• 79.

    הרב מצגר - טול קורה מבין עיניך

    נחמיה, 10/03/11 00:35

    חצוף

    IP: 212.150.65.9דווח על תגובה זו

  • 78.

    אשתו של מצגר בכלל לא טובלת...

    קנקן מלא יין, 04/03/08 01:45

     

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

  • 77.

    מה יש לכם חולי מין, אז חכו לחתונה מה יקרה לכם. (ל''ת)

    מטר, 19/02/08 10:43


    IP: 85.250.84.216דווח על תגובה זו

  • 76.

    מסכת ארוכה-. גם לנשוי/אה גם לרווק /ה.

    ד.ח., 12/02/08 00:15

    שמירת הצניעות אינה רק לרווק.
    זה לא נגמר ב-''כן מקווה או לא מקווה לפני נישואין''
    זו מסכת ארוכה של חיי טהרה גם ואולי בעיקר אחרי הרווקות-בנישואין.
    מול פיתויים יומיומיים מול פריצות גדר כמעט בכל מקום.גם הנשוי וגם הרווק נדרשים לעוצמה והתחזקות. הרווק חשוב שידע ויתנחם שלא רק אצלו יש קושי ובנישואיו יתחילו חייו הקלים,הנוחים מבחינה מינית,או אז יתגלה כי יש שכר עצום לכך- חיי נישואין עם טהרת המחשבה בינך ובין רעייתך בלבד.
    ומכך באה חיבה, אינטימיות , נאמנות ועוד...
    זה שווה . לא כך? זה הרי מרחיק מבגידות וניאופים או סתם רומנים מכוערים. אגואיסטים ומלאי יצריות .

    IP: 80.230.194.30דווח על תגובה זו

  • 75.

    רק תשימו לב כמה תגובות התפרסמו כבר

    שירה, 07/02/08 18:58

    העובדה שלכל אחד יש מה לומר מצביעה על זה שזה חי וקיים וזה פה! ובתור רווקה בת 23 אני בעד, מספיק עם החינוך הדתי הסגפני, אל תחנכו אותנו להיות בחברה מעורבת וגם לשמור נגיעה, ככה זה הולך, אנחנו חיים בחברה נורמאלית, יש אנשים שמרוב שהחינוך הוטבע בהם קשה להם להגיע לאינטימיות עם בני הזוג שלהם!
    לא יקרה שום דבר אם זוג שאוהב ומחויב אחד לשני ידע גם להינות! אנחנו בסך הכל בני אדם...

    IP: 83.130.144.6דווח על תגובה זו

    • שירה שלום לך! את ממש מזכירה לי את הבדיחה על הפרסי. היכנסי.

      מני, 09/02/08 22:53

      אדם אחד שאל את הפרסי מה השעה? ענה לא הפרסי. אם אגיד לך מה השעה אז תשאל אותי כמה עלה לך השעון? ואח''כ תשאל היכן אתה גר? ואם יש לך בת בשבילי? אז אני לו רוצה לומר לך מה השעה! כך אתן הפמניסטיות (הסוטות) מתנהגות. לא התורה מנהיגה אותך. אלא את זאת שמנסה להנהיג את הדת. אך דעי לך שזוהי הדרך של שונאי הדת זו הדרך של החילונים. אנחנו לא חילונים אנחנו יש לנו יראת שמים. אנחנו אנשים שאכפת לנו מהדת. את לא צריכה להראות שאת יוצאת דופן. ואם את באמת כזאת אז תלכי לאישפוז או תלכי ליעוץ אם את כזאת נפורמאנית אני בטוח שהרופה יעזור לך. רק חבל שאת צריכה לקרר בנות אחרות שבאמת מעונינות להשאר בדת.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 74.

    די למכבסת המילים..

    ניקוי יבש, 07/02/08 02:31

    אין טבילת רווקות.

    יש שכיבת רווקות.

    קראו לילד בשמו.

    IP: 89.138.97.117דווח על תגובה זו

  • 73.

    האם לפני שאני בועל בתלמוד תורה או בישיבה קטין אני צריך לטבול או

    פדופיל חרדי, 06/02/08 19:11

    לברך ברכה כלשהיא? יש שו''ת שיכול לענות לי על זה?

    IP: 89.139.213.75דווח על תגובה זו

    • במיקוואות גם תוכל לטבול וגם לבעול....... (ל''ת)

      גם במיקוואות, 06/02/08 20:56


      IP: 89.139.213.75 דווח על תגובה זו

    • ברור, ברכת ברוך דיין האמת.

      ברכת הדיוט, 07/02/08 02:29

      או שיברכו עליך ברכה זו.

      IP: 89.138.97.117 דווח על תגובה זו

    • מחלוקת פוסקים

      א, 01/05/08 12:47

      האם לברך על אנשים כמוך ''אשר יצר'' או ''משנה הבריות''. וספק ברכות להקל.

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 72.

    מצגר טועה לצערי

    ירון, 06/02/08 15:49

    אין מושג כזה טבילת רווקות,בהלכה יש פנויה או נשואה אין מושג הלכתי שנקרא רווקה,יש תשובה בעניין אצל הרב חיים דוד הלוי זצ''ל, הבעיה אינה בטבילה אלא בזה שצריכים להיות נאמנים זה לזה יחד, היינו שהבחורה לא תחליף חבר כל יומיים(בין טתבול בין אם לאו). שאז יש איסור ''קדשה'' (בין טבלה בין לא) אם מדובר בזוג קבוע ורציני זה סיפור אחר

    IP: 89.1.132.129דווח על תגובה זו

  • 71.

    מה יותר חמור?

    תוהה ומתייסר, 06/02/08 11:43

    האם אין אוננות עבירה יותר חמורה/חמורה בדיוק באותה מידה כמו קיום יחסי מין לפני החתונה,אם כל המגיבים,קוראי הכתבה יסתכלו פנימה על עצמם ויאמרו שהם מצליחים להתגבר על עצמם גם בנושא זה. אז אני שואל אם מקפידים מצויין וזה ברכה וראוי להערכה אבל אם לא מצליחים אז לפחות לחוש מגע וחום אנושי של מישהו אחר זה חשוב מאוד מאוד

    IP: 89.0.144.244דווח על תגובה זו

    • אל תדבר מחוסר ידע, הנה קצת מקורות

      אבירם, 01/05/08 13:00

      ביאה על פנויה תוך המנעות מהכנסות להריון, לא רק שכוללת בתוכה את איסור הוצאת זרע לבטלה, אלא היא היא המקור לאיסור בהיות שבכך נתחייב מיתה אונן בן יהודה כ''ש ''וְהָיָה אִם-בָּא אֶל-אֵשֶׁת אָחִיו וְשִׁחֵת אַרְצָה לְבִלְתִּי נְתָן-זֶרַע לְאָחִיו. י וַיֵּרַע בְּעֵינֵי יְהוָה אֲשֶׁר עָשָׂה וַיָּמֶת גַּם-אֹתוֹ'' (בראשית ל''ח, ט-י).
      ועיין נידה דף י''ג ע''א.

      חוץ מזה ביאה על פנויה היא בעצמה איסור דאורייתא ולוקים עליו כמו שכותב הרמב''ם הקדוש בספר המצוות, מצוות ל''ת, שנ''ה.

      פרט לכך יש בכך הרבה איסורים נוספים כפי שיודע כל מי שיש לו מושג קלוש כלשהו ביהדות.

      אז אנא ממך, אל תזרוק דברי הבל לחלל העולם ועוד ברבים, ללא כל אסמכתא, זו פשוט שערוריה, ושערוריה שנותנים לאנשים כמותך במה.

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 70.

    תתחתנו בגיל 12 (ל''ת)

    שיבולת, 05/02/08 15:16


    IP: 84.108.236.3דווח על תגובה זו

    • תודה לרב מוצפי וארגון טהרת הבית

      , 12/12/14 02:15

      תודה לארגון טהרת הבית
      ישר כח
      ברכה והצלחה :-)
      טהרת הבית מקווה שלי :-)
      בת מלך

      IP: 5.29.182.83 דווח על תגובה זו

  • 69.

    רק לרבנים מותר

    מעין מצפת, 05/02/08 13:32

    לרבנים ויועצים רוחניים חרדים ולרבנים ראשיים מותר לעשות סקס מזדמן וגם לגנוב ולקבל שוחד ועוד כל מיני דברים טובים

    IP: 212.235.34.231דווח על תגובה זו

    • אפשר לשאול מאיפה הבאת את השטויות האלה?

      שושי, 13/10/09 16:42

      זה שיש חשד שהוא לוקח שוחד זה לא אומר שאפשר להתיר לכל העם לעבור על איסור עריות שעונשו מיתה...את יודעת..

      IP: 87.68.72.77 דווח על תגובה זו

  • 68.

    המרן קלינטון יבדל''א כבר פסק בפרשת לוינסקי כי מין אורלי הוא לא מין

    המרן קלינטון, 05/02/08 09:04

    כך שמצגר יכול להיות רגוע בנות ישראל הכשרות לא יחטאו במין...........

    IP: 89.138.213.84דווח על תגובה זו

    • ומי ''פוסקת'' כהלכה ? (ל''ת)

      שיבולת, 05/02/08 13:10


      IP: 84.108.236.3 דווח על תגובה זו

      • יש אחת כזאת.

        תקנאו, 05/02/08 13:44

        אבל לא אגלה לכם מי זו,כי היא רק שלי.

        IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

  • 67.

    האם קיום יחסי מין אנליים כדי לשמור על הבתולים לחתונה מצריכים

    דתיה, 05/02/08 07:56

    טבילה או לא.

    IP: 147.236.238.4דווח על תגובה זו

    • זו באמת קריעת תחת לשמור על הבתולים עד החתונה (ל''ת)

      קריעת חחת, 05/02/08 08:02


      IP: 147.236.238.4 דווח על תגובה זו

    • שלום! יש לי תשובה הילכתית

      מני, 05/02/08 08:31

      הכי פשוט זה שתדחפי לחבר שלך מלפפון ככה שאת תישארי בתולה. והוא? הוא רגיל לזה מהישיבה!

      IP: 77.125.110.52 דווח על תגובה זו

      • זה רק טיפש חילוני יכול ככה לומר. זה בטוח לא מני מב''ב. (ל''ת)

        דתיה, 05/02/08 09:26


        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • אם את מצריכה אנאלי,זה יגלוש לבננה ומרוב תאווה יפתחו שערי גן עדן

      קלינטון, 05/02/08 10:27

      מי שמחליטה להיות אקדמאית מובטח לה להשאר רווקה עד שהיא תאבד בתוליה לX ותתחתן עם Y ובכל פעם שתראה את X תשכח את Y וגם הילדים יהיו ממזרים כי בעת ששכבה עם Y חשבה על X לכן כל ההצעות של רבני יש''ע הם תוצאה של עזיבת מים חיים ולכת אחרי בורת נשברים אשר לא יכילו המים.
      כלומר עזבו את השורשים וחשבו להתחכם במוסכמות רצו להדמות לחילוניים מבחינה כיפית וחברתית וצבאית והתוצאות הם שאין פתרון אלא להזדיין או מאחורה או מקדימה או שניהם יחד.
      יש פתרון אחר והוא קשה מאוד,כי קשה לרבנים להודות בטעותם,והיא לנתק קשר חברתי וציוני עם המדינה ולהיות כמו החרדים ובכך להציל את בנות ישראל מחיפושים אחרי מענגים.

      IP: 79.178.243.180 דווח על תגובה זו

    • התופעה הזו אכן נפוצה,ואפילו מאד,בקרב הציבור הדתי.

      דתי, 05/02/08 10:30

      כך ניתן לרקוד על שתי החתונות...
      מנסיון (מהנה,צריךלומר).

      IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

      • dati my ass. Usseirim yerakdu (ל''ת)

        sham, 05/02/08 14:18


        IP: 172.168.43.219 דווח על תגובה זו

    • ישנן עוד דרכים

      דתיה 2, 05/02/08 10:49

      אפשר גם בפה,למשל.

      IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

    • מחייב טבילה וגם לגבי התגובה גם מחייב טבילה. אשה טובלת להטהר מטומאת

      car, 05/02/08 11:48

      נידה. אך לא אמורה לזנות לפני הנשואין כמ''ש בברכות הנישואין: ''אסר לנו את הארוסות והתיר לנו את הנשואות ע''י חופה וקידושין''. ויפה שעה אחת קודם.

      IP: 79.183.167.240 דווח על תגובה זו

    • kedarka, veshelo kedarka are the same (ל''ת)

      evil, 05/02/08 14:13


      IP: 172.168.43.219 דווח על תגובה זו

  • 66.

    אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאירה שלמה.

    ריקי, 05/02/08 00:08

    לדתיים אסור לקיים יחסי מין ללא נישואין. נקודה.
    את הדת זה לא מענין שגיל הנישואים עולה. מצידה של הדת, תתפוצצו עד גיל חמישים או לנצח אם לא התחתנתם.
    רוצים להשאר זכאים לתואר הרם ''דתיים''? תצייתו ותסבלו בשקט.
    רוצים לקיים יחסי מין? סבבה. תקיימו חופשי. אבל אל תקראו לעצמכם ''דתיים'' אלא לכל היותר ''מסורתיים'' שזה סבבה בפני עצמו. מי אמר שצריך את התואר ''דתיים''?
    כל ההמצאות הללו של מעלית שבת, טלפון שבת, והרעיון של טבילת רווקות, זה לנסות לעבוד על אלוהים כדי ''ללכת עם ולהרגיש בלי''.
    אולי גם נטבול קצת לובסטרים במקווה כדי להפכם לכשרים לאכילה רק כי הדתי לא יכול להתאפק מלאוכלם?

    IP: 79.183.137.162דווח על תגובה זו

    • כי הן רצו אקמיה,ודחו נישואין,לכן באה עליהם הצרה המפתה (ל''ת)

      ישורון, 05/02/08 10:29


      IP: 79.178.243.180 דווח על תגובה זו

  • 65.

    יש רצוי ויש מצוי.

    גילת, 05/02/08 00:02

    מצד אחד הרבנות צודקת - לפי הדת אסור לקיים יחסים למי שאינו נשוי. קשה? מבחינתם ככה זה. הדת קשה אז תסבלו. הם לא יכולים לתת לגיטימציה למין ללא חתונה (שהוא בעצם הסיבה לבקשה לטבול). בדיוק כמו שהם לא יכולים לאשר מסעדה שמגישה צ'יזבורגר, ורוצה הכשר על הבשר...
    מצד שני, מי שמספיק בוגר לקיים יחסי מין, צריך גם להיות מספיק בוגר בשביל לנהל את חייו בעצמו ולא לתת לאנשי דת לקבוע לו הכל בחיים, כולל בתחומים כל כך אינטימיים.
    לא כל דבר צריך שאלות קיטבג!.
    אגב, מדינת ברזיל למשל, היא מדינה קתולית דתית ובמסגרת הדת הזו אסור כלל להשתמש בקונדומים. למרות זאת, השלטונות בקרנבל מחלקים המון קונדומים חינם ומעודדים שימוש בקונדומים כי הם יודעים שציות לדת יגרום להפצת האיידס וההריונות הלא רצויים.
    הם פשוט מעדיפים את ה''גרוע פחות'' .

    IP: 79.183.137.162דווח על תגובה זו

    • גילת בוקר טוב! אל תחשבי ואל תשווי ביננו לבין ברזיל. היכנסי.

      מני, 05/02/08 09:34

      זה לא הדתים אומרים שאסור לקיים יחסי מין לפני חתונה. זה הדת או יותר נכון התורה שלנו. למה כל דבר זה הדתים? יש תורה ושם יש הוראות יצרן ורצוי שתלמדי ואז לא יהיו לך ספקות. וגם לא השואות. אנחנו היהודים לא כמו שאר העמים. ומה שאתם מציעים כבר היה בסדום ועמורה. שמה הם שמרו על הביתולים והיו עושים שלא כדרך הטבע ועל זה במיוחד הקב''ה שרף באש את העיר הזאת.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 64.

    זה יוצר מצב של נישואי לחץ.

    אנשופלה, 04/02/08 23:59

    זוג צעירים חרמנים, יתחתנו בלי לחשוב, בלי לשקול אם הם מתאימים, בלי לחשוב על העתיד, רק כי הם רוצים לקיים יחסים.
    מהר מאד גם יגיעו ילדים (כי אסור למנוע אותם) וכך ימצאו את עצמם שני צעירים, שעדיין לא בשלים לנישואים, בטח שלא להורות וזוגיות, תקועים יחד, ללא מוצא (גרושים גם הם לא באים בחשבון בדרך כלל) ואומללים, וכל זה כי היו חרמנים ולא היתה להם אופציה אחרת.

    IP: 79.183.137.162דווח על תגובה זו

    • לא כל האנשים כאלה אתה יודע...

      שושי, 13/10/09 16:49

      ומה לעשות יש בחיים רעיון מגניב כזה שנקרא דחיית סיפוקים, שמעת עליו? לא כל דבר בחיים שרוצים כאן ועכשיו מקבלים, מה לעשות? רוצה להפציץ את אירן? תצטרך לחשוב על תוכנית מספיק טובה כדי לתת להם מכה אנושה ולא לזרוק עליהם פצצות כמו טמבל. יש בזה קצת הגיון,לא?

      IP: 87.68.72.77 דווח על תגובה זו

  • 63.

    נקודת מבט אישית -כנסו

    דניאל, 04/02/08 23:21

    כשמסתכלים על הקרנבל שנעשה סביב לעניין טבילות הרווקות, תכל'ס הוא די תמוה.
    ברור לכולם שאלו שמחליטות לטבול / לקיים יחסים לפני החתונה שייכות לזרם היותר ליברלי בציבור הדתי לאומי כך שדעתו של הרב מצגר בטח שלא תניא אותן מלטבול משום שהוא לא האוטוריטה ההלכתית / מוסרית בעבורם ובצדק.
    כך שלמעשה אלו שרוצות לטבול ובכך להקהות מעט מייסורי המצפון שלהם ימשיכו לטבול במקוואות האלטרנטיבים שלהם ואלו שכבר עברו את השלב הזה יפסחו על הטקס הזה ובא לציון גואל. כך שמנקודת המבט שלי כל הדיון הוא בזבוז רוק וירטואלי ותו לא

    IP: 147.161.37.25דווח על תגובה זו

  • 62.

    הרבנים הדתיים נאחזים בעבודת אלילים הכל כדי שהציבור שלהם ישארו בורים

    זה טוב לאינטרס, 04/02/08 23:00

    הפרטי של הרבנים ונציגיהם בכנסת ובממשלה .

    IP: 79.178.81.216דווח על תגובה זו

    • הבורים הוזים רעיונות מהרהורי מוחם

      אחד שיודע, 05/02/08 02:34

      וחלומות שוא, כדי להצדיק את התהום המוסרי בו הם שקועים עד צואר.

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

      • העולם היום בהרבה יותר מוסרי ממה שהיה אי פעם

        בהיסטוריה, 05/02/08 06:16

        אבל החיים בעולם הדתי דימיוני משלים את עצמם שהם נעלים וטובים יותר מכולם, ומזרע זה צומח כל מה שרע באדם ובעולם!
        ומתמיד כשהדת שלטה השחיתות וחוסר המצפון חגגו!

        IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

        • שאלות. מה מוסרי אצלכם? לשכב עם בחורה לפני החתונה? ואז? מה? היכנס.

          מני, 05/02/08 09:45

          ואז מה? אתה האדם הנאור ואני הטיפש והסגור והחשוך? אתה מרגיש או רוצה לחשוב כך. כי קשה לך לראות כמה החרדים מצליחים לשמור על עצמם (עד כמה שניתן) לא להתנהג כבהמות. אז אולי הפוך? אתה הוא הטיפש והחשוך שרק רואה את יצריך ומרגיש צורך עז להתפרק מכל דבר ולא לשלוט על יצריך ולהתנהג כמו בהמה. הקב''ה נתן לנו את האישה (נקבה) רק לצורך ילודה מתוך נישואין. כמו שכתוב ''ולא תהיה קדשה מבנות ישראל''. בייי.

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

          • אתם מצליכים לשמור אף ורק על המיעוט הטיפש שבכם

            השאר עזבו, 05/02/08 17:45

            ןאכן תהיו לשמורת טבע, בדיוק כמו השומרונים!

            IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

          • כל דבר שאינו מזיק לאדם לזולתו או לעולם

            אין שום טעם, 06/02/08 06:43

            עליו!
            בחירה כזאת אינה קיימת בבהמות, חוץ מבורים ועמי הארץ שנחשבים לבהמות, מפני שמנהיגי דת שולטים עליהם ועל מחשבותיהם וכדומה לבהמות הבחירה הזאת נשללה מהם!

            IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

  • 61.

    עינוי

    ענת הסובלת, 04/02/08 21:44

    אני בת 32 . לא קיימתי יחסי מין מלאים בחיי. מפחד אלוהים ופחד איידס ועוד מיתות משונות. רציתי להגיד שאני לא רוצה כרגע חתונה. עד שלא אמצא את האחד שהכי מתאים לי. ולבינתיים אני עוברת סיוט שלא נברא מבחינה מינית.
    לגבי הטבילה במקווה. עברתי דרך ארוכה מדת של מאה אחוז לדת ל שמונים אחוז ולא אכפת לי יותר לעבור על הרבה עברות. אני לא מקיימת יחסי מין לא מפחד אלוהים כמו מפחד חברתי . והרגל של חברה ודעות קדומות על זנות ואישה מופקרת . וכו'. אבל תכלס . בחיי. כרגע אני בנקודה שאם אמצא בחור לא אכפת לי מקווה לא מקווה. כבר עשיתי דברים בחיי ולא האיסור הזה יעצור אותי. אצלי זה יותר מנטלי. חברתי. לא אכפת לי מאלוהים שגורם לי סבל יום יומי. ללא חיבוק ללא מגע. לא בגלל התורה . אלה בגלל החברה הדתית יותר נכון. אני לא יודעת אין לי הכלים לשחות בעולם החילוני.
    אנשים חילונים רחוקים מהמנטליות שלי.
    לבינתיים אני לא אחכה למקווה. אם סוף סוף יהיה לי המצב לשכב עם הבן אדם שאני אוהבת כמובן לא אלך למיקווה. אלא קודם אנסה מין איתו. אצלי מיקווה זה רק אחרי החתונה. אם ארצה להתחתן. אם לא. מקווה לעבור את הפסים. כן לחזור בשאלה. ולא לא מיקווה.
    עם הרב מצגר בלי הרבה מצגר. הדברים שהוא אומר יגרמו לבנות לשכב בלי מיקווה. ולעזוב את הדת.
    נקודה.

    IP: 72.89.216.83דווח על תגובה זו

    • אלו ששוכבות בלי נישואין לא יעזבו..

      נקודת אמת, 05/02/08 02:37

      את הדת, הן כבר עזבו אותה.


      דת אינה ניתנת לחלוקה לפי חשק, או שדתיים,או שלא.

      מי שמצהירה מראש שהדת אצלה חלקית בלבד-עד הפופיק- אינה דתית, נקודה.

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

    • ענת, את אמיצה מאוד! (ל''ת)

      תומר, 05/02/08 07:03


      IP: 84.110.234.125 דווח על תגובה זו

    • אני לא מבין למה הקב''ה אשם במצב לדעתך

      יהודי, 05/02/08 08:45

      את בחרת לא להתחתן.

      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • בע''ה תמצאי את הבחור. והכל יראה לך יפה. ותאמרי ב''ה שהחזקתי מעמד. (ל''ת)

      yo, 05/02/08 11:52


      IP: 79.183.167.240 דווח על תגובה זו

    • תשאירי פרטים

      איציקו, 05/02/08 15:34

      אני אעזור לך ....

      IP: 147.236.238.159 דווח על תגובה זו

  • 60.

    חבר שלי בא עליי ''שלא כדרכי'' וסוף בעילה היה בפי . האם עליי לטבול?

    שושי, 04/02/08 21:41

    הלכתי לשאול רבנים והם התעקשו שאדגים להם מה קרה כשבהדגמה הם בתפקיד חבר שלי....סתם אתם יורדים עליהם הם ממש אנשים נחמדים....

    IP: 132.69.234.224דווח על תגובה זו

    • No need. AIDS will solve you (ל''ת)

      everything, 05/02/08 14:22


      IP: 172.168.43.219 דווח על תגובה זו

      • You orthodox idiots haven't heard of condoms (ל''ת)

        obviously, 06/02/08 15:08


        IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

    • סתם תגובה של איזה ישראלי אנטישמי מצוי (ל''ת)

      YoYa, 06/02/08 13:04


      IP: 62.219.162.218 דווח על תגובה זו

      • סתם תגובה של שטוף מוח דתי מצוי (ל''ת)

        בגטו, 06/02/08 15:12


        IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

  • 59.

    אגדות למבוגרים

    אישמוטו, 04/02/08 21:21

    דת ממוסדת=סיפורי אגדות למבוגרים.
    האיסור הנזכר, כמו רוב איסורי הדת הממוסדת נועד למטרה אחת ואחת בלבד- שימור הממסד הדתי והרבנים שבתוכו. זה עובד כבר כמה אלפי שנה , וכל עוד אנשים יבחרו להשתמש במתווכים בינם לבין אלוהים זה ימשיך לעבוד. אין בזה כל ערך או הגיון, זה אמצעי שליטה פשוט - מדוע אתם מקבלים הנחיות לחיים שנכתבו על ידי אנשים שידעו על הסובב אותם פחות ממה שילד בן 5 יודע היום. זה פשוט פאטתי.תתבגרו כבר חבורת תינוקות חסרי בינה ודעת.

    IP: 84.94.80.154דווח על תגובה זו

    • איך בדיוק זה עובד ?

      ק, 05/02/08 02:40

      איך האיסור הנזכר משמר את המימסד הדתי ?.


      אילו המימסד הדתי היה שואף לצרף אליו אנשים נוספים, היה מתיר כמה איסורים, ומצרף אליו גזרות רחבות בציבור החילוני.

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 58.

    בעיות מקווה

    דתיה בת דתיה, 04/02/08 20:53

    א. מי שעדיין לא יודע יש בעיה עם כשרות המקוואות בארץ. לדעת רבנים מעדות ספרד הם לא כשרים....
    ב. קיום יחסים בפעם הראשונה ללא ברכה הינה עבירה.
    ג. מי שכבר עשתה זו ולא תוכל לטבול במקווה יש דרכים אחרות מבחינה הלכתית לפתור את הבעיה.

    IP: 192.115.103.59דווח על תגובה זו

  • 57.

    אז מה? עדיף לעבור על איסור כרת? אם היה מדובר על ילדיך? מר מצגר? (ל''ת)

    yo, 04/02/08 20:35


    IP: 212.143.144.153דווח על תגובה זו

    • Veal kaze neemar, ein anu achraim leremaim (ל''ת)

      haba litame, 05/02/08 14:23


      IP: 172.168.43.219 דווח על תגובה זו

  • 56.

    על המקלחת שמעתם?

    mikveleta, 04/02/08 20:24

    מקלחת, אמבטיה...בקיצור נקיון!!!

    IP: 217.132.184.174דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?!

      eyal, 04/02/08 23:25

      נקיון וטהרה לא עובדים על אותה סקאלה

      IP: 89.139.122.39 דווח על תגובה זו

  • 55.

    אני לא מקיימת יחסים, אבל למה למען השם תאסור עליי לטבול לפני חג או ר

    רווקה, 04/02/08 18:44

    ראש השנה? למה חבריי הרווקים גם כן, יכולים ללכת לטבול במקווה של האר''י בצפת לפני שבת או יום קדוש אחר, ואתם תמנעו ממני אפילו לטבול במקווה שליד ביתי??? באיזו זכות??? למען השם!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    IP: 85.250.237.1דווח על תגובה זו

    • מתערב איתך שלפני חגים יתנו לך

      אלי, 04/02/08 20:48

      דיי לצעוק

      IP: 79.178.66.216 דווח על תגובה זו

    • אין שום ערך לקובלנה שלך

      אבירם, 01/05/08 13:06

      כל הטבילות שאנו עושים הוא על דעת רבותינו שדעתינו קצרה מדעתם. כך שאם את לא צריכה לטבול לדעתם אז את לא צריכה.
      מי יכול לבדוק מדוע פנויה שבאה לטבול טובלת? האם יתירו לכולן בערבי שבתות וימים טובים? זו תהיה פירצה לפרוצות ומה הועילו חכמים בתקנתם?!

      עליך לחשוב על כלל ישראל, ואם הרב פוסק כך למען הכלל, לך בתור פרט אסור להוציא עצמך מהכלל.
      הרי מה שווה מצוה או דקדוק סופרים נגד הכלל? התורה ניתנה לכלל ישראל כידוע.

      כל טוב.

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

      • מקווה טהרה

        , 12/12/14 01:55

        רק במקווה עם מי גשמים עם 40 סאה
        כשר
        ארגון טהרת הבית מקווה נשים מיוחד כן 100יוחד
        יפה ונקי מאד ומפואר
        חוויה של פעם בחודש
        חוויה רוחנית מאד מאד...
        זה כדאי זה שומר על טעם החיים
        טהרת הבית משקיע הרבה המון כסף בהקמת מקווה מפואר
        הרב מוצפי משקיע את הכי טוב
        הכי הכי מעולה במקווה טהרת הבית

        IP: 5.29.182.83 דווח על תגובה זו

  • 54.

    אתם הדתיים מה זה דפוקים! (ל''ת)

    ישראלי, 04/02/08 18:07


    IP: 84.108.97.125דווח על תגובה זו

    • כל אחר והדפיקויות שלו. רוצה להתחלף? (ל''ת)

      ישראל, 04/02/08 18:51


      IP: 212.179.237.15 דווח על תגובה זו

  • 53.

    טוב, אז בלי. (ל''ת)

    נעמה, 04/02/08 17:27


    IP: 89.138.218.2דווח על תגובה זו

    • את לא הבת שלי

      ל-53, 04/02/08 21:37

      בכל זאת התעלפתי.

      IP: 85.250.151.115 דווח על תגובה זו

      • עזבי אותך, סתם זנזונת. (ל''ת)

        אחד שיודע, 05/02/08 08:53


        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 52.

    יש לכולם מקווה בבית היום,

    סטודנט, 04/02/08 16:42

    רק שקוראים לזה אמבטיה. אז מה הבעיה? מי שנותן את גורלו בידי אחרים, שלא יתפלא אם הם לא פועלים לטובתו. קחו קצת אחריות על עצמכם למען השם.

    IP: 132.76.80.109דווח על תגובה זו

    • איך אפשר לטבול באמבטיה?

      סטודנטית, 04/02/08 20:23

      זה לא נחשב למקווה בכלל

      IP: 84.108.23.166 דווח על תגובה זו

      • אמבטיה מלאה במי שלג או קרח (ל''ת)

        בהחלט שאפשר, 06/02/08 15:14


        IP: 76.66.164.241 דווח על תגובה זו

      • ארגון טהרת הבית של רב מוצפי שליטא

        , 12/12/14 02:10

        ארגון טהרת הבית של הרב מוצפי מקווה נשים הכי יפה בארץ
        מפואר ונקי ומסודר
        חוויה רוחנית
        זה כדאי

        IP: 5.29.182.83 דווח על תגובה זו

    • אמבטיה זה מקוה ?

      צחי, 05/02/08 02:42

      וואו, הבורות חוגגת.

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 51.

    זה לא יעזור לו אנחנו נמשיך לקיים יחסים לפני החתונה

    רוקה, 04/02/08 16:20

    בדיוק כמו שהוא עשה.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • מה זה בדיוק כמו שהוא עשה. מה ההשמצה. (ל''ת)

      לאה, 04/02/08 21:33


      IP: 72.89.216.83 דווח על תגובה זו

    • לשון הרע על תלמיד חכם.

      אבירם, 01/05/08 13:09

      קצרה היריעה מלהכיל כל האיסורים שעברת במשפט אחד. תעשי תשובה

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 50.

    TVILA HUH

    Joe Bravo, 04/02/08 15:56

    I like to marry ladies only for 3 hours short time , and all the girls take a mandatory bath before I baptize them...Is that KOSHER.

    IP: 222.127.228.7דווח על תגובה זו

  • 49.

    הרבנים האשכנזים לבושי השחורים כמו הגויים בפולין של ימי הבניים.הפכו (ל''ת)

    אותנו לעם נחות., 04/02/08 15:55


    IP: 79.178.81.216דווח על תגובה זו

    • והרבנים הספרדים עטויי השמלות ? (ל''ת)

      האיש משם, 05/02/08 02:43


      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 48.

    הרב הגאון והמושחת מעדיף שיהודים יעברו על איסור דאורייתה מאשר מדרבנן

    רבנים מנותקים, 04/02/08 15:18

    הוא כנראה לא שמע על המושג ''מוטב יהיו שוגגים ואל יהיו מזידים''.
    טוב נו, הוא היה עסוק בלנפוש בבתי מלון בחינם....

    וברצינות, כשגיל הנשואין נע בין 23 ל28, (בעוד ההורמונים מתחילים לעבוד בגיל 15) עדיף לתת לצעירים שלא עומדים בניסיון (ומי יכול להאשים אותם?) לעבור על איסור חכמים (מי כאן לא מרכל?) שנקבע בתקופה שבה התחתנו בגיל 18 לכל המאוחר, מאשר שעברו על איסור תורה חמור ביותר.

    הרי אם ימנעו את הטבילה זה לא מה שימנע את החטא אלא רק יחמיר אותו, מה שיגרום לצעירים תחושה קשה שהם לא מסוגלים לעמוד בדרישות הדת היהודית וידחוף אותם לזרועות החילוניות הנינוחה...

    הרבנים הקבורים בין דפי הגמרא חייבים להתעורר ולהתחבר לבעיות האמיתיות של הדור הזה,חז''ל הסכימו בדיעבד לדברים חמורים הרבה יותר כשזה היה צורך של דור מסויים. להזדעזע ולזעוק זה דדבר טוב ויפה, אך זה לא יעזור בכלום לאותם צעירים שבסה''כ רוצים לחיות בחיק היהדות, אחרת לא היה איכפת להם בכלל ממקווה וטומאת נידה...

    IP: 132.64.209.37דווח על תגובה זו

    • הבדיחה שלך 48. לא מצחיקה

      מזועזעת מהרמה, 04/02/08 16:00

      בס''ד

      מה זה השטויות האלה? מי בכלל התיר לבן תורה לעבור את גיל 22 ועדין להיוותר ברווקותו? מאיפה כל הקישמוצציה הזו? וממתי דרבנן כל כך נקל ב עיני הציבור? והלא בפניהם תתן/ני את הדין בבוא יומך.
      אני מזועזעת מהרמה הירודה ומהשטויות הניגפות מפה חוטא שכזה. מי שמגיע לגיל 28 ועדין מחשיב עצמו בן תורה כדאי שיחפש שידוך במקום לחפש סטוצים. קפיש?

      IP: 69.141.233.150 דווח על תגובה זו

      • אני יהודי ציוני וישראלי מממן בכספי ומגן בגופיי את הדתיים והם בכלל (ל''ת)

        לא העם שלי., 04/02/08 17:14


        IP: 79.178.81.216 דווח על תגובה זו

        • אתה לא מממן אף אחד!!

          יוסי כהן, 04/02/08 19:36

          בס''ד

          תפסיקו לבלבל את המח כאילו החילונים ממנים את הדתיים, הציבור הדתי משלם יותר מיסים מהציבור החילוני באופן יחסי לאוכלוסיה, וכן משרת יותר בצבא.
          ובאופן אישי איש מילואים קרבי לאחר 3 שנים בצבא, אקדמאי (ומשלם מיסים).
          והסיום ''אתם לא העם שלי''
          אני ממליץ לך : לך חפש עם אחר, אולי הערבים!

          IP: 84.108.49.35 דווח על תגובה זו

          • יישר כוח !!! (ל''ת)

            שימון, 04/02/08 20:12


            IP: 79.183.163.198 דווח על תגובה זו

      • עדיף לעבור על איסור דרבנן מאשר דאורייתא

        רונאל, 04/02/08 17:16

        ועוד איסור כרת.

        לא כל עמ''י הוא תלמידי חכמים ובני תורה ולכן צריך להקל ככל האפשר.

        IP: 84.228.140.112 דווח על תגובה זו

      • שכל הדוסיות כמוך מי בכלל רוצה להתחתן?

        יעקב, 04/02/08 18:07

        אני תודה לאל יצאתי בשאלה התחתנתי עם בחורה חכמה ומדהימה חילונית נפלאה. נחשפתי לעולם של השכלה, קבלת החלטות,אחריות אישית, נתינה...

        תואר ראשון, אשה מקסימה ושלושה ילדים חילוניים למהדרין על אף כל הקשיים שהרקע החרדי העמיס עלי.

        IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

        • אפשר רק להצטער!!!

          כהן יוסף, 04/02/08 19:32

          בס''ד

          אין לי מושג היכן גדלת אולי בגיטו דבר שגרם לך ''לחזור בשאלה'', אני דתי לאומי, וכל מה שאמרת, ואני מצטט ''נחשפתי לעולם של השכלה, קבלת החלטות,אחריות אישית, נתינה...'' אתה מדבר כאילו היגעת חעוחם שכולו טוב. לכן לי נראה שהגעת מעולם כל כך חשוך שאתה מרגיש שחייך הנוכחים הם גן עדן.
          אז תן לי לומר לך שכל מה שאמרת קיים לאין ערוך ברוב הציבור הדתי בכלל ובציפור הדתי לאומי בפרט.
          ולמרות זאת כל נסיון לעגל פינות ביראת שמיים הינו בעצם שאני רוצה לעשות מה שבא לי ללא גבולות ולא מעניין אותי חוץ מזה.

          IP: 84.108.49.35 דווח על תגובה זו

      • את חולמת (ל''ת)

        Yo, 04/02/08 20:44


        IP: 212.143.144.153 דווח על תגובה זו

    • תגובה מלומדת וחשובה

      תומר, 04/02/08 16:46

      ישר כוח

      IP: 84.110.134.80 דווח על תגובה זו

    • 48 צודק כל מילה בסלע!!! (ל''ת)

      שימון, 04/02/08 18:37


      IP: 79.177.180.91 דווח על תגובה זו

    • תשובות למי שקרא את 48, כדי שלא בטעות מישהו יעריך את דברי ההבל שלו

      א, 04/02/08 20:32

      תשובות לשאלותיך (שאגב חושפות בורות מחפירה):
      ''מי כאן לא מרכל?'' - רכילות זה איסור דאורייתא, וגם אם משהו עובר על זה זה לא מתיר לעבור על איסורים אחרים.
      ''מוטב שיהיו שוגגים...'' - נאמר על שגגות לא על עבירות במזיד על דברי חכמים.
      ''עדיף לתת לצעירים שלא עומדים בניסיון לעבור על איסור חכמים'' - ועוד יותר עדיף לא לעבור לא על איסור חכמים ולא על איסורי תורה.
      הרבנים הקבורים בין דפי הגמרא... - הזלזול שאתה מפגין כלפי ת''ח כבר מסביר את הבורות שהביאה אותך להגיב מלכתחילה...

      IP: 84.95.66.195 דווח על תגובה זו

    • עם-ארצות מאין כמותה ברבים!

      אבירם, 01/05/08 13:22

      איסור פנויה הוא איסור דאורייתא אם לא ידעת, ולוקים עליו!
      עיין רמב''ם ספר המצוות, מצוות לא תעשה שנ''ה.

      גם איסור הוצאת זרע לבטלה, שגם עליו עובדים במקרה הזה.
      עיין נידה י''ג ע''א.

      לאור הבורות המופגנת הזו, מי שמך לפסוק מה צריכים רבותינו הקדושים לגזור ומה לא? בשביל התאוות שלך הם יתקפלו? להפך, ב''ד מצווים לעשות סייג לתורה דווקא איפה שיש פירצה ולא לפרוץ את הפירצה עוד יותר חלילה.
      עיין יבמות דף צ' ע''ב בנושא זה.

      בספר ''בן פורת יוסף'' של הר''י מוגרבי שליט''א הוא מספר שנשאל ע''י זוג רווקים שאלה בנידון דידן, וכששאל רבותיו ענו לו חד משמעית לא! ואם יעברו על איסורים גדולים יותר על זה נאמר ''הלעיטהו לרשע וימות''.

      וגם כל דברי הבלע שלך הם איסור דאורייתא חמור שתיתן עליו את הדין אם לא לא תשובה.

      השם ישמור אותך.

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 47.

    הבעיה הרבה יותר מורכבת

    נו, 04/02/08 15:06

    צודקים אלו המגיבים שכתבו שהתקנה בת למעלה מאלף שנה. תקנה זו נקראת תקנת הריב''ש והיא נועדה למנוע בדיוק את המצב כיום - קיום יחסים ללא נישואים (בעיה שהיתה קיימת אז כהיום, לכל מי שחושב שאנחנו חידוש גדול). מצד אחד, ברור שהרבנות כמוסד ציבורי הלכתי לא יכול לתת יד לאלו שעוברים על התקנה וחיים באיסור, ולכן, ההחלטה בעיני ברורה, הגיונית ונכונה. עם זאת, ברור שמי שרוצה להמשיך לחיות באיסור - יעשה את זה (וראו בתגובות האחרות על האפשרויות טבילה האחרות :). אני חושב שצריך להסתכל על הבעיה מהשורש - למה אנשים מפחדים להתחתן? או למה אנשים לא חושבים שזה חשוב? מה זה זוגיות בשבילנו - יחסי מין בלבד? חיים ביחד? מחוייבות?

    IP: 132.72.150.228דווח על תגובה זו

    • כי לא תמיד רוצים להתחייב למי ששוכבים איתו. (ל''ת)

      ניבה, 04/02/08 23:58


      IP: 79.183.137.162 דווח על תגובה זו

  • 46.

    יש ים, נחל, נהר, שלג, וממי שלג, מי צריך רבנים (ל''ת)

    או מקוואות???, 04/02/08 15:01


    IP: 76.66.6.118דווח על תגובה זו

  • 45.

    פריצת למי, לנשים שטובלות?לרווקות שיאנסו את הטובלות הדתיות? (ל''ת)

    עלמה לכל הרוחות, 04/02/08 14:51


    IP: 79.183.106.235דווח על תגובה זו

    • פריצות לדירות כדי לגנוב את הלפטופ (ל''ת)

      גנב, 04/02/08 15:09


      IP: 80.179.29.178 דווח על תגובה זו

    • גאד.. קראת בכלל את הכתבה?

      אני, 04/02/08 18:44

      נכון שהכותרת מעלה השערות מופרכות של ''מה נסגר איתם?''

      אבל בכתבה העניין יותר ברור, למה המילה פריצות מכוונת...

      IP: 80.230.20.105 דווח על תגובה זו

  • 44.

    אנא כנסו ותחכימו

    רודף שלום, 04/02/08 14:41

    הבעיה רצינית ביותר.רב חשוב ואמיתי אמר לי,שבנות רבות פונות אליו בשאלה זו,ואוי לי מיוצרי ואוי לי מיצרי..כיוון שלפי ההלכה אסור לפנויה לטבול,אך זה מתקנת חכמים שמא תרבה פריצות,דהיינו,כל רווקה תטבול ותתיר לעצמה לקיים יחסי אישות והדברים ידועים. לעומת זאת,יחסים עם נידה אסורים מדאורייתא באיסור כרת...אז מה עושים??? זה הפלונטר העצום של הרבנים! הם אינם יכולים להתיר בקול רם טבילת פנויות כנגד חכמים,ומאידך,אוי לו לרב שיפסוק בקול רם לרווקות שיטבלו. הרב מצגר בחר בשיטה המסורתית שלרבים היום נראית חרדית ומופרכת ורחוקה מהמציאות,אבל הרי בדיוק זו הסיבה שגם חז''ל תיקנו כך לפני זמן רב.ואולם ברור שאם רווקה תשאל באופן פרטי את הרב מצגר ותאמר לו באופן ברור שהיא בכל מקרה תקיים יחסים,גם הוא ירמו לה שעליה לטבול.

    IP: 213.151.32.58דווח על תגובה זו

    • כמה אתה טיפש! כתוב ''לא תהיה קדשה מבני ישראל''. (ל''ת)

      מני, 05/02/08 08:47


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 43.

    לכו לים!!! אוהב אתכן. (ל''ת)

    באגסי סיגל, 04/02/08 13:31


    IP: 192.118.73.46דווח על תגובה זו

  • 42.

    אני מחפש טובלת אשכנזיה (ל''ת)

    גבי התמני, 04/02/08 12:53


    IP: 89.139.38.36דווח על תגובה זו

    • מה רע בעדה שלך? (ל''ת)

      מירב, 04/02/08 14:00


      IP: 89.139.38.36 דווח על תגובה זו

      • האיכות (ל''ת)

        אשכנזי טהור., 04/02/08 14:30


        IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

        • לישראליות אין שום איכות

          על מה אתה מדבר?, 04/02/08 15:14

          נראות טוב לתלות על הקיר!

          IP: 76.66.6.118 דווח על תגובה זו

          • מי נראות טוב? איפה נראות טוב?

            גרמושקה, 04/02/08 18:08

            אחרי הילד הראשון הופכות לגוש צלוליטיס ענק ורוטט. וההבדל בין דתיה לחילונית הוא בסה''כ בכמה שכבות סמרטוטים הן עוטפות את הצלוליטיס.

            IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

            • אצלנו בחברה אחרי כל לידה כל אחת יותר דוגמנית, מסכן איפה אתה חי..... (ל''ת)

              יעל, 19/02/08 10:45


              IP: 85.250.84.216 דווח על תגובה זו

    • בגלל תמנים כמוך העדה שלנו נראת כמו שנראת (ל''ת)

      דחבש, 04/02/08 16:18


      IP: 89.139.38.36 דווח על תגובה זו

  • 41.

    לרבנים ! המקוואות הם מקום המפגש המועדף לנו הלסביות הדתיות (ל''ת)

    לסבית דתית, 04/02/08 12:51


    IP: 79.179.18.59דווח על תגובה זו

  • 40.

    '' טהרן זה כאן '' (ל''ת)

    שיבולת, 04/02/08 12:49


    IP: 79.179.18.59דווח על תגובה זו

  • 39.

    לבצע ''ברית'' בפנויות ?!?!?! (ל''ת)

    שיבולת, 04/02/08 12:48


    IP: 79.179.18.59דווח על תגובה זו

  • 38.

    למנוע גם כניסת פנויות לבתי כנסת ?!?!?! (ל''ת)

    שיבולת, 04/02/08 12:46


    IP: 79.179.18.59דווח על תגובה זו

    • מה הקשר?

      אליה, 04/02/08 14:33

      את כנראה לא לגמרי מבינה את משמעות המקווה לדתיים.

      IP: 80.230.10.86 דווח על תגובה זו

  • 37.

    אפשר לעקוף את ההוראה ולטבול בים למשל (ל''ת)

    הטובלת, 04/02/08 12:43


    IP: 132.70.158.242דווח על תגובה זו

  • 36.

    זה לא מעשי.איך בדיוק יבדקו כל מי שבאה לטבול,אם היא נשואה או רווקה?

    דוד, 04/02/08 12:34

    יבקשו תעודת נישואין מכל אחת כל פעם?או כתובה?

    IP: 192.117.148.66דווח על תגובה זו

    • לפי כיסוי הראש?

      מוטי, 04/02/08 13:33

      האם רווקה שמקיימת יחסי מין חייבת בכיסוי ראש?

      IP: 62.219.134.213 דווח על תגובה זו

      • ומה עם הנשואות שהולכות ללא כיסוי ראש?

        דוד, 04/02/08 13:57

        לא יתנו להן לטבול?

        IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

        • הנני נשואה והולכת בלי כסוי ראש

          חדוה, 04/02/08 18:08

          אז מה לא יתנו לי לטבול?

          IP: 89.138.92.248 דווח על תגובה זו

      • מוטי רואים שאף פעם לא היית במקווה נשים

        תמי, 04/02/08 14:03

        (וטוב שכך)
        במקווה יש נשים בלי כיסוי ראש, עם מכנסיים ארוכים, עם מכנסיים קצרים ובקיצור מכל מגזרי ישראל.

        IP: 82.166.128.1 דווח על תגובה זו

        • תמי, רואים שמעולם לא נתקלת בהערה צינית

          מוטי, 04/02/08 17:02

          וחבל שכך.

          ודרך אגב...
          אני מקווה שאני לא הגבר היחידי שמעולם לא היה במקווה נשים :-)

          IP: 62.219.134.213 דווח על תגובה זו

      • ואם מי שהיא נשואה

        אבי, 04/02/08 14:11

        לא שמה כיסוי ראש, אז לא יתנו לה לטבול?

        IP: 132.70.55.187 דווח על תגובה זו

      • לא כל הנשואות מכסות את ראשן (ל''ת)

        שירה, 04/02/08 14:14


        IP: 132.64.55.103 דווח על תגובה זו

    • בתעודת זהות כתוב ''נשואה'' (ל''ת)

      אבירם, 01/05/08 13:24


      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 35.

    מזלי שהתקנתי אמבטיה

    צילה הרווקה, 04/02/08 12:29

    בס''ד, אני אמנם מסורתית לא נשואה מקיימת יחסי אישות עם אדם נשוי וגם דתי, אשתו אינה מסוגלת לקיים יחסי מין עקב מחלה אני ואהובי הנשוי היינו אצל רב ואכן אישר זאת מיכוון שאשתו אינה מסוגלת, אבל עושים זאת לפי בקשת הרב בשכונה אחרת בבית דודי האלמן שמשרת בקבע ומגיע אחת לשבועיים הבייתה

    IP: 217.132.198.233דווח על תגובה זו

    • ואנחנו גם ממש נאמין לך.

      אחת, 04/02/08 12:43

      זה ששמת בס''ד יגרום לנו להאמין שכל מילה אמת.
      את מסורתית, ברור.
      הרב אמר לעשות את זה אצל דוד שלו. אין ספק.

      IP: 212.150.133.226 דווח על תגובה זו

      • קוראים לזה ''מאחורי הגדר'' (ל''ת)

        קרא קצת, 04/02/08 17:42


        IP: 77.125.103.40 דווח על תגובה זו

    • את רצינית?????????? (ל''ת)

      פלןני, 04/02/08 12:50


      IP: 212.179.191.66 דווח על תגובה זו

    • כן כן,

      יענקל, 04/02/08 13:50

      הרב רק ביקש אם תוכלו לעטות על עצמכם טלית ותפילין, די שזה יהיה בקדושה.
      ובפסח, עליכם לכרסם מצות תוך דכי קיום מצוותיו והוראותיו של הרב.

      IP: 84.228.179.152 דווח על תגובה זו

    • אפשר להצטרף? (ל''ת)

      טבלתי בים, 04/02/08 14:31


      IP: 62.219.111.223 דווח על תגובה זו

    • גבר יכול להיות עם 100 נשים רווקות ולא לעבור על שום איסור

      כל כבודה בת מלך, 04/02/08 16:31

      כל האיסור הוא באישה סוטה .כלומר נשואה שמחפשת. מהצד. מי שיש לו מה לאכול בבית לא מחפש בחוץ אלה הוא חולהנפש או שיש לו גניפ דפוקים
      כמו שאבא אוהב את בנותיו ושומר עליהם. כך על הבת לשמור על עצמה שאביב יואהב אותה.ולכן יש איסורים סביב האישה

      IP: 217.132.237.2 דווח על תגובה זו

  • 34.

    ליצור מקוואות פרטיות!

    דתיה, 04/02/08 12:22

    קיימת מצוקה אמיתית בקרב רווקות בעידן הזה. חייבת לומר, שבאם המקוואות היו קצת פחות מאיימות והבלניות קצת יותר רגישות, יתכן ובעייה הלכתית חשובה היתה נפטרת. לא רק לגבי רווקות, אלא גם לגבי נשים נשואות.

    אי אפשר לסגור עיניים!!! תנו לבנות ישראל למצוא את דרכן בתוך הדת היהודית, אל תסגרו את הדלת בפנינו. אף דתי לא זהה למשנהו, תנו לנו לשמור על הערכים שלנו בדרך שלנו.

    לרבנות הראשית אין קרטל. נסגרו המקוואות של הרבנות, יש מקוואות מים נוספות. הזמן לא רב עד שהרבנות ''תופרט'', ורבנים שפויים יותר יחליפו את סמכותם בפועל בקרב הציבור הדתי-לאומי הרחב.

    IP: 79.179.117.51דווח על תגובה זו

    • רעיון מצויין (ל''ת)

      מישהי, 04/02/08 17:46


      IP: 79.179.117.51 דווח על תגובה זו

    • הבעייה לא היתה נפטרת, אלא נפתרת. (ל''ת)

      אבשלום, 04/02/08 18:54


      IP: 212.179.237.15 דווח על תגובה זו

    • אם כבר מקווה פרטי, אז ללא בלנית!

      aya, 04/02/08 23:36

      מי שמע על כך שאדם זר בודק אם אני מקיים/מת מצוות כמו שצריך?!

      IP: 89.139.122.39 דווח על תגובה זו

  • 33.

    אני ניסיתי לטבול בתל אביב ולא נתנו לי

    אני, 04/02/08 12:19

    אני מופתעת שזה חדש. התקשרתי מזמן למקווה בתל אביב, והם הודיעו לי שכרווקה לא אוכל לטבול שם. לכן קפאתי בים. למה לקונסרווטיביים אין מקווה? הי הכי טוב ופשוט

    IP: 84.229.160.178דווח על תגובה זו

    • מי ששואל שאלות מקבל תשובות

      מחליטה בעצמי, 04/02/08 17:40

      אותי לא שואלים ואני לא מתנדבת למסור מידע אישי.
      לכו ותטבלו-עדיף לעבור על דאוריתא מלעבור על דרבנן!

      IP: 79.182.10.99 דווח על תגובה זו

  • 32.

    חכמים ! הזהרו בדבריכם ...

    רחמים, 04/02/08 12:16

    שמא יחשבו כי הטבילה מכשירה יחסי זוגיות לפני הנישואין.
    שיהיה ברור לכולם, טבילה של רווקה אינה מועילה כלל לטומאת נידתה.
    מי שנוהג כך אין לא/לה שום אסמכתא, לא הלכתית ולא מוסרית. מי שכך נוהג/ת אינו אלא מנסה לשחרר או לכל היותר להקל על מצפונו.
    צר לי עבור כל אלה המנסים להשלות את עצממ/ן. אך אין תחליף ליראת שמים. ההלכה אינה אומרת הכל בצורה מפורשת.
    לכן כל מי שיראת שמים אוצרו/ה ימנע ממעשים אלה ויקיים יחסי זוגיות אך ורק בקדושה ובטהרה במסגרת הנישואין. בנות ישראל הינן הכור שבהן נבנית האומה הישראלית ואסור להתייחס אליהן כאל חפץ לפריקת חושים חולפים ובכך לפגוע בטהרתן.
    בתולת ישראל היא מעלה שאין כדוגמתה. אשרי מי שתזכה.

    IP: unknownדווח על תגובה זו

    • אתה קשקשן

      יוני, 04/02/08 14:14

      חכמים אסרו על רווקות לטבול כדי לחזק את האיסור של יחסי מין לפני החתונה. מצד פשט תורה, מותר לקיים יחסי מין לפני החתונה, רק שזה מחייב חתונה אח''כ. כדי למנוע את הפירצה ומכיוון שראו חכמים שזה לא עוזר, הם הוסיפו את האיסור על רווקה לטבול.

      IP: 132.70.55.187 דווח על תגובה זו

      • הקישקוש אינו אלא בראש שלך .... מנומס אחד ...

        רחמים, 04/02/08 17:10

        שכנראה לא הבנת את תוכן דבריי.
        מה שהתכוונו חכמים באוסרם טבילת רווקות הינו ברור לכולם, אפילו לרווקות ולמחזרים. כל כך ברור שבד בבד משתמע מאיסור זה כאילו יש תוקף לטבילה הזאת. ואין יותר שקרי מזה. ועל שקר זה מבוסס כל הדיון הזה ויוצר בילבול מוחלט בדיעות האנשים.
        לכתחילה לא היה מקום לאסור טבילת רווקות, כי הטבילה הזאת אינה רלוונטית בכלל. אלא בחורים ''''למדנים'''', במרחאות כפולות, נטולי יראת שמים, המציאו לעצמם סוג חדש של גזירה שווה ואמרו ''מה אישה נשואה טובלת ומותרת לבעלת אף כאן רווקה טובלת ומותרת למחזרה''. במילים אחרות ''טובל ושרץ בידו''. וזהו השקר. לכן, חכמים אסרו את הטבילה הזאת קודם כל כדי להורות לטובלות: ''אתן הטובלות, אם אתן חושבות שטבילה זאת מטהרת אתכן, אז דעו לכן כי אין זה נכון ואסור לכן לטבול''. כלומר הטבילה אינה יכולה להיות תרופה ליצריכם. ''אנחנו, החכמים יודעים כי טבולה או לא טבולה אסורה מצד הטחרה (נידה) ומצד הקדושה (קידושין)''. עד כאן לעניין זה.
        מאידך,אם לדעתך, מצד פשט התורה מותר לקיים יחסי מין לפני החתונה, רק שזה מחייב חתונה אח''כ, אזי מצד אותו פשט אם אתה יודע מראש שאין בכוונתך להתחתן אסור לך לקיים את יחסי המין האלו משום שהינך בדרך לאיסור דאורייתא שלא תתחתן עמה.
        בכך הפכתה לעבריין כפול ודאורייתא. לכן משתמשת התורה באותו פסוק (שמות כ''ב, ט''ו) במונח ''וכי-יפתה''. הפיתוי הינו הבטחה כוזבת, כלי מרמה לצורך קבלת מבוקשו שלו, תוך ידיעה מראש שלא יקיים את הבטחותיו.
        תחשוב טוב על כל מה שכתבתי עבורך ואם הינך בעל שכר ישר אין ספק שתאמץ לעצמך את עמדתם של החכמים ובכך שתזכה לחיות כל ימי חייך בדרכה האמיתית של תורה, קדושה וטהרה. אני מאחל לך. אמן ואמן.

        IP: unknown דווח על תגובה זו

        • לא נעים לאמר אבל אתה די קשקשן

          יהודי, 04/02/08 20:20

          אמנם ההלכה נקבעה לאסור אבל לפי רוב הדעות בראשונים פלגשות מותרת . מעבר לכך הקביעה שלך כאילו המקוה לא מטהר די מגוחכת. מי שמקפיד על ההלכה דיו בגזרת חכמים אין צורך בתוספות מיותרות ומי שלא מקפיד כ''כ ממילא לא מקפיד ...

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • קשקשן #2 תשנן את משנתך (ל''ת)

      ay, 05/02/08 11:58


      IP: 79.183.167.240 דווח על תגובה זו

  • 31.

    ל- 9

    אושרת, 04/02/08 12:09

    אולי זה לא יעזור, אבל לפחות לא יתנו לכך יד.

    IP: 147.236.38.25דווח על תגובה זו

  • 30.

    ל- 9

    אושרת, 04/02/08 12:08

    אולי זה לא יעזור, אבל לפחות לא יתנו לכך יד.

    IP: 147.236.38.25דווח על תגובה זו

  • 29.

    כנראה שהם מכירים את נפש בהמתם...נשים דתיות לא נשואות = פרוצות... (ל''ת)

    ותחשבו על זה!, 04/02/08 12:05


    IP: 68.126.240.160דווח על תגובה זו

  • 28.

    אתן לא צריכות מקווה על מנת לטבול, הים, נהר ונחל

    כשרים יותר, 04/02/08 12:05

    אפילו שלג או קרח שהופשרו כשרים לטבילת נידה!

    IP: 76.66.6.118דווח על תגובה זו

  • 27.

    אין גבול לפרימיטביות, הא?

    איש, 04/02/08 12:00

    מדהים.

    IP: 212.29.247.162דווח על תגובה זו

    • לא שאלנו איך אתה נראה (ל''ת)

      התיאור מיותר, 05/02/08 02:47


      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 26.

    גם ככה במקווה לא עובדים-עכשיו בכלל (ל''ת)

    ee, 04/02/08 11:51


    IP: 217.132.141.215דווח על תגובה זו

  • 25.

    מותרת טבילה בים בלי בלנית ובלי רבנים (ל''ת)

    שש, 04/02/08 11:49


    IP: 79.177.234.27דווח על תגובה זו

  • 24.

    אני חושב

    מוטי קליפורניה, 04/02/08 11:38

    שהגיע הזמן בו נשים רבניות תפסוקנה לגבי נשים, וגברים רבנים יפסקו לגבי גברים.
    ויש גם עניין של מסורה בידי הנשים.
    כפי שיש מסורה בידי הגברים.
    ואין לערב מינו בשאינו מינו מבחינת פסיקת ההלכה.
    וכשנגיע לשוויון בעניין פסיקת ההלכה
    אז גברים יהיו גברים,ונשים תהיינה נשים.
    ובעניני נשים לא נפסוק באם אנו גברים וההיפך,לא בעניין לבושן,לא בעניין נידתן טהרתן וכדומה.
    רק נלמד אודותן בקוים כלליים כי מימלא הדעת לא משגת דעתן.-חיוך
    -אין עוד מלבדו.

    IP: 70.134.123.112דווח על תגובה זו

    • הלו, שמור את עצותיך לקליפורניה

      בלעם, 05/02/08 02:47

      נסתדר פה בלעדיהן

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 23.

    קישור למאמר באקדמות ולתגובות

    אליהו, 04/02/08 11:36

    http://www.bmj.org.il/pdf/akdamot/17zohar+.pdf

    IP: 217.194.199.13דווח על תגובה זו

  • 22.

    כתב טיפש

    לא חכם גדול, 04/02/08 11:22

    אסור מימים ימימה לפנויות לטבול רק שכעת ריענן זאת הר' מצגר לאמונות על המקואות

    IP: 147.161.3.227דווח על תגובה זו

  • 21.

    מבחינה הלכתית- היה עדיף שכולן תטבולנה!!!

    שרית, 04/02/08 11:20

    גם כאלה שאינן מקיימות יחסים...
    מדובר כאן בהתחסדות,צביעות וטפשות

    IP: 62.219.50.110דווח על תגובה זו

    • למה היה עדיף? (ל''ת)

      אחת מכאן, 04/02/08 12:44


      IP: 212.150.133.226 דווח על תגובה זו

    • שרית, הידע שלך מעורר הערצה.

      שלגי, 05/02/08 02:49

      מומחיות כמוך בנושאי הלכה ומנהג כבר עברו מזמן לרפורמה.

      IP: 217.132.194.62 דווח על תגובה זו

  • 20.

    קחו קצת מי גשמים ותוסיפו לאמבטיה

    דתל''ש, 04/02/08 11:19

    אם אתם ממש מתעקשים לשחזר את החוויה תוסיפו גם שתן ושערות, וקיבלתם מקווה כשר.
    או שתקיימו יחסי מין בלי לשמוע לכל מיני אנשים הזויים...

    IP: 212.179.41.2דווח על תגובה זו

    • תודה לך איש נאור וחכם

      חמי, 04/02/08 14:15

      איך היינו מסתדרים בלעדיך

      IP: 132.70.55.187 דווח על תגובה זו

  • 19.

    אז עדיף להיטמא?!!

    שרון, 04/02/08 11:17

    הרי אלו שמקיימות יחסים תמשכנה לקיים יחסים אז עדיף שנהיה טמאי נידות?!!
    בנות, טבולנה בים, זה גם הולך..

    IP: 212.117.142.227דווח על תגובה זו

  • 18.

    פסיקות כסת''ח גורמות לזילות ההלכה בעיני המאמינים. פלא ש20-25%

    דוס(בלתי)מצוי, 04/02/08 11:08

    מהדת''לים הופכים להיות דתל''שים? כשכמות פסיקות הכסת''ח עובר מסה קריטית, מסה קריטית של מאמינים חדלים להתייחס לפסיקה כולה ברצינות.

    IP: 79.181.254.162דווח על תגובה זו

    • רק 25%? הצחקת אותו..

      ההוא משם, 04/02/08 14:35

      כ-40-50 אחוז מהמחזור שלי הסירו את כיפתם הסרוגה בתקופת שרותם הצבאי.

      IP: 89.139.103.202 דווח על תגובה זו

      • סטטיסטיקה עושים על אוכלוסיה ולא על קבוצה קטנה . מדובר ב20-25%. (ל''ת)

        אותו כנ''ל, 04/02/08 15:55


        IP: 212.179.237.15 דווח על תגובה זו

    • תגובה

      דתי שפוי, 04/02/08 23:01

      ברור שפסיקות כאלו יוצרות אנטגוניזם אבל השאלה מיהי הסמכות ההלכתית בעיניך אשר לאורה אתה הולך. כידוע יש הרבה רבנים אבל לצערי לא את כולם משמיעים בצורה שווה

      IP: 147.161.37.25 דווח על תגובה זו

  • 17.

    הרב מצגר מעכשיו אני בועל נידה בגללך!!!!!

    חיימקה, 04/02/08 11:02

    נותן הנחיות לבלניות מי אתה בכלל. אתה מסודר עם אשתך....תתבייש מי שרוצה לחיות על פי הלכה לא נותנים לו.

    IP: 79.176.114.240דווח על תגובה זו

    • על פי ההלכה ?

      מ, 04/02/08 14:39

      אשה בלי ברכה אסורה על בעלה {בועלה} כנידה.

      בשקלול הכללי נמצא כי טבילת רווקות תגרום ליחסים אסורים, במידה גדולה יותר מאשר אילו טבלו.

      הרב הראשי מצגר שליט''א לא חידש דבר, אלא ריענן תקנה שכבר היתה בזמן הראשונים.

      IP: 89.139.103.202 דווח על תגובה זו

      • אשה בלי ברכה אסורה?אפשר לצרף את ברכה, אין בעיה! (ל''ת)

        מבורך, 04/02/08 15:57


        IP: 212.179.237.15 דווח על תגובה זו

      • רק תיקון קל, מ', במסכת כלה זה מופיע...

        צבי, 04/02/08 17:21

        כלה בלא ברכה אסורה לבעלה כנידה.
        אבל זה רק מדרבנן (בוודאי שאסור לזלזל באף תקנה של חז''ל), אך ברור שמדאורייתא אין את איסור הנידה אם האשה טבלה (וספרה שבעה נקיים - את זה שכחו כאן).

        IP: 192.118.48.248 דווח על תגובה זו

    • אתה לא מאיים על אף אחד

      מ, 04/02/08 14:45

      בגהינום יש מספיק מקום בשביל כולם.

      IP: 89.139.103.202 דווח על תגובה זו

  • 16.

    אלה ששוכבות לפני הנישואין לא טובלות (ל''ת)

    סלין, 04/02/08 10:55


    IP: 89.139.46.113דווח על תגובה זו

    • מסקנה נמהרת!!! (ל''ת)

      אחת שיודעת, 04/02/08 12:20


      IP: 84.229.160.178 דווח על תגובה זו

  • 15.

    לא כל מה שאינו אסור צריך גם להתיר

    יוסי, 04/02/08 10:51

    פוסק ההלכה נדרש ליכנס לדוחק רב ולהכניס פיל בחור המחט כדי להתיר במצבי דחק משמעותיים.
    קיום יחסי מין לפני הנישואין אינו מצב כזה.

    היתר כזה פוגע בערכים רבים, ולא יפתור את בעיית הרווקים.

    IP: 83.130.116.208דווח על תגובה זו

    • זה פותר את בעיית האימפוטנתים ואת בעיית אילו שאינם (ל''ת)

      יודעים מה לעשות, 04/02/08 12:17


      IP: 76.66.6.118 דווח על תגובה זו

      • מי שמצליח לתקוע פיל בטח לא אימפוטנט

        תוכית, 04/02/08 18:14

        למה כל הטוקבקיסטים כאן מדברים שטויות. אתה בטח מאלו שתוקעים סיכות.

        IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אל אשה בנדת טומאתה לא תקרב, לא אל אשה נשואה

    מחטיא את הרבים, 04/02/08 10:48

    הרב מצגר לא רק לא צודק אלא גם לא חכם. ברור שאם תיושם הנחיה טיפשית זו היא תחטיא את הרבים. בחורות רווקות שמבקשות לטבול - מצילות את הגברים שלהן מלקיים יחסי מין עם נידה. אין איסור על יחסי מין עם פנויה טהורה. אבל זו דוגמא מובהקת לשימוש הלא הגון והלא מושכל שעושים הרבנים בכוחם, וסיבה נוספת לשלול מהם את הכוח הזה. אוי לדור שאלה רבניו הראשיים, אוי לתורה אם אלה נושאי דבריה ברבים.

    IP: 132.64.195.203דווח על תגובה זו

    • נכון מאוד,בגלל התחסדות גורם לחטא (ל''ת)

      שרית, 04/02/08 11:18


      IP: 62.219.50.110 דווח על תגובה זו

    • צודק לחלוטין. (ל''ת)

      דתי, 04/02/08 13:30


      IP: 192.117.148.66 דווח על תגובה זו

    • גם חסר דעה וגם רשע

      מרדכי, 04/02/08 14:35

      התקנה שרווקות לא תתטבולנה במקוה היא לא של הרב הראשי אלא הוזכרה כבר באחד הראשונים, הוא הריב''ש, והובא בבית יוסף. ומאז עד אתה אין אדם רציני (וצ.ז. אינו כזה) שיערער על כך. דוקא היות הבחורה נדה מרתיע רוב הבחורים הדתיים - אם לא כולם - להתייחד עמה בתרם הנישואין. להתיר את הטבילה לרווקה תגרום להפקר ר''ל.
      בדבר אחד אתה צודק: אתה בדבריך השחצניים והטפשיים ''מחטיא את הרבים''!
      ולכולם: נא לא להגרר אחר מתלהמים,שונאי התורה וסתם עמי הארץ.

      IP: 87.69.175.199 דווח על תגובה זו

      • היעב''ץ

        אסנת, 05/02/08 22:23

        מה יש, ר' יעקב עמדן לא מספיק ''רציני'' בשבילך? לפני שאתה קובע נחרצות כדאי שתלך לקרוא ספר. (אולי תלמד ש''בטרם'' כותבים בט' ולא בת'.....)

        IP: 84.229.132.243 דווח על תגובה זו

  • 13.

    אפשר לטבול בים - יותר כשר ממקווה (ל''ת)

    מתיר איסורים, 04/02/08 10:42


    IP: 81.199.122.52דווח על תגובה זו

    • אני שותה ממי הים של עזה (ל''ת)

      הרב הפדו פיל, 04/02/08 18:13


      IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

  • 12.

    זה כמו למנוע כשרות מסבון כדי להפסיק השחתת זרע לשווא

    מוטי, 04/02/08 10:31

    כאילו מי שמקיימת יחסי מין שלא עם בעלה זקוקה לטהרת המקווה.

    מחר הרב יאסור כשרות על סבונים כדי למנוע מעשי אונ...

    מחרתיים הרב יאסור על רוצחים להתפלל ביום כיפור סליחות כדי למנוע רצח.

    IP: 62.219.134.213דווח על תגובה זו

    • מוטי? מה אוהדי הפועל ירושלים יודעים לאונן? בושה וחרפה. (ל''ת)

      אלי בן רימוז', 04/02/08 20:47


      IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • מה כבר נשאר לנו אחי? לראות ליגה א'? (ל''ת)

        מוטי, 04/02/08 23:23


        IP: 212.25.123.66 דווח על תגובה זו

        • נשאר לנו רק לחשוב על העבר שגם אז לא שבענו נחת. בנדא. בראשי. תובל.

          אלי בן רימוז', 05/02/08 08:19

          סינגל. תא שמע. מרילי. אלקובי. מעטבי. עלי עותמאן. בוזגלו. ועוד.

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

  • 11.

    אולי מספיק עם כבר ה''פטיש'' של החיטוט ההלכתי של השנים האחרונות!!!

    דונלדק, 04/02/08 10:27

    סביב ענייני המין, הצניעות, הגרביים, הגרביונים, קווצת השיער, אורך העקב, כבדות האיפור וכו' וכו' וכו'....

    כמה אפשר? מה עם קצת יותר רלוונטיות מצד הרבנים, בהקשר הרוחני-יצירתי-מנהיגותי???

    IP: 79.179.188.155דווח על תגובה זו

    • האם מותר לגלח את שערות הערו וה? (ל''ת)

      זיבורית, 04/02/08 18:13


      IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

      • אפשר ואפשר. רק לא בשבת (ל''ת)

        אני, 04/02/08 21:46


        IP: 89.138.166.220 דווח על תגובה זו

    • הדור פרוץ בכך ולכן זה הזמן לגדור גדרות!

      אבירם, 01/05/08 13:29

      עיין במות צ ע''ב.

      IP: 83.130.216.138 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חשבתי שבמעריב יהדות יש פחות בורות

    החושב, 04/02/08 10:19

    אז לידיעת מי שלא יודע, ''התקנה החדשה'' היא בת למעלה מ-1000 שנה.

    IP: 84.108.198.91דווח על תגובה זו

  • 9.

    וזה יעזור, נכון?

    צדיק נסתר, 04/02/08 10:18

    הם לא יקיימו יחסי מין כי הרי הרב אסר ללכת למקווה.. נו באמת, ימצאו פתרון אחר או שלא יטבלו. זה מה שיהיה על בטוח.

    IP: 194.90.126.1דווח על תגובה זו

    • זה מה שמטריף אותי בעניין

      אלעד, 04/02/08 14:18

      משום מה הרבנים ואנשי הדת חושבים שאותם בחורים ובחחורות מחכים להיתרים שלהם או מתייחסים לאיסורים שלהם. הם יקיימו יחסי מין בין אם יטבלו ובין אם לא. אז מה עדיף? יחסי מין עם נידה או עם טהורה? מה עדיף? שיסתכנו ויחשפו עצמן בים או בנחל או שבמקווה מסודר?

      IP: 132.70.55.187 דווח על תגובה זו

  • 8.

    האיסור הוא לא המקוה אלא הגבר=אני הייתי הורג הטלפונים..

    ט, 04/02/08 10:18

    רב אדיוט

    IP: 69.114.174.196דווח על תגובה זו

    • איך הורגים טלפון?

      מחסל עדשים, 04/02/08 18:12

      הצלצול הגואל?
      מלאך הרינגטון?

      IP: 217.132.125.217 דווח על תגובה זו

  • 7.

    לסגור את האורווה אחרי שהסוסות כבר ברחו

    זה מה שנקרא, 04/02/08 10:17

    לצחוק כל הדרך למיטה
    לסגור את האורווה אחרי שהסוסות כבר ברחו

    IP: 80.74.106.2דווח על תגובה זו

  • 6.

    אני אתרגם את דבריו של הרב ''בוגה בוגה..בוגה בוגה..''

    just me, 04/02/08 10:16

    אנשי מערות הזויים.

    IP: 84.109.48.25דווח על תגובה זו

    • פשוט תיאור קצר וקולע

      גבי, 04/02/08 10:35

      אפשר לחשוב שזה מה שימנע קיום יחסי מין לפני החתונה....

      ה-ז-ו-י....

      IP: 79.179.148.101 דווח על תגובה זו

    • לאיזה שפה תרגמת אותם?

      שפת אנשי המערות, 04/02/08 10:43

      מעניין שאתה דובר את השפה הזו

      IP: 147.237.70.105 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מישהו באמת מתייחס לצבי זוהר?

    קובי, 04/02/08 10:12

    עם הארץ וגס לב
    מי שרצה מצא סימוכין אחרים, או לא ביקש כלל

    ההלכה היא אחרת, מכל מקום

    IP: 212.179.61.155דווח על תגובה זו

    • עדיף להתייחס לפרופ' צבי זוהר

      טוב טוב, 04/02/08 17:20

      מאשר לרב נוח ולאדמו''ר מבא לי.

      אף רב מעולם לא התמודד שכלית ע''י קביעה הלכתית מנומקת עם אותו פרופ'.

      IP: 84.228.140.112 דווח על תגובה זו

    • פרופ' זוהר - אדם נהדר!

      סטודנט לשעבר, 04/02/08 17:40

      מעבר להיותו מענטש, הוא גם מרצה מרתק. למדתי אצלו קורס על ''הלכה ומציאות חברתית'' - ונהניתי מכל שניה.
      וזה לא פשוט - אני חילוני אתאיסט שמתרחק מדת כמו מאש. פרופ' זוהר לא קירב אותי לדת אך העשיר את הידע וההבנה שלי עשרות מונים.

      IP: 77.125.103.40 דווח על תגובה זו

  • 4.

    פרופסור צבי זוהר!!! יכול להיות שאתה צודק אך בטוח שאתה לא חכם! היכנס

    מני, 04/02/08 10:01

    כך בדרך הקלוקלת שלך שאפילו לא רואה למרחק של ס''מ. למה אתה חושב שמה שאתה אומר זה בסדר? האם זה בשביל שירגישו שאתה קיים? רבנים שכל ימיהם זה רק בגמרא ובתורה לא חושבים כמוך וגם אם אתה צודק. מהקלות כאלא רואים אנו לאן אנשים הגיעו. לדוגמה: האם אפשר לפתוח מטריה בשבת? הציונים אז לפני 150 שנה אמרו שאין בעיה . ומאז ועד היום הם היום הרפורמים. כך אתה עושה. מוצא איזה פירצה קטנה ומיזה מסיק מסכנה.

    IP: 199.203.55.52דווח על תגובה זו

    • הבורות שלך מדהימה

      יוסי, 04/02/08 10:48

      אני מזכיר - טקבקים אינו סוג של תחרות פליטת שטויות, ולא תזכה בפרס בדרך זו.
      ''הציונים אז לפני 150 שנה אמרו שאין בעיה . ומאז ועד היום הם היום הרפורמים''. - אתה מערבב בין דברים, ומביא דוגמאות שלא ממין העניין.

      חבל על המילים

      IP: 83.130.116.208 דווח על תגובה זו

      • מני - לא היו מטריות לפני 150 שנה

        Nטריה, 04/02/08 11:28

        ככה שכל התיאוריה שלך נופלת. וחוץ מזה- למה אתה תמיד חושב שאתה החכם וכולם בורים?

        IP: 194.90.25.27 דווח על תגובה זו

        • מושון יקירי! אני לא מתיימר להיות חכם אבל אני גם לא טיפש! היכנס.

          מני, 04/02/08 12:50

          אתה בקושי יודע מי זה בן גוריון איך תדע מה היה לפני 150 שנה? כל מה שאני יודע זה מהתורה ומהגמרא ולימוד במורשת העם היהודי האמיתי. בייי.

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

          • לא שמעת...

            סתם אחד, 04/02/08 14:26

            שהרבנים אסרו להתחבר לאינטרנט??

            IP: 212.25.92.66 דווח על תגובה זו

            • מושון יקירי! שהראש ריק אז זה תשובה של כלב שנובח ולא עושה כלום. (ל''ת)

              מני, 04/02/08 16:33


              IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

            • למני ב''ב . הינך התגלמותו של היהודון המתועב, והמיותר בציוויליזציה!! (ל''ת)

              ברוך שפינוזה, 04/02/08 19:38


              IP: 212.143.191.33 דווח על תגובה זו

        • מושון יקירי! אני לא מתיימר להיות חכם אבל אני גם לא טיפש! היכנס.

          מני, 04/02/08 13:45

          אתה בקושי יודע מי זה בן גוריון איך תדע מה היה לפני 150 שנה? כל מה שאני יודע זה מהתורה ומהגמרא ולימוד במורשת העם היהודי האמיתי. בייי.

          IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

          • אם לא טיפש, אתה פשוט בור ועם הארץ (ל''ת)

            וגם אידיוט, 04/02/08 14:59


            IP: 76.66.6.118 דווח על תגובה זו

        • ולמה נראה לך שלא היו מטריות לפני 150 שנה??

          תמר, 04/02/08 16:53

          היו גם היו, יש מטריות כבר מאות שנים!!

          IP: 80.74.101.8 דווח על תגובה זו

      • יוסי! תשובתך לא מעידה על עודף בהשכלתך המעורערת. תענה לעניין בלי בכי (ל''ת)

        מני, 04/02/08 11:49


        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • אילו הייתה קצת יותר טיפש היה אפשר להחשיב

      אותך לטריפה, 04/02/08 12:09

      הרג!

      IP: 76.66.6.118 דווח על תגובה זו

    • אתה כזה עלוב שזה מיותר להגיב לך

      אלעד, 04/02/08 14:21

      אבל כדי שלא יכשלו אחרים, אני כן.
      מטריות? לפני 150 שנים? להזכירך, לפני 150 שנים השנה היתה 1858. לא הייתה קיימת בכלל התנועה הציונית. בטח שלא מטריות. בלבלן שכל. ומה הקשר למה שהרבנים יודעים ולמה שד''ר זוהר יודע? ברור שגם הרבנים יודעים את הקולא הזו. השאלה למה זוהר החליט לפרסמה ולמה הם לא.
      כל מטרת האיסור היה לחזק את איסור קיום יחסי מין בין רווקים. אבל אם זה לא מועיל, כי הם כן יקיימו יחסי מין, אז מה עדיף? שיחטאו יותר ויקימו יחסי מין עם נידה?
      עדיף שתשתוק.

      IP: 132.70.55.187 דווח על תגובה זו

      • אלעד היקר שלום לך! אתן לך כמה תשובות. היכנס בבקשה.

        מני, 04/02/08 16:47

        כשאמרתי ציונות אז היית צריך להבין שכונתי היתה המיזרחי של אז כיום הם המפדל. ראה אלעד! הם ודומיהם מאז שהם התחילו בשאלות ועד היום ראה דוגמה רויטל יעקבס ודומותיה. לאן הם הגיעו? ממש אין הבדל בין חילוני מצוי ולהם. ועל מה שאמרת שיתנו להם לטבול! כי לא משנה אם הם עם נידה. אז אומר לך תשובה בצורת שאלה כמו כל היהודים שבמקום לתת תשובה הם שואלים. מה ההבדל אם השודד שודד בנק עם אקדח או בלי? זה לא אותו שוד?

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

      • אלעד היקר שלום לך! אתן לך כמה תשובות. היכנס בבקשה.

        מני, 04/02/08 17:35

        כשאמרתי ציונות אז היית צריך להבין שכונתי היתה המיזרחי של אז כיום הם המפדל. ראה אלעד! הם ודומיהם מאז שהם התחילו בשאלות ועד היום ראה דוגמה רויטל יעקבס ודומותיה. לאן הם הגיעו? ממש אין הבדל בין חילוני מצוי ולהם. ועל מה שאמרת שיתנו להם לטבול! כי לא משנה אם הם עם נידה. אז אומר לך תשובה בצורת שאלה כמו כל היהודים שבמקום לתת תשובה הם שואלים. מה ההבדל אם השודד שודד בנק עם אקדח או בלי? זה לא אותו שוד?

        IP: 199.203.55.52 דווח על תגובה זו

    • יש מטריות משנת 1730!!!

      לילי, 04/02/08 16:48

      כל המגיבים כאן שמדברים על בורות של הכותב ועל כך שלפני 150 שנה עוד לא היו מטריות! מאיפה הבאתם את השטויות האלה??? כאמור, יש מטריות בשימוש נרחב משנת 1730 בערך.

      IP: 80.74.101.8 דווח על תגובה זו

  • 3.

    חבל לתקן תקנות שהציבור לא יעמוד בהן (ל''ת)

    ריאלי, 04/02/08 09:56


    IP: 84.228.179.152דווח על תגובה זו

  • 2.

    זה תמיד היה כך, אין שום תקנה חדשה והכל ספין. (ל''ת)

    דג מדבר, 04/02/08 09:52


    IP: 80.179.231.253דווח על תגובה זו

  • 1.

    ''הנחיה חדשה''? רק בת אלף שנים... (ל''ת)

    יצחק, 04/02/08 09:49


    IP: 147.237.70.105דווח על תגובה זו

    • צודק. לשלוח את הכתב לגלות בישיבה, שילמד קצת (ל''ת)

      דוד, 04/02/08 10:16


      IP: 82.166.128.3 דווח על תגובה זו

    • אובר חוכם

      יענקל, 04/02/08 10:55

      הנחיה חדשה לבלניות במסגרת תקנות הרבנות הראשית של מדינת ישראל

      IP: 84.228.179.152 דווח על תגובה זו