• 30.

    דנקנר אני קורא אותך לסדר!

    טומי לפיד, 05/02/08 18:29

    אמנון דנקנר - עורך מעריב, אני קורא אותך לסדר!
    איפה המצפון? איפה הבושה? איפה האיפוק העצמי?!?!
    האם תאוות התחרות והסקופ העבירה אותך על דעתך?
    איך יכול להיות שעל חשבון חיילנו השבוי מעבר לגבול גלעד שליט אתה מפרסם מידע רגיש מן המו''מ רק ע''מ למכור יותר עיתונים?!
    תתבייש! אני נוזף בך על ההתנהגות המבישה הזאת!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מכתב זה לא אות חיים

    א., 04/02/08 12:38

    אות חיים זה צילום ווידאו עם עיתון עדכני של תאריך מאוד קרוב.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הפתרון הכי פשוט בעולם

    דויד הכי טוב, 04/02/08 10:43

    צריך לחטוף את הניייה ולנהל משא ומתן על החלפה ראש בראש. אם הוא יהיה פה תאמינו לי שהכל ישתנה.

    הגב לתגובה זו

    • לחטוף את אחד של הנייה-אני אומרת זאת כל הזמן..לפגוע בבבת עינו (ל''ת)

      עדינה השרון, 04/02/08 18:37

      הגב לתגובה זו

    • לחטוף את אחד מילדיו של הנייה-לפגוע בבבת עינו- אמרתי זאת מזמן..... (ל''ת)

      עדינה השרון, 04/02/08 18:39

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להפסיק מיד את הפשע!!!

    א, 04/02/08 10:27

    מתן בקורי צלב האדום ומשפחות
    אצל המחבלים שבכלא הישראלי,
    זה פשע כלפי שבויינו!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בכל יום שהאסירים ''עם דם על הידים'' בכלא נולדים עוד 100 כמותם

    אורן, 04/02/08 10:19

    האח של האסיר הופך לרוצח מהזעם, אישתו הופכת למחבלת מתאבדת, והבן שלו ברוב זעם מצטרף לארגון טרור. אל תהיו תמימים! שחרור אסירים עם ''דם על הידיים'' יכול דווקא להביא להרגעה ולא להפך!

    הגב לתגובה זו

    • כבר מזמן לא קראתי בולשיט כמו שלך. (ל''ת)

      אתה אידיוט ברמה, 04/02/08 12:12

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לשחררו תמורת ברגותי - תמורה כפולה לישראל! (ל''ת)

    אורן, 04/02/08 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    אני קרוע ומסכים עם תגובות 18 וגם 17.

    אילן, 04/02/08 10:02

    וכך אמנם היינו צריכים לעשות - קודם כל על פי מה ש- 18 כתב ואם לא מצליחים לשחרר את שליט תוך חודש הולכים על הצעת 17. אבל לא לעשות כלום זה לא פתרון נורמלי שמתאים למדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    תמורת שליט נספוג פגוע טרור באוטובוס ואת האחראים (ל''ת)

    לשחרר.זה טירוף!, 04/02/08 09:45

    הגב לתגובה זו

    • שאמא שלך תהיה בשבי תדבר אחרת

      אריאל, 04/02/08 09:59

      כשאני יוצא למילואים אני רוצה לדעת שעושים הכל במקרה שאפול בשבי

      הגב לתגובה זו

      • יסכימו לשחרר אותך בתנאי שתסכים לרצח עשרה מבני משפחתך...

        הצעה הגיונית, 04/02/08 10:34

        שתהייה לך דילמה נעימה - יא רכרוכי שמאלני. רואים שאף פעם לא שרתת בקרבי

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''פואד-כסא'' לשחרר ברגותי בלא כל תנאי!!!'' (ל''ת)

    זו ה-''סחורה'', 04/02/08 09:42

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יש לחטוף בכירי חמאס

    אם חייל, 04/02/08 09:42

    ולא לאפשר ביקורי צלב האדום אצלהם ובודאי לא בי'קורי בני משפחה עד שיזעקו לשחרר את שליט תמורתם.

    ממשלה שאכפת לה מאזרחיה אסור לה בתכלית האסור לשחרר מאות רוצחים שישובו לרצוח חיילים ואזרחים ישראלים תמורת שבוי אחד.

    הגב לתגובה זו

    • זה הבעיה שעדיף לחסל אותם, יש פה דילמה (ל''ת)

      מעדיף פתרון, 04/02/08 15:23

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    רה''מ ''רק בשחרור שליט אהא לפופולרי'' (ל''ת)

    אורי, 04/02/08 09:41

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שליט הביתה מחכים לך

    אתי, 04/02/08 09:31

    להחזיר את שליט כמה שיותר מהר בכל מקרה עם מחבלים לא נגמור בכך שנשמור עליהם בכלא כי כל יום נולדים עוד מחבלים צריך לחשוב על דרך אחרת לחיסול המחבלים פיזית מורלית והגיונית

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    If the people of Israel had a SERIOUS Government

    Abi, 04/02/08 09:28

    The SEIGE on Gaza would have
    been done immediately after the kidnnaping of Gilad Shalit...and,not because of the Qassam Missiles...as well as
    No Electricity,No Food,Mo Medicine,No Fuel,No Diesel...Further,if there would have been a serious Government than,NO VISITS
    TO ARAB PRISONERS in Israel

    Unfortunately,Israel's Government doesn't really exist

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! (ל''ת)

      בועז, 04/02/08 13:04

      הגב לתגובה זו

    • למען הדיוק - ההפך הוא הנכון.

      ר, 07/02/08 13:16

      למעשה, ועדת וינוגרד מבקרת את ההחלטה להיכנס ללבנון כדי להחזיר את החטופים, באומרה שבאף מקרה מקביל בעולם לא נעשה כך.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בכל מחיר..

    אח שלו.., 04/02/08 09:14

    אח שלנו בשבי כבר יותר משנה , גלעד שליט הוא אח של כולנו...של כל עם ישראל ,
    מחבלים בלי דם על הידיים זה בסדר?שחררו אותם ומחר יהיה להם דם על הידיים,להחזיר את גלעד הביתה...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אתר הבנים

    הבנים, 04/02/08 09:07

    www.habanim.org

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אסור לשחרר מחבלים עם דם על הידיים. אסור

    אסור !! אסור !!, 04/02/08 09:04

    אין כל הגיון וצדק אנושי שתמורת שני חיילים שחייהם יקרים לנו, נשלם בחייהם של עשרות אזרחים שירצחו על ידי או ביוזמת, אותם מחבלים משוחררים.

    שחרור המחבלים, אלו עם דם יהודי על ידיהם, הוא כהוצאת גזר דין מוות על עשרות נערים ונערות, סבים וסבתות, אבות ואמהות, חברים וחברות, שיוצאים מבתיהם יום יום ליום עבודה ולעיסוקיהם האחרים.

    בתנאים כאלה, שחרור שליט וגולדוואסר הוא מעשה של הפקרות בטחונית.


    נ.ב.

    וכל מי שישאל אותי אם כך הייתי כותב אילו הבן שלי היה שם... תשובתי היא שכאב, שאוהב את בנו, אני הייתי מוכן להחליף את הרמטכ''ל וכל אלופי הפקודים תמורת בני. אבל אילו הייתי ראש הממשלה, הייתי בקור רוח המתחייב מודיע ששחרור שליט וגודלוואסר לא יתבצע כנגד שחרור מחבלים עם דם על הידיים, אלא בתנאי שמדובר בהסכמי שלום. אז, ורק אז, יש מקום והצדקה לכך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ידע כל מחבל פוטנציאלי שגם בכלא הוא כבר לא ישב. (ל''ת)

    זה טירוף!!, 04/02/08 09:02

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לבטל ביקורי משפחות המחבלים הפלשתינים

    גדעון לוי, 04/02/08 09:00

    לבטל ביקורי משפחות המחבלים הפלשתינים
    מן המידתיות ע''פ בג''ץ שהם יזכו לאותם תנאים שזוכה להם שליט

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    לבטל ביקורי משפחות המחבלים הפלשתינים

    גדעון לוי, 04/02/08 09:00

    לבטל ביקורי משפחות המחבלים הפלשתינים
    מן המידתיות ע''פ בג''ץ שהם יזכו לאותם תנאים שזוכה להם שליט

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    BIBI WOULD HAVE OUR BOYS HOME LONG AGO (ל''ת)

    AVI, 04/02/08 08:51

    הגב לתגובה זו

    • BIBI IS A LOOZER (ל''ת)

      AVI, 04/02/08 09:00

      הגב לתגובה זו

      • reading your english-you are thw LOSER (ל''ת)

        AVI, 04/02/08 10:18

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מי שמתנגד לשחרורו של גלעד...

    ענת, 04/02/08 08:46

    כל מי שנגד שחרור אסירים תמורת גלעד שליט נ''י - שיקחו את הילדים שלכם חוכמולוגים!!!
    אין חשוב יותר מלהחזירו למשפחתו במהרה בימינו אמן כן יהי רצון!!!

    הגב לתגובה זו

    • שחרו שליטי פירושו גזר דין מוות לעשרות שירצחו בפגועי טרור. (ל''ת)

      לא שווה., 04/02/08 08:57

      הגב לתגובה זו

      • רגע נגמרו המחבלים בעזה? איזה מן טיעון זה

        ז, 04/02/08 10:26

        הם ממשיכים ליצר פיגועים רק לפני כמה ימים היה פיגוע ירי. זה שאין פיגועים זה תודות לצהל וכוחות הביטחון שלנו!

        הגב לתגובה זו

      • הוא בסה''כ התכוון שרצוי לחסל אותם מייד אחרי החקירה (ל''ת)

        ארז, 04/02/08 10:29

        הגב לתגובה זו

    • יש גם הגיון נוסף מלבד זה:

      רן, 04/02/08 09:01

      צריך לנקות את האורוות .זה עול על משלם המיסים ואין טעם להשאירם שבויים בארץ. גם כך הרגנו מאות או אלפים מהם והם לא ''יגמרו'' .צריך להסתקל על המצב ''מקרו'': חלק מהמחבלים נהרגו,חלק נשבו ויהרגו בעתיד,חלק נשבו ולא יחזרו לעסוק בטרור וחלק כן . אין טעם להסתכל ספציפית על מחבל מסוים ולחשוב אם יש לו דם על הידיים או לא.
      תחשבו על כך ותראו שאני צודק.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    צריך לסיים את פרשת גלעד שליט כמה שיותר מהר

    פקק תנועה, 04/02/08 08:31

    המצב הכללי ברצועה הולך ומחמיר ואן לדעת מה ילד יום ברצועת עזה .

    הגב לתגובה זו

    • צריך לסיים את פרשת ''פקק תנועה'' ותגובותיו כמה שיותר מהר!

      דויד, 04/02/08 09:35

      מצב הטוקבקים הולך ומחמיר ו''פקק'' רק הופך את המצב לגרוע יותר!

      הגב לתגובה זו

      • דוד זה עתה? (ל''ת)

        ה, 04/02/08 10:24

        הגב לתגובה זו

      • בעיברית נכונה יש ליכתוב מגיבים (ל''ת)

        פקק תנועה, 05/02/08 09:26

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    לשחרר בכל מחיר!!! (ל''ת)

    רוני, 04/02/08 08:27

    הגב לתגובה זו

    • מוכן להחלפה תמורתך !! או מישהו ממשפחתך (ל''ת)

      קוקו, 04/02/08 08:49

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    זו היא ההוכחה שלחיזבאללה אין כל מסר מהחטופים

    משה, 04/02/08 08:26

    אם החיזבאללה הראה שתי עצמות בטלוויזיה ולא העביר כל אות חיים מהחטופים אז הכל ברור בדיוק כמו החטיפה הקודמת למרגלות הר דב אין להם מה להראות עם החיזבאללה אין מה לעשות עסקים. הם סוחרי גופות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    דיכטר כנס וקרא מה יש לי לומר לך ועליך

    יוסי פרץ, 04/02/08 08:24

    אין עוררין שאתה מבקש את טובת המדינה.
    אתה איש עם המון קרדיט, ולעולם זה ישאר כך.
    אבל בוא תראה את העניין מזוית אחרת.
    אתה והארגון שלך, נכשלתם !, אין דרך אחרת לראות את זה.
    1. לא הצלחתם להגביר את העירנות של צהל לפני החטיפה.
    2. לא הצלחתם להשיג מודיעין איכותי על מקום הימצאו.
    3. העולם אינו סר לחלילנו, ואינו עומד דום כשאתה ורוה''מ שורקים. בבחינת הכלבים נובחים והשיירה עוברת.
    4. הדבר היחיד שנאר קבוע הוא שיש לנו בן אצלם, שמוחזק בניגוד לרצונו, ולנו יש אצלינו בני עוולה ורוצחים בניגוד לרצונם, ואללה הנה הקצ', אתה תשחרר רוצחים והם ישחררו אותו.
    אמנם קשה לך לתפוס את העניין, אבל רוב העם רוצה, וגם אם הוא טועה, אתה תבצע את המדיניות הזו (ורק את זו- שיהיה ברור)
    5. אם בני העוולה האלו ימשיכו לבצע (וחלק ללא ספק יעשו זאת) ולעסוק בטרור, אתה הרי אלוף בלחסל אותם,
    נכון זה יקח כסף וזמן, אבל אתה תגיע אליהם.
    אז במחילה מכבודך, ויש לי כבוד, הפוך כיוון, לא בהבט של קישקושים ההומניטריים, אלא בהבט של רצון העם והממשלה.
    ואם נשנע על היריבות עם דקל בחדשות, הרי שאתה יוצא דיי רע מן הסיפור....
    לידיעתך.
    יוסי

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ''המכתב הגיע ארצה'' זה אומר שהוא בחו''ל??

    אילן, 04/02/08 08:19

    לבנון
    סוריה?????

    הגב לתגובה זו

    • אילן

      ף, 04/02/08 10:09

      עזה זה גם לא כ''כ נחשב לארצנו....

      הגב לתגובה זו

    • המכתב הגיע למשרדי אולמרט ממשרד היחצנים שלו בת''א (ל''ת)

      יודע דבר, 04/02/08 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    שחרור שליט=גזר דין מוות לאזרחינו.

    דוד מלכי, 04/02/08 08:14

    שחרור מאות מחבלים עם הידיים, יעלה בחייהם של עזרות רבות של אזרחים תמימים שירצחו על ידי או ביוזמת אותם מחבלים שישוחרו.
    אינני מבין ולא יכול אני לקבל את ההגיון שתמורת שליט, צריכים לשלם בחיי אזרחינו .
    אילו היינו מדברים על הסכם שלום, מצידי שישחררו את כולם. אבל במצב הנוכחי, אין לזה הצדקה.

    הגב לתגובה זו

    • שים את עצמך במקום האב , ועכשיו תחשוב על השטות שכתבת שוב

      אסי, 04/02/08 08:21

      לישראל יש מחויבות לשחרר אותו , אם לא תעשה את זה , היא תפשע הרבה יותר .

      הגב לתגובה זו

      • לא עושי כלום בכל מחיר. בטח לא במחיר ילדות בדרך לביה''ס (ל''ת)

        הבנת ?!?!?!, 04/02/08 08:56

        הגב לתגובה זו

    • אז שליט הוא הקרבן, שאתה מוכן להקריב

      ש, 04/02/08 08:25

      ובעוד שנה יחטפו עוד חיילים ואזרחים
      ואנחנו נשאיר אותם שם כקורבנות נוספים.

      הגב לתגובה זו

      • תפקידו של חייל להגן על האזרחים והוא יודע שזה יכול להיות במחיר חייו

        ארז, 04/02/08 10:17

        אם חייל יוכל להנצל במחיר של 20 אזרחים אז זה כבר סחר מכר בחיי אדם ואז אתה יורד לרמה של נסראללה - סוחר הגופות.

        תשים לב שאצלך חייל שנפל בשבי הופך להיות בעל ערך יותר גבוה מחיי האנשים שעליהם הוא אמור להגן. עם כל הצער בדבר תצטרך להשלים עם המציאות האכזרית במזה''ת ולקוות שיום אחד נוכל להשיבו הביתה במחיר ''סביר'' שבו האצבעות לא ירעדו כאשר העיסקה תחתם.

        תצטרך להמשיך לבכות כי אני לא מוכן לשחרר מאות רוצחים פוטנציאליים !!!!

        הגב לתגובה זו

    • תחשוב על המסר

      צחי הצהוב, 04/02/08 08:49

      איזה מסר בדיוק אתה מעביר לכל מתגייס פוטנציאלי ליחידה קרבית אם ידע שלא ישחררו אותו במקרה של חטיפה, ולאחר מכן תחשוב גם איזה בטחון יהיה לך במקרה כזה.

      בקיצור , תחשוב קצת לפני שאתה מגיב.

      הגב לתגובה זו

      • כל חייל יודע שהוא עלול להדרש להקריב את נפשו מען אזרחי ישראל.

        דוד מלכי, 04/02/08 09:01

        ואין כל הגיון שתמורת הצלת נפשו, הוא יסכים שימותו בפגועי טרור עשרות ומאות אזרחים. חייל אמיתי יודע, ששחרורו חשוב, אבל לא בכל מחיר.

        הגב לתגובה זו

        • דוד מלכי תן לי לנחש

          מילואימניק חרד, 04/02/08 10:15

          אתה לא עושה מילואים! ואין לך בנים בחי''ר-
          כמה טוב להיות בבית ולתת עצות איך לנהל את המדינה.
          עכשיו גם אם תגיד לי שאתה קצין סיירת בקבע אני לא אאמין.
          אתה לא היית רוצה לדעת שאם אתה יוצא למשימה כלשהי שמתבלגנת ולוקחים אותך או את בנך\\אחיך בשבי הממשלה תעשה הכל!!!!!!!!!!! ובהכל אני מתכוון להכל כדי לשחרר אתכם.
          תחזירו את הילדים כבר הביתה!!!!!!
          בדיוק מקרים שכאלה גורמים להחלשות הצבא. כשאני הייתי בסדיר- וזה לא היה לפני כ''כ הרבה זמן 15 שנה ידענו שאנחנו יוצאם לקרב בלב שקט אחרי המפקדים שלנו כי ידענו שהם עושים הכל להגן עלינו וידענו שמדינה שלמה תלויה בנו ונמצאת מאחורינו והיום ראינו מה זה עם מלחמת לבנון והזיגזוגים ואיך מטפלים בשבויים.
          אני אישית כבר לא סגור מה יקרה במילואים עם פעילות מבצעית הבאים שלי- לאימונים אני אצא זה בטוח לפעילות מבצעית? לא סגור על זה כ''כ

          הגב לתגובה זו

          • תמיד הכינו את חיילינו לנפילה בשבי - כולל האפשרות שלא יחזרו

            ארז, 04/02/08 10:43

            כל חייל יודע שאם האוייב ידרוש מחיר מופרע אז לא תהייה עיסקה. מסקנה - אתה לא היית חייל (אולי חייל שוקולד) - אז שב בשקט ותפסיק ללמד אותנו איך נכנעים לאויב

            הגב לתגובה זו

    • דוד מלכי אתה טועה!

      רן, 04/02/08 09:07

      זה לא אחד לאחד!
      אי אפשר להסתכל על המחבלים אינדיוידואלית אלא בצורה כוללנית. הם לא יגמרו ,אך לא בטוח שכולם יעסקו שוב בטרור. אתה טועה בגישה. קשה לי להסביר לך אך הפתרון הוא אינו להשאירם בשבי. לשחרר את כולם,להמשיך להרוג או לשבות כרגיל כי המעגל לא יפסיק. צריך גם לנקות את ''האורוות ''. למה שתשלם עליהם מיסים??? תחשוב על כך הגיונית.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    שליט היה שם בשבילנו !!! חובתנו לקחת סיכונים להחזרתו הביתה !!! (ל''ת)

    לא לחכות ......, 04/02/08 08:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מה עם אות חיים משבויי החיזבאללה (ל''ת)

    פדיון שבויים, 04/02/08 07:46

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    שיחזור בשלום

    אמא, 04/02/08 07:44

    יחד עם אודי, אלדד, רון וכל שבויי ישראל

    הגב לתגובה זו

    • ותמורתו ירצחו ילדים בפגוע באוטובוס ? מה ההגיון. (ל''ת)

      לא לשחרר!!, 04/02/08 08:15

      הגב לתגובה זו

      • איזה מן טיעון זה - גם עכשיו הם יוצרים פיגועים זה שהם לא יוצאים לפוע

        ז, 04/02/08 10:22

        ל זה רק תודות לשירותי הביטחון שלנו!! אז זה שאולי הם יעשו פיגוע זה לא טיעון משכנע

        הגב לתגובה זו

      • עזוב אותה - חסרים שמאלנים דפ]וקים? (ל''ת)

        קיבוצניק, 04/02/08 10:39

        הגב לתגובה זו