• 109.

    ישראל לא זקוקה לשום אישור מצרי כדי להתנתק באמת מעזה.

    עודד יערי, 03/02/08 10:08

    ישראל לא זקוקה לשום אישור מצרי כדי להתנתק באמת מעזה.

    המצב המסובך של ישראל נובע רק מזה שיש לה מנהיגים אפסים שסיבכו אותה.יש מצב יותר טוב עכשיו שתושבי עזה הוזלגו לסיני?זה לא טוב למנהיגינו האפסים הם רוצים להחזיר את המצב לקדמותו..כדי שיחזור הלחץ העולמי על ישראל..שיחזרו להאשים אותה במצור...למרות שהיא לא שם בעזה..ואלה אויביה הטרוריסטים שתוקפים אותה באותו הזמן עצמו שהיא מספקת את צרכי אויביה...
    מנהיגי שראל הם כולם שקרנים,לנסיגה קראו בשם מכובס ''התנתקות.. ''זו התנתקות?להיות מחוברים לעזה בהסכמים כלכליים למרות שהשתנה המצב עקב כיבוש החמאס? זאת לא התנתקות וזאת נסיגה הכי מטומטמת שיכולה להיות.ללכת בלי(חזיה..=עזה)ולהרגיש עם חזיה= עזה..
    גם לברוח מהעיר... אחרי שהאכילו את ישראל צפרדעים,וגם להיות מחוברים לעיר עזה? בהסכמים שישראל חייבת כביכול לעזה..זו נסיגה ללא התנתקות...להתנתק זה להתנתק טוטאלית מעזה.לומר למשל שההסכמים עם הרשות הפלשתינאית בנוגע לעזה פקעו.נקודה. ולפחות מאותו הרגע שהחמאס השתלט ואין שליטה יותר לרשות הפלשתינאית.אבל כמו שמחזיקים ההסכמים הקודמים המתים באינפוזיה..כמו את שרון...ואת הסכמי אוסלו+עוד שהופרו...כך מחזיקים הסכמים כלכליים גם כשהמצב הוא חדש לגמרי וההסכם הוא עם הרשות הפלשתינאית שאיבדה את עזה.יש פה העמדת פנים של מנהיגי ישראל הבוגדניים שכלום לא קרה..אז מה יש אם הרשות לא שולטת בעזה?נעמיד פנים שהם כאילו..שולטים..בעזה הכל וירטואלי הכל בכאילו.. והכל זה לעבוד על העם בישראל.תוך שרות אינטרסים זרים אולמרט הפודל משרת את אדוניו בוש תוך הפקרת האינטרסים.
    יש לנו מנהיגים זבל,שדופקים וכל הזמן את האינטרסים של ישראל.
    ישראל לא זקוקה לשום דבר ממצריים.כל מה שעליה לעשות זה לומר אין שום הסכמים יותר כי יש מצב חדש.לעשות סגירה הרמטית ולא לספק דבר,לא חשמל+לא מים+לא כלום.
    המצרים יאלצו בכח כמו שקרה עכשיו לספק את צרכי הפלשתינאים.דה-פקטו זה מה שקורה וזה מה שיהיה.לא מענין אותנו שמובארק אמר שלעולם הריבונות של מצריים לא תחזור לעזה,בפועל דה-פקטו הם מחוברים ולא מעניין אותי איזה שם נותנים לזה.
    צריך שישראל תשלים את הנסיגה מעזה בהתנתקות...הם לא עושים את זה כי אז יצטרכו להודות שההסכמים לא בתוקף...אם ההסכמים לא בתוקף על עזה אז גם הסכם אוסלו לא בתוקף+כל ההסכמים המתים אותם מחיים באינפוזיה כמו את שרון... להיפטר מעזה+מההסכמים(הצמחים) הפיקטיביים שכובלים את ישראל לעזה ולא רק לעזה.... למרות שאין להם בכלל תוקף ומנהיגי ישראל העלובים מחיים אותם.+צריך להיפטר כמה שיותר מהר ממנהיגי ישראל העלובים שרק צרות הביאו החבורה הזאת של שרון+ציפי לבני הבכיינית+אולמרט+מופז.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    שרון+אולמרט+ציפי לבני+מופז כולם שקרנים הם משקרים לכם על נסיגה מעזה.

    עודד יערי, 03/02/08 08:48

    אבל בפועל במעשיהם הם עשו הסכמים כלכליים עם הרשות שישראל ממשיכה להיות מחוברת לעזה.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    תתנתקו ולכו לקיבינימט ותקחו איתכם את ברכה ואת טיבי!!! (ל''ת)

    ג'ינג'י, 02/02/08 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ''עזה ליבנו איתכם תתחברו למצרים''

    יניר, 02/02/08 18:24

    חלום שמתגשם עכשיו שהמצרים יסבלו אותם

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    סעדת הבין שעזה היא פצצת זמן לישראל

    Avi Ecuador, 02/02/08 15:11

    ישראל לא השכילה לפחות לתת לסעדת את הזבל באותו הסכם ''שלום''.
    היום הפלסטינים לא ''השכילו'' לעשות שלום שייתן לישראל את עכו, יפו, המשולש, לוד... את עזה החדשה בקו הירוק, לא השכילו לתת לאידיוטים לעשות להם את העבודה ולהביא בעצם להשמדה ''בטוחה'' של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לכל הימנים: תסבירו לי משהו אני לא מבין.

    אריאל השמאלני, 02/02/08 15:06

    הרי אתם יודעים מה יקרה אם עזה תהפוך למדינה עצמאית, ללא הסכם שלום עם ישראל: היא מהר מאד תתחמש בכל נשק אפשרי, בחסות שאר מדינות ערב, ותעשה הכל כדי להשמיד אותנו, שוב בחסות מדינות ערב. לנו לא תהיה שום שליטה על מה שקורה שם, ונחיה בפחד מתמיד. בעצם, תהיה לנו בתוך המדינה, עוד מדינה קטנה שתהפוך למרכז עולמי לטרור מוסלמי.
    אתם, הימנים, הרי יודעים שזה יקרה. אז למה אתם כל כך מתלהבים מהרעיון הזה?

    הגב לתגובה זו

    • ותסביר לו איך עיר אחת יכולה להיות מדינה - מי יתן

      לה ? מצרים, 02/02/08 15:14

      מה השטויות האלו. אתה מכיר בעולם עוד עיר אחת בודדת שהפכה למדינה.

      הגב לתגובה זו

      • חחח, אני מכיר ערים שיותר גדולות ממדינת ישראל

        Avi Ecuador, 02/02/08 15:46

        בכל מקרה יש בהם יותר תושבים.
        רק בחלם אידיוטים חושבים שיש להם פלנטה ויבשות לתת לעולם בכדי להביא שלום ולא הבינו שליהודים עדיין אין את כבשת הרש.
        גם מה שיש לישראל זו ''עיר'' שעדיין לא שלה.

        הגב לתגובה זו

      • ותיקן (ל''ת)

        1, 02/02/08 15:51

        הגב לתגובה זו

        • כן, גם זה רעיון שישראל תהיה בסגנון מדינת ותיקן ליהודים

          Avi Ecuador, 02/02/08 16:27

          דרך אגב העלתי פעם רעיון כזה כאופציה.

          הגב לתגובה זו

    • הלו...... הלו..... ???

      היי..., 02/02/08 15:16

      אתה מדבר כאילו ישראל כבר לא קיימת.... אולי גם אנחנו נתחמש יותר ונמחק את העקרבים מעזה יום אחד במחי יד אחת ???

      הגב לתגובה זו

      • אם המוסלמים היו סומכים על השמאל

        Avi Ecuador, 02/02/08 15:53

        שראל הייתה בשלב ז' ''לקיומה''.
        אחד הנסים לאידיוטים שלנו מהשמאל זה חיזבאללה, חמאס.
        תתאר לעצמך חס וחלילה שלשמאל לא היו מפריעים להלחם ביהודים; כבר מזמן היו עושים ניקוי אתני ליהודים ''בפלסטין'' והיו מביאים בזכות שיבה לפלסטינים עוד פלסטינים והיה לרשעים מדינה מוכרת בקו הירוק וירושלים מקסימום שהיו מסיגים האידיוטים כעיר בן לאומית.
        בהמשך אותה עזה היו מוצאים בקו הירוק והיו קוראים לה לוד, עכו...

        הגב לתגובה זו

    • אם אתה מאמין בנכות המנטליות של המנהיגים

      Avi Ecuador, 02/02/08 15:32

      .ורואה בה עובדה משמים אז אין לך ולדומיך שום עתיד במדינת ישראל ועדיף שתארוז מזוודות ותמצא לך מדינה אחרת.
      עזה יכולה בתוך שבוע להפוך לסדום עם או בלי אולטימטום לתושבים לברוח ועדיף עם אולטימטום.
      ''הבעיה'' של עזה מזמן הייתה בעיה ארכאולוגית

      הגב לתגובה זו

    • הסכם שלום הכי טוב (ל''ת)

      גם להיות, 02/02/08 15:33

      הגב לתגובה זו

    • מפריע לך ש''ימנים'' לא רוצים ''כיבוש''? (ל''ת)

      ?, 02/02/08 15:35

      הגב לתגובה זו

    • יש לך טעות ,כי זה לא אינטרס מיצרי.

      גרגורי, 02/02/08 15:37

      הם יהיו חייבים לפעול לפי האנטרסים המצרים.ואם לא אז מובארק יעשה להם מה שעשה חוסין מלך ירדן ספטמבר השחור.
      כי במצרים אין שמאלנים כמוך,ואם ישנם כאלה אז הם כנראה או בכלא או בעולם שכולו טוב.

      הגב לתגובה זו

    • ציטוט ''תעשה הכל להשמיד אותנו''

      ימיני, 02/02/08 16:36

      אני זורם איתך. יש בעזה טילים ארוכיי טווח שמגיעים לירושלים לתל אביב ולחיפה OK. אם ביום מין הימים החמאס יחליט להשתמש בטילים אלה, ישראל צריכה להשמיד את עזה, ממש כך השמדה ומחיקה של החמאס. חיינו קודמים לכל. אם אין שלום, וצד אחד מעדיף מלחמה, אז הוא יקבל מלחמה שלא ישכח הרבה זמן.
      תזכור שהפחד של השמאל הרחיק את השלום, והביא 2 מלחמות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה שמאלני? שמציע שעזה תישאר תחת שלטון (כיבוש) ישראלי?

      אופיר, 02/02/08 20:44

      או שזה רק נראה לי?

      הגב לתגובה זו

    • מיום קיומה הראשון רגילה ישראל לחיות תחת איום השמדה

      אייל, 02/02/08 20:51

      החמאס לא מחדש כלום. הוא רק מעלה גרה, רק במידה קטנה ופתטית לעומת איומים נגדם עמדה ישראל בעבר בגבורה ובהצלחה רבה. הוא יורה את שווה הערך של קפצונים נגד מעצמה גרעינית.

      האיום המהותי היחידי על ישראל מגיע כיום דווקה מאנשים כמוך, ובני בריתכם הגויים האנטישמים באירופה. הערבים מסתמכים כיום יותר ויותר על כוח הסירוס שלכם, שבגללו ישראל, המעצמה הגרעינית, מפחדת להרים אצבע כדי להילחם נגד פשעי המלחמה הבלתי פוסקים של האויב.

      חמאס כבר הספיק להצטייד ב''כל טוב''. הוא עוד ימשיך להצטייד, כל עוד ימשיך להאמין שיש לו סיוע ''מבפנים'', מתוך ישראל, בדמות יפי נפש (כמוך?) שירסנו את ישראל מלהגיב בעוצמה שיש לה בפועל. ככה באמת יכול החמאס לפורר את ישראל מבפנים, כמו סרטן, לאט לאט, על ידי פגיעה אנושה במוראל.

      הפתרון האמיתי לטרור החמאס הוא הרתעה. אני לא מתכוון לפחד מפני סיכולים ממוקדים או פלישות לעזה. אני מתכוון למכת מוות אנושה שתותיר אותם בבת אחת עם אלפי הרוגים וחצי המבנים בעזה חרבים. חורבן מוחלט. ישראל מסוגלת לבצע דבר כזה תוך זמן קצר מאוד וללא נשק גרעיני. אילו יפחדו בעזה מתגובה כזו, לא תראה זיקוק דינור אחד שלהם באוויר יותר אי פעם. אבל כל עוד שאתה וידידיך תמשיכו לסרס את ישראל ולהוכיח אותה בפני דעת הקהל העולמית, הם ימשיכו ויגבירו את הטרור שלהם והפחד שלך יגשים את עצמו.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    בגין הטיפש במנהיגי ישראל החזיר את כל סיני והשאיר2000000 מחוברים...

    יהודי חרד., 02/02/08 15:04

    לישראל.רובם צאצאי מצרים שהגיעו לארץ ישראל כדי לעבוד בכפרים וערים שהחלוצים החלו לבנות,ב78 סאדאת הנבון הצליח לעבוד על בגין הפולני הטיפש שהחיר את כל סיני והשאיר את עזה מחוברת לישראל.

    הגב לתגובה זו

    • די עם השטויות זה היה התנאי להסכם השלום - לך למד (ל''ת)

      אותו מדוע, 02/02/08 15:16

      הגב לתגובה זו

    • הטיפש הבלעדי הוא אתה

      יהודה, 02/02/08 15:19

      דפוק בשכל מרושע.
      בגין היה האדם והמנהיג הטוב ביותר שהיה למדינה.
      וסדאת פשוט לא רצה לקבל את עזה בשום פנים ואופן.
      הברירה היתה או עושים שלום או שלא.
      אז תפסיק לזבל את השכל .

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון בגין היה טוב וישר(אחריו הליכוד ניפק רק מושחתים)אבל טיפש

        זה ניכר בהסכם.., 02/02/08 16:00

        ובהתנהלות שלו אחר כך כשהבין שאין לו את היכולות להנהיג פרש כי לא היה מסוגל לראות את השטויות שעשה.

        הגב לתגובה זו

      • בגין לצערי היה תמים

        Avi Ecuador, 02/02/08 16:19

        השמאל עזרו להכשיל אותו והם תמכו וייתמכו בעתיד בכל הרס מתוכנן ודבילי לעם ישראל.
        לא עוזרים לחשוב בצורה רציונלית ושעוזרת לעם ישראל בעתיד לשמור על עצמו.
        סעדאת הכניס פצצת זמן בשם עזה, חוקן לישראל שרק היום מתחיל להשפיע וישראל מחרבנת אותו, פתאום עזה יוצאת מהתחת באיחור שגם את זה לא יאפשרו לישראל להוציא והיא תישאר עם אותו ח'.

        הגב לתגובה זו

    • יש אמת בכותרות של כולם.

      צביקה, 02/02/08 16:45

      בגין ז''ל היה ראש ממשלה מצוין הוא עשה רבות למען ארץ ישראל. אני מסכים שהטעות לתת את סיני ולהשאיר את המחלה 2 מיליון ''פלסתינים'' זאת הייתה טעות שאנחנו משלמים עליה ועוד נשלם. בגין יכל להתעקש עם סאדאת ולא לוותר על סיני או על קבלת כל הפלסתינים, שתקועים לנו בגרון ואף אחד לא יודע מה לעשות איתם. תחשבו אם עזה הייתה שייכת למצרים כמה שקט כמה טילים כמה פיגועים היו נמנעים. זאת טעות.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    ברוך שפטרנו מהנייה וחבריו דגל מצרים

    תלם אהרון, 02/02/08 14:54

    עכשיו יניפו דגל מצרים בעזה מרכז העיר ,עד התעלה לבד יש 184 ק''מ,ועד קהיר עוד 105 ק''מ עכשיו שיעשה חשבון כמה תעלה לו הובלה לקהיר ,וכמה יעלה לו טונה הובלה, החכם הזה רק עם אבו מאזזהם יכול להיות חכם ,ףאצלנו הפסיד הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    הפתרון מסתבר בשדה הקרב ולא במעברי הגבול

    מסקנה מתבקשת, 02/02/08 14:51

    ההברחות לא ניתנות למניעה, ולא נותר אלא להיערך למלחמת חורמה בכל מי שיורה עלינו.

    ושיהיה ברור - הבכירים לא מפחדים מהקסאם אלא מהאג, שמא יעצרו אותם בנסיעותיהם לחו''ל. אז נצטרך למצוא בכירים אמיצים שלא משותקים מפחד מהאג.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לא מאמין לרגע שהפוליטיקאים שלנו..

    האמת?, 02/02/08 14:46

    ... יוותרו על הכנסה כלכלית של אפילו שקל אחד שבא מעסקים עם קן הצרעות העזתי...

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זה היום עשה ה נגילה ונשמחה בו. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 02/02/08 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שלום לך, עזה ! (ל''ת)

    חפשי לך עץ אחר, 02/02/08 14:39

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    לא להיות פתאים ולא להאמין,

    אלי ימ, 02/02/08 14:35

    זה הפרחת בלון ניסוי .אתם הרי מכירים אותם זה פשוט חרטה .לא יתכן ומצרים לעולם לא תיתן את ידה לצעד כזה .הם הפסיקו להעניק לנו מתנות חינם .וצרעת הם לא יקחו לעצמם אז תשכחו מזה.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מהלך של גול עצמי לפלסטינים

    אלי מנות, 02/02/08 14:35

    שלא לדבר על המצרים שאוהבים פלסטינים כמו קוץ בתחת. האחים המוסלמים האחים המוסלמים...

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נפלא לחשוב שבקרוב גם משפחת חבש מלוד , תמצא את עצמה בעזה... (ל''ת)

    לילי, 02/02/08 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ברק הוא גאון ממש,,, מובארק שיחק עם הבן אדם הלא נכון בישראל

    דש, 02/02/08 14:26

    אחרי שמובארק הבטיח לברק ולא עמד בשום אחת מההבטחות
    עשה ברק לחץ על עזה שהיה מוכרח להתפוצץ וכמובן לאיפו לכוון מצרים
    ברוכים הבאים למזרח תיכון חדש
    אוהבים אותך יאא ממזר ,ואכשיו מתרוצצים בקהיר ולא יודעים איך לאכול את הדיסה שברק בישל להם בשקט בלי הרבה הודעות לעיתונות ובלי חראט,
    נגמרה החגיגה ,המצרים קיבלו את עזה בחזרה מאחורנית
    תודה ברק אוהבים אותך ,,,,אתה פשוט ענק..............

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מצויין - עכשיו חברת החשמל המושחתת לא תצטרך להקים תחנה פחמית מזהמת

    זיהום אויר, 02/02/08 14:26

    מצויין!
    עכשיו כשבעזה יקבלו חשמל ממצרים, לא יהיה עוד צורך בהקמת תחנה פחמית מזהמת ומסרטנת, שהסיבה היחידה להקמתה היא עוד ועוד ג'ובים ללא סיבה לחברת החשמל.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    לטווח רחוק לא בטוח זה טוב ליהודים

    חזקאל בצרי, 02/02/08 14:24

    אוי לי מיוצרי ואי מיצרי ... לטווח רחוק זה טוב? לא בטוח !!
    כול הנגב יהא פרוץ ואת כול המלחמות ימשיכו מעזה לעשות .
    אלו סנקציות ננקוט אז ?
    רק אלאוהים פתרונים עם הישמעאלים ההלו .. לא ירפו מאיתנו בנ י עוולה הללו .
    כי אין להם אלוהים בלב !!
    והחיים כלל וכלל לא ערך ביעינהם.
    ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • חבוב, המצרים הם לא כמונו:

      אופיר, 02/02/08 15:18

      המצרים לא רוצים את הפלשטינים בתוכם, אפילו לא בתוך סיני.

      אתה חושב שהצבא ה''הומניטרי'' של מצרים יתחיל להציב מחסומים כמו צה''ל?

      הם ישימו חיילים על הגבול, מי שלא אמור להיכנס ומנסה להיכנס, נורה למוות.
      שם לא תהיה תקשורת ולא מצלמות מכל העולם, שם לא יהיו אירגוני זכויות אדם או נשות ווטש כי גם בהם ירו למוות אם צריך.

      הטעות הכי גדולה שארה''ב עשתה, היא בזה שהיא ניסתה להתערב ביחסים המדורדרים של ערבים עם עצמם, או בין המלחמה הבלתי פוסקת בין הסונים לשיעים.

      ברגע שהתנתקת מעזה, אבל באמת התנתקת, תוכל להגדיר אותה בתור יישות עויינת, ואז באמת לא יהיה לך רגשות מצפון להפציץ אותם מהאוויר כמו שהפצצת בלבנון.
      בינם לבין עצמם תמיד יהיה הרג.
      יש להם את הריבוי הטבעי הכי גדול ואת התמותה הלא-טבעית הכי גדולה.

      רק השמאל שלנו מאשים אותנו בסבל שלהם.
      הם בחרו להיות הקורבן והם עושים מזה את המחייה שלהם ואת האקו התקשורתי שהם צריכים. אנחנו לא נהיה שם לצידם ואולי הם עוד יתגעגעו אלינו.

      לא עוד משאית שקלים מישראל לעזה!

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    א-מ-ן כן יהי רצון רחוק מרשעים ישועה!!!!! (ל''ת)

    נ.כהן, 02/02/08 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ואז יזרמו כל סוגי הטילים מאירן יש לעזה (ל''ת)

    ג, 02/02/08 13:51

    הגב לתגובה זו

    • גם ככה כבר זרמו. הדרך להתמודד איתם זה בהרתעה רצחנית מאסיבית.

      אייל, 02/02/08 15:16

      המצרים לא ממש מעוניינים בעצמם לגדל בעזה מעצמה איסלאמית.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    רק ככה לא יהיה רצף בין הגדה לעזה

    צילי, 02/02/08 13:49

    קשה להאמין שהניה כזה מטומטם

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מלאכתם של צדיקים נעשית על ידי אחרים! GOOD RIDDANCE

    אייל, 02/02/08 13:47

    הם מסיימים את הטירוף עבורנו, ברוך השם. יותר לא יוכלו לטעון חולי הנפש יפי הנפש שלנו ש''מרעיבים'' אותם. יותר לא יוכלו אותם בוגדים ללכלך בשקרים את שמה של ישראל בעולם. עזה תקבל את מעמדה החד משמעי הראוי - יישות אויב. כבר לא יוכל בג''צ לקבוע מה ''חוקי'' ומה ''צודק'' לגביהם. במלחמה כמו במלחמה!!

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    יופי עכשיו הם יעיפו קסמים על המצרים

    jo, 02/02/08 13:42

    בתואנה שהפול והחומוס היה יקר

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    חמס

    יצחק כהן, 02/02/08 13:39

    הרי זו היתה תוכניתו המקורית של שרון להיתנק מהרצועה טוטאלית ולמסמס את הבעיה הפלשתינית ולא תקום מדינה בכלל

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    Great News

    MOSHE GOLDSHTEI, 02/02/08 13:36

    Great Mazal Tov please do it on urgent Basis,today will be treat.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    המדינה תפסיד הרבה כסף

    אכפת לי, 02/02/08 13:33

    יש הכנסות רבות ממכירת דלק, תרופות, חשמל ועוד.
    המדינה תפסיד מיליוני שקלים

    הגב לתגובה זו

    • ההפסדים פירורים לעומת הרווחים בחיסכון הטצאות הביטחון (ל''ת)

      בבילון, 02/02/08 14:20

      הגב לתגובה זו

    • מוכנים ל''הפסד'' הזה (ל''ת)

      לנו זה, 02/02/08 14:42

      הגב לתגובה זו

    • המקורבים יספידו הרבה כסף

      יהודי, 02/02/08 14:58

      הרבה שמאלנים עשו הרבה מאוד כסף מעסקים עם עזה

      הגב לתגובה זו

    • איזה תפסיד?הכל ''סיוע הומניטרי''-הלה אומר ''כמעט חינם'' (ל''ת)

      1, 02/02/08 15:53

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    נו אולמרט? ומה למדת מוינוגרד? שוב נכשלת (ל''ת)

    כשלון כשלון כשל, 02/02/08 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חמאס חי על משאיות השקלים

    רוני בראוני, 02/02/08 13:19

    אני רוצה שבעזה ימישכו להשתמש בשקלים - כך אמר שר האוצר של מדינת ישראל

    לא מאמינים ?

    תקלידו בגוגל:

    ישראל רוצה עזה להשתמש בשקל בראון

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    יאללה תלכו כבר תתעלקו על המצרים (ל''ת)

    דורון, 02/02/08 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    יפה , עכשיו נותר רק להעביר לעזה את כל המפגינים מסכנין... (ל''ת)

    אלי, 02/02/08 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה הפריע לפלסטינים לקלוט את זה לפני שנתיים? (ל''ת)

    מוזר, 02/02/08 13:01

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מילחמה

    דודי, 02/02/08 13:00

    שמואלנים חארות

    הגב לתגובה זו

    • בטח למדת את זה באוניברסיטה.

      דני, 02/02/08 13:30

      ימני עלוב עם IQ של בבון

      הגב לתגובה זו

    • למה מלחמה (ל''ת)

      יתעסקו בעניינם, 02/02/08 14:43

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    ברחתם מסיני מלבנון מעזה בקרוב גם מתל אביב לאט לאט ההתנגדות מנצחת (ל''ת)

    מהר אבו גאבר, 02/02/08 12:59

    הגב לתגובה זו

    • מתל אביב הם ברחו מזמן. הכל מלא שמאלנים (ל''ת)

      ע'וואר טושה, 02/02/08 13:14

      הגב לתגובה זו

    • לאט לאט. שווייה שווייה. תצטרכו סבלנות של מאות שנים

      להשיג תוצאות, 02/02/08 14:35

      אתם יותר מדי מפגרים להגיע להחלטות הגיוניות בימי חייכם שיאפשרו לחיות בשלום, אז אתם דוחים החלטות לעוד מאות שנים, שאז אולי יהיו אנשים עם שכל, או שהמחשבה לאורך זמן תביא תוצאות.

      הגב לתגובה זו

    • לא יודע, אבל קשה לי לראות שמה שאתה אומר מתרחש (ל''ת)

      אבו ארבע, 02/02/08 14:37

      הגב לתגובה זו

    • רק החרדים יבריחו אותנו מכאן ונראה שאתם משתפים איתם פעולה. (ל''ת)

      משקיף חרד., 02/02/08 15:21

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מעולה! מצוין! יופי!

    מאוחר מדי, 02/02/08 12:58

    בעיה קטנה: ומה עם גדעון לוי? על מה יבכה?

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אם יפרסמו

    קובי, 02/02/08 12:51

    ביטחון המדינה לא מותנה בהספקת החשמל לעזה או התלות של העזתים בכלכלה הישראלית .את המשבר הזה הערבים ומדינות ערב כבר מאה שנים לא פתרו .הסיבות ידועות .החמס בנוסף לספין הכלכלי רוצה משקיפים זרים במעברי הגבול .החמס רוצה הכרה בין לאומית שאין לו כרגע בגלל ההכרה בחבירו אבו מאזן .הספינים האלה באים לדעתי ללחוץ את העולם להכרה ומעמד בין לאומי לחמס .גם אם התנתקו כלכלית והלואי עזה תמשיך להיות איום ביטחוני ואסטרטגי .וכבר נמצאת בשלבים ותגיע להיות איום כמו בלבנון .וללא פיקוח ישראלי הרבה יותר מהר .המועורבות האירנית והאירנים כבר שם .ומעברים פרוצים בסיני ועם משקיפים זרים ומצרים אדישים .עזה תהפוך לחיזבלה מספר 2.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זהו הפתרון האולטמטיבי

    שי צפון, 02/02/08 12:49

    זה לא רק התנתקות מעזה זאת אומרת שישראל לא חייבת ליצור מעבר בין עזה לגדה דבר שיחתוך א ישראל לשתיים...תמיד חשבתי שלא יהיה ניתן לבצע זאת ותודה לחאמס שפתר אותנו מעול זה...בנוסף יש לישראל אנטרס שחאמס ישלוט בעזה....זה יוצר אנטרס של חאמס לשלוט(זאת אומרת פחות מגע עם ישראל)וזה יוצר מצב מעניין שהאוייב של האוייב שלך הוא ידיד...אבל בואו לא נשמח מוקדם מידי כי לפי דעתי הנייה יתעשת ואם לא הוא אז המצרים לא יקבלו את זה....

    הגב לתגובה זו

    • אכן כך.אבל מצרים וירדן באורח מסורתי (ל''ת)

      מווסתים כלפנו, 02/02/08 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    בחיאת ראבק?יש לנו הסכמים?לא צריך לא צריך אנחנו מוותרים על ההסכמים.

    עודד יערי, 02/02/08 12:39

    מוותרים על כל ההסכמים בין ישראל לרשות הפלשתינאית.
    תתחברו רק למצריים,אנחנו מוכנים להפר כל הסכם...העיקר להיפטר ממכם וגם באותה ההזדמנות מהמנהיגים הטיפשים והעלובים שלנו שהביאו אותנו למצב הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    איחלתי לחיילת בהצלחה בהמשך דרכה (ל''ת)

    ככה קראנו לזה, 02/02/08 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    רוחה באלא רג'עה....

    צדיקים מלאכתם.., 02/02/08 12:34

    באמת לא ברור למה עזה היא עניננו בכלל. זה רק רפיון השכל ורפיסות הקומה של המנהיגות הישראלית שלא ניתקה את עזה מישראל כשניתקה את תושבי גוש קטיף מבתיהם.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    השאלה הגדולה, אם מצרים מסכימה לתוכניות של החמאס, כי גם ככה יש לה מס (ל''ת)

    פיק מהאחים המוס, 02/02/08 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ללללאאאאא!!!! איך תסתדרו בלעדנו? (ל''ת)

    נעמן, 02/02/08 12:26

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    הימין שולתתתתתתתת!!!!1 (ל''ת)

    ימני שמח, 02/02/08 12:22

    הגב לתגובה זו

    • שמאלני טיפש (ל''ת)

      לא מתחזה, 02/02/08 13:02

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    היאח הידד! (ל''ת)

    הגיוני, 02/02/08 12:15

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הלוואי ונתנתק, יאללה הניינ נראה אותך (ל''ת)

    אופיר, 02/02/08 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    נחמד ויפה. מצד שני, לא נוכל לנתק את החשמל כאמצעי לחץ (ל''ת)

    איתי, 02/02/08 12:10

    הגב לתגובה זו

    • הגיע הזמן להלחם ולא לשחק בנדמה לי (ל''ת)

      אשר, 02/02/08 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    צריך לעזור להם ולנתק כבר עכשיו. (ל''ת)

    שמאלן, 02/02/08 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חופש פעולה לתותחנים ולחיל האוויר

    מומי, 02/02/08 12:06

    עזה תהפך לאיראן מקומית - בטוח ירו טילים לאשדוד ולראשון -ואז תהיה לגיטימציה לכתוש אותם.
    תכינו את צהל.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ניתן לצרף לעזה ומצרים את ערביי ישראל

    הלוואי, 02/02/08 12:03

    הלוואי, הלוואי והלוואי.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גבולות עזה

    erz, 02/02/08 12:00

    בקרוב חילים מצריים בגבולות עזה ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לחמאס! אני מניח שבשמאל הקיצוני שלנו יתנגדו למהלך הזה כי

    דרור מרמת גן, 02/02/08 11:56

    הוא ישמוט מהם את הגורם העיקרי להצדקת הטרור הפלשתינאי - המשך ''הכיבוש'' של רצועת עזה.
    וגם ישראלים רבים שעושים כסף מהמסחר עם האוייב יתנגדו.
    וכנראה שגם הממשלה המטומטמת שלנו תתנגד מסיבות שונות,שקשה לי כרגע לנחש אותן.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד יא דפוק יש לך איזו אובססיה לשמאל?

      לא סובל אותך., 02/02/08 12:25

      יען על חייך אתה מקדיש רק למטרה הזו.
      אם גיבור גדול אתה לך תתיצב מחר בבוקר במעבר ארז ולך קיבימט ותעשה סדר אצל חבריך שם.

      נראה לי שברמת גן כל הפסיכיאטרים לקחו חופש,
      לך תטפל בעצמך ותעביר כבר דף כי נמאסת עם הרפש שאתה ממלא את התגובות.

      הגב לתגובה זו

      • כששמאלן מטורף פותח עלי ג'ורה, אני מבין שקלעתי למטרה. כשאין תגובה

        דרור מרמת גן, 02/02/08 12:48

        לעניין, קללות הן המוצא היחיד.

        הגב לתגובה זו

        • אכן יום עצוב לסמול=שמאל אחלה תגובה דרור (ל''ת)

          מיכל ב''ש, 02/02/08 13:17

          הגב לתגובה זו

        • לדרור-ליבי עליך ועל מוחך הקודח.

          לא סובל אותך, 02/02/08 13:33

          מי שממלא את כל הטוקבקים ברפש זה אתה ולא אני.
          כנראה אינך מסוגל להיתווכח עם מישהו שמחזיר לך בשפתך.
          נו טוב תמיד אמרתי שהימנים הם חצי גאונים עם IQ 70...

          הגב לתגובה זו

          • ותפתח הטיפשות את פיה ותעיד על בעליה...

            ציון, 02/02/08 14:00

            אני לא מבין איך אתה מסוגל מדי פעם להציץ בראי ולא להקיא או להיבהל ממה שאתה רואה שם.
            ייצור עלוב המלא בשנאה עצמית וטיפשות ניצחית!

            הגב לתגובה זו

      • מי שהיה צריך לשמור על מתנחלים אלו ''הפלסטינים''

        Avi Ecuador, 02/02/08 19:23

        אפילו לא אידיוט כמוך היה צריך להיות שם במעברים ולעבוד כקלגס.
        האחריות לא לרצוח היא עליהם ואם הם רוצחים מוחקים אותם מעל פני האדמה ולא בונים ''לנו'' את סדום-עמלק-פלסטין, נו, אז גם במקרה כזה אידיוט כמוך לא צריך לשמור, הכל תותחים מטוסים ובולדוזרים שמישרים.
        הבנת יורם?

        הגב לתגובה זו

    • נראה לי שגם בג''ץ לא יוכל להתנתק מאהובת ליבו, כי אח''כ מי יהיו המסכני (ל''ת)

      ם שהוא תומך בהם, 02/02/08 12:31

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    עכשיו רק להעביר את בעיית איו''ש לירדן

    שם, 02/02/08 11:54

    ואז נהיה מסודרים!

    הגב לתגובה זו

    • זו בעצם הייתה התוכנית של אריק שרון (ל''ת)

      דרורי, 02/02/08 13:24

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    חזון אחרית הימים

    א, 02/02/08 11:54

    אני בעד (באמת, אפילו שאני ימני אינפנטיל), ואפילו יש לי כמה ססמאות לשמאל האבוד.

    1. עזה עצמאית עכשיו !
    2. סיני לא שלנו, וגם עזה לא !
    3. אנחנו אוהבים אותך עזה !
    4. עזה, ליבינו איתכם !

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    נראה את עזה מסתדרת בלי :

    אבנר, 02/02/08 11:49

    בלי הרפואה הישראלית
    בלי הנמלים הישראלים
    בלי הייצוא לישראל
    בלי העסקת פועלים מעזה
    בלי היושר וההגינות בייצוא לחו''ל.....

    עכשיו נראה אתכם מסתדרים עם :

    הבקשיש המצרי
    האלימות המצרית
    הכדור בראש למי שמפגין מול המצרים
    המוחבארת המצרי
    העליבות במערכות החינוך והתשתית

    נראה אתכם.... עלובי נפש...
    גיבורים על ישראל מול התקשורת העולמית.....

    נראה אתכם מתמודדים מול אחיכם המצרים ומול מובאראק.

    הגב לתגובה זו

    • את זה תגיד גם לפלשתינים תושבי ישראל (ל''ת)

      יניב, 02/02/08 12:12

      הגב לתגובה זו

    • למה לא? במצרים אין כלכלה? (ל''ת)

      מה הבעייה, 02/02/08 12:12

      הגב לתגובה זו

    • נראה את ישראל מסתדרת עם קטיושות שיעברו לעזה דרך נמל ושדה-תעופה (ל''ת)

      זזה, 02/02/08 13:03

      הגב לתגובה זו

    • חמאסניקים רדו למצרים שם תקבלו את עשרת המכות. (ל''ת)

      שמאלן קיצוני, 02/02/08 14:51

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    יאללה להתראות!!

    יאיר, 02/02/08 11:43

    סוף סוף חדשות טובות....רק חבל שמנהיגינו לא אלו שחשבו על זה קודם...

    הגב לתגובה זו

    • יאללה שלום ולא להתראות... להתחיל לדחוף אותם לכוון סיני-יש הרבה מקום (ל''ת)

      עדינה השרון, 02/02/08 12:07

      הגב לתגובה זו

      • בנות להם עיר מודרנית בסיני במימון אמריקאי ואירופי.

        כולם ירוויחו, 02/02/08 13:26

        זאת בסך בכל אוכלוסיה של עיר בינונית בעולם.
        זה יצור עבודה ופרנסה בשבילהם,
        זה יצור להם תנאי מיחייה מצויינים,
        וזה יהיה פיתרון לסיכסוך.
        לא חסר מקום בסיני,והם במילא עוברים למצריים.

        ניראה אם האמריקאים והאירופים באמת מעוניינים לפתור את הבעיה.

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא בבקשה לא תישארו איתנו (ל''ת)

    אבי, 02/02/08 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הידד!

    מצ, 02/02/08 11:40

    מה שהשמאל לא רצה לעשות, יעשו שותפיו מהחמאס.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ראיה אסטרטגית מעולה של עזה - כל הכבוד לחמאס (ל''ת)

    וינוגרד, 02/02/08 11:39

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    האשכנזים השמאלנים לא יתנו לזה יד הם חולים על הביזנז איתם

    א, 02/02/08 11:32

    הם ימכרו את ההורים שלהם בשביל אינטרס וחומוס ובקלוואה ב 10 שקל

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    סבלנות התמדה וצניעות זה המתכון של הציונות (ל''ת)

    הנגבי, 02/02/08 11:32

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    הלוואי - תיקון הטעות הגורלית של בגין. (ל''ת)

    אזרח איכפתי, 02/02/08 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    בשעה טובה שיעשו זאת ויגאלו אותנו מהאחריות (ל''ת)

    gili, 02/02/08 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמאלנים אתם מפוטרים

    איש אחד, 02/02/08 11:29

    תחזירו את כל המלשינים שלכם מחו''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ואז הם יירו קסאמים ומה יהיה התירוץ שלהם הפעם ??? (ל''ת)

    /'ק, 02/02/08 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עזה חזקה

    דאני, 02/02/08 11:26

    לעולם לוא יכנעו העזאתים

    הגב לתגובה זו

    • מניחים לה לנפשה, שתניח לנו (ל''ת)

      זה הכל, 02/02/08 12:07

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מפרנסי עזה ירגישו בקרוב, אבל אגלה

    לא כלכלן, 02/02/08 11:26

    מה שכר המינימום במצריים.....120$

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אז מי צדק בהנתקות?

    אוהב ישראל, 02/02/08 11:23

    ''קדימה'' והשותפים ואו הימין ההזוי והמתנחלים?

    הגב לתגובה זו

    • הימין ה''הזוי'' והמתנחלים, ללא ספק. (ל''ת)

      !!!, 02/02/08 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אולמרט ואבו מזאן שני הליצנים - הנייה עושה לכם בית ספר (ל''ת)

    יואל, 02/02/08 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הניתוק היה צריך להתבצע עוד כשנחתם הסכם ''השלום'' בין בגין לסדאת

    מוטב מאוחר, 02/02/08 11:18

    סדאת פשוט עבד על בגין בעיניים.
    סדאת החכם והערמומי ידע שעזה היא קן צרעות, ולכן הוא השאיר אותה לבגין שברוב טימטומו או תמימותו, התייחס אליה כאל ''נחלת אבות''.
    למרות שעזה השתייכה למצרים ולמרות שסדאת הצהיר שהוא לא יוותר על ''אף גרגיר חול מהאדמה המצרית הקדושה'', סדאת הממולח ידע איך לדחוף את קן הצרעות הזה לידיו של בגין התמים.
    ההינתקות הזאת היתה צריכה להתבצע עוד ב 1979 ולא רק עכשיו.
    אבל, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    חמאספינולוגיה

    ארז אזולאי, 02/02/08 11:16

    לפנינו ספין מבית מדרשו של חמאס, אשר למד והפנים היטב את תרבות הספינים...ובהחלט יש לו ממי באזורנו

    מי ייתן ואתבדה וכך או אחרת בלון הניסוי שהפריח חמא, ייצא מ''שליטתו'' ויהפוך למציאות בשטח!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לכל השמאלנים - ממליץ לכם לצפות

    מיכה, 02/02/08 11:16

    בסרט 'טיסה 93' על רגעיה האחרונים של אחד המטוסים החטופים ב 11 ל ספטמבר 2001.

    הגב לתגובה זו

    • מה כאן הקשר לשמאלנים? אתה פשוט אחוז אובססיה

      רפי, 02/02/08 12:12

      אני שמאלני, שרתתי ביחידה מובחרת. תרמתי למדינה הרבה יותר מכל הצעקנים אוהדי בית''ר ירושלים. יש לי עסק מצליח ואני משלם הרבה מס הכנסה בכדי לתמוך באנשים נחשלים כמוך.

      הגב לתגובה זו

      • זה שאתה לא רואה את הקשר

        מיכה, 02/02/08 12:44

        מצביע בדיוק על הבעיה שלך.
        ולידיעתך ולכל שאר השמאלנים הנאורים תבינו - זה שאתה אולי אשכנזי משכיל ומשרת ביחידה מובחרת לא עושה אותך בהכרח חכם, נאמן לארץ ישראל ולעם שלך.
        ואגב גם אני משכיל ושרתתי ביחידה קרבית כמו עוד מרבית הימין.

        הגב לתגובה זו

      • אייייייייייייייכככככככככככככככככסססססססס איזה ייצור דוחה אתה! (ל''ת)

        ציון, 02/02/08 13:00

        הגב לתגובה זו

      • ועכשיו לאחר שנרגעתי אנסה להסביר למוח המצומק שלך למה:

        ציון, 02/02/08 13:05

        יש שם דמות בסרט של סמולני מטומטם ואופטימי בדיוק כמוך, שמנסה לצעוק לערבושים שהשתלטו על הטיסה שיזהרו כי חלק מהנוסעים, מנסים לסכל את מזימותיהם של בני השיטנה הללו!

        הגב לתגובה זו

      • מה הקשר אדון רפי לזה ששרתת בצבא ולבין דעותיך כשמאלן?

        עודד יערי, 02/02/08 13:24

        יופי ששרתת בצבא,יופי שתרמת למדינה,זה לא אומר שום כלום על זה שכשמאלן אתה לא תורם כלום למדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    בשעה טובה ובהצלחה לשני הצדדים (ל''ת)

    ברוך שפטרנו, 02/02/08 11:15

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    השמאל הקיצוני בשוק. למען מי הם יפגינו עכשיו- (ל''ת)

    חוסיין בשוק, 02/02/08 11:13

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    קבלו שכל. בניגוד לשמאל הישראלי המטומטם שרוצה שיישארו אצלנו כדי (ל''ת)

    שיוכל לצרוח גטו, 02/02/08 11:12

    הגב לתגובה זו

    • בגין השאיר אותם אצלנו!

      ג'ימי קרטר, 02/02/08 11:25

      פושעי קמפ-דיויד לדין

      הגב לתגובה זו

    • אתה ממש קומיקאי :)

      יובל, 02/02/08 12:07

      יא גאון. זה הימין שתמיד רצה לכבוש ולשלוט על הפלשתינאים. השמאל תמיד רצה להתנתק ולתת להם עצמאות (אוטונומיה, מדינה וכו'...).
      אתה ההוכחה כמה שרוב אנשי הימין הם למעשה חסרי מחשבה עצמית.

      הגב לתגובה זו

      • אתה ממש קומיקאי :-)

        יובל, 02/02/08 13:18

        יא גאון. זה השמאל שהחל את הכבוש והשליטה על הפלשתינאים, וגרם לבעיית הפליטים בעזה. השמאל תמיד רצה להתנתק מהם בגלל שהוא שונא ערבים ואת התרבות הערבית, ולתת להם עצמאות (אוטונומיה ? חרטא. בגין זה לא שמאל . מדינה ? ראינו, עזה).
        אתה ההוכחה כמה שרוב אנשי השמאל הם למעשה חסרי מחשבה עצמית ודבוקים לססמאות ולחלומות בהקיץ שלהם, בלי להשלים משימה אחת מדברי ההבל שלהם

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    עכשיו יהיה יותר חשמל לישראל

    משה, 02/02/08 11:08

    ישראל הוציאה כל כך הרבה כסף על עזה. עכשיו הכל יעבור לישראל כמו שצריך!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בשעה טובה (ל''ת)

    רפי, 02/02/08 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    סדאת לא רצה אותם,אז למה שמובארק יירצה. (ל''ת)

    בלש גשש, 02/02/08 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אפילו המצרים לא יקבלו אותם

    יהודה היהודי, 02/02/08 11:02

    אין סיכוי שמצרים תסכים לקבל את הטרוריסטים האלה.
    זה יהיה התאבדות פוליטית למובארק .כי הם יחברו מיד לאחים המוסלמים.וכפי שידוע האחים המוסלמים הם כמו קוץ בגרון של מובארק.
    הלואי שהם יתנתקו מאיתנו לחלוטין,כי בקרוב מאוד מובארק יעשה להם את מה שעשה המלך חוסיין בזמנו,ספטמבר השחור.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כמה , שיותר מהר !!! (ל''ת)

    דני, 02/02/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חבל!המקום היחיד בעולם שהשקל ''החזק'' סחיר הולך מאיתנו! (ל''ת)

    מדינת בלוף, 02/02/08 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ברק - זה שחר של יום חדש - שהם חוזרים הביתה (ל''ת)

    לתמיד למצרים, 02/02/08 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצטרף לאיחולי ההצלחה!!! (ל''ת)

    י.מ, 02/02/08 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    כמה שיותר מהר יותר טוב (ל''ת)

    יצאק, 02/02/08 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הגיע הזמן צאו לנו מהחיים

    שי, 02/02/08 10:53

    תאמינו לי הינו צריכים להחזיר אותם בהסכם שלום עם מצרים

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    בשעה טובה - המצב ההומניטרי ברצועה

    אבי, 02/02/08 10:53

    גם אם המהלך הזה יגרום למדינת ישראל נזק כספי מיידי, בטווח הארוך הרווח כולו שלנו. ניתוק מוחלט וסופי של המצב ההומניטרי ברצועה מהקשר הסכסוך בין ישראל לפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    המלך אמר את זה ראשון כבר מזמן

    אוהד שרוף, 02/02/08 10:52

    5 פעמים היידה ביבי המלך ושרה המלכה.
    מהיום אני עושה להם את כל ההובלות רהיטים ומקררים על הבית (אני יודע שאני לא הראשון).
    אנחנו נראה לכל המושחטים האינטליגנטים שגמרו בי''ס ועשו צבא מאיפה הדג משתין וגם נקלל אותם ונזרוק עליהם חזיזים וטילי לאו.
    לוקחים אותם בהליכה ולא רואים אותם ממטר וגם כן ביבי תותח ואין אין עליו הוא המלך שלי. אבל אני חושב אולי שאני יעבור לגיאדמק כי הוא רק בשביל אנחנו כי הוא גבר גבר והוא בכדורגל.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מעולה, יהיו עוד רזרבות חשמל ומים (ל''ת)

    ניתוק מוחלט, 02/02/08 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    פעם ראשונה מאחל לחאמס הצלחה.

    נתן.ש, 02/02/08 10:48

    מי יתן ויהיה ניתוק מלא מקן הצרעות הנקרא עזה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עזה -מתנה למצרים

    מ.מיאמו, 02/02/08 10:47

    ושלום על ישראל,
    אבל אני מבקש התנתקות טוטאלית מאתנו והעברת האחריות הביטחונית למצרים.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צדיקים מלאכתם נעשית בידי אחרים

    מילואימניק, 02/02/08 10:47

    יאללה

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    פעם ראשונה שאני תומך בצעדי החמאס! (ל''ת)

    אריק דורון, 02/02/08 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מעשה טפשות

    סמי, 02/02/08 10:44

    הנה החכמולוגים הפלסטינים. של החמא''ס....העיקר לא להיות בקשר עם ישראל. במקום להבין כי הכלכלה הישראלית היא המתפתחת ביותר באזור, דבר שיכול רק להועיל לפלסטינים בקדמה הם מעדיפים להוביל למהלך שמשרת רק את האדיאולוגיה. הכלכלות הפלס' והמצריות הן בערך באותה רמה כבר היום..... אז למצרים בטוח אין שום אינטרס ל''חבק'' את הכלכלה העזית......לנו, זה בוודאי גרוע. הסתמכות על מצרים תוביל את הכלכלה רק מזרחה למדינות איסלאמיות ופונדמנטליסטיות....

    הגב לתגובה זו

    • מתרקם מיזם לתוכנית חלל משותפת לעזה ולמצרים.

      יורם, 02/02/08 11:15

      הם עומדים לשגר לווין חומוס מיצרי שישוגר לחלל באמצעות קסאם עזתי.

      הגב לתגובה זו

    • הטפשות כולה שלך

      gili, 02/02/08 11:36

      פתאום רגליים קרות??
      מה איכפת לך אם זו שטות או חוכמה
      מי שמך להחליט בשבילם איזו התנשאות
      לא אנחנו לא הפתרון עבורם
      גם מי שכלכלית מרויח מהם שיתחיל להפנים שקודם כל הקיום שלנו בשלווה אחר כך רווחים פרטיים
      כל היתר בחירה חופשית שלהם ושיצליחו וישחררו אותנו

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא נתנגד

    יוש, 02/02/08 10:43

    זה צעד חשוב בהשלמת ההתנתקות שהתחיל אריאל שרון.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ישראל חונקת את עזה כמו גיטו....קשה להאמין אבל מדובר בפשע מלחמה (ל''ת)

    אלון, 02/02/08 10:42

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מודע לעד כמה אתה טיפש הא?

      EXTRA-ימין, 02/02/08 10:55

      א'-מה אנחנו חייבים להם בכלל?עבודה?וכסף?והזרמת חשמל\\דלק מים והכל?
      מי הם בכלל?ה''אחים'' שלהם המוסלמים לא עוזרים להם,לא רוצים בהם.
      זה א'
      ב'הם עם רצחני שרק רוצה להשמיד אותי ואותך,תכנס לרצועה ואתה לא תצא משם חי.
      אז להגיד שאנחנו חונקים אותם...שיסתדרו לבד!!!!!!
      ולהשוות את זה לגטו....כנראה שהכסף מטמטם...תשאר ברמת אביב ותמשיך לחשוב שהחיים יפים(לא הסרט המצמרר על השואה...במקרה שכסילותך השתלטה ותהית למה התכוונתי)

      הגב לתגובה זו

      • תרגעו ימנים הזויים.בסוף תעשו מה שארצות הברית תגיד וזה לחלק את ירוש (ל''ת)

        אלון, 02/02/08 11:42

        הגב לתגובה זו

        • ההזוי מדבר. נעלם לו חלום ההלקאה העצמית. תרחמו אליו (ל''ת)

          אלון, 02/02/08 12:25

          הגב לתגובה זו

    • ההגדרה אינה רלוונטית היות ואנו בתוך!! והדגש הוא בתוך!! מלחמה!!! (ל''ת)

      דודי, 02/02/08 10:55

      הגב לתגובה זו

    • תרגע ותחשוב!גם רמת אביב היום בטווח הטילים של חבריך! (ל''ת)

      בשורה התחתונה, 02/02/08 10:56

      הגב לתגובה זו

    • הא..והגרמנים לא היו במלחמה ישנם דברים שאסור לעשות בכל מקרה (ל''ת)

      אלון, 02/02/08 11:11

      הגב לתגובה זו

    • אין מלחמה, אין פשע, ועזה=מצרים.הדבר היחידי שיש זה הטמטום השיטתי שלך (ל''ת)

      לעזתים:בהצלחה, 02/02/08 11:11

      הגב לתגובה זו

    • אלון מיהודה ושומרון יותר נכון

      רועי, 02/02/08 11:11

      התרגילים האלה נמאסו כבר.

      לרשום משהו מקומם וליצור תסיסה נגד השמאל.

      במקרה שלך זה קצת יותר מידי שקוף עם ''הרמת אביב''

      הגב לתגובה זו

    • קשה להאמין מי דחף את הפליטים לתוך עזה...נכון... השמאל (ל''ת)

      בשנת 1948, 02/02/08 11:13

      הגב לתגובה זו

    • צא מאדמות שייך מוניס כובש אכזר (ל''ת)

      כמה צביעות, 02/02/08 11:21

      הגב לתגובה זו

      • שייח' מוניס

        ויקי פדיה, 02/02/08 12:20

        הכפר נוסד בסוף המאה ה-18 או בתחילת המאה ה-19. בשנות ה-30 של המאה ה-19, כשארץ ישראל נכבשה על ידי מצרים, הצטרפו אליו איכרים (פלאחים) מצריים. בשנות המנדט הבריטי התרחב הכפר ותושביו נחשבו אמידים יחסית. ב-1947 נמכרו חלק מאדמותיו ליהודים, ועליהן הוקמה השכונה היהודית תל ברוך (כיום חלק מתל אביב).
        וכן הלאה וכן הלאה...

        הגב לתגובה זו

        • גם תל כביר (ל''ת)

          מצרים-באו לעבוד, 02/02/08 12:40

          הגב לתגובה זו

    • פשע?

      אסף וולף, 02/02/08 11:26

      אלון יקר, אני מאמין גדול בהידברות כמוצא לסיכסוך. אבל החמאס לא רוצה דבר מלבד העפת כל היהודים כולל אותך מפה!
      ירי טילים על אוכלוסיה אזרחית 7 שנים זה פשע.
      ואל תפתור את עצמך באמירה של ''אם הינו נותנים להם הם היו מפסיקים''. מפני שהם כבלו בלי סוף הזדמנויות ירקו לנו בפרצוף בטענת אל אקצה, גליל, חוות שבא ועוד.
      צריך להתנתק מהרצועה לחלוטין לאטום את הגבול ושיתבשלו במיץ שהם רכחו לעצמם.

      הגב לתגובה זו

    • האידיוט בלחץ כי נגמרו לו הנושאים להלשין עליהם לפני הפריץ באירופה (ל''ת)

      להקיא,בעעעע, 02/02/08 11:50

      הגב לתגובה זו

    • מטומטם

      erz, 02/02/08 11:57

      אין לי מה להוסיף

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הלוואי

    הלוואי, 02/02/08 10:40

    הלוואי

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סוף סוף (ל''ת)

    דני, 02/02/08 10:40

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    חכמי ישראל תבינו, זה צעד חשוב בכיוון הנכון (ל''ת)

    יאיר, 02/02/08 10:39

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעולה! מי שינסה לעבור מעזה לישראל יחוסל מיידית!

    !, 02/02/08 10:33

    לא יהיה מעבר ישיר בין ישראל לעזה!

    מי מהערבים שירצה להגיע לעזה חייב יהיה לצאת למצרים. מי שיתפס מנסה לעבור לעזה יחוסל מיידית!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    בהצלחה, הנייה (ל''ת)

    סוף סוף, 02/02/08 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    זו הבעיה? הסכמים כלכליים מחייבים???

    מאור, 02/02/08 10:33

    צודק החמאס! זה טוב גם להם וגם לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הלוואי והלוואי, אמן כן יהי רצון! לא לראות עזתים מול העיניים. (ל''ת)

    ישראל היפה., 02/02/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    סבבה. שלא נשמע עליכם יותקר (ל''ת)

    דני, 02/02/08 10:32

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברוך שפטרנו מעונשו של זה (ל''ת)

    עמי, 02/02/08 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זאת הדרך הנכונה. ולבכייני השמאל: הינה לכם (ל''ת)

    ח ח ח, 02/02/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איזה נס - יש אלוהים - הם חוזרים למצרים (ל''ת)

    מצויין לישראל, 02/02/08 10:29

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מצויין!!!!!

    ישי, 02/02/08 10:28

    עזה למיצריים

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מבולבלים גם אולמרט הפרווה (ל''ת)

    אינדו - נזיה, 02/02/08 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא!!!!! מה יעשו עכשיו צרחני השמאל? (ל''ת)

    אשר, 02/02/08 10:25

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאלה ש.....

      חחח, 02/02/08 14:43

      .... כשיורד הערב ונעשה חשוך .. אתה אומר שזה בגלל השמאל...

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אחלה רעיון! לא יזיק לנו עוד 120 מגה וואט גם ככה רשת החשמל קורסת

    just me, 02/02/08 10:25

    להתנתק ומהר!!!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    סוף סוף הגיעו לפיתרון הנכון, בהצלחה. (ל''ת)

    ותודה, 02/02/08 10:20

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי

      ספקן, 02/02/08 10:47

      מי שמאמין לערבים ובעיקר להצהרותיהם - שיבושם. מצפות לו אכזבות רבות.

      בהחלט יתכן שהנייה מפריח בלון ניסוי שמטרתו לבדוק מה תהיה התגובה בישראל, במצרים, ביו''ש וכו'. אם התגובה תהיה מאכזבת מבחינתו, הוא יכול לסגת מהצהרה מחייבת זו ולהגיד ''דברי הוצאו מהקשרם''

      ולבסוף, הדבר המסוכן ביותר מבחינתו הוא מימוש ניתוק עזה מישראל. הסיבה העיקרית לירי קסאמים ופצ''מרים על ישראל מתורץ תמיד במצור שישראל אוכפת על רצועת עזה. אם עזה תהיה עצמאית, הוא משמיט את הסיבה להציק לישראל ו/או לדבר בשמם של תושבי יו''ש הפלסטינאים.

      ביום שעזה תהיה עצמאית עקב אקט מדיני של החמאס, אני מבטיח להתבונן היטב היטב בכף ידי, לראות אם צמחו שם קקטוסים.

      הגב לתגובה זו