• 74.

    ל 61

    Viper, 09/02/08 01:11

    ......מה?

  • 73.

    תכנסו

    נדב, 06/02/08 17:43

    כל הכבוד לקובי מור הזה.
    אני בן 15 ולא היתיי כזה רחוק מהפיגוע. איך ששמעתי שיהיה פיגוע(בסביבות 5 דקות אחרי) רצתי לשם וישר חשבתי על סבא שלי. שיש לו חנות במרכז ומסתובב שם הרבה. אם קובי מור לא היה יורה במחבל זה היה אסון הרבה יותר גדול וגם אחד מהפצועים היהי יכול להיות כל אחד ואפילו מישהו קרוב. אז מי שחושב שקובי מור טעה כשהוא ירה במחבל אז הוא טועה. ובגדול. קובי מור ייזכר כגיבור שהציל המון אנשים. כולל קרובים שלי.

  • 72.

    אין על דימונה!!!!

    אלינור דהן, 05/02/08 19:47

    דימונה זה העיר שלי... היתה ותהיה אין עליה לא יעזור כלום....שום מחבל לא יזיז אותנו שום מחבל... נראה אותו בא... אני רוצה להודות לשוטרים שאין עליהם... בלי משטרת ישראל לא היה כלום במדינה הזאת... דימונה מחזיקה תארץ בירת הדרום... אני בסופו של דבר... אין על דימונה...

  • 71.

    כן כל הכבוד!!!!

    אנבלה, 05/02/08 16:12

    השוטר כמו כל אדם בעל נשק היה פועל באותה הדרך ואם הדבר כרוך היה בירי מקרוב אז גם זה כל הכבוד המחבל ולא משנה מי או מה הוא כי הוא קודם כל מחבל הרג בעצמו ישראלים תמימים והוא לא היה תמים ולכן מגיע לו למות כפי שרצה ובדרך הכי משפילה כפי שמגיע לו...
    מילא הפלסטיניים מותחים עלינו ביקורת כי רובם תומכים במחבלים אבל ישראלי שמותח ביקורת על אירוע שכזה בושה שהוא ישראלי!!!!!
    השוטר פעל נכון ואם הייתי במקומו היתי פועלת בדיוק כך!
    וכן השוטר הוא גיבור ופחדן זה זה שהיה מרחם על המחבל ולא יורה בו וסביר שבעקות רחמים היינו מתים יותר

  • 70.

    תגידו מההה ?

    עדן, 05/02/08 15:31

    מה אתם רצינים ?
    ברור שהם לא הגזימו ..
    אתם לא מכירים את המצב הזה באותה שניה כנראה..
    אם הוא לא היה יורה בו היו הולכים לעולמם עוד כמה אנשים..
    אז בבקשה ניראה מה הייתם אומרים אם היה קורה דבר כזה אצלכם בעיר ..!

  • 69.

    לא הגזמתם מעט?

    אבי, 05/02/08 14:28

    לא איני חס על חיי המחבל, אין בליבי כל רחמים או רגשות מחילה, הוא מת וטוב שכך.
    אבל, כמו כל עם ישראל גם אני ראיתי את אשר התרחש.
    הדבר היה דומה יותר להוצאה להורג, המחבל שכב פצוע ללא כושר תנועה.
    קצין המשטרה עשה מה שהיה צריך לעשות קרע ברך כיוון למטרה וירה 4 כדורים לחסל אותו לפני שיצליח לעשות נזק נוסף.
    לא היה כאן כל מעשה גבורה או משהו הראוי לציון. מילה טובה וכוס בירה מציינים ביתר דיוק את התגובה המשטרתית הראוייה.

    • הגזמנו

      יואל הכתום, 05/02/08 16:15

      כול שוטר נבלה טרפה.לא ניתן לשוטרים להרים ראש,לא ולא.,מה פתאום צל''ש לשוטר זבל?,אנחנו שונאים את המשטרה לדראון עולם.
      אחרי מה שהיה בגירוש,בעמונה,אף שוטר לא יקבל חיזוקים.להיפך,נטיל מום וספק בכול דבר שהצבא והמשטרה יעשו.

    • אז למה אתה מדבר על

      ''לפני שיעשה, 05/02/08 16:30

      נזק נוסף זה לתפוצץ ולפגוע במי שבקירבתך, לא??

    • הוא היה בכושר תנועה מצוייןןןן

      ????, 20/02/08 09:32

      לא נכון...... הוא היה בכושר תנועה מצויין אומנם הוא נפגע אבל הוא נשכב ברצפה בשביל להראות כפצוע ולא כמחבל הוא חיכה לרגע המתאים לפוצץ ראית בעצמך איך הוא הזיז את היד לעבר המטען........ אז די אם הטפשות וההתחסדות שלכם .... פשוט די!!!!!

  • 68.

    ממש רמבו 17.

    אובייקטיבי, 05/02/08 13:54

    לא גיבור ולא נעליים. ירה באדם חסר אונים, בסה''כ עשה את המוטל עליו בתור שוטר.'' הגבורה'' היא שהיה לו אקדח ביד ולאחרים לא. הגיבורים האמיתיים הם הצוות הרפואי שנתן טיפול מבלי לחשוב פעמיים על הסיכונים, ובפועל התברר שהם טיפלו בזמן שהמטען יכל להתפוצץ.

  • 67.

    להרוג מחבל פצוע זה לא גבורה!!! זה מה שכל אחד יכול לעשות, אנחנו

    מחפשים גיבורים, 05/02/08 08:29

    לחסל פצוע, גם ילד יכול!!

    לחזק את ידיו של השוטר היה צריך, אבל ללא צל''שים!!!
    הוא ביצע את מה שדורשים משוטר, לא יותר!

    • הוא נטרל פצצה מקרוב (ל''ת)

      והציל אנשים, 05/02/08 08:59

      • קודם חיוויתי את דעתי שאין שום גבורה פה ואחרי שראיתי את התמונות

        עודד יערי, 05/02/08 11:13

        התחזקתי בדעתי שאין לא גבורה ובטח שלא הרואית.
        זאת לא הפעם הראשונה ואני שמתי לב לסילופים גם במקרים קודמים שמהללים לשוא אנשים(אזרחים ואו שוטרים) על גבורתם כביכול.
        אותי השקרנות הזאת,הלקקנות הזאת,הצביעות הזאת.מחליאה.

        • הוא התקרב מאוד לפצצה המתקתקת

          זה סיכון, 05/02/08 12:07

          תשאיר את תחושות החלאה לכוונת 2 הפצצות האנושיות במרכז המסחרי

          • להבדיל מאנשי מדא שממש רכנו על המטען? כל הכבוד לקובי מור

            אורן, 05/02/08 16:37

            עלה והצלח אבל פייר - אין פה מקום לצל''שים וסיפורי גבורה.

            טפיחה על השכם ואיזה דרינק אחרי המשמרת ראויים.

          • אגיד לך יותר מזה..זה מחדל משטרתי שכפי הנראה ה''גיבור'' שלנו מעורב גם.

            עודד יערי, 05/02/08 22:21

            אגיד לך יותר מזה..זה מחדל משטרתי שכפי הנראה ה''גיבור'' שלנו מעורב גם..

            מפכ''ל משטרה הוא אפס.שצריך להעיף אותו מן המשטרה בבעיטה.לפחות באותה מהירות טיסה של 180 קמ''ש בה הוא הפר את החוק.
            רק אחרי הפיגוע(חלילה לא לפני..)הוא מכריז על כוננות ג...הוא מצפה לרצח כדי להחליט ל כוננות ג..
            כאשר הכתובת רשומה על הקיר.אין שום כוננות מיוחדת.
            והגיבור שלנו שחיסל בגבורה עילאית מחבל גוסס..אם השוטרים הללו היו עושים מחסומים ובודקים כל אחד..כן..כל אחד שמתקרב לדימונה אז היו מונעים אולי את הפיגוע.
            כך היה צריך לעשות בכל ערי ישראל.אבל כמו שלא רואים צבא בגבול עם מצריים ומחכים לתוצאות מזעזעות כדי להחליט...על תגבור כוחות+עיבוי ההגנה בגבול עם מצריים למשל..כך העניינים מתנהלים במדינה.בשיטת הסמוך..קחו את דו''ח וינוגרד ותנגבו איתו...

  • 66.

    אם נמשיך להרוג מחבלים, לא יהיה עם מי לעשות שלום

    דוד מלכי, 05/02/08 07:46

    אכזריות השוטר שירהלמחבל ארבע כדורים בראש חייבת לזעזע את ''בצלם'' וכמובן כל שמאלן שוחר זכויות אדם.

    נתחיל בשאלה למה בכלל הוא ירה בו ? ספק רב אם נשקפה סכנה מידית למשהו אם היה מתפוצץ שם על מדרכה ריקה מאדם... האם באמת היה צורך לירות בו כך ? האם קצין המשטרה הזהיר אותו לפני הירי ? ואם כבר ירה , למה לא ירה יריית אזהרה ? ואם כבר ירה, למה לראש ? למה לא ברגל ? ואם כבר ירה, למה ארבע כדורים ? ועוד באדם מבולבל השוכב חסר אונים על המדרכה ?

    אלו שאלות קשות שמחייבות את התיחסות ארגוני זכויות האדם בכלל ושל בצלם בפרט .

    אני מחכה לפניית בצלם לבג''צ בדרישה שהמשטרה תחקור את הארוע ולעכב את דרגת רב-הפקד שהוענקה לקצין המשטרה הזה שאצבעו כנראה זריזה על ההדק. לא יתכן שכך נהרוג מחבלים שבאים להרוג בנו. אלו הפרטנרים שלנו לשלום וכך יש להתיחס אליהם. אם נמשיך להרוג מחבלים, לא יהיה עם מי לעשות שלום וזה רע מאוד.

    • לפצצות יש זכויות?מה אכזרי בלירות בפצצה?

      יריית אזהרה??, 05/02/08 09:03

      כן היו אנשים בקירבה

      • אוף, אנשים כמוך יותר גרועים משמאלנים

        No, 05/02/08 18:58

        מה, זה לא היה ברור שהוא מדבר בסרקזם ?

    • הוא לא בא למטרות שלטם תפנימו. ומחבל ממש לא מסכן

      ????, 20/02/08 09:24

      לא נכון. היה לוחומר נפץ חזק יותר . וזה שבמדרכה לא היו הרבה אנשיםזה לא אומר שבסביבה גם לא . בכל זאת זה פיגוע והמון אנים באו כולל כוחות חילוץ. אם הוא היה מתפוצץ כולם היו מתים. אל זה לא חשבת!!. פתאום כולם צדיקים .. צריך לעשות שלום והכול.. המחבל ממש לא בא למטרות שלום אז די להיות צדיקים ואנשים קנאים דיי!!!

  • 65.

    זהו פרצופה של מדינה שאשתו ובתו של ראש הממשלה תומכות באויבייה ! (ל''ת)

    מפוכח !, 04/02/08 22:42

  • 64.

    NRG בבקשה לא לפרסם את התגובה הקודמת

    Avi Ecuador, 04/02/08 22:19

    היא הייתה שייכת לכתבה אחרת על אולמרט

    • כאילו שזה משנה. הרי אתה דוחף את השטויות שלך בכל כתבה (ל''ת)

      מעריב, 04/02/08 22:47

      • זה בסדר, לא העבירו, קיבלתי את ההודעה, לילה טוב (ל''ת)

        Avi Ecuador, 05/02/08 01:27

      • חחח, תודה, לילה טוב (ל''ת)

        Avi Ecuador, 05/02/08 02:30

  • 63.

    קרמשניט היה חסר שם (ל''ת)

    חוני מעגל פינות, 04/02/08 22:00

  • 62.

    אולי אומץ ואולי לא, בכל מקרה מצווה לזכותו. (ל''ת)

    Avi Ecuador, 04/02/08 21:51

    • אולי אומץ אולי לא?

      מקוי, 04/02/08 22:53

      אולי תפרגן פעם לחייל, ללוחם,לשוטר?
      חוץ מלהרעיל בארות ולחרחר מלחמות כלום אין ממך!
      אלפי טיקבוקים קראתי תחת השם שלך, ואפילו פעם אחת לא ראיתי פירגון למישהו שעושה למען המדינה ומסכן נפשו!!!

      • למה אתה מזוכיסט ומענה את עצמך?

        Avi Ecuador, 05/02/08 01:30

        תדלג.
        אתה כבר מכור אלי.
        חחח, באמת גרמת לי לצחוק, אל תתפוצץ לי, מספיק יש לנו שאהידים, אל תיקח ללב, חפיפ...

      • המתנחלים מקבלים ממני הרבה פרגונים...

        Avi Ecuador, 05/02/08 02:30

        גם פרופסור עומן שזכה בפרס נובל לתורת המשחקים והשמאל דרש לא לתת לו.

  • 61.

    בל הבוד שישנם גיבורים שלא מפחדים ברבריות השמאל ובג''צ שיבואו לצערנו (ל''ת)

    ארץ, 04/02/08 21:48

  • 60.

    ככה צריך להיות שוטר

    A, 04/02/08 21:45

    לירות להם ישר בין העיניים

  • 59.

    ''מי שלא ''מבקר''את עזה עזה מבקרת אותו''

    אחמדיניג'אד, 04/02/08 21:25

    ושוב פעם אנחנו בימין שזעקנו לא לפינוי ובכינו הנה שוב פעם בפעם המי יודע כמה הנה ''אמרנו לכם'' אני מקווה שהשמאלנים לא ישנו הלילה בשקט ואם מצפון נקי כי לא מגיע לכם

  • 58.

    ל 52

    חסוי, 04/02/08 21:16

    עלק תמים ערבי מסריח ואם הוא לא היה יורה בו היו מתים עוד אנשים והיה עוד פיצוץ

  • 57.

    יווווווווו!!!!!!!!!!!!!!!

    ערן, 04/02/08 20:30

    איזה גבר!!!!
    אלוף העולם

  • 56.

    גיבור אמיתי

    זוהר, 04/02/08 19:55

    תשמעו הבן אדם הזה ייחרט לי עמוק עמוק בתוך הזכרון ....בן אדם לתפארת איזה אומץ!! גיבור

  • 55.

    לחכמולוגים הבדיעבדים-מה הייתם עושים עם פצוע מתקתק? (ל''ת)

    מזנקים עליו, 04/02/08 18:57

    • עזוב אנשים לא מבינים מהחיים שלהם (ל''ת)

      ז'קו, 04/02/08 20:38

  • 54.

    על זה נותנים צלש ומעלים בדרגה?!

    לא להאמין, 04/02/08 18:37

    הוא בסה''כ ירה מרחוק במחבל חצי מת ששכב על הקרקע. גם אם המחבל היה מצליח לפוצץ את המטען אף אחד לא היה נפגע כי זה קרה אחרי מספר דקות שכולם כבר היו רחוקים מהאיזור.

    • כן

      ז'קו, 04/02/08 20:41

      על זה מגיע צל''ש נראה אותך יורה לפצצה חיה כדור בידיעה שאתה יכול להתרומם לשמיים

      • קשקוש... ירי מאחורי מחסה לראש... זו לא גבורה זה תפקוד! (ל''ת)

        אורן, 05/02/08 00:56

    • ראה אותך יורה במחבל כאשר כל השמאלנים מאחוריו תובעים אותך לדין (ל''ת)

      לקח אחריות עוד, 05/02/08 03:24

    • אתה מוזמן להסתער על מטענים בידיים חשופות (ל''ת)

      כשיזדמן לך, 05/02/08 09:05

  • 53.

    להעמיד השוטר שירה במחבל לדין על

    זהבה גלאון, 04/02/08 18:23

    הריגה

    • זה אפילו לא

      ז'קו התוכי, 04/02/08 20:42

      מצחיק.

    • טמבלית

      אבי, 04/02/08 23:19

      את הכושיליאמא שלך צריך היה להרוג

    • מטומטמת !!!!! }:(

      אני!!!, 05/02/08 20:21

      הוא הציל חיי אדם ע''י הריגת א-ו-י-ב!!!תתחילי להפנים ולהעריך!!

  • 52.

    להעמיד את היורה לדין

    עו''ד מאוזן, 04/02/08 18:20

    רצח רועה צאן תמים שבא לחפש אוכל
    גם לא ביצע נוהל מסודר של עוד שיושבים כל היום ורושמים תגובות באינטרנט

    • להעמיד לדין????????????????????

      X, 04/02/08 21:19

      עלק תמים סתם מחבל ערבי מסריח אם הוא לא היה יורה בו היו מתים עוד אנשים כי הוא היה מתפוצץ

      • נכון שאתה לא אשכנזי?? (ל''ת)

        אילן, 04/02/08 23:15

  • 51.

    עאלק גיבור ועאלק מעשה גבורה...

    מוטי, 04/02/08 18:14

    כולה ירה במחבל חצי מת.
    מספיק להדביק גבורה לכל מעשה שלא מתקרב לכך.

    אתם מוזילים את ערך הגבורה.

    • לא גיבור ישראל אבל בהחלט מעשה גבורה נוכח סכנת פיצוץ (ל''ת)

      ז'קו, 04/02/08 18:28

      • לא גיבור ולא נעליים..לא הייתה סכנת פיצוץ ראשית..כי המטען היה נפל

        עודד יערי, 05/02/08 05:20

        המחבל הזה נפגע מהפיצוץ של המחבל השני.
        עובדה שאפילו הפיצוץ השני לא גרם לפיצוץ מטען חגורת הנפץ שלו.
        שנית נכתב שהשוטרים ירו עליו..אז גם זה לא פוצץ את חגורת הנפץ שלו..
        שלישית,הוא כנראה הזיז את היד כדי לגרד את הביצים שלו..
        רביעית כמה לקק ואהבלים יש במדינה?וצבועים גם?

        • נראה אותך מתקרב

          לנפל כזה, 05/02/08 13:11

          הגיבור זה אתה, אין אפס

          • היה רובוט שם.לא היו אזרחים ליד המחבל,השוטרים מאחרי מחסה...

            עודד יערי, 05/02/08 22:36

            ואז..שיא הדרמה...פחחח המחבל מזיז את ידו...
            לפי מה שאני רואה מה שהיה קורה במקרה כזה אז מקסימום המחבל היה נמרח על הקיר שלידו...
            אבל...גיבורנו קובי מזהה את ההזדמנות...גם להתפרסם כגיבור...גם לעלות בדרגה..והוא באומץ נשגב מתקרב למרחק של 20 מטר(ולא 2 מטר)מן המחבל..ומצליח לפגוע בראשו..מתוך חמישה נסיונות ירי...
            המחבל שהזיז את ידו כי הרגיש צורך עז לפני המוות לגרד את ביציו לא יזיז יותר את ידו..והשאר זה הסטוריה....

          • זהו..שאנ לא מתקרב לנפל...אני מתקרב רק לפצצות... (ל''ת)

            עודד יערי, 05/02/08 22:41

    • היום גבורה זה לא להתעמת עם יס''מ (ל''ת)

      עתליה בן קוץ, 04/02/08 18:29

    • בשבריר שניה המחבל היה יכול (ל''ת)

      לשלוח עוד כמה, 04/02/08 18:38

    • ממש לא נכון~~~~

      ????????., 20/02/08 09:12

      כשהוא ירה זה היה כשבמחבל בא להפעיל את חגורת הנפץ וזההיה מתועד ואתם לא חושבים על מה היה קורה אם הוא לא היה עושה את זה.. היה שם פי 2 יותר ומר נפץ מבראשון........ כל כוחות החילוץ החניות הכול היה נהרס על זה לא חשבת ...... זה בהחלט מעשה גבורה!!

  • 50.

    הפתרון:

    גיא, 04/02/08 18:09

    להבהיר לאבו מאזן שהמשחק הזה, שבו ''מנגנים'' על ישראל, נגמר. אי אפשר לנהל איתנו משא ומתן ''לשלום'', ובאותה שעה התנועה שלו עצמו משגרת מפגע מתאבד נגדנו. תנאי לחזרה לכל משא ומתן: חשיפת שמות המעורבים על ידי אבו מאזן עצמו, סילוקם מתוך שורות פתח, והפסקת תשלום המשכורות אליהם. הפעם הוא לא יכול לברוח מאחריות ולהאשים את חמאס. אילו אנשיו, ועוזריו חייבים לדעת מי ביצע את הפיגוע האכזרי.
    יש לשוב ולעקוב אחר המבוקשים של פתח שקיבלו חנינה. פיגוע כזה שהגיע מרצועת עזה, היה חייב להיותת מתואם עם הפעילים של הארגון מבפנים.
    ישראל הרי הציגה את פתח ואת אבו מאזן כ''טובים'', הישגנו למענם מליארדים של דולארים אך לא מזמן. האם במשחק הזה יש רעים בלבד?
    כפי שציפינו, עזה נשאבת למצרים, ומצרים נשאבת לעזה. לא לגעת, לא להציע ולא להתערב. עדיין.
    כמובן שאת הגבול בין מצרים לבין ישראל היה צריך לסגור לפני שנים, ודי להזכיר את הפיגוע באילת לפני כשנה, שהגיע דרך סיני. אם רצו להוציא פיגוע מעזה לתוך ישראל יכלו לעשות זאת גם לפני חצי שנה, דרך המינהרות, כך שפריצת הגבול לא שינתה הרבה, זה אולי קל יותר. כפי שכבר כתבנו, אין זה גבול של שלום אלא גבול בעייתי מבחינה פלילית, סמים, זנות, הברחות, דמוגרפיה וטרור. נכון הוא שסגירה לוקחת זמן, אך יש להתחיל במהירות, ולתגבר את הגבול כולו במערך קבוע של משמר הגבול.
    להבהיר לממשלת סלאם פיאד ולפתח, שישראל לא תכבוש את רצועת עזה בשום צורה ואופן, ולא תתחבר אליה עוד, לאחר שנפרדה ממנה סופית. יש להציג זאת כאינטרס אסטרטגי וקבוע של מדינת ישראל, כלפי כולי עלמא. כך ש''רעיונות יצירתיים'' של הצד השני, לא יעבדו עוד על ישראל.
    האיזור לא יציב, שכן הכללים הערביים-פלסטיניים והישראליים משתנים עכשיו לנגד עינינו. חובה להמשיך ולפענח את הנסתר, שלא ניפול בפח, כהרגלנו מן העבר, שלא בטובתנו.

    • זיבולים טובים לאדמת הנגב (ל''ת)

      קומפוס אורגני, 04/02/08 18:30

    • צריך להתנתק מעזה אחרי שנחריב אותה.חמאס הם זאבים בעור של זאב ופת''ח

      עודד יערי, 05/02/08 05:17

      זאבים בעור של כבש.צריך להיפטר משלטון השמאל כי הם מחלישים את עמידתה של מדינת ישראל.יש ספקות עם מנהיגותו של נתניהו לאור דברים בעברו כמו נתינת חברון עם טרור.כמו שחרור יאסין וכניעה לטרור ירדני..אבל זה הרע במיעוטו כנראה...עדיף לנסות את נתניהו על פני מה שאנחנו רואים פה עם שלטון השמאל שדופק כל חלקה טובה בחיים הנורמליים שצריכים להיות למדינה.

  • 49.

    אזולאי צודק (ל''ת)

    קרמשניט, 04/02/08 18:05

  • 48.

    יכול היה להגמר באסון גדול

    טוביה, 04/02/08 17:59

    התכנון היה לפוצץ 2 מטענים במקום הומה אדם. אחד בתוך ההמון ואת השני כשכוחות ההצלה מגיעים.
    למזלנו המחבל היה עייף ומפוחד ונצמד לחברו, נפצע קשה וכשזוהה כמחבל נורה.
    מעניין שהמטען השני לא התפוצץ מהפיצוץ של המטען הראשון. ככל הנראה תקלה בהרכבת המטען או רטיבות לחות ואבק במגעים. מה שמצביע על כך שהמטענים יובאו ממקום רחוק. סיני?

    • רואים שאתה לא מבין מהחיים שלך

      גוחא, 04/02/08 18:28

      חומר הנפץ שנשא המחבל השני הוא אדיש ולכן רק עם המחבל הראשון היה צמוד בטווח של גג 30 ס''מ המטען לא אמור להתפוצץ. אז אל תדבר שטויות ותסיק מסקנות מפדרות מהיכן הגיע המטען בלהבלה.

      • היה לו חומר נפץ עם גז (ל''ת)

        לא אדיש בכלל, 04/02/08 20:41

  • 47.

    כל הכבוד לשוטר !!!!! (ל''ת)

    אלי, 04/02/08 17:49

  • 46.

    סיפורי סבתא

    אורי, 04/02/08 17:47

    כל הכבוד לשוטר אבל המשטרה הצמאה להישגים מצניעה את העובדה כי המחבל שכב פצוע על הקרקע מהמטען הראשון, כמובן שמצווה לירות בו אבל פעולה של ג'יימס בונד זה לא!

    • פצוע עם מטען (ל''ת)

      התחרפנתם לגמרי, 04/02/08 18:40

      • נו אז מה? ירי לראש מאחורי מחסה...

        אורן, 05/02/08 00:54

        אני לא אומר שהשוטר לא בסדר, נהפוך הוא. הוא עשה את עבודתו נאמנה. מפה ועד להיחשב גיבור היום הדרך עוד ארוכה...

  • 45.

    מדוע מגיע לשוטר צל''ש? כי הצליח להתנהג כבן-אנוש על אף שטיפת הוח של (ל''ת)

    השמאל המתיפיף.., 04/02/08 17:35

  • 44.

    הי אתה גיבור גדול, (ועלוב)

    מנשה, 04/02/08 17:35

    כמה עלובים ומבוהלים אנחנו
    הלליפוטים של אולמרט
    מלכי הריאליטי הכוזב
    -
    הצל'ש שלו הוא הצלג שלנו כחברה

  • 43.

    ומה בהמשך?

    שמעון 101, 04/02/08 17:34

    איראן מפתחת שורה של טילים קצרי טווח הנורים מכלי רכב ניידים. ברצועת עזה החלו כבר להופיע כלי רכב ועליהם משגרים של טילי קסאם.


    שוב הפעם, טעות אסטרטגית בקונספציה של הכנת צה''ל למלחמה. טילים ישראלים ארוכי טווח, מול טילים קצרי טווח, של איראן, חיזבאללה, והחמס.
    שוב הפעם, טעות אסטרטגית בקונספציה של הכנת צה''ל למלחמה. בעוד צה''ל מכין את עצמו למלחמת טילים ארוכי טווח, איראן, סוריה, והחמס, מצויים בעיצומה של מלחמה בה הם מקימים 4 חזיתות של טילים קצרי טווח. חזית הצפון, בגבול ישראל-לבנון, חזית הנגב, ברצועת עזה. חזית הדרום, בצפון סיני, ובגבול מצרים-ישראל, וחזית המרכז, בגדה המערבית. ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק, והרמטכ''ל רב אלוף גבי אשכנזי, פועלים לפי הקונספציה, כי היתרון ההתקפי שיש לישראל בטילים ארוכי טווח, הוא שיכריע את המלחמה הבאה. איראן, וסוריה, באמצעות החיזבאללה, והחמס, פיתחו קונספציה נגדית האומרת, כי עד שמלחמת הטילים ארוכי הטווח תתחולל, ישראל תקרוס, במלחמה של טילים קצרי טווח שישוגרו מאליה מ-4 חזיתות. הטעות האסטרטגית-טראגית של ראש הממשלה אהוד אולמרט, שר הביטחון אהוד ברק, והרמטכ''ל רב אלוף גבי אשכנזי היא, כי בעוד מלחמת הטילים קצרי הטווח כבר מתחוללת בשטח, הם מתעלמים ממנה, כאילו היא איננה קיימת. זו הסיבה, מדוע ידם של האיראנים, חיזבאלה, החמס, והג'יהאד האיסלמי, היא על העליונה, וגם מדוע זו רק שאלה של זמן שהגדה המערבית תיפול בידיהם.

  • 42.

    המשטרה ממש אלימה - מותר להם לפוצץ מתנחלים, אך לא ערבים!

    ניר, 04/02/08 17:26

    שכחתם עבור מי אתם עובדים?!?

  • 41.

    תצביעו ימין

    דן, 04/02/08 17:24

    אין דרך אחרת להסתדר עם המצב

    • ברור, וכמה שיותר ימין יותר קרוב לפיצוץ (ל''ת)

      מטען נפל, הא?, 05/02/08 18:21

  • 40.

    הSMALLנים בוכים - הרגו להם עוד 2 פרטנרים למשחק בשלום שלהם... (ל''ת)

    רזי, 04/02/08 17:24

  • 39.

    זה לא תגובות זה שטויות (ל''ת)

    שפיה, 04/02/08 17:21

  • 38.

    למה להרוג? הוא בא לדבר על שלום ודו-קיום! בדרך שלו, אז מה? (ל''ת)

    נוני, 04/02/08 17:20

  • 37.

    השמחה מרובה מידי

    אנגי, 04/02/08 17:19

    שוטר הרג מחבל ואתם מאושרים אז הרג והוא גיבור אך כולנו שוכחים שבפיגוע נהרגה אזרחית חפת פשע ויש עוד המון פצועים אז מה השמחה פה?

  • 36.

    פחחח גיבור??

    שאול, 04/02/08 17:13

    נו באמת,ראו עכשיו בטלוויזיה. הוא הגיע אחרי מספר דקות שהמחבל היה פצוע אנוש על הקרקע וירה בו מרחוק. גם אם היה מצליח להתפוצץ אף אחד לא היה נפגע כי הוא לא היה בקרבת אנשים.

    די להכתיר גיבורים כל שבוע.

    • לא נכון

      ???, 20/02/08 09:15

      היו שם המון אנשים והמחבל הזיז את היד כדי להתפוצץ ובמטען שלו היה הרבה יותר חומר נפץ מספיק כדי לפוצץ את כל המרכז... כולכם אנשים קנאים ..... אז הוא מקבל צל''ש ומגיע לו!!!!!!1

    • ועוד משהו

      ??, 20/02/08 09:20

      אתם חושבים שזה קל לירות וגם להצליח ... צריך להיות סופר צלף טוב כדי לפגוע לו במרכז הראש כי טעות אחת לא במקום וכולם היו מתים כולל השוטר שירה אז הוא סיכן את עצמו.. אז די להיות אנשים קנאיםםםם

  • 35.

    מלא כבוד והערכה לקצין המשטרה. (ל''ת)

    נתן.ש, 04/02/08 16:37

  • 34.

    ממש גיבור השוטר הגיע אחרי 20 דקות

    אזולאי, 04/02/08 16:10

    הגיע אחרי 20 דקות וירה במחבל הפצוע שהמטען שברשותו היה נפל ולא התפוצץ אפילו כתוצאה מהפיצוץ הראשון ממש כל הכבוד

  • 33.

    אין מתנחלים=אין פיגועים!!

    נעמן, 04/02/08 16:06

    ללא נסיגה מלאה לגבולות 1967 והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית, ימשיכו להיות פיגועים.
    תפנימו - הכיבוש הוא הגורם העיקרי למלחמה בינינו לאחינו הפלסטינים.

    די לכיבוש!!

    • עוכר ישראל

      אבי, 04/02/08 16:42

      מי ייתן שלא יהיו אנשים כמוך בארץ ישראל. רק בגלל אנשים כמוך מדינת ישראל תיעלם

    • אין ישראלים = אין פיגועים

      אחמד השפוי, 04/02/08 17:04

      פלסטין אינה ארצו של גיבוב הנוודים הערבים שבאו לארץ ישראל במהלך המאה ה19 והמאה ה 20
      אין להם לאן לחזור, אז הם מנסים לגרש את היהודים שבנו את ארץ ישראל.

    • אין מתנחלים אין פיגועים??? סיסמה עלובה

      יהודי, 04/02/08 17:06

      אין מתנחלים אין פיגועים? אז אנא לפנות את תל אביב המתנחלת,חיפה,יפו,רמלה וכו' תקרא קצת היסטוריה ותראה אלו ערים הם ''התנחלויות''... לפני שאתה מדבר בסיסמאות. הארץ שיכת לעם היהודי ואנו תושביה ומתנחליה בכל מקום.
      הגבולות נקבעו לפני 1967 עפ''י התנ''ך

    • מתנחלי 67 או מתנחלי 48? איפה אתה גר בעצמך-בקיבוץ שהוא היה כפר ערבי? (ל''ת)

      שוטה הכפר, 04/02/08 17:21

    • נעמן פורצלן - אתה הבא בתור...תתחיל לחשוש (ל''ת)

      אפנדי, 04/02/08 18:34

    • אין ישראלים=אין פיגועים!!

      נעמן, 04/02/08 18:38

      עם נסיגה מלאה לאירופה, יהיה שלום אמת מוחלט ללא שום פגוע.
      די לקיבוץ!!!

      • מדינת ישראל תהייה שלנו רק אחרי שנמחק

        הכי ימני, 05/02/08 21:21

        את עזה ודברים כמו נעמן צריך לעשות לכל המחבלים שואה ומחיקה טוטאלית , ככה במקום שבכל העולם יראו שמתעללים ביהודים בפיגועים , יראו פעם אחת שיהודים מתעללים בערבים !!! כי אנחנו לא פראירים ואני מתנדב היום מצידי למחוק אותכם . ירושלים שלנו וישראל שלנו ואם היה לנו ממשלה נורמלית ולא ממשלת אנסים היום היתה לנו מדינה נורמלית ומעזה היינו עושים את חירייה על כל הגופות של המחבלים!!!!!!!!!!!!

    • ותמחה את זרע עמלק מעל פני האדמה (ל''ת)

      כן, 04/02/08 18:40

    • אין ערבים אין פיגועים (ל''ת)

      דב, 04/02/08 20:27

    • מעניין שכל הלא שפויים קוראים לעצמם שפוי (ל''ת)

      השפוי המקורי, 04/02/08 20:53

    • בעיראק אין מתנחלים ויש פיגועים.בסעודיה אין מתנחלים ויש פיגועים.במצר (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:58

      • שכחת את..........!!!! דרום תאילנד,קשמיר,מלזיה,מצרים,פקיסטן,ניגריה,M

        אילן, 04/02/08 23:19

        צצניה,סרביה,לבנון,מצרים,לונדון,מדריד
        ועוד ועוד......

    • נעמן שפוי??? אולי מוחמד מעבול מה זה

      הכי ימני, 05/02/08 20:49

      ''אחינו הפלשתינים'' למדתם לכתוב בעיברית נהייתם אינטיליגנטים ???
      הסיבה היחידה לפיגועים וכו' זה שהערבים עוד קיימים ובעזרת השם לא לזמן רב ואם תתן לי כתובת מחר אני אצלך אדון שפוי

  • 32.

    מי יודע מה עושה המדינה עם הגופות של כל המחבלים? (ל''ת)

    מתעניין בזבל, 04/02/08 15:56

    • משמשים כמזון לחזירים בקיבוצי השמאל (ל''ת)

      קיבוצניק, 05/02/08 01:36

  • 31.

    אם ההרג המוצדק של המחבל הרוצח נתן זדה היה לינץ', מה ההבדל? (ל''ת)

    נעמן, 04/02/08 15:52

    • בקושי,ואחרי הרבה זמן, הצליחו

      להוציא את, 04/02/08 17:51

      בלי הרבה כח שהוזרם למקום, היה לינץ' גם בהם.

    • אחד מנוטרל אירוע נגמר בודאות (ל''ת)

      אחד לא, 04/02/08 18:44

    • טוב שלמחבלים יש מוח של אוגר אוטיסט

      הכי ימני, 05/02/08 20:57

      והם לא יודעים להתרחק אחד מהשני כשהם מתפוצצים אבל זה ידוע שכל עזה ביחד זה אי קיו של סנאי בן חודש (ואדון נעמן כלול בהם...)

  • 30.

    יאללה אולמרט- קדימה להכנס בהם (ל''ת)

    יבגני, 04/02/08 15:47

  • 29.

    קובי מור גיבור! (ל''ת)

    לירון, 04/02/08 15:34

  • 28.

    הוספה ל-11

    תומר, 04/02/08 15:33

    למה להשעות ,אפשר להעמיד את הקצין לדין(אחרי הכל כדור אחד יכול להרוג,למה לירות 4).

    • 4 כדורים

      X, 04/02/08 21:21

      כי אחרי שהוא ירה אחד המחבשל עדיין לא מת הוא המשיך להזיז את היד אז הוא ירה בו 4

  • 27.

    למה הפיטפוטים?

    צביקה שרקני, 04/02/08 15:27

    אין צורך לספר לחלאות ששלחו המתבלים כיצד ולמה נכשלו בחלק מהמשימה. הם לומדים מכל פיגוע, לא אנחנו צריכים להיות המדריכים שלהם. בצעירותי היתה סיסמא: יד לפה, סתום את פיך.

    • כל כך צודק שזה כואב (ל''ת)

      עוז, 04/02/08 16:22

  • 26.

    תגובת אמנסטי: הירי נגד המחבל שניסה להתפוצץ הוא פשע נגד האנושות.

    ארגון אנטישמי, 04/02/08 15:27

    כמו-כן יש להקל על הפלשתינאים ומיד.....

    • הבעיה זה בג''ץ ומר''ץ

      גדעון לוי, 04/02/08 15:56

      הבעיה זה בג''ץ ומר''ץ

  • 25.

    אין פה שום מעשה גבורה,נמאס מהצבועים נמאס מהצבועים.

    עודד יערי, 04/02/08 15:18

    לפי המתואר הוא ירה מאוחרי מחסה במחבל הפצוע.
    הוא חשב לפי עדותו שהמחבל כבר נהרג....
    ואז כשראה מחבל פגוע ופצוע מזיז את ידו...יצא מהמחסה..ממש גבורה עילאית...וירה ופגע במחבל השרוע פצוע אנושות...

    • מחבל פצוע הלבוש חגורת נפץ הוא עדיין מסוכן

      אזרח, 04/02/08 16:35

      ולכן הירי היה נכון.
      אולי במקרה אחר יכלת להיות צודק אבל לא פה.

      • אמרתי משהוא על זה שהירי היה לא נכון?הירי נכון וחצי..החטאת את הנקודה

        עודד יערי, 04/02/08 17:22

        אני לא אוהב צבועים ואני לא אוהב לקקנים ואני לא אוהב שקרנים.מה לעשות אבל ככה אני...ככה נראים לי המגיבים ויש ביניהם שפשוט טיפשים.
        תקרא טוב את עדותו של הקצין שירה בו.הוא מספר שהוא וביחד עם עוד שוטר הם ירו אל המחבל ששכב פצוע ופגעו בו כ אמר שהה בטוח שהמחבל כבר מת מהיריות שלהם.
        כל זה אגב הוא סיפר אירע מאחרי מחסה שהוא תפס ביחד עם השוטרים האחרים..ככה שלא צריך להיות גיבור..ובטח לא גבורה הרואית יש פה לירות(מאחרי מחסה) באדם פצוע קשה שבקושי זז..
        ואז מספר קובי מור שראה את ידו של המחבל זזה וכנראה...(הוא בכלל לא היה בטוח מה עשה עם היד..הוא עצמו אמר כנראה..ואני אומר אולי אלה היו פרפורי הגסיסה של המחבל הפצוע?...
        ואז..יצא השוטר לפי סיפורו מאחרי המחסה וירה עוד במחבל ווידא הריגתו...אני מצטער מאוד זה לא נראה ונשמע הרואי.
        הוא לא שפן...אבל לא צריך להיות גיבור כדי לעשות את מה שהוא עשה ובטח שזו לא גבורה הרואית.

        • ואולי גם פרפורים וגם יכולת להגיע למתג?ואולי? (ל''ת)

          ואולי לא היו, 04/02/08 18:47

          • ואולי לא פרפורים והמחבל הזיז את היד כי בסך הכל רצה

            עודד יערי, 05/02/08 05:02

            לגרד את הביצים?

        • טוב נודניק, אז תיטפל לזה. תמשיך לבכות כל היום ''זה לא הרואי!!!'' (ל''ת)

          איתי, 04/02/08 19:48

          • הוא מנסה להסביר לך שאנשים כמוך נטפלים לשטויות במקום להבין האמת. (ל''ת)

            ישראל, 04/02/08 21:05

        • תגיד אתה לא קוראים אותך מושון? (ל''ת)

          יום טוב, 04/02/08 20:34

          • לא..קוראים אותי מושיעון... (ל''ת)

            עודד יערי, 04/02/08 22:12

        • עד כאן זה נכון. הסיכון הוא...

          חבלן, 04/02/08 21:00

          העובדה שהוא ירה בו ממרחק כזה, סיכנה אותו במידה והמטען היה מתפוצץ כתוצאה מהירי.
          הוה היה הכי קרוב אליו.
          הציניות והפלפול המילולי כאן, הם מיותרים ואינם במקומם.

          • שטויות במיץ.המטען היה נפל עובדה שנפגע מהפיצוץ של המחבל הראשון

            עודד יערי, 05/02/08 04:59

            והמטען שלו לא התפוצץ.שנית..הרי השוטר כיוון לראש שלו ופגע..היה איזה מתג הפעלה על הראש של המחבל?
            אין פה שום ציניות ואלא ניתוח הגיוני של הדברים.
            אין פה שום פלפול מיותר ושום פלפול בכלל.

          • עוד דבר...המחבל היה לבד..כך שגם אם היה מתפוצץ...לא היה קורה דבר חוץ

            עודד יערי, 05/02/08 11:35

            מגופו שלו שהיה נהפך לחתיכות...יען כי..ראשית השוטרים עצמם כעדותו של ''הגיבור-שלנו''תפסו מחסה...
            שנית..בטח ובטח שאף תושב לא היה ליד...גם כי זאת רשלנות אם כך של השוטרים..שלא פינו מיד אותם למרחק בטוח...
            שלישית...השוטר עצמו לא היה חייב בכלל לעשות את הירי..ולצאת מהמחסה שלו...רואים רובוט משטרתי בתמונה..כידוע לרובוט יש אפשרות לירות ויכלו להפעיל את הרובוט..מה שאני מעריך שהיה פה...זה שלא הופעל הרובוט כי השוטרים לא חשו בסכנה אמיתית...אם השוטרים היו חוששים הם היו מפעילים את הרובוט כדי לירות..
            מי שהגיבור האמיתי בסיפור פה זה הרובוט..
            אחחח כמה פסיכים יש במדינה.

    • מדוע מגיע לשוטר צל''ש? כי הצליח להתנהג כבן-אנוש על אף שטיפת המוח של

      השמאל המתיפיף.., 04/02/08 17:39

      השמאל המתיפיף...

  • 24.

    כל הכבוד לשוטר (ל''ת)

    מאיר, 04/02/08 15:17

  • 23.

    אני עוזב את הימין ועובר לשמאל - ניגעל מהחלאות הכתומים (ל''ת)

    ביבי מגעיל, 04/02/08 15:16

    • למה אחי אתה עובר מג'יחאד איסלמי לחמאס? (ל''ת)

      אחמד ברכה, 04/02/08 16:17

    • ל 23,החלטה נכונה ונבונה. (ל''ת)

      נתן.ש, 04/02/08 16:39

      • נתן ש, מגיב לעצמו (ל''ת)

        יגאל כהן, 04/02/08 18:39

    • חיזבאללון, אצל חיזבאללה יש ימין ושמאל? (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 21:07

  • 22.

    במקום להחמיא לגיבור הכתומים ממשיכים לזהם את האתר

    איכס !!!!!, 04/02/08 15:15

    תודה לך שוטר גיבור.
    ילמד עם ישראל איך הימין בהנהגת ביבי מרקד על הדם.
    רקדני דמדם.
    איכס.

    • אנשים כמוך מגעילים אותי! (ל''ת)

      ר, 04/02/08 20:56

  • 21.

    הימין הכתום והליקודניקים מפוחדים (ל''ת)

    הם מפוחדים, 04/02/08 15:13

  • 20.

    אלוקים מראה לנו מה כוחו וכמה עדיף לחזור בתשובה!

    ציוני דתי, 04/02/08 15:11

    יהודי יקר כל מה שקורה היום ברור מדוע קורה! בתורה כתוב שכאשר עם ישראל לא שומר מצוות אז באות צרות רבות כמו שיש לנו עכשיו! לחזור בתשובה זה הפתרונ ולא להחליף ולהאשים את המנהיגים למרות שהם מושחטים ושקרנים

    • למה רק היום?

      י, 04/02/08 16:39

      כל יום וכל רגע הכל ברור לא כן?
      והכל כבר כתוב בתורה לא כן?
      אז אם הכל ברור וכתוב אתה יכול לשתוק, לא כן?

      הכי מדהים איך הכל ברור וכתוב וידוע בדיעבד. פעם אחת תגידו משהו לפני שזה קורה.

    • צדיק

      הראל, 04/02/08 17:17

      צדיק-- כל שאמרת נכון ויפה אך מה תגיד למשפחת ההרוגה והפצועים, שהנס לגבם לא תקף??!!

    • אם הכל נעשה בדברו, אלוקים אחראי (ל''ת)

      על הפיגועים?, 04/02/08 18:18

      • על הדבש ועל העוקץ, על המר והמתוק... (ל''ת)

        ישראל, 04/02/08 21:09

    • ומה אתה אומר על כל שנהרגו ושמרו על כל המצוות?

      WWW, 04/02/08 21:48

      איך האלוהים הזה הגן עליהם ?

      • אנחנו לא יודעים את החשבונות של אלוקים (ל''ת)

        עמ''י חי, 07/02/08 17:26

  • 19.

    מה אתם קופצים לליברמן הדיקטטור ??

    שוקי, 04/02/08 15:09

    כל פיגוע וצרה הדפוקים משתגעים !!!!!!! ואז יופיע ביבי המדליף ומרכז הליכוד שתופרים חליפות !!!!!!!!!!!!!!!

  • 18.

    בדיוק בשביל זה פעילי שמאל רוצים לבטל מחסומים וגדר ביטחון (ל''ת)

    מרק, 04/02/08 15:01

  • 17.

    בוחרים קדימה והעבודה, כי זוכרים את שרון. (ל''ת)

    עמרי, 04/02/08 15:00

  • 16.

    חייבים לנטרל אורי אבנרי ופעילי שמאל פשיסטי שרוצים לחסל אותנו בעזרת (ל''ת)

    מחבלים מתאבדים, 04/02/08 14:57

  • 15.

    אני בוחרת בליברמן !!!!!!!!!!!!

    שמאלנית לשעבר, 04/02/08 14:56

    זהו נמאס לי

    • את לא היחידה הפלסטינים חיזקו את החמאס

      עוז, 04/02/08 16:25

      ואני כתשובה אחזק את הימין.
      רק כח מבינים החלאות

    • כאילו שאם המחבלים היו מתגיירים היית מצביאה נורמלי (ל''ת)

      שביט, 04/02/08 18:11

  • 14.

    ה ישמור חזרנו לאינתיפאדה

    אליקו, 04/02/08 14:56

    תיראו מה הם עושים ועוד יש משא ומתן במקום ש....

  • 13.

    הכתובת היא סוריה הנותנת מחסה וסיוע

    דוד איתן, 04/02/08 14:54

    הכתובת הראשית היא סוריה הנותנת מחסה וסיוע לאלה הרוצים להשמידנו

    • הכתובת היא אולמרט

      עמק הבכא, 04/02/08 15:16

      שנותן רובים, תחמושת, ומילארדים ל''מחבלים הטובים'' שהיום רצחו אזרחית ישראל ופצעו עשרות.
      אין פרטנר לשלום. לעולם לא היה ולעולם לא יהיה. ארץ ישראל לעם ישראל. נקודה. וברגע שמנהיגי ישראל יתחילו לדבר בקול אחד על זכויותנו על הארץ הזאת שבאה אלפי שנים לפני המצאת המילה ''פלשתינים'' שהם בכלל אספסוף של ערבים מארצות ערב רבות אז סוף סוף יהיה לנו פה קצתו שקט כאן.

      • די נמאסתם כבר. לדתיים אסור לשקר... (ל''ת)

        מצוה זו מצוה, 04/02/08 16:26

        • נכון! ולחילונים מותר לשקר, ואולמרט חילוני... (ל''ת)

          ישראל, 04/02/08 21:11

    • הכתובת הראשית היא אולמרט שמשחרר מחבלים ופועל למען טובת הערבים מאשר (ל''ת)

      למען עמו שלו., 04/02/08 15:34

  • 12.

    מזל

    סתם, 04/02/08 14:53

    מזל שהמחבלים היו מספיק טפשיםלהשאר קרובים ולפגוע מחבל א במחבל ב
    לא תמיד יהיה לנו מזל ....

  • 11.

    הצעה ''רצינית'' ל''בצלם''

    אבי, 04/02/08 14:49

    היכנסו לפעולה נמרצת על מנת ש''הגיבור'' הפלסטיני יזכה ב-200 בתולות בגן עדן על אף ''פעילותו של השוטר הציוני'' וכן להקים ועדת חקירה שתחקור את נסיבות האירוע וכמובן להשעות ומיד את קצין המשטרה.

    • אל תצחק,הם מסוגלים לזה. (ל''ת)

      יונתן, 04/02/08 16:16

  • 10.

    המחבלים הגיעו מסיני - רמז ראשון לעתיד בעייתי מאד... (ל''ת)

    רוני, 04/02/08 14:49

  • 9.

    מזל גדול יש לנו עים שוטרים כאלו השוטר באמת גיבור גדול . (ל''ת)

    פקק תנועה, 04/02/08 14:48

  • 8.

    שוטר המבצע את תפקידו בלי בג''ץ ובלי ''בצלם'' - כן ירבו !!! (ל''ת)

    רוני, 04/02/08 14:47

    • השוטר שביצע את תפקידו בגדול

      ריקי, 04/02/08 15:13

      כל הכבוד לשוטר.

    • נכון השוטר

      נימני, 04/02/08 16:34

      עשה עבודה נכונה,אני לא מקנא ברגשותיו לאחר מעשה,

  • 7.

    דימונה זה מאחז בלתי חוקי

    חאמד, 04/02/08 14:46

    שתקוע באמצע טריטוריה בדואית הסטורית, לפרק את מאחז דימונה

    • מטומטם, תגיד תודה שאתה אזרח שהולך לקלפי. (ל''ת)

      דימונאית לשעבר, 04/02/08 14:54

      • אולי הוא אמר את זה בציניות?! (ל''ת)

        ירא, 04/02/08 14:59

    • הבדואים הם מאחז בלתי חוקי בארץ ישראל.שיחזרו לערב הסעודית (ל''ת)

      מולדתם, 04/02/08 15:12

      • הבדואים

        אלי, 04/02/08 16:12

        היום כבר אין בדואים רובם מהשטחים מחבלים לכן הוא מרשה לעצמו לכתוב כך צריך להחזיר אותם למעבר רפיח בלי דרכון שישארו שם אמן

    • איך לבדואי כמוך חאמד יש מחשב באוהל בכלל

      הכי ימני, 05/02/08 21:28

      תגיד תודה שיש לך אינטרנט אם זה היה תלוי בי או במישהו נורמלי אחר לא היית פה מזמן אז תחפור לך בנגב ותחזור לחלוב גמלים מדינת ישראל היא מדינה של יהודייייים לא ערבים

  • 6.

    עכשיו מח''ש יעצור ויחקור את השוטר בחשד להרג של מחבל חסר אונים

    יאל, 04/02/08 14:44

    אם לא הייתי בן הארץ, תרחיש כזה היה נראה לי אבסורדי לחלוטין, אבל נער הייתי וגם זקנתי ולא אפול מהכסא אם כך יהיה (זהבה גלאון ואחמד טיבי כבר דיברו?)

    • נכון כי הוא היה לוחם חופש (ל''ת)

      זהבה גלאונית, 04/02/08 18:15

  • 5.

    ליברמן לראשות הממשלה (ל''ת)

    אורי, 04/02/08 14:44

  • 4.

    קור רוח ואומץ לב. ראוי לשבח (ל''ת)

    +, 04/02/08 14:41

  • 3.

    ליברמן לשלטון !!!! (ל''ת)

    ביתר, 04/02/08 14:40

    • אתה מגיב בשכר?

      דגכ, 04/02/08 18:03

      מה ליברמן עושה? כמה זמן הוא יושב בממשלה ולא שמענו ממנו ציוץ.

  • 2.

    צר לקרא על הפיגוע - טוב לקרא על התגובה

    יעל ש, 04/02/08 14:40

    עם כל הצער על מותה של הגברת

    כל הכבוד לקובי מור

    החלמה מהירה לכל הנפגעים

  • 1.

    לרפ''ק קובי מור - עבודה יפה

    חנניה, 04/02/08 14:37

    מי יתן ויהיו שוטרים רבים כמוך במשטרת ישראל המסוגלים לראות את המצב ולהגיב נכון בלי לשקול מה יגידו יפי הנפש.
    מחבל טוב הוא מחבל מת.

    • התבלבלת. אין כזה דבר מחבל טוב. (ל''ת)

      ע, 04/02/08 14:44

      • לא מסכים. מחבל מת הוא מחבל טוב! בדוק. (ל''ת)

        ישראל, 04/02/08 21:14

    • 100% (ל''ת)

      AVIVA, 04/02/08 16:11