• 178.

    מזעזע

    לילוש{=, 12/04/09 15:01

    מה זה בושות על הערבים שימותו ישרפו אמןןן

  • 177.

    הושעה אמיתית..

    .., 05/02/08 10:07

    רק ישוע המשיח כלומר אלוהים יכול להציל את בני העם היהודי .. אם אתם לא מאמינים בישוע שגם הנוצרים מאמינים בו.. כמו שכתוב בתנך שהוא בא לפני 2000 שנה לפני חרבן בית הקודש(דניאל).. ושהוא עצמו אלוהים שנהיה בשר(ישיעיה 7-).. אם אתה לא מאמין תשאל אלוהים עצמו אם הדבר הזה נכון או לא

  • 176.

    זה מה שקורה כשסומכים על המיצרים בשמירה עלינו (ל''ת)

    לאה, 04/02/08 21:45

  • 175.

    dimona1.net

    דודי, 04/02/08 21:28

    האתר החדש של דימונה

  • 174.

    מעריב מספיק לצנזר ולהסתיר את השמש עם האצבע

    Avi Ecuador, 04/02/08 18:37

    אני רוצה לפרק את המסכה מעל פלסטין.
    מדובר בעמלקיים.
    כל ניסיון לבנות את העמלקיים הוא לא רק חטא ואסור הוא גם סכנה קיומית לקיומו של העם היהודי ומביא עליו עונשים מעונשים שונים משמים או מעמלקים והוא אסור בתכלית.

    • לפני שאתה מפרק את המסכה מעל פלסטין תוריד את המסכה מעל פניך

      הצנזורה, 04/02/08 22:37

      גזען אובססיבי.
      מצא לך חיים.
      מצנזרים לך תגובה אחת למאה, ואתה מילל כמו חתול רעב.
      קישטא.

      • חחח, אתה או אולמרט תגנו עלי?

        Avi Ecuador, 05/02/08 00:13

        מפרקי מסכות, עוד אידיוט.

  • 173.

    זה רצח ידוע מראש והעברות של הפיקוד זה של אי מניעת פשע... (ל''ת)

    עודד יערי, 04/02/08 18:24

  • 172.

    זה הזמן להפגיז את עזה ללא רחמים-להדוף אותם רחוק מהגבול.............

    עדינה השרון, 04/02/08 16:43

    למזלנו הרב לא היו נפגעים רבים, מה שהיה יכול בהלט לקרות, אך פיגוע הוא פיגוע ולכן על הטרוריסטים לתת את הדין על מעשיהם הנתעבים. הגיע הזמן שניזום ולא נגיב על פעולות הערבים. אנחנו מאבדים את כח ההרתעה, את חוזקו של צה''ל ואת הבטחון העצמי של עם ישראל.

  • 171.

    עם אולמרט לדין עורך מעריב שותפו לפשע (ל''ת)

    בקשירת קשר, 04/02/08 15:50

  • 170.

    לפניכם ''דמוקרטיית הצנזור מבית סטלין''!!! (ל''ת)

    מיטב התקש', 04/02/08 15:46

  • 169.

    לאיזה אהוד שייך ה-''תיקון'' שמביא עלינו מוות?!!! (ל''ת)

    אהוד-מחדל? או, 04/02/08 15:42

  • 168.

    אותה תמונה שוב אולמרט משסה כלביו בעם (ל''ת)

    ראה יגאל כהן, 04/02/08 15:40

  • 167.

    ביבי נתניהו יעשה פה סדר!

    שרה נתניהו, 04/02/08 15:06

    אצלו לא היו פיגועים!

  • 166.

    חרם על ערביי-ישראל מיד

    דן הנאשדידן, 04/02/08 15:05

    אחרי קריאת התגובות כאן של ערביי-ישראל ברור שצריח להחרים אותם.
    לא לחומוס
    לא לריהוט זול
    לא לטסט ברהט
    לא ולא ולא

  • 165.

    למעשה מה שקורה לישראל

    Avi Ecuador, 04/02/08 15:04

    ומה שהיא משיגה מבחינה מדינית בפיגועים האלה הוא קרדיט ואפשרות לעשות ולפתור את ''הבעיה'' הפלסטינית אחת ולתמיד, יש לה אפשרות להגיב ולפתור את הבעיה, זה נותן לה חוסן מדיני והצדקה לעשות את שהיא צריכה וחיבת לעשות לעמלקיים.
    ישראל לצערי מאבדת את הקרדיט שלה שנקנה בדם בצורה אינפנטילית ואידיוטית.
    השמאל הזה הוא צרעת של עם-הארץ, ממשלת השיתוק המוחי ''ששולטת'' בעם-הארץ בחלם.

  • 164.

    הערבי שנרצח בעודו פצוע-למה אתם שותקים?

    חגית, 04/02/08 15:03

    למה העולם שותק?

    • מה עדיף, שהיה מפוצץ את המיטעת השני והורג עוד כמה (ל''ת)

      לאה, 04/02/08 21:46

  • 163.

    ''שלום עכשיו''- קרבנות עגל הזהב

    Avi Ecuador, 04/02/08 14:59

    של כת החרדים מהשמאל, תגובה קלסית שכתבתי בעבר:
    מדע דת ושמאל
    מה הוא אחד ההבדלים העיקריים בין מדע לדת ללא להכנס להבדלים נוספים ?
    המדע בוחן כל תיאוריה לפי הצלחתה, עמידתה במבחן והאפשרות להוכיח אותה או להוכיח שתיאוריה מסוימת שגויה בעזרת הוכחות שונות או תיאוריה שונה שמוכיחה טוב יותר את עצמה.
    התיאוריה תמשיך להיות נכונה ואולי בשימוש כל עוד שלא תימצא תיאוריה חדשה שתוכיח שהקודמת היא לא נכונה, שגויה או ראויה לתיקון ולשיפור.
    הדת לעומת זאת היא תיאוריה של אמונה של בני אדם שנלקחת, נלמדת ומובנת כאמת מוחלטת שאי אפשר ואסור לערער עליה וכל המאמינים בה מנסים למצוא הצדקות, הוכחות ופירושים לאמת המוחלטת שנקבעה מראש ואסור לפקפק בה או להעמידה במבחן קריטי כזה שיוכל לערער את צידקתה או בטעויות שקיימות בה אולי.
    עכשיו רבותי, מה שהיום השמאל שלכאורה מקדש את המדע ומחפש צדק עושה לעצמו ולעמנו? הוא הפך את עצמו בעצם לכת דתית חרדית פנטית חדשה שהשלום בשבילו הוא דת ויוצר מסביבו תורה חדשה שלא ניתן לערער עליה, אמונתו בשלום עם הפלסטינים כאשר עובדות ונתונים של היום יום לא משכנעים אותו או בעלי משקל בכדי לשנות את דעותיו ולהתפכח אלא רק למציאת הסברים ישנים או חדשים לעצמו ולחברה שהוא שוכן בה לתמיכה בתורתו.
    לא רצח, לא הצהרות של המן ועוד צוררי ישראל, לא ראיית החינוך שלהם ולמה הוא הביא, לא ראיית תפיסת עולמם של הרוצחים שהופכים לשאהידים עם בתולות על חשבוננו, לא השינאה שלהם, לא החברה בעלת התשתית של אנרכיה, עושק ואי צדק, לא מאות הרוגים אצלנו או התשלום שלנו שהוא היה כתשלום על כל איזה חוב שהיה אולי יכול להיות לנו כלפיהם, לא אוסלו שנתן להם את כל מה שישראל לא יכלה לתת ולא זה שהם היו בשלטון וערפאת שמסמל את חברת הרוע הוריד אותם והעלה את הימין.
    שום דבר לא יוכיח להם שהשלום לא הגיוני עם חיות בצורת אדם אלה ושהשלום לא יכול להיות בימנו.
    הדת כמובן מסכימה להוכחות שמאשרים אותה כאשר השיטה היא נעשה ונשמע ולא נשמע ונעשה ותראו מה שיטה זו עשתה לשמאל בעמנו שאימץ את השקפת העולם הזו ועושה עבודה זרה ובונה את עגל הזהב ולא רוצה לשמוע.
    טוב, אם מדובר כבר שהשמאל שלנו יש לו אמונה אז אולי תקחו משהו ממורשת ישראל ותלמדו על משה רבנו שהיה במדבר עם דור עבדים שיצאנו ממצריים ושדור זה היה חייב לנדוד 40 שנה בכדי שנמות ונצמח דור חדש, ותחילו זאת על הפלסטינים אולי, 40 שנה ללא שיחות ושחברת החיות תנצל שנים אלה להצמחת דור של בני אדם שיאפשר לדבר איתם ולהאמין בשהם אומרים אולי.
    אם המדובר היה בשלום עם האמריקאים אולי היה שווה לעצום עיין אבל החברה שאתם עשיתם ממנה את עגל הזהב שלכם עוד תשמיד אותנו ואתם החלק שעגל הזהב מפחד ממנו יותר מכול.
    את הדתיים בעמנו הם ידעו איך לנהל ולדכות אבל אותכם, עם הפה ותפיסת העולם (גם אותי), יש להם שיטה אחרת וזה לאו דווקא בפה אלא ''מוחמד בל סאיף''.
    ידידי מהשמאל הגיע הזמן שתחליטו ותפעלו ביושר עם עצמכם ואל תעשו לכם דת חדשה, עבודה זרה והקמת עגל הזהב.
    אם אתם מאמינים בכל זאת בעגל הזהב הפלסטיני תנו לו לפחות להקים את עצמו לבד ללא עזרתנו וללא תשלום הדם שהוא גובה מאיתנו ואל תשלחו את עם ישראל להקריב את בניו במשימה שנקראת היום לוחמה במחבלים אבל למעשה היא עבודה זרה; עגל הזהב.
    ואם הם לא יכולים לבד להקים את מדינת עגל הזהב בכוחות עצמם ופוגעים בנו אז נאלץ להפיץ אותם לכל הרוחות מכאן, טרנספר בשלבים על כל פיגוע; לעמנו יחסך הרבה דם והדורות הבאים יודו לכם ומה אכפת לכם שלדתיים יהיה חג פורים חדש כולנו נוכל לחגוג.

  • 162.

    חשוב מאוד

    דודו, 04/02/08 14:39

    חייבים הנהגה אחרת וזה מה שיביא את פיתרון הסופי לפלסטינים ולא אכפת לנו מה יגידו האמריקאים והשמאלנים אנחנו במלחמה וחייבים להתנהג ככה אזצריך לנהוג בהם ביד קשה ולתת להם בראש חזק

  • 161.

    למה ישראל לא מגייסת את

    נח, 04/02/08 14:39

    האו''ם ואת דעת הציבור העולמית,ומציגה את ההרג שהפלישתינים מבצעים באזחים ישראלים.ומשיבה מידה כנגד מידה.
    ולא להתנצל אם במהלך המלחמה נהרגים אזרחים פלישתינים.צריך להסביר לעולם,שלא משנה במה הפצצה עטופה אם זה בגויה מהלכת מסריחה או בעטיפת מתכת.אם כתוצאה מהפיצוץ נהרגים אזרחים!

    • ישראל צריכה ''לנצל'' את ''ההסבר'' של החיות

      Avi Ecuador, 04/02/08 14:47

      להעברתם לעולם שכולו טוב.

  • 160.

    להעמיד השוטר לדין

    דניאל, 04/02/08 14:36

    בושה וכלימה בן אדם בא לשלוח לוטו ויורים לו בראש......

    • לדעתי מדובר בחיסול של פצוע חסר ישע! (ל''ת)

      חאלד, 04/02/08 15:04

  • 159.

    המשותף למחבלים ולביבונים אלה ואלה רוקדים על הדם. (ל''ת)

    benzi. a, 04/02/08 14:32

    • כל המשותף ליגעל ולכהן מקרי בהחלט (ל''ת)

      המערכת, 04/02/08 15:19

  • 158.

    יש בנגב חוות חזירים. להאכיל את שאריות המחבלים לחזירים. Yummy

    אייל, 04/02/08 14:27

    חזירים רעבים אוכלים הכל ולא ירימו את האף על בשר אדם, אפילו אם מדובר בנבלה של זבל מתאבד. אני בטוח שזה ישמח מאוד את המוסלמים, וטוב שכך.

    • רעיון חזק ,פצצות מיצרר מחזירים הם לא הורגות, (ל''ת)

      וואללה, 04/02/08 14:42

  • 157.

    ישמור אותנו אלוהים, מהמנהיגים אין הגנה.

    PINI, 04/02/08 14:23

    אם ישראל ממשיכה לזוב דם, מהטרור הנפשע, לאחר 12 שנות ניסיון מצדינו לעשות שלום אמת עם מנהיגהם,
    מאז חתימת מנהיגנו עם המנהיגים הטרוריסטים על הסכם אוסלו.
    סימן שהמהלך להסכם זה היה שגוי מלכתחילה. וטוב שיכריזו מנהיגנו שהסכם זה מבוטל לאלתר. ולהתחיל לעשות סדר בבלגן המסוכן המתמשך. וכדאי מאד שאנחנו נתחיל עם זה, לפני שיבולע לנו. והנחש ירים ראשו מולנו.

    • כבר מזמן הרים הנחש ראש

      Avi Ecuador, 04/02/08 14:30

      וכבר מזמן לא היה צריך להיות נחש או בני נחשים מערבית לירדן.

  • 156.

    רק חמאס יכול להביא שלום. חייבים לבחור את המנצחים את החמאס (ל''ת)

    רותי אברהם, 04/02/08 14:19

    • רק אל קעידה יכול להביא שלום. חייבים לבחור את המנצחים את בן לאדן (ל''ת)

      הצוואר לשוחט, 04/02/08 14:30

    • אוליי שנבחר בל''ד (ל''ת)

      סתם, 04/02/08 14:57

  • 155.

    עד מתי נמשיך לרצוח חפים מפשע ונסרב לכל פשרה עם מדינת ישראל (ל''ת)

    חאלד, 04/02/08 14:19

    • אתה עד למה שקורה , (ל''ת)

      איפה ההגיון, 04/02/08 14:46

  • 154.

    בלי גירוש עוד 100000 ילדים לא יהיה שלום (ל''ת)

    גירוש למעןהשלום, 04/02/08 14:18

  • 153.

    כל הכבוד לקדימה. חיסלנו מחבל. (ל''ת)

    ראובן מן, 04/02/08 14:16

  • 152.

    אהוד ועליזה אולמרט. אתם גדולים מהחיים. אוהבים אתכם.

    רק אהוד יכול, 04/02/08 14:15

    תנו לו הזדמנות.

    הוא אוהב אותנו.

  • 151.

    כשישראל תבין שיש להעניש ולא לתת פרסים על טרור ורשע

    Avi Ecuador, 04/02/08 14:13

    שהעונש צריך להיות קולקטיבי ומה שכואב להם זה אדמות וחורבן פסי של בתיהם, אז ישראל תפתור לעצמה באופן טבעי את הבעיה.
    20 פיגועים אין ערבים מערבית לירדן, כל פיגוע פינוי אזור.
    הרבה יותר הומני ''מאפרטהייד'' ומחילים שהופכים אותם לקלגסים ששומרים על זבל.

  • 150.

    צה''ל הרג 3 פלסטינים היום.... והלילה עוד צעיר

    ערבי לא שונא, 04/02/08 14:13

    אתם לא סופרים את ההרוגים הפלסטינים ? אנחנו גוקים... חיות ...בעיניכם.

    צה''ל ממשיך לכבוש את הרצועה ואת הגדה ולרצוח ולרמוס את הפלסטינים יום יום.

    צה''ל רצח 430 פלסטינים בשנה האחרונה ....

    וכמה ישראלים נהרגו ע''י הטילים.... ''קסאם'' ..... אפס...

    ולפי תגובותיכם...
    אתם לא העם הכי חכם.
    צה''ל הוא לא הצבא הטוב בעולם
    אתם לא אור לגויים
    אתם לא הכי מוסריים

    יום טוב

    הערה: אני מגנה ומגנה את הפיגוע בדימונה....
    ואני בטוח שאינכם מאמינים לי.
    פעם היה איכפת ליח מה אתם חושבים.. כבר לא

    • כל הכבוד לצה''ל

      רק אהבה, 04/02/08 14:28

      האהבה תנצח!

      הגיגיך די מעניינים, אבל לא מאוד.

      אל תיקח ללב

    • אנחנו במלחמה,אם אתה מדבר בעברית מנקודת מבט של האוייב תוך כדי המלחמה

      אז יש פה בעיה, 04/02/08 14:38

      לא ניראה לי שאתה יודע במי אתה צריך לתמוך במלחמה שניפתחה נגד ארצך.
      לא ניראה לי שהממשלה מבינה מה צריך לעשות עם אזרחים שתומכים באוייב תוך כדי מלחמה.
      יש בעיה שמשהו כבר צריך להבין אותה ולייצר לה פתרונות.
      רק שאנשים חסרי יכולות התנחלו לנו בכנסת ומנהלים את המדינה-הם לא יבינו כלום.

    • יפה אמרתה אתם צריכים כבר להבין

      קשקשתי, 04/02/08 14:52

      שבכוח זה לא הולך וצדק זה לא פיתרון וגאווה לא מובילה לאף מקום ,אז חלאס , תתחילו לחשוב בהגיון ,

    • לפי התגובה שלך, עשינו שגיאה חמורה כשחשבנו שאתה אזרח נאמן למדינתינו. (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:04

  • 149.

    אהודים הם הכי חכמים תנו להם לעבוד. תנו להם זמן. (ל''ת)

    אוהבת אהודים, 04/02/08 14:12

  • 148.

    רק אהוד יכול!!!!!!!!!! (ל''ת)

    אוהבים אותך אהו, 04/02/08 14:11

  • 147.

    חייבים לתת לאבו מאזן טנקים כדי שינקום בחמאס!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    חגית גאולה, 04/02/08 14:11

    • למה?!

      Avi Ecuador, 04/02/08 14:20

      ביבי הצהיר שהוא רוצה להביא צבא ירדני, בספטמבר השחור הם הוכיחו יעילות נגד הפלסטינים שהם יותר מ 70 אחוז בירדן, הם לא מתפוצצים שם, חוסיין לימד אותם מאיפה משתין הדג ושעם משוגעים לא מתעסקים.
      הטענה של חוסיין הייתה שהם ניסו לפגוע בזרע של מוחמד שמשפחת חוסיין משתייכת אליו, היהודים יוכלו לטעון שפוגעים בעם הנבחר.
      חברה, עמלקיים אמתיים, יש מצווה, אל תעשו חשבון איתם.
      הם רוצים להשמיד אותכם, רשעים בני רשעים בני ובנות השטן שהתיישבו בישראל.

    • איפה את חיה??

      אבי, 04/02/08 14:23

      מה ההבדל אם ניתן טנקים לאבו מאזן או לחמאס?? באמת נראה לך הגיוני לתת לפלסטינים טנקים?? באיזו מדינה את חיה?? השטויות שאנשים אומרים פה כבר עוברות כל גבול!!

      • אולי תזהה ציניות (ל''ת)

        לא לקפוץ, 04/02/08 14:29

      • חחח, אני מציע לבנות להם כור גרעיני

        Avi Ecuador, 04/02/08 15:15

        למה טנקים?!
        יולו מיד להצטייד בפצצות אטום, כן, לא אכפת להם שגם הם ימותו אם הפצצה, כולם שהידים וכולם יקבלו בתולות.

    • לכי תצטרפי לכוחות הביטחון הפלסטיני בשביל להלחם בחמס

      לאה, 04/02/08 21:50

      מעניין איך תצאי משם

  • 146.

    האנגלים בזמנו הזהירו אותם שיקברו מתאבדים עם חלקי חזיר

    Avi Ecuador, 04/02/08 14:08

    זה בלם אותם.
    לישראל יש שתי ברירות; או להשתמש בתכנית אב שמחלקת את השטחים ל 10 עד 20 איזורים וכל פעם שיש תכנית לפיגוע, נסיון לפיגוע או פיגוע מישרים אזור ועושים עליו חומה ומגדל של יהודים או ''שפשוט'' לא עושים הפליה בינהם ולכולם מספקים בתולות ולנשים אולי גברים מיוחמים, בכל מקרה למעלה או למטה יוכלו לחיות בשלווה ויוכלו לפוצץ גם את גהנום אם ירצו.

  • 145.

    מיד ועדת וינוגרד על הקצין שהרג את המחבל,,, (ל''ת)

    פלמחניק, 04/02/08 14:08

  • 144.

    יש פיגוע. בלופריהו וכל הכיזבאללה שלו הבבונים חוגגים . (ל''ת)

    benzi. a, 04/02/08 14:08

    • יגעל כהן מכה שנית (ל''ת)

      כשלומרט הביתה, 04/02/08 14:21

    • לבבונים בינתיים יש תחת אדום. אדום של קומוניסטים (ל''ת)

      יגעל האדום, 04/02/08 14:22

  • 143.

    מסכן המחבל, אולי הוא רצה לעזור (ל''ת)

    ULA, 04/02/08 14:07

  • 142.

    אולמרט נותן להם נשק וכסף ומנשק לאבו מאזן תתחת,,,ואלו התודות שלהם,,, (ל''ת)

    בצלאל, 04/02/08 14:07

  • 141.

    אבו מאזן, גינה הפיגוע, אבל הח''כ הערבים לא מצאו לנכון לגנות!!

    אבו מאזן גינה!, 04/02/08 14:04

    אבו מאזן גינה!
    אבו מאזן, גינה הפיגוע, אבל הח''כ הערבים לא מצאו לנכון לגנות!!

  • 140.

    מה חשבנו? שנירה עליהם קסאמים והם יעבירו לנו משאיות עם כל טוב? (ל''ת)

    סמיר, 04/02/08 14:02

  • 139.

    קצין המשטרה לא קיבל אישור מבג''ץ-ועדת חקירה מייד

    גדעון לוי, 04/02/08 13:55

    קצין המשטרה לא קיבל אישור מבג''ץ-ועדת חקירה מייד. הייתה פה פגיעה בלתי מידתית בזכויות של המחבל.

    • מה שכתבתה פה זה הכישלון של מלחמת לבנון השניה ולא צריך שום וינגורד (ל''ת)

      הלכתי, 04/02/08 14:17

  • 138.

    עוד קורבן מיותר של מדיניות ההתנחלויות בשטחים הכבושים

    נעמן, 04/02/08 13:52

    ההתנחלויות בשטחים הן המכשול העיקרי המונע השכנת שלום בן העמים
    עם כל הצער שבדבר, ההתנחלויות והמתנחלים הם הרשמים
    די לכיבוש!!

    • עוד קורבן מיותר של מדיניות הפייסנות לטרור הערבי

      נעמן, 04/02/08 13:59

      הקיבוצים ששדדו את אדמות הכפרים הערביים הן המכשול העיקרי המונע השכנת שלום בן העמים
      עם כל הצער שבדבר, הקיבוצניקים והקיבוצים הם האשמים
      די לקיבוץ!!

  • 137.

    יועמד השוטר היורה לד-זה ההגיון

    נפיח, 04/02/08 13:52

    של ועדת המעקב של ערביי ישראל שונאנו ומבקשי רעתנו.גם בגצ'נו לא נקי לגמרי מהלוך רוח זה

  • 136.

    מדינה שנשענת על שני פוליטיקאים כושלים ומושחתים סופה לקרוס (ל''ת)

    אהוד+אהוד=אסון, 04/02/08 13:52

  • 135.

    אינתיפאדת סיני

    המחתרת הסגולה, 04/02/08 13:51

    פעם היה לנו מבצע סיני, היום אנו מקבלים אינתיפאדת סיני מהדרום, אינתיפאדת נסראללה מהצפון, פצמרים על שדרות ואשקלון מדרום מערב. חסר לנו רק שמהגבול עם ירדן תתחיל אינתיפאדת ירדן...חכו שהאמריקאים יצאו מעיראק, וגם זה יבוא. פעם קראו לזה מלחמת ההתשה.

  • 134.

    פרעה בהשואה לערבים

    גילי, 04/02/08 13:50

    שניהם כמו כל הגויים מענים את היהודים אלפים בשנים והבורא לעולם ממתין מתי יחזרו בניו בתשובה
    אבל אל דאגה נקום ינקם על ידי בורא לעולם כמו שעשה לפרעה וחייליו בבת אחת.

  • 133.

    היה עליכם לבחור בין חרפה למלחמה.בחרתם בחרפה,אך מן המלחמה לא תימלטו (ל''ת)

    וינסטון צ'רצ'יל, 04/02/08 13:46

  • 132.

    ''... ירה בו מטווח קצר והרגו'' מגיע לו כמו כלב עם כלבת. (ל''ת)

    NO MERCY, 04/02/08 13:46

  • 131.

    ''ישנה תשובה אחת לכישלון והיא ניצחון.'' (ל''ת)

    צ'רצ'יל, 04/02/08 13:43

  • 130.

    מחבלים של אבו מאזן והשותף שלו אולמרט (ל''ת)

    אולמרט רצחת, 04/02/08 13:38

  • 129.

    זו תגובה טבעית..

    רמי, 04/02/08 13:30

    ללא קשר מה עמדתי בקשר לפיגוע אבל יש לדעת ולהבין שזו תגובה טבעית אחרי חודשים של מצור, חיסולים, הריגת חפים מפשע, הריסת בתים, ופלישות.. יש משהוא פה שציפה שהפלסטינים יזרקו פרחים מעזה לכיוון ישראל?
    יש לזכור גם שישראל היא כובשת ואם תלכו לעיין בחוק הבינלאומי תגלו ש''ההתנגדות לכיבוש היא דבר לגיטימי''.. אין פה עמדה שלי, פשוט קצת היגיון

    • ערבי=אוייב

      רודף צדק, 04/02/08 13:40

      בוגד

    • התבלבלת.אין טבעי מסנקציות על עזה בגין ירי חסר אבחנה מתמשך על אזרחים

      ואין שפל מטבח, 04/02/08 13:53

      בלי קשר לעמדתי, כמובן.

      הפיגועים הפלסטינים באזרחים תמימים חפים מפשע (שאין להם קשר לכלום)-- נקבעו ע''י אירגון אמנסטי כפשעים נגד האנושות !

      גם המילה ''כיבוש'' לא מאפשרת ולא מתירה זאת.

    • תגובה טבעית. כמו זו של חיידקים טורפים המחפשים חתך מדמם בעור.

      אייל, 04/02/08 14:37

      האנשים האלו הם רעל. המיץ של התחתית של בור טיפול בפסולת רעילה. אין להם בכלל צלם אנוש, כך שלא ניתן לכלול את תגובותיהם במכלול התגובות האפשריות של בני אדם. מי שמתאבד ככה ומפזר את המעיים שלו לכל עבר, הוא עב''מ - מפלצת מכוכב אחר. הם חיות טרף פרימיטיביות, כמו דגי פירנה. תחשוף בפניהם את קצה האצבע והם יטרפו אותה תוך שבריר של שניה, בלי קשר לגירוי כלשהו שתחתיו הם נתונים.

      אל תדבר עליהם במושגים של ייצורים אנושיים. הם לא עומדים בקריטריונים המינימליים.

    • התגובה הטבעית שלנו לבגידה שלכם עדיין לא הגיעה. היא בדרך... (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:11

  • 128.

    בהתחלה אמרו שהמטען לא הצליח

    כרמית, 04/02/08 13:29

    להתפוצץ למחבל ועכשיו אומרים שהקצין ירה בו לפני שהספיק ללחוץ על הכפתור

    • היו שני מחבלים אחד התפוצץ והשני ניסה ולא הצליח כי הרגו אותו (ל''ת)

      בכמה יריות לפני, 04/02/08 13:36

  • 127.

    בושה שאנשים כאן צוחקים.

    מזה משנה., 04/02/08 13:28

    ניראה מה הייתם אומרים אם קרוב שלכם היה ניפגע !!

  • 126.

    מי שחושב שהרעבה תביא שלום טועה. הגיע הזמן לנסות בטוב..בשלום.. (ל''ת)

    אורי, 04/02/08 13:28

    • מי שחושב שפייסנות תביא שלום טועה. הגיע הזמן להלחם! (ל''ת)

      אורי, 04/02/08 13:42

    • ''הפייסן הוא אדם שמאכיל את התנין, ומקווה שהתנין יאכל אותו אחרון.'' (ל''ת)

      -, 04/02/08 13:45

    • מי שחושב שיהיה שלום הוא טועה ובגדול (ל''ת)

      שום ''כיבוש'', 04/02/08 13:46

    • מי שחושב שקסאמים זה משחק ,משלם בחוסר יכולת להאכיל את ציבורו (ל''ת)

      וואליד, 04/02/08 13:57

    • לא צריך שלום!צריך להכריע את המלחמה,שלום יכול לבוא אחרי הכרעת המלחמה

      וכניעה של, 04/02/08 14:06

      אנחנו בחלם.

    • נכון. לא עוזר להרעיב ג'וקים. צריך להדביר אותם. (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:13

  • 125.

    אני אמנם איש שמאל אך לדעתי רק נתניהו

    שאול אלוני, 04/02/08 13:27

    יכול לפתור את המצב

    • אתה איש שמאל כמו שברוך מרזל שלום עכשיו...

      רן, 04/02/08 14:24

      נתניהו רע ליהודים. דמגוג קשקשן.
      צריך הנהגה חדשה.

  • 124.

    אצל ביבי לא היו פיגועים-אולמרט הבייתה!

    דן, 04/02/08 13:26

    רק נתניהו

    • ביבי שקרניהו הוא עצמו הפיגוע.הפיגוע הגדול ביותר שהיה למדינת ישראל . (ל''ת)

      משינו, 04/02/08 14:00

      • אהוד אולמרט הוא עצמו הפיגוע.הפיגוע הגדול ביותר שהיה למדינת ישראל (ל''ת)

        משינו, 04/02/08 14:05

  • 123.

    השוטר שרצח ערבי תמים שמוכר בוטנים-לדין! (ל''ת)

    רמי, 04/02/08 13:25

    • רמי, זה קצר לרמדאן? (ל''ת)

      4רק, 04/02/08 13:47

  • 122.

    כל הכבוד לקובי מור, יישר כוח (ל''ת)

    רמי, 04/02/08 13:20

  • 121.

    התנתקות,התכנסות,הסכם אוסלו,שמוסלו-בוסלו,קורבנות השלום,קמפ דיויד,

    אנפוליס,, 04/02/08 13:18

    שיחות באליזה אצל הנשיא שיראק,
    שיחרור מחבלים לאבו מאזן כדי לחזק אותו,
    חלוקת נשק לאירגון הטרור של הפת''ח כדי לחזק אותו שיוכל להתגבר על החמס,(האם הם השתמשו בו נגד החמס אי פעם?)
    שלא יפגעו ''חפים מפשע'' תוך כדי המלחמה בטרור,
    איפוק זה כח,
    אנחנו החזקים אנחנו צריכים לשמור על איפוק,
    ''תגובה לא פורפורציונלית'',

    הכל קישקושים של אנשים טיפשים שהתנחלו לנו במוסדות המדינה ובניהול מדינת היהודים.
    המתנחלים בכנסת.

    ולסיכום: זאת התוצאה של שלום עם אירגוני טרור.
    אין ולא יכול לצאת משהו טוב כשעושים עסקים עם הטרור.
    לעשות הסכמים,סחר-מכר עם אירגוני טרור זה לעשות עסקים עם הטרור.
    טרוריסטים הם פושעים,רוצחים,שזה פגם באישיות,מופרעות,פסיכופטיות,פושעים צריכים לבוא על עונשם למען יראו ויראו,אם תעשה מפושע נשיא הוא ישאר עדיין אותו בן אדם רק עם יכולת לנזק הרבה יותר.

    תהיו בריאים אתם וכל מי שבוחר בכם פעם אחר פעם במשך עשרות שנים שאתם יושבים שם ולא עושים שום דבר חיובי ורציני שמצדיק את המשכורות שלכם ואת התפקיד שאתם תופסים.

    • וכל זה למה ? כי התרחקנו מהקב''ה ומהתורה !!! וגם שנעשים ניסים כמו (ל''ת)

      היום לא אומרים-, 04/02/08 13:27

  • 120.

    זאת פעילות מחאה לגיטימית כנגד הכיבוש

    פהאד, 04/02/08 13:17

    מה אתם רוצים מעם שחי תחת כיבוש כבר יותר מ 60 שנה? זו דרך לגיטימית להתנגד לכובש.

    • לך לעזה

      ששון, 04/02/08 13:25

      האם זה לגיטמי לרצוח ?

    • להרוג נשים וילדים ללא הבחנה זה לא התנגדות זה רצח ברבי וטרור אכזרי

      אתה גיס חמישי, 04/02/08 13:25

      בלבד זאת הכיבוש בעזה הסתיים אך עדיין יורים טילים ועושיפ פגועים אני מציע לך לעבור את הגדר וללכת אל העם שלך פה זה לא מקומך, תפסיקו להיות צבועים ותחזירו את התעודות זהות הכחולות שלכם , ארץ ישראל היא מדינת העם היודי ומי שחולק על כך יכול לקום וללכת

    • זה רצח אזרחים עלוב. תתחילו למצוא תירוצים אחרים

      לחוסר היכולת, 04/02/08 13:29

      להתמחות במשהו אחר.

      • הוא לא צריך תירוצים. זאת הדרך של איסלאם. כך הוא חונך, מסכן. לא יודע (ל''ת)

        משהו אחר., 04/02/08 13:48

    • טוב שאתה מודה שהכבוש החל ב48 (ל''ת)

      שקרי 67 לפח, 04/02/08 13:35

    • לא לגיטמי ולא נעליים (ל''ת)

      סתם רצח שפל, 04/02/08 13:58

  • 119.

    אנחנו משלמים על המחדלים של אולמרט והשמאל (ל''ת)

    מישהו, 04/02/08 13:15

    • לא עניין של מחדל. הם תמיד ירצו לרצוח יהודים. אצלם זו מצווה (ל''ת)

      ןוט, 04/02/08 13:49

      • זה שהם רוצים ואולמרט נותן להם לממש זה המחדל! (ל''ת)

        ישראל, 04/02/08 20:18

  • 118.

    אין קשר בין הממשלה לתושבי ישראל

    רומח, 04/02/08 13:08

    עוד צעד בונה אימון של אבומזן.
    עוד צעד בונה שלום של להקת מעריצי גורג חבש.
    וכפרס, יש להשיג עבור ממשיכי דרכם מענק נוסף של 5.4 מליארד יורו.

  • 117.

    ככה זה בשמאל. כשיש ארוע שמוכיח את האוולת שלהם , אז

    הם קוראים לזה, 04/02/08 13:08

    השמאל השולט בתקשורת היה בין ראשי התומכים בגירוש יהודי גוש קטיף מבתיהם.
    המתנגדים לגירוש טענו שההתנתקות תתפוצץ לנו בפרצוף אבל השמאל ''הנאור'' אמר שהם בסה''כ קיצוניים, פרובוקטורים שבין כה וכה לעולם לא יסכימו להשלים עם הערבים.
    המתנגדים לגירוש טענו שהוא רק ייתן רוח גבית לטרור אבל אמרו לנו שאנחנו סתם מנסים להפחיד ושבראש המדינה עומד בולדוזר, מר בטחון, שיודע מה הוא עושה.
    המתנגדים לגרוש טענו שהטילים שקודם נורו על נצרים וישובי גוש קטיף והטרור שהיה מנת חלקם יום-יום רק יזחל הלאה לישובים שבתוך מה שנקרא הקו הירוק.
    צחקו עלינו אז.
    כבר לא יכולים לצחוק עלינו היום כי אנחנו צדקנו לצערנו בכל סעיף שדיברנו עליו.
    אז אומרים שאנו רוקדים על הדם. נו, הצליחו בכל זאת למצוא סיבה למה גם עכשיו אסור לנו לדבר.

  • 116.

    ''הזרוע הצבאית של הפת''ח''??? הם לא המתונים של אבו-מאזן?

    נועה, 04/02/08 13:02

    כמו שאני מבינה, יש מחבלים טובים ומחבלים רעים.
    הטובים הם הפת''ח של אבו-מאזן, מתכנן רצח הספורטאים במינכן וחבר של ציפי לבני ואולמרט.
    המחבלים הרעים יושבים רק בעזה.
    ביו''ש יש רק מחבלים טובים.
    אז את הפיגוע הזה ביצעו המחבלים הטובים, נכון? אני ממש מבולבלת. ציפי אחותי, תעזרי לי !!!

  • 115.

    הפרה בוטה של הסכמי ה''שלום'' עם מצרים

    עמי, 04/02/08 13:01

    יש להזהיר את המצרים כי המשך ההפרות של ההסכמים עימנו, יאלץ את ישראל להכנס לתוך סיני בכדי לעצור כבר שם את הטרור.

    אבל הבעיה האמיתית של ישראל היא אולמרט - המומחה לנדל''ן, שמועסק כעת ע''י המדינה במקצוע זר לו, והוא אינו מצליח ללמוד את המקצוע.
    להיפך, ציוניו הולכים ויורדים - והכל בתחום הנכשל.

    אוי, איזה עונש למדינה. מתי יסתיים?

    • מתי זה יסתיים?כשלא תבחרו בגלמים,הוא לא הגולם היחיד שם, (ל''ת)

      במקומו יבוא אחר, 04/02/08 13:38

  • 114.

    הכיבוש הישראלי מתחיל לשלם על פשעיו (ל''ת)

    אלון, 04/02/08 13:01

    • אלון,תעבור לעזה ,שם אין כיבוש. רמת אביב כבושה ,מה אתה עושה שם. (ל''ת)

      צפונית, 04/02/08 13:23

    • עבדאללה, שמה החדש של אוםאל פחם: גבעת גולדה

      וויליאם הכובש, 04/02/08 13:27

      ואתם תבכו על הכיבוש ממקומכם בעיראק.

    • אולי תתן את הבית היקר שלך לפליטים פלסטינים הרי אתה לקחת את ביתם ו

      שלומי, 04/02/08 13:28

      ודמתם וגירשת אותם בכך שאתה גר בשקט באדמה שלא שיכת לך.
      תפסיק להיות צבוע גם אתה מתנכל בעני הערבים.

    • רמת אביב היתה פעם כפר ערבי עד שבאת ובנית עליו בית. (ל''ת)

      מת מצחוק, 04/02/08 13:28

    • ערבי מנשנש אותך אלון?

      אחסן מן אחסן, 04/02/08 13:33

      או בטח את אמא שלך, אחותך ואשתך שחוגגות עם ערבים במסיבה בווילה ברמת השרון

    • הפשעים לא יכפרו עד שיבת האדמות וחזרתכם לאירופה (ל''ת)

      לך מפה, 04/02/08 13:36

    • לא להתייחס לתגובה של ''אלון'' הוא (ל''ת)

      ערבי שמנסה, 04/02/08 13:38

  • 113.

    ותודה לאריק שרון שפינה עבורנו את גוש קטיף!

    יקנעמי, 04/02/08 12:58

    אריק שרון ובנו הפושע שהורשע, הם האשמים האמיתיים בטרור מעזה ומלבנון!

    • צודק בהחלט!!

      שיר, 04/02/08 16:35

      אריק ואולמרט אשמים אם לא היו מפנים את גוש קטיף הכל היה בסדר

  • 112.

    החאמס הוא ידידו הטוב ביותר של ביבי (ל''ת)

    שוב ושוב, 04/02/08 12:53

    • ואולמרט פשוט נותן לחמאס להתיידד יותר... (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:21

  • 111.

    להעמיד לדין את השוטר

    תומר, 04/02/08 12:50

    הוא ירה בפלסטיני תמים ללא דם על הידיים שמחה בסה''כ על הכיבוש בדימונה.אני בטוח שארגוני ''השלום'' ידאגו לזה.

    • להעמיד אותך לדין תורה

      ארץ ישראל השלמה, 04/02/08 13:00

      אם לא טוב לך, אתה יכול לעבור לחו''ל

      • אתה מחוק? לא מבין את הציניות?... (ל''ת)

        פתת קנועה, 04/02/08 13:08

        • ביום קשה כזה הצלחת להעלות חייוך של שפתי... שם יפה. (ל''ת)

          ישראל, 04/02/08 20:23

    • לתומר 111 לך לחיות בעזה אידיוט (ל''ת)

      כועסת, 04/02/08 13:14

  • 110.

    הדולר יגיע ל-5 ש''ח

    גיא, 04/02/08 12:43

    הדולר יגיע ל-5 ש''ח בעקבות המצב הבטחוני תוך זמן קצר

    • זה מה שמעניין אותך??? רק כסף כסף וכסף??? (ל''ת)

      אנשים מתפוצצים, 04/02/08 13:14

      • יהודי או לא יהודי? (ל''ת)

        נוצרי, 04/02/08 13:36

        • גזען.

          משה, 04/02/08 14:28

          הנוצרים הכי גרועים. בשם הנצרות נרצחו יותר אנשים בעולם מאשר בשם כל דת אחרת.
          האסלם קרוב ליהדות ובסוף היהודים והמוסלמים יבינו את זה ויחיו ביחד.
          גוג ומגוג יהיה עם הנוצרים, המוסלמים ילחמו יחד עם היהודים.

          • ואתה עוד קורא לו גזען...

            אתאיסט חופשי, 04/02/08 23:51

            תאמיו לי, גם אם המוסלמים יילחמו לצידכם...
            בסופו של דבר תקבלו מהם סכין בגב.
            האיסלאם רוצה עולם מוסלמי,אין ליהודים נוצרים ושאר הדתות מקום בעולם של האיסלאם.
            UMMAH קוראים לזה.

          • מוסלמים...

            ליאון, 04/02/08 23:55

            עשו את הפיגוע שעליו מסופר בכתבה הזאת,
            אבל זה בסדר...תעשו איתם שולם-שולם-לעולם-ברוג-ברוגז-אף-פעם, מתישהו.

    • פיגוע בדימונה זה עדיין לא מצב ביטחוני

      No, 04/02/08 14:07

      הבורסה בת''א, ופיגועים בדרום לצערינו ולשמחתינו לא משפיעים עליה.

  • 109.

    מר ביטחון

    ניסים, 04/02/08 12:42

    מר ביטחון 1 רבין הביא את אוסלו
    מר ביטחון 3 שרון הביא את אינתיפדה
    מר ביטחון 3 ברק יביא עוד אינתיפדה
    עד מתי לאיוולת השמאל

  • 108.

    מר ברק?? הלו? מישהו בבית?

    פעם כלב, 04/02/08 12:40

    פחחח תראה מה קורה כשאתה צריך כיסא אגו וכבוד

  • 107.

    ברק היקר, במקום ניתוחים קוסטיים להורדת הפלולות, תוריד את עצמך

    מעיין, 04/02/08 12:39

    מהכתפיים של אזרחי ישראל המסכנים.

    ואולמרט - מבטיחה לך אישית שאת הבן שלי אני לא אתרום לצבא ההגנה שלך.

  • 106.

    סמכו על אולמרט שיודע איך לטפל בפלסטינים האלו (ל''ת)

    ג'ינג'ית, 04/02/08 12:38

    • כמו שאולמרט טיפל בנו הוא בטח לא יודע לטפל בעצמו. (ל''ת)

      חחחח, 04/02/08 13:30

    • כמו שסמכנו עליו שיטפל בחיזבללה (ל''ת)

      כשלונרים הביתה, 04/02/08 13:37

  • 105.

    הנה,המדיניות של ברק התפוצצה לנו בפרצוף (ל''ת)

    בן ארי, 04/02/08 12:38

  • 104.

    נו, ''מר ביטחון'', מה הלאה ??!!

    אזרח, 04/02/08 12:32

    לדברי פואד, אהוד ברק נשאר בממשלה על תקן ''מר ביטחון'', שיתרום מנסיונו וידיעותיו לשיפור המצב הבטחוני.

    ובכן, ברק ''תורם'' מזה חודשים אחדים (רואים, לא ??!!) ומאליה מתבקשת השאלה, כבוד השר, מר ביטחון, מה הלאה ?! בונים גדר ביטחון בגבול ישראל מצרים ?!

  • 103.

    שמתם לב? אנחנו עדר בלי מנהיג.

    יהודי, 04/02/08 12:32

    בס''ד
    חוץ מזה שכולם יודעים מה לעשות, כל אחד יודע טוב יותר מהשני, רק שהבעיה שזה מזיק לנו. כבר כל כך הרבה שנים שהערבים טוחנים לנו את הצורה, מזנבים בנו לא רחמים, רוצחים אותנו רק לשם רצח, ולנו אין מנהיג שיאחד אותנו.
    אם היינו קצת פחות חכמים אבל הרבה יותר מאוחדים היה הרבה יותר טוב. צריך להשתלט על מקדי דעת הקהל עיתונות, טלויזיה, מערכות החינוך, וכל השאר ולשים סוף לכל שטיפת המוח ההזוייה בבת אחת. צריך להפוך את העם הזה לאומה גאה, מגיע לו. צריך להחזיר לעם הזה את הערכים שאיחדו אותו 2000 שנה מגיע לו

    • העם איתך (ל''ת)

      יהודיה גאה, 04/02/08 13:02

    • רק פייגלין, כנראה.

      ירון, 04/02/08 13:29

      רק הוא כנראה מבין מה הולך פה ומה צריך לעשות.
      אנחנו צריכים מנהיג עם ראש על הכתפיים, עמיד בלחצים, ישר, לא מזגזג, לא מפחד, לא מיליונר ובלי שחיתויות ותיקי שחיתות.
      מביבי התאכזבתי קשות.

    • תקרא לילד בשמו צריך לחזור לקב''ה ולשמור תורה ומצוות כנסו

      שירה, 04/02/08 13:41

      והתקשורת השמאלנית שהולכת עם ממשלת הערב רב או בעצם מנסה לעצב את דעת הקהל בשנאתה ליהדות תתאייד ביחד עם ממשלת הערב רב כשמשיח יבוא - הוא ממש כאן.

  • 102.

    הכתובת היתה על הקיר, לאחר הנקמה ב 1.500.000 תושבי עזה

    באתר מעריב, 04/02/08 12:31

    אהוד-ביבי-ואהוד הפכו את ישראל וצבאה לפושעי מלחמה. ברק לא שמע גם לעצות ואזהרות קציניו. ממה שפירסם אבי בוחבוט כאן, וציטט את ביקורת קציני התיאום ובראשם אלוף למדנו שברק לא לומד. אהוד ברק הבריק כמו ברק לשנייה... הרעם בא אח''כ. לכן צריך לפתוח מיד בחקירה נגד ברק. העובדות ידועות!
    תודה לבוחבוט שהביא את הסיפור על הכשל שברק יזם בעזה, בניגוד לעצת אלוף יוסף משלב וצוותו. ''ההוראה של שר הביטחון, אהוד ברק, להחריף את הסנקציות נגד רצועת עזה ולסגור את כל המעברים לכניסת סחורות וציוד הומניטרי מעוררת ביקורת בצה''ל. מתאם הפעולות בשטחים, האלוף יוסף משלב, התנגד למהלך''...
    ''גורם ביטחוני תיאר את הסנקציות החדשות והסביר כי ''על פי הנחיית שר הביטחון נבדוק גם את סוג התרופות שנכנסות לרצועת עזה ואם לא מדובר בתרופות קריטיות הן לא יכנסו''
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/685/589.html

    • הסנקציות ימשיכו, ובצדק!

      אין מלחמות, 04/02/08 12:46

      הפלסטינים הכריזו מלחמה ועושים מלחמה על ראשי אזרחי שדרות- יש לזה השלכות לא נעימות.
      מה לעשות

  • 101.

    כל מי שמתלונן על כיבוש-שבו זמנית יציין שהוא גם נגד ''שיבה'' לתוךישראל

    ***************, 04/02/08 12:25

    אחרת אין לו זכות לטעון על ''אין שלום'' או לטעון שהערבים מציעים שלום ,כי אם קיים המשך תביעות מדיניות לתוך ישראל מעבר לקו הירוק-באיזה סיום כיבוש מדובר?

    ואם יש המשך תביעות מדיניות שמצדיקות המשך אלימות ערבית- אובדת הזכות לדרוש מישראל לחזור לקו הירוק, רק כדי שיוכלו לפגע ביתר קלות.

    יש גבול לכל פלצנות.

    • סליחה, אבל לפלצנות באמת אין גבולות. כל שמאלן מצוי יודע זאת בירור. (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:29

  • 100.

    לפרסם את תמונת השוטר הגיבור!!!!

    דרור, 04/02/08 12:19

    הוא הציל חיי אדם בזכות תושייתו ואומץ ליבו!
    כל הכבוד!!!

    • עם הבג''צ שלנו? חס וחלילה!

      נתן הבבלי, 04/02/08 12:53

      עוד יגישו עתירה, ומח''ש תחקור, ואחמד טיבי יצייץ על ''היד הקלה על ההדק, במיוחד כאשר מדובר בערבים'', ובג''צ יבגץ, וזהבה גלאון תאמר שזה בגלל הכיבוש וכו', והשוטר המסכן ישב בסוף בקלבוש (הרי יתפנה הרבה מקום, אחרי שישחררו את המחבלים). אז עדיף שהשוטר האמיץ יישאר בעילום שם, ואנחנו נברך אותו בלבנו, ונייחל - כן יאבדו כל אויביך ישראל, כמו הפגר האיסלמי שנמחק בדימונה.

  • 99.

    הפתרון היחיד הוא הדברות

    ש, 04/02/08 12:18

    הדברה יומית של 1000 מחבלים מזוהמים, ותוך חודש כל ה30000 אינם יותר ולא יכולים לבצע פשעי מלחמה.

    בדיוק כמו שמחייב החוק הבינ''ל

  • 98.

    עכשיו ברור למה צריך מחסומים? לתשומת ליבכם, ווטש, אנרכיסטים,

    נעמה, 04/02/08 12:16

    וכל החברה הטובים.
    מחסומים= בלימת פיגועים ושאהידים.
    רק נפתח להם פתח קטן, והם ממשיכים במה שהם הכי טובים בו: רצח.
    רק השבוע השיב אחד ממנהיגי הג'יהאד: ''לא הפסקנו את המתאבדים, זה עניין של חוסר יכולת''!
    מי אמר שלטרור אין פתרון חוץ מזחילה וכניעה לטרוריסטים? עובדה, יש.
    וגם לפירצה הזאת יהיה.

  • 97.

    לכל הפסיכים שמתרצים את טבח האזרחים---אין הסדר מדיני רק (!) בגלל

    דרישה פלסטינית, 04/02/08 12:12

    לזרום לתוך הקו הירוק(= ''ז.השיבה'').

    זה כל הסיפור.

    ואין בכם אחד שיכול לסתור זאת!
    אז רדו מתעמולה.

  • 96.

    מספיק כבר עם ההסתות נגד הממשלה,אתם לא מבינים שדרושה אחדות,? (ל''ת)

    סינדי קרופורד, 04/02/08 12:09

    • יש אחדות - להעיף את קדימה והעומד בראשה המהווים סכנה לאזרחי ישראל (ל''ת)

      האחד, 04/02/08 13:41

    • מוח של דוגמנית (ל''ת)

      אומר הכל, 04/02/08 13:48

  • 95.

    איפה הח''כים הערבים (בטח בחאפלה!!) (ל''ת)

    יונתן, 04/02/08 12:08

  • 94.

    עונת העגבניות

    פגניני, 04/02/08 12:08

    הפיגועים חוזרים....היכן הפיגוע הבא? נתניה....תל-אביב....ירושליים? יימח שמם של המפגעים ,אבל הם בדרך....

  • 93.

    מדוע לא רואים את מפגיני השמאל?? אולי כי הקורבנות הם יהודים????!!!!! (ל''ת)

    נ, 04/02/08 12:06

  • 92.

    למה ביבי ממשיך להסתתר ?

    גוב האריות, 04/02/08 12:06

    התככן המפלג הזה ממשיך להסתתר ותיכף נוצף בקריאות הקרב של הכתומים.

    • אם הוא ידבר, יצורים וחייזרים כמוך יתעלקו עליו מייד, אז תיקח את כל (ל''ת)

      התרופות שלר, 04/02/08 12:42

  • 91.

    אולמרט לא אשם

    תומר, 04/02/08 12:05

    כלומר, הוא לא האשם היחידי.
    זה הוא והמפלגה שלו והשמאל שדחף אותם לבצע גירוש יהודים מעזה בטיעונים שקריים !

    • בעקבות הפיגוע בדימונה

      פלונית, 04/02/08 12:39

      אולמרט כן אשם
      הוא שיחרר אסירים מפתח עם דם על הידיים.

      • יש מנהג כזה לקרוא את התגובה ולא רק את הכותרת

        זה מאד עוזר, 04/02/08 12:58

        התגובה שלך מעידה על כך שלא קראת מה שתומר כתב

  • 90.

    אולמרט נכשל-די להתמזמז (ל''ת)

    נ, 04/02/08 12:05

  • 89.

    שהאיכ''סים והביבונים יפסיקו לרקוד על הדם-תרגיעו! (ל''ת)

    בריון טוקבקים, 04/02/08 12:03

    • שיגעל כהן יפסיק לקרוא לעצמו בריון. זה מגוחך (ל''ת)

      נכשלתם,הביתה, 04/02/08 12:09

      • ''זרזיר מקלדת בשכר'' מתאים ליגעל יותר (ל''ת)

        וטרינר, 04/02/08 12:46

    • אומלטון, ממ הבעיה שלר??? (ל''ת)

      פסיכיאטר, 04/02/08 12:20

    • קוהן, נמאסת !

      יחיאל לוי, 04/02/08 13:36

      לוקוס, עד מתי תמשיך לזהם ?

    • תולעת אתה הבא בתור אולמרט שלח אליך פתחניק חבר (ל''ת)

      לוני, 04/02/08 13:42

  • 88.

    שרגא ברוש - עכשיו הדולר יעלה, אז תרגיע, ומהר..... (ל''ת)

    קפיץ אקטיבי, 04/02/08 12:03

  • 87.

    זו השעה להתאחד ושהביבונים והסיקריקים יפסיקו לרקוד על הדם! (ל''ת)

    בן ארי, 04/02/08 12:00

    • יגאל ''בן ארי'' כהן (ל''ת)

      כשלונרים הביתה, 04/02/08 12:10

    • נכון, כל הכהניסטים הימניים והחמאסניקים מהשמאל רוקדים יד ביד.... (ל''ת)

      צוציק במילואים, 04/02/08 12:16

    • אומלטון, ממ הבעיה שלר??? (ל''ת)

      פסיכיאטר, 04/02/08 12:18

    • אתה רוצה להתאחד עם הבבונים? אז תרקוד גם אתה... (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:33

  • 86.

    מר בטחון?

    גל מרקוביץ, 04/02/08 11:59

    זוהי מקדמה ראשונה |(לצער כולנו) על חשבון המדיניות ההססנית של ברק זה שמתיימר ליצג ''הכי טוב'' את הדאגה לבטחון ישראל.
    הארועים בגבול הרצועה עם מצרים, פרי הבאושים של התנהלות ממשלת ברק אולמרט, נושאת בחובה דם ושכול.
    כל יום שצמד חמד זה מנהיג את המדינה מצבנו רק הולך ומחמיר.

    • זה מר בטיח-ון (ל''ת)

      א.ב., 04/02/08 12:23

    • גם בימים הראשונים של האינתיפדה השניה

      יאיר, 04/02/08 12:40

      ברק היסס, ולא עמד באולטימטום שהציב לרשות.

  • 85.

    ישראל *נכשלה* בטיפול בטרור בעזה (ל''ת)

    כשלון, 04/02/08 11:58

  • 84.

    כשלון (ל''ת)

    הנכשלים, 04/02/08 11:57

  • 83.

    אז מי אשם? -- טרור של המדינה גורם לטרור נגדי (ל''ת)

    הבנתם?, 04/02/08 11:53

    • אז מי אשם? -- פחדנות של המדינה גורמת לטרור (ל''ת)

      הבנתם?, 04/02/08 11:58

    • לא תקום מדינת טרור פלסטינית

      הבנתם, 04/02/08 12:01

      לא תקום מדינת טרור פלסטינית

    • אל תהפכו יוצרות במשחקי מילים של תעמולה (ל''ת)

      יא טובחי אזרחים, 04/02/08 12:05

    • הטרור של מדינת החמאס גורר לתגובות התגוננות מצדינו. בינתיים... (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:36

  • 82.

    רגע , איפה ברק ? הא הוא עוזר....

    חילוני, 04/02/08 11:50

    לאולמרט ''לתקן'' את הליקויים וכולם לוקים בטימטום , אבל זה למען המדינה .... (עצוב - אבל נתגבר על חבורת העסקנים הבזויה הזו).

  • 81.

    האדרנלין - שגורם לנקמה - התחיל לעבוד אצל הציונים ואצל הפלסטינים (ל''ת)

    רוצה רגיעה? שים, 04/02/08 11:48

    • האדרנלין - שגורם לנקמה - התחיל לעבוד אצל הציונים ואצל הפלסטינים (ל''ת)

      רוצה רגיעה?, 04/02/08 11:59

    • דווקא איפה ששמנו סוף ל''כיבוש'' קיבלנו בראש!

      חשוב לזכור, 04/02/08 12:01

      חייבים להזכיר שגוש קטיף לא היה בדיוק שטח כבוש ממילא. את כפר דרום למשל רכשו יהודים עוד בטרם קמה מדינת ישראל.
      אבל, הבה נניח שמדובר לדעת רבים בשטח ''כבוש''.
      אז מה ישראל עשתה רע בהתנתקות? היא לא סיימה את הכיבוש? היא מנעה מאזרחי עזה דלק? היא מנעה אספקת מזון? לא רכשה תוצרת חקלאית? לא עזרה רפואית לבתי החולים הכושלים בעזה? עצרו את החשמל לעזה גם כשהם לא שילמו?
      אז אולי הגיע הזמן שהשמאל בישראל יודה שהטענה המטומטמת כאילו הכל התחיל בכיבוש ויסתיים עם סיום הכיבוש היא לא יותר מטענה חסרת בסיס? אולי הגיע הזמן להפנים שאש''פ הוקם בטרם הכיבוש? אולי הגיע הזמן להודות שזכותם של מתיישבי חברון על בתיהם רבה יותר מזכותה של אוניברסיטת תל אביב על שטחי שייך מוניס? אולי הגיע הזמן להודות כי הניסוי המזעזע של גירוש יהודים מביתם לא הצליח וששוב גילינו שהם לא היו מכשול לשלום?
      שמגיע לה שיירו על אזרחיה טילים ויפוצצו

      • לחשוב לזכור, ולא לשכוח

        חיים, 04/02/08 12:30

        אתה צודק, וכבר כתבתי בהזדמנויות שונות בערך ,את אותם הדברים.
        ישנם שני סוגי אנשים שהעובדות לא נכנסות למוחן. סוג אחד הוא זה שלא מסוגל להבין, ואלה התמימים שנופלים שבי בידי אשליות.
        וישנו הסוג השני, שאינו רוצה לראות את העובדות, ולהבין.

    • זה בגלל שאתה יהודי !

      זה לא הכיבוש, 04/02/08 12:03

      הם ימשיכו גם אם ניתן להם את יפו וחיפה.

    • שים סוף למנטרות. (ל''ת)

      יא טובח אזרחים, 04/02/08 12:06

    • צודק. כשנשים סוף לכיבוש החמאס בעזה יהיה לנו שקט. וגם ל[כ](ה)ם. (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:38

  • 80.

    אבקש לשמוע גינוי של הפיגוע מזחלקה, טיבי, ברכה, ושאר ''אוהבי ישראל''!

    איפה הגינוי?, 04/02/08 11:47

    איפה הגינוי?
    אבקש לשמוע גינוי של הפיגוע מזחלקה, טיבי, ברכה, ושאר ''אוהבי ישראל''!

    • כולם מגנים את הכיבוש, ואת הטרור שבא בעקבותיו (ל''ת)

      כאן הגינוי, 04/02/08 11:49

      • כולם מגנים את שוד אדמות הכפרים ע''י הקיבוצים ב1948

        ואת הטרור שבא, 04/02/08 12:00

        כאן הגינוי

      • כולנו מגנים את נסיון הכיבוש והטרור של הפלסטינים

        גדעון לוי, 04/02/08 12:02

        כולנו מגנים את נסיון הכיבוש והטרור של הפלסטיניםץ אי אפשר לנצח עם

      • מנטרת ה''כיבוש''מזמן לא מחזיקה מים.

        לא אחרי ההתנתק', 04/02/08 12:03

        תמיכת הציבור הישראלי בכוונת ההתכנסות (במחיר פנימי ישראלי גבוה) וניצול צעדם ענקיים כאלה מצד ישראל - רק לירי קסאמים ציני על אזרחיה.

        הציבור הישראלי התמתן בעקביות-הערבי הקצין בעקביות!

        הערבים לא מאפשרים לישראל ל''התכנס'' ומצווחים כיבוש כדי להתבכיין גם כשהם רוצחים..

        טבח אזרחים מכוון ,זה פשע נגד האנושות.נקודה.

        יללות הכיבוש עלובות, ואינן מהוות פטור מרצח סיטונאי חסר הבחנה.

    • אפילו שהם מגנים זה תמיד מן הפה לחוץ (ל''ת)

      נילי, 04/02/08 11:52

    • דימונה

      ערבי, 04/02/08 13:36

      אשבלת עם לוא תעבור לחנם

  • 79.

    מורשת ''כיבוש ושלום'' הביאונו עד הלום (ל''ת)

    מצעד איוולת, 04/02/08 11:47

  • 78.

    כל הכבוד לקובי! (ל''ת)

    גיבור אמיתי, 04/02/08 11:46

  • 77.

    זהו הרעם שאחרי הברק....

    המשקיף, 04/02/08 11:46

    ברק הינו מחרב סדרתי.

    ברח מלבנון - חטפנו אינתיפאדה עם יותר מ-1000 הרוגים.

    עכשיו הוא מטפל בעזה והנה התוצאות. שנים רבות לא היה פיגוע מסוג זה מעזה. תודה רבה אדון 160 איי.קיו. הבעייה היא שאתה משחק שח-מט והם שש-בש. לא נראה לי שכך תנצח.

    אני מקווה שאתה קורא.

  • 76.

    דימונאים היו חזקים ביום קשה זה

    יובל, 04/02/08 11:46

    מקווה שממשלת ישראל תיתעורר סוף סוף ותחזיר מלחמה מול הטרור האיסלמי שמבין רק אש ודם

  • 75.

    הציונים משחקים שח והשם עושה להם מט (ל''ת)

    שירה, 04/02/08 11:46

    • בסמאללה אל רחמן אלרחים תצטרפי אלינו (ל''ת)

      -, 04/02/08 11:57

      • אל תשמח משיח צדקנו בדרך וזה הסוף שלכם וגאולת עם ישראל (ל''ת)

        שירה, 04/02/08 12:10

        • שירה,לה

          משה, 04/02/08 12:19

          יש מחסור בבתולות בגן עדן. אולי תצטרפי?

        • וואללה. קוראים למשיח שלך שבתאי צבי או בר כוזיבא? (ל''ת)

          קשקשת, 04/02/08 13:50

  • 74.

    וינוגרד לא השכיל עד כמה אולמרט יכול ל-''תקן'' (ל''ת)

    בפלצנות, 04/02/08 11:45

  • 73.

    אין טעם לחפש ולעצור את האחראים לפיגוע-כי להם אין דם על הידיים. (ל''ת)

    אולמברחק ישחרר, 04/02/08 11:45

  • 72.

    נו, מוברק ממש דואג לנו, עצר מחבלים וכל הספורים כנסו

    שירה, 04/02/08 11:44

    בעוד שהפולטיקאים שלנו עסוקים בעצמם, כי המדינה לא קיימת לגביהם הראה להם השם יתברך, כי הם לא שווים, לא מסוגלים להגן על המדינה, כמו שכבר כתבתי שהם נחלו תבוסה אסטרטגית בכך שהגבול נפרץ במעבר רפיח והחמס השתלט על צפון סיני - דרך שאין ממנה חזרה. עו לא יבש הדיו של וינוגרד ואנו בעיצומה של מלחמה - פגועים מלחמת טילים כמו שאמר פואד. יהודים יקרים! אתם מבינים שאנחנו בעיצומה של מלחמת גוג ומגוג. כתוב בתהילים: ''אם השם לא ישמור עיר שווא שקט שומר'' אין פתרון בידי בשר ודם רק השם יתברך ישמור עלינו והמכה הזאת מאותתת לנו לחזור בתשובה, כי אם לא, יהיו עוד מכות עד הגאולה הקרובה. תקראו את פרשת בחוקותי ותבינו מה קורה ואת הנביא יחזקאל לח, לט.וזאת רק ההתחלה של השלב הסופי לני הגאולה.

  • 71.

    אירגון הפתאח של אבובה מאזן לקח אחריות !

    חכמי אוסלו, 04/02/08 11:44

    הפרנטנר של שמאלמרט וחבורתו לקחו אחריות לפיגוע בדימונה !
    כך דוח עכשיו בערוץ 2 !!!!
    איזה פרטנר........?

  • 70.

    Ping-Pong is not the solution (ל''ת)

    PP, 04/02/08 11:43

  • 69.

    מי שמונע עבודה, מזון ושלום מפלסטין מביא טרור לישראל (ל''ת)

    לא לרצוע את, 04/02/08 11:41

    • שיהיו לך רק בשורות רעות כל חייך, יצור פתטי (ל''ת)

      ההההה, 04/02/08 11:46

    • לרצוע ועוד איך. ולכשלונרים שלא יודעים לאטום את הגבול- (ל''ת)

      זו אשמתכם, 04/02/08 11:46

    • מי שנותן עבודה,מזון וכסף לפלסטין הנחש נושך את ידו הנותנת (ל''ת)

      לא לרצוע את, 04/02/08 11:51

    • מי שרף את מחסום ארז? מי חוץ מהקסאמים,הפריע להם להתפרנס בשקט במקומם? (ל''ת)

      חלאס קשקשת, 04/02/08 11:52

    • באמת? תראה בעירק איך הם רוצחים אחד את השני מסיבה אחת-מו ס ל מ י ם !

      רוצחים בנשמתם, 04/02/08 12:07

      רוצחים בנשמתם

    • וואלה? אז איך זה שהכי הרבה מוסלמים נרצחים ע''י מוסלמים? אולי זה

      נ., 04/02/08 12:27

      בעצם סתם הובי כזה שלהם?

    • שיאכלו קסאמים (ל''ת)

      לך אמור להם, 04/02/08 12:40

    • צודק. חמאס הטרוריסטים מונע עבודה מזון ושלום מפלסטין ומביאים טרור על (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 20:46

  • 68.

    לשימון ולכל האוסלואידים - תודה על השלום! (ל''ת)

    קורט קלטנברונר, 04/02/08 11:39

  • 67.

    איזה מזל שבנינו גדר והתנתקנו מעזה

    ציפי אהוד וחיים, 04/02/08 11:39

    תארו לכם לא הית הגדר? היום היינו במצב שמחבלים מתאבדים היו מגיעים לערי הדרום, דימונה למשל, ורוצחים חפים מפשע.
    בזכות הגדר ועקבות ההתנתקות הם כבר לא יכולים לעשות את זה.
    אין ספק, ההתנתקות הית המהלך גאוני.

  • 66.

    העיקר שפינינו גוש קטיף. (ל''ת)

    יעקב, 04/02/08 11:39

  • 65.

    יש לומר בגלוי: אנו אוהבים את הערבים כפי שהם אוהבים אותנו! (ל''ת)

    זו גזענות?, 04/02/08 11:39

  • 64.

    42-בור ועם הארץ ולפני 'הכיבוש' לא היו פיגועים? יעיין בעתונות של

    משה בודק, 04/02/08 11:38

    שנות החמישים ותמצא שגם אז רצחו הללו יהודים בנגב ןבדרו הארץ.

  • 63.

    תגובת ישראל לפלשתינאים:

    אנונימי, 04/02/08 11:38

    נו נו נו לא יפה, במקום שעל כול דם יהודי ישפך 10 של ערבים (רק כוח הם רוצים לא שלום ולא אגוזים) צריך ראש ממשלה עם ביצים ולא עם לשון...

  • 62.

    פרשנות- התנחלות דימונה

    יוחנן קריסטל, 04/02/08 11:36

    למי שלא יודע, יש בדימונה גרעין תורני פעיל, וחלק מהאנשים נראים ממש כמו מתנחלים. לכן סביר להניח, שהערבים - ששונאים ר ק מתנחלים - ולא שונאים ישראלים (ובטח שלא יהודים) החליטו לתקוף את דימונה. המסקנה, צריך לפרק את התנחלות דימונה, ולהמשיך את ההתנתקות גם שם, שהרי כל האיזור מוקף בעשרות אלפי מאחזים בדואיים - שכולם - לא חוקיים.

  • 61.

    היו השמאל הישראלי מאושר!!ואולמרט עסוק בריפוד השמאל.

    הזנחת הישראלים., 04/02/08 11:36

    נמאס שהמנהיגים שלנו כל כך אימפוטנטים .במקום להקים גדר עם מצרים כבר לפני שנים,הם מחכים שימותו עוד מאות או אלפי ישראלים כדי לעשות את המובן מאליו.גבול הוא באופן נורמלי גדר מאז ומעולם.

  • 60.

    היו השמאל הישראלי מאושר!!ואולמרט עסוק בריפוד השמאל.

    הזנחת הישראלים., 04/02/08 11:35

    נמאס שהמנהיגים שלנו כל כך אימפוטנטים .במקום להקים גדר עם מצרים כבר לפני שנים,הם מחכים שימותו עוד מאות או אלפי ישראלים כדי לעשות את המובן מאליו.גבול הוא באופן נורמלי גדר מאז ומעולם.

  • 59.

    רק אחד נהרג. שנים התפוצצו ורצחו (ל''ת)

    מכבסת המילים, 04/02/08 11:35

  • 58.

    הכתובת האמיתית: ישעיהו לייבוביץ צדק!

    הכיבוש = בומרנג, 04/02/08 11:35

    הם נוקמים על מעשי אהוד ברק!

    • אסור לטבוח אזרחים (ל''ת)

      גם לא לחפש, 04/02/08 11:43

    • הכשלון=בומרנג (ל''ת)

      די לקיבוץ, 04/02/08 11:46

    • טיפש, שמעת על אחמד חיג'אזי ?

      בומרנג, 04/02/08 13:42

      הפיגוע שלו היה ב65. הPLO הוקם ע''י אחמד שוקיירי עוד בשנות ה60 המוקדמות.
      לך ולמד היסטוריה של בי''ס עממי.

  • 57.

    גם היהודים צריכים לקיים ''יום זעם'' ילא רק הערבים! (ל''ת)

    ארכימדס, 04/02/08 11:34

  • 56.

    זו המדיניות של אולמרט המושחת וברק/ברח (ל''ת)

    תתפטרו כבר, 04/02/08 11:32

  • 55.

    טוב...צריך כנראה להמשיך לחנוק אותם בגטו שלהם

    דו7ון, 04/02/08 11:31

    להאשים את מצרים,
    ואולי לבנות כבר גדר גבול עם מדינת הטרור הזו, מצרים.

  • 54.

    מעניין...

    מרית, 04/02/08 11:30

    מעיניין מאוד. ג'יהד נטל אחריות וישראל עדיין אומרת שיכול להיות שהתפוצץ בלון גז. פחדנים!

  • 53.

    אם היו משלימים את הגדר ומחשיבים חיי אדם יותר מחיי בעלי חיים (ל''ת)

    איו''ש, 04/02/08 11:30

    • איך משלימים? לא התחילו בכלל.... (ל''ת)

      אתה לא מפה, הא?, 04/02/08 11:41

  • 52.

    אתמול בגבול הצפון, היום בדימונה, אם לא יהיה שלום המדינה תלך לאבדון (ל''ת)

    דרורי, 04/02/08 11:29

  • 51.

    לא להפסיק את תהליך השלום! זה הדבר החשוב ביותר אכשיו! (ל''ת)

    רחל - מרצ, 04/02/08 11:29

    • תלמדי עברית אח''כ תביעי דעה (ל''ת)

      יעל, 04/02/08 11:42

    • יא סהרורית, לכי לעזה... (ל''ת)

      רוחמה, 04/02/08 11:42

  • 50.

    אולמרט וברק שהובסו בידי חיזבאללה מובסים בידי החמאס

    אזרח זועם, 04/02/08 11:29

    אולמרט וברק שהובסו בידי חיזבאללה מובסים בידי החמאס.
    כשיש ראש ממשלה שמומחיותו היא ללקק בלשונו את ישבניהם של גבירי עולם וידו פשוטה לנטילת שוחד ולעסקאות נדל''ן ליד החוק ומעבר לו ושאשתו וילדיו עריקים ועוכרי ישראל והוא נגרר אחריהם וגורר איתו את כולנו ולידו הברחן הראשי משדה הקרב שהפקיר את חיילנינו בצאלים ובגבול לבנון רגע לפני שהביע נכונות למסור לאוייב את כל תאוותו במו''מ אומלל שהביא לנפילתו - אלה התוצאות. והגרוע מכל לפנינו.

  • 49.

    גל טרור בדרום!!! תתעורר שרון!!!

    דרור, 04/02/08 11:28

    תראה מה עשית!!!!!!!!

    • הוא התנתק לגמרי

      לילה, 04/02/08 14:01

      לא מזיז לו עכשיו שהתוכנית הגאונית פרי דימינו של ההתנתקות הופכת לסיוט שלנו.

  • 48.

    ביבי הפתרון-אצלו לא היו פיגועים!

    ועד תושבים, 04/02/08 11:28

    בגלל אולמרט הורגים אותנו

  • 47.

    זה הזמן בכוחות מאוחדים למחוץ כל קן מחבלים שיש (ל''ת)

    שעון, 04/02/08 11:27

  • 46.

    הכתובת על הקיר - הרב כהנא צדק

    יהודי מיהודה, 04/02/08 11:26

    ממשיכים בדרכו

    • טוב מאוד. מאחל שסופך יהיה כסופו. בהצלחה! (ל''ת)

      נעמן, 04/02/08 11:32

      • נעמן, כהנא לא הופך פופולרי אצלנו.. (ל''ת)

        חמאס כהניסטי, 04/02/08 11:41

      • איחולים כאלה אינם שפויים.

        שי, מנסה לשמור, 04/02/08 11:46

        גם אני, כמוך, אינני תומך בדרכו של כהנא, אבל לא מאחל את סופו לאחרים כך, בהינף יד.

        • אתה כנראה לא תומך טרור

          No, 04/02/08 13:58

          ''נעמן'' תומך טרור במוצהר, ולכן אין לו בעיה לאחל לאזרחים חפים מפשע להירצח

      • מה שטוב שגם סופך יהיה כסופו, שמאלני כל שתהיה (ל''ת)

        סכינאי חמאס, 04/02/08 11:47

      • ועוד קורא לעצצך שפוי. אולי הזוי יחתיכת שמאלני שכל מה שיש לו זה

        גולן, 04/02/08 11:53

        ליברליות צבועה. רצח מותר רק כשזה כהנא. זבל

      • אני בטוח שאתה ערבי.

        איבראהים אפנדי, 04/02/08 13:47

        אתה באמת שפוי, אבל לא שפוי מספיק. אתה מצדיק את חילופי האוכלוסין שיתקיימו כאשר תעלו לנו לגמרי על העצבים.

    • כהנא נרצח בצדק (ל''ת)

      שונא דרכו, 04/02/08 11:36

    • הכהנסתים

      דאני, 04/02/08 14:03

      אתם נטל על אדמה חלאות

  • 45.

    אני חושב שהם באו מעזה, ימח שימם (ל''ת)

    אין ערב, 04/02/08 11:26

  • 44.

    גם את אלה שיחרר אולמרט, או רק את המחבלים משבוע שעבר? (ל''ת)

    מיקי, 04/02/08 11:24

  • 43.

    וחיים רמון מה זה מבסוט...

    הנה ההתנתקות, 04/02/08 11:24

    ראינו את ראשי קדימה צוהלים.
    ''לא חשבנו על זה'', ''פתרון גאוני'', הם אמרו לעצמם.
    אם העזתים יפרצו את הגדר בינם לבין מצרים אזי ישראל תוכל לקדם עוד את רעיון ההתנתקות. אולי בכל זאת נוכל לשקם את התחושה בציבור שההתנתקות לא רק לא הביאה בטחון אלא להיפך היא הכניסה עוד ישראלים למעגל הפחד והחרדה.
    אלא שאנשי קדימה, אולמרט, רמון, ליבני ושאר הכולירות שכחו דבר אחד.
    כאשר עשרות עזתים חחמושים וחדורי שנאה לישראל יעברו לסיני הם לא יקימו בה שיכון לזוגות צעירים אלא ימהרו לבצע loop ולחזור לפלסטין הכבושה בכדי לשחרר את הניצרה למהר מהגיהנום העזתי לגן עדן המוסלמי עם 72 בתולות עזתיות משופמות.
    תשמעו ממני, את חיים רמון ושאר חביריו לא תשמעו בזמן הקרוב מדבר בעליצות על ההתנתקות המבורכת מעזה.

    • המפץ הענק ישלח את הפוץ הקטן (רמון) הבייתה.

      דַגְדֵג, 04/02/08 13:54

      שיבלה את שארית חייו אצל אחיו בפאריס.

  • 42.

    כל זמן שיש כיבוש יהיו פיגועים. (ל''ת)

    זה ברור, 04/02/08 11:24

    • אסור לטבוח אזרחים (ל''ת)

      עם כיבוש או לא, 04/02/08 11:27

    • יש ערבים, יש פיגועים (ל''ת)

      עוד יותר, 04/02/08 13:49

  • 41.

    ותודה לגאונים שהחליטו לשים צור על עזה, שהביא לפריצת הגבול

    שפוי מלחמה, 04/02/08 11:23

    שעכשיו הביא לנו את הפיגוע.

    שנאמר, סוף מעשה במחשבה תחילה.

    • התרגלנו להאשנות. וגם הרגנו את ישו (ל''ת)

      אשם תמיד, 04/02/08 11:32

    • לא המצור הביא את החמאסניקים לסיני.

      אבל מה זה חשוב?, 04/02/08 11:39

      נכון שההסתמכות על הנאיביות של הציבוןר מובילה אנשים לקשר כל מיני דברים לכל מיני דברים.
      לטעו שהמצור על עזה הביא את פריצת הגבול והפיגוע מניח שצריך היה לפרוץ את הגדר בכדי לצאת ושפריצת הגדר הביאה לפיגוע.
      אז ככה:
      גם לפני ''המצור'' יצאו חמאסניקים מעזה באוטובוסים ובניגוד להסכם עם ישראל. הם נעשו על אפינו וחמתנו לסעודיה, עלו לחאג', חזרו ונכנסו בלי בדיקה לעזה.
      ועוד יותר אחורה. את טיל הקטיושה על אשקלון ירו שונאינו עוד לפני ''המצור''. הטיל עבר במנהרות הרבות הקיימות ממילא משני צידיה של רפיח. באותן מנהרות עברו באופן מסודר גם מחבלים רבים לפני שהגדר נפרצה.
      ואגב, אותם ''גאונים'', שהטילו את המצור על עזה היו גם אלו שגרשו את כל תושבי גוש קטיף בהנחה מוטעית שהדבר יביא לשקט בטחוני.
      אתה היית מן הסתם בעד שלום גם אז, נכון?

    • ותודה לשמאלנים שעודדו את הפלשתינים לפרוץ את הגבול

      שפוי מלחמה, 04/02/08 11:52

      שעכשיו הביא לנו את הפיגוע.

      שנאמר, סוף מעשה במחשבה תחילה

  • 40.

    כפי שהימין חזה ההתנתקות הארורה של שרון ואולמרט מתפוצצת בפנים

    זאב, 04/02/08 11:22

    כפי שהימין חזה ההתנתקות הארורה של שרון ואולמרט מתפוצצת בפנים

  • 39.

    כל הכבוד לממשלה הגדר מדברים עליה 4 שנים עד שלא נהרגים לא עושים כלו (ל''ת)

    אימפוטנטים, 04/02/08 11:20

    • השאהידים האלו באו מגבול מצריים

      שיכטר את מיסקין, 04/02/08 14:05

      זוהי תרומתו של אולמרט את מופז את לבני את פרס את שרון לבטחון ישראל.
      הם הפקירו את פילדלפיה וסמכו על המצרים, שהם ימנעו הסתננות של שאהידים מרצועת עזה לסיני.

  • 38.

    זה בא להזכיר לכם,להניח להבטחות של פינאס ולזין של הנשיא וכו'.

    יגאל כהן, 04/02/08 11:20

    התשקורת ופוליטיקאים נאלחים,גוררים את הממשלה ואת המדינה,לעסוק בכל מה שלא צריך ולא נותנים לממשלה למשול .
    ולא נותנים לצה''ל לנוח מהספינים התשקורתיים.
    החורבן כבר כאן.
    האיכסים יפצחו עכשיו בריקוד דמדם כדי להסיח את הדעת והביבונים ,הרי קניבלים ולהם דם זה שמחת בית השואבה.
    וח'רבנה,ח'רבנה.
    ככה לא בונים חומה.
    האספסוף עלה לשלטון.
    ולשפויים שבכם,תרגיעו.

    • אולי תתגייס למשמר האזרחי במקום לשבת כל היום מול המחשב ולקלל ? (ל''ת)

      תוכניתן, 04/02/08 11:25

      • מה אתה שולח אותו לרחובות ??

        No, 04/02/08 14:01

        הבבון הזה עוד יפתח באש חיה על עוברי אורח רק כי הוא לא אוהב את הצבע שלהם

      • יפה אמרת. הקוהן הזה הוא יצור מאוס. (ל''ת)

        לוי, 04/02/08 14:07

    • ויפתח אולמרט את פי האתון מרחובות ותנער: זה בא להזכיר לכם... (ל''ת)

      וטרינר, 04/02/08 12:03

  • 37.

    אחח אחח אריק אריק , איפה אתה אריק?

    אזרח, 04/02/08 11:19

    בכהונתו של אריק שרון זה לא קרה כל הפיגועים האלו וכל ההתנהלות האפסית הזאת של הממשלה המגוחכת הזאת שמביאה עלינו רק אסונות מבישים כמו מלחמת לבנון השניה , פיגועים ( הגיעו עד אילת בשנה שעברה ) וחיילים חטופים שנזנחו להם בשבי .
    אחח אריק , שלום חבר .

    • אריק שרון הוא זה שהביא עליהו את כל העניין.

      גם כן, 04/02/08 11:31

      הוא גרש את היהודים מחבל עזה ולכן קל להוציא משם פיגועים.

    • בכהונתו של אריק לא היו פיגועים?!?!

      מוני, 04/02/08 11:45

      על מה אתה מדבר?! ומי היה ראש הממשלה בתקופת הפיגועים של 2002-2003 ?? אני ?!

    • אריך שרון הביא את מלמחת לבנון טמבל (ל''ת)

      דוד, 04/02/08 11:51

  • 36.

    מי שבורח מעזה- עזה רודפת אחריו (ל''ת)

    מנורה, 04/02/08 11:18

  • 35.

    אולמרט תתפטר.. נמאס כבר צריך להכנס בערבים!!!

    דוד דימונה, 04/02/08 11:18

    נמאס כבר צריך להכנס בהם הם הגיעו עד דימונה אתם מבינים מזה אם זה ככה הכור גם הוא בסכנה!!!

  • 34.

    אהוד הפעיל לחץ-לחץ-לחץ והבלון התפוצץ... הטמטום שולט במערכת הביטחון (ל''ת)

    דרור, 04/02/08 11:17

  • 33.

    התחלה של סיוט

    איששש, 04/02/08 11:17

    ואני לא סומך על הממשלה הזו.
    אולמרט+רמון+ברק - כשלונרים סידרטיים.

  • 32.

    אולמרט רגוע לאללה , בנוי במקום בטוח . (ל''ת)

    אלי, 04/02/08 11:16

  • 31.

    כל הפיגועים בזכות רה''מ שמשחרר את האסירים בסיטונאות!!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 04/02/08 11:15

  • 30.

    חוזרים לפידאיון של שנות החמישים (ל''ת)

    משה בודק, 04/02/08 11:15

  • 29.

    מה רציתם שישתקו על מה שברק מעולל

    אליהו, 04/02/08 11:14

    להם?הגיע הזמן לדבר שם עם מי שזה לא יהיה ולסגור מדינית

    • רצינו שמישהו יוריד להם פצצות על המרכז המסחרי (ל''ת)

      ואז להגיד להם, 04/02/08 11:25

    • ועם מי בדיוק לדבר?? (ל''ת)

      חסן, 04/02/08 11:36

    • מה רציתם שישתקו על מה שהניה מעולל (ל''ת)

      אליהו, 04/02/08 11:56

  • 28.

    מה רציתם שישתקו על מה שברק מעולל

    אליהו, 04/02/08 11:14

    להם?הגיע הזמן לדבר שם עם מי שזה לא יהיה ולסגור מדינית

  • 27.

    לכבוש את ציר פלדלפי מייד !!!!

    דרור, 04/02/08 11:14

    מישהו שמע את המשפט ''ההתנתקות תתפוצץ לנו בפנים

    • לדרור מהגנון יש מלפפון כבוש במקום שלבני אדם יש מוח (ל''ת)

      הצ'ופצ'יק של ה, 04/02/08 11:32

  • 26.

    אבובה מאזן פרטנר לשלום !

    חכמי אוסלו, 04/02/08 11:13

    נמשיך בתהליך החלום ,עד ליהודי האחרון !
    נקים עוד מדינת חמאסטן 11 ק''מ מרמת גן !
    ובכך נחסל את המדינה היהודית !

  • 25.

    ברחנו מעזה-והיא רודפת אחרינו (ל''ת)

    אלעד, 04/02/08 11:13

  • 24.

    יוצאים מעזה - עזה נכנסת ובגדול

    גדעון לוי, 04/02/08 11:12

    זה פיגוע ההתנתקות מציר פילדלפי

  • 23.

    בדיוק מה שאולמרט רצה

    ש, 04/02/08 11:12

    עכשיו מי ידבר על וינוגרד?

  • 22.

    בואו נחזיר את דימונה. זה היה ישוב פלשתיני מוצלח עד שהגענו (ל''ת)

    שמאל הזוי, 04/02/08 11:12

    • אחלה רעיון!! (ל''ת)

      קרין, 04/02/08 11:29

  • 21.

    יוצאים מעזה - עזה נכנסת ובגדול

    גדעון לוי, 04/02/08 11:11

    זה פיגוע ההתנתקות מציר פילדלפי

  • 20.

    אולמרט תתפטר!!!

    שמואל ,, 04/02/08 11:10

    אתה לא יכול להנהיג את העם הזה.

  • 19.

    למה הם לא מתפוצצים

    דרומי מסכן, 04/02/08 11:08

    כפר שמריהו והרצליה פיתוח? רק שם הם יצליחו להשיג משהו דרך פיגועים...את דימונה אף אחד מהפוליטיקאים לא סופר, בשר תותחים אנחנו!

  • 18.

    להכחיד את השבט הברברי הפליסטינאי!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דרור, 04/02/08 11:06

    • הברברון דרור מהגנון ... (ל''ת)

      הכנס שם!, 04/02/08 11:13

    • הברברון דרור מהגנון ... (ל''ת)

      משתולל באתר, 04/02/08 11:14

      • אני הברברי??????? לא שחטתי שום תינוק בשם אללה!!! (ל''ת)

        דרור, 04/02/08 11:23

  • 17.

    דימונה?

    אייל, 04/02/08 11:06

    מה הפלשטינים לא שמעו באנשי הקשת הדמוקרטית המזרחית , שהמזרחיים הם אחיהם ?

    • מה התגובה הדבילית הזו אמורה להגיד (ל''ת)

      ציון, 04/02/08 11:12

      • שיש גזענים בשני הצדדים. (ל''ת)

        אלון, 04/02/08 11:19

  • 16.

    יאללה ליכודניקים יאללה משתמטים פרימיטיבים

    ישראלי, 04/02/08 11:05

    בערבים כבר נמצא דרך לטפל, אבל בגלל הדמוקרטיה, איך נטפל בכם !!!??? אתם ולא הערבים תפילו את הבית השלישי.

  • 15.

    זה באשמת המתנחלים!כל הצרות בגללם! (ל''ת)

    רפי, 04/02/08 11:03

    • חן חן על הציניות. :) (ל''ת)

      אלון, 04/02/08 11:20

  • 14.

    אולמרט תתפטר כבר נמאסת !

    מודאג, 04/02/08 11:02

    ממשלה מושחטת ומגעילה כולכם דבוקים לכיסא החלום שלי ושל המון אזרחים לראות אותכם מקבלים שכר מינמום ולא מנצלים אותנו מגעילים !!!

  • 13.

    זה פיגוע, רואים את הפירות של תהליך השלום

    טל, 04/02/08 10:56

    תודה ענקית בשם ההרוגים והפצועים לאולמרט, ליבני, פרס והרב עובדיה

  • 12.

    המחבל המתאבד בדימונה

    ילד, 04/02/08 10:55

    השומר של הגן אומר, שמדובר בפיגוע חבלני וגופי החירום של ישראל, נתבקשו להעלות את רמת העירנות.

    למרות שקרוב לוודאי שהמידע הגיע אליו משומר אחר, לרוב המידע שברשותו מדוייק.

  • 11.

    כול המדינה הזו עומדת על טילים (ל''ת)

    פקק תנועה, 04/02/08 10:55

  • 10.

    האם הפיצוץ נגרם מגרעיני עפולה?,,, (ל''ת)

    המדען הראשי, 04/02/08 10:55

  • 9.

    כל חושבים על זה אבל אף אחד לא אומר את זה

    יוסי אביבי, 04/02/08 10:54

    הבדואים נתנו למחבל\\ים מחסה וכיוונו אותם לשם.

    • נכון

      אוהב יהודים, 04/02/08 11:04

      כולם רוצים לא להאמין
      ויודעים שזה זה

  • 8.

    אין מתנחלים=אין פיגועים

    נעמן, 04/02/08 10:54

    ללא נסיגה מלאה לגבולות 1967 והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית, ימשיכו להיות פיגועים.
    תפנימו - הכיבוש הוא הגורם העיקרי למלחמה בינינו לאחינו הפלסטינים.

    די לכיבוש!!

    • צודק. לפני 67 לא היה בישראל טרור ערבי כלפי יהודים... (ל''ת)

      האיש הקטן, 04/02/08 10:59

      • אשף נוסד ב1964 (ל''ת)

        תפסיקו לשקר, 04/02/08 11:09

        • מה אתם מגיבים לפרובוקטור הזה?

          נעמן, 04/02/08 11:18

          שיט - עוד אחד

          • שתוי. כשתתפכח, תבין שזה נכתב בציניות. יש?.... (ל''ת)

            פתת קנועה, 04/02/08 11:42

        • יקירי, זה נכתב בציניות. יש מבין? (ל''ת)

          עוד איש קטן, 04/02/08 11:20

          • אופס... (ל''ת)

            מורה, 04/02/08 11:28

      • צריך לדעת את העובדות

        מורה, 04/02/08 11:24

        לפני 67 היה , ועוד איך, טרור ערבי. הם עצרו אוטובוס עם ילדים במעלה עקרבים וטבחו בילדים, הם פוצצו בארות ליד לוד ובפרוזדור ירושלים ועוד, הטרור אז היה יותר קרוב . קראו להם פידאיון ולא פתח אבל זה היה אותו דבר

      • לך תלמד היסטוריה

        מתנחל, 04/02/08 11:24

        אתה באמת חושב שלא היה טרור כלפי היהודים לפני67' ??

        • מתנחל, קרא שוב, כולל את ה''....'' בסוף המשפט (ל''ת)

          פתת קנועה, 04/02/08 11:43

    • ערבי מתחזה אלו אחיך ולא אחיי נבלה סרוחה (ל''ת)

      דנה, 04/02/08 11:06

    • אז אמא שלך ערביה אם הם אחים שלך

      אריאל שרון, 04/02/08 11:07

      אולי בני דודים, וגם עליהם אני מוכן לוותר ועוד יותר על אנשים מסוממים כמוך

      • הוא ערבי ישראלי

        No, 04/02/08 11:16

        אז הם באמת אחיו

    • מזרח תיכון חדש הבטחת לי שקרן ורמאי (ל''ת)

      שמאלני לשעבר, 04/02/08 11:08

    • אין שמאלנים - אין פיגועים..

      דוד, 04/02/08 11:08

      גם עם נסיגה מלאה לגבולות 67, או אפילו 48 ,והקמת מדינה פלסטינית עצמאית שבירתה ירושלים המזרחית, הצפונית והמערבית... ימשיכו להיות פיגועים. פיגועים נגד יהודים היו גם לפני קום המדינה...
      מתי תפנימו שאנחנו במלחמה שהתחילה מאז הצלבנים שלא התחילה ולא תסתיים בגלל איזה כיבוש דימיוני של עם שמעולם לא היה קיים...

    • אל תרקוד על הדם (ל''ת)

      זה מיותר, 04/02/08 11:10

    • נכון- יצאנו מעזה עכשיו שדרות מתפוררת- אשקלון בקרוב

      ישראלי שפוי, 04/02/08 11:10

      אם המנחלים היו יוצאים מעזה לפני 20 שנה, אשקלון, שדרות, וכל הקיבוצים הסובבים היו איי חרבות.

    • תתאסלם

      עומר, 04/02/08 11:29

      אתה לא מתבייש?
      לך תהיה אחד מהם.
      יהודים נהרגים ואתה בעדם???

      • אני חושב שהוא כבר מוסלמי...

        No, 04/02/08 14:04

        יש לי חברים נוצרים ואף אחד מהם לא מתבטא ככה, רק מוסלמים יכולים לנשוך עד כדי כך את היד שמאכילה אותם

    • אל תדאג נעמן פורצלן - מילה שלי אנחנו נשים את ידינו עליך...ואז תבכה (ל''ת)

      קצין, 04/02/08 11:33

    • הוא מבטא במשפט אחד את הדעה של השמאל! (ל''ת)

      אבי - אשקלון, 04/02/08 11:41

    • הפתאח של אבובה מאזן לקח אחריות ! (ל''ת)

      הפרטנר, 04/02/08 11:44

    • הנעמן הזה קיבל את תעודת השפוי מאיזה מוסד בעזה. (ל''ת)

      מוטי, 04/02/08 12:39

  • 7.

    ישראל במו ידיה

    ערבי, 04/02/08 10:54

    יצרה את חמאס ע''י סגרים ,דיכוי וכיבוש.בנתונים הללו הצעיר הפלסטינאי לא ילך בעקבות פת''ח החילוניים אלא בעקבות החמאסניקים שלא רוצים שלום .אני חושב שהתפיסה המוטעית של ביבי וישראל שקודם עוצרים טרור ואחרי זה שלום היא מוטעית מכיוון ששלום יכול לעצור את הטרור .לדעתי לא יהיה כאן שלום אף פעם .ביב יהיה ראש ממשלה כי הוא חי מהדם

    • פת''ח החילוניים...

      דוד, 04/02/08 11:12

      אחראים ליותר מעשי רצח של יהודים ולא מוסלמיים מאשר החמאס...
      מאז ימי הפדאיונים, דרך חטיפות מטוסים ועוד ברחבי העולם ועד היום כשמנהיגם קורא לאלימות בכל פניה לעמו...
      רק שמאלנים הזוים כגון אולמרט עדיין מאמינים שאפשר לדבר איתם.

    • אתם לא מסוגלים להפסיק לרצוח

      לפחות תפסיקו, 04/02/08 11:14

      רצחתם-לפחות תשתקו

    • אנחנו לא נפסיק עד שהם יתחננו לשלום על ברכיים כרותות (ל''ת)

      שלום עם עמלק, 04/02/08 11:37

    • לפחות תהיה כנה עם עצמך

      עופר, 04/02/08 12:20

      אנחנו אשמים בחמאס? אנחנו גם אשמים על היטלר יימח שמו? ועל המן הרשע? על מה עוד אנחנו אשמים?גם על ישו לא? תלמדו לקחת אחריות על הדעות הגזעניות שלכם, עם של מרצחים. כמה זמן אתה חושב יצליחו הערבים להמשיך ולרצוח ושהיהודים יחשבו שהם האשמים? ארץ ישראל מהירדן לים היא מדינת היהודים לנצח נצחים ולא יעזור לך כלום, אז או שתהיו נאמנים למדינה או שלא תשארו פה, ולא, אתם לא פה לפנינו.

    • דמגוגיה בגרוש..הראש שלכם עובד עלינו בהפוך על הפוך וברוורס.

      עודד יערי, 05/02/08 05:37

      אתם(חוץ מזה שאתם גיס חמישי) בונים על השמאל ההזוי אצלנו ובשיטת ההפרד ומשול.
      ישראל לא יצרה שום חמאס כמו שישראל לא יצרה שום חיזבאללה.
      הערבים יצרו את אירגוני הטרור לאחר שנכשלו בדרכם אחרות לחסל את ישראל.
      אין שום הבדל בין החמאס ולבין הפת''ח אלה זאבים בעור של זאבים ואלה זאבים בעור של כבשים ורוצים לעשות לנו כיפה אדומה.
      זה שלא יהיה שלום אף פעם זה הדבר היחידי שאתה כנראה צודק.

  • 6.

    מדובר בטיל קאסאם מדור שלישי

    רפ''ק רועי לרנר, 04/02/08 10:53

    שטווח שלו 33 ק''מ

    • דור שלישי זה קאסם עם מצלמה שמדבר עם המחבל עד הנחיתה? (ל''ת)

      עודד יערי, 04/02/08 22:06

  • 5.

    זה לא פיצוץ בלון גז ? זה פיגוע על ידי מחבל מתאבד, וזה בדוק !

    משה, 04/02/08 10:53

    לכשיהיה שלום , לא עוד שכול ,

    • שלא יהיה שמאל יהיה שלום

      למשה, 04/02/08 10:59

      השמאל ההזוי הביא עלינו את אוסלו והשאר היסטוריה

  • 4.

    הסיבה ברורה- מחבלים מעזה (ל''ת)

    ק, 04/02/08 10:52

  • 3.

    שלא נדע, נאחל החלמה מהירה לפצועים

    שרון, 04/02/08 10:51

    תחושה שלי - מדובר במשהו לאומני לאור ההברחה המסיבית של אמצעי לחימה דרך גבול מצרים והקירבה של דימונה (יחסית) לגבול זה והעובדה שהיא מבודדת יחסית וקלה לגישה.

  • 2.

    איך לאומני???הרי אולמרט הבטיח מזרח תיכון חדש (ל''ת)

    י, 04/02/08 10:51

    • חבל ששמעון פרס וביילין לא לוקחים

      נביל, 04/02/08 13:59

      אחריות. אין להם אומץ.

  • 1.

    פיגוע!פיגוע!פיגוע! אולמרט אתה אפס וכל השמאל איתך!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שמאל=מחבלים, 04/02/08 10:50

    • אהוד ברח מכל מקום חוץ...

      דמר94, 04/02/08 13:36

      המקום היחיד שברק לא ברח ממנו הוא הכסא בממשלה!