Asher, 06/02/08 18:16

        קרא את המאמר. הוא לא מסובך. כתוב שם שפעמים רבות דרור מדגיש בדבריו שאלו הן דעותיו הפרטיות ושהנאמר בדבריו הוא לא מה שהנחה את הוועדה.
        וועדת ווינוגרד טרפה לכם את הקלפים. במקום לתלות את אולמרט במרכז העיר היא רק חבטה בו ללא רחם. אז כעת נותר לכם לתלות את חברי וועדת ווינוגרד במרכז העיר.
        לא יעזור לכם. אולמרט נשאר.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק: נ א ד קורקטי-פוליטי. (ל''ת)

      יצרן נאדות מים, 07/02/08 09:58

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    אולמרט שולתתת ! (ל''ת)

    קרנף,,, 06/02/08 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    הזוי לחלוטין (ל''ת)

    יגאל כהן, 06/02/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    אמנם, תמיד חששנו מוועדת איתרוג...אבל זה כבר אבסורד ! (ל''ת)

    אזרח שנקעה נפשו, 06/02/08 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    היו גם אנשי אמת בוועדה, כמו הגב' גביזון, ו...זהו. (ל''ת)

    אזרח, 06/02/08 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    שקר שקר תרדוף=וינוגרד ומרעיו!!!!!!!!! (ל''ת)

    צחי, 06/02/08 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    המום ! (וקשה להמם אותי...פוליטית.) (ל''ת)

    עד מתי ??, 06/02/08 14:12

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    כמו ב1984,השמאל באמצעות תקשורת וושופטים''האח הגדול''מפקח על האזרחים ! (ל''ת)

    השמאל ואורוול!, 06/02/08 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 198.

    האתרוג ושומריו

    סתם אזרח, 06/02/08 13:31

    התקשורת הישראלית עדת מתקרנפים ואתרוגנים. חרפה

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    האתרוג ושומריו

    סתם אזרח, 06/02/08 13:30

    התקשורת הישראלית עדת מתקרנפים ואתרוגנים. חרפה

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    משוא פנים

    בנצי, 06/02/08 13:22

    ''במערב אין כל חדש '' ,זה לא רק הפרופסור העלוב ,זה כל מקדשי השלום למיניהם , וזה גם עיתון ידיעות שבאופן שיטתי לא יפרסם דבר על אתרוגיו , ואם אין ברירה אז בצורה מינורית ככל האפשר, הכותרת אחרי ועדת נינוגרד אצלם'' עיקר האשמה על הצבא '' , אף לא מילה על ראש ממשלתנו היורק לכולנו בפנים...

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    איזה ביזיון איזו בושה

    ארז גפן, 06/02/08 13:18

    אתה רוצה להיות מושחת ומשרת של אולמרט לפחות תסתום את הפה.העובדה שהוא מרשה לעצמו לומר את זה מוכיחה עד כמה המדינה הזו רקובה.הוא יודע שהכל מותר למי שמאתרג את השמאל לכן מה איכפת לו לדבר.

    הגב לתגובה זו

  • 194.

    ברק ניצח בזכות הערבים,,,ואולמרט זוכה בזכות בזיון כנופית וינוגרד,,,, (ל''ת)

    בצלאל, 06/02/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    תקופת כהונתו של אול-מרט

    בנצי, 06/02/08 13:02

    לדעתי הדבר היחיד שעומד על סדר יומו של אולמרט , זה לכהן יום אחד יותר מביבי , קודם חשש שיכהן פחות מברק ,ועתה יתן את כל הונם של אחרים בכדי שיוכל לאמר לביבי ''ניצחתי אותך '' בדרך...כסף קטן , מדינת ישראל תהרס , חיילים לא ירצו לשרת ...אולם מי סופר ...העיקר נצחון פירוס... עוד ניצחון כזה ואבדנו...

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    אין דמוקרטיה בארצנו

    דן הנאש-דידן, 06/02/08 12:51

    אולי למען השלום נדחה את הבחירות 20 שנה או עד שיהיה שלום (בכל מחיר)

    הגב לתגובה זו

    • יש, אבל היא לא מסתובבת על המדרכות, רק בגורדי השחקים. (ל''ת)

      אחד, 06/02/08 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    רבותי, זוהי רעידת אדמה פוליטית ענקית... (ל''ת)

    והמדיה תעמעם..., 06/02/08 12:09

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת כמו וינוגרד אנטי דמוקרטיים (ל''ת)

      בובו, 06/02/08 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    '' עכשיו נחקור אותך וינוגרד '' (ל''ת)

    המילואימניקים, 06/02/08 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    גם אם דברי דרור היו תשובה לשאלה לגבי דעתו האישית הדוח פסול לחלוטין (ל''ת)

    גבי, 06/02/08 12:04

    הגב לתגובה זו

    • דעתו האישית לא הנחתה אותו בועדה!

      וגם כאדם פרטי, 06/02/08 12:18

      ש''עדיף אולמרט וקידום השלום'' זה מה שמשתמע מהדו''ח-- אלא שזה שיקול אפשרי שבא בחשבון (לא סותר שבאים בחשבון שיקולים והעדפות אחרות!).
      הוא לא ממליץ על זה בהקשר של הדו''ח, הוא לא אומר שזה מה שנובע מהדו''ח !

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    דמודרור: דרור יודע מה טוב לעם יותר טוב מהעם...

    דוד, 06/02/08 12:02

    הדוח הסופי מעודן יחסית לדוח הביניים ועיקר את המסר והטלת האחריות עלח הדרג המדיני. מה השתנה? דבר אחד- כניסת ברק.
    הועדה רואה בברק סיכוי טוב יותר להוביל הסכם עם הפלשתינים. אז נתנו לו סולם לרדת מהבטחתו לפרוש.
    אבל אם יתנו לעם להחליט היום - ברור לוועדה מה העם רוצה. אז בואו נסתום את הפה לעם, הוא במילא מטומטם. כעבור שנה שנתיים העם ישכח מה שהיה, והתקשורת כבר תגמור את נתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    ''הכתומים'' צדקו לאורך הדרך, אין דמוקרטיה בישראל. (ל''ת)

    שמאל= צביעות, 06/02/08 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    הוא פרופ' נשוא פנים וכ''כ טיפש (ל''ת)

    צוכה ובוחקת, 06/02/08 11:54

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    קטעי אינפורמציה

    רוני, 06/02/08 11:42

    ניתן להתיחס רק כשנראה את הראיון המלא. האם הדברים נאמרו באופן יזום, האם לא רק כתשובה לשאלה לגבי דעתו האישית של הפרופסור? ובכלל האם ההדלפה מהראיון אינה בסה''כ פרומו כדי שהקהל ירוץ לרכוש את העיתון? האם נראה לכם שלכל חבר ועדה באשר הוא אין דעה משלו. במידה וחברי ועדה אינם יכולים לנטרל דעותיהם הפרטיות חבל על הזמן וגם ועדה ממלכתית לא תושיע.

    הגב לתגובה זו

    • קטעי אינפורמציה בעייתיים

      ברוך שטיין, 06/02/08 12:19

      אם אומר פרופסור דרור :
      1.
      '' אם חברי הוועדה חושבים שראש הממשלה יקדם את השלום זה שיקול מכובד מאוד''
      הם לא מונו כדי לבדוק את ביצועיו העתידיים של אולמרט בנושא ''השלום'', אלא את חומרת כשליו במלחמה בעבר.

      2.
      ועוד
      '' אני חושב על ההורים השכולים במלחמה עתידית. אם תהליך השלום יחסוך מלחמה בעתיד, אז תחשוב על אותם הורים שלא יעברו את הכאב הגדול ביותר. ''

      הועדה לא מונתה להכריע האם ''התהליך'' אותו מוביל אולמרט כעת יוביל בעתיד לשלום ולמניעת שכול או לטרור, מלחמה ושכול נוספים. הם מונו לבדוק את את חומרת כשליו של אולמרט במלחמה בעבר.

      3.
      ובמיוחד
      '' אם עוסקים באריגת עתיד אסור לתת לאירועים דרמטיים וטראומטיים בהווה להכריע את הכף. ''

      הם לא מונו לעסוק באריגת העתיד אלא לחקור אירועים דרמטיים וטראומטיים בהווה להכריע את הכף.לגבי חומרת כשליו של אולמרט במלחמה בעבר.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מעוות ומשקר.אין ''אנו חברי..''. יש אופציות שונות

        בעקבות הדו''ח, 06/02/08 12:35

        בעקבות הדו''ח,לאחר שתם ונחתם הדו''ח, אין מסקנה אחת בקשר לאופציית הישארות או אי הישארות אולמרט וממשלתו.

        יש אופציית הישארות.
        ויש אופציית אי הישארות.

        לאחר הדו''ח !
        לא תוך כדי הדו''ח, אלא לאחר הדו''ח!

        הגב לתגובה זו

  • 184.

    לכלא

    יחי, 06/02/08 11:33

    אדם כזה שמעל באמון הצבור בצורה גסה חייב להשלח לכלא

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך - האיש לא מבין שהוא פאשיסט

      לכלא, 06/02/08 11:54

      מצב הדמוקרטיה בישראל מידרדר במהירות.
      מי שם את הזקן הסנילי והרקוב הזה להחליט במקום הציבור מי צריך להיות ראש ממשלה?
      הוא פוסל את נתניהו?? מי הוא שיקבע במקום הציבור???

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא פוסל - ולא אומר מה טוב !!!

        אלא שאפשר כך, 06/02/08 12:05

        אפשר להסיק לדרוש הקדמת בחירות , אבל לא חובה ואין הכרח- אפשר להפעיל שיקול אחר.

        אם תרצה ניסוח אחר-מהדו''ח אין מסקנה חד משמעית שחובה שאולמרט יתפטר, ומי שמוצא לנכון יכול להפעיל שיקול לכוון אחר.

        מי שמוצא לנכון להחליט שנדרש להחליף את אולמרט- גם אפשר.

        הגב לתגובה זו

  • 183.

    למתקשים להבין:לפי פרופ' דרור- לגיטימי לדרוש בחירות, וגם (גם!)

    לגיטימי להעדיף, 06/02/08 11:23

    כל אחד והעדפותיו-אין לגיטימיות בלעדית, אובייקטיבית/ משפטית/ציבורית-- לכוון מסויים.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    הועדה,כמו התשקורת וכמו הפוליטיקה,רק השתקפות של האספסוף.

    יגאל כהן, 06/02/08 10:56

    בזמן הדו''ח הראשון,כשהספין של הקרוק היה טרי וההיידה נסראללה יש אלוהים,צה''ל הובס,היידה שרה,
    היה בעיצומו,האספסוף השתולל וכך גם הועדה.
    בזמן הדו''ח השני,כשהעובדות בצפון טפחו על פני הספין הביבי,
    האספסוף נרגע ואיתו נרגעה הועדה.
    הועדה היתה מיותר מלכתחילה ורק תיזזה את האספסוף.
    מורי ורבי,פרופ' דרור,הסביר לאספסוף ששאלת ראשות הממשלה היא שאלה פוליטית והוא והועדה לא באו להחליט בשביל האספסוף היקר והנבער מדעת מי יהיה ראש הממשלה.
    שהרי,לא רק דו''ח הועדה צריך להיות מול עיני המצביע/הבוחר(כפי שרצו הסמרטוטונים לקשקש לאספסוף),
    אלא שאלות של מלחמה וגם של שלום וכו'.
    לאמר לכם:אנו לא הקובעים מי יהיה ראש הממשלה ולא רק הדו''ח קיים.
    יש בכך גם צניעות אבל לא רק.

    הגב לתגובה זו

    • יגאל-גיוס חירום של 300 הטוקבקסטים שלך-לתקוף את ביבי חזק,הוא האשם (ל''ת)

      הכנופיה השלטת, 06/02/08 11:14

      הגב לתגובה זו

      • יגאל

        מישהו, 06/02/08 11:54

        לפי טון הדיבור שלך ,האספסוף -זה אתה

        הגב לתגובה זו

    • ליגאל כהן מרחובות.

      שפתי כהן, 06/02/08 13:47

      קשה בימים אלו לעצור את הסחף נגד ראש הממשלה של הספינים. ראש הממשלה הנחקר ביותר במדינה.
      אני רואה שאתה עושה מאמץ אך בסוד אף אחד לא ידע מה הבטיח לך ראש ממ/לת הספינים.

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    ועדת שמירת האתרוגים (ל''ת)

    מוכר אתרוגים, 06/02/08 10:54

    הגב לתגובה זו

    • בלי המילים ספין ואתרוג (ל''ת)

      בכלל אין לכם, 06/02/08 11:57

      הגב לתגובה זו

      • ...טיפש נחלים מצוי. ''ספין'' ו''איתרוג'' זה כל הסיפור פה. (ל''ת)

        אחריות=התפטרות, 06/02/08 15:59

        הגב לתגובה זו

  • 180.

    גם חשין הסביר דברים דומים

    מאיר א., 06/02/08 10:48

    שהיה צריך להגן על שרון כי הוא היה בתהליך מדיני

    הגב לתגובה זו

    • שמאלנים הם אנשים טובים...אך שכחניים, נשכח מהם עקרון הפרדת הרשויות. (ל''ת)

      נו...קורה..., 06/02/08 21:50

      הגב לתגובה זו

  • 179.

    לימין תרגעו

    ימני, 06/02/08 10:39

    תחפשו את הימין קבור בבית הקברות ליד קרבנות המלחמה,האם שמעתם אי פעם מנתניהו שהוא נגד מדינה פלשתינית ?האם שמעתם ממנו שהוא יבנה את גוש קטיף מחדש,?
    שהוא יבנה את חומש וכדומה מחדש,? שמעתם ממנו משהו על בית השלום שבחברון,?איזה הצהרות ימניות שמעתם ממנו בזמן האחרון?הוא רוצה להיות מקובל לעיתונות לשמאל לאמריקאית הוא לא מספיק חזק לא להיות פופלרי.הוא רוצה להיות מקובל באירופה בבית הלבן,הוא לא מצהיר הצהרות ימניוןת וכ''ש שלא יעשה מעשים ימניים,וכמה כמה הוא התלבט על החרבת ישובים,ולכן עדיף שמאל בשלטון והימין מצר את צעדיו(לא נלחם כי זה כבר לא קיים)מאשר הימין מבצע את מדיניות השמאל ללא התנגדות, לא אמרתי אולמרט כי הוא סופר דופר מושחת,

    הגב לתגובה זו

    • אמת ויציב דיברת. (ל''ת)

      Mלכה, 06/02/08 11:56

      הגב לתגובה זו

  • 178.

    לצאת לרחובות עד ש אולמרט וכל חברי וינוגרד יעופו מתפקידם!! (ל''ת)

    מיכל, 06/02/08 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    הפרופסור מדגים כמה חשוב להגיע לאיזון פוליטי בכל מוסד ציבורי

    גל, 06/02/08 10:24

    כולל בתי המשפט העליונים שלנו , השידור הציבורי.. כל מקום. הוא מודה בפירוש שהפוליטיקה היא שמכריעה כל שיקול שם, ובמדינה דמוקרטית חייב להיות איזון ושיקלול, בניגוד לשליטה הדיקטטורית של השמאל בישראל.
    למעשה אפשר לטעון בגלוי: ישראל אינה מדינה דמוקרטית יותר. הבחירות פה הן מראית-עין, שכל מה שמשפיע באמת אינה הבחירה של העם, אלא המוסדות שמהם מפחדים הפוליטיקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    ואתה פרופסור??הוא לא ''יקדם את השלום'', אלא

    גל, 06/02/08 10:22

    יעשה קולות של שלום שמיועדים להציל את הת@# שלו, בעודו מפקיר ישובים להפגזות כדי לא להרכיז אתכם!
    אזרחים מוקרבים למען הדעה הפוליטית הפרטית שלכם! כמה ריקבון מוסרי מסוגלת האקדמיה להכיל?!?

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    וועדה מושחתת גועל נפש!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    cuc, 06/02/08 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 174.

    מסביר- שיקול פוליטי לציבור-תיקונים ולא ראשים ענין לועדת וינוגרד !!! (ל''ת)

    תרגעו ותקשיבו, 06/02/08 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    טמבלים, תחוקקו שאסור לנתניהו להבחר.

    הלאה הקומניסטים, 06/02/08 10:07

    תפסיקולשרוף את המדינה רק בגלל הפוביה שלכם מנתניהו, תקבעו בחוק שרק למועמדים שלכם מותר להבחר, ותעיפו כבר את אולמרט.

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    העיקר שביבי לא יהיה ראש ממשלה

    יותם, 06/02/08 09:49

    העיקר שביבי לא יהיה ראש ממשלה ולעזאזל עם המילואימניקים בבתי הקברות שהמשפחות הנודניקיות שלהן לא מרפות.

    העיקר שיהיה ''תהליך שלום'' שיציל כל כך הרבה חיים'' ולעזאזל עם כל אלה שייהרגו בדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    מעוותים בכוונה את דבריו??

    כל יום עוות, 06/02/08 09:38

    למרות ממצאי הדו''ח- הועדה לא מצאה את אולמרט לבלתי כשיר לכהן כר''מ.
    זה דבר הועדה!! כועדה!

    _____________________
    לפיכך ,בתשובה לשאלה, ענה כאדם פרטי פרופ' דרור מה שענה.
    כלומר- שהדו''ח לא מחייב (!),אני חוזר ומדגיש-- לא מחייב (!!) החלפת ר''מ, הקדמת בחירות וכו'.

    לא מחייב הישארות ולא מחייב התפטרות.

    מה כל כך קשה לתפוס??

    אין אלמנט אובייקטיבי שדורש התפטרות!!
    זה הכל.

    הגב לתגובה זו

    • החלק השני של הדו''ח נערך לאחר איום בבג''צ . וכל המוסיף גורע .

      צפונית, 06/02/08 09:44

      לבסוף ,אני מקווה שהאמת תצא לאור ,היא חזקה מהשקר ,והטוב ינצח את הרע.

      הגב לתגובה זו

      • אם הועדה היתה מוצאת שרה''מ לא ראוי לכהן כר''מ (ל''ת)

        היתה מציינת, 06/02/08 11:13

        הגב לתגובה זו

    • מה קרה בין דו''ח הביניים לדו''ח הסופי ?

      אל תהיה תמים, 06/02/08 10:01

      האם יתכן שהוועדה נבהלה מהמציאות הקשה או שהפעילו עליה לחצים כדי לא לומר במפורש את שהתחייב מהדו''ח הראשוני? פרופ' דרור בטפשותו חשף את שיקולי השמירה על האתרוג והפחד מעליית ביבי. יהיה מי שיפנה לבג''צ בדרישה לפסול את וועדת וינוגרד והקמת וועדת חקירה ממלכתית.

      הגב לתגובה זו

      • בגלל זה דוח ביניים זה לא החלטה סופית!

        בהחלטה סופית, 06/02/08 11:10

        שרה''מ לא פעל/החליט באורח לא סביר.

        לחלוטין לא פסלו את כשירותו להמשיך לכהן כר''מ-בסיכום סופי.

        ממה או מי הועדה צריכה להבהל?

        הוא לא ''חשף'' כלום.
        הוא מניח את האופציות שעומדות אחרי קריאת הדו''ח-
        1 . אתה (תהיה אשר תהיה)תחליט שאולמרט בכל זאת לא ראוי לכהן כר''מ, ותדרוש הקדמת בחירות.

        2 .תחליט שלמרות מימצאים לא קלים, יש לך אמון ביכולתו לכהן כר''מ ולקדם מהלכים שאתה (תהיה אשר תהיה) תומך בהם.

        זה וזה אפשריים ולגיטימים אחרי הדו''ח- לא שסעיף 1 גובר על 2 או ההיפך.

        הגב לתגובה זו

    • הגם אתה פרופ' דרור?

      נחמה, 06/02/08 11:00

      טוב לדעת שיש מי שיודעים מה טוב לעם הזה באמת. שהדו''ח לא מחייב בחירות זה אנחנו יודעים כבר מזמן, כי זוהי וועדת חקירה בלבד ולא וועדה ממשלתית מחייבת. אבל מה שהתברר כעת הוא שאדם הגיע להיות חבר בוועדה כשמראש הוא יודע מה תהיינה התוצאות שלה, שהן: למנוע בכל מחיר את בחירתו של ביבי. או במילים אחרות - מטרתו להוציא את אולמרט כמה שיותר צדיק !אכן, אובייקטיביות לשמה! כל הכבוד! תחי הדמוקרטיה!

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא אמר שזה מה שטוב או צריך! אלא (ל''ת)

        שגם זה שיקול, 06/02/08 11:16

        הגב לתגובה זו

  • 170.

    ''הקשרי הוצאו מדברם'' אני פרופ' מפוזר....

    זהו פיצוץ, 06/02/08 09:37

    תוך כמה ימים העסק מגיע לבג''צ ? עכשיו ברור למה אולמרט כל כך התנגד לוועדת חקירה ממלכתית. שם הוא לא היה מקבל ציון נכשל וממשיך. בוועדת חקירה אמיתית הוא היה מודח ומסולק מתפקידו.

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    גם לצאת למלחמה -כדי שיהיה קל להעביר את תכנית ההתכנסות-....

    איש ימיני, 06/02/08 09:33

    ועדה של סנילים-זקנתם מביישת את צעירותם

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    יצא המרצע מהשק !!!! כפי שטענתי כל הזמן !!!

    אריה שניפר, 06/02/08 09:31

    ועדת וינוגרד היא ועדה פושעת ומושחתת !!!

    במדינה מתוקנת הם כולם היו בבית הסוהר על הפשעים החמורים כנגד הציבור!!!

    פרופ. טיפש השאלה היא מה תומר אחרי השלום שיביא לעוד 2000 הרוגים אזרחים הערי ישראל???
    כפי שקרה ב2000 כאשר ברק הביא שלום שעלה לנו 1800 הרוגים באינטיפדת השלום !!!

    איך תסביר אז להורים שכולים את ההחלטות שלך וחבריך ????

    אני חושב שמקומך בבית הסוהר ולא פרופ. נכבד כאילו !!!

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    תקראו את 146 אחלה תגובה!!! (ל''ת)

    סעדיה גאון, 06/02/08 09:26

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    מדינת האתרוגיזם!

    קמיר, 06/02/08 09:21

    אולמרט משחית כל חלקה!

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    מה הפלא, אנשי הועדה נבחרו ע''י הממשלה (ל''ת)

    אסנת, 06/02/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    שחברי הוועדה ישלמו מכיסם את העלויות של הקמתה והפעלתה! (ל''ת)

    יוסי בכינור, 06/02/08 09:16

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    הפרופסור מתיחס לרצון העם - כאל פרט שולי - הוא וברק הופכים אותנו (ל''ת)

    לרפובליקת בננה, 06/02/08 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    אני מתעב את השמאל ואת כל הדרכים שלו

    שמאלני לשעבר, 06/02/08 09:15

    אני מתעב את השמאל ואת כל הדרכים שלו זו עוד הוכחה שהשמאל המאיס את עצמו על העם ובבחירות
    הקרובות הוא ישלם מחיר יקר המצב הזה מזכיר לי את מזרח אירופה ערב נפילת השלטון הקומוניסטי כך יהיה גם גורלו של השמאל(קדימה+עבודה+מרץ) ומנהיגיו אחרי שיתנו לעם לומר את דברו ההלם שהם יחטפו יהיה משתק להרבה שנים

    הגב לתגובה זו

    • זאת בדיוק הסיבה שעזבתי את מפלגת פרס בעקבות הרצח והאשמות ,השינאה וה

      יודע דבר, 06/02/08 09:40

      גיזענות.
      כביכול הם הם האשמים ברצח.
      כאשר באותו הזמן הכתבנו את רצונינו על מרבית העם לקבל את ''אוסלו''.(התקבל על חודו של קול=מיצובישי).
      אותו דבר,קרה עם שרון שבעורמה לקח את קולות הימין והלך למהלכים,
      של השמאל.

      זאת הסיבה לירידה דרסטית בהצבעה . ומבלי לחשוב מה הדרך שלהם עלתה מפלגת הקשישים.
      מי שהצביע להם חשב ,זה לא שמאל או ימין ,זה לטובת הקשישים !

      הגב לתגובה זו

  • 161.

    הפרופסור נבחר לבדוק עובדות - ולא להשחיל דעות ותחזיות (ל''ת)

    יופיטר, 06/02/08 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    הוכחה ניצחת לכך שהשכלה לא מחפה על טפשות מולדת (ל''ת)

    א, 06/02/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    אלוהים אדירים לאיזו הזניה מביא אותנו אפקט האתרוג!!! (ל''ת)

    אבי, 06/02/08 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    הדברים חמורים ביותר. נושא וודאי לבג''צ

    פרופ' דרור, 06/02/08 09:10

    האם יתכן שהפרופ' פתח את פיו כדי
    שבג''צ יפסול את הוועדה בה ישב ויורה על הקמת וועדת חקירה ממלכתית ? אולי הוא יותר חכם מכפי שזה נראה ? אולמרט וברק צריכים להתחיל להזיע ? וביבי ? שלא יחגוג, ראינו עד כמה הוא לא מתאים כראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    דייייייייייייייייייייייייייייייי לשלטון השמאל

    ימני, 06/02/08 09:05

    המסואב

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    כל חברי הועדה חושבים כמוהו, אבל האחרים לא מגלים זאת בפירוש (ל''ת)

    עידו, 06/02/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    הכאילו ציטוט שהועדה החליטה בגלל שרצתה את אולמרט

    ע, 06/02/08 09:03

    הוא שגוי
    לפי הכותרת המשנית הוא אמר כאילו שהועדה החליטה לפי דעותיה הפוליטיות
    אולם לפי מה שכתוב למטה הוא מתייחס לשיקול לעכשיו בלי קשר לוינוגרד

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    אולי כדאי שנוציא את הימין מחוץ לחוק ? (ל''ת)

    פחדנים, 06/02/08 09:01

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    זה יותר מסריח מפרשת ווטרגייט (ל''ת)

    -, 06/02/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    ועדת אתרוגרד (ל''ת)

    עמית, 06/02/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    ווטרגייטוגרד (ל''ת)

    אהוד ניקסון, 06/02/08 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    לדין העם אולמרט וכל חברי וע. קוסא-מחשיא (ל''ת)

    בגין שותפות, 06/02/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    רק על זה צריך להקים ועדה - הבן אדם מועל באמון הציבור- מושחת (ל''ת)

    שלומי, 06/02/08 08:59

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    חמור ביותר !!

    דוד, 06/02/08 08:59

    ועדת וינוגרט למעשה מחזקת את הידיעה שהשלטון ומערכת המשפט רקובים מיסודם.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    בסה''כ ועדה סבירה בהחלט

    חיליק, 06/02/08 08:59

    היא עשתה את המוטל עליה לפחות בעיני הבוס שלה שגם מינה את חבריה (המכובדים מאוד) אחד אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    הבן אדם גנב לי את המשקפיים.... (ל''ת)

    רפי איתן, 06/02/08 08:59

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מצויינת רפי!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      סעדיה גאון, 06/02/08 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    מה ההגיון

    נגטיב של דרור, 06/02/08 08:58

    מה ההגיון של יחזקאל דרור לפרסם את הדברים כשהוא יודע :
    א.איזה מהומה תהיה.
    ב.הוא עלול לעמוד למשפט פלילי על עיוות דין חמור.
    ואולי אולי זו דרך לפרסם דברים מבפנים בהפוך על הפוך??????ולהשיג מטרה הפוכה

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא קולט כמה האנשים האלה מנותקים ומרגישים עליונים (ל''ת)

      אזרח פשוט, 06/02/08 10:25

      הגב לתגובה זו

      • אין התחייבות לאמת רק לדעות שלהם והם יודעים הכי טוב (ל''ת)

        מות הדמוקרטיה, 06/02/08 16:17

        הגב לתגובה זו

  • 144.

    מה ההגיון

    נגטיב של דרור, 06/02/08 08:57

    מה ההגיון של יחזקאל דרור לפרסם את הדברים כשהוא יודע :
    א.איזה מהומה תהיה.
    ב.הוא עלול לעמוד למשפט פלילי על עיוות דין חמור.
    ואולי אולי זו דרך לפרסם דברים מבפנים בהפוך על הפוך??????ולהשיג מטרה הפוכה

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    פרופ' דרור - שופט שמטה משפט מקומו בכלא (ל''ת)

    כתום, 06/02/08 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    בחירות עכשיו - אין אמון בהנהגה

    דוד, 06/02/08 08:56

    הועדה הייתה מטעם אולמרט וזה מה שיצא

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    מסתבר שמלבד המבצע האחרון גם הוועדה היא עוד ספין מושחת (ל''ת)

    מבית המדרש, 06/02/08 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    דבריי סולפו; דבריי הוצאו מהקשרם;התכוונתי

    פרופ' י. דרור, 06/02/08 08:56

    בדבריי ל... הציבור אינו מסוגל להבין ש.... הוועדה פעלה ביושר וללא שיקולים זרים.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    וחשוב לשים לב - אולמרט באמת עדיף על ביבי

    ד''ר אהרון דולב, 06/02/08 08:55

    וחשוב לשים לב - אולמרט באמת עדיף על ביבי

    מה שאני הבנתי לפני הוועדה הבין הסנילי דרור רק אחרי חקירה של שנה וחצי.
    וכי ציפיתם מחברי הוועדה לחשוב אחרת על נתניהו אחרי שראו איך ריסק את כל המערכות בהיותו שר האוצר ?
    ותקציב הביטחון ?
    הוא והנובוריש ברק התאימו אותו לצרכיהם.
    ''צבא קטן וחכם''... וחלש...
    להזכירכם ביבי דרש קיצוץ עמוק נוסף בתקציב הביטחון לפני המלחמה.
    על כך ראוי לגרשו בחזרה למולדתו אמריקה.
    ביבי סכנה קיומית.

    הגב לתגובה זו

    • תחזיר לסנגלים את התואר, ותחתום לי פה...ופה...שאתה מודה שאתה אהבל. (ל''ת)

      עז רך, 06/02/08 14:18

      הגב לתגובה זו

    • אתה דוקטור כמו שהבן של אולמרט הנוכל משרת בצבא (ל''ת)

      זאב, 06/02/08 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    יחזקאל דרור מפוצץ את ועדת וינוגרד.

    שמוליק מפתח, 06/02/08 08:55

    הועדה שהתחילה כועדה ראויה וכתבה מסקנות אמיתיות בחלק הראשון,עברה 'גיהנום' הפחדות ע'י כנופיית האולמרטים,עד שהותשה. ובשארית כוחותיה הפיקה דו'ח אנמי .יחזקאל דרור 'הצלע הסוררת'הצליח להחזיק מעמד,והחליט לפוצץ את סיפור הועדה לגורמים.אני קורא לנתניהו לדרוש מיד ועדת חקירה ממלכתית בתיחום של 3 חודשים לחקר האמת.אתה חייב זאת למשפחות השכולות,למילואימניקים ולכלל ישראל.במידה ולא יענו לתביעתך,על הליכוד להחרים את הכנסת וועדותיה,בהתאם לחוק.אקט חמור זה חייב להינקט בגלל אובדן אמון חמור בממשלה.יחד עם זאת עליך ליזום הפגנות חוקיות בכל מקום ולפתוח קמפיין מתמשך עד שיוכרזו בחירות לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    ''אולמרט וה-שופט,,,וינוגרד בע''מ'' לדראון עולם (ל''ת)

    המדריך המלא, 06/02/08 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    כי נפל פחד ביבי עליהם....

    בחירות, 06/02/08 08:54

    ביבי,

    בגדול זרועך ייפלו כאבן אז יעבור עמך ה'.

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    יצא המרצע מן השק

    אבי, 06/02/08 08:54

    ועדת וינוגרד,כמו שאר חלאות מערכת המשפט והפרקליטות,דוגלים בדיעות שמאלניות,ורוצים לקדם את דיעותיהם,גם אם העם חושב אחרת.
    הדרך לכך היא: ועדת בדיקה שתוצאותיה במצב זה ידועות מראש, וכן מערכת המשפט ,סליחה המשפח, שלנו והפרקליטות.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    ומרדכי ידע את כל אשר נעשה ויקרע מרדכי את בגדיו וילבש שק ואפר,

    גודמן, 06/02/08 08:54

    ויצא בתוך העיר ויזעק זעקה גדולה ומרה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ועדת שמירת האתרוגים (ל''ת)

    מוכר אתרוגים, 06/02/08 08:54

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    שלום כאן אליהו וינוגרד אנו מצטערים על הדברים ולכן כולנו נחקור את

    כשלי בדיקת, 06/02/08 08:54

    אנו נקים ועדה (כמובן שאנו חברי הועדה) על כשלי בדיקת מערכת לבנון השניה

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    המציאות מראה שלאולמרט יש ''תהליך חלום'' והפרופ' בסוף יתעורר ויבין (ל''ת)

    אלי, 06/02/08 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    תשובה: עדיף נתניהו! מכול הבחינות מדינית, בטחונית ובמיוחד כלכלית(!)

    המסביר לצרחן, 06/02/08 08:52

    לא די בזאת שנתניהו היה מנהל משבר כדוגמת אירועי גבול הצפון בצורה יותר מתוחכמת ויצירתית, ולא מסתבך כמו עו''ד אולמרט. מי שראה אתמול את החבר של אולמרט, זה שמונה לשר אוצר, זחוח בטלוויזיה בדיון על המשבר הכלכלי שפוקד את העולם, מבין שחייבים את נתניהו דחוף ליד ההגה של המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    התולעת שבאתרוג. (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 06/02/08 08:52

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אפילו לא אשליות

    חיים, 06/02/08 08:51

    אולמרט לא יקדם שום שלום ושום כלום. שום דבר במדינה הזו הוא לא קידם בשום תחום. אפילו הפשוט ביותר כמו למשל בנייה בתוך הקו הירוק (עיין ערך: חריש) וזו רק דוגמה קטנה. דוגמאות נוספות? שביתת המורים שהוא לא התייחס, ניצולי שואה שלא זז כלום, ועוד ועוד ועוד בכל תחומי החיים.בינתיים הוא רק יודע להקפיא ולהיסוג בכל דבר רק להרוס ולא לבנות. כלום! אבל כלום הוא לא קידם במדינה הזו!!! תנו לי דוגמה אחת קטנה למשהו חיובי שהוא פעל. אל תצפו ממנו לשום דבר טרנ.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אתם מבינים מדוע הבנות הנפלאות לא מכירות בבית המשפט

    דב, 06/02/08 08:51

    ומעדיפות להיכנס לכלא ולא למסור את שמם.
    הכל חרטה במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    נו אהרון ברק, ''יש שופטים בירושלים''? (ל''ת)

    יש פחדנים, 06/02/08 08:51

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    תהליכי השלום עד עתה הצילו

    לא פרופסור, 06/02/08 08:51

    6,998000 אנשים נשים וטף. רק 2000 הם הרגו. אני לא פרופסור ואפילו את החישוב עשיתי במחשבון.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אולמרט תתפטר עוד היום!! נמעסתה!

    eddy, 06/02/08 08:51

    אים יש בך עוד טיפה מצפון, תתפטר! את חברי הוועדה לחקור מיד. חוצפנים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    רעידת אדמה! שופט בכיר!!! הוליך שולל את העם (ל''ת)

    ''יח' 160+3'', 06/02/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    ועדת כשלונוגרד (ל''ת)

    -, 06/02/08 08:50

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    תודה על הכנות שאומרת שצריך ועדה ממלכתית

    גל, 06/02/08 08:49

    לא שנתניהו הוא המועמד שאתלהב ממנו פוליטית אך הועדה הזו שכפופה היתה לאולמרט וחישקה את עצמה בתשובותיה לבג''צ היתה מוגבלת ולאור העובדה הכנה שהציג חבר הועדה הנכבד כנראה שאין מנוס מלהקים ועדת חקירה ממלכתית שתעבוד בצורה ברורה יותר, עם יותר סמכויות ורצוי שתוך פחות משנה וחצי כדי לספר לכולם את מה שהם כבר יודעים.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    ועדת מוכתבוגרד (ל''ת)

    -, 06/02/08 08:49

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    בעיני זה נראה כמו הפרת אמונים. (ל''ת)

    אזרחית, 06/02/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    לידיעתכם, בראש הועדה עומד אולמרט ולא איזה וינוגרד שפוף. (ל''ת)

    ועדת אולמרט, 06/02/08 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    דברי הפ' הוכחה שהועדה מעלה באמון הציבור (ל''ת)

    אם היה ספק, 06/02/08 08:47

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מסתבר שוינוגרד כתבו את מה שאולרט הכתיב להם. בושה וחרפה. ועוד האיש (ל''ת)

    היה שופט בישראל, 06/02/08 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ועדת בלופוגרד (ל''ת)

    -, 06/02/08 08:45

    הגב לתגובה זו

    • ועדת קונספירוגרד (ל''ת)

      -, 06/02/08 08:53

      הגב לתגובה זו

      • ועדת תחמנוגראד (ל''ת)

        יופיטר, 06/02/08 09:11

        הגב לתגובה זו

  • 114.

    ועדת מזימוגרד (ל''ת)

    -, 06/02/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    עוד הוכחה שההשכלה הגבוהה במשבר - הוא פרופ' אבל ממש מטומטם (ל''ת)

    יוד, 06/02/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    נגע הקונספירציה - בשופט בכיר וב-2 אלופים (ל''ת)

    אלפסי אב שכול, 06/02/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    ועדת כסת''חוגראד (ל''ת)

    -, 06/02/08 08:44

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    צייר לי כסא ואצייר לך ממצאים

    הנסיך הקטן, 06/02/08 08:44

    צייר לי כסא של ראש ממשלה
    ואצייר לך ממצאים של ועדת חקירה.
    אין אמת בשום מקום. הכל פוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    *** ועדת ספינוגרד *** (ל''ת)

    הזכויות שמורות, 06/02/08 08:43

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    למה זה לא כותרת ראשית !!!

    גלעד, 06/02/08 08:43

    הדברים הם כל כך חמורים עד שהם דורשים עתירה לבג''צ לבטל את הוועדה . הבעיה , הבג''צ בעצמו יעשה את שיקול אולמרט..מה עושים ???

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    זיקנה מופלגת לא מבטיחה חכמה. (ל''ת)

    מני, 06/02/08 08:42

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    מה אני אגיד לכם ''יש העדר מסורת של אתיקה''

    השואל, 06/02/08 08:42

    אומר הפרופסר.אתה צודק משתי בחינות אחד שאתה לכאורה פרופ ו2 ''מה אתם רוצים שנתניהו יהיה בשלטון'' הראיון הוא רעידת אדמה אבל משום מה זה לא מרעיד אף אחד
    ואני שואל את עצמי מעניין איך עבדה וועדת אגרנט ואיך עבדו עוד כמה וועדות כמו ''רצח רבין'' חברה להתעורר ומהר צריך לעשות משהו הפרופסר הנ''ל הוא דןגמא מצויינת לכאורה לגידול סרטני .

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אין גבול לשחיתות.

    בועז, 06/02/08 08:40

    ועדת חקירה שמתנהלת לפי שיקולי האתרוגים היא כמו שוטר שגונב, כמו אנס שמנהל מרכז של נפגעות אונס.
    אין גבול לחוצפה ולשחיתות של האליטות בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    יצא המרצע מן השק והמבין יבין (ל''ת)

    שמעון, 06/02/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    נראה לי שבשנה וחצי של ''דיונים'' מעטפות רצו בטרוף... (ל''ת)

    חכם באשי, 06/02/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    ''שמאלמרט'' הביתההההההההההההה!!! (ל''ת)

    עלובים שכמותכם, 06/02/08 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרופסור דרור צודק, גם אני חושבת ככה (ל''ת)

    ציפי, 06/02/08 08:38

    הגב לתגובה זו

    • ההבדל שאת לא מעניינת אף אחד הבנת?! (ל''ת)

      דוד, חולון, 06/02/08 08:50

      הגב לתגובה זו

    • וגם אני חושבת כך (ל''ת)

      ציפי לבני, 06/02/08 09:10

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    יושר וחוכמת חיים לא תימצאו בחבורה שמנותקת מהעם (ל''ת)

    אבי, 06/02/08 08:38

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הערכנו שהתרח הזקן הזה יפטפט ולכן הזהרנו אותו לשתוק,עכשיו אכלנו אותה (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 06/02/08 08:37

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אולמרט נוסע החודש ליפאן וגרמניה ללמוד איך לוקחים אחריות (ל''ת)

    רוני, 06/02/08 08:35

    הגב לתגובה זו

    • חרקירי? הלוואי (ל''ת)

      איש עם אוטו, 06/02/08 08:55

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    מיטב השיר כזבו.

    יגאל כהן, 06/02/08 08:35

    שימו לב שלא יכייסו לכם את האיי קיו.
    זה משפט המפתח:
    ''שנשאל חבר הוועדה אם צריך לתת לאולמרט להמשיך עד הסוף''.
    שמתם לב,שמדברים על הפרופסור יחזקאל דרור ופתאום קופץ הכותב עם ''חבר הוועדה''.
    מדוע הוסיף הכותב את הביטוי,''חבר הוועדה''?
    זה מוסיף לדיוק?
    הרי ברור שמדברים על הפרופ' דרור.
    אלא מאי?
    מיטב השיר כזבו.
    לא די שאין המילים האלה נחוצות להבנת הדברים.
    נהפוך הוא.
    יחזקאל דרור,כבר לא חבר הוועדה.
    אין וועדה ואין חברים.
    יחזקאל דרור הוא פרופסור יחזקאל דרור,
    חבר ועדה,זה לא מינוי לכל החיים.
    יתרה מכך.
    המילים ''חבר הועדה'',יכולים לגרום לי לחשוב שמדובר בחבר אחר של הועדה.
    מסקנה.
    הביטוי ''חבר הועדה'',ספין.
    יחזקאל דרור,יכול לאמר מה שעולה על רוחו.
    ומי שישאל אותו שאלות פוליטיות(כמו במקרה הזה)יקבל תשובה פוליטית.
    וזה מה שקרה.
    והעיקר שכחתם.
    הועדה לא נתנה צל''ש לברק ולא לביבי.
    את ברק,היא האשימה באשמות הכי,הכי,
    חמורות וספק אם אולמרט יכול להעסיק את המחדליסט הזה בתור שר ביטחון,
    לאור מסקנות הועדה.
    אבל אני מציע לאולמרט,לסלוח לברק,
    על הפשלות שהצביעה עליהם הועדה.
    והסיבה?
    כל המערכות כשלו.
    אבל אבי,אבות קריסת המערכות,
    הוא לא אחר מאשר השוטה מתעלת בלאומילך שריסק את כולנו.
    הלא הוא,ביבי הקרוק.
    והניה,אד'רט מביבי(בקצת).

    הגב לתגובה זו

    • וחשוב לשים לב - אולמרט באמת עדיף על ביבי

      ד''ר אהרון דולב, 06/02/08 08:45

      מה שאני הבנתי לפני הוועדה הבין הסנילי דרור רק אחרי חקירה של שנה וחצי.
      וכי ציפיתם מחברי הוועדה לחשוב אחרת על נתניהו אחרי שראו איך ריסק את כל המערכות בהיותו שר האוצר ?
      ותקציב הביטחון ?
      הוא והנובוריש ברק התאימו אותו לצרכיהם.
      ''צבא קטן וחכם''... וחלש...
      להזכירכם ביבי דרש קיצוץ עמוק נוסף בתקציב הביטחון לפני המלחמה.
      על כך ראוי לגרשו בחזרה למולדתו אמריקה.
      ביבי סכנה קיומית.

      הגב לתגובה זו

      • יחזקאל דרור פוצץ את ועדת וינוגרד

        שמוליק מפתח, 06/02/08 08:52

        הועדה שהתחילה כועדה ראויה וכתבה מסקנות אמיתיות בחלק הראשון,עברה 'גיהנום' הפחדות ע'י כנופיית האולמרטים,עד שהותשה. ובשארית כוחותיה הפיקה דו'ח אנמי .יחזקאל דרור 'הצלע הסוררת'הצליח להחזיק מעמד,והחליט לפוצץ את סיפור הועדה לגורמים.אני קורא לנתניהו לדרוש מיד ועדת חקירה ממלכתית בתיחום של 3 חודשים לחקר האמת.אתה חייב זאת למשפחות השכולות,למילואימניקים ולכלל ישראל.במידה ולא יענו לתביעתך,על הליכוד להחרים את הכנסת וועדותיה,בהתאם לחוק.אקט חמור זה חייב להינקט בגלל אובדן אמון חמור בממשלה.יחד עם זאת עליך ליזום הפגנות חוקיות בכל מקום ולפתוח קמפיין מתמשך עד שיוכרזו בחירות לאלתר.

        הגב לתגובה זו

      • כל הבולשביקים יצאו מהחורים

        מירו, 06/02/08 08:53

        אבל זה לא באמת יצליח לכם כי אולמרט יגמור את הקריירה הפוליטית הנכלולית שלו כך או אחרת, ואתם תיוותרו רק עם ברק וביבי ששניהם ראוים עשרות מונים מהנחש השועלי שהשתלט על אורחות חיינו כאן.

        הגב לתגובה זו

      • עוד דוקטור טמבל פותח את הפה. חזרה לחור בבקשה. (ל''ת)

        מתעב חוכמולוגים, 06/02/08 08:54

        הגב לתגובה זו

      • אפילו הערבים עדיפים עליך ועל יגאל כהן (ל''ת)

        בחילללללההההה, 06/02/08 09:00

        הגב לתגובה זו

      • מה כל זה קשור לניהול נכון של המלחמה... הניהול היה כושל... ומנהלי (ל''ת)

        המלחמה צריכים, 06/02/08 09:11

        הגב לתגובה זו

      • במלים אחרות: ביבי היה המחליט ושרון היה אפס מאופס. (ל''ת)

        ד'ר ארנון דולף, 07/02/08 12:19

        הגב לתגובה זו

    • יגעל התגובה שלך ארוכה יותר מדוח וינוגרד (ל''ת)

      -, 06/02/08 08:46

      הגב לתגובה זו

      • האורך לא קובע

        גמד, 06/02/08 08:51

        אומרים אלה שיש להם קצר

        הגב לתגובה זו

    • וכל מילה מיותרת (ל''ת)

      אזרח מודאג, 06/02/08 08:48

      הגב לתגובה זו

    • פרס ישראל לאקרובטיקה מילולית למר כהן

      מי מכזב?, 06/02/08 08:49

      לא ''חבר וועדה'' עאלק? בגלל התפלפלות ש''זה לא מינוי לכל החיים?'' בחייך, תמצא משהו יותר אנטליגנטי להגן על האתרוגים שלך

      הגב לתגובה זו

      • יגאל. אתה גדול מהחיים. תשאל את בעלי עד כמה אני מעריצה אותך. (ל''ת)

        מיכל הרשקו., 06/02/08 09:38

        הגב לתגובה זו

    • וואלה יגאל - זווית ראיה נכונה ומעניינת

      ערן ו., 06/02/08 09:03

      מקבל את הניתוח שלך.
      תמיד שווה לקרוא את מחשבותיך !

      אכן, צודק !!!!!!

      ואני מוסיף משלי: ביבי הוא אסון לאומי.
      קיצוץ תקציב הצבא הרס את הצבא. קיצוצים אחרים ריסקו את הרשויות המקומיות שלא יכלו לפעול. את כל השירותים הוא ריסק.

      השאיר אחריו מדינה מרוסקת.

      הגב לתגובה זו

      • יגאל כהן : כל הכבוד. על הסובוח. עשיתה לי ולרבים בארץ את היום. (ל''ת)

        benzi. a, 06/02/08 09:40

        הגב לתגובה זו

    • יגאל-תקרא לגיוס חרום של 200 הטוקבקסטים שלך,עלו עלינו,אכלנו אותה (ל''ת)

      כנופיית קדימה, 06/02/08 10:52

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ה''פרופסור'' הוא הסרטן במדינה (ל''ת)

    אזרח ישראלי(אי), 06/02/08 08:34

    הגב לתגובה זו

    • ןמה ביבי תרופה??? לא עלינו עדיף להיות חולה (ל''ת)

      אורית, 06/02/08 08:48

      הגב לתגובה זו

      • אורית,את כבר חולה קשה. בראש. (ל''ת)

        ד''ר פרויד, 06/02/08 11:56

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    דיקטטורת האליטות. אני לא מאמין לאיזו רמת צביעות הגיעו שופטי ישראל (ל''ת)

    רפאל, 06/02/08 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    פרופ' יחזקאל הודה שאנחנו רפובליקת בננות!

    אליהו שמש, 06/02/08 08:33

    אכן הועדה החליטה לא למצואת את הדין משיקולים פוליטיים בלבד! ממש ביזיון! כעת לכו ותאמינו שהמצב ישתפר וכל הליקויים יתוקנו!... למי שלא מבין: הספירה לאחור של סוף מדינת ישראל בעיצומה. לא מאמין שהמדינה תגיע ליום הולדתה השבעים.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    הסירחון עוד יסתיר את השמש,

    גודמן, 06/02/08 08:32

    מה לא אומרים על מנת להציל את אולמרט ??? בושה וחרפה .

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מדליית ''השלום האחווה והרעות'' תוענק לחברי הועדה על תרומתם לשלום (ל''ת)

    גורג בוש, 06/02/08 08:32

    הגב לתגובה זו

    • על איזה שלום אתה בדיוק מדבר? רק לפני יומיים היה פיגוע בדימונה. (ל''ת)

      א.ד., 06/02/08 08:47

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    תוקם ועדת חקירה ממלכתית לאלתר ולא וועדות מ''טעם''!!! (ל''ת)

    דוד, 06/02/08 08:32

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אריגת העבר למען אריגת העתיד.

    אריגה, 06/02/08 08:32

    הוועדה עסקה באריגת העתיד והתייחסה לכשלים בהתנהלות המלחמה כטראומות ודרמות שאסור שישפיעו על העתיד. אולמרט מלך העיקר לא ביבי. איזה עתיד וורוד מצפה לנו. איזה אושר.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    בזה הרגע ניתן התוקף-ועדת וינוגרט = לא רלוונטית.

    דודי, 06/02/08 08:31

    בושה , פשוט בושה. אין לכם מושג איזה כאבים פנימיים אני חש ברגע זה כאזרח מדינת ישראל. הכל קורס. אין אמונה באף אחד.ביום הבחירות אני פותח בקבוק יין בשבע בבוקר, ואת המנגל בשמונה. פרייאר מי שהולך להצביע.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    וועדת וינוגרד = מכבסת אולמרט (ל''ת)

    חיים, 06/02/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מרי אזרחי ולהפסיק לעשות מילואים (ל''ת)

    אזרח, 06/02/08 08:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרופסור משוחד, פוליטי וגם,לצערנו,טיפש (ל''ת)

    עודד, 06/02/08 08:30

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    תודה רבה לפרופסור... כעת כולנו מבינים,מה היו המניעים של הוועדה... (ל''ת)

    הוא חשף את מה, 06/02/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    דיקטטורה בולשביקית

    נעמן, שפוי, 06/02/08 08:29

    חברי הוועדה עסקה בטיהור השרץ,במקום בטיהור הנגע. הדברים מצביעים על חברי הוועדה כאנשים ללא מצפון וללא ערכים.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    להכניס אותו לכלא !!!!

    כולם נתניהו, 06/02/08 08:29

    מה עדיף שקרן ומושחת שמסתובב חופשי או מושחת בכלא????

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    למה שדעתו של הפרופסור הנכבד יהיה שקולה יותר מ''כל'' אזרחי ישראל?

    טימוטאו פירולו, 06/02/08 08:29

    בחירות פירושו ביטוי לרצון העם בקלפי. ואם רצונו ודעתו של העם הוא שיעלה נתניהו, למה שיבא מאן דהוא עם כל הכבוד שאפשר שמגיע לו, ודעתו הפרטית יקבע את עתיד מדינה שלמה.

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הגרורה הממארת של שלטון מפא''י הבולשביקי. (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 06/02/08 08:29

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כמה כסף קיבלו חברי הועדה מאולמרט? (ל''ת)

    זה גם שיקול!!!, 06/02/08 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    נתניהו?כאילו מדובר בהשתלטות עויינת של אויב על המדינה

    דקל, 06/02/08 08:28

    הרי התקשורת שבמסגרת המאמצים להשאיר את אולמרט בשלטון ,תמיד בכל ריאיון נשאלה השאלה (בגרסאות שונות)''אז מה את/ה רוצה
    שביבי יעלה לשלטון''?.רוב העם רוצה בכך! לפחות לפי כל הסקרים בשנתיים האחרונות.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    נתניהו אבן הנגף שבגללו צריך לשמור על ממשלת אולמרט -ברק.

    benzi. a, 06/02/08 08:26

    זה שאני ורבים בישראל תומכים בממשלת אולמרט זה לא אמר שאין לי ולאחרים בקורת על תפקוד הממשלה . וזה למרות שהיא היום מנוהלת על הצד הטוב ביותר ומתקנת את עוולות הממשלות הקודמות.
    יש דבר כזה במדינה ובקרב רוב הציבור בארץ את המושג הזה ''בהלת נתניהו''. למרות שהסקרים מראים לטובתו . הם בימים אלה ווירטואלים ולא משקפים את המציאות. אך הבהלה הזאת קיימת. כי כל הארכי-פרחי רוצים להחזיר את הייצור ההרסני הזה לשלטון. וזה כבר סיבה מספקת לא להעביר בקורת או להלין על הממשלה הנוכחית עד יעבור הזעם ובהלת נתניהו יראה כעורבה-פרח.

    הגב לתגובה זו

    • לדעתי צריכים מראש למנוע מתומכי ביבי להצביע

      מירו, 06/02/08 08:58

      כך זה משתמע מהתגובה ההזויה והבלתי ראויה שלך.

      אגב מעולם לא הצבעתי לביבי ואין בדעתי לעשות כן בעתיד, אבל להשתמש בשיטות בולשביקיות בזויות שאתה מציע? איכס עליקה

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    אז מסקנות וינוגרד היו משיקולים פוליטים? (ל''ת)

    דודו, 06/02/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אפשר לתת פרשנות לדבריו של הפרופסור לכאן ולכאן (ל''ת)

    פקק תנועה, 06/02/08 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מה ז''א,רוצים שיעלה נתניהו?מה קרא?מה עשו מנתניהו?מוסוליני?אידיוטים!

    אם נמשיך ככה, 06/02/08 08:25

    כל הכבוד לשופט דרור!לפחות שופט אחד הגון יש לנו!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מעדיף 10 אולמרט + 12 ברק , ורק לא נתניהו !!!!

    ישראל,,,,,,,,,,, 06/02/08 08:25

    האיש אימץ את התורה הכלכלית הפאשיסטית האומרת שהזקן ,החולה והנכה הם נטל על מדינה ויש לצמצם נטל זה בכל דרך אפשרית !!!!,,,

    הגב לתגובה זו

    • איזה קשקוש! (ל''ת)

      די לטמטום, 06/02/08 08:39

      הגב לתגובה זו

    • חבל לך על הזמן ! תכנית נתניהו הצילה את המשק... גם אם אתה חושב אחרת (ל''ת)

      קיבל מחמאות מכל, 06/02/08 09:01

      הגב לתגובה זו

    • you are such a big IDIOT!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      adriana, 06/02/08 09:07

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    המפכ''ל חייב להורות על מעצרם וחקירתם של חברי הועדה-מעילה באמון (ל''ת)

    סנגור מטעם, 06/02/08 08:24

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    מי שטוען שתהליך ה''שלום'' ימנע את המלחמה הבאה זורה אשליות מסוכנות

    אייל, 06/02/08 08:24

    לא רק שלא ימנע אלה יגרום למלחמה, שתגיע בכל מקרה, להיות הרבה יותר מסוכנת ובעייתית, ללא עומק אסטרטגי במרכז הארץ ואם תקיפה מאסיבית של תל אביב ואזור המרכז כולו. הדרך היחידה להימנע מאותה מלחמה היא להמחיש לאויב שאין לו סיכוי אי פעם להגשים את שאיפותיו הרצחניות ושלישראל יש כוונה ברורה להזיק לו בצורה בלתי נסבלת. זה נקרא הרתעה. היא גורמת לפשרות אצל האויב, השלמה עם המציאות ופחד מלהסתבך עם אויב חזק, אכזר וחסר עכבות.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    דמוקרטיה נוסח השמאל-''דעת העם חשובה רק כשהיא לטובתנו....'' (ל''ת)

    אריק קלנר, 06/02/08 08:22

    הגב לתגובה זו

    • מי דעת ההעם שלך אוהדי ביתר השסניקים אגודה?!מזל שהיו במלחמה שרידים (ל''ת)

      שמולנים שנלחמו., 06/02/08 08:32

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אין ספק ,שהפרופסור המכובד לא ביצע עבודת מטה לפני התבטאותו האומללה!

    ירון.ק, 06/02/08 08:22

    צריך להקים ועדה שתחקור כיצד חבר בועדת חקירה כה רגישה חושף שיקולים פוליטיים ולא עיניניים של חבריה!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שנה וחצי ישבה החבורה וצחקה בפנים למילואימניקים ולמשפחות השכול, (ל''ת)

    מעילה בתפקיד, 06/02/08 08:22

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    שמה האמיתי של הועדה.

    רפאל ד., 06/02/08 08:21

    ועדת ספינוגרד!
    הבנתם את זה עם מוגבל שלי?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    החברים של אולמרט....

    יעקב, 06/02/08 08:21

    אלו הם המלצות ודיבורים של חברים ,ולא של חבר וועדה שמסקנותיה גומדו-בגלל חבר?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פרופ' דרור בדבריו קובר את היושרה של וועדת וינוגרד

    דברים מזעזעים, 06/02/08 08:21

    הוועדה נדרשה לחקור את כשלון המלחמה על מנת למנוע את הכשלון הבא. על פי דבריו, היה בוועדה שיקול חשוב גם לגבי קביעת העתיד הפוליטי של המנהיגות. זו אמירה קשה שמעקרת את הדו''ח והופכת אותו לדו''ח פוליטי ופסול מעיקרו.
    לדעתי, אולמרט כשל מאוד ואינו יכול להמשיך אפילו יום אחד להתיימר להנהיג, וצריך ללכת לבחירות מוקדמות. אני חושב שביבי הוא לא ראוי אבל כן אכבד את הכרעת העם במידה והוא זה שיזכה. הייתי מצפה שכבוד השופט וינוגרד יסתייג מהדברים, כי אחרת צריך לפסול את הדו''ח ולהקים וועדת חקירה ממלכתית.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נשמע ממש ועדה אתית -כולם מושחתים אתרוגנות לשמה!!!!!!!!!! (ל''ת)

    משה, 06/02/08 08:20

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אולמרט אשם במלחמה? לא שכחתם את שרון, מופז ובוגי שלא הכינו את הצבא? (ל''ת)

    הגיוני, 06/02/08 08:20

    הגב לתגובה זו

    • לא הכינו את הצבא ? ! שכחת כבר איך הצבא היה מוכן וביצע ביעילות את

      ההתנתקות החשובה, 06/02/08 08:48

      אז מה חשבת שצבא צריך להיות מוכן למלחמה כשיש לו תפקידים חשובים ונעלים יותר? ואם הועדה פוליטית למה אסור לצבא להיות פוליטי? אולמרט צריך להמשיך ולהפוך את כל מוסדות השלטון לפוליטיים.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    הרמת כוסית עם 5 חברי הועדה תתקיים בבית קדימה על תרומתם לשלום ...... (ל''ת)

    אבו מאזן, 06/02/08 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    האם קבלת משהו להעביר? (ל''ת)

    יוסי במברגר, 06/02/08 08:19

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    זה הפרופסור הכי מטומטם שהתראיין אי פעם בנושא

    פפר, 06/02/08 08:19

    מצד אחד ''אין שכל בקודקוד'' מצד שני אם ''יקדם שלום זה שיקול'' ? איך בדיוק רוה''מ אידיוט יכול לקדם שלום ???

    הגב לתגובה זו

    • באמת משנה מי יהיה ראש הממשלה ? והמדינה כן מעניינת?

      העיקר שביבי, 06/02/08 09:05

      הדבר החשוב באמת הוא מה רצונם האישי של חברי הוועדה. ואם העם רוצה את שנוא נפשם של החברים הנכבדים יש להציל את העם ולמנוע בכח את האסון.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    ''מה עדיף נתניהו?'' כן ! נתניהו עדיף !

    אורי, 06/02/08 08:18

    מנטרה שכוווולם חוזרים עליה על מנת להפחיד אותנו ...
    מה עדיף נתניהו ?
    התשובה היא ודאי !!!
    לא שאני מסמפט את נתניהו אבל אולמרט ??? ברק ???
    ליבני ??? חבורת הלוזרים הזו ?

    אנחנו רוצים מישהו מנצח !
    וביבי הוא כזה .

    הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה את נתניהו!

      עכשיו החלטתי, 06/02/08 17:29

      ואני לא רוצה לשמוע את כל הבולשיט שמנגנים עליו בתישקורת.
      צדק מי שאמר על התיקשורת תישקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרופסור - למה אתה חושב שבבחירות יבחר נתניהו? - נמק והסבר

    יופיטר, 06/02/08 08:17

    ואם אתה אומר זאת על סמך מה שאתה קורא כרצון העם - שנתנצל על קיומנו? - או שנחליף את העם? - סליחה פרופסור - מה שאמרת - נראה לי מתאים לרפובליקת בננה - ולא למדינה דמוקרטית - שבה רצון העם מתבטא בקלפי

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ''מה עדיף, בחירות שבהן יעלה נתניהו?'' אומרת הכל!!! (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ריסקנו את העליון,מרחנו את מסקנות וינוגרד,המשטרה בכיס והכל מכור מראש (ל''ת)

    כנופיית קדימה, 06/02/08 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להלן-''אם כל הקונספירציות'' מאת וינוגרד (ל''ת)

    הבנם את זה?, 06/02/08 08:14

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''יצא המרצע מהשק''... כעת ברור לכל שלוועדה היו כוונות לא ענייניות ... (ל''ת)

    וועדה פוליטית.., 06/02/08 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מסקנות הועדה הפוליטית @ רק לא ביבי @ (ל''ת)

    בשם אברמוביץ, 06/02/08 08:13

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    סליחה פרופסור - תפקידך לבדוק ולחקור את הכשלים - דעתך הפוליטית

    יופיטר, 06/02/08 08:12

    לא שווה יותר - לא מדוייקת יותר - ולא בטוחה יותר - משל כל אזרח - כמו כן גם בחיזוי העתיד - אין לך יתרון על חוזה עתידות כמוני למשל

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    החברים של אולמרט משתינים מהמקפצה, מישהו חשב אחרת? (ל''ת)

    חיים, 06/02/08 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הפרצוף של הוועדה..

    חי, 06/02/08 08:12

    לפעמים לוקח זמן אבל בסוף הפרצוף האמיתי של הוועדה מ''טעם'' שמונתה כאן .גם פוליטית וגם דאגה לעצמה בלבד..אולמרט צריך להתפטר ולו רק בגלל העובדה שמינה את הוועדה הזאת...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    לפרופסור הלא מכובד

    יהודה, 06/02/08 08:12

    אם זה היה משהו מהימין שמכניס שיקולים זרים היו תולים אותו בכיכר העיר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    הפרופסור צודק-המשך תהליך השלום ומניעת הכתומים מלשלוט-צעדים קיומיים!

    נעמן, 06/02/08 08:12

    המסקנה האמיתית של וינוגרד - תהליך השלום הוא המטרה האסטרטגית של ישראל.

    זוהי מסקנה מצויינת, נכונה וראוייה.

    האפשרות שביבי יעלה לשלטון ועימו מרכז הליכוד מסוכנת בהרבה מזה של אולמרט.

    החזרת השטחים הכבושים לאדוניהם בני העם הפלסטיני והשכנת שלום עם אחינו הם העניינים החשובים על סדר היום.

    די לכיבוש!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות,יש לנו סבלנות,ביבי יהיה ראש הממשלה הבא ! אם תרצה ואם לא ! (ל''ת)

      זעמן מצוי, 06/02/08 08:21

      הגב לתגובה זו

    • המשך תהליך השקר שימנע החזרת הפליטים, שמאל ישראלי פושע (ל''ת)

      וואליד, 06/02/08 08:34

      הגב לתגובה זו

    • רשימה (חלקית) של מקומות ישוב ישראלים שהוקמו על אדמות 48 הכבושות

      היית'אם, 06/02/08 08:39

      רמת אביב - שייח מוניס
      קיבוץ ברעם - אקרית ובירעם
      כפר שמריהו- סדנא עלי
      אשדוד - אסדוד
      ירושלים - אל קודס
      רעננה - חרבת עזון
      מבשרת - קולוניה
      יפו - יפא
      אילת - אום רשרש
      רמת גן - סלאמה
      לוד - ח'ארת אל ג'ואריש
      חיפה - חיפא

      הגב לתגובה זו

      • אם היו מתיישבים שם מתנחלים,כבר מזמן היו השמאלנים ''מתבכיינים''... (ל''ת)

        ., 06/02/08 09:14

        הגב לתגובה זו

    • אתה חמור עקשן שחוזר על שקריו. אין שלום ולא יהיה עד שיבת האדמות (ל''ת)

      וואליד, 06/02/08 08:39

      הגב לתגובה זו

    • שחררו את אדמות אבותינו, פושעי השמאל הציוני. אנחנו לא אחיך ולא נהיה (ל''ת)

      וואליד מחג'נה, 06/02/08 08:39

      הגב לתגובה זו

    • אני חוזר בי! די לקיבוץ! (ל''ת)

      נעמן, 06/02/08 08:41

      הגב לתגובה זו

    • יחזקאל דרור מפוצץ את ועדת וינוגרד.

      שמוליק מפתח, 06/02/08 08:43

      הועדה שהתחילה כועדה ראויה וכתבה מסקנות אמיתיות בחלק הראשון,עברה 'גיהנום' הפחדות ע'י כנופיית האולמרטים,עד שהותשה. ובשארית כוחותיה הפיקה דו'ח אנמי .יחזקאל דרור 'הצלע הסוררת'הצליח להחזיק מעמד,והחליט לפוצץ את סיפור הועדה לגורמים.אני קורא לנתניהו לדרוש מיד ועדת חקירה ממלכתית בתיחום של 3 חודשים לחקר האמת.אתה חייב זאת למשפחות השכולות,למילואימניקים ולכלל ישראל.במידה ולא יענו לתביעתך,על הליכוד להחרים את הכנסת וועדותיה,בהתאם לחוק.אקט חמור זה חייב להינקט בגלל אובדן אמון חמור בממשלה.יחד עם זאת עליך ליזום הפגנות חוקיות בכל מקום ולפתוח קמפיין מתמשך עד שיוכרזו בחירות לאלתר.

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא אח שלי אתה כובש שבא מאירופה ויחזור לשם

      אינתיסאר, 06/02/08 08:48

      אתם גרועים מהימין היהודי כיוון שאתם מייצגים את תרבות אירופה נגד האיסלם.

      הגב לתגובה זו

      • כן לישוב יהודי בארץ ישראל. לא למדינת הרצל (ל''ת)

        יהודי לא ציוני, 06/02/08 17:27

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדינת מפא''י מושחתת מהמסד ועד הטפחיים

    אבי, 06/02/08 08:11

    ועדת חרטה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אחרי שהמשטרה הסריחה בסגירת התיק לאולמרט,עכשיו גם הועדה,הכל מכור (ל''ת)

    שוק הכרמל, 06/02/08 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לקרוא ולא להאמין..ועדה לא אובייקטיבית,

    ועדה, 06/02/08 08:11

    ןאנו כל כך רצינו להאמין שהועדה תעבוד אך ורק משיקולים שאינם זרים ואינם חוטאים לאמת.
    מסתבר שלאולמרט יש חברים לא רק בתקשורת אלא גם בועדת וינוגרד.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    הסריחו את האווירה,עכשיו לך תאמין לאיזה שופט או ועדה ,ממש הרס

    מרגלנית, 06/02/08 08:09

    המדינה,אובדן אמון מוחלט בכל מערכת שלטונית,כאשר אבדנו אבדנו

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אין תוקף לוועדה, ידוע אולמרט אשם!!! (ל''ת)

    עכשיו ברור, 06/02/08 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הצהרות פרופסור דרור

    אבי, 06/02/08 08:08

    חבר ועדת הבלוף. חוצפן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    וינוגרד לדין על הפרת אמונים.

    אלי, 06/02/08 08:08

    שהעונש על כך הינו 3 שנות מאסר

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בהבחנה דקה גם וינוגרד אמר זאת!!!

    יאיר1010, 06/02/08 08:08

    בנאום ''הסלחנות'' של וינוגרד אמר יו''ר הוועדה.. ''אחת המשימות החשובות הוא השלום''.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שוב מתברר - שמאל זה אסון, חורבן, שקר, הסתה שינאה ובגידה (ל''ת)

    דרור בגד בתפקיד, 06/02/08 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    המאפיה השמאלנית- הקוזה נוסטרה-קשר הקאמורה (ל''ת)

    אלי בובליל ר''ג, 06/02/08 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    די לביביפוביה

    Amir, 06/02/08 08:07

    If even Vinograd is a joke, we should be really worried about the future of Israel

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    יש לבטל את מסקנות הועדה

    שלמה, 06/02/08 08:07

    זו ועדה פוליטית !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מה,אמרו לכם לבדוק מי יביא שלום,או מי אחראי לתוצאות המלחמה?? (ל''ת)

    אהבל מתוסכל, 06/02/08 08:07

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    להעמיד 5 וחברי הועדה לדין על מעילה בתפקידם וקבלת כספים במרמה (ל''ת)

    המבקרת, 06/02/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אם זה מה שאמר חבר הוועדה , אז אכן זו וועדה פוליטית ולא עיניינית (ל''ת)

    ראש הממשלה, 06/02/08 08:06

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מסקנות הועדה לקחו בחשבון שיקולים פוליטיים?

    מוטי שחר, 06/02/08 08:05

    כנראה שטענתו של אולמרט כאילו הועדה נתנה תשובה ''מוחצת'' למי שייחס לו שיקולים פוליטיים מתנדפת מול דבריו של חבר הועדה.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ומסכנים המשפחות השכולות,שעוד פעם מרחו אותם,וגם גירשו אותם מהכנסת (ל''ת)

    תושב הצפון, 06/02/08 08:05

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אי הבנת דברי פרופ' דרור

    דני, 06/02/08 08:03

    בתשובה לשאלה הציג פרופ' דרור למראיין שאלה מבלי שנתן לה תשובה משלו.
    הכוונה היא שעל כל אחד להציב בפני עצמו את השאלה הזו, עם המשמעויות הפוליטיות שלה.
    כלל לא מדובר בעמדה פוליטית-מפלגתית של פרופ' דרור או של הועדה.

    הגב לתגובה זו

    • עצם השאלה - מעוררת תהיות עמוקות (ל''ת)

      יופיטר, 06/02/08 08:19

      הגב לתגובה זו

    • אני מבין

      ניסים, 06/02/08 08:35

      עליית נתניהו או הישארות אולמרט היא עמדה ערכית
      אלוקים אדירים עד היכן תגיע צביעות השמאל בישראל
      דני תתעורר

      הגב לתגובה זו

    • שאלה? תשובה? משמעויות?

      נתי, 06/02/08 09:24

      זה מה שעובר לחבר וועדת חקירה בראש?
      הוא לא חשב אפילו לרגע לפני שפלט את האמירה האומללה הזאת שמסתירה מאחוריה, כמו שאתה אומר, משמעויות פוליטיות אדירות. הוא אמור לחרוץ גורל לשנים הבאות, לחקור ולהגיע אל האמת, ומה שמניע אותו זה הפחד ממועמד כזה או אחר???!!!
      אין גבול לבושה???
      הדעת לא סובלת את הדברים האלה!
      אם זה מה שעובר לאיש בתת המודע שלו אז דעתו הושחתה לחלוטין.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    פרופסור בן-דרור,היה זה שלחץ לדו''ח חמור

    נתן.ש, 06/02/08 08:01

    אין גבול לחוסר היושר של המגיבים,השנאה מעוורת את עיניהם.ודבריו אכן נכונים.

    הגב לתגובה זו

    • ואיפה הגבול שלך? רשעות טמטום וגועל-נפש בנתן.ש בזוי אחד... (ל''ת)

      ישראל, 06/02/08 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חונטה שלום!

    פרופ' דרור, 06/02/08 08:01

    שכחתי להוסיף שקיבלתי משכורת מאולמרט אבל זה לא השפיע על החלטתי בועדה.
    אתה בידיוק המחלה, הסימפטום הוא האדישות של המדינה המטומטמת הזאת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האתרוגיזם חוזר !!

    גרשון, 06/02/08 08:00

    אם הוא ''יקדם את השלום'' (קרי, יחריב כמה התנחלויות וייתן לחמאס עמדות ירי על נתב''ג) אז צריך לשמור עליו.

    יש לי דה ז'ה וו ...

    הגב לתגובה זו

    • האתרוגיזים מעולם לא עזב (ל''ת)

      לולב, 06/02/08 08:50

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    פשוט יאוש

    רפי, 06/02/08 07:59

     בא לי לרדת מהארץ. הכל כאן פוליטיקה. אין ערכים. השמאל והתקשורת הורסים את המדינה. בא לי להקיא מאולמרט. מנהיג אפס. כנראה מגיע לנו מנהיג כזה.

    הגב לתגובה זו

    • גם ל' (ל''ת)

      שגרןשמש, 06/02/08 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    למי שתהה...

    אוון, 06/02/08 07:59

    איך דו''ח ביניים היה כל כך חריף, ודו''ח סופי היה כל כך פרווה, הינה התשובה. הועדה הייתה צריכה *רק* לחקור את העניין המלחמה, ולא להביא את השיקולים הפוליטיים שלה לתוך החשבון.
    ועדה מוזמנת, ועדה מטעם, והכל ברור כשמש עכשיו. הפיקו דו''ח ביניים קשה כדי ''לקנות'' את אמון הציבור, אבל הדו''ח הסופי סיפק למזמין את מה שהיה צריך.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המוח של פרופסור, אבל הפה פולט שטויות (ל''ת)

    סייד לחכמה וגו', 06/02/08 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    תגובה לדברי פרופ דרור

    נבט רחל, 06/02/08 07:59

    יש לי מספר שאלות/תהיות
    1. האם לא צדק רה''מ כאשר הקים ועדת בדיקה בה מינה את חבריה וגזר עלינו כלון בכך שזו ועדה מטעם. באיזו דמוקרטיה רה''מ ממנה את הוועדה שחוקרת את אחריותו ומסנדל אותה ע''י בג''ץ באי קביעת מסקנות אישיות.
    2. האם הע רך שלטון העם בדמוקרטיה איבד את מעמדו והופך לשלטון של אליטות שמאלניות, עיתונאים מאתרגים אשר את מחירם אנו חובים בימים אלה עם פריצת ציר פילדלפי וכמובן התגברות ירי הקאסם על דרומה של מדינת ישראל מתקרב מאוד לביתי באשדוד.
    3. האם בזה שחבר ועדה אשר יש לו השקפת עולם ככול אדם אין לו את היכולת או לחלופין יש לו את החוצפה להציג את השקפת עולמו כבל עם ועדה ולהראות לכולנו שהוא מצפצף ...

    הגב לתגובה זו

    • יש סתירה מסוימת בדבריך

      אילן חטאב, 06/02/08 15:03

      שכן אם זו ועדה מטעם מדוע נזקק ראש הממשלה לסנדל אותה באמצעות בג''ץ?
      דבר נוסף:גם ועדת חקירה ממלכתית ממונה ע''י ראש הממשלה והוא אינו מחוייב לקבל את מסקנותיה[גם ועדת חוץ וביטחון מוסמכת למנות ועדתחקירה ממלכתית]

      אשית אני לא מאמין שניתן למצא [שלא במקרה] אדם מכובד ככל שיהיה שינטרל את השקפתו הפוליטית לחלוטין בבואו לדון בנושאים בעלי אופי פוליטי מובהק-הטעות של החבר הנכבד היא שנתן דרור להשקפתו באמצעי תקשורת המוני
      עוד משהו,כוועדה מטעם היא נתנה לא מעט על הראש לממשלה ולעומד בראשה

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הפרופסר נבחר לבדוק את הכשלים - ולא להביע דעתו הפוליטית - או תחזיות

    יופיטר, 06/02/08 07:57

    עתידיות - שכן בכך לא נבדל הפרופסור - מכל אזרח אחר -

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תודה לפרופ' דרור שהיה מספיק כן וגלוי לומר את האמת. הרי הועדה מונתה

    אטד הביתה!!, 06/02/08 07:57

    על ידי אולמרט וחזקה עליו שלא ימנה את החברים של נתניהו למשל...
    עכשיו ברור לחלוטין, אם היה למישהו ספק קודם לכן... למה גרירת הרגליים כל כך הרבה זמן, למה הניסוחים המעורפלים והבלתי ברורים ולמה ההסתתרות מאחורי אי-החלטות אישיות.
    תודה לועדה שחסמה כל אפשרות לטיפול אחר.
    מה הם יעשו עם המצפון שלהם - זה עניין אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    עכשיו ברור למה החלק השני שונה

    אמיר, 06/02/08 07:57

    כי המהלכים השמאלניים הקיצוניים של אולמרט שכנעו את חברי ויעדת וינוגרד לאתרג אותו- ופרופ' דרור לא מתבייש להצהיר על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    עכשיו הבנתם? כל הועדה הייתה מסומנת מראש!

    לשכת רה''מ, 06/02/08 07:57

    רק חבל על משלם המיסים שמימן את צוות הליצנים והפוחלצים הללו

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    נחשף פרצופה האמיתי של ועדת

    יוסף, 06/02/08 07:56

    וינוגרד :לשמור על האתרוג.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    וועדה של מנוולים!

    מוטי, 06/02/08 07:56

    הכל פוליטיקה בגרוש כשהימין יעלה סוף סוף לשלטון הוא יהיה חייב לגמור על כל המערכת המשפטית והתקשורתית אתרוגית הזאת אחת ולתמיד!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אסור שהשקולים יהיו פוליטיים

    מיכה, 06/02/08 07:56

    חברי הועדה לא יכולים לערב את העדפותיהם הפוליטיות יחד עם הפקת המסקנות בדו''ח. ממש פשע נגד הדמוקרטיה.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מה זה?!!! צריך להבעיר את המדינה

    גולן, 06/02/08 07:55

    מושחתים חוקרים מושחתים. לא ייאמן ואנחנו המילואימנקים נלחמים סתם. טרוף. הייתי מכניס את הזקן הזה לבית אבות

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שיקול כזה הוא לא ראוי ואנטי דמוקרטי - הבז לאזרחי ישראל ודעתם!

    סוכני וינוגרד, 06/02/08 07:55

    לפי תשובה כזו ברור שהועדה שמינה אולמרט לא היתה ראויה כלל

    השיקול של לא לאפשר לאזרחי ישראל לבחור במישהו שלדעתם ראוי, אך איננו מנגן בחליל השמאלני

    היא תת רמה

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    הבנתם עכשיו מהי הוועדה העלובה הזו מטעם? (ל''ת)

    המטיף, 06/02/08 07:55

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זוהי ההוכחה שחברי הוועדה היו מוטים כדי למנוע ''השתלטות'' של נתניהו (ל''ת)

    סמי, 06/02/08 07:54

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממש ועדה ניטרלית ואובייקטיבית (ל''ת)

    שי, 06/02/08 07:53

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה כל השמאלנים הם קשישים סניליים?? (ל''ת)

    שמעון פרס, 06/02/08 07:52

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    עכשיו ברור מה השיקולים של מחברי הדו''ח (ל''ת)

    הכל פוליטי, 06/02/08 07:50

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    '' יצא המרצע מן השק''

    מוטי, 06/02/08 07:49

    חברי הוועדה חוקרים את העבר לא אמורים לחשוב על העתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    טוב, זה היה ברור שהועדה הזו היא צעצוע של אולמרט, והנה ההוכחה (ל''ת)

    יאיר, 06/02/08 07:49

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    היה אפשר כבר לשים חבר מרכז קדימה במקום

    Darth Mohl, 06/02/08 07:49

    אם זו ועדה בלתי תלויה, היה כבר עדיף למנות חבורה של תוכים במקום. האיש הזה הוא פרופסור למינהל ציבורי ומדע המדינה ועושה פלסתר את מה שהוא מטיף לו שנים. אילו מסקנות צריך לקבל מן הועדה הזו, אם כל התפיסה שלה מוכתמת מראש? האתרוגיות הפסולה מרקיבה את כל המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    טוב, זה היה ברור שהועדה הזו היא צעצוע של אולמרט, והנה ההוכחה (ל''ת)

    יאיר, 06/02/08 07:47

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מי שאל אותו מה הדעות הפוליטיות שלו? ועדה מכורה

    המעניש, 06/02/08 07:47

    מה מעניין אותי מה הדעות הפוליטיות של חברי הודעה ?

    ועדת וינוגרד מונתה כדי להגיע לחקר האמת משהו שכנראה לפי מה שמפורסם פה לא התבצע !

    כשהשופטים גם כן חרא מה כבר נשאר ? ביזיתם את עצמכם בושה !

    רפובליקה של בננות פועלת בצורה יותר דמוקרטית . אולמט = סטלין רק במסווה של דמוקרטיה !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    למה נתניהו הוא נגיף קטלני - מה הטימטום הזה

    פחדנים שמאלנים, 06/02/08 07:47

    המדינה מהראיה המעוות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זאת אומר ששוב מהמרים עלינו אם יצליח

    ואיך יצליח, 06/02/08 07:44

    עוד על שנת 48.
    לקחת את 67 מצידם זה חצי מנה פלאפל. הם רוצים את כל המנה. אבל עיורים חושבים שחצי מנה תספק אותם. בסה''כ יקימו בתוכנו גרעין פלסטיני שיתפתח לחמאס אחד גדול וישמיד אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אבן שטיפש אחד זרק לבאר,100 חכמים לא יצליחו לחלץ (ל''ת)

    ישראבלוף, 06/02/08 07:41

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה הפלא כשרוה''מ ממנה את הועדה??? - תוקם ועדה ממלכתית!!! (ל''ת)

    הדמוקרט האמיתי, 06/02/08 07:40

    הגב לתגובה זו

    • להקת הספינים

      אמיר, 06/02/08 08:14

      יצא המרצע מהשק הנחקר ממנה את החוקר יורקים לציבור ןלמילואינקים צריך לא לשרת במילואים לשלוח את הלהקה וחברי הספינים ואולמרט את בלילה אפללו ושות

      הגב לתגובה זו

      • בזיון של פרופסור ! (ל''ת)

        מושחתים בשלטון, 06/02/08 13:20

        הגב לתגובה זו

    • לא צריך שום ועדות, על הממשלה להתפטר

      ר., 06/02/08 08:20

      ועל ועדת וינוגרד להחזיר את הכסף שהיא קבלה ממשלמי המיסים.
      זו הייתה ועדה ''מטעם''.
      בחירות עכשיו!!!!

      הגב לתגובה זו