• 145.

    מה עוד נשאר לבזות בכנסת הזאת? חברי הכנסת הם הביזיון הגדול ביותר!!! (ל''ת)

    טל, 05/02/08 14:37

  • 144.

    אבא שכול יכול להשתמש בבן שלו כמה שירצה ולא תעיזו להחליט בשבילו !! (ל''ת)

    טל, 05/02/08 14:34

  • 143.

    אתה מנוול אב שכול! (ל''ת)

    עמי, 05/02/08 14:08

  • 142.

    איציק-הרוטווילר של אולמרט,עושה הכל להבטיח את מקומה בכנסת הבאה, (ל''ת)

    בוקסר, 05/02/08 13:27

  • 141.

    הם נלחמו כמו שאנו נלחמנו במלחמת העצמאות (ל''ת)

    יורם, 05/02/08 12:10

  • 140.

    ''נגיף קדימה'' מפיל חללים בכל רחבי הארץ (ל''ת)

    בקטריולוג, 05/02/08 11:34

  • 139.

    אולמרט וערוץ 2 קשרו קשר נגד העם!!! (ל''ת)

    תתפכחו לנקות, 05/02/08 09:30

  • 138.

    יש למישהו אחר פיתרון יצירתי קוסם אחר למצבנו הקשה (ל''ת)

    פקק תנועה, 05/02/08 08:41

  • 137.

    די כבר נמאס מהם.

    משה, 05/02/08 08:40

    די נמאס מההורים השכולים, לכולנו כואב מות החיילים, גם אני הייתי במלחמה, גם לי נהרגו חברים. אבל יש גבול לביקורת, הרי ראשי ממשלות אחרים גם שלחו חיילים לקרב וחלק גדול לא חזר, זוהי מלחמה. גם אם כול התוצאות לא הושגו הרי חלק גדול הושג, והחיזבאללה יחשוב פעמיים לפני שיחטוף שוב חיילים. הרי אולמרט לא אשם במצב הצבא מי שאשם זה שאול מופז, בוגי יעלון, אריאל שרון וידידנו המבקר מר נתניהו שבמלחמה קיבל עידכונים שוטפים אך כרגע מתמם. אסור להדיח את אולמרט זו תהיה מתנה לאוייבנו.

    • תגובה ל-137

      חיה, 05/02/08 10:23

      משה ידידי,איך לא רעדו לך הידיים כשכתבת את המשפטים המטופשים וחסרי הלב.
      תתביש לך,אתה מטומטם וחסר לב.

      • למה צריכות לרעוד לו הידיים?

        אורן, 06/02/08 01:05

        הוא אומר להם שישבו בשקט, או לפחות שיתנהגו בצורה ריאלית, והוא צודק. אין להם דיעה יותר משלי. קולם נספר בבחירות כמו שלי.
        הם איבדו את היקר מכל ואני מכבד את זה אבל מפה ועד לתת להם להתפרץ על רה''מ ולדרוש התפטרותו ולהטיח בו שהוא רצח את בניהם לחינם - יש גבול והמרחק גדול.

        הוא גם אומר שהם תוקפים את האדם הלא נכון וגם בזה הוא צודק.

    • ,תתביש בעצמך...להעביר בקורת על משפחת השכול?! (ל''ת)

      Renata, 05/02/08 13:47

      • משפחות השכול הביאו את זה על עצמם בדיוק כמו המילואימניקים

        אורן, 06/02/08 01:01

        מי שמבקר - יבוקר. כמו שביבי אוהב. יתנו יקבלו!.

        מה הצביעות הזו?

    • אולמרט הוא המתנה הגדולה ביותר

      רותם, 05/02/08 21:50

      אתה טועה לחלוטין! דווקא השארתו של אולמרט הכושל בתפקיד ראש הממשלה - היא המתנה הגדולה ביותר לחיזבאללה ולשאר שונאי ישראל, היודעים שבראש המדינה ניצב אדם פזיז , חסר אונים, נוכל, מושחת, ובעיקר מנהיג שכשל במלחמה...

  • 136.

    היכן ההורים השכולים בנושא אוסלו שכשל כל כך. (ל''ת)

    פוליטיקה מסריחה, 05/02/08 08:13

    • יצאנו להפגנה,אבל על חודו של קול (ח''כ גולדפארב =מיציבושי),אושר ב

      אלמנת צה''ל, 05/02/08 12:37

      כנסת. וכך קיבלנו את אוסלו,על אפינו וחמתינו.
      השמאל בתמיכה מסיבית של התישקורת ,הביאה עלינו את אסון ''אוסלו''.

      לכן גם אח''כ כשבן אוולה רצח את רבין הי''ד. יחסו זאת לימין ,כרגיל.

      במשך שנים אני מרגישה נירדפת,על הזדהותי כימנית,למרות שאני חילונית,אלמנה ואחות שכולה..

      • היתה הסתה אדירה מהימין שהובילה לרצח רבין.

        אורן, 06/02/08 01:25

        אותה הסתה קיימת גם היום כלפי אולמרט. אתם פשוט לא לומדים.

        תליתם על עצמכם טלאי צהוב - רק על זה אני לא אסלח לכם
        .
        אתם אומרים בפומבי שאולמרט שלח חיילים למות רק בשביל השיגים פוליטיים פנימיים.

        שלא נדבר על מה שאתם אומרים על פרס - האיש שבזכותו ובזכות הכור כולנו פה.

        עכשיו - את לא אמורה או צריכה להרגיש נרדפת רק בגלל שאת בימין הפוליטי.
        זכותך שיהיו לך דעות פוליטיות שונות ואפילו הפוכות לשלי. אני מכבד אותך ומעריך אותך. הרי לכולנו חשובה המדינה ורק קבוצה קיצונית ומטורפת (שאותה אתם לא מוקיעים ובזה יש בכם גם אשמה) חושבת שסמולני הוא אויב מדינת ישראל ובוגד שדמו בראשו.

        ויקירתי - תפסיקי להאשים את התקשורת....

  • 135.

    מי אמר שלא היה גיוס במלחמה-הנה הורתי לגייס 200 טוקבקסטים להגיב מידי (ל''ת)

    בלופמארט, 05/02/08 08:09

  • 134.

    ש''ס איתנו,ברק ערק אלינו,נמשיך לשלוט ולבזוז עד 2010 ,ותקפצנו לנו (ל''ת)

    כולכם, 05/02/08 07:57

    • ש''ס עוכרי ישראל הרב עובדיה חומייני (ל''ת)

      גיל כץ, 05/02/08 11:44

  • 133.

    ישי לאברכים ''נסחט ונשתמט ואותנו רה''מ יממן'' (ל''ת)

    מזרחי מזועזע, 05/02/08 07:54

  • 132.

    מר''ן לישי ''רה''מ חלש בדוק היכן ניתן לסחוט?'' (ל''ת)

    כספי השכול העבר, 05/02/08 07:52

  • 131.

    אם השכול והמיל' גורשו - נחשו מי יגן בנפשו? (ל''ת)

    שאילתא לברק, 05/02/08 07:50

  • 130.

    ''על כן ידבק איש(רה''מ) באשתו(ש''ס) והיו לגוף אחד'' (ל''ת)

    לא לצנזר!!!!, 05/02/08 07:47

  • 129.

    אתם שלחתם בנים למלחמה,אני מגייס 300 טוקבקסטים נגדכם (ל''ת)

    בוס הבוסים, 05/02/08 07:45

  • 128.

    אולמרט צריך להבין שבעקבות מה שקרה

    ברוריה, 05/02/08 07:45

    אין לו כל אפשרות פרקטית לתקן את מה שקרה בגללו. ואתם יודעים מדוע? מפני שהוא יכול להוציא חוקים ותקנות עד מחר ואפילו עד מחרתיים - מי שצריך יהיה ליישמם - לא יעשו זאת. מסיבות מובנות. זהו כלל ראשון בנהול ..וחבל שעורכי הדין שלו ויועציו לא אומרים לו את זה. כי בניגוד לפקידים אותם הוא יכול לפתר או לקבלם לעבודה - את הצבא הוא לא יכול לייצב ולפרמט כרצונו. והכנסת, היועצים של אולמרט, והתקשורת חייבים להבין זאת. כי אין לנו ארץ אחרת ובודאי שלא צבא אחר. ובנגוד למערב ה''נאור'' אנחנו מוקפים ליצנים שרק מחכים להזדמנות...ותאמינו לי אם השחיתות השלטונית לגוניה לא תמוגר - לא תהיה לנו תקומה. ההסטוריה מלאה בתוצאות בנושא, רק צריך לקרוא.

    • ברוריה הדמגוגית... מהם ''הסיבות המובנות''

      אורן, 06/02/08 01:28

      שבגללם לא ניתן יהיה לישם את החוקים והכללים שאולמרט מחוקק?

      האם כוונתך לאותם חיילים וקצינים שלא יבצעו מה שאומרים להם כי הם כתומים?
      את יודעת איך קוראים לזה? מרד....
      הצבא צריך לקפוץ להקשב שראש הממשלה מבקש ממנו משהו וליישם מיידית!!!!!

  • 127.

    ש''ס בחילול ה' בעבור אתנן והבוז למר''ן!!! (ל''ת)

    עד מתי רשעים, 05/02/08 07:45

  • 126.

    איציק-מדוע להתנהג בגסות להורים שכולים,פה לא מרכז מפלגת קדימה. (ל''ת)

    אליהו ת, 05/02/08 07:40

    • פליציק בסך הכל פריחה דומה לזונה (ל''ת)

      לינוי, 05/02/08 14:39

      • את כזו תת רמה.... (ל''ת)

        אורן, 06/02/08 01:29

  • 125.

    הקב''ה יגמול לש''ס על: לעשות הרע בעיני ה' (ל''ת)

    אלפסי, 05/02/08 07:37

  • 124.

    מרסקים את העליון ומשרד המבקר,נרסק גם את המילואימנקים הכושלים (ל''ת)

    הכנופיה השלטת, 05/02/08 07:34

  • 123.

    ''שרינו''-העבודה(כסא) בחרו בנבל ל,,יציבות השלטון'' כי,,, (ל''ת)

    רק כך ימשיכו, 05/02/08 07:05

  • 122.

    ''יו'ר מכון הליווי''(איציק) - שכול!! החוצה!!!! (ל''ת)

    ''תצא בחוץ!!!'', 05/02/08 07:01

  • 121.

    חדש! השתלחות בשכול מהבית ברחוב כרמיה (ל''ת)

    זה אולמרט, 05/02/08 06:59

  • 120.

    התנהגות איציק-ביזיון,לא בכל מחיר צריך לשמור על ראש הכנופיית קדימה (ל''ת)

    חידלון, 05/02/08 06:56

  • 119.

    רק יו''ר כנסת (וממלאת מקום הנשיא) שלא עשתה צבא מסוגלת להוציא הורה (ל''ת)

    ערלות לב, 05/02/08 06:50

  • 118.

    יואל חסון מבית חנון הרוטווילר המשתלח של רה''מ (ל''ת)

    חמאס עליך, 05/02/08 06:36

  • 117.

    שי שטרם הקיא יגש לקרוא דברי אולמרט-מחדל (ל''ת)

    הזוהבה במילואה, 05/02/08 06:33

  • 116.

    ''בית הבושת הלאומי'' במלוא הדרו אמש (ל''ת)

    לתפארת מדינת, 05/02/08 05:58

  • 115.

    איזה תגובות,איום מה שקורה כאן

    כואב, 05/02/08 05:16

    כמה שנאת חינם נשפכת
    אנשים - לקחת עצמינו בידיים
    מלחמות יהודים?
    חסרים לנו אויבים מבחוץ שאנחנו נלחמים כאויבים בבית?

    • אתה יכול לתאר לעצמך משהו יותר גרוע מלאבד בן במלחמה מלאת טעויות

      ברוריה, 05/02/08 07:34

      כמו זו של אולמרט? לדעתי, רק כדי שיוכל לשנון בלילות - הוא צריך לקום וללכת הביתה. אבל לא אולמרט. מלבד זה למה הזונות בבית הבושת סליחה כנסת ישראל לא מתפטרים? הלא הם כאילו נציגי העם. ובדמוקרטיה, כל אידיוט יודע שנציגי העם מייצגים את אזרחי המדינה והאזרחים הישראליים רוצים את אולמרט החוצה. שיקומו ויפטרו אותו 120 האפסים האלה. כי הוא לבד לא ילד לשום מקום.

      • ברוריה את תת רמה.... ואפילו מתחת לזה

        אורן, 06/02/08 01:31

        ביום כיפור לא נהרגו לחינם אנשים? בכמויות של פי 30 ובחצי מהזמן?

        מלחמת לבנון הראשונה - לא נהרגנו שם? ומה עשינו שם? מה השגנו? דיממנו ודיממנו... הקטיושות המשיכו לעוף גם אחרי כיבוש לבנון....

  • 114.

    איך דליה איציק המסריחה

    ואולמרט המסריח, 05/02/08 04:39

    מעיזה לצעוק על הורים שכולים ככה??? בחיים לא ראיתי דבר יותר מגעיל מזה!
    למה האב צעק כך בכנסת? משום שכלי התקשורת לא נותנים להם שום ביטוי!!! זאת היתה הבמה היחידה שלהם להגיד את דברם. אולמרט החרא הזה לא נפגש איתם ולא מעוניין במה שיש לו להגיד.

    • התקשורת נותנת להם במה על ימין ועל שמאל

      אורן, 06/02/08 01:32

      וכן מי שלא מכבד ראש ממשלה בבית הנבחרים שבאמת יצא בחוץ. שכול או לא שכול.

  • 113.

    יגאל כהן בדברי הבלע ע''י 200 מגיבים ששכר בהוראת רה''מ (ל''ת)

    זו ה-''הסחורה'', 05/02/08 04:36

  • 112.

    ל102 אולי אתה צודק, נשאיר את המנהיגים ,

    נס, 05/02/08 04:17

    ונחליף את העם? ככה עולב נפש שכמותך.

  • 111.

    אולמרט קורא את דוח וינוגרט כמו שקרא את המלחמה-ולכן הובסנו (ל''ת)

    מירב, 05/02/08 03:34

  • 110.

    אולמרט למד שטיקים מבתי המשפט..

    פיירשטיין + -, 05/02/08 03:32

    לא בכדי אמר ביבי בכנסת שאולמרט מדבר אל העם כעורך דין בבית המשפט..
    אלא ששם בבית המשפט, למד גם אולמרט מלא מעט שופטים,
    שאפשר גם להכשיר מעשים פסולים ומכוערים..
    מצדיקים את הטוען למעשה הפסול, משנים ומתעלמים מכמה עובדות, (וגם אם הן המכריעות, זה לא נורא..)
    מסתירים מעיני הקורא את מה שהיה..
    ופוסקים את ההיפך מהמתבקש או המתחייב..
    פשוט מטביעים בחוזקה את סמל הסמכות, וזה מבחינתם - כשר וראוי..
    כך ראה אולמרט וכך הוא עושה בעצמו
    משפטן או לא..?
    וכי מי הם חבריו..?
    לא בר און רם כספי וכאלה..?
    והנה הוא הולך עם (הבושה..) ומרגיש בלי..

  • 109.

    אמרנו לכם!!!!!!!!!!!!!!!!

    זזים ימינה, 05/02/08 03:07

    לא להצביע לו

  • 108.

    אם החברה הישראלית לא תוכל לספוג אבדות - לא נשרוד

    נדב, 05/02/08 02:49

    מה שמדהים הוא שאם היו נהרגים (חס וחלילה) 300 חיילים ולא 119 אך היה מושג ניצחון לא היו הורים שכולים מעיזים לקום ולהשתמש בם ילדיהם כניגוח מול הממשלה, אבל מתו ''רק'' 119 ועבור פעולה שלא הובילה לניצחון, ומדוע? כי רה''מ וראשי הצבא ידעו כי הציבור לא יספוג אבדות, הסיבה לכך שלא ניכנס לעזה למרות שכולם יודעים שצריך היא מאחר והציבור לא מוכן להקריב חיילים עבור ביטחון האזרחים. מבחינת הציבור עדיף שילדים בשדרות יחיו בפחד ואף יפגעו העיקר שחיילי צה''ל ישארו בטוחם על הגבולות. זו אחת המדינות היחידות בעולם בו חיי החיילים יקרים מחיי האזרחים והילדים. אני מדגיש כי אני לא רוצה לשפוט את ההורים השכולים ואני לא מסוגל להבין את הכאב, וקל לי לדבר, למרות שאני הייתי בקרבי, עושה מילואים ומוכן להקריב את חיי עבור המדינה הזו. הדברים נהיו ציניים מידי, ונראה לי שההורים השכולים לא מבינים את הפגיעה האנושה שלהם בחוסן הלאומי שלנו.

  • 107.

    אחרי שניפטר מאולמרט נתחשבן עם מורל וחבר מרעיו.

    ציפי אדלרשטיין, 05/02/08 02:36

    משת''פים ארורים. אבירי הספין!בעבור
    חופן דולארים שופכים דם משפחות שכולות. מסרסים עובדות והורסים את הדמוקרטיה.
    יומכם בא:
    - להחרים את כל מי שאתם מייצגים,
    - לערוך משמרות הפגנה בבתיכם,
    משרדיכם וכל מקום שאתם הולכים.
    מספיק ודי-מדינת ישראל לא למכירה!

  • 106.

    מצב מדאיג מאוד! (לקרוא)

    אוראל, 05/02/08 02:33

    אני אשתדל להיות עדין כי אני רוצה שיפרסמו מה שכתבתי.
    ה''יונה'' מזמן עפה לה, ולמקום כזה שפל אני בספק אם היא תחזור.אנחנו כחברה שבחרנו את הליצנים שמיצגים אותנו בעולם וכאן בארץ זבת חלב ודבש...איזה חלב ואיזה דבש בדיוק!?שרון נעלם לו במפתיע ועדיין ''יושן'' ולא מספרים עליו יותר,ואנחנו שותקים.
    ניצולי שואה שדאגנו שבכל העולם לא ישכחו,ואנחנו שכחנו אותם ראשונים בבית,ואנחנו שותקים.21 שנה של אינטיפאדה וחיסולים ודיבורים,ומפגשים,וחתימות,ונשיקות,וטקסים,וארונות קבורה.ואנחנו שותקים.מלחמה שנוהלה בטיפשות מוחלטת ובתבוסה משפילה.ואנחנו שותקים. משפחות שנדפק להם הצורה כי איבדו ילד או מישהו קרוב שם בפיגוע או במבצע שמראש ידעו שהוא לחינם,אבל הכסא יותר חשוב מלתת לילד בן 18 או 19 לחיות עוד שנים ולתת לו להחליט איך הוא בוחר למות,ואנחנו שותקים. אלימות בכל מקום אפשרי,משטרה שעסוקה כל היום רק בלחקור את ה''לייצנים'' כן אלה שם בכנסת,לא נותת לאזרח הפשוט את ההגנה המינימאלית שמגיעה לו במדינה נאורה.ואנחנו שותקים.מושחטים ברישיון נמצאים בשלטון ולוקחים לנו את מה שכבר אין,ואנחנו שותקים. רק אם יש לך קשרים או יש לך אומץ להיות עבריין אז אתה איך שהוא בג'ונגל הזה שורד,ואנחנו שותקים.כל היום מפחידים אותנו שמבחוץ רוצים לגמור אותנו,לזרוק אותנו לים,לפוצץ אותנו ...אומרים ואומרים.ובנתיים הם מפוצצים אותנו יותר כאן מבפנים, אלה אותם לייצנים שנבחרו בצורה ''דמוקרטית'' ועם כל הצא החזק,המודיעין הטוב,הם רק מתחזקים ואנחנו נופלים יותר עמוק.ואנחנו שותקים.אבא שכול צריך לשמוע שקרים בכנסת רק שההוא ישרוד עוד שנה בכסא ה''חם'',די הציונות והפופוגנדה שהחדרתם בנו התפוצצה לנו בפרצוף מזמן וזאת לזכות ערוצי התקשורת שקיבלו רייטינג טוב מאיתנו בתמורה סיפרו לנו %50 את האמת ,לפחות הם...ואנחנו שותקים כאילו אין מחר! די לשתוק וחייבים לעשות משהו ומהר.צוחקים עלינו בכל העולם כמה אנחנו מדינה מושחטת,כבר אי אפשר ללכת כישראלי עם ראש מורם,ורק בגלל שילטון מושחת ורקוב מיסודו, שכבר אין אפילו מישהו אחד שאפשר להגיד הנה הוא טוב לנו. כי לשרוד שם אתה חייב לתת לאלה שהרימו אותך למעלה לכסא,ואצלנו זה הקומבינה החוקית, ואנחנו שותקים! אז בואו נמשיך לשתוק כמו באירן,או בצפון קוריאה ונקרא לעצמנו ''מדינה דמוקרטית''?

    • תגובה טיפשית (ל''ת)

      יורם, 05/02/08 12:00

  • 105.

    תיראו מזה חברים

    חסויי, 05/02/08 02:02

    מסכן קול זה קרה לו בגלל שהוא רצה לעזור לחבר ....

  • 104.

    ותבכנה משפחות שכולות ופצועים ותדמם הארץ מכאב (ל''ת)

    ורק ביבי ישמח, 05/02/08 01:57

  • 103.

    על מה אתה מדבר, הוא איבד את עולמו

    Avi Ecuador, 05/02/08 01:46

    את זה שהשקיע בו את כל חייו ומרצו, את זה שגידל והיה תקוותו ומאור עיניו.
    על מה אתה מדבר בכלל חוצפן?
    איזו פוליטיקה?
    מישהו אשם!
    אז אומרים לו שהמפקדים אשמים, שהשרים לשעבר אשמים שכולם אשמים והבן שלו מת בעצם לשווא.
    אז אתה חושב שאולמר לא מהווה מטרה לאחריות אולי?
    אתה חושב שאבא רציונלי יכול לשלוח את בנו תחת שלטון של אידיוטים למלחמה נוספת כשאולמרט בנו בכלל משתמט.
    בחייך, עזוב אותנו מפילוסופיה דבר תכלס, האיש איבד את עולמו והיה שמח שאולמרט היה הולך לאלף עזאזל ושהבן שלו יחיה.

    נכון גם אפשר לטעות אבל לא ללכת הפוך ולא בכיוון ולבנות מדינת רשע
    לא ללכת להלחם ביהודים ולתת רוח גבית לרשע, לא ללכת למטרות ולמלחמות שאין בם שום היגיון ושום יתרון.
    ימיני אתה פתאום בא וצועק ומתחלחל ממספר תגובות שנכון שהם קשות ואולי צריכים היו להישמע אחרת אבל היום השמאל דחף עם לפינה וכשדוחפים לפינה לפעמים צורחים בצורה שכואבת ולא בדיוק דיפלומטית.
    לימיני יש הצתה מאוחרת, קצת צבועה ומיתממת לצערי, אני מוסיף תגובה שכתבתי בקשר ללבנון:
    מלחמת לבנון היא טעות מיסודה, היא קודם כל פוליטית
    לפני שיוצאים למלחמה צריכים לדעת למה על מה ולאיזה תוצאות מצפים, על מה נלחמים ואיפה משיגים את התוצאות הרצויים, באיזה שיטות משתמשים והאם אפשר להשיג את התוצאות הרצויות רק באיומים ובהפגנת שרירים.
    אז מה עשו חכמי חלם ואולמרט בראשם?
    הם פשוט נסחפו, משכו אותם באף ואז באמת נכון, התגלו גם חולשות במקומות אחרים שלא רק בממשלה אלא גם בצבא שהפך לפוליטי שהחלטותיו והנשק שהוא משתמש בו והמקום שהוא מפציץ הופכים אותו לצבא מסורבל שמשתמש באמצעים כירורגים בכדי לא לפגוע בתושבים וכתחליף מקריב חיילים ואזרחים בארצו.
    צבא שמפחד ממשפטים בן לאומים ומבג''ץ ומחפש חוסן משפטי לקציניו ובכלל למנהיגים פוליטיים.
    בטח לא הפציצו תחנות כוח, נמלים ימיים מפעלים לגמור מלחמה מהר ולחסוך בחיילי רמבו שנכנסים לשוחות וטנקים שנכנסים לשטח בנוי כעיוורים.
    היום אפילו לא מבינים איפה הטעות העיקרית של הממשלה הזאת והשמאל בכלל; לא רק שהם נסחפו הם גם הלכו בכלל למקום הלא נכון: ארצות הברית בכדי להוציא את הטילים מקובה רק הפגינה שרירים מול רוסיה (הימור גדול), למה ישראל לא דרשה את הוצאת חיזבאללה מלבנון והשבויים מסוריה כשאנו עם צבא מוכן ומאיים יושבים על גבול סוריה ונותנים להם אולטימטום?
    כל העולם היה מבין זאת וחשוב יותר ארצות הברית, הרי ברור שמי שמפעיל ועוזר לצבא הרוצחים חיזבאללה הוא סוריה ומדינות כמו איראן, אז למה לשחוק את צה''ל במשימות סרק שלא פותרים דבר ושוחקים אותו על כלום גם במקרה שלא קרה וזה ניצחון מוחלט על החיזבאללה שהמשמעות שלו אפסית גם במקרה כזה.
    נו, אז נכון, מדובר בהימור ''קטן'' עם סוריה והפגנת שרירים, אולי אפילו עם קצת חזון ומניפולציה גם התרחבות ולהיפטר מערביי השטחים עזה והקו הירוק ולהעביר באותה הזדמנות שנוצרת גם אותם למה שהיה פעם סוריה, אולי היה באמת צריך לעבור משלב האיום לשלב להחזיר אותם לימי האבן, מלחמה שאין שום ספק שהייתה מביאה ליותר אבדות ממלחמת לבנון אבל מלחמה שהייתה פותרת לישראל כל כך הרבה בעיות וקרבנות בעתיד במלחמה עם סוריה ואיראן בתנאים הרבה יותר גרועים וישראל יותר מפוררת ולא מוכנה להלחם בעתיד, ישראל הייתה גם פותרת את הבעיה האיראנית דרך ארצות הברית שהייתה לה האמתלה לסגור חשבון ארוך עם איראן, ארצות הברית לא הייתה מזניחה את ישראל במשטרו של בוש אתמול כמו שהיא קרוב לוודאי ימאס לה ותעשה במשטר של הדמוקרטים או אפילו בוש של מחר.
    הוועדה הזאת גילתה כשלים אבל הכשל העיקרי הוא בכיוון במטרות בהישגים הצפויים ובשמירה על הישגים שהושגו בקרבנות.
    כל זה טעות בסיסית שאי אפשר לסלוח למנהיג שלא מבין בצבא במהלכים צבאיים.

    • אביל'ה כבר כתבת את ההרצאה הנ''ל יותר מפעמיים

      רוצה לינק?, 05/02/08 04:33

      למה ממחזר חומרים?

    • שפוך שמן למדורה,העלה הלהבות גבוה. (ל''ת)

      אודרוב יאזאלמי, 05/02/08 04:37

    • AVI מה קשור ימיני?? להבא תביא מהארכיון חומרים עד-כנים... (ל''ת)

      מורי, 05/02/08 04:49

    • Excellent Analysis (ל''ת)

      Amdrey, 05/02/08 06:34

  • 102.

    ההפסד היחידי במלחמה.. שנאת חינם וגידוף מנהיגינו ע''י עם עלוב (ל''ת)

    אלונייייי, 05/02/08 01:29

    • זו ''מלחמת'' השמאל

      Avi Ecuador, 05/02/08 04:14

      מלחמה שאולמרט נסחף אליה כשוטה.
      לא השיג אפילו את השבויים ''שבגללם'' יצא ''למלחמה''.
      קרא תגובה 84 אבי אקוודור.

    • העליבות של העם מתבטאת בבחירת של כאלה עלובים ''שינהיגו'' אותו (ל''ת)

      Avi Ecuador, 05/02/08 04:17

  • 101.

    יופי,נרגע פה? קדימה לכתבה הבאה!וקדימה אולמרט!:) (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 05/02/08 01:04

  • 100.

    מי זה הצעקן במליאת הכנסת

    נתין מקומי, 05/02/08 01:02

    קבלו את יואל חסון ! אחד מחשובי נציגי הדור הצעיר ! ראש תנועת נוער קיקיונית של בית''ר! אלוף ה''לך תביא'' בלשכת רוה''מ בתקופת שרון! (כשהתפנה זמן משליחות של לך תביא -גירב''ץ בשמחה). בקיצור: רקע מושלם לחברות תורמת ונחשבת בלב המערכת הריבונית - המחוקקת, ובעיקר מטען מלא המכבד ומצדיק הפרעה שיטתית לח''כ אחר ששרת בסיירת מטכ''ל כלוחם וכקצין וגם-אבד אח בפעילות נועזת באוגנדה ומה לעשות ? סוחף כרגע רוב גדול מן הצבור הישראלי. אז אולי אפשר קצת נימוס?

  • 99.

    אולמרט למה אתה לא מתפטר רק אתה נשארת מהשלישיה ?

    עמיר, 05/02/08 01:00

    אומרט אתה אמרת שאתה עובד אצלנו אז OK אנחנו מבקשים שתפנה את המשרד כמו שביקשת מזליכה ללכת רק שאתה צריך ללכת לפני תום החוזה וזה בגלל הפשלות שלך , תפסיק להיתלות על דו''ח וינגרד שהוא לא אומר שאתה צריך ללכת אבל בחלק הראשון הוא אומר למעלה מ 10 פעמים שנכשלת גם בדו''ח השני בין השורות שקוראים את הדו''ח טוב טוב מבינים שהם רומזים לך ללכת ועובד שניכשל צריך לפנות את מקומו למוצלח יותר
    וטוב יותר
    אתה מנסה להסית את העם כנגד ביבי שהוא מסית נגדך עד היום שמעתי רק תמיכה ובהלכים שביבי תמך בך והוא לא מכחיש את זה
    אולמרט בוא נשים את הקלפים על השולחן הרי בטעות הגעת ללשכת ראש הממשלה , אז לך כבר אנחנו מבקשים שתתפטר
    אני לא התוכח איתך איפה הבנים שלך היו בזמן המלחמה אבל הם לא היו בחזית
    אני לא מקבל את הפוליטיקה של ההורים השכולים ואת הריקוד שלהם על דם הבנים אבל אתה צריך ללכת

    אוי לך אולמרט שאתה לוקח את יואל חסון למליץ יושר ולשומר האיש ברגע הראשון שיתאפשר לו ויוכל לחזור לליכוד יקח את הכין וידקור אותך בגב וגם יסובב את הסכין ואל תבטח בכל המליצי יושר שלך להם הם דואגים ולא לך ברגע שאתה הולך הם שחכו ממקומם הכנסת ובציבוריות הישראלית הם אופרטוניסטים שרוכבים עליך ומנצלים אותך הם רק במקרה עלו לאוטובוס של קדימה והגיעו לכנסת

    • צודק, אולמרט מורח ומשקר את כל העם בעזרת ברק/ברח (ל''ת)

      בוז לכנסת ישראל, 05/02/08 03:48

  • 98.

    ''שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים''

    תמרה, 05/02/08 00:59

    ''שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים''

    שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש. שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה''גבוה'' ל''צדק'': אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס. (בג''ץ 6728/06 ו- 7607/06).

    סליחה שאתם לבד יוני, 08/03/07 23:47 אני מתבייש בי ובכולנו שמי שמפגין לבד אלו המשפחות השכולות.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶפְּקַדָם הַשְכוֹל וְאֵלֶּה שֶלא
    יַעַן הכּוּשִי יָכוֹל וְצָרִיך לָלֶכֶת
    כִּי הַכּוּשִי עָשָה אֶת שֶלוֹ !

    18. וינוגרד אתה מצפה שאחרים יעשו את העבודה המלוכלכת צח, 09/03/07 00:18
    העמידו אותך כראשות וועדה פקידותית ללא כל אחריות אין למדינה זמן לחכות ,אם השמועה שלא תפרסמו אזהרות ואחריות נכונה ,עבודתכם לא תיהייה שווה אפילו לנייר בשירותים, למדינה אין זמן ואל תחכו שמשהו אחר יעשה את העבודה המלוכלכת תוציאו את האמת ועכשיו למדינה אין את הלוקסוס הזה לחכת הזמן יקר והמלאכה מרובה.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלֶּה שֶבְּנֵיהֶם-בְּנוֹתֵיהֶם חֵרְפוּ נַפְשָם, לַקְרָב יָצְאוּ, ואֵלֶּה שֶלא
    יַעַן מִי שֶשְלָחוּם לַמִלְחָמָה בְּשֵם מְדִינָתָם וְהַמוֹלֶדֶת
    בְּשוּם טִיפַּת-אַחֲרָיוּת לא נָשְאוּ, לא לָקְחוּ, לאֹ נָטְלוּ :
    אִיש-אִיש וְסִיבּוֹת חֲשוּבוֹת-לוֹ מְאד-מְאד מִשֶלוֹ.

    כל עוד לא תצא האמת..לא שולח את הילד לצבא .. ל''ת לא מאמין לכלום, 09/03/07 09:09

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלֶּה שֶנָחֲתָה עֲלֵיהֶם הַמַכָּה וְאֵלֶּה שֶלא
    יַעַן כְּמוֹ בַּשוֹאָה, כָּאן הֲרֵי כּוּלָם מַאֲמִינִים וסְבוּרִים
    כִּי הַמַכָּה תִפְסַח-תְדָלֵג עֲלֵיהֶם,
    תִיפּוֹל (כַּנִרְאֶה?) רַק עַל אֲחֵרִים.

    על הועדה להצביע לאלתר על האחראים לכשלים. ללא מסקנות ברורות הופכת עצמה הועדה לשותפה למחדל. שוש, 09/03/07 08:00.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    הוֹרִים שֶבְּנֵיהֶם-בְּנוֹתֵיהֶם מֵתוּ כָּכָה סְתָם, לַשָוְוא ולְחִינָם, וְאֵלֶּה שֶלא
    כִּי כַּאֲשֶר קוֹבְרִים אָנוּ כִּמְעַט בַּחֲשַאי, בְּהֶסְתֵּר, אֶת בָּנֵינוּ-בְּנוֹתֵינוּ
    אִיש בַּמְדִינָה אֵיננוֹ חוֹשֵב
    כִּי מוֹתָם נִגְרָם אוֹ הִתְרַחֵש (שוֹמּוּ שָמַיִים ! חָלִילָה וְחַס !) בִּגְלָלוֹ.

    ''אין מסקנות אישיות? נחריף את המאבק'' הורים ששכלו את ילדיהם במלחמת לבנון ה-2 תקפו בחריפות את הדיווח לפיו בדוח הביניים של ועדת וינוגרד לא יהיו מסקנות אישיות.

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶהִתְאַכְזֵר אֲלֵיהֶם, הִתעַמֵּר בַּהֶם גוֹרָל החַיִים וְאֵלֶּה שֶלא
    יַעַן הֵם שֶאִיבְּדוּ בָּשָר מִבְּשָרָם ובְּעַצְמָם הָפְכוּ קוֹרְבְּנוֹת-מִלְחֶמֶת-שָוְוא-חִינָם וְשוֹלָל
    רַק הֵם אָכֵן אֵלוּ הַיוֹדְעִים לְהַעֲרִיך אֶל נָכוֹן, מַהוּ עֶרְכָּם-מַשְמָעוּתָם האמיתית שֶל חַיִים,
    חַיָּיו שֶל אָדָם, אִשָה, אִיש, אָבָּא, אֵם, בֵּן, בַּת, חַיֶּילֶת, חַיָּיל, עוֹלָל וְחָלָל.

    גם אם יעברו 6 חודשים הם בשבילי לא קיימים יותר ל''ת לא נשכח לא נסלח, 08/03/07 23:45

    שְתֵּי מְדִינוֹת לִשְנֵי עַמִים :
    אֵלּוּ שֶהִתְנַסוּ וְחָווּ מַהוּ שְכוֹל ואֵלֶּה שֶלא
    יַעַן הַכּוּשִי-הַכּוּשִית יָכוֹל-יְכוֹלָה לָלֶכֶת....
    כִּי הַכּוּשִית-הַכּוּשִי, בֶּאֱמֶת וּבְּתָּמִים, כְּבָר מִזְמַן עָשְתָה-עָשָה אֶת שֶלָה-וְשֶלו ֹ!

  • 97.

    אב יקר, הורים שכולים יקרים

    סניאס סנדורה, 05/02/08 00:54

    עונשו של אולמרט ומאתרגיו גרוע יהיה מגיהנום.
    יודעת אני כי זה לא יחזיר את הבנים היקרים. אך רצוני לחזק אותכם ולשתף אותכם בתקשור שקיבלתי ממדריך רוחני נעלה .
    רק אטומים ושטחיים חסרי טיפת תרבות ורוחניות יכולים לנהוג כפי שאולמרט הרובוט קרי פרנקנשטיין של המאה עשרים ואחת, רמון העבריין מין, בראון הבהמה, הנגבי הפושע ושאר הגועל שישב בכנסת והתלהם ב''בעד''
    כולל התקשורת המאתרגת והמושחתת- מתנהגים כיום.
    הם בטוחים מתוך שיטחיותם שזה נגמר והם יצאו מזה מנצחים.
    אני מציעה להם לחזור ולקרוא את הספר דניאל וובסטר והשטן.
    מבטיחה לכם שכל אחד מהם יעבור אסון אישי כמו ששרון השוכב כגוש בשר שאפילו הקדוש ברוך הוא לא גואל אותו ממצבו המבזה ואינו אוסף אותו אל אבותיו.
    מבטיחה אני לכם שתוך שנה אף אחד מעובדי כת השטן ועורכי דינו של השטן לא ישאר שלם.
    ולא יד אדם תרמוס אותם אלא אסונות מחלות תאונות וכיוצא בזה.
    בניכם היקרים לא תמו והם קיימים במימידים אחרים והם ינקמו את דמם ממקום של כוח שאפילו עובדי כת השטן והעומד בראשם לא יוכלו להימלט ממיצוי דינם.
    זו אמת והיא תהווה
    ואין אף אחד על פני האדמה שיוכל למנוע זאת כי זה כבר משחק במגרש אחר. מגרש שם לאולמרט בראון רמון ושאר הנבלים אין טיפת כוח.
    מבקשת אני שדברי אלו יפורסמו חשוב שיגיעו להורים האומללים.

    • אם יש אלהים שכך יהיה (ל''ת)

      אמן, 05/02/08 04:45

  • 96.

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    תמרה, 05/02/08 00:53

    בְּתֶּקֶן שֶל חֲצִי-אֱלוֹקִים

    הֵם עָשוּ חוֹזֶה, חוֹזֶה מוּשְלָם, חוֹזֶה בִּלְתִּי-הָפִיך, חוֹזֶה עם אֱלוֹקִים
    כי כל עוד היהודים ושכניהם זה את זה בעוֹז ובמֶרֶץ כָּזֶה מַכִּים
    יוּבְטַח להם מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    גם, אבל לא רק, משום כך הם תמיד לבטח נראים
    כה אגדתיים, כה נִצְחִיים, כה נְפִילִים, כה עֲנָקִים.

    יֵש לָהֶם, לפּוֹלִיטִיקָאִים, לא רַק לַצְלוֹפָחִים החֲמַקְמָקִים-חֲלַקְלָקִים
    הֶסְכֵּם מוּזָר אף מַדְהִים עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד שְאִיפוֹת כּוֹחַ, הוֹן, שִלְטוֹן ושְרָרָה בַּהֶם מִמַעֲמָקִים מְפַכִּים
    יוּקְנֶה ויִהְיֶה לָהֶם לַעַד מַעֲמָד של חֲצִי-אֱלוֹקִים.
    בַּבּוֹקֶר מוּקְדָם הֵם מְמַהֲרִים קוּם לְהַשְכִּים
    מַקְדִימִים אַף אֶת מְטַאטְאֵי-רְחוֹבוֹתֵינוּ, אֵלוּ אֲשֶר אֶת עָרֵינוּ, בְּמֶרֶץ כּה רַב מְנַקִים
    בִּשְמוֹ שֶל אֱלוֹקִים, בִּשְמָם, בִּשְמֵנוּ, בְּשֵם חֶבְרָתֵנוּ, בְּשֵם תַּרְבּוּתֵנוּ, בְּשֵם מְדִינָתֵנוּ,
    מְחוֹקְקִים הֵם לָהֵם וְלָנוּ הַנְחָיוֹת (מָשָל חַיוֹת אָנוּ) ושְלָל נִכְבָּד שֶל חוּקִים
    חוּקִים אֲשֶר תּוֹדוֹת לָהֶם, נִרְאִים אָנוּ, בְּסוֹפוֹ של יוֹם, כָּל כָּך מְצ'וּקְמָקִים
    דְרוּסִים כמו תִּיקְנִים, מַקָקִים, ג'וּקִים מְחוּצִים, תִקְוָה ועָתִיד מוּחְמָצִים, מְחַיִים-כָּלִיל-מְחוּקִים.

    הֵם עשו חוֹזֶה עם הקב''ה, עִם אֱלוֹהֵינוּ, עִם אֱלוֹקִים
    כִּי כָּל עוֹד יִשְחוּ ויִשְהוּ במַיִם רְדוּדִים, מַיִם מְעוּפָּשִים, מַיִם עָכוּרִים, מַיִם בִּלְתִּי-עֲמוּקִים
    יוּכְלוּ לְהַמְשִיך להנוֹת מחַיֵי הַנָאָה, חַיֵי-שַלְוָה, חַיֵי-רַאֲווָה, חַיֵי דוֹלצֶ'ה וִיטֶה, חַיִים מְתוּקִים.
    אותנו שוֹלָל יום-יום הם מוליכים, בתרגילי הישרדותם עלינו מערימים,
    במשיכת-זמן נצחית מצטיינים-מתמחים,
    עם שלם מרדימים, לשוכְרָה אֶזְרָחִים תְמִימִים מַשְקִים.
    משום כך, אנו כמובן, נתמיד להיראות כּה אוּמְלָלִים, כּה עָלוּבִים, כּה נְבוּלִים,
    שְפוּפִים, כְּפוּפִים, נִידָפִים, מְצוּמָקִים, מְשוּתָּקִים ושְחוּקִים.
    בדרך זו, כעַם, לעולם לא נוּכַל, לא נַצְלִיחַ לְהַחְכִּים.
    בתוֹר מְיַיגֵע, מְיַיזֵע, תּוֹר אָרוֹך-מִשְתַּרֵך, מגָלִיל וְעַד נֶגֶב, מִיַרְדֵן וְעַד יָם מִשְתַּרֵעַ, בפניהם אנו מִתְבַּטְלִים, לְפִתְחָם מְשַחֲרִים, אליהם מִתְחַנְפִים, נִדְחַפִים, בְּשורָה נִדְחַקִים,
    משְתַמְשִים בְּמַרְפֵקִים, מִשְתוֹלְלִים, מִשְתוֹקְקִים
    צְפוּפִים-מִצְטוֹפְפִים כמו תְנוּעָה הוֹמָה-סוֹאֶנֶת בצַווָּאר-צַר שֶל בַּקְבּוּקִים, תְנוּעָה גוֹרֶמֶת פְקָקִים
    מתנהגים כמו צִי-בּוּר, עֵרֶב רַב, של שְמוֹקִים-שְמוֹקְמוֹקִים
    חיים כהרגלנו חיים מְרוּחֲקִים, מְנוּתָקִים ודְחוּקִים.
    מִי אֶבְיוֹנִים, מוּשְפָּלִים וְדַלִים מעָפָר ומאַשְפָּתוֹת סוף-סוף יַעֵז ויַהִין לְהַעִיר ? לְהַרִים ? להַקִים ?
    קִים... קִים... קִים... קִימָה-הֶר... קִים-מַהֵר... קִים...

  • 95.

    אֵיך אַדְמַתֵנוּ מִדָּם בַּחוּרֵינוּ כַּיְאוֹר הֶאֱדִימָה

    אורית וישראל, 05/02/08 00:51

    נזכור, לא נשכח,
    בתודעה נצרוב, לא נסלח,
    תקופה רעה-נוראה-איומה בראשות מפלגת 'קדימה'
    איך אדמתנו מדם בחורינו כיאור האדימה.
    איך וכיצד לישון השכיבה 'קדימה'
    עם אדיש, עם ביש, עם מביש, עם מחריש,
    עם שתקן, עם שאנן, עם מנומנם, מנוון, מדושן, עם נהנתן, עם תועלתן,
    עם כסיל, עם אוויל, 'קדימה' לגמרי-לגמרי הרדימה.
    איך חבורת פוליטיקאים עזי-מצח,
    ניבזים-פוחזים-נלוזים, במקהלת פה-אחד, אך בכל-זאת בדד, שרה-השמיעה
    הִמְנוֹן מירמה רעשני-קולני-תועלתני-אנוכי ל''קדימה'':
    ''נס ואבוקה הבה נרימה!''
    איך על עם שלם, בניצול כוח-שררה, עריצות שלטונית, תרמית, אולפן-איפור, יחצ''נים ותדמית,
    חוצפת-מנגנון-שלטון, עזות מצח,
    הערימה 'קדימה'.
    אֵיך זילזול, הֶפְקֵרוּת, רשלנות, אָטִימוּת לִבְלִי קֵץ, לבְלִי-גְבוּל, ללא-סוֹף ודַי
    מפלגת ''קָדִימָה'' הִפְגִינָה.
    חֵרֶף הַעוּבְדָה, כִּי בַּמִלְחָמָה, לִשְלוֹם בַּחוּרֵינוּ הִתְפַּלַלְנוּ, הַגִינוּ, פִּילַלְנוּ, יִיחַלְנוּ,
    רָצִינוּ בְּכָּל-מְאודֶנוּ כָּל-כָּך לְהַאֲמִינָה,
    מְלֵאֶי-תִקְוָוה, עִם כָּל הַלֵב, שַרְנוּ, הִמְהַמְנוּ : ''כָּל עוֹד בַּלֵבָב פְּנִימֶה''
    לא היתה אוֹזֶן קַשֶבֶת-שוֹמַעַת ב''מַנְהִיגוּת'' מִפְלָגָה חֲלוּלָה, נְבוּבָה, עָלוּבָה,
    רְקוּבָה, חֲרֵבָה, מְסוֹאָבָה, מַשְמִימָה
    מִפְלָגָה אשר מְאוּמָה, כְּלוּם, שום טִיפַּת-עֵרֶך מלבד שררת-כוח-שלטון, תאבה,
    לא חָרְתָה על דִגְלָה, דָבָר לַחֲלוּטִין לא הִפְנִימָה.
    מִפְלָגָה אֲשֶר בְּחַיֵי חֲיילֵינוּ שִיחֲקָה,
    שִיחֲקָה וחִייכָה, שִיחֲקָה וְצַחֲקָה, שִיחֲקָה וְשָתְקָה,
    כְּמוֹ בְּמִשְחַק פַּנְטוֹמִימָה
    מִפְלֶגֶת עִיוְורִים-אִילְמִים-חֵרְשִים-כְּסִילִים-אֱוִילִים-עֲרֵלִים-אַכְזָרִיִּים-נוֹרָאִיִים
    אֲשֶר שְמָה הוֹלֵך לְפָנֶיה : ''קָדִימָה'' !

    איך שלחו ''מנהיגינו'' את בנינו למוות, לתופת, להרג, לחזית, לשטח
    בֵּן-אחר-בֵּן, פֶּרַח-אחר-פֶּרַח, מִשְפָּחָה-אַחַר-מִשְפָּחָה, פֶּלַח-אַחַר-פֶּלַח.
    הִשְלִיכוּ אֶת בָּנֵינוּ בִּלְתִּי-מוּכָנִים כְּנֶגֶד צַר וְאוֹיֵב, כרָחֵל לִפְנֵי גוֹזְזֶיה, כְּצאן לטֶבַח.
    לא הוֹתִירוּ לבָּנֵינוּ כָּל קוֹרְטוב חַיִים, שֶמֶץ סִיכּוּי, שְבִיב תִקְוָה, צֵל שֶל אוֹר,
    בִּשְעַת חֵירוּם, שעת מתח, שְעַת רֶתַח.
    לא השאירו להם דרך מילוט, חילוץ, צוהר, סולם, חלון, פֶּתַּח.
    ועוד זכו ''מנהיגינו'' אחרי-כן מנאמניהם-עמיתיהם
    לשֶפַע אֲמִירוֹת רַהַב, לַהַג, קֶלֶס, פְּאֵר,
    הַלֵל, זילזול בשכול, ביגון ובאבל, דִבְרֵי-הֶבֶל, עִיתוּרֵי שֶבַח !
    לא זָכְרוּ, לא הִפְנִימוּ לא רָצוּ ''מנהיגינו'' לִזְכּוֹר,
    כִּי כָּל אֶחָד מִבָּנֵינוּ בֵּן טָהוֹר, בֵּן צָחוֹר, בֵּן נָאוֹר, בֵּן חָפֵץ-אוֹר,
    בֵּן מְלֵא-חַיִים, בֵּן שוֹאֵף דְרוֹר,
    בן אוהב. מלח הארץ. בן במלוא תפארת פריחת-עלומיו. בן יקר. בן פרח.
    וכמו להוסיף חֵטְא על פשע, בבחירות הבאות,
    אשר כולנו תקווה כי ייערכו, מי ייתן, הלוואי, בעוד ירח
    בשעטתם-דהרתם שוב לכוח שלטון הון ושררה,
    הוֹאִיל ולא יסתפקו כמובן ''מנהיגינו'' אך בנתח
    בהזכירם ''מנהיגותם'' בעת-מלחמה,
    תקופה הרת-אסון,
    שעה מלאת-ספוגת-רווית מתח
    בהתעלמם מאי-התמצאותם
    הבסיסית-אובדנית-אסונית-סופנית-חרבונית-חורבנית-גורלית
    בה לעולם לא יודו ''מנהיגינו'' לבטח
    אי-יכולתם, כישלונם, לקרוא מפת מציאות נכונה-הגיונית-אמיתית בשטח
    ימים בהם שלחו,
    ללא טיפת מחשבה, בלי היסוס,
    למלחמה את בנינו, כעדר צאן לטבח.
    עוד ינסו-יקוו-יבקשו וודאי ''מנהיגינו''
    להפיק מכך (איך לא?) מירב ומלוא רווח.

  • 94.

    יורם טרובוביץ ועובד יחזקאל הם הספינרים הגדולים ביותר מאז ומעולם

    ירדל, 05/02/08 00:35

    אבל עלינו זה לא עובד...העם יפיל את ממשלת הכזבים המבוססת על תרבות הקומבינה.

    מילה שלי, וכל הטוקבקיסטים בתשלום מוזמנים לענות בשם הבורח מאחריות. מעניין איזה כינוי יבחרו הפעם.

    • עובד יחזקאל מושחת מושחת מושחת נפגשתי איתו

      חניתה, 05/02/08 12:17

      באיזה עיניין קיבלתי גועל ממנו

  • 93.

    אני אמות ולא ארפה משלטון אחריותי''-(אולמרט)

    ברוך, 05/02/08 00:35

    טעינו , טועים, כמאמר הגששים, והאחריות לטענתו אינה התפטרות אלא ללמוד מהטעויות והעיקר לתקן. האומנם יודעים להפיק לקחים ובעיקר לתקן?
    כבר עברה שנה וחצי מהמלחמה ושנתיים וחצי מהיוזמה המופלאה של ההתנתקות , אנחנו רואים את התוצאות שמתפוצצות לנו בפנים. הבטיחו להתנתק מעזה ועכשו אנחנו מחוברים בכוח ומספקים דלק מזון וציוד לעזה , שממשיכה להמטיר על אזרחינו ללא אבחנה אש וגופרית.. מה עם העורף האזרחי שהופצץ והופקר במלחמה, האם אחרי שנה וחצי קרה משהו.? שמעו את ראשי הערים האם נבנו המקלטים ואובזרו כראוי ? אפילו בתי חולים טרם מוגנו!
    ןמה האחריות של אולמרט וחבריו שהגו והפעילו את ההתנתקות , האם התנתקנו באמת מעזה? האם לא העלינו במו ידינו את החמס הרצחני ? האם אולמרט וממשלתו ממשיכי שרון לא אחראים לכל ארסנל הטילים שעכשו נכנסים לעזה ומאיימים על לב הארץ ?. , האם אנשי שדרות ועוטף עזה ואשקלון ואחרים קבלו מנה ראויה של אחריות מאולמרט הנואם הגדול שהוצג כבלון חלול כראש ממשלה חלולה.? האם החשש לפעול בעזה כמו שצריך לא נובע בעיקר בגלל שיצטרכו לומר טעינו ולקחת אחריות?
    שחררו את העם מחיבוק הדוב שלכם . תניחו את המפתחות לנהגים אחראיים יותר. אבדתם את המפה. אל תקחו אתכם את המדינה לאיבוד

    • ONLY IN ISRAEL-U FUCK UP AND GET REWARD (ל''ת)

      AVI, 05/02/08 02:33

  • 92.

    צר לי על מות בינך...

    ד.א, 05/02/08 00:27

    הורה יקר צר לי על מות בינך. ההצגה שלך הייתה מתוכננת מראש חיפשת ומצאת ציולם יפה במהדורות החדשות
    תפסיק להשתמש בבנך ז''ל ככיסוי תקשורתי. אנני יודע מה המניע שלך.זה מעבר להתפטרות רוה''מ ,ימים יגידו.

    • דברי הבל ורע לב.. על איזה כיסוי אתה מדבר..?

      יניב, 05/02/08 02:48

      אתה לא טוב מאולמרט המשפטן הפטפטן ..
      הגם נשמתך השחירה כמו שלו..?
      מה פרוש אב שכול משתמש בכסוי..?
      אדם מביע יגון וכאב מול ראש ממשלה תחמן ומסוכן, כדי לזכות בצילום ..?
      פשוט רע לב,
      יש לך ראש ממשלה ללמוד ממנו..

    • מה המניע שלו לפי דעתך?

      זרח, 05/02/08 05:06

      יא חתיכת כלומניק!!
      אפס

  • 91.

    אולמרט; רב החובל של הטיטאניק שקוראים לו היום ישראל

    Avi Ecuador, 05/02/08 00:27

    נכנס בחיפזון ללבנון ונתנגש בקרחון קטן.
    אולמרט היה בהילוך ברוורס דרך אגב.

  • 90.

    מי יכול מול אב שכול.. שבצערו מבזה את גבורת בנו

    מלאך, 05/02/08 00:27

    אם כל אב שכול הוא ראש ממשלה ורמטכ''ל ושופט עליון ו......
    לאן נגיע.

    • מבזה?! מאיפה החוצפה?!

      אחות, 05/02/08 09:33

      רק מי שאיבד את בנו יכול להבין את התחושה.. שנה וחצי מורחים אותנו ב''חצאי אמיתות'' ו''אי דיוקים'', מנסים כל דבר כדי להפיל את רוחנו. לא רוצים לשבת ולבכות רוצים לצעוק מתוך הכאב ולמען העתיד. לא רוצים להיות ר''מ ולא שופט עליון, השופט הוא אתם- העם, אבל אתם שותקים למרות שאתם יודעים את האמת.

  • 89.

    אולמרט המושחת צוחק על כ-ו-ל-ם יש להדיחו מיד מתפקידו

    דוד, 05/02/08 00:26

    אולמרט המושחת לא ראוי להמשיך בתפקידו אי אפשר לסמוך על שיקול דעתו ויש לפטרו מיד

  • 88.

    אולמרט אני תומך בך מול נהרות הזוהמה של עליבי חיים שנשפכת פה (ל''ת)

    אלוני, 05/02/08 00:24

  • 87.

    הישראלים עם מתאבד..הרשעות והשנאה לראש הממשלה פשוט לא יאומן

    אלוני חיפה, 05/02/08 00:23

    בושה איך שהתקשורת מלבה את השנאה לראש הממשלה במניפולציות.
    הדוגמא האחרונה:
    הכתבות נערכו כך שישתמע שראש הממשלה דורש שהורי ההרוגים יתנצלו על ההאשמות שתפלו בו.
    זו בגידה במדינה לא פחות.

    והעם קונה את זה בשקיקה

    בושה

    • תומך באולמרט - מצא אותו מבלה אצל רם כספי..

      פלונטר, 05/02/08 02:57

      אם ראית את הח''כ אוריאל מצטט מעיתון על הגעתו של אולמרט (הוא השלטון..) אל רם כספי (הוא ההון..)
      כדי להרים כוסית ולקבל ליקוק..
      במקום לבקר את ההורים שאיבדו את ילדיהם..
      הוא לא השתנה.. הוא ממשיך לעסוק במה שעסק קודם..
      אז אם אתה תומך בו.. חפש אותו ליד בעלי ההון..

    • עם נסער - אולמרט בשלו מבלה אצל רם כספי..

      ** ליפמן **, 05/02/08 03:05

      מי שחשב שאולמרט כבר ירד מהחמדנות להון..
      ישאל את עצמו.. אז מה הוא מחפש בימים אלה אצל רם כספי..
      האם הרימו שם כוסית להמשך הדרך..
      האם ההוא כותב לו את נאומי
      ה- אני אחראי - אתם אשמים..?
      או שהוא חזר לשיגרה, ובא לכספי בעניין השבחת נדלן..
      אחרת לא ברור למה הוא מבקר את כספי במקום להסתכל בעיני ההורים השכולים.
      כך, או כך, או כך - שילך כבר האיש המאוס הזה, הוא וחבר מרעיו.

    • ר''מ שאינו לוקח אחריות, ראוי לכל השנאה שהוא מקבל (ל''ת)

      אולמרט הביתה, 05/02/08 03:59

  • 86.

    בזכות הורים יקראים כמוכם נמנע משפחות שכולות נוספות

    כל הכבוד, 05/02/08 00:21

    ולאדון אולמרט - פשוט אין מילים!

    ואני חשבתי שאנשים כמוך קיימים רק בספרים של צ'ארלס דיקנס....

  • 85.

    איזה איכס ההתפרעות בכנסת שלנו

    ירון הלחמי, 05/02/08 00:19

    אתרי ההנצחה הם של ההורים
    בתי יד לבנים הם של ההורים
    הטקסים הם של ההורים

    הכנסת היא שלנו
    גם שלי.
    לא רק של פרובוקטורים בשליחות ביבי

  • 84.

    תכניסו לראש הנבוב שלכם הכשלון של הצבא!

    יואב צור, 05/02/08 00:09

    כל כך מצער שאף אחד חוץ ממני לא מצליח להישיר מבט אל המציאות הכואבת ולראות את הבעיה האמיתית

    כמעט אף אחד לא יכול לרגע להתנתק מהאידיאלוגיה והפוליטיקה?!

    אולמרט הוא לא הנושא ילך או ישאר זה לא משנה,הבעיה שלנו היא הכשל והרקבון שנמצאו בצבא שלנו,אתם כנראה לא מבינים את חומרת המצב.

    יש פה כשל פיקודי בכל דרגי הפיקוד
    אי הקפדה על דיווחי אמת,כסת''ח
    ,תרבות יהיה בסדר,זלזול בחיי הלוחמים הנפלאים שלנו,חוסר מעש,חוסר תרבות ניהולית ,חוסר ידע.

    אנשים תפסיקו לבזבז אנרגיות על
    נושא זניח,אז אולמרט יפנה את כסאו לא עכשיו אלא בבחירות הבאות זה כל כך משנה?!?

    עלינו להתאחד עכשיו ולדרוש תיקון עמוק בצבא!!! לא לוותר למפקדים,
    לא להכנע לבינוניות,לדרוש מועדת חוצ''ב להשית ביקורת אמיתית על צה''ל ובמיוחד על ההוצאה הכספית שלו(50 מיליארד ש''ח בשנה!!!)

    יואב צור-שמאל ציוני!

    למען גילוי נאות,אני מצביע למפלגת העבודה,ובאופן אישי אני מתעב את אולמרט

    • כשלון מנטלי של פוליטיקאים שהביאו פוליטיקה לצבא

      Avi Ecuador, 05/02/08 01:16

      עומרי שבחר רמטכ''ל חלוץ לגרוש יהודים.
      מנהיגים שהלכו ונלחמו כמו דון קישוט בתחנות רוח ללא שום סיכוי והיגיון.

      נכון גם אפשר לטעות אבל לא ללכת הפוך ולא בכיוון ולבנות מדינת רשע
      לא ללכת להלחם ביהודים ולתת רוח גבית לרשע, לא ללכת למטרות ולמלחמות שאין בם שום היגיון ושום יתרון.
      ימיני אתה פתאום בא וצועק ומתחלחל ממספר תגובות שנכון שהם קשות ואולי צריכים היו להישמע אחרת אבל היום השמאל דחף עם לפינה וכשדוחפים לפינה לפעמים צורחים בצורה שכואבת ולא בדיוק דיפלומטית.
      לימיני יש הצתה מאוחרת, קצת צבועה ומיתממת לצערי, אני מוסיף תגובה שכתבתי בקשר ללבנון:
      מלחמת לבנון היא טעות מיסודה, היא קודם כל פוליטית
      לפני שיוצאים למלחמה צריכים לדעת למה על מה ולאיזה תוצאות מצפים, על מה נלחמים ואיפה משיגים את התוצאות הרצויים, באיזה שיטות משתמשים והאם אפשר להשיג את התוצאות הרצויות רק באיומים ובהפגנת שרירים.
      אז מה עשו חכמי חלם ואולמרט בראשם?
      הם פשוט נסחפו, משכו אותם באף ואז באמת נכון, התגלו גם חולשות במקומות אחרים שלא רק בממשלה אלא גם בצבא שהפך לפוליטי שהחלטותיו והנשק שהוא משתמש בו והמקום שהוא מפציץ הופכים אותו לצבא מסורבל שמשתמש באמצעים כירורגים בכדי לא לפגוע בתושבים וכתחליף מקריב חיילים ואזרחים בארצו.
      צבא שמפחד ממשפטים בן לאומים ומבג''ץ ומחפש חוסן משפטי לקציניו ובכלל למנהיגים פוליטיים.
      בטח לא הפציצו תחנות כוח, נמלים ימיים מפעלים לגמור מלחמה מהר ולחסוך בחיילי רמבו שנכנסים לשוחות וטנקים שנכנסים לשטח בנוי כעיוורים.
      היום אפילו לא מבינים איפה הטעות העיקרית של הממשלה הזאת והשמאל בכלל; לא רק שהם נסחפו הם גם הלכו בכלל למקום הלא נכון: ארצות הברית בכדי להוציא את הטילים מקובה רק הפגינה שרירים מול רוסיה (הימור גדול), למה ישראל לא דרשה את הוצאת חיזבאללה מלבנון והשבויים מסוריה כשאנו עם צבא מוכן ומאיים יושבים על גבול סוריה ונותנים להם אולטימטום?
      כל העולם היה מבין זאת וחשוב יותר ארצות הברית, הרי ברור שמי שמפעיל ועוזר לצבא הרוצחים חיזבאללה הוא סוריה ומדינות כמו איראן, אז למה לשחוק את צה''ל במשימות סרק שלא פותרים דבר ושוחקים אותו על כלום גם במקרה שלא קרה וזה ניצחון מוחלט על החיזבאללה שהמשמעות שלו אפסית גם במקרה כזה.
      נו, אז נכון, מדובר בהימור ''קטן'' עם סוריה והפגנת שרירים, אולי אפילו עם קצת חזון ומניפולציה גם התרחבות ולהיפטר מערביי השטחים עזה והקו הירוק ולהעביר באותה הזדמנות שנוצרת גם אותם למה שהיה פעם סוריה, אולי היה באמת צריך לעבור משלב האיום לשלב להחזיר אותם לימי האבן, מלחמה שאין שום ספק שהייתה מביאה ליותר אבדות ממלחמת לבנון אבל מלחמה שהייתה פותרת לישראל כל כך הרבה בעיות וקרבנות בעתיד במלחמה עם סוריה ואיראן בתנאים הרבה יותר גרועים וישראל יותר מפוררת ולא מוכנה להלחם בעתיד, ישראל הייתה גם פותרת את הבעיה האיראנית דרך ארצות הברית שהייתה לה האמתלה לסגור חשבון ארוך עם איראן, ארצות הברית לא הייתה מזניחה את ישראל במשטרו של בוש אתמול כמו שהיא קרוב לוודאי ימאס לה ותעשה במשטר של הדמוקרטים או אפילו בוש של מחר.
      הוועדה הזאת גילתה כשלים אבל הכשל העיקרי הוא בכיוון במטרות בהישגים הצפויים ובשמירה על הישגים שהושגו בקרבנות.
      כל זה טעות בסיסית שאי אפשר לסלוח למנהיג שלא מבין בצבא במהלכים צבאיים וגם לא לוקח לעצמו את היועצים הנכונים או בכלל לא מוכן לשמוע או לתת להם הזדמנות להתקרב אליו כמו להבדיל למכתב ההורים השכולים שבמקרים אחרים זה אולי אלוף או סגן אלוף שיש לו ערכים ודעות שונות.

  • 83.

    איך אפשר להנהיג ככה ?

    א, 05/02/08 00:03

    עם כל הצער והכבוד, אם כל מפקד בשטח יתייעץ עם משפחות החיילים אם לצאת לקרב / לעצור חשוד / לעמוד במחסום וכד' איך הצבא יתפקד ? ואם ראש הממשלה יצטרך לעשותכך בבואו להחליט החלטות אסטרטגיות וצבאיות מה יקרה למדינה ?
    אני מציע לכולם לקרוא את דבריו של בן כספית מיום שישי האחרון במעריב. לדעתו ההחלטה על המלחמה היתה חשובה ונכונה. נכון שאחרי כן היו תקלות, אבל אני לא מכיר מלחמה בלי תקלות, אלא אם זה ממש לא כוחות. תראו מה קרה לחיילים האמריקאים בעירק.

    אני רק לא מבין למה בן כספית הנחמד פרסם את דבריו לאחר דוח וינוגרד הסופי ולא במהלך העליהום שלפניו.

  • 82.

    אתרוג שהוא לימון או חושחש לא עושה סימנים שהוא הולך (ל''ת)

    אבלין, 05/02/08 00:03

  • 81.

    ליבי עם המשפחות השכולות

    ירון, 04/02/08 23:57

    זה כואב גם נפל הבן היקר .
    וגם יש לנו ראש ממשלה כזה נוכל .
    אם הוא לוקח אחריות למה הוא לא מתפטר .
    אולמרט יא אפס אתה חושב שאתה תירק לאנשים בפרצוף והם יגידו גשם .
    אתה לא ראש ממשלה בשבילי .
    אני מצדיק את האב בכל מה שאמר לראש הממשלה .

  • 80.

    לכל עם מגיעה המנהיגות שלו.... (ל''ת)

    ודי לחכימא ב.., 04/02/08 23:56

  • 79.

    מדינת ישראל עומדת בפני בעיות חמורות

    Avi Ecuador, 04/02/08 23:52

    ראש ממשלה שרבים בצבא ובציבור לא מאמינים בו כשבטח רמת ההשתמטות מצה''ל תהיה בממדים שכבר לא מכריזים עליהם.
    המורל של הצבא והנכונות להקריב או להסתכן להלחם או לקחת אחריות על פעולות תרד..
    ראש ממשלה ''שמתפקד'' תחת אי אמון או אי שביעות רצון של שריו שיחפשו לשמור ממנו מרחק ולא להיפגע בהמשך מחשש לפגיעה במעמדם על שהיו קרובים לאולמרט ושייכים לאותו כישלון.
    המצב הזה אסור שיימשך היום והוא מהווה סכנה קיומית למדינת ישראל, סכנה שאויביה יכולים לנצל ללא שום מעצורים, אולמרט חייב להתפטר!

  • 78.

    מעניין עד לאיזו תחיתי ירדו המתנחלים

    HE, 04/02/08 23:51

    תגובולת המתנחלים כאן ככ עלובת ומבישות.

    כאילו שבשאר מלחמות ישראל לא נהרגו בנינו.

    מלחמה זה לא משחק.

    עצוב כואב, אולם יש להסתכל בפקחון עניין ולאות גם את הנצחון.
    החזבללה מובס, כלכלת לבנון הרוסה.
    1000 טרוריסטים מתים
    ולזה קוראים ''כשלון''.

    כמה עצוב

    כשאר כובשים שטחים ומקמים התמנחליות זה טוב, אבל מה לעשות רוב העם נגד והימין הקיצוני מטיף על דפי האיטרנט.

    בזה התחלנו את חורבן בית שלישי.

    שנאת אחים

    כן בזה הצליח נסראללה.

  • 77.

    שמאלמרט צריך ללכת הביתה ומהר ולא רק בגלל המלחמה

    אייל, 04/02/08 23:49

    לכולם היה ברור מההתחלה שהקטע הזה של הענקת ראשות הממשלה למי שנבחר מס' 33 (!) בפריימריס בליכוד היה בשל המחדל של שרון לתת לו להיות סגן רה''מ מתוך האמונה (שלצערנו עלתה גם ברמטכ''ל לא יוצלח) שהוא יהיה ר''מ לעד.
    בגלל האהדה הציבורית למצבו של שרון (שלפי אמונת רבים קיבל חלק מזערי מעונשו על פגיעתו בעם ישראל, יהודי גוש-קטיף ובחבל הארץ הזה) הצביעו אנשים בעיוורון בלתי-יאמן למפלגה המומצאת ''קדימה'' שכעת אנשים מבינים שמובילה את המדינה רק לאחור. העומד בראשה מראש היה מועמד לא מתאים ורק התקווה שאולי נתבדה מנעה מאנשים להכריז על כך בהתחלה בריש גלי. שמאלמרט צריך לעוף הביתה לא רק בגלל המלחמה והניהול הכושל שלה, אלא מפני שכפי שאף הוא הודה הוא ''ראש הממשלה הכי פחות פופלרי מעולם'' (רק 3% תמיכה!!!) בנוסף לעובדה שהוא לא מייצג אף לא ערך אחד וכל קיומו הוא כנחש פוליטי חמקמק שדרך על כולם או ליקק להם בדרכו לצמרת ההנהגה. שום דבר טוב לא יכל ולא יכול לצמוח ממנו. כראש עירייה הוא הרס את עיריית ירושלים ועתה הוא בא להוכיח שהוא יכול לעשות אותו דבר למדינה כראש הממשלה.
    אני, כאב השכול ולא מהיום, כבר בדקתי להחזיר את האזרחות כיוון שאני מתבייש להיות ''ישראלי''. ההנהגה החלולה (כדברי הסופר עמוס עוז) גרמה למונח ישראלי להישמע כמשל ושנינה ולא כסמל מייג לאנשים נפלאים רבים שמתגוררים בה.
    למען כולם - שמאלמרט שחרר אותנו מעונשך ולמען כולם- אנשי ישראל היקרים תתפכחו ותתפקחו ואל תחזרו על שגיאות העבר.

  • 76.

    הטיפש מנסה ליהיות מנהיג כמו שרון

    שלמה, 04/02/08 23:48

    שרון לא היה עושה שטויות במלחמה כמו אולמרט.
    למה שאולמרט יהיה ראש ממשלה מה יש לו להציע? לא נסיון צבאי. חובות בערית ירושלים וזנב של שרון

  • 75.

    יאללה איך עוזי דיין שיגע מדינה שלמה (ל''ת)

    תביאו לי סטיקר, 04/02/08 23:42

  • 74.

    דליה איציק הבזויה ומאוסה (ל''ת)

    מגעילה, 04/02/08 23:36

  • 73.

    לא סתם שמיר קרא לשקרניהו מלאך חבלה!

    אילן, 04/02/08 23:32

    הוא הסית לרצח רבין ויסית לרצח
    אולמרט

    • בנתיים אולמרט הוא מלאך החבלה תראה איזה הצלחה היתתה לו בדימונה היום

      אסטרטג, 05/02/08 01:14

      אולמרט נותן נשק למחבלים ועוד עושה כסף מזה לביתו

  • 72.

    אולמרט-שליט

    גילה, 04/02/08 23:25

    אולמרט תמורת שליט
    גם לאולמרט יש דם על הידיים.

  • 71.

    ההבדל בין קדימה לשאר המפלגות. כנסו.

    עידן, 04/02/08 23:24

    מאז ומתמיד משפחות שכולות היה נושא קדוש.
    ובכל המפלגות כיבדו את דעתם שלעיתים הרתיחה, כמו במקרה של ארבע אימהות, אבל אף אחד לא חלם לפתוח נגדם קמפיין משתלח כמו שעושים בקדימה.
    בקדימה אשכרה שוכרים יחצ''נים להשתלח בהורים שכולים שרק לפני שנתיים איבדו את היקר מכל.

    נ.ב
    יש גם אנשים שפויים ברחובות לא רק משוגעים כמו יגאל כהן.

  • 70.

    למה כלאו את ההורים השכולים מאחורי זכוכית משוריינת?

    ניבי, 04/02/08 23:22

    ה ם פ ו ח ד י ם!

  • 69.

    אולמרט לא סופר אתכם ממטר הורים יקרים. (ל''ת)

    נתן.ש, מעלות., 04/02/08 23:20

    • תלבה את הלהבות יותר גבוה, יופי, עוד, חזק (ל''ת)

      חמסי, 05/02/08 00:06

  • 68.

    לאב השכול אל תתיחס לתגובות המשולמות מכספי מיסים של קדימה

    העם עם, 04/02/08 23:12

    והעם ממש לא עם אולמרט.

    אז אל תתיחס חאותם אנשים שתמורת עשרים שקל לשעה מוכנים ללכלך על כל אחד, העם איתכם.

  • 67.

    אולמרט גס-רוח וציני מזלזל לחלוטין בעם.

    דניאל, 04/02/08 23:11

    הפדיחה של 60 שנות המדינה

  • 66.

    אולמרט-חלוץ-פרס-רמון-הנגבי-איתן-וינוגרד-בג''ץ:גידו עם יד על הלב!

    יונה ויוסי, 04/02/08 23:11

    מתוך מילות הספד אותן נשא יוסי, אביו של אור שחר זכרונו לברכה אשר נהרג במלחמה בלבנון יום לפני יום הולדתו ה-21. ''אני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למוּת במלחמת ברירה רשלנית ומטופשת''. ''אני לא יודע איך הייתי מרגיש לו אוריק היה נופל במלחמת אין-ברירה, אבל פה לא היתה מלחמת אין-ברירה, התחושה שלנו היא שהוא נפל לחינם, במלחמה מיותרת...יש תחושה וצער נורא על האובדן, אך יחד עם זאת תחושה שהולכת ומצטברת שכל העניין היה טעות ביסודו, והכאב הגדול מתחבר עם העובדה הזו. אני לא אומר שלא היו צריכים לטפל בנושא, אבל מה שקרה הוא שחיילים נחטפו ואז יצאנו למלחמה, בלי אג'נדה ובלי תוכנית מסודרת''. ''האם דבר מה קרה כאן לפני חודש? האם רעמו התותחים, הקטיושות נפלו, עצי הגליל עלו בלהבות ומאות אלפים נטשו את בתיהם בבהלה?'', ''הטלוויזיה משדרת בשפעת ערוציה, ללא הפסקה, את אותן תוכניות. כמה יפה וכמה נחת רוח. האם היתה מלחמה בארץ הזאת לפני חודש ימים ?!''. ''בטלוויזיה מופיעים אנשים 'חשובים' ואומרים שהמלחמה 'פרצה' . כמו כח טבע - איש לה 'הפריץ' אותה, איש לא קבע אם איך ובשל מה היא תתנהל, ואיש לא קבע לכמה זמן ואיזה תוצאות היא אמורה להביא. היא פשוט 'פרצה'. ועכשיו לך תאשים מישהו במשהו ש'פורץ'. ''וכעת, לאחר שנגמרה המלחמה ל'פרוץ', מסבירים לנו מנהיגינו את יתרונותיה ואת חסרונותיה. בקיצור, עושים את כל מה שהיו צריכים לעשות לפני ששלחו את אוריק שלנו ואת חבריו - למות. ''ואני לא זוכר, כהורים של אוריק, שאישרנו למישהו לשלוח אותו למות במלחמת-ברירה רשלנית, מטופשת, בהרפתקה שלא הוכנה כהלכה ושהישגיה נצברים בדיעבד. ואני עוד פחות מבין, מי העניק לראש הממשלה את הזכות שלא לבוא ולספר להורים שכולים על מה ולמה נפל בנם''. ''האם לא ייתכן שיקום מנהיג בארץ הזאת ויגיד 'טעיתי'. כן, כמו נסאראללה. שיגיד 'טעיתי. הערכתי לא נכון. סיפקו לי נתונים שלא בדקתי עד הסוף. מיניתי אנשים לא ראויים. טעיתי. ''מה צריכים לחשוב הורים שכולים הרואים היום את המלאי האין-סופי של האינפורמציה הזורמת מאמצעי התקשורת השונים, המתארת את המלחמה כטפשית ומיותרת, ואת המנהיגות כמבולבלת, חסרת נסיון ותבונה ? האם ברורה תחושת ההחמצה הנוראה, הקורעת ? האם ברורה לכם הרגשת האשם האיומה שלנו כהורים על שלא השכלנו לשמור כראוי על מתנת החיים החד-פעמיים שהענקנו לילד המתוק שלנו מפני ידיה של רשות שלומיאלית יהירה ואטומה? הלב מתפוצץ!'' ''על מה אבדו חייו ?''.

    חלוץ-אולמרט-לבני-פרץ-פרס-רמון-איתן-הנגבי-וינוגרד-בג''ץ ושאר פוליטיקאים:''תגידו לנו עם יד על הלב!''

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תְבַּלֵף
    איך חטאת ? פשעת ? כשלת ?
    בתפקידך כל-כך התרשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תְחַפֵף !
    איך כשלת ! זִלזלת ! נכשלת !
    כזאת לאוֹרִיק שלנו עוללת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמוֹר לי אם גם לבך דואב וכואב ?
    האם גם אתה על אוֹרִיק שלנו חושב ?
    איך נָמוֹג לו עולם מלא ואוהב.

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי אם גם לבך שטוף כאב ?
    האם גם אותך מייסר המצפון ?
    וב''מנהיגיך'' ובמפקדיך אתה נותן עוד אֵמוּן ? ? ?

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אֱמור לי ואל תכזב
    איך התרשלת ? כשלת ? פישלת ?
    לשמור חיי אוֹרִיק שלנו נכשלת !

    ''תגיד לי עם יד על הלב...!''
    אמור לי ואל תִתְנדֵף
    כיצד לאוֹרִיק שלנו כך עוללת
    את האשמה מעצמך והלאה גִלְגלת... !

    אבוי ליבי, ליבי,ליבי אוי כתם דם שותת.... כולו איתך בזעקתך אינכם לבד באובדנכם. אובדנכם הוא גם שלנו האמן.... שתמצאו נחמה נועה, 04/05/07 14:39

    • רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול, 05/02/08 00:50

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      רְאִי, אֲדָמָה

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !
      בְּחֵיקֵךְ, מְלוֹן-בְּרָכָה, מְעוֹן סֵתֶר, זֶרַע טָמַנּוּ... לא עוֹד
      פְּנִינֵי זְגוּגִיוֹת שֶל כּוּסֶּמֶת, זֶרַע חִטָּה כְּבֵדָה,
      גַּרְגֵּר שְעוֹרָה, חֲתוּל כֶּתֶם, שִיבּוֹלֶת-שוּעָל חֲרֵדָה.

      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד :
      פִּרְחֵי פְרָחִים בָּךְ טָמַנּוּ רַעֲנַנִּים וּבְהוֹד,
      אֲשֶר נְשָקָתַם הַשֶּמֶש מִנְּשִיקָתָה רִאשוֹנָה,
      מַצְנִיעַ חֵן עִם יְפֵה קֶלַח, קְטוֹרֶת כּוֹסוֹ נְכוֹנָה.
      וְעַד שֶיָדְעוּ צָהֳרַיִם בְּעֶצֶם הַצַּעַר הַתָּם,
      וּבְטֶרֶם רָווּ טַל שֶל בּוֹקֶר בַּחֲלוֹמוֹת-אוֹר נִבְטָם.

      הֵא לָך הַטּוֹבִים בְּבָנֵינוּ, נוֹעַר טְהוֹר חֲלוֹמוֹת,
      בָּרֵי לֵב, נְקִיֵּי כַפַּיִם, טֶרֶם חֶלְאַת אֲדָמוֹת,
      וְאֶרֶג יוֹמָם עוֹדוֹ שֶתִי, אֶרֶג תִּקְווֹת יוֹם יָבוֹא,
      אֵין לָנוּ טוֹבִים מִכָּל אֵלֶּה. אַתְּ הֲרָאִית ? וְאֵיפה ?

      וְאַתְּ תְּכַסִּי עַל כָּל אֵלֶּה. יַעַל הַצֶּמַח בְּעִתוֹ !
      מֵאָה שְעָרִים הוֹד וָכוֹחַ, קוֹדֶש לְעַם מְכוֹרָתוֹ !
      בָּרוּך קָרְבָּנָם בְּסוֹד מָוֶת, כּוֹפֶר חַיֵינוּ בְּהוֹד...
      רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד !

      שאול טשרניחובסקי

      תל-אביב, 3.9.1938

      עצוב,וכל כך נכון... ל''ת רונית, 25/08/06 09:31

      איך לא תבושי מדינה שאננה לרמוס את ילדיך ל''ת מ/שה, פ''ת, 24/09/06 23:32

      ראי אדמה רעות, מרכז, 17/09/06 21:51 אי אפשר לאמר זאת נכון יותר

      אולמרט ''בזבז'' ילדים של אחרים. ל''ת
      לילדים שלו יש, פטור מצה''ל, 24/07/07 16:05

  • 65.

    לוי שיטרית-עסקן

    דוד לוי, 04/02/08 23:07

    חבר של אולמרט
    תבינו מי זה אולמרט.

  • 64.

    אולמרט נכשלת בניהול המלחמה מהתחלתה ועד סופה, תתפטר ופנה את הדרך

    שי, 04/02/08 22:59

    לטובים ממך

  • 63.

    אב שכול - תתבייש לך.

    אורי, 04/02/08 22:54

    1. הצבא הוזנח ביהירות יתר מס שנים קודם לכן תבוא באצבע מאשימה לברק,יעלון,מופז,שרון..
    2. איזה מין צבא זה אם במצב פתע הוא לא יכול להגן על המדינה? מה היה המצב בששת הימים? בעצמאות? ביום כיפור? פשוט אז לא הייתה את הבושה לדבר כך לבן גוריון משה דיין וגולדה מאיר...גם כשקראו להם להתפטר זה לא היה בצורה מבישה כמו עכשיו. לא פלא שממשלות נופלות ומאבדות את יציבותן לטובת המדינה עם אנשים כמוך. המדינה חטפה סטירות עם חטיפת החיילים והדבר הכי טבעי היה להיכנס למתקפה - כפי כשמרביצים לך תגן על עצמך- הצבא , ומפקדי בנך נלחמו בגבורה ובעוז רב כפי שמוטל עליהם לעשות.השבויים לא חזרו. אין מה לעשות.

    אני מציע לך להפנות את כאבך להנצחה ופעילויות אחרות..הנך שוגה בגישתך וטענותיך.. ולגביי טענות? תצטרך לזור הרבה שנים אחורה.. לדרג מדיני אחר שהביא את הצבא שלנו לשאננות יתר של שנים על גבי שנים


    לילה טוב

    אורי

    • חוצפן שכמותך

      חסוי, 05/02/08 00:42

      איך אתה מעז לתת תגובה כזו ? אולמרט כשל בתפקידו. הוא איבד את הבן שלו ואתה קורא לו להתבייש אתה חוצפן ואני מתבייש באנשים כמוך שחיים במדינת הביזיון שנראת מדינת ישראל זה לא ישראל זה ישר-אל אם אתה מבין את הפירוש האנגלית. אתה בכלל לא מכיר את המשפחה הזו זו משפחה מדהימה שנתנה כל כך הרבה למדינה וממשיכה גם היום לתת איך אתה לא מתבייש ? אני לא ייאחל לך מה שקרה להם אני פשוט מתבייש ואני מקווה שמהיום אתה תתבייש ותשלח להם מכתב סליחה הביתה. פשוט בושה גדולה מה שכתבת פה שאולמרט ימות מצידי יש לו בת לסבית שלא שירתה בצבא בן נוסף משתמט שגר בחו''ל זה המנהיג הדגול שלך ?! אולךמרט = ביזיון שארין כמותו . שיטוס מהמדינה הזו ויקח אותך איתו . אמן !
      נ.ב - אני לא יתפלא אם התגובה לא תתפרסם התקשורת הזו כל כך שותפה לקשר בין הון לשלטון אין המדינה הזו תקרוס בגלל אנשים כמוך !

      • בתור חייל במילואים אני מתבייש באזרחים

        טדי, 05/02/08 04:18

        שמתנהגים כמו האב השכול שצעק היום בכנסת.
        זה שהוא אב שקול זה לא נותן לו את הזכות להתפרע כמו פרא אדם.

        הוא בא לכנסת שיתן כבוד .
        שכול או לא שכול נו די כבר לשחק על זה ...כולנו מצטערים כמובן אבל במלחמה כמו במלחמה מתים חיילים
        ואם המלחמה היתה ''מצליחה '' לא היו הרוגים?

        במלחמות תמיד יש הרוגים

        • כן ונראה איך אמא שלך היה מתנהגת אם אתה היית נהרג!!!

          אח שכול, 05/02/08 08:23

          תחשבו שניה לפני שאתם שולחים שטויות!!! חוצפן.

    • תתבייש אתה אורי. אולמרט מסמל את השקר והאופטוניזם. הוא אחראי למלחמה

      יאיר, 05/02/08 00:48

      כושלת ועליו להתפטר. ואתה אורי כבד אב שכול. והתנצל בפניו. להכריז על קבלת אחריות אך לא
      להתפטר זה לשקר בדם קר.

    • אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר

      אלכסנדר, 05/02/08 00:48

      אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ
      לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ,
      בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ?
      אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ?
      יִתְבַּצֵר ?
      יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ,
      הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ?
      הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ?
      שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ?
      אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ?
      תִּתְפּוֹרֵר ?
      תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
      מִי פִּלֵל.... ?
      מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      שיר נהדר ל''ת רועי,18/03/07 09:56

      יופי של תגובה לת, 08/03/07 13:38 כל הכבוד על הכשרון וההשקעה. נהניתי מאד לקרוא את היצירה. מה גם שכל מילה אמת. מרענן לקרוא תגובה כה אינטיליגנטית, לשם שינוי ולא רצף של שגיאות כתיב ולשון דלה, כרגיל.

      וואו! מילים כדורבנות צריך להתפרסם בכל העתונים ל''ת אבינועם, 28/05/07 07:50
      הגב לתגובה זו

    • אורי, כמה שאתה צודק (ל''ת)

      יוסי, 05/02/08 00:52

    • אורי, משלמים לך בקדימה על שעות נוספות?! (ל''ת)

      אסף, 05/02/08 00:56

    • תתביש לך תולע ומי הזניח את הצבא? אלה שאת תקציביו

      עובד יגורסקי, 05/02/08 00:58

      נתנו להתנתקות.
      אלה שרצו צבא קטן וחכם
      חבורת המושחתים מבריטיש גז
      אלה שמכרו את מדינת ישראל כדי לעשות לכיסם
      אולמרט ברק מופז רמון דליה איציק ושאר המושחתים.
      אתה מגיב מטעם מגעיל אותי
      חתיכת מסריח

      • התקציב להתנתקות הוא אפסי ביחס לתקציב ההתנחלות שם. (ל''ת)

        אורן, 06/02/08 01:56

    • חצוף זה מה שאתה, אין לכם גבול שם בקדימה? (ל''ת)

      צחי, 05/02/08 02:48

  • 62.

    אני פשוט בוכה מהמצב הנוראי שדורדרנו אליו, אהוד אולמרט הוא הקברניט

    נכה צה''ל, 04/02/08 22:52

    שמטביע את ספינתנו!

    אינני מצטער על חברי שאיבדתי ועל נכותי, הם ואני מתת למדינתנו האהובה!
    אני מצטער על-כך שעמנו ''זכה'' למנהיג כה שפל!

    • הסיטו אותך להאמין בכל הרשעות הזו.

      אלוני, 05/02/08 00:35

      ראש הממשלה אולמרט כיהן סה''כ חודשיים כשהתחילה המלחמה.
      גם אם טעה בחלק מהחלטותיו הוא בן אדם .
      בני אדם טועים.
      ראשי ממשלה שטועים הורגים אנשים.
      כל ראשי הממשלה עשו טעויות שעלו בחיי אדם.
      פרט לכך אם תסנן את כל הרעש והרוע סביב אולמרט.
      ותקשיב לדבריו באמת לא למה שאומרים שאמר או לעריכת הדברים כדי שיראה שהתכוון לדברים אחרים.
      תראה שאולמרט לא הרשע ולא הנורא שאתה מתאר.
      תדע לסנן את התקשורת ולהוציא את האמת מתוך ערמות השקרים.
      מאחל לך כל טוב.

    • די לבכות! רוצו לכנסת והעיפו את כל המושחתים! (ל''ת)

      אסף, 05/02/08 00:59

  • 61.

    ציניות כנגד משפחה שכזו

    אוהד, 04/02/08 22:51

    אין, אין אין...
    ''ואני מתגעגע, מתגעגע מתגעגע'' שר יאיר דלאל. גם אני מתגעגע. לאנשים, לבני-אדם למנהיגים.
    ומה יש לנו אנחנו?הישרדות. ''ג'מבורי'' /אולמרט כנגד ''ג'מבורי2''/נתניהו. כבן דוד של אליפז, ישראלי שורשי,קצין מלואים,ואיש משפחה למופת, נשאר רק להתגעגע...

  • 60.

    איום ונורא. ראש ממשלה שמנהל קמפיין דרך עיתון ידיעות אחרונות. מזעזע (ל''ת)

    רמי, 04/02/08 22:40

    • איום ונורא טוקבקיסטים מנהלים קמפיין נגד עצמם בnrg (ל''ת)

      טוקבק, 04/02/08 23:10

      • זה כבר לא קמפיין אלא ''תפוס כפי יכולתך'' (ל''ת)

        כל הקודם זוכה, 05/02/08 00:54

    • אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר

      אלכסנדר, 04/02/08 23:13

      אולמרט פָּשוּט אוֹבְדוֹנֵר-אָסוֹנֵר-אָפְסוֹנֵר-מוּקְיוֹנֵר-קִיקְיוֹנֵר-רִיפְיוֹנֵר-רוֹפֶסְיוֹנֵר-כִּישְלוֹנֵר-פַשְלוֹנֵר-זִיגְזוֹנֵר
      לא פָּחוֹת אַף לא יוֹתֵר....
      כְּלוּם יִיתָּכֵן כִּי בְּלַהֲטוּטָיו הַפּוֹלִיטִיים,
      יַֹעֲלֶה בְּיָדָיו מְחָדָש אֶת חַיֵי בָּנֵינוּ
      לְהַחֲזִיר ? לְשַחֲזֵר ? לְמַחֲזֵר ?
      אוֹ שֶמָא אֶת רֶצֶף-זִיגְזוּגָיו-פִישוּלָיו-כִּשְלוֹנוֹתָיו בִּלְבָנוֹן
      יְנַסֶה-יִשְתַּדֵל בְּכָּל מְאוֹדוֹ לְמַזְעֵר ?
      עַד מָתַי, בְּאֲחִיזָתוֹ בְּקַרְנוֹת הַמִזְבֵּחַ,
      בְּהִיצָמְדוּתוֹ לְכִּסֵא הַשִלְטוֹן-הַהוֹן-הַשְרָרָה,
      בָּנוּ יִתְעַמֵר ? אֵלינוּ כֹּה-יִתְאכְזֵר ?
      עַד מָתַי אֶת דַּמֵנוּ יַּקְפִּיא ?
      אֶת לִיבֵּנוֹ יְצָמְרֵר ?
      אֵלינוּ יִתְנַכֵּר ?
      עַד מָתַי בְּעֶמְדוֹתָיו יִתְחַפֵּר ?
      יִתְבַּצֵר ?
      יִתְמַסְמֵר ?
      הַאִם חַיֵינוּ, בְּאַרְצֵנוּ שֶלָנוּ,
      הָפְכוּ אָכֵן לִהְיוֹת לְגַמְרֵי הֶפְקֵר ?
      עַד מָתַי הַצְהָרוֹת-סְרָק יַפְרִיחַ ?
      הַבְטָחוֹת-שָוְוא יַשְמִיעַ ?
      לאֲוִיר הַעוֹלָם כָּך יַמְשִיך אוֹתָן לְפַזֵר ?
      עַד מָתַי יַמְשִיך לַעֲסוֹק רַק בְּעַצְמוֹ ?
      עַד מָתַי יִפְצַח בְּהִמְנוֹן לְאִישִיוּתוֹ ?
      שִירַת-רִינַת-הִילַת נִיצָחוֹן וּפְּאֵר ?
      עַד מָתַי אֶת שְמוֹ בַּחוּצוֹת יְקַלֵס ? יְפַאֵר ? יְהַדֵר ?
      עַד מָתַי שִירֵי הַלֵל וְהֵידָד עַל עַצְמוֹ בִּלְבַד יְשוֹרֵר-יְזַמֵּר ?
      עַד מָתַי בְּרַחֲבֵי תֵּבֵל יַרְעִיף חִיוּכִים ?
      אַחֲרֵי מַנְהִיגֵי-מְדִינוֹת בִּשְקִיקָה יְחַזֵר ?
      מַדּוּעַ כְּמוֹתֵנוֹ, מִתַּעֲנוּגוֹת הַחַיִּים, הוּא אֵינֶנוּ, וְלוּ מְעַט, מִתְנַזֵּר ?
      הַאִם לֹא יִשְכַּח עִם שוּבוּ, עַל קִבְרָם שֶל בָּנֵינוּ, לְהַנִיחַ אַף זֵר ?
      כְּלוּם אֵינֶנוּ חוֹשֵב, כִּי אָכֵן הגִיעָה אַף עֵת, בָּה אֲנַחְנוּ,
      לְצַד דְיוּקָן בְּנֵנוּ-בִּתֵנוּ, בְּמִסְגֶרֶת שְחוֹרָה אוֹתוֹ כְּרֹאש מֶמְשָלָה, נְמַסְגֵר ?
      אוֹ שֶמָא מַמְתִּין-מְחַכֶּה הוּא לִרְאוֹת עַד כִּי הַמְדִינָה וְהַמֶמְשָלָה בְּרָאשוּתוֹ
      תִּתְפּוֹגֵג ?
      תִּתְפּוֹרֵר ?
      תִּתְפַּזֵר ?
      ''מָה נָאוּו עַל הֶהָרִים רַגְלֵי הַמְבַשֵר?''
      מִי הָיָה מַאֲמִין.... ?
      מִי פִּלֵל.... ?
      מִי מִלֵל.... ?
      מִי יָכוֹל הָיָה לְשַעֵר.... ?
      ...אֵיזֶה פּוֹלִיטִיקָאִי מַמְזֵר.

      שיר נהדר ל''ת רועי,18/03/07 09:56

      יופי של תגובה לת, 08/03/07 13:38 כל הכבוד על הכשרון וההשקעה. נהניתי מאד לקרוא את היצירה. מה גם שכל מילה אמת. מרענן לקרוא תגובה כה אינטיליגנטית, לשם שינוי ולא רצף של שגיאות כתיב ולשון דלה, כרגיל.

      וואו! מילים כדורבנות צריך להתפרסם בכל העתונים ל''ת אבינועם, 28/05/07 07:50

  • 59.

    איציק מעולם לא הצטיינה בחוכמה יתרה... (ל''ת)

    מוישה זוכמיר, 04/02/08 22:37

    • כמה i.q. כבר צריך בשביל להיות מורה?!... (ל''ת)

      מוישה גרויס, 04/02/08 23:07

  • 58.

    לפי השיטה של אולמרט יש לשחרר את אתי אלון

    אורן, 04/02/08 22:25

    היא הפילה את הבנק למיסחר אז היא צריכה לשקם אותו .
    למה היא בכלא ? היא צריכה לקחת אחריות כמו אולמרט ולתקן את מה שהיא קילקלה

    • גדול !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      אלירן, 04/02/08 22:56

    • מה אתה עושה צחוק מאיתנו?

      אורן, 04/02/08 23:58

      נראה לך שאתה מצליח לשכנע אנשים עם קצת כליות בין האוזנים שיש דמיון בין אתי אלון לבין ראש הממשלה?

    • אתה תותח (ל''ת)

      עוד אחד, 05/02/08 00:19

    • אתה גאון

      רן, 05/02/08 12:47

      האמת זה פשוט אותו הדבר אלא שאתי רק גנבה ואולמרט מסכן סכנת חיים מליונים של תושבי ישראל שזה יותר חמור, אז אולי בעצם כדאי לקדם את אתי למנכל הבנק כדי שתהיה לה סמכות ליישם את לקחיה.

  • 57.

    אולמרט תתפטר כבר!!! (ל''ת)

    שם, 04/02/08 22:25

  • 56.

    אפסים שכמותכם שיורדים על ראש העם

    טובלרון, 04/02/08 22:13

    לא משנה מה הוא ומי הוא אבל לא פותחים ג'ורה כזאת על רוה''מ ולא משנה אם הבן שלך נפל או קם או הוא ידע את מחיר הגבורה ולבנון זה לא PLAY STATIONאו מגרש משחקים אז אם יש לך עצבים בגלל שהפסדתה פרח? שתה מיים קרים אוליי זה ירגיע את הקרקבן המסריח שלך. אתה הייתה גאה לומר שיש לך בן באגוז רק שאת האגוז הזה זיינו לך ככה שלא נישארה לך אפילו הקליפה יום טוב משוויץ המושלגת

    • נאום ראש המפשלה

      אמיר, 04/02/08 22:59

      לך לעזאזל פה מלוכלך

    • שמאלני זבל

      אחד שאכפת לו, 04/02/08 23:07

       בואנה יאידיוט חבל שלא לקחו אותך ישמאלני טמבל אולי אם יקחו לך מישהו אולי תבין את ההורים האלה אבל אין סיכוי שיקחו לך כי אתה וכל החברים שלך בטח משתמטים

    • אוי אתה נבזה!!!!!!!!!!!

      בושה בושה בושה, 04/02/08 23:07

      כמה שאתה נבזה
      אינני בעד המהלך היעני מחאתי שרץ במדינה אבל להתבטא ככה לאבא שכול????
      אין תופסים אדם בצערו ואב שכול צערו איתו עד יום מותו
      תתביש לך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • פרובוקציה. אל תתרגש, זה חלק מהקמפיין של עוזי דיין, תראה את הסטיקר (ל''ת)

        קמפיין הנחשים, 05/02/08 00:12

    • שב בשוויץ המושלגת שתוק ואל תתערב , זו לא המדינה שלך (ל''ת)

      Athlon64, 04/02/08 23:21

      • במקרה הוא מאקוודור לא משוויץ (ל''ת)

        בדקתי אצל הספק, 05/02/08 00:10

    • סוף סוף קצת היגיון ואני מאילו

      אחורה, 04/02/08 23:23

      שמייחלים להתפטרותו של אולמרט.
      ההורים השכולים (עם כל הכאב והכבוד) הגיעו פה במדינה לסטטוס לא נורמלי. פתאום הם מומחים בביטחון ובכלכלה וחושבים שמגיעה להם זכות המילה האחרונה בכל נושא. באמת נמאס.
      טוב עשתה יו''ר הכנסת שסילקה את אותו חצוף מתלהם מהמליאה.

    • מיוצא סיירת במיל.

      דני, 05/02/08 00:19

      התבטאות מגעילה כמו שלך לא ראיתי הרבה זמן.
      א. אנחנו הורדנו הרבה יותר כורכבנים שם, שלא יהיה ספק.
      ב. ראש הממשלה יכול לשבת לי על המש שמו, הוא אדם שפל ששם את עצמו לפני העם.
      ג. זה שמישהו מתנדב לקרב, לא אומר שאפשר לשלוח אותו למות ללא מחשבה. אם אתה לא מבין את זה אז כנראה שהמוח שלך, וכנראה שגם הלב, קפאו מזמן בקור השוויצרי.
      ד. אנחנו עוד נתחשבן עם אולמרט, ברק, ודליה איציק בבחירות הבאות. אנחנו מקימים קבוצה שכל תפקידה יהיה לוודא ששלושת אלו לא יהיו בכנסת הבאה.
      ה. בלום פיך, תן קצת כבוד לאלו שהקריבו למען המדינה.

      • סעיף ד' ברס לך את הטיעונים. הינך גרוע כמו אותו מגיב למעלה (ל''ת)

        ואולי זה אתה, 05/02/08 01:54

    • חתיכת גועל נפש מתהלכת

      אבי לימורי, 05/02/08 00:26

      אני מקוה שלא תקום בלילה הזה יחתיכת זבל אני מאחל לך שימחצו לך את המח לאט לאט שאתה ישן ותסבול ותשרף בגיהנום אני מאחל לך.... נבזה פישר 0 תשאיר כתובת וגם לשויץ אני יבוא כדי לירות בך ולגרום לך על החיים בן של ז

    • מפתיע שאתה דואג לזה שבורח מאחריות מהרי שווייץ המושלגים

      עולש, 05/02/08 00:29

      לי נראה שאתה יושב איי שם במשרד ממשלתי ומצפה לאיזה ג'וב בתמורה לתגובתך ההזויה.

    • מסתבר שראש העם הוא בעצם ערמונית חולה (ל''ת)

      עזריאל מלכוביץ, 05/02/08 01:00

    • לאדון חוצפן

      רועי, 05/02/08 01:13

      אני מעדיף שלא להתיחס לכלל דבריך!
      אלא למשהו נורא ספציפי..
      א. איפה היית בצבא שאתה מזלזל ככה ביחידת אגוז?
      ב. תזכיר לי את הפעולות של יחידת אגוז שנכשלו?
      ג.למה לא להתגאות?? שהבן שלי התגייס לקרבי בזמן שהרבה מהחברים שלו כמוך! יותר עניין אותם לשחק בשיער ולהתנהג כמו חילוני תל אביבי קלאסי. אז כן זה גאווה שהבן שלי משרת בקרבי בימים שהנוער בשפל. הנוער החילוני.
      אני בכוונה מדגיש חילוני.. כי אני דתל''ש ולצערי הנוער החילוני לא קיבל את החינוך שאני קיבלתי במוסדות הדתיים. ואת החינוך שהבנים של החברים הדתיים מקבלים.
      הנוער שלנו מתעסק בדברים אחרים אנשים הזויים שלא יודעים מה המצב במדינה שלהם. וכששאלתי ילד בכיתה י' מזה ימין ומזה שמאל?
      הוא ענה לי בבילבול ששמאל אוהב ערבים וימין הורג אותם. זה הידע של הנוער שלנו (החילוני) חבל .

      • סע לחברון ותשאל את הנוער מה זה ימין ושמאל ותקבל אותה תשובה (ל''ת)

        יש דבילים, 05/02/08 11:02

    • NRG, I can't believe you published 56!

      ani, 05/02/08 01:23

      Shame on you!

    • תן לי את הכתובת שלך זונה בן זונה (ל''ת)

      מוטי, 05/02/08 02:44

    • נמוך

      tel aviv, 05/02/08 03:46

      לא יפה

    • מניפולטור. מעניין לאיזה מחנה מסיתים אתה שייך (ל''ת)

      ביבי,עוזי,פינס,, 05/02/08 05:11

  • 55.

    לפי התגובות ברור שלעם דפוק יש ממשלה דפוקה

    אלכס, 04/02/08 22:11

    ממשלה מחליפים בבחירות ולא בהפגנות.
    אני לא סובל את אולמרט (מי שגידל במשפחה 3 ילדים מנוולים מסוכן למדינה) ולא הצבעתי בו אבל הוא זכה בבחירות באופן חוקי ויוחלף בבחירות הבאות אם העם הדפוק הזה יבחר מישהו אחר.
    לפי תגובות נבזיות נגד ביבי אני חושב שדווקא הוא מתאים לתפקיד ר''מ.

  • 54.

    האיש הזה ימכור את כולנו תמורת חתיכת נדל''ן (ל''ת)

    חייב להגיב, 04/02/08 22:00

    • שנאת חינם תהיה הגורם לנפילתינו..ואנחנו ניפול

      אלוני, 05/02/08 00:12

      אתה חולה במחלת השנאה
      וכלי התקשורת הדביקו אותך בה
      באושי הליכוד הפיצו אותה בעזרת הכתומים שלהם אג'נדה ברורה להמאיס ככל שניתן אנשים שפועלים למען שלום.
      אולמרט לא האדם הנורא שאתה מתאר
      הוא לא צדיק
      אך הוא טוב מכול החלופות.

  • 53.

    בזיון!!!

    רותם, 04/02/08 21:56

    מצד אחד, יו''ר הכנסת, דליה איציק פוקדת ללא ניד עפעף להוציא את ההורים השכולים שהפריעו לאדונה אולמרט לנאום (או לנהום...). מאידך, הרשתה הנ''ל , לאחר, ח''כ ממפלגתה כמובן - הנקרא חסון, להפריע בצעקות שבר לכל נאום אופוזיציוני כאשר הוא בקושי הוזהר פעם אחת... אכן, בוז ליו''ר הכנסת! תתביישי לך, משרתת נרצעת של הדון אולמרט וכנופייתו... ראוי שתתנצלי בפני ההורים האומללים, אף פעם לא מאוחר!!!

    • יש הבדל בין ח''כ לאורח בכנסת....

      אורן, 04/02/08 23:59

      אפילו שהוא אב שכול.

      • זה לא ח''כ - זה פירחח... (ל''ת)

        רותם, 05/02/08 22:13

  • 52.

    גם הפעם ברק ברח

    לוחם מטכ''ל, 04/02/08 21:55

    גם הפעם אהוד ברח (ברק) בחר לא להיות בישיבה.
    ברק - אתה בושה לסיירת מטכ''ל, התחפשת לאישה והפכת להיות נקבה

    • צודק - 100% (ל''ת)

      לוחם, 04/02/08 22:10

    • לא מאמין שאתה לוחם

      אלוני, 05/02/08 00:14

      לוחמים אמיתיים לא מעלילים עלילות ומפיצים דיברי שקר מאוסים על אחד מגיבורי ישראל הגדולים.
      ואים כן אבוי לנו......

  • 51.

    לכל מי שיש לו בקורת, מה אמרתם בשעות הראשונות

    שאלה קלה כבדה, 04/02/08 21:52

    של המלחמה? האם הייתם נגד היציאה למלחמה?

    • מה הקשר אם היינו בעד או נגד? ככה מנהלים מלחמה?.???

      אבי, 04/02/08 22:09

      ככה מפקירים את החיילים ככה מפקירים את העורף?

    • תקשיב ותקשיב טוב אני הייתי בעד אבל

      אורן, 04/02/08 22:15

      הייתי בעד להיכנס למילחמה כדי שהחמאס לא יחשוב שהפשר להכות בנו אבל לא הייתי בעד ''דישדוש'' אולמרט קיבל גיבוי מלא לצאת למלחמה אבל לא ידע לנהל אותה איו מה לעשות לנהל מדינה זה לא למכור בית (בזה אולמרט מצויין ) אני לא מבין מה הקשר בין תמיכה ליציאה למלחמה לבין הכישלון תאמין לי שאם היה ראש ממשלה אחר אפילו אריק שרון התוצאות היו אחרות.
      אל תנסה לגלגל אחריות למי שתמך במלחמה האחריות היא על מי שניהל (במקרה שלנו זה לא ניהל ) את המלחמה.

    • אנחנו נגד האופן הכושל בה היא נוהלה

      נתן.ש, 05/02/08 01:02

      אפילו מלח לשעת חירום לא הופעל בצפון.
      נטשו את העם היושב בצפון למר גורלו במקלטים ללא אוכל ללא תרופות ללא כלום.
      אפילו לא קראו לזה מלחמה. מסיבות כלכליות.
      חבורת משפטנים מסריחים זה אולמרט וחבורת הרמונים בראונים שלו.

  • 50.

    לי יותר נראה שראש הממשלה מפריע לבלואה..

    ערן ירושלמי, 04/02/08 21:52

    ראש הממשלה טעה
    ראש הממשלה שגה ונכשל

    שיקח אחריות

  • 49.

    רונית צור = ד''ר מנגלה (ל''ת)

    דני, 04/02/08 21:46

    • מי זאת??? (ל''ת)

      שם, 04/02/08 22:54

    • דני = דביל מושלם (ל''ת)

      ספר נשים, 04/02/08 23:26

  • 48.

    אולמרט אתה מגעיל אותי!!! (ל''ת)

    אתה נבזה, 04/02/08 21:45

  • 47.

    אב שכול- אל תנהל לנו את המדינה!

    די לקשקשנים, 04/02/08 21:40

    אם אתה תנהל את המדינה, יהיה אסון ושכול גדול פי מיליון

    • תגובה זו מריחה פקידות זוטרה של קדימה (ל''ת)

      מרחרח תגובות, 05/02/08 00:15

    • תולעת עוד תחווה שכול בעצמך (ל''ת)

      יהי רצון, 05/02/08 01:03

      • אתה מאחל למישהו שימות לו בן משפחה?

        אורן, 06/02/08 01:53

        אתה יהודי טוב...
        מייצג את משנתך הפוליטית נאמנה...
        מעניין שאף אחד מהימין לא אומר לך שאתה לא בסדר שלא לדבר על לא נורמלי....

  • 46.

    ילדי אולמרט שוכנים לבטח בגולה הדוויה... (ל''ת)

    מוריס בוזגלו, 04/02/08 21:26

  • 45.

    עצוב לי

    ילד, 04/02/08 21:23

    אין מנוס מהמחשבה שאולי ראשי רשויות השלטון של ישראל, אינם ראויים לתפקיד הרם.

    איך לא רעדה ידה של יו''ר הכנסת הנכבדה, כשהוציאה את ההורים השכולים מאולם הכנסת ?

    צריכה יו''ר הכנסת למצוא דרך להוציאם בלי להשפילם ובלי לפגוע בהם, צריכה היתה להעמיד בכנסת פסיכולוג ועובדת סוציאלית, שישוחחו עם ההורים השכולים וימנעו את הבזיון של גירושם מהכנסת של המדינה שעבורה נתנו את היקר להם מכל.

    אני הוא זה שמסנגר על אולמרט ואעשה זאת גם הפעם.

    אין לנו בישראל מנהיגים, אלא רק עסקנים שחלקם הגיע לכסא בעזרת קשרים ולכן אין לאולמרט תחליף ומוטב שישאר ראש ממשלה על לתוצאות הבחירות הבאות.

    את יכולתו של אולמרט אנחנו מכירים כבר ואנחנו יודעים, שהוא טוב מכל האלטרנטיבות, או כפי שיאלי בגן אומרת שהוא הכי טוב מכל הגרועים, שסביבו.

    לעיתים הפתרון לבעיה מוזרה, הוא מוזר יותר.

    לעם שאיבד שוב ושוב את ארצו בכל פעם שקמה, אסור לתרגם כעס על ראש ממשלה שבנה שלטון של בעלי קשרים מסביבו, להדחמו מתוך כעס.

    כרגע, ארצי חשובה יותר מכעס וממעשים שנובעים מרגשות.
    ולמען ארצי, חשוב שכולנו נדע, המדינה החולה הזאת, לא גידלה תחליף לאולמרט ולא יצרה מפלגה טובה מקדימה.

    במדינה חולה, החלפת הראש לא תרפא דבר. אפ חפצים חיים אנו, נניח לאולמרט לשלוט בישראל בתנאי שינקה את הדירים, ביד חזקה ובכנות.

  • 44.

    ראש ממשלה דל לה שמאטע (ל''ת)

    מיושה זוכמיר, 04/02/08 21:22

  • 43.

    עם כל הכבוד להורים השכולים

    חכם מימון, 04/02/08 21:19

    עם כל הכבוד להורים השכולים הכנסת אינה במה שלהם,
    מלבד חברי כנסת ושרים אף אחד לא נואם ומתפרץ ,
    דליה איציק דווקא הייתה סבלנית עד שביקשה להוציא את ההורה המתפרץ,
    יש גבול למה שהכנסת יכולה לסבול,
    כך הורה שכול לא יכבד את בנו ז''ל ,זו לא הדרך, מצטער,
    ןאני לא חבר של אולמלרט או כל פוליטיקאי אחד

    • מִסְפֵּד

      משה, 04/02/08 23:09

      מִסְפֵּד

      הַשְכוֹל מִתְהַפֵּך בְּגַנֵּנוּ כְּחֶרֶב.
      פּוֹקְדֵנוּ הַשְכוֹל, בֵּית-אֵם וּבֵית-אָב.
      עִם שַחַר יָצָא נַעֲרֵנוּ – עִם עֶרֶב - -
      בָּא בּוֹקֶר. תַּם יוֹם – הוּא לא שָב.

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – עֵץ זַיִת מַכְסִיף,
      הָיָה – צַפְצָפָה חֲלוּמַת הֶעָלִים.
      הָיָה נַעֲרֵנוֹ – אַלּוֹן מַעֲנִיף,
      הָיָה הַתָּמִיר בּדְקָלִים !

      נוֹלַד נַעֲרֵנוּ בְּצֵל הַגִּלְבּוֹעַ.
      רוּחַץ נַעֲרֵנוּ בְּנַחַל חֲרוֹד.
      נַעֲרֵנוּ שֶלָנוֹ הַטּוֹב, הַגָּבוֹהָּ.
      אֲהַבְנוּך עַד צְחוֹק וּדְמָעוֹת !

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – שְדֵה פַלְחָה מוֹרֶקֶת.
      הָיָה – עַפְעַפֵּי שַחֲרִית נִקְרָעִים.
      הָיָה – כְּתִפְרַחַת תַּפּוּחַ צוֹחֶקֶת.
      הָיָה הַבָּשוּם בַּפְּקָעִים !

      נִגְמַל נַעֲרֵנוּ לְאוֹר וְלִתְכֵלֶת.
      נוֹעַד נַעֲרֵנוּ לִשְבוֹעַ יָמִים.
      נַעֲרֵנוּ הַגֵּא, נַעֲרֵנוּ בְּרוֹש-יֶלֶד,
      אֵיך זָנַק מוּל חֶרְמֵש הַדָּמִים !
      הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּאוֹרֶן הַחוֹרֶש.
      הָיָה – תְּאֵנָה הַחוֹנֶטֶת פַּגִים.
      הָיָה נַעֲרֵנוּ – הֲדַס סְבוּךְ הַשוֹרֶש.
      הָיָה הלוֹהֵט בַּפְּרָגִים !

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – בָּבַת-יִזְרְעֶאל,
      טִיפְּחוּהוּ תְּכוֹל-שַחַק, מָטָר וְשָרָב.
      לְפּוֹעַל-חַיָּיו עֵמֶק-רֵעַ יִחֵל,
      יִחֵל וּבָטַח. לא לַשָוְוא ! –

      הָיָה נַעֲרֵנוּ – כְּצוּק הַגִּלְבּוֹעַ,
      הָיָה – כִּמְעוּף נְשָרָיו נֶאְדָּר –
      אַמִּיץ וְנוֹעָז וְגָבוֹהָּ-גָבוֹהָּ
      עַד אַחֲרוֹן רְגָעָיו מוּל הַצָּר.

      הַשְכוֹל מִסְתוֹפֵף בְּעִמְקֵי אָהֳלֵינוּ.
      הָיָה בִּנְתִיבֵנוּ הַשְכוֹל כְּעָמִית –
      נוֹשֵא בְּכַּפָּיו אֶל חֶשְכַת אֲבֵלֵינוּ
      נֵר יָגוֹן, נֵר גָּאוֹן – אֵש-תָּמִיד.

      משה טבנקין.

    • כתבת שאתה לא חבר של אולמרט - מה לגבי שכיר שלו? (ל''ת)

      לא מופתע, 05/02/08 00:14

    • עבור לדום כשאני בסביבה (ל''ת)

      אולמרט החזיר, 05/02/08 01:04

  • 42.

    מגיע לנו

    אזרח מודאג, 04/02/08 21:18

    כל עוד העם לא יתאחד, כל עוד העם לא יחליט, כאחד, לסיים את השלטון המושחת של המפלגות, כל עוד לא יקום איש צעיר, נמרץ ובעל שיעור קומה שיוכל לסחוף אחריו את העם, ימשיכו אולמרט ודומיו להתל בכולנו.

    מי יהיה הברק אובאמה שלנו?
    למי יהיה הברק לאחד, ולא לפלג?
    זה בטוח לא יהיה ברק הרקוב, להלן ברקוב, וגם לא ביבי איש הביוב - ביביוב.

    המנהיג הבא צריך לבוא מחוץ לשורות הכנסת, ומחוץ למרכזים פוליטיים, המנהיג הבא צריך להיות איש מהעם, בעל שיעור קומה והגיון בריא, איש מוסר ולא עבריין.

    ביקשתי הרבה?

    • אמרת צריך צריך צריך

      כאילו לא אמרת, 05/02/08 03:27

      אבל אם לא אמרת מי או לא הראת דוגמא אישית

  • 41.

    תולעים

    רלי, 04/02/08 21:18

    דליה יציק נכון לא נעים ואולי קשה
    לשמוע הורים שכולים,מכובד יותר
    לו הוצאת באותו רגע את התולעת
    שעמדה ליד המיקרופון והוציאה דברי
    הבל מפיה.

  • 40.

    סלחו לי אבל הרוח החולנית של העם הזה מתחילה לנצח אותו

    האזרח, 04/02/08 21:12

    בניגוד לרוב (כן אני מוציא את עצמי מהכלל) אני מנסה להוציא את עצמי מהנטיה הטיבעית ללכת עם ליבי ולהתבוננן בנעשה קצת כמשקיף. אני מקשיב לא רק לטיעונים אלה גם לרגשות.

    ומה שאני רואה הוא ממש עצוב...

    אני רואה תקשורת שפועלת ללא לאות לקעקע כל מוסד של הדמוקרטיה שלנו. לדוגמא כאשר מראיינים אנשים ברחוב מביאים רק את אלה שדעתם נגד ראש הממשלה ולשם ''איזון'' מביאים פוליטיקאי כמו טומי לפיד (שאינו אהוד בלשון המעטה) שיצדיק את הממשלה. ההתיחסות לש התקשורת לראש הממשלה היא מזלזלת ובאופן שיטתי.

    אני רואה הורים שכולים שמעורבים פוליטית. אני יודע שמצבם לא מאפשר להם לבחון את המציאות באופן מאוזן וכן נטיית ליבם הטיבעית היא למצוא אשם לאובדנם. אני עצוב כי אני יודע מי מוליך אותם ו''תומך'' בהם במסע העגום שלהם לאובדן שלוותם.

    הורה שכול שמאמין בכנות של המדינה ששלחה את בנו (או ביתו) למלחמה שממנה לא שב יכול לחיות עם אובדנו. על כל אלה שהביאו את ההורים השכולים לאבדן האמונה רובצת האשמה.

    אני מאמין במדינה ואני יודע שראש הממשלה הוא אדם ולא יותר מזה. בכל זאת אני מאמין (יותר מתמיד) שעליו להישאר בתפקידו כי האלטרנטיבה איומה פזיזה רוקדת על הדם (וזה לא הפעם הראשונה). תלכו ותשאלו את יוצאי סיירת מטכ''ל מה הם חושבים על האלטרנטיבה. אולי תקבלו את התשובה שאני קיבלתי - ת ק ל ה...

    האיום על מדינת ישראל הוא גדול ובמקום להתאחד כולם פה עסוקים בלקעקע כל דבר שזז ולהתייחס לכל דבר שהוא בדמנו בציניות ובבוז.

    חיזבאללה לא ניצח את המחלחמה למעשה הוא קיבל בראש. הוא לא הצליח להפעיל את הטילים המשמעותיים שלו (הם חוסלו) וכמות ההרוגים בקירבו הייתה פי כמה ממה שהוא מוכן להודות. אבל באורך פלא נרתמה התקשורת הישראלית לעזרתו והכתירה אותו כמנצח.

    אם ישראל לבנון והפלסטינים היו לבד בפלנטה צה''ל היה מוחק את לבנון והפלסטינים תוך שעתיים אבל אנו חיים תחת אילוצים (שלחלקם אני מתנגד) ולפיכך אנו לא יכולים להשיג הכרעה אמיתית. ובעזרת התקשורת שלנו תמיד נפסיד...

    שימו לב לנאסרללה מתהדר ב''ניצחונו'' תוך כדי ציטוטים מהעיתונות הישראלית וועדת וינוגרד. אתם חושבים שיש לו מקורות אחרים שמאמינים בניצחונו ?

    • מזל שיש עוד אנשים נורמלים כמוך במדינה שלנו

      אורן, 05/02/08 00:20

      להבדיל מכל שאר הקופירייטרים של נאסרללה...

    • רק דרכו של הלב יש ראיה נכונה אתה עם כן עיוור מוחלט (ל''ת)

      לימיק, 05/02/08 01:06

  • 39.

    סלחו לי אבל הרוח החולנית של העם הזה מתחילה לנצח אותו

    האזרח, 04/02/08 21:12

    בניגוד לרוב (כן אני מוציא את עצמי מהכלל) אני מנסה להוציא את עצמי מהנטיה הטיבעית ללכת עם ליבי ולהתבוננן בנעשה קצת כמשקיף. אני מקשיב לא רק לטיעונים אלה גם לרגשות.

    ומה שאני רואה הוא ממש עצוב...

    אני רואה תקשורת שפועלת ללא לאות לקעקע כל מוסד של הדמוקרטיה שלנו. לדוגמא כאשר מראיינים אנשים ברחוב מביאים רק את אלה שדעתם נגד ראש הממשלה ולשם ''איזון'' מביאים פוליטיקאי כמו טומי לפיד (שאינו אהוד בלשון המעטה) שיצדיק את הממשלה. ההתיחסות לש התקשורת לראש הממשלה היא מזלזלת ובאופן שיטתי.

    אני רואה הורים שכולים שמעורבים פוליטית. אני יודע שמצבם לא מאפשר להם לבחון את המציאות באופן מאוזן וכן נטיית ליבם הטיבעית היא למצוא אשם לאובדנם. אני עצוב כי אני יודע מי מוליך אותם ו''תומך'' בהם במסע העגום שלהם לאובדן שלוותם.

    הורה שכול שמאמין בכנות של המדינה ששלחה את בנו (או ביתו) למלחמה שממנה לא שב יכול לחיות עם אובדנו. על כל אלה שהביאו את ההורים השכולים לאבדן האמונה רובצת האשמה.

    אני מאמין במדינה ואני יודע שראש הממשלה הוא אדם ולא יותר מזה. בכל זאת אני מאמין (יותר מתמיד) שעליו להישאר בתפקידו כי האלטרנטיבה איומה פזיזה רוקדת על הדם (וזה לא הפעם הראשונה). תלכו ותשאלו את יוצאי סיירת מטכ''ל מה הם חושבים על האלטרנטיבה. אולי תקבלו את התשובה שאני קיבלתי - ת ק ל ה...

    האיום על מדינת ישראל הוא גדול ובמקום להתאחד כולם פה עסוקים בלקעקע כל דבר שזז ולהתייחס לכל דבר שהוא בדמנו בציניות ובבוז.

    חיזבאללה לא ניצח את המחלחמה למעשה הוא קיבל בראש. הוא לא הצליח להפעיל את הטילים המשמעותיים שלו (הם חוסלו) וכמות ההרוגים בקירבו הייתה פי כמה ממה שהוא מוכן להודות. אבל באורך פלא נרתמה התקשורת הישראלית לעזרתו והכתירה אותו כמנצח.

    אם ישראל לבנון והפלסטינים היו לבד בפלנטה צה''ל היה מוחק את לבנון והפלסטינים תוך שעתיים אבל אנו חיים תחת אילוצים (שלחלקם אני מתנגד) ולפיכך אנו לא יכולים להשיג הכרעה אמיתית. ובעזרת התקשורת שלנו תמיד נפסיד...

    שימו לב לנאסרללה מתהדר ב''ניצחונו'' תוך כדי ציטוטים מהעיתונות הישראלית וועדת וינוגרד. אתם חושבים שיש לו מקורות אחרים שמאמינים בניצחונו ?

  • 38.

    לאם השכולה מ-1.עיני דומעת באבדן בנך.אין נחומים ליגונך. (ל''ת)

    אתי, 04/02/08 21:11

  • 37.

    מה נעשה? אנחנו העלנו אותו לשלטון. האשמה היא בנו

    יוסי בכינור, 04/02/08 21:08

    והשאלה היא אם נשכיל בפעם הבאה לבחור אנשים טובים יותר.
    הרי הדבר הברור היחיד שניתן היה להבין במצעה של קדימה היה לגרש עוד אלפי אזרחים טובים מבתיהם ולהרוס את חייהם, ואנחנו בחרנו בהם. אז מה נלין עליו שאלה הם דפוסי ההתנהגות של אולמרט וחבר מרעיו מקדימה ומאחורה?

    • מי בחר אותו? הרי השמגג הזה נפל

      עובדיה חומייני, 04/02/08 23:29

      עלינו כששרון הלך לישון.
      בסה''כ אפס שעלה ל''גדולה'' בטעות.

  • 36.

    דליה איציק בושי לך. (ל''ת)

    ירדת נמוך, 04/02/08 21:07

  • 35.

    דבר בפי לאב השכול

    אב שכול אחר, 04/02/08 21:00

    צער השכול אינו יכול לתת גושפנקה להשתוללות חסרת רסן. מעולם לא היה דבר כזה למרות עשרות שנים של שכול. תרבות הדיון והאלימות המילולית מאיימת על רקמת החברה שלנו.


    תהיה נר חיי לבינך. תהיה תפארת לזכרו. אל תאבד את הראש !

    • ראש ממשלה סמרטוט

      אלכס, 05/02/08 01:01

      ראש מֶמְשָלָה סְמַרְטוּט, חדל-אישים, חסר-אונים, בז לעצמו, בז למדינתו, בז לעמו,
      בן תאבת הכוח, ההון, השלטון, השררה, בן נעוות המרדות
      אנטי-גמור של אחריות, צל-מוחלט של אישיות, שִיא של בוּז, זִילְזוּל בלי-גְבוּל בחיים, שִיא של צְבִיעוּת
      מתייחס אל חיילינו, אל בנינו, אל נערינו, אלינו
      כמו אל עצמו, כפי שהוא נראה בעינינו : חפץ, תפאורה, צעצוע, קישוט, ריהוט.
      ראש מכשלה כה עלוב, כה נבוב, כה נבול, כה חלול, במצב כה קאפוט
      גוליית במדינת גמדים, שליט ברפובליקת בננות, ענק בארץ לִילִיפוּט.
      בתולדותינו לא היה לנו מעולם עדיין אדם כה נִקְלֶה, כה נִבְזֶה, כה בָּלֶה,
      יצור אשר את כוחותינו מְכָלֶה ובכל זאת מְכַהֵן (יש הדואגים לכיסאם ואומרים לו אָמֵן) כראש מַכְשֵלָה
      איך לערך חיינו מתייחס בצורה כה זוֹלָה, מוּפְקָרָה, מַפְקִירָה, מוּזְנָחָה, מְרוּשָלָה, אוּמְלָלָה ?
      התייחסות שטחית, אסונית, אפסונית, עקבית, מזלזלת, מקוממת, רדודה, קלילה וקלה
      עובדה המעידה כי עבורנו, עבור עמנו, ראש מכשלתנו, לא היה מעולם ברכה אלא קְלָלָה.
      דבר-מה בסיסי בממלכתו המושחתת-מסואבת מן השורש ומן היסוד במַהוּת מאד רָקוּב
      כלום יש פלא בכך כי ראש מכשלתנו נראה כחֶרְפָּה ? כְּבוּשָה ? ככְּלִימָה ?
      כה עָגוּם במראהו ? כה עָלוּב ? כה מדוכא ? כה עָצוּב ?
      אמנם, תפקידו עושה ממנו אדם בעל-כוח, איש שררה, בעל שלטון, איש מאד חשוב
      אך עמוק בנשמה, קיים אצלו וואקום, חלל, ריק, מִפגע, חוצְפה, בוז, יריקה עסיסית בפרצוּף !

      ראש מכשלה יהִיר אשר בָּז למוסד ביקורת המדינה, בז לכל ביקורת כלפיו, שולחם לכל רוח, שוללם על הסף,
      משתלח בהם בכל הזדמנות, את זרע הפורענות, פירות הבְּאוּשִים אותם נטע ושתל, מעולם לא קטף
      משל וכאילו היתה ביקורת בבחינת מיטרד עבורו, בגדר בדיחה, שטות וטעות מכוונת, אשר ריח זדוֹן ממנה נדף
      תולדות כשלונותיו-שגיאותיו-טעויותיו מתעד ראש מכשלתנו מדי יום ביומו, במו מחדליו מוסיף דף-אחר-דף
      להיכן נגוזו ערכינו ? לאן נעלמה ערבותינו ? ערבות הדדית ? איפה קיימת נשיאה באחריות ? אַיֵה הרעות ? בצמרת שולטים רק להיטות לכוח, לשררה, למעילה, בעילה, זימה, זדון, זנות ומינות.

      כיצד ואיך עלה בידו של שלומיאל-מושלם-נורא-זה, איש כה בלתי-ראוי, כה-בלתי מוצלח, כה-בלתי-יוצלח
      אשר בראי בוקר-בוקר מתבונן בעצמו, בהשתדלו בוודאי לנסות להיראות מְטוּפַּח
      כיצד עלה ואיך הצליח להשליך, בעקבות מלחמה, משפחות כה רבות ישירות מן הפחת לפח ?
      בעוד הוא ולוּ טיפת אחריות אישית על עצמו לא נושא, לא נוטל. אחרי ככלות הכל הן משמש הוא
      כראש מכשלת עם ישראל. מעולם לא חשב אודות כך, כאשר אחריות אישית על עצמו, כלל לא לקח.
      לטכס הזיכרון השנתי בהר-הרצל, נמנע מלהגיע, נעדר במפגיע, לא הופיע, לא בא, לא נכח.
      אין זאת אלא שבנשמתו, לא רק כראש מכשלה, לא זכה לחינוך ראוי והולם, נותר מופקר, מנוכר,
      לעמו יצור זר, קר ומוזר. יצור מוזנח, מתנהג כילד רחוב, כפוּשטק ופרחח.
      פוליטיקאי יהיר-שאפתן-חמקמק-חלקלק-ממולח אשר דרך ארץ ישכיל ללמוד (אולי) רק משכמותו ומצלופח
      כלפי חוץ נראה ראש מכשלתנו תמים כתינוק בן-יומו, נקי וצחור כשלג, זך וצח
      אך אם תתן לו רק הזדמנות, נזק ישית וימיט על כולנו, נזק עצום : בוּם ! בוּם ! בוּם ! טְרַח ! טְרַח ! טְרַח !
      שַמוֹת יעשה מסביבו, בבתינו יגרום לפוגרום, יביא בחילה בנשמה, שאט נפש, גועל, מפח.
      איש אשר פעל בפזיזות, בחובבנות, בחוסר מוחלט של מקצועיות, בחופזה, בלי כל תעוזה,
      ללא שמץ, קורטוב מחשבה, בלי טיפת שיקול דעת, את בחורינו כצאן לטבח, למוות, להרג שלח.
      אולי שכח (ייתכן לא ידע) כי דם נקי שנשפך מעלה קצף לדורות, מרתח, לא נח .

  • 34.

    במלחמה יש הרוגים, ובקצב הזה המדינה אבודה

    מילואימניק זועם, 04/02/08 20:59

    אם הגענו למצב שבו ראש ממשלה לא יכול לכהן משום שהיו הרוגים במלחמה - אז מצבנו גרוע ביותר.

    אם לא נדע לספוג הרוגים במלחמה זה הסוף של המדינה. הסוף !!!

    כולם השתגעו.

    (וליפי הנפש - אני מילואימניק קרבי ובמלחמה הבאה חס וחלילה אני ויחידתי נוצב בחזית שבחזית)

  • 33.

    אב יקר. מבין את ליבך, אך חולק עליך! כנס לתוך התגובה..

    מכיר היטב, 04/02/08 20:58

    מבין ומזדהה עם כאבך. אך חשוב לי לומר לך שאנחנו חיים תחת ספינים פוליטים מכל כיוון שאנחנו משחקים לידיהם. אם היינו משווים את אולמרט לרופא מנתח, שניהם מופקדים על חיי אדם, אז אנחנו מקבלים משוואה מענינית: מותר לטעות, לתקן ולשפר אך תרבות עריפת הראשים רק תחליש גם את הבא בתור שלא יעז להתקרב למוקש הקשה והמסוכן. בדקנו אם היו מזימות זדוניות מאחורי המלחמה וכשהבנו חד משמעי לא. הגיע הזמן להיות מרוכזים בייעול ושיפור. מחבק אותך כאח ומנחם כמה שאפשר.

    • להחזיר את חלוץ

      פרץ חלוץ, 04/02/08 22:56

      לפי זה צריך להחזיר את חלוץ, פרץ,הירש מכיוון שרק הם צברו ניסיון והם לא יכשלו עם המלחמה שעברה .
      אבל הם בטח ובטח יכשלו במלחמה הבאה וזה מה שמטריד את כל ההורים השכולים.


      יהי זיכרם ברוך, וה' ינקום דמם

  • 32.

    לא ניתן לדמיין את כאב המשפחות- פוליטיקה לא בשביל זה (ל''ת)

    דני דין, 04/02/08 20:58

  • 31.

    הורים יקרים ! תפסיקו !!!!!!!!!!!!

    מילואימניק קרבי, 04/02/08 20:55

    הורים שכולים יקרים!

    בתור מילואימניק ששירת במלחמה כשריונר וכבן לאב נכה צה''ל בדרגה קשה ממלחמת לבנון הראשונה - אתם חייבים להפסיק!

    אולמרט הוא האדם הנכון במקום הנכון, ויצר הנקמנות העיוור שלכם מוריד את המדינה לתהום.

    תפסיקו עם זה בבקשה.

    • אני מיניתי את עמיר פרץ כספין פוליטי??

      אורן, 04/02/08 22:12

      אני מיניתי את חלוץ לרמטכל בגלל אינטרסים אישיים??
      עליך נאמר אמור לי מי חברך ואני מבין מי אתה!!!

      • את חלוץ מינה שרון ואת פרץ מינתה מפלגת העבודה

        אורן, 06/02/08 01:50

        כך עובד השלטון בארץ.

    • לפי דעתי אתה שקרן ומושתל אולי אתה יואל חסון ? (ל''ת)

      אורן, 04/02/08 22:17

    • שקרן שעובד במשרד הפרסום של מוטי מורל (ל''ת)

      קרבי על העכבר, 04/02/08 22:24

    • תגיד, כמה משלמים לך בתור טוקביסט של אולמרט בחברה שהוא שכר?? (ל''ת)

      שי, מילואמניק, 04/02/08 22:57

    • תתביישו לכם, הכל תכתבו תמורת כסף? (ל''ת)

      אין גבול, 04/02/08 23:13

      • כן (ל''ת)

        מילואימניק קרבי, 05/02/08 02:28

    • איש קדימה יקר - אודי ירמוס אותך אחרי שיגמור איתנו (ל''ת)

      זיהוי אמת, 05/02/08 00:11

    • כל מי שהגיב ל 31 הם ממומנים ע''י הליכוד בזמירות כ''כ קבועות.. בושה (ל''ת)

      מילואימניק, 05/02/08 01:37

    • אם הייתי כזה לא היה שום הגיון שתתמוך באולמרט

      יחצנים אומללים, 05/02/08 02:30

      אתה לא מילאימניק לא בן לאב נכה למזלך, ואתה סתם יחתן בגרוש שקולטים אותך על הרגע.

    • וואו, כמה יחצ''נים ביבי מעסיק. (ל''ת)

      מדהים, 05/02/08 07:23

      • תענה לעניין כבר...

        אורן, 06/02/08 01:49

        הרי לאף אחד אין מושג מאיזה משרד אתה...

  • 30.

    שר הבטחון-ברק ברחת ואכזבת אותנו-העבודה תתרסק!!!

    לוחמים מילואים, 04/02/08 20:53

    לפי נאום אולמרט יש להעניק מחר במשרד הבטחון צל''ש לראש הממשלה על הנצחון המזהיר!!!!!
    ברק-אם יש לך כבוד תחזיר את התפקיד של שר הבטחון לעמיר פרץ (אוליי תשלח לו בפקס...)אם אולמרט לא לוקח אחריות-שהוא מינה את פרץ,אזי יוחזר פרץ לתפקיד שר הביטחון!!!!!!!!!

  • 29.

    מכבד את השכול השקט לא את המתלהם

    וטרינר, 04/02/08 20:52

    ככה אני. לא אוהב התלהמויות נגד ראש ממשלה בכנסת ולעיני כל העולם. זה מבזה את המדינה. לא את אולמרט ביזה האיש שהתפרץ אלא אותי, אותך את כולנו. את הדגל הוא ביזה !!!!

    • אוי... כמה שאתה צודק

      אמנון, 04/02/08 22:36

      ההורים השכולים שליבי עימם חייבים לזכור שרולטת המזל פגעה לצערנו בהם כפי שבמזל שונה יכולים היו להפגע אחרים ויקיריהם היו חוזרים בשלום.
      זו טבעה של מלחמה !!!
      אנחנו נמשיך להלחם על ארצנו עוד יובלות לצערי.
      שלום לא ישרור כאן.
      אולמרט לא אשם, גם פרץ לא אשם. זה שהם נשאו באחריות באותה העת זה כלל אינו אומר שהם אשמים.
      מי שאשם הם מי שהיו ראשי ממשלה ושרי בטחון ב- 10 שנים הקודמות שהזניחו את נושא האימונים.
      זכור הרמטכ''ל - זה קצת קשה לאמן חיילים באל''ת ולהחזיר אותם לעניינים עם הקצבה של 15 כדורים לחייל למשל.

    • העיקר שראש הממשלה שלך לא מבזה את הדגל/המדינה/העם/הכנסת.

      חחחח..., 04/02/08 23:11

      אתה התגובה הכי דבילית כאן עד עכשיו.

    • אין יותר ביזיון מאולמרט. ולאב שכול מותר לצעוק איפה שבא לו.

      א.ב, 04/02/08 23:20

      הוא ''זכה'' בזכות הזאת ביושר.

    • וטרינר עאלק - אולי אופורטוניסט ממשרד רוה''מ (ל''ת)

      יוסיפון, 05/02/08 00:25

  • 28.

    לרה''מ יש הכי הרבה להפסיד ממות חייליו (ל''ת)

    מקיאוולי, 04/02/08 20:52

    • הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

      נתן ונחצ'ה, 05/02/08 00:58

      הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים

      הַחוֹל יִזְכּוֹר אֶת הַגַּלִּים, אֲבָל לַקֶצֶּף אֵין זוֹכֵר
      זוּלַת הַהֵם, אֲשֶר עָבְרוּ עִם רוּחַ לַיְלָה מְאַחֵר
      מזִיכְרוֹנָם הוֹא לְעוֹלָם לא יִימָחֶה,
      לא יִימָחֶה.

      הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
      נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
      הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

      כָּמוֹהוּ גַּם, עַל חוֹף לִבָּם, רַטָט אָז מַשֶהוּ חִיוֵּור,
      וְהֵם רָשְמוּ בְּתוֹך הַחוֹל, כְּשֶהַיָרֵחַ העוֹבֵר
      הֵאִיר פִתְאוֹם, פָּנִים זָרוֹת וּשְחוֹק רָפֶה.

      הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
      נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
      הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

      היו שָם קוֹנְכִיּוֹת רֵיקוֹת, שֶנַהֲמוּ קִינָה שֶל יָם,
      ובֵּית עָלְמִין עַל הַגְבָעוֹת
      וְשְנַיִים שֶחָלְפוּ דוּמָם
      בֵּין החָצָב וְהַקְבָרִים וְהַשִקְמָה.

      הַכּל יָשוּב אֶל הַמְצוּלוֹת, זוּלַת הַקֶצֶּף הַלָבָן
      נֵרוֹת הַלַיְלָה דָּעֲכוּ, הַיְדִידוּת, הַאַהֲבָה
      הַנְעוּרִים, שֶבָּאוּ פֶּתַע אֶל סוֹפָם.

      מילים: נתן יונתן
      לחן: נחום היימן

  • 27.

    הוא גם מורח את ההורים השכולים וגם אין לו נקיפות מצפון. (ל''ת)

    ר''מ מפוקפק, 04/02/08 20:50

    • הוא גם מורח את ניצולי השואה בהבטחות לכסף ואת תושבי שדרות בהבטחות

      אולמרט רקוב, 05/02/08 11:01

      שקריות למיגון במקום גאיידמאק.

  • 26.

    הוא גם מורח את ההורים השכולים וגם אין לו נקיפות מצפון. (ל''ת)

    ר''מ מפוקפק, 04/02/08 20:49

  • 25.

    אישתו מנשים בשחור,בניו משתמטים ויורדים,והוא היה כתב במחנה

    זה הוא, 04/02/08 20:49

    זה האיש שנדבק לכיסא

  • 24.

    תגידו, אין גבול לציניות? לא תמכתם במלחמה? חטפו לכם את הבנים לצבא? (ל''ת)

    אתם נוקמים, 04/02/08 20:48

    • איזו תגובה הזויה ... מה צריך למחא כפיים להתנתקות???? (ל''ת)

      אבי, 04/02/08 22:13

    • ההתנתקות נוקמת בכם.

      מילואימניק לוחם, 04/02/08 22:20

      איפה היושר שלך? האינך רואה שמדיניות צ'מברלינית זו הביאה את האימה וההרג לבתינו ממש? על איזו מדיניות הזויה אתה מגן כאן? אתה מתבייש בזה שתמכת בהתנתקות? אתה צודק. יש לך במה להתבייש.

    • לכתוב תגובות נגד משפחות שכולות תמורת שקלים בודדים זה שיא הציניות.

      א.ב, 04/02/08 23:19

      מה הדבר הבא?
      אתם מתכננים להשמיץ ניצולי שואה על זה שהם חיים?

      • חלילה... אולי אם נלבש טלאי צהוב למאבק פוליטי הם יכבדו אותי (ל''ת)

        אורן, 06/02/08 01:48

    • לכל המגיבים בתשלום - תבדקו שהכסף שקיבלתם לא מזויף (ל''ת)

      חיישן התגובות, 05/02/08 00:08

    • מעניין איזה ג'וב הציעו לך בתמורה לתגובתך ההזויה (ל''ת)

      הילל, 05/02/08 00:24

  • 23.

    באמת, איפה היו בניו של אולמרט?

    יובל, 04/02/08 20:48

    לערבים שלא נושאים בעול יש זכויות פחותות, אבל אולמרט ומשפחתו לא נושאים בעול, אינם מסכנים את חייהם בשירות צבאי, אבל נהנים ממנעמי השלטון וצוחקים על כולנו.

    • מה זה רלוונטי היכן בניו? בנים לא רצים לפוליטיקה עם אבא (ל''ת)

      יעל, 05/02/08 00:43

  • 22.

    נאום ביבי מריח כמו אפטרשייב זול (ל''ת)

    יבגני, 04/02/08 20:46

    • התגובות המבויימות מרחיות כמו פראבדה שעוטפים הו את הדגים (ל''ת)

      סרגיי קירוב, 04/02/08 22:24

      • צודק! (גם שלך, אגב..) (ל''ת)

        אנטולי חצ'קונוב, 04/02/08 23:33

    • זולים הם רק שכירי העט של כלומרט (ל''ת)

      דמיטרי, 04/02/08 22:29

  • 21.

    ר''מ לוקח על עצמו אחריות ומשקל כבד מאוד- צריך להעריץ אותו (ל''ת)

    מקיאוולי, 04/02/08 20:45

    • אתה מדבר כמו תינוק גם אני

      אורן, 04/02/08 22:22

      לוקח על עצמי את הכישלון במלחמה ואת הכישלון בחינוך ואת הכשלון במלחמה בתאונות הדרכים .
      נו מה זה אומר ? גורנישט.
      מה אתה סתם כותב שטויות אתה לא שם לב שהוא מורח אותך הוא לוקח אחריות אבל ממשיך בשלו איזה אחריות בדיוק הוא לוקח?
      לפי השיטה שלו צריך לשחרר את אתי אלון היא הפילה את הבנק היא תשקם אותו.

  • 20.

    הקדושים שבערכינו הפכו לתחמושת זולה בידי נתניהו (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 04/02/08 20:42

    • התולעים בתחת של אולמרט ימותו מהקרנות וכימוטרפיה (ל''ת)

      ד''ר ספוק, 05/02/08 01:08

  • 19.

    השילוב של איציק ואולמרט

    מגעילים אותי, 04/02/08 20:42

    צריך להעלות ליוטיוב את העימות ביניהם כשהתולעת התמודד על ראשות עירית י-ם מול טדי (שהפסיד). במקום טדי נתנה איציק מופע בלהות שזכור לי עד היום.
    והיום שני העלובים האלה הם הפנים הרשמיות של המדינה הדועכת שלנו.

  • 18.

    דליה איציק . תתביישי לך.

    קוו אדום, 04/02/08 20:42

    קצת רגש לא היה מזיק. תוציאו אותו היא צעקה לעבר האב השכול. בלי בושה ובלי רגש. מזעזע.

    • דליק איציק רודפת הכבוד שכחה מאין הגיעה

      מאסנו בך, 04/02/08 22:22

      מצטלמת יפה מאוד אבל כבוד ושררה הם האישו כאן, ושכחה אכן מאין הגיעה, הפרחה התימניה שמתחנפת לכל שועי הארץ. תתביישי לך.

      • מצטלמת יפה?!?! (ל''ת)

        איש ירוק, 04/02/08 23:34

    • דליה איציק הפתיעה לטובה

      אוהד, 05/02/08 00:45

      דוקא היתה רגישה וניסתה כמה פעמים למנוע הוצמאת האב השכול. עד שזה ממש לא היה אפשרי להמשיך את הדיון. אכן מליאת הכנסת אינה במת המשפחות השכולות -חובה על ראה''מ והח''כים להקשיב להם אולם המליאה היא במה של חברי הבית בלבד

  • 17.

    נתניהו- מר הסתה של מדינת ישראל! (ל''ת)

    אישה בלי בושה, 04/02/08 20:41

    • בנימין נתניהו ראש הממשלה הבא ולא יעזור לכם בית דין! (ל''ת)

      תרדו מביבי, 04/02/08 22:04

  • 16.

    אין שופטים אדם בצערו- תנחומיי (ל''ת)

    זוזוברה, 04/02/08 20:40

  • 15.

    ליבנו עם המשפחות השכולות .....

    בוז לממשלה, 04/02/08 20:38

    בחרנו בראש ממשלה מושחת, שאינו יודע ואינו מסוגל להנהיג ולתת דוגמא. הציבור חייב לחבור למשפחות השכולות ולאנשי המילואים להלחם על דמות החברה בישראל.
    מספיק לנו ממושחתים, מספינים, משוחד ושקרנים.
    דורשים בחירות עכשו

    • בוז לך - לא מאהבת המדינה אתה מדבר

      האזרח, 04/02/08 22:37

      הגיע הזמן לאמר את האמת. כולנו תמכנו במלחמה ואם צריך לקחת אחריות אז מי שמתלהם הוא סתם צבוע.

      האוייב לא ניצח במלחמה. הרוח הרעה בעמינו ניצחה אותנו. אתה וכמותך מייצגים את הרוח הזאת הייטב.

      • לכל המגיבים בתשלום של קדימה - בסוף הבוס שלכם יזרוק אתכם לכלבים (ל''ת)

        מריח שתולים, 05/02/08 00:06

        • קשה לך לקבל שיש אנשים ישרים במדינה שלך

          האזרח, 05/02/08 07:11

          לא רק שלא קיבלתי תשלום. אני שילמתי יותר ממה שאתה מדמיין עבור בטחונך. לא אוכל לפרט את הסיבה אבל היא ציונית ולא צינית.

  • 14.

    למה דנל'ה לא קוראת לאבא שלה רוצח כמו שקראה לדן חלוץ??? (ל''ת)

    ג'ינג'י, 04/02/08 20:38

    • תשובה - כי הוא לא פוגע אפילו ממטר (ל''ת)

      המגיב, 05/02/08 00:03

  • 13.

    אולמרט מורח את כל המדינה (ל''ת)

    ירון, 04/02/08 20:38

  • 12.

    הורים שכולים, אתם לא מייצגים אותי!

    מיכאל, 04/02/08 20:33

    אני אח שכול, ואני רוצה לומר לכל מי שקורא את זה ובכלל שההורים השכולים לא מייצגים אותי ועוד המון משפחות שכולות. אין אנחנו מאמינים בצעקות ובהשתלכויות אישיות כנגד ר''מ כזה או אחר כפתרון לבעיות שלנו. אולמרט צריך להתנצל? על מה? אין מלחמה שאין בה הרוגים ואין מבצע שלא מסכן חיילים, אבל אנחנו צריכים להילחם למען המולדת שלנו ולהיות מוכנים לשלם את המחיר. מה אתם רוצים? שננצח בנוק-אווט ושלא יהיו הרוגים? אילו דרישות יש לכם מר''מ? הוא אלוהים? מה אתם מצפים?

    רוב ההורים והאחים השכולים וגם אני לא מזדהה עם האמירות שלכם, שיש בהן חוצפה. אני לא שופט אתכם חלילה, אני עומד במקומכם ויודע שזה קשה מאוד לסבול מוות של בן או אח, אבל ביזיתם את כנסת ישראל וביזיתם את סמלי השלטון שלנו. כלום נותרה בכם שום אהבה למולדת שלשמירה על קיומה ושלמותה נהרגו בניכם?

    • מוטי מורל אתה לא מייצג אותי (ל''ת)

      משרד פרסום, 04/02/08 22:23

      • מעניין שרק תגובות כאלו נחשבות

        חתול, 04/02/08 23:36

        שתולות וכמו שלך לא. הטימטום נוזל ממך.

    • תודה, כבר חשבתי שהולך ופוחת הדור

      האזרח, 04/02/08 22:31

      ההורים השכולים מנוצלים בצורה צינית ע''י התקשורת והאופוזיציה. אחי אבד לנו בצעירותו ממחלת סרטן שלא ניתן לרפאה. היה לנו חשוב להאמין שכל שאפר נעשה להצילו. אני מתקשה לדמיין מצב שבו משפחות שכולות מאמינות שמדינה ששלחה את בניהם אל מותם כך סתם לשווא.

      הדבר אינו נכון וחשוב שגם הם יבינו את העובדה הזאת, אפילו אם היא אינה נוחה לביבי.

    • מה שאתה צריך לעשות זה: להתפטר מהמשרד פירסום שאתה עובד בו

      א.ב, 04/02/08 23:16

      אתה לא מיחצ''ן פה מוצר חדש של שטראוס.
      פה מדובר באנשים שנתנו את היקר מכול בשביל כולנו.

      • אתה חוצפן רק מעוות כמוך יחשוב שאני ארצה להתחזות לאח שכול

        מיכאל, 05/02/08 00:25

        אל תעליב

        • אתה חוצפן, אם אתה אח שכול תזדהה, ואני אתנצל.

          א.ב, 05/02/08 02:43

          אבל מריחים אתכם מרחוק. שכירי חרב מהזן הנמוך ביותר שמוכנים להתחזות למשפחות שכולות

          • תזדהה בעצמך לפני שתטיף מוסר או תחלק הוראות

            אורן, 06/02/08 01:44

            א.ב.

            ממש מזוהה...

    • אולמרט לא צריך להתנצל רק לקחת אחריות

      מצביע מרץ, 04/02/08 23:43

      ולהתפטר, וזאת משום שהוא נכשל, כפי שקבעה ועדת וינוגרד. כל עוד לא עשה זאת מובן הזעם.

    • מיכאל-תגיד למוטי שחשפו אותך. חבל על הכסף של אולמרט (ל''ת)

      מאיר יוסקוביץ, 05/02/08 01:32

  • 11.

    חבל שמנצלים שכול כדי לקדם שינאה פוליטית (ל''ת)

    שקדמה בכלל, 04/02/08 20:29

  • 10.

    השאלה איפה בניו שירתו היא מטופשת ולא קשורה לכלום.

    אורן, 04/02/08 20:29

    מה הקשר מה בניו בחרו לעשות בחייהם / גיוס?
    למה הוא צריך לתת דו''ח על זה?
    למה זה צריך להשפיע על החלטותיו?

    תתחילו להעלות טיעונים עיניניים אם אתם מצפים לויכוח עינייני.

    אבל אתם לא רוצים דיון. אתם רוצים רק שהוא יתפטר. כמו המורים והמרצים המפגרים ששבתו חודשים רק כדי להגיע לאותה הצעה שהוצעה ביום הראשון.

    • למה שאלה הזאת מטופשת? בגלל שאתה החלטת ככה?

      אלכס, 04/02/08 22:17

      אני דווקא חושב שהשאלה הזאת מאד רלוונטית. מי שגידל 3 מנוולים במשפחה מסוכן למדינה.

      • אלכם, אתה עולה חדש\\ישן? (ל''ת)

        סטאלין, 04/02/08 23:37

      • למה מנוולים?

        אורן, 05/02/08 00:29

        אתה מכיר אותם? אתה יודע מיהם בכלל?
        מסוכן למדיחנה? מי קבע? ואם היו לו רק 2 ילדים ''מנוולים''? אם רק אחד?

        טיעונים מטופשים ע''ג טיעונים מטופשים...

    • זה מתחיל באיפה הוא שירת

      קשורה, 04/02/08 22:25

      ממשיך באשתו ובתו
      ולבסוף בבנו של התולעת.
      איפה הוא ואיפה יריביו הפוליטיים.
      (בן דמותו הוא דוחף הלשון שגם הוא צמח בעסקנות במפלגת הראי ונפגשו שניהם ב'קדימה').

      • לפי התגובה שלך גם אם כל בניו היו רמטכלים היית שונא אותו

        אורן, 05/02/08 00:26

        לכן אני אומר שהשאלה מטופשת.

        אתכם לא מעניינת התשובה בכלל...

    • נראה לי מאוד רלוונטי דווקא

      דני, 05/02/08 00:05

      מי שמגדל משתמטים כנראה לא בדיוק מחנך לתרומה למדינה ולחברה אלא לאגואיזם, והפלא ופלא מה אנו רואים? אגואיסט שאפילו עצם העובדה שבגלל חוסר היכולת שלו מתו אנשים לא מזיזה לו אפילו את הזרת. בקיצור הילדים משקפים את ההורים, זה מספיק ברור יוסף?

    • השאלה איפה אתה משרת - נראה לי שבמשרד רוה''מ

      אלפסי, 05/02/08 00:22

      אחרת אין שום סיבה לתמוך במי שבורח מאחריות.

  • 9.

    אולמרט לא ילך אם לא יפנו אותו בכל הכוח הדבק לכסא חזק מהאחריות שלו כ (ל''ת)

    אבא של חייל, 04/02/08 20:27

    • אולמרט ילך הסרטן יגמור אותו

      ירון פרנץ, 05/02/08 01:10

      כשכל כך הרבה אנשים רוצים בתוכי תוככם שהנב ילך הוא הולך.
      יש כוח למחשה. ורוב העם רוצה שאולמרט לא יחלים מהסרטן

  • 8.

    ביבי רק רוקד על הכאב שלכם , תבדקו את האופציות לפני התקפת רוה'מ (ל''ת)

    לירון, 04/02/08 20:23

    • לכל הטוקבקיסטים בתשלום של קדימה - @ זה בומרנג (ל''ת)

      אלרגי לשתולים, 05/02/08 00:02

    • מי שרוקד זה השטן אולמרט והפרוצה שלו פליציק (ל''ת)

      יקינטון צהוב, 05/02/08 01:11

    • How much is Olmert paying a filth such as yourself?

      Revolution, 05/02/08 14:13

      Sooner than later all kadima members will pay dearly

  • 7.

    מר נתניהו חדל להסית

    דליה, 04/02/08 20:22

    מוסקל הוא ''המצאה'' שלך
    אתה מחלל קודשי ישראל
    ביבי בעיני אתה עלוב נפש
    לעולם לא תהיה ראש ממשלה

    • דליה את ראויה

      ניסים, 04/02/08 21:59

      לראש ממשלה כמו אולמרט
      מושחת וחסר אחריות
      אני לא עסוק בביבי
      כי הוא לא נכשל במלחמה אלא ראש הממשלה הרצוי בעינייך

    • דליה חמודה, משלמים לך טוב?

      ארד אדלר, 04/02/08 22:24

      נקווה להוריד את הזבל בבחירות הבאות.

  • 6.

    לא משהו להיות אדם חלש (ל''ת)

    להיות ביבי, 04/02/08 20:20

  • 5.

    כך לא נכבד את הבנים

    אני, 04/02/08 20:20

    בצעקות והשתלחויות

    • True! (ל''ת)

      gam ani, 05/02/08 01:26

  • 4.

    אולמרט זה הפנים של המדינה - אנחנו העילנו אותו ואת יתר קקדימה (ל''ת)

    ג'ינג'י, 04/02/08 20:19

    • כמה שאתה צודק. אין מילים. (ל''ת)

      דורון, 04/02/08 21:28

  • 3.

    מזמן רצינו להחזיר לאולמרט את תעודוינו אך חוששים שעליזה תעבירםלערבים (ל''ת)

    תושבת שדרות, 04/02/08 20:19

  • 2.

    דליה אציק -עלובת נפש,קשה להם ''לנבחרים'' לשמוע הורים שכולים (ל''ת)

    אבוי לנו, 04/02/08 20:18

    • לא קשה לשמוע הורים שכולים, אבל

      מיכאל, 04/02/08 20:34

      לא בצרחות ובהפרעות, לא בביזוי כנסת ישראל!

      • מתחזה, על תמכור נשמתך לשטן. (ל''ת)

        א.ב, 04/02/08 23:17

      • הביזיון הוא של דליה איציק - אישית!!!

        ערן, 04/02/08 23:23

        אישה בזויה - מנהלת את השכול כאילו מורה לתלמידים בבית ספר -''תוציאו אותו...תוציאו אותו...''בהנף יד - בזלזול...מי שמך- בזוי אף הוא .חבורה של אנשים עלובי נפש.

  • 1.

    להתנצל בפני המלאך שלי?אולמרט רק יטנף את קברו. (ל''ת)

    אם שכולה, 04/02/08 20:15

    • בית הקברות הוא מקום טהור

      רחל, 04/02/08 21:12

      אל לו לאולמרט להתקרב אליו


      ואת דליה איציק תתבישי לך !!!

      • ואני חשבתי שלפי ההלכה בית הקברות הוא מקום טמא?!

        אילן, 04/02/08 23:29

        תקנו אותי אם אני טועה

    • 1 אם שכולה לעולם לא תתבטא כך

      אבא ללוחם, 04/02/08 21:21

      הפסיקו להפוך את השכול של כולנו לדבר בזוי, לא יפה, לא מכובד, לא מנציח

    • בתחילת המלחמה צווחנו והתלהמנו ועכשיו כולם מייללים (ל''ת)

      אבוי, 04/02/08 21:45

      • ''כי השוחד יעוור עיני..'' מגיבים (ל''ת)

        נביא, 05/02/08 00:27

    • את לא מייצגת אותי

      אח שכול, 04/02/08 23:40

      תתביישי לך. אם היו הרבה כמוך אזי לא היינו שורדים עד היום.
      תוצאות המלחמה הן תוצאות של שנים של הזנחה ואחריות של עשרות אישים ומנהיגים.
      אל תנצלי שכול לפוליטיקה!

    • הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?

      שמואל פישר, 05/02/08 00:54

      הַגִּידּו חֶבְרַיָּא, מַדּוּעַ ?


      הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
      בְּרַעַם תּוֹתָח הַחוֹלֵף
      נִשְמַע עוֹד הַהֵד שֶל גַעְגּוּעַ
      עוֹלֶה בַּשְדֵרוֹת שֶל הַלֵּב ?

      הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
      צוֹמְחִים הַפְּרָחִים בִּשְדוֹת בָּר ?
      כָּל פֶרָח זֶה אָח שֶהִנִּיחַ
      אָחוֹת יְקָרָה שֶאָהַב.

      הַגִּידּו חֶבְרַיָּא מַדּוּעַ
      תָּמִיד הוּא אִיתָּנוּ הָאָח ?
      אֲנַחְנוּ נַעֲבוֹר עִם הָרוּחַ
      אֶת זֶה שֶנָּפַל לֹא נִשְכַּח.


      מילים: שמואל פישר
      לחן: עממי

      • הצלחת להעביר בי תחושה

        יצחק, 05/02/08 12:51

        של הזדהות עם הנופלים ומשפחותיהם באם חלק מאותם פוליטיקאים הממשיכים לאחוז בקרנות המזבח של השלטון תוך שימוש בטענות כזב מסוגים שונים החל מ''אני אחראי ומפיק לקחים'' כאשר בדעתו היהירה לא עולה פשוט להתפטר ועד לאותו אחד ש''טובת המדינה לנגד עיניו'' היה מצבנו אחר