• 94.

    עוד יבוא היום וכולכם תתחננו שהנביא נתניהו יחזור (ל''ת)

    לתקן את הזבל, 06/02/08 15:54

    • אומנם מדובר בזבל ''קדימה''

      Avi Ecuador, 06/02/08 16:20

      אבל ביבי רחוק מלהיות משיח.
      הספיק לנו ''המשיח'' רבין.

      • הוא לא משיח טמבלון - הוא נביא יש הבדל (ל''ת)

        תלמד להבדיל, 06/02/08 17:18

  • 93.

    אתם פוחדים מביבי, אך בעצם אתם פוחדים מהעם. (ל''ת)

    דוד, 06/02/08 15:52

  • 92.

    לימדת לאספסוף את שפת ה''כשל'' והם קושרים זאת, לזירת הגלדיאטורים.

    יגאל כהן, 06/02/08 14:53

    הם הבינו מדבריך ש''כשל'' זה כמו כשהקיסר מראה באגודלו כלפי מטה.
    שם הם,בקולוסאום,במראה הדם הניגע,
    בתאוות היצרים של המוות.
    לכן הם רבו איתך לאורך כל הדרך רק על דבר אחד,תן לנו ראשים.
    כשלת.

  • 91.

    מורי ורבי,על דאטפת אטפוך וסוף מטיפייך יטופון.

    יגאל כהן, 06/02/08 14:51

    ראית איך קל למתוח בקורת וקשה לעשות?
    מצאת לראש הממשלה 150 כשלים.
    ורק יצאת החוצה ו''עשית'' רק ראיון קצר,
    וראה כמה ''כשל''ים,אספת?
    קל למתוח ביקורת,אחרי המלחמה.
    ואנחנו לא נדון אותך ברותחין,כפי שדנת את אולמרט.
    נוותר לך.
    אבל אם נרצה לבוא איתך חשבון בשפתך,
    יש לך בראיון הזה לפחות,לפחות 30 ''כשל''ים.
    ועכשיו האספסוף ששילחת באולמרט חזר אליך.
    ''חכמים,הזהרו בדבריכם''.
    לאן תלך עכשיו,עם 30 כשלים על הגב?
    האספסוף כמו האספסוף.
    הם רוצים לחם ושעשועים.
    והם מעדיפים ראשים מפורסמים.
    אם תתן להם את הראש של מקבר המדינה שהתנקש באולמרט בגלוי,
    איך הם ישמחו.
    אם לא ,אז את אולמרט.
    הם לא בררנים,רק רוצים דם לרקוד עליו.

  • 90.

    הבעיה,אינה ביבי,אלא הגועליציה של מלכת הנשף גללאון וזין ערל לב.

    יגאל כהן, 06/02/08 14:42

    החבירה הנאלחת הזו של השמאל הקיצוני עם הימין המשיחי,היא מקור התערערת השלטון במדינה.
    באירן,זה הביא את החומיניזם.
    ומה זה יביא לנו,כאן?
    את מועצות הרש''ע ואת רבני הפש''ע.
    השועלים הכתומים טרפו את התרנגולות האדומות.
    וביבי בחמ''ל.
    מחכה שהפרי יפול ישר לתוך פיו.
    דכתיב:''כי בתכמנות,תעשה לך מלחמה''.

  • 89.

    האם על פי כתב המינוי הועדה נידרשה לחקור מי ייטיב לעסוק בתהליך השל (ל''ת)

    חי, 06/02/08 13:42

  • 88.

    כל הכבוד למעריב ידיעות אחרונות לא היה מפרסם את דבר הנבלה (ל''ת)

    רפי, 06/02/08 12:02

  • 87.

    כבר הרבה זמן אנשים שוכחים את תפקידם ואת מעמדם ומרשים לעצמם יותר מדי (ל''ת)

    קסטרו, 06/02/08 11:47

  • 86.

    בגלל נתניהו. צריך לאתרג את אולמרט. (ל''ת)

    כי הביבי הזה, 06/02/08 10:54

  • 85.

    נתניהו לא משוחת - לכן שנוא על הצמרת במדינה (ל''ת)

    בעיה קשה, 06/02/08 09:03

    • נתניהו הוא האבא של כל מושחתי הליכוד הרקוב (ל''ת)

      בעייה מגעילה, 06/02/08 09:46

  • 84.

    מדוע כל המושחתים, הלוזרים, האימפוטנטים והאתון מרחובות כל כך פוחדים (ל''ת)

    מביבי?, 06/02/08 08:47

  • 83.

    כלומר ועדת פוליטוגרד, או אולי ועדת שחיתוגרד? (ל''ת)

    נגד פוליטיזציה, 06/02/08 08:41

  • 82.

    הבעיות הללו שהלאהם מתייחסים לא נוצרו אתמול ובודאי לא על ידי אולמרט

    פקק תנועה, 06/02/08 08:09

    1 הסיבות לבעיות אלו. זה חוסר היכולת של העם היהוד.י להיתנתק מהגלות האישית שלו .הבעיות הם רבות ומגוונות .ודוח וינוגרד לא יכול לטפל בכולם .ובודאי לא בצורה כזו .

  • 81.

    למען''שלום/כיבוש'' חוסלה מע' המשפט והחוק (ל''ת)

    העולם ה-3, 06/02/08 08:06

  • 80.

    לחזות בערוץ ''גריז-אולמרט'' ושלמו ביקירכם (ל''ת)

    בשם אברמוביץ, 06/02/08 08:04

  • 79.

    בישראל השתלת הפשע המאורגן על השלטון

    משבר פלילות, 06/02/08 07:50

    בעלי ההון בישראל פועלים כפשע מאורגן לכל דבר

    סחיטת איומים - הפללה - תפירת תיקים - שוחד לבכירים בראשויות

    והכי הכי - שוחד מאסיבי לחברי כנסת שרים ובעיקר ראשי ממשלה!!!!

  • 78.

    יש בעייה של מנהיגות. ויש בעייה ששמו ביבי . שהוא מסוכן לישראל

    אזרח הארץ, 06/02/08 07:19

    ובגלל הביבי הזה המערכת תשאר כמו שהיא כי נתניהו הגרוע שבגרועים והערב-רב רוצה לבחור בו לשלטון.

    • נתניהו הוא הסיכוי היחידי של ישראל לא להפוך לרפובליקת בננות (ל''ת)

      פחד המושחתים, 06/02/08 09:03

  • 77.

    בכמה תיקי פלילים טוהר השרץ ע''י סניף מר''צ(בג''צ)? (ל''ת)

    משפטן, 06/02/08 06:44

  • 76.

    תיקון לפרופ' דרור ''בעיית עבריינות'' שלא לדבר על מנהיגות (ל''ת)

    חבר הועדה, 06/02/08 06:42

  • 75.

    מה את אומרת???

    אוראל, 06/02/08 06:41

    ומה עשית הוועדה? כלום! כתבת וכתבת עמודים ועמודים והם שם...והצעירים שבאדמה בגללם באדמה.והמשפחות הרוסות.אז מה זה עוזר שאת אומרת את זה בכנס???אני מצטער שוב שאני מדבר בלשון נקבה...אבל קשה לי לדבר בלשון זכר לאנשים כמוך!

  • 74.

    בישראל קיימת בעיית יושר

    אליעזר, 06/02/08 06:40

    דרוש מנהיג שאומר את האמת, לעם ולעצמו.
    דרוש מנהיג שלא בא לגנוב ולדאוג למקורבים.

  • 73.

    אין שום בעית מנהיגות ''התיקשורת הוא המנהיגות היא קובעת'' (ל''ת)

    המציאות המדומה, 06/02/08 06:25

  • 72.

    הייתי נהג אוטובוס חדש , בטעות לחצתי

    נהג אוטובוס, 06/02/08 06:11

    על הגז במקום הברקס .
    נהרגו 15 אנשים .
    אני אחראי .
    אבל תנו לי להמשיך לנהוג כי אני למדתי לקח .
    זה מה שאהוד אולמרט בעצם אומר .
    הוא אחראי הוא אחראי .
    אבל הוא בעצם לא לוקח אחריות.
    צדקו ההורים השכולים הוא מורח את כולנו .
    וגם צוחק לנו בפנים .

    • הייתי אחות - במקום חיסון שפעת - נתתי חומר אחר - כולם נרדמו

      יופיטר, 06/02/08 08:04

      אני אחראית - בפעם הבאה ארכיב משקפיים - מבטיחה

  • 71.

    חברים, אתם חסרים ...

    ד''ר סטיקר, 06/02/08 06:01

    איפה אתם רבין, פרס, ברק, שרון, (מר ביבי) ואולמרט ?

    תראו לפרופסור הנכבד את נקיון כפיכם. תראו לו שלא היה שום מינוי פוליטי אצלכם, אף פעם לא צפצפתם על החוק, ולא כופפתם אותו לצרכים אישיים ופוליטים.

    תראו לעם כולו את ההשגים המדיניים הגדולים שלכם. תסבירו לנו למה ברחתם פה ונסוגותם שם, הרסתם יישוב יהודי והבלגתם לאוייב הערבי . למה גם אתם השתייכתם למועדון המפוקפק של ''ויתורים תמורת כלום''.

    והכי חשוב, תסבירו לעם הזה, כמה הוא חכם, שלמרות הנסיגות הכואבות והכשלונות הוא שב ובוחר בכם וזוכר אתכם אך לטובה .

  • 70.

    רה''מ במעשה פלילי!!! בהפעלת יגאל כהן (לפי ה-IP) (ל''ת)

    מומחה מחשבים, 06/02/08 05:29

    • אם זה היה המעשה הפלילי היחיד של אולמרט - מילא - אבל יש עוד אלפים (ל''ת)

      תגובה, 06/02/08 07:48

  • 69.

    וואלה, ''גאון'', איך לא חשבנו על זה. טוב, לקח לו יותר משנה להגיע למסק

    פפר, 06/02/08 05:26

    נה

  • 68.

    רק בכתבה זו 42 התחזויות!!! של יגאל כהן (ל''ת)

    עו''ד אולמרט, 06/02/08 05:20

    • למה לפגוע בפרנסתו של אדם חסר פרנסה.

      שפתי כהן, 06/02/08 13:55

      קשה בימים אלו לעצור את הסחף נגד ראש הממשלה של הספינים. ראש הממשלה הנחקר ביותר במדינה.
      אני רואה שאתה עושה מאמץ אך בסוד אף אחד לא ידע מה הבטיח לך ראש ממשלת הספינים.

  • 67.

    אתר זה מעודת השתלחות בעם ע''י יגאל כהן (ל''ת)

    ע''י האיש הורשע, 06/02/08 05:17

  • 66.

    אולמרט מממן את יגאל כהן+200 מגיבים נגד השכול והמיל' (ל''ת)

    אולמרט משסה, 06/02/08 05:15

    • הכלב משסה כלבים באנשים (ל''ת)

      עיתונאי, 06/02/08 07:48

  • 65.

    Vinograd comission

    Avi, 06/02/08 04:10

    the Vinograd comission report should have been only, one page long. It would have sufficed to point the failures and those at fault. I do not need to read all 499 pages to reach a definitive conclusion The failure was system-wide and top to bottom and goes back a decade. It is a malaise that has permeated from our leadership and has spread across our society. Let us, all wake up and face the music, or our enemies will devour us

  • 64.

    דרור-חדל קשקשת,והס-פ(י)ן תעיר, ת'קרוקיאדה הביבונית

    גזר גמדי, 06/02/08 03:36

    כי חלאס, חדל בולשיט,
    נמאס לנו מלוקשים,
    לא קונים יותר פטפוטי ביצים,
    ותפסיקו לזבל לנו כבר במח!
    אמרת מה שהיה לך ולחבריך לומר- יופי טופי וסבבי.
    עכשיו תחזרו כל אחד למקומו, ותנו לאולמרט לנהל ת'מדינה ברגוע כמו שצריך.

  • 63.

    ''אני מקווה שתרמנו משהו,'' אומר הפרופסור...

    פלונרטר, 06/02/08 03:27

    תרמתם שבעוד פרץ חלוץ והיתר הלכו הביתה ללא ''עזרתכם'' כפי שצריך להיות ..
    אולמרט אבי הכישלון נשאר.. ישב והמתין לכם ואתם דשדשתם..
    התוצאה - אמור מהיום אני קלקלתי.. אני אתקן.. או אני אחראי ואשתמש באחריות לתקן.. ושים פס ..
    מעתה יאמר אולמרט שיש לו גם היתר של הרב וינוגרד לכך, עובדה - וינוגרד ידע שאחראי צריך ללכת ידע שלי יש תכניות אחרות - ולא אמר על זה מילה ב- 600 העמודים שכתב..
    ויוצא שהוועדה רק הזיקה לנורמות הראויות יחסית שהתקיימו לפניה..

  • 62.

    וינוגרד,שמינוגרד,ספינוגרד,היינו הך, ויאללה אולמרט וקדימה!!! (ל''ת)

    ביבי רק רוורס, 06/02/08 03:22

  • 61.

    פרופסור דרור-אתה נשמע לי כמו: אוי אוי אוי!!!! (ל''ת)

    אספרסו קצר, 06/02/08 03:20

  • 60.

    דרור-הדו''ח ש'ך בהחלט תרם המון- בעיקר לאיכות הסביבה ולמיחזור (ל''ת)

    ועדת קישוט כיתה, 06/02/08 03:08

  • 59.

    פרופ' דרור היקר(קבלות מצורפות)אתה יותר משעמם מהדו''ח שכתבת! (ל''ת)

    בריון טוקבקים, 06/02/08 03:07

  • 58.

    השופט וינוגרד פועל כגרוניס, בשיטת הצודק.. אבל..

    ש. גליקשטיין, 06/02/08 02:42

    דוח וינוגרד נורא מזכיר לי גישתו של גרוניס מהעליון..
    שם באה לדיון שלילת זכות חוקית !של החייל יששכרוב לייצוג משפטי..
    ישב גרוניס כתב וכתב.. הסביר לקורא כמה חשוב הייצוג.. כמה חשוב לקיים את החוק.. ויצא מגדרו לספר כמה זה חשוב..
    מסקנתו הייתה שאינו מתערב בכך שלא היה ייצוג כחוק.. החייל נדחה..
    בהבדל מעניין אולמרט שם היה לחייל יששכרוב מזל, שכמה שופטים שסברו שאם זה חשוב וגם החוק מחייב אז צריך לקבל את העתירה.. והיה לו מזל
    כאן בעניין חשוב פי כמה לא נמצא לועדה מי שיסיק ממה שבעצמו כתב..

  • 57.

    היי דרור, מה'תה בוכה על חלב שנשפך,הבנו ת'פואנטה...

    ג'ינג'ית, 06/02/08 02:21

    אהלן פרופ' יחזקאל דרור, מה שלומך קודם כל, איך הבריאות?
    ואם יורשה לי לומר כמה דברים- ויורשה לי...אז עם כל הכבוד, ויש כבוד והדרת פני זקן אומרים, לא?
    אז במטותא, תקשיב רגע.מ'מצב השמיעה,בסדר?

    תגיד לי, אתה סנילי או מה בדיוק? הרי אתה וחבריך הגריאטריים קיבלתם את מלוא הזמן והכסף על מנת לכתוב דו''ח ברור הגון ובעיקר ממצה. נכון?

    א-ממה, יצא לכם קצת מבולבל? מעט לא ברור? מאד מייגע וטרחני? מה לעשות...

    בכל מקרה, פרופ' דרור, אנחנו, יש לנו הבנת הנקרא ובכל זאת הצלחנו להבין את כוונת 'המשורר'.

    ראית, אולמרט לוקח אחריות, וכל הכבוד לו. אפילו ברק הבין שהוא צריך להישאר בממשלת אולמרט על מנת לשמור על יציבות המנהיגות ולעזור לרוה''מ לשקם ולייעל את צה''ל.

    אז מה אתה קופץ פתאום מה? לא ציפית שזו תהיה ההתנהלות?

    לא נורא אח שלי, אתה וחבריך תקבלו את מלוא הסכום על רב המכר שהוצאתם, אפילו לעת זיקנה הצלחתם להיכנס לספרי ההסטוריה של מדינת ישראל- מה רע?

    אז אתה יכול להיות רגוע. המדינה שלנו נמצאת בידיים טובות- הכי טובות.

    אגב, שיקום הפראייר שקרא את הדו''ח מתחילתו ועד סופו....מסכנה הקלדנית!

    • חחחח,מה שנכון- נכון!!!!ומה שקדימה- אולמרט! (ל''ת)

      סינדי קרופורד, 06/02/08 02:37

      • דרור,היית צריך לומר מלכתחילה שהזיכרון שלך כבר לא מה שהיה

        דוקטור דוליטל, 06/02/08 03:15

        אגב, גם 'היציאות' שלך לא ממש נראות לי.
        אתה חייב מנוחה דחוף,
        ובדיקות מקיפות.

      • דרור,562 עמודים...ויש לך עוד מה להגיד?יה-אללה ש'ך,תתמקד (ל''ת)

        דייזי, 06/02/08 03:24

    • נו נו, על זה סבתא שלי הייתה אומרת:נו שויין, אוטער גיזוגעט.

      אישה בלי בושה, 06/02/08 02:53

      דרור, מכיר את הביטוי: ' אתרוגים אחרי סוכות'?
      יענו, עבר זמנך, בטל קורבנך.
      ובתרגום לעברית צחה: יאללה קדימה!!!!!

    • פרופ' דרור,תגיד,אתה באמת,או סתם עושה ת'עצמך דביל? (ל''ת)

      בן ארי, 06/02/08 03:10

  • 56.

    הוא ממלמל לכם בלחש שיש בעיית מנהיגות

    Avi Ecuador, 06/02/08 01:56

    אבל בזה שהוא אומר שהיא כללית הוא בעצם מכניס את שיקוליו האישיים ואומר לכם שבגלל שהמנהיג לא טוב לא חייבים להחליף אותו מכיוון שכנראה לדעתו אין מנהיג אחר יותר טוב כך שיש לשמור על הזבל שפחות גרוע מזבל אחר.
    הבנתם?

  • 55.

    חחח, הייתי אומר שיש לעשות וועדה שתחקור את וועדת ווינגור

    Avi Ecuador, 06/02/08 01:50

    אבל עזבו שטויות, עוד יחפשו אותי...

  • 54.

    ''אני נושא באחריות העליונה לכל הכשלים'' אמר החתול והמשיך ללקק שמנת

    אז אמר, אז מה?, 06/02/08 01:43

    והטפשים הפרייארים, שזה אנחנו, חוזרים לשגרת היום,
    להיות קורבנות עתידיים,
    לכשלים הבאים של ''החתול''
    ''חובב השמנת''
    שממשיך לשבת על ''כס המלוכה'',
    תוך שהוא מביט במבט אדיש
    בטיפשים הגמדים המפוחדים שמסביבו,
    החוששים לעורם,
    מלפעול להפילו מכסאו.

    גמדים - זה מה שאנחנו.

    • Very well said (ל''ת)

      how sad, 06/02/08 04:52

  • 53.

    אולמרט,שמאלמרט,נוכלמרט,כושלמרט אומללמרט הבנתם??... (ל''ת)

    זה המנהיג?, 06/02/08 01:43

  • 52.

    למעשה הם סיפקו לאולמרט מטרייה

    Avi Ecuador, 06/02/08 01:34

    יש ביקורת שיכולה לרדת על אולמרט אבל ושהיא נמצאת בספר אבל הביקורת יכולה להחליק על המטרייה ולא תפגע באולמרט ובכלל בממשלת השוטים.

    • שוב בבקשה ומתנצל

      Avi Ecuador, 06/02/08 01:44

      למעשה הם סיפקו לאולמרט מטרייה

      יש ביקורת שיכולה לרדת על אולמרט ושהיא נמצאת בספר אבל הביקורת יכולה להחליק על המטרייה ולא תפגע באולמרט ובכלל בממשלת השוטים.

  • 51.

    אתה ווינוגרד האחרונים שיכולים לבקר תומכי חיזבאללה !!!!

    אריה שניפר, 06/02/08 01:30

    במקום לפתוח את הפה ולשחק כאילו שאתה בעל כל החוכמה בישראל טול קורה מבין עינייך אתה וכל חברי הועדה הפושעת של וינוגרד הגנתם על הפושע אולמרט וממשלתו ומנעתם את הדחתו במשך שנה וחצי וכעת נתתם לפושעים רישיון לחסל את מדינת ישראל !!!

    ואתה הטיפש הגדול אין לך כל זכויות על החוכמה משום שאתם מנותקים מהעם וחיים בעולם דימיוני כמו כל השמאול והממשלה המוחתת אשר קיבלה מכם רישיון לרצוח את אזרחי ישראל !!!

    תתבישו לכם ולפחות תחזירו את כל המיליונים שקבלתם מהציבור בישראל על מנת לפגוע במדינת ישראל !!!! כך אולי תתנצלו על הפגיעה הקשה בשלטון החוק בישראל כאשר אתם משתמשים בחוק על מנת לפגוע החוק !!!

  • 50.

    עם שבו יש כ''כ הרבה בבונים הוא עם אבוד (ל''ת)

    עתיד גרוע, 06/02/08 01:22

  • 49.

    זה פרופסור

    בוב, 06/02/08 01:05

    או ליצן? לראות ולא להאמין לתת רמה של ניתוח.

  • 48.

    דרור תרגיע, אולמרט מתמודד היטב עם שאלת האחריות ולכן הוא נשאר!קאפיש? (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 06/02/08 01:02

  • 47.

    פרופ' דרור, למה אתה אומר שההתנהלות הפוליטית בארץ איננה ארוכת טווח?

    בן ארי, 06/02/08 01:00

    עד 2010 מינימום הפוליטיקה הישראלית תישאר יציבה, ורק תתייצב עוד יותר, בראשותו של אהוד אולמרט כמובן.

  • 46.

    רק חבל שהפרופסור לא הבין

    Avi Ecuador, 06/02/08 00:56

    שהיה עליו להסביר ולפרש את שאנשים לטענתו צריכים לקרוא מ''א'' עד ''ת'' בכדי להבין.
    גם לתורה שלנו שכתובה לפני אלפי שנים עד עכשיו יש מפרשים שמנסים להבין מה כתוב ומה לא כתוב וללכת בין חילוקי הדעות.
    הוא היה צריך להביא את פרושי רש''י בעצמו ולמנוע מהעם חילוקי דעות וניסיונות כל אחד בדרכו להבין את ה''א'' וה''ת”.
    זה ללמדכם שאדם מלומד לא תמיד חייב להיות חכם או יש לו מספיק חכמת חיים, לא תמיד אדם מלומד הוא מציאותי והרי לכם הדוגמה.

    • כן, אולי הוא מפחד לפרש

      Avi Ecuador, 06/02/08 01:25

      ואולי הוא מחושק, בכל מקרה גם הוא מוכיח צביעות וזה לא בסדר מה שהוא ממלמל...

  • 45.

    פרופ' יחזקאל דרור!מה דעתך עלזה שבכנסת יושבים כ-20 גנרלים לא יוצלחים

    טורונטו טורונטו, 06/02/08 00:29

    שמנהלים את המדינה בעזרת אוסף רב של גנרלים כפופים אחרים שגם להם בעיות ניהול קשות, ומנהיגות גרועה, ושילטון לא ראוי????

    • עזוב אותו ואל תשאל או תסמוך על דעתו

      Avi Ecuador, 06/02/08 01:29

      קרא את התגובות שלי ב 46, כל טוב ידידי.

  • 44.

    מזה זמן רב היה צורך בועדת חקירה ממלכתית

    גל, 06/02/08 00:19

    ולא במינוי שיחקור את הממנה ובועדה שתגביל את עצמה בעקבות תשובות שלה לבג''צ. כדי להבין את הבעיות לא צריך את הדו''ח הזה, כל תושב בצפון וכל איש מילואים הבינו אותן היטב כבר לפני שנה וחצי.

  • 43.

    לא מטפלים במושחתים השקרנים

    אני יודע למה, 06/02/08 00:13

    ראה מקרה שרון ואולמרט,פרס.
    .כל הפשעים נסלחים בשם ה''שלום''.
    אנחנו רק קורבנות ה''שלום''.

    • באמת מגיע לביבונים ולכל השקרנים והמסיתים טיפול הגון,והם יטופלו! (ל''ת)

      בריון טוקבקים, 06/02/08 02:35

      • אכן,בספארי התפנו מקומות,מחכים לכם שם-ביבונים! (ל''ת)

        וטרינר מומחה, 06/02/08 03:25

      • והתולעים בתחת של אולמרט ימותו מכימותרפיה והקרנות (ל''ת)

        ד''ר ספוק, 06/02/08 03:48

  • 42.

    פעם סיפרו לנו שאהוד ברק הוא המחליף של רבין.היום כבר ידוע,שמדובר (ל''ת)

    בפוליטיקאי קטן, 05/02/08 23:59

  • 41.

    פעם סיפרו לנו שאהוד ברק הוא המחליף של רבין.היום כבר ידוע,שמדובר (ל''ת)

    בפוליטיקאי קטן, 05/02/08 23:58

    • כן, רבין ומשיחי השמאל

      Avi Ecuador, 06/02/08 01:17

      כת דת עגל הזהב החרדית שמאמינה בעמלק-סדום, קוראים להם פלסטין-שלום.

  • 40.

    הבעיה העיקרית בחברה הישראלית- ההשתעבדות להתנחלויות ולשליטה בעם אחר

    נעמן, 05/02/08 23:57

    ישראל התרגלה למנהיגים כובשניים ודורסניים, אשר עודדו את ההתנחלויות בשטחים הכבושים ואת השליטה על עם אחר, והדחקת לאומיותו השורשית.

    הכיבוש הוא אבי כל חטאת. כדברי פרופ' ליבוביץ הגדול, אשר חזה את ההשחתה המוסרית שתמיט עלינו השליטה על עם זר.

    הכיבוש וגזל אדמותיהם של הפלסטינים הילידים הביאו להשחתת כל חלקה טובה בציונות, והפיכתה מתנועת שחרור לאומית חילונית לתנועת שיעבוד קולוניאליסטית-התיישבותית

    הדרך היחידה להציל את החברה הישראלית היא סיום הכיבוש ופירוק ההתנחלויות, והשבת העיר העתיקה המשיחית לערבים

    די לכיבוש!!

    • לא, יוסוף, ''הבעיה'' הרבה יותר פשוטה ומסבכים אותה

      Avi Ecuador, 06/02/08 01:37

      הבעיה שהעמלקים ששוכנים בעזה (לא רק עזה) לא הפכו את עריהם לסדום.
      מזמן היה לנו שלום עם מדינות ערב ואם לא היינו מתרחבים אולי עד לחידקל...

    • חחח, ואני עדיין לא מבין

      Avi Ecuador, 06/02/08 02:02

      למה פרס לא סידרו לו את ארמון הנשיאות בדמשק.
      מקום טוב והיום היה מרווח נשימה שיכלנו להעביר לשם את כל העמלקיים ששרדו בארץ ישראל.
      יאללה יוסוף, כך בקלות, כשמורידים את המים עליך אל תצוף שוב.

  • 39.

    פופוליסט

    אהרון, 05/02/08 23:49

    מדהים לקרוא איך כל אחדג בעל מעמד מנסה לנצל את מעמדו כדי להשפיע לכיוון דעותיו הפוליטיות / פופוליסטיות. בתור חבר ועדה למה לא דאגת שהדברים שאתה אומר שנובעים מהדוח (אין מנהיגות) יהיו בין הכותרות של הדוח ?

    הכל מענייני פופוליזם. אוליע תציע את עצמך לממשלה, מנהיג שכמוך ?

  • 38.

    צוו השעה , שינוי של מערכת הפולטית .....

    מנחם הרצליה, 05/02/08 23:48

    מערכת בחירות אזוריות יחסיות , הלעת אחוז החסימה 5% , הפרדת הדת מהמדינה , חייבים לעשות את הצעדים האלה כי בנפשנו הדבר המערכת הפוליטית הקיימת פשטה את הרגל .

  • 37.

    9,13 צוד קים יש לשנות את שיטת הממשל

    יואל, 05/02/08 23:48

    אי אפשר להגיד שמושחתים מגיעים להנהיג המערכת גורמת לאנשים להפוך למושחתים כדי לשרוד ,כמו שאמר הפרופסור המכובד הסרטן התפשט בכל הגוף התהליך הוא ארוך נעשה בשקט עד שאתה מופתע לגלות את המחלה , למה שלא יגישו גם הצעות קונקרטיות למשל הפרדת הרשויות אמיתית ולא הבלוף שאצלנו ,חברי הכנסת הם בובות ,פיונים ,חבר כנסת לא יוכל להבחר לסגן שר ,שר או להתקדם לתפקיד אחר הוא נבחר לכנסת ואינו חייב דבר לראש הממשלה

  • 36.

    המנהיג היחיד שקיים היום בישראל הוא אהוד ברק. (ל''ת)

    רן, 05/02/08 23:44

    • חחחחח מאהוד עד אהוד לא קם כושל מושחת כאהוד (ל''ת)

      ולכן רק נתניהו, 06/02/08 03:46

  • 35.

    אנס:אני נושא באחריות....תנו לי עוד קורבנות (ל''ת)

    4, 05/02/08 23:37

  • 34.

    יש קודם כל בעייה בועדה המרחנית.

    אבי, 05/02/08 23:34

    הכשירו את המהלך הקרקעי המחפיר ובכך זיכו את כל הפוליטיקאים והחזירו להם את החיוך, והפכונאת כל הדוח למשחק ילדים, וועדה מאכזבת ולא חכמה במיוחד, ככה זה כשחברי הוועדה מעל גיל 80...

  • 33.

    מי זה בכלל יחזקאל דרור? (ל''ת)

    מי זה?, 05/02/08 23:27

  • 32.

    חוצפה של בן אדם

    איציק, 05/02/08 23:27

    אלף וועדות לא ינקו אותך וינוגרד טיפלה בך בכפפות של משי בגלל שהאוייב מאזין כמונו להחלטותיה .גם כך מלכתכילה אין מסקנות אישיות ובוינוגרד ידעו שלא תלך כי בשבילך זה מקום עבודה ולא שליחות .אתה צריך להבין שאנשים קיפחו את חייהם בגלל החלטות שגויות שלך ועל דבר כזה המינימום זה להתפטר והמקסימום זה לכלא.אל תשמח יותר מידי כל יום נוסף שלך כראש ממשלה תזכר לדיראון עולם כאחד שהחזיק בקרנות המזבח.אז עשה לנו ולך טובה ולךךךךךךךךךךךךךך.

  • 31.

    ותודה לרבין, פרס, ברק, שרון, ביבי, אולמרט ...

    ד''ר ארוין, 05/02/08 23:21

    והכי גרוע, שאחד מאלה הכשלונרים שוב הולך להיבחר, לצרת עם ישראל.

    מתי תבינו, יש מאות אנשים המתאימים להנהיג את העם הזה. למה נתקענו עם הפוליטיקאים הקטנים האלה ?

    ואתם, טוקבקיסטים בתשלום, עזבו אותנו עם התגובות שלכם. תביאו לנו משהו או מישהו חדש, תודה.

  • 30.

    ''ביבי חביבי'' של בצלאל יוצא רע מאוד בדו''ח

    ביבי המקצץ, 05/02/08 23:13

    קיצץ בתקציב הביטחון בחוסר אחיות

    • אגדה אורבנית

      אמיר, 06/02/08 01:14

      תבדוק באתר של משהב''ט - בזמן כהונתו של ביבי, התקציב השקלי הריאלי של המשרד היה גבוה מאי-פעם, וזה עוד בלי התקציבים הייעודיים להתנתקות ולגדר ההפרדה.

      הקרדיט על זה, אגב, מגיע בעיקר לשרון, שלא הסכים לקיצוץ בתקציב הביטחון, אבל עדיין לטעון שביבי קיצץ בתקציב זה פשוט לא נכון.

      • אל תתן לעובדות לבלבל אותו (ל''ת)

        שי, 06/02/08 01:32

    • הלך על הביבי- יא חביבי ביבי!!! (ל''ת)

      דייזי, 06/02/08 03:12

  • 29.

    כוונתו למורשת הבריחות של ברק (ל''ת)

    אני הבנתי, 05/02/08 23:12

  • 28.

    הוא מתכוון לבוגי כישלון (ל''ת)

    תאזינו תאזינו, 05/02/08 23:11

  • 27.

    אז למה אתה לא אומר בצורה ברורה לאולמרט להתפטר? (ל''ת)

    אחד העם, 05/02/08 23:11

  • 26.

    הוא מתכוון למופז שחירבן את צה''ל (ל''ת)

    תקשיבו טוב טוב, 05/02/08 23:11

  • 25.

    הוא מתכוון לשר האוצר נתניהו שחירבן את תקציב הביטחון (ל''ת)

    הקשיבו היטב, 05/02/08 23:10

  • 24.

    כל זמן ששולטים בעם אחר-לעולם לא

    אלי, 05/02/08 23:10

    נוכל להיות מדינה נורמלית,רק שלקבוצות מסוימות בחברה נוח עם המצב כך גם שולטים בנו כעם ומחזיקים את כולנו בגרון!

  • 23.

    תגיד, לא קיבלת כמה מאות אלפי שקלים כדי שתכתוב את הדברים בדוח ?

    יוסי, 05/02/08 23:04

    במקום למלמל אותם כפי שאתה עושה עכשיו?

  • 22.

    יש מנהיג אחד - רק בנימין נתניהו (ל''ת)

    המבין יבין, 05/02/08 22:59

  • 21.

    אז למה אולמרט לא הולך הביתה? (ל''ת)

    וינוגרד, 05/02/08 22:57

  • 20.

    מנהיגות משקפת את העם !

    בעיות ? ברור !, 05/02/08 22:54

    אני לא המצאתי את הכלל הזה. כתב את זה לפני כשבעים שנה אשר גינצברג , הידוע בכינויו ''אחד העם''.

    ברור שיהיו לנו מנהיגות בעיתית והסיבות העקריות הן:

    אנחנו עם פלגני - 6 מליון אנשים עם 25 מפלגות.

    שליש מהעם הם חרדים שאינם משתלבים בחברה. עבורם המדינה ה''ציוניסטית'' היא רק מקור למימון המערכת הנפרדת שלהם. הם רואים במדינה שבה הם חיים ''מלכות זרה'' בדומה ליחסם למדינות בגולה. תרומתם למדינה כמעט אפסית.

    שליש אחר הם השכבות מעטות ההשכלה וההכנסה, מעריצי דמגוגים ומתימרים כמו נתניהו, גיאדמק ופרץ. תרומתם לבטחון כמעט אפסית, תרומתם לכלכלה היא שולית ותרומתם לחינוך ולחברה היא מאד שלילית.
    הנזק הגדול ביותר שאנשים אלה גורמים הוא אנרכיה, אבדן מוטיבציה ושיתוק המערכת. הם גורמים להרחקת האנשים המוכשרים והטובים ביותר מהמערכת והבינוניים שנשארים (כמו אולמרט) חוששים ממהלכים שעלולים להביא עליהם הצבעה נגדם וגידופים מצד ציבור זה.

    השליש הנותר נושא את המדינה על כתפיו אך גם הוא מפולג ומתוסכל מחוסר היכולת לבצע ולהתקדם.
    רק לדוגמא: אפילו איש מוכשר וערכי כמו עוזי דיין ''חייב'' לייסד מפלגה חדשה ולא מוכן לעבוד עם אנשים בתוך המערכת.

    הערה: החלוקה הנ''ל מתעלמת מקבוצות שוליים קיצוניים מימין ומשמאל. קבוצות כאלה קיימות בכל עם והשפעתן שולית.

    אכן, מה שקרה במלחמה היה תוצאה צפויה אצל עם שהוא ומנהיגיו אבדו את דרכם.

  • 19.

    כנסו

    זהבה, 05/02/08 22:51

    אהוד אולמרט מתערב במשא ומתן עם בריטיש גז: העביר האחריות מהאוצר לתשתיות
    ראש הממשלה נענה לבקשת שר התשתיות, בנימין בן-אליעזר, בנוגע למגעים לרכישת גז טבעי מעזה

  • 18.

    נכון ''צריך רופא טוב'' ואולמרט לא טוב,,''שצריך לדעת'' ואולמרט לא יודע,, (ל''ת)

    בצלאל, 05/02/08 22:48

  • 17.

    מעריב לא ציינתם ...בעיית החטופים...

    המשקיף, 05/02/08 22:47

    פרופ' דרור גם ציין שישראל יצרה במו ידיה את בעיית החטופים וזאת ע''י שחרור סיטונאי של מחבלים. אוייבנו שלמדו את ערך פדיון השבויים ממשו מיד הלכה למעשה

  • 16.

    לחרא של עם מגיע חרא של מנהיגים

    מהגר, 05/02/08 22:46

    ישראלים יקרים:
    30 שנה של כיבוש + הפרטה ומעבר למשק קפיטליסטי = שחיתות ואובדן לכידות חברתית.

    זה לא שזה ''קרה לנו'' זה אנחנו הבאנו על עצמנו.

    עכשיו שהפרחיות והדת הפונדמנטליסטית השתלטה על כל חלקה טובה, שלא יתפלאו אם שר הביטחון הבא יהיה אביגדור ליברמן, ושר החינוך יהיה משס.

    עם שבוחר בבורות ובמלחמה מתמדת- מגיע לו מנהיגים בינוניים.

  • 15.

    אולמרט תתפטר! (ל''ת)

    גיל, 05/02/08 22:43

  • 14.

    ''צריך רופא טוב'' שצריך לדעת'',,הרופא אולמרט הכשיל את החולה שגוע למות (ל''ת)

    בצלאל, 05/02/08 22:40

  • 13.

    זו לא רק בעיית מנהיגות הפוליטיקה הישראלית מזלזלת בדמוקרטיה

    ש.לוין, 05/02/08 22:38

    הפוליטיקאים היום לא שמים קצוץ לא על הבוחרים שלהם ולא על הדמוקרטיה. הם מזלזלים בשלטון החוק ולוקחים את החוק לידיהם ועושים מאיתנו צחוק. הפוליטיקה הישראלית והפוליטיקאים הפכו להיות נחותים ומן הצד השני מתוחכמים. דור הנפילים של ראשית המדינה מתהפך בקברו לנוכח מה שקורה היום. ועדות קמו וועדות יקומו והפוליטיקאים מצפצפים על הכל , הם יתקנו הם יעשו הם ישארו במקומם, המערכת הפוליטית כל כך צבועה מימין ומשמאל הכל זה משחק כיסאות פקחות ושנינה מי יפיל את מי מי ינצח ןהמדינה ,יכולה ללכת לעזאזאל.
    כבר מזמן אין מנהיגים בישראל רק מאכרים והרבה.

  • 12.

    תקשיבו לפרופ' דרור- יש בעיות מבניות חמורות המסכנות את ישראל- לטפל (ל''ת)

    כי בנפשנו היא !, 05/02/08 22:37

    • נכון, אבל אף אחד לא מוכן לפרט את הבעיות ולקחת אחריות. (ל''ת)

      ישראל, 06/02/08 05:16

      • לכן-ליישם את וינוגרד בלי לערוף ראשים !!! (ל''ת)

        התיקונים חשובים, 08/02/08 13:30

  • 11.

    שינוי שיטת הממשל בידיים של אולמרט,ברק וביבי בידם להוביל מהלך בלי

    לפחד מהחרדים..., 05/02/08 22:34

    הפרזיטים,מהדתיים הנצלנים,מהמתנחבלים שלא שובעים ומהשמול המנותק.

  • 10.

    מתי תבינו שהציבור אשם?!

    אלון, 05/02/08 22:21

    תפיסת העולם של הציבור, שמחפש פתרונות מידיים במקום פתרונות לטווח ארוך, היא הבעיה.

    • הליכוד\\קדימה ש''ס והחרדים אוהבים שיש ציבור תת רמה זה משרת את (ל''ת)

      האינטרסים שלהם., 05/02/08 22:42

    • אלון חביבי,כתוב לעיל:''צריך רופא טוב,,כדי לדעת'',,הכונה בפרוש לאולמט, (ל''ת)

      בצלאל, 05/02/08 22:45

  • 9.

    השיטה הפוליטית כיום יכולה להעלות למעלה רק כלומניקים(פוליטיקאים)

    שינוי השיטה, 05/02/08 22:14

    רק הסוג הזה של האנשים שיושבים בכנסת כל חייהם ועושים דילים אחד עם השני,עם שימונים ומקורבים יכולים להגיע למעלה,זה סוג אנשים שהוא ההפך ממנהיגים,הם יכולים ע''י קומבינות להגיע לתפקידים,הם מנהלים לנו את המדינה הרי,אבל אין להם את היכולת לעשות את התפקידים של המנהיגים,בנוסף לאלה שמוצנחים מהצבא והרי אנחנו יודעים שלא הטובים ביותר נישארים בצבא.
    אדם אמיתי לא ירצה להכנס ללכלוך של המושחתים ולא יכנס לתהליך הארוך הפוליטי עד שיגיע לעמדת עשייה.
    יש גם פרזיטים שרוצים ישר להתחיל מעמדת ראש הממשלה,או ראש המפלגה.
    הכל מעוות,אבל ללא חומר אנושי ברמה אי אפשר יהיה להגיע לכלום.
    כמו שאפשר לעשות מטרוריסט נשיא אבל אי אפשר לגרום לו להיות בן אדם,כך אפשר לעשות מכלומניקים מנהיגי המדינה אבל אי אפשר לגרום להם להנהיג כמו מנהיג אמיתי-הם בדיוק ההפך ממנהיגים,חושבים על עצמם,מרמים,מסדרים חברים ומקורבים,מלקקים כשצריך-זה ההפך ממנהיג,אי אפשר להפוך חתול לכלב,האישיות היא שקובעת.

  • 8.

    דרור דיבר גם על החטיפה -מסקנות וינוגרד על הדוח השרלטני:

    לקרוא בדוח, 05/02/08 22:02

    שהלוחמים והמפקדים באירוע החטיפה פעלו במסגרת אילוצים מוקדמים קשה ביותר- לא ראינו בליקויים שהתגלו טעמים מספיקים לייחד את מי שהיה מעורב באירוע מכלל האנשים, הגורמים והתהליכים, שהפכו את מימוש תרחיש החטיפה לכמעט בלתי נמנע. לטעמנו, התרכזות והטלת אחריות אישית במקרה כזה, הייתה מסיטה את תשומת הלב ייתר על המידה מן הליקויים האסטרטגיים המערכתיים , שהם- בלב הבעיה והם הדורשים הבנה ותיקון.
    עת ברור למה דוח אלמוג שרלטני

    • חד משמעית נכון-וינוגרד הוכיח שדוח אלמוג זה פארסה! (ל''ת)

      צור, 05/02/08 22:43

      • הקומבינה של דורון אלמוג עם הסתרת המודיעין על החטיפה! בושה וחרפה (ל''ת)

        הכל שחיתות, 05/02/08 23:22

  • 7.

    מה רע בהסכמי שלום עתירי נדיבות

    דיוגנס, 05/02/08 22:00

    ואולי האופן שאנו מתייחסים לאוייב הוא בעצם עמוק עמוק משקף לנו את עצמינו
    אולי נדיבות רוחב לב וחמלה יעשו טוב לא רק לאוייב אולי זה יעשה טוב גם לנו
    אמן

    • ראינו כמה טוב קיבלנו בהתנתקות

      לא אופטימיסטית, 05/02/08 23:34

      מה צריך עוד כדי להבין שויתורים נדיבים ממקום של חולשה לא יביאו לנו שקט ושלוה?
      עיין ערך שדרות לפני ואחרי הנדיבות בהתנתקות.

  • 6.

    נכון. בדיוק מאז שאולמרט יושב בכיסא רה''מ

    אריק, 05/02/08 21:59

    מה שנכון נכון

  • 5.

    כל הכבוד לפרופסור דרור יחזקאל

    ילד, 05/02/08 21:57

    במדינה בה מזמן איבדנו אמון במינהל הציבורי ובבכירי עובדי הציבור, אנחנו למדים שגם מבוגרים מבינים שאנחנו במצב של כאוס וקטסטרופה.

    כל מילה של יחזקאל דרור נכונה וטוב שנאמרה.

    תודה לפרופסור יחזקאל דרור.

    אבל את המצב העלוב של רשויות שלטון כאלה, אף אחד לא ניסה לתקן עד כה ויתכן שאיחרנו.

    רמת ההסתאבות תמנע תיקון, אם משיהו ירצה לתקן אי פעם.

    נראה שהערבים אותם אנחנו מכנים ''פרימיטיבים'' הבינו עם איזה טמבלים ישראלים יש להם ''עסק''.

    חבל.

    כמובן שהתגובה שלי בטלה בשישים לעומת כתיבתו של גדול ורם. אעתיק ממנו כמה מילים:

    וַיַּדְרְכוּ אֶת לְשׁוֹנָם קַשְׁתָּם שֶׁקֶר וְלֹא לֶאֱמוּנָה גָּבְרוּ בָאָרֶץ כִּי מֵרָעָה אֶל רָעָה יָצָאוּ וְאֹתִי לֹא יָדָעוּ נְאֻם יְהוָה: {ג} אִישׁ מֵרֵעֵהוּ הִשָּׁמֵרוּ וְעַל כָּל אָח אַל תִּבְטָחוּ כִּי כָל אָח עָקוֹב יַעְקֹב וְכָל רֵעַ רָכִיל יַהֲלֹךְ: {ד} וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר שֶׁקֶר הַעֲוֵה נִלְאוּ: {ה} שִׁבְתְּךָ בְּתוֹךְ מִרְמָה בְּמִרְמָה מֵאֲנוּ דַעַת אוֹתִי נְאֻם יְהוָה:

  • 4.

    קשקשן בלתי נלאה

    קשקש, 05/02/08 21:55

    בעיית מנהיגות מתבטאת גם בועדה שישבת בה - בשביל מה קיבלתם כסף? בשביל לשפוך מילים מעורפלות?
    הבעייה הגדולה במדינה היא הקשקשנות הבלתי פוסקת

    • ואתה דוגמא מובהקת למי שהיה צריך לחדול... (ל''ת)

      מתבונן, 05/02/08 22:24

  • 3.

    ברור כשמש-רק שינוי שיטת הממשל תוציא אותנו מהזבל שבו אנו חיים היום!! (ל''ת)

    בנצי המחכה, 05/02/08 21:44

  • 2.

    מדבר גדולות וכתב ההפך בדו''ח (ל''ת)

    אח תורן, 05/02/08 21:40

    • הרי לךא קראת את הדוח ובאופן כללי מומלץ להקשיב לאנשים מבוגרים וחכמים

      אורן, 05/02/08 22:04

      ממך!

      הבעיות הן יותר מאולמרט תתפטר. אבל רק צמד המילים הללו יעשו אותך מאושר. זאת האמת לאמיתה. אתה רדוד ושטחי כמו ים המלח....

      • לא נכון, הוא רדוד ושטחי כמו בריכה מפלסטיק (ל''ת)

        לתינוקות, 05/02/08 23:53

      • קראתי את הדו''ח? אני אקח שבוע חופש מהעבודה ואתחיל לקרוא..

        עידן, 06/02/08 00:05

        את הדוח,
        600 עמודים על כלום!
        חבל , לכרות את יערות הגשם בשביל 600 עמודים על כלום, אני הייתי עושה מהנייר הזה טישו, לפחות היינו יכולים לנגב איתם את התחת,
        עם הדוח הזה אפילו את התחת אי אפשר לנגב, גם לישבן יש כבוד עצמי.

      • סליחה, דברתי שטויות מקודם. שתיתי ממי ים המלח (ל''ת)

        אורן, 06/02/08 00:18

  • 1.

    מילים כדורבנות (ל''ת)

    איל, 05/02/08 21:35