• 57.

    מילים כדרבנות...

    סטודנטית, 05/02/08 14:09

    בן כספית, אני אוהבת את ההתבטאויות שלך! במקרה הזה אתה צודק במלוא מאת האחוזים!
    מה שכן, אין שום דרך לעצור את המירוץ המטומטם הזה של ברק ואולמרט, של ''מי שומר על הכיסא שלו לאורך זמן ומתעלם מגעשותיהם של אזרחי המדינה''..

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    דילמה פוליטית

    לבן כספית, 05/02/08 08:04

    בניגוד לכותרת לטעמי בראש וראשונה מה שאמור להדריך איש פוליטי זו אך ורק יושרתו כלפי הציבור ואח''כ כלפי חבריו.כל היתר זה מסחור זול של הפוליטיקה ושל טובת המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פחדן

    ביבי, 04/02/08 23:03

    מדוע אתה פוחד מביבי?

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הפוליטיקה היא מורכבת

    שי, 04/02/08 18:03

    ולא צפויה. קשה לתכנן מהלכים וקשה לנתח מצבים. צריך גם הרבה מזל והרבה סבלנות. אבל יש דבר אחד שנשאר תמיד פשוט וברור והוא מידת היושר , היושרה ההגינות המוסריות והאמינות. כעת אין לברק ולו גם אחד מאלה, ואין ספק שהוא ישלם על זה את המחיר, וגם אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ניתוח מבריק של עיתונאי רציני !!! (ל''ת)

    אמנון, 04/02/08 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    כל דקה שאולמרט בשלטון מרחיקה את הפתרון

    שרית, 04/02/08 17:00

    אולמרט לא יכול לפעול
    או לא יכול לפעול
    לכן החיזוק שלו מעכב את הפתרון.
    ברק עם ביבי יהוו פתרון יותר מוצלח
    ההיפך,
    עכשיו זה הזמן של ברק להגיע להסכם עם ביבי ,
    הדחיקה של הקץ תעלה לנו ביוקר בתחום המדיני,
    וברק בעוד כמה חודשים יהיה בעמדה נחותה יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בן כספית,הדילמה שלך ושל שאר אנשי התקשורת השמאלנים מעניינים לנו את ה

    אבי, 04/02/08 16:02

    אתה יודע מה.

    הרי מה זה משנה מה ברק החליט, אתה ושאר מתיימרי מעצבי דעת הקהל תצביעו כמו טטלה'ס לברק ולמפלגת העבודה בעיניים.

    מהסיבה הפשוטה, כולכם משקשקים מביבי.

    הלוואי והיה איש ימין אחד (אפילו בגין הגדול לא עשה זאת) שהיה עושה סדר עם התקשורת הזו.

    ואני אתאיסט תל אביבי. לא כתום ולא דתי או כל שד אחר שיושב לכם בראש הגזעני שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כך קורא כשמנסים להכשיר את השרץ(או מעשיו)

    דקל, 04/02/08 15:56

    כל הפילפולים של כספית היו נעלמים לו היה מדובר חלילה בנתניהו.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מאמר שקולע בול !!!!!!!! (ל''ת)

    ישראל, 04/02/08 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כספית אתה רק חלקיק מהעדר המתלהם נגד נתניהו ותו לא. (ל''ת)

    ביבי 1מול השמאל, 04/02/08 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה אינכם מפרסמים דעתי (ל''ת)

    החבר של בן, 04/02/08 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ברק את אולמרט

    לבן כספית, 04/02/08 15:27

    אין ספק שברק איננו טיפש אבל גם חכם הוא לא. לפחות הוא יוכל להחזיק את אולמרט שם למטה....
    אבל שרי העבודה כולם= בושה וכלימה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בן כספית בגדולתו

    בעז, 04/02/08 15:26

    שמעתי אותך בגל''צ אומר שעל אהוד ברק להגיד את האמת ''כמו גבר'', והיא שהוא מפחד מעליית נתניהו.

    אולי תתן פעם אחת גם אתה את דעתך שנבין מה אתה רוצה מהחיים שלנו??

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    עוד מעט מדינת ישראל תהיה מותקפת

    ברק טועה, 04/02/08 15:23

    משלוש כיווני טילים .
    מרצועת עזה .
    מסיני .
    מיהודה ושומרון .
    האופציה הרביעית היא התקפה מלבנון והאיסלאם הקיצוני יחכה לשעת כושר גם לתקוף משם .
    אהוד ברק אמר שבעוד 10 עד 15 שנה לאירגוני הטרור יהיה נשק גרעיני .
    אם כך מה אתה עושה בממשלה שלא עושה כלום ?
    במקום שתקים ממשלה עם נתניהו תמשיך להיות שר בטחון בממשלה שכן יכולה .
    אולמרט הוא ראש ממשלה שהציבור אינו מאמין בו לא בגלל וינוגרד אלא בגלל שהוא מושחת .
    מי מוכן לתת את החברה העיסקית שלו למנהל מושחת ?
    אף אחד . לכן אולמרט וממשלתו זוכים לאחוזים בודדים בציבור .

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברק וממשלת השכול והכשלון

    נח, 04/02/08 15:14

    ברק טעה חמורות.הצבור אומנם
    טיפש אבל לא עד כדי כך.
    בסופו של יום מבחינה פוליטית
    ההשארות של ברק כסרח
    עודף של אולמרט תחסל אותו .
    למעשה כבר היום רואים שהפופולריות
    שלו עוד יותר נמוכה משל אולמרט.
    וזה לא פלא.
    בטווח הקצרצר הוא שר בטחון
    של ממשלה כושלת.
    אין לו שום סיכוי להתרומם.
    אומרים שאם היה הולך לבחירות
    הוא היה חסר סיכוי נגד ביבי
    ולמה זה בדיוק ישתנה בעתיד?
    הרי אם ברק לא ממריא בסקרים
    אחרי שהוא כבר די הרבה זמן שר בטחון.למה זה ישתנה בעתיד?
    בסך הכל הוא הוסיף לעצמו עוד
    תואר של אופורוניסט שלא
    עומד במילה שלו.
    גם הוא יודע שממשלת אולמרט לא תחזיק מעמד יותר משנה.
    אם ילכו לתהליך ''שלום'' -ש''ס תאלץ
    לפרוש אם לא -בשביל מה להשאר?
    התרוץ על המצב הקשה נכון.
    אבל אצל אולמרט המצב הבטחוני
    רק יורע עוד יותר.
    בסופו של דבר איך ברק יבדל
    את עצמו מאולמרט הכושל?
    כל יום שעובר הכשלון האולמרטי
    רק נדבק בו ובממשלתו יותר ויותר.
    אז אני מבין את וילנאי שהוא לא האדם
    הכי חכם בעולם או את הרצוג
    האפורטוינסט אבל אלו לא מנהיגים:
    הם מתענינים רק בעצמם.
    לברק היה היום שלו-והוא הפסיד הכל.
    אם מישהו חושב על איחוד של
    העבודה עם קדימה זה בטח לא בשביל לתת לברק את כתר המנהיגות.
    לכן ברק עשה טעות פוליטית חמורה.
    אומנם זה יקח עוד קצת זמן אבל
    גם במפלגת העבודה יבינו שאם הם לא רוצים
    להפוך להיות שינוי מספר שתיים
    ולהעלם לגמרי הם חייבים בהקדם
    לפרוש ממשלת השכול והכשלון בראשות אולמרט ולייצר אישזהי
    תקווה לעם ישראל.
    אם ברק פוחד מביבי היום
    בדרך שהוא מתנהל זה לא ישתנה
    גם בעוד שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כספית ,זוכרים מי כתב את הספר ''ברק'' שיר ההלל למצביא

    לא פריאר, 04/02/08 15:09

    אתה ממש אוביקטיבי ,הצחקת אותי

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הגדרת את עצמך כ''דעתן'' ? וואלה ? (ל''ת)

    נכד, 04/02/08 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    בן כספית: צריך להחליף את העם

    רונן, 04/02/08 14:19

    השנאה לביבי מקלקלת אצל בן את השורה. חלק מהאנשים טועים חלק מהזמן. אבל כל האנשים כל הזמן, לא טועים. די לשנאה. כן לחשיבה.

    הגב לתגובה זו

    • רונן - צר לי אבל התגובה שלך היא שטות גמורה

      נועם, 04/02/08 15:05

      אין פה מילה של איבה נגד ביבי מתניהו

      יש פה ניתוח (יפה) של נקודת המבט של ברק שלפיה הוא חייב לעשות הכל כדי למנוע מביבי נצחון

      זה הכל

      הגב לתגובה זו

      • תגיד תודה לביבון,זו כבר תגובה מוצלחת של אדום התחת,אל תייאש אותו. (ל''ת)

        יגאל כהן, 04/02/08 16:47

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    ברק ראוי למצביעים שבחרו בו, ושהעבודה תעלם כבר מחיינו

    שמאלן, 04/02/08 13:52

    יש קו משותף ואותו הגיון בין מתפקדי העבודה, שהעלו כשלון מוכח, יהיר, אנוכי וימני כמו ברק שוב לראשות המפלגה (במקום למשל אופיר פינס, מצנע או אפילו איילון), רק בשביל שביב הסיכוי שיחזרו לשלטון, ולהחלטת ברק לאכול את הדגים המקולקלים ולהשאר עם אולמרט.
    בכל מקרה השמאל האמיתי חייב לקחת מרחק 100 קילומטר מהאישיות הנבובה הזו, כדי ששום חלק מהרפש של אולמרט, שעבר לברק, לא ידבק בה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ברק עצר מלחמת אחים ואיפשר עיסוק בקילקולי הצבא והחברה !! זו הבחיה !! (ל''ת)

    מדינאות-לא זבל, 04/02/08 13:25

    הגב לתגובה זו

    • ממש כמו בגין באלטלנה... (ל''ת)

      מלממת אחים, 04/02/08 14:17

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הכל פוליטיקה עלובה, ברק אתמול הפסיד בגדול

    מיואש מהממשלה, 04/02/08 13:06

    הכל לכלוך וכסאות, העם מתוסכל מהממשלה, העם לא מאמין לאולמרט, ברק וכל חברי הכנסת.
    חייבים לצאת להפגנות ולהשבתת המשק עד שהמושחתים יעופו לנו מהחיים.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה מה שקורה כשממנים ערבי לשר ביטחון (ל''ת)

    אאא, 04/02/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברק טועה בן טועה

    תמיד ליכודניק, 04/02/08 11:31

    מדוע לא שואל עצמו איש תקשורת אחד, כיצד זה שביבי הוא האלטרנטיבה היחידה האלטרנטיבה המבהילה כל כך את השמאל ואת התקשורת?
    נמר שיש לו היום כמה? 12 מנדטים??????????????????
    בזכות שני דברים (בלבד)
    1. ביבי שותק
    2. ביבי אופוזציה.
    ביבי שותק יותר מכל דבר או אמרה של ברק או אולמרט. דברים הם ספינים - שתיקה היה הממלכתיות.
    מהאופוזציה.
    לו ביבי היה שותק ממשרד האוצר, או ממשרד התירות? וברק היה שותק מהאופוזציה, היה ברק הנמר היום ולא נועל נעלי ספורט.
    תקנו אותי אם טעיתי !!!!!

    ביבי בשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שתי חיפושיות שנוברות בזבל

    מישהו, 04/02/08 11:03

    אהוד את אהוד נראים כמו שתי חיפושיות זבל, הנוברות באשפתות בנסיון למצוא עוד קצת שאריות שישאירו אותם בסביבה.
    מדובר בשני אנשים חסרי זהות, נטולי דיעה, חפים מכל השקפת עולם.
    כשהם אומרים ''טובת המדינה'' הם מתכוונים לטובות שמהמדינה משפיעה עליהם, כשהם מדברים על ''האיום האיראני'' הם מתכוונים לשאול מופז, וכשהם מדברים על האתגרים הלא פשוים הם מתכוונים לכותרות יום שישי של העיתונים הגדולים.
    הטיעון הדבילי שהם מקריבים את עצמם כדי שלא נקבל את נתניהו הוא מביך בעליבותו.
    בניגוד לאולמרט הגדול והנפלא, נתניהו לא יצאמ למלחמה יזומה והפסיד בה.
    בניגוד לאולמרט הנגדול והנפלא, נתניהו מעולם לא קיבל שוחד, שלמונים, אתנן ודומיהם. מעולם.
    בניגוד לאולמרט החכם הרואה את הנולד, נתניהו הזהיר מפני השתלות החמאס על הרצועה והתנגד להתנתקות (לא מספיק, אבל זה כבר סיפור אחר).

    הגב לתגובה זו

    • בסיכום: אין לעם מנהיג ראוי על המפא

      בוריס ד, 04/02/08 12:02

      יש עם מטופש שבחר מפלגה חסרת עמדה.
      יש עם שרוב לא יהודי שבחר קדימה בגלל שלא אוהבים דתים שלנו וסמחו ששרון מגרש אותם. - עם מבולבל.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מה יותר אידיוטי ומסרס כל עשייה עניינית (ל''ת)

    מאשר בחירות, 04/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מנהיג המתכנן צעדיו עפ'י ''ארץ נהדרת''

    עדי, 04/02/08 10:40

    זה בדיוק מה שאסור שיקרה ב''ארץ מולדת''.
    השאלות האמיתיות והנוקבות אותן צריך להעמיד במבחן המציאות הן :
    האם עם ישראל בטוח יותר בהנהגתו הבטחוינת של אהוד ברק כשהב'ט.
    האם נוכח תרחישי המלחמה הצפויים יוכן צהל כראוי ע'י ברק.
    האם המלחמה האחרונה הוכיחה את הצורך בשר בטחון מנוסה ובעל יכולת.
    אלה השאלות המרכזיות וכל השאר מתגמד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    26 אתה צודק אני איתך (ל''ת)

    מ.ק., 04/02/08 10:33

    הגב לתגובה זו

    • מה לא טבעי ולגיטימי בזה? (ל''ת)

      מתוך השקפה, 04/02/08 10:51

      הגב לתגובה זו

      • כנראה לא קראת את כל התגובה

        אופיר, 04/02/08 11:30

        מותר לחשוב אחרת, לגיטימי לתעב את גישתו הפוליטית של נתניהו, אפשר לא לאהוב אותו ולא לתמוך בו, אפשר להתנגד לו ולדרכיו (גם אני לא מת עליו, בלשון המעטה).
        אבל בחייכם, מה עשיתם ממנו? יותר מזה, מה עשיתם מעצמכם? יש לכם דרך? בואו ותציעו אותה על השולחן. יש לכם מילה? תעמדו בה! יש לכם ערכים? תעופו מהשלטון הנבוב והחולני הזה! תתמודדו בבחירות על רצון העם! ממה אתם כל כך פוחדים??? מהסקרים? הרי ברק עצמו אמר שאינו חושש מביבי, והוא יודע איך להביס אותו. מה קרה?
        ברק אתמול אמר: ''אני יודע בדיוק מה אמרתי בשדות ים, אבל המצב היום שונה''. במה הוא שונה בדיוק? מה לא ידעת אז שגילית היום??
        ברק אמר שיש איומים: חיזבאללה, איראן, חמאס, טרור. נו, אדרבה, תתמודד בבחירות, תנהיג כפי ראות עיניך ותתמודד עם כל האיומים ממקום מוסרי!!!
        כפי שאמרתי, כל ההגיון, הערכים והמוסר בורחים לפינה חשובה אחת:
        ביבי-פוביה!

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    במדינת הגמדים,,ובראש הגדוד צועד אצבעוני המפקד,,ובידו סיכה חדה,,,,,, (ל''ת)

    ליפא העגלון, 04/02/08 10:23

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אנחנו מנסים למנוע חורבן בית שלישי,ופינאס משטה בנשים,בסיפורי בגידות.

    יגאל כהן, 04/02/08 10:20

    פינאס עשה לכם טלנובלה.
    לא חשוב אירן.
    לא חשוב חיזבאללה.
    לא חשוב חמאס,
    לא חשוב אנופוליס.
    לא חשוב,ה''גפס'' של עזה.
    רק האונס,שפינאס אנס את ברק,''להבטיח'',
    זה הדבר היחיד שחשוב לעם ישראל.
    פחחחחחחחחחחחחחחחח.
    פינאס,ארוך כמו שרוך וטיפש כמו נעל.
    וגיבור.
    אפילו משרה(שלנו),הוא לא מפחד.
    אולי כשהוא יתבגר,הוא גם ילמד לפחד.

    הגב לתגובה זו

    • ביוק כך - למנוע חורבן בית שלישי. כמצוות וינוגרד !!! (ל''ת)

      פינס אינפנטיל, 04/02/08 13:27

      הגב לתגובה זו

    • תולעת שמנמנה על קרס בקצה החכה והדג יטרוף אותה (ל''ת)

      הדיג, 04/02/08 14:24

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואל זה נאמר:

    שפוי, 04/02/08 10:20

    פיקח נחלץ ממצבים שכחם לא נכנס אליהם.
    ברק לא צריך היה להבטיח הבטחות שאינו יכול לקיים. אבל זה האיש, ואת זה כולם יודעים.
    יש רק טיפש אחד כמוהו במערכת הפוליטית - ביבי נתניהו.

    זה העונש למדינה שהפקירה ראש ממשלה לכדורי מתנקש.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    מתאים יותר לביבי הכינוי נחש אנקודה -העלבת את הנמרים

    רק לא ביבי, 04/02/08 10:18

    בן כספית, איך אתה אומר ביבי כבר שנים ארוכות הולך רעב, לצערנו יש מספיק בתי תמחוי לרעבים שהוקמו בזכותו לאחר שגזל את הפנסיה של הקשישים - אולי תמסור לו את הכתובות .

    הגב לתגובה זו

    • למגיב 27,מסכים איתך בכל הכתוב. (ל''ת)

      נתן.ש, 04/02/08 16:42

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    תיאור כל הסאגה במילה: ביבי-פוביה

    אופיר, 04/02/08 10:13

    פוביה מטורפת. כולם, פשוט כולם, תקשורת, מפלגת העבודה, מפלגת קדימה, יולי תמיר, פואד, ברק, פרשנינו, הפכו את ביבי לכל יכול בלי שהוציא מילה מהפה.
    תגידו, הוא גם מופיע לכם בסיוטים בלילה? אתם לוקחים כדורים נגד ביבי? אולי טיפול קבוצתי תמיכתי נגד נתניהו?
    אם יש מישהו מהקוראים שמרגיש משהו דומה, אנא שתפו

    הגב לתגובה זו

    • לסלק אותם לאירופה

      אאא, 04/02/08 11:33

      ממילא לכולם יש דרכון אירופאי,ממילא כולם חיים מנדבות של האיחוד ומחוייבים לאינטרסים שלו.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    צודק וטועה ביחד? מה אהוד ברק נהיה פרשן? (ל''ת)

    אנטי פופולוס, 04/02/08 10:13

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כמה דברים שכבר נשכחו

    יקי, 04/02/08 10:01

    מלחמה שנפתחה בלי שום מחשבה - גבתה מעל 130 הרוגים
    מצור על עזה - כרגיל כבר, בלי מחשבה. אין לנו עדיין מושג מה יהיו השלכותיו

    אבל התשובה לכל היא - ביבי. ואני חשבתי שאולי טובת המדינה היא שמנהיגים כושלים שהקריבו את אזרחיהם וחיליהם למולך - ילכו הביתה.

    אבל בפוליטיקה - אומרים ביבי, ואז הכל נסלח.

    ואפילו לא מתביישים בזה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    היום לשקר קוראים ''הצהרה פוליטית''! איזה חוצפה...! (ל''ת)

    המלך שלמה, 04/02/08 10:01

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בן כספית לא מבין עקרון בסיסי

    משל נמשל, 04/02/08 09:57

    אם נמר פגשת ויש עמך עוד מישהו אז ברח לכיוון האחר . כך הנמר יצטרך לבחור את מי לאכול וסיכויי ההשרדות יהיו 50%.
    אבל אהוד בחר להדבק לאהוד וכך הנמר זכה בארוחה כפולה !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מה זה החישוביים הפולטיים האלה, ברק היה צריך להתפטר כי אולמרט כשל,

    שי, 04/02/08 09:53

    כי הפסדנו במלחמה בגלל כושר ההחלטות הגרוע שלו, בגלל חוסר הסבלנות שלו, בגלל שהתפקיד גדול עליו.
    אולמרט ראש ממשלה גרוע ואוי לנו אם נקלע לעוד מלחמה שהוא עומד בראשה.
    זה מה שהיה צריך לעמוד לנגד עיניו של ברק, לא החישובים של אם אני ינצח את נתניהו וא ם לא האם אני אתחזק כדי שאז אנצח.
    נפל דבר בישראל, ישראל הפסידה לראשונה במלחמה ועוד נגד ארגון קטן של 2000 חיילים.
    אולמרט הוא האחראי הראשי לכשלון והיה צריך לשלוח אותו הביתה, נקודה בלי משחקים.
    איפה הנורמה הציבורות, עם כל ה''תחכום'' של ברק הוא עדיין לא הבין שהעם רוצה אמינות, הוא רוצה לדעת שמנהיג שמבטיח גם מקיים, וברק הרס את זה באבחת יד.
    ברק, חישובים פוליטיים זה כל מה שמעניין אותך ולא טובת העם ואנחנו לא נשכח ולא נסלח.
    אבל בוא אני יעשה לך שיעור קטן בפוליטיקה וחשיבה לטווח ארוך.
    נכון, אם היית יוצא עכשיו רוב הסיכויים שהיית מפסיד לנתניהו, אבל היית שומר על האמינות שלך והיה לך סיכוי טוב להיות ראש ממשלה בעתיד ובינתיים אולי היית אפילו שר בטחון אצל נתניהו.
    עכשיו שרפת את כל הגשרים, לא רק שלא תהיה ראש ממשלה בבחירות הקרובות, אתה לעולם לא תהיה ראש ממשלה, אתה נתפס בציבור כפוליטקאי קטן שחושב רק על התחת שלו.
    תאר לך שעוד חודשיים ש''ס יפרשו מהממשלה, מה תעשה אז? מה יעשו כל חבריך להדבקות לכיסא??
    יש לך מחשבה לטווח קצר, והוכחת פעם נוספת שאתה לא יכול להיות ראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    ברק טיפש אחד גדול !

    עידן א, 04/02/08 09:51

    אם הוא היה הולך לבחירות מחר הוא היה מפורר את קדימה שחבריה היו אוכלים אחד את השני כדי להכנס לשמיניה או השבעייה גג שהיא תביא בבחירות ( להזכירכם בסקרים אז הם קיבלו 44 - בפועל 29 אז ה 11 של היום זה משהו כמו 7-8) את כל המנדטים שלה הוא היה גורף והיה זוכה בכ 28 מנדטים.
    את הבחירות הוא לא היה מנצח ( כי הבחירות הבאות כבר גמורות )אבל הוא היה יכול לפחות להגיד - שיקמתי , העלתי את כוחנו ואז להתכונן להתמודדות הבאה.
    אבל אהוד כמו עסקן קטן ופחדן בורח מהציבור ומההבטחות כי פולטקאים קטנים ,כמו קדימה ,חושבים רק על הרגע ולא על המחר.
    מה שהוא השיג זה דחיה של שנה שנה וחצי ( כי הוא לא יכול להגיע לבחירות מתוך הממשלה) ואז הוא יגיע במצב הרבה יותר גרוע ועם אנשי הסכינים , פרץ, פינס וכבל שרק יחכו לרגע שבו יוכלו לתלות אותו אחרי ההפסד.
    ומשם כבר באמת לא תהיה לו דרך חזרה.
    ביי ביי אהוד שלום ולא להתראות

    הגב לתגובה זו

    • עידן אתה מעודן,,יפה ותודה (ל''ת)

      בצלאל, 04/02/08 10:20

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    במדינת הגמדים ...

    ד''ר ארוין, 04/02/08 09:50

    כמו בשיר הילדים הידוע, עומדים 3 גמדים ורבים ביניהם מי יוביל את כל הגדוד.

    ואנחנו עומדים מהצד ומריעים להם, כאילו הם יותר טובים מאיתנו, פחחחח...

    ואנחנו מנסים לשכוח ששלושתם כשלו. שלושתם עשו מהלכים שהזיקו למדינת ישראל.

    רבותי, יש אלפי בני אדם טובים בעם שלנו שיכולים להנהיג את המדינה ואת העם בצורה טובה.
    הם רציניים
    הם ציונים
    הם יהודים טובים
    הם נאמנים למשפחה, לעם ולמולדת.
    הם מסרו ומוסרים נפשם עבור בטחון המדינה וערכיה.
    כואב להם כשהארץ כואבת,
    הם שמחים כשהארץ שמחה.

    הגיע הזמן לדבר על מנהיג אמיתי לעם הזה.

    הגב לתגובה זו

    • ארווינקא, תתנדב אני מצביע עבורך!!!!

      קישון, 04/02/08 23:48

      אני בטוח שאתה יותר טוב מאולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מכבד ומוקיר לא מהיום את בן-כספית.

    נתן.ש מעלות., 04/02/08 09:45

    הפעם חולק אני על הנכתב,וזאת למרות הנכתב בכותרת.מאמין אני ששיקולי ברק היו אך ורק ,טובת המדינה לעיניו.וזאת בהתייחס לפועלו הצבאי למען המולדת.תרשה לי לקרוא לך בן,הכתרתה את ביבי כנמר.תואר שלדעתי אינו ראוי לו,אני מגדירו כצבוע,זה טבעו וזה אופיו.והשאר יוכח בקלפי בבוא העת.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי צבוע? ומה אולמרט? ומה ברק?

      יקי, 04/02/08 10:05

      ברק שברח מלבנון והביא את החיזבללה אל הגבול הצפוני

      אולמרט ששלח חילים למולך תוך ידיעה ברורה שבניו שלו נמצאים הרחק מחול

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    השגיאה של ברק-ההבטחה.

    רות, 04/02/08 09:45

    בכל מקרה,המאבק יהיה בין אולמרט לביבי .קשה לראות את העבודה חוזרת אי פעם לשלטון.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ברק בחר להיות זנב לאריות במקום ראש לשועלים,,והוכיח שהוא לא מנהיג,,, (ל''ת)

    בצלאל, 04/02/08 09:26

    הגב לתגובה זו

    • בצלאל,כמה אתה מחרבן על המאוור,כמה אתה אוכל?

      יגאל כהן, 04/02/08 10:06

      ''בטן רשעים,תחסר''.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    בן כספית טועה

    אזרח, 04/02/08 09:23

    וגם אהוד ברק טעה.
    אהוד ברק לא היה צריך לפרוש כדי לעמוד במילתו. כל מה שהיה צריך לעשות, זה להצטרף עם מפלגת העבודה להצעה לפיזור הכנסת בקריאה ראשונה. זה היה גורם לכדור שלג שבסופו קדימה היתה מדיחה את אולמרט (כי הם מפחדים מבחירות הרבה יותר מאשר כל אחד אחר) והקואליציה הנוכחית היתה נשארת בראשות מישהו אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בן, עברת מהר מדי לעניין הבא

    רועי, 04/02/08 09:22

    מה עם הסטירה בפנים שחטפת בווינוגרד בעניין הטענה הזדונית המטומטמת שלך שאולמרט שלח את החיילים לסלוקי כדי למנוע הישג פוליטי מציפי לבני?
    זהו? עברת לעניין הבא? שום התנצלות(בפני ההורים השכולים, למשל)? קצת מבוכה? הסבר?
    אה, הסבר נתת בעצם. הסברת שאולמרט הוא ''גאון פוליטי'' ולכן כנראה הוא עבד בעיניים גם על ווינוגרד ועל הציבור ועל כולם, רק לא עליך ועל דן מרגלית ועל עוזי דיין ותומר בוהדנה..
    כל העמדה הזאת שלך היתה קלות-דעת מבישה או אולי חנופה למישהו. למי?
    שב בפינה ליום-יומיים.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ''מה ייצא (חוץ מביבי בשלטון ) - השנאה לביבי מעבירה אותך על דעתך !! (ל''ת)

    אירית, 04/02/08 09:21

    הגב לתגובה זו

    • לאירית 13,אנו פוחדים מביבי.

      נתן.ש, 04/02/08 16:47

      הקצב ביבי חתך מבשרינו החי ללא רחמים,והטיב עם העשירון העליון.איננו יכולים לשכוח לו את זה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    בבת אחת?

    נויס, 04/02/08 09:20

    למה לא: בו זמנית או בעת ובעונה אחת?
    עריכה, חבר'ה!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ''ואז, היו כולם מתגעגעים לאולמרט '' - מניין לך כתב חצר חצוף ??????? (ל''ת)

    אבי שריקי, 04/02/08 09:19

    הגב לתגובה זו

    • כולם יתגעגעו לאולמרט ביום בו ברק יהפוך לשחקן כדורסל מקצועני. (ל''ת)

      חוזה עתידות, 04/02/08 10:07

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אולי תסביר את חשיבות היציבות המדינית? את תיקון המחדלים במקום לחפור (ל''ת)

    פרדוקסן, 04/02/08 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    בן כספית מודה שביבי עז כנמר,והאהודים שלומיאלים,הרוב מעדיף נמר עז,, (ל''ת)

    בצלאל, 04/02/08 09:09

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברק חושב שהוא ''הייבר חוכם'',,שלמה המלך בחוכמה,,ואכל יאכל אותה, (ל''ת)

    הפלמחניק, 04/02/08 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    נסחפת,וחוץ מזה,זה לא נמר,זו חפרפרת,היא גרה במחילות.

    יגאל כהן, 04/02/08 08:44

    ביבי בשבילך נמר?
    זה רק בגלל,שהשוטה שיטה בך.
    אין שום כלום בסקרים המוזנים האלה.
    הקרוק משלח ספין ולפני שהיריבים שלו מגיעים לאספסוף(והסמרטוטונים הם הראשונים בגדר אספסוף)הוא עושה סקר ,המבטא את הספין.
    ואז כבר יש לו תדמית של מנצח וכל מיני אפורטוניסטים קופצים על עגלת ה''מנצח''.
    אבל כשהמתקרבות הבחירות,הוא כבר לא לבד מול האספסוף ואז הספינים העלובים שלו ,קרוסים זה אחר זה,כמו השועל שהיה לו, 100 חוכמות ,איך ל''טפל'' באריה כועס.
    הקלד בגוגל:''יגאל כהן,נגד אטילה שומפלבי''.
    שם אני מסביר לו ביתר פרוטרוט,איך עובדת שיטת הביבים.
    ביבי פאסה.
    לא נמר.
    פאסה.
    ביבי כבר ירד בסקרים ל30%.
    מה זה 30% בשביל מועמד יחיד של הימין?
    כמה מזה ישאר לליקוק?
    ביבי עורבא פרח.
    שוטה,משטה בכם,שוטים.
    והקרוק,עוד לא יצא מהחמ''ל.
    כשיצא,יאלץ לענות תשובות על המרפסת החדשה שלו.
    על שיסוי האספסוף בעלילת דם ארורה נגד אולמרט.
    ואז,לא ישאר מהקרוק והליקוק אבן על אבן.
    ושלא תחשוב שהניה,מי יודע מה מציאה גדולה.
    אד'רט מביבי.

    הגב לתגובה זו

    • בחייאת יגאל לך תפוס מישהי שתפרוק ממך את התסכול.... (ל''ת)

      עידן א רחובות, 04/02/08 09:42

      הגב לתגובה זו

      • אם כבר אתה מדבר,למה שלא תדבר עם אחותך?

        יגאל כהן, 04/02/08 10:08

        סדר מה שהוא.
        בת כמה אחותך?
        רק שהיא לא תרים עלי את הזנב כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • דווקא לך תתאים יותר איזו ערביה ..... (ל''ת)

          עידן א רחובות, 04/02/08 16:19

          הגב לתגובה זו

    • כאורך התגובה גודל הלחץ של הכותב (ל''ת)

      שי, 04/02/08 09:54

      הגב לתגובה זו

    • אתה ההוכחה של איינשטין

      ש.פוי, 04/02/08 16:07

      איינשטייו כבר קבע שבנגוד ליקום שהוא סופי הטפשות האנושית היא אינסופית.
      הפחד ההיסטרי מפני ביבי מעביר אותך על דעתך...אם יש לך בכלל כזה מן דבר.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    בכל בחירה ברק היה יוצא רע אבל למה לא להתעסק בכשל מערכתי במקום באיש? (ל''ת)

    לתקן קבלת החלטו, 04/02/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם ברק נשאר - כי לא רוצה שהעם יבחר את נתניהו - הוא פוגע בדמוקרטיה

    יופיטר, 04/02/08 06:59

    שכן - אם הוא חושב שנתניהו יבחר - סימן שזה מה שהעם רוצה - לא נראה לכם שזאת משוואה פשוטה ומדוייקת?

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אם ברק טועה -איך צודק? טעות מוצדקת? מה זה? (ל''ת)

    יופיטר, 04/02/08 06:56

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הצחקת אותי - מי יבחר את אולמרט? אין לו בלל מיפלגה (ל''ת)

    יופיטר, 04/02/08 06:55

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מדהים, כולם (ממשלת השמאל/תקשורת) עסוקים אך ורק בניטרול רצון הרוב... (ל''ת)

    דמ דמו דמוקרטיה, 04/02/08 06:34

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כיוון שבן כספית תמך והתנגד להתנתקות בבת אחת, הוא לא רלונטי לגביי. (ל''ת)

    עוטף עזה., 04/02/08 06:33

    הגב לתגובה זו